HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:42
Deddiekoel schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:43:
[...]

Ik heb ook direct push aan staan dus dit zou weinig impact moeten hebben. Daarnaast zou het alleen tussen 8 en 18 uur moeten gebeuren...
:-) ik sync ook met een exchange server maar met Live erbij ging het mis, batterij technisch dan

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel wikken en wegen wil ik toch mijn vario II updaten met de black 2.5
probleem is dat ik een onstabiele active sync verbinding heb met mijn vario,
en ik eerlijk gezegd bang ben dat ik er niet uit ga komen.
Is er niemand in de buurt van Leiden of Haarlem (of ertussen) die dit al vaker
heeft gedaan en me wil helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:14:
Na veel wikken en wegen wil ik toch mijn vario II updaten met de black 2.5
probleem is dat ik een onstabiele active sync verbinding heb met mijn vario,
en ik eerlijk gezegd bang ben dat ik er niet uit ga komen.
Is er niemand in de buurt van Leiden of Haarlem (of ertussen) die dit al vaker
heeft gedaan en me wil helpen..
Check even bij je verbinging instellingen voor de USB verbinding. Daar kun je de "geavanceerde netwerkcapaciteiten" uitzetten. Voor mij leverde dit een wel stabiele verbinding op.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:20
Je kan ook vanaf je flashkaart flashen. Stuk betrouwbaarder.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Misschien een domme vraag. Ik heb een HTC TyTN aan de USB aansluiting aangesloten om WM6 erop te zetten.

Nu heb ik netjes volgende de manual op http://www.mrvanx.org/cms...d=26&limit=1&limitstart=2
de upgrade van HardSPLv7 gedaan en dit staat er ook op. Maar bij de Radio upgrade geeft ie aan: "Error, Unknown version! You should pick SSPL".

Ik kom met geen mogelijkheid verder. Is er iemand die hier mee kan assisteren?

Bij voorbaat heeeel veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 13:08
Ja, dan moet je gewoon even met de hand je versie van HardSPL selecteren. In ieder geval geen SSPL gebruiken, dan is je HardSPL niet meer te gebruiken en kun je dus je apparaat 'bricken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

EQJim schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:35:
Ja, dan moet je gewoon even met de hand je versie van HardSPL selecteren. In ieder geval geen SSPL gebruiken, dan is je HardSPL niet meer te gebruiken en kun je dus je apparaat 'bricken'.
OK, maar nu heb ik als ik dus die modus opstart een rood groen blauw scherm met:
code:
1
2
3
4
5
HERM200
IPL-1.04

HERM200
SPL-2.10.Olipro

Welke van de 3 moet ik dan kiezen:
SPL-1.01MFG Bootloader
SPL-104/1.10 - SPL-1.09 Bootloader
SPL-1.11/1.14/1.30/1.35/1.40 New Bootloader

---

Ik heb namelijk SPL-2.10 maar ook IPL-1.04

Vind het een beetje eng om zomaar te gokken.
Moet ik die update doen terwijl ie geboot is, of in deze rood,groen,blauw modus?

[ Voor 9% gewijzigd door Fairy op 04-05-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:34:
Over een weekje wordt mijn nummer van Orange naar T-Mobile geporteerd, en krijg ik dus voor 10 euro van mijn bundel onbeperkt internet. Ben niet zo heel erg thuis in de GPRS WIFI en dergelijke toestanden dus vroeg ik mij af, als ik mijn nieuwe simkaart erin doe, en ik maak verbinding dmv Internet Explorer ofzo, belt ie dan steeds in? Of blijf je alsmaar online? En gaat dat via GPRS, of via WIFI waar ik veel mensen over hoor praten - weet niet precies waar het voor is.

Ook vroeg ik mij af of je met zo'n Web n Walk ook streaming dingen goed kunt bekijken, is bv Uitzendinggemist.nl goed te volgen?
Weet iemand hier meer van? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Nou het gaat nog even duren voordat HTC met een officiele WM6 update komt.

http://www.europe.htc.com/press/latestnews.html
http://www.europe.htc.com/z/pdf/press/WM6_statement_v6.pdf

Pas vanaf juni beginnen ze met uitrollen ... :(

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Welke remote controller programma doet het op de Vario II?
Heb VITO remote al geprobeerd, maar die deed niks.
En TV remote controller 5.5 doet ook al vaag.
Tx

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

FongWan schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:23:
Nou het gaat nog even duren voordat HTC met een officiele WM6 update komt.

http://www.europe.htc.com/press/latestnews.html
http://www.europe.htc.com/z/pdf/press/WM6_statement_v6.pdf

Pas vanaf juni beginnen ze met uitrollen ... :(
Vind ik nog best rap eigenlijk. Ik vond het ook wel interessant dat ze het over operators hadden. Wellicht komt er dan toch nog een officiele T-Mob ROM...

Heb dit weekend eens goed met TTN 6 op black 2.5 kunnen spelen. Hoewel ik wel weer een vastloper heb gehad is de overall ervaring significant prettiger. Menus reageren veel sneller en hangen bijna nooit.

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 07-05-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Black 3.0 is uit
Het is deze keer een vrij kale ROM, maar wel erg snel.
Helaas wil hij nu niet de T-Mob ext-rom zooi installeren voor me...Dus ik heb geen connection settings. De .cab hiervoor uit de TS levert niets op dus kan iemand me vertellen hoe ik mijn 3G & MMS settings kan invoeren?

Black 3 bevalt erg goed want PPCProfiles werkt nu weer wel! Maar die connection zooi is wel matig...

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 07-05-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 13:08
@ Deddiekoel

Kijk hier eens: Serviceinstelling T-mobile

Bij mij werkt het hierna prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

EQJim schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:07:
@ Deddiekoel

Kijk hier eens: Serviceinstelling T-mobile

Bij mij werkt het hierna prima!
That did it, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik blijf op Black 2.5 dit omdat ik vorige weer nog heb geupdate van 2 naar 2.5.
Word me een beetje te gek elke week weer opnieuw flashen :)
Radio versie is toch hetzelfde gebleven, wacht wel weer even tot en met 4 a 5.
Trouwens, deze is wel kaal maar daar zit ik juist niet op te wachten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik heb gister het volgende, na een soft reset kreeg ik een
rood groen blauw scherm met: (codes weet ik niet of die kloppen, geqoute van fairy, en kan ze nu niet controleren)
code:
1
2
3
4
5
HERM200
IPL-1.04

HERM200
SPL-2.10.Olipro

Daaronder nog een witte balk met "serial"

Kreeg het probleem na een gewone reset en nu doet ie niets meer.
Na een harde of een zachte reset krijg ik telkens weer hetzelfde. :?

Kan ik hier zelf nog iets aan doen, upgraden oid. of toch even terug naar de winkel voor garantie, heb alleen geen zin mn apparaat tig weken kwijt te zijn.

Heb/had overigens de orginele rom er nog opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Alieunited schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:48:
Ik heb gister het volgende, na een soft reset kreeg ik een
rood groen blauw scherm met: (codes weet ik niet of die kloppen, geqoute van fairy, en kan ze nu niet controleren)
code:
1
2
3
4
5
HERM200
IPL-1.04

HERM200
SPL-2.10.Olipro

Daaronder nog een witte balk met "serial"

Kreeg het probleem na een gewone reset en nu doet ie niets meer.
Na een harde of een zachte reset krijg ik telkens weer hetzelfde. :?

Kan ik hier zelf nog iets aan doen, upgraden oid. of toch even terug naar de winkel voor garantie, heb alleen geen zin mn apparaat tig weken kwijt te zijn.

Heb/had overigens de orginele rom er nog opstaan.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad en deze pagina heeft me weer 'un-bricked'. Succes!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben echt helemaal fan van Black 3.0.
Ik had hiervoor 2.5 maar die had toch een paar bugs in vergelijking. De volgende dingen werken nu wel tov balck 2.5:
- Device ID is weer hetzelfde (tenminste volgens Opera)
- PPCProfiles werkt nu wel
- Black theme heeft Vista achtige balken (me like)
- TTN start nu met geluid werkend en BT gaat goed aan en uit (werkt nog steeds even soepel)
- Softkey changer werkt nu zonder SR

Alleen jammer dat Windows Live er niet standaard op zit, maar dat is dan ook het enige verder zijn de tools (zoals Pimp my black) helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Kassad schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:57:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad en deze pagina heeft me weer 'un-bricked'. Succes!
Nou, ik had mezelf al voorbereid op een avondje blokken, ik was al hard opweg!
Het enig wat ik hoefde te doen is onderstaande. Met toeval gevonden hier op GOT

- Houdt de 2 knoppen boven de opneem (groene telefoontje) en ophang knop (rode telefoontje) ingedrukt
- Soft reset met je stylus (pennetje) je MDA door deze in het gaatje onderin te steken.

Je krijgt nu een scherm te zien waar wordt gevraagd of je alles wil restoren naar manufacture default.

Ik heb hier gekozen om dat niet te doen en hij boodte weer normaal!
Ik ben weer blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Alieunited schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:29:
[...]

Nou, ik had mezelf al voorbereid op een avondje blokken, ik was al hard opweg!
Het enig wat ik hoefde te doen is onderstaande. Met toeval gevonden hier op GOT

- Houdt de 2 knoppen boven de opneem (groene telefoontje) en ophang knop (rode telefoontje) ingedrukt
- Soft reset met je stylus (pennetje) je MDA door deze in het gaatje onderin te steken.

Je krijgt nu een scherm te zien waar wordt gevraagd of je alles wil restoren naar manufacture default.

Ik heb hier gekozen om dat niet te doen en hij boodte weer normaal!
Ik ben weer blij!
Een hard reset dus, houd in dat jeje telefoon terug naar de originele ROM settings zet.

Edit: Black 3.0 heeft al een update gekregen naar 3.0.1 deze heeft een fix voor BT driver problemen en heeft wel Windows Live er in zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 08-05-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Deddiekoel schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:06:
[...]

Een hard reset dus, houd in dat jeje telefoon terug naar de originele ROM settings zet.
Ja, als je op YES klikt wel ja, maar hij zegt dat ie dat NIET gedaan heeft ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Oscar the Grouch schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:26:
[...]

Ja, als je op YES klikt wel ja, maar hij zegt dat ie dat NIET gedaan heeft ;)
Ik heb het inderdaad niet gedaan en alles stond gewoon zo als het was, daarom was ik ook zo blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb WM6 er intussen op, ik durf alleen de radio upgrade niet aan, hier hoor ik enge verhalen over.

Maar wat anders:

Ik heb op mijn HTC TyTN een adresboek gekoppeld met outlook. Als ik bij 'bedrijf' een scheiding maak tussen verschillende soorten contacten dan kan ik deze in de telefoon gescheiden laten weergeven door "Menu>View by>Company" aan te vinken.

Echter zou ik het prettiger vinden als ik in Outlook gewoon per contactsoort (Bijv: leverancier, onderhoud, winkels, kantoor) een map kan maken binnen de contacten map. Deze wil ik dan in de telefoon op dezelfde wijze laten weergeven als dat nu gebeurd bij de "view by company" methode.

Omdat ik zo'n 500 contacten in de telefoon heb staan is de view by company methode niet echt prettig omdat o.a. de zoekfunctie uitvalt als je niet "View by name" hebt aanstaan.

Is dit op een of andere manier mogelijk?

PS, probleem is zowel met WM5 als WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Black 3.0 heeft al een update gekregen naar 3.0.1 deze heeft een fix voor BT driver problemen en heeft wel Windows Live er in zitten.
Mirror van de ROM
http://www.megaupload.com/?d=34IKD8K7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Hoe is de Bluetooth-performance van Black 3.0? Ik draai nu nog WM5, en daar werkt mijn carkit (Nokia CK-7W) niet echt lekker icm bluetooth en TyTN.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 08:38

PeNGuiN

't Is Wat...

Shedman schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:38:
Hoe is de Bluetooth-performance van Black 3.0? Ik draai nu nog WM5, en daar werkt mijn carkit (Nokia CK-7W) niet echt lekker icm bluetooth en TyTN.
Met alle respect, maar WM5 werkt überhaupt niet zo goed ;-)

Ik zou z.s.m. upgraden naar WM6... Zelf een tijd geleden gedaan en sindsdien heb ik eigenlijk 0,0 problemen meer met m'n TyTN.

Er zijn trouwens wel berichten dat Bluetooth *wel* goed werkt met heel veel carkits e.d. als je de telefoon niet 'uitzet naar spaarstand' maar aan laat staan...

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een mooie vervanging voor de Live Messenger (WM6)?
Hou er niet zo van dat er nu iets van 100 email adressen als losse flodders in mijn adressenboek worden toegevoegd omdat Windows Live per cee wilt syncen (je kunt het wel uitvinken, maar dan kun je weer niet msn'en).
Hoeft niet per cee freeware te zijn, ben best bereid te betalen ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

PeNGuiN schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:27:
[...]

Met alle respect, maar WM5 werkt überhaupt niet zo goed ;-)

Ik zou z.s.m. upgraden naar WM6... Zelf een tijd geleden gedaan en sindsdien heb ik eigenlijk 0,0 problemen meer met m'n TyTN.

Er zijn trouwens wel berichten dat Bluetooth *wel* goed werkt met heel veel carkits e.d. als je de telefoon niet 'uitzet naar spaarstand' maar aan laat staan...
Heb er gewoon nog geen tijd voor gemaakt, en het werkt dusdanig goed, dat ik me er niet genoeg aan erger om snel te willen upgraden.

Die spaarstand, bedoel je daar de 'Turn off device if not used for ...' onder de accu-instellingen mee?

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Shedman schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:30:
Die spaarstand, bedoel je daar de 'Turn off device if not used for ...' onder de accu-instellingen mee?
Yeah, volgens mij ging het daarom. Ik kwam er een topic over tegen op het forum van XDA-devs; zoek voor de zekerheid daar nog even anders!

Succes...

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 18:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:29:
Hou er niet zo van dat er nu iets van 100 email adressen als losse flodders in mijn adressenboek worden toegevoegd omdat Windows Live per cee wilt syncen (je kunt het wel uitvinken, maar dan kun je weer niet msn'en).
Hier nog iemand die niet zijn adressen boek overhoop wilt... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aj viasco schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:09:
[...]

Hier nog iemand die niet zijn adressen boek overhoop wilt... -O-
IM+ gevonden. Erg fijn programmaatje volgens mij, draai nu de try out versie zeg maar.
http://www.shapeservices....ts/details.php?product=im

Dan had ik nog een vraagje, ik heb paar manieren uitgeprobeerd om mijn Gmail in te stellen op mijn pda met wm6. Heb nog niet echt een fijne manier gevonden. Het java appje van Gmail werkt wel, maar is het no gniet helemaal. Via internet steeds inloggen op de gmail site , liever ook niet.

Dus ik wilde het instellen bij de Messaging. Nieuw account aangemaakt. Je kon aangeven dat ie zelf de instellingen opzoekt voor een account, en de instellingen van Gmail herkende ie en haalde hij meteen binnen. Niks geen probleem eigenlijk, je zou zeggen dat ie het doet. Maar als ie de mail gaat ophalen (send/recieve), zoekt ie naar changes, en dan disconnect ie weer met Gmail want er is volgens mij geen nieuwe mail te vinden door hem. Terwijl er wel gewoon nieuwe mail in mijn inbox zit.

Kan het komen doordat ik via Gmail op internet (pc) de pop3 doorstuur, zodat ik het op mijn mac in Mail kan ontvangen? Moet ik hier iets aanpassen?

Dank alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:29:
Probeer eens een van de nieuwere WM6 builds (zoals Black 3.01 of LVSW 070507). De WLM die daar in zit probeert dan iig je bestaande contacts met die van MSN te mergen. Nog steeds niet ideaal maar toch een stap vooruit imo.

Ik heb het ROM upgrade virus nu wel te pakken. Door de probleempjes met de BT drivers in Black 3.01 heb ik nu LVSW 070507 geprobeerd maar deze rom gaat wel een stukje verder dan Black. Deze heeft namelijk ook mijn extended rom overschreven. Niet dat ik daar problemen mee heb omdat ik de apps toch niet meer gebruik maar voor eventuele garantie zooi zou ik ze toch graag terug willen. Zou iemand hier de inhoud van zijn ext_rom (dus alle cabs en config/autorun files) in een zip voor me kunnen gooien? Ook ben ik nu opzoek naar de originele T-mob splashscreen...

Verder lijkt LVSW me een erg prettige ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:20:
[...]
Dan had ik nog een vraagje, ik heb paar manieren uitgeprobeerd om mijn Gmail in te stellen op mijn pda met wm6. Heb nog niet echt een fijne manier gevonden. Het java appje van Gmail werkt wel, maar is het no gniet helemaal. Via internet steeds inloggen op de gmail site , liever ook niet.

Dus ik wilde het instellen bij de Messaging. Nieuw account aangemaakt. Je kon aangeven dat ie zelf de instellingen opzoekt voor een account, en de instellingen van Gmail herkende ie en haalde hij meteen binnen. Niks geen probleem eigenlijk, je zou zeggen dat ie het doet. Maar als ie de mail gaat ophalen (send/recieve), zoekt ie naar changes, en dan disconnect ie weer met Gmail want er is volgens mij geen nieuwe mail te vinden door hem. Terwijl er wel gewoon nieuwe mail in mijn inbox zit.

Kan het komen doordat ik via Gmail op internet (pc) de pop3 doorstuur, zodat ik het op mijn mac in Mail kan ontvangen? Moet ik hier iets aanpassen?
Stel zowel op je pc als op je pda in als username : recent:gebruikersnaam@gmail.com (waarbij gebruikersnaam je accountnaam is voor gmail). De recentmodus haalt de berichten van de afgelopen 30 dagen op, ongeacht of deze al eerder zijn binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmaarten schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 22:08:
[...]

Stel zowel op je pc als op je pda in als username : recent:gebruikersnaam@gmail.com (waarbij gebruikersnaam je accountnaam is voor gmail). De recentmodus haalt de berichten van de afgelopen 30 dagen op, ongeacht of deze al eerder zijn binnengehaald.
Thanks, hij haalt nu wel gmail op.

Moet je dit na 1 x weer weghalen om te zorgen dat ie dit niet iedere keer doet of kan ik dat gewoon prima laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Mhh, dat hele 'black edition' en 'WM6' gebeuren klinkt heel interessant, zeker aangezien mijn vario nog steeds behoorlijk bugged aanvoeld. Maar zitten in dat soort vervangende ROMs (want dat zijn het toch?) ook nog de apps die standaard met tmobile worden meegeleverd zoals word/excel/powerpointviewer en de modemapp (zodat je op je pc kan internetten via de telefoon)? Of is het gewoon zo kaal mogelijk?

Nog een paar vragen dan maar:
Is er een makkelijke guide/site over hoe je kan flashen?
Als de bovengenoemde apps niet standaard aanwezig zijn, hoe kom ik dan aan vervanging?

Alvast hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 04:10:
Mhh, dat hele 'black edition' en 'WM6' gebeuren klinkt heel interessant, zeker aangezien mijn vario nog steeds behoorlijk bugged aanvoeld. Maar zitten in dat soort vervangende ROMs (want dat zijn het toch?) ook nog de apps die standaard met tmobile worden meegeleverd zoals word/excel/powerpointviewer en de modemapp (zodat je op je pc kan internetten via de telefoon)? Of is het gewoon zo kaal mogelijk?

Nog een paar vragen dan maar:
Is er een makkelijke guide/site over hoe je kan flashen?
Als de bovengenoemde apps niet standaard aanwezig zijn, hoe kom ik dan aan vervanging?

Alvast hartelijk bedankt.
Office mobile zit gewoon in de black edition, verder is ie nogal kaal maar daardoor is er ook veel geheugen vrij. Een goede guide (zonder de essentie om te CID-unlocken) vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwste Black rom er opgezet.. na een half jaar twijfelen (ivm garantie) en dat mijn toestel kon bricken e.d. toch maar gedaan..
en wwooowww.. heerlijk soepel!! Heb gewoon een hele nieuwe telefoon. Lekker snel en het installeren waar ik tegenop zag was een peulenschil. Alles ging vanzelf. Na 6 min. stond er een nieuwe rom op. De installatie doet alles automatisch.

Hoop nu op een iets zuiniger batterij gebruik en minder vastlopers. Alles werkt nog perfect alleen alles in het Engels, maar for me no problem. Ik ben echt een soort van onder de indruk hoe lekker en snel mijn mda nu is. Gelijk ff een kritische noot naar T-Mobile toe :( die moeten dit soort roms gewoon ondersteunen voor de mensen die hem via t-mobile hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dit is een Nederlands forum dus Engels wordt hier niet getolereerd.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Deddiekoel schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:36:
[...]

Probeer eens een van de nieuwere WM6 builds (zoals Black 3.01 of LVSW 070507). De WLM die daar in zit probeert dan iig je bestaande contacts met die van MSN te mergen. Nog steeds niet ideaal maar toch een stap vooruit imo.

Ik heb het ROM upgrade virus nu wel te pakken. Door de probleempjes met de BT drivers in Black 3.01 heb ik nu LVSW 070507 geprobeerd maar deze rom gaat wel een stukje verder dan Black. Deze heeft namelijk ook mijn extended rom overschreven. Niet dat ik daar problemen mee heb omdat ik de apps toch niet meer gebruik maar voor eventuele garantie zooi zou ik ze toch graag terug willen. Zou iemand hier de inhoud van zijn ext_rom (dus alle cabs en config/autorun files) in een zip voor me kunnen gooien? Ook ben ik nu opzoek naar de originele T-mob splashscreen...

Verder lijkt LVSW me een erg prettige ROM.
Ik heb mn vario 3 weken terug teruggestuurd voor reparatie en heb nu weer de oude vertrouwde T-Mobile Rom. Dus extended rom, T-Mobile splashscreen, heck de hele Rom heb ik voor je mocht je die nog nodig hebben.

Maar als je moest kiezen tussen Black 3.0.1 of LSVW 070507, welke heeft bij jouw dan de voorkeur?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:36
Mesh schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:03:
[...]

Ik heb mn vario 3 weken terug teruggestuurd voor reparatie en heb nu weer de oude vertrouwde T-Mobile Rom. Dus extended rom, T-Mobile splashscreen, heck de hele Rom heb ik voor je mocht je die nog nodig hebben.

Maar als je moest kiezen tussen Black 3.0.1 of LSVW 070507, welke heeft bij jouw dan de voorkeur?
Je hebt je rom geupgrade en daarna opgestuurd en gewoon garantie gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shedman schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:38:
Ik heb dus ook al vanaf het begin problemen met mijn TyTN (WM5) in combinatie met de CK-7W. Voornamelijk gaat het om klachten van degene waarmee ik bel, dat mijn zinnen gedeeltelijk wegvallen. Ik heb er in verschillende forums al over gelezen, maar niemand kan mij een goede oplossing geven. Ook ik ben benieuwd of een upgrade naar WM6 helpt. Zijn er mensen met positieve ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:19:
[...]

Ik heb dus ook al vanaf het begin problemen met mijn TyTN (WM5) in combinatie met de CK-7W. Voornamelijk gaat het om klachten van degene waarmee ik bel, dat mijn zinnen gedeeltelijk wegvallen. Ik heb er in verschillende forums al over gelezen, maar niemand kan mij een goede oplossing geven. Ook ik ben benieuwd of een upgrade naar WM6 helpt. Zijn er mensen met positieve ervaringen?
Een upgrade naar een nieuwe radio rom is waarschijnlijk effectiever. Ik heb 1.40.30.00 draaien en sindsdien is mijn gesprekskwaliteit aanzienlijk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ebbie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Je hebt je rom geupgrade en daarna opgestuurd en gewoon garantie gekregen?
Mn telefoon was overleden. Wilde niet aan meer of opladen. Knappe jongens als ze nog konden achterhalen dat hier WM6 op stond.

Zit nieuwe printplaat in en m'n TyTN heeft nog nooit zo stabiel en snel gedraaid.
En dat met de T-Mobile WM5 Rom... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Mesh op 13-05-2007 18:25 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kan iedereen black 2.5 aanraden, 3.0 heb ik zelf nog niet geprobeerd. Sla deze versie over omdat hij voor mij te lite is en ik geen zin heb om elke week te flashen.

Ik heb ook de 1.40.00 radioversie, ik merk duidelijk zoals al eerder hier is beschreven dat geluidskwaliteit van mijn gesprekken beter zijn. De batterij gaat langer mee en vaak ook meer bereik.

Btw, mda vario 2 word wel heel erg warm na het bekijken van Underworld 1 & Underworld 2...?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mesh schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:03:
[...]

Korte antwoord is LSVW omdat deze ROM alles heeft wat ik wil (goeie x-button, WLM etc) en hierbij wel alles gewoon goed werkt.

Langere antwoord:
In principe gaat mijn voorkeur uit naar de Black ROMs omdat die je Ext_ROM met rust laat. Ook vind ik de default theme daar mooier (maar die draai ik nu ook op mijn LVSW ROM). De Black 3.0(.1) heeft alleen stevige problemen met BT waardoor ik deze even links laat liggen. Black 3.5 komt er echter aan.

LVSW ROM heeft voor mij twee nadelen, allereerst dus dat je EXT_ROM wordt overschreven en ten tweede dat mijn device ID veranderd is (tenminste volgens Opera). Dit was ook het geval met Black 2.5 maar was in Black 3.0(.1) niet meer het geval.

Ik ga Black 3.5 zeker proberen als deze uitkomt. Maar dan moet wel alles goed werken (inc. device ID), anders ga ik terug naar LVSW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langere antwoord:
In principe gaat mijn voorkeur uit naar de Black ROMs omdat die je Ext_ROM met rust laat. Ook vind ik de default theme daar mooier (maar die draai ik nu ook op mijn LVSW ROM). De Black 3.0(.1) heeft alleen stevige problemen met BT waardoor ik deze even links laat liggen. Black 3.5 komt er echter aan.

Zou dit de reden kunnen zijn dat mijn Miomap niet meer werkt. Hij kan geen gps signaal ontvangen vanaf mijn tomtom gps muis. Voor mijn update naar WM6 draaide miomap super.
Hij staat al wel gepaird in mijn bluetooth opties.
Iemand een idee? wanneer komt black 3.5 eraan? dagen, weken maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:13:
Langere antwoord:

Zou dit de reden kunnen zijn dat mijn Miomap niet meer werkt. Hij kan geen gps signaal ontvangen vanaf mijn tomtom gps muis. Voor mijn update naar WM6 draaide miomap super.
Hij staat al wel gepaird in mijn bluetooth opties.
Iemand een idee? wanneer komt black 3.5 eraan? dagen, weken maanden?
De problemen die gemeld zijn hebben met name te maken met audio verbindingen (carkits enzo). Hierbij werd er wel gepaired maar viel geluid weg tijdens het gesprek. Maar Black 3.5 zal een compleet vernieuwde driverstack hebben (BT, WiFi etc).
De maker van de Black ROMs is er nu mee bezig ik verwacht de ROM binnen dagen (uiterlijk volgende week). Maar hij baalt van de n00bs op het XDA forum dus kan het zijn dat hij uitwijkt naar een strakker gemodereerd forum, waardoor het langer kan duren voordat de nieuwe ROM opgemerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:19:
[...]

Maar hij baalt van de n00bs op het XDA forum
En terecht. Ik ben zelf ook geen wizz kid op dat gebied, maar neem tenminste de moeite om mezelf in te lezen voordat ik domme vragen ga stellen. En als het dan vervolgens mis gaat met het flashen dan ligt het ineens aan de maker. We mogen god op onze blote knieen danken dat er zulk soort developers zijn die die roms voor ons maken. Argh ....ik haat dat soort n00bs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Als ik de guide doorneem van http://www.mrvanx.org/ dan zie ik niets staan over het backuppen van sms'jes. Blijven die staan bij een upgrade? Of anders, hoe moet ik zorgen dat ik ze kan backuppen en terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple-D schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:10:
Als ik de guide doorneem van http://www.mrvanx.org/ dan zie ik niets staan over het backuppen van sms'jes. Blijven die staan bij een upgrade? Of anders, hoe moet ik zorgen dat ik ze kan backuppen en terugzetten?
Die verdwijnen dmv een back up. Met backup software van oa SPB kan je deze veilig stellen. Ik gebruik zelf EasyHelper Contact Plus SMS Backup. Werkt prima.

Weet iemand nog een leuke site voor het downloaden van (freeware) templates voor je camera. Deze zijn ook verdwenen door de upgrade. Flink gegoogled maar niets kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daai sinds een week Black 2.5 en ben redelijk tot zeer tevreden.

Draait snel en stabiel en heb ondanks een shitload aan proggies lekker snel.

Echter, heb twee probleempjes:

1. Soms als er een telefoongesprek binnenkomt, dan wil de TyTn het gesprek niet aannemen.

2. Mijn TyTn blijft connecten naar GPRS of UMTS (naar gelang aanstaat), terwijl er geen enkel internetprogramma draait....best vervelend, want het put mijn batterij sneller uit.

Iemand een oplossing of idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Weet er al iemand hoe je die bug van messenger live weg op kan lossen ?
( Gaat erover wanneer je syncd dat er dan staat: Sync Failed, disconnected.
Eigenlijk is het wel goed gegaan, maar omdat je op je normale msn ( pc versie ) een avatar hebt, kan ie niet goed syncen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Je kan ook dit progje gebruiken, smsbackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

NeoMe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 01:23:
Weet er al iemand hoe je die bug van messenger live weg op kan lossen ?
( Gaat erover wanneer je syncd dat er dan staat: Sync Failed, disconnected.
Eigenlijk is het wel goed gegaan, maar omdat je op je normale msn ( pc versie ) een avatar hebt, kan ie niet goed syncen....?
Probleem is er nog steeds. Je moet echt je avatar op je PC even weghalen en dan syncen. Dan werkt het allemaal. Ik heb daarna mijn avatar handmatig op mijn foon ingesteld en daarna weer op mijn PC en alles werkt. Niet echt ideaal (was bij oudere versies beter geregeld) maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57

Sorcerer8472

Mens sana?

UMTS / HSDPA gaat retesnel op dit ding joh, net zo snel als wifi (behalve bij grote downloads e.d. natuurlijk): snelle respons en lage latency.

Nog niks bekend over wanneer WM6 er is zeker? WM5 irriteert me echt steeds meer :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Nog niks bekend over wanneer WM6 er is zeker? WM5 irriteert me echt steeds meer
Ik vermoed dat er officieel nooit een WM6 versie gaat komen. Dit is namelijk een ander OS voor de telefoon dus zal het weer licentiegelden kosten. Officieel kan je hoogstens een update van je WM5 OS verwachtten. Voor WM6 ben je denk ik uiteindelijk toch aangewezen op scenes als XDA

Ik heb momenteel bootloader HARD_SPL 2.10 en Radio 1.41, nu weet ik echter niet welke WM6 rom voor mij het beste is.

Eisen:
*Snel: Huidige WM5 op mijn vario 2 vind ik traag reageren en hij lijkt zo'n beetje te hangen als ik tegelijk mail check, een internet pagina in laad en bubblebreaker speel. Ik vermoed dat een grotere pagepool dit verhelpt.
*Bubble breaker: Die moet er gewoon op :)
*HDSPA: Dat moet actief zijn of makkelijk te activeren
*Ext rom: Wil niet dat die beschreven word als het even kan.
*Liefst geen patches nodig. (Denk aan schermen die onderste boven staan etc)
*Batterij duur: zo lang mogelijk :) Upgrade naar radio 1.41 hielp al veel. Maar misschien kan het nog beter.

Nu zijn er een aantal waar mijn oog op gevallen is:
Black 2,5 : Wat ik zo lees de meest stabiele Black edition wat drivers betreft. Heb enkele meldingen over bluetooth gezien maar dan houd het ook wel een beetje op. Maarja, geen EXTrom.
Black 3.01: Bluetooth problemen,met T-mobile cabs beschibaar, 6 MB pagepool
Dutty WM6 Premium V2 : Zeer compleet afgeleverd, maar kan eigenlijk niks over mijn punten vinden.

Ben benieuwd of de upgraders die ervaring met bovenstaande wat meer kunnen vertellen over die roms.

[ Voor 15% gewijzigd door Terror op 15-05-2007 10:41 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Terror schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:37:
[...]

Ik vermoed dat er officieel nooit een WM6 versie gaat komen. Dit is namelijk een ander OS voor de telefoon dus zal het weer licentiegelden kosten. Officieel kan je hoogstens een update van je WM5 OS verwachtten. Voor WM6 ben je denk ik uiteindelijk toch aangewezen op scenes als XDA

Ik heb momenteel bootloader HARD_SPL 2.10 en Radio 1.41, nu weet ik echter niet welke WM6 rom voor mij het beste is.

Eisen:
*Snel: Huidige WM5 op mijn vario 2 vind ik traag reageren en hij lijkt zo'n beetje te hangen als ik tegelijk mail check, een internet pagina in laad en bubblebreaker speel. Ik vermoed dat een grotere pagepool dit verhelpt.
*Bubble breaker: Die moet er gewoon op :)
*HDSPA: Dat moet actief zijn of makkelijk te activeren
*Ext rom: Wil niet dat die beschreven word als het even kan.
*Liefst geen patches nodig. (Denk aan schermen die onderste boven staan etc)
*Batterij duur: zo lang mogelijk :) Upgrade naar radio 1.41 hielp al veel. Maar misschien kan het nog beter.

Nu zijn er een aantal waar mijn oog op gevallen is:
Black 2,5 : Wat ik zo lees de meest stabiele Black edition wat drivers betreft. Heb enkele meldingen over bluetooth gezien maar dan houd het ook wel een beetje op. Maarja, geen EXTrom.
Black 3.01: Bluetooth problemen,met T-mobile cabs beschibaar, 6 MB pagepool
Dutty WM6 Premium V2 : Zeer compleet afgeleverd, maar kan eigenlijk niks over mijn punten vinden.

Ben benieuwd of de upgraders die ervaring met bovenstaande wat meer kunnen vertellen over die roms.
Black 2.5 is inderdaad de meest stabiele Black versie, maar die verkloot je Device ID waardoor met name Opera niet meer wil registreren.
Geen van de Black ROMs overschrijft je splashscreen of EXT_ROM.
Black 3 is sneller (en imo beter) dan 2.5, maar heeft wel de BT problemen. Black 3 heeft wel standaard het "Pimp my Black" progje waarmee je de imo belangrijkste tweaks kunt doen waaronder HSDPA (hoewel die in WM6 standaard aan zou moeten staan). Dit progje is echter ook gewoon op andere ROMs te gebruiken.

Ik kijk momenteel met smart uit naar Black 3.5 en heb momenteel LVSW 070507 draaien. Deze overschreef echter wel mijn EXT_ROM en Opera wil ook hier niet meer registreren (TTN wel).
Dutty lijkt meer dan alleen je OS ROM te doen, maar ook Radio en Bootloader etc... daar ben ik geen fan van.

Mijn advies: wil je nu, probeer dan Black 3.01 (wie weet heb jij geen last van de BT issues). Anders wacht een week om te zien of Black 3.5 er dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Overigens, met UMTS aan gaat je accu wel heel snel leeg :o Echt 1 dag ofzo. Met gewoon GPRS redde ik het nog 2 dagen. Is dat normaal, dat het echt 2x zo snel gaat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MDA Vario II en wou WLM Mobile erop zetten maar ik krijg telkens foutmelding. Iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:37:
Ik heb MDA Vario II en wou WLM Mobile erop zetten maar ik krijg telkens foutmelding. Iemand een idee hoe dat komt?
Nee.

Misschien als je de foutmelding ff plaatst en (veel) meer info geeft. Oh, en eerst even het topic doorlezen om te zien of het antwoord er niet al staat: grote kans van wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zelf gebruik ik Jeyo Mobile Extender voor het SMS beheer.
Deze maakt gebruik van Ms Outlook om daar je SMSjes in op te slaan.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor de mensen die op Black 3.5 wachten. De maker JasJamming is verhuisd naar een ander forum omdat XDA te irritant was. De nieuwe plaats is www.4winmobile.com. Hier zal de ROM komende week als het goed is als eerste te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
*Bookmarked. Hopelijk worden de vooruitzichten waargemaakt :) Overigens. Wat ik me afvraag. Al die roms worden met een romkitchen gemaakt. Waar komt de originele WM6 rom vandaan (lekken binnen MS ofzo), hoe komen ze aan de drivers en waar komen die kwaliteitsverschillen vandaan?

[ Voor 92% gewijzigd door Terror op 16-05-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In WM5 zat een heel fijn ringtoontje, als je koos bij de settings had je in de ringtones lijst ergens onderaan er een staan. Volgens mij heette ie Alien Intruder ofzo, in ieder geval een soft toontje, tu du du duuum tu DUUUM (dat laatste gaat dan toontje hoger)... wie begrijpt welke ik bedoel :D

Is er iemand die heb zou kunnen uploaden, of is dit niet toegestaan om te vragen :) ?
Zou em graag in WM6 willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik wil toch even alle gebruikers op het volgende bericht wijzen: enzoronald in "Het algemene "Data Abonnement Discussie"..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Thnx DaannO! Ik zit zelf bij Vodafone, heb ook een HTC TyTN en zat wel een beetje op dat nieuws te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Mooi,

Mijn vaste contractstermijn is binnenkort verlopen, dus zal eens een nieuwe overeenkomst bij ze sluiten voor dit data-abonnement dan :)

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff nu zit ik al een paar te lezen hier en overal en maar twijfelen over een rom update naar ProBlack3.0.1 nu heb ik me er overheen gezet en besloten om het te doen

maar nu loop ik meteen tegen een probleem aan als ik de update start vraagt die welke versie bootloader ik heb

nou ik heb dus geen idee welke ik nu moet kiezen

ps heb dus een vario II

HELPPPPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:24:
pfffff nu zit ik al een paar te lezen hier en overal en maar twijfelen over een rom update naar ProBlack3.0.1 nu heb ik me er overheen gezet en besloten om het te doen

maar nu loop ik meteen tegen een probleem aan als ik de update start vraagt die welke versie bootloader ik heb

nou ik heb dus geen idee welke ik nu moet kiezen

ps heb dus een vario II

HELPPPPP
Ik stel voor dat je de betreffende thread eens door gaat lezen en op zoek gaat naar de upgrade for beginners op XDA-developers (hint: de wiki is erg informatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:24:
... maar nu loop ik meteen tegen een probleem aan als ik de update start vraagt die welke versie bootloader ik heb ...
Je telefoon heeft een aantal stukjes software actief. Als je hem aanzet start de bootloader, welke windows mobile start om je telefoon aan te sturen welke op zijn beurt de radio rom aanspreekt voor verkeer met de gsm/UMTS mast.

De versie van je bootloader kan je achterhalen door als ie uit staat tegelijk de power(rechter zijkant) en de OK (linker zijkant) in te drukken en vervolgens met je stylus de reset in te drukken (onderin).

Je krijgt nu een scherm met 3 kleuren en daarin is te zien welke bootloader je hebt. Nu wil het geval dat de originele Bootloader niet zo robuust is als het gaat om verkeerde flashes. Het is dus aan te raden eerst deze te upgraden naar Olipro 2.10. Mocht er dan wat fout gaan dan kan je altijd nog via je flashkaart een volgende rom proberen te flashen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mrvanx.org/cms/images/stories/Misc_Guides/HardSPL7/Thumbs/bl_screen.jpg

Nu kan het nog steeds zo zijn dat jou bootloader versie er niet in staat. In dat geval vink je (mits je dus HARD_SPL Olipro 2.10 hebt) HardSPL aan en kan je verder gaan met upgraden.

[ Voor 21% gewijzigd door Terror op 17-05-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je met de TYTN een mms wil versturen dan vraagt hij of je de reeds actieve dataverbinding (internet in mijn geval) wil verbreken zodat een nieuwe verbinding opgezet kan worden om de MMS te versturen. Hertzelfde is het geval wanneer je een MMS ontvangt. Tenzij je internetverbinding niet actief is natuurlijk.

Ik heb de volgende dataverbindingen:

Bij My ISP: tmobile internet
Bij My Work Network: tmobile mms

Is er een mogelijkheid dat hij zonder bevestiging te vragen zelf schakelt tussen de twee dataverbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
FF een paar laatste vragen:

1: Wat is de beste en stabielste versie van wm6 nu? Welke is aan te raden?

2: Mocht er ooit iets gebeuren met mijn telefoon, is er dan een full-proof plan te vinden dat ervoor zorgt dat t-mobile niks vindt? m.a.w. Kan ik terug naar een huidige versie van wm5?

3: Zijn er bepaalde zaken waar ik aan moet denken die ik zeker niet moet vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Carnagy schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:36:

1: Wat is de beste en stabielste versie van wm6 nu? Welke is aan te raden?

2: Mocht er ooit iets gebeuren met mijn telefoon, is er dan een full-proof plan te vinden dat ervoor zorgt dat t-mobile niks vindt? m.a.w. Kan ik terug naar een huidige versie van wm5?

3: Zijn er bepaalde zaken waar ik aan moet denken die ik zeker niet moet vergeten?
1) Is er niet 'echt', ze verschillen nauwelijks van elkaar. Afhankelijk van wat je wil kies je voor een versie die meer of minder standaardprogrammatuur heeft en bepaalde tweaks. Edit: voor de details (ze zijn dus minimaal) kun je het beste naar XDA-Developers gaan en daar de afzonderlijke topics van de WM6 releases bekijken.

2) Zie XDA-Developers. Downgraden kan, maar is een hoop werk.

3) Links- én rechts kijken voor het oversteken. Niet snoepjes aannemen van vreemden. Niet met vreemde mannen mee in het park. Niet rennen met een schaar. Niet in je neus peuteren als je aan het lijmen bent. Niet in je ogen wrijven als je net pepers hebt gesneden. Niet met losse handen fietsen :*) :+

[ Voor 6% gewijzigd door PeNGuiN op 18-05-2007 13:36 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
PeNGuiN schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:20:
[...]

3) Links- én rechts kijken voor het oversteken. Niet snoepjes aannemen van vreemden. Niet met vreemde mannen mee in het park. Niet rennen met een schaar. Niet in je neus peuteren als je aan het lijmen bent. Niet in je ogen wrijven als je net pepers hebt gesneden. Niet met losse handen fietsen :*) :+
carnagy kan niet ontkennen dat hij wel even moest lachen van die 3e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Carnagy schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:36:
...
...
Zoalng HARD_SPL werkend is kan je altijd roms erin flashen en tja, als ie niet meer boot dan is er voor hun ook weinig aan te zien :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* simpele Accu Indicator lopend van groen naar rood -O-

Voor de liefhebbers een indicator met kleine footprint (3.90 KB). Geeft alleen de accucapaciteit aan.
Haal de file op en zet hem op je geheugenkaart, daar de file VistaHide Battery Gauge.exe activeren. Door hem nogmaals aan te klikken als de indicator loopt, wordt deze direct stil gezet en verdwijnt, door nogmaals te klikken, komt de indicator terug. Zoals op het plaatje is te zien verlopen de kleuren gradientsgewijs. Het balkje is 3 pixels dik en loopt over het hele display (zie rode pijl). Werkt zowel in 'landscape' als 'portrait' mode.

Afbeeldingslocatie: http://riot.ru/images/pocket/VistaHide_Battery_Gauge.jpg

Hier op te halen (PPC-file) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=281891

:+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Terror schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Zoalng HARD_SPL werkend is kan je altijd roms erin flashen en tja, als ie niet meer boot dan is er voor hun ook weinig aan te zien :-D
Ik vind 't zo lastig om een juiste versie te vinden...

volgens mij heb je deze versies:

Windows Mobile 6 Pro Black Edition 3.0.1 MrVanx 7396
Windows Mobile 6 LVSW (07-05-07) MrVanx 4299

de 1ste is wm 6 3.0.1.
de 2e is lvsw --> Staat dat voor 2.5? op die link op xda kom ik namelijk uit

ik denk dat de 6.3.0.1. met addons de betere keuze is

alleen ff dat hardspl flashen... wil m'n phone niet bricken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Wat back-upped dat spb backup precies? mijn instellingen op m'n telefoon? smsjes? m'n hele windows folder?

krijg ik geen problemen als ik wm6 erop zet en dan de backup van een wm5 tytn terughaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Carnagy schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:46:
[...]

Ik vind 't zo lastig om een juiste versie te vinden...

volgens mij heb je deze versies:

Windows Mobile 6 Pro Black Edition 3.0.1 MrVanx 7396
Windows Mobile 6 LVSW (07-05-07) MrVanx 4299

de 1ste is wm 6 3.0.1.
de 2e is lvsw --> Staat dat voor 2.5? op die link op xda kom ik namelijk uit

ik denk dat de 6.3.0.1. met addons de betere keuze is

alleen ff dat hardspl flashen... wil m'n phone niet bricken ;)
LVSW en Black zijn benamingen die de makers er zelf aan hebben gegeven. Als je XDA-developers kijkt voor dei ROMs zul je daar kunnen zien welke Windows build het is.
Ik heb nu al een paar vastlopers gehad met de LVSW versie dus ik zit met smart op Black 3.5 te wachten. Die gaat namelijk ook Office Mobile 2007 en een erg coole "restore" tool krijgen die automatisch al je applicaties weer installeert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:39:
Wanneer je met de TYTN een mms wil versturen dan vraagt hij of je de reeds actieve dataverbinding (internet in mijn geval) wil verbreken zodat een nieuwe verbinding opgezet kan worden om de MMS te versturen. Hertzelfde is het geval wanneer je een MMS ontvangt. Tenzij je internetverbinding niet actief is natuurlijk.

Ik heb de volgende dataverbindingen:

Bij My ISP: tmobile internet
Bij My Work Network: tmobile mms

Is er een mogelijkheid dat hij zonder bevestiging te vragen zelf schakelt tussen de twee dataverbindingen?
Aangezien niemand hierop reageert zijn er een paar mogelijkheden:
A. Niemand anders heeft dit probleem of
B. men ervaart dit niet als storend of
C. niemand weet de oplossing.
D. anders.........

Ik vind het zelf best wel storend dat ik eerst moet bevestigen dat de ene verbinding gesloten mag worden voordat er op de andere verbinding een MMS gedownload kan worden.

Dus iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:02:
[...]

Aangezien niemand hierop reageert zijn er een paar mogelijkheden:
A. Niemand anders heeft dit probleem of
B. men ervaart dit niet als storend of
C. niemand weet de oplossing.
D. anders.........

Ik vind het zelf best wel storend dat ik eerst moet bevestigen dat de ene verbinding gesloten mag worden voordat er op de andere verbinding een MMS gedownload kan worden.

Dus iemand????
Volgens mij moet je voor MMS extra gegevens invullen. Check de topic start, de T-mobile settings staan daar iig bij (is het pdf bestand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde MMS/verbinding probleem.
Op mijn Vario 1 had ik hier geen last van, mijn duo sim in mijn SonyEricsson K800i ook zonder probleem. Ik meen mij te herinneren dat ik in het begin ook niet hoefde "om te schakelen"
naar T-mob MMS, maar dat dit na een herinstall is ontstaan.
Binnenkort wil ik ook WM6 er op zetten, kijken of het dan wel weer soepel wil gaan.
Eerst nog ff wachten op mijn reserve foon (over 2 weken de LG Prada :9 ),
ik wil/kan niet zonder PDA/Mail foon, dus ik wil nu ff geen risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Sinds gisteren ook overgestapt naar Black 3.0.1, wel force SPPL gebruikt :( Hopelijk gaat dat geen problemen opleveren.

Ik vraag me alleen wel af hoe ik de items kan toewijzen onderin de twee buttons, nu staat er contacts en calendar.

En wat ook vervelend is, wanneer ik eenmaal verbinding maakt met UMTS of gprs dan kan ik hem niet meer uitzetten? Voorheen drukte ik op het 3G logo en kon ik de verbinding stoppen, nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Benn1e schreef op zondag 20 mei 2007 @ 02:12:
Sinds gisteren ook overgestapt naar Black 3.0.1, wel force SPPL gebruikt :( Hopelijk gaat dat geen problemen opleveren.

Ik vraag me alleen wel af hoe ik de items kan toewijzen onderin de twee buttons, nu staat er contacts en calendar.

En wat ook vervelend is, wanneer ik eenmaal verbinding maakt met UMTS of gprs dan kan ik hem niet meer uitzetten? Voorheen drukte ik op het 3G logo en kon ik de verbinding stoppen, nu niet.
Wat is er precies mis met forcesppl? Kan je me uitleggen waarom je dat hebt moeten doen en waarom dat niet goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Hallo,

Ik ben benieuwd hoe ik moet downgraden van HARD-SPL naar m'n normale SPL.

Kan iemand mij een link naar een tutorial geven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Kijk op de site van XDA-Developers hoe je moet downgraden.

Maar: je moet *niet* downgraden van Hard-SPL! Dat wil je juist niet! Hard-SPL beschermt je tegen de meeste vormen van 'foute flashes'.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
nee maar ik wil juist m'n telefoon terug brengen naar de winkel ;)

hehe.... dan is het beetje opzichtig als ik hard-spl heb ;)

dus voordat ik hem hard-spl maak (want dat is m'n phone nog niet) wil ik wel weten hoe ik hem weer downgrade... kheb nu namelijk alleen superCID met black 2.5

Maar m'n screenalignment begint me nu toch parten te spelen. Dus wil ik hem downgraden ;)

snapje?

[ Voor 47% gewijzigd door fn002449 op 20-05-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

-O- Vastlopers TomTom 6.03 over!! *O*

Sinds ik Spb Pocket Plus v3.1.2 build 5372, de simpele accu-indicator (zie post hierboven) ipv Batti en/of de RESCO battery indicator gebruik, kan ik TT 6.03 kaarten 660.1219 niet meer laten vastlopen. Door bij de optie "toon kaart" normaal glijdend in en uit te zoomen liep normaal TT6 direct vast, nu niet meer. TT loopt soepeler en stabieler, eindelijk! (en zonder WM6). De oorzaak is wellicht de nieuwe versie van Spb Pocket Plus, zoals ik al eerder in een vorige post heb geopperd. Ik ben met de huidige performance tevreden. :Y

Als ik nu TT6 op de MDA Vario II vergelijk met Route 66 versie 2005 (symbian 60) op mijn smart phone SX1, dan scoort TT op alle fronten beter. 8)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik wil niet geloven dat het komt door de spb software. Ik heb namelijk een oudere versie lopen met TomTom 6.03 en WM6 black 2.0. Het "vastlopen" wat ik nu nog heb is puur dat hij bluetooth activeert. Met even geduld is dat over en hoppa ook geen vastlopers. Dus ik geloof werkelijk waar niet dat het door de SPB software komt. Ben blij voor jouw dat het een oplossing bied.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

fn002449 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:00:
nee maar ik wil juist m'n telefoon terug brengen naar de winkel ;)

hehe.... dan is het beetje opzichtig als ik hard-spl heb ;)

dus voordat ik hem hard-spl maak (want dat is m'n phone nog niet) wil ik wel weten hoe ik hem weer downgrade... kheb nu namelijk alleen superCID met black 2.5

Maar m'n screenalignment begint me nu toch parten te spelen. Dus wil ik hem downgraden ;)

snapje?
Nou nee... Want als je nu al SuperCID hebt geïnstalleerd: dat kun je toch al niet meer terugdraaien en is heel makkelijk te detecteren hoor... :+

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
ja ik weet het... maar ik heb me laten vertellen dat ze dat niet doen bij een reparatie... omdat dat niet op hun "checklist" staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn stoute schoenen aangetrokken en WM6 erop getrapt en...

MAN, wat een verademing. Zo snel, zo gelikt!!! Ik kan altijd nog terug naar de orginele dus voor de garantie hoef je het ook niet te laten.

ik heb die guide gevolgd die hierboven ergens staat, met black 3.01, zonder enige problemen (ook geen bluetooth probs etc), op mijn varioII. Bij de installatie deed de AutoSensing van de softwareversie het niet, daar heb ik maar gewoon 2.1 geselecteerd en HardSPL aangevinkt, werkt voortreffelijk.

En die addons die je erbij krijgt zoals die voicecommand... haha, wat gaaf, bij al mijn contacten een of andere scheldnaam ingevuld, eens kijken wat de omgeving zegt

Call that stupid fucking lazy son of a bitch..... Calling <<insert name>> mobile or work _o_
Maargoed, dat was ook al een progje voor WM5 geloof ik, dus niet echt iets extra's... Maar goddamn, die snelheid :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Die progjes BandSwitcher / Comm.Manager zijn niet echt handig vind ik trouwens, heb het ook eens installed omdat met UMTS je accu toch wel snel leeg is...

Maar dat ding gooit dus je hele simkaart offline, switcht dan, en gaat dan weer online, waardoor je o.a. een seconde of 20 niet bereikbaar bent telkens. Of doe ik iets heel erg verkeerd? :X

Zit er ook aan te denken naar WM6 te switchen. Zijn in WM6 ook al die problemen bij switchen van portrait naar landscape gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Sorcerer8472 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:41:
Die progjes BandSwitcher / Comm.Manager zijn niet echt handig vind ik trouwens, heb het ook eens installed omdat met UMTS je accu toch wel snel leeg is...

Maar dat ding gooit dus je hele simkaart offline, switcht dan, en gaat dan weer online, waardoor je o.a. een seconde of 20 niet bereikbaar bent telkens. Of doe ik iets heel erg verkeerd? :X

Zit er ook aan te denken naar WM6 te switchen. Zijn in WM6 ook al die problemen bij switchen van portrait naar landscape gefixt?
Hoe wou jij dan van netwerken wisselen zonder 'offline' te gaan? UMTS zit op heel andere frequenties dan GSM ;)

Nee, portrait en landscape dingen zijn niet gefixed. Installeer een extra tooltje ervoor anders...

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Pokeren ( Texas Holdem ) op je Mda Vario I of II ?

Dat kan, Google ' Real Dice'
Of download gratis en legaal via deze link:
http://rapidshare.com/fil...xas_Hold_em_4.16.rar.html

Daarna op de site ff account aanmaken en je kan online spelen.

Deze makers hebben een vette poker game gemaakt die je Online ! of gewoon Single Player kunt spelen:

- Ring Games ( Tafels )
- Sit & Go's
- Tournaments

The Definitive Poker Game for Mobiles and Smartphones. Winner of the most significant industry awards, including Handango's Game of the Year (2006) and Smartphone & Pocket PC Magazine's Best Poker Game for two years running!

Play Texas Hold'em anytime, anywhere. Challenge unique offline AI opponents and start a Poker career. Then login online and join the real-time action. Thousands of live players from around the world using BlackBerry, Palm, Windows Mobile, Symbian, Java phones and PC. Ring games, daily tournaments and massive multi-table events. Stunning 3D 10-player tables, in-game chat and a free comprehensive strategy guide for all levels. This mobile poker game is in a league of its own.

[ Voor 123% gewijzigd door NeoMe op 21-05-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

PeNGuiN schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:00:
[...]

Hoe wou jij dan van netwerken wisselen zonder 'offline' te gaan? UMTS zit op heel andere frequenties dan GSM ;)

Nee, portrait en landscape dingen zijn niet gefixed. Installeer een extra tooltje ervoor anders...
Nou, als mijn UMTS-dekking te slecht is @ KPN, dan switcht hij vanzelf naar GSM, zonder offline te zijn tussendoor...

Trouwens, sinds ik op UMTS zit is al 3x een gesprek zomaar ineens verbroken. Terwijl de dekking wel in orde is. Was op 3 verschillende plekken, 1x terwijl ik in de auto zo ongeveer naast een UMTS-mast van KPN reed :{, andere 2 keren gewoon thuis, telefoon + headset in zowel Limburg als Utrecht op plek met redelijke tot goede dekking. HTC TyTn gebruik ik. Nog iemand dit probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 21-05-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je moet iig niet de Instellingen CAB van de Smartmobility.nl / Qtek.nl site gebruiken.
Die geeft problemen i.c.m. UMTS en bellen.

Dus mocht je die geinstalleerd hebben dan moet je die eraf gooien.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ReVolpe schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:15:
Je moet iig niet de Instellingen CAB van de Smartmobility.nl / Qtek.nl site gebruiken.
Die geeft problemen i.c.m. UMTS en bellen.

Dus mocht je die geinstalleerd hebben dan moet je die eraf gooien.
Ik heb nooit instellingen overgenomen, maar wel die flashupdate @ smartmobility gedaan (zorgde toen voor betere accutijden etc.)

De andere kant krijgt trouwens een melding van "de verbinding is om radiotechnische redenen verbroken" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Zijn er hier mensen die SPB backup getest hebben i.c.m. een WM6 rom upgrade? krijg je al je smsjes terug etc? de windows folder hoef je neem ik aan niet te backupen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Ik heb hier een Jabra 320s (bluetooth hoofdtelefoon met stereo geluid), liggen, die ik eigenlijk gekocht had voor mijn mda compact. Toen ik hem in huis kreeg bleek dus dat deze niet werkt met de mda compact zoals ik al vermoedde (ik moet nog steeds die webshop bedanken voor het verkeerde advies dat ze gegeven hebben).

Maar het schijnt dat deze telefoon het wel ondersteund! En aangezien ik over 2 weken waarschijnlijk de mda vario ll krijg vroeg ik met af in hoe verre deze pda de benodigde bluetooth profielen ondersteund.

volgens de site van jabra heb je Bluetooth 1.2 met A2DP en AVRCP profielen, headset (HSP) en handsfree (HFP) profielen nodig. Werken deze functies compleet met deze pda of deels?

Ik heb namelijk wel een keer drivers gevonden voor de mda compact en daar werkte toen af en toe het geluid en alleen maar in windows media player.

Als ik het goed heb zou gewoon al het geluid naar de hoofdtelefoon gestuurd moeten worden en is het probleem dat je alleen maar geluid krijgt met windows media player iets wat in die gare drivers ingebouwd zat.

Kan iemand dit bevestigen voor mij? Ik zou namelijk graag die hoofdtelefoon eens willen gebruiken :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.