Hear hear. Precies waar ik ook aan zat te denken. Ik heb ook nog een dutchtone sim. (respect oogsten bij de orange shop trouwens, maar goed....dat is slechts funny)C.44 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:14:
Damn, die pleuris posters zie je nu echt overal verschijnen. Ik ben een groot voorstander van de vorm van abbo die orange heeft, als sinds het dutchtone was (ja ik heb nog m'n eerste sim en daar staat nog d* op). Ik hoop dat ze die gewoon blijven voeren want van t-mobile ben ik dus echt GEEN fan. Goed ze hebben over het algemeen wat sneller en wat meer mobieltjes beschikbaar, maar das ook het enigste voordeel wat ik kan bedenken.
Ik kan nu wel gaan schreeuwen dat ik anders bij orange wegga maar ik zou niet weten waarheen. Orange heeft gewoon voor mij de perfecte bundel.
Wat moet ik als alles straks T-mobile wordt? (en dat wordt het, staat op de site van Orange). Voorlopig verandert er niets, behalve de integratie van de masten. Meer bereik maar ik heb er al last van. Wegvallende gesprekken bijvoorbeeld. (niet de enige, herken de klachten bij nog minstens 5 andere mensen).
Ik weet het wel, als ze straks iets aan tarieven of voorwaarden veranderen tijdens de loop van mn contract dan ben ik weg. (Heeft orange al eens gedaan, liep een topic over hier) Ik heb mn oog al laten vallen op een mooie E61i bij Vodafone. Jammer van Orange, de prima dienstverlening en andere 'gratis' datahacks die ik in de loop van de tijd heb uitgevonden.......
[ Voor 5% gewijzigd door Pretorian_ op 12-11-2007 22:30 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis