Om hier even op terug te komen...
Ik had het een week of 2 geleden; iemand in mijn party zei "brb", dus ja dan wachten we wel even. Het was toch in een rustig stukje van Mara. zegt 'ie daarna opeens: "i puked all over the place, gtg clean up". Mja, mijn eerste reactie was echt "wtf?!".
--
Overgens heb ik het ook regelmatig mee gemaakt dat je vooraf vraagt hoe lang iemand kan/wil spelen, dan heeft iedereen tijd zat, maar halverwegen moeten ze opeens toch weg. Irritant is dat. Vaak vraag ik wel even waarom ze weg gaan, maar dat wordt zelfden beantwoord. Toch jammer.
Helaas heb ik een redelijke ego-guild, waar mensen niet zo veel zin hebben om je te helpen. Plus dat het ontzettend verdeeld is qua levels, dus er zijn weinig mensen die kunnen helpen. En als level 60 wil niemand helpen in lvl50 instances.
Ben al wel voorzichtig opzoek naar een nieuwe guild, maar nog geen casual Ally PvE guild kunnen vinden op Eonar, waar ik en 3 vrienden van me terecht zouden kunnen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.