Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Heb net voor een jaar verlengd. Gisteren nog de klantenservice gebeld, die hebben me zonder blozen verteld dat dat niet meer mogelijk was in het systeem. Ze adviseerden me zelfs m'n contract dan maar op te zeggen, beetje jammer. Service loopt nu al achteruit...Vjenne-ICT schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:08:
Goed nieuws voor die gene die nog een nieuw abonnement bij Orange willen afsluiten, de actie is verlengt tot 29 februari 2008! Voor de duidelijkheid vanaf 1 Maart 2008 is het niet meer mogelijk om een niewu contract af te sluiten of te verlengen bij Orange!!!
<knip>

Beetje jammer idd. Ik heb kwam er vanmiddag achter dat het verlengen van een abonnement niet meer 4 maanden voor afloop van dit abonnement mag (kon vorig jaar nog wel). Dit schijnt m.i.v. de overgang naar T-Mobile terug te zijn gezet naar 3 maanden. Helaas pindakaas kon ik dus (in tegenstelling tot wat de Orange medewerkers voor twee weken terug nog aan een Belcompany medewerker vertelden) mijn abonnement dus niet bij Orange verlengen.epoman schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:14:
[...]
Heb net voor een jaar verlengd. Gisteren nog de klantenservice gebeld, die hebben me zonder blozen verteld dat dat niet meer mogelijk was in het systeem. Ze adviseerden me zelfs m'n contract dan maar op te zeggen, beetje jammer. Service loopt nu al achteruit...
Mij werd inderdaad ook verteld (bij de klantenservice) dat ik mijn abonnement dan maar beter kon opzeggen. Morgen nog even bij mijn eigen Belcompany langs om te kijken of zij nog wat kunnen betekenen....en anders stap ik wel over naar Vodafone...
Verwijderd
Was het niet handiger om daarmee te wachten tot ergens in mei ivm eventuele tariefwijzigingen etc.?TheVMaster schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:35:
Zohw...ik ben Orange zat. Heb vanmorgen m'n abonnement (per juni) laten omzetten naar KPN Flexibel..
Ik heb drie weken geleden een brief gestuurd naar orange om mijn abo op te zeggen en om te zetten naar prepaid MET behoud van beltegoed.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:17:
Als je je huidige beltegoed niet belangrijk vindt, kun je wel nog gewoon een nieuw abonnement aansluiten met flexibele ingangsdatum (3mnd in toekomst) en je huidige nummer inporteren.
18 februari een brief terug met de bevestiging dus je bent niet altijd je tegoed kwijt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Weet iemand misschien een provider die ongeveer dezelfde bundels/acties heeft?
Had nu een W810i voor 2 jaar, 25 per maand en sms grenzeloos. En het gaat mij vooral om dat sms grenzeloos...
Lees de topic-waarschuwing nog eens door; het is niet de bedoeling dat je gaat vissen naar abonnementen.
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 26-02-2008 21:31 ]
Eh....tja...misschien welepoman schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:51:
[...]
Was het niet handiger om daarmee te wachten tot ergens in mei ivm eventuele tariefwijzigingen etc.?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Nope, de contracten met resellers zijn verlopen. Je kan dus niet meer bij BC en dergelijke verlengen of een nieuw contract aansluiten. Wel nog bij sommige Orange shops (die nog niet omgebouwd zijn), de Orange webshop en volgens mij Orange Direct (Bestmobile actie's etc, veelal te vinden in bijv. de Veronica gids) Hoe het met situatie bij de Commerciele Klantenservice zit, weet ik niet.Vjenne-ICT schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:26:
Vanaf heden kun je geen Orange abonnement meer afsluiten! Wel even gecheckt op de site van Oraneg en daar kun je nog steeds een abo afsluiten, maar verder bij geen enkele webshop NIET meer! Zal dat een foutje zijn van Orange?
De commerciële klantenservice weigerde vorige week al abonnementen te verlengen en via de webshop worden enkel de voorraden opgemaakt (uitsluitend in combinatie met nieuw af te sluiten abo's).robert-630 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:38:
[...]
Nope, de contracten met resellers zijn verlopen. Je kan dus niet meer bij BC en dergelijke verlengen of een nieuw contract aansluiten. Wel nog bij sommige Orange shops (die nog niet omgebouwd zijn), de Orange webshop en volgens mij Orange Direct (Bestmobile actie's etc, veelal te vinden in bijv. de Veronica gids) Hoe het met situatie bij de Commerciele Klantenservice zit, weet ik niet.
Als je nog iets wilt regelen op het gebied van verlengingen zou ik gaan voor de nog bestaande Orange shops, denk dat je kansen daar 't grootst zijn.
Wat ik vanmiddag hoorde van iemand bij de Orange helpdesk is dat je je tegoed kan behouden als je je abonnement voor december 2005 hebt afgesloten...anders niet meer.The Dolf schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:49:
[...]
Ik heb drie weken geleden een brief gestuurd naar orange om mijn abo op te zeggen en om te zetten naar prepaid MET behoud van beltegoed.
18 februari een brief terug met de bevestiging dus je bent niet altijd je tegoed kwijt.
Ik hoorde vandaag dat er toch nog was besloten dat er abo's afgesloten konden worden, volgens mij morgen ook nog...dus als het koopzondag is kan je het proberen. Ik heb het alleen zelf niet geprobeerd dus ik kan je niet vertellen of het ook echt kanepoman schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:06:
[...]
De commerciële klantenservice weigerde vorige week al abonnementen te verlengen en via de webshop worden enkel de voorraden opgemaakt (uitsluitend in combinatie met nieuw af te sluiten abo's).
Als je nog iets wilt regelen op het gebied van verlengingen zou ik gaan voor de nog bestaande Orange shops, denk dat je kansen daar 't grootst zijn.
Dat klopt. Dit had ik al eerder ook al vermeld in dit topic:basdv schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:22:
[...]
Wat ik vanmiddag hoorde van iemand bij de Orange helpdesk is dat je je tegoed kan behouden als je je abonnement voor december 2005 hebt afgesloten...anders niet meer.
[...]
Ook ik heb een brief gestuurd om mijn contract te beëindigen en mijn nummer met resterend beltegoed om te zetten naar Orange Prepaid, terwijl ik wist dat dit niet meer zou lukken omdat ik mijn abonnement in 2006 had afgesloten. Altijd het proberen waard natuurlijk. Ik kreeg ook netjes een brief, maar daarin stond:Pinobigbird schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:22:
[...]
Dat zal niet zomaar lukken.
Het komt er op neer dat je je Orange abonnement vóór 19-12-2005 zou moeten hebben afgesloten, én (/of?) dat je toegezegd is dat dit nog steeds mogelijk was.
Ik denk dat je daarvoor nu te laat bent.
Voor de rest wordt alles netjes door Orange geregeld. Dus als je wilt opzeggen en je twijfelt of je in aanmerking komt voor het behoud van beltegoed dan moet je het er gewoon bijzetten in je brief; als je er geen recht op hebt wordt het genegeerd.Een eventueel resterend beltegoed wordt niet meegenomen naar Orange Prepaid
[ Voor 27% gewijzigd door Pinobigbird op 02-03-2008 03:03 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Tariefwijzigingen?epoman schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:51:
[...]
Was het niet handiger om daarmee te wachten tot ergens in mei ivm eventuele tariefwijzigingen etc.?
Helaas kon ik niet verlengen bij Orange dus zit ik nu bij T-Mobile (met behoud van Beltegoed, SMS voorraad helaas niet)
En heb 90 euro korting gekregen op mijn mobiel.
Ik zat liever bij Orange om eerlijk te zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het maakt mij verder niet uit wie ik eb eigenlijk maar ik moet wel iets soortgelijks hebben als sms grenzeloos die ik uit mijn bundel betaal...
Pff begin het nou wel echt jammer te vinden dat Orange is verdwenen uit de Nederlandse bodem.
Maar hopelijk brengt het uiteindelijk meer voordeel dan nadeel met zich mee.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Hopen dat er de komende 3 maanden nog wat gaat veranderen met de bundels van t mobile of andere aanbieders...
Verwijderd
Ik kan jullie wel vertellen dat ik nu al spijt heb dat ik naar T-Mobile ben gegaan.
Me too.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:44:
Zijn er hier nog meer mensen die veel problemen hebben bij het verlengen van Orange naar T-Mobile? Ik had op 18 februari omgezet moeten worden, maar door een opeenstapeling van fouten door de T-Mobile winkel en de klantenservice heb ik nu zowel een Orange als een T-Mobile contract (tegelijk!), en zit mijn 'eigen' nummer nog steeds bij Orange. De klantenservice kan mij niet eens vertellen wanneer mijn nummer geporteerd kan worden. Ik heb zojuist een klachtenbrief geschreven![]()
Ik kan jullie wel vertellen dat ik nu al spijt heb dat ik naar T-Mobile ben gegaan.
21 februari zou ik omgezet worden, maar ook nu al twee weken twee contracten lopen.

Klantenservice verwees met terug naar de T-Mobile shop, daar inmiddels twee keer geweest met als enige resultaat dat ze blijkbaar een "case" aangemaakt hebben bij de betreffende afdeling. Dat kreeg ik vorige week te horen, ga er deze week nog eens langs om te horen wat de stand van zaken is. Begin het gebrek aan service naar de klant toe ook moe te worden...
Echt jammer dat ze weg zijn.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Zelfde gedaan!aryan schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:53:
Ik heb ook vorige week een brief gestuurd met het verzoek op mijn abo op te zeggen en over te zetten naar prepaid met beltegoed en nummerbehoud. Deze brief heb ik aangetekend verstuurd, de dag erna kreeg ik een smsje dat ze het hadden ontvangen. En vandaag een brief dat per 31 juli 2008 mijn abo met behoud van nummer en beltegoed wordt overgezet naar Orange prepaid
IVM Tarief wijziging. Word 9 april overgezet naar prepaid!
Waarom laten jullie het dan allemaal omzetten in prepaid?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik bel al weken om de paar dagen met de klantenservice van T-Mobile/Orange, en elke keer beloven ze me weer dingen (Bijvoorbeeld: "U wordt binnen een paar dagen gebeld door de afdeling Activatie"), die dan de volgende keer weer ontkend worden ("Nee hoor, de afdeling Activatie belt nooit naar klanten"). Ook werd me verteld dat ik dan maar voor beide abo's moet betalen, en ze later wel zullen zien of ze die kosten gaan compenseren. Echt ongelofelijk. Tegen mensen die overwegen om over te stappen van Orange naar T-Mobile kan ik alleen maar zeggen: Doe het niet!. Ga naar KPN of Vodafone ofzo, maar bij T-Mobile hebben ze hun zaakjes duidelijk niet op orde.troftnom schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:46:
Klantenservice verwees met terug naar de T-Mobile shop, daar inmiddels twee keer geweest met als enige resultaat dat ze blijkbaar een "case" aangemaakt hebben bij de betreffende afdeling. Dat kreeg ik vorige week te horen, ga er deze week nog eens langs om te horen wat de stand van zaken is. Begin het gebrek aan service naar de klant toe ook moe te worden...
PSN: Shiver23
Gebeld hebben ze me ook nog nooit, afgelopen donderdag weer eens langs geweest bij de shop. Toen ze mijn case erbij haalden op hun scherm bleek dat de afdeling meer informatie wilde, over het genomen T-mobile abonnement en banknummer, net alsof ze dat al niet ergens in hun systeem hebben staan. Personeel in de winkel kijkt blijkbaar ook pas naar je probleem als je weer eens langs komt. Kortom zeer slechte service van de shop, ik ben er inmiddels wel achter dat zij niet de oplossing zullen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:19:
[...]
Ik bel al weken om de paar dagen met de klantenservice van T-Mobile/Orange, en elke keer beloven ze me weer dingen (Bijvoorbeeld: "U wordt binnen een paar dagen gebeld door de afdeling Activatie"), die dan de volgende keer weer ontkend worden ("Nee hoor, de afdeling Activatie belt nooit naar klanten"). Ook werd me verteld dat ik dan maar voor beide abo's moet betalen, en ze later wel zullen zien of ze die kosten gaan compenseren. Echt ongelofelijk. Tegen mensen die overwegen om over te stappen van Orange naar T-Mobile kan ik alleen maar zeggen: Doe het niet!. Ga naar KPN of Vodafone ofzo, maar bij T-Mobile hebben ze hun zaakjes duidelijk niet op orde.
Zojuist de klantenservice weer eens gebeld en dit keer een zeer behulpzaam persoon getroffen. Na een half uurtje en een aantal telefoontjes naar collega afdelingen bleek er nogal wat mis, shop had onder andere geen nummerbehoud geregeld, en de goedkeuringsnummers voor de activatie kwamen niet overeen. Ik krijg nu een nieuwe t-mobile SIM toegestuurd die eind maart actief wordt met nummerbehoud. Ik heb het gevoel dat ze dus de verlenging/migratie helemaal opnieuw in hun systeem ingevoerd hebben. Ik wacht het maar rustig af, maar heb er dit keer een beter gevoel over dan de na mijn vorige gesprek met klantenservice, toen werd mij verteld om het in de shop te laten oplossen, en het is mijn nu wel duidelijk dat dat nooit gaat werken op de manier dat die het aanpakken.
Ik laat het nog wel weten of het uiteindelijk allemaal gelukt is, maar het lijkt er sterk op dat je net de juiste persoon bij klantenservice moet treffen die wel bereid is om er de nodige moeite in te steken om te kijken wat er mis is, en wat er aan gedaan kan worden.
Welke tariefwijziging is dit dan? Want ik hoor helemaal niets van tariefwijzigingen, neem aan dat ik hier als klant toch van op de hoogte gehouden moet worden.MarkW800i schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:00:
[...]
Zelfde gedaan!
IVM Tarief wijziging. Word 9 april overgezet naar prepaid!
Maar volgens mij ben je daar nu te laat mee op op te kunnen zeggen. Ik ook trouwens.
Nee hoor brief op 6 maart verstuurd vandaag ben gebeld door Orange of ik per direct of over een maand mijn abbo wou opzeggen. (moest nog tot Oktober).super-muffin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:48:
Ik geloof dat het te maken had met het bellen vanuit het buitenland, dat het nu per minuut word gerekend in plaats van seconde.
Maar volgens mij ben je daar nu te laat mee op op te kunnen zeggen. Ik ook trouwens.
Heeft te maken met een tarief wijziging in de VS. het gaat erom dat je niet meer per seconde betaald maar per minuut. Dit is reden tot ontbinding omdat dit nooit is gecommuniceerd
Ben ik mooi van mijn orange abbo af
[ Voor 4% gewijzigd door MarkW800i op 11-03-2008 23:42 ]
Deze loopt tot eind augustus dus zou eind mei mogen verlengen (bij T-mobile)
maar ik heb net een simlockvrije iPhone aangeschaft dus verlengen tsjaa kan:
- Kan verlengen bij T-mobile zonder toestel en m'n iPhone houden
- Kan verlengen bij T-mobile met 'n middle end / high end toestel en die gelijk doorverkopen
EDIT: Of wat nu net in me opkwam, m'n orange abbo opzeggen icm die VS-tarieven en
lekker voor een BEN is terug! sim-only abbo'tje gaan a een 10tje per maand?
Maar als ik niks zeg tegen Orange, wordt m'n abbo dan 'stil' elke maand verlengd en verlengd..
Orange bevalt me goed namelijk en ik hoef zeg maar niet naar T-mobile
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 12-03-2008 09:53 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Technisch zit je in al die gevallen al bij T-mobile.CLB schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:46:
Ik heb nu 'n Orange abbo'tje...
Orange bevalt me goed namelijk en ik hoef zeg maar niet naar T-mobile
Orange abonnement door laten lopen zal prijs technisch waarschijnlijk alleen maar zin hebben als je een Sim-only hebt en die door blijft gaan. Anders ben je zelfs met de duurdere tarieven waarschijnlijk beter af met een toestel+abbo of een sim-only abonnement.
Uiteindelijk zal T-mobile de nog (door) lopende Orange abonnementen ook wel willen migreren, maar hoe lang ze dat nog door laten gaan is moeilijk te voorspellen. Feit is wel dat ze tot vorige maand nog nieuw abonnementen afsloten, dus de komende 2 jaar zullen die contracten nog wel gewoon uitgediend kunnen worden lijkt me.
Je kan nog steeds nieuwe abonnementen bij orange aanschaffen , de online webshop is er weer :troftnom schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:40:
[...]
Feit is wel dat ze tot vorige maand nog nieuw abonnementen afsloten, dus de komende 2 jaar zullen die contracten nog wel gewoon uitgediend kunnen worden lijkt me.
www.justwalk.nl
Kun je je brief eens posten? Want dan wil ik ook wel van Orange afMarkW800i schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:40:
[...]
Nee hoor brief op 6 maart verstuurd vandaag ben gebeld door Orange of ik per direct of over een maand mijn abbo wou opzeggen. (moest nog tot Oktober).
Heeft te maken met een tarief wijziging in de VS. het gaat erom dat je niet meer per seconde betaald maar per minuut. Dit is reden tot ontbinding omdat dit nooit is gecommuniceerd
Ben ik mooi van mijn orange abbo afWord nu op 9 april omgezet naar prepaid!
Super-muffin; thanks. Gevonden en aangepast en ondertekend. Faxnummer van Orange is 0648996345; er hangt nog een fax aan. Dus die van mij fax ik, en stuur ik op.
[ Voor 11% gewijzigd door Krypt op 13-03-2008 09:58 ]
Ik heb die van mij ook gister opgestuurd, en ben benieuwd of ze het accepteren.
Ik had hetzelfde probleem en het was opgelost zonder ook maar enig bericht, ik moet zeggen dat ik bar weinig snap van die hele overstap, ik krijg nu 2 rekeningen, 1 van orange en 1 van T-Mobile..troftnom schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:47:
[...]
Gebeld hebben ze me ook nog nooit, afgelopen donderdag weer eens langs geweest bij de shop. Toen ze mijn case erbij haalden op hun scherm bleek dat de afdeling meer informatie wilde, over het genomen T-mobile abonnement en banknummer, net alsof ze dat al niet ergens in hun systeem hebben staan. Personeel in de winkel kijkt blijkbaar ook pas naar je probleem als je weer eens langs komt. Kortom zeer slechte service van de shop, ik ben er inmiddels wel achter dat zij niet de oplossing zullen zijn.
Zojuist de klantenservice weer eens gebeld en dit keer een zeer behulpzaam persoon getroffen. Na een half uurtje en een aantal telefoontjes naar collega afdelingen bleek er nogal wat mis, shop had onder andere geen nummerbehoud geregeld, en de goedkeuringsnummers voor de activatie kwamen niet overeen. Ik krijg nu een nieuwe t-mobile SIM toegestuurd die eind maart actief wordt met nummerbehoud. Ik heb het gevoel dat ze dus de verlenging/migratie helemaal opnieuw in hun systeem ingevoerd hebben. Ik wacht het maar rustig af, maar heb er dit keer een beter gevoel over dan de na mijn vorige gesprek met klantenservice, toen werd mij verteld om het in de shop te laten oplossen, en het is mijn nu wel duidelijk dat dat nooit gaat werken op de manier dat die het aanpakken.
Ik laat het nog wel weten of het uiteindelijk allemaal gelukt is, maar het lijkt er sterk op dat je net de juiste persoon bij klantenservice moet treffen die wel bereid is om er de nodige moeite in te steken om te kijken wat er mis is, en wat er aan gedaan kan worden.
Mijn oude orange kaartje doet het nogsteeds mijn nieuwe T-M. kaartje doet het ook, kreeg wel bericht dat het nummer overgezet zou zijn maar is het niet.
Ze konden me ook niet vertellen bij wie ik moest zijn voor 'unlock code' voor mijn oude toestel (na 2 jaar toch?) en dat wisten ze ook niet. Kortom, ik was erg tevreden met de service van Orange, maar T-M. maakt er imo een onduidelijke zooi van.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Niemand?Shiver23 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:51:
Ik ben nu een aantal jaren bij Orange en heb daar dan ook een 'status' opgebouwd. Als ik overstap naar T-Mobile, neem ik die status dan mee? Bij T-Mobile hebben ze namelijk erg interessante aanbiedingen voor mensen met een hoge klantwaarde.
Je kunt toch niet opzeggen vanwege de overname? Dat Orange hun buitenland tarieven hebben gewijzigd en je daarom kunt opzeggen is een heel andere kwestie en eigenlijk offtopic voor dit draadje...418O2 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:23:
Moet de Waarschuwing onderaan niet aangepast worden? Dan heb ik het over de 2e opmerking. Ik ga zelf nu opzeggen...
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Ja, geen probleem, alleen bij Orange kun je de komende vijf jaar geen abonnement meer krijgen, maar dat is nu niet relevant omdat Orange toch geen abonnementen meer aanbiedt.Magma schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:36:
Dat in de voorbeeldbrief genoemde nummer over laten zetten naar een pre-paid zodat je dat later weer aan een abonnement kan koppelen, werkt dat? Kan ik bij een overstap naar een abonnement mijn prepaid nummer aan dat abonnement koppelen? Bij alle providers?
Vreemd genoeg nog wel met toestel, zie het bericht van tvdoc even hiervoor.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:45:
[...]
Ja, geen probleem, alleen bij Orange kun je de komende vijf jaar geen abonnement meer krijgen, maar dat is nu niet relevant omdat Orange toch geen abonnementen meer aanbiedt.
Is het wel mogelijk dat als ik het contract laat ontbinden bij orange direct een abbo kan nemen bij T-mobile?Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:45:
[...]
Ja, geen probleem, alleen bij Orange kun je de komende vijf jaar geen abonnement meer krijgen, maar dat is nu niet relevant omdat Orange toch geen abonnementen meer aanbiedt.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn die systemen nog gescheiden en zou het geen probleem moeten zijn. Als je zeker weet dat je contract toch wel ontbonden wordt, zou je vantevoren een T-Mobile contract kunnen aanvragen met uitgestelde ingangsdatum en zelf achteraf nummerbehoud kunnen regelen, dan weet je zeker dat je niet afgewezen wordt vanwege een contractsontbinding.mrfatmen schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:10:
[...]
Is het wel mogelijk dat als ik het contract laat ontbinden bij orange direct een abbo kan nemen bij T-mobile?
De aanbiedingen die momenteel door t-mobile worden gedaan voor verlenging van orange klanten naar t-mobile abonnementen wordt de status van orange gewoon gebruikt. Dus je opgebouwde krediet status wordt automatisch meegenomen in de aanbieding.
Verder is het verlengen van orange naar orange niet meer mogelijk. Alleen orange naar t-mobile is nog mogelijk.
Being Crazy Ownz
Bel eens met T-mobile (is gratis), dan heb je meteen een antwoord. Ik vermoed dat het je niets gaat kosten, maar alleen T-mobile kan je dat met zekerheid melden.The_Fes schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:20:
Volgens mijn telefoon (die op automatische netwerkselectie staat) was ik gisteren roaming op het T-mobile netwerk. Betaal ik dan gewoon mijn Orange tarieven? Ik heb voor de zekerheid maar Orange geselecteerd, maar ik heb al enige tijd wat problemen met de verbinding. Soms helpt het als ik UMTS uitzet om verbinding te krijgen. Dan komen er ineens een hoop smsjes binnen die nog ergens verdwaald waren. Hebben meer mensen dit probleem, en kan het kwaad via het T-mobile netwerk te bellen/smsen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Is het bij jou nog gelukt? Bij mij wel. Per 2 april heb ik een prepaid vanaf dan word mijn nummer omgezet naar Ben.Krypt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:28:
[...]
Kun je je brief eens posten? Want dan wil ik ook wel van Orange af
Super-muffin; thanks. Gevonden en aangepast en ondertekend. Faxnummer van Orange is 0648996345; er hangt nog een fax aan. Dus die van mij fax ik, en stuur ik op.
Verwijderd
Bovendien vind ik dat het Orange-netwerk slechter is geworden, hebben jullie daar ook ervaringen mee?
Ben ook in afwachting. Brief 2 weken gepost en klantenservice bevestigt de ontvangst van de brief.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:54:
Ik ga het ook maar proberen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen
Bovendien vind ik dat het Orange-netwerk slechter is geworden, hebben jullie daar ook ervaringen mee?
Ik ben het met bovenstaande eens. Het valt mij op dat ik vooral in gebouwen een bedroevend slechte ontvangst heb...
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Verwijderd
Ik dacht zelfs eerst dat het aan mijn toestel lag, maar ik heb buiten gewoon perfect bereik. Binnen 0,0. Nu heb ik mijn telefoon bij het raam liggen, dan heb ik maar liefst 1 streepje bereik..
En heb per 31 maart een nieuw abbo lopen bij t-mobile incl. nieuwe mobiel.
En dat allemaal in 2 weekjes geregeld.
[ Voor 6% gewijzigd door mrfatmen op 28-03-2008 13:31 ]
Verwijderd
Ik heb mijn brief zojuist gefaxt en de brief gaat dadelijk ook met de post mee.
En het wordt gewoon volledig kosteloos geregeld? Mijn abonnement loopt namelijk nog tot mei 2009.
Ik heb ook problemen met de kwaliteit van het netwerk. Bij mij thuis is UMTS bellen en internetten niet te doen, terwijl ik vol bereik heb. Ik krijg dan zo'n misvormde Cher stem, en internetten werkt helemaal niet. Terug schakelen naar GSM/GPRS geeft geen problemen. Verder onderweg met volbereik UMTS/GSM hakkelende gesprekken etc.
Verwijderd
Ik moet nog even kijken van welke datum mijn andere contract is (ook bij Orange), misschien dat ik die dan ook nog kan opzeggen. Zou mooi zijn.
Kan vanaf augustus dacht ik?
Verwijderd
Helemaal happy!
Verwijderd
Ik ga in ieder geval weer naar KPN of Vodafone, daar heb ik tenminste hier wel bereik mee. En dat terwijl de site van T-mobile aangeeft hier ook goed binnen bereik te hebben.. tsssss.
Het is toch logisch dat als T-Mobile aangeeft bereik te hebben dat dit niet per se betekent dat Orange ook bereik heeft? De netwerken zijn immers nog niet geintegreerd. Ik zou kijken op de site van Orange of die aangeeft dekking te hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:22:
Het maakt mij ook niet zoveel uit of ik het nummer kan behouden.
Ik ga in ieder geval weer naar KPN of Vodafone, daar heb ik tenminste hier wel bereik mee. En dat terwijl de site van T-mobile aangeeft hier ook goed binnen bereik te hebben.. tsssss.
Verwijderd
'dit betekent voor jou dat...
je betere dekking hebt; bekijk de actuele dekking op T-Mobile.nl'
T-mobile geeft dus aan dat ik hier perfect bereik zou moeten hebben, en de enige netwerken die ik kan vinden zijn van Vodafone en KPN.
Ik zie er niet bij staan dat dit ook geldt voor mensen die nu nog bij Orange zitten. En voor zover ik weet zijn de netwerken dus nog niet geintegreerd (zou ook wel heel knap zijn om dit in een paar maanden te doen) dus heeft de dekking van T-Mobile niks met de dekking van Orange te maken. Misschien heeft Orange geen dekkingskaart meer online staan ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:51:
En dit staat op de site van Orange:
'dit betekent voor jou dat...
je betere dekking hebt; bekijk de actuele dekking op T-Mobile.nl'
T-mobile geeft dus aan dat ik hier perfect bereik zou moeten hebben, en de enige netwerken die ik kan vinden zijn van Vodafone en KPN.
Yep, kosteloos geregeld, mijn abbo liep nog tot dec. 2008.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:39:
Dat is dan ook vlot geregeld van Orange zeg.
Ik heb mijn brief zojuist gefaxt en de brief gaat dadelijk ook met de post mee.
En het wordt gewoon volledig kosteloos geregeld? Mijn abonnement loopt namelijk nog tot mei 2009.
[ Voor 0% gewijzigd door mrfatmen op 28-03-2008 16:24 . Reden: Verkeerd jaartal ]
Verwijderd
Die wijziging is toch al in augustus in gegaan? Dan kan ik namelijk ook mijn andere abonnement waarschijnlijk opzeggen.
Verwijderd
Daar zit ik net dus te kijken:tvdoc schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:52:
[...]
Je kan nog steeds nieuwe abonnementen bij orange aanschaffen , de online webshop is er weer :
www.justwalk.nl
HTC Touch, Nokia 6500 en Sony Ericsson K850i voor 270 euro, 18 maanden €15 p/m sim only.
Dit lijkt me wel erg aantrekkelijk? Ik ben nog op zoek naar een nieuw abbo'tje met leuke telefoon,
maar weet niet of het nog verstandig is om met Orange in zee te gaan i.v.m. overname...
Daar zit ik ook over te twijfelen. Misschien toch even die webwinkel emailen hoe het zit met klantenservice, alleen een emailadres kon ik niet duidelijk vinden op die website.Cyclonist schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:19:
[...]
Daar zit ik net dus te kijken:
HTC Touch, Nokia 6500 en Sony Ericsson K850i voor 270 euro, 18 maanden €15 p/m sim only.
Dit lijkt me wel erg aantrekkelijk? Ik ben nog op zoek naar een nieuw abbo'tje met leuke telefoon,
maar weet niet of het nog verstandig is om met Orange in zee te gaan i.v.m. overname...
No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.
Je hebt gelijk; snap ook niet dat ik zo dachtVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:47:
Krypt, jouw beredenering klopt niet, dan zou deze tot dec '08 lopen en niet '09. Wat ik vermoed is dat hij deze heeft aangesloten met flexibele ingangsdatum 3 maanden later, dan heeft hij het contract namelijk in september getekend.
Bron: www.telecomvergelijker.nlVanaf 15 mei 2008 bieden we de diensten zoals email, adresboek, agenda en taken helaas niet meer aan. Tot die tijd kunt u deze diensten natuurlijk wel blijven gebruiken. Via mail zullen we u op korte termijn nog een instructie toezenden om een ander mailaccount aan te maken bijvoorbeeld Gmail. Wij danken u voor het gebruik van deze diensten.
Ik wil een goedkope sim-only, waarop de mevrouw aan de telefoon mij vertelde dat ik voor €5 per maand een €15 beltegoed abbo krijg bij T-mobile. Prima wat mij betreft, maar bij wat nazoeken op de site kan ik alleen een €7,50/15 variant vinden?
Is die telefoniste nou dingen aan het verzinnen of zijn er speciale aanbiedingen voor bestaande klanten/verlengingen o.i.d.?
je kan toch niet meer met orange in zee gaan voor mobiele diensten?InfinityEye schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:01:
[...]
Daar zit ik ook over te twijfelen. Misschien toch even die webwinkel emailen hoe het zit met klantenservice, alleen een emailadres kon ik niet duidelijk vinden op die website.
@hierboven er zijn vast wel aanbiedingen.
Mijn abbonement is per medio april stopgezet middels de buitenland-verandering
Verwijderd
D'r zit op dit moment een korting op je Sim-only bundel van T-Mobile, dus dat klopt wel.Xtuv schreef op zondag 06 april 2008 @ 02:17:
Ik werd gisteren gebeld over mijn Orange abbo, daarmee zat ik net aan het einde van een jaarcontract. Nu kreeg ik dus de vraag of ik over wou stappen naar T-mobile en wat voor 'n abbo ik dan wil.
Ik wil een goedkope sim-only, waarop de mevrouw aan de telefoon mij vertelde dat ik voor €5 per maand een €15 beltegoed abbo krijg bij T-mobile. Prima wat mij betreft, maar bij wat nazoeken op de site kan ik alleen een €7,50/15 variant vinden?
Is die telefoniste nou dingen aan het verzinnen of zijn er speciale aanbiedingen voor bestaande klanten/verlengingen o.i.d.?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
http://www.justwalk.nl/ verkoopt de nog overgebleven voorraad van Orange, zo te zien met Orange Abonnementen. Sinds gisteren hebben ze de site een eigen design gegeven, daarvoor was het een exacte kopie van de originele OrangeOnlineShop.418O2 schreef op zondag 06 april 2008 @ 02:37:
[...]
je kan toch niet meer met orange in zee gaan voor mobiele diensten?
@hierboven er zijn vast wel aanbiedingen.
Mijn abbonement is per medio april stopgezet middels de buitenland-verandering
No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.
In hoeverre zijn de kosten en dekking veranderd dan? Niet toch?Hari-Bo schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:53:
Ik heb momenteel een abbo lopen tot jan 2009, maar nu Orange overgenomen is kan ik het contract per direct opzeggen incl nummerbehoud? Want ik ben totaal niet meer tevreden kwa dekking/kosten.
Krijg ik van het weekend een rekening van 400 euro binnen om mijn abonnement af te kopen.
Ik gok dat je contract pas over tien maanden afloopt?
Je hebt toch opgezegd vanwege de aanpassingen op de AV? Zoja, die fout hebben ze bij mij al 2x eerder gemaakt [Rabo] Stornering incasso Orange; hoelang zou het duren?super-muffin schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:04:
Hm, ik had dus opgezegd. Maar ik was vergeten in de brief te zetten dat mijn nummer behouden moest worden, dus toen ik de bevestiging binnen kreeg heb ik gelijk gebeld dat ik het wil laten omzetten naar prepaid.
Krijg ik van het weekend een rekening van 400 euro binnen om mijn abonnement af te kopen.Niet heel erg tof.
Ik moest 1800 euro betalen; maar dat hebben ze terug gedraaid.
Als je niet hebt opgezegd vanwege de aanpassingen op de AV zal ik er toch nog maar een fax/brief achteraan sturen dat ze een fout hebben gemaakt en dat je kostenloos opzegt vanwege de aanpassing op de AV.
En anders even een boos telefoontje aan wagen.
Ik ben trouwens benieuwd of ik weer zo'n rekening krijg. Zal dan ook wel rond de 400 euro liggen.
Verwijderd
Ik hoop dat ik geen factuur krijg, dan ga ik wel bellen namelijk.
Volgens mij hebben ze toen ik gebeld heb voor dat nummerbehoud in hun systeem of zo aan gegeven dat ik het wou afkopen. Maar goed, ik ga morgen dus wel even bellen.pven schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:07:
Nummerbehoud en afkopen zijn toch twee losstaande dingen?
Ik gok dat je contract pas over tien maanden afloopt?
Maar dat heeft dus niemand anders gehad? Heb inderdaad opgezegd vanwege de gewijzigde AV.
Beste super-muffin,super-muffin schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:04:
Hm, ik had dus opgezegd. Maar ik was vergeten in de brief te zetten dat mijn nummer behouden moest worden, dus toen ik de bevestiging binnen kreeg heb ik gelijk gebeld dat ik het wil laten omzetten naar prepaid.
Krijg ik van het weekend een rekening van 400 euro binnen om mijn abonnement af te kopen.Niet heel erg tof.
In de brief staat ook vermeld dat wanneer je niet reageert op de brief je contract dan aan het eind wordt opgezegd. Je kunt dan alsnog aangeven dat je je nummer wilt behouden als T-Mobile PrePaid-aansluiting.
Gerard Benders
T-Mobile Klantenservice BV
T-Mobile Netherlands BV
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Overigens zou het ook goed kunnen dat ze de addons laten laten vervallen met verwijzing naar een-of-andere clausule in je contract.
Daar ben ik idd. ook erg benieuwd naar, daar maak ik erg intensief gebruik van namelijk.pven schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:05:
Volgens mij kunnen ze je contract alleen opheffen als ze iets soortgelijks aanbieden. Aangezien T-mobile niets heeft dat met Orange-naar-Orange te vergelijken is, ben ik erg benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
Zakelijk bieden ze overigens wel iets dergelijks.
De discussie in dit topic gaat over de overname en eventuele consequenties voor de telecomsector in Nederland en de abonnees.
Posts met slechts de vraag "Kan ik nu opzeggen?" worden niet gewaardeerd. Hierover is nog helemaal niets bekend gemaakt, maar ga er vanuit dat dit niet mogelijk zal zijn.