heb het even voor je opgezocht (wist dat ik het ooit had opgeslagen op mijn laptop) maar toendertijd werkten deze instellen iig (zelf gebruikt):
Het volgende stuk is niet doormee zelf geschreven maar was ooit een post van iemand op GoT in een orange topic:
Ik las al dat WimLex het was gelukt om de gratis Orange world te gebruiken op je laptop maar las nog nergens hoe dat dan moest. Heb wat zitten klooien en heb het nu aan de praat. Dit is wat ik heb gedaan. Ik ga er vanuit dat je al weet hoe je via Internet Access kunt internetten op je laptop, maar zo kan het dus gratis (met uitzondering van Messenger enzo)
1. Kijk bij je netwerk connections wat precies de naam is van de modem die door je Bluetooth GPRS connectie wordt gebruikt (bij mij is dat Standard 33600 bps Modem #2).
2. Ga naar Phone and Modem options in je control panel. Ga naar het tabblad Modem en kies properties voor de modem die je bij stap 1 hebt gevonden.
3. Ga naar het advanced tabblad en vul daar bij "extra initialization commands" dit in: +CGDCONT=1,"ip","wap","",0,0
4. Ga nu naar Internet Explorer > Tools > Internet Options > Connections > Settings (selecteer eerst je Bluetooth GPRS verbinding uit lijstje) > Proxy server. Vul in: 10.250.255.188 en poort 5080. Ik heb username en password ingesteld op 0628000000 maar weet niet of dat nodig is.
That's it.
Enige wat ik beetje onhandig vind is dat als ik nu wel wil inbellen via Internet Access (voor MSN ofzo) ik dit allemaal weer terug moet zetten, maar denk dat dat wel op te lossen moet zijn door een nieuwe modem aan te maken en nieuwe connectie zonder die proxy settings.
Leve flatfee mobile internet!!!
Als ik op mijn N95 met mn OrangeMusic abo TV kijk, verbreekt steevast na 10-15 minuten de verbinding.
Ik heb het idee dat dit op de Orange server zo staat ingesteld.
Kennen meer mensen dit probleem? Of zijn er ook mensen die probleemloos een uur TV kunnen kijken zonder verbroken verbinding? (Hoeft niet perse met N95)
ook ik heb hier last van, na ong 8 minuten verbreekt idd de verbinding (icm met een nokia n70)
dan had ik zelf nog even een vraagje: laatste 2 dagen lukt het ineens regelmatig niet om te connecten met orange world, ik krijg gewoon niks binnen. zo ook 5 minuten geleden. nu daarintegen laad hij ineens weer wel, heeft iemand anders hier ook last van?