Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.415 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 21:49
Spinvis schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:23:
tot 1 mrt is het mogelijk nieuwe en verlengingen (orange) te doen bij de orange shop.
Geld dat ook voor de online-shops? Wie weet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:14
Ik krijg al sinds het begin van het weekend geen smsje meer wanneer er een email binnenkomt op mijn orange email adres (wat ik echt een topservice vond). Weet iemand misschien wat er precies gaat gebeuren met je orange email adres, verdwijnt die gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
aryan schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:58:
Ik krijg al sinds het begin van het weekend geen smsje meer wanneer er een email binnenkomt op mijn orange email adres (wat ik echt een topservice vond). Weet iemand misschien wat er precies gaat gebeuren met je orange email adres, verdwijnt die gewoon?
Ik durf het je niet exact te vertellen, maar verwacht dat je deze gewoon zult behouden net zolang je hetzelfde abo blijft houden/klant blijft.

Ik heb ook nog steeds een wanadoo adres, daar hebben ze ook niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 14:43
Even een vraagje, want echt een duidelijke situatie is het niet meer na die overname.

Ik heb nu een abbo (2-jarig) bij Tele2, loopt in eind mei af. Ik was van plan hierna over te stappen op Orange 1-jarig met een nieuwe telefoon.

Begrijp ik nu goed dat ik nog tot eind februari de mogelijkheid heb om een nieuw abonnement af te sluiten bij Orange, dat tot het einde van de contractsperiode loopt volgens tarieven en voorwaarden van Orange? En de mogelijkheid van nummerbehoud van Tele2 > Orange en nieuw toestel?

Ik bel/sms namelijk niet zoveel, heb met een 15 euro abonnement genoeg. Bij Orange krijg ik dan met de huidige tarieven veel waar voor mijn geld, hetzelfde (flex) abonnement bij T-mobile is daar totaal niet mee te vergelijken.

Of is er misschien nog een andere provider die +/- dezelfde tarieven heeft als Orange nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
Cyclonist schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:35:
Even een vraagje, want echt een duidelijke situatie is het niet meer na die overname.

Ik heb nu een abbo (2-jarig) bij Tele2, loopt in eind mei af. Ik was van plan hierna over te stappen op Orange 1-jarig met een nieuwe telefoon.

Begrijp ik nu goed dat ik nog tot eind februari de mogelijkheid heb om een nieuw abonnement af te sluiten bij Orange, dat tot het einde van de contractsperiode loopt volgens tarieven en voorwaarden van Orange? En de mogelijkheid van nummerbehoud van Tele2 > Orange en nieuw toestel?

Ik bel/sms namelijk niet zoveel, heb met een 15 euro abonnement genoeg. Bij Orange krijg ik dan met de huidige tarieven veel waar voor mijn geld, hetzelfde (flex) abonnement bij T-mobile is daar totaal niet mee te vergelijken.

Of is er misschien nog een andere provider die +/- dezelfde tarieven heeft als Orange nu?
je kunt nog wel een orange abo afsluiten, maar echt goede kortingen en aanbiedingen worden niet meer geboden volgens mij.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
is die Tele2 bundel voor 15 euro niet voordeliger dan Orange?

Tele2 VoordeelBundel 100
u betaalt per maand € 15,-
bellen € 15 ct/min
SMS € 10 ct/sms
MMS: € 40 ct/mms
binnen en buiten de bundel zelfde tarief
eerste minuut volledig betalen

Orange 15 euro
bellen € 12 ct/min
SMS € 17 ct/sms
MMS: € 34 ct/mms
buiten de bundel € 22 ct/min
starttarief 6 ct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nog even een vraagje..

Hoe is het bij jullie gesteld met het bellen naar vaste nummers?
Als ik bel dan krijg ik na 2-3 keer overgaan te horen dat het nummer niet bereikbaar is.(telnr thuis, werk, huisarts)
Heb dit thuis en op het werk uitgeprobeerd en de telefoon gaat dan niet eens over, tewijl ik wel die toon hoor. Dit probleem doet zich nu de laatste 4-5 weken voor ongeveer bij mij

Lees de topicwaarschuwing nog eens door; dit heeft niets met dit topic te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 24-01-2008 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand of er wat is gecommuniceerd vanuit Orange naar klanten toe betreffende de overname door T-MOBILE en de gevolgen voor huidige Orange klanten?

Lijkt mij nu toch wel een keer tijd worden......!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb vanuit Orange nog helemaal niets vernomen. Overigens heb ik een half jaar geleden een adreswijziging doorgegeven (twee keer :S) en het lijkt er sterk op dat dat nog niet is verwerkt; kan dus best zijn dat er een brief op mijn oude adres aan is gekomen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Op dit moment communiceren we dat er voorlopig nog niets voor Orange-klanten verandert. Het samenvoegen van een bedrijf als Orange is niet iets dat in een paar weken gedaan is. Als je nu een Orange-abonnement hebt, houd er rekening mee dat je er weinig van de samenvoeging gaat merken totdat je jouw contract kunt vernieuwen (als je gaat vernieuwen stap je automatisch over naar een T-Mobile Abonnee).

Er staat overigens een FAQ op www.orange.nl, mocht je e.e.a. willen nalezen.

Marco Amersfoort
T-Mobile Klantenservice

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

pven schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:26:
Ik heb vanuit Orange nog helemaal niets vernomen. Overigens heb ik een half jaar geleden een adreswijziging doorgegeven (twee keer :S) en het lijkt er sterk op dat dat nog niet is verwerkt; kan dus best zijn dat er een brief op mijn oude adres aan is gekomen.
Je hebt echt geen brief gekregen hoor... Ben al 5 jaar geregistreerd Orange-klant maar niks ;)
WebCare schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:33:
Er staat overigens een FAQ op www.orange.nl, mocht je e.e.a. willen nalezen.
Die heb ik hier weleens gepost...
Leuk hoor, maar moet ik dat zelf opzoeken ofzo 8)7
Leuk dat ze gaan fuseren, maar hoe moet ik dat weten als ik niks 'hoor' :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

pven schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:26:
Kijk anders op je rekeningen online. Kun je zien of je nieuwe adres erin staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Floris-K schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Kijk anders op je rekeningen online. Kun je zien of je nieuwe adres erin staat
Dat is een goede tip, dank! Mijn oude adres staat er nog op. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Ook hier geen brief. M. Amersfoort kan daar een mooie reden voor noemen, maar ik had het wel zo fatsoenlijk gevonden. Des te meer reden voor mij om niet naar T-mobile te gaan. (wel keurig trouwens dat de klantenservice zich tegenwoordig ook hier begeeft, daar niet van)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50
Orange kan je nog gewoon verlengen tot 1 maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja leuk, jammer dat ik een maandje later mag pas verlengen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 09:50
Net verlengd bij Orange met een K850. Als ik bij t-mobile ging verlengen moest ik er 270E voor bij betalen en nu bij Orange 0,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
koen schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:14:
is die Tele2 bundel voor 15 euro niet voordeliger dan Orange?

Tele2 VoordeelBundel 100
bellen € 15 ct/min
SMS € 10 ct/sms
MMS: € 40 ct/mms
binnen en buiten de bundel zelfde tarief
eerste minuut volledig betalen

Orange 15 euro
bellen € 12 ct/min
SMS € 17 ct/sms
MMS: € 34 ct/mms
buiten de bundel € 22 ct/min
starttarief 6 ct
Ik ben niet echt tevreden over Tele2, de kosten verrekening van mijn abonnement verloopt erg vreemd (niet bij Orange: 15 euro elke maand van je rekening, als je er binnen belt / sms't verder geen kosten). Ik betaal sowieso elke maand iets van 8 euro, en de gesprekskosten komen daar dan nog bij, zodat het geheel - zelfs al bel ik voor minder dan mijn bundel - bijna altijd boven de 15 euro uitkomt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Cyclonist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:38:
[...]

Ik ben niet echt tevreden over Tele2, de kosten verrekening van mijn abonnement verloopt erg vreemd (niet bij Orange: 15 euro elke maand van je rekening, als je er binnen belt / sms't verder geen kosten). Ik betaal sowieso elke maand iets van 8 euro, en de gesprekskosten komen daar dan nog bij, zodat het geheel - zelfs al bel ik voor minder dan mijn bundel - bijna altijd boven de 15 euro uitkomt |:(
Daarom is Orange ook zo lekker duidelijk, alles duidelijk overzichtelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik wil een nieuw abonnement afsluiten voor 1 maart 2008 (wanneer je geen nieuw abonnement meer kunt afsluiten), maar kan ik dat beter voor 31-01-2008 sown i.v.m. de actie die nu nog loopt van 3 maanden gratis abonnement? Ik verwacht dat men na 31-01-2008 geen acties meer komen omdat het aflopende zaak is voor Orange? Wat denken jullie, wat is verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:25:
Ik wil een nieuw abonnement afsluiten voor 1 maart 2008 (wanneer je geen nieuw abonnement meer kunt afsluiten), maar kan ik dat beter voor 31-01-2008 sown i.v.m. de actie die nu nog loopt van 3 maanden gratis abonnement? Ik verwacht dat men na 31-01-2008 geen acties meer komen omdat het aflopende zaak is voor Orange? Wat denken jullie, wat is verstandig?
Als ik jou was dan zou ik voor 31 jan. een abonemment afsluiten. Dit is een erg mooie actie en ik verwacht ook niet dat men hierna met betere acties zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:36:
[...]
Als ik jou was dan zou ik voor 31 jan. een abonemment afsluiten. Dit is een erg mooie actie en ik verwacht ook niet dat men hierna met betere acties zal komen.
Ja, dat verwacht ik zelf ook, dat het na 31 januari 2008 gebeurd is met de acties. Ik zit alleen met het volgende: Ik heb een brief geschreven naar Orange met het verzoek om mijn huidige abonnement (loopt eind juni 2008 af) conform einde contractperiode om te zetten naar een prepaid abonnement met behoud van beltegoed, maar heb tot op heden nog geen antwoord gehad. Ik heb al twee keer een email er heen gestuurd met de vraag wanneer ik een antwoord krijg, maar men zegt dat de brief nog in behandeling is, dus moet ik afwachten. De brief is 2.5 weken geleden verstuurd!

Als ik dus een bevestiging heb van mijn brief dat het abonnement word omgezet naar een prepaid abonnement dan kan ik het nieuwe abonnement ook aanvragen, want wil wel mijn huidige nummer behouden! Wat is verstandig, wachten op de brief of nu alvast een nieuw abonnement afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Ja, dat verwacht ik zelf ook, dat het na 31 januari 2008 gebeurd is met de acties. Ik zit alleen met het volgende: Ik heb een brief geschreven naar Orange met het verzoek om mijn huidige abonnement (loopt eind juni 2008 af) conform einde contractperiode om te zetten naar een prepaid abonnement met behoud van beltegoed, maar heb tot op heden nog geen antwoord gehad. Ik heb al twee keer een email er heen gestuurd met de vraag wanneer ik een antwoord krijg, maar men zegt dat de brief nog in behandeling is, dus moet ik afwachten. De brief is 2.5 weken geleden verstuurd!

Als ik dus een bevestiging heb van mijn brief dat het abonnement word omgezet naar een prepaid abonnement dan kan ik het nieuwe abonnement ook aanvragen, want wil wel mijn huidige nummer behouden! Wat is verstandig, wachten op de brief of nu alvast een nieuw abonnement afsluiten?
Ik zal als ik jou was sowieso morgen direct in een Orange shop nog een 2jarig Orange abonnement afsluiten. Dan heb je die iig al binnen. Je kunt dan aankruisen dat je hem 3 maanden later in wilt gaan.

Ik heb exact hetzelde gedaan als jij. Pak en beet 3 weken geleden de brief op de bus gedaan met daarin het verzoek tot omzetting van mijn huidige abonnement en bijbehorend nummer in een prepaid abonnement met behoud van beltegoed. Exact hetzelfde.

Maar ik had daarvoor al, sinds 13 november, een nieuw 2jarig abonnement afgesloten met 1 jaar lang 50% korting op mijn nieuwe abonnement. Verschil is dus dat ik al over een nieuw abonnement beschik, die in zal gaan op 13 maart (gaat 3 maand later pas in). Mijn oude abonnement echter zou op 19 maart aflopen, maarja, hoe langer er geen antwoord vanuit Orange komt, des te langer dat het duurt voordat mijn huidige abonnement beëindigd en omgezet in prepaid wordt, zodat ik via nummerbehoud mijn oude nummer in mijn nieuwe abonnement kan gaan gebruiken.

En voor degene die nu gaan reageren met: "Ja, maar Orange doet niet meer aan abonnement omzetten in prepaid" Ik ben zelf in de Orange shop geweest en de medewerkers daar hebben mij verteld dat dit de enige procedure was waarop ik mijn oude nummer mee kan nemen naar mijn nieuwe abonnement. Bovendien ben ik in het bezit van een authentiek en antiek Dutchtone kaartje die nu ondertussen al 7 jaar oud is, dus moet ik wel ervoor in aanmerking kunnen komen me dunkt. Ik wacht nu ook af, hopelijk gaat Orange nog eens erop reageren, want des te langer zij uitblijven met een antwoord, des te langer ik met dubbele kosten zit.

Nu valt 1 maand nog wel te overbruggen. Ik heb immers het eerste jaar 50% korting op mijn nieuwe abonnement. Dus dan wordt het nog 1 maand oud abonnement a 22,50 en 1 maand 12,50 nieuw abonnement wat eigenlijk 25 euro is per maand. 35 euro dus. Maar als dit dadelijk 2 maanden wordt omdat Orange maar niet reageert op mijn brief, word ik daar wel de dupe van. Ik weet dat, ookal gebruik ik mijn nieuwe abonnement nog niet, dat het beltegoed gewoon opgespaard word en onbeperkt houdbaar is. Maar het gaat mij om de aantal maanden dat ik met dubbele kosten zit.

En emails sturen er naar toe heeft weinig nut. Heb dat 1 keer gedaan, 4 weken nadat ik die mail verstuurd had kreeg ik pas een antwoord per mail op mijn vraag. Kun je dan nagaan hoelang ze erover doen om een brief te beantwoorden en per brief te reageren :X Ik ga morgen maar eens aan de klantenservice een en ander vragen. In principe boeit het niet dat mijn oude abonnement pas later dan wat normaal is beeindigd wordt, al het abonnementsgeld wat je betaalt blijft toch onbeperkt houdbaar en van jezelf. Maar tis nu wel zo dat je ze allemaal wel moet betalen en als student kan ik dat niet maandenlang volhouden en daar wringt de schoen bij mij -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb ook een paar weken terug een nieuw jaarabonnement afgesloten met een nieuwe telefoon (wilde persé de W960i). Mijn oude nummer en contract zou eind maart aflopen. Ik heb met de klantenservice van Orange gebeld omdat ik nog voor zo'n 150 euro in mijn bundel heb en het zonde is als dat in 1 keer weg is.

Ik kon kiezen tussen een sim-only flex van T-Mobile of een flex abonnement en dan kon ik mijn beltegoed gewoon meenemen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor 1 jaar flex 15 abonnement met een W910i gratis (heeft mijn zoontje ook weer een nieuwe telefoon).

Hoe het met prepaid zit weet ik niet.

Maar wat ik wil zeggen, is dat ik heel goed ben geholpen door de klantenservice van Orange en binnen 1 week had ik het nieuwe toestel al in huis. Vervolgens heb ik nog een keer de klantenservice van T-Mobile gebeld, omdat mij iets niet duidelijk was en wederom netjes geholpen door de klantenservice.

Schriftelijke informatie over de overname van Orange naar T-Mobile heb ik ook niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Kheb een aantal weken geleden ook m'n orange naar T-mobile overgezet.
Dit nog wel gedaan in een orangeshop. het enige was dat ik even moest wachten op de nieuwe toestellen die nog binnen moesten komen.

Toen ik voor de 2e keer kwam hadden ze m'n tytn2 liggen, net binnen gekomen.
maargoed. Kben daar reuze vriendelijk geholpen. ook de overgang ging razend goed en snel.
wel die ochtend met 3 telefoons rondgelopen. maar het was zo gepiept.
Maar ik blijf er wel bij dat ik het jammer vind dat orange overgenomen is.
kwaas ergens bij dutchtone begonnen vroagah.

Ik kan alleen nergens vinden wat er met m'n data bundel gebeurd is.
Met dat UMTS vliegen de MB's om de oren als je even niet oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Joosie200 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:10:
[...]

Ik zal als ik jou was sowieso morgen direct in een Orange shop nog een 2jarig Orange abonnement afsluiten. Dan heb je die iig al binnen. Je kunt dan aankruisen dat je hem 3 maanden later in wilt gaan.

Ik heb exact hetzelde gedaan als jij. Pak en beet 3 weken geleden de brief op de bus gedaan met daarin het verzoek tot omzetting van mijn huidige abonnement en bijbehorend nummer in een prepaid abonnement met behoud van beltegoed. Exact hetzelfde.

Maar ik had daarvoor al, sinds 13 november, een nieuw 2jarig abonnement afgesloten met 1 jaar lang 50% korting op mijn nieuwe abonnement. Verschil is dus dat ik al over een nieuw abonnement beschik, die in zal gaan op 13 maart (gaat 3 maand later pas in). Mijn oude abonnement echter zou op 19 maart aflopen, maarja, hoe langer er geen antwoord vanuit Orange komt, des te langer dat het duurt voordat mijn huidige abonnement beëindigd en omgezet in prepaid wordt, zodat ik via nummerbehoud mijn oude nummer in mijn nieuwe abonnement kan gaan gebruiken.

En voor degene die nu gaan reageren met: "Ja, maar Orange doet niet meer aan abonnement omzetten in prepaid" Ik ben zelf in de Orange shop geweest en de medewerkers daar hebben mij verteld dat dit de enige procedure was waarop ik mijn oude nummer mee kan nemen naar mijn nieuwe abonnement. Bovendien ben ik in het bezit van een authentiek en antiek Dutchtone kaartje die nu ondertussen al 7 jaar oud is, dus moet ik wel ervoor in aanmerking kunnen komen me dunkt. Ik wacht nu ook af, hopelijk gaat Orange nog eens erop reageren, want des te langer zij uitblijven met een antwoord, des te langer ik met dubbele kosten zit.

Nu valt 1 maand nog wel te overbruggen. Ik heb immers het eerste jaar 50% korting op mijn nieuwe abonnement. Dus dan wordt het nog 1 maand oud abonnement a 22,50 en 1 maand 12,50 nieuw abonnement wat eigenlijk 25 euro is per maand. 35 euro dus. Maar als dit dadelijk 2 maanden wordt omdat Orange maar niet reageert op mijn brief, word ik daar wel de dupe van. Ik weet dat, ookal gebruik ik mijn nieuwe abonnement nog niet, dat het beltegoed gewoon opgespaard word en onbeperkt houdbaar is. Maar het gaat mij om de aantal maanden dat ik met dubbele kosten zit.

En emails sturen er naar toe heeft weinig nut. Heb dat 1 keer gedaan, 4 weken nadat ik die mail verstuurd had kreeg ik pas een antwoord per mail op mijn vraag. Kun je dan nagaan hoelang ze erover doen om een brief te beantwoorden en per brief te reageren :X Ik ga morgen maar eens aan de klantenservice een en ander vragen. In principe boeit het niet dat mijn oude abonnement pas later dan wat normaal is beeindigd wordt, al het abonnementsgeld wat je betaalt blijft toch onbeperkt houdbaar en van jezelf. Maar tis nu wel zo dat je ze allemaal wel moet betalen en als student kan ik dat niet maandenlang volhouden en daar wringt de schoen bij mij -O-
Dat wachten duurt inderdaad lang ja, ze zijn daar nietg even snel. Ik ben al vanf het duchstone tijdperk klant bij orange dus al ruim 7 jaar en heb dat dan ook aangehaald in de brief. Ik ben van mening dat je een dereglijke constructie als laatste voor je trouwe klanten kunt doen, zeg maar uit coulance!

Ik zit er ook sterk over te denken om mijn nieuwe abonnement te bestellen omdat ik die 3 maanden gratis bundel niet wil mislopen, dus over drie maanden in laten gaan en dan nog eens drie maanden niks betalen, dus als mijn abonnement pas eind juni 2008 afloopt dan is er niks aan het handje en overbrug ik dat met de 3 maanden gratis bundel!

Wat ik mij nog wel afvraag is hoe het zit met de nummerportering? Moet ik die meteen indienen als ik een nieuw abonnement aanvraag of kan dat ook later? Zo ja, moet dat nog voor een bepaalde periode, binnen een maand of zo, hoe zit dat?
Stel dat mijn verzoek tot overzetten naar een prepaidkaart word afgewezen is er dan noge en andere manier om mijn nummer te behouden? Er vanuit gaande dat ik dan al een nieuwe abonnement heb afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Vjenne-ICT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:12:
[...]

Dat wachten duurt inderdaad lang ja, ze zijn daar nietg even snel. Ik ben al vanf het duchstone tijdperk klant bij orange dus al ruim 7 jaar en heb dat dan ook aangehaald in de brief. Ik ben van mening dat je een dereglijke constructie als laatste voor je trouwe klanten kunt doen, zeg maar uit coulance!

Ik zit er ook sterk over te denken om mijn nieuwe abonnement te bestellen omdat ik die 3 maanden gratis bundel niet wil mislopen, dus over drie maanden in laten gaan en dan nog eens drie maanden niks betalen, dus als mijn abonnement pas eind juni 2008 afloopt dan is er niks aan het handje en overbrug ik dat met de 3 maanden gratis bundel!

Wat ik mij nog wel afvraag is hoe het zit met de nummerportering? Moet ik die meteen indienen als ik een nieuw abonnement aanvraag of kan dat ook later? Zo ja, moet dat nog voor een bepaalde periode, binnen een maand of zo, hoe zit dat?
Stel dat mijn verzoek tot overzetten naar een prepaidkaart word afgewezen is er dan noge en andere manier om mijn nummer te behouden? Er vanuit gaande dat ik dan al een nieuwe abonnement heb afgesloten?
Je zou een prepaidkaartje van een andere provider kunnen kopen, daar nummerbehoud naar toe uit laten voeren en dan zodra dat gebeurd is weer opnieuw nummerbehoud aanvragen, terug naar je nieuwe orangenummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Leekah schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:44:
[...]

Je zou een prepaidkaartje van een andere provider kunnen kopen, daar nummerbehoud naar toe uit laten voeren en dan zodra dat gebeurd is weer opnieuw nummerbehoud aanvragen, terug naar je nieuwe orangenummer.
Dat snap ik allemaal wel, maar kan dat ook pas in juni 2008 als het abo al een maand acties is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is al meerdere keren vermeld in dit topic. Nummerbehoud naar Orange kan gedurende de hele looptijd van je abonnement, ook na een jaar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:09

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

De aanbieding voor mij bij het verlengen van orange naar t-mobile was erg mooi. Ik kon bij een flex 15 voor 1 jaar gratis de nokia e51 krijgen. Via de webshops is deze er pas vanaf 205 euro te krijgen. Daarnaast is het volgens mij ook niet slecht om een toestel van 270 euro bij een abbo van in totaal 180 euro te krijgen. Het enige "nadeel" is dat een afbeelding (van de browser) vervangen is door een t-mobile plaatje en er achterop de telefoon t-mobile staat. Voor de rest is de telefoon simlock vrij en staat er geen t-mobile troep op.

Ik citeer uit de topic-waarschuwing:
'De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.'
Jouw reactie voegt niets toe aan dit topic.

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 28-01-2008 20:55 ]

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Twee dagen na mijn bericht hier en er plofte een brief van Orange op mijn mat.

Op 08 april gaan ze mijn oude nummer porteren naar mijn nieuwe abonnement. Van Orange naar Orange dus. Het beltegoed gaat daarmee wel komen te vervallen, maar ik zorg er wel voor dat het resterende bedrag opgebeld is. Mocht dat niet lukken, dan is er nog altijd iets zoals 123beltegoed. Gelukkig maar 1 maand dubbel betalen, maar ik ben iig blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.

Ik had de brief op 7 januari de deur uit gedaan, dus het heeft 3 weken geduurd alvorens ik een antwoord ontving. Ga dus maar uit van 3 weken voordat je iets horen krijgt Vjenne ICT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Joosie200 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:12:
Twee dagen na mijn bericht hier en er plofte een brief van Orange op mijn mat.

Op 08 april gaan ze mijn oude nummer porteren naar mijn nieuwe abonnement. Van Orange naar Orange dus. Het beltegoed gaat daarmee wel komen te vervallen, maar ik zorg er wel voor dat het resterende bedrag opgebeld is. Mocht dat niet lukken, dan is er nog altijd iets zoals 123beltegoed. Gelukkig maar 1 maand dubbel betalen, maar ik ben iig blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.

Ik had de brief op 7 januari de deur uit gedaan, dus het heeft 3 weken geduurd alvorens ik een antwoord ontving. Ga dus maar uit van 3 weken voordat je iets horen krijgt Vjenne ICT.
Bedankt voor je reactie! Ik heb de brief 13 januari de deur uit gedaan, dus metg een beetje geluk heb ik volgende week antwoord. Ik heb alleen van orange free naar prepaid aangevraagd, maar jou contructie is toch wat beter.....! Hoe het jij de situatie op papier voorgelegd?

Vraagje, wanneer liepje abonnement af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:52:
Bedankt voor je reactie! Ik heb de brief 13 januari de deur uit gedaan, dus metg een beetje geluk heb ik volgende week antwoord. Ik heb alleen van orange free naar prepaid aangevraagd, maar jou contructie is toch wat beter.....! Hoe het jij de situatie op papier voorgelegd?

Vraagje, wanneer liepje abonnement af?
Mijn abonnement zou normaliter eindigen op 22 maart. Maar daar ik niet 3 maand van te voren heb opgezegd (22 december zou dat moeten, ik stuurde de brief op 7 januari) Word ie dus opgezegd per 08 april.

En hoe ik het voorgelegd heb?

Geachte heer, mevrouw,

Ik wens mijn huidige abonnement, met de volgende gegevens:

Klantnummer: xxxxx
Abonnementstype: Orange Free €22,50
Telefoonnummer: xxxxxx
Eind datum overeenkomst: 22-03-2008

Te beëindigen en laten omzetten in een prepaid nummer.

Zodra dat eenmaal voltooid is wens ik gebruik te maken van nummerbehoud. Dat ik het huidige nummer (xxxxx) dus ga gebruiken bij mijn nieuwe abonnement, met de volgende gegevens:

Abonnementstype: Orange €25
Duur: 24 maanden
Telefoonnummer: xxxxx
Ingangsdatum: 13-03-2008

Als bijlage heb ik toegevoegd de nummerbehoudkaart, ingevuld en al. Evenals een kopie van mijn identiteitskaart.

Per ingang van 22-03-2008 trek ik mijn toestemming tot het machtigen van Orange N.V. om abonnementsgeld af te schrijven in van mijn bankrekening nummer: xxxxx in zake mijn oude abonnement.

Graag wens ik schriftelijk op de hoogte gebracht te worden dat u hiermee akkoord gaat.

En dan als bijlage een kopie van een paspoort/ID + nummerbehoud kaart, die heb ik ook direct toegestuurd, ingevuld en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Joosie200 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:11:
[...]

Mijn abonnement zou normaliter eindigen op 22 maart. Maar daar ik niet 3 maand van te voren heb opgezegd (22 december zou dat moeten, ik stuurde de brief op 7 januari) Word ie dus opgezegd per 08 april.

En hoe ik het voorgelegd heb?

Geachte heer, mevrouw,

Ik wens mijn huidige abonnement, met de volgende gegevens:

Klantnummer: xxxxx
Abonnementstype: Orange Free €22,50
Telefoonnummer: xxxxxx
Eind datum overeenkomst: 22-03-2008

Te beëindigen en laten omzetten in een prepaid nummer.

Zodra dat eenmaal voltooid is wens ik gebruik te maken van nummerbehoud. Dat ik het huidige nummer (xxxxx) dus ga gebruiken bij mijn nieuwe abonnement, met de volgende gegevens:

Abonnementstype: Orange €25
Duur: 24 maanden
Telefoonnummer: xxxxx
Ingangsdatum: 13-03-2008

Als bijlage heb ik toegevoegd de nummerbehoudkaart, ingevuld en al. Evenals een kopie van mijn identiteitskaart.

Per ingang van 22-03-2008 trek ik mijn toestemming tot het machtigen van Orange N.V. om abonnementsgeld af te schrijven in van mijn bankrekening nummer: xxxxx in zake mijn oude abonnement.

Graag wens ik schriftelijk op de hoogte gebracht te worden dat u hiermee akkoord gaat.

En dan als bijlage een kopie van een paspoort/ID + nummerbehoud kaart, die heb ik ook direct toegestuurd, ingevuld en al.
Bedankt voor je reactie! Nou gewoon kort door de bocht en ze hebben het geregeld voor je, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Iemand nog brieven retour gehad van Orange? Ik wacht nog steeds...... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Goed nieuws voor die gene die nog een nieuw abonnement bij Orange willen afsluiten, de actie is verlengt tot 29 februari 2008! Voor de duidelijkheid vanaf 1 Maart 2008 is het niet meer mogelijk om een niewu contract af te sluiten of te verlengen bij Orange :'( !!!

Orange (prijzen + acties geldig tot met 29 feb 2008) nieuwe abonnementen

1-jarige abonnementen:
100% korting op aansluitkosten + 1 maand 100% korting op abonnementskosten

2-jarige abonnementen:
Orange € 15 en Orange € 20: 100% korting op aansluitkosten + 2 maanden 100% korting op abonnementskosten

Orange € 25 en hoger: 100% korting op aansluitkosten + 3 maanden 100% korting op abonnementskosten

De korting op de abonnementskosten zal ingaan na betaling van de eerste faktuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aangezien ik in de grensstreek woon wil ik gewoon bij orange blijven. In de loop van volgende week ga ik een nieuw abonnement afsluiten aangezien dat goedkoper is icm een nieuw toestel. Nummer wil ik uiteraard behouden want die heb ik al sinds het dutchtone tijdperk (bijna 9 jaar).

Helaas ben ik vergeten mijn huidige abonnement op te zeggen (loopt tot 16 april). Maar moet ik mijn huidige abo eigenlijk wel opzeggen? Orange is vanaf 1 maart volledig overgenomen door T-Mobile dus is het toch eigenlijk onmogelijk dat het abo stilzwijgend verlengd word onder de voorwaarden van orange? Anders zou je bij wijze van spreken nog tig jaar je huidige orange abo kunnen behouden.

Ik heb sinds een paar maanden de dienst 'orange naar orange'. Hoe word dat eigenlijk geregeld nu orange verdwijnt? 80% van de personen die ik bel hebben orange maar zijn nog niet in de gelegenheid om te verlengen en straks dus verplicht zijn over te stappen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
The Dolf schreef op zondag 03 februari 2008 @ 03:11:
Aangezien ik in de grensstreek woon wil ik gewoon bij orange blijven. In de loop van volgende week ga ik een nieuw abonnement afsluiten aangezien dat goedkoper is icm een nieuw toestel. Nummer wil ik uiteraard behouden want die heb ik al sinds het dutchtone tijdperk (bijna 9 jaar).

Helaas ben ik vergeten mijn huidige abonnement op te zeggen (loopt tot 16 april). Maar moet ik mijn huidige abo eigenlijk wel opzeggen? Orange is vanaf 1 maart volledig overgenomen door T-Mobile dus is het toch eigenlijk onmogelijk dat het abo stilzwijgend verlengd word onder de voorwaarden van orange? Anders zou je bij wijze van spreken nog tig jaar je huidige orange abo kunnen behouden.

Ik heb sinds een paar maanden de dienst 'orange naar orange'. Hoe word dat eigenlijk geregeld nu orange verdwijnt? 80% van de personen die ik bel hebben orange maar zijn nog niet in de gelegenheid om te verlengen en straks dus verplicht zijn over te stappen.
Ik zou niet meteen een nieuw orange abonnement afsluiten, maar zou het inde derde week van februari doen en dan 3 maanden uitstellen. Je kunt zo het langste gebruik maken van je nieuw orange abonnement en de gunstige voorwaarden *die je bij geen ander provider vind).

Ik zou meteen een brief naar de KS sturen met het verzoek je oude abonnement om te zetten naar een prepaid abonnement. Als dit is gebeurt dan kun je een nummerbehoudformulier invullen en opsturen en porteer je het oude nummer naar je nieuw abonnement toe. Anders lukt het je niet helaas. Ik heb het ook zo gedaan en meerdere die actief zijn in de topic.

Alle diensten zoals jij die kent zal orange moet handhaven want anders wijzigen ze volgens mij de voorwaarden en dat mag niet, dat zou namelijk betekenen dat je het abonnement kuntg ontbinden. Dit verhaal weet ik niet zeker, maar het lijkt mij raar als orange/t-mobiel dit zo mag wijzigen.

Wat betreft verplicht over teg stappen, dat is natuurlijk onzin want ze kunnen je nergens toe dwingen! Ik ga ook niet over naar t-mobile, de prijzen liggen veel hoger, dus kost het mij veel meer geld!

Ik hoop dat je hier wat mee kunt....

Mocht je nog vragen hebben stel die dan gerust.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Toevallig vandaag gebeld door orange met de vraag of het eens was met een eerder aanbod (naar tmobile). Toch maar geweigerd en gezegt dat ik mijn abo heb opgezegt.
Ben helemaal vergeten te vragen vanaf welk moment die drie maanden ingaan. Weet iemand hier meer van want ik kan het echt niet vinden.
Vjenne-ICT schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:20:
Alle diensten zoals jij die kent zal orange moet handhaven want anders wijzigen ze volgens mij de voorwaarden en dat mag niet, dat zou namelijk betekenen dat je het abonnement kuntg ontbinden. Dit verhaal weet ik niet zeker, maar het lijkt mij raar als orange/t-mobiel dit zo mag wijzigen.
Dit snap ik. Alleen bij de dienst orange naar orange betaal ik voor EUR10 per maand vrijwel onbeperkt naar andere orange nummers. Geld dit dan ook als ik straks naar tmobile klanten bel?
Want over een half jaar zullen er niet veel orange klanten over blijven lijkt me.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik wacht inmiddels al bijna een maand op mijn bevestiging brief dat mijn abonnement word omgezet naar een prepaid abonnement. 2 keer een email aan gewaagd, maar twee keer een reactie gehad dat de brief nog in behandeling is :? . Wie heeft inmiddels al een brief ontvangen van Orange? Ik word er een beetje moe van :? !

[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 07-02-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je ze al gebeld? Via mail schiet het idd meestal niet op bij Orange, maar via de telefoon krijg je (ik in ieder geval :Y)) meteen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
pven schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:17:
Heb je ze al gebeld? Via mail schiet het idd meestal niet op bij Orange, maar via de telefoon krijg je (ik in ieder geval :Y)) meteen antwoord.
Ja, krijg ik ook het zelfde antwoord. Het spijt ons u te moeten zeggen dat u brief nog in behandeling is :? !

Had jij ook een brief gestuurd? Zo ja, heb je al een Bevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ja hoor, vandaag de brief ontgvangen van ORANGE dat mijn huidige abonnement op 2 juli 2008 word omgezet naar een prepaid abonnement met BEHOUD van beltegoed. Strategie geslaagd :*) !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:20:
[...]

Ja, krijg ik ook het zelfde antwoord. Het spijt ons u te moeten zeggen dat u brief nog in behandeling is :? !

Had jij ook een brief gestuurd? Zo ja, heb je al een Bevestiging gehad?
Ik heb een abonnement bij T-mobile genomen, waarbij ik gebruik heb gemaakt van nummerbehoud. Zodoende is Orange automatisch opgezegd. Ik heb idd een brief gekregen met daarin datum en tijdstip waarop Orange stop voor mij.

edit:
Ok dan, je hebt je brief binnen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 08-02-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ik weet inmiddels wat de overname wel inhoud en wat er gaat gebeuren alleen heb ik nda getekend
dus mag niks vertellen.

het heeft geen consequenties voor bestaande abonnees in iedergeval.

jullie zullen nog even moeten wachten.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Dutchzilla schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:29:
ik weet inmiddels wat de overname wel inhoud en wat er gaat gebeuren alleen heb ik nda getekend
dus mag niks vertellen.

het heeft geen consequenties voor bestaande abonnees in iedergeval.

Nou maak je mij wel heel nieuwsgierig.......... :? Hoe weet jij dat en waarom mag je niks zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Dutchzilla schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:29:
dus mag niks vertellen.

het heeft geen consequenties voor bestaande abonnees in iedergeval
.

heb je dat iig al mooi verteld ;-)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
tuurlijk heeft het consequenties voor bestaande abonnees! je zou maar niet van roze houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
koen schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:21:
tuurlijk heeft het consequenties voor bestaande abonnees! je zou maar niet van roze houden :P
Moet er niet aan denken aan dat roze gebeuren van T-MOBILE :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

Magenta om precies te zijn.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

het gaat mij meer om de naam die er in het roze staat...gheghe

[ Voor 5% gewijzigd door Pretorian_ op 10-02-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:54:
[...]

Nou maak je mij wel heel nieuwsgierig.......... :? Hoe weet jij dat en waarom mag je niks zeggen :?
ik werk bij het bedrijf dat veel regeld voor de campagne.
en ik zal hier zondag op maandag nacht om 00:01 vertellen wat er gaat gebeuren.
als er het dan nog niet geraden is of veraden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
met die ondertitel maak je jezelf niet heel geloofwaardig :P

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

En ben ik benieuwd of jouw bedrijf daar blij van wordt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Vjenne-ICT
Dutchzilla schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:16:
[...]

ik werk bij het bedrijf dat veel regeld voor de campagne.
en ik zal hier zondag op maandag nacht om 00:01 vertellen wat er gaat gebeuren.
als er het dan nog niet geraden is of veraden is.
et kan vast niet heel spectaculeer zijn gezien dat ze alle orange shops al omgebouwd hebben en dat het zeker is dat het onder de naam van T-Mobile verder gaat. Ik verwacht niet dat Orange onder een andere naam een doorstart maakt, tenminste dat zou de enigste optie/verrassing kunnen zijn.

Maar ik geloof er nog niet veel van???? En wat ik ook niet snap is waarom dat van zondag op maandag bekend gemaakt moet worden door jou????

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Omdat dan de campagne in gaat. Is meestal zo namelijk. Tot nu toe zit er een embargo op. Of beroepsgeheim, het is maar hoe je het ziet. Net als een winkel die intern een actie aankondigd (intranet). Als je dat actief naar buiten laat dan hang je als medewerker ook...

[ Voor 3% gewijzigd door chrisr5gt op 14-02-2008 13:25 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

koen schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:41:
met die ondertitel maak je jezelf niet heel geloofwaardig :P
En ook niet met het beroep 'student'

• chrisr5gt
CLB schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:32:
[...]

En ook niet met het beroep 'student'
En waarom zou dat een verschil maken...? :X
Studenten zien vaker meer van verschillende bedrijven/ instanties dan de gemiddelde harde werker.
Ik ben wel benieuwd wat er bekend gemaakt wordt :)

• Dutchzilla
dan geloof je me niet maar toch weet ik wat er gaat gebeuren. maandag gaat de campagne van start.
waar ik tot die tijd niks over ga zeggen. let vooral niet op mijn profiel die moet ik uiteindelijk nog wijzigen. maar ik weet gewoon echt wat er gaat gebeuren.
mensen die het niet geloven prima.
mensen die me wel geloven kijken maandag maar even terug.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik wacht het wel af, meld je om 0:01 maar met het verhaal. Ik zal het checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hmm, ik ben benieuwd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik check vandaag wel op het werk wat er gaat gebeuren maandag :). En nee ook ik zeg dan niks :P :P

(geintje :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
Misschien wordt het wel mogelijk om dan je abonnement vroegtijdig over te laten zetten naar t-mobile. Dus zonder dat je moet wachten tot het einde van je termijn. Dat zal dan inhouden dat het dan weer niet mogelijk is om dan je abonnement op te zeggen.
In iedergeval zou dat wel leuk zijn aangezien ik toch graag mobiel internet wil hebben.
Dit is dus een gok van mij hoor, maar ben wel benieuwd.

Mijn vrouw werd een week geleden gebeld door Orange dat ze regelmatig Orange naar Orange belt. Ik heb dit een paar maanden geleden ook gehad en had het gratis, maar heb dit dan de maand erop opgezegd. Zonde van de 10 euro.
Zij kreeg dus voor zover dezelfde aanbieding, maar had geen zin om bij te gaan houden dat ze zelf het spul weer terug laat zetten.
Kreeg ze meteen een reactie van die gast aan de lijn dat ze stom was dat ze het niet deed en dat Orange ook eens wat voor haar klanten doet en dat de klant dit dan niet waardeert.
Je begrijpt natuurlijk wel dat mijn vrouw gewoon opgehangen heeft.
Zoiets raar heb ik bij Orange eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik gok er dan ook op dat het bellen van klanten uitbesteed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:25:
Misschien wordt het wel mogelijk om dan je abonnement vroegtijdig over te laten zetten naar t-mobile. Dus zonder dat je moet wachten tot het einde van je termijn. Dat zal dan inhouden dat het dan weer niet mogelijk is om dan je abonnement op te zeggen.
In iedergeval zou dat wel leuk zijn aangezien ik toch graag mobiel internet wil hebben.
Dit is dus een gok van mij hoor, maar ben wel benieuwd.
Ik benieuw met je mee. ;)

Het is gewoon geen leuke gedachte om nog 1 jaar en een paar maanden vast te zitten aan een provider waar dus niks meer vernieuwd gaat worden... Alles staat in het teken van de merge en nieuwe tv zenders en dergelijke kunnen we bij Orange World wel vergeten volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Ik twijfel nog enorm over wat ik nu moet doen met Orange, de kosten zijn voor mij het laagste van alle aanbieders op het moment. Deze maand zou ik nog een 1 of 2 jarig abonnement met telefoon af willen sluiten, maar - in het geval van het 2-jarig abonnement - ben ik bang dat ik na een (half?) jaar misschien al gedwongen wordt over te stappen op t-mobile. Ze zijn me wel verplicht om dan nog de rest van het contract volgens de tarieven van Orange te laten bellen toch?

Anders zou het namelijk beter zijn om nu een 1-jarig abbo'tje af te sluiten (met Nokia 6300 b.v.) en dan over een jaar nog eens verder te kijken. Als de Orange-tarieven dan nog steeds het goedkoopste zijn baal ik natuurlijk wel dat m'n abbo is afgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
chrisr5gt schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:11:
Ik check vandaag wel op het werk wat er gaat gebeuren maandag :). En nee ook ik zeg dan niks :P :P

(geintje :D)
Nou, ik heb geen speciale aankondigingen nog gehoord. Dus we horen het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
robert-630 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Misschien wel voor mobiele telefonie. Maar ik denk dat Orange Cable / ADSL (aparte Orange BV) nog wel minstens een halfjaar zo blijft heten. Ik denk dat T-mobile het gaat door verkopen, en het zal dan wel een halfjaar kosten voor de overname getekend is en de boel omgevormd.
T-Mobile heeft vanaf 1 juli '08 geen recht meer op het gebruik van de naam Orange.

Overigens is de kans groot dat T-Mobile binnenkort de naam 'Ben' weer in de markt zal zetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.wie-ben-ik.net/Ben.jpg

Hiermee kan het concern klanten behouden die ervoor passen om naar het merk T-Mobile te migreren.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

Yohan schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:31:
[...]

T-Mobile heeft vanaf 1 juli '08 geen recht meer op het gebruik van de naam Orange.

Overigens is de kans groot dat T-Mobile binnenkort de naam 'Ben' weer in de markt zal zetten.
[afbeelding]

Hiermee kan het concern klanten behouden die ervoor passen om naar het merk T-Mobile te migreren.
Nu je het zegt, iemand niet wat opgevallen bij bushokjes en stedenreclame?
Zwart wit afbeeldingen met mensen die hun handen voor hun ogen houden, verder staat er niets bij.
Zou wel geestig zijn als Ben terug zou komen, dan ga ik wellicht wel overstappen op Ben :+

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Hey ja. Nu je het zegt, dat viel mijn ook al op. Lijkt erg op de oude BEN campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Beste mensen zoals beloofd hier het verlossende woord.
BEN komt terug vanaf maandag 18 februarie nu dus eigelijk. Vandaag starten ze met een nieuwe campagne. De posters in de hokjes. Zullen worden vervangen vanacht door nieuwe posters. waar de mensen hun gezicht laten zien. met de tekst BEN ik weer.

ook zullen de commercials uitgezonden gaan worden. in de oude style wel vernieuwd natuurlijk.
maar dat kun je allemaal op ben.nl en tv gaan zien later vandaag.

oja ben is alleen simonly en te bestellen via internet.

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchzilla op 18-02-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Hahahaha, BEN. Goede oude tijden :D. BEN er wel blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ah bedankt voor het nieuws, en precies op tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

Grappig, en je zit nergens aan vast, je kunt per maand opzeggen.
Ik vind het wel de moeite waard om een keertje naar te gaan kijken.

Nostalgie, geniaal <3

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Toch best netjes. Voor onder de 30 euro heb je onbeperkt internet, onbeperkt sms (1000) en 250 minuten. En weer opzegbaar per maand. Leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
chrisr5gt schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:59:
Toch best netjes. Voor onder de 30 euro heb je onbeperkt internet, onbeperkt sms (1000) en 250 minuten. En weer opzegbaar per maand. Leuk...
wel jammer dat dat onbeperkt internet wel weer beperkt is tot 250 mb/maand
De Ben internet altijd bundel is alleen geldig voor gebruik van mobiel internet binnen Nederland. Er geldt een volume beperking van 250 MB.
:')

Wel fijn dat je de internet bundel altijd aan/uit kan zetten (handig voor als je op vakantie gaat ofzo)

[ Voor 9% gewijzigd door Biobakker op 18-02-2008 09:30 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

hehe Ben ik weer. Leuk.
Anywho....geen provider met telefoons helaas.
/me pretorian moet elk jaar een nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazer013
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 14:56
Leuk dat Ben weer terug is (ben zelf een oud Ben abonnee).

De bel / sms tarieven zijn redelijk, maar volgens mij met een goede simm-only aanbieding ook wel te halen. Deze zijn meestal voor 1 jaar en bij Ben kun je per maand opzeggen.

Internet is 250 Mb per maand, volgens mij wel full speed (dus ook UMTS en HSDPA). Die is dus zo op en dan ................???

Vind het wel een vage actie. Misschien dat ze zo een hoop mensen voor de gek kunnen houden die de overeenkomst tussen TMobile en Ben niet weten / snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Fazer013 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:48:
Leuk dat Ben weer terug is (ben zelf een oud Ben abonnee).

De bel / sms tarieven zijn redelijk, maar volgens mij met een goede simm-only aanbieding ook wel te halen. Deze zijn meestal voor 1 jaar en bij Ben kun je per maand opzeggen.

Internet is 250 Mb per maand, volgens mij wel full speed (dus ook UMTS en HSDPA). Die is dus zo op en dan ................???

Vind het wel een vage actie. Misschien dat ze zo een hoop mensen voor de gek kunnen houden die de overeenkomst tussen TMobile en Ben niet weten / snappen.
Nee het wordt geknepen op 128/32 Kpbs

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Leuk dat Ben nieuws, maar heeft toch niets van doen met de Orange NL overname? Of mis ik iets...
Ik zie dit niet als een Orange doorstart, de abonnementen lijken er niet op, en een directe overstap mogelijkheid wordt ook niet geboden zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

chrisr5gt schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:59:
Dat klinkt best leuk zeg, ik ga zo de tarieven is checken :)
Biobakker schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:29:
wel jammer dat dat onbeperkt internet wel weer beperkt is tot 250 mb/maand
Ach dat heeft Vodafone ook met z'n ultraspeeds >:)
troftnom schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:25:
Leuk dat Ben nieuws, maar heeft toch niets van doen met de Orange NL overname? Of mis ik iets...
met hem...
Leuk dat BEN er weer is en ik heb Orange... en dan...
Dan ga ik +/- 20,- in de maand betalen voor 250 smsjes/ minuten, en onbeperkt internet en dan...
Dan moet ik nog een mobieltje hebben van 600,- die toch wel cheaper was geweest met Orange abbo

Topicje gestart: BEN is terug! specifiek over BEN!

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 18-02-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Lees de topicwaarschuwing, dan weet je waar we het in dit topic over hebben.

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 20-02-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 17-09 21:18
Lees de topicwaarschuwing, dan weet je waar we het in dit topic over hebben.

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 20-02-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
Ik zag die reclames dus ook voorbij komen.

Mij zul je niet meer gaan zien bij Ben. Ik heb dit in het begin gehad en alleen maar problemen. Maar ja, mijn broer is tijdens Ben overgegaan op T-mobile en nooit problemen.
Het wordt dus nog tot het einde van het jaar afwachten dan voor ik iets anders kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Let op: discussie over BEN hoort in BEN is terug!.

De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Al met al dus erg leuk dat er weer een oude merknaam uit de kast is getrokken, feit blijft dat T-mobile binnenkort afstand wil/moet doen van de naam Orange en we nog steeds niet weten wat er met die klanten/abonnementen gaat gebeuren. :P

Ik ben nog steeds benieuwd hoe ze de voordeelbundels orange-orange en ookbijv. orange unique gaan integreren in het nieuwe netwerk en ook wanneer de netwerken feitelijk worden samengevoegd en beide klanten kunnen profiteren van beter bereik. Misschien dat er nog een oude koe (dutchtone) uit de kast getoverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
HUH??? Ik vandaag proberen te bellen met mijn Orange Music, is het ineens Prepaid geworden?! Hadden ze mijn klacht beaamd mbt buitenlandtarieven :S. Dus ik kan weer opzoek naar iets anders gaan... Ik denk een Ben abbo of iets dergelijks :)

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46
chrisr5gt schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:50:
HUH??? Ik vandaag proberen te bellen met mijn Orange Music, is het ineens Prepaid geworden?! Hadden ze mijn klacht beaamd mbt buitenlandtarieven :S. Dus ik kan weer opzoek naar iets anders gaan... Ik denk een Ben abbo of iets dergelijks :)
Je ben dus onder een lopend abbo uitgekomen doormiddel van een klacht over buitenlandtarieven?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
mrfatmen schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:30:
[...]

Je ben dus onder een lopend abbo uitgekomen doormiddel van een klacht over buitenlandtarieven?
Ik vanaf morgen! Ik had ook een klacht erover ingediend en ben vanaf morgen van mijn 2 orange abo's af. :D

DaveD

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
DaveD1109 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:16:
[...]

Ik vanaf morgen! Ik had ook een klacht erover ingediend en ben vanaf morgen van mijn 2 orange abo's af. :D
Ik heb ook orange, maar weet niets van veranderde tarieven. Wanneer zijn deze veranderd en wanneer hebben jullie daar een klacht over ingediend? Niet dat ik perse van orange af wil, maar sim only abo is vaak wel stukje goedkoper :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
The_Fes schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:24:
[...]

Ik heb ook orange, maar weet niets van veranderde tarieven. Wanneer zijn deze veranderd en wanneer hebben jullie daar een klacht over ingediend? Niet dat ik perse van orange af wil, maar sim only abo is vaak wel stukje goedkoper :)
Ik ben eigenlijk ook wel beniewd wanneer dit plaats heeft gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Enlighten me too please....heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij waren de kosten voor het bellen in Europa verlaagd, maar de kosten voor het bellen vanuit de US behoorlijk verhoogd. Dit was een reden voor een hoop mensen om op te zeggen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Offtopic:
Orange heeft (in Augustus meen ik) de tarieven voor bellen in het buitenland gewijzigd door standaard per hele minuut te rekenen in plaats van per seconde. Met google is zo de nodige informatie te vinden...
http://www.google.nl/sear...eggen+buitenland+tarieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:14
Ik denk dat deze link al is langs gekomen maar voor de zekerheid:
Verlenging Orange abonnement in T-Mobile Flex Sim Only met behoud Orange beltegoed.
http://www.gsmweb.nl/orange/index_abo_verl.htm

Heeft iemand dit al gedaan? Ik wilde eerst naar Vodafone overstappen, maar het behoud van je Orange beltegoed bij deze actie is ook wel interessant. Er moet wel snel worden beslist want het is een aanbieding die geldt tot 29 februari 2008 (edit: ik zie nu dat er bij elke abonnement tot 29 februari staat dus misschien loopt deze actie nog wel even).

[ Voor 11% gewijzigd door aryan op 23-02-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Afgelopen week ben ik in Eindhoven de T-mobile shop binnengelopen,
ze vertelden me daar dat alle Orange abbohouders over zullen moeten stappen op T-mobile.
Hij verwachtte dat er nog maximaal een jaar met Orange te bellen is.

Nu vraag ik me af; als je nu een abonnement neemt met een mooie telefoon, en ze dwingen je over te stappen; mag je dan zeggen, ik ben het er niet mee eens (niet volgens contract), dus ajuus en die telefoon is van mij?

Iets zegt me dat dat niet mogelijk is, zou wel mooi zijn :+

Ik ga me oriënteren op een Hi abonnement + telefoon met studentenkorting denk ik.. daar heb ik op het moment meer vertrouwen in dan die wisseltruc van Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Orange biedt via de webshop nog 2-jarige abo's aan: http://www.orange.nl/open/webonly/

Vanaf 2009 zou het merk an sich niet meer bestaan volgens de klantenservice, maar zolang je abonnement nog loopt ben je klant onder de oude voorwaarden. Vinden ze natuurlijk niet leuk en zitten ze ook niet op te wachten, maar da's niet mijn probleem.

Heb ook een beetje rond zitten kijken, mijn huidige abo bevalt eigenlijk wel (free 50). Ga deze nog voor een jaar verlengen, als ze me daarna nog als klant willen houden komen ze maar met een fatsoenlijke aanbieding.

[ Voor 70% gewijzigd door epoman op 23-02-2008 14:24 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
aryan schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:58:
Ik denk dat deze link al is langs gekomen maar voor de zekerheid:
Verlenging Orange abonnement in T-Mobile Flex Sim Only met behoud Orange beltegoed.
http://www.gsmweb.nl/orange/index_abo_verl.htm

Heeft iemand dit al gedaan? Ik wilde eerst naar Vodafone overstappen, maar het behoud van je Orange beltegoed bij deze actie is ook wel interessant.
Dit kun je bij T-mobile zelf ook doen, staat al een tijdje op de Orange website. Zie verder geen voordeel aan de gsmweb "aanbieding", dat zijn toch de normale tarieven voor Flex Sim Only? Heb zelf mijn migratie in de t-mobile shop geregeld en tot nu toe is het een ramp. Verlenging/nummer portering zou afgelopen donderdag plaats vinden maar is niet gebeurd. Dus nu nog een werkende Orange SIM kaart met mijn originele nummer en een werkende T-mobile SIM met tijdelijke nummer. Klantenservice kon me niet helpen, moest maar naar de winkel terug gaan. Die konden me vandaag ook niet meer vertellen dan dat ze maandag de verantwoordelijk afdeling zouden bellen wat er mis is.
Dus op het moment heb ik blijkbaar 2 abonnementen in plaats van 1. 8)7
Vlekkeloos loopt het daar nog allemaal niet dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 23:13:
[...]

Dit kun je bij T-mobile zelf ook doen, staat al een tijdje op de Orange website. Zie verder geen voordeel aan de gsmweb "aanbieding", dat zijn toch de normale tarieven voor Flex Sim Only? Heb zelf mijn migratie in de t-mobile shop geregeld en tot nu toe is het een ramp. Verlenging/nummer portering zou afgelopen donderdag plaats vinden maar is niet gebeurd. Dus nu nog een werkende Orange SIM kaart met mijn originele nummer en een werkende T-mobile SIM met tijdelijke nummer. Klantenservice kon me niet helpen, moest maar naar de winkel terug gaan. Die konden me vandaag ook niet meer vertellen dan dat ze maandag de verantwoordelijk afdeling zouden bellen wat er mis is.
Dus op het moment heb ik blijkbaar 2 abonnementen in plaats van 1. 8)7
Vlekkeloos loopt het daar nog allemaal niet dus....
De migratie van Orange naar T-Mobile is wel gelukt. Ik heb het 14 februari 2008 aangevraagd in een T-Mobile shop. Het zou 20 februari gebeuren en dat is bij mij gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Nou ik dacht vandaag maar even de overstap naar t-mobile regelen als ik er dan toch aan moet geloven. Klantenservice van orange gebeld maar die moesten mij daarvoor doorverbinden naar t-mobile en helaas heeft de t-mobile klantenservice, itt de orange klantenservice, beperkte openingstijden en zondag een rustdag... slechte start voor t-mobile moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
sds schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:46:
Nou ik dacht vandaag maar even de overstap naar t-mobile regelen als ik er dan toch aan moet geloven. Klantenservice van orange gebeld maar die moesten mij daarvoor doorverbinden naar t-mobile en helaas heeft de t-mobile klantenservice, itt de orange klantenservice, beperkte openingstijden en zondag een rustdag... slechte start voor t-mobile moet ik zeggen.
tja zondag..... blijft een zondag (saaie dag)
maandag een newe dag ...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.

Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.