TheVMaster schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:58:
[...]
Maar eh...dan heb je 'gewoon' de MediaCenter versie gedownload, of heb je gewoon de WHS MSI geinstalleerd?

Zou wel prettig zijn.....maar 'k verwacht dat die WHS MSI niet wil installeren (zit verwacht ik namelijk een check in op WHS), mocht ik toch ongelijk hebben dan hoor ik het graag...dan kan ik die gewoon installeren

Ik heb de gewone My Movies Collection Management geïnstalleerd, en daarna diezelfde als client op mijn workstation geïnstalleerd. Doet het perfect zo. Maar ik heb mij nog niet verdiept in de MCE versie ervan, wat is daar anders aan dan? De WHS Add-In was super ja! Maar die doet het niet op Vail, ze hebben wel plannen om er een Add-In voor te maken, maar pas als Vail RTM is.
Maar samen met
Yammm is dit een erg fijne combo!
[...]

Je zult dan neem ik aan ook de data die op je systemdisk staat moeten migreren (neem ik aan?), of je moet je data te zijner tijd weer veilig stellen voordat je kunt herinstalleren....of zou je met die final versie ook een server restore kunnen doen?
Ik denk dat je de data weer opnieuw zal moeten migreren. Zeker weten doe ik dat niet, maar ik ben bang van wel. De reden waarom ik dat denk is vanwege de heftige veranderingen die de programmeurs maken in het vernieuwde DE systeem.
Het is namelijk zo dat als je Vail wil updaten naar Vail Refresh dat je diezelfde data ook eerst moet migreren. Dit komt ook weer door diezelfde aanpassingen van het DE systeem.
Daarbij is het tenslotte een Beta. Daar kun je dit soort dingen in verwachten, maar het zou wel erg leuk zijn als je gewoon kan updaten naar een RTM versie
Vail Refresh heb ik nog niet installed, dit omdat ik er nog geen tijd voor heb gemaakt, en mijn systeem zo wel erg lekker werkt met alles erop en eraan (uTorrent, SABnzbd, For The Record TV server, NewCS, Hamachi en nog wat aangepaste services). Kost ff tijd om zoiets opnieuw te moeten doen.
Daarbij ben ik het hele Windows Server 2008 R2 basis spul nog aan het ontdekken.
[
Voor 5% gewijzigd door
Cybergamer op 16-09-2010 17:09
]