Ik vind dit ook een schandalige gang van zaken......! Mag dit allemaal wettelijk gezien wel op deze manier? Ik vind het absoluut niet netjes dat men de Orange klanten niet netjes informeerd! Men verwijst je nu ook gewoon naar T-MOBILE als je wil verlengen heVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:59:
omg.. ik moet nog verlengen.. voel me nu wel "genomen"
hadden ze me ook wel even mogen vertellen toen ik twee weken terug belde en zei dat ik er even over na zou denken
Net even me Orange gebeld en verlengen onder het Orange merk zit er inderdaad niet meer in. Je kan wel verlengen maar dit wordt dan automatisch een T-mobile abonnement met alle voorwaarden en diensten die daarbij horen.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:02:
Nou ik heb gisteren geprobeerd te verlengen. En ik weet dus hoe het allemaal zit.
Vanaf gisteren kan alleen nog met T-Mobile abbo's worden verlengt. Onder hun voorwaarden. Grrr!! En de termijn is inderdaad terug van 4 naar 3 maanden.
Aangezien er gisteren nog storingen waren in het systeem kon ik als uitzondering nog verlengen met een Orange abbo... alleen was de termijn al wel terug van 4 naar 3 maanden en ging het alsnog niet door. Systeem pikte de verlenging helaas niet. Ik was inmiddels aardig geïrriteerd geraakt.
Heb uiteindelijk maar een nieuw Orange abbo genomen (wat dus nog wel kon blijkbaar) met toestel.
Klantenservice zal naar T-Mobile niveau gaan en de prijzen zullen alleen maar gaan stijgen ben ik bang.
Van mij had het Orange mogen blijven!
Dat zeg ik....
Maar hoe gaat dat dan als je wil verlengen met een HTC Cruise (HTC P3650)? Ik wil graag verlengen met dit toestel en dat kan alleen via de online shops want T-MOBILE leverd dit toestel niet. Wie weet hier meer over?Biobakker schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Net even me Orange gebeld en verlengen onder het Orange merk zit er inderdaad niet meer in. Je kan wel verlengen maar dit wordt dan automatisch een T-mobile abonnement met alle voorwaarden en diensten die daarbij horen.
[ Voor 39% gewijzigd door Vjenne-ICT op 03-01-2008 12:45 ]
Verwijderd
de Cruise zal orange niet meer krijgen. Daar kan je wel van uit gaan. Dat T-mobile/Ben (whatever het gaat worden) hem wel krijgt zit er dik in.Vjenne-ICT schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:44:
[...]
Maar hoe gaat dat dan als je wil verlengen met een HTC Cruise (HTC P3650)? Ik wil graag verlengen met dit toestel en dat kan alleen via de online shops want T-MOBILE leverd dit toestel niet. Wie weet hier meer over?
Het is mij gelukkig nog wel gelukt nog een jaar met orange te verlengen. Dus ik zou zeggen: niet geschoten is altijd mis.Biobakker schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Net even me Orange gebeld en verlengen onder het Orange merk zit er inderdaad niet meer in. Je kan wel verlengen maar dit wordt dan automatisch een T-mobile abonnement met alle voorwaarden en diensten die daarbij horen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 12:51 ]
Ik leest dit draadje een beetje maar er is mij iets niet duidelijk.
Je hoeft je abbo toch niet te verlengen die blijft gewoon doorlopen op de zelfde voorwaarde.
als ik het goed begrijp willen de meeste mensen verlengen om een nieuw toestel te krijgen.
maar zeuren dat ze dan niet met de oude orange voorwaarde kunnen bellen.
nou dan verleng je contract niet en koop je een los toestel. bel je nog steeds met de zelfde voorwaarde, ook al is je contract afgelopen. in je contract staat dat het stilzwijgend verlengd wordt.
dus als ze je andere voorwaarde willen dan moeten ze je een nieuw contract aanbieden.
Je hoeft je abbo toch niet te verlengen die blijft gewoon doorlopen op de zelfde voorwaarde.
als ik het goed begrijp willen de meeste mensen verlengen om een nieuw toestel te krijgen.
nou dan verleng je contract niet en koop je een los toestel. bel je nog steeds met de zelfde voorwaarde, ook al is je contract afgelopen. in je contract staat dat het stilzwijgend verlengd wordt.
dus als ze je andere voorwaarde willen dan moeten ze je een nieuw contract aanbieden.
Verwijderd
Alleen met verlengen krijg je vaak nog kortingen. Simpelweg door blijven bellen betekent volle pond voor sommige mensen, en dat is zuur als je (bijv) ook 50% korting op je abbo kosten kunt krijgen.Master_duck schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:59:
Ik leest dit draadje een beetje maar er is mij iets niet duidelijk.
Korting kan je ook krijgen met migratie naar T-mobile, maar dan heb je weer het gemis van sommige orange zaken als bepaalde fijne bundels (orange -> orange etc.)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 13:02 ]
En kan ik tenminste bereikt worden als ik in Oldenzaal zit...Spurlie schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:49:
Wanneer worden die zendmasten van t-mobile en orange nou eens gecombineerd?
Wordt eens tijd zeg... Dan heb ik tenminste 3g dekking hier.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Vandaag?? Hmm okee. Maar dan zat je dus wel binnen 3 maanden van je einddatum en niet binnen 4 maanden. Anders was het niet gelukt.
Verwijderd
ja ik zat idd binnen 3 maanden van de einddatum, maar het ligt iets anders.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:20:
Vandaag?? Hmm okee. Maar dan zat je dus wel binnen 3 maanden van je einddatum en niet binnen 4 maanden. Anders was het niet gelukt.
Nieuwe abbo's kan je nu nog afsluiten (moeten binnen 3 maanden einddatum zitten), maar verlengen kan in principe niet meer.
Maar gezien het beleid bij T-MOBILE dat men alle modellen onder eigen naam willen uitbrengen en zeker niet alle modellen van HTC willen releasen denk ik dat de HTC Cruise niet word gebranded door T-MOBILE of dan straks het omgedoopte Orange???Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:51:
[...]
de Cruise zal orange niet meer krijgen. Daar kan je wel van uit gaan. Dat T-mobile/Ben (whatever het gaat worden) hem wel krijgt zit er dik in.
[...]
Het is mij gelukkig nog wel gelukt nog een jaar met orange te verlengen. Dus ik zou zeggen: niet geschoten is altijd mis.
Hoe heb jij je abonnement nog weten te verlengen dan?
Wat men eerder zei over het stilzwijgende verlengen van je abonnement, lijkt mij niet dat Orange dat gaat doen toch??? Ze zullen echt niet eindeloos stilzwijgend gaan verlengen, je zult vast benaderd worden door Orange om over te stappen. Wie weet hoe dit zit?
Orange bestaat nog tot 2009 je kan dus gewoon niks doen en tot 2009 (denk ik) bellen met orange, alleen geen kortingen/telefoons of wat dan ook. Misschien dat er wel T-mobile op je rekening komt te staan, maar de voorwaarden zouden niet mogen veranderen.Vjenne-ICT schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:03:
[...]
Maar gezien het beleid bij T-MOBILE dat men alle modellen onder eigen naam willen uitbrengen en zeker niet alle modellen van HTC willen releasen denk ik dat de HTC Cruise niet word gebranded door T-MOBILE of dan straks het omgedoopte Orange???
Hoe heb jij je abonnement nog weten te verlengen dan?
Wat men eerder zei over het stilzwijgende verlengen van je abonnement, lijkt mij niet dat Orange dat gaat doen toch??? Ze zullen echt niet eindeloos stilzwijgend gaan verlengen, je zult vast benaderd worden door Orange om over te stappen. Wie weet hoe dit zit?
Daarna echter houdt het merk Orange gewoon op met bestaan in Nederland, dat is niet omdat T-mobile het wil maar omdat ze dit moeten van Orange zelf (het merk moet losgelaten worden). Als het merk ophoudt met bestaan dan word je niet verplicht om over te stappen, je moet wel. Want anders heb je gewoon geen provider meer.
Dit kan natuurlijk ook anders gaan als ze ipv "alle orange-klanten naar t-mobile" een nieuwe provider in het leven roepen als vervanger van.
TL;DR: als je een nieuwe telefoon/aanbeiding wil moet je of overstappen of een constructie zoals:
Verwijderd in "Orange NL overgenomen door Deutsche Tele..."
of
Verwijderd in "Orange NL overgenomen door Deutsche Tele..."
Dat zeg ik....
Ik kreeg net een smsje van T-mobile dat de snelheid van PIT wordt verdubbeld vanaf 8 januari.
Om hier gebruik van te maken moest ik "dubbel" sms'en naar 888
nog meer mensen dit gehad ?
Belangrijker: krijg je dit ook als je overstapt naar t-mobileViper® schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:40:
Ik kreeg net een smsje van T-mobile dat de snelheid van PIT wordt verdubbeld vanaf 8 januari.
Dat zeg ik....
Verwijderd
Wel jammer eigenlijk dat het bij prepayd niet mogelijk is om voor een tientje onbeperkt te kunnen gprsen want bij orange kan dat wel voor 6euro, ik denk dat weinig prepaid zullen blijven bij t-mobile aangezien alles dan duurder is
Afgelopen mei bij de PhoneHouse 4 maanden van te voren verlengdVjenne-ICT schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:26:
Wat ik graag wil is mijn abonnement verlengen in combinatie met een HTC Cruise (HTC P3650). Ik verleng altijd met 1 jaar, maar denk dat het nu wel 2 jaar word)! Ik denk echter niet dat Orange meer nieuwe toestellen gaat uitbrengen en dus ben ik aangewezen op de gebruikelijke shops en zit ik weer op de 27 maart 2008, dus hoe dan ook ik word er niet goed van!
Gewoon lekker amikaal praten, ondertussen alle gegevens laten opschrijven/ noteren...
Dan gaat zo'n gast even de Orange KS bellen en krijg je vast te horen 'je bent een maand te vroeg'
Gewoon zeggen dat alles al is ingevuld en of ze geen uitzonderingetje kunnen maken blablabla
(Tevens kreeg ik 'n simlockvrij SE W880i mee voor 110,-, terwijl hij eigenlijk 280,- was bij dat abbo)
Denk jij dat CLB even los een toestel koopt van 629,- en ook nog is 30,- maand gaat betalenMaster_duck schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:59:

Ik mag over 4 maanden dus ook verlengen en Orange bevalt me perfect..
Tegoed onbeperkt meenemen, smsbundeltje van 120/ maand, Orange World...
Maar hoelang kun je dan nog via internet blijven verlengen met Orange en gewenst toestel?
Als dat in mei ook nog kan, verleng ik m'n Orange abbo gewoon via 'n webshop..?
Ik moet dit topicje is teruglezen, qua ontbinding contract enzo, want ik MOET Orange

Staat werkelijk niks in.. Waarom zijn er dan nu nog na 1 januari Orange-shops open..?
Wat verkopen die dan? Alleen prepaid-toestelletjes ofzo... of sluiten ze nog nieuwe abbo's/ verlengingen af? 5 maanden wachten voordat ik mag verlengen kan nog wel... maar te weten dat ik dan naar T-mobile moet... grrr

En ik durf te zweren dat je ook nog is 52,50 kan lappen om je T-mobile abbo te activeren

[ Voor 101% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 16:19 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
zou er maar niet op rekeken dat je nog al te lang orange abbo's kan afsluiten; uiteindelijk gaan al die aanvragen via orange en als ze nu al verlengen stopzetten zal het afsluiten van nieuwe orange abbo's ook wel niet meer voor erg lang duren..
Verwijderd
Een uitzondering kunnen ze niet maken omdat het systeem het gewoon niet accepteert. Daar ben ik gisteren wel achter gekomen. Toen waren alle formulieren ook al ingevuld...

Ging bij mij perfect
Ik wilde 'n SE W880i, maar bij Orange was die branded en kosttie die bij 'n 1 jarige verlenging van 30,- / maand nog is 140,- Een simlockvrije W880i bij 'n 1 jarige verlenging van 30,- / maand bij de PhoneHouse kostte 280,- Maar ze bieden 'laagste prijsgarantie' aan mits een andere aanbieder simlockvrije/ logovrije telefoons aanbiedt. Beetje heen en weer huppelen en binnen een uurtje:
- SE W880i simlockvrij, voor 140,- - 10% 'naja best 110,-'
- 1 jarige verlenging, 4 maanden voordat m'n abbo afliep
Ik wilde 'n SE W880i, maar bij Orange was die branded en kosttie die bij 'n 1 jarige verlenging van 30,- / maand nog is 140,- Een simlockvrije W880i bij 'n 1 jarige verlenging van 30,- / maand bij de PhoneHouse kostte 280,- Maar ze bieden 'laagste prijsgarantie' aan mits een andere aanbieder simlockvrije/ logovrije telefoons aanbiedt. Beetje heen en weer huppelen en binnen een uurtje:
- SE W880i simlockvrij, voor 140,- - 10% 'naja best 110,-'
- 1 jarige verlenging, 4 maanden voordat m'n abbo afliep
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Over de Orange Shop trouwens... bij mij in het winkelcentrum is de Orange Shop naar een T-Mobile Shop geconverteerd. Men is nog bezig met verbouwen maar alle Orange dingen zijn al weg.
Verwijderd
orange heeft me weer verbijsterd met onbenul. Vanmorgen m'n abbo telefonisch verlengt en nu wordt ik terug gebeld dat het blijkbaar niet kan...
Ik zou teruggebeld worden met een t-mobile aanbod, ik moet het nog zien.
Het blijft me verbazen wat een verschrikkelijke KS ze hebben.
Ik zou teruggebeld worden met een t-mobile aanbod, ik moet het nog zien.
Het blijft me verbazen wat een verschrikkelijke KS ze hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 16:17 ]
Ik zie nu ook dat je bij het afsluiten van een nieuw abonnement op andere websites dan Orange je geen 50% korting meer hebt het eerste jaar bij het afsluiten van een 2 jarig contract. Wat betreft die touch-cruise: bij simshop kan je hem in combinatie met een Orange abonnement afsluiten, voor 150 euro. Wanneer je verlengt krijg je echter geen korting meer op je abonnementsgeld. Als je een nieuw contract afsluit krijg je slechts 3 maanden korting.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Opzich zijn de 30,- bundels wel aardig relaxed bij T-mobile (even snel gekeken)
Ik betaal nu 30,- per maand bij Orange
Daar gaat 5,50 af voor 60 smsjes en nog eens 6,00 euro voor internet = 18,50 over voor bellen/ xtra sms
30,- Orange:
- 155 minuten bellen / 108 smsjes
- 60 smsjes voordeelbundel
- Onbeperkt internet
- Onbeperkt tegoed meenemen
- Kosten 30,- / maand
Dan zou ik overstappen naar T-mobile Flex 30,- + sms-verdubbelaar van 2,50 extra
Daar gaat dan alleen 9,50 af voor internet = 21,50 over voor bellen/ xtra sms
30,- T-mobile:
- 119 minuten bellen / 268 smsjes
- Onbeperkt internet
- Kosten 32,50 / maand
Ikzelf sms toch meer dan dat ik bel en 2 uur bellen in de maand... red ik toch niet..
Wat ik wel jammer vind is dat je gesprekken voor minimaal 1 minuut worden verrekend
Qua telefoonkosten krijg je dan:
Verlenging Orange 30,- 12 maanden: Toestelprijs 379,-
Verlenging Flex 30,- 12 maanden: Toestelprijs 259,-
Dat scheelt wel aanzienlijk zeg
(icm de HTC Touch Cruise - Deel 1 en prijzen van smartphonestunts.nl)
CLB had zich alweer illusies gemaakt: Check: CLB in "Orange NL overgenomen door Deutsche Tele..."
Ik betaal nu 30,- per maand bij Orange
Daar gaat 5,50 af voor 60 smsjes en nog eens 6,00 euro voor internet = 18,50 over voor bellen/ xtra sms
30,- Orange:
- Onbeperkt internet
- Kosten 30,- / maand
Dan zou ik overstappen naar T-mobile Flex 30,- + sms-verdubbelaar van 2,50 extra
30,- T-mobile:
- Onbeperkt internet
- Kosten 32,50 / maand
Ikzelf sms toch meer dan dat ik bel en 2 uur bellen in de maand... red ik toch niet..
Wat ik wel jammer vind is dat je gesprekken voor minimaal 1 minuut worden verrekend
Dat scheelt wel aanzienlijk zeg

CLB had zich alweer illusies gemaakt: Check: CLB in "Orange NL overgenomen door Deutsche Tele..."
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 18:01 ]
Weet je zeker dat de voordeelbundels (internet/sms) bij TMobile ook binnen de maandbundel vallen?
Verwijderd
mijn vertrouwen in orange is echt tot een historisch dieptepunt gedaald.
Na zo'n vier uur geleden door twee medewerkers toegezegd te hebben gekregen dat ik een abbonementsverlenging zou krijgen, wordt ik teruggebeld met de mededeling dat het feest niet door gaat. "sorry meneer" kon er nog net af. M'n achterwerk. In plaats van 12 maanden orange 50 (dat is dus 500 belminuten) met 10 maanden 50% korting krijg ik nu het "speciale aanbod" van een d800 + bijbetalen van 10 euro + 3 maanden 50% korting op een een t-mobile flex 45 abbo (300 belminuten) voor 45 euro per maand. Terwijl ik aangeef nieteens een nieuwe telefoon te willen.
Sorry meneer, dat is zo bedacht door de afdeling marketing
Dat is niets speciaals, dat is gewoon dezelfde aanbieding die voor iedereen geldt. Dat wordt weer eens brieven schrijven naar dat stelletje lamzakken.
Na zo'n vier uur geleden door twee medewerkers toegezegd te hebben gekregen dat ik een abbonementsverlenging zou krijgen, wordt ik teruggebeld met de mededeling dat het feest niet door gaat. "sorry meneer" kon er nog net af. M'n achterwerk. In plaats van 12 maanden orange 50 (dat is dus 500 belminuten) met 10 maanden 50% korting krijg ik nu het "speciale aanbod" van een d800 + bijbetalen van 10 euro + 3 maanden 50% korting op een een t-mobile flex 45 abbo (300 belminuten) voor 45 euro per maand. Terwijl ik aangeef nieteens een nieuwe telefoon te willen.
Sorry meneer, dat is zo bedacht door de afdeling marketing

Dat is niets speciaals, dat is gewoon dezelfde aanbieding die voor iedereen geldt. Dat wordt weer eens brieven schrijven naar dat stelletje lamzakken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 16:51 ]
T-Mobile Flex
Je koopt maandelijks beltegoed in
Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel
Bel je buiten je bundel, dan geldt hetzelfde of een lager tarief
Je beltegoed is onbeperkt houdbaar
SMS-verdubbelaar komt erbij, daarom maandkosten van 32,50
Denk je nou werkelijk dat ze dat gaan doen? Dan kan je beter als t-mobile zijnde zeggen "goh meneer ga alsjeblieft naar een ander provider"CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:55:
[...]
En ik durf te zweren dat je ook nog is 52,50 kan lappen om je T-mobile abbo te activeren
Dat heet sarcasme 
EDIT @ Hieronder: Ja klopt, staat er idd beetje scheef..
Mijn gesprekken bestaan voor 60% uit 'Ik kom er zo aan, joe hoi'
EDIT @ Hieronder: Ja klopt, staat er idd beetje scheef..
Mijn gesprekken bestaan voor 60% uit 'Ik kom er zo aan, joe hoi'

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 17:20 ]
alleen de eerste minuut van je gesprek, daarna per seconde.CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:37:
Verwijderd
Voor zover ik weet is dat alleen internet zonder PIT bundel, dus gewoon standaard GPRS kosten.CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:48:
T-Mobile Flex
Verwijderd
Ook ik had het idee gisteren dat ze je naar een andere provider jagen door hun weinig flexibele en slecht gecommuniceerde overgang voor Orange klanten.
EchtVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:27:
Voor zover ik weet is dat alleen internet zonder PIT bundel, dus gewoon standaard GPRS kosten.

Dus dan wordt het T-mobile Flex 20,- + PIT + SMS-verdubbelaar:CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:37:
Ik betaal nu 30,- per maand bij Orange![]()
30,- Orange:
- Onbeperkt internet
- Kosten 30,- / maand
30,- T-mobile:
- Onbeperkt internet
- Kosten 32,50 / maand
Dat scheelt wel aanzienlijk zeg![]()
Dat maakt dan 20,- + 9,50 + 2,50 / maand = 32,- / maand
20,- T-mobile:
- 100 minuten bellen / 200 smsjes
- Onbeperkt internet
- Kosten 32,00 / maand
Toestelkosten bedragen dan 379,-
Of je gaat voor T-mobile Flex 25,- + PIT + SMS-verdubbelaar:
Dat maakt dan 25,- + 9,50 + 2,50 / maand = 37,- / maand
- 138 minuten / 277 smsjes
- Onbeperkt internet
- Kosten 37,00 / maand
Toestelkosten bedragen dan 289,-
En dan wordt T-mobile aanzienlijk duurder dan Orange...
EDIT:
Totaalkosten worden bij T-mobile dan ietsjes goedkoper:
379,- + (12x30) = 739,- (Verlenging 12 maanden Orange 30,-) = 155 min of 108 smsjes (+60sms voordeelbundel)
379,- + (12x32) = 763,- (Verlenging 12 maanden T-mobile 20,-) = 100 min of 200 smsjes
289,- + (12x37) = 733,- (Verlenging 12 maanden T-mobile 25,-) = 138 min of 277 smsjes
Je kan dan wel minder bellen, maar wel meer smsen dus ja.. voor mij is 't wel chill...
Ben trouwens benieuwd hoe 't gefixed zal worden met nummerporteringen..
Hoop niet dat je 3 maanden een ander nummer hebt/ dubbel betaald, want dat doe ik echt niet

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 18:17 ]
Verwijderd
T-mobile is gewoon stukken duurder. Als je kijkt dat je per minuut al snel +50% betaalt dan ben je als orange klant op een overstap naar die club toch snel uitgekeken.
Veelgestelde vragen wat betreffende Orange --> T-mobile
Wat gebeurt er met mijn huidige Orange contract en voordeelbundels?
Je Orange contract blijft voorlopig ongewijzigd. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van de producten en diensten van Orange. Wil je je contract vernieuwen? Als Orange klant profiteer je van extra voordeel als je je contract vernieuwt bij T-Mobile. Ook kijken we naar je belgedrag bij Orange, en adviseren we je over contractvernieuwing met een T-Mobile abonnement en eventuele voordeelbundels die het best bij jouw belgedrag passen. Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only abonnement. 1Contractvernieuwing met een Orange abonnement is na 1 maart 2008 niet meer mogelijk.
Wat gebeurt er met de Orange shops?
T-Mobile zal de winkelnetwerken combineren. Omdat er veel T-Mobile en Orange shops zijn in Nederland, verwachten we enige overlap. Daar waar dat het geval is, zullen we in de loop van 2008 enkele Orange of T-Mobile shops sluiten. De overige Orange winkels zullen in 2008 worden omgebouwd tot T-Mobile shops. Hier kunt u ook als Orange klant terecht voor uw vragen.
Wat gebeurt er als ik mijn Orange contract wil vernieuwen?
Wil je je contract vernieuwen? Als Orange klant profiteer je van extra voordeel als je je contract vernieuwt bij T-Mobile. Ook kijken we naar je belgedrag bij Orange, en adviseren we je over contractvernieuwing met een T-Mobile abonnement en eventuele voordeelbundels die het best bij jouw belgedrag passen. Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only abonnement. Contractvernieuwing met een Orange abonnement is na 1 maart 2008 niet meer mogelijk.
Blijft mijn beltegoed onbeperkt houdbaar en betaal ik alles uit één bundel net als bij Orange?
Als je je Orange contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of T-Mobile Flex Sim Only abonnement blijft je beltegoed onbeperkt houdbaar, net als bij je huidige Orange abonnement. Daarnaast betaal je ook bij T-Mobile Flex alle kosten uit één bundel. Bovendien wordt je eventuele Orange beltegoed overgezet naar T-Mobile bij een contractvernieuwing met T-Mobile Flex of T-Mobile Flex Sim Only.
Ik heb Unique van Orange. Welk alternatief heb ik bij T-Mobile?
Bij je contractvernieuwing bij T-Mobile kun je kiezen voor T-Mobile Thuis of T-Mobile Thuis Plus. Je hebt voor T-Mobile Thuis (Plus), in tegenstelling tot Unique van Orange, géén speciale telefoon en ADSL-aansluiting nodig. Je sluit T-Mobile Thuis gewoon af als bundel bij je T-Mobile Relax of Flex abonnement. Let op: op dit moment kun je T-Mobile Thuis (Plus) nog niet direct afsluiten zodra je je Orange contract vernieuwt. Als je een week na de ingangsdatum van je contract belt naar T-Mobile klantenservice (0800-7111, gratis), maken we het direct voor je in orde. Bij een contractvernieuwing blijft je ADSL-abonnement gewoon doorlopen bij Orange Breedband.
Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn Orange abonnementen?
Je kunt voor Orange producten, diensten en service gewoon terecht in de Orange shop. Per 1 januari verandert dit echter, omdat er Orange shops verbouwd worden tot T-Mobile Shops.
Voor producten, diensten en service van T-Mobile kunt u terecht in de T-Mobile Shops.
Waarom zijn T-Mobile en Orange samengegaan en wat betekent dit voor mij?
Allereerst kunnen we door het samengaan onze service verder uitbreiden. Want daarmee willen we hét verschil gaan maken voor onze 4,8 miljoen mobiele- en 500.000 breedbandklanten. Bijvoorbeeld door het grotere aantal service- en verkooppunten in Nederland, waar je terecht kunt voor persoonlijk advies of ondersteuning. Daarnaast bundelen we niet alleen onze krachten als het gaat om service; we combineren ook onze netwerken. Dat leidt tot een nóg betere dekking. Wil je je contract vernieuwen? Als Orange klant profiteer je van extra voordeel als je je contract vernieuwt bij T-Mobile. Ook kijken we naar je belgedrag bij Orange, en adviseren we je over contractvernieuwing met een T-Mobile abonnement en eventuele voordeelbundels die het best bij jouw belgedrag passen. Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only-abonnement.
Zal het huidige aanbod van T-Mobile en Orange actief blijven nu Orange is overgenomen?2
Voor Orange- en T-Mobile klanten zal er niets veranderen. U kunt de bestaande producten en diensten blijven gebruiken.
Wat gebeurt er met de prijzen en tarieven nu Orange is overgenomen?
Voorlopig verandert er voor u als klant van Orange of T-Mobile nog helemaal niets.
Uw abonnement zal niet veranderen als gevolg van de samenvoeging met Orange.
Blijven de Orange shops bestaan?
T-Mobile zal de winkelnetwerken combineren. Omdat er veel T-Mobile en Orange shops zijn in Nederland, verwachten we enige overlap. Daar waar dat het geval is, zullen we enkele shops sluiten. Dit kan zowel een T-Mobile als een Orange winkel zijn. Maar de combinatie van onze winkelnetwerken zorgen voor een verdere uitbreiding van onze persoonlijke service.
Op mijn tweede T-Mobile factuur is mijn Orange beltegoed bijgeschreven,
maar het is een lager bedrag dan op mijn laatste Orange factuur staat weergegeven. Hoe kan dat?
Je beltegoed wordt op je Orange factuur weergegeven inclusief BTW. Op je T-Mobile factuur wordt je beltegoed exclusief BTW vermeld. Daarbij is je overgebleven beltegoed (exclusief BTW) naar boven afgerond.
Ik heb op dit moment een Orange World voordeelbundel. Welk alternatief heb ik bij T-Mobile?
Als je je Orange contract vernieuwt met een T-Mobile abonnement, dan kun je een Pocket Internet Totaal (Plus) bundel afsluiten. Hiermee kun je, net als met Orange World, internetten met je mobiele telefoon. Met Pocket Internet Totaal (Plus) ben je voor een vast bedrag per maand onbeperkt online, waar en wanneer je wilt. Het enige dat je nodig hebt is een geschikte mobiele telefoon of MDA en een T-Mobile abonnement.
1: Dus als ik van Orange naar T-mobile ga mag ik m'n Orange-BTG meenemen?
2: Zal best, maar wel tegen de T-mobile prijzen.. Alternatief voor Orange World... PIT!
Ja leuk, maar natuurlijk niet zeggen dat dit niet uit je bundel gaat en ook nog is 3,50/ maand extra kost!
Wat gebeurt er met mijn huidige Orange contract en voordeelbundels?
Je Orange contract blijft voorlopig ongewijzigd. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van de producten en diensten van Orange. Wil je je contract vernieuwen? Als Orange klant profiteer je van extra voordeel als je je contract vernieuwt bij T-Mobile. Ook kijken we naar je belgedrag bij Orange, en adviseren we je over contractvernieuwing met een T-Mobile abonnement en eventuele voordeelbundels die het best bij jouw belgedrag passen. Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only abonnement. 1Contractvernieuwing met een Orange abonnement is na 1 maart 2008 niet meer mogelijk.
Wat gebeurt er met de Orange shops?
T-Mobile zal de winkelnetwerken combineren. Omdat er veel T-Mobile en Orange shops zijn in Nederland, verwachten we enige overlap. Daar waar dat het geval is, zullen we in de loop van 2008 enkele Orange of T-Mobile shops sluiten. De overige Orange winkels zullen in 2008 worden omgebouwd tot T-Mobile shops. Hier kunt u ook als Orange klant terecht voor uw vragen.
Wat gebeurt er als ik mijn Orange contract wil vernieuwen?
Wil je je contract vernieuwen? Als Orange klant profiteer je van extra voordeel als je je contract vernieuwt bij T-Mobile. Ook kijken we naar je belgedrag bij Orange, en adviseren we je over contractvernieuwing met een T-Mobile abonnement en eventuele voordeelbundels die het best bij jouw belgedrag passen. Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only abonnement. Contractvernieuwing met een Orange abonnement is na 1 maart 2008 niet meer mogelijk.
Blijft mijn beltegoed onbeperkt houdbaar en betaal ik alles uit één bundel net als bij Orange?
Als je je Orange contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of T-Mobile Flex Sim Only abonnement blijft je beltegoed onbeperkt houdbaar, net als bij je huidige Orange abonnement. Daarnaast betaal je ook bij T-Mobile Flex alle kosten uit één bundel. Bovendien wordt je eventuele Orange beltegoed overgezet naar T-Mobile bij een contractvernieuwing met T-Mobile Flex of T-Mobile Flex Sim Only.
Ik heb Unique van Orange. Welk alternatief heb ik bij T-Mobile?
Bij je contractvernieuwing bij T-Mobile kun je kiezen voor T-Mobile Thuis of T-Mobile Thuis Plus. Je hebt voor T-Mobile Thuis (Plus), in tegenstelling tot Unique van Orange, géén speciale telefoon en ADSL-aansluiting nodig. Je sluit T-Mobile Thuis gewoon af als bundel bij je T-Mobile Relax of Flex abonnement. Let op: op dit moment kun je T-Mobile Thuis (Plus) nog niet direct afsluiten zodra je je Orange contract vernieuwt. Als je een week na de ingangsdatum van je contract belt naar T-Mobile klantenservice (0800-7111, gratis), maken we het direct voor je in orde. Bij een contractvernieuwing blijft je ADSL-abonnement gewoon doorlopen bij Orange Breedband.
Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn Orange abonnementen?
Je kunt voor Orange producten, diensten en service gewoon terecht in de Orange shop. Per 1 januari verandert dit echter, omdat er Orange shops verbouwd worden tot T-Mobile Shops.
Voor producten, diensten en service van T-Mobile kunt u terecht in de T-Mobile Shops.
Waarom zijn T-Mobile en Orange samengegaan en wat betekent dit voor mij?
Allereerst kunnen we door het samengaan onze service verder uitbreiden. Want daarmee willen we hét verschil gaan maken voor onze 4,8 miljoen mobiele- en 500.000 breedbandklanten. Bijvoorbeeld door het grotere aantal service- en verkooppunten in Nederland, waar je terecht kunt voor persoonlijk advies of ondersteuning. Daarnaast bundelen we niet alleen onze krachten als het gaat om service; we combineren ook onze netwerken. Dat leidt tot een nóg betere dekking. Wil je je contract vernieuwen? Als Orange klant profiteer je van extra voordeel als je je contract vernieuwt bij T-Mobile. Ook kijken we naar je belgedrag bij Orange, en adviseren we je over contractvernieuwing met een T-Mobile abonnement en eventuele voordeelbundels die het best bij jouw belgedrag passen. Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only-abonnement.
Zal het huidige aanbod van T-Mobile en Orange actief blijven nu Orange is overgenomen?2
Voor Orange- en T-Mobile klanten zal er niets veranderen. U kunt de bestaande producten en diensten blijven gebruiken.
Wat gebeurt er met de prijzen en tarieven nu Orange is overgenomen?
Voorlopig verandert er voor u als klant van Orange of T-Mobile nog helemaal niets.
Uw abonnement zal niet veranderen als gevolg van de samenvoeging met Orange.
Blijven de Orange shops bestaan?
T-Mobile zal de winkelnetwerken combineren. Omdat er veel T-Mobile en Orange shops zijn in Nederland, verwachten we enige overlap. Daar waar dat het geval is, zullen we enkele shops sluiten. Dit kan zowel een T-Mobile als een Orange winkel zijn. Maar de combinatie van onze winkelnetwerken zorgen voor een verdere uitbreiding van onze persoonlijke service.
Op mijn tweede T-Mobile factuur is mijn Orange beltegoed bijgeschreven,
maar het is een lager bedrag dan op mijn laatste Orange factuur staat weergegeven. Hoe kan dat?
Je beltegoed wordt op je Orange factuur weergegeven inclusief BTW. Op je T-Mobile factuur wordt je beltegoed exclusief BTW vermeld. Daarbij is je overgebleven beltegoed (exclusief BTW) naar boven afgerond.
Ik heb op dit moment een Orange World voordeelbundel. Welk alternatief heb ik bij T-Mobile?
Als je je Orange contract vernieuwt met een T-Mobile abonnement, dan kun je een Pocket Internet Totaal (Plus) bundel afsluiten. Hiermee kun je, net als met Orange World, internetten met je mobiele telefoon. Met Pocket Internet Totaal (Plus) ben je voor een vast bedrag per maand onbeperkt online, waar en wanneer je wilt. Het enige dat je nodig hebt is een geschikte mobiele telefoon of MDA en een T-Mobile abonnement.
2: Zal best, maar wel tegen de T-mobile prijzen.. Alternatief voor Orange World... PIT!
Ja leuk, maar natuurlijk niet zeggen dat dit niet uit je bundel gaat en ook nog is 3,50/ maand extra kost!
NA dit een klein beetje te lezen ben ik wel blij net een orange abbootje te hebben afgesloten, waar ook nog een lekker kerstcadeautje bijzat
Nukezone FTW
Ik blijf het maar niks vinden dat ze samen gaan. Het bereik wordt wel beter ergens dit jaar, maar verder is T-Mobile mijn veel te duur. Ik heb mijn oude flex abonnement gewoon laten lopen en een Orange genomen begin 2007. Het kon echt niet uit. Ik vrees ook het ergste in de toekomst voor mijn Orange Music abbo.
Tsjaa das inderdaad wel jammer, want je wordt soort van 'gedwongen' maar 't is niet anders..
Andere providers kunnen me niet bieden wat ik nu heb voor redelijke prijzen (misschien Vodafone)
Zoals je kan zien zijn de T-mobile Flex abbo's handigers voor sms'ers dan voor bellers...
Internet (waar ik een fervent gebruikers van ben) via mobieltjes/ PDA's is bij T-mobile wel weer goed geregeld maar weer een stukje duurder.. You get what you pay for*.. Al met al vind ik jammer dat Orange zo 1,2,3 de markt zal verlaten, want zat der best.. Maar T-mobile lijkt me geen slecht alternatief! Ietwat duurder misschien, maarja so be it
* CLB verlengt in Mei met T-mobile Flex 25 - ipv Orange 30,-
* Snelheid van PIT bij T-mobile gaat vandeweek naar 128/32... Wat zijn de Orange World snelheden?
Andere providers kunnen me niet bieden wat ik nu heb voor redelijke prijzen (misschien Vodafone)
Zoals je kan zien zijn de T-mobile Flex abbo's handigers voor sms'ers dan voor bellers...
Internet (waar ik een fervent gebruikers van ben) via mobieltjes/ PDA's is bij T-mobile wel weer goed geregeld maar weer een stukje duurder.. You get what you pay for*.. Al met al vind ik jammer dat Orange zo 1,2,3 de markt zal verlaten, want zat der best.. Maar T-mobile lijkt me geen slecht alternatief! Ietwat duurder misschien, maarja so be it

* Snelheid van PIT bij T-mobile gaat vandeweek naar 128/32... Wat zijn de Orange World snelheden?
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 19:26 ]
Service is wel ok bij die Pinkies. Orange ook niet gek hoor. Ach, ik moet maar zien, ik ga aanzienlijk minder bellen vanaf de zomer ivm samenwonen. Dus een kleiner abbo past mij wel dan.
Als fervent Orange-Orange gebruiker (zo'n 18 uur gemiddeld per maand), zal ik straks zo'n € 240 duurder uit zijn, ten opzichte van mijn huidige Orange 20 abonnement. Ik probeer nog zo snel mogelijk te verlengen (al dan niet met een slechte aanbieding), om er maar zo lang mogelijk gebruik van te kunnen maken. Na die termijn lijkt het me ook sterk dat ze ineens mij dwingen over te stappen. Ik blijf lekker bij Orange.
CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:46:
Zal het huidige aanbod van T-Mobile en Orange
actief blijven nu Orange is overgenomen?2
Voor Orange- en T-Mobile klanten zal er niets veranderen.
U kunt de bestaande producten en diensten blijven gebruiken.
Wat betreft het PIT abo heb ik het volgende van de T-MOBILE site:
T-Mobile Flex
* Je koopt maandelijks beltegoed in.
* Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.
* Bel je buiten je bundel, dan geldt hetzelfde of een lager tarief.
* Je beltegoed is onbeperkt houdbaar.
Dus betaal je het internet abo wel degelijk uit je beltegoed toch?
T-Mobile Flex
* Je koopt maandelijks beltegoed in.
* Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.
* Bel je buiten je bundel, dan geldt hetzelfde of een lager tarief.
* Je beltegoed is onbeperkt houdbaar.
Dus betaal je het internet abo wel degelijk uit je beltegoed toch?
CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:48:
T-Mobile Flex
En daar heeft die volgens mij wel gelijk in jaVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:27:
Voor zover ik weet is dat alleen internet
zonder PIT bundel, dus gewoon standaard GPRS kosten.
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 03-01-2008 19:46 ]
Klopt. Staat er een beetje scheef. Bij de introductie van flex, ongeveer 2 jaar geleden was dat ook al heel onduidelijkheid. Het beste kan je de T-mobile prijslijst even doorspitten. In dit 4 pagina's tellende PDF document staan alle tarieven en voorwaarden.CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:45:
[...]
[...]
En daar heeft die volgens mij wel gelijk in ja
PIT kan je trouwens nemen vanaf flex 20 en relax 150 (19,50 normaliter). PIT+ kan je altijd nemen, maar dat is wel een beetje duurkoop geworden, sinds PIT in snelheid verdubbeld wordt. PIT+ wordt namelijk slechts 33% sneller (downl. -> 192kbit/s -> 256 kbit/s a 19,50)
Maar zijn de toestelsubsidies tot nu toe voor verlenger niet beter i.cm. T-mobile i.p.v Orange? Of valt dat na de Dubbeldeal en de Orange 50% kortings-weken van de afgelopen tijd, erg tegen?
Ik was vanmiddag bij de Orange Shop in Leeuwarden. Heb allereerst gevraagd hoe lang deze nog open bleef. Dat is nog tot juli het geval, best raar, aangezien de T-Mobile Shop nog geen 50 meter verderop zit.
In Groningen ging de Orange Shop echter gisteren al dicht.
Heb ook gevraagd wat er gebeurt als ik wil verlengen. Moet dan inderdaad over naar T-Mobile voorwaarden. De vraag welk abo ongeveer overeen kwam met mijn Orange 40 abo kon ze met moeite beantwoorden. Zou dan de Flex 45 zijn. Maar ik wil niet meer betalen. Bovendien gebruik ik veel Orange World, dus zou er dan PIT bij moeten nemen. Wordt me veel te duur, dus dan misschien maar de Flex 30.
Wat mij aan dit geheel echter het meeste stoort is dat je als Orange klant niet op een normale manier geinformeerd bent over dit geheel. Een fatsoenlijke brief met een duidelijke folder met informatie lijkt mij toch het minste wat je kan doen? Er is nu alleen reclame gemaakt op tv e.d., terwijl de klant die echt informatie wil er verdomt goed om moet zoeken op de orange site. Kortom, waardeloos.
Nu maar wachten op een fatsoenlijk aanbod om over te gaan. Lees verhalen over "an offer you can't refuse". Ik ben benieuwd, maar stel me er maar niet te veel van voor.
In Groningen ging de Orange Shop echter gisteren al dicht.
Heb ook gevraagd wat er gebeurt als ik wil verlengen. Moet dan inderdaad over naar T-Mobile voorwaarden. De vraag welk abo ongeveer overeen kwam met mijn Orange 40 abo kon ze met moeite beantwoorden. Zou dan de Flex 45 zijn. Maar ik wil niet meer betalen. Bovendien gebruik ik veel Orange World, dus zou er dan PIT bij moeten nemen. Wordt me veel te duur, dus dan misschien maar de Flex 30.
Wat mij aan dit geheel echter het meeste stoort is dat je als Orange klant niet op een normale manier geinformeerd bent over dit geheel. Een fatsoenlijke brief met een duidelijke folder met informatie lijkt mij toch het minste wat je kan doen? Er is nu alleen reclame gemaakt op tv e.d., terwijl de klant die echt informatie wil er verdomt goed om moet zoeken op de orange site. Kortom, waardeloos.
Nu maar wachten op een fatsoenlijk aanbod om over te gaan. Lees verhalen over "an offer you can't refuse". Ik ben benieuwd, maar stel me er maar niet te veel van voor.
Wanneer je je contract niet verlengd en tot eind 2009 door laat lopen, wat gaan ze dan doen? Ik kan in de voorwaarden niet echt iets vinden wat deze situatie behandeld. En het downgraden van je abonnement, kan dat nog wel? Of zit je dan meteen aan de andere voorwaarden vast? En nog een vraag, wat gaan ze dan doen met je opgespaarde beltegoed?
Kortom, het is allemaal een vage bende.
[ Voor 40% gewijzigd door Shiver23 op 03-01-2008 22:02 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Op het moment dat je contractsvrij bent is Orange feitelijk ook contractsvrij, dus wellicht dat ze het dan zelf ontbinden als je echt niet over wilt naar T-Mobile.Shiver23 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:00:
Wanneer je je contract niet verlengd en tot eind 2009 door laat lopen, wat gaan ze dan doen? Ik kan in de voorwaarden niet echt iets vinden wat deze situatie behandeld. En het downgraden van je abonnement, kan dat nog wel? Of zit je dan meteen aan de andere voorwaarden vast? En nog een vraag, wat gaan ze dan doen met je opgespaarde beltegoed?
Het lijkt er dus op dat ze nogal fanatiek proberen de mensen naar T-Mobile over te krijgen. Ik heb in april (of ergens tussen mei en juni??) een 2-jarig Orange abo genomen, dus ik ben benieuwd hoe hard ze mij van dat abo willen wegdrukken wanneer het jan-maart 2009 en ik een van de laatste strijders met een Orange abo ben.
denk dat dat laatste der mohicanen wel mee gaat vallen, pas toen Orange drie jaar in Nederland was ofzo hebben ze alle oude dutchtone allin abonnementen omgezet naar orange free abonnementen. hoeveel mensen er gewoon hun abonnement laten doorlopen zonder te verlengen/aanpassen/overstappen/etc zal je verbazen. daar verdienen ze dan ook makkelijk geld aan.Helsie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:09:
Het lijkt er dus op dat ze nogal fanatiek proberen de mensen naar T-Mobile over te krijgen. Ik heb in april (of ergens tussen mei en juni??) een 2-jarig Orange abo genomen, dus ik ben benieuwd hoe hard ze mij van dat abo willen wegdrukken wanneer het jan-maart 2009 en ik een van de laatste strijders met een Orange abo ben.
Ik heb afgelopen november een nieuw abonnement afgesloten om die na 3 maand pas in te laten gaan bij Orange. Dat sluit precies aan met het aflopen van mijn huidige abonnement. Maargoed, dan zit ik dus tot februari/maart 2010 nog steeds bij Orange waarvan de A.V. nog steeds gelden voor mij. In de tussentijd echter, worden tig Orange winkels gesloten (die in Zwolle vast ook, schuin er tegenover zit T-Mobile). Dus ik ben benieuwd of ik, samen met tig andere Orange klanten, überhaupt op de hoogte gesteld worden zodra Orange echt verdwijnt, zowel met winkels als uit het netwerk.
Bedoel, T-Mobile moet toch op enige manier de klant er van op de hoogte brengen dat van de een op andere dag geen Orange meer in je GSM scherm staat maar T-Mobile? Ben dus benieuwd hoe dat zal gaan verlopen over enkele maanden. Want er verandert dan naar eigen zeggen niets aldus T-Mobile en Orange. Maar hoe kan het zodra je als Orange klant belt via het T-Mobile netwerk, toch belt tegen het tarief van je Orangebundel? Dat kan toch niet, dan moet je toch in principe bellen volgens het tariefplan van T-Mobile? Omdat Orange op een gegeven moment weg is uit het straatbeeld, uit het netwerk want T-Mobile neemt het over.
Dus ik afwachten wat er gaat gebeuren. Wil wel de garantie hebben dat ik tot 2010 gewoon mijn contract kan uitdienen onder Orange haar Algemene Voorwaarden met de desbetreffende tarieven die toebehoren aan mijn bundel. Bovendien, is het überhaupt mogelijk om op de helft van je abonnementsperiode bij T-Mobile een verzoek in te dienen om 1 stap in bundels omlaag te gaan? Die dienst had je bij Orange wel en ik ben van plan die te gaan gebruiken.
Bedoel, T-Mobile moet toch op enige manier de klant er van op de hoogte brengen dat van de een op andere dag geen Orange meer in je GSM scherm staat maar T-Mobile? Ben dus benieuwd hoe dat zal gaan verlopen over enkele maanden. Want er verandert dan naar eigen zeggen niets aldus T-Mobile en Orange. Maar hoe kan het zodra je als Orange klant belt via het T-Mobile netwerk, toch belt tegen het tarief van je Orangebundel? Dat kan toch niet, dan moet je toch in principe bellen volgens het tariefplan van T-Mobile? Omdat Orange op een gegeven moment weg is uit het straatbeeld, uit het netwerk want T-Mobile neemt het over.
Dus ik afwachten wat er gaat gebeuren. Wil wel de garantie hebben dat ik tot 2010 gewoon mijn contract kan uitdienen onder Orange haar Algemene Voorwaarden met de desbetreffende tarieven die toebehoren aan mijn bundel. Bovendien, is het überhaupt mogelijk om op de helft van je abonnementsperiode bij T-Mobile een verzoek in te dienen om 1 stap in bundels omlaag te gaan? Die dienst had je bij Orange wel en ik ben van plan die te gaan gebruiken.
Normaal gesproken kun je je abo wel gewoon uitdienen tegen de afgesproken voorwaarden. Alleen dat wijzigen van tariefplan zal niet meer kunnen misschien, als die andere tariefplannen simpelweg niet meer bestaan. Je hebt hooguit het recht om je bestaande abo uit te dienen met bijbehorend tarief.
Overigens vind ik dat wijzigen van tariefplan geen echte 'dienst' die bij een abo hoort; Meer een mogelijkheid die een bedrijf biedt binnen de bestaande tarieven. Toen ik een 40 abo had en de 32,50 abo's enzo werden ingevoerd, kon ik ook niet naar 30 wijzigen, maar alleen naar 32,50 (bijv), terwijl die 30 nog wel bestond op het moment dat ik afsloot.
Andere voorwaarden kunnen ze niet aan jou opleggen!Shiver23 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:00:
Of zit je dan meteen aan de andere voorwaarden vast?
Andere voorwaarden is opnieuw tekenen of contractsontbinding!
Staat paar posts boven jeEn nog een vraag, wat gaan ze dan doen met je opgespaarde beltegoed?
robert-630 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:11:
Bovendien kun je je Orange beltegoed meenemen als je je contract vernieuwt met een T-Mobile Flex of Flex Sim Only abonnement. 1Contractvernieuwing met een Orange abonnement is na 1 maart 2008 niet meer mogelijk.
[
Geen dienst? Tuurlijk wel. Als het niet meer zou kunnen dan veranderen feitelijk de voorwaarden dus. Anyway, ik heb twee Orange abbo's nu. Een Music en een 20 (dubbeldeal) die eind februari in gaat. De Music loopt tot begin 2009, dan wil ik met nummerbehoud dat nummer overzetten naar de Orange 20 die inmiddels 240 euro tegoed heeft opgebouwd. Vervolgens verlagen naar orange 15 en ik kan lekker bellen voor de maanden daarna...Helsie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:54:
[...]
Overigens vind ik dat wijzigen van tariefplan geen echte 'dienst' die bij een abo hoort; Meer een mogelijkheid die een bedrijf biedt binnen de bestaande tarieven. ...
[ Voor 52% gewijzigd door chrisr5gt op 04-01-2008 09:30 ]
Wat ik krom vind is dat ik ik in juli in de Orange Flagshipstore was en heb gevraagd hoe het zat met die overname. Zij zeiden dat het OR de overname unaniem had afgekeurd en dat dit niet door zou gaan. Hen was verteld dat er dan ook geen fusie meer zou komen en ook niet in de toekomst. Daarna pas verteld dat dit juist was wat ik wilde horen en opgelucht was.. Vervolgens is de overname toch rond :-/
Ik zal in ieder geval mijn tariefplan niet meer wijzigen tot einde contract, want voor je het weet staat er ergens in de kleine letters dat de t-mobile voorwaarden in gaan wanneer je jouw plan wijzigt.
Mijn keus zal straks iig op Vodafona vallen.. Ik sms voornamelijk en heb nu dus van Orange naar Orange. Bij Vodafone kun je geloof ik voor 10 euro onbeperkt smsen en ook nog eens naar andere operators.
Tenzij ze bij T-mobile natuurlijk een jaar lang gratis abo aanbieden als goedmakertje haha :D( dream on)
Ik zal in ieder geval mijn tariefplan niet meer wijzigen tot einde contract, want voor je het weet staat er ergens in de kleine letters dat de t-mobile voorwaarden in gaan wanneer je jouw plan wijzigt.
Mijn keus zal straks iig op Vodafona vallen.. Ik sms voornamelijk en heb nu dus van Orange naar Orange. Bij Vodafone kun je geloof ik voor 10 euro onbeperkt smsen en ook nog eens naar andere operators.
Tenzij ze bij T-mobile natuurlijk een jaar lang gratis abo aanbieden als goedmakertje haha :D( dream on)
Ik ga wel rond die tijd eerst goed informeren en verhaal halen omtrent het bijstellen van je bundel. Mijn nieuwe abonnement is er 1 van 25 euro, de bundel die daar onder zit, is die van 20 euro. T-Mobile biedt ook die 20 euro aan als bundel. En ik verwacht niet dat T-Mobile er 1 van 22,50 in gaat voeren. Orange heeft die namelijk afgeschaft, die 22,50 bundel heb ik nu namelijk nog tot aan maart 2008. Vanaf dat moment dus 25 euro en dan wil ik na 1 jaar kijken of T-Mobile meegaat in mijn verzoek tot het omzetten in een 20 euro bundel. Een 20 euro Orange bundel wel te verstaan. Want als ze me wel 20 euro Flex aanbieden, ga ik niet akkoord. Je bent namelijk duurder uit tegen de tarieven van T-Mobile dan Orange.
Nu is de 25 euro bundel van mijn nieuwe abonnement niet erg, kan het prima bekostigen. Bovendien sloot ik hem af tegen de 50% korting voor jaar 1 actie. Ofwel, gedurende 2008/2009 betaal ik slechts 12,50 euro per maand. Vanaf 2009 tot aan 2010 betaal ik pas 25 euro per maand. Maargoed, als student blijft het handiger als je van die 25 euro per maand, 20 euro kan maken
Tot die tijd blijf ik mooi de vruchten plukken van Orange, waar ik zeer tevreden mee ben. In 2010 zie ik wel waar ik heen ga. KPN is duurder, Vodafone is duurder, T-Mobile is duurder. M.a.w. maakt weinig uit waar ik dan naar toe ga als Orange klant.
Nu is de 25 euro bundel van mijn nieuwe abonnement niet erg, kan het prima bekostigen. Bovendien sloot ik hem af tegen de 50% korting voor jaar 1 actie. Ofwel, gedurende 2008/2009 betaal ik slechts 12,50 euro per maand. Vanaf 2009 tot aan 2010 betaal ik pas 25 euro per maand. Maargoed, als student blijft het handiger als je van die 25 euro per maand, 20 euro kan maken
gisteren sprak ik de manager van een orange shop en die vertelde me dit: "als een orange klant er op staat dat hij zijn eigen orange contract wil verlengen, mogen we de klant hem of haar geen stroobreedte in de weg liggen en het orange contract verlengen, het is echter wel zo dat er bij orange geen kortingen worden gegeven en bij verlengen naar T-Mobile wel". Aldus een Orange shopmanager. Doe er je voordeel mee
Verwijderd
Ik heb vorige week nog een 2 jarig aboonement afgesloten. (die ingaat vanaf maart). 2 jaar lang 20 euro voor 10 euro + gratis mobiel. Dus aan mij zittten ze nog minstens tot 2010 vast. Dan zal ik wel bij de laatste abbonementhouders zitten.Helsie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:09:
Leuk dat er nog zoveel discussie gaande is over Orange.
Orange verdwijnt inderdaad in 2009 als Providernaam.
Daarvoor zijn alle palen in het netwerk al samengevoegd met de T-mobile palen en zal in het operator scherm T-mobile komen te staan.
Vooralsnog is het tot ongeveer 3 maanden mogelijk zijn om Orange abbo's af te sluiten (met originele Orange voorwaarden) EN om te verlengen (zonder kortingen) met Orange (alleen als de klant hierop staat).
Je Orange Beltegoed gaat bij migratie gewoon mee naar het Flex Abbo.
Als je meerdere aansluitingen hebt (op 1 klantnummer) kan je NIET migreren nog naar Flex, dan zal je eerst bij de KS een contracts-splitsing moeten aanvragen en dan kunnen de beide contracten gemigreerd worden.
Orange en Flex zijn abbo's die sterk op elkaar lijken maar toch zijn er wel degelijk prijsverschillen en dat is per klant anders (sms je meer of bel je meer)
Orange heeft GEEN onbeperkt internet in de Orange World bundel, De datalimieten zijn 25MB, 25MB+ TV kijken en 100MB) De snelheid is WEL onbeperkt en wordt niet gecapped of geknepen.
T-mobile heeft wel onbeperkt maar de snelheid wordt geknepen.
Je kan tegenwoordig bij orange (ingang 2-1-2008) niet meer 4 maanden maar 3 maanden van te voren migreren of verlengen. (of evt nieuw contract met nummerbehoud).
Bij orange kan je altijd halverwege je contract 1 bundelvorm naar beneden zonder bij komende kosten en MET behoud van beltegoed. Of dit bij T-mobile ook komt is nog de vraag.
Bij T-mobile krijg je ook een bundel sms als je bundel op is en bij ORange had je die ook.
Veel diensten worden gecombineerd en er wordt gezocht naar oplossingen voor problemen die klanten ervaren.
Orange verdwijnt inderdaad in 2009 als Providernaam.
Daarvoor zijn alle palen in het netwerk al samengevoegd met de T-mobile palen en zal in het operator scherm T-mobile komen te staan.
Vooralsnog is het tot ongeveer 3 maanden mogelijk zijn om Orange abbo's af te sluiten (met originele Orange voorwaarden) EN om te verlengen (zonder kortingen) met Orange (alleen als de klant hierop staat).
Je Orange Beltegoed gaat bij migratie gewoon mee naar het Flex Abbo.
Als je meerdere aansluitingen hebt (op 1 klantnummer) kan je NIET migreren nog naar Flex, dan zal je eerst bij de KS een contracts-splitsing moeten aanvragen en dan kunnen de beide contracten gemigreerd worden.
Orange en Flex zijn abbo's die sterk op elkaar lijken maar toch zijn er wel degelijk prijsverschillen en dat is per klant anders (sms je meer of bel je meer)
Orange heeft GEEN onbeperkt internet in de Orange World bundel, De datalimieten zijn 25MB, 25MB+ TV kijken en 100MB) De snelheid is WEL onbeperkt en wordt niet gecapped of geknepen.
T-mobile heeft wel onbeperkt maar de snelheid wordt geknepen.
Je kan tegenwoordig bij orange (ingang 2-1-2008) niet meer 4 maanden maar 3 maanden van te voren migreren of verlengen. (of evt nieuw contract met nummerbehoud).
Bij orange kan je altijd halverwege je contract 1 bundelvorm naar beneden zonder bij komende kosten en MET behoud van beltegoed. Of dit bij T-mobile ook komt is nog de vraag.
Bij T-mobile krijg je ook een bundel sms als je bundel op is en bij ORange had je die ook.
Veel diensten worden gecombineerd en er wordt gezocht naar oplossingen voor problemen die klanten ervaren.
Verwijderd
Met de bekende proxy truc kun je dus wel onbeperkt internetten met OrangeApC_IcE schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:34:
Hoe wordt een 'migratie' naar T-mobile vanaf 'n bestaand Orange abbo gezien?
- Als een verlenging bij T-mobile
- Als een vernieuwing bij T-mobile
Prijzen van telefoons schelen namelijk nogal wat (via webshops vaak minder/ niks maar toch)
Toestelprijzen van de HTC Touch Cruis bijvoorbeeld:
1 jaar T-mobile Flex 20,- = Toestelprijs = 265,-
2 jaar T-mobile Flex 20,- = Toestelprijs = 155,-
1 jaar T-mobile Flex 20,- verlenging = Toestelprijs = 319,-
2 jaar T-mobile Flex 20,- verlenging = Toestelprijs = 229,-
Prijzen van telefoons schelen namelijk nogal wat (via webshops vaak minder/ niks maar toch)
[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 04-01-2008 12:02 ]
als beide niet.. Het migratie aanbod laat momenteel maar een select aantal toestellen toe tot verlenging met daarbij behorende prijzen. die prijzen zijn verschillend per klant en het maakt niet uit welke flex je neemt (hoger is dus niet goedkoper toestel. ligt aan de klantwaarde. of dit nog gaat veranderen is niet duidelijk.CLB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:01:
Hoe wordt een 'migratie' naar T-mobile vanaf 'n bestaand Orange abbo gezien?
6300 6500/slide se k7700 sams g600 en g800 nokia n95 en nog een paar.
Binnenkort komen er meer. welke is onbekend.
Er komt toch een dat dat ik moet verlengen (helaas pas 24 mei 2008)
Dan loop ik toch 'n T-mobile winkel in en zeg dat ik wil verlengen/ vernieuwen...
Omdat ik 'n hekel heb aan winkels met hun belachelijke prijzen wil ik via 'n webshop een abbo afsluiten...
Verlengen of vernieuwen maakt dan niet zo uit...
T-mobile kan me toch niet laten kiezen uit 'n paar paupertoestelltjes omdat ik perse over moet
Dan zoeken ze 't maar uit, zeg ik m'n Orange abbo af en sluit ik wel 'n nieuw T-mobile abbo af met nummerportering... Zoveel BTG zal ik niet overhouden dus dat hoeft ook niet perse mee naar T-mobile
Dan loop ik toch 'n T-mobile winkel in en zeg dat ik wil verlengen/ vernieuwen...
Omdat ik 'n hekel heb aan winkels met hun belachelijke prijzen wil ik via 'n webshop een abbo afsluiten...
T-mobile kan me toch niet laten kiezen uit 'n paar paupertoestelltjes omdat ik perse over moet

Dan zoeken ze 't maar uit, zeg ik m'n Orange abbo af en sluit ik wel 'n nieuw T-mobile abbo af met nummerportering... Zoveel BTG zal ik niet overhouden dus dat hoeft ook niet perse mee naar T-mobile
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 04-01-2008 13:05 ]
Heb je ook gelijk in, nieuw abbo kan ook.CLB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:04:
Maar als je toestel er net wel tussen zit krijg je extra korting dus ivm nieuw van t-mobile (niet altijd) ligt dus aan je klantwaarde, tip: informeer wat je bij de orange of t-mobile kwijt bent en vergelijk
Eens, als ik maar uit een beperkt aantal toestellen mag kiezen dan zeg ik op en loop naar de overkant van de winkelstraat de T-mobile shop in. Alleen wel jammer van de belbundel die je dan niet meer meeneemt.CLB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:04:
Als je trouwens over wilt stappen naar een Relax abonnement moet je het wel op deze manier doen.
Trouwens als je het op deze manier doet kan je het inderdaad via elke telecomwinkel doen denk ik.
Dat zeg ik....
Moet ik even kijken wanneer ik Orange op moet zeggen en hoppatee klaar...ApC_IcE schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:07:
Heb je ook gelijk in, nieuw abbo kan ook.
Betaal ik natuurlijk wel dubbel abbo voor tig maanden zit ik nu te denken en dat is wel een beetje f*ck?
24 mei is het 3 maanden voordat m'n abbo afloopt op 24 augustus...
Opzegtermijn is 3 maanden die je uiteraard gewoon gaat betalen...
juni, juli, augustus betaal ik dan gewoon nog 3 x 30,- aan Orange...
24 mei haal ik ook 'n nieuwe T-mobile mobiel, dus betaal ook gelijk juni, juli, augustus aan T-mobile?
Of kan ik mn T-mobile abbo dan in laten gaan op de 24e van Augustus en dan pas gaan betalen?
Naja ik ben weer veelsteveel offtopic bezig... Al met al, wordt je van die Orange-->T-mobile niet 1,2,3 beter
T-mobile 'brand' volgens mij 90% van z'n toestellen waar k een schijthekel aan heb...Maar als je toestel er net wel tussen zit krijg je extra korting dus ivm nieuw van t-mobile (niet altijd) ligt dus aan je klantwaarde, tip: informeer wat je bij de orange of t-mobile kwijt bent en vergelijk
En de telefoons (lees: PDA's) die ik op het oog heb zijn altijd 'branded' en 'simlocked' dus

Ik loop vandeweek weleens 'n Orange-shop / T-mobile-shop in om te vragen hoe of wat

Voor de rest vind ik 't zeker geen zaken doen van Orange..
Je hoort niks, je weet niks, je moet zelfs alles maar uitzoeken..
Je moet zelf maar constructies bedenken om een mooie nieuwe telefoon te krijgen met 'n abbo wat bij je past... Denk je erover na om naar T-mobile te gaan (lees: migreren) krijg je de keuze uit een aantal toestellen waar de hele wereld al mee rondloopt

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 04-01-2008 13:21 ]
Na dit topic gelezen te hebben...
Wat moet ik nouWat raden jullie mij aan te doen als mijn 2 jarige Orange 25€ abo icm Orange World, en iets meer dan 200€ tegoed, doen als deze afloopt @ 26-9-08 ?
Foon heb ik al, dus gaat alleen om abo.
Wat moet ik nouWat raden jullie mij aan te doen als mijn 2 jarige Orange 25€ abo icm Orange World, en iets meer dan 200€ tegoed, doen als deze afloopt @ 26-9-08 ?
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 04-01-2008 14:19 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
3 maanden voordat je abonnement afloopt naar de orange shop gaan, je orange abonnement om laten zetten in een t-mobile flex20 met PIT (als orange world vervanger). Dan kan je je tegoed meenemen.bartgrefte schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:18:
Na dit topic gelezen te hebben...
Dat zeg ik....
Verwijderd
T-Mobile kun je tot 4 maanden later in laten gaan, dus dat is geen probleem, geen dubbele kosten.CLB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:17:
[...]
24 mei is het 3 maanden voordat m'n abbo afloopt op 24 augustus...
Opzegtermijn is 3 maanden die je uiteraard gewoon gaat betalen...
juni, juli, augustus betaal ik dan gewoon nog 3 x 30,- aan Orange...
24 mei haal ik ook 'n nieuwe T-mobile mobiel, dus betaal ook gelijk juni, juli, augustus aan T-mobile?
Of kan ik mn T-mobile abbo dan in laten gaan op de 24e van Augustus en dan pas gaan betalen?
Naja ik ben weer veelsteveel offtopic bezig... Al met al, wordt je van die Orange-->T-mobile niet 1,2,3 beter
Bedankt voor de info!
06 ook?Biobakker schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:24:
[...]
3 maanden voordat je abonnement afloopt naar de orange shop gaan, je orange abonnement om laten zetten in een t-mobile flex20 met PIT (als orange world vervanger). Dan kan je je tegoed meenemen.
Moet iig nieuwe sim, daar huidige niet UMTS geschikt is volgensmij. Op m'n n93 kon ik niet bellen/gebeld worden via UMTS. TyTn II nog niet geprobeerd daar ie nog onderweg is... Zit nu tijdelijk met k750i
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik snap al die discussie niet zo goed. Orange bestaat niet meer. Punt! Alles wat je bij een (voormalige) Orange shop doet is dus per definitie al 100% T-mobile; of dat nou direkt zichtbaar is of niet.
De kwaliteit van beide netwerken is vergelijkbaar. Natuurlijk heeft de een hier een wat betere dekking in het ene netwerk en een ander juist met het andere netwerk, maar over het algemeen genomen zijn beide netwerken gewoon heel goed te noemen. Dat wordt ook ondersteund door consumentenbond tests ed. Vervolgens worden beide netwerken samengevoegd; iedereen komt dus op het gezamenlijke (verbeterde) netwerk te zitten (met als extra UMTS/HSDPA toegang voor elke bestaande Orange SIM), of je nu een Orange of een T-mobile abo hebt. Er is dus, voor mij, geen enkele reden om daarom niet naar T-Mobile te willen. Hetzelfde geldt ook voor de klantenservice/shops. Ook hier zal de een betere ervaringen hebben met Orange of juist met T-mobile, maar voor een ander is dat juist andersom. Gemiddeld zal het wel gelijk zijn. T-mobile scoort ook hier hoog in peilingen uit het verleden.
Prijzen zijn over het algemeen ook redelijk vergelijkbaar. Niet helemaal natuurlijk (voordat ik hierop wordt aangevallen), maar erg ver liggen ze niet uiteen. Was dat wel het geval, dan had Orange alle klanten en T-mobile geen, of andersom, maar dat is dus niet zo.
Kortom: voor mij is dit allemaal een storm in een glas water (veel verspilde energie en emotie) en ga ik gewoon lekker mee met mijn Orange sim naar het T-mobile netwerk als de tijd daar is. Als daarna blijkt dat het waardeloos is, kan ik altijd overwegen om over te stappen naar KPN of Vodafone, maar voorlopig vind ik het allemaal best! Ik denk dat je precies dezelfde discussies had gezien op dit forum als de situatie omgekeerd zou zijn geweest. We leven nu eenmaal in een wereld waarin overnames plaats vinden. Daar hebben we geen invloed op.
De kwaliteit van beide netwerken is vergelijkbaar. Natuurlijk heeft de een hier een wat betere dekking in het ene netwerk en een ander juist met het andere netwerk, maar over het algemeen genomen zijn beide netwerken gewoon heel goed te noemen. Dat wordt ook ondersteund door consumentenbond tests ed. Vervolgens worden beide netwerken samengevoegd; iedereen komt dus op het gezamenlijke (verbeterde) netwerk te zitten (met als extra UMTS/HSDPA toegang voor elke bestaande Orange SIM), of je nu een Orange of een T-mobile abo hebt. Er is dus, voor mij, geen enkele reden om daarom niet naar T-Mobile te willen. Hetzelfde geldt ook voor de klantenservice/shops. Ook hier zal de een betere ervaringen hebben met Orange of juist met T-mobile, maar voor een ander is dat juist andersom. Gemiddeld zal het wel gelijk zijn. T-mobile scoort ook hier hoog in peilingen uit het verleden.
Prijzen zijn over het algemeen ook redelijk vergelijkbaar. Niet helemaal natuurlijk (voordat ik hierop wordt aangevallen), maar erg ver liggen ze niet uiteen. Was dat wel het geval, dan had Orange alle klanten en T-mobile geen, of andersom, maar dat is dus niet zo.
Kortom: voor mij is dit allemaal een storm in een glas water (veel verspilde energie en emotie) en ga ik gewoon lekker mee met mijn Orange sim naar het T-mobile netwerk als de tijd daar is. Als daarna blijkt dat het waardeloos is, kan ik altijd overwegen om over te stappen naar KPN of Vodafone, maar voorlopig vind ik het allemaal best! Ik denk dat je precies dezelfde discussies had gezien op dit forum als de situatie omgekeerd zou zijn geweest. We leven nu eenmaal in een wereld waarin overnames plaats vinden. Daar hebben we geen invloed op.
Voordat je daarop wordt aangevallen... Prijzen zijn volgens jou redelijk vergelijkbaarVerwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:28:
Dit klopt niet helemaal wat je zegt: je kan nu nog gewoon Orange abonnementen afsluiten en verlengen. Orange bestaat dus nog wel degelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:28:
Ik snap al die discussie niet zo goed. Orange bestaat niet meer. Punt! Alles wat je bij een (voormalige) Orange shop doet is dus per definitie al 100% T-mobile; of dat nou direkt zichtbaar is of niet.
Wat betreft de kosten ben ik het al helemaal met je oneens. In mijn geval zal ik gemiddeld € 240 euro meer per maand gaan betalen. Momenteel heb ik een Orange 20 abonnement met Orange-Orange.
[ Voor 3% gewijzigd door wcduck op 04-01-2008 15:41 ]
Dat je overgaat naar T-mobile is niet erg. En zoals je zelf zegt heeft iedereen vrij de keus om over te stappen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:28:
Vervelend is wel dat als jij je beltegoed wilt houden je aan een beperkt aantal mogelijkheden zit of je moet er zelf achteraan. Ook helemaal niet erg, maar orange/t-mobile had hier wel iets betere voorlichting over kunnen geven.
Maar je punt is duidelijk, en T-mobile Flex is bijna hetzelfde als een orange abonnement qua opzet.
Dat zeg ik....
Waarom quoten jullie immense stukken tekst?
T-mobile Flex geen sms-bundels of allerlei andere bundels die Orange wel aanbiedt
T-mobile Flex is alles uit 1 bundel, jaja behalve als je PIT (internet) wilt, dat komt er bovenop
En dat bijna wil ik nog even nuanceren...Biobakker schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:37:
Maar je punt is duidelijk, en T-mobile Flex is bijna hetzelfde als een orange abonnement qua opzet.
T-mobile Flex geen sms-bundels of allerlei andere bundels die Orange wel aanbiedt
T-mobile Flex is alles uit 1 bundel, jaja behalve als je PIT (internet) wilt, dat komt er bovenop
Even een vergelijking:
Per maand
€15 => O: 0,12 => T: 0,22
€20 => O: 0,12 => T: 0,20
€25 => O: 0,12 => T: 0,18
€30 => O: 0,12 => T: 0,16
Orange is dus aanzienlijk goedkoper bij de meestgebruikte bundels. Daarnaast zit bij Orange alles in de bundel, en zijn de voordeelbundels erg goed (Orange-Orange).
Wanneer je alleen belt en je hebt een goedkoop abonnement betaal je dus echt 2x zo veel (neem even mee dat je per sec betaalt bij Orange, de eerste minuut). Geen enkele superdeal om over te steppen zal hier tegen op kunnen boxen om mij over te halen.
Per maand
€15 => O: 0,12 => T: 0,22
€20 => O: 0,12 => T: 0,20
€25 => O: 0,12 => T: 0,18
€30 => O: 0,12 => T: 0,16
Orange is dus aanzienlijk goedkoper bij de meestgebruikte bundels. Daarnaast zit bij Orange alles in de bundel, en zijn de voordeelbundels erg goed (Orange-Orange).
Wanneer je alleen belt en je hebt een goedkoop abonnement betaal je dus echt 2x zo veel (neem even mee dat je per sec betaalt bij Orange, de eerste minuut). Geen enkele superdeal om over te steppen zal hier tegen op kunnen boxen om mij over te halen.
Verwijderd
Ook al kun je nog abo's afsluiten waarin Orange genoemd wordt, het bedrijf Orange NL bestaat niet meer. Dat is nu T-mobile NL. Elke euro die jij betaalt aan wat je nu nog Orange noemt, komt in het potje van T-mobile terecht. Elk probleem dat je hebt met wat jij Orange noemt, heb je feitelijk met T-mobile. Orange werknemers zijn nu in dienst bij T-mobile.wcduck schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:34:
[...]
Dit klopt niet helemaal wat je zegt: je kan nu nog gewoon Orange abonnementen afsluiten en verlengen. Orange bestaat dus nog wel degelijk.
Kortom: Orange NL bestaat niet meer.
Verwijderd
Je kan internetten vanuit je bundel, echter niet flatfee maar per 1MB (wordt verrekend per 10kb)..CLB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:39:
Waarom quoten jullie immense stukken tekst?
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:32 ]
Dat begrijp ik ook wel
Is me gister uitgelegd! Ga natuurlijk niet uit m'n bundel internetten

Verwijderd
Uit jou eerdere post maakte ik op dat volgens jou niet alles uit 1 bundel gaat. Dat gaat het dus wel.
Ja bestjoh wat jij wil
Orange World en standaard gprs-internet via T-mobile (uit je bundel) is wel heel wat anders
Internetten bij T-mobile is bij mij pas PIT, en dat moet je nog is bovenop je bundel gaan betalen!
EDIT @ Hieronder: Als je m'n andere vorige posts had gelezen, had je 't geweten --> PIT

Orange World en standaard gprs-internet via T-mobile (uit je bundel) is wel heel wat anders

Internetten bij T-mobile is bij mij pas PIT, en dat moet je nog is bovenop je bundel gaan betalen!
EDIT @ Hieronder: Als je m'n andere vorige posts had gelezen, had je 't geweten --> PIT
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 04-01-2008 16:38 ]
Verwijderd
Ik gaf alleen maar aan hoe ik je post interpreteerde.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:37 ]
Verwijderd
Internet flatfee boven op je bundel is vrij standaard bij KPN, Vodafone, Telfort en T-Mobile. Is het niet? Zie het datatopic. Alsof TM daarin zo afwijkend is.CLB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:35:
Nee, maar Orange wel
En Flex bij T-mobile is 'alles in 1 in' --> Don't think so
Voor de rest ga ik er niet op in, omdat dit redelijk OT is
En Flex bij T-mobile is 'alles in 1 in' --> Don't think so
Voor de rest ga ik er niet op in, omdat dit redelijk OT is
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 04-01-2008 16:44 ]
Ik heb het volgende bedacht om toch nog mijn Orange abonnement te verlengen.
Abonnement opzeggen en het beltegoed over laten zetten naar een Orange prepaid kaart. Ik wil vervolgens een nieuw abonnement afsluiten voor de komende 2 jaar en dan mijn oude nummer laten porteren naar het nieuwe abonnement. Het enigste waar ik tegen aan loop is dat de twee abonnementen niet gelijk eindigen en starten, levert dat problemen op?
Het overzetten naar een prepaid kaart weet ik nog niet hoe ik dat wil gaan doen. Ik heb momenteel een prepaid kaart waar ik het beltegoed naar over kan zetten of ik laat mijn abonnement omzetten naar en prepaid abonnement. Die laatste optie is lastig want dan kan ik mijn nummer niet meer laten porteren?
Mijn abonnement loopt af op 27 juni 2008.
Wie weet of deze constructie mogelijk is of wie heeft hier ervaring mee?
Ik wil dus mijn nummer niet kwijt en wil eigenlijk niet over naar T-MOBILE!
Wie heeft hier ervaring mee?
Abonnement opzeggen en het beltegoed over laten zetten naar een Orange prepaid kaart. Ik wil vervolgens een nieuw abonnement afsluiten voor de komende 2 jaar en dan mijn oude nummer laten porteren naar het nieuwe abonnement. Het enigste waar ik tegen aan loop is dat de twee abonnementen niet gelijk eindigen en starten, levert dat problemen op?
Het overzetten naar een prepaid kaart weet ik nog niet hoe ik dat wil gaan doen. Ik heb momenteel een prepaid kaart waar ik het beltegoed naar over kan zetten of ik laat mijn abonnement omzetten naar en prepaid abonnement. Die laatste optie is lastig want dan kan ik mijn nummer niet meer laten porteren?
Mijn abonnement loopt af op 27 juni 2008.
Wie weet of deze constructie mogelijk is of wie heeft hier ervaring mee?
Ik wil dus mijn nummer niet kwijt en wil eigenlijk niet over naar T-MOBILE!
Wie heeft hier ervaring mee?
Dat zal niet zomaar lukken.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:24:
Ik heb het volgende bedacht om toch nog mijn Orange abonnement te verlengen.
Abonnement opzeggen en het beltegoed over laten zetten naar een Orange prepaid kaart.
[...]
Het komt er op neer dat je je Orange abonnement vóór 19-12-2005 zou moeten hebben afgesloten, én (/of?) dat je toegezegd is dat dit nog steeds mogelijk was.
Ik denk dat je daarvoor nu te laat bent.
[ Voor 26% gewijzigd door Pinobigbird op 04-01-2008 23:25 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Heb gisteren gewoon Orange abonnement kunnen verlengen, voor 2 jaar, bij BC met aanschaf van nokia n82. Dit natuurlijk met behoud van beltegoed. Waarschijnlijk zie ik Orange/T-Mobile in verloop van contractperiode wel komen met voorstel voor migratie.
Ik vond voorwaarden, kosten bellen en snelheid internet beter bij Orange dan T-Mobile. Ook keuze meerdere toestellen en niet de beperkte keuze bij migratie naar T-Mobile.
Waarschijnlijk zal dit ook kunnen bij andere telecomshops
Ik vond voorwaarden, kosten bellen en snelheid internet beter bij Orange dan T-Mobile. Ook keuze meerdere toestellen en niet de beperkte keuze bij migratie naar T-Mobile.
Wanneer liep je abonnement af dan? Hoe lang van te voren kun je verlengen dan, 4 of 3 maanden van te voren?xpdata schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:45:
Heb gisteren gewoon Orange abonnement kunnen verlengen, voor 2 jaar, bij BC met aanschaf van nokia n82. Dit natuurlijk met behoud van beltegoed. Waarschijnlijk zie ik Orange/T-Mobile in verloop van contractperiode wel komen met voorstel voor migratie.
Snelheid internet..xpdata schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:45:
Ik vond voorwaarden, kosten bellen en snelheid internet beter bij Orange dan T-Mobile.

Dat ligt er gewoon aan dat je in 'n Belcompany stond, daar mag je alle toestellen kiezen bij elke provider.Ook keuze meerdere toestellen en niet de beperkte keuze bij migratie naar T-Mobile
Contract was in dec 2007 afgelopen, ik had Orange/T-Mobile gebeld en die zeiden dat verlengen zonder migratie niet meer mogelijk was, ik dacht dus vast te zitten aan beperkte keuze toestellen bij T-Mobile, ging bij telecomshop probleemloosVjenne-ICT schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:54:
[...]
Wanneer liep je abonnement af dan? Hoe lang van te voren kun je verlengen dan, 4 of 3 maanden van te voren?
Hoe kun je nou een abonnement wat ik december al afgelopen is in januari verlengen? Als je niks doet dan word het toch stilzwijgend verlengd???xpdata schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:00:
[...]
Contract was in dec 2007 afgelopen, ik had Orange/T-Mobile gebeld en die zeiden dat verlengen zonder migratie niet meer mogelijk was, ik dacht dus vast te zitten aan beperkte keuze toestellen bij T-Mobile, ging bij telecomshop probleemloos
Ik baal er zo van dat ik mijn abo nog niet kan verlengen. Mijn abo loopt op 27 juni 2008 af, dus op zijn vroegst kan ik verlengen op 27 maart 2008 (4 maanden van te voren). Of heeftg iemand anders nog een ander optie? Ik inmiddels een beltegoed van 100+ euro opgebouwd, dus wil dat wel graag behouden.....!
3 maanden van te voren Vjenne
4 maanden regel is afgeschaft dacht ik...
Wat je moet doen is gewoon simpeltjes
Wachten totdat je moet verlengen, naar 'n T-mobile shop gaan of 'n Belcompany/ Phonehouse..
Orange-abbo laten omzetten in 'n T-mobile Flex abbo en je neemt je beltegoed mee naar T-mobile.
Als je echt niet naar T-mobile wilt, laat je je Orange abbo stopzetten en je BTG meenemen naar 'n Orange prepaidkaartje.. Die bel je eerst helemaal leeg en daarna ga je naar 'n Belcompany/ Phonehouse/ internetshop en besteld daar een sim-only zodat je je huidige toestel kan houden of je sluit een nieuwe abbo af bij KPN, Vodafone of elke andere provider die je wil met 'n nieuw toestel
Ik weet dat jij ook 'n HTC Cruise Touch wil (ik twijfel over de Cruise of de Kaiser) en ga 't zo doen:
24 augustus loopt m'n abbo af dus ik zeg 24 mei m'n Orange abbo op, en betaal die dus nog 3 maanden... 24 mei loop ik desbetreffende zaak in en sluit daar 'n T-mobile Flex abbo af met 'n HTC Touch Cruise/ Kaiser wat op 24 augustus ingaat met nummerportering... Ik bel dan tot 24 augustus met Orange en vanaf 24 Augustus heb ik T-mobile... En dan heb ik ook al 3 maanden 'n nieuwe mobiel!
Conclusie: M'n opgespaarde BTG is weg naja pech dan koop ik daar wel kadootjes mee ofzo
(met je BTG kun je namelijk ook gewoon allerlei producten kopen/ betalen) en ik 'migreer' niet naar T-mobile, maar wordt 'n nieuwe klant, wat inhoud dat je onwijze kortingen gaat krijgen op mobieltjes!
PS. Als ik via internet nog m'n Orange 30,- kan verlengen doe ik dat natuurlijk
Wat je moet doen is gewoon simpeltjes
Wachten totdat je moet verlengen, naar 'n T-mobile shop gaan of 'n Belcompany/ Phonehouse..
Orange-abbo laten omzetten in 'n T-mobile Flex abbo en je neemt je beltegoed mee naar T-mobile.
Als je echt niet naar T-mobile wilt, laat je je Orange abbo stopzetten en je BTG meenemen naar 'n Orange prepaidkaartje.. Die bel je eerst helemaal leeg en daarna ga je naar 'n Belcompany/ Phonehouse/ internetshop en besteld daar een sim-only zodat je je huidige toestel kan houden of je sluit een nieuwe abbo af bij KPN, Vodafone of elke andere provider die je wil met 'n nieuw toestel
Ik weet dat jij ook 'n HTC Cruise Touch wil (ik twijfel over de Cruise of de Kaiser) en ga 't zo doen:
24 augustus loopt m'n abbo af dus ik zeg 24 mei m'n Orange abbo op, en betaal die dus nog 3 maanden... 24 mei loop ik desbetreffende zaak in en sluit daar 'n T-mobile Flex abbo af met 'n HTC Touch Cruise/ Kaiser wat op 24 augustus ingaat met nummerportering... Ik bel dan tot 24 augustus met Orange en vanaf 24 Augustus heb ik T-mobile... En dan heb ik ook al 3 maanden 'n nieuwe mobiel!
Conclusie: M'n opgespaarde BTG is weg naja pech dan koop ik daar wel kadootjes mee ofzo
(met je BTG kun je namelijk ook gewoon allerlei producten kopen/ betalen) en ik 'migreer' niet naar T-mobile, maar wordt 'n nieuwe klant, wat inhoud dat je onwijze kortingen gaat krijgen op mobieltjes!
offtopic:
HTC Touch Cruise abbo prijzen (van smartphonestunts.nl):
T-mobile Flex 25 (25,-) + PIT (9,50) + SMS-verdubbelaar (2,50) = 37,- / maand
Toestel kost bij een 1 jarig 25,- T-mobile abbo nog is 235,-
235,- + (12x37) = 679,-
Orange 30 sim only (15,-) = 15,- / maand
Toestel kost om lost te kopen maar liefst 509,-
509,- + (12x15) = 689,-
T-mobile Flex 20 (20,-) + PIT (9,50) + SMS-verdubbelaar (2,50) = 32,- / maand
Toestel kost bij een 1 jarig 25,- T-mobile abbo nog is 325,-
325,- + (12x32) = 709,-
Orange (30,-) = 30,- / maand
Toestel kost bij een 1 jarig 30,- Orange abbo nog is 379,-
379,- + (12x30) = 739,-
T-mobile Flex 20,- sim only (10,-) + PIT (9,50) + SMS-verdubbelaar (2,50) = 22,- / maand
Toestel kost om los te kopen maar liefst 509,-
509,- + (12x22) = 773,-
T-mobile Flex 25 sim only (12,50) + PIT (9,50) + SMS-verdubbelaar (2,50) = 24,50 / maand
509,- + (12x24,50) = 803,-
Orange 30: 155 minuten bellen of 260 smsjes versturen en internet 30,- / maand
T-mobile 20: 100 minuten bellen of 200 smsjes versturen en internet 32,- / maand
T-mobile 25: 140 minuten bellen of 280 smsjes versturen en internet 37,- / maand
235,- + (12x37) = 679,-
509,- + (12x15) = 689,-
325,- + (12x32) = 709,-
379,- + (12x30) = 739,-
T-mobile Flex 20,- sim only (10,-) + PIT (9,50) + SMS-verdubbelaar (2,50) = 22,- / maand
509,- + (12x22) = 773,-
T-mobile Flex 25 sim only (12,50) + PIT (9,50) + SMS-verdubbelaar (2,50) = 24,50 / maand
T-mobile 20: 100 minuten bellen of 200 smsjes versturen en internet 32,- / maand
T-mobile 25: 140 minuten bellen of 280 smsjes versturen en internet 37,- / maand
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 05-01-2008 14:43 ]
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik zat inderdaad ook te denken aan die constructie! Die korting op het toestel staar ik me niet blind op, maar blijf veel liever bij Orange. Wat je ook kan doen is je abonnement opzeggen en proberen je beltegoed op een prepaidkaart teg laten zetten en voor 1 maart 2008 (die datum hanteren ze volgens mij om geen abo meer af te sluiten bij orange) een nieuw orange abonnement voor 2 jaar afsluiten. Ben je misschien wel je nummer en je beltegoed kwijt, maar dat neem ik dan voor lief.CLB schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:40:
3 maanden van te voren Vjenne4 maanden regel is afgeschaft dacht ik...
![]()
Wat je moet doen is gewoon simpeltjes![]()
offtopic:
235,- + (12x37) = 679,-
509,- + (12x15) = 689,-
325,- + (12x32) = 709,-
379,- + (12x30) = 739,-
509,- + (12x22) = 773,-
Ik zou graag nog willen weten hoe je iets kunt kopen voor je beltegoed of beter gezegd hoe kun je iets betalen met je beltegoed? Waar kun je dit doen dan, heb je een internetsite? Dit maakt het allemaal wat gemakkelijker. Ik wil graag die 100+ euro wel houden.
Ik wacht je antwoord af.
Misschien kunnen we even op MSN verder praten? Stuur mij dan even een PM met je email-adres.
EDIT
[ Voor 96% gewijzigd door CLB op 05-01-2008 16:40 ]
Done!CLB schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:42:
Ik kan je niet DM'en aangezien dat uitstaat bij jou! Voeg me maar toe ......
[ Voor 12% gewijzigd door Vjenne-ICT op 05-01-2008 16:44 ]
EDIT
[ Voor 88% gewijzigd door CLB op 05-01-2008 16:40 ]
Ben ik ook benieuwd naar, heb ja +-200€ tegoed...Vjenne-ICT schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:41:
[...]
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik zat inderdaad ook te denken aan die constructie! Die korting op het toestel staar ik me niet blind op, maar blijf veel liever bij Orange. Wat je ook kan doen is je abonnement opzeggen en proberen je beltegoed op een prepaidkaart teg laten zetten en voor 1 maart 2008 (die datum hanteren ze volgens mij om geen abo meer af te sluiten bij orange) een nieuw orange abonnement voor 2 jaar afsluiten. Ben je misschien wel je nummer en je beltegoed kwijt, maar dat neem ik dan voor lief.
Ik zou graag nog willen weten hoe je iets kunt kopen voor je beltegoed of beter gezegd hoe kun je iets betalen met je beltegoed? Waar kun je dit doen dan, heb je een internetsite? Dit maakt het allemaal wat gemakkelijker. Ik wil graag die 100+ euro wel houden.
Ik wacht je antwoord af.
Misschien kunnen we even op MSN verder praten? Stuur mij dan even een PM met je email-adres.
Oscar Wilde
Zijn tig sites/ manieren voor oa. http://www.123beltegoed.nl/

[ Voor 185% gewijzigd door CLB op 05-01-2008 17:20 ]
@CLB
bij (snelheid) internet bedoel ik Orange World t.o.v Web&Walk
keuze toestellen t.o.v. aanbieding die werd gedaan bij eventuele migratie naar TM via TM-shop
@Vjenne-ICT
Na afloop contractperiode is/was het mogelijk gelijk tuusentijds te verlengen.
Informatie uit Orangeshop (4-1-2008) bij wijziging van abonnement naar prepaid vervalt beltegoed, was namelijk ook een idee van mij om het zo op te lossen
keuze toestellen t.o.v. aanbieding die werd gedaan bij eventuele migratie naar TM via TM-shop
@Vjenne-ICT
Na afloop contractperiode is/was het mogelijk gelijk tuusentijds te verlengen.
Informatie uit Orangeshop (4-1-2008) bij wijziging van abonnement naar prepaid vervalt beltegoed, was namelijk ook een idee van mij om het zo op te lossen
Zijn de snelheden van Orange World dan beter dan die van Web&Walk bij T-mobile? (dat is toch PIT)xpdata schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:19:
@CLB
(PIT is momenteel 64/16 en gaat naar 128/32)
Dus als je je BTG wilt behouden MOET je naar T-mobile Flex...bij wijziging van abonnement naar prepaid vervalt beltegoed,
* CLB gaat vandeweek is naar de Orange shop om te vragen hoe of wat
EDIT @ Hieronder: Heb vandeweek ook geGoogled naar die OW-snelheden en vond niks...
Al wil je die snelheden bij T-mobile betaal je 50,- / maand en bij Orange 6,- lijkt me dus niet
[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 05-01-2008 17:38 ]
@CLB
gisteren met google gevonden dat snelheid World 384 is t.o.v. W&W 64 ( er is spraken van verdubbeling ,heb ergens iets gelezen op Got )
Meenemen BTG zou alleen mogelijk zijn bij migratie naar TM niet naar prepaid
(info Orangeshop Rotterdam Stadhoudersplein/Lijnbaan)
gisteren met google gevonden dat snelheid World 384 is t.o.v. W&W 64 ( er is spraken van verdubbeling ,heb ergens iets gelezen op Got )
Meenemen BTG zou alleen mogelijk zijn bij migratie naar TM niet naar prepaid
(info Orangeshop Rotterdam Stadhoudersplein/Lijnbaan)
@CLB
Overzicht:
Provider Pakket Prijs Download Upload Gebruik Tip
KPN Surf&Mail instap €4,95 128 kbps 64 kbps 5MB
KPN Surf&Mail instap €9,95 128 kbps 64 kbps fair use
Vodafone Zorgeloos Internet Blox €9,50 1800 kbps 64 kbps fair use beste koop
T-Mobile Web’n’Walk Pocket Internet Totaal €9,50 64 kbps 16 kbps fair use
T-Mobile Web’n’Walk Pocket Internet Totaal Plus €19,50 192 kbps 32 kbps fair use
T-Mobile Internet totaal €49,50 384 kbps 128 kbps fair use
T-Mobile Internet totaal plus €69,50 1800 kbps 384 kbps fair use snelste upload
Orange World Classic €6,00 384 kbps onbekend 25 mb
Orange World Extra €15,00 384 kbps onbekend 100 mb Mobiel TV
Telfort Surf&Mail €10,00 128 kbps 128 kbps fair use
bron http://www.moboel.nl/vergelijking-mobiel-internet/
T-mobile heeft aangegeven de snelheid van hun mobiele internet is verdubbeld. Dit klinks als een hele vooruitgang (wat het in princiepe ook is) maar nog beperkt t-mobile de snelheiden van hun mobiele intenet.
De nieuwe snelheden zijn:
Abonnement
Download
Upload
Prijs
Pocket internet totaal
128 kbs
32 kbs
€ 9,50
Pocket internet total plus
192 kbs
32 kbs
€ 19,50
zelfde bron
Overzicht:
Provider Pakket Prijs Download Upload Gebruik Tip
KPN Surf&Mail instap €4,95 128 kbps 64 kbps 5MB
KPN Surf&Mail instap €9,95 128 kbps 64 kbps fair use
Vodafone Zorgeloos Internet Blox €9,50 1800 kbps 64 kbps fair use beste koop
T-Mobile Web’n’Walk Pocket Internet Totaal €9,50 64 kbps 16 kbps fair use
T-Mobile Web’n’Walk Pocket Internet Totaal Plus €19,50 192 kbps 32 kbps fair use
T-Mobile Internet totaal €49,50 384 kbps 128 kbps fair use
T-Mobile Internet totaal plus €69,50 1800 kbps 384 kbps fair use snelste upload
Orange World Classic €6,00 384 kbps onbekend 25 mb
Orange World Extra €15,00 384 kbps onbekend 100 mb Mobiel TV
Telfort Surf&Mail €10,00 128 kbps 128 kbps fair use
bron http://www.moboel.nl/vergelijking-mobiel-internet/
T-mobile heeft aangegeven de snelheid van hun mobiele internet is verdubbeld. Dit klinks als een hele vooruitgang (wat het in princiepe ook is) maar nog beperkt t-mobile de snelheiden van hun mobiele intenet.
De nieuwe snelheden zijn:
Abonnement
Download
Upload
Prijs
Pocket internet totaal
128 kbs
32 kbs
€ 9,50
Pocket internet total plus
192 kbs
32 kbs
€ 19,50
zelfde bron
[ Voor 19% gewijzigd door xpdata op 05-01-2008 18:08 ]
Let op:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.
Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.
Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.