Het Grote World of Warcraft topic - Deel 106 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

cWaVe1 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:37:
In plaats van wat gehuil en gezeur richting blizzard geef ik zowaar een stukje informatie met daarin de daadwerkelijke waardes van "de grootste nerf ever" zoals de druids zelf graag geloven op de wow forums :)

En idd l2p and stfu was onnoddig, excuus

Ik zal het editten in: ./pat
Voor de rest ben ik het zeker met je eens. De grote van de nerf is ook niet zo erg. En de whines op de wow forums, tja wat kan je daar nog over zeggen :z

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

tjah druid sucked nu voor tanken en voor dps :')

rerollen... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:39
In plaats van wat gehuil en gezeur richting blizzard geef ik zowaar een stukje informatie met daarin de daadwerkelijke waardes van "de grootste nerf ever" zoals de druids zelf graag geloven op de wow forums :)

Mja, zoals die guildie van jou het "analyseert" kan ik elke nerf wel mee laten vallen. Het zijn inderdaad allemaal kleine dingetjes, maar samen is het gewoon een hoop. Het is de grootste druid nerf die ik me kan herinneren in elk geval.

Het is echter wel terecht, want bear form is gewoon overpowered. Ik ben zelf voornamelijk resto/balance geweest, maar ben vorige week gespect naar feral omdat ik wat rep wilde grinden voor Sporeggar en Scryer. Met een beetje geluk op crits en clearcasting kill je de mobs voordat je prowl-cooldown is afgelopen, en dat voor een hybrid met greenies/blues die je krijgt van quest rewards. :X Ik denk niet dat deze nerf daar verandering in brengt, maar goed, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:54
* BootVluchteling vind het stiekem totaal niet erg dat ze warlocks met rust laten..

heerlijk ff verder wtfpwnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11
dommerick schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:25:
[...]

Voor de rest ben ik het zeker met je eens. De grote van de nerf is ook niet zo erg. En de whines op de wow forums, tja wat kan je daar nog over zeggen :z
Iedere whine thread zonder pardon sluiten en compleet negeren :)

Iets adners:

Ik ben gister van Blood Elf Mage (Horde) overgestapt naar Dreanei Mage. Damn heb de begin lvls nog nooit zo leuk gevonden als bij dreanei. Extreem vette quests allemaal daar zeg. :D d:)b

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06 22:38
Als je Eerst de gewone wow had geinstaleerdt en daarna The burning crusade
kan je dan ook weer alleen 'Tbc' uninstallen dat je weer de normale versie hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 102844 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:23:
tjah druid sucked nu voor tanken en voor dps :')

rerollen... :r
Lees dat stuk op de vorige pagina eens. Je mitigate 1.5% minder damage en doet 1% minder damage in catform. Big deal :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Wat zeurt iedereen nou dat bear teveel damage doet. Volgens mij is de attack speed altjid nog 2,5?! Niet bepaald snel, ik klap een gewone maul met maar 400 @ lvl 66. Deel maar eens 500 door 2,5 = 160 dps. En volgens mij zijn er ook wel zulke 2h weapens.

Anyway, ik heb wel skills om te blijven eunen hoor :) Maar het komt er gewoon op neer: Druid heeft geen nerf nodig, ze kunnen haast niets interupten. Een caster zal het altijd winnen van een beertje omdat die genoeg tijd krijgen te casten. Als druid te goed is, waarom kregen shammies dan duel wield en hebben locks nooit een echte nerf?

Ik denk dat het nog steeds niet te makkelijk is om goed te zijn met druid in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 20:56
Ik ben overtuigd dat het nooit Blizzard's bedoeling is geweest om druids ergens in uit te laten blinken omdat daar dan de diversiteit van de class weer tegenover voor staat. Maar ik moet eerlijk bekennen ik het wel sneu vind voor de druids nu ze eindelijk wat sterker leken te zijn in feral het weer generfed worden. Er zijn idd andere classes die de nerf beter hadden kunnen verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
Om maar eens te stoppen over dat nerfen enzo :P

Vandaag de Curator neer gehaald, eindelijk een echt gevecht. Na twee dagen whipen eindelijk wat leuks gevonden.

Wat finetunen met de plek waar we stonden en een rogue die de adds op zich kon houden. FFtjes wat flasks op mages en warlock en een shadowpriest die de bolts opving.

eerste 2x tot 50% gekomen dan twee keer tot 25% gekomen en ingezien dat we wat meer dps nodig hadden en wat meer timing in shadowfriend en VT voor mana, En daarna ging hij neer, in de 3e of 4e evocation, we verwachte er nog een meer, maar hij ging toch tot 15% en dan is die echt makkelijk

Daarna karazhan geexplored, we wilde eigenlijk naar de ches event toe, maar die konden we niet vinden. Dus als iemand tips heeft <--

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DWARQ schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:31:
Ik ben overtuigd dat het nooit Blizzard's bedoeling is geweest om druids ergens in uit te laten blinken omdat daar dan de diversiteit van de class weer tegenover voor staat. Maar ik moet eerlijk bekennen ik het wel sneu vind voor de druids nu ze eindelijk wat sterker leken te zijn in feral het weer generfed worden. Er zijn idd andere classes die de nerf beter hadden kunnen verdienen!
*kuch* warlocks *kuch*

;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
BootVluchteling schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:42:
* BootVluchteling vind het stiekem totaal niet erg dat ze warlocks met rust laten..

heerlijk ff verder wtfpwnen :D
5% Crit i.p.v. %5 Damage Increase geen nerf? En als er al iets generfed moet worden is het Cloak of Shadows.. Maargoed, ik ben bevooroordeeld :D

* MJ85 happycoiled vrolijk verder :D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 20:56
Wat ik echt mis met de huidige transfer mogelijkheden is om mn Dwarf-priest vanaf Sylvanas over te zetten naar mn main server (Aggramar) naar horde side.
Ik heb voor de gein eens op een andere server een priest gemaakt dan waar ik normaal op zit. Maar achteraf gezien zou ik die char heel goed kunnen gebruiken op mijn 'normale' server (en ik weinig zin heb opnieuw een priest te lvl-en). Ik begrijp niet goed wat the big deal is om die char van alliance naar horde om te zetten op een andere server NB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:48
MJ85 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:41:
[...]

5% Crit i.p.v. %5 Damage Increase geen nerf? En als er al iets generfed moet worden is het Cloak of Shadows.. Maargoed, ik ben bevooroordeeld :D

* Bosmonster happycoiled vrolijk verder :D
Mjah... wat heeft een demo lock nu aan crit :/

Voor de Felguard is crit dan wel weer lekker natuurlijk... maar geef mij maar de damage..

Tijd voor Affliction speccen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MJ85 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:41:
[...]

* BootVluchteling happycoiled vrolijk verder :D
ik heb maar 9 puntjes (straks) in demonology tree, dus ik heb er 0,0% last van.. ik blijf lekker door wtfpwnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 26 februari 2007 @ 07:37:
[...]

ik heb maar 9 puntjes (straks) in demonology tree, dus ik heb er 0,0% last van.. ik blijf lekker door wtfpwnen..
Dat is zo knap ook met een 'lock, maar wees maar trots hoor ^^.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SMulTiE schreef op maandag 26 februari 2007 @ 08:48:
[...]

Dat is zo knap ook met een 'lock, maar wees maar trots hoor ^^.!!
ik ben er ook terdege bewust van, dat warlocks (te) sterk zijn.. toch zijn sommige skills wel gewenst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Heb het stukje maar ff in ons drood forum van The Garrison gepost ;)

Grats on Maulgar kill btw, had jij nou die T4 shoulders hoorde ik van Dave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

wbt die druid 'nerf' patch; het zal allemaal wel meevallen. Zoals bij de meeste patches roept de ene kant dat ze dik gebuffed zijn en de andere kant dat ze heel heel erg generfed zijn. :| :O
Als druid vond ik de 1.5k crits met 10k HP (met enkel MotW) en ~20k armor ook wel iets te sterk. Sterker nog, ik kon non-stop in catform rond blijven rennen en mobs killen: LotP ftw! In de meeste pugs was ik als bear tank vaak #1 of #2 op de dmg meter, ik bedoel kom op, voor een tank! Niks mis met die patch imo (zie ook het stukje uitleg op de vorige pagina).
Overigens zal ik vrij weinig van die patchnotes voelen, * Anoniem: 26351 is weer terug naar resto spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Cheerz
Credits behoren toe aan Starbrow :)

En die shoulders.... In 5vs5 arena heb ik ze dus niet aan. Alsof de Assist train op de healers daar nog niet erg genoeg was :D

C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Als dit door wordt gezet, hebben de elemental shamans eindelijk de mana capaciteit (clearcasting op elke spell crit - Zelf zit ik op de 25% crit) om als spell damage dealer mee te doen in raids. Echter zullen de meeste raiders als zijnde een hybrid niet kiezen voor een build met lightning overload. Ze zullen mijns inziens liever kiezen voor een volgende build:
http://www.wowhead.com/?talent=hEzzVcMqAZZV0et0xo
Of:
http://www.wowhead.com/?talent=GEzzVc0qmZZE0xtVcoz
Natures Swiftness + Hoge rank Healing Wave kan nog steeds een whipe voorkomen, ook in spelldamage gear.

[ Voor 6% gewijzigd door HitmanWVU op 26-02-2007 09:38 . Reden: Url kloppend gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb bijna alle gear die ik wil voor mijn warrior, loopt nu al 1.5 week in tank gear + full prot build rond om instance te farmen maar ik blijf maar dikke pech hebben op botanic, de boots van de 2de boss droppen gewoon niet terwijl ik alle andere drops al 2 tot wel 5x heb zien langs komen :(

Maarja wel weer geluk dat de crow wing reaper meteen de 2de run dropte :)
Heb nu 24% crit kans, dat werd wel naar 27% gebracht door meer + crit gear en + crit gems. lekker hoor 30% crit kans in zerk stance en 10k hp :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:03:
Ik heb bijna alle gear die ik wil voor mijn warrior, loopt nu al 1.5 week in tank gear + full prot build rond om instance te farmen maar ik blijf maar dikke pech hebben op botanic, de boots van de 2de boss droppen gewoon niet terwijl ik alle andere drops al 2 tot wel 5x heb zien langs komen :(

Heb nu 24% crit kans, dat werd wel naar 27% gebracht door meer + crit gear en + crit gems. lekker hoor 30% crit kans in zerk stance en 10k hp :)
Dan heb jij nog geluk heb alle instances wel 20 keer gedaan en maar 1 warrior drop gehad ffs ik word er helmaal ziek van.

Wel leuk dat de def warriors weer een beetje gebuffed worden en de druid weer generfd nu word het tanken gewoon gelijk getrokken (druid kon van mij al bijna geen agro trekken) maar ik denk dat dit voor de raids wel een stuk beter is. De dps classes kunnen gewoon weer full nuken van af het begin weet ik cker. Ik merkte als ik aan het tanken was dat 2 tot 3 sunder armors wel nodig was voor dat de dpser hun abbilitys konden gaan gebruiken nu kunnen ze vanaf het begin meteen full out.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Anoniem: 20789 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:47:
[...]

De lag komt niet door jou of een router, firewall ofzo. Het komt door een nieuwe route van internet verkeer (alleen casema en caiway zover ik weet)

Wat ik zelf heb gedaan is een paar trace routes, zie hier bloodscalp:

[...]

En hier Twiligt's Hammer:

[...]

Dit scheeld nogal wat ms :P En dan met de druk van gamen er tussen krijg je dus 2000ms.. :/ of 800, wat je wil, maar niet speelbaar instances enzo.

De lag die jij dus heb komt door casema, omdat casema ook sinds kort (2a3 weken) een deal met cogentco.com heeft gemaakt. Goedkoper verkeer, meer lag voor bepaalde realms en mensen met casema, caiway.

Dit topic vind je nog iets meer info over dit probleem: http://forums.wow-europe....l?topicId=142054233&sid=1
Moet je maar even kijken bij de allerlaatste post daar.
Hoe ben je achter die host namen gekomen van die servers?

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:03:

je bent tank en hebt hebt een prot build maar het enige waar ik je over hoor is je crit kans???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:13

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:50:

je bent tank en hebt hebt een prot build maar het enige waar ik je over hoor is je crit kans???
Moet hij toch wel veel Crit hebben, wil hij full prot zijn en dus geen Cruelty hebben in zijn build.
Vind zon verhaal toch meestal wel een typisch verhaal van een net-niet tank, maargoed dat is mijn idee.

Tanks patsen met Armor, Dodge, Defence, Parry, HP, Block en niet over Crit%, AP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wat ik uit z'n verhaal haal: Hij is eigenlijk dmg-warrior, maar om z'n gear te krijgen issie gaan respeccen naar prot om zo een hogere kans te hebben om mee te gaan in instances. /slap me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 20789 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:47:
[...]

De lag komt niet door jou of een router, firewall ofzo. Het komt door een nieuwe route van internet verkeer (alleen casema en caiway zover ik weet)

Wat ik zelf heb gedaan is een paar trace routes, zie hier bloodscalp:

[...]

En hier Twiligt's Hammer:

[...]

Dit scheeld nogal wat ms :P En dan met de druk van gamen er tussen krijg je dus 2000ms.. :/ of 800, wat je wil, maar niet speelbaar instances enzo.

De lag die jij dus heb komt door casema, omdat casema ook sinds kort (2a3 weken) een deal met cogentco.com heeft gemaakt. Goedkoper verkeer, meer lag voor bepaalde realms en mensen met casema, caiway.

Dit topic vind je nog iets meer info over dit probleem: http://forums.wow-europe....l?topicId=142054233&sid=1
Moet je maar even kijken bij de allerlaatste post daar.
Is hier verder nog wat aan te doen ik heb dus precies het zelfde probleem. Lekker van casema als dat zo is ben ik meteen weg.
Kapoen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:19:
[...]

Dit past waarschijnlijk in het kader van een wijziging van een groot aantal items.

Onlangs nog linkte iemand in guild chat een blauw relic met betere stats dan de epic
versie er van 8)7 BC zit (zat?) vol met dit soort 'fouten'.

Veel warrior gear zal ook wijzigen, bv. Junior Technician 3rd Grade Bracers zal gewijzigd worden naar 24 stamina ipv de huidige 42.
Waar heb je die info vandaan ben wel benieuwd. Die bracers was ik juist zo blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ErwienO schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:25:
[...]

Dan heb jij nog geluk heb alle instances wel 20 keer gedaan en maar 1 warrior drop gehad ffs ik word er helmaal ziek van.

Wel leuk dat de def warriors weer een beetje gebuffed worden en de druid weer generfd nu word het tanken gewoon gelijk getrokken (druid kon van mij al bijna geen agro trekken) maar ik denk dat dit voor de raids wel een stuk beter is. De dps classes kunnen gewoon weer full nuken van af het begin weet ik cker. Ik merkte als ik aan het tanken was dat 2 tot 3 sunder armors wel nodig was voor dat de dpser hun abbilitys konden gaan gebruiken nu kunnen ze vanaf het begin meteen full out.
Ik heb echt het gevoel dat blizzard warrior drops express zeldzamer heeft gemaakt om ze te forceren langer prot build te blijven :)

valt ook wel te merken dat er een warrior tekort is op Karazhan realm, krijg gemiddeld een paar whispers per 10 minuten binnen voor instances :) Wel lekker dat je zo een groep hebt. Alleen zo irritant met de ene group rush je overal doorheen en doe je in recordtijd een instances en met een andere groep whipe je weer om de 10 minuten :(

Nog alleen de feets nodig uit botanic en dan 5x shadow lab voor epic ring en EINDELIJK geen prot warrrior meer, ik zit echt aan de grens ermee kwa irritatie als weer een lompe/roque/hunter/warlock ze eigen target gaat nuken laat ik ze vaak gewoon dood gaan nu, trek het gewoon niet meer om die gasten te helpen die maar een beetje aant kloten zijn. Mijn blacklist kent ook al +25 gasten :)

edit: heb off goede def gear -> 410 defense nu. Bij niet al te moeilijke bosses heeft de mail healer meestal nog wel 50% van ze mana aan het eind van het gevecht. Maarja de instances zijn echt easy als je een party hebt die goede dps doet en allemaal het zelfde target nuked.

@manta mania
Inderdaad, def gear boeit me worst :) Zonder prot build zou het echt een stuk moeilijker zijn die instances te farmen. Ill i want = + crit rating :)
mijn build: http://www.wowhead.com/?talent=pcZE0zZfVtsb0kfest

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 26-02-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Hij is tank om die instances te kunnen farmen gok ik. Wel logisch ook want het maakt het echt een verrekt stuk makkelijker. Aangezien ik zelf nog voorlopig geen zin heb in die instances en lekker aan het questen ben (gister in Netherstorm, een 50 tal quests gedaan, 500G en een berg items) ben ik gewoon weer Fury. Als ik weer instances ga doen respec ik wel weer voor de gelegenheid :) Dan 2 weken ofzo instances, beetje questen, maar voornamelijk instances voor gear verzamelen.

Als tank is het op Outland best lekker, zeker als je een priest als vriendin hebt die ook graag mee gaat :) Hoe vaak ik niet voorbij zie komen "LF Tank+Healer !!" ..... je zou bijna denken dat priests en warriors uitsterven.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:54:
Wat ik uit z'n verhaal haal: Hij is eigenlijk dmg-warrior, maar om z'n gear te krijgen issie gaan respeccen naar prot om zo een hogere kans te hebben om mee te gaan in instances. /slap me if I'm wrong!
Na zijn laatste post...YUO AER TEH WINNRAR!!11 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MysticSnake schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:34:
Ik zit nu te denken aan deze build aangezien ik inderdaad 1 tree volledig wil hebben.
Het is een Affliction build puur gefocussed op raid-dps en PvE.
42/0/19

Geen Lifetap: Ik vind dat een beetje overkill als je ook nog Darkpact hebt, niet echt nodig dus.
Geen Imp. CoA: In raids gebruik ik toch vaker CoS en CoE (daarom Malediction) en bij trash-mobs heeft het geen zin aangezien ze te snel doodgaan.
Geen talents in Demonology: Ik zou alleen gaan voor Demonic Embrace of Imp. Imp, maar ik heb zonder deze talents toch al 9K health en dat vind ik genoeg, ik ben geen tank en ik heb imp drain life, soul siphon en siphon life om mijn health op peil te houden.
Devastate: DoTs critten niet, maar vergeet niet Imp. Shadow bolt, als ik dus crit met shadowbolt, dan tikken mijn DoTs voor meer damage.
Intensitiy: Vooral voor solo-grinding.
Eén talentpoint in Destructive reach, ik had er eentje over en altijd handiger om een beetje minder aggro te krijgen. Daarom ook één talentpoint in Grim reach, zodat ik van dezelfde positie can DoT-ten en Casten.

Ik denk dat dit de beste mana-efficiënte dps build is voor raids/PvE-instances. Gespecialiceerd in lange gevechten (bosses), multitarget-dps en aggro control.
Echter heb je minder survivability (dus je bent meer afhankelijk van je healer) en je doet niet veel direct-damage/nuke damage, maar goed, ik ben een Warlock en geen Mage :P
Niet dus, de +20% is alleen voor direct damage. De rest van je keuzes vind ik ook nogal een vreemde onderbouwing hebben :P

Geen imp life tap, geen 1/5 shadow embrace, en maar 1/2 van je reach talents :X

Als je al full affliction bent en je drain life flink gebuffed hebt is het gewoon zonde om dan toch punten in destruction te stoppen, zeker als je geen Ruin neemt. Wil je ECHT efficient zijn dan moet je gewoon een keuze maken tussen Full Affliction DoT/Drain of Ruin en nuken. M.a.w.:

SM/Ruin:
http://www.wow-europe.com...0000505000512200010000000
(SB nuken met dark pact)

Full Affliction:
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000
(DoT'en en drainen/life tappen/nightfall. Goeie DPS en hou je eeuwig vol.)

Durf een keuze te maken, maar 20 destruction zonder ruin is gewoon zonde imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou ik liep hier eergister toch zo te schelden op shadow lab dat het onmogelijk was en kut en zwaar vervelend... gister met een co-guild een run gedaan.. ik als feral druid tankte we hadden een priest 2 mages en een lock. mage was zelfs nog maar 68... 3x raden wat er op de 3rde bos gebeurde.. idd in 1 try gewoon neer.. zelfs geen doden aan onze kant :D en daarna murmer ook ff gepwnzord damn eindelijk die vent neer! :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:55:
Waar heb je die info vandaan ben wel benieuwd. Die bracers was ik juist zo blij mee.
Dat wil ik ook wel eens weten ja.

Gisteren ook nog tank boots met +42 sta en +16 def rating gekregen van een quest, alsook een groene cloak met +21 sta en +16 def ofzo.

http://www.thottbot.com/?it=30386
http://www.thottbot.com/?it=29783
http://www.thottbot.com/?it=29777

Allemaal van Netherstorm quests :) Eitje als je dat met zn 2en doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Ik was van het weekend in Mana tombs en een van mijn party genoten had af en toe een stone elemental die hem hielp. Iemand een idee van welk item/skill/character dat af kwam, het was wel humor om te zien.

party makeup
Druid,Shaman,Rogue,Warrior, Mage(en die mage was het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:04:
Ik was van het weekend in Mana tombs en een van mijn party genoten had af en toe een stone elemental die hem hielp. Iemand een idee van welk item/skill/character dat af kwam, het was wel humor om te zien.

party makeup
Druid,Shaman,Rogue,Warrior, Mage(en die mage was het niet)
De Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042

[...]je bent tank en hebt hebt een prot build maar het enige waar ik je over hoor is je crit kans???
Denk tijdelijk een respec voor het farmen van instances... :)

Van het weekend een paar heroic instances gedaan. Hebben Slave Pens gedaan op heroic, nou die is dus best wel moeilijk. Hadden warrior, prot specced (doh), priest, pala, rogue en mage (ik). Echt vrij moeilijk aangezien we niet allemaal in top blues lopen maar uiteindelijk alle bosses down. Nog mooie waits geloot van 2de boss met frost dmg en paar badge of justice.

Denk dat ik straks met 41 badge of justice http://www.wowhead.com/?item=29370 ga halen, wel veel farmwerk maar wel uber caster trinket :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:59:
[...]

Niet dus, de +20% is alleen voor direct damage. De rest van je keuzes vind ik ook nogal een vreemde onderbouwing hebben :P

Als je al full affliction bent en je drain life flink gebuffed hebt is het gewoon zonde om dan toch punten in destruction te stoppen, zeker als je geen Ruin neemt. Wil je ECHT efficient zijn dan moet je gewoon een keuze maken tussen Full Affliction DoT/Drain of Ruin en nuken. M.a.w.:

SM/Ruin:
(SB nuken met dark pact)

Full Affliction:

die affliction build heeft 4 punten teveel in aff. tree. die had ik dan minimaal in de demonology tree gemikt.. ik ben nu dus 41/8/11.. 0 punte in coEX is toch wel jammer, gezien het toch wel een lekkere PvP talent is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Even een vraagje over de looking for group tool.

Ik wil nog steeds de laatste questen in Stratholme enzo doen, maar heb dus geen mogelijkheid meer om dit via de looking for group tool te laten merken. Zodoende weet ik natuurlijk ook niet of er uberhaupt een group op stapel is om daar heen te gaan, tenzij ze in het lookingforgroup channel vragen voor spelers. Heeft er iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

En ja, ik weet dat ik aan de loot die er dropt geen bal meer heb, maar daar gaat het mij dan ook niet om. Ik wil gewoon die quests completen om wat extra ruimte te maken in de questlog voor de quests in Outland.

Trouwens, kan je in de outlands wel je class skills trainen. Ik ga nu iedere keer terug naar Ironforge of Stormwind, maar dat is niet echt handig om het maar even simpel te stellen.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:13:
[...]

die affliction build heeft 4 punten teveel in aff. tree. die had ik dan minimaal in de demonology tree gemikt.. ik ben nu dus 41/8/11.. 0 punte in coEX is toch wel jammer, gezien het toch wel een lekkere PvP talent is..
Waarom teveel in affliction? Omdat het 45 is ipv 41? De punten zijn over en als je dan een affliction build neemt kies ik liever voor talents als imp CoA en Suppression dan dat ik de punten weg ga gooien aan nutteloze demo talents.

Ik ben simpelweg niet gecharmeed van < 21 destruction. Ga voor nuken en ga voor minimaal 21 of ga voor DoT/drain life/nightfall. Je kunt het toch niet tegelijkertijd :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dampie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:13:
Even een vraagje over de looking for group tool.

Ik wil nog steeds de laatste questen in Stratholme enzo doen, maar heb dus geen mogelijkheid meer om dit via de looking for group tool te laten merken. Zodoende weet ik natuurlijk ook niet of er uberhaupt een group op stapel is om daar heen te gaan, tenzij ze in het lookingforgroup channel vragen voor spelers. Heeft er iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

En ja, ik weet dat ik aan de loot die er dropt geen bal meer heb, maar daar gaat het mij dan ook niet om. Ik wil gewoon die quests completen om wat extra ruimte te maken in de questlog voor de quests in Outland.

Trouwens, kan je in de outlands wel je class skills trainen. Ik ga nu iedere keer terug naar Ironforge of Stormwind, maar dat is niet echt handig om het maar even simpel te stellen.
Kan je niet in de LFG tool de instances selecteren als je in Azeroth bent ?

En de class trainers zijn alleen in de "oude" wereld omdat Blizzard anders die servers uit kan zetten aangezien iedereen dan toch in Outland rond blijft hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
evilpin0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:56:
[...]

Nog alleen de feets nodig uit botanic en dan 5x shadow lab voor epic ring en EINDELIJK geen prot warrrior meer, ik zit echt aan de grens ermee kwa irritatie als weer een lompe/roque/hunter/warlock ze eigen target gaat nuken laat ik ze vaak gewoon dood gaan nu, trek het gewoon niet meer om die gasten te helpen die maar een beetje aant kloten zijn. Mijn blacklist kent ook al +25 gasten :)
Ik zit me jusit altijd te ergeren aan tanks die mobs van mij 'afpakken', voornamelijk casters, die kan ik als warlock bijna altijd zelf wel aan, meestal met fear erbij (dots ftw), maar dan nog zie ik vaak genoeg tanks die er dan achter aan gaan rennen |:( (Ik fear uiteraard alleen als het kan, wil geen onnodige adds pullen) Zelfde geldt zeker voor een hunter, die pulled zo'n mob met opzet weg zodat ie 'm kan trappen of dat hij de hunter/pet gaat bashen, dat scheelt weer een mob op de tank.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je als warlock op een melee mob gaat staan nuken terwijl de rest vd party op een andere mob staat in te hakken.

Gister had ik ook iets soortgelijks. Samen met een guildie wat elite giants gekilled voor een quest, maar hij wou natuurlijk ook wat doen, dus staat op die giants in te hakken waardoor fear breakt en er dus soms zo'n spawn komt... maw 't is makkelijker om die giants te soloen dan in een party :D (ja warlocks kunnen best een nerf gebruiken :P)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:02
eendje schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:01:
ik begrijp echt werkelijk niet waarom mensen druids imba vinden.. tis echt de meeste belachelijke class kwa dps.... met steentjes gooien doet nog meer dmg
Level maar eens naar 70, dan praten we verder. Zelfs de druids uit m'n guild vinden dat ze een nerf verdienen.
Anoniem: 208852 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:39:
Onzin, Voor counterstrike heb je een cheat die heet speedhack. En daardoor help je dan je videokaart gedeeltelijk mee naar de klote! Overigens als je video kaart net niet goed genoeg is voor WoW kan je het daarmee ook verknallen.
Dat heb je van je oom gehoord op de verjaardag van je oma?
barfieldmv schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 19:50:
Mijn systeem ging steeds meer artifacts vertonen bij Wow, ben dus uiteindelijk een andere grafische kaart gaan gebruiken met meer performance :D
Dat heeft geen drol met WoW te maken maar dat is gewoon een videokaart die aan het overlijden is.
RaseriaN schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:14:
Die reacties over Druids, hahaha schitterend!
Blijf het komisch vinden dat mensen gewoon compleet het feit negeren dat ze eerst de hemel werden ingebuffed (dit ook braaf inzagen maargoed..) en daarna echt direct :r smileys plaatsen en Blizzard voor rotte vis uitmaken!
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen beweren dat druids 'crap' zijn en geen DPS doen. Bear form deed juist veel te veel DPS voor een tank form (bijna net zo veel als catform, maar dan met een enorme mitigation en 11k health).

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dampie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:13:

Nope, Blizzard is enigszins gek geworden met die nieuwe Outlands strategie. Je moet met de portals terug naar het oude gebied voor trainers/AH. Met als gevolg dat je alleen terug kan als je HS up is. (Voor horde kost het een half uur ofzo om op een andere manier terug te komen...)

ipv dat HS een soort handig hulpmiddel is om snel naar huis te gaan (en veilig uit te kunnen loggen bijvoorbeeld) is het nu een vereiste om de trainers/AH te kunnen gebruiken...

Het conflicteert ook enorm met de global trade channel natuurlijk. Ik kan wel global verkopen, maar kan vervolgens maar 1x in het uur heen en weer naar een oude stad :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:16:
[...]

Kan je niet in de LFG tool de instances selecteren als je in Azeroth bent ?

En de class trainers zijn alleen in de "oude" wereld omdat Blizzard anders die servers uit kan zetten aangezien iedereen dan toch in Outland rond blijft hangen :)
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat nog niet op die manier geprobeerd heb. Ik zal dat vanavond dan eens bekijken omdat ik nu toch weer in IF rond aan het hobbelen ben.

En noem me maar een Noob, maar wat is dan de snelste manier om van de nieuwe naar de oude wereld te reizen. Ik heb mijn HS nog steeds op IF staan, maar terug naar de outlands moet ik dan vliegen en door de portal lopen. Ik heb een bel horen luiden over portals naar de grote steden, maar heb de klepel portal nog niet gezien.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dampie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:20:
[...]

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat nog niet op die manier geprobeerd heb. Ik zal dat vanavond dan eens bekijken omdat ik nu toch weer in IF rond aan het hobbelen ben.

En noem me maar een Noob, maar wat is dan de snelste manier om van de nieuwe naar de oude wereld te reizen. Ik heb mijn HS nog steeds op IF staan, maar terug naar de outlands moet ik dan vliegen en door de portal lopen. Ik heb een bel horen luiden over portals naar de grote steden, maar heb de klepel portal nog niet gezien.
In Shattrath, grote neutral stad (Sanctuary) in Terokkar Forest zijn in het midden portals naar alle grote steden, voor Horde en Alliance. Op die manier kan je snel terug. Met je HS kan je dan weer terug naar Outland (mits je die gezet hebt natuurlijk). Indien je HS op cooldown is >>>>> GEBRUIK DE AUTO-UNSTUCK OPTIE !!! werkt geweldig als je wat vergeten bent ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-06 16:34
Na een aantal levels in Outland kom je terecht in Shattrath City. Daar kan je naar de verschillende hoofdsteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:58:
[...]

Hij is tank om die instances te kunnen farmen gok ik. Wel logisch ook want het maakt het echt een verrekt stuk makkelijker. Aangezien ik zelf nog voorlopig geen zin heb in die instances en lekker aan het questen ben (gister in Netherstorm, een 50 tal quests gedaan, 500G en een berg items) ben ik gewoon weer Fury. Als ik weer instances ga doen respec ik wel weer voor de gelegenheid :) Dan 2 weken ofzo instances, beetje questen, maar voornamelijk instances voor gear verzamelen.

Als tank is het op Outland best lekker, zeker als je een priest als vriendin hebt die ook graag mee gaat :) Hoe vaak ik niet voorbij zie komen "LF Tank+Healer !!" ..... je zou bijna denken dat priests en warriors uitsterven.
Het is me helemaal duidelijk tis dus een nepperd ;)
Me is Prot lover 4ever !!
Ik was even dmg gespecced maar ik vind protection gewoon leuker ben ook gek op instances dus dat scheelt.
Mn priest was ook shadow maar na 1 lvl te hebben gedaan ben ik nu weer lekker holy/disc heerlijk weer.
Katala schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:18:
[...]

Ik zit me jusit altijd te ergeren aan tanks die mobs van mij 'afpakken', voornamelijk casters, die kan ik als warlock bijna altijd zelf wel aan, meestal met fear erbij (dots ftw), maar dan nog zie ik vaak genoeg tanks die er dan achter aan gaan rennen |:( (Ik fear uiteraard alleen als het kan, wil geen onnodige adds pullen) Zelfde geldt zeker voor een hunter, die pulled zo'n mob met opzet weg zodat ie 'm kan trappen of dat hij de hunter/pet gaat bashen, dat scheelt weer een mob op de tank.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je als warlock op een melee mob gaat staan nuken terwijl de rest vd party op een andere mob staat in te hakken.
Das ideaal met een vaste groep je weet gewoon wie wat kan en wanneeer je moet helpen of niet. Wij spelen redelijk met 5 dezelfde maar wat een verademing is dat zeg. Precies weten wie wat doet wanneer. Geen saps of iets dat breakt gewoon altijd team work.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 26-02-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124087

Druids -> Moonglade, skills gaan trainen, Hearth Stone. Zo gepiept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
Outlands moeilijk om te komen?

*kijkt gemeen naar z'n sig* })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Katala schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:18:
[...]

Ik zie het als mijn taak altijd alle agro te verzamelen, er achter aan rennen doe ik echter niet daar heb ik intercept/intervene voor :) In kleine pulls stun ik de mob of disarm ik hem alleen maar als ik zie een caster hem graag eerder dood wilt dan de main target mob. Als er ineens nog 2/3 adds worden gepulled is het echter choas als een warlock ze eigen target loopt te nuken en melee wel mijn target loopt te atacken. Het is voornamelijk irritant daar dat de mobs zich gaan verspreiden en ik zelf ook moet gaan lopen rennen dan om genoeg agro te creeren voor de healer om veilig te blijven.

Zat gisteren bij een roque en dw shaman in een groep, elite mobs waren lettelijk binnen 5-6 sec down, wat doen die shamans belachelijk veel dmg :)

@MantaMania
inderdaad veel nepper dan mij kan een prot tank niet zijn, in mijn geval ben ik prot build puur in eigen belang :)

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 26-02-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:31:
Outlands moeilijk om te komen?

*kijkt gemeen naar z'n sig* })
Ik haatte ook altijd die mages als we AQ40 gingen doen.
Hadden braaf hun HS in Silifuss staan en voor de rest gebruikte ze mooi hun Teleport/Portal.
En ik maar op en neer blijven vliegen tussen IF/SW/Silithus/LHC :/

NREF MAGES!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zat afgelopen weekend te denken:

Zou Blizzard die nieuwe steden (The Exodar, Silvermoon) niet veel interesanter kunnen maken door een portal mogelijheid naar Outland in die steden te maken?
Dan worden die steden ook nog een keer nuttig zegmaar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 26-02-2007 11:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:35:

Zou Blizzard die nieuwe steden (The Exodar, Silvermoon) niet veel interesanter kunnen maken door een portal mogelijheid naar Outland in die steden te maken?
Silvermoon heeft al een Teleport naar UC toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:35:

Als er een portal in Silvermoon zou zijn zou ik waarschijnlijk altijd daar naar toe gaan ipv orgrimmar :)

Dus ja, dat zal wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik zeg Astral recall ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:38:
[...]

Silvermoon heeft al een Teleport naar UC toe ;)
Ehm ja, en UC is tegenwoordig in Outlands? :P

WTF moet ik in UC? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:29
Ebayzo schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:30:
Toch hier maar eens posten.

Situatie:
Op dit moment (eigenlijk al twee weken lang) constant last van hoge pings op Trollbane (300+). Terwijl dit normaal ruim onder de 100 zit/zat. Van alles geprobeerd met mijn router / modem maar helpt allemaal niet. Wireless / niet wireless maakt ook geen verschil. Probleem zit hem niet specifiek in de server omdat ik hier op het werk of bij vrienden geen last heb. Ook ligt het niet aan de laptop, omdat ik deze uiteraard meeneem naar vrienden en deze het dan wel gewoon netjes doet. Wat ik wel heb gezien is dat ik op een andere server geen last heb (Nieuwe testchar aangemaakt).

Ik heb al een vraag/klacht ingediend bij de Tech. support maar nog geen antwoord ontvangen.

Ik heb thuis kabelinternet van Casema.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Begint toch een klein beetje irritant te worden :+
Same hier het is voor mij een groot probleem, +- na 14:00 tot 02:00 is het onspeelbaar voor mij.
Zelf ga ik casema afzeggen als het probleem niet in maart is opgelost mijn abbo loopt af in mei en ga voor tweakdsl waarschijnlijk.

Iedereen op trollbane met Casema heeft hier last.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Heb zojuist met casema contact gehad, en je hoeft alleen maar ff een tracert naar je wow server ip op te sturen naar testmail@casema.nl en de melding dat je binnen een half uurt belt ofzo.
Ze proberen je dan op een andere route te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cyberia404 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:49:
Heb zojuist met casema contact gehad, en je hoeft alleen maar ff een tracert naar je wow server ip op te sturen naar testmail@casema.nl en de melding dat je binnen een half uurt belt ofzo.
net neutrality ftw zeg maar... tss per klant gewoon route aanpassen omdat ze verder maar een stink netwerk hebben...

Blij dat ik bij xs4all zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:39:
[...]

Als er een portal in Silvermoon zou zijn zou ik waarschijnlijk altijd daar naar toe gaan ipv orgrimmar :)

Dus ja, dat zal wel helpen.
Uiteraard zou er dan wel iets voor tegenover moeten staan om er dan gebruik van te kunnen maken.
Extra questje in Caverns of Time, en daar dan zoeken naar een speciale orb oid.
Als na inleveren van de quest de orb used (aanzet) en dan de teleportation orb in silvermoon gebruikt of met Valen in The exodar praat dat je dan geteleporteerd wordt naar Outlands.

Leuk idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:58:
[...]

Uiteraard zou er dan wel iets voor tegenover moeten staan om er dan gebruik van te kunnen maken.
Als na inleveren van de quest de orb used (aanzet) en dan de teleportation orb in silvermoon gebruikt of met Valen in The exodar praat dat je dan geteleporteerd wordt naar Outlands.

Leuk idee?
Doe dan iets wat je op lvl 60 wel kan doen :P Simpele maar tijdrovende reis-quest ofzo :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:03:
[...]

Doe dan iets wat je op lvl 60 wel kan doen :P Simpele maar tijdrovende reis-quest ofzo :P
Ja kan ook. Ik noemde zomaar wat. Je kan natuurlijk ook gewoon een orb zoeken in Nagrand ofzo. Random drop van mob met droprate van 1% ofzo. Gewoon lekker moeilijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Cyberia404 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:49:
Laat je ervaringen even weten aub. Dan ga ik ook even bellen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:58:
[...]

Leuk idee?
NEE !!

hoe kan ik dan m'n portals voor 2g per stuk verkopen : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:03:
[...]

One time use items zouden ook wel leuk zijn.
Een wandelende traveler in Sharrath city die rondjes loopt, de gekochte items kunnen dan gebruikt worden voor een portal naar een van de drie hoofdsteden(sorry 4).

Orb of teleportation Undercity
use: Tranport the user to Undercity (10s cast)

Unique(10)
The bearer of this item cannot cary any other city Orbs.
Only usable in Outlands

En dan ongeveer voor 3-5 gold each.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:08:
[...]

Een wandelende traveler in Sharrath city die rondjes loopt, de gekochte items kunnen dan gebruikt worden voor een portal naar een van de drie hoofdsteden(sorry 4).

Unique(10)
Only usable in Outlands

a. het gaat om teleporten van oude steden terug naar outlands, niet andersom.. Shattrath heeft portals naar alle steden
b. 3-5G voor een AH bezoekje? :P Dat gaat wel flink snijden in mn marges dan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17:11
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:56:
[...]

net neutrality ftw zeg maar... tss per klant gewoon route aanpassen omdat ze verder maar een stink netwerk hebben...

Blij dat ik bij xs4all zit..
Inderdaad 't is altijd al een crap provider geweest... d'r is zelfs een tijd geweest dat ze die 4k/s download die ze hadden (al wel 5 jaar geleden ofzo hoor) voor "breedband" aanboden. Tsk ik haalde nog meer met m'n ouwe 56k modem...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17:11
ImdaMned schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:07:
[...]

NEE !!

hoe kan ik dan m'n portals voor 2g per stuk verkopen : (
Afzetter :P

Edit: kan geen posts verwijderen?

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 26-02-2007 12:13 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:08:
[...]

Unique(10)
Only usable in Outlands

Leuk gevonden. Maar dan zou ik wel doen dat die vendor er maar een beperkt aantal bij heeft. Zodat niet iedereen massaal die dingen gaat inkopen enzo. Moet wel een beetje exclusief blijven om het leuk te houden.
Ohja, maak er dan een Lesser Orb of teleportation van, deze kan 1 keer gebruikt worden.
En de Greater Orb of teleportation (3 lesser combinen) kan 5 keer gebruikt worden.
En dan nog een die onbeperkt aantal gebruikt kan worden maar alleen lvl 70+ is

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 26-02-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

of plemp een AH in outland.. simpel ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:16:
[...]

Leuk gevonden. Maar dan zou ik wel doen dat die vendor er maar een beperkt aantal bij heeft. Zodat niet iedereen massaal die dingen gaat inkopen enzo. Moet wel een beetje exclusief blijven om het leuk te houden.
Ohja, maak er dan een Lesser Orb of teleportation van, deze kan 1 keer gebruikt worden.
En de Greater Orb of teleportation (3 lesser combinen) kan 5 keer gebruikt worden.
Ik bedoel het vooral als alternatief voor een mage teleport, die zijn zo ontzettend imba.
Een mage teleport kost ongeveer 50 silver deze is dus veel duurder. Het is wel de bedoeling dat iedereen hem kan gebruiken dus niet (al te) beperkt beschikbaar.

Ik kan nu al met niet anders dan mijn mage main spelen door teleport.

In een andere mmorpg kon je via een galaxy map gewoon een target 100 lichtjaar verder selecteren en op warp klikken iets dat ik duidelijk mis in wow. (auto traveler would be oh so great)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je niet meer iets anders als een mage kan spelen omdat je te lui bent om een beetje te vliegen.. tjah.. :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:19:
[...]

Ik bedoel het vooral als alternatief voor een mage teleport, die zijn zo ontzettend imba.
Een mage teleport kost ongeveer 50 silver deze is dus veel duurder. Het is wel de bedoeling dat iedereen hem kan gebruiken dus niet (al te) beperkt beschikbaar.
Dan toch een dropable item waar men op kan farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:10:
[...]

a. het gaat om teleporten van oude steden terug naar outlands, niet andersom.. Shattrath heeft portals naar alle steden
b. 3-5G voor een AH bezoekje? :P Dat gaat wel flink snijden in mn marges dan :P
Bank alt een idee ? :)

Kheb een character in Orgrimmar staan waar ik al mn BoE zooi naartoe stuur wat ik niet of niet direct nodig heb. Die verzorgt voor mij alle auctions voor zover nodig en koopt ook alles wat ik nodig heb voor mn character(s). Gelukkig hebben ze de Motes nog niet zover dat die ook een level requirement nodig hebben om om te zetten naar Primals :) Scheelt alweer een zooi want met mining krijg je echt gigantisch veel Mote of Earth binnen en regelmatig ook Mote of Fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Bank alt een idee ? :)

Kheb een character in Orgrimmar staan waar ik al mn BoE zooi naartoe stuur wat ik niet of niet direct nodig heb. Die verzorgt voor mij alle auctions voor zover nodig en koopt ook alles wat ik nodig heb voor mn character(s). Gelukkig hebben ze de Motes nog niet zover dat die ook een level requirement nodig hebben om om te zetten naar Primals :) Scheelt alweer een zooi want met mining krijg je echt gigantisch veel Mote of Earth binnen en regelmatig ook Mote of Fire.
Dus door Blizzard z'n gedachtenkronkel moeten we nu met bank/AH-alts gaan werken? :P

Ik vind het maar een hoop gedoe, hoe liever alles op 1 char.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

ik doe het zelf anders met mijn hunter, aan het eind van de dag gooi ik hem gwn in IF, dan check ik de AH nog... en dan log ik uit. Als ik dan weer inlog als ik weer ga spelen check ik de ah weer en dan ga ik HSen naar shattrath. Simpel.. herhaal dit gewoon iedere x a ls je stopt .. en dit werkt ook.

In de tijd dat je niet speelt is de Cd van je HS toch afgelopen hehe..

adios ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:55:
[...]
Gevonden !

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=77587201&sid=1

Alle tank items die ik zo'n beetje heb zijn generfed .... :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ok. Ik snap er niets meer van.
Hopelijk kunnen jullie het mij uit leggen.

Jewelcrafting.
Mijn Dreanei priest heeft Jewelcrafting. Ze is op dit moment 300 JC.
Wat ik nu krijg, met Prospecting, is stenen, waar ik niet weet wat ik er mee moet doen.
rode, groene, blauwe, enz.
Ik denk dat ik deze stenen, als jewelcrafter, zou moeten kunnen bewerken, zodat ze ook iets waard worden en in de sockets kunnen worden geplaatst.
Alleen kan ik nergens iets over vinden, dat dit beschrijft.
Alles wat ik kan vinden is hoe je kunt power levelen in 1 dag naar lvl 300.
Weet iemand hoe dit gaat? Wat moet ik met die stenen en wat kan ik nu nog meer met JC, behalve wat ringen enzo maken.
(Waardeloos is wel, dat de echt goede items BoP zijn)

Alch.
Mijn NE priest zit nu op lvl 342 Alch. En ik zit een beetje vast op dit lvl. Ze kan niets nieuws meer leren in HH bij de trainer. Zijn er nog andere trainers waar ik bij kan leren, want op AH staan alleen recepten met waanzinninge prijzen. De prijzen voor een transmute recept loopt ook helemaal uit de hand. 200 of meer goud! voor undeath to living essence.
Op mijn oude server vond ik het een sport om zoveel mogelijk transmute te kunnen leren, maar nu is het niet lollig meer. Ik geloof dat er ook een aantal nieuwe transmute zijn na TBC. Ik heb gezien dat er 1 transmute is, die (blijkbaar) bij een trainer moet kunnen leren. Ik weet niet waar die zit, maar de andere transmutes zullen wel weer drops zijn, dus zeer hoge prijzen...
Well, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
De beide priests zijn lvl 61.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:30:
[...]

Dus door Blizzard z'n gedachtenkronkel moeten we nu met bank/AH-alts gaan werken? :P

Ik vind het maar een hoop gedoe, hoe liever alles op 1 char.
Scheelt je wel enorm veel bagspace :)

Ik heb alleen al 4 sets voor instances, fatsoenlijke resistance stuff is nog altijd lastig om te krijgen, zeker als tank zijnde.
Rochette schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:34:
Ok. Ik snap er niets meer van.
Hopelijk kunnen jullie het mij uit leggen.

Jewelcrafting.
Mijn Dreanei priest heeft Jewelcrafting. Ze is op dit moment 300 JC.
Wat ik nu krijg, met Prospecting, is stenen, waar ik niet weet wat ik er mee moet doen.
rode, groene, blauwe, enz.
Ik denk dat ik deze stenen, als jewelcrafter, zou moeten kunnen bewerken, zodat ze ook iets waard worden en in de sockets kunnen worden geplaatst.
Alleen kan ik nergens iets over vinden, dat dit beschrijft.
Alles wat ik kan vinden is hoe je kunt power levelen in 1 dag naar lvl 300.
Weet iemand hoe dit gaat? Wat moet ik met die stenen en wat kan ik nu nog meer met JC, behalve wat ringen enzo maken.
(Waardeloos is wel, dat de echt goede items BoP zijn)
De Grand Master Jewelcrafter opzoeken. Deze kan je genoeg leren voor de rest van de komende skill levels totdat je recipe drops nodig hebt. Die stenen die je nu hebt zullen waarschijnlijk daarmee te gebruiken zijn. (Blood Garnet, Azure Moonstone, etc etc etc).

[ Voor 55% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Rochette schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:34:
Alch.
Mijn NE priest zit nu op lvl 342 Alch. En ik zit een beetje vast op dit lvl. Ze kan niets nieuws meer leren in HH bij de trainer. Zijn er nog andere trainers waar ik bij kan leren, want op AH staan alleen recepten met waanzinninge prijzen. De prijzen voor een transmute recept loopt ook helemaal uit de hand. 200 of meer goud! voor undeath to living essence.
Op mijn oude server vond ik het een sport om zoveel mogelijk transmute te kunnen leren, maar nu is het niet lollig meer. Ik geloof dat er ook een aantal nieuwe transmute zijn na TBC. Ik heb gezien dat er 1 transmute is, die (blijkbaar) bij een trainer moet kunnen leren. Ik weet niet waar die zit, maar de andere transmutes zullen wel weer drops zijn, dus zeer hoge prijzen...
Well, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
De beide priests zijn lvl 61.
Alchemy naar lvl 360 krijgen is geen makkie, zelf zit ik nu ook vast op lvl 340 (greater agility recipe greyed). Door het doen van transmutes kan je inderdaad langzaam verder omhoog gaan, rustig transmutes aan guildies aanbieden of zelf vanalles van de AH halen kan ook.

Op lvl 61 verdien je nog weinig geld, maar van lvl 61 tot lvl 66 heb ik meer dan 800 goud verdiend zonder grote problemen (primal life verkoopt goed). Het enigste dat ik je nu dus kan aanraden is:

lvl door naar 66-67 zodat je makkelijker geld kan verdienen en alvast wat rep kan krijgen voor leuke recipees
(200 goud voor een goede recipee is goedkoop :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:34:
[...]

Scheelt je wel enorm veel bagspace :)

Ik heb alleen al 4 sets voor instances, fatsoenlijke resistance stuff is nog altijd lastig om te krijgen, zeker als tank zijnde.

[...]

De Grand Master Jewelcrafter opzoeken. Deze kan je genoeg leren voor de rest van de komende skill levels totdat je recipe drops nodig hebt. Die stenen die je nu hebt zullen waarschijnlijk daarmee te gebruiken zijn. (Blood Garnet, Azure Moonstone, etc etc etc).
Ik kan mijn vergissen, maar volgens mij staat de grandmaster in HH. Daar ben ik geweest, maar kan niets meer leren van hem.
:'(
Vandaar de oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:39:
[...]

Alchemy naar lvl 360 krijgen is geen makkie, zelf zit ik nu ook vast op lvl 340 (greater agility recipe greyed). Door het doen van transmutes kan je inderdaad langzaam verder omhoog gaan, rustig transmutes aan guildies aanbieden of zelf vanalles van de AH halen kan ook.

Op lvl 61 verdien je nog weinig geld, maar van lvl 61 tot lvl 66 heb ik meer dan 800 goud verdiend zonder grote problemen (primal life verkoopt goed). Het enigste dat ik je nu dus kan aanraden is:

lvl door naar 66-67 zodat je makkelijker geld kan verdienen en alvast wat rep kan krijgen voor leuke recipees
(200 goud voor een goede recipee is goedkoop :) )
Ok goedkoop 200gold. Mmm Mijn bank manager is het daar niet helemaal mee eens
rofl

Maar bedankt. Ik doe gewoon rustig aan met Alch. Ik heb ook geen haast. Ook JC heb ik een maand over gedaan. Ik vind het gewoon erg leuk om te doen, dat alch en JC.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:02
barfieldmv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:39:
Alchemy naar lvl 360 krijgen is geen makkie,
Ja? Ik vond het wel makkelijk eigenlijk. Ik ben in Zangarmarsh een hele zooi van die boglords gaan herben en die leverden me echt massas herbs op. Ook moet je een beetje rondshoppen wat betreft recipies, er zijn er ook een hoop bij vendors te koop. Ik heb in ieder geval geen enkel punt gehad waarop ik geen goeie trainings recipies had.

Alchemy is sowieso niet moeilijk te levellen, je hebt voor elke skillup maar een paar herbs nodig. Tailoring is veel lastiger.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Rochette schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:43:
[...]

Ok goedkoop 200gold. Mmm Mijn bank manager is het daar niet helemaal mee eens
rofl

Maar bedankt. Ik doe gewoon rustig aan met Alch. Ik heb ook geen haast. Ook JC heb ik een maand over gedaan. Ik vind het gewoon erg leuk om te doen, dat alch en JC.
:)
Voor verdere info over Alchemy

http://www.wowwiki.com/Alchemy#350-375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even iets anders:

Wat vinden jullie nu van de topicstart??

Hij is op een paar kleine dingetjes zo goed als af.
Alleen nog wat linkjes en opmakfoutjes die verbeterd moeten worden.

Graag jullie mening

Issie goed zo? Wat kan er verbeterd worden of wat is overbodig?? tell me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Enchanting is ook een ramp om te levelen nu.. Probleem met enchanting levelen is dat als je je enchants niet verkoopt je en je geen punt skill krijgt je gewoon 20-30G per poging weggooit. En dat tikt aardig snel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rochette schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:40:
[...]

Ik kan mijn vergissen, maar volgens mij staat de grandmaster in HH. Daar ben ik geweest, maar kan niets meer leren van hem.
:'(
Vandaar de oproep.
Heb je wel geupgrade dan naar een hogere skill level ?? Dat moet je sowieso vanaf 300 doen net als met je alchemy. Volgens mij ben je of dat vergeten of er klopt iets echt goed niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

maar als je eenmaal gelvled ben kan je wel flink verdienen aan de hoogste lvl enchants. ik ben LW en ik heb echt heel heel heel weinig van m'n dingen kunnen verkopen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:17:
of plemp een AH in outland.. simpel ;)
of stuur die crap naar een AH-alt? ik heb nu 3 alts in IF staan.. mn paladin, hunter en een herbbank.. alle 3 hebben genoeg gold om stuff op AH te zetten/kopen..

/edit meerdere mensen waren me voor :(

uhm, nu ik zo lees over die alchemy crap.. is het verstandig om mn paladin alt ff te powerlvlen naar de 60? hij is nu 54, en dat ik dan ff asap alchemy dingetjes ga bakken..? want ik wil zsm mn main een epic flying mount hebben..

[ Voor 30% gewijzigd door BootVluchteling op 26-02-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:51
Rakkerzero schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:47:
Even iets anders:

Wat vinden jullie nu van de topicstart??

Hij is op een paar kleine dingetjes zo goed als af.
Alleen nog wat linkjes en opmakfoutjes die verbeterd moeten worden.

Graag jullie mening

Issie goed zo? Wat kan er verbeterd worden of wat is overbodig?? tell me :)
Looking good. Vind alleen dat die class/race er dubbel in staat. Dat text overzicht (classes) had je van mij wel weg mogen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:49:
[...]

Heb je wel geupgrade dan naar een hogere skill level ?? Dat moet je sowieso vanaf 300 doen net als met je alchemy. Volgens mij ben je of dat vergeten of er klopt iets echt goed niet :)
Yup, heb ik gedaan. Kan door gaan tot 380 (+5 voor Dreanei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

BootVluchteling schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:52:
[...]

of stuur die crap naar een AH-alt? ik heb nu 3 alts in IF staan.. mn paladin, hunter en een herbbank.. alle 3 hebben genoeg gold om stuff op AH te zetten/kopen..

/edit meerdere mensen waren me voor :(

uhm, nu ik zo lees over die alchemy crap.. is het verstandig om mn paladin alt ff te powerlvlen naar de 60? hij is nu 54, en dat ik dan ff asap alchemy dingetjes ga bakken..? want ik wil zsm mn main een epic flying mount hebben..
ah alts aanmaken, portaldevices kopen of portals kopen van mages is gewoon een workaround van iets wat heel simpel te fixen is.. gewoon een AH in outland..

bankalts zijn ook voor andere dingen idd handig, maar ik heb geen bankalts want ik vind het zwaar irritant om telkens 20 dingen naar m'n alt te moeten mailen, dan opnieuw te moeten inloggen en dan proberen te verkopen en het gold weer terug te sturen.

Plaats gewoon een AH in outland blizzard desnoods met een soort van instanceding zodat de load gebalanced kan worden, maar dat zou toch echt wel een heel stuk makkelijker zijn

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
eendje schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:00:
[...]

ah alts aanmaken, portaldevices kopen of portals kopen van mages is gewoon een workaround van iets wat heel simpel te fixen is.. gewoon een AH in outland..

bankalts zijn ook voor andere dingen idd handig, maar ik heb geen bankalts want ik vind het zwaar irritant om telkens 20 dingen naar m'n alt te moeten mailen, dan opnieuw te moeten inloggen en dan proberen te verkopen en het gold weer terug te sturen.

Plaats gewoon een AH in outland blizzard desnoods met een soort van instanceding zodat de load gebalanced kan worden, maar dat zou toch echt wel een heel stuk makkelijker zijn
AH in Outland is technisch misschien wel mogelijk ja, maar dat is precies wat Blizzard (nog) niet wil.

20 dingen mailen ? Eitje, mailmods zat die dat simpel voor je maken.

Proberen te verkopen ? Greens > 1x op AH, niet verkocht, dan (laat) ik ze disenchanten en gebruik ik dat spul voor mn eigen enchants. Blue stuff, 2x of 3x, afhankelijk van het item, anders disenchanten. Als je persee ergens vanaf wilt, bekijk dan de prijzen voor gelijke items en ga daar (ver) onder zitten. Gold terugsturen is instant, als je gold hard nodig hebt is het inderdaad een kwestie van even opnieuw inloggen. Je weet dat je tegenwoordig per character addons kunt disablen ? Voor je Bank/AH alt zo goed als alles uitzetten, alleen wat je nodig hebt, inloggen is dan snel gedaan.

Ik kan niet meer zonder mn Bank/AH alt al is het alleen maar omdat mn Bank alt net zoveel bagspace in gebruik heeft als mn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:33:
[...]

Gevonden !

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=77587201&sid=1

Alle tank items die ik zo'n beetje heb zijn generfed .... :X :?
Bedankt voor de info alhoewel ik er niet blij mee ben. Vooral de timewarden leggs heb ik net clefthide erop gegooit en nerfen ze de helft van de stats waardoor ik beter die andere leggs had kunnen gebruiken die nu bij de vendor liggen natuurlijk ;(
Net als dat ze de fel ember quest reward nu weer verbeteren waarvoor ik thatia gloves voor op de ah als vervanging heb gekocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:43
Bosmonster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:59:
[...]

SM/Ruin:
(SB nuken met dark pact)

Full Affliction:

Het mooie van Imp shadowbolt is nu juist dat wanneer de debuff op een mob zit je dots wel de 20% extra damage krijgen iedere tick zolang de debuff erop zit. Zelfs als de debuff later op de mob zat dan de dots, echter de dots maken de 4 charges niet op, die worden alleen door DD spells opgebruikt. Een affliction build heeft dus zeker wel baat bij imp shadowbolt.

Zoals hierboven ook al ergens uitgelegd gebruik ik op dit moment een 41/0/20 build met een standaard castsequence waar mogelijk van UA>CoA>Corr>Siphon Life>Lifetap>4 of 5x shadow bolt en daarna weer van voren af aan. Wanneer optimaal uitgevoerd begin het refeshen van de dots bijna precies wanneer ze ook aflopen, op siphon life na aangezien deze een stukje langer loopt dan de rest.Deze build doet op deze mannier met de huidige gear waarin de meesten van ons zullen lopen meer DPS dan een 31/xx/21 of 40/0/21 variant het wisselen van UA (2160 damage bij mij) voor Ruin betekend dat van de shadowbolts die je cast tussen het reapplyen van de dots er minimaal 3 moeten critten om dezelfde damage te doen als UA.

Mijn shadowbolt doet namelijk 1446 damage average per hit op het moment, wat resulteerd in gemiddelde crits van 2169 damage als ik het goed heb uitgerekend, met Ruin zullen deze crits gemiddeld 2892 zijn. Dit is 723 damage per crit meer, wat resulteerd dat als ik 3x crit van de 5 bolts die ik kan doen tussen het refreshen van mijn dots ik 2169 damage extra heb door ruin. Zelfs als ik door het niet hoeven te casten van UA een extra shadowbolt zou kunnen casten tussen het refreshen van de dots zou ik dus ongeveer 50% crit chance moeten hebben om Ruin het waard te maken over UA met mijn huidige gear. Iets wat me in de toekomst niet echt snel gaat lukken denk ik.

Dus zoals ik er tegenaan kijk is 20 punten in destro zeker niet zonde, want ik krijg wel imp shadowbolt, -0.5 cast time op mijn shadowbolt door bane, 5% extra crit op destro spells, shadowburn, extra range, 70% kans om niet geinterrupt te worden en 10% threat reduction uit die 20 punten, welke bijna allemaal mijn DPS meer boosten dan dat ik voor bijvoorbeeld de 45/16/0 build gegaan zou zijn, deze build heb ik trouwens wel tijdens het lvlen gebruikt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:17:
[...]

Bedankt voor de info alhoewel ik er niet blij mee ben. Vooral de timewarden leggs heb ik net clefthide erop gegooit en nerfen ze de helft van de stats waardoor ik beter die andere leggs had kunnen gebruiken die nu bij de vendor liggen natuurlijk ;(
Net als dat ze de fel ember quest reward nu weer verbeteren waarvoor ik thatia gloves voor op de ah als vervanging heb gekocht ;(
Precies, gelukkig heb ik die Thatia gloves zelf mogen looten de enige keer dat ik in Arcatraz was. Vind het sowieso al raar dat een instance boss een BoE item dropped. Het enige item wat hij dropte trouwens. Green drops van een instance boss zijn vrij normaal, naast een blauwe of een paarse, maar een BoE blauw ?

En dan de Thunderfury nerf ? Als ik dat geweten had dan had ik in Nagrand voor dat tank zwaardje gekozen in plaats van wat ik nu heb, de Mace. Kan nu net zo goed met een mining pick gaan tanken, de extra threat genereer ik niet meer met Thunderfury procs maar met Thunderclaps :(

Alweer een manier van Blizzard om de spelers te dwingen te spelen op de manier zoals Blizzard dat vind en geen ruimte latend voor creatief denkende spelers.

[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 26-02-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

ik wil een trial account maken, maar als ik me gratis code invoer en alles heb ingevuld moet ik toch een payment selecteren. er saat in de startpost dat ik paycard moet invoeren maar die optie staat er niet bij :(

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 11-06 21:46
redfoxert schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:20:
[...]

Precies, gelukkig heb ik die Thatia gloves zelf mogen looten de enige keer dat ik in Arcatraz was. Vind het sowieso al raar dat een instance boss een BoE item dropped. Het enige item wat hij dropte trouwens. Green drops van een instance boss zijn vrij normaal, naast een blauwe of een paarse, maar een BoE blauw ?

En dan de Thunderfury nerf ? Als ik dat geweten had dan had ik in Nagrand voor dat tank zwaardje gekozen in plaats van wat ik nu heb, de Mace. Kan nu net zo goed met een mining pick gaan tanken, de extra threat genereer ik niet meer met Thunderfury procs maar met Thunderclaps :(

Alweer een manier van Blizzard om de spelers te dwingen te spelen op de manier zoals Blizzard dat vind en geen ruimte latend voor creatief denkende spelers.
Ik heb nooit TF kunnen looten ffs omdat de bindings bij ons gewoon niet wilde droppen dus ik heb met tbc gewoon een IMBA tanking sword fireguard gemaakt veel beter dan TF alleen zit er geen debuff op.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!