HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-10 13:52

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:31:
[...]
Nog veel vast lopers met TomTom of valt het wel mee? Enige oplossing?
Ik heb sinds ik de Tomtom update heb geinstalleerd geen lange rit meer gemaakt en heb dus alleen offline er mee gewerkt. Ik heb nog steeds wel vastlopers gehad maar na de eerste keer aan het begin lijkt hij gewoon door te gaan. Durf er dus niets over te zeggen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Deddiekoel schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:45:
[...]

Ik heb sinds ik de Tomtom update heb geinstalleerd geen lange rit meer gemaakt en heb dus alleen offline er mee gewerkt. Ik heb nog steeds wel vastlopers gehad maar na de eerste keer aan het begin lijkt hij gewoon door te gaan. Durf er dus niets over te zeggen.
Snap niet dat mensen zoveel problemen met TomTom hebben. Heb v6.0 geinstalleerd op mn MDA Vario II die nu XDA Live v0.20 draait. Ben vorig week zonder enig probleem van Amsterdam naar Goirle gereden. Had alleen in begin ff dat ie soms beetje moeite had met terugswitchen naar today scherm, maar dat was na tijdje ook zo goed als verleden als TomTom eenmaal volledig in geheugen geladen is.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37

Sorcerer8472

Mens sana?

Trouwens, is het mogelijk om je toetsen geblokkeerd te houden als je bijv. een sms'je ontvangt? Als dat nu gebeurt in m'n broekzak wil ik nog wel eens ineens zitten mailen ofzo omdat het scherm automatisch aangaat als je een sms ontvangt... en dan is er dus ook geen toetsenblokkering... :/

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-10 11:03
Ik heb zojuist route 66 op mijn mda II geinstalleerd, Het grootste / enigste voordeel: Hij loopt niet meer vast _/-\o_

TomTom is easy mooi en strak, Maar omdat hij vaak vast loopt heb ik toch voor route 66 gekozen, en het werkt echt prima!

[ Voor 12% gewijzigd door Nimoleda op 19-03-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:12

2be

Heb miomap op mijn Vario II en die loopt super. Als ik bluetooth ontvanger binnen aan heb kan Tomtom geen fix krijgen. Miomap had hem zo.

Heb nu Wisbar Advance/ WA desktop. Pda blijft regelmatig hangen, zou dat hierdoor komen? Heb een WM 6.0 Rom. Misschien die nog eens updaten naar de nieuwste versie. Maar bij het vorige updaten was ik natuurlijk alles kwijt, contacts, afspraken, programma's enz. Heeft veel werk gekost om dit allemaal weer in te voeren en te installeren. Iemand een idee voor echt goede backupsoftware waar dit alles in wordt gebacked-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ej, ik heb sinds een weekje ook een Vario II met PIT. Ik heb nog niet de tijd genomen om het ding echt goed te configgen, maar ik heb wel een vraag:
wat is nou eigenlijk de beste email/agenda-oplossing?

Op dit moment heb ik twee intensief gebruikte gmailaccounts en sync ik de MDA met Outlook via Activesync. Het voordeel van Gmail vind ik de zoekfunctie, de betrouwbaarheid en het feit dat het gratis is.

M'n ideale oplossing zou zijn: kunnen plannen (on- en offline) en emailen vanaf m'n PC, laptop en MDA, waarbij alles naadloos en meteen met elkaar synct.

Een Exchange server met Outlook Web Acces klinkt ideaal, maar waar laat je zoiets betrouwbaar en goedkoop hosten? Zelf een server opzetten zie ik niet echt zetten, hoewel m'n internetverbinding thuis het makkelijk zou trekken.

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
snars schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:20:

Ik gebruik sinds een tijd group-office professional, deze host ik gewoon bij een hostingprovider op een shared server. Kost in het begin wel even wat (aanschafkosten á 199 euro ex. btw), maar dan heb je ook wat.

Group-office is een crm pakket met oa email, agenda, taken en een adressenboek erin. Je kan via een syncml client je adressenboek, taken en agenda synchroniseren met oa. outlook en je pda. Email op je pda haal je gewoon via de op de pda aanwezig mail client binnen.

Er is ook een gratis versie van group-office, maar die heeft geen syncml en daardoor dus ook geen synchroniseer mogelijkheid.

Meer informatie kan je vinden op http://www.group-office.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snars schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:20:
Ej, ik heb sinds een weekje ook een Vario II met PIT. Ik heb nog niet de tijd genomen om het ding echt goed te configgen, maar ik heb wel een vraag:

Op dit moment heb ik twee intensief gebruikte gmailaccounts en sync ik de MDA met Outlook via Activesync. Het voordeel van Gmail vind ik de zoekfunctie, de betrouwbaarheid en het feit dat het gratis is.

M'n ideale oplossing zou zijn: kunnen plannen (on- en offline) en emailen vanaf m'n PC, laptop en MDA, waarbij alles naadloos en meteen met elkaar synct.

Een Exchange server met Outlook Web Acces klinkt ideaal, maar waar laat je zoiets betrouwbaar en goedkoop hosten? Zelf een server opzetten zie ik niet echt zetten, hoewel m'n internetverbinding thuis het makkelijk zou trekken.
Ik zou zeggen check www.mail2web.com eens....gratiz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Onlangs heeft KPN alle Telfort bellers overgezet op het KPN netwerk. Dit moest je handmatig selecteren (ook bij automatisch pakt hij nu KPN TELFORT).

Echter sindsdien is mijn Tytn binnen 12 uur leeg! Mijn gebruik is niet verandert en voorheen ging de batterij wel zeker 3-4 dagen mee.

Toen ik nog belde via Telfort stond het netwerk icoontje steeds op [G], dus GRPS beschikbaar. Gebruik ik nooit, ik doe alleen syncen en internetten via WiFi (welke ik netjes uitzet als ik klaar ben).

Nu via KPN valt regelmatig het GSM signaal weg, dan moet hij opnieuw zoeken en krijgt hij weer verbinding. Daarbij switcht hij elke paar seconden tussen [U] en [G], UTMS en GPRS dus.

Zou dit een oorzaak voor het enorme stroomverbruik kunnen zijn? Als het mogelijk is, zou ik graag UMTS (en GPRS) disablen, ik gebruik het toch nooit.

EDIT

Het roaming icoontje is trouwens ook altijd in beeld.

[ Voor 3% gewijzigd door wimpie op 19-03-2007 16:25 ]

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

AleSyS schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:11:
[...]

Dus voor het installeren van WM6 maakt dat dus niet uit en voor het installeren zeker een backup van je ROM(s) maken?
Het maken van een back-up van je ROM is niet zo eenvoudig als je denkt. Je ken niet zomaar een programma gebruiken om een complete back-up te maken van je Windows. Je ken wel een back-up van maken van de programma's en de instellingen die je hebt.

Als je van plan bent om Windows Mobile 6 te installeren van xda developers, dat maakt inderdaad niks uit.

Als je gebruik maakt van een simlocked T-Mobile, er is iemand bezig om een back-up te maken van zijn telefoon in het geval van garantie om die weer terug te zetten.

Als je een HTC simlock vrij toestel hebt, dan hoef je geen zorgen te maken. Je kan dan gewoon een officiele HTC ROM flashen en dan heb je weer Windows Mobile 5.

[ Voor 6% gewijzigd door vozzie op 19-03-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn TyTn nu sinds september en al regelmatig zitten klooien met programmaatjes etc. Nu staat de aku 3.3 Test Rom (.05.255.1) van de XDA-site er op. Samen met Spb Shell en nog wat meuk.

Heb Radio-version 1.34.00.10 en Ext.Rom: 2.05.255.101

Als ik een inkomend telefoonthe krijg, dan loopt mijn toestel regelmatig vast. Hij blijft rinkelen en scherm als buttons reageren niet Iemand soortgelijk probleem aan de hand gehad en hoe het opgelost? Want 'telefoon' is toch wel een basisfunctie van dit leuke apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Handige accu-indicator met kleine ‘footprint’ d:)b

Met Batti kan op eenvoudige wijze een accumeter worden weergegeven en naar eigen smaak en inzicht worden aangepast. :) De laatste versie is 2.1 en te downloaden in het Nederlands of in het Engels. (Engels heeft bij een Engelstalige ROM natuurlijk de voorkeur!). :9

Weergave van het voltage, resterend percentage van volledige acculading, temperatuur van de LiIon-accu. Verder kan een lijndicator als accu-indicator worden ingesteld met verschillende kleuren die actief worden bij zelf in te stellen waarden. Tevens kan de lijn 5% stappen weergeven als ruwe indicatie.
In de praktijk blijkt dat niet alle fabrikanten de MS specificaties hoe waarden correct weer te geven volgen. Batti leest alle weergegeven waarden via de standaard API van het operating system.

Er kan worden gecorrigeerd (als dat nodig is) voor:
  • Temperatuur: cT
  • Spanning van de accu: cV
  • Spanning van de backup batterij: cBV (geldt per definitie niet voor de MDA Vario II)
Met een kleine ingreep in het register is dit mogelijk! *O*

Waarschuwing vooraf, wees voorzichtig met het register, alleen doen als je voldoende zeker van jezelf bent.

Procedure:
  • Download Batti en installeer op de MDA Vario II ...
  • Kijk nu of de weergegeven waarden kloppen. Bij de MDA Vario II blijkt in mijn geval de temperatuur een factor 3 te hoog te zijn. (indien alles klopt stoppen!)
  • maak eerst een backup, bijv met Spb Backup
  • gebruik een register editor (bijv. Total Commander (gratis), Resco Registry Editor)
Maak aan onder:
  • HKEY_CURRENT_USER\Software\DaProfik\Batti een string cT aan met de waarde .33
  • verlaat de editor en controleer de te corrigeren waarde door op de lijnindicator te tikken, stel zonodig de correctiefactor bij.
Simpel en toch niet moeilijk! :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

wimpie: ik heb de oplossing voor je! Je moet bij network (bovenaan klikken op icoontje met zendmast+streepjes, dan klikken op settings) naar Bands gaan: kies daar GSM only. Anders zal het ding continu proberen op UMTS in te loggen, en dat kan nog niet omdat je geen UMTS-SIM hebt.

Als je het hebt aangepast dan wordt het stroomverbruik weer normaal. GPRS blijft bruikbaar dan en versnelt het leegraken van de accu nauwelijks :)
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:17:
Heb mijn TyTn nu sinds september en al regelmatig zitten klooien met programmaatjes etc. Nu staat de aku 3.3 Test Rom (.05.255.1) van de XDA-site er op. Samen met Spb Shell en nog wat meuk.

Heb Radio-version 1.34.00.10 en Ext.Rom: 2.05.255.101

Als ik een inkomend telefoonthe krijg, dan loopt mijn toestel regelmatig vast. Hij blijft rinkelen en scherm als buttons reageren niet Iemand soortgelijk probleem aan de hand gehad en hoe het opgelost? Want 'telefoon' is toch wel een basisfunctie van dit leuke apparaat.
Bij mij liep de zooi vast omdat Internet Explorer bleef hangen. Heel praktisch. Vooral als je denkt dat je hebt opgenomen en het ding direct tegen je oor houdt :X :X :X Maargoed, ff kijken wat er runt en uitproberen door 1 voor 1 dingen uit te zetten en te kijken ofh et probleem zich blijft voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-10 10:22
wimpie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:25:
Onlangs heeft KPN alle Telfort bellers overgezet op het KPN netwerk. Dit moest je handmatig selecteren (ook bij automatisch pakt hij nu KPN TELFORT).

Echter sindsdien is mijn Tytn binnen 12 uur leeg! Mijn gebruik is niet verandert en voorheen ging de batterij wel zeker 3-4 dagen mee.

Toen ik nog belde via Telfort stond het netwerk icoontje steeds op [G], dus GRPS beschikbaar. Gebruik ik nooit, ik doe alleen syncen en internetten via WiFi (welke ik netjes uitzet als ik klaar ben).

Nu via KPN valt regelmatig het GSM signaal weg, dan moet hij opnieuw zoeken en krijgt hij weer verbinding. Daarbij switcht hij elke paar seconden tussen [U] en [G], UTMS en GPRS dus.

Zou dit een oorzaak voor het enorme stroomverbruik kunnen zijn? Als het mogelijk is, zou ik graag UMTS (en GPRS) disablen, ik gebruik het toch nooit.

EDIT

Het roaming icoontje is trouwens ook altijd in beeld.
Dit heb ik ook, en na de brief van Telfort dat ik vorige week overgezet zou worden van Telfort naar KPN heb ik gebeld dat ik via KPN geen gprs verbinding krijg, en ook dat hij wisselt tussen umts en gprs. De instelling wijzigen van auto naar alleen gsm is een slechte oplossing omdat je dan alleen een trage gprs verbinding hebt ipv edge (je stelt dit in bij settings>phone>band). En ik krijg zelfs geen gprs verbinding. Ik zou nog teruggebeld worden omdat ze het ook niet wisten en of ik dan gelijk op umts/hsdpa gezet zou worden. Dat is nog niet gebeurd en ik heb mijn netwerk daarom op handmatig Telfort staan. Dat werkt nog steeds en ook heb ik nog steeds edge.
Het klopt dat je roaming icoontje in beeld staat, dat doe je nl ook, via KPN.

Hoeiendag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Weet er niemand hoe je die batterij en comm manager onderaan in de balk (2dayscreen ) weg moet halen. Kan online niks vinden en enigste optie die online stond was tray_ini_ink ofiets weg te halen maar die is niet te vinden.

Iemand anders idee ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
fn002449 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:34:
ik heb net met succes m'n TyTN un-bricked! super!

Nu vraag ik me alleen af wat de legale versies zijn voor de verschillende "standaart onderdelen"

zoals ROM, ext-ROM enzovoort

iemand een idee?
echt niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:03:
wimpie: ik heb de oplossing voor je! Je moet bij network (bovenaan klikken op icoontje met zendmast+streepjes, dan klikken op settings) naar Bands gaan: kies daar GSM only. Anders zal het ding continu proberen op UMTS in te loggen, en dat kan nog niet omdat je geen UMTS-SIM hebt.
Nu werkt het inderdaad weer goed, tnx! Wordt tijd dat ze eens een nieuwe SIM opsturen, deze heb ik door steeds verlengen van abonnement al bijna 4 jaar.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

tvtech: als je hem op GSM only hebt staan dan kun je wel degelijk gebruik maken van EDGE. Anders zou ik nu geen ruim 20 kByte/s halen ;)

Antwoord van Telfort over mijn vraag over twee/duosim:
Helaas kunnen wij u niet van dienst zijn. Een tweesim kan alleen besteld worden bij het Zakelijke abonnement van Telfort. Uit onze gegevens blijkt dat u gebruik maakt van een klein zakelijk abonnement.
:r :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:46:
tvtech: als je hem op GSM only hebt staan dan kun je wel degelijk gebruik maken van EDGE. Anders zou ik nu geen ruim 20 kByte/s halen ;)

Antwoord van Telfort over mijn vraag over twee/duosim:

[...]

:r :{
Telfort = 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Destijds was het wel het beste alternatief. Straks heb ik goedkoper UMTS dan wie dan ook. Maarja, nu ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 17:06
NeoMe schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:58:
Weet er niemand hoe je die batterij en comm manager onderaan in de balk (2dayscreen ) weg moet halen. Kan online niks vinden en enigste optie die online stond was tray_ini_ink ofiets weg te halen maar die is niet te vinden.

Iemand anders idee ?
Dan heb je niet heel hard gezocht want met een google search was de eerste hit raak...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:21:
[...]

Destijds was het wel het beste alternatief. Straks heb ik goedkoper UMTS dan wie dan ook. Maarja, nu ... :X
Had zoiets begrepen dat het nu bagger is het internetten. Omdat de 2 netwerken zouden botsen op het gebied van edge of heb ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

wat is nu eigenlijk de beste update?

ik lees nu op xda veel over --------------------------------------------------------------------------------

WM6 for Hermes LVSW Edition (2007-03-15)

echter ook over ene black edition. Heeft iemand ervaring met deze ROMS?

ook icm koppeling exchange server (push) en gebruik bluetooth.

Ik heb nl geen zin in een update en dan 50% van de functionaliteit missen.

gr Nick

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:02:
[...]

Had zoiets begrepen dat het nu bagger is het internetten. Omdat de 2 netwerken zouden botsen op het gebied van edge of heb ik het verkeerd
Als je je toestel fatsoenlijk instelt + een internetbundel hebt dan is alles net zoals vroegah. Gewoon op EDGE-snelheid. Mensen met internetbundels worden pas overgezet naar KPN nadat ze een UMTS-SIM hebben gekregen. Dan kunnen ze via KPN-UMTS/HSDPA internetten.

Dus straks als ze het tenminste niet direct al cappen kan ik gebruik maken van HSDPA met m'n TyTN :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik krijg abnormale rekeningen van t-mobile. En die beheren dat ik heel veel over mijn belbundel heen ga.
Nu wil ik het zelf opmeten en zien of het ook werkelijk klopt.

Ik heb naar een programma gezocht die mijn gesprekken bij houd, maar kon het niet vinden

Kan iemand me hiermee helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Sulo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 01:18:
Ik krijg abnormale rekeningen van t-mobile. En die beheren dat ik heel veel over mijn belbundel heen ga.
Nu wil ik het zelf opmeten en zien of het ook werkelijk klopt.

Ik heb naar een programma gezocht die mijn gesprekken bij houd, maar kon het niet vinden

Kan iemand me hiermee helpen????
Ook dit was weer een erg moeilijke google opdracht.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Ik heb ook gezocht op google maar kon het niet vinden. Het moet gewoon een simple teller zijn die mijn uitgaande aantal minuten bijhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Sulo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Ik heb ook gezocht op google maar kon het niet vinden. Het moet gewoon een simple teller zijn die mijn uitgaande aantal minuten bijhoud.
Heb je wel op zijn link geklikt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 15:15
Sulo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Als het simpel moet zijn: In het settings menu staat programma Device Information. Daaronder zit een tab Call Duration. Dit is een inkomende en uitgaande teller en het zit standaard in elke TyTN. Ik heb zelf de Engelse. Als je de Nederlandse hebt, moet je zelf even kijken welk programma het meest overeen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Tray Icons:

Iedereen die van zijn lelijke en soms niet practische tray icons onderaan in op het scherm zoals batterij/comm manager af wil. Kan hier een app. downloaden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=248968

Te downloaden na registratie.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
feuniks schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:17:
[...]

Als het simpel moet zijn: In het settings menu staat programma Device Information. Daaronder zit een tab Call Duration. Dit is een inkomende en uitgaande teller en het zit standaard in elke TyTN. Ik heb zelf de Engelse. Als je de Nederlandse hebt, moet je zelf even kijken welk programma het meest overeen komt.
Hartelijk bedankt. Dit is precies wat ik zocht. Maar is het ook mogelijk om hem terug naar 0 nul te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sulo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:31:
[...]

Hartelijk bedankt. Dit is precies wat ik zocht. Maar is het ook mogelijk om hem terug naar 0 nul te halen?
Telefoon -> Menu -> Oproepen -> Menu -> Oproeptimers en voila.

En dat binnen de minuut gevonden, zo moelijk was dat dus ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:12

robertwebbe

Robert Webbe

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:54:
[...]

Als je je toestel fatsoenlijk instelt + een internetbundel hebt dan is alles net zoals vroegah. Gewoon op EDGE-snelheid. Mensen met internetbundels worden pas overgezet naar KPN nadat ze een U-SIM hebben gekregen. Dan kunnen ze via KPN-UMTS/HSDPA internetten.

Dus straks als ze het tenminste niet direct al cappen kan ik gebruik maken van HSDPA met m'n TyTN :9
Er komen binnenkort twee nieuwe soorten abo's voor particulieren; een hele goedkope met snelheidsbeperking (waarschijnlijk 384 kb/s down en 64 kb/s up) en een wat duurdere (maar toch nog zeker betaalbaar) die ungecapped zal zijn (theoretisch max van 1.8 Mb/s down en 384 kb/s up). Ook voor de zakelijke abo's zullen dergelijke nieuwe abo's komen. Prijzen onbekend maar zeker concurrerend :) Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:35:
[...]
Er komen binnenkort twee nieuwe soorten abo's voor particulieren; een hele goedkope met snelheidsbeperking (waarschijnlijk 384 kb/s down en 64 kb/s up) en een wat duurdere (maar toch nog zeker betaalbaar) die ungecapped zal zijn (theoretisch max van 1.8 Mb/s down en 384 kb/s up). Ook voor de zakelijke abo's zullen dergelijke nieuwe abo's komen. Prijzen onbekend maar zeker concurrerend :) Afwachten dus...
Waar heb je die info gevonden? Kan er op kpn.com niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

robertwebbe schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:35:
[...]
Ik hoop dat de upload wat hoger wordt, maarja, het is UMTS en geen EDGE (bij de laatste is de upload nou eenmaal bijna dubbel zo snel als bij UMTS)..

EddeBu: gaat over Telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

nicknec schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:48:
wat is nu eigenlijk de beste update?

ik lees nu op xda veel over --------------------------------------------------------------------------------

WM6 for Hermes LVSW Edition (2007-03-15)

echter ook over ene black edition. Heeft iemand ervaring met deze ROMS?

ook icm koppeling exchange server (push) en gebruik bluetooth.

Ik heb nl geen zin in een update en dan 50% van de functionaliteit missen.

gr Nick
anybody?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:03:
[...]

Telefoon -> Menu -> Oproepen -> Menu -> Oproeptimers en voila.

En dat binnen de minuut gevonden, zo moelijk was dat dus ook weer niet.
Ja, dat had ik ook gevonden. Maar ik wil mijn uitgaande gespreksteller op nul zetten. Dat te vinden is bij ( Start -> instellingen -> Syteem ->Apparaatinformatie), want dat is de enige teller in de telefoon die de uitgaande gesprekken bijhoud.

Ik hoop dat ik mezelf nu duidelijk heb kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchusius
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
ik zou gewoon wachten op Kyphur's WXL 0.3 die begin april verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26
NeoMe schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:52:
Tray Icons:

Iedereen die van zijn lelijke en soms niet practische tray icons onderaan in op het scherm zoals batterij/comm manager af wil. Kan hier een app. downloaden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=248968

Te downloaden na registratie.
Heb deze geïnstalleerd, maar na een herstart verschijnen de icoontjes weer net zo vrolijk. Als ik het hidetray progje handmatig start verdwijnen de icoontjes, maar na een herstart zijn ze weer terug. En dat terwijl dat hidetray progje toch wel degelijk in de startup folder staat.

Sign here: _________________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bye for now!
heb me een ETEN m700 gekocht
stukken beter apparaat!
sneller, beter applicaties, gps ingebouwd, veel beter klavier, radio
kortom, blij dat ik van de tytn af ben
aan iedereen kan ik dat toestel sterk aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja klopt, ik ben er ook zeker niet tevreden over.

- Hij verdwijnt maar komt net zo snel weer terug.
- Hij is onzichtbaar maar niet weg, dus in feite heb je geen 'ruimte' winst.

Het is alleen voor het oog, iedereen zegt o google dat maar even heb je zo gevonden. Nou op de vario 1 moest je een bestandje wegooien en weg tray. maar bij de Vario 2 heb ik dus nog niks gevonden !
Puffin schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:42:
[...]

Heb deze geïnstalleerd, maar na een herstart verschijnen de icoontjes weer net zo vrolijk. Als ik het hidetray progje handmatig start verdwijnen de icoontjes, maar na een herstart zijn ze weer terug. En dat terwijl dat hidetray progje toch wel degelijk in de startup folder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Sulo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:45:
[...]

Ja, dat had ik ook gevonden. Maar ik wil mijn uitgaande gespreksteller op nul zetten. Dat te vinden is bij ( Start -> instellingen -> Syteem ->Apparaatinformatie), want dat is de enige teller in de telefoon die de uitgaande gesprekken bijhoud.

Ik hoop dat ik mezelf nu duidelijk heb kunnen maken.
Installeer anders BatteryStatus, die kan o.a. beltijden inkomend en/of uitgaand, per dag en per maand, bijhouden. Daarnaast kan het nog een hoop andere mooie dingen, maar daar ben je misschien niet in geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Koudwatervrees voor register tweaks? |:(

Voor mensen die niet in het register willen wroeten al dan niet legaal, bestaat er een tooltje waarmee je heel veel kunt tweaken: *O* EasyTweak For Pocket PC 2.00 van 10gSoft. Hiermee kunnen de eerder genoemde tweaks op zeer eenvoudige wijze via configuratie worden uitgevoerd en nog veel meer. Echter ieder voordeel heeft ook weer een nadeel! Microsoft .NET compact framework 2.0 moet worden geïnstalleerd. Deze is ruim 6 MB groot (ik had er geen ruimte meer voor)! -O- Houdt dit je niet tegen dan download hier of via de 10gSoft-site. :?

Er is ook een site PPCfreeware met uiteraard freeware waar alle mogelijke utilities (> 300) zijn te vinden, waaronder ook bijv. Batti. d:)b

Ook de andere catagorieën zijn meer dan de moeite waard:
. Astrology
. Astronomy
. Calculator
. Clock/Calendar
. Communication
. Database
. Docs
. Educational
. Financial
. Games
. Graphics
. Hobbies
. Medical
. Misc/Fun
. Multimedia
. Religion
. Travel

Ik blijf mijn aanpassingen via een register tweak uitvoeren, omdat dit het snelst gaat en niet veel RAM geheugen kost en ook gemakkelijk en controleerbaar ongedaan kan worden gemaakt. :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
JeeVee schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:25:
Koudwatervrees voor register tweaks? |:(

Voor mensen die niet in het register willen wroeten al dan niet legaal, bestaat er een tooltje waarmee je heel veel kunt tweaken: *O* EasyTweak For Pocket PC 2.00 van 10gSoft. Hiermee kunnen de eerder genoemde tweaks op zeer eenvoudige wijze via configuratie worden uitgevoerd en nog veel meer. Echter ieder voordeel heeft ook weer een nadeel! Microsoft .NET compact framework 2.0 moet worden geïnstalleerd. Deze is ruim 6 MB groot (ik had er geen ruimte meer voor)! -O- Houdt dit je niet tegen dan download hier of via de 10gSoft-site. :?

Er is ook een site PPCfreeware met uiteraard freeware waar alle mogelijke utilities (> 300) zijn te vinden, waaronder ook bijv. Batti. d:)b

Ook de andere catagorieën zijn meer dan de moeite waard:
. Astrology
. Astronomy
. Calculator
. Clock/Calendar
. Communication
. Database
. Docs
. Educational
. Financial
. Games
. Graphics
. Hobbies
. Medical
. Misc/Fun
. Multimedia
. Religion
. Travel

Ik blijf mijn aanpassingen via een register tweak uitvoeren, omdat dit het snelst gaat en niet veel RAM geheugen kost en ook gemakkelijk en controleerbaar ongedaan kan worden gemaakt. :+
Of je gebruikt HTweakC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:29:
[...]

Ik hoop dat de upload wat hoger wordt, maarja, het is UMTS en geen EDGE (bij de laatste is de upload nou eenmaal bijna dubbel zo snel als bij UMTS)..

EddeBu: gaat over Telfort :)
Oops... :D

Voor iedereen die zoekt naar het verwijderen van tray icoontjes: zie xda-developers. Onderaan de pagina die verder vol staat met interessante registertweaks.
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een manier om meer progjes (linkjes mag ook) in de tray te zetten. Wie weet hoe dat moet?

En wat is nou het beste advies voor navigatie? Zijn er naast tomtom en route 66 nog andere serieuze alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb nu twee keer die register via total commander veranderd, maar staan nog steeds icoontjes, ook na soft resets.... Na 3 x klooien is het nu wel weg...pff wat een zorg minder :)....Tnx !

[ Voor 25% gewijzigd door NeoMe op 22-03-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb inmiddels een aantal dagen WM6 for Hermes LVSW Edition (2007-03-20)
(WM6 Pro Style) draaien. Nu zit er zo X-button tool bij om programma's meteen af te sluiten.

Nu blijft nog steeds bij start de laatste 5 geopende programma's zien. Is het mogelijk om dit lijst te verwijderen (soort van clear cache/history) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:40:
[...]

En wat is nou het beste advies voor navigatie? Zijn er naast tomtom en route 66 nog andere serieuze alternatieven?
Navigon, iGO, miomaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gelezen dat TomTom 6 vaak een vastloper heeft i.c.m. de TyTN. Hebben jullie ook ervaring met bijv. Route 66 / Navigon / iGO / Miomap die perfect functioneert met de TyTN. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Heeft iemand Google Maps al geprobeerd icm GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand een programma of iets dergelijks om bijv. van verwijderde programma's ook in het register de mappen te verwijderen, cache schonen etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:32:
[...]

Heeft iemand Google Maps al geprobeerd icm GPS?
Allang, werkt prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:56:
Heeft hier iemand een programma of iets dergelijks om bijv. van verwijderde programma's ook in het register de mappen te verwijderen, cache schonen etc.. :)
Ik gebruik ClearTemp, klikska, ongeveer onder aan de pagina.

Verder vond ik hier nog een vergelijking tussen Tomtom, iGO en Miomaps. Conclusie volgens mij: Tomtom go! hello Mio. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
AleSyS schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:16:
Ik heb inmiddels een aantal dagen WM6 for Hermes LVSW Edition (2007-03-20)
(WM6 Pro Style) draaien. Nu zit er zo X-button tool bij om programma's meteen af te sluiten.

Nu blijft nog steeds bij start de laatste 5 geopende programma's zien. Is het mogelijk om dit lijst te verwijderen (soort van clear cache/history) :?
Iemand ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Mijn telefoon was gisteren na de zomertijd wijziging niet automatisch veranderd. Klopt dit uberhaupt wel?

Ik heb hem toen handmatig aangepast. Nu lijkt het alleen alsof mijn interne klok nog een uur achter loopt. Mijn wekker ging vanochtend namelijk niet af terwijl hij op 6.18 stond. Ik heb in de notification queue gekeken met memmaid en de clock.exe stond daar ook op 6.18.

mijn agenda alarm ging vanochtend ook niet af om 09.00 terwijl dit wel had moeten gebeuren. nadat ik het agenda item opende en de alarmtijd wat verlengde naar 09.06 ging het alarm wel af om 09.06

iemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
Carnagy schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:09:
Mijn telefoon was gisteren na de zomertijd wijziging niet automatisch veranderd. Klopt dit uberhaupt wel?

Ik heb hem toen handmatig aangepast. Nu lijkt het alleen alsof mijn interne klok nog een uur achter loopt. Mijn wekker ging vanochtend namelijk niet af terwijl hij op 6.18 stond. Ik heb in de notification queue gekeken met memmaid en de clock.exe stond daar ook op 6.18.

mijn agenda alarm ging vanochtend ook niet af om 09.00 terwijl dit wel had moeten gebeuren. nadat ik het agenda item opende en de alarmtijd wat verlengde naar 09.06 ging het alarm wel af om 09.06

iemand die me hiermee kan helpen?
Op het eerste: nee, als je tytn'tje goed ingesteld staat op de juiste regio had ie automatisch de tijd moeten wijzigen...
De rest van je verhaal kan ik je helaas niet mee helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
Is er inmiddels al iets bekend over die officiële update die zou komen in het eerste kwartaal van dit jaar? Ik lees op xda-dev dat ie in Zuid Afrika al wel op de htc site staat, maar hier in Europa blijft het angstvallig stil. Tuurlijk kan ik die update downloaden en installeren, maar ik hou me garantie technisch toch liever aan de officiële releases...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Puffin schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:44:
[...]

Op het eerste: nee, als je tytn'tje goed ingesteld staat op de juiste regio had ie automatisch de tijd moeten wijzigen...
De rest van je verhaal kan ik je helaas niet mee helpen...
Als ik mijn tijd handmatig wijzig nu naar 01.59 op de 25e (zondag dus) en w8 tot 02.00 dan verandert hij niet in 3.00

is dit bij jullie wel het geval?

de tijdzone die ik aangaf was GMT+1 amsterdam dus dat lijkt me goed. verder kan ik niks vinden over de tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-10 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:55:
Ik heb ook gelezen dat TomTom 6 vaak een vastloper heeft i.c.m. de TyTN. Hebben jullie ook ervaring met bijv. Route 66 / Navigon / iGO / Miomap die perfect functioneert met de TyTN. Ik ben benieuwd!
ik zelf gebruik route 66, het werkt prima, alleen is tomtom veel mooie en easyer. Maar met route 66 kom je er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Puffin schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:50:
Is er inmiddels al iets bekend over die officiële update die zou komen in het eerste kwartaal van dit jaar? Ik lees op xda-dev dat ie in Zuid Afrika al wel op de htc site staat, maar hier in Europa blijft het angstvallig stil. Tuurlijk kan ik die update downloaden en installeren, maar ik hou me garantie technisch toch liever aan de officiële releases...
weet jij welke versies van software "legaal" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Sulo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:31:
[...]

let wel even op het feit dat als je 10 sec. belt er voor 1 minuut moet worden betaald bij de meeste abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen problemen met mijn MDA Vario II.

Het grootste probleem is dat wanneer de batterij niet meer 100% het touchscreen ermee stopt (nadat hij eerst met het start-menu is gaan flipperen, en alle vensters na 1 seconde al ging sluiten).

In de winkel gaven ze aan dat ik de nieuwste update moest downloaden op t-mobile.nl/software, maar daar kan ik hem niet vinden...

Heeft iemand hier ervaring mee, of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:28:
Ik heb sinds enkele dagen problemen met mijn MDA Vario II.

Het grootste probleem is dat wanneer de batterij niet meer 100% het touchscreen ermee stopt (nadat hij eerst met het start-menu is gaan flipperen, en alle vensters na 1 seconde al ging sluiten).

In de winkel gaven ze aan dat ik de nieuwste update moest downloaden op t-mobile.nl/software, maar daar kan ik hem niet vinden...

Heeft iemand hier ervaring mee, of tips?
Welke T-Shop was dat? Wat een sukkels. T-Mobile heeft nog steeds geen update vrijgegeven.

Al eens je rom opnieuw geinstalleerd?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Carnagy schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:15:
[...]

Als ik mijn tijd handmatig wijzig nu naar 01.59 op de 25e (zondag dus) en w8 tot 02.00 dan verandert hij niet in 3.00

is dit bij jullie wel het geval?

de tijdzone die ik aangaf was GMT+1 amsterdam dus dat lijkt me goed. verder kan ik niks vinden over de tijdzone.
Waar kan ik de tijdzone GMT+1 amsterdam vinden. Ik vind alleen GMT+1 Berlijn,

Overigens draai ik WM6 for Hermes LVSW Edition (2007-03-26)

Staat op xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

AleSyS schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:01:
[...]

Waar kan ik de tijdzone GMT+1 amsterdam vinden. Ik vind alleen GMT+1 Berlijn,

Overigens draai ik WM6 for Hermes LVSW Edition (2007-03-26)

Staat op xda-developers
Ja en daar lachen ze je ook al uit (sorry kon het niet laten). Zet je hem toch op Berlin? Ik snap het probleem niet.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesh schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:50:
[...]

Welke T-Shop was dat? Wat een sukkels. T-Mobile heeft nog steeds geen update vrijgegeven.

Al eens je rom opnieuw geinstalleerd?
Het wad de T-mobile winkel in het centrum van Zwolle...

Zij gaven aan dat er 'gewoon' een fout in mijn software zat, en dat ik die even van de site moest halen en opnieuw op mijn mobiel moest zetten.

En wat bedoel je met rom opnieuw installeren (heb '0' kennis)?

Kan op de CD's (Software Getting Started en Applicaties) ook niet echt iets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 27-10 19:08

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Wacht even, je koopt een nieuwe MDA die niet goed werkt en T-mobile zegt dat je maar even moet rotzooien met software of zoiets?
Keurige service lijkt me!

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar the Grouch schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:32:
Wacht even, je koopt een nieuwe MDA die niet goed werkt en T-mobile zegt dat je maar even moet rotzooien met software of zoiets?
Keurige service lijkt me!
Njah, hij heeft het 2 weken goed gedaan :+

De helpdesk stuurde me alleen naar de winkel.
In de winkels gaven ze aan dat ik hem kon laten opsturen en hem minstens 2 weken kwijt was, maar dat het heel gemakkelijk thuis zelf te doen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:59
Wie kan me vertellen hoe ik de wifi verbinding kan delen met een pc/labtop.

Ik draai WM6.0 en het bijgeleverde programma "internet sharing", dit is vergelijkbaar met de "modem" software van WM5.0. Ik krijg het voor elkaar om internet te delen alleen wordt er telkens een GPRS verbinding opgesteld en dus kan ik niet snel via wifi surfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Het wad de T-mobile winkel in het centrum van Zwolle...

Zij gaven aan dat er 'gewoon' een fout in mijn software zat, en dat ik die even van de site moest halen en opnieuw op mijn mobiel moest zetten.

En wat bedoel je met rom opnieuw installeren (heb '0' kennis)?

Kan op de CD's (Software Getting Started en Applicaties) ook niet echt iets vinden...
Als je weer es in die winkel staat, vraag dan maar es aan die zelfde knap of meid of ze je de site even willen laten zien inc de update. Staan ze mooi voor schut, die is er namelijk niet...

Je kan je ROM (windows versie die nu op je telefoon staat) opnieuw installeren door het volgende te doen (LET OP, wel eerst alles backuppen!!!).

- Houdt de 2 knoppen boven de opneem (groene telefoontje) en ophang knop (rode telefoontje) ingedrukt
- Soft reset met je stylus (pennetje) je MDA door deze in het gaatje onderin te steken.

Je krijgt nu een scherm te zien waar wordt gevraagd of je alles wil restoren naar manufacture default.

Kijk even aan of dit een en ander oplost. Zo niet, heb je aantal mogelijkheden:

- Terug naar die kne... ehm T-Mobile shop en oplaten sturen voor software update (meer doen ze niet de eerste keer)
- Nieuwe phone krijg je officieel pas na 3 a 4 (hangt af van shop manager) x inleveren voor hetzelfde probleem dat niet opgelost is.
- Zelf aan de slag met andere ROM -> http://www.xda-developers.com

Als je laatste forum beetje goed doorleest kan je tegenwoordig zelfs je MDA upgraden zonder dat je je garantie verliest. Vervelende is alleen dat er nog steeds geen T-Mobile Rom beschikbaar is, mocht je em willen opsturen voor garantie.

Hoop dat et een beetje duidelijk is?
ruud2all schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:25:

Ik draai WM6.0 en het bijgeleverde programma "internet sharing", dit is vergelijkbaar met de "modem" software van WM5.0. Ik krijg het voor elkaar om internet te delen alleen wordt er telkens een GPRS verbinding opgesteld en dus kan ik niet snel via wifi surfen...
Dit is me ook nog niet gelukt, alleen om via GPRS, 3G te internetten. Zal het nog eens opzoeken.

[ Voor 13% gewijzigd door Mesh op 29-03-2007 09:43 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Mensen ik heb een probleempje.
Ik draai inmiddels alweer een paar weken zonder problemen windows mobile 6 black edition, draait allemaal perfect. Nu ben ik 2 dagen geleden overgestapt van Tmobile naar Telfort en de problemen zijn begonnen. Mijn accu gaat opeens verschrikkelijk snel leeg en ik ben vaak niet bereikbaar. Ik kan zelf wel bellen maar als mensen mij bellen dan krijgen ze de voicemail of na een paar keer proberen kunnen ze me opeens wel bereiken. Ik heb mijn netwerk handmatig op KPN gezet (als hij op telfort staat kan ik zelf niet bellen) en verder heb ik eigenlijk geen idee wat ik nog kan proberen!

HELP! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:24

Geckoo

Good news, everyone!

toevallig nu wel beter bereik voor onderandere UMTS?
want dat trekt meer stroom dan gprs...
afaik

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Had altijd al vol bereik UMTS bij T-Mobile, dus dat moet niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 08:39

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Wat ik begrepen heb ligt het aan de overgang van Telfort naar KPN en het continu zoeken naar netwerken. Zet je telefoon op alleen GSM en niet op GPRS/GSM. Dat zou moeten helpen volgens andere mensen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb inmiddels wat meer ervaring opgedaan met Tomtom 6.0.3.0. Hoewel hij bij het opstarten eigenlijk elke keer vrij snel bevriest is het bij het rijden zelf tot nu toe helemaal goed gegaan. Voor mij is dit een belangrijke vooruitgang. Natuurlijk jammer dat hij helemaal "vriesvrij" is maar tijdens het rijden is hij nu tenminste betrouwbaar. Wel heb ik nu het probleem dat als ik hem opstart hij standaard op mute staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
MR_VIPER schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:00:
Wat ik begrepen heb ligt het aan de overgang van Telfort naar KPN en het continu zoeken naar netwerken. Zet je telefoon op alleen GSM en niet op GPRS/GSM. Dat zou moeten helpen volgens andere mensen.
Als ik dat aanpas (bij band settings) dan maakt hij wel een gprs verbinding (dus geen edge of UMTS of wat dan ook), maar wordt er geen data verstuurd. :(
Het bel probleem was aan Telfort zijde dat is inmiddels opgelost, GPRS/UMTS probleem nog niet. :'(
Er staat ook naast mijn GPRS icoontje een driehoekje (links ervan)....(roaming icoontje)

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 29-03-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud2all schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:25:

Met dit programma kan je dus zorgen dat er geen GPRS tot stand komt. Hierdoor zal die dus gaan verbinden met je WiFi connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:59
@djelgrande
Dat zou een mogelijke oplossing zijn alleen kan ik het niet downloaden zonder een account. Zou je het mij kunnen mailen? nickname @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Andre.Koster schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Installeer anders BatteryStatus, die kan o.a. beltijden inkomend en/of uitgaand, per dag en per maand, bijhouden. Daarnaast kan het nog een hoop andere mooie dingen, maar daar ben je misschien niet in geinteresseerd.
Bedankt... Ik heb het geinstalleerd en het werkt goed... Ik had liever iets gewilt dat niet in mijn today scherm kwam. Maar dit is beter dan dat ik helemaal niks hebt.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Sulo schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:42:
[...]
Bedankt... Ik heb het geinstalleerd en het werkt goed... Ik had liever iets gewilt dat niet in mijn today scherm kwam. Maar dit is beter dan dat ik helemaal niks hebt.

Bedankt.
Via je instellingen menu zou je de items van het today scherm moeten kunnen aanpassen. Bij alle andere entries kan dit bij mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

-CKY2K- schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:58:
Had altijd al vol bereik UMTS bij T-Mobile, dus dat moet niet uitmaken.
Jawel. UMTS vreet meer stroom dan GSM, is de schuld van het ingewikkeldere protocol. Ook stand-by tijd wanneer niks wordt gedaan is korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:18:
[...]

Jawel. UMTS vreet meer stroom dan GSM, is de schuld van het ingewikkeldere protocol. Ook stand-by tijd wanneer niks wordt gedaan is korter.
Hmm ik zeg juist dat ik al UMTS had met T-mobile, dus was al aan dat stroomgebruik gewent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 14:47

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb maandag mijn telefoon van UMTS naar GPRS gezet, en de gebruiksduur is behoorlijk verbeterd. Waar ik eerst ongeveer anderhalve dag met een accu deed ('s morgens van de lader, een dag later na het werk er weer op) doe ik er nu bijna 3 dagen mee.

UMTS is leuk, maar als je snelheid gecapped is, en je de videotelefonie niet gebruikt, waarom zou je dan UMTS gebuiken???

Moet er wel bij zeggen dat de telefoon bij mij thuis regelmatig zijn umts verloor, en terugschakelde naar gprs, al dat zoeken, en switchen kost ook bergen stroom lijkt me... ging van 1 a 2 streepjes umts naar 3 a 4 streepjes gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-10 08:40

smallboy

N/A

Deddiekoel schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:42:
Heb inmiddels wat meer ervaring opgedaan met Tomtom 6.0.3.0. Hoewel hij bij het opstarten eigenlijk elke keer vrij snel bevriest is het bij het rijden zelf tot nu toe helemaal goed gegaan. Voor mij is dit een belangrijke vooruitgang. Natuurlijk jammer dat hij helemaal "vriesvrij" is maar tijdens het rijden is hij nu tenminste betrouwbaar. Wel heb ik nu het probleem dat als ik hem opstart hij standaard op mute staat...
Ik heb exact dezelfde ervaring. Bij starten en invoeren van adres moet ik regelmatig even terug naar het today screen en weer terug naar tomtom, maar tijdens het rijden werkt het allemaal prima. Ook tijdens een rit naar Frankrijk en terug heb ik verder geen enkele vastloper gehad.

Dit is trouwens met de xda live v0.10 en tomtom 6.030.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

smallboy schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:31:
[...]
Ik heb exact dezelfde ervaring. Bij starten en invoeren van adres moet ik regelmatig even terug naar het today screen en weer terug naar tomtom, maar tijdens het rijden werkt het allemaal prima. Ook tijdens een rit naar Frankrijk en terug heb ik verder geen enkele vastloper gehad.

Dit is trouwens met de xda live v0.10 en tomtom 6.030.
Wat me nu ook opvalt is dat deze versie (6.030) zelf BT aan zet. Weet alleen niet of dat specifiek deze versie is of dat het altijd al kon. Wel erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Martijn02 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:36:
Moet er wel bij zeggen dat de telefoon bij mij thuis regelmatig zijn umts verloor, en terugschakelde naar gprs, al dat zoeken, en switchen kost ook bergen stroom lijkt me... ging van 1 a 2 streepjes umts naar 3 a 4 streepjes gprs
Da's idd behoorlijk funest. Zó erg is UMTS op zich nou ook weer niet (tenzij je je dataverbinding 24/7 open hebt)...

Maar als hij continu moet zoeken :+

Dat KPN-probleem van continu switchen tussen UMTS/GSM, daar schijnt je telefoon zich in 8 uur op leeg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast een achterlijke vraag, maar als je vraagt ben je dom voor een paar minuten, als je niet vraagt blijf je voor altijd dom.. dus ik stel hem toch maar eventjes:)..

Ondertussen alweer een aantal maanden blije bezitter van mn Tytn, en hij bevalt nogsteeds perfect, niets dan lof.
Maar nou ben ik op zoek naar een leuke gps adapter, zodat ik in de auto met wat gekloot fijn tomtom kan draaien(tomtom heb ik al ivm een oudere pda). Maar als ik zo rond kijk/lees zijn het alleen bluetooth gps adapters waarover gesproken wordt hier. Die kan ik natuurlijk ook aanschaffen, maar die zijn een stuk duurder in de aanschafprijs.
Maar alle 'gpsadaptersmetdraad' die worden geleverd met een ps/2 aansluiten(male of female). maar voor zover ik weet heeft mijn fijne TyTn alleen een mini-usb poort. Hoe ga ik dat aan mekaar krijgen.

Bestaan er tussenstukjes voor, of kan het gewoon simpelweg niet, en moet ik toch aan de bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Gaat alleen met bluetooh.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele hele domme vraag; hoe kan ik op mn pc browsen op mn vario II... activesync vind net niks. Dan: Kan ik die stylus ergens bijbestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren werkt bij mij ineens Live Messenger niet meer. Als ik Live Messenger op probeer te starten krijg ik een foutmelding (zonder tekst!!)

Daarom hardreset gedaan. Na deze hardreset liet Live Messenger zich niet meer installeren ("installatie is mislukt"). Na nog een hard reset is het installeren wel geukt, maar krijg ik nog steeeds dezelfde foutmelding.

Hebben meer mensen hier last van? Wordt bij een hardreset alles wel gewist (op de geheugenkaart na)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
De beta versie van Live messenger is niet meer geldig, was dat tot 31-03... je kan hem dus ook niet meer installeren... de enige mogelijkheid is het gebruiken van WM6 als besturingssysteem, daar zit Live messenger Final (niet beta dus) in... helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Laatst online: 27-10 21:04
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:17:
Sinds gisteren werkt bij mij ineens Live Messenger niet meer. Als ik Live Messenger op probeer te starten krijg ik een foutmelding (zonder tekst!!)

Daarom hardreset gedaan. Na deze hardreset liet Live Messenger zich niet meer installeren ("installatie is mislukt"). Na nog een hard reset is het installeren wel geukt, maar krijg ik nog steeeds dezelfde foutmelding.

Hebben meer mensen hier last van? Wordt bij een hardreset alles wel gewist (op de geheugenkaart na)?
Zoek ff op XDA zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Boel-Shit schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:19:
[...]

Zoek ff op XDA zou ik zeggen ;)
Zo kan het ook: Windows Live Messenger (Mobile) 2005 Expired ??

Wachten is op de volgende release van Windows Mobile VI - BLACK EDITION. Versie v2.0. Deze is namelijk gebaseerd op de final release van WM6 en niet op beta's zoals de rest van de WM6 ROM's op XDA-dev.

Release datum is nog onbekend, maar maker laat al doorschemeren dat ie binnen dag of 2 wordt uitgebracht.

[ Voor 19% gewijzigd door Mesh op 01-04-2007 23:58 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mesh schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:54:
[...]

Zo kan het ook: Windows Live Messenger (Mobile) 2005 Expired ??

Wachten is op de volgende release van Windows Mobile VI - BLACK EDITION. Versie v2.0. Deze is namelijk gebaseerd op de final release van WM6 en niet op beta's zoals de rest van de WM6 ROM's op XDA-dev.

Release datum is nog onbekend, maar maker laat al doorschemeren dat ie binnen dag of 2 wordt uitgebracht.
Hier zit ik idd ook op te wachten, die black edition bevalt zeer goed, klein en zeer snel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:16:
Vast een achterlijke vraag, maar als je vraagt ben je dom voor een paar minuten, als je niet vraagt blijf je voor altijd dom.. dus ik stel hem toch maar eventjes:)..

Ondertussen alweer een aantal maanden blije bezitter van mn Tytn, en hij bevalt nogsteeds perfect, niets dan lof.
Maar nou ben ik op zoek naar een leuke gps adapter, zodat ik in de auto met wat gekloot fijn tomtom kan draaien(tomtom heb ik al ivm een oudere pda). Maar als ik zo rond kijk/lees zijn het alleen bluetooth gps adapters waarover gesproken wordt hier. Die kan ik natuurlijk ook aanschaffen, maar die zijn een stuk duurder in de aanschafprijs.
Maar alle 'gpsadaptersmetdraad' die worden geleverd met een ps/2 aansluiten(male of female). maar voor zover ik weet heeft mijn fijne TyTn alleen een mini-usb poort. Hoe ga ik dat aan mekaar krijgen.

Bestaan er tussenstukjes voor, of kan het gewoon simpelweg niet, en moet ik toch aan de bluetooth?
Eerder een luie vraag IMHO.
Eerste hit op google : http://www.google.nl/sear...NL209NL209&q=tytn+ps2+gps

http://www.pdawijzer.nl/c...omo-wired-ps2-usb-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
dat is een kabel van ps2 naar usb... dat is niet wat hij zoekt.

Hij zoekt een kabel van ps2 naar MINI usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feuniks
  • Laatst online: 12-08 15:15
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:16:

Om een lange vraag kort te maken: Een bedrade GPS antenne werkt niet met de TyTN.

Nu even het langere antwoord: bedrade antenne's werken op basis van een COM poort. De seriële aansluiting zit dan op de plaats van je connector en je kunt via een adapter kabel de uitgang van je GPS module aansluiten op de connector van je PDA. Dit is dan vaak in combinatie van een stroomkabel zodat je PDA en GPS ook nog stroom krijgen.
Echter: de TyTN heeft geen seriële in/uitgang. Je kunt dus je bedrade GPS module niet aansluiten op de TyTN, want de TyTN zal hem nooit herkennen. Je bent dus aangewezen op de bluetooth vaiant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Mesh schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:54:

Niet langer wachten, [Back In Black] Windows Mobile VI Pro - Black 2.0 is uit _/-\o_
Download al binnen, flashen maar weer O-) het begint een hobby te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:17:

Het heeft niet eens zo lang gekost maar er is dus een "Final .cab" geextraheerd uit een WM6 ROM (Ok, als ik dat zinnetje tegen mijn vriendin zeg maakt ze het uit denk ik... welke nerd komt er nou op die woorden?) Zie XDEV...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.