...edit
[ Voor 84% gewijzigd door ikweetniks op 08-06-2007 02:20 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 84% gewijzigd door ikweetniks op 08-06-2007 02:20 ]
Er is gelukkig een fix voor het BT probleem. Voor diegenen met een WLAN probleem is dit een fix. En als laatste een fix voor het verbinden probleem met ActiveSync.maxtrash schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:02:
eerst las ik hier probleempje hier, probleempje daar met black 3.x en laten we wachten op 3.5. Nu is 3.5 er en lees ik over bluetooth problemen en wachten op 4.0. Ik zit nog met een originele rom (wel vario 2 unlocked) maar ben nu toch wat huiverig om over te stappen. Is er nu een combi die gewoon goed werkt?
[ Voor 11% gewijzigd door Kassad op 08-06-2007 16:33 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
[ Voor 55% gewijzigd door fn002449 op 08-06-2007 12:03 ]
Anoniem: 189953
Zo ver was ik al, maar helaas, deze fix laat mijn WM6 nog steeds niet praten met mijn ImacKassad schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:02:
[...]
Er is gelukkig een fix voor het BT probleem. Voor diegenen met een WLAN probleem is dit een fix. En als laatste een fix voor het verbinden probleem met ActiveSync.
Allemaal cabjes die overigens gewoon op XDA staan...
komt door de spaties in de bestandsnaam van de eerste linkKassad schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:02:
[...]
Er is gelukkig een fix voor het BT probleem. Voor diegenen met een WLAN probleem is dit een fix. En als laatste een fix voor het verbinden probleem met ActiveSync.
Allemaal cabjes die overigens gewoon op XDA staan...
edit: de eerste link laat zich niet zien als een link, weet iemand waarom niet?
[ Voor 15% gewijzigd door DaSaN op 08-06-2007 14:08 ]
Anoniem: 114270
oke, volgens mij heb ik alles in huis om weer ff te gaan flashenAnoniem: 114270 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:34:
[...]
ik heb de orginele software niet gebackup'd, is die ergens op internet te vindne?
http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Upgrades
hier staat hij niet bij, ik had een t-bobile nederlands
Hier vind je een downgrade guide.Anoniem: 114270 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:21:
[...]
oke, volgens mij heb ik alles in huis om weer ff te gaan flashen![]()
Echter, hoe moet je terugflashen? wat moet eerst? ik dacht aan radio downgrade - rom downgrade - bootrom downgrade?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.
Hoe weet je dit? Ik heb nog nergens iets vernomen over een WM6 update voor de Tytn? Voor welke provider btw? T-mobile toevallig?Equator schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:40:
Een udate als in een ROM update zit er als het goed is deze maand aan te komen in de vorm van een WM6 rom.
Een update als in een nieuw apparaat en vervanger van de TyTN, dan is dat meen in de Kaiser..
[ Voor 5% gewijzigd door Carnagy op 09-06-2007 17:39 ]
Anoniem: 217920
http://www.europe.htc.com/z/pdf/press/WM6_statement_v6.pdfCarnagy schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:36:
[...]
Hoe weet je dit? Ik heb nog nergens iets vernomen over een WM6 update voor de Tytn? Voor welke provider btw? T-mobile toevallig?
Ook, maar er circuleren dus roms die gebaseerd zijn op een echte WM6 rom wat erop duid dat ze bijna af zijn.
Anoniem: 106714
Anoniem: 155000
Wel een tijdje geleden dat je dit schreef Deddiekoel.....maar ik heb er toch een vraagje over.Deddiekoel schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:39:
Ik draai nu al een paar dagen op Black 2.5 en over het algemeen ben ik erg erg tevreden.
Ik heb nu de Spb phone suite erop staat om het gemis van PPCProfiles op te vangen.
Heeft iemand zicht op de releasedatum van de officiele WM6 upgrade via de HTC.com site? Ik meen ook gelezen te hebben in de topicstart dat er toch een gps chip in de TYTN zit. Het zou erg fijn zijn als die dan ook geactiveerd zou worden.Equator schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:40:
Een udate als in een ROM update zit er als het goed is deze maand aan te komen in de vorm van een WM6 rom.
Een update als in een nieuw apparaat en vervanger van de TyTN, dan is dat meen in de Kaiser..
[ Voor 41% gewijzigd door austin_77 op 10-06-2007 12:44 ]
Anoniem: 114270
Dat gaat alleen om de rom, niet de radio en bootloader. Die zul je wel niet kunenn downgraden?
Radio wel, bootloader niet.Anoniem: 114270 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:51:
[...]
Dat gaat alleen om de rom, niet de radio en bootloader. Die zul je wel niet kunenn downgraden?
Helaas niet want de antenne ontbreekt.austin_77 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:43:
:edit Oeps...
[...]
Heeft iemand zicht op de releasedatum van de officiele WM6 upgrade via de HTC.com site? Ik meen ook gelezen te hebben in de topicstart dat er toch een gps chip in de TYTN zit. Het zou erg fijn zijn als die dan ook geactiveerd zou worden.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Anoniem: 195051
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb het verder nog niemand zien posten. Maar Black 4.0 is uit! Hiij is de downloaden op http://wmblack.info . Ik vind de nieuwe stijl wel mooi en erg praktisch. Dat nieuwe today screen is een app (HTC Home) die je gewoon uit kunt zetten. Ik vind de klok wel erg praktisch.NeoMe schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:42:
Kan misschien aan mij liggen, maar ik vind die Black 4.0 helemaal niet mooi, laat staan handig.
Als je today scherm er voortaan zo uit komt te zien blijf ik dus mooi op 3.5.
Aan de andere kant ziet de Comm Manager er wel weer gebruiksvriendelijk uit met die grote knoppen. Dat is makkelijker bedienen, ook in de auto. Je moet er wel van houden.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ik ben erg blij met de ROM. Alleen verkloot hij weer mijn Device ID voor Opera! Kan Opera dus niet registreren. Maar datis een kleine prijs imo.Terror schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:44:
Eeerst heel lang wachten op Black 3,5 en dan nu in no time black 4.0. Ik heb het vermoeden dat HTC deze versie al redelijk compleet heeft gemaakt en expres een lekje heeft om te kijken wat de ervaringen zijn.
[ Voor 61% gewijzigd door NeoMe op 11-06-2007 12:02 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 221325
Zag in het 4WinMobile forum dat er nogal wat mensen zijn met hangende software. Denk dat ik lekker wacht op een herbewerking van deze met een 6 MB pagepool, 3G video dailer. Naar mijn mening heeft JJ deze te snel los gelaten. Kleine dingetjes als het device ID aanpassen, die doen het hem en wat ik zo lees missen dit soort details een beetje. Zeker gezien de patches die er al uit zijn.Deddiekoel schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:00:
Is de vodafone versie van de TyTN in NL te verkrijgen? Begin dit jaar was dit meen ik niet het geval.
Heb nu een paar uur met Black 4 gespeeld en tot nu toe werkt alles nog perfect. Enige nare is dat Opera mijn device ID niet goed pakt... Maar dat is een klein offer voor deze ROM imo.
HTC home vind ik een erg erg prettige tool (alleen is dat weather deel een beetje nutteloos imo). De grote klok is erg prettig en ook de launcher is heerlijk. Nu kun je tenminste direct vanuit je today scherm programma's starten!
Wat ik verder een voordeel vind is dat zaken als x-button etc nu lekker in de ROM zitten. Ik hoef nu bijna niets meer te installeren behalve mijn extra apps (zoals Opera,dictionary en PPC profile).
Als dit de officiele ROM gaat worden dan is dat een erg knappe klus van HTC.
Overigens heeft MrVanx weer is een updated upgrade guide gemaakt. Voor mij iig nog even BLACK 3,5OK GUYS,
listen up,,,,, tonight GMT+10 i will post 2 revisions of Shadow
1) with 2G dialer as already and no lockups
2) with 3g dialer
The reason for the lockup is very simple, the original rilgsm.dll for some reason didnt support hsdpa, i replaced this with the one from dymond but hence doing this, it caused some mis match with the DSM in the OEMDrivers.
I have resolved this issue but unfortunately im not at home now,
bear with me,,,, this is what development is about....
thanks for your time and feedback, and trust me the ROM is stable, its just that something went belly up unfortunately,,,,,
Cheers
JJ
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
[ Voor 52% gewijzigd door Terror op 11-06-2007 16:09 ]
Anoniem: 155000 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:45:
[...]
Wel een tijdje geleden dat je dit schreef Deddiekoel.....maar ik heb er toch een vraagje over.
Ik heb zowel met Black 2.5 als met 3.5 problemen met het Call filter van SPB Phone suite. Op de een of andere manier laat mijn TYTN toch gesprekken door, ondanks dat Block all calls geselecteerd staat.
Werkte dit bij jou wel op 2.5? Of zijn er misschien anderen die een black rom draaien op de TYTN met de call filter functie van Phone suite werkend?
Overigens werkte het call filter bij de beta van PPC Profiles bij mij ook niet. Van de huidige versie PPC werkte alleen Block all calls.
Ik heb me al gek gegoogled maar kan geen relevante info of vergelijkende situaties vinden. Alle info is welkom.
Sorry
[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 12-06-2007 16:58 ]
Anoniem: 118657
Bijvoorbeeld bij Kassa 3’s Vakantietips. Ondanks uitgebreide zoekpogingen heb ik nog niet veel informatie over dit probleem kunnen verzamelen. Is dit probleem bij één van jullie bekend en zo ja, heeft iemand een oplossing?File Download
This protected file type is not supported on this device, and will not be downloaded.
Anoniem: 210757
Jo kerel check even deze site. Zonder transportkosten vanuit China dus voor 10 ekkies kan je tenminste normale headphones dragen. Hij werkt perfect!Saturnus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:37:
Heeft iemand ook een idee waar deze converter goedkoper te krijgen is? (Of een alternatief.)
(Misschien ook een idee voor de TS, even melden dat het mogelijk is de HTC uitgang om te linken naar een 3.5mm jack.)
Al die creditcard shit heb ik niet, en bij PayPal: (Paypal - Require English address).Anoniem: 210757 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:08:
[...]
Jo kerel check even deze site. Zonder transportkosten vanuit China dus voor 10 ekkies kan je tenminste normale headphones dragen. Hij werkt perfect!
Anoniem: 614
Dat is idd bij firmware ie laatste WM5. Had ik ook. Ik ben 1 firmware gezakt en nu krijg ik de error niet meer. Heeft te maken met aparte streaming media player...korbeeck schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:53:
Vanwege het alom bekende ‘screen alignment’-probleem is mijn HTC TyTN uiteindelijk tóch naar de reparateur gestuurd en afgelopen vrijdag retour gekomen.
Nu is ook de nieuwste ROM op mijn PDA geplaatst (2.11.255.1) met AKU 3.3.1. Sindsdien krijg ik een foutmelding wanneer ik streaming media probeer te openen vanuit Internet Explorer:
[...]
Bijvoorbeeld bij Kassa 3’s Vakantietips. Ondanks uitgebreide zoekpogingen heb ik nog niet veel informatie over dit probleem kunnen verzamelen. Is dit probleem bij één van jullie bekend en zo ja, heeft iemand een oplossing?
Dank je Sake. Ik had al geprobeerd om mijn HTC TyTN te ‘downgraden’ naar een oudere firmware versie. Echter steeds krijg ik de foutmelding:Anoniem: 614 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:22:
[...]
Dat is idd bij firmware ie laatste WM5. Had ik ook. Ik ben 1 firmware gezakt en nu krijg ik de error niet meer. Heeft te maken met aparte streaming media player...
Anderen hadden dat ook. Zie forumlink achter je firmware versie:
http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Upgrades
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen: ‘rebooten’, firewall/virusscanner/Windows Defender uitschakelen, ActiveSync opnieuw installeren en zelfs een andere computer (mijn notebook). Maar dit alles was tevergeefs. Nog tips?ERROR [260] : UPDATE ERROR
Ja. Maak een nieuwe MMS aan en ga dan naar options. Daar vind je de mogelijkheid om je instellingen in te voeren.Benn1e schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:51:
Heb ook Shadow erop gezet en loop nu tegen een klein dingetje aan. Ik wil graag de mms instellingen van T-Mobile handmatig erin zetten, dus de server en gateway enzo. Voorheen vond ik dat onder accounts maar nu sms/mms 1 geheel is vind ik deze niet meer.. iemand die het wel gevonden heeft?
Ik ben er inmiddels achter waarom het callfilter van spb phone suite niet werkte. Ik had met memmaid de dll's verplaatst naar de SD kaart. Dat pikt ie dus niet. Alles werkt nu goed met Black Shadow.Deddiekoel schreef:
Ik ben niet bekend met die functionaliteit van PPC. Ook gebruik ik geen SPB software. Wat ik wel nog weet van Black 2.5 is dat bij mij PPC profiles helemaal niet werkte...
...less is more
Divide and conquer.
Dit is de Touch style. Nieuwe HTC`s krijgen allemaal die stijl mee vanaf nu.wimpie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:34:
Jammer dat de styling steeds verandert, ik vind Black Dymond (3.5) er mooier uitzien.
Het is wel een zware stijl, ik heb de homeplug, dialer en comm manager geinstalleerd en dat vreet nogal wat systeem resources, maakt mijn mda een stuk trager.DaannO schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:49:
[...]
Dit is de Touch style. Nieuwe HTC`s krijgen allemaal die stijl mee vanaf nu.
Anoniem: 614
Zat in dezelfde situatie.korbeeck schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:48:
[...]
Dank je Sake. Ik had al geprobeerd om mijn HTC TyTN te ‘downgraden’ naar een oudere firmware versie. Echter steeds krijg ik de foutmelding:
[...]
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen: ‘rebooten’, firewall/virusscanner/Windows Defender uitschakelen, ActiveSync opnieuw installeren en zelfs een andere computer (mijn notebook). Maar dit alles was tevergeefs. Nog tips?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 614 op 14-06-2007 22:08 ]
Anoniem: 123977
Astu:Anoniem: 123977 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:14:
Kep nu een week of 3 een tytn en heb al wat lopen stoeien met roms via xda. Ben nu ook beland bij swadows maar kep nog nooit mms aan de praat kunnen krijgen. (nooit gebruikt omdat ik er niks mee deed). Nu met de tytn wil ik 't wel gebruiken maar die instellingen..wat moet waar. Kan iemand ff snel de benodigde instellingen van t-mobile posten ?
TIA, diem
[ Voor 178% gewijzigd door Deddiekoel op 15-06-2007 10:41 ]
Anoniem: 106714
Ik heb wel eens hetzelfde probleem gehad. Probeer maar eens wat zaken uit je hoofdgeheugen te verwijderen die je toch niet zoveel gebruikt. Even een softreset en je zal zien dat je er geen last meer van hebt.carpcatcher schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:47:
hoofdgeheugen zoals het op de MDA staat.. en al voer ik een softreset uit ik blijft 53MB ingebruik houden en er starten weinig vreemde dingen op.
Die-hard Brexiteer
hmmm, moeilijk...KingNothing schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:52:
Volgende week krijg ik een nieuwe Vario II en deze wil ik graag configureren met Exchange Server 2007. Nu heb ik dus totaal geen zin om pas om de 15 minuten te syncen (dat is geen direct push in mijn ogen).
Ik wil zodra er een nieuwe email komt binnenrollen op de Exchange server diezelfde mail meteen ook aankomt op de Vario (zoals een Blackberry dat ook doet)
Is dit mogelijk?
Die-hard Brexiteer
Als het goed is wel. Hij download alleen als er iets veranderd is en dat kleine pakketjes. Of je moet elke seconde 10 mailtjes binnen krijgen.KingNothing schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 21:11:
Bedankt, nu vraag ik me af hoeveel data ik genereer op maandbasis als ik synchroniseer elke keer wanneer er wat veranderd op de Exchange server. Ik heb 1GB per maand tot mijn beschikking, zal hopelijk toch voldoende zijn?
Anoniem: 181496
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 17-06-2007 21:55 ]
Anoniem: 181496
Dat is een bekend probleem, en tevens erkend door KPN. Zij zijn bezig met een softwareupdate die komende herfst moet uitkomen. Tot die tijd verloopt data en voice tegelijk erg problematisch.Sorcerer8472 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:15:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de TyTN + KPN UMTS/HSDPA? En dan heb ik het vooral over bellen: gesprekken worden zomaar afgekapt (tijdens het gesprek is geen data-verbinding actief).
Het zuipt sowieso echt veel stroom, dat UMTS
Ja, maar ik zei dus dat het probleem er ook is als ik geen data gebruikDaSaN schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:22:
[...]
Dat is een bekend probleem, en tevens erkend door KPN. Zij zijn bezig met een softwareupdate die komende herfst moet uitkomen. Tot die tijd verloopt data en voice tegelijk erg problematisch.
[ Voor 26% gewijzigd door Sorcerer8472 op 19-06-2007 15:26 ]
Anoniem: 89401
Ik word er met T-mobile soms ook gewoon in eens afgegooidSorcerer8472 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Ja, maar ik zei dus dat het probleem er ook is als ik geen data gebruik
Als je het goed timet kun je wel data gebruiken tijdens het bellen btwGewoon ff 5 seconden geen data stoken en dan kun je bellen en blijft de dataverbinding actief (na 5 sec schaalt hij vanzelf terug naar UMTS zonder HSDPA; tijdens een gesprek blijft het ook UMTS).
=)
U vraagt, wij draaien hé?Anoniem: 117563 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 07:56:
[...]
U vraagt, wij draaien:
http://www.pdair.com/cata...11000012&products_id=5414
Sowieso een site die iedereen eens zou moeten bekijken, er staan veel interessante assecoires op, waaronder machtig mooie aluminium cases. Hij is wat traag, maar zeer betrouwbaar, en er wordt verzonden zonder kosten vanuit HongKong!
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Misschien is er eea veranderd sinds het door KPN is overgenomen.Lieter schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:21:
ik loop al een tijdje te klooien maar ik krijg met WM6 mijn mms niet aan de praat(telfort). WM5 heb ik eigenlijk nooit getest(gelijk na aankoop geflashed naar Black 3.5). maar de instellingen voor WM5 werken OF niet op WM 6 of ik maak ergens een fout. ik heb al een mailtje naar de klantenservice gestuurd maar heb ik nog geen reactie op gekregen. weet iemand hier misschien hoe ik dat kan instellen (sorry als ik erg offtopic is)
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 155000 op 20-06-2007 00:05 ]
Ik vraag me af of dat nou komt doordat de Radio ROM niet 100% lekker werkt, of doordat de operators nog niet 100% gewend zijn aan het probleemloos laten werken van UMTS...Anoniem: 89401 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:41:
[...]
Ik word er met T-mobile soms ook gewoon in eens afgegooid
En het is niet omdat ik per ongeluk met mijn oor langs een knopje op het touchscreen schuif ofzo...
Anoniem: 117563
PDAir rekent geen verzendkostenLivia schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:
[...]
U vraagt, wij draaien hé?
Ik ben op zoek naar een USB naar USB+mini-jack splitter. Met daarbij een Brodit Passive Holders. Is er ook een web-winkel de ze alle twee verkoopt. Of moet ik 2 keer de verzendkosten gaan betalen.
Anoniem: 114042
[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 02-10-2007 23:56 ]
niet volgens de website van telfortAnoniem: 155000 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 00:04:
[...]
Misschien is er eea veranderd sinds het door KPN is overgenomen.
=)
Anoniem: 217920
Die-hard Brexiteer
Damn, ziet er goed uit. Basis lijkt me hetzelfde als black shadow. Kan je wat meer inzicht geven in Schap's 3.30c vs Back shadow?Anoniem: 217920 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:12:
Ik draai sinds kort de Schap's WM6 pro 3.30c rom en die bevalt uitermate goed, beter dan Black Shadow. De aanwezige programma''s zijn ook erg nuttig. Ik verwacht dat van deze ROM ook een nederlandse (vertaalde) versie beschikbaar zal komen voor de liefhebbers (dat was ook het geval met 3.30a).
[ Voor 7% gewijzigd door Terror op 20-06-2007 19:56 ]
Alleen jammer dat veel van die streams breedband zijn en niet over umts werken. Zou je eens moeten inventariseren zodat je in een soort menu ofzo je snelheid kunt aangevenAnoniem: 114042 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:40:
Nu als enige in Nederland, Ordina Open Tennis
kampioenschappen LIVE op je PDA !!
www.spam.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 03-10-2007 00:23 ]
Ik krijg die video streams niet aan de gang. Ik klik erop in Opera en open het bestand met WMP maar dan speelt hij verder niet. De radio streams werken wel goed... Is er iets speciaals dat ik moet doen?Anoniem: 114042 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:40:
Nu als enige in Nederland, Ordina Open Tennis
kampioenschappen LIVE op je PDA !!
www.spam.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 03-10-2007 00:24 ]
Die-hard Brexiteer
Dat is in te stellen via: Start - Settings - Sounds & Notificattions - NotificationsKingNothing schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:12:
Hoe krijg ik het lampje aan wanneer ik een nieuwe email binnenkrijg via Exchange ActiveSync? Het viel me namelijk op dat ik 2 lampjes op mijn toestel heb zitten maar alleen de rechter knippert (Vario II)....
Anoniem: 201284
Apart geval idd. Ik heb dit ook af en toe met Black 3.5. Daarvoor met de Black ROMS nooit SA problemen gehad. Binnenkort maar eens naar Shadow flashen en kijken of het dan nog steeds zo is...Anoniem: 201284 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 07:37:
Wat mij opviel is dat ik onder WM5 geen screen alignment problemen heb/had. Na een upgrade naar Black 3.5 had ik die ineens wel. Van alles gesporbeerd om er vanaf te komen (creditcardtruukje, schroefjes ietsje losser, enz, enz). Geen oplossing voor het probleem. Uiteindelijk overwoog ik het apparaat maar terug te sturen, maar wilde hem eerst terug flashen naar WM5. Nu dat gedaan is is mijn SA probleem ook weer weg !?
Zijn er meer mensen bij wie dit het gavel is (geweest)?
Anoniem: 89401
Ik heb precies dat, denk ik althans. Je beeld begint witte strepen te vertonen en de letters lijken strepen af te geven? (Alsof ze smelten).Benn1e schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:25:
Nog meer mensen hier waarbij de Vario soms ineens wit wegtrekt. Zo ben je bijvoorbeeld aan het internetten en opeens zie je het beeld wit wegtrekken. Een paar keer drukken op de power knop rechts wil wel eens helpen maar vervelend is het wel...
Ik vermoed zelf dat het iets met de warmte te maken heeft, de accu wordt warm en daardoor ontstaat het probleem. Heb WM6 Black Shadow IV erop staan.
Anoniem: 189953
Ik had Black Shadow er op staan, draaide ook goed maar met een paar kwaaltjes.Terror schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:54:
[...]
Damn, ziet er goed uit. Basis lijkt me hetzelfde als black shadow. Kan je wat meer inzicht geven in Schap's 3.30c vs Back shadow?
Problemen in Shadow waren vooralsnog:
niet booten (schijnt nu gefixed te zijn)
Random hangen
3g snelheids problemen
Bluetooth problemen
geen 3g dailer (is een patch voor)
Ben verder ook benieuwd naar de snelheids ervaring. Ik draai nu black 3.5 , welke een 6 MB pagepool heeft en dat draait lekker vlot.
Met WM5 had ik daar regelmatig last van, vandaar dat ik 6 er op wilde (ondanks garantie etc.).DaannO schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:04:
Even een vraagje aan de TyTn gebruikers met een WM 6 rom. Hebben jullie er soms last van dat als hij in standby staat dat je hem daar niet meer uitkrijgt behalve met een softreset.
Ik heb zelf een andere pda, maar ik ben benieuwd of dit een beta WM 6 kwaaltje is.
Ja precies, dat is het. De letters verdwijnen langzaam naar achteren, net of ze wegsmelten inderdaad. En daarna wordt het beeld helemaal wit.Anoniem: 89401 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:34:
[...]
Ik heb precies dat, denk ik althans. Je beeld begint witte strepen te vertonen en de letters lijken strepen af te geven? (Alsof ze smelten).
Dat is waar ik last van had, is dat het zogehete Screen Alignment probleem? Ik begon met WM5 op mijn Vario II, weet niet meer of ik het toen had, maar toen ik update naar Black 2.5 en daarna naar Shadow 4.0 had ik het ook!
Ben er toen terug mee gegaan naar de winkel (zonder terug te graden naar WM5 ofzo) om te vragen hoe het zat met garantie als je dus je eigen besturingssysteem had geupdate. Gozer had met HTC gebeld en dat was voor hen waarschijnlijk geen probleem, en hij is nu weg ter reparatie.
Bij mij leek het ook wel de batterij te zijn ofzo, hij werd niet extréém warm maar het leek wel daarvan te komen...
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq