Het Grote World of Warcraft topic - Deel 106 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:21:
[...]
tja, mes snijd aan beide kanten.. er is over beide dingen wel wat te melden.. zie regelmatig ook priests die zichzelf shielden voor een fight.. snap ik ook niet..
Mobs op lvl70 raken mij met 2-4k
Ik heb 7200HP
Shield houd bijna 1k damage tegen --> fictief 8200 HP
Shield gecast betekend dat als je geraakt wordt de cooldown op shield al afgelopen is zodat je jezelf weer kan shielden (15s cooldown)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
knip

je ben wel beetje verwend gok ik. maar goed. betreft die herb/mine.. soms pakken ze het ook gewoon, terwijl ik die mob neerhak.. erg zuur. gelukkig kan ik fearen, en rustig dan herben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Rochette schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:26:
[...]
Ook in de outlands is het niet normaal. Ze lopen langs, doen niets als je in de problemen bent, maar wachten tot je doiod bent om dat met de mine of herbs er vandoor te gaan, waar ik voor aan het knokken was.
Echt niet leuk meer.
Dan heb je nog geluk dat ze wachten tot je dood bent, het is normaler om gewoon de herb te gaan looten terwijl de ander nog aan het vechten is. Een van de weinige nadelen van het spelen op de RP-server Earthen Ring, horde is niet PvP enabeld anders had ik ze een groep ingefeared :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mjah, als ik een vein zie, en iemand anders is daarnaast toevallig aan het knokken met een mob, ga ik ook gewoon minen hoor :o!
Ik ben toch gewoon de eerst die in staat is om de vein te minen, imho niet asociaal. Mss is degene daar in de buurt gewoon mobs aan het farmen, en om nou eerst te gaan /w-en, te veel moeite imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Je kan meestal aan de situatie wel zien of iemand een herb aan mob aan het killen is voor een vein / herb of niet Level 70 in lowby area zal doorgaans zo'n mob killen voor de ore/herb. De lagere levels zijn meestal bezig met questen en moeten juist die ene mob hebben. Ik zal dan ook nooit een herb gaat pakken als ik dus zie dan een andere lvl 70 druk bezig is een mob te killen nabij de herb. Ik vind dat gewoon not-done.

Het is mezelf wel eens overkomen, meestal doe ik dan /cry. Doorgaans krijg je een reply terug "sorry, didn't know you wanted it". Dan heb ik er al vrede mee.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Een lvl 70 die bovenop een vein een mob staat te killen, om die vein te minen is in het algemeen bezig die vein te pakken. Als jij hem dan pakt is het asosciaal.
Zelf vraag ik in /say altijd als er iemand dichtbij is iets alla 'you need?' en als hij niet binnen 5-10 secs wat zegt mine ik, hij was er het eerste.

Daarom heb ik ook een gloeiende pesthekel aan een hunter die in EPL altijd en overal mines kaapte, rent er heen, pet op mob, mine, of wachten tot ik de mob aggro + mine, of erheen rennen + FD voor de mobs (terwijl ik er bovenop sta) en gewoon minen. Dat vindt ik dus gewoon asosciaal.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Glorificationer426 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:30:
dat je je daar aan stoort vind k al knap ;p
Als ie overal waar je loopt voor je neus gaat staan zonder verder iets te zeggen wel. Wegvliegen ook gedaan. Later moest ik weer in SW zijn en wist ie me weer te vinden. Erg irritant. Sta ik te vissen, gaat ie steeds bij mijn dobber zwemmen. Etc. etc. Nah ja, ik ga er maar vanuit dat ie het binnenkort vanzelf beu wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Plekuz op 27-02-2007 09:10 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Vincentio schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:34:
[...]

Dus je zou ook nog met een Sulfuras rondlopen nu ;)

Oh en schild boeit toch niet aangezien ze het vergeten zijn te laten scalen met de damage, net zoals al onze andere heals en de enige NIEUWE spell die goed was is binnenkort ook crap.
Mijn sulfuras ligt in mijn bank, kan het niet over mijn hart verkrijgen hem te verkopen ;(

Maar wees blij dat je tenminste een nieuwe spell hebt, en nu al bijna altijd gheals kan doen, ik zit nog steeds met een mana in-efficient langzame heal die nauwelijks healed en een snelle heal die een molecuul h2o op een al gesmolten plaat is. Zelfs met +1500 healing heal ik per 1.5 seconden 1.2-1.3k, genoeg voor non heroic, maar zodra het heroic wordt moet ik naar minimaal 40 points in holy om te kunnen healen, en dan verlies ik bijna al mijn tank capaciteit.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
sabriel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:20:
[...]

Ik zie het anders, want ik doe altijd shield voordat tank gaat.
Tanked, pulled. krijgt 4k damage in het begin , ik heal --> healingagro --> adds zonder agro komen naar priests --> dode priest
Andere kant van het verhaal

Ik geef een shield omdat tank dan ongeveer 5-10s heeft om agro te bouwen voordat ik hoef te beginnen met healen. Dus wie verdient hier een neck-shot ??
Sorry maar shield vindt ik echt useless en gaat ten koste van de agro van de warrior een resto shaman/ holy pala/priest kan zo easy een prot warrior effectief healen dat shield gewoon overbodig is en alleen extra risico meeneemt. Bij boss fights is shieldje wel lekker als je het na een seconde of 8 cast. Die shieldje betekent volgens mij ook geen block dus ook geen revenge voor een warrior en dan als je dan 4/5 rage krijgt per klap die je uitdeelt is agro opbouwen gewoon onmogelijk, excuus dat na een paar sec shieldje wel kan vindt ik ook niet terecht, ik heb zovaak dat me shield slam ect ect missed/parried/dodged en dan heb ik in 5 sec alsnog zeer magere agro opgebouwt.

So dont freaking shield me :D
eneh tank krijgt 4k dmg in het begin? Bosses hitten me max voor 2500 en dat zijn dan de zwaarste klappen.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 27-02-2007 09:43 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Nouja, mijn balance druid is zo'n beetje uitgemolken kwa gear ik heb echt zo'n beetje alles wat ik wil.....
Mijn huidige spelldamage zit op 706+ gewoon echt te ziek voor woorden als je na gaat dat ik in TBC ben gestart met 273+.
Het enigste wat ik nog echt nodig heb is of gear uit karazhan of gear uit heroic dungeons, maarja mobs die voor 1.2k hitten zijn nogal ruw voor onze lieve tank :D

Maarja voor al die mensen die zijn aan het twijfelen over balance spec ik was het al vanaf lvl 52 en heb er ook mee geleveld in TBC.
Er is gewoon niks mooier dan een horde tegenstander zien die voor 3.7k neergaat :)
Mijn hoogste crit tot nu toe is 4.5k fully buffed en ik word al Doomkin genoemd in mijn guild omdat ik zo ziekelijk hoog sta in de damage meters :X .

Voor mensen die het interessant vinden zou ik wel een lijstje willen maken met mijn balance gear. wees gewaarschuwd het is shit om te krijgen 8)7

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dark Master schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:48:
Nouja, mijn balance druid is zo'n beetje uitgemolken kwa gear ik heb echt zo'n beetje alles wat ik wil.....
Mijn huidige spelldamage zit op 706+ gewoon echt te ziek voor woorden als je na gaat dat ik in TBC ben gestart met 273+.
Het enigste wat ik nog echt nodig heb is of gear uit karazhan of gear uit heroic dungeons, maarja mobs die voor 1.2k hitten zijn nogal ruw voor onze lieve tank :D

Maarja voor al die mensen die zijn aan het twijfelen over balance spec ik was het al vanaf lvl 52 en heb er ook mee geleveld in TBC.
Er is gewoon niks mooier dan een horde tegenstander zien die voor 3.7k neergaat :)
Mijn hoogste crit tot nu toe is 4.5k fully buffed en ik word al Doomkin genoemd in mijn guild omdat ik zo ziekelijk hoog sta in de damage meters :X .

Voor mensen die het interessant vinden zou ik wel een lijstje willen maken met mijn balance gear. wees gewaarschuwd het is shit om te krijgen 8)7
je maakt me nieuwsgierig.. link the shizzle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:37:
[...]

knip

je ben wel beetje verwend gok ik. maar goed. betreft die herb/mine.. soms pakken ze het ook gewoon, terwijl ik die mob neerhak.. erg zuur. gelukkig kan ik fearen, en rustig dan herben :P
Felguard erop, instant DoT's en herben. Tegen de tijd dat ik klaar ben met herben valt de mob ook dood neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sabriel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:20:
[...]

Ik zie het anders, want ik doe altijd shield voordat tank gaat.
Tanked, pulled. krijgt 4k damage in het begin , ik heal --> healingagro --> adds zonder agro komen naar priests --> dode priest
Andere kant van het verhaal

Ik geef een shield omdat tank dan ongeveer 5-10s heeft om agro te bouwen voordat ik hoef te beginnen met healen. Dus wie verdient hier een neck-shot ??
Shield voor fight is bij ons echt _not done_ :X

Met 40 man kun je gewoon niet garanderen dat er iemand te vroeg aanvalt of per ongeluk belachelijk crit als eerste hit bijvoorbeeld en je wilt dus echt de tank SNEL aggro laten opbouwen. Dat is veel belangrijker dan dat miezerige beetje dmg dat zo'n shield tegenhoudt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

in een raid mischien niet nee, maar ik vind het toch altijd wel fijn om een schieldje te krijgen zo voor de eerste seconden, ik krijg toch wel agro

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Bosmonster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:04:
[...]

Felguard erop, instant DoT's en herben. Tegen de tijd dat ik klaar ben met herben valt de mob ook dood neer :P
lol Ja dat doe ik ook als ik mine met mijn hunter :)
Maar met mijn priest Maralai is dat wat lastiger.

Fear, Ja dat werkt soms wel (eigenlijk werkt het erg goed). Alleen heb ik al een paar keer gehad dat hij z'n maatjes mee nam en ik moest rennen. Probeer dat maar eens in outland, als lvl 61, tussen al die gruwelijke varkens die om de 10 meter staan te wachten tot Maralai komt aan rennen. Dan heb ik dus weer een lange slang van biggen achter mij aan hollen.
Mmm eigenlijk moet dat wel een grappig gezicht zijn
:) :)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heerlijk hoor.

Gisteren waarschijnlijk me laaste instance run gedaan _/-\o_ _/-\o_
In botanic dropte de plate feets en de + crit ring, wat mij weer 5 shadows runs sheelt voor de epic ring :)

Als ik thuis ben nog even 2 quest lines doen voor me laaste + crit tricket en + crit neckless en ik zit op 27% crit, 30% dus in zerk stance :D

1.5 week geleden begonnen met echt slechte gear, na hard instances farmen loopt ik nu twink twink rond in orgrim. Enigste wat me nu tegenhoud pvp build te gaan is het zware gebrek aan alliance op Karazhan. Achja voor iron forge zou het altijd wel feest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Fishing en cooking ... kan iemand mij vertellen waarom het slim is om daar skilled te worden? Ik zie het nut niet helemaal aangezien er genoeg voedsel dropt en daarnaast de potions en bandages me voldoende op de been houden. Zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door Plekuz op 27-02-2007 10:21 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:11:
in een raid mischien niet nee, maar ik vind het toch altijd wel fijn om een schieldje te krijgen zo voor de eerste seconden, ik krijg toch wel agro
Je krijgt wel aggro, maar geen rage. En zonder rage mis je al je talents die meer aggro opbouwen, wat betekent dat je begint met een flinke achterstand. Als er iets gebeurt (iemand valt te vroeg aan, healer of dps crit belachelijk in het begin, er zijn adds die je allemaal wilt aggro'en met een aoe, etc) dan kan dat dus niet :P

Dat zijn erg veel nadelen tegenover een miezerig shieldje die een goeie healer echt niet nodig zou moeten hebben. Beginnen met een renew of PoM is een veel beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
is het eigenlijk makkelijk om deze set bij elkaar te krijgen, heb nu alleen het hoofd. http://www.wowhead.com/?item=28193#M0z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:20:
Fishing en cooking ... kan iemand mij vertellen waarom het slim is om daar skilled te worden? Ik zie het nut niet helemaal aangezien er genoeg voedsel dropt en daarnaast de potions en bandages me voldoende op de been houden. Zie ik iets over het hoofd?
1. fun
2. food buffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emtee81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-01-2017
evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Sorry maar shield vindt ik echt useless en gaat ten koste van de agro van de warrior een resto shaman/ holy pala/priest kan zo easy een prot warrior effectief healen dat shield gewoon overbodig is en alleen extra risico meeneemt. Bij boss fights is shieldje wel lekker als je het na een seconde of 8 cast. Die shieldje betekent volgens mij ook geen block dus ook geen revenge voor een warrior en dan als je dan 4/5 rage krijgt per klap die je uitdeelt is agro opbouwen gewoon onmogelijk, excuus dat na een paar sec shieldje wel kan vindt ik ook niet terecht, ik heb zovaak dat me shield slam ect ect missed/parried/dodged en dan heb ik in 5 sec alsnog zeer magere agro opgebouwt.

eneh tank krijgt 4k dmg in het begin? Bosses hitten me max voor 2500 en dat zijn dan de zwaarste klappen.
hm ik weet niet welke content jij zover hebt gedaan, maar blijkbaar ben je geen hateful-strike tank geweest op patchwerk ;) 8k hits op een aq40/naxx geared tank zijn normaal, en heden ten dage is zelfs trash in heroic instances echt niet om mee te lachen.

als priest (mijn main) vind ik shielden voor een pull erg situationeel, en vooral afhankelijk of de tank snel rage zal kunnen opbouwen en dus aggro(veel mobs? hard hitting boss? te verwachten spike damage?), in onze raids ligt het gebruik van shields puur op eigen inzicht, maw common sense en ervaring, en gelukkig werkt dit vrij goed :)

en zover ik weet kan je nog steeds blokken als je een priest shield op je hebt, je krijg alleen geen damage = geen rage, shield block is je vriend (en prevents crits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
[...]
a) ik ben een holy priest
b) ik loop nog steeds rond in5 trancedance (reactive fade) ipv betere gear omdat de warrior het niet voor elkaar krijgt om multi-packs te beheersen. En tevens dat niemand de healer dan ontzet natuurlijk. (ik praat hier wel over group-instances). In raid gaat het gelukkig een stuk makkelijker.
c) zeggen dat je later in het gevecht wel moet shielden, bedankt, gooit al mijn heals op een 1s cooldown, well done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

sabriel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:25:
a) ik ben een holy priest
b) ik loop nog steeds rond in5 trancedance (reactive fade) ipv betere gear omdat de warrior het niet voor elkaar krijgt om multi-packs te beheersen. En tevens dat niemand de healer dan ontzet natuurlijk. (ik praat hier wel over group-instances). In raid gaat het gelukkig een stuk makkelijker.
c) zeggen dat je later in het gevecht wel moet shielden, bedankt, gooit al mijn heals op een 1s cooldown, well done.
Warriors die zeuren over dat ze niet genoeg Rage krijgen bij de start van een gevecht, moeten leren niet op damage krijgen vertrouwen, maar gewoon braaf hun Improved Bloodrage aangooien.
Dan krijg je genoeg Rage om de initiele aggro op te bouwen en de Shield te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Bosmonster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:21:
[...]
Dat zijn erg veel nadelen tegenover een miezerig shieldje die een goeie healer echt niet nodig zou moeten hebben. Beginnen met een renew of PoM is een veel beter idee.
OMG, jij hebt echt een hekel aan healers.
wanneer denk je dat we een renew moeten casten, op pull --> druid dood en priest heeft zijn fade moeten gebruiken (als je uberhaupt hem al een keer had geraakt anders is priest alsnog toast)

Hoe vaak heb ik geen dode healers gezien omdat ze een HoT op een tank hadden gegooid bij pull (of een warlock die 5s voor fight een lifetap doet en bijgehealed moet worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:15:
Heerlijk hoor.

Gisteren waarschijnlijk me laaste instance run gedaan _/-\o_ _/-\o_
In botanic dropte de plate feets en de + crit ring, wat mij weer 5 shadows runs sheelt voor de epic ring :)

Als ik thuis ben nog even 2 quest lines doen voor me laaste + crit tricket en + crit neckless en ik zit op 27% crit, 30% dus in zerk stance :D

1.5 week geleden begonnen met echt slechte gear, na hard instances farmen loopt ik nu twink twink rond in orgrim. Enigste wat me nu tegenhoud pvp build te gaan is het zware gebrek aan alliance op Karazhan. Achja voor iron forge zou het altijd wel feest zijn.
En nu je in je wtfpwn damage gear rondloopt, wat ga je nu doen dan? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sabriel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:30:
[...]

wanneer denk je dat we een renew moeten casten, op pull --> druid dood en priest heeft zijn fade moeten gebruiken (als je uberhaupt hem al een keer had geraakt anders is priest alsnog toast)

Hoe vaak heb ik geen dode healers gezien omdat ze een HoT op een tank hadden gegooid bij pull (of een warlock die 5s voor fight een lifetap doet en bijgehealed moet worden).
1. Eerder HoT'en :> Neem aan dat je ook niet shield na de pull, anders heb je altijd alle mobs op je :P
2. Warlocks die lifetappen niet healen, zeker niet in het begin. Als je ze al healt, doe je het met een HoT.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag dat lijstje wel eens zien, vroeg me namelijk af of balance goed was als druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Kaap schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:40:
[...]

En nu je in je wtfpwn damage gear rondloopt, wat ga je nu doen dan? 8)
goede vraag, ben nog prot build.
Er is echt heel weinig ally kan wel naar me pvp build respeccen maar heb ook niet zo in uren rond te lopen voor 5 ally die ik tegenkom :(

Een vriend van mij moet ik wie 2on2 arena wil doe moet nog iets van 10 shadows runs, misshien help ik hem eerst wel even voordat ik pvp ga.

prot warrior aint so bad 1v1 pvp either moet ik zeggen. Roques nog altijd kansloos :)

Omdat gisteren me end game feet + ring dropte, me laaste items doe ik nodig had uit instance, hadden de 3 whipes op trash mobs daarna door domme acties helemaal niet zo irriterend effect als ze normaal hebben _/-\o_

* evilpin0 is verlost van noobs die hem hoge repairbills kosten :+

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 27-02-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:30:
[...]

Warriors die zeuren over dat ze niet genoeg Rage krijgen bij de start van een gevecht, moeten leren niet op damage krijgen vertrouwen, maar gewoon braaf hun Improved Bloodrage aangooien.
Dan krijg je genoeg Rage om de initiele aggro op te bouwen en de Shield te laten verlopen.
16 rage instant + 10 rage over time kan alsnog te weinig zijn + het kost bijna 1000 hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:20:
Fishing is handig voor alchemists en heerlijk tijdverdrijf.
Cooking is handig voor food buffs en als rogue omdat je dan thistle-tea kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ferreur schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:57:
[...]

Fishing is handig voor alchemists en heerlijk tijdverdrijf.
Cooking is handig voor food buffs en als rogue omdat je dan thistle-tea kan maken.
fishing is leuk als je overdag slaap nodig heb. ik pleur LETTERLIJK bijna in slaap tijdens het vissen.. zo godsgruwelijk saai..

IRL vissen is daarentegen wel leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:11:
Hangt ook van de boss af. In 5 man instances geef ik nooit een shield en wil ik op me warr ook geen shield. In raid instances waar je meestal wat meer dmg vangt gooi ik meestal wel een shield met mijn priest bij bosses, en krijg ik meestal ook een shield op mijn warr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:51:
16 rage instant + 10 rage over time kan alsnog te weinig zijn + het kost bijna 1000 hp.
1000HP :? voor zover ik weet, gebruikt Bloodrage alleen maar 20% van je base HP.
En ik denk niet dat jij 5000HP als base HP hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
[...]

Ik shield nooit mijn warrior tijdens een pull. Ik weet spreek altijd af (of hij weet het) dat ik eerst een renew op hem los laat, en dan mag hij de pull doen. Dan werkt prima, zolang hij maar wacht op de renew.
Met een shield heeft een warrior meer moeite rage op te bouwen. Zijn bloodrage heeft hij nodig voor andere situaties, als bijvoorbeeld een mage full staat te dps-en en hij daarom rage hard nodig heeft.
(Ben zelf priest, geen warrior, maar heb er wel eens 1 naar lvl 40 geleveld. Erg moeilijke class om te spelen)

Shield is nood voor mij. Ik gebruik het alleen als ik in de problemen raak, om wat voor reden dan ook.
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Mmmm... Ik zal later op de dag wel even een lijstje maken?
Jullie houden het nog tegoed van me ben nu op mijn werk dus....
Wel leuk trouwens dat er zo'n kleine group van balance dr00ds is.
Ik bedoel ik en ( random char name ) zijn de enige balance druids van 150+ members in EoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:03:
[...]

fishing is leuk als je overdag slaap nodig heb. ik pleur LETTERLIJK bijna in slaap tijdens het vissen.. zo godsgruwelijk saai..

Ik vind geen van beide vissen leuk, heb er niets mee om naar een dobber te staren :) Heb me wel voorgenomen fishing te levelen, want dat heeft gewoon z'n nut.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:04:
[...]

1000HP :? voor zover ik weet, gebruikt Bloodrage alleen maar 20% van je base HP.
En ik denk niet dat jij 5000HP als base HP hebt ;)
true, 800/900 hp dan :)

@Rochette
Warrior heeft echt een shitload aan knopjes nodig voor elke situatie weer wat anders nodig. Toen ik levelde has ik het pas rond lvl 40-50 echt goed door voornamelijk omdat je zo blij bent als je een nieuwe skill krijgt dat je gaat kijken wat voor nut het precies heeft en waarvoor je het kan gebruiken, daardoor leer je geleidelijk alle moves goed kennen.

iemand die nog nooit warrior heeft gespeelt en bv een 70 warrior koopt zou denk ik ook niet veel plezier hebben want het is extreem moeilijk dan echt goed te worden met warrior.

BTW ook erg grappig, ik heb ooit op wow forum gepost dat warrior bij intercept slowing effect moet kwijt raken. Wordt nu doorgevoert :D (zal wel niet aan de hand van mijn post zijn.. :P )

[ Voor 59% gewijzigd door evilpin0 op 27-02-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
[...]

Idd, en lvled veel te traag. Ik krijg nauwlijks eeen vis gevangen. Maar dat zal wel aan mij liggen :+

Ik heb overigens helemaal geen secundaire professions omdat ik het nut er niet zo van in zie nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:16:
[...]

Idd, en lvled veel te traag. Ik krijg nauwlijks eeen vis gevangen. Maar dat zal wel aan mij liggen :+

Ik heb overigens helemaal geen secundaire professions omdat ik het nut er niet zo van in zie nog.
First Aid toch maar eens dringend levellen dan :) Die heb je gewoon nodig al was het maar om je grind tijd te verkorten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

koken is redelijk nuttig.. end lvl cooking geeft je buffs van 20+ stamina, of 20 agi enzo.. toch wel redelijk aantrekkelijke dingen.. kost verder ook amper wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
[...]

Stel je niet aan... Als jij met winamp(wmp, w/e) + guildchat fishing niet kan overleven, doe je toch wat fout. :P
Het lvl'ed nog wel aardig tot de 300, vandaar dat ik ook 3 characters met 300 fishing heb. En een winstgever is het zeker. Ik heb gister 45min gevist en daarmee 180g verdiend.. :)
Je zou bijv kunnen opzoeken welke fish dat er in +stamina food gaat, en dat dan verkopen..

Als je eens wist hoeveel je er aan had, raidwise...
Me mage gaat deze week zeker de 375 halen, daar neem ik wel een uurtje of 3 de tijd voor dan. Hanidg is het zeker.
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:22:
koken is redelijk nuttig.. end lvl cooking geeft je buffs van 20+ stamina, of 20 agi enzo.. toch wel redelijk aantrekkelijke dingen.. kost verder ook amper wat..
Self owned. Je zegt dat fishing niet nuttig is en cooking wel. De meeste +stat food kan je toch echt maar alleen krijgen door fishes en/of meat te cooken. Hoezo, fishing niet nuttig... :z

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 27-02-2007 11:26 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kapoen schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:20:
[...]

First Aid toch maar eens dringend levellen dan :) Die heb je gewoon nodig al was het maar om je grind tijd te verkorten.
Verkorten als in minder doodgaan??
Daar heb ik Gift of the Naaru voor :P En als ik niet red, dan Frost Nova en wegrennen. Conjured Food/Water gebruiken en ik kan weer verder. :) Ik mis die First Aid nog niet.

Maar misschien die cooking eens ff lvlen vanavond fftjes :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:25:
[...]
Verkorten als in minder doodgaan??
Daar heb ik Gift of the Naaru voor :P En als ik niet red, dan Frost Nova en wegrennen. Conjured Food/Water gebruiken en ik kan weer verder. :) Ik mis die First Aid nog niet.

Maar misschien die cooking eens ff lvlen vanavond fftjes :P
Voor een mage is cooking dan weer fijn voor de +23 spell damage. Ofwel de mana regen, kan je langer doorgrinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
[...]

buzzard meat
Use: Restores 4320 health over 30 sec. Must remain seated while eating. If you spend at least 10 seconds eating you will become well fed and gain 20 Stamina and Spirit for 30 min.

Ik verkoop kleine beetjes buzzard meat voor 1 gold per stukje vlees. Ze droppen van elke mob wel in hellfire en verkopen normaal voor 5 silver oid. Gewoon alle meat/vlees items die je krijgt naar een alt toe sturen en eens per week even veel bakken en bergen geld verdienen.

vissen is iets om te doen als je nog 5 minuten over hebt en er is makkelijk voor te zorgen dat je altijd je visje vangt (gewoon low lvl starten en er is altijd nog deviate delight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
porn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:19:
Mwah je hebt het over een rol als dpsser in raids, wat heb je dan liever een mage of hunter. Zeg nou es eerlijk? :P
Hunters zijn echt enorm saai om te spelen in raids, erger dan mages. Ik ben op m'n Hunter in MC een keer tijdens Ragnaros een boterham gaan smeren, niemand die 't doorhad :)
Perox schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:26:
Ik moet Hydra wel een beetje gelijk geven hoor.
W00t! :P
Maar zoals nu geimplementeerd is het een moeilijk verhaal, en heb ik er nog het meeste nut van als ik weer eens tussen de respawnende mobs terecht ben gekomen in PVE. Frost Nova, invisibility en maar lopen en hopen dat geen mob je bespreukt....
En dat je niet perongeluk tussen de volgende groep mobs belandt.
*POOF*
"Err. Hi?" :P
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:34:
Ik ben nog geen lvl 67 voor invis.
Maar dat is een stuk beter dan blink, frost nova en rennen maar.
Wacht maar. Het is vooral handig om OOC te komen, maar ik gebruik het echt heel zelden. Sowieso is wegkomen van mobs voor een mage toch al niet erg moeilijk (FN -> blink -> rennuh!), en met invis heb je geen idee of je niet visible wordt tussen een stel mobs.
porn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:49:
Mja maar als het instant zou zijn zou je in PvP weer enorm voordeel hebben. Qua PvE kan ik het daar wel mee eens zijn ja, vd andere kant, leuk dat wij rogues kunnen vanishen, als wij dan AoE krijgen unstealthen we ook (of dood natuurlijk...).
Ja, maar daartegenover is stealth niet iets dat na 20s afgelopen is, en bovendien kun je je target blijven zien, terwijl zei je gegarandeerd niet zien. Trouwens; AoE (of welke vorm van damage dan ook) breekt je ook sowieso uit invis.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

fun? jij houd er zeker ook van om onverdoofd een zenuwbehandeling te krijgen... of met zoutzuur te gorgelen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

jarnotjuh schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:24:
Ik heb gister 45min gevist en daarmee 180g verdiend.. :)
Honderdtachtig gold? Wow, dan ga ik zeker eens wat meer tijd in het vissen steken! Gister al mijn skill van 0 naar 50 geschopt, dus ff doorbijten en ik zit zo op de 300.

Ik dacht altijd dat first aid max 300 was, maar nou zie ik AH boeken waarmee je een max van 375 krijgt. Is dat een TBC dingetje of zo? Want ik zie nergens bandages die zo'n hoge skill vereisen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja alle skills in TBC zijn verhoogt naar 375

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SMulTiE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:28:
Je hebt het 2 jaar zonder gedaan! Het is gewoon een extra ability waardoor je aggro verliest, niks mis mee. W.m.b. mag je het ook zonder doen, je hóeft het niet te gebruiken!
|:(

Blizzard: "Mages krijgen invisibility!!!"
Mages: "W00t!"
Cynisch type: "Wedden dat 't een waardeloze skill is..."
Mages: "No wai!"
Blizzard: "It has a 5 min cooldown, you need to fade for 5 sec, it has a 20s duration and anything breaks it. And oh yeah, you can't see mobs or players while invis."
Mages: "..."
Cynisch type: "Told you so..."
SMulTiE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:56:
Mjah, als ik een vein zie, en iemand anders is daarnaast toevallig aan het knokken met een mob, ga ik ook gewoon minen hoor :o!
Ik ben toch gewoon de eerst die in staat is om de vein te minen, imho niet asociaal. Mss is degene daar in de buurt gewoon mobs aan het farmen, en om nou eerst te gaan /w-en, te veel moeite imho.
Jezus, waarom denk je dat die persoon die mob 'toevallig' naast een node aan 't killen is? Ja, het is gewoon enorm asociaal. Dat jij dat niet 'vindt' zegt een hoop over jou, sorry.
Bosmonster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:07:
Shield voor fight is bij ons echt _not done_ :X
Een goeie priest weet dat een pre-HoT the way to go is ;) Maar wij deden meestel beide, onze group had wel door dat je ff moest wachten met nuken.
Als je HoT voordat je in combat gaat geeft die HoT geen aggro.
Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:49:
Ik dacht altijd dat first aid max 300 was, maar nou zie ik AH boeken waarmee je een max van 375 krijgt. Is dat een TBC dingetje of zo? Want ik zie nergens bandages die zo'n hoge skill vereisen ...
Netherweave bandages?

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 27-02-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:49:
[...]

Honderdtachtig gold? Wow, dan ga ik zeker eens wat meer tijd in het vissen steken! Gister al mijn skill van 0 naar 50 geschopt, dus ff doorbijten en ik zit zo op de 300.

Kijk hier eens http://www.thottbot.com/?i=55548 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:40:
[...]

[...]

Ja, maar daartegenover is stealth niet iets dat na 20s afgelopen is, en bovendien kun je je target blijven zien, terwijl zei je gegarandeerd niet zien. Trouwens; AoE (of welke vorm van damage dan ook) breekt je ook sowieso uit invis.
zomg wtf :+

Momenteel ben ik mijn luie guildmaster aan het levelen (ken hem irl ook anders kon hij het shaken). Heb hem nu van 66 naar bijna 69 gebracht, warrior is best een leuke class en het gaat veel sneller met grinden dan ik had verwacht.

Onze guild heeft op het moment problemen met Karazhan. We maken progress maar we zijn nu op het punt gekomen dat classes moeten rollen voor een plek. Helaas hebben we nog niet genoeg prot tanks op 70 om meerdere raids tegelijk te starten. Het is echt vervelend en ik dank blizzard dan ook hartelijk voor deze zooi.
Veel mensen hoor ik zeggen: Dit wordt de volgende UBRS. 100% niet dus, er droppen tier delen en de cooldown is 5 dagen. Dit is imo gewoon klantje pesten vanuit blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik kan dit nou niet echt schokkend veel noemen op een 12K+ aantal.
Tevens, mits het een goeie priest is, heb je al een HoT op je hangen (evt. ook Shield)
En dan heeft die BloodRage zich al weer dubbel en dwars terugverdiend..

@Hydra
Maak je je eigen nou niet een beetje overdreven druk over Invis?
No offence hoor, maar onze aggro dump :
  • Zit op een 5 minuten CD (kan korter maar geen 1 raidende Rogue heeft dat)
  • Gebruikt een reagent (niet duur maar moet je wel voldoende bij hebben)
  • Breekt ook op AoE
  • Bugged vrij vaak (Boss reset niet goed bij een whipe of je aggro reset niet)
Wees blij dat je een methode hebt gekregen die tenminste kans geeft op aggro reduction.
En ook nog eens korte CD geen reagents nodig heeft.

Discussiepoging, geen flame plxkkthnx

[ Voor 47% gewijzigd door RaseriaN op 27-02-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:59:
[...]

Ik kan dit nou niet echt schokkend veel noemen op een 12K+ aantal.
Tevens, mits het een goeie priest is, heb je al een HoT op je hangen (evt. ook Shield)
En dan heeft die BloodRage zich al weer dubbel en dwars terugverdiend..

@Hydra
  • Breekt ook op AoE
Wees blij dat je een methode hebt gekregen die tenminste kans geeft op aggro reduction.
En ook nog eens korte CD heeft en geen reagents nodig heeft.

Ik ben er heel blij mee. Als ik zie hoe lang de bossfights in kara duren maken mij die 5 seconden niet casten ook niet meer uit. Het is gewoon heerlijk dat je full kan blijven nuken op bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:15:
[...]

Ik ben er heel blij mee. Als ik zie hoe lang de bossfights in kara duren maken mij die 5 seconden niet casten ook niet meer uit. Het is gewoon heerlijk dat je full kan blijven nuken op bossfights.
Als jij die bossfights in karazhan al lang vind duren, dan houd ik me hart vast voor bosses die jij in Aq40 tegen wilde komen..
Fights van 10+ min waren echt geen uitzondering(twin emps, cthun) Ik kan me een filmpje herinneren van cthun. 8 dark glare phases in phase 1, en dan nog 5 weakeneds in phase 2.
Dat filmpje duurde echt 23 min, de kill zelf 18 minuten.
Zolang je de encounter maar snapt en de mana van je healers mee gaat, kan je elke encounter zonder enrage(or w/e) overleven. 5 weakeneds is veel, maar als je maar levend blijft is er niets aan de hand..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik gebruik vaak wel shield bij pull, dat doe ik als de tank een stukje naar binnen moet lopen en wij er dan net niet of voor stil moeten staan voor te healen, voordat hij loopt doe ik dan renew en shield, meestal is hij na eerst klap shield kwijt, maar goed dan hebben we tijd om naar binnen te lopen.

Maar goed als we niet mee hoeven te rennen etc. dan doe ik alleen renew en drink ik meteen nog wat daarna, ben ik meteen ook weer full mana.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Wat een gewine over to shield or not to shield zeg :P, meestal shield / renew ik lekker :D
Het is meestal gewoon een indicatie voor de tank van ga maar chargen.
True het geeft de tank wat minder rage maar aan de andere kant geeft het de tank wat meer tijd om agro op te bouwen, en vooral voor de healers om ff te wachten todat de tank agro heeft op alle mobs zodat ik geen healing agro krijg ( niet dat dit een issue is aangezien ik nog autofade heb + me eigen fade skill :P )
Ik vind shield meestal wel lol, en ik ga toch nooit oom dus /care :P

Loopt nog lekker in 8T2 rond wanneer ik heal ( ben shadowlol specced atm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:43:
[...]

fun? jij houd er zeker ook van om onverdoofd een zenuwbehandeling te krijgen... of met zoutzuur te gorgelen...
Ik heb mn zenuwbehandeling inderdaad grotendeels onverdoofd gekregen :P Verdovingen bij de tandarts zijn zo voor vrouwen.

Maar ja, ik vind vissen wel relax als ik echt niks anders te doen heb :P Aardige tijd nog deviate fish zitten fishen in Wailing caverns :) Aardig wat geld mee verdiend toen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind het vervelendste aan vissen dat je er nog actief mee bezig moet zijn.. je moet op die klote dobber letten en als je ff zit te chatten en even niet op let is je try weer gefailed :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik pas me aan aan 't niveau ;)
RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:59:
@Hydra
  • Breekt ook op AoE
En ook nog eens korte CD geen reagents nodig heeft.

Ik maak me d'r niet druk over? Ik leg alleen uit waarom ik 'em vrij waardeloos vind? Mages hebben best leuke dingen gekregen, zoals Icelance bijvoorbeeld, en spellsteal, maar alleen icelance gebruik ik erg veel. Spellsteal is ook leuk. Invis, tja, de meeste mages zijn gewoon nogal teleurgesteld omdat het compleet niet is wat men er van verwacht had, het is gewoon een aggrodump, niet iets waarmee je leuk langs een stel mobs kunt komen, of iets waar je in PvP iets aan hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:15:
Ik kan met m'n frost spec sowieso wel blijven nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:39:
[...]

Ik pas me aan aan 't niveau ;)

[...]

Ik maak me d'r niet druk over? Ik leg alleen uit waarom ik 'em vrij waardeloos vind? Mages hebben best leuke dingen gekregen, zoals Icelance bijvoorbeeld, en spellsteal, maar alleen icelance gebruik ik erg veel. Spellsteal is ook leuk. Invis, tja, de meeste mages zijn gewoon nogal teleurgesteld omdat het compleet niet is wat men er van verwacht had, het is gewoon een aggrodump, niet iets waarmee je leuk langs een stel mobs kunt komen, of iets waar je in PvP iets aan hebt.

[...]

Ik kan met m'n frost spec sowieso wel blijven nuken.
of je hebt hele goede tanks of je dps zuigt :D Ik heb namelijk ook full frost met frost channeling en ik moet echt af en toe oppassen met wat ik doe. Hier heb ik voor Kara trouwens nooit problemen mee gehad, hooguit op trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
hehe dit zou wel dom overkomen maar heb even een vraagje over enrage, verhoogt het nou ook de dmg van MS en WW hits? Bij de info staat +25% dmg for melee atacks for max 8 swings.

MS is melee dmg offc maar je weet maar nooit hoe blizz het in elkaar heeft geknutselt.

@Hooli-gan
ik snap niet precies wat je bedoelt, ik naam aan dat je bedoelt dat het niet tenkoste van rage gaat? Hoezo dan als het voor de battle gecast is?
En hoezo na 8 sec usless als warrior al agro heeft?

ik ken alle classes redelijk goed kwa pvp aliblities, echter weet ik niet veel van de pve kant van de meeste classes.

[ Voor 39% gewijzigd door evilpin0 op 27-02-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
[...]

Vette bull. L2know other classes. (sorry, moest het ff kwijt. No hard feelings ;) )

Kan het niet zo snel vinden, maar er heeft een behoorlijk lang topic over shield gelopen op de officiele forums. Shield gaat NIET ten koste van de agro op een warrior als ie gecast word VOOR de battle start. Na een sec of 8 is het pas useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

legendarische thread:

http://forums.wow-europe....=173727402&sid=1&pageNo=1

Super grappig weer ^_^

Maar over dit HoTs.. ALLE heals geven threat, dus ook HoTs, HoTs geven wel alleen aggro als ze healen. Aangezien een body pull maar 0.001 threat of iets dergelijks genereerd doet ELKE andere actie meer threat en gaat hij die ganken, dus zelfs als het een buff, of 1 hp healed is gaat hij die healer ganken. Op zich moet Bloodrage + 1x sunder + attack het verhelpen.

Het is op zich veiliger om het niet te gebruiken bij erg aggro sensitive fights, maar als je tank een beetje ok is, kan het geen kwaad ^_^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Over had healen/shielden aan het begin van een pull, daar hadden wij laatst ook enorme pech mee. Bij maiden of virtue, tank loopt naar de boss to zonder shield begint aggro te builden echter de eerste 2 maiden hits zijn gelijk crushing (geloof ik) dus de tank heeft gelijk wat healing nodig. Druid healt mt voor 8k+ crit heal, maiden naar druid toe uiteraard dood en daardoor bijna instant whipe. Bleek dat maiden de eerste 3 of 4 aggro building abilities allemaal gedodge'd of geparried had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hydra schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:52:
Blizzard: "Mages krijgen invisibility!!!"
Mages: "W00t!"
Cynisch type: "Wedden dat 't een waardeloze skill is..."
Mages: "No wai!"
Blizzard: "It has a 5 min cooldown, you need to fade for 5 sec, it has a 20s duration and anything breaks it. And oh yeah, you can't see mobs or players while invis."
Mages: "..."
Cynisch type: "Told you so..."
Je kan op geen enkele manier een mob waarnemen tijdens invisible modus??
Jezus, waarom denk je dat die persoon die mob 'toevallig' naast een node aan 't killen is? Ja, het is gewoon enorm asociaal. Dat jij dat niet 'vindt' zegt een hoop over jou, sorry.
Ik doe dat ook hoor. Mensen flikken het ook vaak genoeg bij mij dus ik ga er andersom ook geen rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik Shield / Prayer of Mending / Drink pull. Dat is een paar duizend damage die geblokkeerd wordt aan het begin dat ik mijn mooie positie kan kiezen en kan beginnen met healen zonder angst. Sowieso is shield altijd een indicatie voor de tank dat zijn personal healer klaar staat, ook nooit verkeerd, want dat kan de tank zonder angst z'n ding doen.

En zoals Dennis mooi vertelt, de meeste bosses kunnen een tank omleggen in een seconde of twee, dus wees maar blij met pre-healing. Voor trash geen shields, maar voor bosses zeker wel. Sorry dat DPS dan een seconde langer moet wachten voordat ze kunnen nuken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Yellow|A op 27-02-2007 13:02 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Yellow|A schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:
Ik Shield / Prayer of Mending / Drink pull. Dat is een paar duizend damage die geblokkeerd wordt aan het begin dat ik mijn mooie positie kan kiezen en kan beginnen met healen zonder angst. Sowieso is shield altijd een indicatie voor de tank dat zijn personal healer klaar staat, ook nooit verkeerd, want dat kan de tank zonder angst z'n ding doen.

Voor trash geen shields, maar voor bosses zeker wel. Geeft je meer controle over je agro aan het begin. Sorry dat DPS dan een seconde langer moet wachten voordat ze kunnen nuken ;)
Priest zijn juist vaak lui door die shield in mijn ervaring ! :P
als je bijna dood bent doen ze rustig shieldje en gaan ze je dan pas healen, achja zullen wel noobs geweest zijn :)

Last stand heeft me letterlijk al 50g++ aan repair kosten bespaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Yellow|A schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:

En zoals Dennis mooi vertelt, de meeste bosses kunnen een tank omleggen in een seconde of twee, dus wees maar blij met pre-healing. Voor trash geen shields, maar voor bosses zeker wel. Sorry dat DPS dan een seconde langer moet wachten voordat ze kunnen nuken ;)
Inderdaad, Shield+PoM is the way to go. Werkt echt heel goed. Met PoM krijgt namelijk diegene waar ie op "activeerd" de agro. Met een boss fight kan je een warrior aardig in leven houden met PoM spam, bovendien staat ie dan boven aan de agro lijst. Jammer dat er straks 20 sec cooldown op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:32:
ik vind het vervelendste aan vissen dat je er nog actief mee bezig moet zijn.. je moet op die klote dobber letten en als je ff zit te chatten en even niet op let is je try weer gefailed :/
Dat maakt het idd gruwelijk boring. Iets anders ernaast doen lukt mij in ieder geval niet. Nah ja, het is wel één van de makkelijkste dingen om te doen verder. Niet eindeloos ronddolen om de benodige ore of herbs of skins etc bij elkaar te rapen, maar lekker op één plaats blijven staan en de dobber enkele tientallen keren in het water gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:
[...]

[...]

Ik doe dat ook hoor. Mensen flikken het ook vaak genoeg bij mij dus ik ga er andersom ook geen rekening mee houden.
een beter milieu, uh, WoW community begint bij jezelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

als je bijna dood bent doen ze rustig shieldje en gaan ze je dan pas healen, achja zullen wel noobs geweest zijn :)

Als je bijna dood bent is een shield de meest slimme keuze. De priest shield en begint daarna met een heal, terwijl een andere healer al meteen met de heal begint. Dan heb jij als victim Shield, Heal, Heal op je en is alles okay. Zelfs in vijf man doe ik het meestal zo.

Sommige warriors hebben een last stand macro. Dat is best handig, want anders kun je als healer ook niet echt zien aankomen dat je pet kunstmatige health heeft.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:08:
[...]

Dat maakt het idd gruwelijk boring. Iets anders ernaast doen lukt mij in ieder geval niet. Nah ja, het is wel één van de makkelijkste dingen om te doen verder. Niet eindeloos ronddolen om de benodige ore of herbs of skins etc bij elkaar te rapen, maar lekker op één plaats blijven staan en de dobber enkele tientallen keren in het water gooien.
Op zoek naar verschillende wateren om verschillende vissen te vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:44:
of je hebt hele goede tanks of je dps zuigt :D
Ongeveer 550 spelldamage nu, dus dat is nog niet zo hoog, maar sowieso met single-target tanken moet je het als tank echt niet van een frost-mage verliezen.
Wiebbe schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:58:
Maar over dit HoTs.. ALLE heals geven threat, dus ook HoTs, HoTs geven wel alleen aggro als ze healen. Aangezien een body pull maar 0.001 threat of iets dergelijks genereerd doet ELKE andere actie meer threat en gaat hij die ganken, dus zelfs als het een buff, of 1 hp healed is gaat hij die healer ganken. Op zich moet Bloodrage + 1x sunder + attack het verhelpen.
Leer lezen. Als je een HoT cast voordat een tank pulled heeft de mob niet door van wie die heal is, en krijg je er dus geen aggro voor.
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:
Als je invisible bent, zie je alleen dingen die ook invisible zijn, en dingen die invisible kunnen zien. Oftwel: mensen met warlock buffs en warlock succies :) Voor de rest zie je niks, geen mobs dus, en ook geen spelers. Oh, en je ziet spelers die in je groep zitten. Mobs en tegenstanders zie je dus gewoon niet, en kun je dus ook niet targetten.

Maargoed, het spelleffect is wel cool (beetje zoals wanneer frodo z'n ring omdoet zegmaar).
Yellow|A schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:10:
Als je bijna dood bent is een shield de meest slimme keuze. De priest shield en begint daarna met een heal, terwijl een andere healer al meteen met de heal begint. Dan heb jij als victim Shield, Heal, Heal op je en is alles okay. Zelfs in vijf man doe ik het meestal zo.
Idd. Shield is gewoon een instant 1k-heal, erg nuttig. In raids hadden we op de mobs die erg spikey damage doen gewoon 1 priest die gefocussed was op 't opvangen van damage spikes met een snelle shield terwijl de rest van de priests 'em dan snel vol flashen.
Sommige warriors hebben een last stand macro. Dat is best handig, want anders kun je als healer ook niet echt zien aankomen dat je pet kunstmatige health heeft.
Pet warrior _/-\o_

[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 27-02-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Dus het is volgens jou niet mogelijk dat iemand toevallig een mob killt die vlak bij een vein staat?
Ik kill ZO VAAK een mob vlak bij een herb (en nee, ik heb geen herbalism) dus die vlieger gaat dus echt niet op. Bovendien gebeurt het, zoals hierboven al eens wordt gezegd, mij ook vrij vaak.
En mij een beetje een asociaal mens noemen terwijl je me niet kent..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:03:
[...]

Ik zou niet gelijk zeggen dat dat luiheid is, het kan luiheid zijn echter ook gewoon een unlucky chain van burst damage waardoor jij ineens veel meer damage pakt dan bijvoorbeeld waar de priest op gerekent heeft. Ik denk dat ook in TBC mana conservation nog steeds erg belangrijk is (correct me if i'm wrong, heb in tbc nog niet op mijn kameraad's priest gespeeld) dus priests proberen overhealing en onnodige heals waarschijnlijk ook te vermijden. Kan natuurlijk ook zijn dat hij na een AoE even wat party members een healtje/renew gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Yellow|A schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:10:
[...]

Klopt, last stand dient goed getimed te worden want na 20 sec verlies je weer 3500 hp, een macro die hiervoor waarschuwt zou zeker handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Link je lijst nou eens, want ik zit nu zelf op +670 ofzo dmg met grindgear (dus o.a. die +200 mana na een kill trinket.) Als ik daarvoor in de plaats Briarwood Reed pak, en m'n gloves enchant zit ik ook op de 720 spelldmg. En dan heb ik echt nog bijna geen instances gedaan in TBC (okok, wel zo ongeveer het beste leather/cloth +spelldmg gear van Naxx/AQ40/BWL etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SMulTiE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:16:
Dus het is volgens jou niet mogelijk dat iemand toevallig een mob killt die vlak bij een vein staat?
Ik kill ZO VAAK een mob vlak bij een herb (en nee, ik heb geen herbalism) dus die vlieger gaat dus echt niet op. Bovendien gebeurt het, zoals hierboven al eens wordt gezegd, mij ook vrij vaak.
FFS. Je snapt best wat ik bedoel.
En mij een beetje een asociaal mens noemen terwijl je me niet kent..... |:(
Nodes grijpen terwijl iemand net die mob die bovenop die node staat, staat te killen, IS gewoon asociaal. Dus als je dat soort dingen normaal vindt, BEN je asociaal ja. Daarvoor hoef ik je helemaal niet te kennen. Wat omgang met mensen in een spel betreft ben je asociaal dus ja, en daarin ben je helaas niet de enige.

En dat "het gebeurt mij ook" is wel het grootste kutexcuus dat je kunt verzinnen.
Dennism schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:17:
Ik zou niet gelijk zeggen dat dat luiheid is, het kan luiheid zijn echter ook gewoon een unlucky chain van burst damage waardoor jij ineens veel meer damage pakt dan bijvoorbeeld waar de priest op gerekent heeft. Ik denk dat ook in TBC mana conservation nog steeds erg belangrijk is (correct me if i'm wrong, heb in tbc nog niet op mijn kameraad's priest gespeeld) dus priests proberen overhealing en onnodige heals waarschijnlijk ook te vermijden. Kan natuurlijk ook zijn dat hij na een AoE even wat party members een healtje/renew gaf.
Ik vind sowieso dat mensen eerst maar eens een healer moeten spelen voordat ze priests 'noobs' gaan noemen. Tuurlijk zijn er genoeg slechte priests (het type dat shadowpriest gerolled heeft omdat deze 'pwnen' in PvP), maar elke boss is gewoon weer anders. Sommige doen heel regelmatig damage (dan is het dus renew..gheal...gheal...renew...gheal..etc.), andere doen gewoon 90% tank damage in 1 spike (dan is het renew...pauze...renew...pauze....KUT!!!!SHIELDFLASHFLASHARGH!).

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 27-02-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De reden voor shield op dat moment is natuurlijk ook omdat het een instant cast is, geeft de priest toch weer even tijd om flash heal en andere heals te gebruiken hierna.

Verder ben je altijd aan het zeuren over 'noobs' in al je PUGs, warriors (tanks) zijn natuurlijk erg belangrijk, maar andere classes hebben ook wel degelijk nut, en warrior is niet de enige class die er toedoet. Het is een spelletje teamplay, niet een 'ik ben een l33t warrior en jullie zijn noobs' spelletje

Iets anders, gisteren voor het eerst Romeo en Juliette down in Karazhan :D Alleen jammer dat loot wat minder was, trinket voor hunters en een libram :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Om even m'n asocialiteit aan te geven; mocht ik achteraf een whisper krijgen dat diegene inderdaad de vein wou minen, dan geef ik altijd het spul aan hem. Maar ik ga dus NIET wachten tot hij de mob dood heeft (het zal maar een prot specced warrior zijn :X), als jij dat asociaal vindt, soit.
Verder houd ik er maar over op.

(btw, het zou je niet misstaan als je een keer het verschil leert tussen "dan BEN je asociaal" en "dan VIND IK je asociaal")

[ Voor 17% gewijzigd door Smultie op 27-02-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

[...]

Eeeh, shield is instant.. dus als iemand lekker hard aan het doodgaan is shield ik hem eerst en dan healen... anders was ie tegen de tijd dat je heal landt al dood... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als ik echt merk dat iemand de vein of herb wilde dan geef ik het spul ook aan hem, maar als ie niks laat merken naar mij kant dan kan er mooi naar fluiten en 5 min. later terugkomen :)

Het overigens grappig om de reacties te zien van warriors/rogues als ze mij (mage) een vein zien hakken :P

Edit:
Over shield verhaal. Toen ik een tijdje priest speelde zorgde ik er altijd voor dat mijn shield aanstond als ik buiten de steden/dorpjes ben. Heeft me altijd goed geholpen. Kost wel wat mana, maar je eebt er wel een hoop aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 27-02-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hey,

Ik speel sinds een paar weken een mage op pvp server (41 BE, Shattered Halls).
Kon het toch niet laten liggen na het uitkomen van TBC (had net daarvoor mn 60 epic naxx shaman + 40 mage gedelete omdat de verslaving me echt teveel werd) en ben weer begonnen als "casual" met wat vrienden (ook rerollers). Nu hebben we de rollen omgedraait (magevriend is nu shammy en ik mage).

Echter.. ik heb als shaman NOOIT moeite gehad met mages.. maar nu als mage is een shaman onmogelijk...
Grounding totem maakt ze immune voor Counterspell en immune voor sheep.. dus eerst die totem wanden of fireblast.. maar in die 2 seconden heb ik al een 800 earthshock op me en dan heb ik nog niet eens dmg gedaan. Zelfs al kan ik de shaman sheepen dan heb ik nog niet genoeg dps om hem te killen. En tegen zijn heals kan ik niets doen.
Elke 4 seconden een 800dmg spell interupt.. elke 15 seconden een grounding totem..
Op max range gaan staan heeft geen zin dan krijg ik nog 36yd (elemental reage) lighteningbolts op mn flikker. En 1.5 sec spamheals is niet aan te beginnen.

Nou ben ik nog nieuw als mage en ken de krachten van shamans maar al tegoed.
Maar ik word gewoon verkracht tegen een shaman. (ok warriors/rogues verkracht ik).
Ik weet dat je bepaalde classes hebt die imba (of gewoon heel veel voordelen) in duels zijn.
Ik ben trouwens frostmage en die shaman is elemental (i know, magekiller).
Wat zijn goede tips om (met veel geluk) nog ooit eens te winnen.

ps. ik heb het over duels, als ik in bgs een shaman kan jumpen dan win ik vaak hoor.
ps2. voordat ze shaman op accept duel klikt popt ie natuurlijk eerst alle totems..
ps3. Druid heb ik ook moeite mee... tips hiervoor zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

droods gewoon laten leven.. wij zijn lief en doen niemand kwaad! (ook al zouden we willen duurt minimaal een half uurtje voordat je in bear bijv een mage neer hebt gemept) :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Akropolis schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:26:
[...]

Eeeh, shield is instant.. dus als iemand lekker hard aan het doodgaan is shield ik hem eerst en dan healen... anders was ie tegen de tijd dat je heal landt al dood... :P
Toch, de tank shielden op 20% van ze hp en dan gaan healen is erg risco, dan gaat ook meteen me last stand up. Enja de meeste PuG zijn gewoon noobs (let op ik noem de groep noob niet de indivudele spelers) in mijn ervaring, af en toe zit ik wel eens in een pug met 4 mensen van de zeflde guild. Dan schiet het tenminste op, focus fire zodat alleen ik heals nodig heb en er gewoon doorheen raggen zonder een whipe. Heb ook al aardig wat deatsh gehad door gewoon dood leuk geen heals. ALs dat 2x gebeurt voordat we op de helft zijn zeg ik heel onbeleefd: cba bye bye.

anyway IK HOEF GEEN INSTANCES MEER TE DOEN OLE OLE.
Ik wordt er ook series pshysiche vermoeit van het is gewoon heel veel werk als je goed probeert te tanken met een pug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:36:
droods gewoon laten leven.. wij zijn lief en doen niemand kwaad! (ook al zouden we willen duurt minimaal een half uurtje voordat je in bear bijv een mage neer hebt gemept) :P
Ik heb nog geen 1 druid gezien die langer dan 1 seconden in 1 vorm is gebleven.
Voor mij zijn het net flipperkasten of wisps.. gewoon 1 wolkje rook.
Ik zie niet eens in welke vorm ze zitten ik krijg allemaal klappen, dan weer arcanespell, dan zie ik ff wat groen tussen de rook (heal) dan zie ik weer niks en krijg ik weer klappen van achter.
Ik kan ze niet vastzetten (moet ik het van hebben als frostmage). En als het ze iets te moeilijk word dan rennen ze weg.. en dan noemen ze een mage "escape artist" pff.

Als shaman heb je gewoon 75% kans tegen elke class.
Nu als frostmage merk is gewoon dan het 100%, 50%, en 0% is.
Als shaman viel ik alles met vertrouwen aan, als mage weet ik op voorhand wat wel en niet lukt.
Nu lijkt me dat ook heel normaal hoor, ik probeer ook alleen ervaring op te doen om mijn kansen te vergroten. Is wel zo fijn op een pvp-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SMulTiE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:25:
(btw, het zou je niet misstaan als je een keer het verschil leert tussen "dan BEN je asociaal" en "dan VIND IK je asociaal")
Ik weet prima het verschil tussen vinden en zijn, alleen als je geen rekening houdt met anderen in een online spel BEN je asociaal. Dat is zo ongeveer de definitie van asociaal daar.
evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:42:
Ik wordt er ook series pshysiche vermoeit van het is gewoon heel veel werk als je goed probeert te tanken met een pug.
Dat is healen ook. Je wil niet weten hoe veel warriors gewoon geen benul hebben van wat tanken precies inhoudt ;)
Predje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:43:
Ik heb nog geen 1 druid gezien die langer dan 1 seconden in 1 vorm is gebleven.
Voor mij zijn het net flipperkasten of wisps.. gewoon 1 wolkje rook.
Ik zie niet eens in welke vorm ze zitten ik krijg allemaal klappen, dan weer arcanespell, dan zie ik ff wat groen tussen de rook (heal) dan zie ik weer niks en krijg ik weer klappen van achter.
Ik kan ze niet vastzetten (moet ik het van hebben als frostmage). En als het ze iets te moeilijk word dan rennen ze weg.. en dan noemen ze een mage "escape artist" pff.
Je overdrijft wel een 'beetje' zeg :D Sowieso kunnen druids niet onbeperkt switchen, vooral ferals hebben gewoon vrij beperkte mana pools. Tegen druids heb ik als frostmage nog een redelijke kans door ze te kiten, meestal switchen ze dan vaak tussen forms waardoor ze na een tijdje OOM zijn. Je counterspell moet je bewaren voor als ze proberen te healen. Spellsteal heb je nu nog niet, maar de HOT en buffs kun je spellstealen.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 27-02-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:42:
[...]

Veel succes met je pvpen, niet gaan zeuren als je over 2 maand de T4/T5 holy priests/$random class niet meer aan kan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
SMulTiE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:20:
[...]

Link je lijst nou eens, want ik zit nu zelf op +670 ofzo dmg met grindgear (dus o.a. die +200 mana na een kill trinket.) Als ik daarvoor in de plaats Briarwood Reed pak, en m'n gloves enchant zit ik ook op de 720 spelldmg. En dan heb ik echt nog bijna geen instances gedaan in TBC (okok, wel zo ongeveer het beste leather/cloth +spelldmg gear van Naxx/AQ40/BWL etc)
Die Briarwood Reed is het echt niet meer waard imho.
Ik raad je aan dit schatje maar eens te pakken te krijgen, heeft ook zo af en toe mijn leven gered :D

http://www.wowhead.com/?item=26055

Ik link mijn gear als ik thuis ben nog 15 min werk en ik ben hier weg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Predje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:32:
Hey,
Echter.. ik heb als shaman NOOIT moeite gehad met mages.. maar nu als mage is een shaman onmogelijk...
Grounding totem maakt ze immune voor Counterspell en immune voor sheep.. dus eerst die totem wanden of fireblast.. maar in die 2 seconden heb ik al een 800 earthshock op me en dan heb ik nog niet eens dmg gedaan. Zelfs al kan ik de shaman sheepen dan heb ik nog niet genoeg dps om hem te killen. En tegen zijn heals kan ik niets doen.
Elke 4 seconden een 800dmg spell interupt.. elke 15 seconden een grounding totem..
Op max range gaan staan heeft geen zin dan krijg ik nog 36yd (elemental reage) lighteningbolts op mn flikker. En 1.5 sec spamheals is niet aan te beginnen.

ps. ik heb het over duels, als ik in bgs een shaman kan jumpen dan win ik vaak hoor.
ps2. voordat ze shaman op accept duel klikt popt ie natuurlijk eerst alle totems..
ps3. Druid heb ik ook moeite mee... tips hiervoor zijn ook welkom.
Tip een geen duel aangaan met een shaman.
Tip twee nuke nuke nuke.
Tip drie hopen op een mooie impact trigger (1,5 sec stun + interrupt)
Tip vier (en dat heb je niet op lvl 41) blink naar hem toe en firebreath, pom pyro das een mooie 2k damage
fire blast blast wave arcane explosion en dan maar hopen dat je niet al dood ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
barfieldmv schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:49:
In duels win ik ook niet van ze hoor, earthshock is gewoon echt een killer. De beste manier om een shaman aan te pakken is met instants of door te wisselen tussen schools (fireball gaan casten en dan na je earthshock frostbolten). Als je als frostmage een earthshock krijgt op je frost tree ben je sowieso vrij gaar. Grounding totem is niet zo'n groot probleem als je eenmaal icelance hebt. Heeft geen cooldown en kost weinig mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:48:
[...]

Veel succes met je pvpen, niet gaan zeuren als je over 2 maand de T4/T5 holy priests/$random class niet meer aan kan he :)
hmmm over 2 maanden loop ik met nog meer + crit +stam en lading resilience gear rond van pvp rewards :P

cba ook voor instances :P heb bijna 2 weekenden binnen gezetten te wow'en. Nu wil wow graag een wat kleiner plekke in min sociale leven geven :)

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 27-02-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:53:
cba ook voor instances :P heb bijna 2 weekenden binnen gezetten te wow'en. Nu wil wow graag een wat kleiner plekke in min sociale leven geven :)
Lang, vaak, veel.. dat zijn de woorden die je gebruikte om je frustratie van PuG run's te uiten.
En nu zijn het maar 2 weekeinden? Errr... dat kan ik niet echt lang noemen als ik eerlijk ben ;)

Er zijn echt BERGEN mensen die MC/BWL/AQ/Naxx echt weken en weken hebben gefarmed en dan alsnog hun drop niet hebben gehad ..

Heb het idee dat jij echt een leuke bent tijdens raids, lekker gefrustreerd als een item niet dropped en dan ook nog eens wiped of dat een ander met iets meer DKP net 'jouw' item wint :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:53:
[...]

hmmm over 2 maanden loop ik met nog meer + crit +stam en lading resilience gear rond van pvp rewards :P

Goed plan, geef je account maar weg aan mij. Kleinere plek in je sociale leven kan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:59:
[...]
Heb het idee dat jij echt een leuke bent tijdens raids, lekker gefrustreerd als een item niet dropped en dan ook nog eens wiped of dat een ander met iets meer DKP net 'jouw' item wint :Y)
*Evilipino has gone offline

Volgende dag,

Sorry I disconnect yesterday :( My ISP sucks

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik steel ook gewoon nodes (nou ja, bloempjes) als ik iemand anders daar in de buurt zie vechten.
Gister was mijn rogue aan het killen in STV (ja, ik heb lef) en ik had een panther bijna dood. Komt er een hunter aan die hem de laatste klap geeft, nou ja.. dank je wel.., loopt hij doodleuk naar het lijk toe, wacht tot ik geloot heb en begint te skinnen. Dan ben je onbeschoft. VIND ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:33
barfieldmv schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:49:
[...]

Tip twee nuke nuke nuke.
Tip drie hopen op een mooie impact trigger (1,5 sec stun + interrupt)
Tip vier (en dat heb je niet op lvl 41) blink naar hem toe en firebreath, pom pyro das een mooie 2k damage
fire blast blast wave arcane explosion en dan maar hopen dat je niet al dood ben :D
Yup blink en dan AoE, vooral als hij gaat healen. Als mage tegen een elemental shaman is dodelijk.
Zelf ben ik net gerespecced naar dual wield enhancement, ik moet zeggen dat ik het tot nu toe wel lekker vind alleen in pvp ben je gewoon het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
[...]

Jammer voor de lock dan. Ofwel drinken als er bijna gepulled wordt, ofwel met wat minder health een gevecht in. Gebruik op mijn lock lifetap ook alleen als het kan. (tijdstip in gevecht, healer mana, group health)
Als je HoT voordat je in combat gaat geeft die HoT geen aggro.
Wij hadden een priest die altijd een HoT plaatste like 2 sec voor een pull, had altijd insta aggro zonder verder iets te doen. Sinds we haar van prepull HoT af geholpen hebben is het nooit meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:59:
[...]

Lang, vaak, veel.. dat zijn de woorden die je gebruikte om je frustratie van PuG run's te uiten.
En nu zijn het maar 2 weekeinden? Errr... dat kan ik niet echt lang noemen als ik eerlijk ben ;)

Er zijn echt BERGEN mensen die MC/BWL/AQ/Naxx echt weken en weken hebben gefarmed en dan alsnog hun drop niet hebben gehad ..

kk, ik geef toe. 2 weekenden bijna fulltime en uiteraard door de weeks vanaf 20.00 tot een uurtje of 1. En ik biedt hier zelfd mijn donderste geheim op: ik heb er zelf 2 middagjes voor vrij genomen (gelukkig komen hier geen mensen die ik IRL ken want die zullen me echt zwaar hiervoor uitlachen)

@Hooli-gan
:D Mijn tijd dagelijkse bezigheden laten me niet eens toe elke dag te raiden (jongomaster he ;) ). Lijkt me wel leuk echter raid instances doen met decicated groep, ik ben echter de laaste persoon die d/c, als er geen drops meer voor me zijn maak ik de boel netjes af. Tsja had je niet verwacht he dat ik zulk soort sociaal gedrag zou vertonen? :P

Mijn pvp gedrag is echter nog veel socialer, ik weiger mensen te ganken en als ze bezig maak ik altijd duidelijk dat ik hem ga atacken en dat hij beter even rust kan nemen om te healen :)
Echter ben ik dan wel weer iemand die schijt heeft of die wint of verliest -> 2 lvl 70? ik val ze gewoon aan. Bij voorkeur met reckless :P

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 27-02-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ferreur schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:02:
Ik steel ook gewoon nodes (nou ja, bloempjes) als ik iemand anders daar in de buurt zie vechten.
Gister was mijn rogue aan het killen in STV (ja, ik heb lef) en ik had een panther bijna dood. Komt er een hunter aan die hem de laatste klap geeft, nou ja.. dank je wel.., loopt hij doodleuk naar het lijk toe, wacht tot ik geloot heb en begint te skinnen. Dan ben je onbeschoft. VIND ik.
Vind je dat echt? Ik was gister yetis aan het killen in een cave en daar liep ook eentje een beetje achter mij aan die verder bijna geen poot uitstak, maar wel alle yetis die ik omgelegd had skinde. Boeit me echt niks, ben geen skinner dus pak maar. Ik krijg de XP die ik nodig had en wat itempjes, nou dan mag hij/zij van mij gerust de skins hebben.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!