"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
T.com toch? Of T.de?Ginz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:11:
Voor internet in Duitsland gebruiken ze T-Online. Voor vast is ook wel iets te verzinnen; T-Home bijv.
Uhm ja, ze hebben al een thuis dienst om goedkoper thuis te bellen en Vodafone heeft toch ook sinds kort een vaste lijn dienst voor thuis, namelijk ADSL.Yohan schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:29:
[...]
Appels en peren.
Een vast abonnement via T-Mobile?
Ik zie de appels en peren dus niet zo.
T-Mobile mobile is mobiel. ADSL is niet mobiel. Daar ligt de appels en peren vergelijking in.DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:52:
[...]
Uhm ja, ze hebben al een thuis dienst om goedkoper thuis te bellen en Vodafone heeft toch ook sinds kort een vaste lijn dienst voor thuis, namelijk ADSL.
Ik zie de appels en peren dus niet zo.
Vodafone heeft niets in de naam wat mobiel aangeeft.
Het is pas vandaag dat ik voor het eerst dit topic voorbij zie komen.
Ikzelf heb samen met mijn vrouw Orange mobiel en Orange ADSL met telefonie.
Ik ben dus wel heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Als het overgenomen is, ga ik toch wel eens bekijken wat er voor mij interessant zal zijn.
Ikzelf had als eerste abo van Ben waar ik absoluut niet blij mee was, dus tja. Geen idee of dat al stukken beter is.
Het zal mij benieuwen of ze ook het netwerk van Orange gaan gebruiken ter verbetering (waar tmo geen dekking heeft en orange wel) van hun eigen netwerk. Wat voor een netwerk heeft Orange btw?
Verwijderd
Kreeg vandaag mijn maandoverzicht thuis van mijn Orange abo, met het T-Mobile logo bovenaan en in een T-Mobile envelop. Stond er ook verbaasd van te kijken dat ik een T-Mobile envelop kreeg aangezien ik officieel nog niets van Orange vernomen heb dat ik voortaan bij T-Mobile zit. Maar blijkbaar is de deal officieel rond en wordt er haast mee gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:14:
Klinkt nogal erg als hear-say. Het lijkt me erg sterk dat er al verregaande processen opgestart zijn om klanten over te nemen als er van beide kanten nog geen officieel bericht geweest is dat de overname een feit is.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Zou dit betekenen dat ik dan ook van PIT gebruik kan gaan maken, zodat ik eindelijk van mijn torenhoge dataverbruik rekeningen af ben?
Mijn overzicht van 11-9 was overigens ook nog gewoon Orange (Business Services)...
[ Voor 17% gewijzigd door EsCo op 19-09-2007 23:08 ]
Verwijderd
Xanion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:43:
Kreeg vandaag mijn maandoverzicht thuis van mijn Orange abo, met het T-Mobile logo bovenaan en in een T-Mobile envelop. Stond er ook verbaasd van te kijken dat ik een T-Mobile envelop kreeg aangezien ik officieel nog niets van Orange vernomen heb dat ik voortaan bij T-Mobile zit. Maar blijkbaar is de deal officieel rond en wordt er haast mee gemaakt.

Met andere woorden: feauteaux! Ik wil het toch echt even zien voordat ik het geloof, als je het niet erg vindt.
Zit nu op mijn werk, maar wil vanavond wel even de rekening inscannen hoor. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit ontvang, maar dat er vanaf deze week toch meer zijn die de rekening vanuit T-MOB gaan ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:50:
[...]
[afbeelding]
Met andere woorden: feauteaux! Ik wil het toch echt even zien voordat ik het geloof, als je het niet erg vindt.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Kom niet aan dat het photoshop is want daar heb ik de balle verstand van
Heb uiteraard de privacy gevoelige gegevens een beetje afgedekt.

Verklein hem anders evenXanion schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:18:
Voor de ongelovigen onder ons. Zie hier.
Kom niet aan dat het photoshop is want daar heb ik de balle verstand van
Heb uiteraard de privacy gevoelige gegevens een beetje afgedekt.
[afbeelding]
Hebben jullie een mobiel abonnement? Of vast (adsl)?
Ik heb overigens een mobiel abo bij Orange, geen internet.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 24-09-2007 13:56 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Geloof me, de brief is helemaal echt. Mensen die het nog niet geloven, mogen bij mij thuis de brief komen controleren.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:18:
Nou, ik ben wat minder ongelovig dan voorheen.Het ziet er iig niet uit als een fotosjop. Het lijkt me echter erg sterk dat dit de bedoeling was, dus het lijkt me eerder een flauwe grap van iemand, of een fout van degene die de brieven verstuurt (veel bedrijven sturen hun brieven niet zelf maar leveren de inhoud electronisch aan aan een derde partij - kan natuurlijk zomaar zijn dat die zowel Orange als T-Mobile als klant heeft). In dat geval is het echter wel enorm toevallig dat het net T-Mobile briefpapier betreft, net op het moment dat T-Mobile bezig is met een overname... Ik ben er dus nog niet helemaal uit.
Ik heb overigens alleen Orange Mobiel, bij T-Mobile ben ik geen klant. Rare vindt ik zelf dat dit de eerste rekening is die ik dit jaar krijg, want ik maak alleen maar gebruik van rekening online en kreeg ze dus al nooit meer thuisgestuurd. Verschil met mij en anderen is wellicht, ik woon net over de grens in Belgie en ben voor Orange dus een buitenlandse klant. Misschien dat daar nog wat andere procedures lopen?
Verwijderd
Ok, zou je dan eens kunnen kijken hoe diezelfde rekening er uit ziet als je hem online via de (orange)website opent, dan weet je zeker of het een papier-fout is of dat het iets anders betekendXanion schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:43:
[...]
Geloof me, de brief is helemaal echt. Mensen die het nog niet geloven, mogen bij mij thuis de brief komen controleren.Het papier is gewoon voorbedrukt met T-Mobile logo, dus het zou kunnen dat ze een verkeerd pak papier in de printer hebben gedaan. Alhoewel het ook in een T-Mobile envelop zat...
Ik heb overigens alleen Orange Mobiel, bij T-Mobile ben ik geen klant. Rare vindt ik zelf dat dit de eerste rekening is die ik dit jaar krijg, want ik maak alleen maar gebruik van rekening online en kreeg ze dus al nooit meer thuisgestuurd. Verschil met mij en anderen is wellicht, ik woon net over de grens in Belgie en ben voor Orange dus een buitenlandse klant. Misschien dat daar nog wat andere procedures lopen?
Verwijderd
En nee de overname is nog geen feit, maar het is zéér waarschijnlijk dat het wel gaat gebeuren.bartgrefte schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:55:
Is de overname van Orange door T-Mobile nu al een feit?
Via Rekening-Online staat er geen T-Mobile boven. Alleen de Orange gegevens.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:29:
[...]
Ok, zou je dan eens kunnen kijken hoe diezelfde rekening er uit ziet als je hem online via de (orange)website opent, dan weet je zeker of het een papier-fout is of dat het iets anders betekend
nieuws: T-Mobile koopt Orange Nederland voor 1,3 miljard euro
Wat te verwachten was, maar niet meteen leuk is, is dat de bedrijven in elkaar geschoven worden. Het lijkt er nu op dat orange op zal houden te bestaan en opgaat in T-Mobile. Ik zit natuurlijk niet voor niets bij Orange en niet bij T-Mobile. De tijd zal het leren.
Ja ik heb ook een computer.
Je hebt helemaal gelijk. Deze opmerking staat er alleen niet bij wanneer je quick reply gebruikt. En ik moet nodig eens aan de bril! >_<
Mijn welgemeende excuses. Ik ben overigens wel benieuwd wat er allemaal gaat veranderen in ons voordeel en/of nadeel. Grote kans dat alles hetzelfde blijft alleen dat de naam voorlopig veranderd waardoor opzeggen voor zover niet mogelijk zal zijn.
Daarnaast is er voor mij ook de reden dat ik bij Orange zit en niet T-mobile voorheen Ben. Ik heb geen goede ervaringen met Ben gehad en vraag me af of T-mobile weer hetzelfde is of in de tussentijd sterk veranderd.
[ Voor 59% gewijzigd door Arunia op 28-09-2007 09:50 ]
Verwijderd
Er stond zo'n leuke waarschuwing bij dit topic:Arunia schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:35:
De vraag is dan natuurlijk, mag je voor tijds opzeggen. Alhoewel het voor mij niet echt nuttig is aangezien ik nog iets van 140 euro tegoed heb... Alhoewel ik wel weer via de telefoon condooms e.d. kan bestellen.
En dat is nog niet veranderd.Waarschuwing:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.
Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn
Verwijderd
Misschien slaapt het modjeVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:47:
[...]
Er stond zo'n leuke waarschuwing bij dit topic:
[...]
En dat is nog niet veranderd.
Het jammere van een 'x' aantal reacties (zowel in dit topic als bij het nieuwsbericht) is dat er wordt gepraat over de slechte service van Ben cq. TMO, maar daar wordt gepraat over jáááren terug. Beetje voorbarig, geef TMO iig een kans, ik bedoel je kan gewoon je 'Orange' contract uitzitten bij TMO, bevalt het je niet ga je weg. Simple as that!
Je snapt natuurlijk wel dat jouw rekening de grote try-out was voordat de contracten ondertekend zouden worden.Xanion schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:18:
Ben benieuwd of er nu meer mensen zijn die hun Orange rekening op T-Mobile papier gaan ontvangen. (zoals de mijne, paar post naar boven). Laat eens weten. Denk dat ze met de mijne toch net te vroeg waren
Ja ik heb ook een computer.
Dat realiseer ik me ook. Het kan best zijn dat T-Mobile me ontzettend gaat bevallen, maar toch ga ik dan eens kijken naar wat andere providers aan gaan bieden. Ditzelfde geldt voor Orange ADSL, geen idee of ik dit ga behouden. Maar dat zien we wel, misschien wordt het er alleen maar beter op.Spinvis schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:09:
Ik zit al jáááren bij TMO en heb echt bijster goede ervaring met die gasten. De T-Shops worden ook als paddestoelen uit de grond geramd en dus is de service weer een stukje dichterbij! Ik merk dat je in de shops beter geholpen wordt dan bij de KS.
Het jammere van een 'x' aantal reacties (zowel in dit topic als bij het nieuwsbericht) is dat er wordt gepraat over de slechte service van Ben cq. TMO, maar daar wordt gepraat over jáááren terug. Beetje voorbarig, geef TMO iig een kans, ik bedoel je kan gewoon je 'Orange' contract uitzitten bij TMO, bevalt het je niet ga je weg. Simple as that!
[ Voor 6% gewijzigd door rhodium op 28-09-2007 11:52 ]
Ik ook niet.Rddr schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:50:
En nu zit ik dus met T-mobile... wat ik absoluut niet wil.
Hopelijk. Weet niet hoe zoiets juridisch zit.Kan je dan weg?
Zolang er niks in de voorwaarden veranderd niet.Yohan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:14:
[...]
Ik ook niet.
[...]
Hopelijk. Weet niet hoe zoiets juridisch zit.
in de aderen van Yohan stroomt vooralsnog 'oranje' bloed, bij wijze van dan he! haha!Yohan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:14:
[...]
Ik ook niet.
[...]
Hopelijk. Weet niet hoe zoiets juridisch zit.
Verwijderd
Ik heb dus een m650 van orange omdat er met de zelfde telefoon (htc3300) op het tmobile netwerk redelijk veel klachten zijn.
Deze klachten zijn zo ver ik weet nog steeds niet opgelost.
Met een beetje pech heb ik dus ook zometeen een telefoon waarop ik niet berijkbaar ben.
Gezellig is anders
Pentaxiaan
Offtopic:apollovenlo schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:51:
Orange naar t-mobile. Tjah
Ik heb dus een m650 van orange omdat er met de zelfde telefoon (htc3300) op het tmobile netwerk redelijk veel klachten zijn.
Met een beetje pech heb ik dus ook zometeen een telefoon waarop ik niet berijkbaar ben.
Gezellig is anders
Je hebt je duidelijk alleen nog maar oppervlakkig geinformeerd, er is inmiddels een oplossing voor. De fout geldt alleen voor de door TMO 'gebrande' toestellen en dus niet voor jouw HTC P3300 in Orange versie, ook niet als je met het Orange toestel over het T-Mobile netwerk gaat bellen...
en voorzover ik weet ben ik nog nooit in mn hele leven 'berijkbaar' geweest. Het enige wat ik ben (leuke deja vu) - en ik bel via T-Mobile - is 'bereikbaar'.
[ Voor 9% gewijzigd door Spinvis op 28-09-2007 19:16 ]
Ach ja, het is misschien stom, maar ik zit al jaren bij ze. Vindt et gewoon zonde, mooi imago hadden ze altijd (bekijk o.a. 'es hun commercials van de afgelopen jaren).Spinvis schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:48:
[...]
in de aderen van Yohan stroomt vooralsnog 'oranje' bloed, bij wijze van dan he! haha!
Maar goed, niets aan te doen.
Dus ik weet niet of ik hier nu zo blij mee moet zijn. Mijn derde abonnement loopt officieel pas in maart 2008 af en bij Orange kan ik dus 4 maand van te voren hem al verlengen, dat zou dus december zijn. Maarja, nu Orange wordt opgeslokt in T-Mobile weet ik niet wat me te wachten staat. Toen het van Dutchtone naar Orange ging merkte ik weinig van de overgang behalve de naamswijziging. Heb nu ook nog steeds in mijn W800i een Dutchtone simkaartje zitten
Ik kijk wel hoe het gaat verlopen, maar ik vrees dat ik straks niet meer de mogelijkheid heb om onbeperkt mijn beltegoed te houden. En daar baal ik van, want dat is de reden waarom ik een abonnement heb. Als ik die mogelijkheid niet terugkrijg zodra de overname een formeel feit is en het onder T-Mobile verder gaat, zeg ik mijn abonnement op. Dan maar geen mobiel meer.
Ik vind het namelijk te duur als je elke maand 22,50 euro betaalt om dat slechts voor de maand daarop nog uiterlijk te kunnen gebruiken. Ben dus erg benieuwd hoe en wat er op het punt staat te gebeuren.
Dus als je nu onbeperkt je tegoed kan opsparen en straks niet meer kan je het contract gewoon opzeggen.
Moderator: Doe je ding!
[ Voor 22% gewijzigd door Spinvis op 28-09-2007 20:26 ]
En dat T-Mobile MIJN prive gegevens heeft. Dat wil ik totaal niet en daarbij heb ik 2 jaar lang ellende gehad met slecht bereik en toren hoge rekeningen door een administrafie fout van hun dat 2 mensen op mijn rekening werden geplaatst. Geld heb ik inmiddels wel terug, heeft me 2 en half jaar geduurt.Spinvis schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:25:
De contractsvoorwaarden voor TMO en Orange klanten blijven ongewijzigd, waardoor je niet vroegtijdig van je contract af kan. Het enige wat er concreet veranderd voor Orange klanten is de naam.
Moderator: Doe je ding!
Ik heb getekenend voor een contract bij Orange en niet bij T-Mobile en ik weiger dan ook om via deze weg weer aan t-mobile vast te zitten. Ik laat het ook er niet bij zitten en ik heb al een mooie brief gestuurd naar Orange.
Verwijderd
of anders mailen naar plzsendme@mail.com? Ben ook al een tijd weg bij t-mobile en wil ook liever niet terug

JAAA, inderdaad, zodra de mensjes bij T-Mobile je prive gegevens hebben kan je dat bellen wel uit je hoofd zetten hoor, dan is je bereik 0 en komen er opeens 20 mensen op jouw rekeining te staan.Rddr schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:15:
[...]
En dat T-Mobile MIJN prive gegevens heeft. Dat wil ik totaal niet en daarbij heb ik 2 jaar lang ellende gehad met slecht bereik en toren hoge rekeningen door een administrafie fout van hun dat 2 mensen op mijn rekening werden geplaatst.
Kom op zeg.

Pentaxiaan
Rddr schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:15:
[...]
En dat T-Mobile MIJN prive gegevens heeft. Dat wil ik totaal niet en daarbij heb ik 2 jaar lang ellende gehad met slecht bereik en toren hoge rekeningen door een administrafie fout van hun dat 2 mensen op mijn rekening werden geplaatst. Geld heb ik inmiddels wel terug, heeft me 2 en half jaar geduurt.
Ik heb getekenend voor een contract bij Orange en niet bij T-Mobile en ik weiger dan ook om via deze weg weer aan t-mobile vast te zitten. Ik laat het ook er niet bij zitten en ik heb al een mooie brief gestuurd naar Orange.

Heb je wel eens een psychiater overwogen?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik denk dat niemand op dit moment weet wat er gaat gebeuren met de tariefplannen van Orange (wellicht weet T-Mobile dit (nog) niet. Het zou best kunnen dat T-Mobile een soort Telfort erop na wil houden (zoals KPN dat doet met KPN, Telfort, Hi, Simyo, Ay Yildiz en wellicht nog andere submerken), maar dan zal er een andere naam bedacht moeten worden aangezien de merknaam Orange niet in het bezit is van T-Mobile. Zelfs dan kan natuurlijk niet uitgesloten worden dat er niets verandert aan de huidige tariefstructuur (Telfort is de afgelopen 2 jaar er ook niet goedkoper op geworden is mijn idee).lowfi schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:39:
Hoe zit het met bereik? Ik bedoel orange heeft zijn zendmasten t-mobile ook.... momenteel heb ik erg slecht bereik (binnenshuis) met orange. Zou fijn zijn als ik erop vooruit ga natuurlijk. Dan heeft orange nog blokken zodat je bv goedkoper naar het buitenland kan bellen tmobile biedt deze optie niet. Gaat dit in de toekomst vervallen?
Het kan ook best zijn dat de huidige klanten van Orange hun huidige abonnement behouden, maar dat de abonnementen worden uitgefaseerd: er worden dan geen nieuwe "Orange"-abonnementen meer aangeboden, waardoor het aantal mensen met zo'n abonnement afneemt (door opzeggingen of verlengingen naar Flex/Relax).
Wat betreft de zendmasten: KPN heeft in het najaar van 2005 Telfort overgenomen. In de zomer van 2006 zijn ze begonnen met een pilot waarbij klanten van Telfort konden roamen op het netwerk van KPN. Dit voorjaar zijn alle klanten van Telfort (en de MVNOs) definitief overgezet en is het netwerk van Telfort uitgeschakeld. Als T-Mobile ervoor kiest om alle klanten van Orange over te zetten naar haar eigen netwerk, dan gaat dat nog even duren. Gezien de planning die KPN heeft gehanteerd mag de voorzichtige conclusie wel zijn dat het geen sinecure is om 2 miljoen klanten van netwerk te 'wisselen'
Even afwachten dus totdat T-Mobile wat gaat doen...
[ Voor 17% gewijzigd door rclahsen op 29-09-2007 08:25 ]
Eind vorig jaar heeft TMO een 900 netwerk aangekocht van KPN/Telfort, deze is sinds dit jaar actief in het netwerk.rclahsen schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 08:22:
[...]
Ik denk dat niemand op dit moment weet wat er gaat gebeuren met de tariefplannen van Orange (wellicht weet T-Mobile dit (nog) niet. Het zou best kunnen dat T-Mobile een soort Telfort erop na wil houden (zoals KPN dat doet met KPN, Telfort, Hi, Simyo, Ay Yildiz en wellicht nog andere submerken), maar dan zal er een andere naam bedacht moeten worden aangezien de merknaam Orange niet in het bezit is van T-Mobile. Zelfs dan kan natuurlijk niet uitgesloten worden dat er niets verandert aan de huidige tariefstructuur (Telfort is de afgelopen 2 jaar er ook niet goedkoper op geworden is mijn idee).
Het kan ook best zijn dat de huidige klanten van Orange hun huidige abonnement behouden, maar dat de abonnementen worden uitgefaseerd: er worden dan geen nieuwe "Orange"-abonnementen meer aangeboden, waardoor het aantal mensen met zo'n abonnement afneemt (door opzeggingen of verlengingen naar Flex/Relax).
Wat betreft de zendmasten: KPN heeft in het najaar van 2005 Telfort overgenomen. In de zomer van 2006 zijn ze begonnen met een pilot waarbij klanten van Telfort konden roamen op het netwerk van KPN. Dit voorjaar zijn alle klanten van Telfort (en de MVNOs) definitief overgezet en is het netwerk van Telfort uitgeschakeld. Als T-Mobile ervoor kiest om alle klanten van Orange over te zetten naar haar eigen netwerk, dan gaat dat nog even duren. Gezien de planning die KPN heeft gehanteerd mag de voorzichtige conclusie wel zijn dat het geen sinecure is om 2 miljoen klanten van netwerk te 'wisselen'
Even afwachten dus totdat T-Mobile wat gaat doen...
Orange beschikt over een netwerk van 1800 'en 900 netwerk, deze is in zn geheel door TMO overgenomen, maar ik weet niet of deze in zn geheel ingezet gaat worden.
Voor wat betreft de naam; de naam Orange zal in de loop het jaar(en) gaan verdwijnen uit het straatbeeld, alleen de zakelijke naam Orange Business (nogwat) zal vooralsnog blijven bestaan. De Orange shops zullen worden vervangen door shops van TMO en wellicht andersom, lees het persbericht op de website van TMO en Orange voor volledige info!
Bullshit! Voor de HTC330 (COMPACT 3) is al lang een update, zie:apollovenlo schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:51:
Orange naar t-mobile. Tjah
Gezellig is anders
https://www.t-mobile.nl/z...da_compact_III_radio.aspx
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Sowieso zullen de huidige Orange-klanten hun oude tariefplan behouden. Elke wijziging in de tarieven is nl. grond om je contract per datum van de tariefswijziging te ontbinden, dus dan zouden ze zichzelf enorm in de vingers snijden.rclahsen schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 08:22:
Kijk 'es, een extragratis nieuw Dr.Phil-icon. Verveelde me

Al met al zit ik er niet echt mee dat Orange verdwijnt. Wel jammer, want ze hadden de mooiste reclames, mooi breed assortiment plus onbeperkt houdbaar beltegoed. Maarja, zo gaan de dingen nu eenmaal, bedoel ABN wordt overgenomen door Fortis, Santander en nog een en in de mobiele wereld Orange door T-Mobile, dat is nu eenmaal het gevolg van overname.
[ Voor 12% gewijzigd door Rmg op 29-09-2007 21:19 ]
Dat bedoelde ik ook, maar wat ik wilde zeggen dat waarschijnlijk T-Mobile de huidige abonnementen van Orange niet (actief) gaat aanbieden. Oftewel: de klanten die je binnen hebt houd je binnen (daar verander je niets aan het contract), maar nieuwe klanten (of klanten die willen verlengen) kunnen alleen kiezen tussen Flex- en Relax-abonnementenYohan schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:59:
[...]
Sowieso zullen de huidige Orange-klanten hun oude tariefplan behouden. Elke wijziging in de tarieven is nl. grond om je contract per datum van de tariefswijziging te ontbinden, dus dan zouden ze zichzelf enorm in de vingers snijden.
thnks!Yohan schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:28:
Kan niet opzeggen ivm contract. Voorlopig verandert de naam niet, staat op de website, dus ik blijf gewoon Orange-klant
Verwijderd
waarom is het een verschrikkelijk bedrijf? omdat de kleur roze in het logo is verwerk?
heb zelf al bijna een jaar T-mobile relax150 met web&walk en ik ben tevreden/.
heb me telefoon gratis mogen laten reparen toen ik hem kapot geflashed had..
ze komen altijd met htc telefoons die ik wil hebben
(je moet blijkbaar wel bellen voor meer korting bij verlenging?)
wat ik me afvraag is of je als orange gebruiker eronderuit kan komen als je aantoonbaar niks met het T-mobile temaken wild hebben door bijvoorbeeld slechte service in het verleden...
(kan je als greenpeace persoon onder een contract bij een bedrijf uitkomen als de overnemer een bewezen baby diertjes vermoorder en oerwoud verbrander is)
Verwijderd
Ik ken iemand die niet zo lang geleden is overgestapt van T-Mobile naar Orange, want hij was dat magenta helemaal zat (echt waar ... beetje zo'n creatieveling die nogal image-gevoelig is). Orange vond hij wel wat hebben qua concept. Natuurlijk creatieveling, dus nogal onhandig in opzeggen en goed overstappen en zo, dus zit maandenlang met dubbele kosten van Orange en T-Mobile. Magoed, hij is over, dus hij tevreden. Totdat ik hem vertelde dat Orange gekocht zou worden door T-Mobile en het merk Orange dus ook ging verdwijnen ... wastie goed ziek van.itarix schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:16:
is wel intressant dat er zoveel mensen in paniek raken bij de naam T-mobile...
waarom is het een verschrikkelijk bedrijf? omdat de kleur roze in het logo is verwerk?
Je moet wel met goede argumenten komen wil je onder je contract uitkomen, en dit is er niet een van denk ik. En ook al was het er eentje, dan denk ik dat je eerder uit je contract bent dan dat je een dergelijk geschil in je voordeel opgelost krijgt.wat ik me afvraag is of je als orange gebruiker eronderuit kan komen als je aantoonbaar niks met het T-mobile temaken wild hebben door bijvoorbeeld slechte service in het verleden...
Maar ja, natuurlijk zijn er mensen die een hekel hebben aan T-Mobile, maar er zijn er ook genoeg die dat met Orange hebben, en KPN, en Vodafone. Ding is gewoon dat geen van die 4 partijen echt met kop en schouders boven de anderen uitsteekt mbt service, kwaliteit en prijs. Daarbij heb je altijd uitzonderingen waarbij mensen keer op keer pech hebben en slechte ervaringen hebben met een bepaald bedrijf. Dat krijg je met bedrijven van die omvang.
merendeel van het management gaat dus gewoon netjes over, of dat voor de medewerkers ook gaat gelden?directiewisselingen bij Orange na overname door T-Mobile
Nu de overname van Orange Nederland door T-Mobile Netherlands definitief is, verandert de samenstelling van de directie van Orange Nederland (Orange Nederland N.V. en Orange Nederland Breedband B.V). Per vandaag staat de directie van Orange Nederland onder leiding van Niek Jan van Damme, tevens Algemeen Directeur van T-Mobile Netherlands.
Per 1 oktober 2007 is de samenstelling van de Directie van Orange Nederland als volgt:
Niek Jan van Damme - Algemeen Directeur
Hans van Leeuwen – Financieel Directeur
Jan Kuijpers – Directeur Technologie
Alexander Hamel – Directeur Klantenservice
Peter Verkade – Marketing Directeur
Jeroen de Wilde – Directeur Sales
Bernard Uyttendaele – Directeur Breedband
Paul Lempers – Marketing Directeur Breedband
De heer Yves Gauthier, tot 1 oktober 2007 Chief Executive Officer van Orange Nederland N.V. en Orange Nederland Breedband B.V. legt zijn functies neer en verlaat het bedrijf. Berry Dufornée, voormalig Directeur Personeelszaken Orange Nederland en Bart Reker, voormalig Directeur CRD Orange Nederland, verlaten eveneens per 1 oktober het bedrijf. De heer Bernard Uyttendaele zal tevens de rol van Integratie Coördinator op zich nemen.
Directie T-Mobile Netherlands
In de samenstelling van de directie van T-Mobile in Nederland vindt één wijziging plaats. De heer Bruno Jacobfeuerborn zal per 1 oktober als Directeur Technologie terugtreden uit de directie en zet zijn loopbaan per deze datum voort als Chief Technology Officer Network Operations voor de mobiele tak van Deutsche Telekom in Polen (Polska Telefonia Cyfrowa). Zijn plaats wordt overgenomen door Jan Kuijpers, voormalig Chief Operations Officer bij Orange.
Per 1 oktober is de samenstelling van de directie van T-Mobile Netherlands als volgt:
Niek Jan van Damme - Algemeen Directeur
Pim van der Feltz – Marketing Directeur
Hans van Leeuwen – Financieel Directeur
Hans van der Hoeven – Directeur Personeelszaken
Alexander Hamel – Directeur Klantenservice
Jan Kuijpers – Directeur Technologie
Verwijderd
bij TMO prepaid kan je al smsen voor 7 ct per bericht! Je kan je prepaid (prijsplan/tariefplan) gratis laten omzetten naar dit tarief genaamd 24/7 (twentyfourseven).Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:42:
Ik bel nu met T-Mobile nadat ik altijd met een simpele telefoon van Telfort heb gebeld. Ik vond Telfort altijd een goede maar ik ben een prepaid man dus ik wou een nieuwe prepaid telefoon en dat werd de W810i die ze in Doetinchem alleen verkochten bij de Bel Company, rest uitverkocht, en die hadden alleen nog prepaid T-Mobile. Opzich ben ik best tevreden, alleen Telfort had een goedkopere smsprijs, daar baal ik wel van, maar oke..abbo´s zijn helemaal kut want dan heb je nog meer problemen met je desbetreffende provider.
'Welcome to The Netherlands. Orange'
Het was echt een mooi merk.
Wat zal er gebeuren met de netwerk infrastructuur?
Na de overname zal T-Mobile de twee mobiele netwerken combineren. Dit levert nog beter bereik op in Nederland, waarmee de service van T-Mobile verder verbetert. Zowel T-Mobile als Orange klanten kunnen daar na verloop van tijd van profiteren.
Dus hopelijk kunnen alle orange klanten met slecht bereik eindelijk gebruik maken van hun euro's beltegoed
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zit juist de andere kant uit te denken: nu gaat T-mobile hier eindelijk werken.Phusebox schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:20:
Dus hopelijk kunnen alle orange klanten met slecht bereik eindelijk gebruik maken van hun euro's beltegoed
Ander alternatief is dat ik nu bij t-mobile blijf en dan maakt het me weinig uit.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Je bent al T-mobile klant?Wijnands schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:44:
[...]Ook alles uit een bundel en een stuk meer subsidie op een toestel (t-mobile geeft erg weinig op de flex abbonementen). [...]
Ander alternatief is dat ik nu bij t-mobile blijf en dan maakt het me weinig uit.
Ik heb onlangs voor het eerst naar mijn mogelijke abo vernieuwingen gekeken. En ik kan als huidige flex klant, alles even duur krijgen als relax. Relax 14,50 is dan het equivalent van Flex 15.
Ik kreeg trouwens hele goed subsidies, voor een normale beller. Plus de 'DubbelDeal' (of 'Kwart-Deal')
Mensen kom toch eens onder je steen weg. Voor iedereen die denkt dat het netwerk slecht zou zijn, lees eens de samenvatting van de KEMA test (lijkt me best wel onafhankelijk)
Dan erbij bedenken dat met een beetje geluk beide netwerken samengevoegd worden..
Ik vraag me wel af waar al die vooroordelen vandaan komen, BEN bestaat allang niet meer.
http://www.t-mobile.nl/co...df/over_t_mobile/kema.pdf
[ Voor 8% gewijzigd door Gadgeteer op 03-11-2007 14:14 ]
Daarom heb ik hier in en rondom het huis 0 dekkingGadgeteer schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:13:
Geweldig hoe mensen nog steeds denken dat de dekking en service van T slecht zou zijn...
Mensen kom toch eens onder je steen weg. Voor iedereen die denkt dat het netwerk slecht zou zijn, lees eens de samenvatting van de KEMA test (lijkt me best wel onafhankelijk)
Dan erbij bedenken dat met een beetje geluk beide netwerken samengevoegd worden..
Ik vraag me wel af waar al die vooroordelen vandaan komen, BEN bestaat allang niet meer.
Lol.. ik begin me haast af te vragen waar je woont. Die dekkingskaart van T bedekt al best veel van ons land. Maar ja, elke provider zal ergens plekjes hebben waar geen of weinig ontvangst is.wibblemoo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:24:
[...]
Daarom heb ik hier in en rondom het huis 0 dekking
Wat ik met mijn post echter probeerde aan te geven is dat de mensen die Orange hebben, volgens mij over de dekking nooit kunnen klagen als beide providers samen zijn. Er kunnen natuurlijk altijd andere redenen zijn om te klagen maar die heb je bij alle providers wel.
Ik had bijvoorbeeld vroeger Dutchtone, precies op het moment dat het Orange werd. Had veel klachten over het bereik... toch heb ik voordat ik verlengde wel een Orange abo overwogen. Herinneringen aan slecht bereik/service lijken altijd te blijven staan, de techniek blijft echter niet staan, in mijn omgeving nu vol op tevreden Orange gebruikers.
heb dus bij mijn vriendin thuis 0,0 ontvangst...da's dus wel minder (overigens hebben alleen kpn en vodafone daar dekking)
Kom hier eens in huis met je T-mobile-telefoontje bellen, dat lukt je niet; met Orange heb je echter volle ontvangst.Gadgeteer schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:13:
Geweldig hoe mensen nog steeds denken dat de dekking en service van T slecht zou zijn...
Juist, je geeft zelf al antwoord. Wat zal er gebeuren als het netwerk van Tmo en Orange samengaan??? Je ontvangst blijft gelijk maar zal verbeteren op plaatsen waar het andersom is, waar Orange nu geen ontvangst heeft en Tmo welpven schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:20:
[...]
Kom hier eens in huis met je T-mobile-telefoontje bellen, dat lukt je niet; met Orange heb je echter volle ontvangst.
Orange heeft netwerkgarantie toch: minuutje gratis bellen als de verbinding wegvalt.Smarron schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:36:
Volgens mij garandeert niemand binnenhuisdekking.
laat me niet lachen.Gadgeteer schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:35:
[...]
Lol.. ik begin me haast af te vragen waar je woont. Die dekkingskaart van T bedekt al best veel van ons land. Maar ja, elke provider zal ergens plekjes hebben waar geen of weinig ontvangst is.
Het bereik is niet goed, de TMO online kaart klopt ook niet met de werkelijkheid.
inderdaad, volledige dekking - binnenhuis - wordt er gezegd op mijn postcode's ( meerdere dus ) en dat klopt gewoon dus niet.pven schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:20:
[...]
Kom hier eens in huis met je T-mobile-telefoontje bellen, dat lukt je niet; met Orange heb je echter volle ontvangst.
service ( helpdesk ) is best goed hoor, geen klagen over. Het netwerk wel.Gadgeteer schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:13:
Je pdf gaat overigens over buiten dekking. Als ik bij de TMO online kaart zie dat ik binnen dekking moet hebben dan wil ik dat ook hebben. Jaja, gewoon woonhuis/kantoor/appartement, niks spannend waar KPN gewoon vol bereik heeft dus aub niet beginnen over de bouw.
[ Voor 81% gewijzigd door erikafoort op 04-11-2007 16:18 ]
moet je wel eerst uberhaupt verbinding krijgenkoen schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:27:
[...]
Orange heeft netwerkgarantie toch: minuutje gratis bellen als de verbinding wegvalt.
Zoals al eerder genoemd worden de netwerken samengevoegd.wibblemoo schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:36:
Ik kom er net achter via die 'dekking checker' van t-mobile dat ik alleen buitenshuis dekking heb. Lekker hoor. Mooi moment om 't zootje te beeindigen en naar vodafone of kpn te gaan.
Je bereik kan er dus alleen op vooruit gaan.
Maar dat heeft toch niks met het feit te maken dat ze worden overgenomen?wibblemoo schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:08:
Daar wil ik niet op wachten. Orange heeft hier ook minimaal bereik.
Voor die plekken waar Orange net geen goed bereik heeft komt er voor mij nu de masten van T-Mobile bij, ideaal dus.

Met zijn tweeën bereik je meer
Ofwel
Met zijn tweeën wordt je bereik meer

volgens mij heeft gsm1800 al meer capaciteit dan het gsm900 van kpn/vodafone?MensionXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:
Wat doen ze met de overgebleven masten eigenlijk? Beetje onnodig om met 2 masten van hetzelfde netwerk in 1 richting te stralen.Of zou capaciteit per cell hier een rol kunnen spelen?
dat zal denk ik nog wel ff duren of niet?Phusebox schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:20:
veel gestelde vragen op t-mobile.nl:
Wat zal er gebeuren met de netwerk infrastructuur?
Na de overname zal T-Mobile de twee mobiele netwerken combineren. Dit levert nog beter bereik op in Nederland, waarmee de service van T-Mobile verder verbetert. Zowel T-Mobile als Orange klanten kunnen daar na verloop van tijd van profiteren.
Ff iets anders. Blijven de foon-abo's van de Orange klanten hetzelfde? Ben namelijk benieuwd of ik een internetabo (fvoor de foon) kan krijgen zonder datalimiet...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
foor??bartgrefte schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:32:
[...]
dat zal denk ik nog wel ff duren of niet?
Ff iets anders. Blijven de foon-abo's van de Orange klanten hetzelfde? Ben namelijk benieuwd of ik een internetabo (foor de foon) kan krijgen zonder datalimiet...
Onmogelijk te zeggen nu. Orange abonnementen lijken erg op T-mobile's flex. En t-mobile heeft nu ook web 'n walk data voor 9,50 per maand. Ze kunnen 2 dingen doen, of mensen nu overzetten en het risico lopen dat er dan mensen weggaan of via "natuurlijk verloop" de klanten overzetten.
btw, wel heel erg dom typefoutje...

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 08-11-2007 21:22 ]
Oscar Wilde
Ik heb hier zelfs een situatie gehad waarin gewoon bepaalde diensten werden afgesloten (1 maand iets te laat betaald). Toen we daar (vrij snel) achterkwamen hebben we contact opgenomen met t-mobile en die vertelden ons dat er bepaalde services (0900 nummers e.d.) uitgeschakeld waren en dat die pas weer ingeschakeld worden als t-mobile vond dat je je goed gedragen had.
Dat was binnen een half jaar na afsluiten van een 2 jarig abbo. Met die sim hebben we daarna nooit meer een 0900 nummer kunnen bellen ondanks het op tijd betalen van de facturen.
Nee dank u, ik ben er echt niet blij mee dat orange door deze fluttent word overgenomen. Ik mag hopen dat het puur een overname in de boeken is, een combinatie van de masten en dat er voor de rest gewoon orange op de producten blijft staan en dat de producten ook ongewijzigd blijven.
Ik kan nu wel gaan schreeuwen dat ik anders bij orange wegga maar ik zou niet weten waarheen. Orange heeft gewoon voor mij de perfecte bundel.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Nou heb ik 2 jaar geleden de overstap gemaakt van debitel op vodafone naar t-mobile. Ik heb echt geen klagen over t-mobile. Facturen kloppen allemaal, klantenservice is prima. Tja.. varieert nogal he?
Leuk bedacht, maar die poster bestaat alJoosie200 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:04:
Zag vandaag op de achterkant van de volkskrant een A4 advertentie van Orange & T-Mobile.. vond het een leuke:
[afbeelding]
Met zijn tweeën bereik je meer
Ofwel
Met zijn tweeën wordt je bereik meer
Hij is precies hetzelfde, maar dan: 'netwerk + netwerk = beter bereik'.
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.
Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.