ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Leuk, maar wat moeten de non-Blacksmith spelers doen dan ?ErwienO schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:35:
[...]
Ik heb nooit TF kunnen looten ffs omdat de bindings bij ons gewoon niet wilde droppen dus ik heb met tbc gewoon een IMBA tanking sword fireguard gemaakt veel beter dan TF alleen zit er geen debuff op.
Ik doe altijd alles al via bank-alts, ook nu m'n mage m'n main is.Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:30:
Dus door Blizzard z'n gedachtenkronkel moeten we nu met bank/AH-alts gaan werken?
Je hebt duidelijk de reden van het geen AH hebben in Outlands niet helemaal meegekregen...eendje schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:00:
ah alts aanmaken, portaldevices kopen of portals kopen van mages is gewoon een workaround van iets wat heel simpel te fixen is.. gewoon een AH in outland..
Wat heeft de TF nerf te maken met 'creatief' denken? Alsof het hebben van een TF iets met creativiteit te maken heeft?redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:20:
Alweer een manier van Blizzard om de spelers te dwingen te spelen op de manier zoals Blizzard dat vind en geen ruimte latend voor creatief denkende spelers.
Stairway to HeavenErwienO schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:38:
Afgelopen zaterdag hebben we weer een Guild meeting Georganiseerd was echt super vet weer. 35 mensen waren er op komen dagen voor de mensen die nog wat fotos willen zien hier 2 links
Onze eigen foto pagina
En nog een andere foto album

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 26-02-2007 13:43 ]
https://niels.nu
Verwijderd
mining en enchanting.
ik ben met enchanting level 150.
en ik kan niet hoger hoe komt dat?

en ik dacht dat je level 375 kon worden.
ik hoop dat jullie het mij kunnen uit leggen.
want ik wil me echanting zo snel mogelijk naar hoger level brengen zo dat ik wat geld der mee kan verdienen.
al vast bedankt voor je hulp
Edit: Blijkbaar ging het ergens anders mis want de site lijkt het toch gewoon te doen
[ Voor 16% gewijzigd door R4NCOR op 26-02-2007 13:44 ]
Je bedoelt dat het normaal was dat TF nog steeds de beste Tank wapens van TBC die nu beschikbaar zijn, out-aggro'de?redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:20:
[...]
Precies, gelukkig heb ik die Thatia gloves zelf mogen looten de enige keer dat ik in Arcatraz was. Vind het sowieso al raar dat een instance boss een BoE item dropped. Het enige item wat hij dropte trouwens. Green drops van een instance boss zijn vrij normaal, naast een blauwe of een paarse, maar een BoE blauw ?
En dan de Thunderfury nerf ? Als ik dat geweten had dan had ik in Nagrand voor dat tank zwaardje gekozen in plaats van wat ik nu heb, de Mace. Kan nu net zo goed met een mining pick gaan tanken, de extra threat genereer ik niet meer met Thunderfury procs maar met Thunderclaps
Alweer een manier van Blizzard om de spelers te dwingen te spelen op de manier zoals Blizzard dat vind en geen ruimte latend voor creatief denkende spelers.
King's Defender, Chess Event Karazhanredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:40:
[...]
Leuk, maar wat moeten de non-Blacksmith spelers doen dan ?Geef eens wat opties voor een fatsoenlijk tanksword waar je niet eerst een profession moet levellen en een berg rep moet halen bij een random faction.
[ Voor 16% gewijzigd door Vincentio op 26-02-2007 13:46 ]
Je moet naar een artisan trainer om de cap naar 225 te verhogen. Je huidige trainer meldt je letterlijk dat hij je niet verder kan helpen, en waar je wel naartoe moet.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:43:
hey jongens ik heb een vraag je ik heb een level 44 rogue en het volgende profesion.
mining en enchanting.
en ik kan niet hoger hoe komt dat?![]()
want ik wil me echanting zo snel mogelijk naar hoger level brengen zo dat ik wat geld der mee kan verdienen.
Inderdaad. Die debuff zorgde gewoon voor te veel aggro, niet echt 'eerlijk' tegenover nieuwe tanks die nooit een TF zullen hebben.Dennism schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:46:
Ik denk juist dat de TF nerf goed is, zodat spelers niet "gedwongen" worden om TF te blijven gebruiken vanwege de aggro terwijl er eigenlijk veel betere wapens beschikbaar zijn voor ze.
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 26-02-2007 13:48 ]
Omdat dit niet het eerste is en zeker niet het laatste wat ze aan het spel veranderen. De lol van spelen begint er langzamerhand steeds meer vanaf te gaan. De focus ligt nadrukkelijk steeds meer op raids en hardcore players en niet meer op de casuals die nog altijd de majority van de playerbase is.Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:41:
[...]
Wat heeft de TF nerf te maken met 'creatief' denken? Alsof het hebben van een TF iets met creativiteit te maken heeft?
WTF heeft een TF nerf, wat een nerf is voor RAIDERS, met bovenstaand verhaal te maken? Het is sowieso grote onzin dat de 'focus' op raiders ligt, helemaal met alle nieuwe 5-mans is dat gewoon grote onzin.redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:47:
Omdat dit niet het eerste is en zeker niet het laatste wat ze aan het spel veranderen. De lol van spelen begint er langzamerhand steeds meer vanaf te gaan. De focus ligt nadrukkelijk steeds meer op raids en hardcore players en niet meer op de casuals die nog altijd de majority van de playerbase is.
En als je het niet leuk vindt, kap je toch gewoon?
Voor horde moet je naar sun rock retreat om daar naar 225 enchanting skill te lvlenVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:43:
hey jongens ik heb een vraag je ik heb een level 44 rogue en het volgende profesion.
mining en enchanting.
en ik kan niet hoger hoe komt dat?![]()
Casual player met Thunderfury... world first?redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:47:
[...]
Omdat dit niet het eerste is en zeker niet het laatste wat ze aan het spel veranderen. De lol van spelen begint er langzamerhand steeds meer vanaf te gaan. De focus ligt nadrukkelijk steeds meer op raids en hardcore players en niet meer op de casuals die nog altijd de majority van de playerbase is.
[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 26-02-2007 13:53 ]
Alsof je TF kon krijgen als je geen 40 man raid had?redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:47:
[...]
Tegenwoordig heb je zelfs nog maar 25 man nodig voor een raid.
Maar dat is niet het issue, de nerf was nodig anders bleef TF (duidelijk een oud wapen) dermate goed dat het alle TBC Tanking wapens bleef outaggro'en... en dat kan toch niet goed zijn of wel?
Alle changes zijn gewoon balancing changes, en die komen nu allemaal naar boven toe.
Verwijderd
oohokey bedankt ik ben geen horde maar nu weet ik wel waar ik geen moetImdaMned schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:49:
[...]
Voor horde moet je naar sun rock retreat om daar naar 225 enchanting skill te lvlen
Patch 2.0.x ... .alle interface aanpassingen om maar eens een voorbeeld te noemen.Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:49:
[...]
WTF heeft een TF nerf, wat een nerf is voor RAIDERS, met bovenstaand verhaal te maken? Het is sowieso grote onzin dat de 'focus' op raiders ligt, helemaal met alle nieuwe 5-mans is dat gewoon grote onzin.
En als je het niet leuk vindt, kap je toch gewoon?
Uuh wat is daar zo fout aan? Wij maken het wel gezellig hehehehe.
Die nerf is misshien wel goed maar het blijft een legendary wapen, misschien kunnen ze blij blizz ook wel een quest chain toevoegen net zoals ahs bringer om hem te upgarden en dan niet meer klagen over deze nerf. (Koste een par maanden geleden ook een vermogen om TF te maken)RaseriaN schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:50:
[...]
Maar dat is niet het issue, de nerf was nodig anders bleef TF (duidelijk een oud wapen) dermate goed dat het alle TBC Tanking wapens bleef outaggro'en... en dat kan toch niet goed zijn of wel?
Alle changes zijn gewoon balancing changes, en die komen nu allemaal naar boven toe.
Ik niet, ik heb een hekel aan alts en continu alles uit mn mail te moeten trekken. Bovendien moet mn main toch naar de stad om enchants te kunnen verkopen via trade (lang leve het nieuwe trade-channel).Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:41:
[...]
Ik doe altijd alles al via bank-alts, ook nu m'n mage m'n main is.
Je bedoelt die geweldige reden dat mensen (compleet geforceerd en gefrustreerd) ook nog eens in de oude steden komen?Je hebt duidelijk de reden van het geen AH hebben in Outlands niet helemaal meegekregen...
Als je het mij vraagt is heel Shattrath een design-fout. Er had geen grote nieuwe stad moeten zijn in de Outlands. Alleen dorpen/camps en een aantal portal-hubs naar de oude steden (en portals weer terug naar outlands natuurlijk). Was ook een stuk logischer geweest dan dat er ineens uit het niets 3 nieuwe mega steden opduiken waar niemand op zit te wachten. Hadden ze de expansion ook een jaar eerder uit kunnen brengen.
Ik wil nieuwe skills, gebieden, dungeons en quests, niet nog meer nieuwe steden
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 14:15 ]
Ga zelf ook dan wel voor King's Defender als hij 'dropt' van Chess Event.
Gister ook voor de gein eens even een ander wapen geprobeerd (lang geleden!!) om te kijken wat mn threat gen ermee was...
met TF als hij lekker proct doe ik ongeveer 1100-1200 threat per second op een single target.
900 als de procs een beetje tegen vallen. Met een 71.2dps wapen (Terrok's Nightmace) deed ik net geen 800 threat per second.
Viel me nog mee eigenlijk
Het zal wel even wennen zijn om niet meer met Thunderfury rond te lopen, maar stiekem blijf ik op een TF upgrade quest hopen.
Outagrro'en doet een warrior toch met shield block + revenge + heroic strike (gebruikt geen globale cd) tot er 3-5 sunders op zitten en daarna met devestate spam?RaseriaN schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:50:
[...]
Alsof je TF kon krijgen als je geen 40 man raid had?
Tegenwoordig heb je zelfs nog maar 25 man nodig voor een raid.
Ik gebruik ook Terrok's Nightmace. Van gewone hits moet je ook niet teveel agro verwachten, alhoewel ik wel meestal agro kan houden als er een roque of een ander niet al te hoge dps class niet de main mob maar mijn zijn buddy probeert te pakken en ik die mob alleen met cleave raak.
@Bosmonster
Voor mijn gevoel maak ik alleen agro (agro van gewone hits stelt niet veel voor heb ik de indruk) door alibilites, als meerder mobs je hitten heb je gewoon zoveel rage dat ik elke seconde wel 2 knopjes moet indruken, elke seconde een alibilitie als shield slam, shieldbash, sunder, devaste, revenge, stun die allemaal op globale cd zitten (1 sec ofzo) en daarnaast ook nog full heroic strike of cleave spam + elke 5 sec shield block.
Toch ging agro houden evengoed als toen ik lvl 60 was en arms/fury buildt was. Zonder prot buildt houdt een warrior op lvl 70 echt geen agro tegen high dps classes ben ik bang
Opzich doe ik volgens mij ook geen eens slechte dmg, in de dmg meters heb ik meestal de helft van de dmg gedaan die de nummer #1 dmg dealer heeft gedaan. Eneh als de healer nog aardig wat mana heeft als de boss onder de 20% komt is warrior toch echt DE dmg dealer met excecute spam, say 1500 dmg + elke seconde?
[ Voor 51% gewijzigd door evilpin0 op 26-02-2007 14:32 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
outaggro je daar andere tank wapens mee?evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:15:
[...]
Outagrro'en doet een warrior toch met shield block + revenge + heroic strike (gebruikt geen globale cd) tot er 3-5 sunders op zitten en daarna met devestate spam?
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 14:17 ]
uhhh ja tf is een legendary die mag best beter zijn als de beste blauwe op lvl 70.Vincentio schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:45:
[...]
Je bedoelt dat het normaal was dat TF nog steeds de beste Tank wapens van TBC die nu beschikbaar zijn, out-aggro'de?
http://www.thottbot.com/?i=59508 mooi ding toch die heb ik genomen voor waar ik niet met TF kan tanken. Imo beter als fireguard voor een tank.redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:40:
[...]
Leuk, maar wat moeten de non-Blacksmith spelers doen dan ?Geef eens wat opties voor een fatsoenlijk tanksword waar je niet eerst een profession moet levellen en een berg rep moet halen bij een random faction.
Maar ik baal ook flink van TF zo een heerlijk ding zo een smerige nerf geven
@ evilpino
TF procs geven ongeveer evenveel agro als 2 sunders op main target en 1 sunder op de rest van de targets. En hij proct dus ongeveer 25% van de klappen, je weet zelf wel hoeveel je slaat met sunder en revenge spam.
[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 26-02-2007 14:44 ]
Ik persoonlijk heb de voorkeur voor wat langzamere tank wapens ivm met geen communicatie met de party en wanneer de mage of hunter een mob cc net terwijl ik hem wil slaan of al aant slaan bent kan je nog net je atack cancelen, maarja als je een goede party hebt maakt dit ook niks uit offcMantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:38:
[...]
http://www.thottbot.com/?i=59508 mooi ding toch die heb ik genomen voor waar ik niet met TF kan tanken. Imo beter als fireguard voor een tank.
@ manta
Dat is veel extra agro
[ Voor 28% gewijzigd door evilpin0 op 26-02-2007 14:45 ]
Mooi ! Die heb ik nog net niet helemaal afgemaakt die questlineMantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:38:
[...]
http://www.thottbot.com/?i=59508 mooi ding toch die heb ik genomen voor waar ik niet met TF kan tanken. Imo beter als fireguard voor een tank.
@ evilpino
TF procs geven ongeveer evenveel agro als 2 sunders op main target en 1 sunder op de rest van de targets. En hij proct dus ongeveer 25% van de klappen, je weet zelf wel hoeveel je slaat met sunder en revenge spam.
Ga ik toch zeker voor dat ding, als ze die niet ook stealth nerfen...
Tjah, je kan natuurlijk ook voice comms gebruiken. Zelfs als het randoms zijn, de meesten zijn wel guilded en kan je toch vragen of ze een TS of Vent server hebben of er op kunnen inloggen.evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:41:
[...]
Ik persoonlijk heb de voorkeur voor wat langzamere tank wapens ivm met geen communicatie met de party en wanneer de mage of hunter een mob cc net terwijl ik hem wil slaan of al aant slaan bent kan je nog net je atack cancelen, maarja als je een goede party hebt maakt dit ook niks uit offc
Meestal heb ik mn eigen TS server wel paraat voor PuGs, ALS ik die al doe.
[ Voor 32% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2007 14:44 ]
Grom'tor's ChargeSMulTiE schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:43:
Hhhm, thottbot werkt hier niet, om welk wapen gaat het?
Langzaam wapen = minder rage en minder snel slaan zeker bij meerdere mobs.evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:41:
[...]
Ik persoonlijk heb de voorkeur voor wat langzamere tank wapens ivm met geen communicatie met de party en wanneer de mage of hunter een mob cc net terwijl ik hem wil slaan of al aant slaan bent kan je nog net je atack cancelen, maarja als je een goede party hebt maakt dit ook niks uit offc
Voor tanken is het eigenlijk wel standaard dat een snel wapen wat beter is.
Grom'tor's Charge
Binds when picked up
One-Hand Axe
75 - 140 Damage Speed 1.60
(67.2 damage per second)
+7 Agility
+30 Stamina
Durability 90 / 90
Equip: Increases defense rating by +11
[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 26-02-2007 14:46 ]
Ik denk ook dat een snel wapen beter is voor tanken, maar geeft dat ook daadwerkelijk meer rage? ik dacht dat rage puur gebassert is op de dmg die je doet. Voor heroic strike spam is een snel wapen zeker master met cleave wordt het al wat minder effectief.MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:45:
[...]
Langzaam wapen = minder rage en minder snel slaan zeker bij meerdere mobs.
Leuk wapen, maar ik gebruik lekker TF, zei zelfs in de guild tot lvl 100. Die debuff op de boss is gewoon goed, en die thunderclap in def stance is leuk, maar TF breakt geen sheeps wat erg fijn is, Ik kan goed tanken met bloodlord defense(pas op curator gebruikt, omdat ik een add op me hield), geen agro problemen, als je niet kan tanken zonder TF ben je gewoon slecht, en heb je TF niet verdiend.MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:45:
[...]
Langzaam wapen = minder rage en minder snel slaan zeker bij meerdere mobs.
Grom'tor's Charge
Binds when picked up
One-Hand Axe
75 - 140 Damage Speed 1.60
(67.2 damage per second)
+7 Agility
+30 Stamina
Durability 90 / 90
Equip: Increases defense rating by +11
TF debuff blijft goed, en de extra 300 dmg die je geeft blijft veel. Dus blijft een goed wapen, stiekem hoop ik ook op een upgrade quest, maar ik ga niet met minder dan een epic tanken(tja ik heb ook nooit groene gear gebruikt in TBC uit principe).
btw weet iemand hoe je bij de chess event komt trouwens?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Rage is ook gebaseerd op de damage die je KRIJGT. Om daarna die rage weer kwijt te raken moet je dus je abilities gebruiken. Liefst natuurlijk die abilities die het meeste threat genereren. Onder andere Heroic Strike is er daar een van en die is gebaseerd op de swingspeed (On next swing). Hoe lager die swingspeed is (sneller wapen) des te sneller kan jij je volgende Heroic Strike er weer achteraan gooien.evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:50:
[...]
Ik denk ook dat een snel wapen beter is voor tanken, maar geeft dat ook daadwerkelijk meer rage? ik dacht dat rage puur gebassert is op de dmg die je doet. Voor heroic strike spam is een snel wapen zeker master met cleave wordt het al wat minder effectief.
Dus een snel wapen is wel degelijk beter voor tanken als een traag wapen wat misschien wat meer damage (en dus iets meer threat doet) per swing dan een sneller wapen.
Over rage genereren, priests die je in het begin van een fight shielden zonder dat je er om gevraagd hebt > nekschot .... geen damage, geen rage, geen sunders/abilities, geen threat, dooie priest ....
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2007 14:58 ]
As mage wacht ik een paar flinke klappen van de tank af voordat ik begin met nuken. Een snel wapen is dan wel handig, dan heb je namelijk al een flink gedeelte agro te pakken. Met een trager wapen sta ik soms echt te wachten voordat ik mijn pyroblast durf te starten.evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:50:
[...]
Ik denk ook dat een snel wapen beter is voor tanken, maar geeft dat ook daadwerkelijk meer rage? ik dacht dat rage puur gebassert is op de dmg die je doet. Voor heroic strike spam is een snel wapen zeker master met cleave wordt het al wat minder effectief.
(lekker cola pakken, 5 keer scorch klikken, cola drinken, combustion/trinket/pyroblast, fireball, damn toch agro, fire blast impact triggered, mana shield, frost nova blink ice lance (echt belachelijk als fire mage) mana shield firebreath) en dat is dan een gemiddeld trash gevecht
---
Mijn equip bestaat btw voor 50% uit greens.
Kevinp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:55:
[...]
TF debuff blijft goed, en de extra 300 dmg die je geeft blijft veel. Dus blijft een goed wapen, stiekem hoop ik ook op een upgrade quest, maar ik ga niet met minder dan een epic tanken(tja ik heb ook nooit groene gear gebruikt in TBC uit principe).

Welk briljant nuttig principe is dat dan precies als ik vragen mag
Ik kijk liever naar de kwaliteit van een item dan het kleurtje...
Vant weekend deze gekregen uit een quest: http://www.wowhead.com/?item=31766
Beter dan mn Nemesis Skullcap imho, dus vervangen... ow jee, maar hij is groen en mn Nemesis is paars!!!!!11111 OMGGG!!!!
Ow en deze hoed ziet er gewoon geweldig uit
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 15:09 ]
Lekker kortzichtig om uit principe geen greens te gebruiken, wat een complete onzin.Kevinp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:55:
[...]
Leuk wapen, maar ik gebruik lekker TF, zei zelfs in de guild tot lvl 100. Die debuff op de boss is gewoon goed, en die thunderclap in def stance is leuk, maar TF breakt geen sheeps wat erg fijn is, Ik kan goed tanken met bloodlord defense(pas op curator gebruikt, omdat ik een add op me hield), geen agro problemen, als je niet kan tanken zonder TF ben je gewoon slecht, en heb je TF niet verdiend.
btw weet iemand hoe je bij de chess event komt trouwens?
Zolang het een upgrade betreft verander je toch gewoon je gear ? Ik moet wel zeggen dat looks natuurlijk voor stats gaan (alhoewel je die ook moet hebben als je serieus gaat spelen).
Geloof me er zijn tanks die niet kunnen tanken met thunderfury, helaas bestaat de goede oude tijd niet meer en zijn veel mensen door de oude instances zoals MC gerushed...
Edit:
Vroegâh was alles beter en kwam je full green / blues MC in!
denk dat 75% van de rage die krijgt in instances van dmg afkomt die je krijgt.redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:56:
[...]
Rage is ook gebaseerd op de damage die je KRIJGT. Om daarna die rage weer kwijt te raken moet je dus je abilities gebruiken. Liefst natuurlijk die abilities die het meeste threat genereren. Onder andere Heroic Strike is er daar een van en die is gebaseerd op de swingspeed (On next swing). Hoe lager die swingspeed is (sneller wapen) des te sneller kan jij je volgende Heroic Strike er weer achteraan gooien.
Dus een snel wapen is wel degelijk beter voor tanken als een traag wapen wat misschien wat meer damage (en dus iets meer threat doet) per swing dan een sneller wapen.
Over rage genereren, priests die je in het begin van een fight shielden zonder dat je er om gevraagd hebt > nekschot .... geen damage, geen rage, geen sunders/abilities, geen threat, dooie priest ....
Ook irritant vindt ik stunlock roques, zelfde verhaal als priest met shield. Komt mob uit stun agroed meteen roque omdat ik 10 rage heb opgebouwt ofzo taunt ik de mob stunned die hem weer
2 sunders. En bij lange bossfights invis ik op 75% ofzo, no way day ik dan de tank nog in ga halen kwa aggro.barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:58:
As mage wacht ik een paar flinke klappen van de tank af voordat ik begin met nuken.
Wel een beetje jammer dat invis alleen als aggro dump te gebruiken is, en dat dat dan 5s niet casten is. Geef dan mij de aggro dump van Hunters maar
oh, ik weet nog wel dat ik enorm lang met Stalwart Clutch heb rondgelopen omdat ik geen betere vervanger kon vinden.TroX schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:05:
Uiteindelijk vervangen door Wrath omdat de Belt of Might maar niet wou droppen voor me =)
Loop je dan met full epic en een green belt
Heel veel mensen hebben de oude instances nog nooit van binnen gezien en zijn met het uitkomen van TBC genormalizeerd en kunnen nu weer even meekomen met de raiding community. Totdat ze er qua skills weer hard uitvliegen aangezien ze totaal geen raid experience hebben. Ik erger me vaak dood aan die ene kneus die totaal geen overzicht heeft of gewoon niet weet waar hij/zij mee bezig is. Ik merk het nu al in 5 man parties. Mages die op level 70 in full Warlords gear rondlopen en gewoon nuken tot ze zelf genuked worden zonder de warrior de kans te geven om aggro te krijgen. Of gewoon doorgaan waar de rest van de groep nog even wat zit bij te tanken van de vorige trashfight. Ja want hij had nog wat mana over. In een BG werkt dat zo ja, nuke before you get nuked. Je pikt ze er zo heel snel uit.TroX schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:05:
[...]
... en zijn veel mensen door de oude instances zoals MC gerushed...
Edit:
Of om maar niet te spreken van de kanslozen die bij de eerste boss "spontaan" disconnecten als het zwaardje wat ze wilden hebben niet dropte. Kansloos. Als raider heb je een dikke huid gekregen door teleurstellingen en weer een keer proberen. Elke keer wipen op een nieuwe encounter tot je het in de vingers hebt. Zo jammer dat we nu weer het kaf van het koren moeten scheiden. Je kan weer van voor af aan beginnen in principe, tenzij je in een guild zit die de "PvP" patch voor TBC heeft overleeft. Ik weet niet hoeveel dat er zijn maar het zullen er vast niet zo bijster veel zijn per server.
Sinds wanneer is King's Defender rare?MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:38:
[...]
uhhh ja tf is een legendary die mag best beter zijn als de beste blauwe op lvl 70.
[...]
@ evilpino
En TF is een MC/BWL item!
@ hierboven:
Elke grote guild heeft het wel overleefd of zijn gesplitst in twee.
[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 26-02-2007 15:25 ]
is dit niet een keer of 100 al tegengesproken op forums?redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:56:
[...]
TF is idd BWL en MC item maar wel een extreem rare item natuurlijk vandaar legendary
Klopt helemaal inderdaad. Wat ook leuk is dat toch wel wat mensen eens wat nieuws proberen pala tanks, druids tanks etc etc (die dat vroeger nooit waren) en waarvan je nu ziet dat de raid ervaring op het nieuwe gebied wat achterlooptredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:13:
[...]
Heel veel mensen hebben de oude instances nog nooit van binnen gezien en zijn met het uitkomen van TBC genormalizeerd en kunnen nu weer even meekomen met de raiding community. Totdat ze er qua skills weer hard uitvliegen aangezien ze totaal geen raid experience hebben. Ik erger me vaak dood aan die ene kneus die totaal geen overzicht heeft of gewoon niet weet waar hij/zij mee bezig is. Ik merk het nu al in 5 man parties. Mages die op level 70 in full Warlords gear rondlopen en gewoon nuken tot ze zelf genuked worden zonder de warrior de kans te geven om aggro te krijgen. Of gewoon doorgaan waar de rest van de groep nog even wat zit bij te tanken van de vorige trashfight. Ja want hij had nog wat mana over. In een BG werkt dat zo ja, nuke before you get nuked. Je pikt ze er zo heel snel uit.
Of om maar niet te spreken van de kanslozen die bij de eerste boss "spontaan" disconnecten als het zwaardje wat ze wilden hebben niet dropte. Kansloos. Als raider heb je een dikke huid gekregen door teleurstellingen en weer een keer proberen. Elke keer wipen op een nieuwe encounter tot je het in de vingers hebt. Zo jammer dat we nu weer het kaf van het koren moeten scheiden. Je kan weer van voor af aan beginnen in principe, tenzij je in een guild zit die de "PvP" patch voor TBC heeft overleeft. Ik weet niet hoeveel dat er zijn maar het zullen er vast niet zo bijster veel zijn per server.
[ Voor 78% gewijzigd door MantaMania op 26-02-2007 15:30 ]
Slacker! Full tier0 ftw! (tot ik erachter kwam dat random DiM spul veel beter wasTroX schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:05:
[...]
Edit:

Eerlijk gezegd denk ik, vooral icm met de nieuwe thunderclap, dat hij nog steeds supergoed blijft. De -nature res EN -20% attack speed zijn gewoon SUPER voor een tank, ook al doen ze nu iets minder aggro. Icm de nieuwe thunderclap is dat de beste AOE aggro machine die je kunt hebben lijkt me, theoretisch danCyberia404 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:14:
Wat zal ik mn wervelwindjes missen
Ga zelf ook dan wel voor King's Defender als hij 'dropt' van Chess Event.
Gister ook voor de gein eens even een ander wapen geprobeerd (lang geleden!!) om te kijken wat mn threat gen ermee was...
met TF als hij lekker proct doe ik ongeveer 1100-1200 threat per second op een single target.
900 als de procs een beetje tegen vallen. Met een 71.2dps wapen (Terrok's Nightmace) deed ik net geen 800 threat per second.
Viel me nog mee eigenlijk
Het zal wel even wennen zijn om niet meer met Thunderfury rond te lopen, maar stiekem blijf ik op een TF upgrade quest hopen.
Bnet pindle#2913
trial account is restricted tot lvl 20.. nu kan je 2 keuze's maken.. kiezen voor het echte leven, of kiezen voor WoW.. er is geen middenwegWimo. schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:27:
Weet iemand of het normaal is dat je geen XP meer krijgt na lvl 20 met een trial account? Ik kan killen wat ik wil maar er komt geen XP meer bij
Verwijderd
Ja dat is normaal voor een trial account. Account upgraden naar full en je kan weer door.Wimo. schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:27:
Weet iemand of het normaal is dat je geen XP meer krijgt na lvl 20 met een trial account? Ik kan killen wat ik wil maar er komt geen XP meer bij
Vooral zelf niet te veel lezen hè! you might get educated :xWimo. schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:27:
Haha, zo vervelend ik moet zeggen dat ik gestopt ben met raiden en nu lekker met vrienden casual speel en pick-ups doe. Maar ik verbaas me soms echt over hoe n00b mensen kunnen zijn op lvl 60+.redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:13:
[...]
Heel veel mensen hebben de oude instances nog nooit van binnen gezien en zijn met het uitkomen van TBC genormalizeerd en kunnen nu weer even meekomen met de raiding community. Totdat ze er qua skills weer hard uitvliegen aangezien ze totaal geen raid experience hebben. Ik erger me vaak dood aan die ene kneus die totaal geen overzicht heeft of gewoon niet weet waar hij/zij mee bezig is. Ik merk het nu al in 5 man parties. Mages die op level 70 in full Warlords gear rondlopen en gewoon nuken tot ze zelf genuked worden zonder de warrior de kans te geven om aggro te krijgen. Of gewoon doorgaan waar de rest van de groep nog even wat zit bij te tanken van de vorige trashfight. Ja want hij had nog wat mana over. In een BG werkt dat zo ja, nuke before you get nuked. Je pikt ze er zo heel snel uit.
Heb je eindelijk een warrior gevonden voor je party en denkt mooi een tank, je komt bij de eerste trashmob en denkt wanneer zou hij zijn offhand gaan vervangen door een schild? Sunder kan je dat eten? ...Dan weet ik al genoeg.
Edit:
En dan nog de mensen die water aan priests vragen. portals naar orgrimmar aan warlocks en dat soort ongein ;D
[ Voor 3% gewijzigd door TroX op 26-02-2007 15:32 . Reden: zie bovenstaand ]
Als ze de proc flink in agro nerfen dan kan ik me indenken dat de aoe tank mogelijkheid met het zwaard minder worden, thunderclap klinkt idd erg lekker.porn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:27:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik, vooral icm met de nieuwe thunderclap, dat hij nog steeds supergoed blijft. De -nature res EN -20% attack speed zijn gewoon SUPER voor een tank, ook al doen ze nu iets minder aggro. Icm de nieuwe thunderclap is dat de beste AOE aggro machine die je kunt hebben lijkt me, theoretisch dan
Blijft een feit dat de proc op een boss ideaal is natuurlijk alleen zal de agro dus een stukje afnemen.
Heb je zelf een Thunderfury? Elke keer als ik met mijn Improved Thunderclap iets probeer op mijn target die de Thunderfury debuff al heeft gebeurt er niks. Target word immune voor imp Thunderclap als er al een Thunderfury debuff op zit. De andere trash mobs er omheen natuurlijk niet, maar daar heb je bij een boss niet veel aan en meestal met raids e.d. gaat het toch om een enkele boss die je aan het tanken bent.porn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:27:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik, vooral icm met de nieuwe thunderclap, dat hij nog steeds supergoed blijft. De -nature res EN -20% attack speed zijn gewoon SUPER voor een tank, ook al doen ze nu iets minder aggro. Icm de nieuwe thunderclap is dat de beste AOE aggro machine die je kunt hebben lijkt me, theoretisch dan
resumerend: Thunderfury en Improved Thunderclap dont stack.
Dus je zou ook nog met een Sulfuras rondlopen nuMantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:25:
[...]
is dit niet een keer of 100 al tegengesproken op forums?
TF is idd BWL en MC item maar wel een extreem rare item natuurlijk vandaar legendaryIk vind niet dat je die dan zomaar even vervangt omdat een lvl 68 blue wapen beter is.
[...]
Klopt helemaal inderdaad. Wat ook leuk is dat toch wel wat mensen eens wat nieuws proberen pala tanks, druids tanks etc etc (die dat vroeger nooit waren) en waarvan je nu ziet dat de raid ervaring op het nieuwe gebied wat achterloopt
Oh en schild boeit toch niet aangezien ze het vergeten zijn te laten scalen met de damage, net zoals al onze andere heals en de enige NIEUWE spell die goed was is binnenkort ook crap.
[ Voor 12% gewijzigd door Vincentio op 26-02-2007 15:37 ]
Daarom gebruik ik dus ook niet dat LFG ding als ik een PUG doe. Als ik bijvoorbeeld een mage nodig heb is het /who 70 mage en dan kijken wie er in de "grote" raiding guilds zitten (die vroeger AQ40/Naxx aan het doen waren). Dat gaat tot nu toe prima, nog geen complete idioten gevonden op die manierredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:13:
[...]
Heel veel mensen hebben de oude instances nog nooit van binnen gezien en zijn met het uitkomen van TBC genormalizeerd en kunnen nu weer even meekomen met de raiding community. Totdat ze er qua skills weer hard uitvliegen aangezien ze totaal geen raid experience hebben. Ik erger me vaak dood aan die ene kneus die totaal geen overzicht heeft of gewoon niet weet waar hij/zij mee bezig is.
[...]
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik ook van jouSMulTiE schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:28:
[...]
Vooral zelf niet te veel lezen hè! you might get educated :x
Zolang je dr geen goeie vervanger voor hebt, dan zou ik die inderdaad wel nog gebruiken. Ben alleen geen dps warrior geweest en nooit een Sulfuras echt aan het werk gezien dus ... kan daar weinig over oordelen.Vincentio schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:34:
[...]
Dus je zou ook nog met een Sulfuras rondlopen nu
Oh en schild boeit toch niet aangezien ze het vergeten zijn te laten scalen met de damage, net zoals al onze andere heals en de enige NIEUWE spell die goed was is binnenkort ook crap.
Die gebruik ik ook zelden, en van de keren dat ik m gebruikt heb is het slecht bevallen.Nvidiot schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:41:
[...]
Daarom gebruik ik dus ook niet dat LFG ding als ik een PUG doe. Als ik bijvoorbeeld een mage nodig heb is het /who 70 mage en dan kijken wie er in de "grote" raiding guilds zitten (die vroeger AQ40/Naxx aan het doen waren). Dat gaat tot nu toe prima, nog geen complete idioten gevonden op die manier
Maar buiten dat, ik vind dat op Outland behoorlijk wat cocky lui rondlopen. Te lui om te helpen of te egoistisch om te helpen. Ik ga zelf ook geen groups meer helpen omdat ik toevallig een Warrior ben die ze zoeken. Ik ben met mn eigen ding bezig en dan verwachten ze dat ik per direct hun groepje join om even een instance te doen of af te maken. Iedereen is veel teveel met zichzelf bezig en heb het een beetje opgegeven. Ja, zelfs in de guild maken ze het bont. Sinds iedereen 5000G nodig heeft voor een Swift flying mount mag je overal voor betalen waar je vroeger alles voor niks kreeg of een return favor.
die goeie ouwe tijd was nog helemaal zo slecht niet !
[ Voor 50% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2007 15:46 ]
In AQ dropte al betereredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:41:
[...]
Zolang je dr geen goeie vervanger voor hebt, dan zou ik die inderdaad wel nog gebruiken. Ben alleen geen dps warrior geweest en nooit een Sulfuras echt aan het werk gezien dus ... kan daar weinig over oordelen.
Sulfuras is dus ook niet te vergelijk met een TF. Sulfuras is puur en alleen MC daarbij heb je maar 1 drop nodig en de helft van de mats.Vincentio schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:34:
[...]
Dus je zou ook nog met een Sulfuras rondlopen nu
Ene ben jij zo iemand die alleen maar zeurt
Ja idd kortzinnig, maar ik heb altijd gewoon doorgefarmed totdat ik beter gear kreeg(blauwe) nu gebruik ik alleen nog tier 3 bracer en boots, en TF vanuit lvl 60.TroX schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:05:
[...]
Lekker kortzichtig om uit principe geen greens te gebruiken, wat een complete onzin.
Zolang het een upgrade betreft verander je toch gewoon je gear ? Ik moet wel zeggen dat looks natuurlijk voor stats gaan (alhoewel je die ook moet hebben als je serieus gaat spelen).
Geloof me er zijn tanks die niet kunnen tanken met thunderfury, helaas bestaat de goede oude tijd niet meer en zijn veel mensen door de oude instances zoals MC gerushed...
Edit:
ik haat ook groene items zeker als ik er epic voor moet inleveren maar soms kan je er echt niet onderuit om te vervangen. Ik ben ook altijd van de kwaliteit > kleur en hoe het eruit ziet.Kevinp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:48:
[...]
Ja idd kortzinnig, maar ik heb altijd gewoon doorgefarmed totdat ik beter gear kreeg(blauwe) nu gebruik ik alleen nog tier 3 bracer en boots, en TF vanuit lvl 60.
Eensch!Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:08:
[...]
2 sunders. En bij lange bossfights invis ik op 75% ofzo, no way day ik dan de tank nog in ga halen kwa aggro.
Wel een beetje jammer dat invis alleen als aggro dump te gebruiken is, en dat dat dan 5s niet casten is. Geef dan mij de aggro dump van Hunters maar
Ik zeg niet dat 5 seconden niet hoort, maar het mag zeker wel korter. Je kan dus 5 seconden echt letterlijk uit je neus eten, en die is bij de 7de baas ook wel leeg, op die raidavond.
Instant hoeft ie van mij niet, maar toch. Ook hadden ze er best 2 aparte spells van kunnen maken..
Nu is het gewoon een dikke pvp "buff", wie wil nu niet wegkomen van een gesheeped target..
Gewoon 1 spell voor invisibility(instant, als het kan, rogues..), en nog een reduce aggro spell, die mag ook instant hoor... Het is niet erg zoals het nu is, maar het kan zeker makkelijker.
Die 5 sec dmg is op sommige fights echt een whipe/nonwhipe situatie. Vind het allemaal wel een beetje veel..
You will never learn...SMulTiE schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:28:
Vooral zelf niet te veel lezen hè! you might get educated :x
Zou kunnen dat ie aq20 bedoeld hoor smultie, tis maar een gok
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
oeh, horde op outland, jij moet dood!redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:41:
Maar buiten dat, ik vind dat op Outland behoorlijk wat cocky lui rondlopen. Te lui om te helpen of te egoistisch om te helpen. Ik ga zelf ook geen groups meer helpen omdat ik toevallig een Warrior ben die ze zoeken. Ik ben met mn eigen ding bezig en dan verwachten ze dat ik per direct hun groepje join om even een instance te doen of af te maken. Iedereen is veel teveel met zichzelf bezig en heb het een beetje opgegeven. Ja, zelfs in de guild maken ze het bont. Sinds iedereen 5000G nodig heeft voor een Swift flying mount mag je overal voor betalen waar je vroeger alles voor niks kreeg of een return favor.
heb zelf niet zoveel last van egoistische mensen verder, zit in kleine maar zeer hechte guild die gewoon elkaar probeert te helpen waar dat nodig is. Maar je kan ook niet van iedereen verwachten dat ze alles voor je over hebben, ze spelen 't ook voor hun eigen plezier he
Heb m'n swift flying mount gelukkig al dus op gold hoef ik ook wat minder te letten (gogo powerlvl'ing jewelcrafting op een alt voor de guild... kost ook een hoop
Dat ging over die kerel die zich afvroeg waarom hij na lvl20 geen XP meer kreeg op een trial-account. Staat gewoon op de box die je koopt maargoed, en anders op de officiële WoW site en wss op nog 1239018409238149032423 andere sites. En een betere 2h-er dan HoR vind je zéker niet in AQ20, en ook dat ding van de Twin Emperors is minder goed. Edge of Insanity is wel beter though, maar ja, een 5% ofzo dropkans van C'thun!jarnotjuh schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:51:
[...]
[...]
You will never learn...
Zou kunnen dat ie aq20 bedoeld hoor smultie, tis maar een gok. Al weet ik niet waar ie op doelt, ik zou me niet zo kunnen bedenken wat. Manslayer of the Qiraji?
Verwijderd
Meen je nu echt dat je niet tevreden bent? Je hebt als mage al talents die je aggro verminderen en nu krijg je er ook nog eens een skill bij. Zowieso heeft een goede mage de threat die hij genereert volledig onder controle.Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:08:
[...]
2 sunders. En bij lange bossfights invis ik op 75% ofzo, no way day ik dan de tank nog in ga halen kwa aggro.
Ik snap echt niet hoe je ontevreden kan zijn over zo'n skill.
Die mount heb ik zelf ook allang, lvl 70 gedinged naast de Windrider vendor en de skills gekocht. De mount had ik al wat eerder voor de fun gehaald zodat ik wat had om naar uit te kijken.Viggen schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:54:
[...]
oeh, horde op outland, jij moet dood!![]()
heb zelf niet zoveel last van egoistische mensen verder, zit in kleine maar zeer hechte guild die gewoon elkaar probeert te helpen waar dat nodig is. Maar je kan ook niet van iedereen verwachten dat ze alles voor je over hebben, ze spelen 't ook voor hun eigen plezier he
Heb m'n swift flying mount gelukkig al dus op gold hoef ik ook wat minder te letten (gogo powerlvl'ing jewelcrafting op een alt voor de guild... kost ook een hoop![]()
)
Ik verwacht ook niet dat iedereen direct klaar staat ofzo maar het irriteert me mateloos ook dat lui zich zo makkelijk afzijdig kunnen houden als iemand dringend hulp nodig heeft. Met PuG's vind ik het niet meer als normaal dat er halverwege 1 of 2 lui afhaken zelfs, zo erg is het inmiddels. Lui die spontaan disconnecten of gewoon hearthstonen als ze hun item hebben is meer regel dan uitzondering krijg ik de indruk. Kan natuurlijk pech hebben maar instances ... liever even niet. Ik wacht wel lekker tot iedereen uitgefarmed en gegrind is eigenlijk. Er zijn nog genoeg quests te doen waar je niet 2 uur lang met dezelfden bezig moet zijn.
Staat nergens op de doos. Mijn excuses dat ik na 105 topics doorlezen iets heb gemist. Kleine man.SMulTiE schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:55:
[...]
Dat ging over die kerel die zich afvroeg waarom hij na lvl20 geen XP meer kreeg op een trial-account. Staat gewoon op de box die je koopt maargoed, en anders op de officiële WoW site en wss op nog 1239018409238149032423 andere sites. En een betere 2h-er dan HoR vind je zéker niet in AQ20, en ook dat ding van de Twin Emperors is minder goed. Edge of Insanity is wel beter though, maar ja, een 5% ofzo dropkans van C'thun!
Nope, op m'n main is die (imo) waardeloos (rogue), en m'n alt warrior had de slechtste items van al m'n charsredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:33:
[...]
Heb je zelf een Thunderfury? Elke keer als ik met mijn Improved Thunderclap iets probeer op mijn target die de Thunderfury debuff al heeft gebeurt er niks. Target word immune voor imp Thunderclap als er al een Thunderfury debuff op zit. De andere trash mobs er omheen natuurlijk niet, maar daar heb je bij een boss niet veel aan en meestal met raids e.d. gaat het toch om een enkele boss die je aan het tanken bent.
resumerend: Thunderfury en Improved Thunderclap dont stack.
Speel welles met de char van 'n IRL maat van me maar moet eerlijk zeggen dat ik TC nooit gebruikte icm TF, was gewoonweg niet nodig. Waar was ie immune voor eigenlijk, de nature dmg of de debuff? Debuff alleen neem ik aan?
Vraag em gewoon oftie z'n mage voor z'n hunter zou willen swappen (retorisch natuurlijk) dat zegt genoegVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:58:
[...]
Meen je nu echt dat je niet tevreden bent? Je hebt als mage al talents die je aggro verminderen en nu krijg je er ook nog eens een skill bij. Zowieso heeft een goede mage de threat die hij genereert volledig onder controle.
[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 26-02-2007 16:27 ]
Bnet pindle#2913
De debuff ja, -20% attackspeed, hetzelfde wat Improved TC doet. De nature damage pakt ie wel ja. Ik zou eigenlijk nog eens moeten kijken wat er gebeurt als een mob al wel de improved TC heeft en daarna kijken wat de TF proc doet.porn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:16:
[...]
Nope, op m'n main is die (imo) waardeloos (rogue), en m'n alt warrior had de slechtste items van al m'n chars
Speel welles met de char van 'n IRL maat van me maar moet eerlijk zeggen dat ik TC nooit gebruikte icm TF, was gewoonweg niet nodig. Waar was ie immune voor eigenlijk, de nature dmg of de debuff? Debuff alleen neem ik aan?
Mja gok dat ie dan nog niet stackt, maar de -nature res en dmg proccen toch nog gewoon? De -res icm TC en TF dmg procs is bij mekaar zo slecht nog niet, af en toe proct ie wel eens 5x in een paar seconden tijd en dat is me toch een bak dmgredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:18:
[...]
De debuff ja, -20% attackspeed, hetzelfde wat Improved TC doet. De nature damage pakt ie wel ja. Ik zou eigenlijk nog eens moeten kijken wat er gebeurt als een mob al wel de improved TC heeft en daarna kijken wat de TF proc doet.
Bnet pindle#2913
Hij zal niet stacken nee maar ik vraag me af of ie dan de imp TC vervangt of niet. De nature damage die het ding doet is inderdaad lekker. Ik gebruik hem ook nog altijd voor grinden etc. Vaak heb ik dat ik charge en hij gelijk 2x procced, achter elkaar. Het lijkt net alsof het ding nog altijd procced op zichzelf maar dat zal wel aan mij liggenporn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:29:
[...]
Mja gok dat ie dan nog niet stackt, maar de -nature res en dmg proccen toch nog gewoon? De -res icm TC en TF dmg procs is bij mekaar zo slecht nog niet, af en toe proct ie wel eens 5x in een paar seconden tijd en dat is me toch een bak dmg
Eh, serieus? Mij maakt het geen flippo uit of ik er als clown in wibra outfit bijloop. Als een itempje betere stats heeft dan de oude, dan gebruik ik 'm. Boeit me niks als dat ten koste gaat van een blauw ding. Uiteindelijk gaat het er om dat ik het zo makkelijk mogelijk heb tijdens het grinden/raiden/instances whatever. Okay, je moet zelf ook skills ontwikkelen natuurlijk ...TroX schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:05:
... Ik moet wel zeggen dat looks natuurlijk voor stats gaan (alhoewel je die ook moet hebben als je serieus gaat spelen)...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
proccen blijft gaaf he al die whirlwinds overal, kreeg alleen laatst toch klachten in mn 5 mans party zeker op drukke stukken werd het wat on overzichtelijkredfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:32:
[...]
Hij zal niet stacken nee maar ik vraag me af of ie dan de imp TC vervangt of niet. De nature damage die het ding doet is inderdaad lekker. Ik gebruik hem ook nog altijd voor grinden etc. Vaak heb ik dat ik charge en hij gelijk 2x procced, achter elkaar. Het lijkt net alsof het ding nog altijd procced op zichzelf maar dat zal wel aan mij liggenOok in de combat log staat het er 2x achter elkaar in.
Daarbij raak je altijd critters met die proc waardoor je net langer in combat blijft omdat dat ding nog rond rent met een debuff op zijn kop.
"Fades the caster to invisibility over 5 sec, reducing threat each second. The effect is cancelled if you perform or receive any hostile actions. While invisible, you can only see other invisible targets and those whom can see invisible. Lasts 20 sec."Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:58:
Meen je nu echt dat je niet tevreden bent? Je hebt als mage al talents die je aggro verminderen en nu krijg je er ook nog eens een skill bij. Zowieso heeft een goede mage de threat die hij genereert volledig onder controle.
The effect is cancelled if you perform or receive any hostile actions.
Hostile actions is hierbij dus blinken, bandagen, drinken, eigenlijk vrijwel alles behalve lopen. Als je je teen stoot en 1 damage neemt breek je uit invis. Je hebt een 5s chargeup time waarna je wel 20 second invisible rond kunt lopen. Helaas zie je zelf ook niks meer. Voor content bypassing is het dankzei de lange cooldown in de korte duration niet te gebruiken. In PvP is het alleen te gebruiken om van 1 enkele gesheepte target weg te komen, als je een DoT op je hebt breekt invis. Wie dotten er veel? Warlocks, en laat die ons nu net wel kunnen zien.
Het enige waar de spell echt nuttig voor is is een aggro dump (en dan hebben fire mages d'r nog meer aan, met frost channeling heb ik niet erg veel last van aggro), en dan heb je het over iets met een 5s fade-in en een 5min cooldown. Dit tegenover iets als feign death dat net zo goed een aggro dump is, instant is, en een 30s cooldown heeft.
Gezien het nut van de spell vind ik de cooldown VEEL te lang. 2min max, of remove de fade-in, of remove dat het op vrijwel alles breekt.
Omdat ik een spell nogal waardeloos vind geimplementeerd zou ik m'n mage minder leuk moeten vinden dan m'n hunter? Ik vind invis, gezien de beperkingen, waardeloos. Da's alles. Het enige echte nut is een aggro dump, maar da's met een fatsoenlijke tank sowieso niet echt een probleem, en bovendien ben je 5s niet aan 't casten.porn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:16:
Vraag em gewoon oftie z'n mage voor z'n hunter zou willen swappen (retorisch natuurlijk) dat zegt genoeg
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 26-02-2007 16:38 ]
Mja dat of ook van offhand attacks ofzo... moet zeggen heb het niet bestudeerd maar af en toe proct ie iets TE vaak om te kunnen zeggen dat hij alleen vanaf de "hand waarin TF zit"-hit proct.redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:32:
[...]
Hij zal niet stacken nee maar ik vraag me af of ie dan de imp TC vervangt of niet. De nature damage die het ding doet is inderdaad lekker. Ik gebruik hem ook nog altijd voor grinden etc. Vaak heb ik dat ik charge en hij gelijk 2x procced, achter elkaar. Het lijkt net alsof het ding nog altijd procced op zichzelf maar dat zal wel aan mij liggenOok in de combat log staat het er 2x achter elkaar in.
Bnet pindle#2913
In Black Morass liet ik de priest/mage altijd even met een wand de critters afmaken anders bleef ik in combatMantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:35:
[...]
proccen blijft gaaf he al die whirlwinds overal, kreeg alleen laatst toch klachten in mn 5 mans party zeker op drukke stukken werd het wat on overzichtelijk![]()
Daarbij raak je altijd critters met die proc waardoor je net langer in combat blijft omdat dat ding nog rond rent met een debuff op zijn kop.
Als ik grind en ik zie een critter er vandoor gaan dan schiet ik m met mn boog eventjes om out of combat te raken.
Even tussendoor, zijn er nog guilds op Outland (Horde) die ook nog raids hebben en pas tegen 20:00 starten in plaats van 18:00 of 18:30 ... knap waardeloze plannings lately imo.
[ Voor 12% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2007 16:40 ]
Ik zoek maar een wijziging:Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:36:
[...]
"Fades the caster to invisibility over 5 sec, reducing threat each second. The effect is cancelled if you perform or receive any hostile actions. While invisible, you can only see other invisible targets and those whom can see invisible. Lasts 20 sec."
The effect is cancelled if you perform or receive any hostile actions.
Hostile actions is hierbij dus blinken, bandagen, drinken, eigenlijk vrijwel alles behalve lopen. Als je je teen stoot en 1 damage neemt breek je uit invis. Je hebt een 5s chargeup time waarna je wel 20 second invisible rond kunt lopen. Helaas zie je zelf ook niks meer. Voor content bypassing is het dankzei de lange cooldown in de korte duration niet te gebruiken. In PvP is het alleen te gebruiken om van 1 enkele gesheepte target weg te komen, als je een DoT op je hebt breekt invis. Wie dotten er veel? Warlocks, en laat die ons nu net wel kunnen zien.
Het enige waar de spell echt nuttig voor is is een aggro dump (en dan hebben fire mages d'r nog meer aan, met frost channeling heb ik niet erg veel last van aggro), en dan heb je het over iets met een 5s fade-in en een 5min cooldown. Dit tegenover iets als feign death dat net zo goed een aggro dump is, instant is, en een 30s cooldown heeft.
Gezien het nut van de spell vind ik de cooldown VEEL te lang. 2min max, of remove de fade-in, of remove dat het op vrijwel alles breekt.
[...]
Omdat ik een spell nogal waardeloos vind geimplementeerd zou ik m'n mage minder leuk moeten vinden dan m'n hunter? Ik vind invis, gezien de beperkingen, waardeloos. Da's alles. Het enige echte nut is een aggro dump, maar da's met een fatsoenlijke tank sowieso niet echt een probleem, en bovendien ben je 5s niet aan 't casten.
Invisible players can see mob/critters and other player essences as a small blue cloud with no further information.
Zou een hoop schelenbarfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:41:
Ik zoek maar een wijziging:
Invisible players can see mob/critters and other player essences as a small blue cloud with no further information.
Maarre dan zou ie weer 10x beter dan feign death zijnHydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:48:
[...]
Zou een hoop schelenWeet je in ieder geval waar je NIET moet zijn
En die kan nog es geresist worden ook!
Mwah je hebt het over een rol als dpsser in raids, wat heb je dan liever een mage of hunter. Zeg nou es eerlijk?Omdat ik een spell nogal waardeloos vind geimplementeerd zou ik m'n mage minder leuk moeten vinden dan m'n hunter? Ik vind invis, gezien de beperkingen, waardeloos. Da's alles. Het enige echte nut is een aggro dump, maar da's met een fatsoenlijke tank sowieso niet echt een probleem, en bovendien ben je 5s niet aan 't casten.
[ Voor 44% gewijzigd door porn* op 26-02-2007 17:23 ]
Bnet pindle#2913
Ik ben een mage dus ik zou zeker voor een mage gaanporn* schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:19:
[...]
Maarre dan zou ie weer 10x beter dan feign death zijn
En die kan nog es geresist worden ook!
[...]
Mwah je hebt het over een rol als dpsser in raids, wat heb je dan liever een mage of hunter. Zeg nou es eerlijk?
Maar zoals nu geimplementeerd is het een moeilijk verhaal, en heb ik er nog het meeste nut van als ik weer eens tussen de respawnende mobs terecht ben gekomen in PVE. Frost Nova, invisibility en maar lopen en hopen dat geen mob je bespreukt....
Als ik skinning neem ofzo moet ik weer helemaal naar de low level gebieden. Misschien enchanting of jewelcrafting? Maar dan moet ik veel kopen op AH enzo. Ik geraak er niet uit
Ik ben nog geen lvl 67 voor invis.Perox schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:26:
Ik moet Hydra wel een beetje gelijk geven hoor. Het is niet altijd makkelijk, ook in PVE situaties om uberhaupt te zorgen dat je in invisibily geraakt. Betekent concreet dat je 5 seconden geen damage mag vangen, en dat is best lastig nog soms. Als aggro dump is het beter dan helemaal niet meer casten dat is zeker waar.
Maar zoals nu geimplementeerd is het een moeilijk verhaal, en heb ik er nog het meeste nut van als ik weer eens tussen de respawnende mobs terecht ben gekomen in PVE. Frost Nova, invisibility en maar lopen en hopen dat geen mob je bespreukt....
Maar dat is een stuk beter dan blink, frost nova en rennen maar. Ik heb trouwens tijdens het begin van mijn tbc werk super veel gebruik gemaakt van die run speed trinket, lekker om van een mob of 5 + extra pull te ontsnappen. En leuk om een rogue te ontsnappel als hij probeerd je in te halen met zijn sprint
Mja maar als het instant zou zijn zou je in PvP weer enorm voordeel hebben. Qua PvE kan ik het daar wel mee eens zijn ja, vd andere kant, leuk dat wij rogues kunnen vanishen, als wij dan AoE krijgen unstealthen we ook (of dood natuurlijk...).Perox schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:26:
Ik moet Hydra wel een beetje gelijk geven hoor. Het is niet altijd makkelijk, ook in PVE situaties om uberhaupt te zorgen dat je in invisibily geraakt. Betekent concreet dat je 5 seconden geen damage mag vangen, en dat is best lastig nog soms. Als aggro dump is het beter dan helemaal niet meer casten dat is zeker waar.
Bnet pindle#2913
Ik heb ergens gehoord (geen idee meer waar dus pin me er niet op vast) dat engineering compleet gerevised gaat worden. Maw: niewe items \o/ETzPliskin schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:33:
Hm, Zou ik engineering (242 skill) laten vallen voor iets anders? Ik gebruik het toch nooit. De vraag is wat ik in de plaats moet nemen
Als ik skinning neem ofzo moet ik weer helemaal naar de low level gebieden. Misschien enchanting of jewelcrafting? Maar dan moet ik veel kopen op AH enzo. Ik geraak er niet uit
En opzich gebruik ik het nog wel eens. Jumper cables, Tanaris heartstone enzo
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dan ga ik het nog even verder trainenAtlas schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:56:
[...]
Ik heb ergens gehoord (geen idee meer waar dus pin me er niet op vast) dat engineering compleet gerevised gaat worden. Maw: niewe items \o/
En opzich gebruik ik het nog wel eens. Jumper cables, Tanaris heartstone enzo
Verwijderd
Hoezo?rodie83 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:25:
Weet je wat pas erg is: die enorme druid nerf die er aan zit te komen
Hoezo idd?rodie83 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:25:
Weet je wat pas erg is: die enorme druid nerf die er aan zit te komen
bear dmg was hetzelfde als die van een slechte rogue, die dmg nerf is zeer terecht. Druids met 25k armor is nog steeds van de zotte, en super veel verliezen ze niet.
die HP nerf zal op zo'n -1000 tot -2000 HP uitkomen, wat ook niet meer dan normaal is gezien dat ze dan nog steeds zo'n 1000-2000 meer hp hebben dan dezelfde gegearde warrior.
Verwijderd

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
mounten en weggaanWeakling schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:41:
Woohoo, ik heb een stalker!Triest figuur die de hele tijd in SW achter me aan loopt ... vriendelijke verzoeken om op te lazeren helpen niet, onvriendelijke ook niet ... ben uit frustratie maar uitgelogd ... iemand ideeen hoe je dit soort losers kwijt kunt raken, of is het slechts een kwestie van hopen dat ie het binnenkort beu wordt?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
damn, dan heb je echt teveel tijdWeakling schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:41:
Woohoo, ik heb een stalker!Triest figuur die de hele tijd in SW achter me aan loopt ... vriendelijke verzoeken om op te lazeren helpen niet, onvriendelijke ook niet ... ben uit frustratie maar uitgelogd ... iemand ideeen hoe je dit soort losers kwijt kunt raken, of is het slechts een kwestie van hopen dat ie het binnenkort beu wordt?
Ik zou zeggen gewoon wegvliegen? Uitloggen is wel erg ver gezocht.
dat je je daar aan stoort vind k al knap ;pWeakling schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:41:
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Vaak zat in IF, krijg je een whisper voor water, en dan gaan ze je volgen. Blink -> hoekje om. Verstoppertje spelen met die ventjes is altijd tof. Heeft me al een aantal keer erg bezig gehouden.
Maar echt, als je je er zo erg aan stoort, tja.. Doe je toch echt jezelf aan. vlieg naar IF ofzo inderdaad. Autoblock trades aan, werkt ook wel eens, nog nooit zo rustig gehad in raids en in de capital cities..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Houdt eens op met me proberen te ganken en accepteer het dat je als lolkin druid geen schijn van
kans maakt tegen een rogue.. Clos -> vanish -> Gank

Gisteravond mijn lv23 warlock maar eens afgestoft. Ik moest mijn talentpoints opnieuw invoeren, maar aangezien het ruim een jaar geleden is dat ik met deze class heb gespeeld was het wel weer even wennen. Voorlopig zit ik nu in de Affliction tree, ik ga er gemakshalve van uit dat dit een tree is waarmee je relatief snel kan levellen dmv het plaatsen van DoT's plus (imp) life drain. Of zit ik er gigantisch naast?
you just hit the jackpot..deadsy33 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:58:
als ze echt op follow staan, drink een underwater elixir (of unending waterbreath als warlock zijnde) en zwem een stukje in de grachten.
Gisteravond mijn lv23 warlock maar eens afgestoft. Ik moest mijn talentpoints opnieuw invoeren, maar aangezien het ruim een jaar geleden is dat ik met deze class heb gespeeld was het wel weer even wennen. Voorlopig zit ik nu in de Affliction tree, ik ga er gemakshalve van uit dat dit een tree is waarmee je relatief snel kan levellen dmv het plaatsen van DoT's plus (imp) life drain. Of zit ik er gigantisch naast?
tja, je kan 2 kanten op.. affliction en demonology.. persoonlijk ben ik pro-affliction.. lekkere dots, en een grind-build die niet te stoppen is. zorg dat je gewoon ZSM richting de UA gaat, en neem dingen als uh, joh, ik maak wel ff een build voor je..
/edit
clicque
als je wat hoger ben, en talentpoints moet spenderen (dus een bepaalde betere talent nog neit kan bereiken), kan je voor suppression gaan. ik heb er nu geloof ik 2 puntjes in. echt veel meer heb je niet nodig..
als je lvlt, zorg zsm voor nightfall, daarna grim reach.. uiteindelijk een keertje voor empowered corruption, als je spelldmg gaat krijgen.. (pre 50 is het beetje nutteloos afaik)
uiteindelijk voor siphon life, recht naar beneden, met dark pact en imp HoT.. kan niet missen dat je dan pwnd..
[ Voor 25% gewijzigd door BootVluchteling op 27-02-2007 08:07 ]
Ik zie het anders, want ik doe altijd shield voordat tank gaat.redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:56:
[...]
Tanked, pulled. krijgt 4k damage in het begin , ik heal --> healingagro --> adds zonder agro komen naar priests --> dode priest
Andere kant van het verhaal
Ik geef een shield omdat tank dan ongeveer 5-10s heeft om agro te bouwen voordat ik hoef te beginnen met healen. Dus wie verdient hier een neck-shot ??
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
tja, mes snijd aan beide kanten.. er is over beide dingen wel wat te melden.. zie regelmatig ook priests die zichzelf shielden voor een fight.. snap ik ook niet..sabriel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:20:
[...]
Ik zie het anders, want ik doe altijd shield voordat tank gaat.
Tanked, pulled. krijgt 4k damage in het begin , ik heal --> healingagro --> adds zonder agro komen naar priests --> dode priest
Andere kant van het verhaal
Ik geef een shield omdat tank dan ongeveer 5-10s heeft om agro te bouwen voordat ik hoef te beginnen met healen. Dus wie verdient hier een neck-shot ??
of die té snel iemand shielden, die net ff beetje gekieteld wordt..
Hee!!redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:41:
[...]
Die gebruik ik ook zelden, en van de keren dat ik m gebruikt heb is het slecht bevallen.
Waar zitten jullie allemaal?
Ik ben een maand of 3 geleden op een nieuwe server begonnen en loop al die tijd al te zoeken naar een goeie warrior voor mijn priest.
Maar nog niet gevonden.
Met de Dreanei priest heb ik alleen maar de verplichte instances gedaan met guild members.
Helaas hebben wij (nog niet) een goede warrior op hoger level.
Ik vind het eigenlijk normaal, dan mijn warrior de mobs bij mij weg houdt. Ze mogen wel eens naar mij kijken als ik een (nood) shield moet geven aan een mage die AoE doet, in het ergste geval doen ze 2 passenin mijn richting, maar dan schieten ze weer als door een magneet getrokken naar mijn warrior.
(Een geweldig gezicht is dat,
Ik vond dit altijd normaal. Maar ik begin te geloven dat mijn warrior een uitzonderlijk goede warrior was. (Hulde Aida, Agramar. I know you are reading this... MIss you.
Ben een verwende priest of hebben meer deze ervaring?
Ook in de outlands is het niet normaal. Ze lopen langs, doen niets als je in de problemen bent, maar wachten tot je doiod bent om dat met de mine of herbs er vandoor te gaan, waar ik voor aan het knokken was.
Echt niet leuk meer.
Jewelcrafting +300
Thanks guys, Ik heb het gevonden. De trainer in HH verkoopt de recepten. Ik kan de stenen voor de sockets nu maken.
YaY!
A dead heealer can't heal you.
Je hebt het 2 jaar zonder gedaan! Het is gewoon een extra ability waardoor je aggro verliest, niks mis mee. W.m.b. mag je het ook zonder doen, je hóeft het niet te gebruiken!Hydra schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:36:
[...]
Omdat ik een spell nogal waardeloos vind geimplementeerd zou ik m'n mage minder leuk moeten vinden dan m'n hunter? Ik vind invis, gezien de beperkingen, waardeloos. Da's alles. Het enige echte nut is een aggro dump, maar da's met een fatsoenlijke tank sowieso niet echt een probleem, en bovendien ben je 5s niet aan 't casten.
Dit topic is gesloten.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!