Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Zelfs met die railgun vond ik ze nog niet echt sterk. Ze zien er wel ontzettend vet uit_the_crow_ schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:11:
[...]
Moet je de Mammoth tanks eens uitbreiden met een railgun.
Maar die Zone Troopers zijn wel behoorlijk sterk ja.
Die uitklapbare verdedigingsdinges, de Rig, die is handig zeg
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
eerste indruk: hoe geweldig wat fijn
volgens mij is dit de eerste keer dat er in c&c reeks een game uitkomt die geen hardware killer is... ik bedoel met mijn specs (klik hieronder voor alles) 3700+ en6600gt draait eigenlijk alles op high zonder aa erg soepeltjes
ben echt een beetje verbaasd over hoe soepel de game draait
verder zal ieder1 die ooit een cc game voor generals heeft gespeeld hier binnen 10 min als een pro mee weg gamen
heb net 2 potjes gedaan en ga nu snel nog ff een derde knallen, leuk leuk leuk
http://specs.tweak.to/12504
Oh... laten we vooral battle for middle earth 1/2/3/4 (of wat expansions) niet vergeten.
Niets innovatiefs, niets vernieuwend. Een 5 jaar oude engine een beetje opleuken en maar weer een nieuwe variant a 50/60 euro uitbrengen...
Anoniem: 53628 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:26:
[...]
Ik vind die feature juist perfect. Eindelijk eens een goed overzicht in een RTS. Bij C&C krijg ik, naarmate ik de reacties lees, het gevoel dat het meer van hetzelfde is. Vorige C&C delen een beetje gemixt, een nieuwe grafisch laagje er overheen, iemand nog even wat uurtjes over het vervolg van het verhaal laten denken en voila C&C TW is born.
Supcom heeft een leuk concept en dat maakt het qua gameplay erg goed.
Maar eerst vanavond de demo maar eens proberen.
In het geval van C&C niet erg, als ze het over een Generals boeg hadden gegooid had ik het zeker niet gekocht.Darth Malak schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:33:
Hallo.... je beschrijft volledig de phylosofie van EA games... Kijk eens naar de hele C&C serie, kijk eens naar FIFA 1920 t/m 2007... NBA 1920 t/m 2007, NFL madden, etc... etc...
Oh... laten we vooral battle for middle earth 1/2/3/4 (of wat expansions) niet vergeten.
Niets innovatiefs, niets vernieuwend. Een 5 jaar oude engine een beetje opleuken en maar weer een nieuwe variant a 50/60 euro uitbrengen...
[...]
probeer eens andere (lees nieuwere) drivers? dit werkte bij mij zeer goed.
nu ff een vraagje van mij,
weet iemand wat ik lager moet zetten om een beetje redelijke FPS te krijgen bij een nuke explosie?
nu dropt mn fps naar onder de 1

speelt btw nog lekker met mn x600 mobile
wel jammer dat echt ingraven wat te lang duurt, en dat die vertigo's zo moeilijk neer te krijgen zijn.
verder....I LIKE IT
Praktisch mijn config, behalve een 3500+ ipv 3200+ en een X800XL tov een X800XT. Ben wel benieuwd hoe het gaat draaien hier, eerst even administratie, en dan raggen met die handelSOEDARKMASTER schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:53:
[...]
Niet zo zeuren man, het gemiddelde hier op tweakers die gamed is miss 1gb met x800xt met een amd 3200. Met die pc kan je bijna alles nog op max draaien. (Of doe je dit soms om op te vallen?)

Nee sorry, hij speelt soepel hoor maar alleen de graphics zijn spannend, voor de rest had het net zo goed Dune 2 kunnen zijn.
True, maargoed; bouwen zit in je bloedIceStorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:42:
Wow, ze hebben het echt voor elkaar gekregen om helemaal 0,0 aan innovatie te doen.... Geweldig
Nee sorry, hij speelt soepel hoor maar alleen de graphics zijn spannend, voor de rest had het net zo goed Dune 2 kunnen zijn.
- 512MB
- Pentium-M 1.3GHz
- Radeon 9000 Mobile
Wel vooralsnog alles low op 1024x768. Maar heb nog geen zwaardere settings uitgeprobeerd.
[ Voor 30% gewijzigd door j-w op 27-02-2007 14:53 ]
Dit soort reacties vind ik geweldig. Tijdens de ontwikkeling van de game schreeuwt iedereen dat het weer terug moet naar de oude CNC's. MCV, sidebar en stuff, blah blah blah. En nu schreeuwen er weer een aantal dat er niets vernieuwends aan is.IceStorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:42:
Wow, ze hebben het echt voor elkaar gekregen om helemaal 0,0 aan innovatie te doen.... Geweldig
TW valt mij enorm mee. De graphics zijn niet zo geweldig, had meer verwacht, maar dat boeit me verder niet. Ik was opgelucht toen ik zag dat je met meerdere rax / warfacs ook gewoon meerdere units tegelijk kunt bouwen. Nog opgeluchter was ik toen ik zag dat je gelijk een soort van mobiele mcv kunt bouwen en die weg kunt sturen. Op deze manier is het een soort van mix tussen het traditionele mcv systeem en de dozers / workers uit Gens.
Game speelt lekker, weer lekker snel zoals andere CNC's. Of je unit mixing nodig hebt om te winnen weet ik nog niet echt. Units zoals die mobiele repairdinges zijn wel tof, kunnen echt een gevecht beslissen. Orca's zijn zeer nuttig in tank gevechten, ze moeten alleen constant herladen. Maar dat is niet erg.
Klopt het trouwens dat je geen muren kunt bouwen?
Het hele C&C verhaal kan me gestolen worden, ik wil gewoon een goede game spelen. En ik vraag me ernstig af of dit een goede game is. Of meer, ik kan geen reden bedenken waarom ik juist dit spel moet kopen behalve uit nostalgische overwegingen.Wmm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:52:
Dit soort reacties vind ik geweldig. Tijdens de ontwikkeling van de game schreeuwt iedereen dat het weer terug moet naar de oude CNC's. MCV, sidebar en stuff, blah blah blah. En nu schreeuwen er weer een aantal dat er niets vernieuwends aan is.
De oude C&C's, Generals en deze game, het is allemaal 1 pot nat (dat maakt het niet per definitie slecht maar ik kan me niet voorstellen dat dit een topgame is/wordt).
Als je het niet leuk vind, zoek dan lekker een andere game. Als je van de C&C serie houdt dan vind je dit ook wel een leuke game. Innovatie is nooit een factor geweest in C&C games, en toch waren het allemaal toppers.IceStorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:56:
[...]
Het hele C&C verhaal kan me gestolen worden, ik wil gewoon een goede game spelen. En ik vraag me ernstig af of dit een goede game is. Of meer, ik kan geen reden bedenken waarom ik juist dit spel moet kopen behalve uit nostalgische overwegingen.
De oude C&C's, Generals en deze game, het is allemaal 1 pot nat (dat maakt het niet per definitie slecht maar ik kan me niet voorstellen dat dit een topgame is/wordt).
Amen. C&C tiberian dawn/sun/wars speel je om het verhaalAngeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:01:
[...]
Als je het niet leuk vind, zoek dan lekker een andere game. Als je van de C&C serie houdt dan vind je dit ook wel een leuke game. Innovatie is nooit een factor geweest in C&C games, en toch waren het allemaal toppers.
dat met die blauwe pakken hebben ze gedaan om de blue areas door te trekken denk ik, maar inderdaad, wel laffe kleur, lijkt me ook niet echt lekker werken in dat blauwe lichtdaves2hd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:04:
mja iedereen allemaal leuk bezig met die acteurs ed,.. maar valt het niemand op dat er niets van de sfeer klopt in de filmpjes? blauwe uniformen ed? GDI heeft geel als main kleur niet blauwheb meer het idee als of ik de gemiddelde scifi-film aan het kijken ben als starship troopers ipv een kijkje in een GDI base. hoe goed de acteurs ook zijn,...
verder krijg ik qua units, gebouwen en technologie meer het idee alsof Tiberian Sun nooit bestaan heeft, nuke power die op C&C1 lijkt bij GDI?waar is de fusie techniek van GDI gebleven?
nod heeft besloten maar overal legers op te gooien en terroristen te maken?waar zijn NOD's teberian expirimenten heen, de cyborgs, de cyborgs met tiberian? ondergrondse voertuigen? mobile stealth detecter? banshee's aka's NOD's nieuweste vlieg unit in tiberian sun, gemaakt na dat NOD info van de alien crash site heeft geript. Paar jaar later alweer wegegooit in de prullenbak?
verder vind ik map opbouw erg stom, dat base expanden met een voertuig is erg saai. hoort gewoon niet in C&C, laat dat maar bij Generals waar de workers en dozers over de map spurten. de maps zijn ook echt opgebouwd om een 2e/3e basis te maken.
tiberian groeit verder alleen uit spawn plekken in een klein cirkeltje? dan zie ik niet wat het probleem is met tiberian?bij Tiberian sun had je overal velden met Tiberian, wel het dubbele van wat je nu vind. Natuurlijk snap ik dat qua gameplay en mogenlijkheden ze het steeds verder willen uitbreiden, maar dan zou het nog steeds in C&C stijl moeten blijven.
ik blijf voorlopig bij wat ik eerder heb gezegt, leuk als RTS maar geen C&C opvolger in mijn ogen. Te veel dingen kloppen gewoon niet om het een opvolger van Tiberian Sun te maken, het moet een opvolger daarvan zijn niet van Tiberian Dawn. beetje jammer in mijn ogen
edit: wat is er trouwens met de mooie ion cannon gebeurdding was een single target hit iets, niet om halve/hele basissen op te blazen >.<'
edit 2:
[...]
^ in tiberian sun had je ook multi engineer, bij skirmish en multiplayer dan. kon je het aanzetten dan was dat ook zo, bij ra1 was dit ook zo in de single player. bij ra2 weer niet meer.
Er komt idd weinig terug uit C&C:TS. Ik hoop dat dit een beetje wordt toegelicht. Wat ik al wel ben tegen gekomen is een stukje over de Mammoth MK II, en hoe dat project is stopgezet, dat was wel nice vond ik.
er zijn wel een hoop dingen veranderd qua gameplay jah, maar ik vond het juist verbazingwekkend relaxt spelen, als een echte C&C-titel.
De basisopbouw (niet van die laffe constructionkarretjes) gaat gewoon goed, het ziet er inderdaad anders uit, maar dat is gewoon even wennen. Eenheden vind ik echt vet en de AI is erg sterk, verschillende kanten, terugtrekken, EMP lossen en dan aanvallen, maar de ION cannon was wel te dik hor, in die demo missie krijg je hem 1 keer, en dan is die hele basis weg. Als hij ook zo sterk is in de rest van de game is het echt niet relaxt, dan wordt je basis in 1 keer weggevaagd.
Vandaag nog ff skirmishen...
Vista x64 is NIET supported, zie de specs in de topicstart.Blue2k schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:58:
Ik heb em niet geinstalleerd onder Vista 64bit, maar als ik em probeer te starten van mijn XP partitie crasht ie gelijk. Ik ben voornamelijk bang dat de performance een stuk minder is onder vista, mocht ie we werken als je em installeerd.
Ik verwacht van haar wel elke keer een opmerking over een ziekte of zo.
Ze vielen wel aan meer kanten aan, maar namen niet de moeite om b.v. andere tiberian plekjes in te nemen, geen air attacks, zodra er mannetjes in een paar gebouwen zitten in het midden van de map is er voor de AI geen doorkomen meer aan, ze blijven maar slachtvee aanvoeren.
Het viel me ook op dat de AI vooral infantry gebruikte, wel een paar tankjes gezien maar daar hield het ook mee op, er was practisch geen verdediging in de basis, en er werden ook geen troepen terug geroepen. Ook als er een aanval door de AI uitgevoerd werdt gingen ze maar met 2 voertuigen en een paar groepjes infantry naar mijn verdediging toe (5 turrets aantal tanks+rig)
Voor zover het 'negatieve', moet zeggen dat de gui erg verbeterd is, alles onder 1 menu niet meer zoeken waar je gebouw klaar is, wel even wennen maar zeker een vooruitgang.
Enige nadeel van de units vindt ik omdat de 'rig' geen aanval voertuig is dat deze niet meegaat met een 'attack move', en zo ergens achteraf eindigt.
Enige dat ik hoop is dat ze niet de generals netcode gebruiken deze was rondtuit bagger met 4 vs 4 zeker met een lading units die 'out of sync' melding kwam.
Draai het spel 1280x1024 @ high/ultra high, met "fsaa @ level 8??"
Graphics zijn imo wat simpel, Warfront : Turning point ziet er net wat beter uit, vooral de bomen. En 'betere' AI, meer variatie in attacks ook supporten de groups elkaar.
De explosies zien er wel SUPER uit, ION canon rox!i Zou wel graag bepaalde dingen gezien willen hebben die ook in WFTP zitten, chase cam, en zelf controle over turrets (jammer dat je nog net niet tanks zelf kan besturen). Wel wat Lan play wat problemen dat game op 'pause' ging waarschijnlijk om te syncen ofzo.
Moet zeggen dat ik 'iets' meer verwacht had, maar kan het niet helemaal plaatsen. Het is niet slecht (beter dan S:Com) maar ik vindt Warfront turning point net iets leuker, maar dit kan ook komen omdat C&C3 puur de demo is en je nog niet alles kan doen, maar het is niet vernieuwend.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Onder Vista X64 draait hij als een zonnetje op mijn pc. Misschien niet officieel supported, maar werkt perfect.Thralas schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:07:
[...]
Vista x64 is NIET supported, zie de specs in de topicstart.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
gameplay is wel te doen, 't zal vooral wennen zijn de sidebar met meerdere bouw opties, ben er niet helemaal weg van maar aan de andere kant dwingt het je weer actief uit je basis te gaan voor meer resources en defence. meer een multiplayer/skirmish iets om campen te voorkomen.Wmm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:52:
[...]
Dit soort reacties vind ik geweldig. Tijdens de ontwikkeling van de game schreeuwt iedereen dat het weer terug moet naar de oude CNC's. MCV, sidebar en stuff, blah blah blah. En nu schreeuwen er weer een aantal dat er niets vernieuwends aan is.
TW valt mij enorm mee. De graphics zijn niet zo geweldig, had meer verwacht, maar dat boeit me verder niet. Ik was opgelucht toen ik zag dat je met meerdere rax / warfacs ook gewoon meerdere units tegelijk kunt bouwen. Nog opgeluchter was ik toen ik zag dat je gelijk een soort van mobiele mcv kunt bouwen en die weg kunt sturen. Op deze manier is het een soort van mix tussen het traditionele mcv systeem en de dozers / workers uit Gens.
Game speelt lekker, weer lekker snel zoals andere CNC's. Of je unit mixing nodig hebt om te winnen weet ik nog niet echt. Units zoals die mobiele repairdinges zijn wel tof, kunnen echt een gevecht beslissen. Orca's zijn zeer nuttig in tank gevechten, ze moeten alleen constant herladen. Maar dat is niet erg.
Klopt het trouwens dat je geen muren kunt bouwen?
vind zelf dat gebouwen zoals de powerplant wel een iets groteree radius zouden mogen geven om weer verder te bouwen. als ik die range van de SW zo zie.
Orca's zijn erg snel leeg
en idd geen muren, geen pavement, geen gates. denk ook niet dat het zal komen, wel jammer op zich gezien er toch weer veel stealth zal zijn van NOD's kant maar dit zijn niet alle units (denk ik).
ik mis namelijk nog de disruptor tank van GDI, ik heb um wel in een trailer gezien (een van de oudere) dus wie weet komen er nog muren ed
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
goed plan, heb eerst een keer normaal gespeeld, toen 100% mannetjes, toen 100% vliegtuigjes, en nou dus hun basis jatten hahaha lol leuk goed denkwerkAngeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:03:
Overigens had ik in die missie de hele NOD basis overgenomenDie Vertigo bombers zijn vet
http://specs.tweak.to/12504
[ Voor 120% gewijzigd door Crash op 28-02-2007 20:18 ]
Bambu Lab P1S Combo
Anoniem: 33272
zelfde hier werkt perfect hoor, nog geen problemen gehad.E-Vix schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:15:
[...]
Onder Vista X64 draait hij als een zonnetje op mijn pc. Misschien niet officieel supported, maar werkt perfect.
misschien eerst eens die klemmende shift key repareren, misschien ligt het daaraan.
[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 28-02-2007 20:18 ]
De graphics zijn mooier geworden, mooie cut scenes, goede gameplay. Voor mij is deze game perfect en ik ga hem dan ook zeker halen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Anoniem: 86561
Het laden van mappen is echt ook snel, lang geleden dat spellen zo gemaakt worden
Dit wordt denk ik een van de spellen die ik ook echt daadwerkelijk ga kopen, altijd fan geweest van C&C
http://img153.imageshack.us/img153/3474/cc3fr8.jpg
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-02-2007 16:05 . Reden: Maak in het vervolg thumbnails ]
Gister was het er niet meer van gekomen. Zo te lezen is het dus nog goed speelbaar op mijn X600 in me laptop, dat is wel mooi. Na het werk meteen even proberen.
Wel positief toch, dat zo'n spel ook goed speelbaar is op "normale" systemen ?
skills op geld vind ik btw ook niet erg lekker werken, zo is het nml voor iemand die in ee nhoekje word gedreven lastig terug te slaan terwijl de vijand zowel legers als defence als skills over de map gooit. wat bij generals gewoon puur time based was als je de skill emaal had en je zo soms deen leuke wending in het gevecht kon brengen door defence open te busten waardoor je allie kon doorstampen of iemands geld toevoer even afkappen. ook zitten er erg sterke drops tussen? die apc+pitbull is echt machtig, gooi er een squad drop bij en je hebt anti infanrty, anti tank en genoeg om een basis binnen te komen.
Filmpjes zijn weer typisch C&C stijl... kortom het lijkt erop dat EA sinds eeuwen eindelijk weer is een fatsoenlijk spel gemaakt heeft.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
aargh en het duurt nog 4 uur voordat ik thuis benE-Vix schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:15:
[...]
Onder Vista X64 draait hij als een zonnetje op mijn pc. Misschien niet officieel supported, maar werkt perfect.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Anoniem: 172099
Maar wat zijn de screen geil zeg.
Loopt ook goed op Low/medium. Eerste PC spel in tijden wat ik weer es doe, for old times sake. Ik herken de oude C&C sfeer er wel in, maar ook wel wat van Generals. Nog ff verder kijken om te zien wat ik er uiteindelijk van vindt
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
*zwaait naar willybubba
Zojuist ook even gespeelt...ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest;
Alvast pre-orderen
Angry Rabbit
Ik vind het opslaan in silo's van tiberium uberhaupt vervelend, waarom wordt dat niet meteen omgezet in geld? Afgezien daarvan had ik inderdaad ook liever een balkje in m'n gui gezien waaraan je kunt zien hoeveel je nog kwijt kunt.daves2hd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:51:
ik mis btw wel een balk in m'n silo's en refinery, leuk dat ze vol kunnen raken en er gemeld word dat er soli's needed zijn, maar kunnen zien hoever heen we zijn is ook wel handig. dan kun je het zelf tenminste in de gaten houden
Zo ver moet je het nooit laten komen natuurlijkskills op geld vind ik btw ook niet erg lekker werken, zo is het nml voor iemand die in ee nhoekje word gedreven lastig terug te slaan terwijl de vijand zowel legers als defence als skills over de map gooit.
Ik kan niet wachten op multiplayer, single player kan me gestolen worden na het Tiberian Sun debacle alhoewel de filmpjes in de demo er best goed uitzien.
[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 27-02-2007 16:39 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
zonet ff basis overgenomen van NOD, erg leuk om die abilities dan te gebruiken, ik denk niet dat die AI mn 6 stealth mammoet-tanks zag komen
Kijk nog eens goed en dan bij issuesThralas schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:07:
[...]
Vista x64 is NIET supported, zie de specs in de topicstart.
Het is wel te verhelpen. Voordat je de game opstart ga je naar je soundmax config scherm. Daar klik je op voorkeuren... (het hamertje). Na kun je in je DTS environment op de dts knoppen drukken waarddor de emulatie uit gaat. Doe dit bij de beide knoppen. Hierna kun je de game opstarten en zal het werken (bij mij tenminste, Asus M2N32-SLI).
Kenmerken:
1. haperend geluid
2. sommige effecten komend tikkend of hakkend over
3. Effecten klinken er in de diepte
Ik hou julie op de hoogte mocht ik juiste drivers vinden.
Carpe Diem
Vind dit spel veel lekkerder draaien dan supreme commander en ik denk dat ik straks weer helemaal verslaafd wordt aan C&C zoals vanouds
Hij is €36,99 bij CD-WOW en er komen geen verzendkosten bij. Heb hem net besteld.PainkillA schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:05:
weet iemand een buitengewoon goedkope webwinkel? bij play.com is hij nog 49 euro ong.
http://www6.cd-wow.nl/det...ct_code=1857283&subcat=pc
[ Voor 5% gewijzigd door GoTyce op 27-02-2007 17:07 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Maak nu hier een zwaar verdedigde basis en probeer als het kan een 2de te bouwen ergens anders zodra je main base veilig is. Wat je tevens zal opvallen is dat ze nu toch wat meer moeite hebben om je aan te vallen dan voorheen door hun wat slechtere economische start.
Hehe de eerste rondes werd ik steeds vet gebeukt maar nu lukt het wel aardig sinds ik dit door heb
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik speel tegen hard:Sir_Hendro schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:27:
Oke begin het een beetje door te krijgen met skirmish op medium. In het begin als jij onder begint en hij boven moet je asap een war factory en daarna een mvc bouwen. Die mcv stuur je naar links boven waar je vervolgens asap je echte basis bouwt. Maak meteen verdediging enzo want over enkele ogenblik spawned er een nod base in jou basis die je meteen helemaal naar de kk moet schieten. Dit vinden zij niet zo leuk dus gaan ze hard terug vechten maar gelukkig was jij er eerder dus heb je al meer defensie waardoor het je wel zal lukken om het te winnen.
Maak nu hier een zwaar verdedigde basis en probeer als het kan een 2de te bouwen ergens anders zodra je main base veilig is. Wat je tevens zal opvallen is dat ze nu toch wat meer moeite hebben om je aan te vallen dan voorheen door hun wat slechtere economische start.
Hehe de eerste rondes werd ik steeds vet gebeukt maar nu lukt het wel aardig sinds ik dit door heb
Ik bouw:
1. Ore refinery & ik maak tegelijk zo'n 'mobiele MCV' die ik naar linksboven stuur om daar nog eens een ore refinery te bouwen
2. Power Plant
3. Baracks die vervolgens 2 engineers maakt en ze naar die 2 'oil derricks' stuurt links en rechts. Hierna gelijk defence aan de zijkanten. Ik bouw: 3 sentry guns en 2 van die anti tank dingen.
Hierna maak ik 3 squads van rocket mannetjes die in die building links gaan zitten. (Die plek waar je enemy je altijd van voren aanvalt)
4. War Factory die vervolgens nog eens 4 Ore miners gaat maken waarvan 2 er naar links boven gaan.
En verder kan je rustig spelen met lekker veel geld
[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 27-02-2007 17:35 ]
Uh als dat zo isSir_Hendro schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:27:
spawned er een nod base in jou basis
Demo vanmiddag gespeeld, en ik moet zeggen, erg soepel. Dat is absoluut een pre tov SupCom. Groot nadeel daarbij is dat er gewoon geen tactiek bij komt kijken (net als altijd bij C&C). Gewoon snel zijn en klaar.
Maar dat maakt het wel lekker 'arcade' en das prettig voor een snel potje tegen wat vrienden (ipv SupCom gevechten die 3 dagen duren
Voor nu dus uitgespeeld (het spel dan) ik zal hem nog wel een paar keer herhalen....
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Heb een E6600 met 2Gb ram in combinatie met een X1950 Pro 256mb en trok 'm met gemak op
1680x1050 met alls op z'n hoogst en AA 4x
zeker een titel die ik koop, het draait ook gewoon heel erg goed op mijn laptop die toch lage specs heeft. EA heeft tot nu toe goed werk geleverd, zeker een goede CnC game!
Op de silo zelf zit een groene streep met tiberium, als je de silo aan klikt is dat streepje zwart rechtsonder in beeld, ik denk dat je daar kan zien hoeveel poen je hebtdaves2hd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:51:
ik mis btw wel een balk in m'n silo's en refinery, leuk dat ze vol kunnen raken en er gemeld word dat er soli's needed zijn, maar kunnen zien hoever heen we zijn is ook wel handig. dan kun je het zelf tenminste in de gaten houden
Vind ik wel fijn. Veel units wordt het imo toch alleen maar onoverzichtelijker van.PainkillA schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:04:
denk dat je beetje verwend bent met supreme commander. En ja ong net zoveel units als in vorige C&C's. + zitten teminste wel verschil in de units itt Supr.com.
Anoniem: 63813
* Anoniem: 63813 wilt em spelen, maar kan pas morgenavond
@hieronder:
Firestorm werkte toch niet tegen missiles? (waren zowieso geen nukes, maar gewoon ontploffingen en chemische gelofo ik)
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 27-02-2007 18:23 ]
*nuclear launch detected*
-> firestorm aan
*ontploffing*
-> firestorm uit
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 114616
Ook maar ef besteldCloudje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:06:
[...]
Hij is €36,99 bij CD-WOW en er komen geen verzendkosten bij. Heb hem net besteld.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Je moet hem gewoon bang maken met je JuggernautsCyberAmp schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:29:
NOD Nuked mij telkens, maar na twee keer een nuke te krijgen zag ik verlies in. Hard is moeilijk
Maar iedere keer, ook al konden ze er al lang door, gingen ze stil staan, en... de muren kapotschieten

Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat ze met z'n allen op één laatste stukje muur stonden te schieten terwijl ze gewoon omsingeld waren met laser cannons, rocketeers en allerlei tanks. Heb ze toen maar weer op defensive gezet, en zelf de controle overgenomen. Een beetje kansloos als je zo meerdere groepen tegelijk wil besturen, ze kunnen niet eens voor zichzelf zorgen...
[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 27-02-2007 18:47 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Anoniem: 114186
De eerste C&C en eerste RA waren leuk, ook de briefing-filmpjes waren leuk. In C&C2, en nu C&C3 heb je van die drama filmpjes. Huren ze echte acteurs in maar besteden ze niet genoeg aandacht aan de 'feel'. Die heb ik dus niet meer gehad in sinds C&C en RA (verhaal met RA2 was gewoon over the top, en C&C2 was echt dramatisch. Ik had zelfs toen een pre-order gedaan om hem op 'T-day' te halen, binnen 3 dagen uitgespeeld en nooit meer gespeeld.. bleh).
Generals was wel weer leuk, die heb ik dan ook het veel plezier gespeeld.
Maar C&C3, tsja, het speelt zich af in de C&C wereld (Tiberium), maar het pakt niet de sfeer van C&C1. De harvesters en orca's en vele andere units en gebouwen zien er weer anders uit (zijn voor mij een soort iconen van de C&C wereld, daar moet je gewoon niet aanzitten klooien), zoals ik al zei de filmpjes die op C&C2 lijken en niet op C&C1...
Hadden het allemaal goede, nieuwe dingen geweest, dan had ik me er nog wel in kunnen vinden omdat het dan een 'nieuwe, goede RTS is' (zoals Generals was), maar nu valt het tussen wal en schip. Niet genoeg nieuwe features en geen nieuwe setting; dus niet 'nieuw/goed genoeg' en teveel veranderingen tov C&C1 dus niet nostalgisch genoeg.
Jammer. Ik ben blij dat ik Supreme Commander heb gekocht en Generals al een tijd bezit, heb je die twee dan heb je eigenlijk C&C3 niet nodig, dan heb je 2 betere games.
Tiberian Sun had geen nukescheiron schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:21:
Ik zou graag de firestorm defence uit Tiberian Sun zien trouwens! Dat vond ik echt een geweldige uitvinding.
*nuclear launch detected*
-> firestorm aan
*ontploffing*
-> firestorm uit

maar ik mis de firestorm ook wel idd, maar zo mist er wel meer in het spel. ik vind het meer op een opvolger van tib dawn dan tin sun lijken
Vond bij Generals dat het nogal snel erg traag ging allemaal......
Rapapa...
Toch even mezelf quoten, bij mij speelt de demo op singleplayer stukken beter/sneller/soepeler dan met skirmish (met dezelfde instellingen...).Specht schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:52:
Ik vind de demo erg goed... voelt vertrouwd aan allemaal, en speelt erg soepel met alles op max/high.
Filmpjes zijn weer typisch C&C stijl... kortom het lijkt erop dat EA sinds eeuwen eindelijk weer is een fatsoenlijk spel gemaakt heeft.
Heeft iemand anders dit ook gemerkt?
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
offtopic: krijg je bij cd-wow gewoon een normaal dvd hoesje? ik meende ergens iets gelezen te hebben over dat je alleen cd +boekje oid krijgt.Cloudje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:06:
[...]
Hij is €36,99 bij CD-WOW en er komen geen verzendkosten bij. Heb hem net besteld.
Ontopic: De demo voelde wel aardig aan, alles ging alleen een beetje makkelijk, je sterkste units heb je zo. En zijn dit alle units uit het volledige spel of komen er nog meer? vind het maar een schraal aantal zo.
Ja dat schijnt 'authentiek C&C' te hetenMrDrako schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:57:
Ontopic: De demo voelde wel aardig aan, alles ging alleen een beetje makkelijk, je sterkste units heb je zo. En zijn dit alle units uit het volledige spel of komen er nog meer? vind het maar een schraal aantal zo.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Hier heb ik ook last van
Even afwachten dan maar
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Anoniem: 210549
Verder vind ik de units erg zwak, de namen zijn hetzelfde als in TS, maar ze zien er veel anders uit. Het is leuk dat je een secuel maakt, maar behoud dan juist de goede dingen aan het spel. Zoals al is gezegt, aan units als de harvester enzo moet je niet zitten, die zijn al goed genoeg. Ook vind ik het jammer dat je 5 verschillende gebouwen/units per categorie tegelijk kan maken. In de vorige C&C games vond ik het zo leuk dta je maar 1 ding tegelijk uit een categorie kon maken, dat maakte het vaak lekker spannend.
Verder zeggen heel veel mensen dat de gameplay beter is dan die van Supreme Commander, maar dat vind ik zeker niet. Waar het hietbij draait om met een zo'n groot mogenlijlk leger op de tegenstander te storten moet je bij supcom net iets slimmer zijn. e kan bij Subcom natuurlijk wel gewoon zoveel mogenlijk units sturen, maar door slim aan te vallen wim je bij supcom makkelijker dan bij dit spel. Verder miste ik toen ik begon met het spelen van TW meteen de heerlijke zoom funcite van Supcom.
Ik heb wel een positief iets tegenover supcom, Mijn PC heeft nog moeite met supcom op laag met 2 spelers, maar TW draait hij gewoon smooth op medium!
Nee die zit er helaas niet in.LosGieros schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:51:
Is er een lan optie in de demo?
Vond bij Generals dat het nogal snel erg traag ging allemaal......
Ik had bf2142 ook bij hen besteld, en had gewoon een normaal doosje erom heen.MrDrako schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:57:
[...]
offtopic: krijg je bij cd-wow gewoon een normaal dvd hoesje? ik meende ergens iets gelezen te hebben over dat je alleen cd +boekje oid krijgt.
Probeer een torrent?Furbyk1ller schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:
iemand nog een snelle server waar ze de demo even naar kunnen uploaden? Alle download sites liggen bijna plat en ik krijg geen goede snelheid
Verder denk ik dat de final echt weer leuk gaat worden om te spelen als dit probleem er niet meer is
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 27-02-2007 20:05 ]
Niet in de demo of in het hele spel?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
op welke reso ik ook speel of hoe laag ik de settings heb...het blijft 30 frames.
ook op hogere settings blijft het ook 30FPS.
Speel wel goed:)
Anoniem: 202092
Probeer met Bitcomet HTTP/FTP Download functie; www.bitcomet.com .Furbyk1ller schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:
iemand nog een snelle server waar ze de demo even naar kunnen uploaden? Alle download sites liggen bijna plat en ik krijg geen goede snelheid
Hij haalt dan het bestand van meerdere mirrors vandaan.
Uit de nieuwsservers trekken met deze nzbFurbyk1ller schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:
- Secure GDI outpost
- Build a barrack and 3 GDI Riflemen Squads
- Build a Tiberium Silo
Waarom krijg ik niet meer van de map te zien?
Precies hetzelfde hier, het zou leuk zijn als ze nou eens dualscreen support gingen leveren dit 'probleem' zit er al in sinds C&C generals, volgens mij ookal in C&CRA95 (zijn wel meer spellen die er last van hebben)PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:05:
Net ff de demo gespeelt en alles bevalt mij prima op 1 ding na. Ik heb een 2e scherm links naast mijn primaire staan en als ik naar links wil scrollen ingame gaat de muis dood leuk op het 2e scherm. Ik moet dus echt goed kijken dat ik de muis net niet op het 2e scherm zet voor het scrollen. Ik hoop echt dat dit in de final opgelost is want zo speelt het voor geen meter.
Verder denk ik dat de final echt weer leuk gaat worden om te spelen als dit probleem er niet meer is
Maar dit is nog niet het grootste waar ik me zorgen is de netcode, hoop echt dat ze deze drastisch verbeteren. Denk dat de C&C3 online/lan demo binnenkort wel komt. Als deze komt heb ik in ieder geval een 4vs4 lan party geplanned staan
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
One word: Mousefix. Lockt de resolutie waar je muis binnen kan verkeren. Stuur me een mailtje als je het wil hebben.PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:05:
Net ff de demo gespeelt en alles bevalt mij prima op 1 ding na. Ik heb een 2e scherm links naast mijn primaire staan en als ik naar links wil scrollen ingame gaat de muis dood leuk op het 2e scherm. Ik moet dus echt goed kijken dat ik de muis net niet op het 2e scherm zet voor het scrollen. Ik hoop echt dat dit in de final opgelost is want zo speelt het voor geen meter.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Flickr PSN ID= cheironnl
Zeg er dan ook bij dat de Kane Edition maar €3 duurder isCloudje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:06:
[...]

http://www6.cd-wow.nl/det...ct_code=1885897&subcat=pc
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 27-02-2007 20:34 ]
eerst moet je de base vrij krijgen, dan krijg je controle, dan moet je een barracks maken met 3 rifleman squads, dan horen er een stel maffe kamikaze figuren te komen die je powerplant opblazen. gewoon ff opnieuw beginnen, de missie is nml bugged ik ben het nu ookal een aantal keer tegen gekomen dat de game gewoon niet verder ding omdat ik te snel was met brug fixen of units moven.Epitome schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:24:
Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik heb bij de eerste GDI missie alles gedaan op mijn objectives list:Maar het gaat niet verder, de fog of war zorgt dat ik alleen een rechthoek linksonder zie en er komt ook geen NOD meer aan. Het enige wat ik kan doen is silos bijbouwen...
- Secure GDI outpost
- Build a barrack and 3 GDI Riflemen Squads
- Build a Tiberium Silo
Waarom krijg ik niet meer van de map te zien?
Anoniem: 71895
Ja speelde net even een medium AI, hij had nogal snel die nuke staan zegcheiron schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:32:
Ok.. nuke afvuren en de base opruimen. Fijne tactiek zeg...
Maar die nuke midden in je basis en je bent weg. Je moet je gebouwen ook wel erg dicht op elkaar bouwen zeg, dan vraag je om problemen.
Dus die AI tieft die nuke midden in, ik geen stroom meer, hij rijd rustig binnen met 20 cloaked tanks/ventjes, ik had daar 10 van die mammoth tanks staan, maar maakte geen kans.
btw, mammoth, daar is ook niks van overgebleven, ipv een super vette loop tank die enigzins van starwars afkwam, kregen we nu de russische tank van red alert (toch? weet het zo 123 niet meer)
LolMrDrako schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:39:
[...]
Ja speelde net even een medium AI, hij had nogal snel die nuke staan zeg![]()
Maar die nuke midden in je basis en je bent weg. Je moet je gebouwen ook wel erg dicht op elkaar bouwen zeg, dan vraag je om problemen.
Dus die AI tieft die nuke midden in, ik geen stroom meer, hij rijd rustig binnen met 20 cloaked tanks/ventjes, ik had daar 10 van die mammoth tanks staan, maar maakte geen kans.
btw, mammoth, daar is ook niks van overgebleven, ipv een super vette loop tank die enigzins van starwars afkwam, kregen we nu de russische tank van red alert (toch? weet het zo 123 niet meer)
Tegen de tijd dat hij een Temple of Nod had staan had ik al een Ion Cannon klaar, en alle bombardement powers die er zijn... Volgens mij is de Ion Cannon alleen al genoeg om zijn Temple te slopen.
En de Mammoth tank was van C&C1, GDI. In Red Alert was hij ook, alleen zag hij er iets anders uit.
C&C1:

Red Alert:

Tiberian Sun:

C&C Renegade:

C&C3:

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 27-02-2007 20:50 ]
Dit topic is gesloten.
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.
Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.