Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 61.315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
the real JAMF schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:28:
Ik heb er ook goed de balen van, mijn telefoon staat de godganse dag tussen t-mobile en orange te switchen met als gevolg dat mijn batterij snel leeg is..

weet iemand of je bij T-mobile net als bij orange je bundel elke maand kan wijzigen ??

bijv . van orange free 20 naar orange free 30 in een drukke maand en weer terug of naar free 15 in een rustige maand

* JAMF is nog in twijfel om naar T-mobile over te stappen als het Orange abo afgelopen is

en heb ook nog geen goed aanbod gehad van T-mobile :N :N

Als T-mobile nu zou komen met korting op abo, web'n'walk plus voor half geld en een HTC touch pro O-) zou ik er best willen blijven
www.gsmtopdeal.nl zeer interessant met best leuke toestellen (wel oude toestellen).
Mischieen de moeite waard.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

the real JAMF schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:28:
Ik heb er ook goed de balen van, mijn telefoon staat de godganse dag tussen t-mobile en orange te switchen met als gevolg dat mijn batterij snel leeg is..
Hmm, misschien is dat bij mij ook de reden, dat m'n batterij sinds 1á2 weken binnen 3 dagen leeg is.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

vandaag overgezet van orange naar t-mobile. Binnen 1,5 uur was alles gedaan, it's a miracle!

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SPee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:18:
Ik kreeg net een bericht van T-Mobile om NU mijn telefoon handmatig op hun netwerk te zetten, anders kon ik niet meer bellen (gold alleen voor NL).
Lastig, want aanmelden maakt het alleen voor Roaming en veranderd het na een tijdje weer naar dutchtone :(
Hmm, niet gehad, maar ik werd dan ook automatisch overgezet naar het T-Mobile netwerk waardoor er nu een roaming symbool op 't schermpje staat...

Mams d'r foon zit nog steeds op Orange z'n netwerk, benieuwd wanneer die overgezet wordt.

Zitten blijkbaar nog wel bugs in het hele gebeuren. Mijn neef belde vanmiddag mijn 06 en kreeg te horen dat mijn nummer niet bestond ofzo. Vanaf huistelefoon ben ik gewoon bereikbaar :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 15:56
Misschien ligt het aan wat voor telefoon je hebt (je originele aangeschafte?) :?

Ik heb mijn telefoon maar op Handmatig gezet, dus hij blijft voorlopig op T-Mobile.
Wat ik wel heb, is dat ik sinds enige tijd niet meer kon SMS-en. Niet via oude het Orange nummer, maar inmiddels werkt het wel via het T-Mobile nr.

Ik zat te kijken of ik naar een T-Mobile prepaid kon overstappen, maar bij de vragen staat doodleuk: wel eerst je beltegoed opmaken. ;)
Dus eerst mijn tegoed opmaken en dan een nieuwe telefoon (en misschien ook een nieuwe provider).

let the past be the past.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

HTC TyTn II, unbranded....

Maar heb Orange sim he, mischien dat die dat roaming symbool veroorzaakt omdat ik nu op 't T-Mobile netwerk zit?

Sinds het overzetten werkt UMTS trouwens weer** :D en zie nu ook continu een Htje op het scherm wat ik eerder nooit had.
offtopic:
** UMTS mast van Orange hier is al paar maanden stuque, dus was blij toen ik overgezet was :)

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 10-09-2008 20:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 15:34

JAMF

010 the number of the best

Raven schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:

Maar heb Orange sim he, mischien dat die dat roaming symbool veroorzaakt omdat ik nu op 't T-Mobile netwerk zit?

Sinds het overzetten werkt UMTS trouwens weer** :D en zie nu ook continu een Htje op het scherm wat ik eerder nooit had.
offtopic:
** UMTS mast van Orange hier is al paar maanden stuque, dus was blij toen ik overgezet was :)
Ik heb ook een Orange sim, maar ik heb het precies andersom, ik heb veel minder 3G bereik (bijna nooit, tenzij er toevallig een orange mast in de buurt is )
Een H'tje heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan het mijn telefoon (N73) liggen.

Toch maar eens een mailtje sturen aan T-mobile wat ze voor bedoelingen hebben met Orange klanten.

TBC

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Anoniem: 236146

Raven schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:

offtopic:
Dat Roaming tekentje zie je bij elk netwerk anders dan die van Orange, dus ook die van T-Mobile :)

Verder had Orange inderdaad geen HSDPA (waar die H voor staat) en T-Mobile wel. Je snelheid wordt echter nog wel geknepen tot de normale Orange snelheid (128kb/s ongeveer), waardoor je dus geen snelheidsverbetering hebt. :'(

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

the real JAMF schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:48:
[...]

Ik heb ook een Orange sim, maar ik heb het precies andersom, ik heb veel minder 3G bereik (bijna nooit, tenzij er toevallig een orange mast in de buurt is )
Een H'tje heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan het mijn telefoon (N73) liggen.

Toch maar eens een mailtje sturen aan T-mobile wat ze voor bedoelingen hebben met Orange klanten.

TBC
Ik had juist de laatste paar maanden helemaal géén 3G bereik, nou geen... Zo nu en dan wel maar wegvallende gesprekken. Orange helpdesk gemailt, denken ze dat het een dekkingprobleem is. Had voorheen continu 80< % bereik dus dat was het niet.
Toen de T-Mobile winkel binnengestapt, die van Orange was gesloten... , en daar bleek dat de UMTS mast stuque is en ik niet de enige was die er last van had.

Sinds ik over ben gezet is alles ok :)
Weer uitstekend bereik, en zelfs HSDPA :D
Anoniem: 236146 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:59:
[...]

Dat Roaming tekentje zie je bij elk netwerk anders dan die van Orange, dus ook die van T-Mobile :)

Verder had Orange inderdaad geen HSDPA (waar die H voor staat) en T-Mobile wel. Je snelheid wordt echter nog wel geknepen tot de normale Orange snelheid (128kb/s ongeveer), waardoor je dus geen snelheidsverbetering hebt. :'(
Zo'n idee had ik al.
Die verdwijnt dus als het goed is zodra ik een T-Mobile sim plaats? Heb die al liggen, maar is wachten totdat dit abo voorbij is, nummer wordt overgezet, en T-Mobile sim actief wordt gemaakt.

Ah ok. Geknepen jah? Niks van gemerkt... Naar mijn gevoel gaat het surfen zelfs sneller :o

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 10-09-2008 21:14 ]

Oscar Wilde

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik zat even te internetbankieren en zag dat er in augustus niks is afgeschreven. Die brief over die dubbele factuur had ik natuurlijk direct weggegooid. :) Vandaag is er netjes 40 euro ipv 20 afgeschreven, voor vorige maand + deze maand... prima.

Ik heb afgelopen vrijdag een kaartje op de bus gedaan waarin ik aangaf m'n abo te verlengen bij T-mobile... iemand enig idee wanneer ik m'n bevestiging + nieuwe telefoon thuis kan verwachten?

Raven schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:13:

Zo'n idee had ik al.
Die verdwijnt dus als het goed is zodra ik een T-Mobile sim plaats? Heb die al liggen, maar is wachten totdat dit abo voorbij is, nummer wordt overgezet, en T-Mobile sim actief wordt gemaakt.

Ah ok. Geknepen jah? Niks van gemerkt... Naar mijn gevoel gaat het surfen zelfs sneller :o
Slomer zal het sowieso niet gaan, maar je snelheid wordt ingekort tot de Orange snelheid. Wel is de responsetijd van HSDPA korter geloof ik, waardoor je eerder begint met het downloaden van de data die je hebt aangeklikt; de snelheid waarmee je die download, is echter nog net zo snel als via Orange UMTS =)

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 15:34

JAMF

010 the number of the best

Ik ben er wel uit...

Orange abo verloopt 8-11 - nog effe gauw teruggeknalt naar Free15 - makkelijker op te maken vóór einde abo.

En van het weekend maar eens een Vodafone met I-net blox nemen

Heb ik nog mooi een paar mnd om Orange op te zeggen en nummerportering te gebruiken.

* JAMF was origineel BEN abonnee, toe dat T-mobile werd gauw naar Orange gegaan, en nu weer WEG VAN T-Mobile *O* *O* *O*

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 236146 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:23:
[...]

Slomer zal het sowieso niet gaan, maar je snelheid wordt ingekort tot de Orange snelheid. Wel is de responsetijd van HSDPA korter geloof ik, waardoor je eerder begint met het downloaden van de data die je hebt aangeklikt; de snelheid waarmee je die download, is echter nog net zo snel als via Orange UMTS =)
Ok.

Bedenk me trouwens net iets.... Mischien voelt het sneller aan daar ik een tijdje met GPRS heb moeten surfen wegens niet werkend UMTS hier in Enschede :P

Oscar Wilde

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
edit: Dit bericht past beter in een ander topic.

[ Voor 87% gewijzigd door stin op 11-09-2008 18:37 ]

Raven schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:32:
[...]

Ok.

Bedenk me trouwens net iets.... Mischien voelt het sneller aan daar ik een tijdje met GPRS heb moeten surfen wegens niet werkend UMTS hier in Enschede :P
Meende al zoiets gelezen te hebben, daardoor waren mijn laatste twee woorden ook Orange UMTS :p

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Right... :P :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:15
Bij mij is er dus vandaag 45 en 49 euro afgeschreven. Kun je online nog je rekeningen bekijken? Dit kan dus nog. Op online.nl staat dat gevouwen randje, daar kun je heen voor Orange mobiel. Alleen aangezien mijn gsm thuis ligt, heb ik daar wel een probleem. (En ik moet Online nog bellen over het hoe en wat van nog steeds afschrijven e.d.) Want ik geloof eigenlijk helemaal niks van die rekening.

[ Voor 49% gewijzigd door Arunia op 12-09-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

The Dolf schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 07:05:
[...]

Om laten zetten naar een prepaid kaart.
Weet je zeker dat dit wel mogelijk is? (heb je een bron hiervan?)

Een dag voor mijn vakantie (6 juli) vroeg ik ze dit ook al aan de telefoon,
en de melpdeskmedewerker vertelde mij dat het helaas niet mogelijk was.

Ik heb trouwens nog een kleine €750 aan beltegoed.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:46:
[...]

Weet je zeker dat dit wel mogelijk is? (heb je een bron hiervan?)

Een dag voor mijn vakantie (6 juli) vroeg ik ze dit ook al aan de telefoon,
en de melpdeskmedewerker vertelde mij dat het helaas niet mogelijk was.

Ik heb trouwens nog een kleine €750 aan beltegoed.. :')
Dat weet ik heel zeker. Heb het vij maanden geleden nog gedaan. En morgen gaat er een brief de deur uit om het nog een keer te doen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb het omzetten naar prepaid de afgelopen maanden bij wel 5 mensen laten doen. Dit is echt geen probleem. Of je je beltegoed behoudt is een andere vraag: dit hangt af wanneer je abonnement is gestart. Is dit langer dan 2,5 jaar, dan mag het nog.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wcduck schreef op maandag 15 september 2008 @ 07:33:
Ik heb het omzetten naar prepaid de afgelopen maanden bij wel 5 mensen laten doen. Dit is echt geen probleem. Of je je beltegoed behoudt is een andere vraag: dit hangt af wanneer je abonnement is gestart. Is dit langer dan 2,5 jaar, dan mag het nog.
Over het behoud van beltegoed. Het heeft ook enorm te maken met hoe je het formuleerd in je brief (vriendelijk of vijandig) en hoe de pet van de beantwoorder staat.

Gewoon altijd proberen.

Het omzetten naar prepaid zijn ze overigens verplicht aangezien dat de manier is om je nummer te behouden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Sinds gisteren ben ik niet meer 'roaming' op het T-Mobile net. Eens kijken of ik nu 'thuis' blijf. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-09-2008 12:18 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
heb hier een motorola Pebl, met Orange sim (abbo). al enkele weken problemen met verbinden.
zat even te zoeken en kwam dit topic tegen. ik kan instellen wat ik wil, maar krijg geen verbinding.

het rare is: als ik de sim in een andere (unlocked motorola v8) telefoon steek, krijg ik meteen verbinding?
als ik probeer via netwerklijst met t-mobile te verbinden lukt dat dus ook niet, krijg "alleen SOS" en dat was het dan

iemand een idee?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 09:16
JarlSX schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:15:
heb hier een motorola Pebl, met Orange sim (abbo). al enkele weken problemen met verbinden.
zat even te zoeken en kwam dit topic tegen. ik kan instellen wat ik wil, maar krijg geen verbinding.

het rare is: als ik de sim in een andere (unlocked motorola v8) telefoon steek, krijg ik meteen verbinding?
als ik probeer via netwerklijst met t-mobile te verbinden lukt dat dus ook niet, krijg "alleen SOS" en dat was het dan

iemand een idee?
Zet je netwerk instellingen op handmatig en selecteer dan t-mobile. Mocht dat niet werken dan zou ik je aanraden om een nieuwe sim te bestellen. Dat moet je ervoor over hebben omdat een nieuwe Orange sim 25 euro kost :| (belachelijk) Tip: dit kan je gewoon in de tmo winkel doen. Dan bellen ze met Orange en geven dan het nieuwe simkaart nummer door want die hebben ze in elke TMO winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik heb laatst m'n Orange abo laten verlengen bij T-mobile. Verliep prima... maar kreeg samen met m'n nieuwe telefoon ook een nieuw simkaartje thuis (nieuw nummer).

Ik wil sowieso m'n oude nummer houden, dat staat ook op de site en stond ook in de formulieren... dus wat moet ik met het nieuwe simkaartje doen? Ik gok dat over 2 maanden m'n oude simkaartje niet meer werkt en m'n nummer dan wordt overgezet naar het nieuwe kaartje?

Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Victorio schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:36:
Ik heb laatst m'n Orange abo laten verlengen bij T-mobile. Verliep prima... maar kreeg samen met m'n nieuwe telefoon ook een nieuw simkaartje thuis (nieuw nummer).

Ik wil sowieso m'n oude nummer houden, dat staat ook op de site en stond ook in de formulieren... dus wat moet ik met het nieuwe simkaartje doen? Ik gok dat over 2 maanden m'n oude simkaartje niet meer werkt en m'n nummer dan wordt overgezet naar het nieuwe kaartje?

Iemand die hier meer van weet?
Ik heb ook mijn Orange abbo verlengd, maar dan met een Sim-only van T-mobile. Ik wilde ook mijn oude nummer behouden, en dat is prima gelukt! Bij mij stuurden ze eerst de nieuwe sim, vervolgens (een paar dagen later ofzo) een brief wanner mijn oude nummer overgezet zou worden op 't nieuwe sim-kaartje.. Ik zou nog even geduldig bij je brievenbus gaan zitten dus! ;) Als je er zeker weten om verzocht hebt om je oude nummer te behouden, dan zal 't wel goed komen allemaal...
Ik heb alleen mijn resterende Orange-beltegoed nog niet op mijn T-mobile Flex abbo bijgeschreven staan.. Morgen maar eens achteraan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Makkie80 schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:13:
[...]

Ik heb ook mijn Orange abbo verlengd, maar dan met een Sim-only van T-mobile. Ik wilde ook mijn oude nummer behouden, en dat is prima gelukt! Bij mij stuurden ze eerst de nieuwe sim, vervolgens (een paar dagen later ofzo) een brief wanner mijn oude nummer overgezet zou worden op 't nieuwe sim-kaartje.. Ik zou nog even geduldig bij je brievenbus gaan zitten dus! ;) Als je er zeker weten om verzocht hebt om je oude nummer te behouden, dan zal 't wel goed komen allemaal...
Ik heb alleen mijn resterende Orange-beltegoed nog niet op mijn T-mobile Flex abbo bijgeschreven staan.. Morgen maar eens achteraan bellen.
Ah ok. Zo iets verwachtte ik al. Het nieuwe nummer dat nu bij het nieuwe kaartje hoort wordt dus overschreven zeg maar... ik wacht het wel af. Voorlopig gewoon m'n oude (Dutchtone :) ) kaartje gebruiken dus.

Ik heb nog 72 euro aan belbundeltegoed dus hoop wel dat dat ook netjes wordt overgezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
@iSneaker: handmatig instellen had ik geprobeerd, hielp niks

nu blijkt toch de telefoon stuk te zijn, in een andere telefoon doet de sim het nu wel
vreemd, nog nooit gehad, telefoon kan gewoon aan en uit gezet worden, vraagt netjes de pin bij aanzetten, maar vervolgens vindt ie nooit een signaal. bovendien is de batterij (nieuwe gehaald, en een nieuwe lader) binnen 12 uur leeg.

weird

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
JarlSX schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:11:
@iSneaker: handmatig instellen had ik geprobeerd, hielp niks

nu blijkt toch de telefoon stuk te zijn, in een andere telefoon doet de sim het nu wel
vreemd, nog nooit gehad, telefoon kan gewoon aan en uit gezet worden, vraagt netjes de pin bij aanzetten, maar vervolgens vindt ie nooit een signaal. bovendien is de batterij (nieuwe gehaald, en een nieuwe lader) binnen 12 uur leeg.

weird
Waarschijnlijk is er dan iets mis met de antenne, dat verklaart ook, waarom de batterij zo snel leeg is, hij blijft nu naar het netwerk zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Makkie80 schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:13:
[...]

Bij mij gaat het vooralsnog gigantisch mis. Maandje geleden al sim ontvangen maar geen brief gekregen wanneer mijn nummer zal worden overgezet. Vandaag een brief dat mijn huidige provider (Orange) niet akkoord gaat met het porteren van mijn nummer naar T-Mobile. 8)7

Volgens het callcenter ligt het aan een 'storing' en zal het nummer later worden overgezet. Wanneer weten ze niet en ze sturen als het zover is een sms'je naar de nieuwe simkaart.... Handig allemaal. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hyp Hyper schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:18:
Sinds gisteren ben ik niet meer 'roaming' op het T-Mobile net. Eens kijken of ik nu 'thuis' blijf. :)
Met Orange sim?

Zit zelf nog wel "roaming" op 't T-Mobile net

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Raven schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:53:
[...]

Met Orange sim?

Zit zelf nog wel "roaming" op 't T-Mobile net
Ja.. afwisselend roaming en niet-roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

heeft iemand een email adres van de helpdesk of een nummer waarbij je iemand kan spreken?
ik heb 1200 gebelt maar dan kan ik niet verder komen dan het computer stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Anoniem: 248725 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:54:
heeft iemand een email adres van de helpdesk of een nummer waarbij je iemand kan spreken?
ik heb 1200 gebelt maar dan kan ik niet verder komen dan het computer stem.
Optie 1, daarna dat je je gegevens wilt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

Dankje maar ik heb ze eerst maar even een mailtje gestuurd via tmobile.nl
Ik heb 2 maanden ongevraagd buiten mijn mijn bundel gebeld (en geen mogelijkheid gehad voor Orange Extra) om dat het aansluiten niet goed ging ofzo.
Dit zou vergoed worden maar ik heb nog niks gezien.

En nu heb ik een rekening van 33 euro (al afgeschreven) terwijl ik 12.50 hoor het betalen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 248725 op 16-10-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03 19:57
Sinds eergisteren kan ik niet meer op het Orange netwerk. Gebeld met de klantenservice, wat blijkt, het netwerk is vanaf nu afgesloten voor Orange abonnees, en wordt afgebroken! De beloofde verbeteringen zijn inmiddels allemaal doorgevoerd. Maar T-Mobile heeft zich niet aan hun woord gehouden want ik heb hier geen bereik van T-Mobile en wel volle bak van Orange, en de afspraak was dat ze het netwerk zouden verbeteren dmv de Orange antenne's. Een rondje netmonitor op m'n Nokia 3410 leerde me dat ze de GSM frequenties van Orange (m'n prepay kaartje kan nog wel op Orange netwerk) dus niet gebruiken voor het T-Mobile netwerk.

Aangezien Orange hier in de omgeving veel beter was had ik toen voor Orange gekozen. Na de overname ging ik er helemaal vanuit dat dat wel goed zou komen en dat T-Mobile de antenne's van orange overnam. De klantenservice wist mij te melden dat er geen verbeteringen aankwamen en dat de antenne's afgebroken werden. Ook wist zij mij te vertellen dat ALLEEN de UMTS antenne's overgenomen werden en dat er in GSM niet verder geinvesteerd werd omdat het T-mobile GSM netwerk zo goed was dat er niets meer te verbeteren was! :?

Ga maar een brief schrijven denk ik... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
The Stimp! schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:16:
Sinds eergisteren kan ik niet meer op het Orange netwerk. Gebeld met de klantenservice, wat blijkt, het netwerk is vanaf nu afgesloten voor Orange abonnees, en wordt afgebroken! De beloofde verbeteringen zijn inmiddels allemaal doorgevoerd. Maar T-Mobile heeft zich niet aan hun woord gehouden want ik heb hier geen bereik van T-Mobile en wel volle bak van Orange, en de afspraak was dat ze het netwerk zouden verbeteren dmv de Orange antenne's. Een rondje netmonitor op m'n Nokia 3410 leerde me dat ze de GSM frequenties van Orange (m'n prepay kaartje kan nog wel op Orange netwerk) dus niet gebruiken voor het T-Mobile netwerk.

Aangezien Orange hier in de omgeving veel beter was had ik toen voor Orange gekozen. Na de overname ging ik er helemaal vanuit dat dat wel goed zou komen en dat T-Mobile de antenne's van orange overnam. De klantenservice wist mij te melden dat er geen verbeteringen aankwamen en dat de antenne's afgebroken werden. Ook wist zij mij te vertellen dat ALLEEN de UMTS antenne's overgenomen werden en dat er in GSM niet verder geinvesteerd werd omdat het T-mobile GSM netwerk zo goed was dat er niets meer te verbeteren was! :?

Dat is vreemd, ik heb een orange abo en had net geen ontvangst. Heb mijn telefoon opnieuw opgestart en heb nu ineens weer verbinding met het orange netwerk (en niet met t-mobile) Terwijl ik de afgelopen maanden alleen T-mobile roaming gehad heb. Ik zie trouwens wel dat ik HSDPA ontvangst heb, wat ik met orange voorheen nooit had (en door hen volgens mij ook niet ondersteund wordt)..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 18:35

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

The_Fes schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:39:
[...]

Dat is vreemd, ik heb een orange abo en had net geen ontvangst. Heb mijn telefoon opnieuw opgestart en heb nu ineens weer verbinding met het orange netwerk (en niet met t-mobile) Terwijl ik de afgelopen maanden alleen T-mobile roaming gehad heb. Ik zie trouwens wel dat ik HSDPA ontvangst heb, wat ik met orange voorheen nooit had (en door hen volgens mij ook niet ondersteund wordt)..
Hier precies zo, geen verbinding meer met het t-mobile netwerk (roaming) dus de telefoon opnieuw opgestart. Krijg weer een verbinding met Orange netwerk, en de melding dat de sim-kaartregistratie is mislukt. Zit nog met een dutchtone sim. Kan op het moment niet eens meer bellen. :(

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm volgens mij heb ik dan net geluk dat ik toch ben overgestapt naar Vodafone...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:09
The Stimp! schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:16:

Zit hier gewoon nog op het orange netwerk hoor. Bij mij staat Orange bovenaan om te pakken. En ik zit vaker op Orange dan t-mobile. Enkel in de randstad pakt hij T-mobile aangezien ze daar HSDPA masten hebben. Maar thuis zit ik gewoon op een orangemast.

Dat het netwerk wordt afgebroken klopt. Dit is ook gemeld door T-mobile zelf in hun nieuwsupdate (zie frontpage) Maar dit duurt nog zeker een jaar eer alles weg is. Verder was juist het punt van t-mobile om de orangemasten over te nemen waar capaciteitsproblemen waren, en slecht bereik. Dus ook voor GSM. Zeker omdat er nogal wat gaten zaten in het t-mobile netwerk.

Lijkt me dat de helpdesk je een broodje aap heeft verteld :)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 18:35

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Vandaag in de phonehouse even een belletje gedaan naar de klantenservice(0800-7113), mensen die nog met een oldskool dutchtone sim zitten kunnen een nieuwe sim-kaart aanvragen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik ben gister overgezet van Orange naar T-mobile Flex 20 (zomaar een week eerder dan in de brief stond... 8)7 ).

Werkt allemaal prima. De portal van T-mobile is ook een stuk fijner dan die van Orange was.
Vraag me alleen af wanneer m'n beltegoed dat ik bij Orange had wordt overgezet. Wordt dat allemaal netjes verrekend binnen nu en twee facturen? :)

Ik heb geen web 'n walk maar volgens mij betaal ik 20ct per 200kb, per dag verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Tot vandaag weinig problemen gehad met orange, alleen wat minder bereik de laatste maand. Maar ik krijg vandaag een sms van orange dat m'n rekening 25.00 euro bedraagt, terwijl ik orange 25 + 24 maand 12.50 korting heb |:( Normaal staat er ook altijd dat de rekening 12.50 bedraagt. Dat wordt morgen dus bellen :(

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Moortn schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:57:
Tot vandaag weinig problemen gehad met orange, alleen wat minder bereik de laatste maand. Maar ik krijg vandaag een sms van orange dat m'n rekening 25.00 euro bedraagt, terwijl ik orange 25 + 24 maand 12.50 korting heb |:( Normaal staat er ook altijd dat de rekening 12.50 bedraagt. Dat wordt morgen dus bellen :(
Was het toevallig geen aanbieding voor 12/24 mnd?
(en heeft dit wel met de overname te maken? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 13:15
Wat betreft de overname, ik werd eergisteren gebeld door T-mobile dat ik over kon stappen van Orange naar hen. Tja, ik weet nog niet of ik wel bij T-mobile wil blijven. Daarnaast weet ik nog niet of ik een sim-only wil of dat ik een abo wil met een HTC Touch HD. (alhoewel ik denk dat het de eerste zal worden).
Mijn vrouw is ook al gebeld een aantal keer.
Je kunt de overstap in iedergeval ook regelen in de winkel.
Belcompany heeft ook een SMS gestuurd dat ze misschien iets kunnen regelen.
Ik denk dat ik eerder daar naartoe zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik ben best blij met m'n T-Mobile Flex 20 abo. Ik dacht dat internetten 20ct per 200kb ging kosten maar het blijkt gewoon per 10kb afgerekend te worden per dag. Gister bijvoorbeeld 2 websites bezocht en mail gecheckt (IMAP4)... blijkt me 9ct te hebben gekost. Echt perfect voor mij want ik doe er vrijwel niks mee, maar wel handig om te kunnen gebruiken als het even moet.

Beltegoed van Orange was ook na 3 dagen al bijgeschreven. Facturen kloppen netjes en zijn duidelijk, kortom: prima overgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 19:31

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik heb deze week al 3x gehad dat mijn Orange M500 plotseling zijn netwerk kwijt is. Als ik dan flightmode aanzet en weer uitzet krijg ik weer een prima verbinding. Binnen 2 dagen is het echter weer raak.

Ben ik de enige die hier last van heeft? Kan dit te maken hebben met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk? Ik wou net al de klantenservice bellen maar die was natuurlijk al dicht.

Ik begin het iig alweer enigszins beu te worden, en ik zit er zwaar over te denken om weer over te stappen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit heeft idd te maken met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk.
De SPV toestellen zijn eigenwijs, zolang ze het Orange netwerk nog zien, blijven ze proberen daarop aan te melden. zelf als ze toegang hebben op het T-Mobile netwerk, gaan ze na een tijdje weer bij Orange proberen, daar krijgen ze dan geen toegang meer en dan houdt het op.

Even de netwerkselectie zetten op Handmatig is voldoende, zodra het Orange netwerk uitgeschakeld is, is jouw probleem weer over.

(zelf heb ik het op mn SPV C500)
IceManX schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:25:
Ik heb deze week al 3x gehad dat mijn Orange M500 plotseling zijn netwerk kwijt is. Als ik dan flightmode aanzet en weer uitzet krijg ik weer een prima verbinding. Binnen 2 dagen is het echter weer raak.

Ben ik de enige die hier last van heeft? Kan dit te maken hebben met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk? Ik wou net al de klantenservice bellen maar die was natuurlijk al dicht.

Ik begin het iig alweer enigszins beu te worden, en ik zit er zwaar over te denken om weer over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Laatst online: 16-06 22:02
Mijn Orange abo is allang afgelopen en ik wil nu eigenlijk overstappen naar T-Mobile MyFaves (heb geen overgebleven beltegoed ofzo). Als ik mijn Orange abo op wil zeggen, zit ik met een opzegtermijn van 3 maanden. Ben bij T-Mobile geweest vanmiddag en zij zeiden dat ik zonder enig probleem naar MyFaves over zou kunnen stappen, het zou alleen een dag of 10 duren voor mijn nummer van Orange naar T-Mobile zou zijn over gezet.

Ik zou best via de T-Mobile site of winkel willen verlengen, maar zij hebben de Nokia N85 (nog) niet en kunnen ook niet zeggen of en wanneer ze hem kunnen leveren. Veel webwinkels hebben de N85 al wel, oa GSMWeb. Ik heb gebeld en gevraagd of ik ook bij hen kon verlengen van Orange naar MyFaves en dat is volgens hen geen probleem. Wat ik vergeten ben na te vragen is of een verlenging bij een winkel anders dan een officiele T-Mobile winkel ook zo snel gaat. Hebben jullie enig idee? Kan ik bij GSMWeb ook gewoon binnen 2 weken van Orange naar MyFaves, of moet ik 3 maanden wachten ivm mijn opzegtermijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij telecomzaken zoals BelCompany kan het in ieder geval wel, het heet dan een Orange»T-Mobile migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Laatst online: 16-06 22:02
Ik heb overigens vandaag bij GSM Web een T-Mobile MyFaves verlenging aangevraagd, krijg het contract "binnen 24 uur" binnen. Hoop dat dat wat duidelijkheid biedt. Als ik 3 maanden moet wachten, ga ik wel naar Vodafone zonder nummerbehoud...

Als er nog mensen ervaring hebben met Orange->T-Mobile (MyFaves) migratie hebben bij webwinkels dan hoor ik het graag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

ReBr schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:45:
Dit heeft idd te maken met de switch tussen het Orange en T-Mobile netwerk.
De SPV toestellen zijn eigenwijs, zolang ze het Orange netwerk nog zien, blijven ze proberen daarop aan te melden. zelf als ze toegang hebben op het T-Mobile netwerk, gaan ze na een tijdje weer bij Orange proberen, daar krijgen ze dan geen toegang meer en dan houdt het op.

Even de netwerkselectie zetten op Handmatig is voldoende, zodra het Orange netwerk uitgeschakeld is, is jouw probleem weer over.

(zelf heb ik het op mn SPV C500)
Dat zou het probleem kunnen zijn, ware het niet dat ik al weken handmatig met T-Mobile verbinding MOET maken omdat het op het Orange netwerk niet eens meer lukt. Hij blijft na een reconnect ook steeds T-Mobile vinden, geen Orange meer.

Morgen maar eens een belletje richting de klantenservice.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
IceManX schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:16:
[...]

Dat zou het probleem kunnen zijn, ware het niet dat ik al weken handmatig met T-Mobile verbinding MOET maken omdat het op het Orange netwerk niet eens meer lukt. Hij blijft na een reconnect ook steeds T-Mobile vinden, geen Orange meer.

Morgen maar eens een belletje richting de klantenservice.
Dat handmatig verbinding moeten maken met T-Mobile, komt dat iedere keer terug, als het toestel bv heeft uitgestaan, dus na het opstarten, een tijd geen netwerk, met vervolgens de vraag om een netwerk te selecteren?

Als je handmatig zoekt naar netwerken (via het instellingen menu), staat er (bij mij iig) bij netwerken ook nog een optie van 'netwerkselectie' deze dient ook op handmatig te staan, anders blijft hij na het handmatig selecteren van T-mobile, nog steeds automatisch zoeken naar het 'home' netwerk (Orange)

Kijk gelijk eens de voorkeursnetwerken, hier dient nu ook T-Mobile NL bovenaan te staan in de lijst, maar ik denk dat het er niet staat. (die SPV toestellen verwerken de OTA berichten van Orange niet goed om de netwerklijst aan te passen)
Dit kan je eventueel wel handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

ReBr schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
Dat handmatig verbinding moeten maken met T-Mobile, komt dat iedere keer terug, als het toestel bv heeft uitgestaan, dus na het opstarten, een tijd geen netwerk, met vervolgens de vraag om een netwerk te selecteren?

Als je handmatig zoekt naar netwerken (via het instellingen menu), staat er (bij mij iig) bij netwerken ook nog een optie van 'netwerkselectie' deze dient ook op handmatig te staan, anders blijft hij na het handmatig selecteren van T-mobile, nog steeds automatisch zoeken naar het 'home' netwerk (Orange)
Hij staat op handmatig, en hij vindt daarom ook steeds T-Mobile NL. Dit heb ik al gedaan toen ik voor de eerste keer mijn verbinding verloor een paar weken geleden. Dat was omdat het Orange netwerk bij mij in de buurt al was uitgeschakeld o.i.d.
Kijk gelijk eens de voorkeursnetwerken, hier dient nu ook T-Mobile NL bovenaan te staan in de lijst, maar ik denk dat het er niet staat. (die SPV toestellen verwerken de OTA berichten van Orange niet goed om de netwerklijst aan te passen)
Dit kan je eventueel wel handmatig doen.
T-Mobile stond al bovenaan, niet alleen NL maar ook UK en D. Orange stond pas een flink eind daaronder. Ik heb vanmiddag (na WEER een disconnect) alles dat geen T-Mobile bevat al uitgevinkt, maar ik betwijfel of dat iets helpt.

Misschien is het ook gewoon het toestel dat voor de problemen zorgt, maar ook dan zal ik waarschijnlijk moeten overstappen. Zoals veel providers omgaan met hun bestaande klanten is belachelijk; alleen nieuwe abonnees komen in aanmerking voor acties. Bestaande abonnees moeten vaak bijbetalen. Alsof we er niet meer toe doen zodra we eenmaal binnen zijn.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Net contact gehad met de klantenservice, en volgens hen lag het aan een combinatie van oude mobiel (2.5 jaar oud) in combinatie met de Orange sim. Ik zou maar mijn abonnement moeten verlengen met sim-only of een nieuw mobiel.

Aangezien ik toch een nieuwe mobiel wil en ik daarvoor bij T-Mobile minstens een Flex 45 moet nemen om degene die ik wil betaalbaar te maken, heb ik besloten naar Vodafone te gaan. Daar ben ik slechts 27.50 per maand kwijt aan abonnementskosten (inclusief 9.50 Internetkosten) en dan hoef dan maar zo'n 80 euro bij te betalen (tegenover 300 voor een soortgelijk abonnement bij T-Mobile). Zonde, want toen het nog Orange was was ik toch tevreden.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
(jarig!)
Het gaat weer lekker daar... ik was dat de overname voor problemen ging zorgen.
2 maanden terug een brief gekregen dat op 8 december (vandaag dus) mijn nummer omgezet zou worden van Orange naar T-Mobile.
Hele dag gewacht, niks gebeurt...

Ik bellen met de helpdesk van t-mobile (0800-7111) en gevraagd hoe het zat met mijn omzetting.
De vriendelijke dame wist mij meteen te vertellen dat het waarschijnlijk kwam door de achterstand van 1,5 week! Toen ze verder ging vragen aan een collega, vertelde ze me dat het vandaag waarschijnlijk nog zal worden afgerond maar dat het nog de hele avond kon duren.

Een half uur na het telefoontje krijg ik ineens een sms van t-mobile met de volgende melding:
quote: Tmobile
Door een technische storing wordt uw nummer later dan verwacht omgezet. Tot die tijd zult u bij uw huidige aanbieder bereikbaar blijven. Excuses voor het ongemak.
Met andere woorden, mocht je dezelfde melding krijgen... ga er maar vanuit dat je een week of twee kunt wachten tot je nummer wordt omgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

stef-o schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:54:
Het gaat weer lekker daar... ik was dat de overname voor problemen ging zorgen.
2 maanden terug een brief gekregen dat op 8 december (vandaag dus) mijn nummer omgezet zou worden van Orange naar T-Mobile.
Hele dag gewacht, niks gebeurt...

Ik bellen met de helpdesk van t-mobile (0800-7111) en gevraagd hoe het zat met mijn omzetting.
De vriendelijke dame wist mij meteen te vertellen dat het waarschijnlijk kwam door de achterstand van 1,5 week! Toen ze verder ging vragen aan een collega, vertelde ze me dat het vandaag waarschijnlijk nog zal worden afgerond maar dat het nog de hele avond kon duren.

Een half uur na het telefoontje krijg ik ineens een sms van t-mobile met de volgende melding:

[...]

Met andere woorden, mocht je dezelfde melding krijgen... ga er maar vanuit dat je een week of twee kunt wachten tot je nummer wordt omgezet!
Of 1,5 dag, zoals bij mij. Of helemaal niet zoals hier op het forum ook wel eens gebeurd is. Het irritante vond ik vooral dat je geen idee hebt waar je aan toe bent.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
(jarig!)
dat is nog het ergste van allemaal... je weet nu niet wanneer het dan wel gebeurt... nu ben ik verplicht om zolang het niet gemeld wordt wanneer, ik de hele tijd mijn andere sim mee moet "slepen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:47

marapuru

db.

Ik heb een probleempje, heb al wel even gezocht in het topic maar niets kunnen vinden.
Wil mijn rekening bekijken, maar kan niet meer inloggen?

De link: http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/ stuurt me netjes door naar de login pagina, maar vervolgens kan ik niet inloggen. De url waar die form me naartoe stuurt klopt volgens mij ook niet helemaal. Heb al wel wat geprobeerd te veranderen, maar niets hielp...

Anoniem: 212809

Ik heb een tijd lang Orange gehad, en heb mijn abbonement nu verlengd en is dus T-Mobile geworden.
Vandaag is mijn abbo bij T-Mobile ingegaan en dat werkt, ik kan nu bellen etc.
Heb overigens wel een nieuw nummer gekregen..had nooit nummerbehoud aangevraagd want ik ging er vanuit dat bij verlenging mijn oude nummer zou blijven bestaan.

Edit:

Heb dus blijkbaar wel nummerbehoud, en dat is vandaag overgezet. Vraag me alleen wel af wanneer mijn Orange simkaart niet meer werkt dan..en of ik tot die tijd die Orange simkaart erin moet houden of toch niet?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 212809 op 11-12-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Sinds vandaag kan ik hier in de omgeving (Gouda-Schoonhoven) het Orange GSM netwerk niet meer vinden (elke dag scan ik de netwerken), lijkt mij alsof het GSM net van Orange nu, nadat enkele weken geleden het Orange UMTS net is uitgeschakeld-verdwenen, ook is uitgeschakeld.

Dit kan het voordeel hebben dat toestellen, die automatisch zoeken, niet meer het probleem hebben dat ze de verbinding kwijt raken, omdat het 'thuis netwerk' nog in de lucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

ReBr schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:01:
Sinds vandaag kan ik hier in de omgeving (Gouda-Schoonhoven) het Orange GSM netwerk niet meer vinden (elke dag scan ik de netwerken), lijkt mij alsof het GSM net van Orange nu, nadat enkele weken geleden het Orange UMTS net is uitgeschakeld-verdwenen, ook is uitgeschakeld.

Dit kan het voordeel hebben dat toestellen, die automatisch zoeken, niet meer het probleem hebben dat ze de verbinding kwijt raken, omdat het 'thuis netwerk' nog in de lucht is.
Hier in Den Haag is Orange ook uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

netblade

Sunrise

Heel Nederland heeft geen dekking meer met het oude Orange netwerk. Dat was Orange.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ach, ik ben er begin maart toch vanaf. Dan wordt mijn nummer eindelijk overgezet. Vandaag heb ik de bevestiging van Orange gekregen.

More than meets the eye
system specs

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Vanaf 15 december kunnen de klanten van Orange geen gebruik meer maken van het Orange netwerk. Voor Orange-klanten is een speciale afdeling binnen T-Mobile opgezet. De medewerkers van deze afdeling beantwoorden graag je vragen over de dekking na de samenvoeging van T-Mobile en Orange. Je kunt deze afdeling telefonisch bereiken via het gratis nummer 0800 - 7113.

Marco Amersfoort
T-Mobile Klantenservice

T-Mobile Netherlands BV

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:55

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal heel slecht vind en dat er weinig gecommuniceerd naar de klant toe. ik wil inloggen op de orange site en die bestaat niet meer. Moet ik nu bij tmobile inloggen ?
Ik zelf maakte geen gebruik van de orange mail die laatst is dichtgegooit, Maar ik had er gebruik van kunnen willen maken. Ik had dus ook een opzeg brief gestuurd maar deze is afgekeurd.
Ik weet niet waarom maar ik heb zelf helemaal geen vertrouwen in T-Mobile en wil er eigenlijk gewoon van af. Helaas zit ik er nog een jaar aan vast.

lees net in dit topic over http://orange.t-mobile.nl/
Dit is nooit naar mij gecommuniceerd maar wel fijn dat het er is.

[ Voor 10% gewijzigd door rg-mohwa op 18-12-2008 22:42 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Victorio schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:34:
Ik ben gister overgezet van Orange naar T-mobile Flex 20 (zomaar een week eerder dan in de brief stond... 8)7 ).
Dan heb je mazzel gehad... Bij mij zijn ze nu 2* de migratieaanvraag kwijtgeraakt lijkt het.
1* was nergens meer terug te vinden in het systeem, 2e maal was iets meer dan 2 weken geleden ingedient, daar ik nog niks gehoord heb moet ik (zeiden ze toen) maar weer terug naar de T-Mobile winkel...

Ik zit dus nu nog met een Orange abo dat (mbv nummerbehoud aanvraag) gecancelled had moeten worden (in september) en een T-Mobile SIMkaart wat nog niet geregistreerd is op mijn naam/adres omdat die hele migratieaanvraag niet is doorgezet wegens het spoorloos verdwenen zijn...

edit: jah dus.
Migratie-aanvraag nr. 3 zou (met de nadruk op zou) de 25e doorgevoert moeten zijn. Beltegoed overzetten bij de 2e factuur, 06-nummer gelijk bij activeren T-MobileSIM...

Ben benieuwd...

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 19-12-2008 17:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Zo ben nu aardig pissig :(

Ben ook Orange klant en al een poosje waardeloos te bereiken.Telefoontjes van geen enkel ander netwerk komen over. En als ik iemand bel stroomt mijn telefoon ineens over met smsjes van gemiste gesprekken.Waarna ik een poosje wel gebeld kan worden.

Dus heb ik net even met de klantenservice gebelt. En daar wordt doodleuk verteld dat dat komt omdat ik geen T-mobile klant ben. Want ik zit niet op het T-mobile netwerk wat mijn telefoon wel aangeeft trouwens.Als ik overstap wordt natuurlijk alles beter :O . En dan durven ze ook nog met een flutaanbieding te komen van maar 50% korting op een sim-only abonnement terwijl je bij webshops gewoon 25% krijgt, wat volgens haar natuurlijk helemaal niet kon. Het is dat ik nog dik € 600,- beltegoed over heb anders konden ze voor min part doodvallen.

Ook ik heb opgezegd ivm beëindiging webmail, natuurlijk werd dat afgewezen omdat ik er geen gebruik van maakte en nu dus ook gewoon niet kan. Op bezwaarschriften wordt helemaal niet gereageerd. Niks slechts over Orange maar T-mobile is een stinkbedrijf (dat moest ik even kwijt :+ )
Wordt denk ik toch maar een gang naar de geschillencommisie.

Iemand hier ook hetzelfde en werd het na overstappen beter :? Niet dat ik daar zin in heb maar je moet soms wel wat :(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:23
Ik ben drie maanden geleden overgegaan van Orange naar T-Mobile.Uiteraard heb ik ook nummerbehoud aangevraagd.Het nummer zou per 11 september overgezet worden naar de nieuwe simkaart.Maar vanaf 11 September kon ik helemaal niet meer bellen omdat er geen netwerk was.De klantenservice gaf uiteenlopende tegenstrijdige informatie.Ik natuurlijk al behoorlijk gefrustreerd heb bijna dagelijks de klantenservice gebeld met de mededeling dat het wel erg lang duurt.T-Mobile verschuilt zichzelf achter het excuus dat er technische problemen zijn.Begin oktober kon ik eindelijk weer bellen maar nog steeds niet via mijn oude nummer.In drie maanden tijd is het T-Mobile nog steeds niet gelukt om mijn nummer over te zetten.

Kan dit een reden zijn om het contract op te zeggen?Want mijn mening is dat T-Mobile zich niet aan de afspraken houdt.Zijn er hier nog meer mensen die dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
rg-mohwa schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:39:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal heel slecht vind en dat er weinig gecommuniceerd naar de klant toe.
Je kunt veel zeggen over de overname, maar niet dat die slecht gecommuniceerd is. Tenzij je je telefoon uit hebt gehad het afgelopen half jaar en je je post niet open hebt gemaakt. Er zijn diverse smsjes en brieven gestuurd om je te attenderen op de overname en de gevolgen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Ik ben laatst ook gebeld of ik mijn contract wilde overzetten naar T-Mobile. Dat heb ik gedaan en heb nu mijn nieuwe telefoon binnen. Mijn Orange abonnement loopt echter nog door tot 2 maart, ik gebruik dus nog mijn oude SIM en telefoonnummer.

Alleen op mijn N95 8GB staan standaard linkjes naar Web 'n walk van T-Mobile. Ook staan er alleen accesspoints in van T-Mobile. Dat werkt allemaal wel om te internetten, maar hoe wordt dit nu berekend dan?

Heb via de Orange site nog maar de Orange World bundel erbij genomen voor de laatste 3 maanden. Gaat al mijn internetverkeer dan standaard via Orange World nu?

Want is het mogelijk om met je SIM van provider X te connecten met een accesspoint van provider Y? En hoe betaal je daar dan voor?

Heb de instellingen opgezocht op de Orange-site voor Orange World, en die kon je gek genoeg niet laten SMS-en voor de N95 8GB, maar wel voor de gewone N95, heb het maar zo laten doen.

Ik heb nog nooit met mobielinternet gewerkt, dus snap het systeem nog niet zo. De Orange site is ook alles behalve duidelijk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:58

Smarron

The bend

Je zou ze even kunnen bellen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De klantenservice is dicht nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Roelant schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:01:
[...]

Je kunt veel zeggen over de overname, maar niet dat die slecht gecommuniceerd is. Tenzij je je telefoon uit hebt gehad het afgelopen half jaar en je je post niet open hebt gemaakt. Er zijn diverse smsjes en brieven gestuurd om je te attenderen op de overname en de gevolgen ervan.
Niet naar mij dan. Ik heb het meeste uit de media en threads hier etc. moeten halen.
Totdat ik gebeld werd met een overstapaanbieding had ik geen idee hoe een en ander zou gaan lopen en heb maar lijdzaam afgewacht. (natuurlijk had ik er ook zelf actiever achteraan kunnen gaan, maar daar gaat het nu niet over; de communicatie was matig)

Inmiddels ben ik (na heel veel gedoe en slechte of niet bestaande communicatie zoals het eerst overgezet worden en daarna pas de aankondiging ontvangen) wel overgestapt maar wacht nog op mijn opgebouwde beltegoed. Hopelijk is dat volgende maand eindelijk bijgeschreven. Tot nu toe is T-Mobile redelijk geweest door wat voor te schieten om te compenseren wat ik nu buiten mijn bundel (mocht) bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-12-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 37384 schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:38:
[...]

De klantenservice is dicht nu :)
Dan wacht je een dag? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou toch kunnen dat iemand het weet hier? Ik heb al lang gezocht op internet gister en vandaag en kan het niet vinden, dan mag ik het toch wel hier vragen?
'Klantenservice bellen' zou je op bijna elke post hier kunnen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 37384 schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:52:
[...]

Het zou toch kunnen dat iemand het weet hier? Ik heb al lang gezocht op internet gister en vandaag en kan het niet vinden, dan mag ik het toch wel hier vragen?
'Klantenservice bellen' zou je op bijna elke post hier kunnen antwoorden.
Dat klopt en daar moderen we ook tegenaan. ;)

Sowieso zie je vaak dat (in verschillende topics) de meest simpele vragen worden geplaatst zonder dat men ook maar heeft geprobeerd om een antwoord van de provider te krijgen. Het minste wat je bij dit soort problemen kunt doen is even contact opnemen met een provider; gisteren was je al aan het zoeken, dan had je gisteren al contact met ze op kunnen nemen (T-mobile is gratis bereikbaar, het kost je alleen wat tijd). Je probleem lijkt me nou ook weer niet zo dringend dat het geen dagje kan wachten. :Y)
Want is het mogelijk om met je SIM van provider X te connecten met een accesspoint van provider Y? En hoe betaal je daar dan voor?
Dit is overigens niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:56:
[...]

Dat klopt en daar moderen we ook tegenaan. ;)

Sowieso zie je vaak dat (in verschillende topics) de meest simpele vragen worden geplaatst zonder dat men ook maar heeft geprobeerd om een antwoord van de provider te krijgen. Het minste wat je bij dit soort problemen kunt doen is even contact opnemen met een provider; gisteren was je al aan het zoeken, dan had je gisteren al contact met ze op kunnen nemen (T-mobile is gratis bereikbaar, het kost je alleen wat tijd). Je probleem lijkt me nou ook weer niet zo dringend dat het geen dagje kan wachten. :Y)

[...]

Dit is overigens niet mogelijk.
Ok, ik snap je punt. Ik ben meer van het zelf uitvinden en uitzoeken, en gisteren was ik nog niet ten einde raad. Nu ongeveer wel, en zoveel vertrouwen in helpdesks heb ik niet meer, vandaar :)
Zal ze morgen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De helpdesk van T-mobile staat over het algemeen goed bekend: ze zijn gratis te bereiken, je hebt ze snel aan de lijn en meestal krijg je bij je eerste telefoontje al een antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
Copycat schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:05:
Zo ben nu aardig pissig :(

Ben ook Orange klant en al een poosje waardeloos te bereiken.Telefoontjes van geen enkel ander netwerk komen over. En als ik iemand bel stroomt mijn telefoon ineens over met smsjes van gemiste gesprekken.Waarna ik een poosje wel gebeld kan worden.

Dus heb ik net even met de klantenservice gebelt. En daar wordt doodleuk verteld dat dat komt omdat ik geen T-mobile klant ben. Want ik zit niet op het T-mobile netwerk wat mijn telefoon wel aangeeft trouwens.Als ik overstap wordt natuurlijk alles beter :O . En dan durven ze ook nog met een flutaanbieding te komen van maar 50% korting op een sim-only abonnement terwijl je bij webshops gewoon 25% krijgt, wat volgens haar natuurlijk helemaal niet kon. Het is dat ik nog dik € 600,- beltegoed over heb anders konden ze voor min part doodvallen.

Ook ik heb opgezegd ivm beëindiging webmail, natuurlijk werd dat afgewezen omdat ik er geen gebruik van maakte en nu dus ook gewoon niet kan. Op bezwaarschriften wordt helemaal niet gereageerd. Niks slechts over Orange maar T-mobile is een stinkbedrijf (dat moest ik even kwijt :+ )
Wordt denk ik toch maar een gang naar de geschillencommisie.

Iemand hier ook hetzelfde en werd het na overstappen beter :? Niet dat ik daar zin in heb maar je moet soms wel wat :(
Ja, volledig mee eens! Op 1 ding na dan... Op bezwaarschriften wordt wel gereageerd maar dan op een verkeerde manier! Ik had een brief gestuurd dat ik geen bereik meer had sinds Orange is uitgezet en of ze hier iets aan kunnen doen, daarop als reactie een brief dat m'n abonnement wordt opgezegd... Ze willen dus de Orange klanten simpelweg dumpen! Ook ik had hetzelfde verhaaltje dat ik Orange klant was en dat ik met klachten over het netwerk me bij Orange moest melden en niet bij T-Mobile. En die dame maar vol blijven houden dat ik met Orange bel en niet met T-Mobile, terwijl er toch duidelijk T-Mobile in mijn scherm staat en geen Orange NL. Ook zeiden ze dat de GSM antenne's niet overgenomen worden door T-Mobile, enkel de UMTS antenne's. Door anderen werd dit weer bestempeld als een broodje aap verhaal, maar dat is het toch niet aangezien de Orange BTS units voor GSM inmiddels zijn weggehaald en de UMTS BTS-kasten en antenne's zijn blijven staan! Dus geen verbetering van GSM, alleen UMTS. GSM netwerk wordt volledig afgebroken (tenminste in mijn omgeving). Arrogante houding van ze! Veel beloven maar niks waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Even voor mijn begrip: bestaat er nog een klantenservice van Orange? :?

(Ik dacht dat tegenwoordig alle mobiele zaken via T-mobile geregeld moesten worden. :S)

Ah: http://orange.t-mobile.nl/klantenservice/contact/ :$

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 21-12-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Anoniem: 37384 schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:33:
Ik ben laatst ook gebeld of ik mijn contract wilde overzetten naar T-Mobile. Dat heb ik gedaan en heb nu mijn nieuwe telefoon binnen. Mijn Orange abonnement loopt echter nog door tot 2 maart, ik gebruik dus nog mijn oude SIM en telefoonnummer.

Alleen op mijn N95 8GB staan standaard linkjes naar Web 'n walk van T-Mobile. Ook staan er alleen accesspoints in van T-Mobile. Dat werkt allemaal wel om te internetten, maar hoe wordt dit nu berekend dan?

Heb via de Orange site nog maar de Orange World bundel erbij genomen voor de laatste 3 maanden. Gaat al mijn internetverkeer dan standaard via Orange World nu?

Heb de instellingen opgezocht op de Orange-site voor Orange World, en die kon je gek genoeg niet laten SMS-en voor de N95 8GB, maar wel voor de gewone N95, heb het maar zo laten doen.

Ik heb nog nooit met mobielinternet gewerkt, dus snap het systeem nog niet zo. De Orange site is ook alles behalve duidelijk zeg...
Als je, accesspoints van T-Mobile Web 'n' Walk gebruikt, met een Orange Sim, dan werkt dat idd gewoon. Accespoint van T-Mobile is 'internet' Bij Orange wordt ook 'internet' gebruikt, alleen gaan de kosten dan niet alleen via Orange World, maar wordt er ook per KB gerekend. (kosten in jouw geval €1,50 per dag + KB kosten)

Je heb nu dus nog een Orange World bundel afgesloten? dan wordt het als volgt: €6,- per maand + data gebruik (eerste 25MB gratis) (omdat je nog steeds die T-Mobile settings gebruikt 'internet')
Als je nu de Orange World settings (accespoint WAP) gebruikt, dan is het data verkeer gratis (niet voor de applicaties op je telefoon die internet toegang gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

pven schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:50:
Even voor mijn begrip: bestaat er nog een klantenservice van Orange? :?

(Ik dacht dat tegenwoordig alle mobiele zaken via T-mobile geregeld moesten worden. :S)

Ah: http://orange.t-mobile.nl/klantenservice/contact/ :$
Jup :)

Maar ze weten daar niet wat ze willen :/

Toen ik erachter kwam dat de aanvraagde Orange->T-Mobile migratie niet doorgevoerd was, belde ik T-Mobile op. Na uitleggen situatie doorverbonden naar iemand van Orange om uiteindelijk weer iemand van T-Mobile aan de lijn te krijgen 8)7

Na dat telefoontje de lokale T-Mobile winkel maar bezocht...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! :)
Ik snap het nu helemaal. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
Wat een drama!

Eerst stuur ik een brief met daarin wat ze aan de GSM dekking kunnen doen.
Krijg ik een brief terug dat m'n abo per 26-12 wordt opgezegd
ok, ook goed dacht ik. dus nieuw abo afgesloten bij BEN aangezien UMTS hier wel goed is
Nummerbehoud aangevraagd, maar afgewezen
reden volgens ben: Orange doet moeilijk, Ben adviseert met Orange te bellen
Ik bel met Orange, blijkt dat er een foute brief gestuurd is, dus helaas, heb 3 maanden opzegtermijn dus kan pas per 16-2 naar Ben. Ik zeg dat die brief bindend is, en hij zegt van niet. Foutje... Kan gebeuren volgens hem. Hij zegt nog dat als per ongeluk hij 500,- op m'n rekening stort dat ik dat dan ook terug moet betalen aangezien het een foutje van hem is. Mooi niet dus, maarja. Die arme stakker was vast verbitterd omdat hij nog bij Orange werkt en hij waarschijnlijk binnenkort moet wieberen omdat de Orange klantenservice wordt opgeheven.. >:)
Ik naar de T-Mobile shop en goed geholpen daar. Hij kwam met de melding dat ik nummerbehoud had aangevraagd op 16-12 en dat de oorspronkelijke datum van 26-12 dan niet meer geld en dat er opnieuw 3 maanden aan vastgeplakt worden vanaf het moment dat nummerbehoud wordt aangevraagd. In feite wordt er dus een nieuwe opzegging gedaan en wordt de oorspronkelijke opzegdatum van 26-12 verschoven. Vaag verhaal, maarja, 't zal wel. Hij kon in ieder geval niks voor me doen om die datum terug te zetten naar de oorspronkelijke 26-12. Moest helaas tot 16-2 uitzitten.
Vandaag (werken ze daar dan vandaag??) een mailtje gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd op 16-2.

En nu komt het leuke: Ik zet m'n telefoon aan en wat denk je?? "Registratie SIM-kaart mislukt"

Echt een puinhoop daar bij Orange! (ofja, wat er nog van over is....)

Maandag maar even een lang telefoontje plegen met die prutsers.... 8)7 |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

16-2? Bedoel je niet 16-3? Want 3 maanden later is pas maart, niet februari. Ik zit helaas in hetzelfde schuitje - geen lopend contract meer maar toch 3 maanden wachten tot ik eindelijk overgezet word. Tot die tijd zal ik mijn dagelijkse disconnect houden vrees ik.

Misschien is dit iets waar de regering naar kan kijken. Wel veel tijd en moeite steken in overstappen van Internet provider, maar zodra het mobiele providers betreft mogen die blijkbaar wel opeens een nummer 3 maanden lang gijzelen. Want dat is het in principe, als ik dat nummer niet had willen houden was ik al direct overgestapt.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik weet niet wat ze bij T-Mobile aan het doen zijn, maar Orange->T-Mobile migratie poging 3 is ook niet gelukt...

Zal volgende maand de lokale T-Mobile winkel maar wéér even een bezoekje brengen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je contract in overleg eerder opgezegd is, kun je gewoon nummerbehoud aanvragen binnen 10 werkdagen. Bijvoorbeeld, in het T-Mobile nummerbehoud aanvraagsysteem kan de dealer (in dit geval T-Mobile shop) aanklikken: klant mag in overleg eerder weg. Jammer dat je zo verkeerd voorgelicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat nummerbehoud hebben ze dus voor de 3e keer geprobeerd.... Daardoor zou het Orange contract stoppen** (in september zou dat gebeuren) en op dat moment zou het aangevraagde T-Mobile abo beginnen, not!

1e poging is verdwenen in het systeem;
2e poging: fax (van T-Mobile shop naar hoofdkantoor(?)) met verzoek migratie opnieuw (proberen) door te voeren is ook spoorloos verdwenen, of niet aangekomen;
3e poging: Nieuw contract opgesteld, zelfde gedaan als poging 1, weer niet doorgevoerd....

**Het Orange abo was in september afgelopen, door die nummerbehoud verzoek zou dat Orange abo niet (stilzwijgend) verlengt worden maar omdat dat verzoek (3*) niet is aangekomen loopt het Orange abo gewoon door... Dus kan nog bellen :P .

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 26-12-2008 17:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, ik doelde op de 2 posts boven jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ok :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien een kick van een oud topic, maar hier past het wel het beste in. :)

Aangezien ik nog steeds mijn oude Orange SIM heb, maar nu alleen nog maar gebruik kan maken van het T-mobile netwerk, denkt mijn GSM (HTC TyTN2) dat ik de hele tijd aan het roamen ben.
Nu is dit op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat bepaalde applicaties telkens een waarschuwing geven daarvoor als ik bepaalde dingen doe op internet.
Vooral met het binnenhalen van de mail, krijg ik bij elke sync poging een waarschuwing.

Weet iemand of het misschien mogelijk is een SIM te krijgen, waardoor de GSM niet meer denkt te roamen en deze kleine irritaties weggenomen worden? Voor de rest ben ik namelijk nog steeds zeer tevreden met Orange op T-Mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gok dat je een nieuwe SIM-kaart kan krijgen, maar je provider is de enige die deze vraag met zekerheid kan beantwoorden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Helaas is er op dit moment niets mogelijk en aangezien mijn abonnement nog tot maart volgend jaar loopt, zal ik even geduld moeten hebben. :(
Wel zijn ze bezig om te zorgen dat het niet meer als roaming aangemerkt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hyp Hyper schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:38:
Inmiddels ben ik (na heel veel gedoe en slechte of niet bestaande communicatie zoals het eerst overgezet worden en daarna pas de aankondiging ontvangen) wel overgestapt maar wacht nog op mijn opgebouwde beltegoed. Hopelijk is dat volgende maand eindelijk bijgeschreven. Tot nu toe is T-Mobile redelijk geweest door wat voor te schieten om te compenseren wat ik nu buiten mijn bundel (mocht) bellen.
Tot op heden is er nog geen cent van mijn 250 euro Orange beltegoed bijgeschreven. Ze hebben wederom beloofd het op te lossen, maar er gebeurt vooralsnog niet veel...
Het lijkt er op dat ze hopen dat mensen het na een tijdje laten rusten of vergeten zodat ze bij elkaar een leuk bedragje kunnen afschrijven. Maar dat zal wel alleen de indruk zijn die ik ervan heb. O-)

Ik kan kort zijn over de overstapprocedure in het algemeen: waardeloos!
Het enige goede is dat de servicedesk gratis is...

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-02-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:22:
Het lijkt er op dat ze hopen dat mensen het na een tijdje laten rusten of vergeten zodat ze bij elkaar een leuk bedragje kunnen afschrijven. Maar dat zal wel alleen de indruk zijn die ik ervan heb. O-)
Gezien de vele verhalen waar het wél goed is gegaan, gok ik dat het ze niet om die €250,- van jou te doen zal zijn hoor, dat is echt peanuts op een bedrijfsomzet van een telco - dat voelen ze niet eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Roelant schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:03:
[...]

Gezien de vele verhalen waar het wél goed is gegaan, gok ik dat het ze niet om die €250,- van jou te doen zal zijn hoor, dat is echt peanuts op een bedrijfsomzet van een telco - dat voelen ze niet eens. ;)
Geen idee hoeveel mensen er gewoon niet piepen/opletten, maar aangezien het maar een indruk/gevoel is dat ik verder niet kan verdedigen, ga ik niet eens proberen het hard te maken. ;)
Vooralsnog ga ik er maar van uit dat het ooit (hopelijk snel) goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand ook of je een oude orange prepaid simkaart in een nieuwe t-mobile prepaid telefoon kan doen?

Het is nl. zo dat mijn moeder nu een orange prepaid mobieltje heeft en een nieuwe telefoon wil. Kan haar simkaart dan in een t-mobile locked phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Palomar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:15:
Weet iemand ook of je een oude orange prepaid simkaart in een nieuwe t-mobile prepaid telefoon kan doen?

Het is nl. zo dat mijn moeder nu een orange prepaid mobieltje heeft en een nieuwe telefoon wil. Kan haar simkaart dan in een t-mobile locked phone?
Nee, dit gaat niet lukken (ervanuitgaan dat t-mobile prepaid toestelletje gesimlockt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:22:
[...]
Ik kan kort zijn over de overstapprocedure in het algemeen: waardeloos!
Het enige goede is dat de servicedesk gratis is...
Mijn ervaringen met de overstap worden er ook niet beter op. In eerste instantie een mislukte migratie waardoor ik een paar maanden langer aan mijn oude Orange abo vast zat. De nieuw ingezette migratie lukte wel, maar na een paar maanden hebben ze mijn tijdelijke SIM (voor nummerbehoud) weer opnieuw geactiveerd en zijn ze begonnen om tweemaal per maand abonnements kosten af te schrijven. Duurde even voor dat uitgezocht was maar opgelost is het nog steeds niet. Kortom, in geval van problemen ben je het haasje. Zeker met een ietwat complex probleem, waarbij ze het niet direct aan de telefoon kunnen oplossen, kom je lastig verder. Ze beloven dan vaak om je later terug te bellen, maar dat gebeurd echt nooit.
Snap het niet zo goed dat ze niet wat beter zorgen dat dit soort zaken meteen goed opgelost worden. Elke keer opnieuw bellen en het probleem uitleggen kost zowel mij als T-mobile tijd en geld.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.