We zijn intussen al een paar maanden verder, en toch denk ik serieus aan een downgrade naar een Nokia N-series.
Redenen:
- ding is groot, niet gemakkelijk op de fiets mee te nemen in je broekzak, en tja, ik woon in Utrecht...
- screen-alignment probleem (misschien eerst ff laten fixen met garantie voordat ik inlever

)
- dingen als terminal services etc. werken slecht op windows mobile 5 (via Telfort EDGE iig), meerwaarde boven een Nokia (waar je ook prima mee kunt mailen) valt daarom tegen
- bluetooth valt soms ineens vanzelf uit (okee, op m'n vorige 6680 was dat ook wel zo)
- bediening niet altijd gebruiksvriendelijk (bijv. tijdens bellen switchen tussen headset en handset kan gewoon niet, tenzij ik scheel blijk te zijn)
- speelt geen 3gp-streams af, iets wat _elke_ andere niet-Windows telefoon wel doet (monopolie wmv voor mobile devices), of zijn er apps die dat wel kunnen?
- bij het uitgaan toch wel riskant om met een ding van 650 euro te lopen voor als je bier ofzo over je heen krijgt, een Nokia kan daar wel een beetje tegen, maar bij de TyTN zou ik het niet aandurven...
Een reden om niet te switchen is dat het apparaat toch stiekem wel veel kan:
- op veel websites kun je surfen (Nokia haakt vaak snel af)
- je kunt gemakkelijk Wordbestanden e.d. bekijken en deels ook bewerken
- het is toch handig voor noodgevallen (pocketputty, remote desktop)
- je kunt er streaming radio op luisteren vanuit vrijwel de hele wereld
Jullie nog argumenten om wel of niet te switchen?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.