Naar aanleiding van mijn brief naar Orange en mijn telefoontje met de klantenservice heb ik een twee weken geleden een brief van ze gekregen met daarin de mededeling dat ze mijn abonnement niet zouden stopzetten. Volgens hun is mijn telefoon niet geschikt voor het gebruik met een Orange Music 35 abonnement en is dat de reden dat ik niet naar het Orange music station kan luisteren en niet alle tv zenders kan kijken. De enige telefoons van Nokia die ze zouden ondersteunen zijn nog steeds de N73, N93(i) en de N95.
Nu ben ik wat verder gaan zoeken en kwam ik op de site van JustWalk.nl de vraag en antwoord rubriek van Orange tegen. Hierin staat heel duidelijk dat mijn toestel wel ondersteund word!
Als ik met de Orange Helpdesk (1200 of 06 28500 777 ) bel dan krijg ik een heel menu en na een paar keer verschillende nummers word de connectie verbroken. Heeft iemand toevallig een direct nummer waarmee ik de orange helpdesk kan bereiken en mijn beklag kan doen?
Tevens zou ik willen vragen of er nu al mensen zijn die RTL7, 8 en Net 5 kunnen ontvangen.
[ Voor 4% gewijzigd door Wetterhahn op 31-03-2008 13:00 . Reden: toelichting ]