Wat een drama!
Eerst stuur ik een brief met daarin wat ze aan de GSM dekking kunnen doen.
Krijg ik een brief terug dat m'n abo per 26-12 wordt opgezegd
ok, ook goed dacht ik. dus nieuw abo afgesloten bij BEN aangezien UMTS hier wel goed is
Nummerbehoud aangevraagd, maar afgewezen
reden volgens ben: Orange doet moeilijk, Ben adviseert met Orange te bellen
Ik bel met Orange, blijkt dat er een foute brief gestuurd is, dus helaas, heb 3 maanden opzegtermijn dus kan pas per 16-2 naar Ben. Ik zeg dat die brief bindend is, en hij zegt van niet. Foutje... Kan gebeuren volgens hem. Hij zegt nog dat als per ongeluk hij 500,- op m'n rekening stort dat ik dat dan ook terug moet betalen aangezien het een foutje van hem is. Mooi niet dus, maarja. Die arme stakker was vast verbitterd omdat hij nog bij Orange werkt en hij waarschijnlijk binnenkort moet wieberen omdat de Orange klantenservice wordt opgeheven..
Ik naar de T-Mobile shop en goed geholpen daar. Hij kwam met de melding dat ik nummerbehoud had aangevraagd op 16-12 en dat de oorspronkelijke datum van 26-12 dan niet meer geld en dat er opnieuw 3 maanden aan vastgeplakt worden vanaf het moment dat nummerbehoud wordt aangevraagd. In feite wordt er dus een nieuwe opzegging gedaan en wordt de oorspronkelijke opzegdatum van 26-12 verschoven. Vaag verhaal, maarja, 't zal wel. Hij kon in ieder geval niks voor me doen om die datum terug te zetten naar de oorspronkelijke 26-12. Moest helaas tot 16-2 uitzitten.
Vandaag (werken ze daar dan vandaag??) een mailtje gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd op 16-2.
En nu komt het leuke: Ik zet m'n telefoon aan en wat denk je?? "Registratie SIM-kaart mislukt"
Echt een puinhoop daar bij Orange! (ofja, wat er nog van over is....)
Maandag maar even een lang telefoontje plegen met die prutsers....