Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
CLB schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:23:
Al wil je die snelheden bij T-mobile betaal je 50,- / maand en bij Orange 6,- lijkt me dus niet :|
Grote vraag is natuurlijk wel of T-mobile met zijn vingers van die HTTP proxy af gaat blijven. Als ze je die mogelijkheid ontnemen, dan ben je met 25Mb aan echt gegarandeerd dataverkeer zo uit gesurfd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij orange kun je als prepaid klant voor 6euro onbeperkt gprsen de kans lijkt mij nihil dat t-mobile dat overneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ xpdata: Hmm weirdish zeg... Zie 't nergens op de site van Orange..
En als je zulke snelheden hebt, zou je dat er heus wel opzetten :? Maarja 't zal wel :)

Als ik internet via m'n telefoon (Orange World) of via de PDA van 'n vriend (T-mobile PIT)
merk ik echt niet dat mn Orange World internet 6x sneller is, 6x sneller laadt of wat dan ook :?

Maar een belletje naar de klantenservice van Orange is snel gemaakt. Waarnaar enig zoekwerk van de zeer vriendelijke medewerker ook geen informatie gevonden kon worden. Wel wist men mij te vertellen dat Orange beschikt over een UMTS netwerk en (nog) geen HSDPA. Hier uit valt te concluderen dat de maximale download snelheid op 384 kb per seconde zal liggen en de upload snelheid waarschijnlijk rond de 128 kb per seconde. Dit laatste is een gok want Orange kon hier telefonisch geen antwoord op geven.

Tsjaa...

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 05-01-2008 18:49 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
@CLB

Orange: ook HSDPA officieel in gebruik (4 dec 2006)
Orange is de laatste grote provider van Nederland die nu UMTS aanbiedt, maar wel gelijk de HSDPA-variant (3.5). Helaas zet Orange niet echt in op mobiel internetten in het algemeen, maar legt het de nadruk op televisie.

bron http://www.mobielinternet...task=view&id=38&Itemid=27

misschien dit beter in Het Orange Online discussie topic :? :?

Het Orange Online discussie topic

[ Voor 14% gewijzigd door xpdata op 05-01-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:41:
[...]

[...] Wat je ook kan doen is je abonnement opzeggen en proberen je beltegoed op een prepaidkaart teg laten zetten en [...]
CLB schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:40:
[...]
Als je echt niet naar T-mobile wilt, laat je je Orange abbo stopzetten en je BTG meenemen naar 'n Orange prepaidkaartje.. [...]
Hadden jullie mijn eerdere bericht niet gelezen? Je kan je beltegoed niet meer van je abonnement overzetten naar prepaid beltegoed:
Pinobigbird schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:22:
[...]

Dat zal niet zomaar lukken.
Het komt er op neer dat je je Orange abonnement vóór 19-12-2005 zou moeten hebben afgesloten, én (/of?) dat je toegezegd is dat dit nog steeds mogelijk was.

Ik denk dat je daarvoor nu te laat bent.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

@CLB

Heb jij hele dagen vrij ofzo :) jeetje, ik zie 80% comments van jou! pfieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

wcduck schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:47:
Even een vergelijking:
Per maand
€15 => O: 0,12 => T: 0,22
€20 => O: 0,12 => T: 0,20
€25 => O: 0,12 => T: 0,18
€30 => O: 0,12 => T: 0,16

Orange is dus aanzienlijk goedkoper bij de meestgebruikte bundels. Daarnaast zit bij Orange alles in de bundel, en zijn de voordeelbundels erg goed (Orange-Orange).
Wanneer je alleen belt en je hebt een goedkoop abonnement betaal je dus echt 2x zo veel (neem even mee dat je per sec betaalt bij Orange, de eerste minuut). Geen enkele superdeal om over te steppen zal hier tegen op kunnen boxen om mij over te halen.
Deze vergelijking is pas representatief als je ook vermeld dat je bij Orange buiten de bundel 0,22 ct per minuut betaald en bij T-Mobile hetzelfde tarief buiten de bundel tot het moment dat je de volgende bundel gepasseerd bent, waar je met terugwerkende kracht de goedkopere tarieven van deze bundel berekend krijgt.

én dat je bij Orange een starttarief betaald van 0,06 ct en bij T-Mobile altijd de eerste minuut in rekening wordt gebracht en daarna per seconde.

[ Voor 7% gewijzigd door Spinvis op 05-01-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

xpdata schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:57:
misschien dit beter in Het Orange Online discussie topic :? :?

Het Orange Online discussie topic
Thank you! Wist niet dat deze bestond, kon alleen het oude Orange World topic!
Pinobigbird schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:17:
Hadden jullie mijn eerdere bericht niet gelezen?
Is me niet opgevallen inderdaad...
Spinvis schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:19:
@CLB

Heb jij hele dagen vrij ofzo :) jeetje, ik zie 80% comments van jou! pfieuw!
Vakantie ftw _/-\o_
Spinvis schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:35:
Deze vergelijking is pas representatief als je ook vermeld dat je bij Orange buiten de bundel 0,22 ct per minuut betaald en bij T-Mobile hetzelfde tarief buiten de bundel tot het moment dat je de volgende bundel gepasseerd bent, waar je met terugwerkende kracht de goedkopere tarieven van deze bundel berekend krijgt.
Vind ik niet! Als je constant 'buiten-de-bundel' bekosten hebt ga je gewoon naar 'n hoger abbo..
Dan betaal je wat meer, maar je betaald nog steeds minder cent/ minuut bij Orange dan bij T-mobile
én dat je bij Orange een starttarief betaald van 0,06 ct en bij T-Mobile
altijd de eerste minuut in rekening wordt gebracht en daarna per seconde.
Een minuutje bij T-mobile kost nog altijd meer dan het starttarief bij Orange.. T-mobile nog duurder!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Het ging er ook niet om wie er nou beter was, ik zei alleen dat de vergelijking dan representatief zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
TER INFO:

Volgens TelecomPaper kan Orange straks wel eens Ben gaan heten. Telecomlog verwacht dat het Congstar gaat worden.

Door Ardy Bullee, Thu 20 Dec

T-Mobile heeft het recht om het merk Orange nog tot eind 2009 te blijven gebruiken. T-Mobile moet een keuze maken om Orange-klanten te migreren naar bestaande T-Mobile producten, of naar een nieuw alternatief of label.

Orange-klanten migreren naar bestaande T-Mobile producten is geen goede optie. De prijzen en voorwaarden verschillen en bij andere contractsvoorwaarden mag de klant zijn contract per direct beëindigen. De eenvoudigste keuze lijkt andere merknaam te introduceren of een oude merknaam uit de kast halen.

T-Mobile is ontstaan uit de voormalige operator Ben. De merknaam Ben is eigendom van T-Mobile. Volgens Telecompaper krijgt T-Mobile met een eventuele introductie van Ben een middel om vertrekkende klanten een extra optie te bieden. Een optie die meer oplevert dan een klant die niet naar het T-Mobile merk wil migreren. Ook bij www.ben.nl (niet te verwarren met www.benn.nl) komen we op de site van T-mobile terecht.

Telecomlog vindt ook dat een nieuwe merknaam de aantrekkelijkste optie is. Maar de nieuwe merknaam Congstar is meer waarschijnlijk dan Ben. Congstar is in Duitland het discount label van T-Mobile. Net gelijk KPN in Nederland hiervoor Telfort gebruikt. Ook is KPN succesvol in Duitsland met het discount label Base.

zie ook:Telecompaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij is het introduceren van even een ander label, met alle bijbehorende kosten helemaal niet zo goedkoop. Maar goed, dit blijft speculeren tot gewoon iets bekend gemaakt wordt door T-Mobile zelf... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Helsie schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:57:
Volgens mij is het introduceren van even een ander label, met alle bijbehorende kosten helemaal niet zo goedkoop. Maar goed, dit blijft speculeren tot gewoon iets bekend gemaakt wordt door T-Mobile zelf... ;)
Ik verwacht niet dat ze dat gaan doen..... Waarom bouwen ze de meeste Orange shops nu om tot T-Mobile shop dan, dat doen ze niet voor niks.....? Ik denk dat het concept van Orange ten dode is opgeschreven....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Vjenne-ICT schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:05:
[...]

Ik verwacht niet datg ze dat gaan doen..... Waarom bouwen ze de meeste Orange shops nu om tot T-Mobile shop dan, dat doen ze niet voor niks.....? Ik denk dat het concept van Orange ten dode is opgeschreven....?
Anders verhuis je naar Frankrijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:28
Kan nu voor 50 euro een HTC Touch op de kop tikken. In april loopt mijn contract af en dan neem ik gewoon een nieuw contract bij orange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

April ben je te laat.. Je kan tot 1 maart nieuwe abbo's afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:05:
[...]

Ik verwacht niet datg ze dat gaan doen..... Waarom bouwen ze de meeste Orange shops nu om tot T-Mobile shop dan, dat doen ze niet voor niks.....? Ik denk dat het concept van Orange ten dode is opgeschreven....?
France Telecom heeft het T-Mobile verboden om de naam Orange te gebruiken na 2008, las ik op Telecomvergelijker. In ieder geval vanaf 2009 vind je geen oranje meer terug in NL.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Als het goed is word ik deze maand afgesloten bij Orange. Ben nu echter op zoek naar een nieuwe provider die alles uit één bundel biedt.

Providers die dit naar mijn weten doen zijn: Hi, Orange, T-Mobile. (correct?)
Bij HI is het echter wel zo dat de "restant" bundel naar mijn weten maar 2 maanden word meegenomen. Bij Orange en T-Mobile was dit onbeperkt. Zit nu dus te twijfelen tussen HI en T-Mobile.

Hoe is de dekking van T-Mobile? Woon namelijk vlakbij de belgische grens en heb er geen behoefte aan dat er automatisch het belgisch netwerk word gekozen.

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bij Orange gaat je internet ook uit je bundel...
Bij T-mobile/ KPN/ HI komt dit nog bovenop je bundel!

T-mobile heeft wel een goed netwerk hoor, helemaal nu het met Orange samengaat...

Ikzelf ga waarschijnlijk voor 'n HI-abbo, aangezien:
Je hebt niet eens hoge maandkosten voor wat je krijgt qua belminuten/ smsjes... (T-mobile is echt duur!)
Internet is onbeperkt en (op papier) iets sneller dan de al geupgrade PIT van T-mobile...
Bereik van KPN is een van de beste van Nederland, wat altijd mooi meegenomen is natuurlijk...
Bij 1 jarige abbo's krijg je 3 maanden korting op je bundel en ook 3 maanden korting op je Internet...
Aangezien ik student ben krijg ik elke maand 20% korting op m'n bundel wat ook weer erg leukjes is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Bij T-Mobile Flex gaat álles binnen de bundel, internet dus ook, 0900 ook... Ik vind de dekking van T-mobile erg goed, maar ik zit dan vooral in de buurt van de randstad.. Bij de Belgische grens heb ik geen flauw idee.

[ Voor 48% gewijzigd door Ivo NL op 06-01-2008 14:13 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Alleen de normale GPRS-verbinding gaat uit de bundel, PIT, PIT+ enzovoort komen er bovenop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
CLB schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:14:
Alleen de normale GPRS-verbinding gaat uit de bundel, PIT, PIT+ enzovoort komen er bovenop!
Ja die PIT's dat zijn gewoon extra's bovenop je abonnement ja...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:40:
[...]

France Telecom heeft het T-Mobile verboden om de naam Orange te gebruiken na 2008, las ik op Telecomvergelijker. In ieder geval vanaf 2009 vind je geen oranje meer terug in NL.
Heb gehoord dat de bedoeling is dit nog sneller te doen nl. juni/juli 2008 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:06:
[...]

Heb gehoord dat de bedoeling is dit nog sneller te doen nl. juni/juli 2008 al.
Misschien wel voor mobiele telefonie. Maar ik denk dat Orange Cable / ADSL (aparte Orange BV) nog wel minstens een halfjaar zo blijft heten. Ik denk dat T-mobile het gaat door verkopen, en het zal dan wel een halfjaar kosten voor de overname getekend is en de boel omgevormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
CLB, Ben je nog bij de Orange shop geweest? Ben benieuwd naar je bevindingen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kom net uit school. dus dat heb ik helaas niet gehaald! Spreek je op MSN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Is er nog nieuws van het Orange front.........???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
CLB, al bij de Orange Shop langs geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jajaja en wat mij betreft is 't chaos :+

Verlengen kan alleen nog met T-mobile...
Verlengen kan alleen nog maar 3 maanden van te voren...
Over tot wanneer je nog kon verlengen werden geen uitspraken gedaan...
En wat betreffende de abbo-prepaid-abbo methode... Dat kon ook niet meer...
Over de HTC Cruise en of die nog aangeboden zou worden werden geen uitspraken gedaan...

EDIT: Opzegtermijn is 3 maandjes, dus dat moet ik goed in m'n telefoon zetten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 09-01-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

CLB schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:13:
Jajaja en wat mij betreft is 't chaos :+

Verlengen kan alleen nog met T-mobile...
Verlengen kan alleen nog maar 3 maanden van te voren...
Over tot wanneer je nog kon verlengen werden geen uitspraken gedaan...
En wat betreffende de abbo-prepaid-abbo methode... Dat kon ook niet meer...
Over de HTC Cruise en of die nog aangeboden zou worden werden geen uitspraken gedaan...

EDIT: Opzegtermijn is 3 maandjes, dus dat moet ik goed in m'n telefoon zetten ;)
En als je niet bij een orangeshop maar online of bij een andere beltoko wilt verlengen? Die bieden het nog gewoon aan. Bizarre en extreem onduidelijke situatie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Shiver23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:16:
[...]

En als je niet bij een orangeshop maar online of bij een andere beltoko wilt verlengen? Die bieden het nog gewoon aan. Bizarre en extreem onduidelijke situatie.
Dat kan zo lang het kan..........! Ik denk dat als je het abonnement kunt verlengen dat je het donders snel moet doen en dan verlengen voor 2 jaar! Na 1 maart 2008 is alles wat orange is afgelopen en dienen ze lopende abonnementen nog uit en dan is het einde ORANGE NEDERLAND..............

Ik vis waarschijnlijk net achter het net want ik kan mijn abonnement vanaf 27 maart 2008 verlengen, dus net te laat.....! Ik denk dat ik mijn huidige abonnement opzeg en een nieuwe abonnement nog snel af sluit voor 2 jaar....! Andere opties zie ik zo niet, ja zijn er wel, maar worden ingewikkeld en de vraag is of die gaan werken.......???? Dan maar een ander nummer en de voordelen van Orange.....!

Dus ik zou zeggen doe er je voordeel mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:41:
[...]

Dat kan zo lang het kan..........! Ik denk dat als je het abonnement kunt verlengen dat je het donders snel moet doen en dan verlengen voor 2 jaar! Na 1 maart 2008 is alles wat orange is afgelopen en dienen ze lopende abonnementen nog uit en dan is het einde ORANGE NEDERLAND..............

Ik vis waarschijnlijk net achter het net want ik kan mijn abonnement vanaf 27 maart 2008 verlengen, dus net te laat.....! Ik denk dat ik mijn huidige abonnement opzeg en een nieuwe abonnement nog snel af sluit voor 2 jaar....! Andere opties zie ik zo niet, ja zijn er wel, maar worden ingewikkeld en de vraag is of die gaan werken.......???? Dan maar een ander nummer en de voordelen van Orange.....!

Dus ik zou zeggen doe er je voordeel mee!!
Even langs geweest bij verschillende winkels en verlengen kan niet meer. Alleen als T-mobile Flex met behoud van beltegoed.
Wel stom dat de gasten van GSM-shop me het beter uit konden leggen dan de mensen van de Orange shop.
Ik denk dat als je nu gaat verlengen bij een beltoko je een bericht krijgt dat het niet meer mogelijk is.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week kon je nog gewoon verlengen bij Belcompany, geen idee hoe het nu is. Verder zie ik niet in waarom je je nummer niet zou kunnen uitporteren naar prepaid (desnoods KPN kaartje o.i.d.) en daarna weer in je nieuwe abonnement zou kunnen porteren. Misschien willen ze het niet, maar als je het desnoods via een andere provider doet (zoals in dit voorbeeld) kunnen ze er weinig tegen doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Verlengen kan bij BC tot maart. Heb de dealerlijn gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
chrisr5gt schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:00:
Verlengen kan bij BC tot maart. Heb de dealerlijn gebeld.
Dacht ik ook.Maar dit werd dan een een nieuwe abonnement.Ik vroeg nog is dat echt een verlenging? Niet dus, is een nieuwe abo.Heb al de klantenservice gebeld en nu moet ik mijn oude abonnement opzeggen en mijn nummer porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Noreia schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:10:
[...]

Dacht ik ook.Maar dit werd dan een een nieuwe abonnement.Ik vroeg nog is dat echt een verlenging? Niet dus, is een nieuwe abo.Heb al de klantenservice gebeld en nu moet ik mijn oude abonnement opzeggen en mijn nummer porteren.
Hoe wil je dat porteren doen dan? Kun je uitelggen wat de medewerker van orange jou heeft verteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Vjenne-ICT schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:31:
[...]

Hoe wil je dat porteren doen dan? Kun je uitelggen wat de medewerker van orange jou heeft verteld?
Je kan op de nummerbehoudkaart invullen dat je vorige abonnement een Orange abonnement was. Je behoudt dan tóch je Orange nummer terwijl je tóch een nieuw Orange abonnement hebt i.p.v. een verlenging. Dit heb ik in 2006 zelf ook met succes gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa305/pinobigbird/orange.png

Let wel op, op het internet zijn ook oude versies van de nummerbehoudkaart te vinden, waarop nog vermeld staat dat je je prepaid beltegoed meeneemt, zoals deze, of waarop de Orange abonnementoptie er nog niet opstond, zoals deze.

[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 10-01-2008 14:56 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de nieuwe formulieren staat juist weer alleen Orange (prepaid) maar daar kun je bij Overig: "Orange abonnement" invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hoe ga ik dat doen als mijn nieuwe orange abonnement eerder ingaat dan dat mijn oude abonnement afloopt? Mijn huidige abonnement loopt op 27 juni 2008 en mijn nieuwe abonnement wil ik eind februari 2008 afsluiten omdat het na 1 maart 2008 niet meer mogelijk is.

Waar kan ik het formulier vinden met de nummerbehoud optie ‘’orange abonnement’’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij je nieuwe simkaart zit een nummerbehoudsformulier. Je kunt zodra het nieuwe abonnement is aangesloten gewoon dit formulier invullen en opsturen. Op je nieuwe abonnement zit een tijdelijk nummer totdat je huidige nummer wordt geporteerd. Je spaart in die tussentijd je bundel gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:11:
Bij je nieuwe simkaart zit een nummerbehoudsformulier. Je kunt zodra het nieuwe abonnement is aangesloten gewoon dit formulier invullen en opsturen. Op je nieuwe abonnement zit een tijdelijk nummer totdat je huidige nummer wordt geporteerd. Je spaart in die tussentijd je bundel gewoon op.
Maar ik laat mijn nieuwe abonnement natuurlijk 3 maanden na 27 februari 2008 ingaan, kan dat dan ook? Moet je nummerbehoud niet meteen bij het afsluiten aangegeven? Heb je het zelf ook zo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummerbehoud hoef je niet gelijk bij afsluiten aan te geven.
3 maanden later in laten gaan kon volgens Orange niet als je Orange abo»Orange abo wilt porteren, maar er staat nu wel een nummerportering gepland op mijn nummer, dus blijkbaar kan het wel ;-)
Wat in ieder geval werkt: huidig abonnement opzeggen en om laten zetten naar prepaid. Op de dag dat dit omgezet is het nummerbehoudsformulier faxen en aangeven dat je je prepaidnummer wilt porteren naar je nieuwe Orange abonnement en het simkaartnummer+06 nummer invullen, dan bel je alleen wel maximaal 2 weken prepaid i.p.v. met je abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Noreia schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:10:
[...]

Ik ben echt pissed op de medewerker(belcompany) die mij hielp in het begin.Ik was vandaag bij belcompany om mijn toestel te ruilen maar die was er helaas niet meer op vorraad.Dus ik vroeg of hij in de computer kon kijken waar die wel op voorraad was.Hij dus kijken en er was nog eentje beschikbaar bij de rokin in a'dam.Kom ik daar dus aan zegt de medewerkster dat zij eigenlijk geen toestel heeft.Die eikel had eerst moeten bellen om te vragen of de informatie in de computer klopt omdat er vaker foutieve informatie staat.
Ik dus uitgelegd dat ik in plaats van een verlenging een nieuw contract kreeg en dus met twee abo's opgeschept zit.Dit vond de medewerkster zo vervelend voor mij, dat zij mij toch een toestel gaf die eigenlijk was gereserveerd.Morgen probeert zij ook nog van mijn nieuwe abo een verlenging te maken.Daar waren namelijk nog verlengingen mogelijk volgens haar.De reden dat ik een nieuw abo ipv een verlenging kreeg zit daarin dat er meer provisie inzit voor degene die het afsluit.Zij vertelde mij dat ik dus ben opgelicht.Ik ben benieuwd of het morgen lukt.Ik zal het in ieder geval posten.
Maar geen slecht woord over belcompany, er zitten goede en slechte tussen.Alleen wwet ik nu waar ik vervolgens naartoe ga.

[ Voor 4% gewijzigd door Noreia op 11-01-2008 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Nou jongens, ik had vandaag een geweldige ervaring mede dankzij de de overname van Orange door T-Mobile.

IK heb dus al 3+ jaar een abbo bij Orange. Het ging me altijd goed af, ik hoef niet bijzonder veel te bellen maar ik vind mobiel internetten erg belangrijk. Daarvoor ging ik dus 3 jaar geleden bij Orange: de befaamde Orange Proxy hack is mijn grote vriend en heeft mij veel plezier verschaft :*)
Maar nu ik weer een tijdje een vriendin heb, beginnen de rekeningen weer wat hoger te worden. Tevens wil af van het gedoe met poorten dat je krijgt als je de proxy hack gebruikt om te kunnen internetten. Ik wil weer kunnen downloaden en andere dingen. Daarom kwam t-mobile bij me op: Pocket Internet Totaal. Ondertussen hebben ze de snelheden verdubbelt, dus is het helemaal leuk om over te stappen.

Dus ik ging maar eens naar de t-mobile winkel. Ik wou eigenlijk informeren over PIT en Sim Only. Dat bleek dus goed samen te gaan, hoewel je helaas geen korting krijgt op PIT zelf, maar dat is dus geen punt omdat je telefoneerkosten zo laag zijn (halve prijs).
Ik vroeg vervolgens wat de procedure zou zijn als ik van orange wou overstappen. De verkoper zei:" oh, u heeft ontzettend geluk, want sinds zeer recent zijn al de Orange gegevens beschikbaar en kan ik u gelijk overzetten op T-mobile". Dat klonk als muziek in mn oren! En jawel hoor, zo gezegd zo gedaan! 10 minuten later was ik COMPLEET overgezet, alles, 06 nummer, NAW gegevens, ID en pinpas, the works!

Dat is wel een verademing, want ik heb slechte ervaringen met overzetten van nummer (destijds bij telfort). Over een weekje heb ik 2 keer zo veel belminuten, 4 keer sneller internet, en betaal ik uiteindelijk 3 euro minder per maand _/-\o_ geweldig!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

XanderDrake schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:42:
Dat is wel een verademing, want ik heb slechte ervaringen met overzetten van nummer (destijds bij telfort). Over een weekje heb ik 2 keer zo veel belminuten, 4 keer sneller internet, en betaal ik uiteindelijk 3 euro minder per maand _/-\o_ geweldig!
Dat van die minuten geloof ik niet helemaal...
Van welk Orange abbo ben je gegaan en naar welk T-mobile abbo?
En 4x sneller klopt ook niet, aangezien Orange internet 384kbps is ;)

EDIT:
Prijzen vs. wat je krijgt tabelletje
Orange 30 155 minuten bellen of 260 smsjes versturen en internet 30,- / maand
T-mobile 20 100 minuten bellen of 200 smsjes versturen en internet 32,- / maand
T-mobile 25 140 minuten bellen of 280 smsjes versturen en internet 37,- / maand

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 11-01-2008 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Das allemaal leuk, maar voor mij gelden die Orange prijzen allemaal niet :)
Jeweetwel, 3 jaar oud abbonement? Ik weet ook niet de exacte prijzen meer dus dat ga ik jammer genoeg niet voor je uitrekenen :P
Verder zat ik op haperig GPRS en ga ik naar 128kbit UMTS, ok, niet 4 keer sneller, maar toch bijna 3 keer.

En oja: T-mobile Sim Only dus :P
En oja 2: Orange UMTS is niet flatfee, belange na niet! Wel een vereiste.

[ Voor 13% gewijzigd door XanderDrake op 11-01-2008 02:16 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Voor mensen die moelijkheden hebben met het porteren van hun telnr in een orange naar orange constructie. Zet je nummer eerst over naar bijv een simyo kaartje, kan je het later (of bijna direct) weer terugporteren naar een orange kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
In de meeste T-mobile winkels staat tegenwoordig iemand van Orange (ook in Orange kleding). Speciaal om je te helpen met overstappen. Ze kunnen je informatie opzoeken in het T-mobile systeem en je gelijk laten overstappen/verlengen als je abonnement al binnen de verlengingstermijn zit (3 maanden voor het aflopen van je abonnement).

Just FYI

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mischien domme vraag maar kan een Orange abo ook gelijk om worden gezet naar een t-mobile abo? Dat ik dus niet perse hoef te wachten totdat mijn abo afgelopen is?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:14:
Mischien domme vraag maar kan een Orange abo ook gelijk om worden gezet naar een t-mobile abo? Dat ik dus niet perse hoef te wachten totdat mijn abo afgelopen is?
Blijkbaar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, vraag maar aan T-Mobile gesteld per email.

Als het zou kunnen, dan hoef ik niet tot september te wachten :)

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 11-01-2008 11:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
bartgrefte schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:37:

Ja kan, je krijgt wel een t-mobile simkaart.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Dat is geen relevant voorbeeld. Die persoon had al meer dan 3 jaar een abo, maar er staat niets over de tijd die hij nog had te gaan tot zijn initiele abo afliep. Sterker nog, de tekst suggereert mij eerder dat het al 3 jaar doorloopt, en dan kun je inderdaad meteen opzeggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

bartgrefte schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:37:

Heb je mn post wel gelezen :> ?

Je kan het sowieso doen als je contract is afgelopen. Ander misschien ook maar dan weet ik het zelf niet.
Helsie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:20:
Sterker nog, de tekst suggereert mij eerder dat het al 3 jaar doorloopt, en dan kun je inderdaad meteen opzeggen ja.
Niet als je je nummer wilt porteren.

[ Voor 26% gewijzigd door XanderDrake op 11-01-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Helsie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:20:
[...]

Dat is geen relevant voorbeeld. Die persoon had al meer dan 3 jaar een abo, maar er staat niets over de tijd die hij nog had te gaan tot zijn initiele abo afliep. Sterker nog, de tekst suggereert mij eerder dat het al 3 jaar doorloopt, en dan kun je inderdaad meteen opzeggen ja.
Zoals ik hierboven al zei, ik heb het nagevraagd en in de Orange en T-mobile shops zeiden ze dat dat kan. Aanstaande woensdag ga ik verlengen. Dus als je 5 dagen geduld hebt dan laat ik het weten.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Biobakker schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:23:
[...]

Zoals ik hierboven al zei, ik heb het nagevraagd en in de Orange en T-mobile shops zeiden ze dat dat kan. Aanstaande woensdag ga ik verlengen. Dus als je 5 dagen geduld hebt dan laat ik het weten.
Ok, maar je post zelf:
(3 maanden voor het aflopen van je abonnement).
Dus ik kan met een in april 2006 2007 afgesloten 2jaar abo nu nog niet verlengen... Heb trouwens wel een mail richting T-Mobile gedaan om dat te vragen. Ik vind het wel interessant eigenlijk. En zij hebben de kans om me nu alweer voor 2 jaar te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Helsie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:34:
[...]

Ok, maar je post zelf:

[...]
Dus ik kan met een in april 2006 afgesloten 2jaar abo nu nog niet verlengen... Heb trouwens wel een mail richting T-Mobile gedaan om dat te vragen. Ik vind het wel interessant eigenlijk. En zij hebben de kans om me nu alweer voor 2 jaar te binden.
3 maanden van te voren, dan kun je toch meteen verlengen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Helsie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:34:
[...]

Ok, maar je post zelf:

[...]
Dus ik kan met een in april 2006 afgesloten 2jaar abo nu nog niet verlengen... Heb trouwens wel een mail richting T-Mobile gedaan om dat te vragen. Ik vind het wel interessant eigenlijk. En zij hebben de kans om me nu alweer voor 2 jaar te binden.
Zie de post hierboven, 3maanden voor het aflopen kan je al verlengen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Biobakker en Vjenne-ICT:
Foutje, het was april 2007 :)
Ik moet nog wennen dat 'vorig jaar' nu dus 2007 is en niet meer 2006. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Helsie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:43:
Biobakker en Vjenne-ICT:
Foutje, het was april 2007 :)
Ik moet nog wennen dat 'vorig jaar' nu dus 2007 is en niet meer 2006. :P
idd lastig even in de eerste maand. Maar heb je al antwoord op je vraag van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:02:
[...]

idd lastig even in de eerste maand. Maar heb je al antwoord op je vraag van t-mobile?
Nope, dat gaat blijkbaar niet zo snel. Ik laat het in dit topic weten zodra ik antwoord heb. Ik heb mijn vraag niet gesteld of het kan, want dat is geheid een nee. Ik heb gevraagd wanneer het kan, en dat vereist misschien wat intern navraag-werk (als ze van de 3 maanden willen afwijken in de toekomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Nog nieuwe van het orange front.............?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
In Oktober ben ik gebeld door orange en heb telefonisch mijn abbo verlengt. Nu Orange t-mobile is geworden zou ik graag naar t-mobile gaan vooral omdat ik sinds kort mail via mijn telefoon. Mijn orange world bundel is er met 4 dagen al door :(. vanaf 8 februari gaat de verlenging in maar die 25 MB zal er ook wel snel doorgaan.)

Weet iemand al of het mogelijk is om over te stappen als je verlenging al is gebeurt? Of heeft iemand dit al geprobeerd. Zou het wel geweldig vinden als dit kon .. anders zal ik tot 2009 moeten wachten:(

Zijn er ook mail adressen van de klantenservices van t-mobile en orange? ik kan ze namelijk op de sites niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, net T-Mobile winkel gevonden hier in de stad. Volgens de verkoper kan je pas na 3 maanden voor eind Orange abo je abo laten omzetten naar een T-Mobile. Helaas niet eerder :/

Nog geen antw van T-Mobile helpdesk trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 15-01-2008 13:40 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRik
Ben net ook even bij de t-mobile winkel geweest en ze hebben mijn gegevens opgevraagd, volgens hun gegevens liep mijn abbo af op 8 februari er was bij hun niets bekend over de verlenging.

De beperking was dat ik 2 abbo's bij orange had. Dat was de reden dat ik niet kon migreren. Mij werd geadviseerd de komende tijd eens bij t-mobile binnen te lopen om te informeren naar de migratie.

oftewel vreemd verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Inderdaad vreemd verhaal zeg.. :?
Als de ene al in de periode zit van drie maanden voordat hij afloopt,
kunnen ze die toch al overzetten en die ander nog even bij Orange aangesloten laten zitten.. 8)7

Zelf ga ik denk ook over van Orange naar T-mobile, maar dat regel ik dan wel lekker bij de Belcompany / Phonehouse ofzo en echt niet in zo'n nichterige roze T-mobile winkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRik
Ik zat er ook aan te denken om eens bij de belcompany te kijken wat zij ervan zeggen.
Zal helaas wel na maandag pas worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
BasRik schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:33:
In Oktober ben ik gebeld door orange en heb telefonisch mijn abbo verlengt. Nu Orange t-mobile is geworden zou ik graag naar t-mobile gaan vooral omdat ik sinds kort mail via mijn telefoon. Mijn orange world bundel is er met 4 dagen al door :(. vanaf 8 februari gaat de verlenging in maar die 25 MB zal er ook wel snel doorgaan.)

Weet iemand al of het mogelijk is om over te stappen als je verlenging al is gebeurt? Of heeft iemand dit al geprobeerd. Zou het wel geweldig vinden als dit kon .. anders zal ik tot 2009 moeten wachten:(

Zijn er ook mail adressen van de klantenservices van t-mobile en orange? ik kan ze namelijk op de sites niet vinden.
Email-adressen Orange:

Klantenservice Orange:

csbomail.nlmb@orange-ftgroup.com

Webshop Orange:

onlineshop@orangemail.nl

onlineshop.nlmb@orange-ftgroup.com

Laatste keer naar beide email-adressen van de onlineshop wat gestuurd, maar kreeg alleen op het tweede emailadres een antwoord, dus weet niet of de onlineshop@orangemail.nl ook nog ingebruik is. Gewoon dus naar allebei de emailadressen wat heen sturen.

Ik krijg trouwens van de orange klantenservice zeer zelden een antwoord, maar de orangeshop vaak binnen een dag, alleen weet de oranegshop vaak niet veel en verwijzen ze je door naar de klantenservice.

Bellen is vaak sneller, maar vaak hang je ook lang in de wachtrij en is het antwoord 9 van de 10 keer ook niet bevredigend of men heeft er geen antwoord op.

Succes ermee!

[ Voor 5% gewijzigd door Vjenne-ICT op 12-01-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

CLB schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:24:
Inderdaad vreemd verhaal zeg.. :?
Als de ene al in de periode zit van drie maanden voordat hij afloopt,
kunnen ze die toch al overzetten en die ander nog even bij Orange aangesloten laten zitten.. 8)7

Zelf ga ik denk ook over van Orange naar T-mobile, maar dat regel ik dan wel lekker bij de Belcompany / Phonehouse ofzo en echt niet in zo'n nichterige roze T-mobile winkel :+
koop je je tel toch gewoon lekker duur! Ik laatst bij TPH mn tmo contract verlengen voor 1 jaar met een zwarte E51, 200 euries bij betalen, ik naar de belcompany voor hetzelfde (btw relax 150), bijbetaling van 100 euries (gaat de goeie kant op), ik bij 'zo'n nichterige' tmo winkel informeren wat dat ding zou kosten bij een 1 jarige verlenging met relax 150: 'niks' zegt dat lekkere wijf achter de toonbank. Clowny shit aight?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nee, want dan loop weer terug naar die shop en zeg je dat hij daar niks kost..
Belcompany, The Phonehouse en al die toko's hebben laagste prijsgarantie ;)
Zodoende krijg je dan ook nog bergen accesoires! Clowny shit aight? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

CLB schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:36:
Nee, want dan loop weer terug naar die shop en zeg je dat hij daar niks kost..
Belcompany, The Phonehouse en al die toko's hebben laagste prijsgarantie ;)
Zodoende krijg je dan ook nog bergen accesoires! Clowny shit aight? :+
Not in my hometown. Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat heeft niks met je hometown te maken.. maarja best, als jij blij bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Ha! In Zwolle gewoon, tering die knakkers daar draaien de consument een poot uit waar ze bij staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Spinvis schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:03:
Ha! In Zwolle gewoon, tering die knakkers daar draaien de consument een poot uit waar ze bij staan!
Zoiets kan ook maar één keer :|

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik zit met een vraag betreffende het beëindigen/wijzigen van mijn Orange abonnement. Het volgende doet zich voor:

Ik heb een Orange Free abonnement die op 28 juni 2008 afloopt en waarvoor ik een brief heb gestuurd naar de Orange klantenservice met het verzoek mijn abonnement te beëindigen op 28 juni 2008 en om te zetten naar een prepaid abonnement met behoud van beltegoed (of men dit doet weet ik niet, maar wie niet waagt wie niet wint). Vervolgens wil ik eind februari 2008 en nieuw Orange abonnement afsluiten en mijn huidige nummer (die word omgezet op 28 juni 2008 naar een prepaid abonnement) laten porteren naar het nieuwe abonnement. Het enigste waar ik mee zit is dat mijn nieuwe abonnement eerder zal ingaan dan mijn oude abonnement word omgezet. Kan dat wel of heb je dan gewoon tijdelijk een ander nummer en wanneer het oude nummer geporteerd kan worden, word het omgezet, hoe zit dit?

Mocht Orange mijn abonnement niet willen omzetten naar een prepaid abonnement dan stuur ik bij de nummerbehoudformulier een brief mee met het verzoek mijn oude nummer te porteren naar mijn nieuwe abonnement. Ik neem aan dat men dit wel uit coulance zal doen gezien dat ik al vanaf 2001 klant ben......?

Het is en blijft een lastig verhaal, maar alleen zo zal het gaan werken en zal ik nog tot 2010 kunnen bellen onder Orange voorwaarden. Het risico loop ik dat ik mijn huidige Orange nummer kwijt raak, maar dat zal ik voor lief nemen. Het beltegoed bel ik wel op of laat ik omzetten in cash door naar een 0900 nummer te bellen.

Hoe gaat het eigenlijk tijdens het porteren als je nog beltegoed op je prepaidkaart hebt staan, word dat mee geporteerd of ben je dat kwijt?

Het is een hel verhaal, maar hoop dat jullie mij wederom weer van advies kunnen voorzien.

Modbreak:Jouw vraag heeft totaal niets met dit topic te maken.

Wat dacht je er van om Orange gewoon even te bellen...? Maar jouw idee gaat toch niet werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 12-01-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je nummer inporteren wanneer je wilt. Dus uitgesteld aanvragen, en zodra je abonnement is omgezet naar prepaid, vraag je weer nummerbehoud aan van prepaid naar abonnement. Het tegoed dat je op je nieuwe abonnement hebt opgespaard hou je. Of je je prepaidbeltegoed ook houdt weet ik niet, dat zul je even bij Orange na moeten vragen. Maar je nummer houden is in ieder geval geen probleem.
n.b. het is hier wel heel belangrijk dat je de nummerportering pas aanvraagt zodra je simkaart prepaid is, je zult dus maximaal twee weken prepaid moeten bellen voordat je nummer weer een abo-nummer is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:34:
Je kunt je nummer inporteren wanneer je wilt. Dus uitgesteld aanvragen, en zodra je abonnement is omgezet naar prepaid, vraag je weer nummerbehoud aan van prepaid naar abonnement. Het tegoed dat je op je nieuwe abonnement hebt opgespaard hou je. Of je je prepaidbeltegoed ook houdt weet ik niet, dat zul je even bij Orange na moeten vragen. Maar je nummer houden is in ieder geval geen probleem.
n.b. het is hier wel heel belangrijk dat je de nummerportering pas aanvraagt zodra je simkaart prepaid is, je zult dus maximaal twee weken prepaid moeten bellen voordat je nummer weer een abo-nummer is.
Bedankt voor je uitleg. Ik wil dus eidn februari 2008 een nieuw abonnement aanvragen die dan eind mei 2008 in gaat en mijn huidige abonnement zal dan op 27 juni 2008 worden omgezet nara prepaid (als dat word goedgekeurt door orange), dus kan ik vanaf eind mei 2008 al bellen met mijn nieuwe abonnement. Maar kan ik naar het activeren van mijn nieuwe abonnement nog steeds nummerbehoud indienen dan? Ik adcht altijd dat dit meteen met de aanvraag moet gebeuren, hoe zit dit?

Heb jij ervaring met bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange nummerbehoud kun je altijd indienen, zelfs als je abonnement er al drie jaar loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Had de klantenservice gemailed over overstap en dergelijke

Beste heer,

Dank u voor uw email.

Wij hebben helaas geen mobielnummer mogen ontvangen om uw vragen juist te kunnen beantwoorden.

Onze samenwerking biedt u straks meer van datgene wat onze bedrijven gemeen hebben: het verlenen van de best mogelijke service. Daarmee willen we hét verschil maken voor u. U gaat dit merken aan bijvoorbeeld het grotere aantal service- en verkooppunten. Zo kunt u op meer plaatsen terecht wanneer u advies nodig hebt. Daarnaast bundelen we ook onze krachten als het gaat om ons netwerk. Zodat ju straks van een nog betere dekking profiteert. Natuurlijk kunt u gewoon gebruik blijven maken van de huidige producten en diensten, zoals u bij Orange of T-Mobile gewend bent.Uw mobiele telefonie- en internetabonnement blijft gelijk, net als je e-mailadres(sen) en je telefoonnummer(s).

Mobiele nummer was 't eerste wat in mijn mailtje stond maar dat terzijde..
Vooral die laatste zin vind ik erg weird, omdat ik daar nog niks over gehoord heb van iemand..
Je abbo's blijven gelijk, zowel voor bellen als internet en dergelijke.. Waarom moet ik dan naar Flex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
CLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:57:
Had de klantenservice gemailed over overstap en dergelijke

Beste heer,

Dank u voor uw email.

Wij hebben helaas geen mobielnummer mogen ontvangen om uw vragen juist te kunnen beantwoorden.

Onze samenwerking biedt u straks meer van datgene wat onze bedrijven gemeen hebben: het verlenen van de best mogelijke service. Daarmee willen we hét verschil maken voor u. U gaat dit merken aan bijvoorbeeld het grotere aantal service- en verkooppunten. Zo kunt u op meer plaatsen terecht wanneer u advies nodig hebt. Daarnaast bundelen we ook onze krachten als het gaat om ons netwerk. Zodat ju straks van een nog betere dekking profiteert. Natuurlijk kunt u gewoon gebruik blijven maken van de huidige producten en diensten, zoals u bij Orange of T-Mobile gewend bent.Uw mobiele telefonie- en internetabonnement blijft gelijk, net als je e-mailadres(sen) en je telefoonnummer(s).

Mobiele nummer was 't eerste wat in mijn mailtje stond maar dat terzijde..
Vooral die laatste zin vind ik erg weird, omdat ik daar nog niks over gehoord heb van iemand..
Je abbo's blijven gelijk, zowel voor bellen als internet en dergelijke.. Waarom moet ik dan naar Flex?
Bedankt voor het plaatsen van je email CLB _/-\o_ !

Ik ben het met je eens, waarom moeten wij dan overstappen en waarom informeert Orange klanten niet gewoon fatsoenlijk................waarooooooooooooom????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja dit lijkt me niet helemaal juist?
Ondanks dat de Orange ophoudt kan ik straks bijv. TM naar TM sms-en voor 5 euro?
Wat dat is dan toch een van de diensten die gewoon voortgezet zullen worden.
Of bedoel ze hier gewoon tot einde contract?

Beetje vreemd allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik vind het goed, ik print het uit en ga er mee naar de Orange shop.. Email = bindend zeg ik dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

CLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:57:
[...]
Natuurlijk kunt u gewoon gebruik blijven maken van de huidige producten en diensten, zoals u bij Orange of T-Mobile gewend bent.Uw mobiele telefonie- en internetabonnement blijft gelijk, net als je e-mailadres(sen) en je telefoonnummer(s).
[...]
CLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:53:
Ik vind het goed, ik print het uit en ga er mee naar de Orange shop.. Email = bindend zeg ik dan ;)
Er staat toch niets nieuws of verrassends in? Als je niet overstapt of niet verlengt, dan blijft je mobiele telefonie abonnement gewoon zoals het is: je Orange abonnement blijft doorlopen met gelijkblijvende voorwaarden. Er verandert dan dus niets. Dus wat in de mail staat is precies zoals het is. Lees vooral de eerste zin die ik hierboven quote ;)

Kies je er zelf voor om te verlengen (dus een nieuw contract te tekenen), dan krijg je te maken met nieuwe voorwaarden, en daar hoort dus bij dat je naar T-Mobile gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom staat er dan zowel Orange als T-mobile genoemt?
'Zoals ik bij T-mobile gewend ben' ... Ze weten toch dat ik Orange'r ben.. :/

EDIT: Tevens is het onderwerp van m'n mail 'overstappen' dus ja...

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 15-01-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:40:
Hmm, net T-Mobile winkel gevonden hier in de stad. Volgens de verkoper kan je pas na 3 maanden voor eind Orange abo je abo laten omzetten naar een T-Mobile. Helaas niet eerder :/

Nog geen antw van T-Mobile helpdesk trouwens.
Antwoord van T-Mobile helpdesk:
Geachte heer *,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en bieden onze excuses aan voor de verlate reactie.

U vraagt of het mogelijk is uw contract bij Orange eerder om te zetten. Dit is niet mogelijk. Het is inderdaad mogelijk drie maanden voordat uw contract bij Orange afloopt.

Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb hetzelfde antwoord gehad als bartgrefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nou, zoals de mensen van de t-mobile shop hadden gezegd, vandaag ben ik overgezet van Orange naar T-mobile :)
Geheel soepel, PIT heb ik al getest op GPRS, vandaag ga ik mn UMTS phone simunlocken end an horen jullie het wel.

Maar mn nummer is nog niet geporteerd... Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door XanderDrake op 16-01-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mn nummer is ook geporteerd nu :)
Het duurde even, maar het resultaat is er!

Compleet omgezet in 6 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Waarom willen jullie toch zo graag naar T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Vandaag mijn abonement verlengt naar T-mobile. 3 maanden voor het aflopen van mijn abonnement bij orange.

Ik heb het gedaan bij de orange shop op het rokin in Amsterdam. Best vreemd, ik was eerst naar de T-mobile shop in de kalverstraat die zei dat ik niet kon verlengen (het kon wel maar dan zonder telefoon) toen naar de orange shop op de kalverstraat. Daar kon het wel maar ook zonder telefoon. Toen even naar de Shop op het rokin gelopen.

Heel erg goed geholpen daar, erg duidelijk en degene die mij hielp nam lekker de tijd. Ik heb een t-mobile MDA Vario 3 gekregen zonder simlock (!). Hij is dus wel branded maar mijn orange (dutchtone O-)) simkaart pakt hij gewoon. Mij werd verteld dat Orange dit soort toestellen krijgt speciaal voor het verlengen van Orange klanten die willen verlengen voordat hun abonnement afloopt.

Ik heb een losse T-mobile simkaart gekregen. Deze wordt op de dag dat mijn abonnement verloopt (van Orange naar T-mobile) geactiveerd en omgezet naar mijn nummer. Alle beltegoed die ik dan nog heb neem ik mee. Vanaf dat moment kan ik ook gebruik maken van de T-mobile voorwaarden en PIT.

Ik kreeg overigens meer korting op mijn toestel dan in de T-mobile winkel. (€139,- bij T-mobile en ik heb er €38,95 voor betaald) . Maar dit schijnt ook met je belgedrag en klantwaarde te maken te hebben.

TL;DR: verlengen kan, maar sommige shops weten niet hoe. Mijn tip: informeer bij meerdere winkels.

Ik heb best heel veel mesnen van Orange en T-mobile gesproken. Dus als mensen nog vragen hebben, post in het topic of stuur me een DM.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Floris-K schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:13:
Waarom willen jullie toch zo graag naar T-mobile?
Huh? Hoe kom je daar nou bij? Het is niet zo dat 'ze' / 'we' hier graag naar T-Moblie willen hoor. Sterker nog, er zijn er meer die juist niet naar T-Mobile willen maar liever bij Orange blijven.

Wat 'ze' / 'we' niet willen is stilzwijgend het Orange abonnement door laten lopen na afloop van de contractperiode. Door een nieuw contract aan te gaan (te verlengen) krijg je enorme kortingen op een nieuwe telefoon of op je abonnementskosten. Je zal dus wel gek zijn om niet te verlengen (tenzij je niet aan een contract vast wilt zitten).

Zodra je dus wilt verlengen bij Orange, ben je verplicht over te stappen naar T-Mobile. En aangezien dat nog altijd véél voordeliger is dan stilzijgend je abonnement door te laten lopen, 'willen ze / we' naar T-Moblie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Biobakker schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:21:
Vandaag mijn abonement verlengt naar T-mobile. 3 maanden voor het aflopen van mijn abonnement bij orange.

Ik heb het gedaan bij de orange shop op het rokin in Amsterdam. Best vreemd, ik was eerst naar de T-mobile shop in de kalverstraat die zei dat ik niet kon verlengen (het kon wel maar dan zonder telefoon) toen naar de orange shop op de kalverstraat. Daar kon het wel maar ook zonder telefoon. Toen even naar de Shop op het rokin gelopen.

Heel erg goed geholpen daar, erg duidelijk en degene die mij hielp nam lekker de tijd. Ik heb een t-mobile MDA Vario 3 gekregen zonder simlock (!). Hij is dus wel branded maar mijn orange (dutchtone O-)) simkaart pakt hij gewoon. Mij werd verteld dat Orange dit soort toestellen krijgt speciaal voor het verlengen van Orange klanten die willen verlengen voordat hun abonnement afloopt.

Ik heb een losse T-mobile simkaart gekregen. Deze wordt op de dag dat mijn abonnement verloopt (van Orange naar T-mobile) geactiveerd en omgezet naar mijn nummer. Alle beltegoed die ik dan nog heb neem ik mee. Vanaf dat moment kan ik ook gebruik maken van de T-mobile voorwaarden en PIT.

Ik kreeg overigens meer korting op mijn toestel dan in de T-mobile winkel. (€139,- bij T-mobile en ik heb er €38,95 voor betaald) . Maar dit schijnt ook met je belgedrag en klantwaarde te maken te hebben.

TL;DR: verlengen kan, maar sommige shops weten niet hoe. Mijn tip: informeer bij meerdere winkels.

Ik heb best heel veel mesnen van Orange en T-mobile gesproken. Dus als mensen nog vragen hebben, post in het topic of stuur me een DM.
Netjes geregeld vind ik hoor, en dan met name de prijs _/-\o_ ! Bij welk abonnement heb jij het toestel voor die prijs gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Iemand nog nieuws???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als er wat te melden valt, dan wordt dat vast in dit topic gedaan. Om dit topic op deze manier te kicken, is nergens voor nodig.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:30:
[...]

Netjes geregeld vind ik hoor, en dan met name de prijs _/-\o_ ! Bij welk abonnement heb jij het toestel voor die prijs gekregen?
Flex 25 incl. PIT

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Je kan als je er echt op staat je Orange abbo nogsteeds verlengen, natuurlijk zijn ze hier niet happig op.
voorbeeld:

Je hebt nog heel veel beltegoed over (kan ook over naar T-mobile)
Je hebt meerdere nummers op je naam (kan in het systeem niet naar T-mobile)
Je bent fel tegen T-mobile

Hou er alleen rekening mee dat de acties niet altijd gelden zoals die er zijn voor migratie naar T-mobile.

Dus verlengen met Orange kan NOG wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Helaas is zijn de acties bij verlengen dermate slecht, dat je beter je oude nummer om kan zetten naar prepaid en een nieuw abonnement neemt, met nummerportering vanaf de prepaid. Dit is ook de tactiek die ik uit zal voeren.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

wcduck schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:53:
Helaas is zijn de acties bij verlengen dermate slecht, dat je beter je oude nummer om kan zetten naar prepaid en een nieuw abonnement neemt, met nummerportering vanaf de prepaid. Dit is ook de tactiek die ik uit zal voeren.
Dit is per klant helemaal verschillend, ga maar eens naar de shop, in sommige gevallen zijn de acties exact hetzelfde (klantwaarde) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Hebben jullie ook zo veel problemen om op mijn account te komen?!? Pas na de vierde vijfde keer kan ik inloggen.En mijn rekening kan ik ook niet online bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Noreia schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:25:
Hebben jullie ook zo veel problemen om op mijn account te komen?!? Pas na de vierde vijfde keer kan ik inloggen.En mijn rekening kan ik ook niet online bekijken.
Geen problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

tot 1 mrt is het mogelijk nieuwe en verlengingen (orange) te doen bij de orange shop.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.