Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 61.400 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sinds vandaag kan ik hier in de omgeving (Gouda-Schoonhoven) het Orange GSM netwerk niet meer vinden (elke dag scan ik de netwerken), lijkt mij alsof het GSM net van Orange nu, nadat enkele weken geleden het Orange UMTS net is uitgeschakeld-verdwenen, ook is uitgeschakeld.

Dit kan het voordeel hebben dat toestellen, die automatisch zoeken, niet meer het probleem hebben dat ze de verbinding kwijt raken, omdat het 'thuis netwerk' nog in de lucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

ReBr schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:01:
Sinds vandaag kan ik hier in de omgeving (Gouda-Schoonhoven) het Orange GSM netwerk niet meer vinden (elke dag scan ik de netwerken), lijkt mij alsof het GSM net van Orange nu, nadat enkele weken geleden het Orange UMTS net is uitgeschakeld-verdwenen, ook is uitgeschakeld.

Dit kan het voordeel hebben dat toestellen, die automatisch zoeken, niet meer het probleem hebben dat ze de verbinding kwijt raken, omdat het 'thuis netwerk' nog in de lucht is.
Hier in Den Haag is Orange ook uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:27

netblade

Sunrise

Heel Nederland heeft geen dekking meer met het oude Orange netwerk. Dat was Orange.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:37

Robtimus

me Robtimus no like you

Ach, ik ben er begin maart toch vanaf. Dan wordt mijn nummer eindelijk overgezet. Vandaag heb ik de bevestiging van Orange gekregen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Vanaf 15 december kunnen de klanten van Orange geen gebruik meer maken van het Orange netwerk. Voor Orange-klanten is een speciale afdeling binnen T-Mobile opgezet. De medewerkers van deze afdeling beantwoorden graag je vragen over de dekking na de samenvoeging van T-Mobile en Orange. Je kunt deze afdeling telefonisch bereiken via het gratis nummer 0800 - 7113.

Marco Amersfoort
T-Mobile Klantenservice

T-Mobile Netherlands BV

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:22

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal heel slecht vind en dat er weinig gecommuniceerd naar de klant toe. ik wil inloggen op de orange site en die bestaat niet meer. Moet ik nu bij tmobile inloggen ?
Ik zelf maakte geen gebruik van de orange mail die laatst is dichtgegooit, Maar ik had er gebruik van kunnen willen maken. Ik had dus ook een opzeg brief gestuurd maar deze is afgekeurd.
Ik weet niet waarom maar ik heb zelf helemaal geen vertrouwen in T-Mobile en wil er eigenlijk gewoon van af. Helaas zit ik er nog een jaar aan vast.

lees net in dit topic over http://orange.t-mobile.nl/
Dit is nooit naar mij gecommuniceerd maar wel fijn dat het er is.

[ Voor 10% gewijzigd door rg-mohwa op 18-12-2008 22:42 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Victorio schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:34:
Ik ben gister overgezet van Orange naar T-mobile Flex 20 (zomaar een week eerder dan in de brief stond... 8)7 ).
Dan heb je mazzel gehad... Bij mij zijn ze nu 2* de migratieaanvraag kwijtgeraakt lijkt het.
1* was nergens meer terug te vinden in het systeem, 2e maal was iets meer dan 2 weken geleden ingedient, daar ik nog niks gehoord heb moet ik (zeiden ze toen) maar weer terug naar de T-Mobile winkel...

Ik zit dus nu nog met een Orange abo dat (mbv nummerbehoud aanvraag) gecancelled had moeten worden (in september) en een T-Mobile SIMkaart wat nog niet geregistreerd is op mijn naam/adres omdat die hele migratieaanvraag niet is doorgezet wegens het spoorloos verdwenen zijn...

edit: jah dus.
Migratie-aanvraag nr. 3 zou (met de nadruk op zou) de 25e doorgevoert moeten zijn. Beltegoed overzetten bij de 2e factuur, 06-nummer gelijk bij activeren T-MobileSIM...

Ben benieuwd...

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 19-12-2008 17:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Zo ben nu aardig pissig :(

Ben ook Orange klant en al een poosje waardeloos te bereiken.Telefoontjes van geen enkel ander netwerk komen over. En als ik iemand bel stroomt mijn telefoon ineens over met smsjes van gemiste gesprekken.Waarna ik een poosje wel gebeld kan worden.

Dus heb ik net even met de klantenservice gebelt. En daar wordt doodleuk verteld dat dat komt omdat ik geen T-mobile klant ben. Want ik zit niet op het T-mobile netwerk wat mijn telefoon wel aangeeft trouwens.Als ik overstap wordt natuurlijk alles beter :O . En dan durven ze ook nog met een flutaanbieding te komen van maar 50% korting op een sim-only abonnement terwijl je bij webshops gewoon 25% krijgt, wat volgens haar natuurlijk helemaal niet kon. Het is dat ik nog dik € 600,- beltegoed over heb anders konden ze voor min part doodvallen.

Ook ik heb opgezegd ivm beëindiging webmail, natuurlijk werd dat afgewezen omdat ik er geen gebruik van maakte en nu dus ook gewoon niet kan. Op bezwaarschriften wordt helemaal niet gereageerd. Niks slechts over Orange maar T-mobile is een stinkbedrijf (dat moest ik even kwijt :+ )
Wordt denk ik toch maar een gang naar de geschillencommisie.

Iemand hier ook hetzelfde en werd het na overstappen beter :? Niet dat ik daar zin in heb maar je moet soms wel wat :(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik ben drie maanden geleden overgegaan van Orange naar T-Mobile.Uiteraard heb ik ook nummerbehoud aangevraagd.Het nummer zou per 11 september overgezet worden naar de nieuwe simkaart.Maar vanaf 11 September kon ik helemaal niet meer bellen omdat er geen netwerk was.De klantenservice gaf uiteenlopende tegenstrijdige informatie.Ik natuurlijk al behoorlijk gefrustreerd heb bijna dagelijks de klantenservice gebeld met de mededeling dat het wel erg lang duurt.T-Mobile verschuilt zichzelf achter het excuus dat er technische problemen zijn.Begin oktober kon ik eindelijk weer bellen maar nog steeds niet via mijn oude nummer.In drie maanden tijd is het T-Mobile nog steeds niet gelukt om mijn nummer over te zetten.

Kan dit een reden zijn om het contract op te zeggen?Want mijn mening is dat T-Mobile zich niet aan de afspraken houdt.Zijn er hier nog meer mensen die dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rg-mohwa schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:39:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal heel slecht vind en dat er weinig gecommuniceerd naar de klant toe.
Je kunt veel zeggen over de overname, maar niet dat die slecht gecommuniceerd is. Tenzij je je telefoon uit hebt gehad het afgelopen half jaar en je je post niet open hebt gemaakt. Er zijn diverse smsjes en brieven gestuurd om je te attenderen op de overname en de gevolgen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben laatst ook gebeld of ik mijn contract wilde overzetten naar T-Mobile. Dat heb ik gedaan en heb nu mijn nieuwe telefoon binnen. Mijn Orange abonnement loopt echter nog door tot 2 maart, ik gebruik dus nog mijn oude SIM en telefoonnummer.

Alleen op mijn N95 8GB staan standaard linkjes naar Web 'n walk van T-Mobile. Ook staan er alleen accesspoints in van T-Mobile. Dat werkt allemaal wel om te internetten, maar hoe wordt dit nu berekend dan?

Heb via de Orange site nog maar de Orange World bundel erbij genomen voor de laatste 3 maanden. Gaat al mijn internetverkeer dan standaard via Orange World nu?

Want is het mogelijk om met je SIM van provider X te connecten met een accesspoint van provider Y? En hoe betaal je daar dan voor?

Heb de instellingen opgezocht op de Orange-site voor Orange World, en die kon je gek genoeg niet laten SMS-en voor de N95 8GB, maar wel voor de gewone N95, heb het maar zo laten doen.

Ik heb nog nooit met mobielinternet gewerkt, dus snap het systeem nog niet zo. De Orange site is ook alles behalve duidelijk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

Je zou ze even kunnen bellen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klantenservice is dicht nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Roelant schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:01:
[...]

Je kunt veel zeggen over de overname, maar niet dat die slecht gecommuniceerd is. Tenzij je je telefoon uit hebt gehad het afgelopen half jaar en je je post niet open hebt gemaakt. Er zijn diverse smsjes en brieven gestuurd om je te attenderen op de overname en de gevolgen ervan.
Niet naar mij dan. Ik heb het meeste uit de media en threads hier etc. moeten halen.
Totdat ik gebeld werd met een overstapaanbieding had ik geen idee hoe een en ander zou gaan lopen en heb maar lijdzaam afgewacht. (natuurlijk had ik er ook zelf actiever achteraan kunnen gaan, maar daar gaat het nu niet over; de communicatie was matig)

Inmiddels ben ik (na heel veel gedoe en slechte of niet bestaande communicatie zoals het eerst overgezet worden en daarna pas de aankondiging ontvangen) wel overgestapt maar wacht nog op mijn opgebouwde beltegoed. Hopelijk is dat volgende maand eindelijk bijgeschreven. Tot nu toe is T-Mobile redelijk geweest door wat voor te schieten om te compenseren wat ik nu buiten mijn bundel (mocht) bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-12-2008 13:40 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:38:
[...]

De klantenservice is dicht nu :)
Dan wacht je een dag? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou toch kunnen dat iemand het weet hier? Ik heb al lang gezocht op internet gister en vandaag en kan het niet vinden, dan mag ik het toch wel hier vragen?
'Klantenservice bellen' zou je op bijna elke post hier kunnen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:52:
[...]

Het zou toch kunnen dat iemand het weet hier? Ik heb al lang gezocht op internet gister en vandaag en kan het niet vinden, dan mag ik het toch wel hier vragen?
'Klantenservice bellen' zou je op bijna elke post hier kunnen antwoorden.
Dat klopt en daar moderen we ook tegenaan. ;)

Sowieso zie je vaak dat (in verschillende topics) de meest simpele vragen worden geplaatst zonder dat men ook maar heeft geprobeerd om een antwoord van de provider te krijgen. Het minste wat je bij dit soort problemen kunt doen is even contact opnemen met een provider; gisteren was je al aan het zoeken, dan had je gisteren al contact met ze op kunnen nemen (T-mobile is gratis bereikbaar, het kost je alleen wat tijd). Je probleem lijkt me nou ook weer niet zo dringend dat het geen dagje kan wachten. :Y)
Want is het mogelijk om met je SIM van provider X te connecten met een accesspoint van provider Y? En hoe betaal je daar dan voor?
Dit is overigens niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:56:
[...]

Dat klopt en daar moderen we ook tegenaan. ;)

Sowieso zie je vaak dat (in verschillende topics) de meest simpele vragen worden geplaatst zonder dat men ook maar heeft geprobeerd om een antwoord van de provider te krijgen. Het minste wat je bij dit soort problemen kunt doen is even contact opnemen met een provider; gisteren was je al aan het zoeken, dan had je gisteren al contact met ze op kunnen nemen (T-mobile is gratis bereikbaar, het kost je alleen wat tijd). Je probleem lijkt me nou ook weer niet zo dringend dat het geen dagje kan wachten. :Y)

[...]

Dit is overigens niet mogelijk.
Ok, ik snap je punt. Ik ben meer van het zelf uitvinden en uitzoeken, en gisteren was ik nog niet ten einde raad. Nu ongeveer wel, en zoveel vertrouwen in helpdesks heb ik niet meer, vandaar :)
Zal ze morgen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De helpdesk van T-mobile staat over het algemeen goed bekend: ze zijn gratis te bereiken, je hebt ze snel aan de lijn en meestal krijg je bij je eerste telefoontje al een antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Copycat schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:05:
Zo ben nu aardig pissig :(

Ben ook Orange klant en al een poosje waardeloos te bereiken.Telefoontjes van geen enkel ander netwerk komen over. En als ik iemand bel stroomt mijn telefoon ineens over met smsjes van gemiste gesprekken.Waarna ik een poosje wel gebeld kan worden.

Dus heb ik net even met de klantenservice gebelt. En daar wordt doodleuk verteld dat dat komt omdat ik geen T-mobile klant ben. Want ik zit niet op het T-mobile netwerk wat mijn telefoon wel aangeeft trouwens.Als ik overstap wordt natuurlijk alles beter :O . En dan durven ze ook nog met een flutaanbieding te komen van maar 50% korting op een sim-only abonnement terwijl je bij webshops gewoon 25% krijgt, wat volgens haar natuurlijk helemaal niet kon. Het is dat ik nog dik € 600,- beltegoed over heb anders konden ze voor min part doodvallen.

Ook ik heb opgezegd ivm beëindiging webmail, natuurlijk werd dat afgewezen omdat ik er geen gebruik van maakte en nu dus ook gewoon niet kan. Op bezwaarschriften wordt helemaal niet gereageerd. Niks slechts over Orange maar T-mobile is een stinkbedrijf (dat moest ik even kwijt :+ )
Wordt denk ik toch maar een gang naar de geschillencommisie.

Iemand hier ook hetzelfde en werd het na overstappen beter :? Niet dat ik daar zin in heb maar je moet soms wel wat :(
Ja, volledig mee eens! Op 1 ding na dan... Op bezwaarschriften wordt wel gereageerd maar dan op een verkeerde manier! Ik had een brief gestuurd dat ik geen bereik meer had sinds Orange is uitgezet en of ze hier iets aan kunnen doen, daarop als reactie een brief dat m'n abonnement wordt opgezegd... Ze willen dus de Orange klanten simpelweg dumpen! Ook ik had hetzelfde verhaaltje dat ik Orange klant was en dat ik met klachten over het netwerk me bij Orange moest melden en niet bij T-Mobile. En die dame maar vol blijven houden dat ik met Orange bel en niet met T-Mobile, terwijl er toch duidelijk T-Mobile in mijn scherm staat en geen Orange NL. Ook zeiden ze dat de GSM antenne's niet overgenomen worden door T-Mobile, enkel de UMTS antenne's. Door anderen werd dit weer bestempeld als een broodje aap verhaal, maar dat is het toch niet aangezien de Orange BTS units voor GSM inmiddels zijn weggehaald en de UMTS BTS-kasten en antenne's zijn blijven staan! Dus geen verbetering van GSM, alleen UMTS. GSM netwerk wordt volledig afgebroken (tenminste in mijn omgeving). Arrogante houding van ze! Veel beloven maar niks waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Even voor mijn begrip: bestaat er nog een klantenservice van Orange? :?

(Ik dacht dat tegenwoordig alle mobiele zaken via T-mobile geregeld moesten worden. :S)

Ah: http://orange.t-mobile.nl/klantenservice/contact/ :$

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 21-12-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:33:
Ik ben laatst ook gebeld of ik mijn contract wilde overzetten naar T-Mobile. Dat heb ik gedaan en heb nu mijn nieuwe telefoon binnen. Mijn Orange abonnement loopt echter nog door tot 2 maart, ik gebruik dus nog mijn oude SIM en telefoonnummer.

Alleen op mijn N95 8GB staan standaard linkjes naar Web 'n walk van T-Mobile. Ook staan er alleen accesspoints in van T-Mobile. Dat werkt allemaal wel om te internetten, maar hoe wordt dit nu berekend dan?

Heb via de Orange site nog maar de Orange World bundel erbij genomen voor de laatste 3 maanden. Gaat al mijn internetverkeer dan standaard via Orange World nu?

Heb de instellingen opgezocht op de Orange-site voor Orange World, en die kon je gek genoeg niet laten SMS-en voor de N95 8GB, maar wel voor de gewone N95, heb het maar zo laten doen.

Ik heb nog nooit met mobielinternet gewerkt, dus snap het systeem nog niet zo. De Orange site is ook alles behalve duidelijk zeg...
Als je, accesspoints van T-Mobile Web 'n' Walk gebruikt, met een Orange Sim, dan werkt dat idd gewoon. Accespoint van T-Mobile is 'internet' Bij Orange wordt ook 'internet' gebruikt, alleen gaan de kosten dan niet alleen via Orange World, maar wordt er ook per KB gerekend. (kosten in jouw geval €1,50 per dag + KB kosten)

Je heb nu dus nog een Orange World bundel afgesloten? dan wordt het als volgt: €6,- per maand + data gebruik (eerste 25MB gratis) (omdat je nog steeds die T-Mobile settings gebruikt 'internet')
Als je nu de Orange World settings (accespoint WAP) gebruikt, dan is het data verkeer gratis (niet voor de applicaties op je telefoon die internet toegang gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

pven schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:50:
Even voor mijn begrip: bestaat er nog een klantenservice van Orange? :?

(Ik dacht dat tegenwoordig alle mobiele zaken via T-mobile geregeld moesten worden. :S)

Ah: http://orange.t-mobile.nl/klantenservice/contact/ :$
Jup :)

Maar ze weten daar niet wat ze willen :/

Toen ik erachter kwam dat de aanvraagde Orange->T-Mobile migratie niet doorgevoerd was, belde ik T-Mobile op. Na uitleggen situatie doorverbonden naar iemand van Orange om uiteindelijk weer iemand van T-Mobile aan de lijn te krijgen 8)7

Na dat telefoontje de lokale T-Mobile winkel maar bezocht...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! :)
Ik snap het nu helemaal. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Wat een drama!

Eerst stuur ik een brief met daarin wat ze aan de GSM dekking kunnen doen.
Krijg ik een brief terug dat m'n abo per 26-12 wordt opgezegd
ok, ook goed dacht ik. dus nieuw abo afgesloten bij BEN aangezien UMTS hier wel goed is
Nummerbehoud aangevraagd, maar afgewezen
reden volgens ben: Orange doet moeilijk, Ben adviseert met Orange te bellen
Ik bel met Orange, blijkt dat er een foute brief gestuurd is, dus helaas, heb 3 maanden opzegtermijn dus kan pas per 16-2 naar Ben. Ik zeg dat die brief bindend is, en hij zegt van niet. Foutje... Kan gebeuren volgens hem. Hij zegt nog dat als per ongeluk hij 500,- op m'n rekening stort dat ik dat dan ook terug moet betalen aangezien het een foutje van hem is. Mooi niet dus, maarja. Die arme stakker was vast verbitterd omdat hij nog bij Orange werkt en hij waarschijnlijk binnenkort moet wieberen omdat de Orange klantenservice wordt opgeheven.. >:)
Ik naar de T-Mobile shop en goed geholpen daar. Hij kwam met de melding dat ik nummerbehoud had aangevraagd op 16-12 en dat de oorspronkelijke datum van 26-12 dan niet meer geld en dat er opnieuw 3 maanden aan vastgeplakt worden vanaf het moment dat nummerbehoud wordt aangevraagd. In feite wordt er dus een nieuwe opzegging gedaan en wordt de oorspronkelijke opzegdatum van 26-12 verschoven. Vaag verhaal, maarja, 't zal wel. Hij kon in ieder geval niks voor me doen om die datum terug te zetten naar de oorspronkelijke 26-12. Moest helaas tot 16-2 uitzitten.
Vandaag (werken ze daar dan vandaag??) een mailtje gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd op 16-2.

En nu komt het leuke: Ik zet m'n telefoon aan en wat denk je?? "Registratie SIM-kaart mislukt"

Echt een puinhoop daar bij Orange! (ofja, wat er nog van over is....)

Maandag maar even een lang telefoontje plegen met die prutsers.... 8)7 |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:37

Robtimus

me Robtimus no like you

16-2? Bedoel je niet 16-3? Want 3 maanden later is pas maart, niet februari. Ik zit helaas in hetzelfde schuitje - geen lopend contract meer maar toch 3 maanden wachten tot ik eindelijk overgezet word. Tot die tijd zal ik mijn dagelijkse disconnect houden vrees ik.

Misschien is dit iets waar de regering naar kan kijken. Wel veel tijd en moeite steken in overstappen van Internet provider, maar zodra het mobiele providers betreft mogen die blijkbaar wel opeens een nummer 3 maanden lang gijzelen. Want dat is het in principe, als ik dat nummer niet had willen houden was ik al direct overgestapt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik weet niet wat ze bij T-Mobile aan het doen zijn, maar Orange->T-Mobile migratie poging 3 is ook niet gelukt...

Zal volgende maand de lokale T-Mobile winkel maar wéér even een bezoekje brengen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je contract in overleg eerder opgezegd is, kun je gewoon nummerbehoud aanvragen binnen 10 werkdagen. Bijvoorbeeld, in het T-Mobile nummerbehoud aanvraagsysteem kan de dealer (in dit geval T-Mobile shop) aanklikken: klant mag in overleg eerder weg. Jammer dat je zo verkeerd voorgelicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat nummerbehoud hebben ze dus voor de 3e keer geprobeerd.... Daardoor zou het Orange contract stoppen** (in september zou dat gebeuren) en op dat moment zou het aangevraagde T-Mobile abo beginnen, not!

1e poging is verdwenen in het systeem;
2e poging: fax (van T-Mobile shop naar hoofdkantoor(?)) met verzoek migratie opnieuw (proberen) door te voeren is ook spoorloos verdwenen, of niet aangekomen;
3e poging: Nieuw contract opgesteld, zelfde gedaan als poging 1, weer niet doorgevoerd....

**Het Orange abo was in september afgelopen, door die nummerbehoud verzoek zou dat Orange abo niet (stilzwijgend) verlengt worden maar omdat dat verzoek (3*) niet is aangekomen loopt het Orange abo gewoon door... Dus kan nog bellen :P .

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 26-12-2008 17:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik doelde op de 2 posts boven jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ok :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien een kick van een oud topic, maar hier past het wel het beste in. :)

Aangezien ik nog steeds mijn oude Orange SIM heb, maar nu alleen nog maar gebruik kan maken van het T-mobile netwerk, denkt mijn GSM (HTC TyTN2) dat ik de hele tijd aan het roamen ben.
Nu is dit op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat bepaalde applicaties telkens een waarschuwing geven daarvoor als ik bepaalde dingen doe op internet.
Vooral met het binnenhalen van de mail, krijg ik bij elke sync poging een waarschuwing.

Weet iemand of het misschien mogelijk is een SIM te krijgen, waardoor de GSM niet meer denkt te roamen en deze kleine irritaties weggenomen worden? Voor de rest ben ik namelijk nog steeds zeer tevreden met Orange op T-Mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gok dat je een nieuwe SIM-kaart kan krijgen, maar je provider is de enige die deze vraag met zekerheid kan beantwoorden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Helaas is er op dit moment niets mogelijk en aangezien mijn abonnement nog tot maart volgend jaar loopt, zal ik even geduld moeten hebben. :(
Wel zijn ze bezig om te zorgen dat het niet meer als roaming aangemerkt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hyp Hyper schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:38:
Inmiddels ben ik (na heel veel gedoe en slechte of niet bestaande communicatie zoals het eerst overgezet worden en daarna pas de aankondiging ontvangen) wel overgestapt maar wacht nog op mijn opgebouwde beltegoed. Hopelijk is dat volgende maand eindelijk bijgeschreven. Tot nu toe is T-Mobile redelijk geweest door wat voor te schieten om te compenseren wat ik nu buiten mijn bundel (mocht) bellen.
Tot op heden is er nog geen cent van mijn 250 euro Orange beltegoed bijgeschreven. Ze hebben wederom beloofd het op te lossen, maar er gebeurt vooralsnog niet veel...
Het lijkt er op dat ze hopen dat mensen het na een tijdje laten rusten of vergeten zodat ze bij elkaar een leuk bedragje kunnen afschrijven. Maar dat zal wel alleen de indruk zijn die ik ervan heb. O-)

Ik kan kort zijn over de overstapprocedure in het algemeen: waardeloos!
Het enige goede is dat de servicedesk gratis is...

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-02-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:22:
Het lijkt er op dat ze hopen dat mensen het na een tijdje laten rusten of vergeten zodat ze bij elkaar een leuk bedragje kunnen afschrijven. Maar dat zal wel alleen de indruk zijn die ik ervan heb. O-)
Gezien de vele verhalen waar het wél goed is gegaan, gok ik dat het ze niet om die €250,- van jou te doen zal zijn hoor, dat is echt peanuts op een bedrijfsomzet van een telco - dat voelen ze niet eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Roelant schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:03:
[...]

Gezien de vele verhalen waar het wél goed is gegaan, gok ik dat het ze niet om die €250,- van jou te doen zal zijn hoor, dat is echt peanuts op een bedrijfsomzet van een telco - dat voelen ze niet eens. ;)
Geen idee hoeveel mensen er gewoon niet piepen/opletten, maar aangezien het maar een indruk/gevoel is dat ik verder niet kan verdedigen, ga ik niet eens proberen het hard te maken. ;)
Vooralsnog ga ik er maar van uit dat het ooit (hopelijk snel) goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand ook of je een oude orange prepaid simkaart in een nieuwe t-mobile prepaid telefoon kan doen?

Het is nl. zo dat mijn moeder nu een orange prepaid mobieltje heeft en een nieuwe telefoon wil. Kan haar simkaart dan in een t-mobile locked phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Palomar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:15:
Weet iemand ook of je een oude orange prepaid simkaart in een nieuwe t-mobile prepaid telefoon kan doen?

Het is nl. zo dat mijn moeder nu een orange prepaid mobieltje heeft en een nieuwe telefoon wil. Kan haar simkaart dan in een t-mobile locked phone?
Nee, dit gaat niet lukken (ervanuitgaan dat t-mobile prepaid toestelletje gesimlockt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:22:
[...]
Ik kan kort zijn over de overstapprocedure in het algemeen: waardeloos!
Het enige goede is dat de servicedesk gratis is...
Mijn ervaringen met de overstap worden er ook niet beter op. In eerste instantie een mislukte migratie waardoor ik een paar maanden langer aan mijn oude Orange abo vast zat. De nieuw ingezette migratie lukte wel, maar na een paar maanden hebben ze mijn tijdelijke SIM (voor nummerbehoud) weer opnieuw geactiveerd en zijn ze begonnen om tweemaal per maand abonnements kosten af te schrijven. Duurde even voor dat uitgezocht was maar opgelost is het nog steeds niet. Kortom, in geval van problemen ben je het haasje. Zeker met een ietwat complex probleem, waarbij ze het niet direct aan de telefoon kunnen oplossen, kom je lastig verder. Ze beloven dan vaak om je later terug te bellen, maar dat gebeurd echt nooit.
Snap het niet zo goed dat ze niet wat beter zorgen dat dit soort zaken meteen goed opgelost worden. Elke keer opnieuw bellen en het probleem uitleggen kost zowel mij als T-mobile tijd en geld.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.