HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.741 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 114042 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:40:
Nu als enige in Nederland, Ordina Open Tennis
kampioenschappen LIVE op je PDA !!

www.spam.nl
Ik krijg die video streams niet aan de gang. Ik klik erop in Opera en open het bestand met WMP maar dan speelt hij verder niet. De radio streams werken wel goed... Is er iets speciaals dat ik moet doen?

Die Schap's ROM ziet er idd erg goed uit (los van de paarse theme). Ik heb nu een patch voor de BT issues op Shadow. Als die werkt blijf ik lekker op Shadow (al dagen geen SR meer gedaan). Blijven de problemen dan ga ik deze proberen! Maar als ik even door het topic scan dan lijkt deze ROM vergelijkbare BT issues te hebben. Kan kloppen aangezien het dezelfde build is...

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 03-10-2007 00:24 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Hoe krijg ik het lampje aan wanneer ik een nieuwe email binnenkrijg via Exchange ActiveSync? Het viel me namelijk op dat ik 2 lampjes op mijn toestel heb zitten maar alleen de rechter knippert (Vario II)....

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Even een vraagje aan de TyTn gebruikers met een WM 6 rom. Hebben jullie er soms last van dat als hij in standby staat dat je hem daar niet meer uitkrijgt behalve met een softreset.

Ik heb zelf een andere pda, maar ik ben benieuwd of dit een beta WM 6 kwaaltje is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

De BT fix hielp me niet bij Shadow.
Is er hier iemand die de Schap ROM draait die ook een parrot CK3100 heeft?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 14:54
KingNothing schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:12:
Hoe krijg ik het lampje aan wanneer ik een nieuwe email binnenkrijg via Exchange ActiveSync? Het viel me namelijk op dat ik 2 lampjes op mijn toestel heb zitten maar alleen de rechter knippert (Vario II)....
Dat is in te stellen via: Start - Settings - Sounds & Notificattions - Notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201284

Wat mij opviel is dat ik onder WM5 geen screen alignment problemen heb/had. Na een upgrade naar Black 3.5 had ik die ineens wel. Van alles gesporbeerd om er vanaf te komen (creditcardtruukje, schroefjes ietsje losser, enz, enz). Geen oplossing voor het probleem. Uiteindelijk overwoog ik het apparaat maar terug te sturen, maar wilde hem eerst terug flashen naar WM5. Nu dat gedaan is is mijn SA probleem ook weer weg !?
Zijn er meer mensen bij wie dit het gavel is (geweest)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-04 12:38
Anoniem: 201284 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 07:37:
Wat mij opviel is dat ik onder WM5 geen screen alignment problemen heb/had. Na een upgrade naar Black 3.5 had ik die ineens wel. Van alles gesporbeerd om er vanaf te komen (creditcardtruukje, schroefjes ietsje losser, enz, enz). Geen oplossing voor het probleem. Uiteindelijk overwoog ik het apparaat maar terug te sturen, maar wilde hem eerst terug flashen naar WM5. Nu dat gedaan is is mijn SA probleem ook weer weg !?
Zijn er meer mensen bij wie dit het gavel is (geweest)?
Apart geval idd. Ik heb dit ook af en toe met Black 3.5. Daarvoor met de Black ROMS nooit SA problemen gehad. Binnenkort maar eens naar Shadow flashen en kijken of het dan nog steeds zo is...
Om het nog interessanter te maken:
Als ik m'n TyTN "los" in m'n broekzak houd, dan kan ik er prat op gaan dat er een SA probleem komt. Heb ik 'm daarentegen in een case in m'n broekzak, dan gebeurt 't (bijna) nooit (klopt gelijk af)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Nog meer mensen hier waarbij de Vario soms ineens wit wegtrekt. Zo ben je bijvoorbeeld aan het internetten en opeens zie je het beeld wit wegtrekken. Een paar keer drukken op de power knop rechts wil wel eens helpen maar vervelend is het wel...

Ik vermoed zelf dat het iets met de warmte te maken heeft, de accu wordt warm en daardoor ontstaat het probleem. Heb WM6 Black Shadow IV erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

Benn1e schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:25:
Nog meer mensen hier waarbij de Vario soms ineens wit wegtrekt. Zo ben je bijvoorbeeld aan het internetten en opeens zie je het beeld wit wegtrekken. Een paar keer drukken op de power knop rechts wil wel eens helpen maar vervelend is het wel...

Ik vermoed zelf dat het iets met de warmte te maken heeft, de accu wordt warm en daardoor ontstaat het probleem. Heb WM6 Black Shadow IV erop staan.
Ik heb precies dat, denk ik althans. Je beeld begint witte strepen te vertonen en de letters lijken strepen af te geven? (Alsof ze smelten).

Dat is waar ik last van had, is dat het zogehete Screen Alignment probleem? Ik begon met WM5 op mijn Vario II, weet niet meer of ik het toen had, maar toen ik update naar Black 2.5 en daarna naar Shadow 4.0 had ik het ook!

Ben er toen terug mee gegaan naar de winkel (zonder terug te graden naar WM5 ofzo) om te vragen hoe het zat met garantie als je dus je eigen besturingssysteem had geupdate. Gozer had met HTC gebeld en dat was voor hen waarschijnlijk geen probleem, en hij is nu weg ter reparatie.

Bij mij leek het ook wel de batterij te zijn ofzo, hij werd niet extréém warm maar het leek wel daarvan te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Terror schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:54:
[...]

Damn, ziet er goed uit. Basis lijkt me hetzelfde als black shadow. Kan je wat meer inzicht geven in Schap's 3.30c vs Back shadow?

Problemen in Shadow waren vooralsnog:
niet booten (schijnt nu gefixed te zijn)
Random hangen
3g snelheids problemen
Bluetooth problemen
geen 3g dailer (is een patch voor)

Ben verder ook benieuwd naar de snelheids ervaring. Ik draai nu black 3.5 , welke een 6 MB pagepool heeft en dat draait lekker vlot.
Ik had Black Shadow er op staan, draaide ook goed maar met een paar kwaaltjes.
Gister Schaps WWE Full version 3.30c er op gezet en meer dan tevreden _/-\o_
Snelheid is verbluffend, alles er op en er aan, stabiel, noem maar op.
Ik heb nog niet alles getest maar als ik bugs vindt zal ik ze hier melden natuurlijk.
DaannO schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:04:
Even een vraagje aan de TyTn gebruikers met een WM 6 rom. Hebben jullie er soms last van dat als hij in standby staat dat je hem daar niet meer uitkrijgt behalve met een softreset.

Ik heb zelf een andere pda, maar ik ben benieuwd of dit een beta WM 6 kwaaltje is. :)
Met WM5 had ik daar regelmatig last van, vandaar dat ik 6 er op wilde (ondanks garantie etc.).
Sinds ik Black 3,5 (diamond), Black 4,0 (Shadow) en nu Schaps heb, totaal gaan last meer van.
(ik draai nu 3 of 4 weken WM6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Anoniem: 89401 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:34:
[...]

Ik heb precies dat, denk ik althans. Je beeld begint witte strepen te vertonen en de letters lijken strepen af te geven? (Alsof ze smelten).

Dat is waar ik last van had, is dat het zogehete Screen Alignment probleem? Ik begon met WM5 op mijn Vario II, weet niet meer of ik het toen had, maar toen ik update naar Black 2.5 en daarna naar Shadow 4.0 had ik het ook!

Ben er toen terug mee gegaan naar de winkel (zonder terug te graden naar WM5 ofzo) om te vragen hoe het zat met garantie als je dus je eigen besturingssysteem had geupdate. Gozer had met HTC gebeld en dat was voor hen waarschijnlijk geen probleem, en hij is nu weg ter reparatie.

Bij mij leek het ook wel de batterij te zijn ofzo, hij werd niet extréém warm maar het leek wel daarvan te komen...
Ja precies, dat is het. De letters verdwijnen langzaam naar achteren, net of ze wegsmelten inderdaad. En daarna wordt het beeld helemaal wit.

Ik ga maar even contact opnemen met T-Mobile nu ik nog garantie heb, want dit is allesbehalve prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Mededeling:

En dan zijn we nu aangekomen bij HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 :)

Graag vanaf nu daar posten en niet meer na deze post. Mocht je nog openstaande vragen hebben uit dit topic of graag nog iets willen beantwoorden, kopieer het dan en post het in het nieuwe topic om zo het overzicht niet kwijt te raken.

Dan rest mij nog iedereen veel plezier in het nieuwe topic te wensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.