Ben sinds kort ook een beetje aan het rond kijken voor deze telefoon. Echter moet je overal aardig wat bijbetalen (250-300) icm met een 2 jarig abbo
. Het leek mij dat er ook wel aanbiedingen te vinden zijn waar voor je hem goedkoper of voor niets kunt krijgen bij een abbo van 50e.
Verwijderd
bedankt!ilife schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:40:
[...]
Kwam toevallig dit tegen:
Disable charging over USB
If your device can charge over USB, you can probably disable this feature by setting:
HKLM\Drivers\BuiltIn\usbfndrv\EnableUsbCharging = 0 (DWORD decimal)
And to re-enable:
HKLM\Drivers\BuiltIn\usbfndrv\EnableUsbCharging = 1 (DWORD decimal)
ik gebruik hem idd als modem, en om de volle snelheid te halen (HSDPA) heb je dat kabeltje nodig...
want via bluetooth, of zelfs infrarood bereik je die snelheid niet!
Groeten Taerek
Gewoon een aantal winkels binnenlopen en zeggen dat het toch wel een beetje boven je budget ligt. Ik heb van de T-mobile contractverlenging, T-mobile Utrecht en T-mobile Delft 3 verschillende aanbiedingen gehad. De ene verkoper wil verder gaan dan de ander.eppie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:00:
Ben sinds kort ook een beetje aan het rond kijken voor deze telefoon. Echter moet je overal aardig wat bijbetalen (250-300) icm met een 2 jarig abbo. Het leek mij dat er ook wel aanbiedingen te vinden zijn waar voor je hem goedkoper of voor niets kunt krijgen bij een abbo van 50e.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Wat is er dan zo erg aan het chargen via de USB kabel? Kost dat dan snelheid?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:17:
[...]
bedankt!
ik gebruik hem idd als modem, en om de volle snelheid te halen (HSDPA) heb je dat kabeltje nodig...
want via bluetooth, of zelfs infrarood bereik je die snelheid niet!
Groeten Taerek
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Kost laptop-accu zoals je ook kon lezen...Deddiekoel schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:18:
[...]
Wat is er dan zo erg aan het chargen via de USB kabel? Kost dat dan snelheid?
Aan je gewone pc laden is juist positief: kost je netto minder stroom (tenzij het ding telkens uit standby floept zoals bij mij)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
Das idd wel duur, ik had hem in december voor nog geen 40 euro bijbetaling icm relax 150 en pit. Totaal 25 euro ex btw per maandeppie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:00:
Ben sinds kort ook een beetje aan het rond kijken voor deze telefoon. Echter moet je overal aardig wat bijbetalen (250-300) icm met een 2 jarig abbo. Het leek mij dat er ook wel aanbiedingen te vinden zijn waar voor je hem goedkoper of voor niets kunt krijgen bij een abbo van 50e.
Verwijderd
Black Dymond 3.5 is een volledig nieuw besturingssysteem (WM6) en komt in de plaats van versie 5. Je hebt versie 6 dus nog niet nodig. Wat je wel moet weten is dat elke Mobile 6 ROM geen officiele ROM is en dus je garantie kan aantasten.René van Gaalen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:27:
[...]
Ik zie dat die voor windows mobile 6 is en ik draai op versie 5.
Het flashen zelf KAN je toestel beschadigen, hoewel dit in de praktijk eigenlijk nauwelijks voorkomt. Heb zelf al meerdere malen een toestel geflashed, nog nooit problemen mee gehad.
Lees voordat je dit gaat ondernemen diverse fora even door.
Hier (http://www.mrvanx.org/cms...on=com_frontpage&Itemid=1) vindt je een goede handleiding die, als je hem stap voor stap volgt, je een flink eind kan helpen.
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem met Black Dymond 3.5. Ik kan prima internetten over HSDPA, maar lijk niet bereikbaar te zijn tijdens data-sessies. Ook uitgaande telefoongesprekken komen niet door als ik verbonden ben met internet. Zou 3G niet juist synchroon spraak/data moeten toestaan? Meer mensen last van dit probleem? Ik weet niet zeker of het aan de rom ligt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 15:42 ]
Sinds kort heb ik Black 2.5 ( jaja ) en nu vind ik die auto-update van de mail & spb weather geweldig.
Nu vind ik het alleen wel jammer dat me batterij aan het einde van de avond al op is omdat de mail om het kwartier en het weer om het uur wordt geupdate. Nu is daar maar 1 minuutje voor nodig terwijl de gprs altijd aanstaat. Kan ik niet ergens instellen dat de gprs na 3 of 5 minuten weer uitgaat, dat scheelt me 10 minuten per kwartier dus 40 per uur. Dan zou me batterij een stuk langer mee kunnen gaan ? Iemand progje of instelling die ik kan gebruiken.
Tevens trilt me mda niet meer, geen idee hoe dat ineens komt, zomaar van de ene op de andere minuut. Kan je trillen opnieuw erop zetten ? Heb al soft-reset gehad, en x batterij eruit gehaald. Tussendoor elke x van modus veranderd met geluid, trillen & uit.
Graag jullie ervaringen !
Nu vind ik het alleen wel jammer dat me batterij aan het einde van de avond al op is omdat de mail om het kwartier en het weer om het uur wordt geupdate. Nu is daar maar 1 minuutje voor nodig terwijl de gprs altijd aanstaat. Kan ik niet ergens instellen dat de gprs na 3 of 5 minuten weer uitgaat, dat scheelt me 10 minuten per kwartier dus 40 per uur. Dan zou me batterij een stuk langer mee kunnen gaan ? Iemand progje of instelling die ik kan gebruiken.
Tevens trilt me mda niet meer, geen idee hoe dat ineens komt, zomaar van de ene op de andere minuut. Kan je trillen opnieuw erop zetten ? Heb al soft-reset gehad, en x batterij eruit gehaald. Tussendoor elke x van modus veranderd met geluid, trillen & uit.
Graag jullie ervaringen !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb zojuist de ScummVM op mijn Vario II met Black 3.5 gezet. Dit gaat me echt veel tijd kosten. Het werkt namelijk als een zonnetje. Nu kan ik eindelijk Sam & Max eens uit gaan spelen!
@ hierboven
dat is interessant, kun je daar wat meer over vertellen? Dat lijkt me ook wel erg leuk. Wat moet je daar allemaal voor hebben om dat te kunnen draaien?
dat is interessant, kun je daar wat meer over vertellen? Dat lijkt me ook wel erg leuk. Wat moet je daar allemaal voor hebben om dat te kunnen draaien?
Verwijderd
Ik heb mijn Vario II geflashed met 20070519_LVSW_RUU_Hermes_WWE_3.30.2.1 ( ook een aanrader )
Alleen heb ik problemen met m'n pop3 instellingen
Ik kan wel m'n email ontvangen ( dus staat dat allemaal goed ) alleen kan ik niks verzenden via smtp.gprs.t-mobile.nl
Wie weet daar de oplossing voor?
Ik kan wel m'n email ontvangen ( dus staat dat allemaal goed ) alleen kan ik niks verzenden via smtp.gprs.t-mobile.nl
Ik gebruik dat smtp adres met dezelfde ROM en alles werkt hier prima. Probeer de smtp server eens opnieuw in te vullen of anders je mail account opnieuw aan te maken. Je hebt geen authentication gebruikt voor de uitgaande mail server neem ik aan.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:27:
Ik heb mijn Vario II geflashed met 20070519_LVSW_RUU_Hermes_WWE_3.30.2.1 ( ook een aanrader )
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik vanuit het register dat groene knipperende lampje kan uitschakelen.
Liefst niet met 3th party software. Draai Black 3.5
Het lampje dat je telefoon aanstaat? Waarom zou je die uit willen hebben?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:07:
Iemand een idee hoe ik vanuit het register dat groene knipperende lampje kan uitschakelen.
*empty*
Verwijderd
Ik heb hem nu al meerdere keren opnieuw ingevoerd ( smtp.gprs.t-mobile.nl ), maar uitgaand krijg ik niet aan de praat 
en ik heb net als wat jij heb geen authentication.
Tevens heb ik nog een klein vraagje, ik heb nu alleen als extra programma alleen "Marsware Weatherpanel" memmaid en Total commander erin staan.
En heeft mijn toestel al 2 keer vast gelopen... dat ik hem op standby had en hem niet aan krijg.
Tevens heb ik nog een klein vraagje, ik heb nu alleen als extra programma alleen "Marsware Weatherpanel" memmaid en Total commander erin staan.
En heeft mijn toestel al 2 keer vast gelopen... dat ik hem op standby had en hem niet aan krijg.
Kassad schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 09:25:
[...]
Ik gebruik dat smtp adres met dezelfde ROM en alles werkt hier prima. Probeer de smtp server eens opnieuw in te vullen of anders je mail account opnieuw aan te maken. Je hebt geen authentication gebruikt voor de uitgaande mail server neem ik aan.
Hier ben ook ík erg nieuwsgierig naar!NeoMe schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:39:
Sinds kort heb ik Black 2.5 ( jaja ) en nu vind ik die auto-update van de mail & spb weather geweldig.
Het moeilijkste is aan de spellen te komen maar die zijn op zich nog wel te krijgen. Als je een van de ondersteunde games hebt moet je de PocketScumm op je Hermes installeren en die dan richting die gamefiles wijzen. Dan kun je nog wat instellingen aanpassen voor beeld en geluid en je kunt gaan. Ik draai nu al mijn LucasArts klassiekers zoals Monkey Island 1, Full Throttle etc op mijn foon.EQJim schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:37:
@ hierboven
Hallo allemaal,
Ik heb onderstaande registry hack uitgevoerd om van mijn T-Mobile skin af te komen, maar bij het invoeren van mijn pincode blijft hij die lelijke grijs-roze skin weergeven.
Remove operator skin from Phone app
If your device's Phone app is skinned, you can remove by setting:
HKLM\Security\Phone\Skin\Enabled = 0 (DWORD decimal)
Heeft iemand een idee hoe ik deze weg kan krijgen?
Ik heb onderstaande registry hack uitgevoerd om van mijn T-Mobile skin af te komen, maar bij het invoeren van mijn pincode blijft hij die lelijke grijs-roze skin weergeven.
Remove operator skin from Phone app
If your device's Phone app is skinned, you can remove by setting:
HKLM\Security\Phone\Skin\Enabled = 0 (DWORD decimal)
Heeft iemand een idee hoe ik deze weg kan krijgen?
Heeft iemand een goede truc om zowel messenger live aan te hebben staan en niet de contacten in je telefoon erin te hebben staan?
Mocht dit niet mogelijk zijn, wat is dan precies hetgene wat het programma doet? Waarom worden sommige contacts gemerged en sommige niet?
Mocht dit niet mogelijk zijn, wat is dan precies hetgene wat het programma doet? Waarom worden sommige contacts gemerged en sommige niet?
echt TE irritant ja! Ook HIER ben ik dus nieuwsgierig naarCarnagy schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:20:
Heeft iemand een goede truc om zowel messenger live aan te hebben staan en niet de contacten in je telefoon erin te hebben staan?
Verwijderd
Oke ik heb eindelijk de mail nu goed werkend
tevens ben ik van Radio 1.41 terug gegaan naar 1.40 ( misschien is die stabieler )
Het lijkt wel veel sneller te gaan nu
Het lijkt wel veel sneller te gaan nu
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 19:23 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=295976
TodayGIF v0.0.2 (Freeware)
Requirements: PocketPC
Overview: TodayGIF is a today screen plugin which allows you to display at dynamic .GIF image at your today screen. There are some options like selecting the image position and choosing a different image file from your device.
Eindelijk een freeware versie en het werkt.
http://www.ppc*****.org/phpBB2/articles.php?t=22793&order=DESC&mode=news&sid=e98366e3527adaec1c2e3daf29fcd576
TodayGIF v0.0.2 (Freeware)
Requirements: PocketPC
Overview: TodayGIF is a today screen plugin which allows you to display at dynamic .GIF image at your today screen. There are some options like selecting the image position and choosing a different image file from your device.
Eindelijk een freeware versie en het werkt.
http://www.ppc*****.org/phpBB2/articles.php?t=22793&order=DESC&mode=news&sid=e98366e3527adaec1c2e3daf29fcd576
Verwijderd
Hij ligt snachts naast mijn bed.. erg irritant.MR_VIPER schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:18:
[...]
Het lampje dat je telefoon aanstaat? Waarom zou je die uit willen hebben?
Iemand?
Verwijderd
Dan draai je de telefoon om 
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:04:
[...]
Hij ligt snachts naast mijn bed.. erg irritant.
Iemand?
Verwijderd
Ik sta ook op het punt om de tytn te kopen. (of hts moet met iets beters komen na 5 juni) Hebben de huidige modellen nog steeds het screenallignement probleem? en evt andere oude babyziektes?
Het kan zijn dat iemand nog oude voorraad heeft, maar dit probleem is nu echt opgelost dus je hoort het niet meer tegen te komen.Voor de rest zijn er geen bugs, behalve de bekende WM5 bugs.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:49:
Ik sta ook op het punt om de tytn te kopen. (of hts moet met iets beters komen na 5 juni) Hebben de huidige modellen nog steeds het screenallignement probleem? en evt andere oude babyziektes?
Voor mensen die moeite hebben om de juiste MMS en GPRS internet settings in te stellen:
Ga naar www.htc.com
klik op "select region and language" en kies europe
klik op "support" en kies de htc 3600
klik op "software updates"
scroll naar beneden en zie daar "Network Settings Wizards"
download de cab file en tadaa! Prima instellingen van HTC zelf voor alle nederlandse providers.
Ik heb zelf al ervaren dat als ik wifi inschakel hij geen gprs gebruikt!
Bovenstaande met dank aan de helpdesk van HTC
Ga naar www.htc.com
download de cab file en tadaa! Prima instellingen van HTC zelf voor alle nederlandse providers.
Hoe moest je dat volgens de helpdesk van HTC doen dan?austin_77 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:59:
Voor mensen die moeite hebben om de juiste MMS en GPRS internet settings in te stellen:
Ga naar www.htc.com
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar ik heb de file htcp3600-NWW_Netherlands_Setup.zip gedownload via die site en vervolgens het exe bestand gerund terwijl ik geconnect was via active sync.Joen schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:17:
[...]
Hoe moest je dat volgens de helpdesk van HTC doen dan?
De file voor de 3600 werkt prima op de TyTn volgens de helpdesk en dat klopt. HTC heeft zelf deze files gemaakt. Ik kwam er niet uit, zelfs niet na bellen met de KPN helpdesk die me verwezen naar www.bel.nl voor de settings.
Nou dat snap ik helemaal niet? Ik heb KPN en heb heel wat rom upgrades gedaan maar nog nooit wat ingesteld voor MMS of GPRS. Zodra ik mijn sim plaats werkt het gewoon. Dus ik denk dat je sim wellicht niet goed is? Ik draai nu de laatste dymond versie btw.austin_77 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:25:
[...]
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar ik heb de file htcp3600-NWW_Netherlands_Setup.zip gedownload via die site en vervolgens het exe bestand gerund terwijl ik geconnect was via active sync.
De file voor de 3600 werkt prima op de TyTn volgens de helpdesk en dat klopt. HTC heeft zelf deze files gemaakt. Ik kwam er niet uit, zelfs niet na bellen met de KPN helpdesk die me verwezen naar www.bel.nl voor de settings.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Das een strakke SIM kaart die jij hebt, dat de kaart de MMS en GPRS instellingen binnen windows instelt!marco899 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 07:24:
[...]
Nou dat snap ik helemaal niet? Ik heb KPN en heb heel wat rom upgrades gedaan maar nog nooit wat ingesteld voor MMS of GPRS. Zodra ik mijn sim plaats werkt het gewoon. Dus ik denk dat je sim wellicht niet goed is? Ik draai nu de laatste dymond versie btw.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Het standby probleem komt redelijk vaak voor, ik heb er met verschillende ROMs ook last van. De ene ROM heeft er meer last van dan de andere. Ik heb er nog geen oplossing voor gezien.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:37:
Ik heb hem nu al meerdere keren opnieuw ingevoerd ( smtp.gprs.t-mobile.nl ), maar uitgaand krijg ik niet aan de praat
[...]
Ik neem aan dat je een T-mobile gebruiker bent trouwens? Heb je geen spaties voor of achter het SMTP adres staan?
Verwijderd
Ik heb inmiddels de mail voor elkaar, ik heb alleen geen idee waar het aan heeft gelegen.
Tevens lijkt mijn toestel nu beter te lopen en is hij nog niet vast gelopen vanuit de standby functie..
Ik had de laaste radio rom erop gezet, maar die was denk ik niet zo stabiel ( draai nu op 1.40 )
Daarnaast heb ik heb nog een keer geflashed met de laaste rom van Elf, dat is een verbeterde versie van LVSW ROM 3.30.2.1
http://rapidshare.com/files/33719657/Elf_Edition_v2.1.exe
Tevens lijkt mijn toestel nu beter te lopen en is hij nog niet vast gelopen vanuit de standby functie..
Ik had de laaste radio rom erop gezet, maar die was denk ik niet zo stabiel ( draai nu op 1.40 )
Daarnaast heb ik heb nog een keer geflashed met de laaste rom van Elf, dat is een verbeterde versie van LVSW ROM 3.30.2.1
http://rapidshare.com/files/33719657/Elf_Edition_v2.1.exe
Kassad schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:49:
[...]
Het standby probleem komt redelijk vaak voor, ik heb er met verschillende ROMs ook last van. De ene ROM heeft er meer last van dan de andere. Ik heb er nog geen oplossing voor gezien.
Ik neem aan dat je een T-mobile gebruiker bent trouwens? Heb je geen spaties voor of achter het SMTP adres staan?
Verwijderd
Ik krijg hem nog steeds niet gesynct 
NeoMe schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:31:
*** [ MSN LIVE MESSENGER SYNC FIX ] ***
![]()
- PC: Kies Avatar.
- PPC: Kopier Avatar naar de StorageCard
- PPC: Klik op Windows Live ( Overzicht naam/avatar etc )
- PPC: Kies exact dezelfde Avatar als op je PC.
- PPC: Done, als je wilt soft-reset & Syncen maar.
Resultaat: Last sync - Connected
Hij stelt helemaal niets in, er staat niet bij ISP of wat so ever. Hij verbind gewoon prima zonder deze instellingen via GPRS. Op mijn I-mate SP5 moet ik wel altijd handmatig mijn MMS instellen maar bij de HTC heb ik dit nog nooit nodig gehad. En ook bij de SP5 heb ik zonder instellingen een uitstekend GPRS verbinding.Kassad schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:47:
[...]
Das een strakke SIM kaart die jij hebt, dat de kaart de MMS en GPRS instellingen binnen windows instelt!
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
op xda-developers. com kun je hier een progje voor vinden, het heet Bandswitch. Je kunt hier schema's instellen wanneer je gprs aangaat en weer uit, tevens kun je je device forcen om alleen gprs te gebruiken, ook al is umts beschikbaar (scheelt batterij). Verder zou je ook GB-Soft tweak kunnen gebruiken, dat appje kun je instellen na een x aantal minuten de verbinding te verbreken. GB Soft tweak vind je ook op xda dev, anders via google.NeoMe schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:39:
"Helaas is uw verbinding om technische redenen verbroken"
Alweer, met KPN UMTS..... Dat krijgt mijn gesprekspartner dus te horen. Gebeurt echt heel vaak op deze locatie (hoge verdieping @ flat, verdomme 400 meter naast een UMTS-mast).
Ligt dat nou aan de TyTN die niet om kan gaan met achtergrondruis (vanwege hoge locatie)?
Alweer, met KPN UMTS..... Dat krijgt mijn gesprekspartner dus te horen. Gebeurt echt heel vaak op deze locatie (hoge verdieping @ flat, verdomme 400 meter naast een UMTS-mast).
Ligt dat nou aan de TyTN die niet om kan gaan met achtergrondruis (vanwege hoge locatie)?
[ Voor 16% gewijzigd door Sorcerer8472 op 03-06-2007 16:02 ]
Dit probleem had ik ook, met zowel radio rom: 1.40.30.00 en 1.41.00.10. Ik ben toen naar radio rom 1.38.30.10 gegaan en nu lijkt het probleem opgelost.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:42:
Ik heb het volgende probleem met Black Dymond 3.5. Ik kan prima internetten over HSDPA, maar lijk niet bereikbaar te zijn tijdens data-sessies. Ook uitgaande telefoongesprekken komen niet door als ik verbonden ben met internet. Zou 3G niet juist synchroon spraak/data moeten toestaan? Meer mensen last van dit probleem? Ik weet niet zeker of het aan de rom ligt.
Ik zou nog ff wachten op de opvolger van de Hermes, de Kaiser.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:49:
Verwijderd
Nee dat is dan ook niet slim.... dan heb je weer die kinderziektes maar dan op de Kaiser
Andre.Koster schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:15:
[...]
Ik zou nog ff wachten op de opvolger van de Hermes, de Kaiser.
Ik heb eerst een 6230 gehad en maak nu gebruik van een symbian phone de Nokia N70.
Ik ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de HTC TyTN en de Nokia N95 / E65
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe de HTC / WM bevalt ivm windows mobile.
Mijn vriendin heeft de Mda vario (1) ik vind het een fijn toestel hoop alleen dat ik aan het qwerty toetsenbord kan wennen ipv T9.
Wie weet de voordelen van een WM phone ivm de symbian phone.
Het toestel is namelijk vrij prijzig (€255 bij betalen vodafone 35 + internet 1 jr) ivm de nokia N 95 (€188) en de E65(gratis)
Ik ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de HTC TyTN en de Nokia N95 / E65
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe de HTC / WM bevalt ivm windows mobile.
Mijn vriendin heeft de Mda vario (1) ik vind het een fijn toestel hoop alleen dat ik aan het qwerty toetsenbord kan wennen ipv T9.
Wie weet de voordelen van een WM phone ivm de symbian phone.
Het toestel is namelijk vrij prijzig (€255 bij betalen vodafone 35 + internet 1 jr) ivm de nokia N 95 (€188) en de E65(gratis)
Verwijderd
weet je hoe je (tijdelijk) UMTS uit zou kunnen schakelen als je in een slecht umts-gebied zit. Je kunt bij phone-settings wel kiezen voor bandinstellingen, maar als je daar invult GSM in plaats van auto geeft hij de melding dat dat niet beschikbaar is. Ik wil wel UMTS houden, maar tijdelijk kunnen uitschakelenEasyKill schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:23:
[...]
Dit probleem had ik ook, met zowel radio rom: 1.40.30.00 en 1.41.00.10. Ik ben toen naar radio rom 1.38.30.10 gegaan en nu lijkt het probleem opgelost.
Volgens mij kan dat met HTCustom. Zo een tweak prog. Maar ik weet niet zeker of zei ook die optie bieden. De TyTN kan het in iedergeval niet zelf.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:03:
[...]
weet je hoe je (tijdelijk) UMTS uit zou kunnen schakelen als je in een slecht umts-gebied zit. Je kunt bij phone-settings wel kiezen voor bandinstellingen, maar als je daar invult GSM in plaats van auto geeft hij de melding dat dat niet beschikbaar is. Ik wil wel UMTS houden, maar tijdelijk kunnen uitschakelen
ja idd, k had toch nog problemen met bellen en gebeld worden met hsdpa aan, dit schijnt iets te maken te hebben met problemen bij sommige providers (kpn, vodafone)...DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:35:
[...]
Volgens mij kan dat met HTCustom. Zo een tweak prog. Maar ik weet niet zeker of zei ook die optie bieden. De TyTN kan het in iedergeval niet zelf.
dus heb ik HTweakC 2.1b geinstalleerd, hier te dl: http://www.fit4cat.de. Hiermee kun je hdspa aan of uit zetten. Niet vergeten de settings te saven en een softreset van de tytn.
ik was wel wat te voorbarig met de firmware upgrade, dit klopt niet k maakte geen onderscheid tussen hdspa en 3g. Ik heb nu dus gewoon: radiorom 1.40 draaien met hdspa disabled en ik kan nu bellen en gebeld worden met 3g aan.
[ Voor 15% gewijzigd door EasyKill op 04-06-2007 03:43 ]
Toen ik gister mijn vario 2 uit mn broekzak haalde zag ik tot mn grote spijt dat het display onder het scherm gebarsten lijkt te zijn (dus niet het plastic on-top). Als je hem aanzet zie je alleen nog maar een groot warrig kleurenfestijn, en als ie uit staat zie je vrij duidelijk een druk-punt. Ik kan me absoluut niet herinneren hoe dit gebeurt zou moeten zijn, doe em altijd alleen in broekzak zonder sleutels ed.
Maar nu de grote vraag, heeft iemand van jullie ervaring met hoe T-mobile shops (heb hem daar gekocht) hiermee omgaan? Lijkt me dat t niet onder de garantie valt, maar misschien doen ze toch niet moeilijk.
Maar nu de grote vraag, heeft iemand van jullie ervaring met hoe T-mobile shops (heb hem daar gekocht) hiermee omgaan? Lijkt me dat t niet onder de garantie valt, maar misschien doen ze toch niet moeilijk.
Verwijderd
heb Bandswitch geinstalleerd en dat werkt prima. Je kunt dan tijdelijk kiezen uit GSM/ 2G of 3G netwerk. Bedankt. Hoe is met website?DaannO schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:35:
[...]
Volgens mij kan dat met HTCustom. Zo een tweak prog. Maar ik weet niet zeker of zei ook die optie bieden. De TyTN kan het in iedergeval niet zelf.
[quote][b][message=28156439,noline]Finwe schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:35[/message
[ Ik draag hem daarom altijd zonder iets erbij in mijn broekzak met het scherm naar de binnenkant.
Ook gebruik ik een screenprotector tegen krasjes ( zal niet tegen dit geholpen hebben ) ]
[ Verder draai ik nu Black Dymond 3.5, heb niet echt het gevoel dat het sneller wordt naar mate de versies hoger worden. Ik ben van mening dat 2.0 nog altijd de snelste was. Maargoed, Dymond heeft ook haar voordelen. Zal binnenkort een survey schrijven als ik hem twee weken heb draaien ]
[ - 1e probleem - Hij vraagt niet altijd automatisch om Pin, hard-reset gedaan, alles opnieuw erop. Nu geen last meer van. ]
[ - 2e probleem - SPB Weather had eerst witte letters nu zwart, dus kan het niet lezen ivm de achtergrond van Black ] [ Hier de Fix: http://www.softspb.com/do...r/SpbWeather767_setup.exe ]
Kost een middag, maar nu werkt alles weer perfect.
[ Ik draag hem daarom altijd zonder iets erbij in mijn broekzak met het scherm naar de binnenkant.
Ook gebruik ik een screenprotector tegen krasjes ( zal niet tegen dit geholpen hebben ) ]
[ Verder draai ik nu Black Dymond 3.5, heb niet echt het gevoel dat het sneller wordt naar mate de versies hoger worden. Ik ben van mening dat 2.0 nog altijd de snelste was. Maargoed, Dymond heeft ook haar voordelen. Zal binnenkort een survey schrijven als ik hem twee weken heb draaien ]
[ - 1e probleem - Hij vraagt niet altijd automatisch om Pin, hard-reset gedaan, alles opnieuw erop. Nu geen last meer van. ]
[ - 2e probleem - SPB Weather had eerst witte letters nu zwart, dus kan het niet lezen ivm de achtergrond van Black ] [ Hier de Fix: http://www.softspb.com/do...r/SpbWeather767_setup.exe ]
Kost een middag, maar nu werkt alles weer perfect.
[ Voor 159% gewijzigd door NeoMe op 04-06-2007 16:01 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Vergeet het maar. Ik had hetzelfde bij mijn MDA Pro. Nix garantie, mocht hem voor, als ik het me goed herinner, 300 euro laten fixen. Niet gedaan; je kunt dan wel goedko(o)p(er) een nieuwe telefoon krijgen (via 'Lost&Stolen'-verlenging) - zo ben ik destijds aan de Vario II gegaan.Finwe schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:35:
Toen ik gister mijn vario 2 uit mn broekzak haalde zag ik tot mn grote spijt dat het display onder het scherm gebarsten lijkt te zijn (dus niet het plastic on-top). Als je hem aanzet zie je alleen nog maar een groot warrig kleurenfestijn, en als ie uit staat zie je vrij duidelijk een druk-punt. Ik kan me absoluut niet herinneren hoe dit gebeurt zou moeten zijn, doe em altijd alleen in broekzak zonder sleutels ed.
Overigens heb ik later, via inkoopakties.net, een nieuwe LCD besteld voor 80 euro, en die er zelf binnen 10 minuten ingezet - doet het weer perfect. Nu dus een Pro en een Vario II tot mijn beschikking, voor elke situatie iets
Dus je kunt het zelf proberen, al is Vario II scherm misschien moeilijker te vervangen dan dat van de pro - dat weet ik niet. En probeer eerst het scherm ergens betaalbaar te vinden (schijnt op Ebay ook wel te vinden te zijn).
Maar goed, niet geschoten is altijd mis; dus vraag voor de zekerheid eerst T-mob even.
Ciao!
Ik vermoed dat T-Moblie idd (mijns inziens terecht) zegt: Eigen schuld dikke bult. Duur grapje. Maar even bellen om te kijken wat ze voor je kunnen doen kan geen kwaad natuurlijk.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:55:
[...]
heb Bandswitch geinstalleerd en dat werkt prima. Je kunt dan tijdelijk kiezen uit GSM/ 2G of 3G netwerk. Bedankt. Hoe is met website?
offtopic:
Ik heb hem online gegooid, maar het is nu nog alleen maar nieuws. Ik moet nog even content in het forum gooien. Zie mijn sig
Ik heb hem online gegooid, maar het is nu nog alleen maar nieuws. Ik moet nog even content in het forum gooien. Zie mijn sig
Huh? Dus gebeld worden kan _nooit_ als je hsdpa aan hebt staan? Ik merkte het idd ook nu ik 1.40 heb installed. Zelfs als je geen data overpompt werkt het niet. En er is geen fix voor?EasyKill schreef op maandag 04 juni 2007 @ 03:16:
[...]
ja idd, k had toch nog problemen met bellen en gebeld worden met hsdpa aan, dit schijnt iets te maken te hebben met problemen bij sommige providers (kpn, vodafone)...
dus heb ik HTweakC 2.1b geinstalleerd, hier te dl: http://www.fit4cat.de. Hiermee kun je hdspa aan of uit zetten. Niet vergeten de settings te saven en een softreset van de tytn.
ik was wel wat te voorbarig met de firmware upgrade, dit klopt niet k maakte geen onderscheid tussen hdspa en 3g. Ik heb nu dus gewoon: radiorom 1.40 draaien met hdspa disabled en ik kan nu bellen en gebeld worden met 3g aan.

Met EDGE had ik vaak hetzelfde probleem trouwens

Waarom is er voor zowat elke normale functie van dit apparaat een fix of een hack nodig?

[ Voor 4% gewijzigd door Sorcerer8472 op 04-06-2007 19:55 ]
Verwijderd
Nu heb ik een andere radio rom ( 1.40 ) en een WM6 rom van Elf, en liep ie nog vast in de stanby modus 
Is daar al een oplossing voor?
Het gebeurt me telkens wanneer ik de telefoon "echt"nodig heb...
Is daar al een oplossing voor?
Het gebeurt me telkens wanneer ik de telefoon "echt"nodig heb...
Windows Mobile 5 is gewoon brak en kan al die nieuwe diensten niet echt aan. Vandaar WM6. Wel slechte zaak imho.Sorcerer8472 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:55:
[...]
Huh? Dus gebeld worden kan _nooit_ als je hsdpa aan hebt staan? Ik merkte het idd ook nu ik 1.40 heb installed. Zelfs als je geen data overpompt werkt het niet. En er is geen fix voor?![]()
![]()
![]()
![]()
Met EDGE had ik vaak hetzelfde probleem trouwens
Waarom is er voor zowat elke normale functie van dit apparaat een fix of een hack nodig?
Ik moet zeggen dat ik het niet met je eens ben Daanno.DaannO schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:36:
[...]
Windows Mobile 5 is gewoon brak en kan al die nieuwe diensten niet echt aan. Vandaar WM6. Wel slechte zaak imho.
Ik heb nl. echt nergens last van.
HTC TyTN, Radio 1.38 WM5 .
Wel is er een thread geweest over de Provider instellingen CAB welke vanaf de Smartmobility.nl site was te downloaden dat die met name ervoor verantwoordelijk was voor de problemen zoals die hierboven genoemd staan. (Niet bereikbaar / bellen in UMTS gebied.)
Het ligt m.i. dan ook niet aan WM5 maar aan de modificaties welke de Telcom providers eraan toevoegen / testen.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Lief dat je me Eggy noemt, maar dat is toch echt iemand anders met een rode nick: EggyReVolpe schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:50:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het niet met je eens ben Daanno.
Wel is er een thread geweest over de Provider instellingen CAB welke vanaf de Smartmobility.nl site was te downloaden dat die met name ervoor verantwoordelijk was voor de problemen zoals die hierboven genoemd staan. (Niet bereikbaar / bellen in UMTS gebied.)
Het ligt m.i. dan ook niet aan WM5 maar aan de modificaties welke de Telcom providers eraan toevoegen / testen.
Verder is het idd ook zo dat providers er extra veel troep in gooien, maar dat moet ook wel. WM5 ondersteunt vanuit zich zelf nog geen HSDPA, dus moeten ze er wel een patch voor uit brengen en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te noemen.
Als je nergens last van hebt, geloof ik niet dat je een power user hebt. Mijn TyTN is gewoon HTC-branded dus. Schone WM5, geen operator-spul. WM5 is brak, klaar. Erg jammer dat het niet mogelijk lijkt om gebeld te worden en HSDPA tegelijkertijd te gebruiken (kan bellen alleen maar via simpelere fasemodulatie ofzo en krijgt HSDPA-snelheid hogere prioriteit dan het aannemen van een gesprek + verlagen van snelheid, ofzo?)ReVolpe schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:50:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het niet met je eens ben Daanno.
k kwam dit nog tegen:
http://forum.pocketinfo.n...iet-bellen-hsdpa-kpn.html
ik zit bij vodafone, zou daarvoor hetzelfde gelden?
voorlopig laat ik in ieder geval hsdpa mooi uitstaan.
Verder vind ik WM5 ook erg brak. Draai nu al een tijdje op black 3.5 en dit is vooral een verademing met het gebruik van Tomtom 6. Tot nog toe iig nog geen vage vastlopers of tijdelijk hangende schermen etc. gehad.
voorlopig laat ik in ieder geval hsdpa mooi uitstaan.
Verder vind ik WM5 ook erg brak. Draai nu al een tijdje op black 3.5 en dit is vooral een verademing met het gebruik van Tomtom 6. Tot nog toe iig nog geen vage vastlopers of tijdelijk hangende schermen etc. gehad.
Ik krijg bij google maps op mn pocket pc geen installatiebestandje als ik naar de link ga. iemand die hier een fix voor weet?
Ik heb inmiddels 1 vastloper gehad met 3.0.1, maar heb het ook erg intensief gebruikt. Als het hierbij blijft vind ik het primaEasyKill schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 02:02:
k kwam dit nog tegen:
voorlopig laat ik in ieder geval hsdpa mooi uitstaan.![]()
HSDPA-verhaal ligt dus idd aan KPN, het staat zelfs op hun customer service pagina's. Oplossing is het uitzetten van HSDPA. Als je je verbinding open laat staan dan is dat niet zo'n probleem denk ik: hij switcht na een seconde of 15 idle automatisch terug naar 3G, en dan ben je weer bereikbaar (ff getest). Soms switcht hij echter ineens terug naar HSDPA om 1 pakketje te sturen ofzo, en dan ben je weer ff onbereikbaar.
Wel lekker onprofessioneel van KPN
Verwijderd
potjandrie,
volgens mij ben ik het slachtoffer van die screen alighnment issues sinds vandaag
Ik heb hem net een week of 3 geleden geflashed naar olipro, black 3,5 en 1.41 radio
Iemand ideen wat ik kan doen
?
volgens mij ben ik het slachtoffer van die screen alighnment issues sinds vandaag
Ik heb hem net een week of 3 geleden geflashed naar olipro, black 3,5 en 1.41 radio
Iemand ideen wat ik kan doen
Het is volgens mij geen software probleem maar HW. Dus als je het bij die normale rom niet had, dan ligt het aan je huidige.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:31:
potjandrie,
Iemand ideen wat ik kan doen?
How to fix the screen alignment issueVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:31:
potjandrie,
Iemand ideen wat ik kan doen?
Verwijderd
ik bedoelde meer met de software update dat ik mn garantie kwijt benDaannO schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:34:
[...]
Het is volgens mij geen software probleem maar HW. Dus als je het bij die normale rom niet had, dan ligt het aan je huidige.
Flash je de boel toch gewoon terug?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:38:
[...]
ik bedoelde meer met de software update dat ik mn garantie kwijt ben
Divide and conquer.
Gister deze mooie telefoon binnen gekregen, erg mooi ding. meteen Black 3.5 erop gezet en radio 1.41.
maar nu heb ik 2 issues: de WiFi kan geen geen netwerken vinden(erg kut aangezien ik dus wm6 nodig had voor WPA met AES) en ik kan niet uitvinden hoe ik dingen verzend met bluetooth(staat niet in het context menu). weet iemand hier een fix voor? (andere radio versie ofzo)
ook kon ik gister via BT wel dingen ontvangen en plotseling ook weer niet terwijl bt wel aan stond aan stond
maar nu heb ik 2 issues: de WiFi kan geen geen netwerken vinden(erg kut aangezien ik dus wm6 nodig had voor WPA met AES) en ik kan niet uitvinden hoe ik dingen verzend met bluetooth(staat niet in het context menu). weet iemand hier een fix voor? (andere radio versie ofzo)
ook kon ik gister via BT wel dingen ontvangen en plotseling ook weer niet terwijl bt wel aan stond aan stond
[ Voor 12% gewijzigd door Lieter op 06-06-2007 10:45 ]
=)
Verwijderd
Ik heb sinds ik Black 3.5 en radio 1.41 draai ook BT-issues. Niet ontvangen, wel paren, andere telefoons herkennen mn Tytn als een niet-compatible toestel terwijl ik eerst echt nooit problemen hiermee had...Lieter schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:44:
Gister deze mooie telefoon binnen gekregen, erg mooi ding. meteen Black 3.5 erop gezet en radio 1.41.
WLAN issue is min of meer bekend. Wat ik kan aanraden is om je Wifi een tijdje open te laten staan. Mijn probleem is niet verbinden (dat doettie erg snel) maar de verbinding vast houden.Lieter schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:44:
Verwijderd
Beste,
Ik ben nogal een leek op het gebied van pocket pc's.
Wat is die black juist en wat doet het?
Waar kan ik de 3.5 vinden, ik vind enkel de 2.5
En kan ik eerst de nieuwe rom installeren?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=307951
of is dit geen officiele rom maar ook een os en kan dit dus niet in samenwerking met die black?
Groeten
Ik ben nogal een leek op het gebied van pocket pc's.
of is dit geen officiele rom maar ook een os en kan dit dus niet in samenwerking met die black?
Groeten
De rom vind je hier. Black is gewoon de naam van de Rom, het is eigenlijk een distributie van WM6 ipv het oorspronkelijke WM5 op de TyTN. Het is hetzelfde als waar jou link naar verwijst (LVSW), maar dan anders (een andere flavour).Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:39:
Beste,
Groeten
Kijk ook hier voor meer info over Black Dymond.
offtopic:
Het is trouwens niet nodig/gewenst om op T.net te groeten, het is wel netjes maar vervuilt het topic zo snel.
Het is trouwens niet nodig/gewenst om op T.net te groeten, het is wel netjes maar vervuilt het topic zo snel.
[ Voor 13% gewijzigd door EQJim op 06-06-2007 13:08 ]
de WiFi werkt nu, en de BT nog niet.
maar een andere vraag, als ik een SMSje krijg blijft de telefoon het muziekje(eigen huis en tuin
) afspelen en trillen. Terwijl ik dus dat smsje lees in het today scherm en al weg heb getapt... heel vervelend, weet iemand hoe dit zit?
maar een andere vraag, als ik een SMSje krijg blijft de telefoon het muziekje(eigen huis en tuin
=)
@Dieter
Microsoft heeft een kale algemene Windows Mobile 6 versie. Fabrikanten passen deze aan aan hun telefoon en de provider past dan meestal ook nog het een en ander aan. Nu zijn we echter al vrij lang aan't wachten op HTC en onze provider op een WM^versie voor deze telefoon. Dus eentje met drivers en software.
Een van de gebruikers (die JasJamming) heeft die kale WM6 rom gepakt en deze zo bewerkt dat ie er black uitziet en aangepast is voor deze telefoon. Hij is echter niet de enige. Vandaar ook de ondertussen talloze andere versies. Welke het beste is mag je zelf bepalen. Ik ben iig zeer tevreden met Black 3.5.
Microsoft heeft een kale algemene Windows Mobile 6 versie. Fabrikanten passen deze aan aan hun telefoon en de provider past dan meestal ook nog het een en ander aan. Nu zijn we echter al vrij lang aan't wachten op HTC en onze provider op een WM^versie voor deze telefoon. Dus eentje met drivers en software.
Een van de gebruikers (die JasJamming) heeft die kale WM6 rom gepakt en deze zo bewerkt dat ie er black uitziet en aangepast is voor deze telefoon. Hij is echter niet de enige. Vandaar ook de ondertussen talloze andere versies. Welke het beste is mag je zelf bepalen. Ik ben iig zeer tevreden met Black 3.5.
Ben nu inmiddels bekend met de Black Roms, had 2, 2.5, 3.1 & nu 3.5 eropstaan. De Black versie bevalt me prima, lekker stabiel en vooral een stuk sneller. ligt ook een beetje aan wat voor soort software je zelf draait. Vind 3.5 nog een van de betere tot nu toe. Nog geen problemen mee gehad.
Ikzelf heb zowat alles van SPB erop draaien, en mijn today ziet er wel relaxt uit. Normaal heb ik bij Live Messenger een overzichtje van me laatste 3 mails, en als ik een Afspraak heb dan schuift de Device Lock net wat naar beneden zonder dat er een irritantje scrollbalk rechts komt. Oftewel 'Past Precies'
Software die ik heb draaien:
SPB Weather
SPB Brain Evolution
SPB Imageer
SPB Backup
SPB Pocket Plus
WM VI Black HTC X-Button 1.5
WM VI Black HTC Audio Manager
T-Mobile Soft Key Applet ( Fix )
JasJamming Pimp My Black v0.2
GB-Soft Tweak
TCPMP + AC3 / Vorbis LQ / Speex / FFMPEG
Games:
Jamdat Worms World Party
Real Dice MC Poker
My Little Tank
Navigatie: TomTom Navigator 6
Ikzelf heb zowat alles van SPB erop draaien, en mijn today ziet er wel relaxt uit. Normaal heb ik bij Live Messenger een overzichtje van me laatste 3 mails, en als ik een Afspraak heb dan schuift de Device Lock net wat naar beneden zonder dat er een irritantje scrollbalk rechts komt. Oftewel 'Past Precies'
SPB Weather
SPB Brain Evolution
SPB Imageer
SPB Backup
SPB Pocket Plus
GB-Soft Tweak
Games:
Jamdat Worms World Party
Real Dice MC Poker
My Little Tank

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 06-06-2007 14:08 ]
Hoezo staat daar fix? Heb je nog iets extra's moeten doen bij die softkey changer?
Verwijderd
En zijn er onwijze verschillen tussen Eindhoven en Den bosch?NeoMe schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:56:
[...]
SPB Weather
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 15:53 ]
Verwijderd
misschien een beetje oftopic maar wat is nu pcies het verschil tussen spb pocket plus en spb mobile shell?
Die fix is eigenlijk dat je die soft key toevoegd. Ik zie het als een fix, sommige als een add-on of standaard programma. Zit geloof ik standaard in WM5 & WM6.
Verder zijn de verschillen tussen Den Bosch & Eindhoven zijn minimaal. Maar ziet er gewoon leuk uit
Verder zijn de verschillen tussen Den Bosch & Eindhoven zijn minimaal. Maar ziet er gewoon leuk uit
[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 06-06-2007 16:02 ]
Verwijderd
Ik heb dus ook SPB Weather, maar bij mij is al die tekst zwart ipv het wit bij jou.NeoMe schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:56:
Ben nu inmiddels bekend met de Black Roms, had 2, 2.5, 3.1 & nu 3.5 eropstaan. De Black versie bevalt me prima, lekker stabiel en vooral een stuk sneller. ligt ook een beetje aan wat voor soort software je zelf draait. Vind 3.5 nog een van de betere tot nu toe. Nog geen problemen mee gehad.
SPB Weather
SPB Brain Evolution
SPB Imageer
SPB Backup
SPB Pocket Plus
GB-Soft Tweak
Games:
Jamdat Worms World Party
Real Dice MC Poker
My Little Tank
[afbeelding]
Wat dus maakt dat het onleesbaar is ism Black 3.5.
Hoe heb je dat wit gekregen? (ik heb SPB Weather 1.7)
Update:
Oplossing gevonden: http://www.spbclub.com/forum/viewtopic.php?t=3393
http://www.softspb.com/do...r/SpbWeather767_setup.exe
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 16:55 ]
Goed, mijn TyTN is vanaf vandaag definitief naar de klote. Kreeg ineens last van het Screen Alignment probleem en vandaag kom ik niet eens meer door de alignment optie van Windows 
Ik ga het ding nu opsturen naar Eurotwice met een HTC callnummer. De callcenter medewerker beweert trouwens dat Windows Mobile 6 geen reden meer is voor ze om de reparatie niet te doen; hij bevestigde mijn vraag daarover meerdere keren met de opmerking "It's purely a hardware issue that's been known since last year." Heb meteen even een referentienummer gevraagd van hem waar ik naar kan verwijzen
Ik ga het ding nu opsturen naar Eurotwice met een HTC callnummer. De callcenter medewerker beweert trouwens dat Windows Mobile 6 geen reden meer is voor ze om de reparatie niet te doen; hij bevestigde mijn vraag daarover meerdere keren met de opmerking "It's purely a hardware issue that's been known since last year." Heb meteen even een referentienummer gevraagd van hem waar ik naar kan verwijzen
Dr. Phil himself!
Met wat kunst en vliegwerk kom je er met het scrollwieletje nog hoorPeNGuiN schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:44:
Goed, mijn TyTN is vanaf vandaag definitief naar de klote. Kreeg ineens last van het Screen Alignment probleem en vandaag kom ik niet eens meer door de alignment optie van Windows
Maargoed, ik ga nu eens wat van die zelfhulp-oplossingen proberen, hopen dat dat werkt. Softwarematig ben ik nu bijna helemaal tevreden, hoewel ik net ineens van het kpn-net afgetrapt bleek te zijn
Je komt nog een aardig eind via het toetsenbord, maar veel dingen zijn zo goed als onwerkbaar door het omslachtige werken... De oplossingen waarbij je garantie niet vervalt (dus met business cards / creditcards) die ze op XDA en de Wiki aanbevelen, werkten overigens bij mij totaal niet tegen het SA probleemSorcerer8472 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:33:
[...]
Met wat kunst en vliegwerk kom je er met het scrollwieletje nog hoor
Maargoed, ik ga nu eens wat van die zelfhulp-oplossingen proberen, hopen dat dat werkt. Softwarematig ben ik nu bijna helemaal tevreden, hoewel ik net ineens van het kpn-net afgetrapt bleek te zijnEven opnieuw zoeken en het was weer okee. Vaag...

Dr. Phil himself!
Ik ga proberen er zonder hem te openen stukjes papier in te schuiven, in de hoeken. Zwart papier, zodat het er niet lelijk uitziet. Dat zou hetzelfde effect moeten geven. Ben benieuwd!PeNGuiN schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:35:
[...]
Je komt nog een aardig eind via het toetsenbord, maar veel dingen zijn zo goed als onwerkbaar door het omslachtige werken... De oplossingen waarbij je garantie niet vervalt (dus met business cards / creditcards) die ze op XDA en de Wiki aanbevelen, werkten overigens bij mij totaal niet tegen het SA probleem
Dat helpt bij mij niet eens... Ik vermoed echt dat er iets helemaal 'uit het lood' is geraakt na verloop van tijd. Het begon een maand geleden, toen moest ik überhaupt voor het eerst Alignen sinds aanschaf in oktober(!!). Sindsdien werd het probleem steeds erger...Sorcerer8472 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:23:
[...]
Ik ga proberen er zonder hem te openen stukjes papier in te schuiven, in de hoeken. Zwart papier, zodat het er niet lelijk uitziet. Dat zou hetzelfde effect moeten geven. Ben benieuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door PeNGuiN op 06-06-2007 18:36 ]
Dr. Phil himself!
Welke tool is dat met die pijltjes en het MSN logo er bij?NeoMe schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:56:
SPB Weather
SPB Brain Evolution
SPB Imageer
SPB Backup
SPB Pocket Plus
GB-Soft Tweak
Games:
Jamdat Worms World Party
Real Dice MC Poker
My Little Tank
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Chutney op 06-06-2007 20:40 ]
Hoe snel zit je qua internetten op de TyTN nou aan de 5MB...ik weet dat dit een vraag is die afhangt van veel dingen, maar kan iemand het proberen te omschrijven?
(Ik zit met dit probleem omdat ik prepaid wil en toch wil kunnen internetten zo goedkoop mogelijk.)
(Ik zit met dit probleem omdat ik prepaid wil en toch wil kunnen internetten zo goedkoop mogelijk.)
Je kan het beste een GPRS teller gebruiken, dan weet je precies wat je verbruikt. Op google kan je ze wel vinden.Saturnus schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:24:
Hoe snel zit je qua internetten op de TyTN nou aan de 5MB...ik weet dat dit een vraag is die afhangt van veel dingen, maar kan iemand het proberen te omschrijven?
Op de site van SPB worden ze beide omschreven, kijk daar eens.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:57:
misschien een beetje oftopic maar wat is nu pcies het verschil tussen spb pocket plus en spb mobile shell?
Op dit moment heb ik nog geen TyTN en als ik die wel heb heb ik waarschijnlijk nog geen prepaid (icm internet abonnement). Dus testen kan niet? Of is er een andere weg om erachter te komen?Kassad schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:14:
[...]
Je kan het beste een GPRS teller gebruiken, dan weet je precies wat je verbruikt. Op google kan je ze wel vinden.
Verwijderd
Nja, hangt er idd af wat je doet. Normaal gezien zit je er niet zo snel aan, maar als je frequent emails ophaalt, nieuws leest, wat surft, en het weer ophaalt haal je rap de 5mb. Daarom zijn die gprs tellers handig. Kan je het beetje in de gaten houden en je inet gebruik daaraan aanpassen.
Ik heb een speciaal gprs abbo genomen bij proximus. Ik betaal 40€/m voor 2gigabyte gprs gebruik
Ik heb een speciaal gprs abbo genomen bij proximus. Ik betaal 40€/m voor 2gigabyte gprs gebruik
Ik denk dat ik redelijk veel surf en ook MSN gebruik.
KPN Altijd mobiel online lijkt voor mij het beste, maar volgens mij moet je er dan ook een telefonie-abonnement bij doen. Dit wil ik eigenlijk voorkomen, maar dan moet ik kiezen voor prepaid + 'Af en toe mobiel online' wat betekent dat er een limiet is van 5MB (wat als je erover gaat?).
(Vandaar dus dat ik mij afvraag of die 5MB genoeg zal zijn.)
KPN Altijd mobiel online lijkt voor mij het beste, maar volgens mij moet je er dan ook een telefonie-abonnement bij doen. Dit wil ik eigenlijk voorkomen, maar dan moet ik kiezen voor prepaid + 'Af en toe mobiel online' wat betekent dat er een limiet is van 5MB (wat als je erover gaat?).
(Vandaar dus dat ik mij afvraag of die 5MB genoeg zal zijn.)
[ Voor 6% gewijzigd door Saturnus op 06-06-2007 21:36 ]
Verwijderd
waarschijnlijk een vaste kost tot 5mb en als je erover gaat zal je dan moeten betalen per Kb je erover zit
Zoiets dacht ik ook al...ligt er natuurlijk aan hoeveel het is of het toch switchen wordt naar iets anders of niet...maar ik verbaas me hoe weinig mogelijkheden er eigenlijk zijn tot wel mobiel internet maar met prepaid telefonie...en ook hoe onduidelijk het is.
http://www.telecomvergeli...ilter%5Bshow_details%5D=1
Weet iemand geen FAQ of grote GPRS/UMTS uitleg?
(Ik ben al bij winkels en providers aan het informeren.)
http://www.telecomvergeli...ilter%5Bshow_details%5D=1
Dit geef mij dan weer het idee dat MSN niet kan ofzo?Niet bedoeld voor laptop gebruik, alleen voor email en internet op je toestel of PDA.
Weet iemand geen FAQ of grote GPRS/UMTS uitleg?
(Ik ben al bij winkels en providers aan het informeren.)
Verwijderd
Ik ben vorig jaar naar Tenerife geweest met mijn laptop. Ook met zo een umts abbonement.
normaal is dat voor een groot deel van Europa,maar blijkbaar hoorde Tenerife daar niet bij.
Resultaat: € 6000 was de volgende factuur. Opletten met die umts.
Bij proximus kan je ook kiezen uit 2 opties.
Ofwel betaal je zoveel per 10kb ofwel zoveel per 10sec.
Betaal je per kb mag je dus eens vergeten van uw umts af te leggen (wat frequent gebeurd bij mij)
betaal je per sec, nja dan mag je eigenlijk zoveel je wilt downen binnen de tijd, voor dezelfde prijs.
normaal is dat voor een groot deel van Europa,maar blijkbaar hoorde Tenerife daar niet bij.
Resultaat: € 6000 was de volgende factuur. Opletten met die umts.
Bij proximus kan je ook kiezen uit 2 opties.
Ofwel betaal je zoveel per 10kb ofwel zoveel per 10sec.
Betaal je per kb mag je dus eens vergeten van uw umts af te leggen (wat frequent gebeurd bij mij)
betaal je per sec, nja dan mag je eigenlijk zoveel je wilt downen binnen de tijd, voor dezelfde prijs.
Proximus is voor België blijkbaar.
Ik wacht de reactie van KPN even af en als dat echt niets is...kan het dus alleen met een telefonie-abonnement samen en dat is minimaal € 20 per maand en dat is me echt te veel...
Ik wacht de reactie van KPN even af en als dat echt niets is...kan het dus alleen met een telefonie-abonnement samen en dat is minimaal € 20 per maand en dat is me echt te veel...
Dat is gewoon msn live messenger, die zit er standaard ingebakken.Chutney schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:39:
[...]
Welke tool is dat met die pijltjes en het MSN logo er bij?
Je kunt kiezen of je dit ziet, je laatste 3 mails, online contacten of sync.
Met mijn Vario internet ik ook wel eens op mijn laptop ( Internet Sharing ) maar doe dit alleen in NL, ik neem mijn Vario ook nooit mee naar het buitenland omdat ie voor mijn mails & weer elke x update om de 15 en 60 minuten. Ik zet hem altijd uit als ik toevallig een keer buiten de grenzen ga. Bereikbaarheid kan me dan gestolen worden. Veel nederlanders denken ook dat T-mobile PIT in het buitenland telt, resultaat: Dikke rekening, zoals al door meerdere is gemeld.
[ Voor 42% gewijzigd door NeoMe op 06-06-2007 23:04 ]
Verwijderd
ik heb de orginele software niet gebackup'd, is die ergens op internet te vindne?
http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Upgrades
hier staat hij niet bij, ik had een t-bobile nederlands
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 09:35 ]
[foutje]
[ Voor 97% gewijzigd door DaSaN op 07-06-2007 10:19 ]
Dit komt een beetje op mij over als voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten... Correct me if I'm wrong.Saturnus schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:00:
Proximus is voor België blijkbaar.
Maar ik denk dat de meeste gebruikers van dit soort smartphones/PPC-phones toch echt ruim over de 20 euro per maand zitten, wanneer ze tevens een (onbeperkt) internetabonnement erbij hebben.
Als 20 euro per maand aan telefoonkosten voor jou al te veel is, dan vrees ik dat wat jij wilt niet mogelijk gaat zijn. Wat heb jij trouwens tegen een abonnement?
Black 4.0 is in ontwikkeling en is gebaseerd op de officiele HTC ROM. Lijkt erop dat HTC heel wat mooi spul in zijn ROM heeft gezet. Voor een preview kun je hier terecht!
Verwijderd
Nog even een vraagje: ik heb gisteren ook de black 3.5 opgezet met WM6dus.
Maar als je blijkbaar nu op msn wilt zegt hij dat hij al mijn contacten zal toevoegen aan mijn contacts.
Ik heb alle instellingen doorlopen, maar kan dit nergens afzetten.
Is hier een oplossing voor?
Maar als je blijkbaar nu op msn wilt zegt hij dat hij al mijn contacten zal toevoegen aan mijn contacts.
Ik heb alle instellingen doorlopen, maar kan dit nergens afzetten.
Is hier een oplossing voor?
Dit topic is gesloten.