Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.406 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 14:08

CyberJoe

Only visiting this planet

Heeft iemand een goed antwoord op de vraag hiervoor van manecas36. Ik ben ook heel benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberJoe op 24-06-2008 20:38 ]

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

CyberJoe schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:36:
Heeft iemand een goed antwoord op de vraag hiervoor van manecas36. Ik ben ook heel benieuwd.
http://www.telecomvergeli.../3/forum/?thread_id=23693
Hoort eigenlijk niet in dit topic want heeft niets met de overname te maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien een hele stomme vraag hoor.
Maar mag je pas vernieuwen wanneer je huidige abbonnement afloopt, of mag je door de verhuizing nu al vernieuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

3 mnd voor eind contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.A.
  • Niet online
Jammer, had gehoopt dat ze zo graag wilden dat je overstapt dat het nu al mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem eens contact met ze op, misschien dat er iets te regelen valt. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

zo, net gebeld door T-mobile.
"Ja meneer wij werken bij Orange samen met T-mobile, zoals u misschien gehoord heeft""
Uhm, jullie zijn toch gewoon overgenomen?
""Nee nee (heel stellig), wij werken samen met T-mobile."
Uhh. Ok, wat jij wilt.

Ok, om kort te gaan: of ik bij T-mobile wilde komen, ze konden me een mooi aanbod doen.
Nou vertel!
"Heeft u al een toestel op het oog?"
Ja, de iPhone of de Nokia E71
"Uhm, tja die komen in juli uit"
Weet ik.
"Uhm, kunnen we u terug bellen als de iPhone uit is?"
Tuurlijk, als je een mooie aanbieding kunt doen, altijd.
"Ok dan bellen we u terug over een aanbieding voor de iPhone"

dus....wachten maar!

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok, ik heb sinds gister ook ontzettend veel problemen met het 3G netwerk. Als ik netwerk zoeken doe dan zie ik T-mobile er wel bij staan maar kan ze nog niet selecteren. Als ik op orange 3g netwerk zit kan ik niet eens bellen of gebeld worden al hele dag niet. Dus ik heb hem maar op G gezet, dat werkt verder prima en ik heb verder toch niks aan 3G netwerk. Maar goed wel "fijn"om te lezen dat ik niet de enige ben met die problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Laatst online: 11:57
R.A. schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:38:
Misschien een hele stomme vraag hoor.
Maar mag je pas vernieuwen wanneer je huidige abbonnement afloopt, of mag je door de verhuizing nu al vernieuwen?
Ben vanmiddag/vanochtend bij de tmobile (ex orange shop) in Rijswijk lang geweest, daar even gevraagd of ik mijn orange abbo nu al mocht "opzeggen" en in een tmobile abbo mocht laten veranderen volgens de medewerkers daar was dit niet mogelijk. Je moet je abbo gewoon uitzitten. Vroegtijdige migratie was er volgens hen niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Benmen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:28:
[...]

Ben vanmiddag/vanochtend bij de tmobile (ex orange shop) in Rijswijk lang geweest, daar even gevraagd of ik mijn orange abbo nu al mocht "opzeggen" en in een tmobile abbo mocht laten veranderen volgens de medewerkers daar was dit niet mogelijk. Je moet je abbo gewoon uitzitten. Vroegtijdige migratie was er volgens hen niet bij.
Ik heb zelf in December 07 een Orange 25 euro abbo aangeschaft (1e 12 maanden 50% korting) inclusief een gratis P3600/ SPV M700. De P3600 super, maar echt bagger tegenover de 1e generatie Iphone. De Iphone heb ik met (winst) verkocht, omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de 3G Iphone.
Maar nu zit ik dus nog vast aan een abbonemt tot december 09 en heb ik een P3600.
Het liefst zou ik ook mijn huidige Orange abbo opzeggen en overgaan op een legale T-Mobile Iphone abbo t.w.v. 29 euro per maand. Dan wil ik zelfs mijn P3600 inleveren.
Maar zoals ik hierboven lees is dit niet mogelijk.... :(
Nu moet ik dus nog ca 360 euro aan ABBO kosten betalen, of ik kan m'n P3600 voor ca €200/ €300 verkopen. Als ik nu gratis over mag op het T-mobile Iphone abbonement dan verdienen ze meer aan mij dan dat ik hem zelf ergens haal, unlock en op mn huidige Orange abbo gebruik...
Ik hoop dus echt dat er iets van een Orange/ T-mobile regeling komt of Orange een tarief wijzeging doorvoert :9 .

[ Voor 3% gewijzigd door mickezzz op 01-07-2008 14:57 ]

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Benmen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:28:
[...]

3 maanden voor einddatum toch wel?

Uhh, waar kan ik mijn facturen bekijken? Orange website is 'Online' geworden. Wat een ellende dit zeg...
Gevonden: http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 01-07-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Laatst online: 11:57
Shiver23 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:02:
[...]

3 maanden voor einddatum toch wel?

Uhh, waar kan ik mijn facturen bekijken? Orange website is 'Online' geworden. Wat een ellende dit zeg...
Gevonden: http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/
Ja 3 maanden voor het eind (medewerker zei zelfs 4 maanden) wel.
Rechter bovenhoek is een klein stukje omgeslagen als je daarop klikt kom je op de juiste site uit.:

http://orange.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

pff wat een slome bende die orange site....

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een brief tikken en dan aangetekend opsturen is vrij veel werk, kan het ook via email of in de T-Mobile shop mijn abbo opzeggen? Die handige Orange site kan ik niets vinden behalve hoe ik mijn abbo moet verlengen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:20:
Een brief tikken en dan aangetekend opsturen is vrij veel werk, kan het ook via email of in de T-Mobile shop mijn abbo opzeggen? Die handige Orange site kan ik niets vinden behalve hoe ik mijn abbo moet verlengen.
altijd schriftelijk + handtekening en altijd binnen 1 maand (effe ruim) bevestiging krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Woohoo. Voor het eerst voordeel van de overname door T-Mobile. Ik heb nu een 8GB 3G voor me liggen. Het systeem voor nieuwe abonnementen lag eruit, maar migreren kon wel. Hier kwamen we achter nadat ik al een uurtje stond te wachten.
De Orange simkaart doet het volgens mij nog niet. Ik kreeg bij de Belcompany wel te horen dat vanaf 18 juli er het nodige gaat veranderen. Zo kan je binnenkort geen Orange beltegoed meer kopen, maar moet je dat opwaarderen via T-Mobile. Hierdoor zal het nodige in het netwerk veranderen, dus ik hoop op een wonder. Anders wachten op een unlock of tot over 2 maanden mijn Orangenummer naar T-Mobile wordt omgezet.

Ik had Orange voordat ik naar de winkel ging nog gebeld voor een eventuele interessante aanbieding. Helaas was dat voor mij niet heel boeiend. Iig met mijn iphone 150 geen enkel voordeel. Misschien dat anderen meer geluk hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 11-07-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterch
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:28
Ik heb een Sim only abbonement van €10,- per maand afgesloten bij de orange shop in mei. Ik kreeg de SPV M500/HTC Magician erbij. Nu wil ik graag inloggen bij 'mijn account' van T-mobile. Dat lukt niet, want mijn telefoonnummer wordt niet herkent. Kan ik niet inloggen bij de account service van T-mobile of hoe zit dat?

De account service van orange heeft namelijk allemaal dode links. Rekening bijvoorbeeld. Die werkt niet. En de 'wap' website van orange werkt ook niet meer =(

Anybody help :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De integratie is nog niet zover, dat je met een Orange abo kunt inloggen bij T-Mobile, je nummer zal idd niet herkend worden.

Probeer het eens hier:
http://mobiel.orange.nl/mijn_account/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nieuw: http://orange.t-mobile.nl/nw/
Netwerkverbetering, Wat gebeurt er?

Doordat Orange en T-Mobile nu één bedrijf zijn, worden ook de netwerken samengevoegd en geoptimaliseerd. En jij als Orange klant profiteert hiervan. Want vanaf 28 juli schakel je automatisch over naar het netwerk van T-Mobile op de plekken waar Orange geen dekking heeft en T-Mobile wel. In de periode van augustus tot december zul je definitief gebruik maken van het T-Mobile netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Benmen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:56:
[...]

Ja 3 maanden voor het eind (medewerker zei zelfs 4 maanden) wel.
Rechter bovenhoek is een klein stukje omgeslagen als je daarop klikt kom je op de juiste site uit.:

http://orange.t-mobile.nl
Ik was hier dus ook naar op zoek en uiteindelijk via opzeggen.,nu een brief gemaakt en verstuurd. Vandaag gebeld of het was aangekomen. Klantenservice had de brief pas sinds vandaag, dus over 3 maanden loopt mijn contract af, echter kun je geen halve maanden doen en wordt het automatisch verlengd naar 3 november. Dit terwijl mijn contract eigenlijk tot 8 september liep... grmbl.. Dacht dat ze bij Orange 2 maanden opzegtermijn hadden, maar zag op mijn contracten dat het in 2006 ergens is veranderd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@robert-630 Ik heb al tig van die orange smsjes gehad. Ik heb echter nog een dutchtone simkaart dus ik vraag me af of dit ooit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Pretorian_ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:29:
@robert-630 Ik heb al tig van die orange smsjes gehad. Ik heb echter nog een dutchtone simkaart dus ik vraag me af of dit ooit gaat werken.
Ow dat is wel grappig ja, ik heb ook al een paar van die smsjes gehad maar zit nog steeds op het orange netwerk. We wachten maar af, voor mij is er zoiezo een portering bezig naar een nieuw t-mobile abbo met de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Tomcat schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:20:
[...]

Ow dat is wel grappig ja, ik heb ook al een paar van die smsjes gehad maar zit nog steeds op het orange netwerk. We wachten maar af, voor mij is er zoiezo een portering bezig naar een nieuw t-mobile abbo met de iphone.
Ik heb inmiddels van Orange ook een brief gekregen, met het verzoek mijn telefoon aan / uit te schakelen. Ik heb dit gedaan, maar kan nog niet op het T-mobile netwerk. Volgens de brief wordt dat eind juni ook pas mogelijk. Als je een dutchtone simkaart hebt, zou ik gewoon ook de brief afwachten. Als die niet komt (omdat je bijvoorbeeld prepaid belt), en je krijgt ook geen info per sms, dan zou ik wel even de klantenservice bellen.

p.s de echte netwerk switch verloopt in batches verspreid over 3 maanden, (staat in F.A.Q) maar ik denk dat je wel deze maand een brief over het roamen moet krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door robert-630 op 19-07-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:58

Gast1981

room with a moose!

Heeft deze overname nog gevolgen voor het opzeggen van je abbo?
Mijn Orange abbo loopt over een maand af...
En ik wil niet over naar T-Mobile, ik kies liever een sim only met PS3 ergens.
Zit ik dan alsnog aan die 3 maand vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja je zou dan nu op moeten zeggen en heb je 3 maanden opzegtermijn.
Plus dat ze het dan nog eens rekken, zodat het op een volle maand uitkomt.

Mocht je dus elke maand op de 3e een nieuwe bundel krijgen en jouw brief komt de 4e aan bij hun, dan rekken ze het door naar de 3e van de volgende maand. Wees er op tijd bij, want volgens mij legen ze de postbus 1x per week. Die van mij deed er nl. ook een week over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Ik zie bij andere aanbieders ook dat je nummerbehoud kan aanvragen.
Ook als je je contract nog niet hebt opgezegd.
Dat blijkt dan ook niet te hoeven, dat doet je nieuwe aanbieder automatisch?!
Gaat dat in de praktijk wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

volgens mij wel, ze moeten zelfs. Alleen heb je dan 2 abo's en dubbele kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gewoon je nieuwe abonnement over 3 maanden met nummerbehoud in laten gaan, dan heb je geen dubbele kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Moet je wel een gsm hebben zonder simlock bij je nieuwe abo, anders kun je die eerste 3 maanden je telefoon niet gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb vandaag ook de brief ontvangen over het samenwerken van orange en t-mobile.
Nou zou het logisch zijn dat mijn orange simkaart in het t-mobile gelocked toestel zou werken en mijn andere simkaart van t-mobile in het orange gelocked toestel maar nee hoor dat werk dus niet.
Dat zou toch samenwerking betekenen of zie ik dat te makkelijk.
Zou dat nog wel gaan gebeuren???

Gr Anja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Nee, natuurlijk niet, je toestellen zijn gelockt en tenzij je een unlock-code aanvraagt en intoetst, blijven ze dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:37
Het probleem is dat je telefoon zelf gelockt is op netwerk en natuurlijk niet weet dat Orange en T-mobile een netwerk zijn geworden. Het T-mobile netwerk gaat nu dus wel Orange simkaarten accepteren maar je telefoon met de lock blijft onveranderd. Ik denk ook niet dat ze er wat aan gaan doen, want het Orange netwerk gaat toch uit de lucht en uiteindelijk blijven er alleen nog maar T-mobile simkaarten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981

Gast1981

room with a moose!

Floris-K schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:45:
Moet je wel een gsm hebben zonder simlock bij je nieuwe abo, anders kun je die eerste 3 maanden je telefoon niet gebruiken ;)
Hoe bedoel je dat precies?
Als mijn nieuwe abo pas na 3 maand in gaat, dan bel ik tot die tijd toch via mijn verlengde Orange abo?
Daarna pak ik toch pas de nieuwe sim?
Of zie ik iets over het hoofd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja klopt, maar je krijgt een nieuwe telefoon met simlock vodafone, maar je simkaart is nog 3 maanden van Orange. Dit zou betekenen dat je dus je nieuwe telefoon 3 maanden in de kast moet leggen als je nu meteen een nieuw abo neemt ergens anders.

Ben overigens net gebeld door Orange/T-mobile, met de mededeling dat ik zo'n goede klant ben en ze me absoluut niet kwijt willen. Moest maar vertellen welke telefoon ik wil en kan alles gratis krijgen, als ik maar blijf.

Gevraagd naar de MDA Compact IV, maar dan kun je alleen pit erop nemen.
Na wat navragen bleek dat alleen de iphone snel internet heeft, want dat is de enige telefoon die HSDPA(ze kon het nét uitspreken) heeft. Toen ik haar vertelde dat de compact dit ook heeft, wist ze niks meer te vertellen.

Ik stap toch mooi over naar Vodafone 3600KB/s voor 9,50 per maand ipv 128Kb/s
Plus dat je daar nog eens 3 ct minder per sms/minuut betaald als je rond de 40 euro per maand wilt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik vat m ff niet. Julli hebben een brief gekregen die min of meer zegt dat je orange sim ook werkt in t-mobile gelockte telefoons? of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Pretorian_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:06:
ik vat m ff niet. Julli hebben een brief gekregen die min of meer zegt dat je orange sim ook werkt in t-mobile gelockte telefoons? of zie ik het verkeerd?
Niet helemaal. Op de iPhone na zijn alle door T-Mobile uitgegeven toestellen simlockvrij ivm de overname van Orange. In de standaard brief wordt dan ook melding gemaakt dat je je Orange simkaart zonder problemen in je nieuwe toestel kan doen en dat het dan werkt.
Met deze tekst in de brief heb ik dan ook de servicedesk 2x gebeld, maar ze kunnen nu nog niets doen. Ik sta inmiddels op een lijst zodat ik teruggebeld ga worden als hier iets in veranderd. Ze gaven 1 augustus aan als richtdatum waarop ze meer konden vertellen. Maar ja, ze zeggen wel meer.

In andere specifieke gevallen waarbij je met een T-Mobile simlock zit zoals bij Anja zou ik gewoon de servicedesk bellen. Normaal kan je na 1 jaar gratis de simlock laten verwijderen. Dit moet ook wel eerder kunnen als je je best doet.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 24-07-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

offtopic:
Zwaait naar shiver! :Y

ah thanx. leuk als je net een iphone hebt gekocht...

[ Voor 13% gewijzigd door Pretorian_ op 24-07-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

zwaait terug!

Ja zoals wij....Goed excuus om hem niet mee te nemen op vakantie en er panisch op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

neuh, die gaat gewoon mee. Als ipod ;-) Anders moet ik zoveel op cd branden voor in de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

4POX

Everybody is wired

Gisteren stond er dan de t-mobile naam in het scherm van mijn telefoon. SMS versturen en internetten werkt vanaf dat moment ook niet meer. Daar baal ik nu wel flink van.

Moet ik alles weer opnieuw gaan instellen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik kan sinds vandaag ook geen sms meer versturen. Ook t-mobile op het scherm. Wat heb je dan precies ingesteld? Netwerk staat wel op automatisch.

Want heb geen zin om de sms-centrale van t-mobile in te stellen, en als ik dan weer op het Orange-netwerk zit niet meer te kunnen sms'en.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Jeldert schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:14:
Ik kan sinds vandaag ook geen sms meer versturen. Ook t-mobile op het scherm. Wat heb je dan precies ingesteld? Netwerk staat wel op automatisch.

Want heb geen zin om de sms-centrale van t-mobile in te stellen, en als ik dan weer op het Orange-netwerk zit niet meer te kunnen sms'en.
Ik heb nog niets ingesteld. Thuis ontvang ik een Orange mast en werkt alles zoals het moet. En in het centrum van Leeuwarden ontvang ik een t-mobile mast en werken de berichten en internet functies niet.

Als ik vanmiddag naar de t-mobile shop ga en die grappen makers gaan dan vertellen dat ik twee verschilende dingen moet bijhouden dan ga ik terreur maken in de winkel.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 19:58
Hier werkt GPRS niet meer.

Moet ik nieuwe T-Mobile instellingen opvragen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Yohost! schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:48:
Hier werkt GPRS niet meer.

Moet ik nieuwe T-Mobile instellingen opvragen ergens?
De vraag waar ik mee zit is wat er gebeurt als je t-mobile instellingen doet voor gprs en je komt in het buitenland of een orange netwerk. Moet je dan weer je internet omzetten of blijft het werken?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Ik weet niet of je T-mobile instellingen kunt of moet opvragen, maar wel dat je op de meeste telefoons meerdere "sets" instellingen voor een dataverbinding maken kunt aanmaken. Je kunt dus gewoon een nieuwe dataverbinding toevoegen met T-mobile instellingen en die van Orange laten bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Roelant schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:48:
Ik weet niet of je T-mobile instellingen kunt of moet opvragen, maar wel dat je op de meeste telefoons meerdere "sets" instellingen voor een dataverbinding maken kunt aanmaken. Je kunt dus gewoon een nieuwe dataverbinding toevoegen met T-mobile instellingen en die van Orange laten bestaan.
Mijn telefoon kun je meerdere dingen toevoegen. Alleen ben ik bang dat ik zometeen eerst moet zien op welk netwerk ik zit. Daarna het profiel moet kiezen voordat ik uberhaut het internet op kan.

Als ik in de trein zit gebruik ik ook internet. Het moet niet zometeen zijn dat als ik een t-mobile mast gebied inrij het internet er mee ophoudt.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Ik heb nu T-Mobile GPRS instellingen erop gezet.

Na een reboot van mijn telefoon werkt internet weer maar zie ik nu ook enkel "Orange" als provider.
T-Mobile is nu weer weg :|

Maar fijn T-mobile GPRS instellingen werken prima op Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
T-mobile netwerk kan ik nu ook benaderen met m'n Orange abonnement, toestel geeft dan als netwerknaam aan "T-Mobile NL" en als subnetwerk klein eronder "orange".

MMS instellingen blijven grotendeels gelijk, je moet wat kleine opties wijzigen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Iemand internet al aan de praat op het T-mobile netwerk met een orange world abonnement?

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Neemt T-mobile Orange World wel over dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Mijn telefoon zit nu t-mobile en orange als hetzelfde netwerk. Ik heb hier in Leeuwarden op meerdere punten een netwerk-search gedaan. Hij vind nergens meer een t-mobile netwerk. Dus ik neem aan dat mijn telefoon het orange/t-mobile netwerk nu als hetzelfde netwerk laat zien. Lijkt me sterk dat er op zoveel punten geen t-mobile netwerk te ontvangen is.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Voor sms-jes: gewoon de berichtencentrale van T-Mobile instellen, werkt ook op het Orange netwerk (+31624000000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
vdroos schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:42:
Iemand internet al aan de praat op het T-mobile netwerk met een orange world abonnement?
Ja, en het werkt gewoon met de oude instellingen, dus ook weer onbeperkt met Orange World, en (2, 0f 25MB) met internet acces.

Orange world omgeving werkt ook nog prima (oa verbruiksgegevens)
Hierbij wordt nog steeds gebruik gemaakt van de proxy 10.250.255.188 (poort 9201, en 5080)

En, waar ik gelukkig mee ben, je kan nog steeds de Orange Free (dus Online internet adres, niet Orange mobiel adres) mailboxen gebruiken doormiddel van POP en SMTP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om jullie allemaal even uit de brand te helpen: Verander geen instellingen op je toestel! Je maakt wel gebruik van het T-Mobile netwerk, maar alleen van de masten; verder gebruik je nog steeds het Orange netwerk. Vergelijk het met in het buitenland een netwerk daar gebruiken. Dan verander je toch ook geen instellingen? T-Mobile heeft volgens mij ook niemand gezegd dat er iets moet worden veranderd, dus waarom dat op eigen houtje doen? Alleen voor MMS is er iets aan te passen, omdat dat normaal automatisch uit staat in een ander netwerk dan je thuisnetwerk (ivm kosten in het buitenland). Je ziet op je toestel, als je op het T-Mobile netwerk zit, ook het roamingsymbooltje, net zoals in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:14:
Om jullie allemaal even uit de brand te helpen: Verander geen instellingen op je toestel! Je maakt wel gebruik van het T-Mobile netwerk, maar alleen van de masten; verder gebruik je nog steeds het Orange netwerk. Vergelijk het met in het buitenland een netwerk daar gebruiken. Dan verander je toch ook geen instellingen? T-Mobile heeft volgens mij ook niemand gezegd dat er iets moet worden veranderd, dus waarom dat op eigen houtje doen? Alleen voor MMS is er iets aan te passen, omdat dat normaal automatisch uit staat in een ander netwerk dan je thuisnetwerk (ivm kosten in het buitenland). Je ziet op je toestel, als je op het T-Mobile netwerk zit, ook het roamingsymbooltje, net zoals in het buitenland.
Roaming symbooltje betekent dus dat applicaties die niet syncen tijdens roamen (zoals bijv Nokia Mail for Exchange) dan zelfs niet syncen in Nederland? Hmmz... :S

Verder ben ik niet echt happy met deze hele overname: Als gebruiker van Orange World zit je ineens met een dienst waar geen moer meer mee wordt gedaan. Er zouden tv zenders bijkomen, dat gebeurt dus niet (sterker nog, er is online weinig meer over te vinden), etc. Het is gewoon helemaal uitgekleed en ik kan er nog fijn een jaar mee door, omdat ik een 2 jaar abbo had. Ik gok dat ik daarna weg ben bij Orange/T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Meer overname informatie: http://orange.t-mobile.nl/to/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ter volledigheid: Site gaat over prepaid. Voor abo's kan nog steeds hier gekeken worden:
http://orange.t-mobile.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:22
vannacht is mijn abo overgezet naar Orange prepaid, fijn een smsje gehad ergens om 03 00 met het bericht: uw saldo is 0 euro. Niet echt een leuk begin van de dag, maar gelukkig kreeg ik om 09 30 een smsje met "uw opgebouwde beltegoed wordt binnen 48 uur bijgeschreven op uw prepaid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 15:36
Overname van Orange door T-mobile heeft negatieve gevolgen voor klanten die problemen met hun toestel hebben. Normaal gesproken kon je altijd (vaak) een leentoestel meekrijgen, maar als je nu als Orange-klant naar T-mobile gaat kun je fluiten naar een leentoestel omdat de leentoestellen simlocked zijn op T-mobile... Erg fijn...!

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Ik heb sinds vanochtend opeens geen bereik meer... Wanneer ik handmatig netwerken wil zoeken vind mijn telefoon opeens geen netwerk? En wanneer ik hem op automatisch laat staan heb ik dus ook geen netwerk (Orange of T-Mobile). Iemand enig idee of dat door problemen door de overname komt? Ik heb trouwens al een KPN simkaart geprobeerd en daarmee had ik wel gewoon bereik. Wanneer ik mijn telefoon aanzet staat er trouwens ongeveer 2 seconden dat ik wel bereik heb (Orange) maar daarna staat er geen netwerk meer in het scherm.

En dan nog een vraag, waar kan ik in godsnaam vinden wanneer mijn abonnement afloopt? Ik heb al gezocht op de Orange site maar nergens staat het. De rekeningen krijg ik al een tijd niet meer in de bus maar bekijk ik online, en ook daar staat het niet op...

[ Voor 17% gewijzigd door Wekko306 op 03-08-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wekko306: klantenservice al gebeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Inmiddels heb ik wel weer gewoon bereik :) De klantenservice heb ik nog niet gebeld, ik ga morgen wel even langs het dorp bij een winkel vragen tot wanneer m'n abonnement loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Nog meer mensen vandaag een sms gehad van orange betreffende de opheffing van de webmail van Orange? Ik kreeg een sms met een link erin die de gevolgen zou beschrijven. In de link staat dat je kosteloos kan opzeggen naar aanleiding van de opheffing van de webmail!

De link die ze geven is orange.t-mobile.nl/webmail. Zie ook het citaat hieronder:

Indien u een geregistreerde gebruiker was van Orange Webmail, u heeft een Orange abonnement voor mobiele telefonie, en u wenst deze wijziging in de dienstverlening alsnog niet te accepteren, dan kunt u uw overeenkomst voor mobiele telefonie met Orange alsnog kosteloos beëindigen. Uw schriftelijke opzegging dient vóór 3 september 2008 door Orange klantenservice te zijn ontvangen onder vermelding van “Orange Webmail“. Vergeet niet uw mobiele telefoonnummer te vermelden in de brief.

Ik ben van plan deze brief naar ze te sturen en een nieuw abbo te halen, moest nog een jaar anders en het bereik van ze houdt niet over waar ik woon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wetterhahn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:29:
Nog meer mensen vandaag een sms gehad van orange betreffende de opheffing van de webmail van Orange? Ik kreeg een sms met een link erin die de gevolgen zou beschrijven. In de link staat dat je kosteloos kan opzeggen naar aanleiding van de opheffing van de webmail!

De link die ze geven is orange.t-mobile.nl/webmail. Zie ook het citaat hieronder:

Indien u een geregistreerde gebruiker was van Orange Webmail, u heeft een Orange abonnement voor mobiele telefonie, en u wenst deze wijziging in de dienstverlening alsnog niet te accepteren, dan kunt u uw overeenkomst voor mobiele telefonie met Orange alsnog kosteloos beëindigen. Uw schriftelijke opzegging dient vóór 3 september 2008 door Orange klantenservice te zijn ontvangen onder vermelding van “Orange Webmail“. Vergeet niet uw mobiele telefoonnummer te vermelden in de brief.

Ik ben van plan deze brief naar ze te sturen en een nieuw abbo te halen, moest nog een jaar anders en het bereik van ze houdt niet over waar ik woon...
Mooi, ik was gebruiker van Orange Mail via de gsm, dus eindelijk de recht op ontbinding-gevende wijziging. B-)

Hoe werkt dit met nummerportering? Want je moet dus al opzeggen via een brief, maar dan kun je weer geen nummerportering doen... :?

[ Voor 5% gewijzigd door Helsie op 05-08-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

10 werkdagen voordat je nummer daadwerkelijk inactief word, kun je hem nog laten porteren.
Dat zeggen ze iig bij Phone House... Volgens de Vodafone winkel 4 maanden en ik kon geen nummerbehoud doen omdat ik al had opgezegd en toch nog 1,5 maand voor daadwerkelijk einde van contract nummerbehoud aangevraagd.

Ik ga er dan ook vanuit dat Phone House de waarheid spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Mijn abbo (Orange) kan ik vanaf vandaag verlengen.
Ik wil graag de IPhone met bijbehorend T-Mobile abonnement.

Dat is geen probleem, echter de IPhone kan ik dan de komende 3 maanden niet gebruiken, omdat dan het Orange abbo nog loopt, en de Orange sim werkt niet in de IPhone.
Bij de T-Mobile shop vertelden ze me dat T-Mobile zoekt naar een oplossing hiervoor. Iemand hier al meer info over?

Enige optie die ik anders kan bedenken is nieuw abbo nemen en over 3 maanden mijn nummer porteren. Maar dat kost me dus 3 maanden dubbel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

De simlock (laten) verwijderen op het toestel?
Je verliest hier wel je garantie mee op je iPhone. Niet zo slim gezien de problemen mbt haarscheurtjes en oververhitting die in het nieuws komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 31-08 19:38
Wetterhahn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:29:

quote van de website:

Heeft u naast uw mobiele telefoonabonnement ook een Orange ADSL of kabel abonnement? Dan behoudt u wel het emailadres dat behoort bij het Orange ADSL abonnement en verandert er dus niets voor u.

Alleen weer zo'n wazige tekst dat er niks verandert als je ook een orange adsl of kabel abbo hebt. Hoezo ik raak nu toch mijn telefoonnummer@orange.nl kwijt dus mag ik nu nog wel opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 06-09 16:41
nadd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:39:
[...]
Alleen weer zo'n wazige tekst dat er niks verandert als je ook een orange adsl of kabel abbo hebt. Hoezo ik raak nu toch mijn telefoonnummer@orange.nl kwijt dus mag ik nu nog wel opzeggen?
Volgens mij betekend dit toch alleen dat er niet veranderd aan een Orange ADSL/Kabel email account/adres (mocht je die ook bij hun hebben). Staat dus helemaal los van het mobiele email verhaal, dus opzeggen zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Net terug van vakantie heb ik nu in eens ook t-moblie NL in m'n schermpje staan. Dat is opzich niet zo erg, wat wel erg is dat ik haast geen bereik meer heb in mijn huis. Op plekken waar ik normaal altijd wel bereik had, vind ik nu helemaal geen of enkel een heel zwak t-mobile signaal.
Gelijk de KS gebeld, maar ze zouden nog niet zijn begonnen met het uitzetten van de orange masten. Geloof ik geen reet van. Als dit zo blijft ga ik mooi opzeggen, vind ik eigenlijk ook niet zo erg.

Heb net ook wat met de data verbindingen zitten spelen, orange world en internet access doen het wel met t-mobile over gprs, maar met t-mobile UMTS werkt het niet. Bij orange werkt het wel, enkel is het vervelend dat ik tegelijkertijd orange world en internet access kan gebruiken over UMTS, maar wel over gprs. Dat laatste heb ik overigens altijd al, en konden ze me bij orange nooit echt mee helpen. Tis ook niet zo boeiend voor mij, omdat UMTS mij teveel batterij verbruik kost, en gprs voor de meeste dingen snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Meer mensen hier die volgens hun telefoon wel op Orange zitten maar GPRS/Orange World niet meer werkt?

Kan qua netwerksettings ook niets opvragen op dit moment..

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Heb je dat allang, kan het niet gewoon een tijdelijke storing zijn ? Bijv. veroorzaakt door de bliksem ?
Hadden wij twee weken geleden nog, de volgende morgen werkte alles weer.
Had uiteraard wel naar de KS gebeld om de storing te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:03

Smarron

The bend

Ik zit nog steeds op het Orange-netwerk en internet doet het hier ook nog prima.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Ja sinds vanochtend, speelt nu nog steeds, in Rotterdam, het zou idd kunnen komen door bliksem oid.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Ik blijf vandaag heen en weer klapperen tussen het Orange netwerk, T-Mobile en geen service.

Wat wel aardig is, mits op het T-Mobile netwerk kan ik nu binnenshuis gebruik maken van 3G, kreeg zelfs het HSDPA symbool. Voorheen op het Orange netwerk kwam ik thuis niet verder dan GPRS.

Over het opzeggen van je abonnement in verband met het vervallen van de webmail service: heeft iemand al een mooi standaard briefje daarvoor gemaakt of gevonden?

[ Voor 44% gewijzigd door 4tune op 07-08-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik heb vandaag een briefje de deur uitgedaan naar Orange dat ik wil opzeggen ivm. beeindigen webmail. Zover ik weet had ik telefoonnummer@orange.nl en verder niks, ben benieuwd of ze het accepteren, ik merk het wel. :) Ik laat het wel weten hier als ik iets te horen krijg. Overigens een brief van Orange in de bus dat er deze maand geen factuur komt, maar volgende maand 2 tegelijk... Ik zal blij zijn als ik weg ben, sinds ik in Utrecht-Lunetten woon heb ik af en toe geen bereik in huis. Klantenservice meerdere malen gebeld, maar die konden of wilden er niets aan doen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik kom sinds een uur 10 vanmorgen enkel op het gsm-netwerk van t-mobile. Op het gsm-netwerk van orange word ik geweigerd, evenals op de umts-netwerken van beide. Hebben meer mensen hier last van? Zit momenteel in zaanstad overigens, voor zover dat relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:01
Ik kijk net op mijn HTC Touch. Hier staat een driehoekje in de taakbalk (roaming).
En T-mobile NL staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ruudboy schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:08:

Dat is geen probleem, echter de IPhone kan ik dan de komende 3 maanden niet gebruiken, omdat dan het Orange abbo nog loopt, en de Orange sim werkt niet in de IPhone.
Bij de T-Mobile shop vertelden ze me dat T-Mobile zoekt naar een oplossing hiervoor. Iemand hier al meer info over?

Enige optie die ik anders kan bedenken is nieuw abbo nemen en over 3 maanden mijn nummer porteren. Maar dat kost me dus 3 maanden dubbel ...
Je kunt in plaats van dubbel betalen natuurlijk ook gewoon opzeggen en nog twee maanden wachten met het afsluiten van een nieuw abonnement. Geduld is een schone zaak O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goede oplossing toch? Omdat ik toch af en toe over mijn bundel heen zit heb ik dit de vorige keer expres gedaan. Binnen je bundel is nu eenmaal goedkoper dan daar buiten. Een buffer kan geen kwaad.
Anders is geduld inderdaad een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:14:
[...]

Dat is een goede oplossing toch? Omdat ik toch af en toe over mijn bundel heen zit heb ik dit de vorige keer expres gedaan. Binnen je bundel is nu eenmaal goedkoper dan daar buiten. Een buffer kan geen kwaad.
Anders is geduld inderdaad een schone zaak
Je kunt een nieuw abbo toch later laten ingaan ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan heb je nog niks aan je iPhone omdat je geen werkende SIM-kaart ervoor hebt =) Het is inderdaad of dubbel dokken, of nog 3 maandjes geduld hebben.

Ik heb de laatste tijd overigens voor mijn gevoel steeds vaker T-Mobile als provider, ook op plekken waar Orange prima bereik heeft. Toch heeft Orange nog bij lange na de overhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Ik krijg zo af en toe ook t-mobile erop, maar dan wel met driehoekje (roaming), ik neem aan dat dit niet meer kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:26:
Ik krijg zo af en toe ook t-mobile erop, maar dan wel met driehoekje (roaming), ik neem aan dat dit niet meer kost?
Dat kost inderdaad niet meer; dat tekentje is puur een teken dat je via een ander netwerk dan je primaire SIM-netwerk verbonden bent; vermoedelijk zal dat niet meer aanwezig zijn indien het Orange netwerk definitief de lucht uit is. Voor jouw verbinding via het T-Mobile netwerk gelden precies dezelfde eigenschappen en tarieven als via het Orange netwerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:35:
[...]

Voor jouw verbinding via het T-Mobile netwerk gelden precies dezelfde eigenschappen en tarieven als via het Orange netwerk. :)
dat is niet waar, qua precies dezelfde eigenschappen: je toestel 'denkt' dat ie roamt en daardoor zullen sync tools die bij roaming stoppen, niet werken. Dit is echt vrij vervelend, aangezien die 'niet roamen' setting je ook beveiligt tegen torenhoge buitenland rekeningen...

Verwijderd

heb precies hetzelfde. 14 november kan ik mijn iphone officieel volledig gaan gebruiken. tot die tijd alleen te gebruiken als ipod en internetverbinding alleen via een wifi verbinding.
heb vandaag bij de kijkshop een prepayed kaartje van t-mobile gekocht voor een tientje. in de iphone en deze is nu ook als telefoon te gebruiken. nummer van orange doorgelust naar mijn tijdelijke prepayed nummer.
kleine investering(zolang je maar niet veel belt 8)7 )
alleen mobiel internet via 3g schijnt niet mogelijk te zijn met web n walk icm iphone. als iemand daar een oplossing voor weet..................ik hoor t graag

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat een een gedoe zeg. Ik heb mijn orange abbo verlengd met een iPhone en heb het volgende geregeld. Laatste maand van mijn abonnement afgekocht waardoor mijn nummer nu vrij is en T-Mobile het nummerbehoud kan regelen. Nadat ik hier over teruggebeld zou worden, maar niets meer hoorde heb ik zelf weer contact gezocht. Het blijkt dat T-Mobile mijn tweede aanvraag voor nummerbehoud heeft afgewezen omdat de eerste al in het systeem staat. Nu blijft het een beetje pingpongen tussen Orange en T-Mobile. Orange heeft alles geregeld maar T-Mobile pakt het niet op. De jongens van de porteringen zijn ook niet aan de lijn te krijgen dus dat schiet totaal niet op.

Voor de mensen die hetzelfde aangeboden wordt, weet waar je aan begint. Vooralsnog ben ik blij gemaakt met een dooie mus terwijl mij mijn of meer beloofd was dat morgen mijn nummer overgezet zou worden.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ook gezellig....ik kan niet meer gebeld worden op mn (orange) nummer. Je hoort direct zo'n afgesloten toontje...leuk die fusie.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Toestel uit en weer aan gedaan? Dan handmatig naar t-mobile zoeken. Bij mij hielp dat gisteren om het weer werkend te krijgen.

Verwijderd

Sinds gisteren of vandaag lijkt de overstap van het Orange-netwerk naar het T-Mobile netwerk definitief te zijn. Vandaag zat ik in elk geval constant op het T-Mobile netwerk. Ook helaas op sommige plekken waar ik met Orange een iéts beter bereik had, maar wellicht worden die masten later nog geherintroduceerd als T-Mobile masten, hoewel ik nu ook tevreden ben met mijn ontvangst. Nu enkel nog het Roaming-tekentje weg...

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik kan idd weer gebeld worden nu....mobiel 10 min uit gedaan en toen weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Volgens mij is het hier in Leeuwarden ook definitief overgezet nu. Mijn telefoon gaf sinds gister al aan dat ik via T-Mobile NL Orange verbonden ben, plus het daarbij behorende icoontje wat verschijnt als je niet verbonden bent via de voorkeurs netwerk.

Maar goed, nu wel een HSDPA verbinding i.p.v. een UMTS :) Snelheid is nog wel maar 384 kbit/sec, maar dat vind ik prima voor mobiel internet.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:59:
Nu enkel nog het Roaming-tekentje weg...
Kan dat wel? Volgens mij heb je dan een nieuwe SIMkaart nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat het wel kan; T-Mobile heeft je SIM-kaart immers ook zo gemanipuleerd dat hij nu met het T-Mobile netwerk verbinding maakt ipv het Orange-netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:58:
Ik vermoed dat het wel kan; T-Mobile heeft je SIM-kaart immers ook zo gemanipuleerd dat hij nu met het T-Mobile netwerk verbinding maakt ipv het Orange-netwerk ;)
Ja, dat ie de netwerken accepteert om te connecten. Maar een netwerk niet als roaming beschouwen is nog een stap verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sinds een paar dagen ben ik ook verbonden via het T-Mobile NL Orange netwerk. Helaas kan ik nu geen verbinding maken via Orange World. Hebben meer mensen hier last van?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange World doet het met mijn standaard browser wel, maar met andere diensten (Google Earth enzo) werkt hij ook niet meer bij mij; zowel via de wap als internet poort krijgt hij geen verbinding... Maar goed, aangezien m'n brief om m'n contract te beëindigen toch al de deur uit is, maakt het me niet veel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Mail for exchange werkt bij mij ook niet meer via Orange World... Echt bagger. Maar ook hier is de opzegging rond en stopt Orange voor mij op 18-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Haha, ik werd net gebeld of ik mijn abonnement wil verlengen met een T-mobile abbo (veel goedkoper omdat ik weinig bel) maar opzeggen mag ook omdat een paar diensten dus verdwijnen..

Weet nog niet wat ik ga doen.. hangt ervan af wat goedkoper is!

Maar om jullie even up-to-date te houden post ik dit effe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Zouden ze besluiten om gewoon alle Orange gebruikers maar eenvoudig te laten opzeggen danwel overstappen? Is wel zo overzichtelijk voor hen als organisatie, lijkt me...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.