Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
je maakt mij nieuwsgierig. kan je wat meer vertellen. ik hoor mij al aan de ks zeggen: "ik hoorde iets van een gerucht".Pretorian_ schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:43:
goed nieuws voor iphone gebruikers: er is eindelijk een oplossing om je orange sim in een iphone te gebruiken. ze bellen je zelf van t-mobile. of bel zelf ff met de KS zoals ik deed.
dus plz.........meer info
Helemaal mee eens...Helsie schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:56:
Zouden ze besluiten om gewoon alle Orange gebruikers maar eenvoudig te laten opzeggen danwel overstappen? Is wel zo overzichtelijk voor hen als organisatie, lijkt me...
[ Voor 87% gewijzigd door 4tune op 01-09-2008 21:14 ]
geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:51:
[...]
je maakt mij nieuwsgierig. kan je wat meer vertellen. ik hoor mij al aan de ks zeggen: "ik hoorde iets van een gerucht".
dus plz.........meer info
Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?
Verwijderd
Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?[/i]
zo bedoelde ik 't helemaal niet hoor.
maar ik kom liever met een paar feiten aan bij een ks, als met het het verhaal "ik las iets op een forum".
heb jij al iets meer gehoord van t-mobile en waneer was je migratie officieel geplant ?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 10:07 ]
Verwijderd
Inderdaad voor hun wel overzichtelijker, maar het kost ze wel een hoop winst. En vermoedelijk is de investering om alle Orange klanten aan hun abo te houden een stuk minder dan de winst die ze daarmee kunnen innen.
tja dude...je hoeft het niet te doen van mij ;-) Ik heb gebeld en het is bevestigd. Je kunt toch gewoon zeggen dat je een unlock code wilt hebben voor je orange sim op de iphone? zeggen ze ja dat kan, dan zit je goed. zeggen ze nee dan zeg je dat je je dan vergist hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:23:
[i]geen gerucht hoor, officieel bericht. KS zei: "oh ja, even het bericht erbij pakken. Ja hier staat het. Ik zal mijn collega bij T-mobile waarschuwen dat ze u bellen."
Dus, gewoon 1200 bellen en vragen. Ik loop hier toch niet te liegen?[/i]
zo bedoelde ik 't helemaal niet hoor.
maar ik kom liever met een paar feiten aan bij een ks, als met het het verhaal "ik las iets op een forum".
heb jij al iets meer gehoord van t-mobile en waneer was je migratie officieel geplant ?
Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik het contract opzeg en een mooi los abonnement neem waar flinke korting op zit, zo heb ik mijn gsm alsnog goedkoop (:
Heeft hoofdzakelijk 2 redenen. 1: Het kosten aspect natuurlijk. 2: sinds het netwerk van orange en t-mobile één is geworden is mijn bereik op meerdere plaatsen een stuk minder geworden en ik heb zelfs soms helemaal geen bereik...
Is het overigens nu wel nog mogelijk om nummerbehoud te kiezen indien ik op 1 oktober overstap?
[ Voor 7% gewijzigd door Spurlie op 03-09-2008 22:14 ]
Dat moet, volgens de opta zijn ze daartoe verplicht. Je kan volgens mij 2 dingen doen:Spurlie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:12:
Ik kreeg vandaag een brief van T-mobile dat de randvoorwaarden van mijn orange music abonnement flink veranderd worden. Ze zouden een mooi aanbod hebben of ik kan per 1 oktober het contract kostenloos ontbinden.
Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik het contract opzeg en een mooi los abonnement neem waar flinke korting op zit, zo heb ik mijn gsm alsnog goedkoop (:
Heeft hoofdzakelijk 2 redenen. 1: Het kosten aspect natuurlijk. 2: sinds het netwerk van orange en t-mobile één is geworden is mijn bereik op meerdere plaatsen een stuk minder geworden en ik heb zelfs soms helemaal geen bereik...
Is het overigens nu wel nog mogelijk om nummerbehoud te kiezen indien ik op 1 oktober overstap?
Of een brief sturen/bellen om aan te geven dat je het over wilt laten zetten naar een prepaid kaart, zodat je later het nr kan laten porteren.
Of een brief sturen waar je aangeeft niet akkoord te gaan met de voorwaarden, maar dat het niet direct per 1 oktober beëindigd moet worden omdat je je nummer wilt laten overnemen door een andere aanbieder.
Verwijderd
Weet iemand ook wat er met je beltegoed gebeurd als je opzeg, ik heb nog circa 75,00 euro
beltegoed.
Verwijderd
thx voor je info. ik heb mij dinsdagmorgen 09.00uur aangemeld. hoop dus morgen wat te horen.Pretorian_ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:58:
@unicorn: ik ben zojuist gebeld, T-mobile zet iets voor me klaar in iTunes. Moet wat handelingen verrichten en dan kan ik bellen met de orange sim.
ter info : andere berichtgeving hierover is te volgen op http://www.iphoneclub.nl/...verzoek-ook-in-iphone-3g/
Om laten zetten naar een prepaid kaart.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:14:
Heb brief gehad van T mobile dat ik per 1 oktober kosteloos kan opzeggen.
Weet iemand ook wat er met je beltegoed gebeurd als je opzeg, ik heb nog circa 75,00 euro
beltegoed.
Ik heb zelf ook de brief gekregen. Heel mooi aangezien ik een tweejarig abo had afgesloten op het laatste moment. Betaalde de eerste drie maanden slechts 17.50. Heb dus een HTC Touch Cruise gekregen voor slechts EUR 122,50 en gratis gebeld.
Nu maar eens uitzoeken of ik overstap naar kpn of vodafone. Bereik is tegenwoordig belabberd in de grensstreek. En ik heb een goedkope laptop nodig.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Omdat ik al een tijdje zat te denken om deze SE te nemen heb ik het maar gedaan, 2 jaar dat abo vind ik wel prima. Heb nu ook 2 jaar m'n SE W810 gehad.
Meer mensen die van deze aanbieding gebruik hebben gemaakt? Kan ik m'n foontje binnen een week thuis verwachten?
bij activatie moet je een wel 3g en dataroaming ff aanzetten.
Per 25-08 is mijn abonnement afgelopen bij Orange en is mijn nummer geporteerd naar Telfort. Nu kreeg ik vandaag een sms dat er een rekening zou komen van 30 euro. Dat is voor mijn doen vrij hoog en ik wil dus die rekening in detail zien.
inloggen via http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/ wil niet, want volgens mij hebben ze orange.nl helemaal uitgezet. De klantenservice van T-mobile kan mij ook niet helpen omdat ik niet in hun systeem sta en het telefoonnummer wat weergegeven staat op http://orange.t-mobile.nl/klantenservice/contact/ neemt na een uur (60 minuten!) niet op en ik heb het maar opgegeven.
Nu wil ik toch die rekening somehow krijgen, dus weet iemand misschien een adres waar ik een brief naar toe kan sturen met het verzoek tot het inzien van de rekening of een ander telefoonnummer dan 0628670800 / 0628500777, wat in gebruik is en waar ook door een Orange medewerker opgenomen gaat worden?
Ik heb niet veel zin de betaling te storneren. Het levert alleen heel veel gezeik op en ik wil geen aantekening waar dan ook hebben.
In het uiterste geval doe ik het wel en moeten ze me echt een brief gaan sturen met contactgegevens of een rekening, maar ik los het liever op een redelijke wijze op.
Orange Nederland NV
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
web-mail.nlmb@orange.nl (reactietijd: ca. 10 dagen)
Je kan ook nog het volgende doen:
-> t-mobile.nl -> service en contact -> stel een vraag -> invoer:[klacht] -> kies: [waar kan ik mijn klacht indienen] -> kies [Nee, stuur mijn vraag via e-mail door naar T-Mobile Klantenservice] -> Kies [Klacht] -> Kies [Klantenservice] -> Kies [Afhandeling van verzoeken] of [Bereikbaarheid].
Nu dien je dus niet een klacht in, maar een klacht over de afhandeling van je (eerdere) klacht. Hiermee sta je juridisch "iets "sterker, wanneer het nodig mocht zijn om de incasso te blokkeren.
[ Voor 52% gewijzigd door robert-630 op 08-09-2008 14:51 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde sms-je gehad, maar ik kon wel inloggen op mijnorange. Daar stond keurig netjes een rekening van 0,00 euro en dat voor betreffende rekening geen betaling is verschuldigd. Ik vermoed daarom dat het sms-je een fout is.mediabeast schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:09:
De situatie:
Per 25-08 is mijn abonnement afgelopen bij Orange en is mijn nummer geporteerd naar Telfort. Nu kreeg ik vandaag een sms dat er een rekening zou komen van 30 euro. Dat is voor mijn doen vrij hoog en ik wil dus die rekening in detail zien.
Ik heb ook zojuist een smsje gehad, dat m'n rekening 49.91euro bedroeg. Online staat er ook een rekening met een bedrag van nul euro. (opvragen rekening lukt me nu helaas niet meer)Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:51:
[...]
Ik heb hetzelfde sms-je gehad, maar ik kon wel inloggen op mijnorange. Daar stond keurig netjes een rekening van 0,00 euro en dat voor betreffende rekening geen betaling is verschuldigd. Ik vermoed daarom dat het sms-je een fout is.
Vreemd zooitje bij Orange.
Het bedrag zou media 12-08-2008 afgeschreven worden, dat is al 3 weken geleden.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Via welke link kan jij dan wel inloggen? http://www.mijnorange.orange.nl/cgi-bin/portalogin.pl, doet al tijden niets bij mij en daar word ik naar toe doorgelinkt.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:51:
[...]
Ik heb hetzelfde sms-je gehad, maar ik kon wel inloggen op mijnorange. Daar stond keurig netjes een rekening van 0,00 euro en dat voor betreffende rekening geen betaling is verschuldigd. Ik vermoed daarom dat het sms-je een fout is.
Ik heb vanochtend via deze link m'n rekening kunnen zien, helaas lijkt het nu niet meer te werken.mediabeast schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:05:
[...]
Via welke link kan jij dan wel inloggen? http://www.mijnorange.orange.nl/cgi-bin/portalogin.pl, doet al tijden niets bij mij en daar word ik naar toe doorgelinkt.
http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/
Verwijderd
Krijg vandaag een smsje dat m'n rekening deze maand 40 euro bedraagt ipv de normale 20.
Heb vorige week m'n abo verlengd... ik denk dat het een foutje is.
http://mobiel.orange.nl/mijn_account/ werkt niet als ik wil inloggen.

Dat is weird. Ik heb namelijk ook Alice en bij mij werkt het dus ook al maanden nietVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:13:
Ik kan inloggen met mobiel internet van Vodafone op mijn laptop. Inloggen via mijn isp Alice lukt al maanden niet!
Via een proxy ( http://schoolbrowse.info/ ) kom ik er wel op, maar de Orange site is zo crappy dat ik alleen de laatste rekening kan opvragen. Helaas wil ik de op een na laatste rekening ook zien
Heb overigens Alice maar een mailtje gestuurd over dit probleem.
ik kreeg trouwens ook een sms dat mijn rekening *bla* was en dat mijn nieuwe maand was ingegaan terwijl ik morgen overgezet wordt naar T-mobile. cute...
[ Voor 51% gewijzigd door Pretorian_ op 08-09-2008 21:42 ]
Lastig, want aanmelden maakt het alleen voor Roaming en veranderd het na een tijdje weer naar dutchtone
let the past be the past.
Ik heb het idee dat het niet overal meer werkt. Op de ene lokatie kom ik er met geen mogelijkheid meer op terwijl het elders nog steeds werkt. Verschilt het misschien per mast of zo? (geen verstand van)Pretorian_ schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:41:
weet iemand of orange world nog werkt? wap.orange.nl geeft niets bij mij.
ik kreeg trouwens ook een sms dat mijn rekening *bla* was en dat mijn nieuwe maand was ingegaan terwijl ik morgen overgezet wordt naar T-mobile. cute...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik ookSPee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:18:
Ik kreeg net een bericht van T-Mobile om NU mijn telefoon handmatig op hun netwerk te zetten, anders kon ik niet meer bellen (gold alleen voor NL).
Maar thuis heb ik met T-Mobile geen bereik, en met Orange wel. Ik dacht dat ze de netwerken samen hadden gevoegd?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
weet iemand of je bij T-mobile net als bij orange je bundel elke maand kan wijzigen ??
bijv . van orange free 20 naar orange free 30 in een drukke maand en weer terug of naar free 15 in een rustige maand
* JAMF is nog in twijfel om naar T-mobile over te stappen als het Orange abo afgelopen is
en heb ook nog geen goed aanbod gehad van T-mobile

Als T-mobile nu zou komen met korting op abo, web'n'walk plus voor half geld en een HTC touch pro

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Nee, bij TM mag je dat dus niet; WEL naar boven (20 =-> 30) maar niet terug...the real JAMF schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:28:
Ik heb er ook goed de balen van, mijn telefoon staat de godganse dag tussen t-mobile en orange te switchen met als gevolg dat mijn batterij snel leeg is..
weet iemand of je bij T-mobile net als bij orange je bundel elke maand kan wijzigen ??
bijv . van orange free 20 naar orange free 30 in een drukke maand en weer terug of naar free 15 in een rustige maand
* JAMF is nog in twijfel om naar T-mobile over te stappen als het Orange abo afgelopen is
en heb ook nog geen goed aanbod gehad van T-mobile![]()
![]()
Als T-mobile nu zou komen met korting op abo, web'n'walk plus voor half geld en een HTC touch prozou ik er best willen blijven
Cock flavored soup mix
Ik kreeg dus gisteren een berichtje dat er 48 euro op 12 september afgeschreven wordt. Een uur later krijg ik een berichtje dat op 10 september er 44 euro afgeschreven wordt.
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat ik voor zoveel de afgelopen maanden heb verbelt, maar je kunt dus ook niet meer bij je rekeningen kijken online.
Dat probleem heb ik ook. Telefoon steeds gloeiend heet en batterij bijna leeg.the real JAMF schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:28:
Ik heb er ook goed de balen van, mijn telefoon staat de godganse dag tussen t-mobile en orange te switchen met als gevolg dat mijn batterij snel leeg is..
Het is duidelijk dat Orange aan het rommelen is met de facturen. Zal wel goedkomen uiteindelijk.Arunia schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:03:
..
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat ik voor zoveel de afgelopen maanden heb verbelt, maar je kunt dus ook niet meer bij je rekeningen kijken online.
Eerst kreeg ik een sms dat m'n rekening 44 euro bedroeg, de volgende dag een sms met 0 euro... Ik ga ervanuit dat er gewoon 2x 20 euro wordt afgeschreven voor de 2 maanden... zoals normaal.
Ik zie overigens dat er nog niks is afgeschreven. Dus, ze zullen wel dat enkele bedrag afschrijven op de 12e. Gelukkig. Anders was ik meteen blut geweest.
www.gsmtopdeal.nl zeer interessant met best leuke toestellen (wel oude toestellen).the real JAMF schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:28:
en heb ook nog geen goed aanbod gehad van T-mobile![]()
![]()
Als T-mobile nu zou komen met korting op abo, web'n'walk plus voor half geld en een HTC touch prozou ik er best willen blijven
Mischieen de moeite waard.
Hmm, misschien is dat bij mij ook de reden, dat m'n batterij sinds 1á2 weken binnen 3 dagen leeg is.the real JAMF schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:28:
Hmm, niet gehad, maar ik werd dan ook automatisch overgezet naar het T-Mobile netwerk waardoor er nu een roaming symbool op 't schermpje staat...SPee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:18:
Ik kreeg net een bericht van T-Mobile om NU mijn telefoon handmatig op hun netwerk te zetten, anders kon ik niet meer bellen (gold alleen voor NL).
Lastig, want aanmelden maakt het alleen voor Roaming en veranderd het na een tijdje weer naar dutchtone
Mams d'r foon zit nog steeds op Orange z'n netwerk, benieuwd wanneer die overgezet wordt.
Zitten blijkbaar nog wel bugs in het hele gebeuren. Mijn neef belde vanmiddag mijn 06 en kreeg te horen dat mijn nummer niet bestond ofzo. Vanaf huistelefoon ben ik gewoon bereikbaar
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb mijn telefoon maar op Handmatig gezet, dus hij blijft voorlopig op T-Mobile.
Wat ik wel heb, is dat ik sinds enige tijd niet meer kon SMS-en. Niet via oude het Orange nummer, maar inmiddels werkt het wel via het T-Mobile nr.
Ik zat te kijken of ik naar een T-Mobile prepaid kon overstappen, maar bij de vragen staat doodleuk: wel eerst je beltegoed opmaken.
Dus eerst mijn tegoed opmaken en dan een nieuwe telefoon (en misschien ook een nieuwe provider).
let the past be the past.
Maar heb Orange sim he, mischien dat die dat roaming symbool veroorzaakt omdat ik nu op 't T-Mobile netwerk zit?
Sinds het overzetten werkt UMTS trouwens weer**
** UMTS mast van Orange hier is al paar maanden stuque, dus was blij toen ik overgezet was
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 10-09-2008 20:23 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb ook een Orange sim, maar ik heb het precies andersom, ik heb veel minder 3G bereik (bijna nooit, tenzij er toevallig een orange mast in de buurt is )Raven schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:
HTC TyTn II, unbranded....
Maar heb Orange sim he, mischien dat die dat roaming symbool veroorzaakt omdat ik nu op 't T-Mobile netwerk zit?
Sinds het overzetten werkt UMTS trouwens weer**en zie nu ook continu een Htje op het scherm wat ik eerder nooit had.
offtopic:
** UMTS mast van Orange hier is al paar maanden stuque, dus was blij toen ik overgezet was
Een H'tje heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan het mijn telefoon (N73) liggen.
Toch maar eens een mailtje sturen aan T-mobile wat ze voor bedoelingen hebben met Orange klanten.
TBC
Verwijderd
Dat Roaming tekentje zie je bij elk netwerk anders dan die van Orange, dus ook die van T-MobileRaven schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:
HTC TyTn II, unbranded....
Sinds het overzetten werkt UMTS trouwens weer**en zie nu ook continu een Htje op het scherm wat ik eerder nooit had.
offtopic:
Verder had Orange inderdaad geen HSDPA (waar die H voor staat) en T-Mobile wel. Je snelheid wordt echter nog wel geknepen tot de normale Orange snelheid (128kb/s ongeveer), waardoor je dus geen snelheidsverbetering hebt.
Ik had juist de laatste paar maanden helemaal géén 3G bereik, nou geen... Zo nu en dan wel maar wegvallende gesprekken. Orange helpdesk gemailt, denken ze dat het een dekkingprobleem is. Had voorheen continu 80< % bereik dus dat was het niet.the real JAMF schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:48:
[...]
Ik heb ook een Orange sim, maar ik heb het precies andersom, ik heb veel minder 3G bereik (bijna nooit, tenzij er toevallig een orange mast in de buurt is )
Een H'tje heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan het mijn telefoon (N73) liggen.
Toch maar eens een mailtje sturen aan T-mobile wat ze voor bedoelingen hebben met Orange klanten.
TBC
Toen de T-Mobile winkel binnengestapt, die van Orange was gesloten... , en daar bleek dat de UMTS mast stuque is en ik niet de enige was die er last van had.
Sinds ik over ben gezet is alles ok
Weer uitstekend bereik, en zelfs HSDPA
Zo'n idee had ik al.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:59:
[...]
Dat Roaming tekentje zie je bij elk netwerk anders dan die van Orange, dus ook die van T-Mobile
Verder had Orange inderdaad geen HSDPA (waar die H voor staat) en T-Mobile wel. Je snelheid wordt echter nog wel geknepen tot de normale Orange snelheid (128kb/s ongeveer), waardoor je dus geen snelheidsverbetering hebt.
Die verdwijnt dus als het goed is zodra ik een T-Mobile sim plaats? Heb die al liggen, maar is wachten totdat dit abo voorbij is, nummer wordt overgezet, en T-Mobile sim actief wordt gemaakt.
Ah ok. Geknepen jah? Niks van gemerkt... Naar mijn gevoel gaat het surfen zelfs sneller
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 10-09-2008 21:14 ]
Oscar Wilde
Ik heb afgelopen vrijdag een kaartje op de bus gedaan waarin ik aangaf m'n abo te verlengen bij T-mobile... iemand enig idee wanneer ik m'n bevestiging + nieuwe telefoon thuis kan verwachten?
Verwijderd
Slomer zal het sowieso niet gaan, maar je snelheid wordt ingekort tot de Orange snelheid. Wel is de responsetijd van HSDPA korter geloof ik, waardoor je eerder begint met het downloaden van de data die je hebt aangeklikt; de snelheid waarmee je die download, is echter nog net zo snel als via Orange UMTS =)Raven schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:13:
Zo'n idee had ik al.
Die verdwijnt dus als het goed is zodra ik een T-Mobile sim plaats? Heb die al liggen, maar is wachten totdat dit abo voorbij is, nummer wordt overgezet, en T-Mobile sim actief wordt gemaakt.
Ah ok. Geknepen jah? Niks van gemerkt... Naar mijn gevoel gaat het surfen zelfs sneller
Orange abo verloopt 8-11 - nog effe gauw teruggeknalt naar Free15 - makkelijker op te maken vóór einde abo.
En van het weekend maar eens een Vodafone met I-net blox nemen
Heb ik nog mooi een paar mnd om Orange op te zeggen en nummerportering te gebruiken.
* JAMF was origineel BEN abonnee, toe dat T-mobile werd gauw naar Orange gegaan, en nu weer WEG VAN T-Mobile

Ok.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:23:
[...]
Slomer zal het sowieso niet gaan, maar je snelheid wordt ingekort tot de Orange snelheid. Wel is de responsetijd van HSDPA korter geloof ik, waardoor je eerder begint met het downloaden van de data die je hebt aangeklikt; de snelheid waarmee je die download, is echter nog net zo snel als via Orange UMTS =)
Bedenk me trouwens net iets.... Mischien voelt het sneller aan daar ik een tijdje met GPRS heb moeten surfen wegens niet werkend UMTS hier in Enschede
Oscar Wilde
[ Voor 87% gewijzigd door stin op 11-09-2008 18:37 ]
Verwijderd
Meende al zoiets gelezen te hebben, daardoor waren mijn laatste twee woorden ook Orange UMTSRaven schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:32:
[...]
Ok.
Bedenk me trouwens net iets.... Mischien voelt het sneller aan daar ik een tijdje met GPRS heb moeten surfen wegens niet werkend UMTS hier in Enschede
Oscar Wilde
[ Voor 49% gewijzigd door Arunia op 12-09-2008 08:22 ]
Weet je zeker dat dit wel mogelijk is? (heb je een bron hiervan?)The Dolf schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 07:05:
[...]
Om laten zetten naar een prepaid kaart.
Een dag voor mijn vakantie (6 juli) vroeg ik ze dit ook al aan de telefoon,
en de melpdeskmedewerker vertelde mij dat het helaas niet mogelijk was.
Ik heb trouwens nog een kleine €750 aan beltegoed..
Dat weet ik heel zeker. Heb het vij maanden geleden nog gedaan. En morgen gaat er een brief de deur uit om het nog een keer te doen.Opa_vertelt schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:46:
[...]
Weet je zeker dat dit wel mogelijk is? (heb je een bron hiervan?)
Een dag voor mijn vakantie (6 juli) vroeg ik ze dit ook al aan de telefoon,
en de melpdeskmedewerker vertelde mij dat het helaas niet mogelijk was.
Ik heb trouwens nog een kleine €750 aan beltegoed..
Gezocht!
Router
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Over het behoud van beltegoed. Het heeft ook enorm te maken met hoe je het formuleerd in je brief (vriendelijk of vijandig) en hoe de pet van de beantwoorder staat.wcduck schreef op maandag 15 september 2008 @ 07:33:
Ik heb het omzetten naar prepaid de afgelopen maanden bij wel 5 mensen laten doen. Dit is echt geen probleem. Of je je beltegoed behoudt is een andere vraag: dit hangt af wanneer je abonnement is gestart. Is dit langer dan 2,5 jaar, dan mag het nog.
Gewoon altijd proberen.
Het omzetten naar prepaid zijn ze overigens verplicht aangezien dat de manier is om je nummer te behouden.
Gezocht!
Router
[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-09-2008 12:18 ]
zat even te zoeken en kwam dit topic tegen. ik kan instellen wat ik wil, maar krijg geen verbinding.
het rare is: als ik de sim in een andere (unlocked motorola v8) telefoon steek, krijg ik meteen verbinding?
als ik probeer via netwerklijst met t-mobile te verbinden lukt dat dus ook niet, krijg "alleen SOS" en dat was het dan
iemand een idee?
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Zet je netwerk instellingen op handmatig en selecteer dan t-mobile. Mocht dat niet werken dan zou ik je aanraden om een nieuwe sim te bestellen. Dat moet je ervoor over hebben omdat een nieuwe Orange sim 25 euro kostJarlSX schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:15:
heb hier een motorola Pebl, met Orange sim (abbo). al enkele weken problemen met verbinden.
zat even te zoeken en kwam dit topic tegen. ik kan instellen wat ik wil, maar krijg geen verbinding.
het rare is: als ik de sim in een andere (unlocked motorola v8) telefoon steek, krijg ik meteen verbinding?
als ik probeer via netwerklijst met t-mobile te verbinden lukt dat dus ook niet, krijg "alleen SOS" en dat was het dan
iemand een idee?
Ik wil sowieso m'n oude nummer houden, dat staat ook op de site en stond ook in de formulieren... dus wat moet ik met het nieuwe simkaartje doen? Ik gok dat over 2 maanden m'n oude simkaartje niet meer werkt en m'n nummer dan wordt overgezet naar het nieuwe kaartje?
Iemand die hier meer van weet?
Ik heb ook mijn Orange abbo verlengd, maar dan met een Sim-only van T-mobile. Ik wilde ook mijn oude nummer behouden, en dat is prima gelukt! Bij mij stuurden ze eerst de nieuwe sim, vervolgens (een paar dagen later ofzo) een brief wanner mijn oude nummer overgezet zou worden op 't nieuwe sim-kaartje.. Ik zou nog even geduldig bij je brievenbus gaan zitten dus!Victorio schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:36:
Ik heb laatst m'n Orange abo laten verlengen bij T-mobile. Verliep prima... maar kreeg samen met m'n nieuwe telefoon ook een nieuw simkaartje thuis (nieuw nummer).
Ik wil sowieso m'n oude nummer houden, dat staat ook op de site en stond ook in de formulieren... dus wat moet ik met het nieuwe simkaartje doen? Ik gok dat over 2 maanden m'n oude simkaartje niet meer werkt en m'n nummer dan wordt overgezet naar het nieuwe kaartje?
Iemand die hier meer van weet?
Ik heb alleen mijn resterende Orange-beltegoed nog niet op mijn T-mobile Flex abbo bijgeschreven staan.. Morgen maar eens achteraan bellen.
Ah ok. Zo iets verwachtte ik al. Het nieuwe nummer dat nu bij het nieuwe kaartje hoort wordt dus overschreven zeg maar... ik wacht het wel af. Voorlopig gewoon m'n oude (DutchtoneMakkie80 schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:13:
[...]
Ik heb ook mijn Orange abbo verlengd, maar dan met een Sim-only van T-mobile. Ik wilde ook mijn oude nummer behouden, en dat is prima gelukt! Bij mij stuurden ze eerst de nieuwe sim, vervolgens (een paar dagen later ofzo) een brief wanner mijn oude nummer overgezet zou worden op 't nieuwe sim-kaartje.. Ik zou nog even geduldig bij je brievenbus gaan zitten dus!Als je er zeker weten om verzocht hebt om je oude nummer te behouden, dan zal 't wel goed komen allemaal...
Ik heb alleen mijn resterende Orange-beltegoed nog niet op mijn T-mobile Flex abbo bijgeschreven staan.. Morgen maar eens achteraan bellen.
Ik heb nog 72 euro aan belbundeltegoed dus hoop wel dat dat ook netjes wordt overgezet.
nu blijkt toch de telefoon stuk te zijn, in een andere telefoon doet de sim het nu wel
vreemd, nog nooit gehad, telefoon kan gewoon aan en uit gezet worden, vraagt netjes de pin bij aanzetten, maar vervolgens vindt ie nooit een signaal. bovendien is de batterij (nieuwe gehaald, en een nieuwe lader) binnen 12 uur leeg.
weird
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Waarschijnlijk is er dan iets mis met de antenne, dat verklaart ook, waarom de batterij zo snel leeg is, hij blijft nu naar het netwerk zoeken.JarlSX schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:11:
@iSneaker: handmatig instellen had ik geprobeerd, hielp niks
nu blijkt toch de telefoon stuk te zijn, in een andere telefoon doet de sim het nu wel
vreemd, nog nooit gehad, telefoon kan gewoon aan en uit gezet worden, vraagt netjes de pin bij aanzetten, maar vervolgens vindt ie nooit een signaal. bovendien is de batterij (nieuwe gehaald, en een nieuwe lader) binnen 12 uur leeg.
weird
Bij mij gaat het vooralsnog gigantisch mis. Maandje geleden al sim ontvangen maar geen brief gekregen wanneer mijn nummer zal worden overgezet. Vandaag een brief dat mijn huidige provider (Orange) niet akkoord gaat met het porteren van mijn nummer naar T-Mobile.Makkie80 schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:13:
[...]
Ik heb ook mijn Orange abbo verlengd, maar dan met een Sim-only van T-mobile. Ik wilde ook mijn oude nummer behouden, en dat is prima gelukt! Bij mij stuurden ze eerst de nieuwe sim, vervolgens (een paar dagen later ofzo) een brief wanner mijn oude nummer overgezet zou worden op 't nieuwe sim-kaartje.. Ik zou nog even geduldig bij je brievenbus gaan zitten dus!Als je er zeker weten om verzocht hebt om je oude nummer te behouden, dan zal 't wel goed komen allemaal...

Volgens het callcenter ligt het aan een 'storing' en zal het nummer later worden overgezet. Wanneer weten ze niet en ze sturen als het zover is een sms'je naar de nieuwe simkaart.... Handig allemaal.

Met Orange sim?Hyp Hyper schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:18:
Sinds gisteren ben ik niet meer 'roaming' op het T-Mobile net. Eens kijken of ik nu 'thuis' blijf.
Zit zelf nog wel "roaming" op 't T-Mobile net
Oscar Wilde
Ja.. afwisselend roaming en niet-roaming.Raven schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:53:
[...]
Met Orange sim?
Zit zelf nog wel "roaming" op 't T-Mobile net
Verwijderd
ik heb 1200 gebelt maar dan kan ik niet verder komen dan het computer stem.
Verwijderd
Optie 1, daarna dat je je gegevens wilt veranderen.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:54:
heeft iemand een email adres van de helpdesk of een nummer waarbij je iemand kan spreken?
ik heb 1200 gebelt maar dan kan ik niet verder komen dan het computer stem.
Verwijderd
Ik heb 2 maanden ongevraagd buiten mijn mijn bundel gebeld (en geen mogelijkheid gehad voor Orange Extra) om dat het aansluiten niet goed ging ofzo.
Dit zou vergoed worden maar ik heb nog niks gezien.
En nu heb ik een rekening van 33 euro (al afgeschreven) terwijl ik 12.50 hoor het betalen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 18:15 ]
Aangezien Orange hier in de omgeving veel beter was had ik toen voor Orange gekozen. Na de overname ging ik er helemaal vanuit dat dat wel goed zou komen en dat T-Mobile de antenne's van orange overnam. De klantenservice wist mij te melden dat er geen verbeteringen aankwamen en dat de antenne's afgebroken werden. Ook wist zij mij te vertellen dat ALLEEN de UMTS antenne's overgenomen werden en dat er in GSM niet verder geinvesteerd werd omdat het T-mobile GSM netwerk zo goed was dat er niets meer te verbeteren was!
Ga maar een brief schrijven denk ik...

Dat is vreemd, ik heb een orange abo en had net geen ontvangst. Heb mijn telefoon opnieuw opgestart en heb nu ineens weer verbinding met het orange netwerk (en niet met t-mobile) Terwijl ik de afgelopen maanden alleen T-mobile roaming gehad heb. Ik zie trouwens wel dat ik HSDPA ontvangst heb, wat ik met orange voorheen nooit had (en door hen volgens mij ook niet ondersteund wordt)..The Stimp! schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:16:
Sinds eergisteren kan ik niet meer op het Orange netwerk. Gebeld met de klantenservice, wat blijkt, het netwerk is vanaf nu afgesloten voor Orange abonnees, en wordt afgebroken! De beloofde verbeteringen zijn inmiddels allemaal doorgevoerd. Maar T-Mobile heeft zich niet aan hun woord gehouden want ik heb hier geen bereik van T-Mobile en wel volle bak van Orange, en de afspraak was dat ze het netwerk zouden verbeteren dmv de Orange antenne's. Een rondje netmonitor op m'n Nokia 3410 leerde me dat ze de GSM frequenties van Orange (m'n prepay kaartje kan nog wel op Orange netwerk) dus niet gebruiken voor het T-Mobile netwerk.
Aangezien Orange hier in de omgeving veel beter was had ik toen voor Orange gekozen. Na de overname ging ik er helemaal vanuit dat dat wel goed zou komen en dat T-Mobile de antenne's van orange overnam. De klantenservice wist mij te melden dat er geen verbeteringen aankwamen en dat de antenne's afgebroken werden. Ook wist zij mij te vertellen dat ALLEEN de UMTS antenne's overgenomen werden en dat er in GSM niet verder geinvesteerd werd omdat het T-mobile GSM netwerk zo goed was dat er niets meer te verbeteren was!![]()
Hier precies zo, geen verbinding meer met het t-mobile netwerk (roaming) dus de telefoon opnieuw opgestart. Krijg weer een verbinding met Orange netwerk, en de melding dat de sim-kaartregistratie is mislukt. Zit nog met een dutchtone sim. Kan op het moment niet eens meer bellen.The_Fes schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:39:
[...]
Dat is vreemd, ik heb een orange abo en had net geen ontvangst. Heb mijn telefoon opnieuw opgestart en heb nu ineens weer verbinding met het orange netwerk (en niet met t-mobile) Terwijl ik de afgelopen maanden alleen T-mobile roaming gehad heb. Ik zie trouwens wel dat ik HSDPA ontvangst heb, wat ik met orange voorheen nooit had (en door hen volgens mij ook niet ondersteund wordt)..
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zit hier gewoon nog op het orange netwerk hoor. Bij mij staat Orange bovenaan om te pakken. En ik zit vaker op Orange dan t-mobile. Enkel in de randstad pakt hij T-mobile aangezien ze daar HSDPA masten hebben. Maar thuis zit ik gewoon op een orangemast.The Stimp! schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:16:
Sinds eergisteren kan ik niet meer op het Orange netwerk. Gebeld met de klantenservice, wat blijkt, het netwerk is vanaf nu afgesloten voor Orange abonnees, en wordt afgebroken! De beloofde verbeteringen zijn inmiddels allemaal doorgevoerd. Maar T-Mobile heeft zich niet aan hun woord gehouden want ik heb hier geen bereik van T-Mobile en wel volle bak van Orange, en de afspraak was dat ze het netwerk zouden verbeteren dmv de Orange antenne's. Een rondje netmonitor op m'n Nokia 3410 leerde me dat ze de GSM frequenties van Orange (m'n prepay kaartje kan nog wel op Orange netwerk) dus niet gebruiken voor het T-Mobile netwerk.
Aangezien Orange hier in de omgeving veel beter was had ik toen voor Orange gekozen. Na de overname ging ik er helemaal vanuit dat dat wel goed zou komen en dat T-Mobile de antenne's van orange overnam. De klantenservice wist mij te melden dat er geen verbeteringen aankwamen en dat de antenne's afgebroken werden. Ook wist zij mij te vertellen dat ALLEEN de UMTS antenne's overgenomen werden en dat er in GSM niet verder geinvesteerd werd omdat het T-mobile GSM netwerk zo goed was dat er niets meer te verbeteren was!![]()
Dat het netwerk wordt afgebroken klopt. Dit is ook gemeld door T-mobile zelf in hun nieuwsupdate (zie frontpage) Maar dit duurt nog zeker een jaar eer alles weg is. Verder was juist het punt van t-mobile om de orangemasten over te nemen waar capaciteitsproblemen waren, en slecht bereik. Dus ook voor GSM. Zeker omdat er nogal wat gaten zaten in het t-mobile netwerk.
Lijkt me dat de helpdesk je een broodje aap heeft verteld
Vandaag in de phonehouse even een belletje gedaan naar de klantenservice(0800-7113), mensen die nog met een oldskool dutchtone sim zitten kunnen een nieuwe sim-kaart aanvragen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Werkt allemaal prima. De portal van T-mobile is ook een stuk fijner dan die van Orange was.
Vraag me alleen af wanneer m'n beltegoed dat ik bij Orange had wordt overgezet. Wordt dat allemaal netjes verrekend binnen nu en twee facturen?
Ik heb geen web 'n walk maar volgens mij betaal ik 20ct per 200kb, per dag verrekend.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Was het toevallig geen aanbieding voor 12/24 mnd?Moortn schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:57:
Tot vandaag weinig problemen gehad met orange, alleen wat minder bereik de laatste maand. Maar ik krijg vandaag een sms van orange dat m'n rekening 25.00 euro bedraagt, terwijl ik orange 25 + 24 maand 12.50 korting hebNormaal staat er ook altijd dat de rekening 12.50 bedraagt. Dat wordt morgen dus bellen
(en heeft dit wel met de overname te maken?
Mijn vrouw is ook al gebeld een aantal keer.
Je kunt de overstap in iedergeval ook regelen in de winkel.
Belcompany heeft ook een SMS gestuurd dat ze misschien iets kunnen regelen.
Ik denk dat ik eerder daar naartoe zal gaan.
Beltegoed van Orange was ook na 3 dagen al bijgeschreven. Facturen kloppen netjes en zijn duidelijk, kortom: prima overgang!
Ben ik de enige die hier last van heeft? Kan dit te maken hebben met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk? Ik wou net al de klantenservice bellen maar die was natuurlijk al dicht.
Ik begin het iig alweer enigszins beu te worden, en ik zit er zwaar over te denken om weer over te stappen.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
De SPV toestellen zijn eigenwijs, zolang ze het Orange netwerk nog zien, blijven ze proberen daarop aan te melden. zelf als ze toegang hebben op het T-Mobile netwerk, gaan ze na een tijdje weer bij Orange proberen, daar krijgen ze dan geen toegang meer en dan houdt het op.
Even de netwerkselectie zetten op Handmatig is voldoende, zodra het Orange netwerk uitgeschakeld is, is jouw probleem weer over.
(zelf heb ik het op mn SPV C500)
IceManX schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:25:
Ik heb deze week al 3x gehad dat mijn Orange M500 plotseling zijn netwerk kwijt is. Als ik dan flightmode aanzet en weer uitzet krijg ik weer een prima verbinding. Binnen 2 dagen is het echter weer raak.
Ben ik de enige die hier last van heeft? Kan dit te maken hebben met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk? Ik wou net al de klantenservice bellen maar die was natuurlijk al dicht.
Ik begin het iig alweer enigszins beu te worden, en ik zit er zwaar over te denken om weer over te stappen.
Ik zou best via de T-Mobile site of winkel willen verlengen, maar zij hebben de Nokia N85 (nog) niet en kunnen ook niet zeggen of en wanneer ze hem kunnen leveren. Veel webwinkels hebben de N85 al wel, oa GSMWeb. Ik heb gebeld en gevraagd of ik ook bij hen kon verlengen van Orange naar MyFaves en dat is volgens hen geen probleem. Wat ik vergeten ben na te vragen is of een verlenging bij een winkel anders dan een officiele T-Mobile winkel ook zo snel gaat. Hebben jullie enig idee? Kan ik bij GSMWeb ook gewoon binnen 2 weken van Orange naar MyFaves, of moet ik 3 maanden wachten ivm mijn opzegtermijn?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Als er nog mensen ervaring hebben met Orange->T-Mobile (MyFaves) migratie hebben bij webwinkels dan hoor ik het graag
Dat zou het probleem kunnen zijn, ware het niet dat ik al weken handmatig met T-Mobile verbinding MOET maken omdat het op het Orange netwerk niet eens meer lukt. Hij blijft na een reconnect ook steeds T-Mobile vinden, geen Orange meer.ReBr schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:45:
Dit heeft idd te maken met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk.
De SPV toestellen zijn eigenwijs, zolang ze het Orange netwerk nog zien, blijven ze proberen daarop aan te melden. zelf als ze toegang hebben op het T-Mobile netwerk, gaan ze na een tijdje weer bij Orange proberen, daar krijgen ze dan geen toegang meer en dan houdt het op.
Even de netwerkselectie zetten op Handmatig is voldoende, zodra het Orange netwerk uitgeschakeld is, is jouw probleem weer over.
(zelf heb ik het op mn SPV C500)
Morgen maar eens een belletje richting de klantenservice.
More than meets the eye
system specs
Dat handmatig verbinding moeten maken met T-Mobile, komt dat iedere keer terug, als het toestel bv heeft uitgestaan, dus na het opstarten, een tijd geen netwerk, met vervolgens de vraag om een netwerk te selecteren?IceManX schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:16:
[...]
Dat zou het probleem kunnen zijn, ware het niet dat ik al weken handmatig met T-Mobile verbinding MOET maken omdat het op het Orange netwerk niet eens meer lukt. Hij blijft na een reconnect ook steeds T-Mobile vinden, geen Orange meer.
Morgen maar eens een belletje richting de klantenservice.
Als je handmatig zoekt naar netwerken (via het instellingen menu), staat er (bij mij iig) bij netwerken ook nog een optie van 'netwerkselectie' deze dient ook op handmatig te staan, anders blijft hij na het handmatig selecteren van T-mobile, nog steeds automatisch zoeken naar het 'home' netwerk (Orange)
Kijk gelijk eens de voorkeursnetwerken, hier dient nu ook T-Mobile NL bovenaan te staan in de lijst, maar ik denk dat het er niet staat. (die SPV toestellen verwerken de OTA berichten van Orange niet goed om de netwerklijst aan te passen)
Dit kan je eventueel wel handmatig doen.
Hij staat op handmatig, en hij vindt daarom ook steeds T-Mobile NL. Dit heb ik al gedaan toen ik voor de eerste keer mijn verbinding verloor een paar weken geleden. Dat was omdat het Orange netwerk bij mij in de buurt al was uitgeschakeld o.i.d.ReBr schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
Dat handmatig verbinding moeten maken met T-Mobile, komt dat iedere keer terug, als het toestel bv heeft uitgestaan, dus na het opstarten, een tijd geen netwerk, met vervolgens de vraag om een netwerk te selecteren?
Als je handmatig zoekt naar netwerken (via het instellingen menu), staat er (bij mij iig) bij netwerken ook nog een optie van 'netwerkselectie' deze dient ook op handmatig te staan, anders blijft hij na het handmatig selecteren van T-mobile, nog steeds automatisch zoeken naar het 'home' netwerk (Orange)
T-Mobile stond al bovenaan, niet alleen NL maar ook UK en D. Orange stond pas een flink eind daaronder. Ik heb vanmiddag (na WEER een disconnect) alles dat geen T-Mobile bevat al uitgevinkt, maar ik betwijfel of dat iets helpt.Kijk gelijk eens de voorkeursnetwerken, hier dient nu ook T-Mobile NL bovenaan te staan in de lijst, maar ik denk dat het er niet staat. (die SPV toestellen verwerken de OTA berichten van Orange niet goed om de netwerklijst aan te passen)
Dit kan je eventueel wel handmatig doen.
Misschien is het ook gewoon het toestel dat voor de problemen zorgt, maar ook dan zal ik waarschijnlijk moeten overstappen. Zoals veel providers omgaan met hun bestaande klanten is belachelijk; alleen nieuwe abonnees komen in aanmerking voor acties. Bestaande abonnees moeten vaak bijbetalen. Alsof we er niet meer toe doen zodra we eenmaal binnen zijn.
More than meets the eye
system specs
Aangezien ik toch een nieuwe mobiel wil en ik daarvoor bij T-Mobile minstens een Flex 45 moet nemen om degene die ik wil betaalbaar te maken, heb ik besloten naar Vodafone te gaan. Daar ben ik slechts 27.50 per maand kwijt aan abonnementskosten (inclusief 9.50 Internetkosten) en dan hoef dan maar zo'n 80 euro bij te betalen (tegenover 300 voor een soortgelijk abonnement bij T-Mobile). Zonde, want toen het nog Orange was was ik toch tevreden.
More than meets the eye
system specs
2 maanden terug een brief gekregen dat op 8 december (vandaag dus) mijn nummer omgezet zou worden van Orange naar T-Mobile.
Hele dag gewacht, niks gebeurt...
Ik bellen met de helpdesk van t-mobile (0800-7111) en gevraagd hoe het zat met mijn omzetting.
De vriendelijke dame wist mij meteen te vertellen dat het waarschijnlijk kwam door de achterstand van 1,5 week! Toen ze verder ging vragen aan een collega, vertelde ze me dat het vandaag waarschijnlijk nog zal worden afgerond maar dat het nog de hele avond kon duren.
Een half uur na het telefoontje krijg ik ineens een sms van t-mobile met de volgende melding:
Met andere woorden, mocht je dezelfde melding krijgen... ga er maar vanuit dat je een week of twee kunt wachten tot je nummer wordt omgezet!quote: TmobileDoor een technische storing wordt uw nummer later dan verwacht omgezet. Tot die tijd zult u bij uw huidige aanbieder bereikbaar blijven. Excuses voor het ongemak.
Of 1,5 dag, zoals bij mij. Of helemaal niet zoals hier op het forum ook wel eens gebeurd is. Het irritante vond ik vooral dat je geen idee hebt waar je aan toe bent.stef-o schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:54:
Het gaat weer lekker daar... ik was dat de overname voor problemen ging zorgen.
2 maanden terug een brief gekregen dat op 8 december (vandaag dus) mijn nummer omgezet zou worden van Orange naar T-Mobile.
Hele dag gewacht, niks gebeurt...
Ik bellen met de helpdesk van t-mobile (0800-7111) en gevraagd hoe het zat met mijn omzetting.
De vriendelijke dame wist mij meteen te vertellen dat het waarschijnlijk kwam door de achterstand van 1,5 week! Toen ze verder ging vragen aan een collega, vertelde ze me dat het vandaag waarschijnlijk nog zal worden afgerond maar dat het nog de hele avond kon duren.
Een half uur na het telefoontje krijg ik ineens een sms van t-mobile met de volgende melding:
[...]
Met andere woorden, mocht je dezelfde melding krijgen... ga er maar vanuit dat je een week of twee kunt wachten tot je nummer wordt omgezet!
PSN: Shiver23
Wil mijn rekening bekijken, maar kan niet meer inloggen?
De link: http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/ stuurt me netjes door naar de login pagina, maar vervolgens kan ik niet inloggen. De url waar die form me naartoe stuurt klopt volgens mij ook niet helemaal. Heb al wel wat geprobeerd te veranderen, maar niets hielp...
Verwijderd
Vandaag is mijn abbo bij T-Mobile ingegaan en dat werkt, ik kan nu bellen etc.
Heb overigens wel een nieuw nummer gekregen..had nooit nummerbehoud aangevraagd want ik ging er vanuit dat bij verlenging mijn oude nummer zou blijven bestaan.
Edit:
Heb dus blijkbaar wel nummerbehoud, en dat is vandaag overgezet. Vraag me alleen wel af wanneer mijn Orange simkaart niet meer werkt dan..en of ik tot die tijd die Orange simkaart erin moet houden of toch niet?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 16:06 ]
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.
Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.