Het Grote World of Warcraft topic - Deel 106 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Ik ben een nieuwe char begonnen op Grim Batol, Draenai priest. Na warrior, rogue en warlock gespeeld te hebben vond ik het tijd voor een healer.

Ik moet zeggen, speelt best lekker weg zon priest en de snelheid van levelen valt me reuze mee. Gift of the Naaru is trouwens wel een vette racial zeg, free heal die scaled met je level. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ach, ook zon quest in Nagrand dat je mobs moet killen en dat je dan een Banner op ze moet planten.
Nou, ik was dus bezig maar had wat pech met een pull en moest toen 3 stuks achter elkaar mollen.
Heb er 2 gemolt en ook nog eens 'gebannerd' komt er een Warrior naast me staan en die ziet mij gewoon doodgaan samen met de mob en jat daarna mijn mob gewoon :(

Heb daarna in stealth hem achtervolgt en echt elke mob gejat tot ik klaar was met de quest.
Schijtlijer.. als je zo moet spelen dan kun je het terugkrijgen ook :/

Frostmane mensen kennen hem vast wel, Grof is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
Kaap schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:25:
Ik ben een nieuwe char begonnen op Grim Batol, Draenai priest. Na warrior, rogue en warlock gespeeld te hebben vond ik het tijd voor een healer.

Ik moet zeggen, speelt best lekker weg zon priest en de snelheid van levelen valt me reuze mee. Gift of the Naaru is trouwens wel een vette racial zeg, free heal die scaled met je level. :9
Ik hoorde al iets over gquit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:49:
[...]

Tip een geen duel aangaan met een shaman.
Tip twee nuke nuke nuke.
Tip drie hopen op een mooie impact trigger (1,5 sec stun + interrupt)
Tip vier (en dat heb je niet op lvl 41) blink naar hem toe en firebreath, pom pyro das een mooie 2k damage
fire blast blast wave arcane explosion en dan maar hopen dat je niet al dood ben :D
dan ben jij meteen de 1ste mage die Dragonbreath en PoM heeft want met 61 punte word dat lastig ^^ ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Ik voel een class merge aankomen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:17:
[...]

Vind je dat echt? Ik was gister yetis aan het killen in een cave en daar liep ook eentje een beetje achter mij aan die verder bijna geen poot uitstak, maar wel alle yetis die ik omgelegd had skinde. Boeit me echt niks, ben geen skinner dus pak maar. Ik krijg de XP die ik nodig had en wat itempjes, nou dan mag hij/zij van mij gerust de skins hebben.
Ja, maar ik neem aan dat hij zelf ook skinner is. Dan is het onbeschoft.
Ik wacht altijd tot ieemand weg loopt van zijn target. Dan ga ik skinnen.
Of ik vraag of ik kan skinnen.

Zelf heb ik het ook gehad (met de priest die geen skinnen heeft) dan iemand achter mij aan loopt op te ruimen.
Prima. Hij hoeft niet te helpen, maar zou wel makkelijk zijn :))

2 dagen geleden heb ik in Zangamarsh Bog lopen skinnen (herbs). Ik had moeite een worrior en een pala bij te houden. had in 40 min bijna 100 herbs verzameld.
Kijk, daar wordt ik nu blij van. :)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Idd, een erg leuke racial. Ben er dan ook best blij mee als mage zijnde :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

als ik zie dat iemand niet skinned als z'n mob dood is ga ik lekker al z'n mobs skinnen hoor.. geen problemen mee, anders verdwijnt dat lijk toch

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:02:
als ik zie dat iemand niet skinned als z'n mob dood is ga ik lekker al z'n mobs skinnen hoor.. geen problemen mee, anders verdwijnt dat lijk toch
Ik heb in outlands ook vaak genoeg een spoor van corpses gevolgd om vervolgens bij een drinkende mage oid uit te komen. Dat vind ik echter wat anders dan iemand niet eens de kans te geven om zijn eigen kill te skinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Weakling schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:17:
[...]

Vind je dat echt? Ik was gister yetis aan het killen in een cave en daar liep ook eentje een beetje achter mij aan die verder bijna geen poot uitstak, maar wel alle yetis die ik omgelegd had skinde. Boeit me echt niks, ben geen skinner dus pak maar. Ik krijg de XP die ik nodig had en wat itempjes, nou dan mag hij/zij van mij gerust de skins hebben.
Maar ik ben zelf wel skinner. Dan vind ik dat wel asociaal ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

shift click om te loten en dan shift click om te skinnen.. knappe jongen als je daar tussen komt als "leatherninja"

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ferreur schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:02:
Ik steel ook gewoon nodes (nou ja, bloempjes) als ik iemand anders daar in de buurt zie vechten.
Gister was mijn rogue aan het killen in STV (ja, ik heb lef) en ik had een panther bijna dood. Komt er een hunter aan die hem de laatste klap geeft, nou ja.. dank je wel.., loopt hij doodleuk naar het lijk toe, wacht tot ik geloot heb en begint te skinnen. Dan ben je onbeschoft. VIND ik.
Ben jij een skinner? Ik vind natuurlijk dat je altijd moet wachten om zeker te weten dat de ander z'n kills niet skinned, maar ik vind, wederom, dat "anderen doen het ook bij mij" argument echt onbegrijpelijk. Dan zou je juist moeten weten hoe irritant het is.

Als je eenmaal level 20 bent (mindflay!) gaat het een stuk sneller. Grootste boost krijg je op level 40, doe je dankzei shadowform opeens 15% meer damage. ZOMG!
Ferreur schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:16:
Gewoon je mob niet looten. Volgende killen, en als hij daar naar toe loopt loot/skin je de vorige. Na een tijdje geeft 'ie wel op. Als het jouw faction is gewoon ff vertellen dat 'ie op moet hoepelen, de meeste mensen kappen wel als je ze ff (op normale toon) vertelt dat dat geen algemeen geaccepteerd gedrag is.

En als ze niet luisteren ga ik ff met z'n GM kletsen...
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:17:
shift click om te loten en dan shift click om te skinnen.. knappe jongen als je daar tussen komt als "leatherninja"
Idd.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 27-02-2007 15:20 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
[...]

Ik vind het altijd wel leuk als ik gevolgd word door een skinner, maar dan moet hij wel helpen damage doen.
Ik pak lekker de xp en hij de skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tegenwoordig heb je standaard al autoloot .... loot, skin, alles in 1 beweging.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

kan het trouwens kloppen dat er na 350 leatherworking geen normale patterns meer zijn? alleen maar van die speciale die 20x mote of life nodig hebben of dat soort ongein.. kmoet nog 25 puntjes, maar kan alleen maar lvl'en met die dure dingen waarvan de inkoop de verkoop prijs overtreft.. en dan ga ik er nog van uit dat ik het uberhaupt verkoop

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Ik zie ook nog wel 'ns een skinner m'n hele rij lijken afgaan om ze te skinnen. Maakt me niks uit, maar als ze echt achter je aan gaan lopen om te skinnen, dan mogen ze ook wel meehelpen...

En idd, ik ben het met Hydra eens wat betreft de invisibility, het kán een goede skill zijn, maar Blizzard heeft het totaal nutteloos gemaakt. Als je eens een keer een hele groep mobs pullt in je eentje, moet je erg lucky zijn om tijdens het faden niet geraakt te worden (en zodoende dus je hele invis verkloot te hebben). Ik heb dat zo vaak, je draait om, blinkt voor afstand, invis, en dan nog ingehaald worden of geraakt worden door een ranged. Imho zou blizzard de ice barrier boven alle damage mogen stellen, ice barrier up en invis zou een leuke combo zijn.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ow! Ja, dan is het zeker asociaal!

Gelukkig zelf dat soort dingen nog niet vaak meegemaakt. Wel een keer dat ik een kwartier bezig was om solo een mob om te leggen om zo bij een chest te komen (ik moest ze 1 voor 1 doen, want ze waren een beetje te hoog level) en toen ik met de laatste bezig was kwam een ander langs gestormd en pikte de chest in. Ik was wel ff pissed, maar heb het ook snel weten te relativeren. Nog zat andere chests in het spel.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hydra schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:20:
... maar ik vind, wederom, dat "anderen doen het ook bij mij" argument echt onbegrijpelijk. Dan zou je juist moeten weten hoe irritant het is.
Mijn fiets wordt gejat, dus mag ik ook andere fietsen jatten ... ik snap die redenatie ook niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Kazu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:30:
Ik zie ook nog wel 'ns een skinner m'n hele rij lijken afgaan om ze te skinnen. Maakt me niks uit, maar als ze echt achter je aan gaan lopen om te skinnen, dan mogen ze ook wel meehelpen...
Sja of de skinner pakt al je mobs af en pakt dus je XP af. Jij hebt niets aan de corpse, dus lekker belangrijk!

@Kaap. Wat ga je nou weer doen dan manneke? Zou je niet ff een berichie aan ons achterlaten?

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
redfoxert schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:22:
[...]

Tegenwoordig heb je standaard al autoloot .... loot, skin, alles in 1 beweging.
Hoe doe je dat dan? |:(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interface opties, 1e blad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:27:
kan het trouwens kloppen dat er na 350 leatherworking geen normale patterns meer zijn? alleen maar van die speciale die 20x mote of life nodig hebben of dat soort ongein.. kmoet nog 25 puntjes, maar kan alleen maar lvl'en met die dure dingen waarvan de inkoop de verkoop prijs overtreft.. en dan ga ik er nog van uit dat ik het uberhaupt verkoop
Zelfde als met alchemy.
Levelen ging op het laatsts zeeer langzaam.
Primal of might = 120-130G verkoop termijl de 5 primals tezamen al bijna 200G kosten.

Miischien eens wijs te kijken op www.thottbott.com voor high level random drops.
In het geval van alchemy : fel mana pots, iemand zag hem van mij farmde hem binnen 15min, en is op 375 nog steeds oranje. Goed te doen vanaf l360 te levelen. Zoiets zal er ook wel zijn voor leatherworking neem ik aan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Is er ook een optie voor auto herb skinning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Voor de shift-klikkers onder ons, in de interface options kun je ook kiezen om op gewoon klik meteen te looten, dan wordt shift-klik de "loot-kijk" optie (handig bij kisten in instances, voordat je de hele inhoud van een kist loot zonder overleg)
Geen shift-klik nodig is weer minder kans op RSI tijdens het grinden.. :*)

EDIT: alweer te laat gereplied 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Perox op 27-02-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
eendje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:27:
Dat klopt ja maar er zijn ook nog wel "goedkope" patterns. Voor de meeste crafting professions is het echter een hel om naar 375 te komen. De gather professions juist niet (Skinning, Herbalism, Mining).

First Aid, Cooking en Fishing zijn trouwens ook vrij simpel, kost alleen wat meer tijd met Fishing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
barfieldmv schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:45:
[...]

1x klikken om corpse te looten, 2e keer klikken om te skinnen/herben/minen en te looten, simpel toch :)
sabriel schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:44:
[...]

Zelfde als met alchemy.
Levelen ging op het laatsts zeeer langzaam.
Primal of might = 120-130G verkoop termijl de 5 primals tezamen al bijna 200G kosten.

Miischien eens wijs te kijken op www.thottbott.com voor high level random drops.
In het geval van alchemy : fel mana pots, iemand zag hem van mij farmde hem binnen 15min, en is op 375 nog steeds oranje. Goed te doen vanaf l360 te levelen. Zoiets zal er ook wel zijn voor leatherworking neem ik aan.
In Shadowmoon kan je ook de volgende farmen van "statische" mobs : http://www.thottbot.com/?sp=38964 en http://www.thottbot.com/?sp=38965

[ Voor 56% gewijzigd door redfoxert op 27-02-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

barfieldmv schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:45:
[...]

Je kiest gewoon dat right-click alles doet wat shift-right click deed bij het looten/herben/minen/openen van dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
rofl
Ik gebruik niet anders.
aankomen rijden, dismount, auto loot (hreb). mount, verder rijden

Gaat lekker snel zo

[ Voor 93% gewijzigd door Rochette op 27-02-2007 15:50 ]

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
shift ingedrukt houden tijdens het klikken is inderdaad wel veel werk ;)

Persoonlijk hou ik liever de keuze tussen auto loot en niet auto loot :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:52:
shift ingedrukt houden is inderdaad wel veel werk ;)

Persoonlijk hou ik liever de keuze tussen auto loot en niet auto loot :)
Maar die heb je dus. Niet auto loot wordt shift-right-click.

Voor mij was dit een gouden ontdekking. Net als de verwisseling van shift-B met b. Ik ram gewoon op b en dan openen al mijn tassen zich (heb geen bagmod, mods moet je minimaal houden imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:12
evilpin0 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:13:
[...]

.....

@Hooli-gan
:D Mijn tijd dagelijkse bezigheden laten me niet eens toe elke dag te raiden (jongomaster he ;) ). Lijkt me wel leuk echter raid instances doen met decicated groep, ik ben echter de laaste persoon die d/c, als er geen drops meer voor me zijn maak ik de boel netjes af. Tsja had je niet verwacht he dat ik zulk soort sociaal gedrag zou vertonen? :P
.....
Verkeerde persoon? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het leuk als er een skinner achter me aanloopt, als ie helpt vind ik het een enorme luxe (Vooral aangezien het vaak hunters zijn).. maar als ze het ook maar vertikken om te helpen, laat ik rustig in elke corpse 1 item zitten zodat hij niet kan skinnen en kan ik later nog terug komen om het te pakken als het een nuttige item is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Shift-loot is teveel ingebakken om niet te gebruiken, zelfde geldt voor shift+b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Perox schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:54:
[...]

Maar die heb je dus. Niet auto loot wordt shift-right-click.

Voor mij was dit een gouden ontdekking. Net als de verwisseling van shift-B met b. Ik ram gewoon op b en dan openen al mijn tassen zich (heb geen bagmod, mods moet je minimaal houden imo).
Ik zoek nog steeds een goeie bagmod. ArkInventory doet niet helemaal wat ik wil. Wel wil ik dt ie vakjes kan verdelen, maar dat doet ArkInventory best rommelig of ik snap het niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
ImdaMned schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:04:
Kwestie van even doorzetten en het lukt vanzelf, die van de bags had ik zelf trouwens niet verzonnen.

Ik gebruik nu aswd om te lopen en ` om te mounten ook super handig. Ik loop sneller een rondje, mount unmount rondje dan een vriend van me die ongeveer 5 keer zoveel wow tijd erop heeft zitten.

En een trinket, combustion, berserking macro achter mijn pyroblast is ook super leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 27-02-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb zelf auto-run op het muiswieltje gezet om te gebruiken voor de lange afstanden. Voor kleine afstanden bijv. in gevechten gebruik ik Link+rechts-muisknop. linkerhand zit dan bij de nummers op het toestenbord voor de spells :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:04:
Yup, compleet automatisme. Doe het ook altijd als ik het eigenlijk niet wil (bijvoorbeeld in SM als ik alleen maar de silk cloth wil looten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Exitium schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:12:

[...]

Wij hadden een priest die altijd een HoT plaatste like 2 sec voor een pull, had altijd insta aggro zonder verder iets te doen. Sinds we haar van prepull HoT af geholpen hebben is het nooit meer voorgekomen.
dan doetie tog iets verkeerd, als je Renew gooit op een tank op een pull en de tank bodypullt en doet daarna niks, krijg jij geen aggro van die renew ticks. Alleen als de renew gecast wordt op iemand die op de aggrolist staat van de mob, krijg jij aggro van de renew ticks.
Hydra schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:20:
[...]

En als ze niet luisteren ga ik ff met z'n GM kletsen...
zo he, dat zal em leren ja!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Helox-in-a-box op 27-02-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:25:
[...]
Verkorten als in minder doodgaan??
Daar heb ik Gift of the Naaru voor :P En als ik niet red, dan Frost Nova en wegrennen. Conjured Food/Water gebruiken en ik kan weer verder. :) Ik mis die First Aid nog niet.

Maar misschien die cooking eens ff lvlen vanavond fftjes :P
Nee bandagen doe je tussen 2 gevechten, niet tijdens of het moet al een heel lang gevecht zijn
waarbij je geen aggro hebt op dat moment :) Tot level 60 als je HP nog niet veel voorsteldt als mage kom je zeker rond met 1 bandage om je balk te vullen.
--------
In verband met die mage invisibility: ik ben er toch al heel dikwijls mee ontsnapt aan een repair bill :)
Maar hij mag inderdaad wat flexibeler zijn in gebruik. Ik zou graag die 5 sec warm up bijvoorbeeld zien vervangen door een gewone cast (zoals je frostbolt bv). Daardoor verknoei je niet meteen je cooldown als je geraakt wordt tijdens die 5 seconden en in PvP is het dan nog steeds nutteloos.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:28:
Ik heb zelf auto-run op het muiswieltje gezet om te gebruiken voor de lange afstanden. Voor kleine afstanden bijv. in gevechten gebruik ik Link+rechts-muisknop. linkerhand zit dan bij de nummers op het toestenbord voor de spells :)
autorun zit toch standaard op je een van je muisknoppen (bij mij de zij-knop van mn logitech).

shift-loot/loot ineens omwisselen zou ik gek worden na 2 jaar denk ik :P
barfieldmv schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:06:
[...]

Kwestie van even doorzetten en het lukt vanzelf, die van de bags had ik zelf trouwens niet verzonnen.

Ik gebruik nu aswd om te lopen en ` om te mounten ook super handig. Ik loop sneller een rondje, mount unmount rondje dan een vriend van me die ongeveer 5 keer zoveel wow tijd erop heeft zitten.

En een trinket, combustion, berserking macro achter mijn pyroblast is ook super leuk.
welke mod gebruik je voor keybinden van mounten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Bosmonster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:00:
[...]

autorun zit toch standaard op je een van je muisknoppen (bij mij de zij-knop van mn logitech).

shift-loot/loot ineens omwisselen zou ik gek worden na 2 jaar denk ik :P

[...]

welke mod gebruik je voor keybinden van mounten?
bongos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:26:
Ach, ook zon quest in Nagrand dat je mobs moet killen en dat je dan een Banner op ze moet planten.
Nou, ik was dus bezig maar had wat pech met een pull en moest toen 3 stuks achter elkaar mollen.
Heb er 2 gemolt en ook nog eens 'gebannerd' komt er een Warrior naast me staan en die ziet mij gewoon doodgaan samen met de mob en jat daarna mijn mob gewoon :(

Heb daarna in stealth hem achtervolgt en echt elke mob gejat tot ik klaar was met de quest.
Schijtlijer.. als je zo moet spelen dan kun je het terugkrijgen ook :/

Frostmane mensen kennen hem vast wel, Grof is het.
Lol, ik heb Grof nog in mijn guild gehad. Hij werd na 1 week gekicked omdat hij totaal niet in de guild paste. Zijn argument: 'But I make great damage!'

Terwijl we eigenlijk een tank nodig hadden, en dat wist hij. Liep hij met zijn Sulfuras te zwaaien in AQ40 terwijl hij eigenlijk aan het tanken moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Shiftclick gebruik ik al lang niet meer. Autoloot ftw. Shiftclick gebruik ik juist als ik niet auto will looten. En aangezien dat maar 1 op de 1000x voorkomt hou ik het liever bij 1 muisklik ipv telkens die shift erbij ingedrukt te houden :)

Is even wennen natuurlijk, maar na een paar uur weet je niet beter meer.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 08:50
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:55:
[...]

dan doetie tog iets verkeerd, als je Renew gooit op een tank op een pull en de tank bodypullt en doet daarna niks, krijg jij geen aggro van die renew ticks. Alleen als de renew gecast wordt op iemand die op de aggrolist staat van de mob, krijg jij aggro van de renew ticks.
nee, de aggro komt wel degelijk bij de priest terecht. De gehealde hitpoints komen ook op de 'healing done' te staan voor de priest in de combat log. Het is echt geen aggro-vrije healingspell, ook al cast je hem vóór de comabt. Shield is wel aggro-vrij als je hem voor de pull cast, maar dat doe ik nooit, want je helpt er niemand echt mee.

PoM is ideaal voor een initiële healspell, aangezien de 'healing done' dan op naam van de tank komt te staan, wat het voor iedereen weer wat makkelijker maakt bij de pull.

Ik doe gewoon een PoM op de tank en laat hem maar gewoon even wat damage eten voordat ie een heal krijgt. Als de tank dat niet aankan aggro-wise, dan moet ie maar wat gaan stunnen vlak na de pull. Heerlijk dat Thunderclap straks een defensive ability wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nou. Ja. Dat werkt meestal prima :) Vooral grote guilds zitten niet op spelers te wachten die hun een slechte reputatie geven. Maar dat zal op RP servers misschien iets anders zijn dan op andere servers.
markclausing schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:24:
nee, de aggro komt wel degelijk bij de priest terecht. De gehealde hitpoints komen ook op de 'healing done' te staan voor de priest in de combat log.
Dat zegt niks natuurlijk.
Het is echt geen aggro-vrije healingspell, ook al cast je hem vóór de comabt.
Dan hebben ze in de afgelopen maanden iets veranderd, want ik heb vaak genoeg dergelijke body pulls meegemaakt en daar nooit aggro van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

[...]
Shield is wel aggro-vrij als je hem voor de pull cast, maar dat doe ik nooit, want je helpt er niemand echt mee.
Sterker nog, maakt het moeilijker. De warrior ontvangt dan namelijk geen rage van inkomende damage (voor een tank de belangrijkste rage generator), en kan dan veeel moeilijker threat opbouwen :)
PoM is ideaal voor een initiële healspell, aangezien de 'healing done' dan op naam van de tank komt te staan, wat het voor iedereen weer wat makkelijker maakt bij de pull.

Ik doe gewoon een PoM op de tank en laat hem maar gewoon even wat damage eten voordat ie een heal krijgt. Als de tank dat niet aankan aggro-wise, dan moet ie maar wat gaan stunnen vlak na de pull. Heerlijk dat Thunderclap straks een defensive ability wordt :)
Thunderclap stunt niet, alleen een slow effect in attack & movement.. En als het goed is straks een portie threat :) Of bedoel je dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
R4NCOR schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 05:03:
[...]

Sterker nog, maakt het moeilijker. De warrior ontvangt dan namelijk geen rage van inkomende damage (voor een tank de belangrijkste rage generator), en kan dan veeel moeilijker threat opbouwen :)
Als je een beetje verder terug gelezen had in het topic, dan had je kunnen zien dat het wel degelijk helpt, of vaker voorkomt. Een warrior heeft altijd nog bloodrage, en daarmee verlies je een klein beetje hp ja... Renew erop, klaar... Allemaal nog voor de pull en er is niets aan de hand.

Gister ook, 8 nightbane whipes gehad ofzo, elke keer werd bij ons de tank geshield, en toen de encounter gestart.. Heb em niet horen klagen.. :)
Kwestie van wennen, en welke skills makkelijk zijn, en wanneer...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
[...]
nee, de aggro komt wel degelijk bij de priest terecht. De gehealde hitpoints komen ook op de 'healing done' te staan voor de priest in de combat log. Het is echt geen aggro-vrije healingspell, ook al cast je hem vóór de comabt.
nee nee, renew voordat je in combat bent IS wel agro vrij. feit simpel :P
Dat het bij healing done komt te staan heeft daar niets mee te maken >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gisteren ben ik twee keer Botanica in geweest. Ik wil namelijk graag die caster robe die je daar kunt halen. De 1e groep die ik joinde bleek al voorbij dit punt geweest te zijn :( De 2e groep was een nieuwe. We hadden een shadowpriest & warlock (me) als dps, dat ging echt geweldig, 3 packs tegelijk maakte niet veel uit, de bear kon ze op zich houden en de adds gingen echt heel snel down. Helaas is er iets mis gegaan met het looten van de red key. (Samen met blue key kun je een chest openen.) Iemand zal 'm geloot hebben maar niet realiiseren dat ie 'm heeft. Hierdoor konden we die chest niet openen, en laat daar nou net m'n robe in zitten >.<

Ander puntje, wat ik nog nooit meegemaakt had, we waren iets later met trash mobs bezig, zegt de tank in ene "brb" en ging weg... tsja ik en shadowpriest kregen aggro en legde natuurlijk het loodje. Even later ging die tank offline, dus we moesten een nieuwe zoeken. Ik vind zoiets echt niet kunnen. (Ik heb bij pugs altijd zo m'n twijfels of er een goede reden voor is om zo maar ff weg te gaan.)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

genoeg goede redenen om zomaar opeens weg te gaan.. spontaan opkomende spetterpoep valt daar toch echt onder

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Beide punten heb je aan jezelf te danken imho. Ik heb het ALLANG opgegeven met pugs(random that is).
Voordat ik geinvite wordt tot een party wil ik weten wie erin zitten, ken ik ze niet of zitten ze niet in een guild die "pro" is, dan ga ik niet mee. In beide situaties had je het echter kunnen voorkomen door gewoon een party met guildies te maken, of desnoods spelers van de andere guilds op de server die wel weten hoe ze moeten spelen..

Als je guildies het nog niet eens voor je over hebben om Botanica te runnen voor je, zijn het een stelletje kansloze mensen...
Doe het jezelf toch niet aan om je te ergeren aan PUGs.. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar vaak wel. Voorkom het gewoon...
@eendje, natuurlijk zijn er redenen om zomaar ineens effe afk te zijn, maar als je nog niet eens 10 sec extra de tijd neemt voor een reden, dan is het voor mij wel duidelijk. Je kan nog altijd zeggen "brb, getting food" ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

en waarom heb je het aan jezelf te danken als er iemand spontaan weggaat (wat voor reden dan ook).. dat gebeurt ook wel eens bij een guildrun dat opeens het huis in de fik staat, de hond weg rent en de buren worden vermoord.. shit happens en om nou gelijk nooit meer pugs te joinen gaat mij wat ver

kheb ook niemand op m'n ignore list staan.. (ja oke 1tje.. omdat die /2 aan het volspammen was) ik doe er niet zo moeilijk over als het niet zo goed gaat..

[ Voor 21% gewijzigd door Bezulba op 28-02-2007 09:13 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:06
jarnotjuh schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:04:
[...]

Beide punten heb je aan jezelf te danken imho. Ik heb het ALLANG opgegeven met pugs(random that is).
Voordat ik geinvite wordt tot een party wil ik weten wie erin zitten, ken ik ze niet of zitten ze niet in een guild die "pro" is, dan ga ik niet mee. In beide situaties had je het echter kunnen voorkomen door gewoon een party met guildies te maken, of desnoods spelers van de andere guilds op de server die wel weten hoe ze moeten spelen..

Als je guildies het nog niet eens voor je over hebben om Botanica te runnen voor je, zijn het een stelletje kansloze mensen...
Doe het jezelf toch niet aan om je te ergeren aan PUGs.. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar vaak wel. Voorkom het gewoon...
@eendje, natuurlijk zijn er redenen om zomaar ineens effe afk te zijn, maar als je nog niet eens 10 sec extra de tijd neemt voor een reden, dan is het voor mij wel duidelijk. Je kan nog altijd zeggen "brb, getting food" ofzo..
true that.. maarja, als er iets gebeurt dat je ma ineens flauwvalt ofzo, neem je niet makkie an de tijd om ff te melden van brb, mom just fainted 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Net of het zo vanzelfsprekend is in een guildrun dat na de eerste boss meteen de dps'r leaved omdat zijn item niet is gedropped..
Tuurlijk zijn er in een guildrun ook mensen die eens meteen wegmoeten, maar de kans in pugs is relatief kleiner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb dat echt nooit gehad dat iemand leaved gelijk na de boss.. behalve als al van te voren was gemeld dat ie om zo en zo laat weg moest of na deze boss..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
[...]

Ik erger mij helemaal niet aan pugs, als dat zo was zou ik niet eens de moeite nemen om te gaan. Ik gaf zelfs aan dat het in de 2e run enorm soepeltjes verliep. Een party met alleen maar guildies maken is gewoonweg onmogelijk doordeweeks, want dat zijn de dagen dat er geraid wordt. Noem mijn guildies dus aub geen "stelletje kansloze mensen", want die zaten in karazhan, of zijn nog geen lvl 70. In die 2e party zat 1 guildie van me, waar net als voor mij ff geen plek voor was in kara.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Alsof je van 4 guildies kan verlangen dat ze alles laten vallen waarmee ze bezig zijn en een andere guildie gaan helpen in een instance..../nofi ofc

kleine toevoeging
Ik heb meer succesvolle pugs dan niet-succesvolle pugs gedaan. De meeste pugs zijn prima te doen als er maar mensen in zitten die naar elkaar willen luisteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 15-09 20:31
[...]

omdat JIJ ze niet kent ga je dus niet mee een dungeon in? dat klinkt nogal krom of niet?
tbh hoef je niet in een pr0 guild te zitten ofzo want dat zegt namelijk nog niks. Misschien bakt die guild er niets van maar hij als persoon wel. iig een behoorlijke eigendunk van jezelf. euhm over dat guildies niet mee gaan naar Botanica. t is maar net waar ze zelf mee bezig zijn he? als ze zelf in een instance/dungeon zitten met een PUG ofzo en ze moeten jou gaan helpen tja... dan wacht je maar, gewoon geduld hebben in, t spel loopt iig niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben benieuwd of ik die prijsvraag van het 2 jarige bestaan ga winnen 8)
Vandaag was geloof ik de laatste dag dat je die kon invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ben nu bijna level 69 (ja duurt ff) en wil direct een artisan flying mount kopen als ik 70 ben, maar welke faction moet ik honored bij zijn om korting te krijgen? En kan je uberhaupt wel reputation kortig krijgen?

Kan het nergens vinden. 10% bij 6000 goud is toch best een hoop :P

edit: ah.. zie nu op wowhead dat er geen korting mogelijk is... wordt dure grap dan :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

... Voordat ik geinvite wordt tot een party wil ik weten wie erin zitten, ken ik ze niet of zitten ze niet in een guild die "pro" is, dan ga ik niet mee ...
Leukste vind ik juist om nieuwe mensen te leren kennen in een pug. Heb ik lol en loopt de pug lekker, dan komen ze in mijn friends lijst. Als ik ze de volgende keer weer in een pug tegenkom, weet ik een beetje hoe goed ze zijn en leer ik ook weer nieuwe mensen kennen etc etc.

Ik snap best dat je voor een bepaalde instance, waar je al een paar keer bent geweest om een bepaald item te pakken te krijgen bijvoorbeeld, het beste team wil hebben, maar om nou steeds te gaan wachten op alleen maar bekenden of pro guild member, dat gaat me wel wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:58:
Ben nu bijna level 69 (ja duurt ff) en wil direct een artisan flying mount kopen als ik 70 ben, maar welke faction moet ik honored bij zijn om korting te krijgen? En kan je uberhaupt wel reputation kortig krijgen?

Kan het nergens vinden. 10% bij 6000 goud is toch best een hoop :P

edit: ah.. zie nu op wowhead dat er geen korting mogelijk is... wordt dure grap dan :P
jammer joh, geen korting : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:03:
[...]

jammer joh, geen korting : )
Ben nu 68,5 en heb net terokkar pas afgerond qua quests, dus nog heel wat cash-quests over voor 70 dalijk :P

Heb nu iets van 3000G dus met beetje werken moet het wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zal het je nog eens sterker vertellen ik zat gister gewoon in een group met een guildloze tank.. en die deed het beter dan ik (feral druid in bearform)... kwam ook wel omdat itemrack het tof vond om te fucken en m'n cat en beargear als 1 te zien waardoor ik lekker veel dmg deed.. maar 3x geen armor had :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Nu online

--MeAngry--

aka Qonstrukt

eendje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:08:
ik zal het je nog eens sterker vertellen ik zat gister gewoon in een group met een guildloze tank.. en die deed het beter dan ik (feral druid in bearform)... kwam ook wel omdat itemrack het tof vond om te fucken en m'n cat en beargear als 1 te zien waardoor ik lekker veel dmg deed.. maar 3x geen armor had :/
Goede kans dat die tank uit een goed guild afkomstig is dat uit elkaar viel na de PvP patch. :) Of gewoon met veel plezier speelt en niet alleen voor de 31337 3piXXX lewt.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik verbaas me nog steeds over die opmerking. Ik heb namelijk niet het gevoel alsof er op mijn server nu opeens geen enkele top guild meer over is omdat er een pvp patch was en mensen op TBC aan het wachten waren. Mensen waren toch al minder aan het raiden omdat het weinig nut had omdat je je gear snel zou vervangen in TBC (blijkt uiteindelijk toch wel mee te vallen) maar dat daardoor hele guilds uit elkaar klappen komt op mij over als lariekoek. Want waarom zou je als guild uit elkaar gaan? Tis niet zo dat bij de buurguild nou wel opeens iedereen in de instances zit.. je zult toch moeten lvlen en als je dat als goed op elkaar ingespeelde guild doet ben je daar zo mee klaar en kan je weer fijn raiden

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Katala schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:22:
Een party met alleen maar guildies maken is gewoonweg onmogelijk doordeweeks, want dat zijn de dagen dat er geraid wordt. Noem mijn guildies dus aub geen "stelletje kansloze mensen", want die zaten in karazhan, of zijn nog geen lvl 70. In die 2e party zat 1 guildie van me, waar net als voor mij ff geen plek voor was in kara.
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:23:
Alsof je van 4 guildies kan verlangen dat ze alles laten vallen waarmee ze bezig zijn en een andere guildie gaan helpen in een instance..../nofi ofc
kleine toevoeging
Ik heb meer succesvolle pugs dan niet-succesvolle pugs gedaan. De meeste pugs zijn prima te doen als er maar mensen in zitten die naar elkaar willen luisteren.
ph4nt0m schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:33:
als ze zelf in een instance/dungeon zitten met een PUG ofzo en ze moeten jou gaan helpen tja... dan wacht je maar, gewoon geduld hebben in, t spel loopt iig niet weg.
Ik hoop dat jullie wel snapten dat ik dat bedoelde als ze NIET bezig waren.. Natuurlijk ga je niet karazhan leaven omdat een guildie je nodig heeft ergens.. Maar als je gewoon in shattrath staat te idlen, en je wil dan nog niet eens mee en je blijft voor de rest van de avond idlen, dan is dat notdone imho.
Mij hoor je toch ook niet zeggen dat alle pugs sucken? Maar het is gewoon bijna een 99% kans dat het iets minder snel gaat als met een guildrun of members van andere guilds die wel al die instances al tig keer gedaan hebben. Goeie pugs zijn er, heb er zeker een paar gehad, maar toch liever anders. :) En natuurlijk kan het ook fout gaan in een guildrun..
ph4nt0m schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:33:
omdat JIJ ze niet kent ga je dus niet mee een dungeon in? dat klinkt nogal krom of niet?
tbh hoef je niet in een pr0 guild te zitten ofzo want dat zegt namelijk nog niks. Misschien bakt die guild er niets van maar hij als persoon wel. iig een behoorlijke eigendunk van jezelf.
Dat moet ik toch zelf weten als ik zelf die instelling heb, van daar wil ik wel mee mee, en die wil ik niet in mijn groep hebben? Het zij zo. Laat mij lekker zo zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:25:
ik verbaas me nog steeds over die opmerking. Ik heb namelijk niet het gevoel alsof er op mijn server nu opeens geen enkele top guild meer over is omdat er een pvp patch was en mensen op TBC aan het wachten waren. Mensen waren toch al minder aan het raiden omdat het weinig nut had omdat je je gear snel zou vervangen in TBC (blijkt uiteindelijk toch wel mee te vallen) maar dat daardoor hele guilds uit elkaar klappen komt op mij over als lariekoek. Want waarom zou je als guild uit elkaar gaan? Tis niet zo dat bij de buurguild nou wel opeens iedereen in de instances zit.. je zult toch moeten lvlen en als je dat als goed op elkaar ingespeelde guild doet ben je daar zo mee klaar en kan je weer fijn raiden
schat, tis toch echt zo.. iedereen ging voor die rank 14 rommel pvpen.. gezien het simpel te verkrijgen was, verkoos iedereen pvp boven PvE..

iedereen werd ff keihard weer lekker ego, en guildbelang was een vies woord.. hooguit om premade group te vormen..

trouwens, die gast die op 68,5 pas terrokar klaar heb.. heb je alleen met rested xp ofzo gespeeld? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:38:
[...]

schat, tis toch echt zo.. iedereen ging voor die rank 14 rommel pvpen.. gezien het simpel te verkrijgen was, verkoos iedereen pvp boven PvE..

iedereen werd ff keihard weer lekker ego, en guildbelang was een vies woord.. hooguit om premade group te vormen..

trouwens, die gast die op 68,5 pas terrokar klaar heb.. heb je alleen met rested xp ofzo gespeeld? :|
Yeah, alleen rested en veel grinden en instancen.

Dat was bij voorbaat mn strategie om zoveel mogelijk quests over te houden op 70.

Je moet toch wat als je TBC begint met 300G en wel een artisan flying mount wil ;)

(overigens had ik alle gebieden al gezien in de beta)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik vind PUG's vaak leuk en doe ze ook graag. Nieuwe mensen leren kennen enzo. Ben een priest uit eentje van de bekende guilds van de server (oude HE raid guild) en als je niet PUGS doet wordt je wow wereldje zo klein. Niet iedereen in een PUG is per definitie dom en het wordt zelden een nachtmerrie.

Doe vooral PUGS als ik alleen eventjes snel een instance wil doen na het werk ofzo. Dan is het simpel om in te loggen, eventjes /g who wants to go there and there te doen en de rest aan te vullen met PUGS. Party in vijf minuten en je kan meteen spelen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:44:
Yeah, alleen rested en veel grinden en instancen.

Dat was bij voorbaat mn strategie om zoveel mogelijk quests over te houden op 70.

Je moet toch wat als je TBC begint met 300G en wel een artisan flying mount wil ;)
Ongeveer met dezelfde tactiek bezig.
Weet nog dat ik met mn Rogue eerst LvL62 was toen ik Zangarmash in ging, nu ga ik met mn Warrior en die is al LvL63,5 en die gaat nu pas Zangarmash in. Als dat zo doorgaat is die minstens 66 voor ik Terrorkar induik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:37:

Maar als je gewoon in shattrath staat te idlen, en je wil dan nog niet eens mee en je blijft voor de rest van de avond idlen, dan is dat notdone imho.
Het komt wel eens voor dat ik echt totaal geen zin heb in een instance, maar wel leuk mee doe in de gchat / ts. Daarnaast heb je ook instances die je totaaaaal niet meer wilt doen en zeker niet met guildies die je niet zo goed kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe kan je je rested verlengen dan?? Want ik log iedere avond wel gewoon netjes uit in een Inn, maar ik merk weinig dat mn rested er langer door duurt. Of is dit een level issue?? hoe hoger lvl, hoe meer rested??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:53:
[...]

Ongeveer met dezelfde tactiek bezig.
Weet nog dat ik met mn Rogue eerst LvL62 was toen ik Zangarmash in ging, nu ga ik met mn Warrior en die is al LvL63,5 en die gaat nu pas Zangarmash in. Als dat zo doorgaat is die minstens 66 voor ik Terrorkar induik ;)
Ik doe ook veel rep grinden nu ik er nog xp voor krijg ipv dat pas op 70 te gaan doen. En probeer nu al veel tijd te stoppen in het vergaren van rijkdom, bijvoorbeeld door handelen op AH en grinden. Alles om een goeie level 70 uitgangspositie te hebben en tot nu toe gaat dat erg goed :) Ben van 300 naar 3000G gegaan dus :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:56:
Hoe kan je je rested verlengen dan?? Want ik log iedere avond wel gewoon netjes uit in een Inn, maar ik merk weinig dat mn rested er langer door duurt. Of is dit een level issue?? hoe hoger lvl, hoe meer rested??
Niet iedere dag al je rested opmaken ;)

Ik hang continu rond de 100% eigenlijk. Na een avond grinden is het misschien 70%, maar de volgende dag speel ik misschien helemaal niet.

Sowieso speel ik maar misschien 8-12 uur in de week op het moment ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:00:
[...]

Niet iedere dag al je rested opmaken ;)
Wat dan? Moet dan maar niet gaan grinden? Of heb ik over het hoofd gezien dat je die rested ook kan bewaren op een of andere manier?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Ik hoop dat jullie wel snapten dat ik dat bedoelde als ze NIET bezig waren.. Natuurlijk ga je niet karazhan leaven omdat een guildie je nodig heeft ergens.. Maar als je gewoon in shattrath staat te idlen, en je wil dan nog niet eens mee en je blijft voor de rest van de avond idlen, dan is dat notdone imho.
Mij hoor je toch ook niet zeggen dat alle pugs sucken? Maar het is gewoon bijna een 99% kans dat het iets minder snel gaat als met een guildrun of members van andere guilds die wel al die instances al tig keer gedaan hebben. Goeie pugs zijn er, heb er zeker een paar gehad, maar toch liever anders. :) En natuurlijk kan het ook fout gaan in een guildrun..
Dus volgens jou ben ik verplicht altijd maar mee te gaan? Ook al heb ik daar helemaal geen zin in :P Ik sta heel veel te 'idlen', maar vaak sta ik dan gewoon te chatten, probeer beetje enchants te verkopen en hou de AH in de gaten. Dat vind ik relaxed namelijk. Ik bepaal zelf wel wanneer ik ga instancen en wanneer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Rakkerzero schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:03:
[...]

Wat dan? Moet dan maar niet gaan grinden? Of heb ik over het hoofd gezien dat je die rested ook kan bewaren op een of andere manier?? :S
veel questen en weinig grinden... dan houd je rested exp ;)
maar als je dagelijks een paar uur speelt dan bouw je niet zoveel op hoor. geloof dat het 20% per dag is of zo als je niet speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yokidrink schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:06:
[...]

maar als je dagelijks een paar uur speelt dan bouw je niet zoveel op hoor. geloof dat het 20% per dag is of zo als je niet speelt
Naja, ik zie wel. Wat ik nu doe is iig zoveel mogelijk grind (quests) doen als ik rested heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yokidrink schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:06:
[...]

5% per 8 uur, 15% per 24 uur dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke class kun je nu het snelst levelen, en welke het langzaamst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:11:
[...]

Naja, ik zie wel. Wat ik nu doe is iig zoveel mogelijk grind (quests) doen als ik rested heb.
Op jouw level maakt het nog niet zoveel uit, aangezien de levels toch voorbij vliegen (en daarmee ook je rested xp).

Op hogere levels echter als je 800.000 xp nodig hebt voor een level ofzo en je krijg 500xp per kill, dan helpt het wel enorm (en ben je er in een avondje grinden ook niet vanaf).

Stel dat ik 100% rested heb, dan is dat 800.000 rested XP. Per kill krijg ik het dubbele dus 500xp extra. Dat is uiteindelijk dan 1600 kills voordat ik van die rested af ben :P En dat haal ik meestal niet in een avond ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kan iemand mij vertellen wat de beste route is om het beginstuk van karazhan aan te pakken ??

We zijn begonnen met Attumen the huntsman, daarna besloot onze raidleader dat maiden of virue de beste optie is. Volgen van de quest-line :p.
Zelf denk ik : attumen the huntsman --> Moroes --> random animal boss --> maiden of virtue.
Mijns inziens verlies je dan niet te veel tijd met het opruimen van de trash na een whipe, maar dat is een gevoel wat ik heb, ben benieuwd naar jullie mening.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:17:
Dat is niet alleen afhankelijk van de class, maar ook van de build en je ervaring.

m.a.w. speel gewoon wat je leuk vindt, maakt het echt uit of je met de ene in 30 dagen 60 bent en met de ander in 29?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Maar als je gewoon in shattrath staat te idlen, en je wil dan nog niet eens mee en je blijft voor de rest van de avond idlen, dan is dat notdone imho.
Stafoo! Serieus :P

Hoevaak heb ik jou nou meegevraagd naar een instance voor samen met mn Warrior omdat ik nog een plek over had?
En dat jij dan reageerde 'nee ik moet mn fishing levelen op mn 23e LvL60 alt..."
Je moet je standpunt veranderen en zeggen dat als een guild gewoon structureel weigert om mee te helpen en je zelf dingen laat doen, dat er dan wat mis is / not done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Alle classes levellen ongeveer even snel. Het is vooral afhankelijk van hoe ervaren je bent. Verder raad ik je ten zeerste aan een class te spelen die je leuk vindt, dan level je sowieso het 'snelst'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Alle classes levellen ongeveer even snel. Het is vooral afhankelijk van hoe ervaren je bent. Verder raad ik je ten zeerste aan een class te spelen die je leuk vindt, dan level je sowieso het 'snelst'.
bs, hunter is gewoon het snelst : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:
[...]

Als je nog nooit WoW gespeeld hebt betwijfel ik of een hunter sneller is dan andere classes. De marge wordt iig een heel stuk kleiner.

En hunters zijn super saai om te spelen, dus je levert er dan alsnog wel wat voor in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Elke class heeft wel een pve build om snel te lvl. Mijn warrior levelde als een gek met een full fury build.

Echter sta ik nu lang in te hakken op mobs als ik een quest doe vanwege me prot build, achja wel weer leuk als je bij lvl 68 mobs met shieldblock 2x hun volledige atack blocked, geen downtime :)

[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 28-02-2007 11:28 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Shadow priests, Affliction warlocks, Enhancement shamans, Fury warriors, alle type hunters, Combat rogues en Feral druids levelen allemaal vrij snel vanwege de lage downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:
[...]

QFT! of een hoog lvl warlock.. als je affliction specced ben, kan je gerust, zonder téveel moeite 9 mobs chainpullen van jouw lvl.. (let wel, dit is op 60+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:23:
En hunters zijn super saai om te spelen, dus je levert er dan alsnog wel wat voor in :P
Vandaar m'n "speel wat je leuk vindt" opmerking. M'n mage levelde een stuk sneller dan m'n hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:52:
[...]

Vandaar m'n "speel wat je leuk vindt" opmerking. M'n mage levelde een stuk sneller dan m'n hunter.
Ook is hunter extreem generft en is ie eigenlijk alleen nog maar goed met full bm ^^ (heb ik gehoord dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Agree, speel wat je het beste bevalt en dat zal ook het snelste levelen.
Mijn rogue alt zou in principe net zo snel moeten kunnen levelen als dat m'n mage deed, maar ik vind m'n mage gewoon leuker om te spelen, het bevalt me beter, of misschien ben ik gewoon geen goede rogue en daardoor ging het met mn mage een stuk sneller.

Eergisteren trouwens mn epic flying mount gehaald, doet toch wel pijn om 5000G in 1 muisklik uit te geven (gelukkig had ik gedronken, dat verzachtte de 'pijn' nog enigszins :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

eendje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:02:
genoeg goede redenen om zomaar opeens weg te gaan.. spontaan opkomende spetterpoep valt daar toch echt onder
Om hier even op terug te komen...

Ik had het een week of 2 geleden; iemand in mijn party zei "brb", dus ja dan wachten we wel even. Het was toch in een rustig stukje van Mara. zegt 'ie daarna opeens: "i puked all over the place, gtg clean up". Mja, mijn eerste reactie was echt "wtf?!". :)

--

Overgens heb ik het ook regelmatig mee gemaakt dat je vooraf vraagt hoe lang iemand kan/wil spelen, dan heeft iedereen tijd zat, maar halverwegen moeten ze opeens toch weg. Irritant is dat. Vaak vraag ik wel even waarom ze weg gaan, maar dat wordt zelfden beantwoord. Toch jammer.

Helaas heb ik een redelijke ego-guild, waar mensen niet zo veel zin hebben om je te helpen. Plus dat het ontzettend verdeeld is qua levels, dus er zijn weinig mensen die kunnen helpen. En als level 60 wil niemand helpen in lvl50 instances.

Ben al wel voorzichtig opzoek naar een nieuwe guild, maar nog geen casual Ally PvE guild kunnen vinden op Eonar, waar ik en 3 vrienden van me terecht zouden kunnen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
OkkE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:26:
[...]
Om hier even op terug te komen...

Ik had het een week of 2 geleden; iemand in mijn party zei "brb", dus ja dan wachten we wel even. Het was toch in een rustig stukje van Mara. zegt 'ie daarna opeens: "i puked all over the place, gtg clean up". Mja, mijn eerste reactie was echt "wtf?!". :)
Ouch, ziek zijn en dan wow spelen vind ik logisch, maar om dan alles maar onder te kotsen...

Zelf vind ik het geen probleem om met een pug te werken. Het is altijd even wennen voordat het lekker gaat, maar je groeit vanzelf naar elkaar toe.

Soms is het wel even slikken als een tank een beetje loopt te slapen of de priest mij als mage helemaal geen heal toe stopt (en in sommige gevechten ga ik al dood van een poison/dot :()
Dezelfde slapende tank wachtte ook niet voordat iedereen vol mana had maar ging rap door zonder dat het ons ook maar een keer een wipe heeft gekocht, ik zou rustig gaan wachten maar dit ging dan sneller.

Maar het is altijd leuk om te doen zeker als er een chemie in het team is en het steeds beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogue: "Can you be healer in BF?"
Ik : "Yes, but i will need on DPS leather."

Stilte.

Ik kom door mijn onregelmatige speeltijden niet in een raidguild op boulderfist ,_,. Druid bijna 62, heeft er iemand nog een plek oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:26:
Overgens heb ik het ook regelmatig mee gemaakt dat je vooraf vraagt hoe lang iemand kan/wil spelen, dan heeft iedereen tijd zat, maar halverwegen moeten ze opeens toch weg. Irritant is dat. Vaak vraag ik wel even waarom ze weg gaan, maar dat wordt zelfden beantwoord. Toch jammer.
In zulke gevallen geef van te voren al aan dat ik over x minuten wegmoet.

Voorbeeld gesprek:
Speler: You wanna join us in <instance name>
Ik: Sure, i wanna join you
Speler: Cool, -> invite me
Ik: -> cancel invite
Speler: Why did you cancel the invite?
Ik: I wanna join you, but i have to dinner in 20 minutes, thats why.
Speler: OK
Ik: Good luck in <instance name>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:12
Rakkerzero schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:47:
[...]

Voorbeeld gesprek:
Beetje onzinnig om dan "Ik: Sure, i wanna join you" te zeggen. Had je ook gelijk iets kunnen zeggen van "sorry, but I have dinner in 20 minutes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Rakkerzero schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:47:
[...]

Voorbeeld gesprek:
En vervolgens een reactie krijgen als;

Wow, thanks for the good luck!
Omdat de speler dat totaal niet had verwacht :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!