HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Deddiekoel schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:27:
Black 4.0 is in ontwikkeling en is gebaseerd op de officiele HTC ROM. Lijkt erop dat HTC heel wat mooi spul in zijn ROM heeft gezet. Voor een preview kun je hier terecht!
Vanaf de Touch zal elke nieuwe pda dat pakket mee krijgen. Het is zeg maar de touch editie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
DaSaN schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:18:
[...]

Dit komt een beetje op mij over als voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten... Correct me if I'm wrong.
Dat van België bedoel je? Ik dacht daarmee te zeggen dat Proximus dus niet in Nederland kan? Of toch wel? :S
Maar ik denk dat de meeste gebruikers van dit soort smartphones/PPC-phones toch echt ruim over de 20 euro per maand zitten, wanneer ze tevens een (onbeperkt) internetabonnement erbij hebben.

Als 20 euro per maand aan telefoonkosten voor jou al te veel is, dan vrees ik dat wat jij wilt niet mogelijk gaat zijn. Wat heb jij trouwens tegen een abonnement?
Ik ben nog jong en heb er het geld gewoon niet voor. Een internet abonnement ok, want daar zal ik ook vaak gebruik van maken, maar dat bellen en sms'en, ik wil het wel kunnen, maar ik wil er niet elke maand meer dan 10 euro aan uit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Saturnus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:08:
[...]

Dat van België bedoel je? Ik dacht daarmee te zeggen dat Proximus dus niet in Nederland kan? Of toch wel? :S

[...]

Ik ben nog jong en heb er het geld gewoon niet voor. Een internet abonnement ok, want daar zal ik ook vaak gebruik van maken, maar dat bellen en sms'en, ik wil het wel kunnen, maar ik wil er niet elke maand meer dan 10 euro aan uit geven.
Ik snap wat je wilt, maar ik bedoelde eigenlijk dat het niet reeel is: je wilt voor minder dan 20 euro in de maand onbeperkt kunnen internetten, en ook de TyTN nog voor een aardig prijsje lijkt mij.

Bij mijn weten is dat met de Nederlandse providers op dit moment niet mogelijk: vrijwel alle onbeperkte internetopties zijn in combinatie met een bel-abonnement, en de schaarse losse data-abonnementen die er zijn gaan al over de 20 euro. Laat staan wat je moet bijbetalen voor de TyTN bij een dergelijk goedkoop abonnement.

En met dat dubbeltje op de eerste rang bedoelde ik dat je wel dure, geavanceerde zaken wil (De TyTN is imo een van de compleetste toestellen op dit moment, zolang de Kaiser nog niet uit is) maar er niet veel voor wil betalen. In dit geval niets mis mee natuurlijk, we blijven tenslotte nederlanders, maar ik denk niet dat jij voor die prijs gaat vinden wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
O op die manier...tjah...misschien moet ik dat van internet/GPRS/UMTS dan maar laten zitten en gewoon een prepaid kaartje erin doen en verder af en toe de WLAN functie gebruiken...

Telfort heeft een abonnement (SIM-only) voor € 5.00 per maand. Dan is het mogelijk daar een internet-abonnement bij te doen van € 5.00 per maand (max = 5MB) of € 10 per maand (max = 200MB).
Voor mij nog steeds erg duur. Ik hoop dat ik binnenkort een baantje heb, misschien als dat lekker aantelt dat een abonnement geen probleem voor me is, maar dan nog, eigenlijk doe ik het echt alleen voor het (onbeperkt) internetten + misschien 1x bellen per week en 5 SMS'jes per dag ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:38
@ Saturnes. Een gave telefoon als deze is leuk voor je zelf en om aan anderen te laten zien. Maar er zit wel een prijskaartje aan verbonden. Zo'n telefoon heeft kwa marktwaarde alleen al een prijs van rond de 600 euro. Providers moeten dit er wel uit krijgen in het abbo als ze hem voor 100 euro aan bieden.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dat is zeker waar.
Dan ben ik zeker vergeten te vertellen dat ik het toestel los koop (waarschijnlijk 2e hands).
Brengt dit misschien nog andere opties met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Hangt een beetje van je huidige manier van bellen af. Meeste providers hebben wel een soort van loyalty korting op simonly abbo's. Maar 20 euro blijft denk ik toch wel het minimum. Maargoed, denk dat deze discussie meer iets is voor de topics die over abbonementen gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Terror op 07-06-2007 19:47 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Tjah...jammer dat het zo moet terwijl het in theorie echt wel kan. (Geld slurpende providers... :/ )
Ik ben het met je eens dat dit offtopic is, daarom laten we het maar hierbij, tenzij iemand een ongelooflijk belangrijk stukje informatie heeft. :P
Bedankt iedereen en misschien ben ik over een paar weken wel lekker met een TyTN aan het spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

og even een vraagje: ik heb gisteren ook de black 3.5 opgezet met WM6dus.

Maar als je blijkbaar nu op msn wilt zegt hij dat hij al mijn contacten zal toevoegen aan mijn contacts.
Ik heb alle instellingen doorlopen, maar kan dit nergens afzetten.

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
Anoniem: 212686 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:52:
og even een vraagje: ik heb gisteren ook de black 3.5 opgezet met WM6dus.

Maar als je blijkbaar nu op msn wilt zegt hij dat hij al mijn contacten zal toevoegen aan mijn contacts.
Ik heb alle instellingen doorlopen, maar kan dit nergens afzetten.

Is hier een oplossing voor?
Vooralsnog niet. Als je van account switched dan verwijder je die contacten weer. Maar zodra je je opnieuw aanmeld op windows live msn dan komen ze weer terug. Ook ik zou graag een oplossing hiervoor zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

[b]shmirmail schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:06
Ik heb sinds ik Black 3.5 en radio 1.41 draai ook BT-issues. Niet ontvangen, wel paren, andere telefoons herkennen mn Tytn als een niet-compatible toestel terwijl ik eerst echt nooit problemen hiermee had...
Same here, ik hoop dat dit wordt opgelost met black 4.0
Ik moet nu iedere keer kaartje er uit, adapter aan imac, bestanden overzetten, kaartje weer terug ;(
Rare is dat TomTom wel gewoon werkt, alleen bestandsoverdracht niet (up & down niet)
Black 4.0: Please make it work :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 07-06-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 05:53
eerst las ik hier probleempje hier, probleempje daar met black 3.x en laten we wachten op 3.5. Nu is 3.5 er en lees ik over bluetooth problemen en wachten op 4.0. Ik zit nog met een originele rom (wel vario 2 unlocked) maar ben nu toch wat huiverig om over te stappen. Is er nu een combi die gewoon goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195051

hey,
ik heb het volgende probleempje;
een poosje geleden heb ik 'ergens' aangegeven dat ik alle proggies die een internet verbinding vereisen niet via gprs verbinding wil laten maken maar via Wlan. echter als ik nu ergens geen wlan verbinding heb kan ik ook niet meer via gprs gebruik maken van mijn mda'tje.
iemand???
thx freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
...edit

[ Voor 84% gewijzigd door ikweetniks op 08-06-2007 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-06 16:46
maxtrash schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:02:
eerst las ik hier probleempje hier, probleempje daar met black 3.x en laten we wachten op 3.5. Nu is 3.5 er en lees ik over bluetooth problemen en wachten op 4.0. Ik zit nog met een originele rom (wel vario 2 unlocked) maar ben nu toch wat huiverig om over te stappen. Is er nu een combi die gewoon goed werkt?
Er is gelukkig een fix voor het BT probleem. Voor diegenen met een WLAN probleem is dit een fix. En als laatste een fix voor het verbinden probleem met ActiveSync.
Allemaal cabjes die overigens gewoon op XDA staan...

edit: Bedankt mensen!

[ Voor 11% gewijzigd door Kassad op 08-06-2007 16:33 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
WM6 Update BT Drivers

Door de spaties in de url ;)

[ Voor 55% gewijzigd door fn002449 op 08-06-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Kassad schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:02:
[...]

Er is gelukkig een fix voor het BT probleem. Voor diegenen met een WLAN probleem is dit een fix. En als laatste een fix voor het verbinden probleem met ActiveSync.
Zo ver was ik al, maar helaas, deze fix laat mijn WM6 nog steeds niet praten met mijn Imac :(
Cabje geinstalleerd, natuurlijk gereboot, etc.. maar niets helaas.

i.i.g. wel thnx voor het meedenken.

Oh ja, het gaat niet om syncen in mijn geval (dat doe ik bedraad met mijn XP laptop),
maar om uitwisselen van bestanden.
Ik hoop echt dat het weer werkt met Black 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Kassad schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:02:
[...]

edit: de eerste link laat zich niet zien als een link, weet iemand waarom niet?
komt door de spaties in de bestandsnaam van de eerste link ;)

EDIT: toch eerst maar eens het hele topic uitlezen voor ik ga reageren;)

[ Voor 15% gewijzigd door DaSaN op 08-06-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 19:29
Komt er eigenlijk nog een officiele WM 6 update uit van t-mobile? En is de originele T-mobile rom nog ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

Anoniem: 114270 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:34:
[...]

ik heb de orginele software niet gebackup'd, is die ergens op internet te vindne?

http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Upgrades
hier staat hij niet bij, ik had een t-bobile nederlands
oke, volgens mij heb ik alles in huis om weer ff te gaan flashen :9

Echter, hoe moet je terugflashen? wat moet eerst? ik dacht aan radio downgrade - rom downgrade - bootrom downgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 114270 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:21:
[...]

oke, volgens mij heb ik alles in huis om weer ff te gaan flashen :9

Echter, hoe moet je terugflashen? wat moet eerst? ik dacht aan radio downgrade - rom downgrade - bootrom downgrade?
Hier vind je een downgrade guide.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

weten we al iets over een update van de hermes? Het beestje is alweer bijna een jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-06 21:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Een udate als in een ROM update zit er als het goed is deze maand aan te komen in de vorm van een WM6 rom.
Een update als in een nieuw apparaat en vervanger van de TyTN, dan is dat meen in de Kaiser..

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
Equator schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:40:
Een udate als in een ROM update zit er als het goed is deze maand aan te komen in de vorm van een WM6 rom.
Een update als in een nieuw apparaat en vervanger van de TyTN, dan is dat meen in de Kaiser..
Hoe weet je dit? Ik heb nog nergens iets vernomen over een WM6 update voor de Tytn? Voor welke provider btw? T-mobile toevallig?

[ Voor 5% gewijzigd door Carnagy op 09-06-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217920

Carnagy schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:36:
[...]

Hoe weet je dit? Ik heb nog nergens iets vernomen over een WM6 update voor de Tytn? Voor welke provider btw? T-mobile toevallig?
http://www.europe.htc.com/z/pdf/press/WM6_statement_v6.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ook, maar er circuleren dus roms die gebaseerd zijn op een echte WM6 rom wat erop duid dat ze bijna af zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Ben voor de Vario 2 op zoek naar een agenda waar ik snel afspraken kan opschrijven (kalender) a la handrecognition en deze ook handgeschreven weergeeft als het alarm afgaat.
Gezocht, gezocht maar niet gevonden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155000

Deddiekoel schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:39:
Ik draai nu al een paar dagen op Black 2.5 en over het algemeen ben ik erg erg tevreden.
Ik heb nu de Spb phone suite erop staat om het gemis van PPCProfiles op te vangen.
Wel een tijdje geleden dat je dit schreef Deddiekoel.....maar ik heb er toch een vraagje over.
Ik heb zowel met Black 2.5 als met 3.5 problemen met het Call filter van SPB Phone suite. Op de een of andere manier laat mijn TYTN toch gesprekken door, ondanks dat Block all calls geselecteerd staat.

Werkte dit bij jou wel op 2.5? Of zijn er misschien anderen die een black rom draaien op de TYTN met de call filter functie van Phone suite werkend?
Overigens werkte het call filter bij de beta van PPC Profiles bij mij ook niet. Van de huidige versie PPC werkte alleen Block all calls.
Ik heb me al gek gegoogled maar kan geen relevante info of vergelijkende situaties vinden. Alle info is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48
:edit Oeps...
Equator schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:40:
Heeft iemand zicht op de releasedatum van de officiele WM6 upgrade via de HTC.com site? Ik meen ook gelezen te hebben in de topicstart dat er toch een gps chip in de TYTN zit. Het zou erg fijn zijn als die dan ook geactiveerd zou worden.

[ Voor 41% gewijzigd door austin_77 op 10-06-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

Kassad schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:18:
[...]

Hier vind je een downgrade guide.
Dat gaat alleen om de rom, niet de radio en bootloader. Die zul je wel niet kunenn downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 114270 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:51:
[...]

Dat gaat alleen om de rom, niet de radio en bootloader. Die zul je wel niet kunenn downgraden?
Radio wel, bootloader niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
austin_77 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:43:
:edit Oeps...

[...]

Heeft iemand zicht op de releasedatum van de officiele WM6 upgrade via de HTC.com site? Ik meen ook gelezen te hebben in de topicstart dat er toch een gps chip in de TYTN zit. Het zou erg fijn zijn als die dan ook geactiveerd zou worden.
Helaas niet want de antenne ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:19

Sorcerer8472

Mens sana?

Nieuwe ergernis: Radio ROM bij black 3.0.1 zorgt ervoor dat hij ERG snel overschakelt van UMTS naar GPRS. De antenne staat verdomme een paar honderd meter verderop en hij heeft meestal 3 streepjes! :{

Vastzetten op UMTS dan maar, anders is Remote desktop echt ontzettend traag :{

Alleen jammer dat dat in deze omgeving (Limburg) zo weinig dekking is voor de rest dat je zowat niet bereikbaar bent als je het niet daarna weer aanzet :')

Kun je nergens een gewicht instellen voordat hij teruggaat naar GPRS?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195051

Hoi,
een paar posts geleden stelde ik een vraag en toen ik hem vandaag na las was ik misschien niet zo duidelijk.

Ik heb nog al wat problemen met mijn verbindingen. Ik kan met geen mogelijkheid mijn GPRS verbinding meer vinden. Bij belcompany kreeg ik de oplossing; zet je wifi uit en hij gaat automatisch over op GPRS. DUH :( .
echter mijn apparaat verbind helemaal niet meer via GPRS. Ik heb ooit ergens aangegeven dat proggies die gebruik maken van internet niet zondermeer verbinding moeten maken. Ik kan deze instelling nu nergens meer vinden en kan dus op plaatsen, waar geen Wlan netwerk tot mijn beschikking staat, niet meer surfen.
heeft iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan misschien aan mij liggen, maar ik vind die Black 4.0 helemaal niet mooi, laat staan handig.
Als je today scherm er voortaan zo uit komt te zien blijf ik dus mooi op 3.5.
Aan de andere kant ziet de Comm Manager er wel weer gebruiksvriendelijk uit met die grote knoppen. Dat is makkelijker bedienen, ook in de auto ;). Je moet er wel van houden.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

NeoMe schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:42:
Kan misschien aan mij liggen, maar ik vind die Black 4.0 helemaal niet mooi, laat staan handig.
Als je today scherm er voortaan zo uit komt te zien blijf ik dus mooi op 3.5.
Aan de andere kant ziet de Comm Manager er wel weer gebruiksvriendelijk uit met die grote knoppen. Dat is makkelijker bedienen, ook in de auto ;). Je moet er wel van houden.
Ik heb het verder nog niemand zien posten. Maar Black 4.0 is uit! Hiij is de downloaden op http://wmblack.info . Ik vind de nieuwe stijl wel mooi en erg praktisch. Dat nieuwe today screen is een app (HTC Home) die je gewoon uit kunt zetten. Ik vind de klok wel erg praktisch.
Heb hem pas net draaien maar ben nog geen problemen tegen gekomen. PPC Profiles werkt, TTN6 werkt. Ik ben erg erg blij.
Ook zit er blijkbaar (standaard) de nieuwe versie van HTC X-Button in (v1.51).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Eeerst heel lang wachten op Black 3,5 en dan nu in no time black 4.0. Ik heb het vermoeden dat HTC deze versie al redelijk compleet heeft gemaakt en expres een lekje heeft om te kijken wat de ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Terror schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:44:
Eeerst heel lang wachten op Black 3,5 en dan nu in no time black 4.0. Ik heb het vermoeden dat HTC deze versie al redelijk compleet heeft gemaakt en expres een lekje heeft om te kijken wat de ervaringen zijn.
Ik ben erg blij met de ROM. Alleen verkloot hij weer mijn Device ID voor Opera! Kan Opera dus niet registreren. Maar datis een kleine prijs imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke 4.0...ziet er nice uit voor de liefhebbers.
Als je dat HTC Home uitzet, ziet alles er dan weer normaal uit.
Wat zijn dan de voordelen van 4.0 of is dat HTC Home alleen het nieuwe.
Ik blijf nog ff op 3.5, vorige week nog geflashed.
Welkom in de Wereld die om de week een nieuwe Rom heeft :)

[ Voor 61% gewijzigd door NeoMe op 11-06-2007 12:02 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221325

Een vraagje.. Is de vodafone versie van de tytn aan te raden? hij is bij vodafone nl erg aantrekkelijk icm een internet abbo bij hun!

Kleven er dus misschien verborgen nadelen aan de vodafone versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik zou kijken naar voordelen / nadelen van het internet:
Dekking
Prijs
Snelheid

Verder zou ik het basisabbonement vergelijken:
Prijs
Aantal minuten/sms'jes
Dekking
Extra Blox ?

De vodafone versie van de tytn kun je denk ik ook gewoon weer flashen, dus na een week heb je dat gezien en wil je sneller dus ga je voor Black :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Is de vodafone versie van de TyTN in NL te verkrijgen? Begin dit jaar was dit meen ik niet het geval.

Heb nu een paar uur met Black 4 gespeeld en tot nu toe werkt alles nog perfect. Enige nare is dat Opera mijn device ID niet goed pakt... Maar dat is een klein offer voor deze ROM imo.
HTC home vind ik een erg erg prettige tool (alleen is dat weather deel een beetje nutteloos imo). De grote klok is erg prettig en ook de launcher is heerlijk. Nu kun je tenminste direct vanuit je today scherm programma's starten!
Wat ik verder een voordeel vind is dat zaken als x-button etc nu lekker in de ROM zitten. Ik hoef nu bijna niets meer te installeren behalve mijn extra apps (zoals Opera,dictionary en PPC profile).
Als dit de officiele ROM gaat worden dan is dat een erg knappe klus van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221325

staat gewoon op de vodafone site:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Deddiekoel schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:00:
Is de vodafone versie van de TyTN in NL te verkrijgen? Begin dit jaar was dit meen ik niet het geval.

Heb nu een paar uur met Black 4 gespeeld en tot nu toe werkt alles nog perfect. Enige nare is dat Opera mijn device ID niet goed pakt... Maar dat is een klein offer voor deze ROM imo.
HTC home vind ik een erg erg prettige tool (alleen is dat weather deel een beetje nutteloos imo). De grote klok is erg prettig en ook de launcher is heerlijk. Nu kun je tenminste direct vanuit je today scherm programma's starten!
Wat ik verder een voordeel vind is dat zaken als x-button etc nu lekker in de ROM zitten. Ik hoef nu bijna niets meer te installeren behalve mijn extra apps (zoals Opera,dictionary en PPC profile).
Als dit de officiele ROM gaat worden dan is dat een erg knappe klus van HTC.
Zag in het 4WinMobile forum dat er nogal wat mensen zijn met hangende software. Denk dat ik lekker wacht op een herbewerking van deze met een 6 MB pagepool, 3G video dailer. Naar mijn mening heeft JJ deze te snel los gelaten. Kleine dingetjes als het device ID aanpassen, die doen het hem en wat ik zo lees missen dit soort details een beetje. Zeker gezien de patches die er al uit zijn.

Even een quote van 6 uurtjes terug uit 4 Win Mobile:
OK GUYS,

listen up,,,,, tonight GMT+10 i will post 2 revisions of Shadow

1) with 2G dialer as already and no lockups
2) with 3g dialer

The reason for the lockup is very simple, the original rilgsm.dll for some reason didnt support hsdpa, i replaced this with the one from dymond but hence doing this, it caused some mis match with the DSM in the OEMDrivers.

I have resolved this issue but unfortunately im not at home now,

bear with me,,,, this is what development is about....

thanks for your time and feedback, and trust me the ROM is stable, its just that something went belly up unfortunately,,,,,

Cheers
JJ
Overigens heeft MrVanx weer is een updated upgrade guide gemaakt. Voor mij iig nog even BLACK 3,5 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik wacht sowieso altijd even met upgraden omdat er vaak het een en ander nog niet helemaal klopt. Dit valt idd meteen te merken aan de patches en dat er na een week meestal een 4.1 uitkomt ( kijk naar 2.1, 3.1 etc )
Snap eigenlijk niet waarom ie nooit eerst een test-rom uitbrengt waarin degene die willen de rom kunnen testen op fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
3,5 is uitgebreid getest voordat die uitgebracht is. Daar zie je ook van dat ie out of the box vrijwel bij iedereen perfect draait. 2,5 was volgensmij ook een toppertje. Kijken of 4,5 ook weer goud word :)

[ Voor 52% gewijzigd door Terror op 11-06-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb nog geen problemen gehad met 4.0
Neemt niet weg dat ik wel de upgrade naar de 3G dialer ga doen. Upgraden duurde bij deze ROM ook minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schopje...Deddiekoel??
Anoniem: 155000 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:45:
[...]

Wel een tijdje geleden dat je dit schreef Deddiekoel.....maar ik heb er toch een vraagje over.
Ik heb zowel met Black 2.5 als met 3.5 problemen met het Call filter van SPB Phone suite. Op de een of andere manier laat mijn TYTN toch gesprekken door, ondanks dat Block all calls geselecteerd staat.

Werkte dit bij jou wel op 2.5? Of zijn er misschien anderen die een black rom draaien op de TYTN met de call filter functie van Phone suite werkend?
Overigens werkte het call filter bij de beta van PPC Profiles bij mij ook niet. Van de huidige versie PPC werkte alleen Block all calls.
Ik heb me al gek gegoogled maar kan geen relevante info of vergelijkende situaties vinden. Alle info is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 22:24
Afbeeldingslocatie: http://i192.photobucket.com/albums/z214/oemfoefoe/htc_tytn_met_nieuwe_rom_500.jpg

Op de groene een nieuwe rom-update. Deze zou ik graag ook op de rode willen... Maar waar te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Heeft iemand ook een idee waar deze converter goedkoper te krijgen is? (Of een alternatief.)

(Misschien ook een idee voor de TS, even melden dat het mogelijk is de HTC uitgang om te linken naar een 3.5mm jack.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Sorry
Ik ben niet bekend met die functionaliteit van PPC. Ook gebruik ik geen SPB software. Wat ik wel nog weet van Black 2.5 is dat bij mij PPC profiles helemaal niet werkte...
Mijn PPC profiles komt overigens dus niet van SPB maar van MoDaCo en is freeware...

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 12-06-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118657

Ik heb gisteren een tytn gekocht dit was een proximus versie aan het uitzicht is niets te zien maar in de software staat het logo van proximus alsook bij het opstarten komt het logo erop. Nu vroeg ik me af wat ik moest doen om een cleane phone te krijgen, als ik vb naar wm6 zou gaan maakt dit dan verschil of moet ik een andere rom hebben want dit vind ik nog wat verwarrend gzz kom van p900 en dit is echt wel een leuk telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ff een 'domme' vraag over black 4: kun je ook de themekleur weer wijzigen? Dus bijv. instellen op blauw ipv zwart, of kan dat niet vanwege het nieuwe uiterlijk + htc home etc.?

Om de vraag hierboven te beantwoorden: gewoon nieuw OS erop flashen en operatorlogo's zijn weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korbeeck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Vanwege het alom bekende ‘screen alignment’-probleem is mijn HTC TyTN uiteindelijk tóch naar de reparateur gestuurd en afgelopen vrijdag retour gekomen.

Nu is ook de nieuwste ROM op mijn PDA geplaatst (2.11.255.1) met AKU 3.3.1. Sindsdien krijg ik een foutmelding wanneer ik streaming media probeer te openen vanuit Internet Explorer:
File Download
This protected file type is not supported on this device, and will not be downloaded.
Bijvoorbeeld bij Kassa 3’s Vakantietips. Ondanks uitgebreide zoekpogingen heb ik nog niet veel informatie over dit probleem kunnen verzamelen. Is dit probleem bij één van jullie bekend en zo ja, heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210757

Saturnus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:37:
Heeft iemand ook een idee waar deze converter goedkoper te krijgen is? (Of een alternatief.)

(Misschien ook een idee voor de TS, even melden dat het mogelijk is de HTC uitgang om te linken naar een 3.5mm jack.)
Jo kerel check even deze site. Zonder transportkosten vanuit China dus voor 10 ekkies kan je tenminste normale headphones dragen. Hij werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Heb ook Shadow erop gezet en loop nu tegen een klein dingetje aan. Ik wil graag de mms instellingen van T-Mobile handmatig erin zetten, dus de server en gateway enzo. Voorheen vond ik dat onder accounts maar nu sms/mms 1 geheel is vind ik deze niet meer.. iemand die het wel gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Anoniem: 210757 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:08:
[...]

Jo kerel check even deze site. Zonder transportkosten vanuit China dus voor 10 ekkies kan je tenminste normale headphones dragen. Hij werkt perfect!
Al die creditcard shit heb ik niet, en bij PayPal: (Paypal - Require English address).
Nouja...misschien is die 15 euro van die Nederlands site nog wel te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik heb zelf deze:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=144705
Is een eurootje goedkoper en heeft ook nog eens een ingebouwde microfoon en een aanname/ophang-knop. :)
Maar omdat ik het kabeltje toch wat onhandig vind icm een lang snier van mijn oordopjes ga ik ook die kleine converter waar je zelf mee aan kwam aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

korbeeck schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:53:
Vanwege het alom bekende ‘screen alignment’-probleem is mijn HTC TyTN uiteindelijk tóch naar de reparateur gestuurd en afgelopen vrijdag retour gekomen.

Nu is ook de nieuwste ROM op mijn PDA geplaatst (2.11.255.1) met AKU 3.3.1. Sindsdien krijg ik een foutmelding wanneer ik streaming media probeer te openen vanuit Internet Explorer:

[...]

Bijvoorbeeld bij Kassa 3’s Vakantietips. Ondanks uitgebreide zoekpogingen heb ik nog niet veel informatie over dit probleem kunnen verzamelen. Is dit probleem bij één van jullie bekend en zo ja, heeft iemand een oplossing?
Dat is idd bij firmware ie laatste WM5. Had ik ook. Ik ben 1 firmware gezakt en nu krijg ik de error niet meer. Heeft te maken met aparte streaming media player...
Anderen hadden dat ook. Zie forumlink achter je firmware versie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korbeeck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Anoniem: 614 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:22:
[...]

Dat is idd bij firmware ie laatste WM5. Had ik ook. Ik ben 1 firmware gezakt en nu krijg ik de error niet meer. Heeft te maken met aparte streaming media player...
Anderen hadden dat ook. Zie forumlink achter je firmware versie:
Dank je Sake. Ik had al geprobeerd om mijn HTC TyTN te ‘downgraden’ naar een oudere firmware versie. Echter steeds krijg ik de foutmelding:
ERROR [260] : UPDATE ERROR
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen: ‘rebooten’, firewall/virusscanner/Windows Defender uitschakelen, ActiveSync opnieuw installeren en zelfs een andere computer (mijn notebook). Maar dit alles was tevergeefs. Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benn1e schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:51:
Heb ook Shadow erop gezet en loop nu tegen een klein dingetje aan. Ik wil graag de mms instellingen van T-Mobile handmatig erin zetten, dus de server en gateway enzo. Voorheen vond ik dat onder accounts maar nu sms/mms 1 geheel is vind ik deze niet meer.. iemand die het wel gevonden heeft?
Ja. Maak een nieuwe MMS aan en ga dan naar options. Daar vind je de mogelijkheid om je instellingen in te voeren.
Deddiekoel schreef:
Ik ben niet bekend met die functionaliteit van PPC. Ook gebruik ik geen SPB software. Wat ik wel nog weet van Black 2.5 is dat bij mij PPC profiles helemaal niet werkte...
Ik ben er inmiddels achter waarom het callfilter van spb phone suite niet werkte. Ik had met memmaid de dll's verplaatst naar de SD kaart. Dat pikt ie dus niet. Alles werkt nu goed met Black Shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een vodafone 1605.
Voor € 220,- op de kop kunnen tikken via marktplaats (ongebruikt) :)

Ben gelijk op zoek gegaan naar een leuke ROM, en het is de Black Shadow geworden. Ziet er echt allemaal super uit. Ben nu een dagje aan het prutsen en heb nog niet 1 keer gereset.

ff wat screens voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/03.GIF
Today screen gebaseerd op de HTC Touch

Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/01.GIF
Weather

Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/04.GIF
Handige Comm Manager

Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/05.GIF
De nieuwe dialer

Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/06.GIF
Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/02.GIF
Windows Live Messenger

Afbeeldingslocatie: http://www.trendspotters.nl/screens/07.GIF
Leuke optie om foto's gelijk te uploaden naar je space

Kortom: Black Shadow bevalt zeer goed

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Jammer dat de styling steeds verandert, ik vind Black Dymond (3.5) er mooier uitzien.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
wimpie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:34:
Jammer dat de styling steeds verandert, ik vind Black Dymond (3.5) er mooier uitzien.
Dit is de Touch style. Nieuwe HTC`s krijgen allemaal die stijl mee vanaf nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
DaannO schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Dit is de Touch style. Nieuwe HTC`s krijgen allemaal die stijl mee vanaf nu. :)
Het is wel een zware stijl, ik heb de homeplug, dialer en comm manager geinstalleerd en dat vreet nogal wat systeem resources, maakt mijn mda een stuk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

korbeeck schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:48:
[...]

Dank je Sake. Ik had al geprobeerd om mijn HTC TyTN te ‘downgraden’ naar een oudere firmware versie. Echter steeds krijg ik de foutmelding:

[...]

Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen: ‘rebooten’, firewall/virusscanner/Windows Defender uitschakelen, ActiveSync opnieuw installeren en zelfs een andere computer (mijn notebook). Maar dit alles was tevergeefs. Nog tips?
Zat in dezelfde situatie.
Met behulp van:
http://www.mrvanx.org/cms...task=view&id=41&Itemid=26
kun je ook downgraden naar lagere WM5 versie. De error die je krijgt komt omdat je de Radio ROM niet gelijk kan downgraden. Met bovenstaande stappen wordt de Radio ROM downgrade geskipped en gaat de downgrade wel goed.
De stap met "Dutty's Good NBH Tool" kun je uiteraard skippen want je hoeft de NBH niet aan te passen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 614 op 14-06-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123977

Kep nu een week of 3 een tytn en heb al wat lopen stoeien met roms via xda. Ben nu ook beland bij swadows maar kep nog nooit mms aan de praat kunnen krijgen. (nooit gebruikt omdat ik er niks mee deed). Nu met de tytn wil ik 't wel gebruiken maar die instellingen..wat moet waar. Kan iemand ff snel de benodigde instellingen van t-mobile posten ?

TIA, diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Anoniem: 123977 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:14:
Kep nu een week of 3 een tytn en heb al wat lopen stoeien met roms via xda. Ben nu ook beland bij swadows maar kep nog nooit mms aan de praat kunnen krijgen. (nooit gebruikt omdat ik er niks mee deed). Nu met de tytn wil ik 't wel gebruiken maar die instellingen..wat moet waar. Kan iemand ff snel de benodigde instellingen van t-mobile posten ?

TIA, diem
Astu:

http://www.t-mobile.nl/my...fcare/wapmmssettings.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123977

nou 'k weet niet wat ik nou anders gedaan heb maar het werkt :-)

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Dat is ook vreemd. Ik zie op de frontpage dat er een nieuwe versie is van Skype. Wil ik hem downloaden blijkt dat de TyTN geen calling ondersteund, alleen chat.
Wel vreemd want ze gebruiken de TyTN als plaatje op hun site als voorbeeld.
Verder klopt het wel want de vorige versie werkte ook niet op mijn Vario met Shadow...

[ Voor 178% gewijzigd door Deddiekoel op 15-06-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 16:33
Ik zit met het volgende probleem.
ik heb een MDA Vario II welke zeer regelmatig met de melding komt dat ik te weinig geheugen heb..
Hoofdgeheugen: 54.25 welke 53MB gebruikt is.
ik heb alle filmpjes, foto's, filmpjes, documente en ALLE programma's die ik installeer op mijn opslag kaart staan..

Als ik ik kijk onder verkenner onder 'mijn apparaat' en dan programma bestanden, dan staan daar enkele programma's zoals 'checkpoint' die ik geinstalleerd heb op de opslag kaart samen met TomTOm.
Het is mij een compleet raadsel waar mijn hoofdopslag voor gebruikt wordt.

ik sta op het punt om h'm een harde reset te geven, en maar weer overnieuw te beginnen..
Wie-o-wie kan me advies geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Ik denk dat je het nu hebt over het "programma" geheugen... dit heeft volgens mij (correct me if i'm wrong) weinig te maken met de hoeveelheid opslag...

Maar meer met het aantal draaiende programma's.

Als je dus de draaiende programma's afsluit moet er meer geheugen vrijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 16:33
hoofdgeheugen zoals het op de MDA staat.. en al voer ik een softreset uit ik blijft 53MB ingebruik houden en er starten weinig vreemde dingen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

carpcatcher schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:47:
hoofdgeheugen zoals het op de MDA staat.. en al voer ik een softreset uit ik blijft 53MB ingebruik houden en er starten weinig vreemde dingen op.
Ik heb wel eens hetzelfde probleem gehad. Probeer maar eens wat zaken uit je hoofdgeheugen te verwijderen die je toch niet zoveel gebruikt. Even een softreset en je zal zien dat je er geen last meer van hebt.

Ik installeer trouwens zoveel mogelijk op mijn opslagkaart!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Volgende week krijg ik een nieuwe Vario II en deze wil ik graag configureren met Exchange Server 2007. Nu heb ik dus totaal geen zin om pas om de 15 minuten te syncen (dat is geen direct push in mijn ogen).
Ik wil zodra er een nieuwe email komt binnenrollen op de Exchange server diezelfde mail meteen ook aankomt op de Vario (zoals een Blackberry dat ook doet)

Is dit mogelijk?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
KingNothing schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:52:
Volgende week krijg ik een nieuwe Vario II en deze wil ik graag configureren met Exchange Server 2007. Nu heb ik dus totaal geen zin om pas om de 15 minuten te syncen (dat is geen direct push in mijn ogen).
Ik wil zodra er een nieuwe email komt binnenrollen op de Exchange server diezelfde mail meteen ook aankomt op de Vario (zoals een Blackberry dat ook doet)

Is dit mogelijk?
hmmm, moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Bedankt, nu vraag ik me af hoeveel data ik genereer op maandbasis als ik synchroniseer elke keer wanneer er wat veranderd op de Exchange server. Ik heb 1GB per maand tot mijn beschikking, zal hopelijk toch voldoende zijn?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
KingNothing schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 21:11:
Bedankt, nu vraag ik me af hoeveel data ik genereer op maandbasis als ik synchroniseer elke keer wanneer er wat veranderd op de Exchange server. Ik heb 1GB per maand tot mijn beschikking, zal hopelijk toch voldoende zijn?
Als het goed is wel. Hij download alleen als er iets veranderd is en dat kleine pakketjes. Of je moet elke seconde 10 mailtjes binnen krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Ik heb nog steeds een sync probleem met Windows live messenger :(
Ik heb nu een andere ROM de LVSW Edition: 20070616_Hermes_3.30.3.3 (2007-06-16)
Met de Radio Rom 1.41

Ik had de Radio ROM 1.40 en de 1.43 alleen is m'n batterij binnen 12 uur leeg.
Ik hoop dat 1.41 beter is...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 17-06-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyKill
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-05 20:01
ik vind die dialer van LVSW zo irritant, verder draait die rom wel super stabiel met BT enzo. Met de dialer in dymond en shadow kun je snel naar je laatst gekozen nr's en snelkies menu met de onderste knoppen en je kunt gewoon op het toetsenbord een nr in toetsen en hij schakelt zelf wel over naar de dialer, iemand een idee hoe dit bij de LVSW ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Ik haal hem er af, ik heb al 3 vastlopers gehad ( incl in de ochtend dat m'n wekker afging )
En is mijn batterij in een halve dag al bijna leeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, ik heb toch stevige BT problemen met Shadow. Mijn carkit (Parrot CK3100) wil niet verbinden na de pairing en ook mijn GPSlim 236 (oid) wil heel moeilijk verbinding maken.
Erg jammer als dit de officiele build van HTC gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de TyTN + KPN UMTS/HSDPA? En dan heb ik het vooral over bellen: gesprekken worden zomaar afgekapt (tijdens het gesprek is geen data-verbinding actief).

Het zuipt sowieso echt veel stroom, dat UMTS :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:15:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de TyTN + KPN UMTS/HSDPA? En dan heb ik het vooral over bellen: gesprekken worden zomaar afgekapt (tijdens het gesprek is geen data-verbinding actief).

Het zuipt sowieso echt veel stroom, dat UMTS :X
Dat is een bekend probleem, en tevens erkend door KPN. Zij zijn bezig met een softwareupdate die komende herfst moet uitkomen. Tot die tijd verloopt data en voice tegelijk erg problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

DaSaN schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:22:
[...]

Dat is een bekend probleem, en tevens erkend door KPN. Zij zijn bezig met een softwareupdate die komende herfst moet uitkomen. Tot die tijd verloopt data en voice tegelijk erg problematisch.
Ja, maar ik zei dus dat het probleem er ook is als ik geen data gebruik :/
Als je het goed timet kun je wel data gebruiken tijdens het bellen btw :+ Gewoon ff 5 seconden geen data stoken en dan kun je bellen en blijft de dataverbinding actief (na 5 sec schaalt hij vanzelf terug naar UMTS zonder HSDPA; tijdens een gesprek blijft het ook UMTS).

[ Voor 26% gewijzigd door Sorcerer8472 op 19-06-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:25:
[...]

Ja, maar ik zei dus dat het probleem er ook is als ik geen data gebruik :/
Als je het goed timet kun je wel data gebruiken tijdens het bellen btw :+ Gewoon ff 5 seconden geen data stoken en dan kun je bellen en blijft de dataverbinding actief (na 5 sec schaalt hij vanzelf terug naar UMTS zonder HSDPA; tijdens een gesprek blijft het ook UMTS).
Ik word er met T-mobile soms ook gewoon in eens afgegooid :|
En het is niet omdat ik per ongeluk met mijn oor langs een knopje op het touchscreen schuif ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb regelmatig problemen met mijn dailer, ik druk dan te snel of er wordt net gebeld als ik in het menu zit. Ook al ik wil opnemen doen de knoppen het soms niet. Heb Black 3.5 Dymond en T-Mobile. Een telefoon is gemaakt om mee te bellen, maar helaas bij de Vario en het maakt niet uit welke rom ofnet wat heb je automatisch Dailer problemen :) Vette uitvinding, zon Pocket PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
ik loop al een tijdje te klooien maar ik krijg met WM6 mijn mms niet aan de praat(telfort). WM5 heb ik eigenlijk nooit getest(gelijk na aankoop geflashed naar Black 3.5). maar de instellingen voor WM5 werken OF niet op WM 6 of ik maak ergens een fout :(. ik heb al een mailtje naar de klantenservice gestuurd maar heb ik nog geen reactie op gekregen. weet iemand hier misschien hoe ik dat kan instellen (sorry als ik erg offtopic is)

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Anoniem: 117563 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 07:56:
[...]

U vraagt, wij draaien:

http://www.pdair.com/cata...11000012&products_id=5414

Sowieso een site die iedereen eens zou moeten bekijken, er staan veel interessante assecoires op, waaronder machtig mooie aluminium cases. Hij is wat traag, maar zeer betrouwbaar, en er wordt verzonden zonder kosten vanuit HongKong!
U vraagt, wij draaien hé?

Ik ben op zoek naar een USB naar USB+mini-jack splitter. Met daarbij een Brodit Passive Holders. Is er ook een web-winkel de ze alle twee verkoopt. Of moet ik 2 keer de verzendkosten gaan betalen.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lieter schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:21:
ik loop al een tijdje te klooien maar ik krijg met WM6 mijn mms niet aan de praat(telfort). WM5 heb ik eigenlijk nooit getest(gelijk na aankoop geflashed naar Black 3.5). maar de instellingen voor WM5 werken OF niet op WM 6 of ik maak ergens een fout :(. ik heb al een mailtje naar de klantenservice gestuurd maar heb ik nog geen reactie op gekregen. weet iemand hier misschien hoe ik dat kan instellen (sorry als ik erg offtopic is)
Misschien is er eea veranderd sinds het door KPN is overgenomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 155000 op 20-06-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Anoniem: 89401 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:41:
[...]

Ik word er met T-mobile soms ook gewoon in eens afgegooid :|
En het is niet omdat ik per ongeluk met mijn oor langs een knopje op het touchscreen schuif ofzo...
Ik vraag me af of dat nou komt doordat de Radio ROM niet 100% lekker werkt, of doordat de operators nog niet 100% gewend zijn aan het probleemloos laten werken van UMTS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117563

Livia schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:
[...]

U vraagt, wij draaien hé?

Ik ben op zoek naar een USB naar USB+mini-jack splitter. Met daarbij een Brodit Passive Holders. Is er ook een web-winkel de ze alle twee verkoopt. Of moet ik 2 keer de verzendkosten gaan betalen.
PDAir rekent geen verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Nu als enige in Nederland, Ordina Open Tennis
kampioenschappen LIVE op je PDA !!

www.spam.nl

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 02-10-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Anoniem: 155000 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 00:04:
[...]

Misschien is er eea veranderd sinds het door KPN is overgenomen.
niet volgens de website van telfort

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217920

Ik draai sinds kort de Schap's WM6 pro 3.30c rom en die bevalt uitermate goed, beter dan Black Shadow. De aanwezige programma''s zijn ook erg nuttig. Ik verwacht dat van deze ROM ook een nederlandse (vertaalde) versie beschikbaar zal komen voor de liefhebbers (dat was ook het geval met 3.30a).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Ik heb mijn T-Mobile Vario II ook binnen sinds gisteren :)
Heb er maar meteen even de Black Shadow software (WM6) opgeblazen 8)
Ik had in het begin veel problemen met OTA syncen met Exchange 2007, certificaat ongeldig |:(
Dat is nu allemaal opgelost en ik werk de hele dag met Blackberries etc en dit toestel icm Exchange is een geduchte tegenstander zonder meer.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Anoniem: 217920 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:12:
Ik draai sinds kort de Schap's WM6 pro 3.30c rom en die bevalt uitermate goed, beter dan Black Shadow. De aanwezige programma''s zijn ook erg nuttig. Ik verwacht dat van deze ROM ook een nederlandse (vertaalde) versie beschikbaar zal komen voor de liefhebbers (dat was ook het geval met 3.30a).
Damn, ziet er goed uit. Basis lijkt me hetzelfde als black shadow. Kan je wat meer inzicht geven in Schap's 3.30c vs Back shadow?

Problemen in Shadow waren vooralsnog:
niet booten (schijnt nu gefixed te zijn)
Random hangen
3g snelheids problemen
Bluetooth problemen
geen 3g dailer (is een patch voor)

Ben verder ook benieuwd naar de snelheids ervaring. Ik draai nu black 3.5 , welke een 6 MB pagepool heeft en dat draait lekker vlot.

[ Voor 7% gewijzigd door Terror op 20-06-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Anoniem: 114042 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:40:
Nu als enige in Nederland, Ordina Open Tennis
kampioenschappen LIVE op je PDA !!

www.spam.nl
Alleen jammer dat veel van die streams breedband zijn en niet over umts werken. Zou je eens moeten inventariseren zodat je in een soort menu ofzo je snelheid kunt aangeven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 03-10-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja mee eens, hier heb je niks aan als je een PIT T-Mobile abbo hebt.
Misschien is het leuk met een Vodafone 1,8 mbps abbo...maar dan ben je denk ik weer te snel door je maandelijkse limiet heen. Video streamen op < 64 kb heeft bijna geen nut want dan is de kwaliteit belabbert. Gewoon zelf met een DVD>PPC software DVD'tje erop knallen heb je meer plezier aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Nee, maar ik heb dus 384 kbps (in de praktijk blijkt 360 goed sustainable te zijn), en dan is het jammer van alle 512+ streams erop. Zou handig zijn als daarin gedifferentieerd zou worden :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.