Geen Poi's, maar ik heb wel de flits palen geactiveerd via creditcard. helaas waarschuwd deze maar heel soms en dan ook nog te laat. Laat ze eerst zorgen dat alles werk voor ze er geld voor vragen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:27:
[...]
Mee eens. Maar het lijkt er op dat de kaart van Benelux (en eventuele upgrade's) voor Nokia gemaakt zijn in licentie van route66? De kaartinterface ziet er helemaal anders uit dan de kaart van Route66.
De extentie's van de bestanden op de CD, waar de landen op staan, zijn ook niet gelijk, volgens mij.
Elk land bestaat uit meerdere (kleine)delen, op de CD.
Zit Nokia hier dus tussen en zijn daarom de kaarten duurder als rechtstreeks van Route66?
Iemand al POI succesvol geïnstalleerd op Route66? ( zo ja, hoe dan?)
Verwijderd
Onder Extra`s in je navi mode, kun je het aantal meters tot aan de flitspaal instellen. Hoef je niet zo het meer te remmen.L1800 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:12:
[...]
Geen Poi's, maar ik heb wel de flits palen geactiveerd via creditcard. helaas waarschuwd deze maar heel soms en dan ook nog te laat. Laat ze eerst zorgen dat alles werk voor ze er geld voor vragen.
Bij de zichtbare flitspalen geeft R66 bij mij wel een alarm af.
Ik durf wel te stellen dat ik aardig thuis ben in A2DP (zie ook mijn bijdragen in het A2DP topic) en ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij wel A2DP ondersteunt.Havelock schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:03:
[...]
dit vraag ik me af of je wel alles getest heb is hij dan wel stereo zo wel links als rechts anders klinkt het niet en is het mono.
Want op de nokia site geeft ze aan dat het niet mogelijk is via a2dp protocol aan kan.
zie ook :
Bluetooth Stereo (A2DP) topic
Verwijderd
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Als ik tijdens het navigeren de telefoon dichtklap gaat de verlichting gelijk na 5 seconden uit.
Hoe kan ik dit veranderen.
Ik werk met Route66 Europa
Als ik tijdens het navigeren de telefoon dichtklap gaat de verlichting gelijk na 5 seconden uit.
Verwijderd
Volgens mij hoef je alleen maar je toetsen blokkering uit te zetten.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:06:
Hallo,
Verwijderd
Heb de 6110 nav nu een maand, verschillende spelletjes erop en andere thema's ook.
office moet ik nog uitzoeken , navigatie werkt prima, denk toch navigon op een geheugenkaartje te installeren en deze uit te proberen, heb je nl wel heel europa en heel veel poi's erbij.
Extra batterij beseld met externe oplader , komt volgende week , heb er nu een doorzichtige plastic hoes omheen zitten, echt heel erg goed, iets onhandig als de batterij of sim eruit moet, moet je eerst wel de plastic achterkant verwijderen, maar het gaat.
Ook al verschillende leren tasjes erbij, prima!
Zoek nog een echte deskoplader, je weet wel, zo erin zetten op je buro en laden maar..
Bellen vindt ik ontzettend omslachtig met dit apparaat, was een sont-E gewend, gaat velen malen sneller, nu moet je zoveel handelingen verrichten voordat je eindelijk kunt gaan bellen of sms-en..
Verder komt er nog een 4 GB kaartje eraan, ben benieuwd of deze echt werkt van Sandisk, zij zeggen van wel en zijn al bezig met een 6 en 8 GB kaarten, die ook geschikt moeten zijn.
Top toestel verder, navigatie gaat snel en gemakkelijk. Internet ook, zat laatst in het bos en zocht een dim-sum zaak in Den haag, ff internetten (google), zag er 1, postcode onthouden en navigatie starten!-TOP
later!
AJ
office moet ik nog uitzoeken , navigatie werkt prima, denk toch navigon op een geheugenkaartje te installeren en deze uit te proberen, heb je nl wel heel europa en heel veel poi's erbij.
Extra batterij beseld met externe oplader , komt volgende week , heb er nu een doorzichtige plastic hoes omheen zitten, echt heel erg goed, iets onhandig als de batterij of sim eruit moet, moet je eerst wel de plastic achterkant verwijderen, maar het gaat.
Zoek nog een echte deskoplader, je weet wel, zo erin zetten op je buro en laden maar..
Bellen vindt ik ontzettend omslachtig met dit apparaat, was een sont-E gewend, gaat velen malen sneller, nu moet je zoveel handelingen verrichten voordat je eindelijk kunt gaan bellen of sms-en..
Verder komt er nog een 4 GB kaartje eraan, ben benieuwd of deze echt werkt van Sandisk, zij zeggen van wel en zijn al bezig met een 6 en 8 GB kaarten, die ook geschikt moeten zijn.
Top toestel verder, navigatie gaat snel en gemakkelijk. Internet ook, zat laatst in het bos en zocht een dim-sum zaak in Den haag, ff internetten (google), zag er 1, postcode onthouden en navigatie starten!-TOP
later!
Verwijderd
jawel, ondersteunt wel A2DP, heb ik ook ergens gelezen trouwens op de Nokia site maar wel de australische www.nokia.au
robertwebbe schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:06:
[...]
Ik durf wel te stellen dat ik aardig thuis ben in A2DP (zie ook mijn bijdragen in het A2DP topic) en ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij wel A2DP ondersteunt.
Verwijderd
als die A2DP ondersteunt dan zou ik bijna zeggen dat de Nokia Bluetooth Headset HS-12W
ook op de Nokia 6110 moet werken.???
Is er iemand die deze headset heeft i.c.m. de 6110 nav.???
Deze headset zou ik graag willen aanschaffen maar weet niet zeker of
die wel gaat werken op de 6110, en dan is het weggegooid geld en da`s zonde,
kan iemand me een goede tip of zo geven.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Niet bedoelt om op te scheppen maar ik heb alle Nokia A2DP headsets liggen die ze hebben gemaakt behalve de HS-12WVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:32:
als die A2DP ondersteunt dan zou ik bijna zeggen dat de Nokia Bluetooth Headset HS-12W
Alvast bedankt.
Maar ik denk je niet onzeker hoeft te zijn, beide ondersteunen A2DP. Als de ene prima werkt heb ik geen enkele twijfel dat de andere ook prima werken.
Verwijderd
Kijk eens aan, de een heeft niets de ander alles.robertwebbe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:03:
[...]
Niet bedoelt om op te scheppen maar ik heb alle Nokia A2DP headsets liggen die ze hebben gemaakt behalve de HS-12W![]()
Maar ik denk je niet onzeker hoeft te zijn, beide ondersteunen A2DP. Als de ene prima werkt heb ik geen enkele twijfel dat de andere ook prima werken.
Maar zou de radio functie het dan ook gewoon doen,??
en waarom hebt u deze nou niet,
had u hem ff kunnen testen voor mij.
Maar nou heb ik via via gehoord dat er in de HS-12W een
nieuwe chip komt, zodat die met bijna alle telefoons werkt.
Klopt dit gerucht.?(Weet u iets meer misschien?)
Ik denk dat we deze discussie beter kunnen voortzetten in het A2DP topic.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:28:
[...]
Kijk eens aan, de een heeft niets de ander alles.![]()
Maar zou de radio functie het dan ook gewoon doen,??
en waarom hebt u deze nou niet,
had u hem ff kunnen testen voor mij.![]()
Maar nou heb ik via via gehoord dat er in de HS-12W een
nieuwe chip komt, zodat die met bijna alle telefoons werkt.
Klopt dit gerucht.?(Weet u iets meer misschien?)
In mijn tijdelijk auto heb ik een carkit telefoonhouder (CR-49) geschroefd. Weet iemand of je je telefoon nu in de auto kunt opladen door bijvoorbeeld een autolader (eentje die met de sigarenaansteker werkt) aan te schaffen en in te pluggen in de CR-49? Aan de onderkant van de CR-49 zit een ronde plug, ik weet niet of die daar geschikt voor is.
Als je aan het navigeren bent met het apparaat en je krijgt een inkomend telefoontje dan is het niet mogelijk om de telefoon op de ingebouwde luidspreker te zetten. Je zult de telefoon dus uit de houder moeten halen om het gesprek aan te kunnen nemen. Op straffe van een fikse bekeuring door oom agent! Dat moet toch anders kunnen? Overigens... omdat het een tijdelijke oplossing is wil ik geen complete carkit in laten bouwen dat kost teveel voor zolang het duurt.
Verder wel tevreden met het toestel, één keer in de maand een vastloper daar valt mee te leven.
Als je aan het navigeren bent met het apparaat en je krijgt een inkomend telefoontje dan is het niet mogelijk om de telefoon op de ingebouwde luidspreker te zetten. Je zult de telefoon dus uit de houder moeten halen om het gesprek aan te kunnen nemen. Op straffe van een fikse bekeuring door oom agent! Dat moet toch anders kunnen? Overigens... omdat het een tijdelijke oplossing is wil ik geen complete carkit in laten bouwen dat kost teveel voor zolang het duurt.
Verder wel tevreden met het toestel, één keer in de maand een vastloper daar valt mee te leven.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Ik heb ondertussen m'n Nokia CR-48 houder binnen, Nokia DC-4 ladertje aan de onderkant aan de houder en laden maar.
Ik vond de houder wel duur, maar de telefoon zit er goed in, de slide werkt goed in de houder en de telefoon kan opladen in de houder, dus ik ben er wel tevreden mee.
Ik vond de houder wel duur, maar de telefoon zit er goed in, de slide werkt goed in de houder en de telefoon kan opladen in de houder, dus ik ben er wel tevreden mee.
Ik hebruik de 6110 Nav ook met outlook sync& kalender, maar krijg elke keer te zien "skipped alarms due to time correction" o.i.d.
Iemand enig idee hoe dit te fixen ?
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
klopt ik ook. ik heb geen oplossing maar het is een bekend probleem zo te zien. bij mij gebeurde het na de laatste software update.ReLight schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:18:
Ik hebruik de 6110 Nav ook met outlook sync& kalender, maar krijg elke keer te zien "skipped alarms due to time correction" o.i.d.
Verwijderd
volgens mij is dit omdat er in je outlook gebeurtenissen zitten van gisteren, vorige week, vorige maand enz,ReLight schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:18:
daarom zegt hij dat hij er geen alarm voor zal weergeven omdat het al gepasseerd is.
meen me te herinneren dat je kan instellen hoe ver in het verleden hij terug moet gaan
(ik neem meestal 1jaar, zo heb ik alle verjaardagen gelijk ook mee)
Verwijderd
Als je een email of sms ontvangt, verschijnt er een blauwe balk op je display met de tijd erop.
Deze verdwijnt weer na 30 seconden.
Weet iemand hoe je deze balk op je scherm kunt houden, als een soort screensaver?
Deze verdwijnt weer na 30 seconden.
Weet iemand hoe je deze balk op je scherm kunt houden, als een soort screensaver?
Een collega van me is van plan deze telefoon te kopen maar hij had 1 goede vraag. Die ik zelf ook niet kan beantwoorden en nergens kan vinden.
Kan je met een bleutooth headset de navigatie aanwijzigingen horen? Zodat hij ook op de moter de aanwijzigingen kan horen? Hoop dat iemand het toevallig weet.
Kan je met een bleutooth headset de navigatie aanwijzigingen horen? Zodat hij ook op de moter de aanwijzigingen kan horen? Hoop dat iemand het toevallig weet.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Ja, dit werkt perfect!Maciek schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:08:
Een collega van me is van plan deze telefoon te kopen maar hij had 1 goede vraag. Die ik zelf ook niet kan beantwoorden en nergens kan vinden.
Verwijderd
Waar heb je deze plastic hoes vandaan gehaald? Ik kon namelijk (nog) nergens een geschikte, passende plastic hoes vinden voor de 6110. In de winkel zeiden ze dat die nog wel even op zich liet wachten...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:22:
heb er nu een doorzichtige plastic hoes omheen zitten, echt heel erg goed, iets onhandig als de batterij of sim eruit moet, moet je eerst wel de plastic achterkant verwijderen, maar het gaat.
ik vind het geluid (als je gewoon normaal belt) niet erg hard kunnen van deze gsm. Ook niet als ik het volume op z'n hoogst zet met de twee knoppen aan de zijkant natuurlijk.
Is dit iemand anders ook opgevallen? Ik had hiervoor een samsung x820 en die kon echt veel harder. Of is dit opgelost met een firmware update?
Is dit iemand anders ook opgevallen? Ik had hiervoor een samsung x820 en die kon echt veel harder. Of is dit opgelost met een firmware update?
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Verwijderd
Kijk maar eens op Ebay, toets 6110 navigator in en je vindt van alles, oa plastic hoesjes, werkt overigens perfect met de slider
, maar ook leren hoesjes, heb er nog 1 over trouwens.. heb ook nog screenprotectors. succes dan
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:08:
[...]
Waar heb je deze plastic hoes vandaan gehaald? Ik kon namelijk (nog) nergens een geschikte, passende plastic hoes vinden voor de 6110. In de winkel zeiden ze dat die nog wel even op zich liet wachten...
Verwijderd
Hallo,
Ik ben zinnens de 6110 aan te schaffen. Wat me nog niet helemaal duidelijk is :
Dat je Zonder Gprs kan navigeren ( dus kosteloos) , en bij aankoop de route 66 voorgeïnstalleerd is op de bijgeleverde sd kaart ?
Misschien vind ik de antwoorden wel in dit forum , maar ondertussen vind ik de bomen niet meer in het bos
mvg Luc
Dat je Zonder Gprs kan navigeren ( dus kosteloos) , en bij aankoop de route 66 voorgeïnstalleerd is op de bijgeleverde sd kaart ?
Misschien vind ik de antwoorden wel in dit forum , maar ondertussen vind ik de bomen niet meer in het bos
mvg Luc
Je kan de functie assisted gps uitzetten dan verbruikt hij geen dataverkeer, maar een fix krijgen duurt wel een stuk(je) langer.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:05:
Hallo,
Misschien vind ik de antwoorden wel in dit forum , maar ondertussen vind ik de bomen niet meer in het bos![]()
mvg Luc
Het plannen van een route kost geen dataverkeer. en standaard heb je de benelux erbij.
Alleen de meerprijs voor extra landen is in mijn ogen veel te duur € 50,- per land.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik vind de navigatie van Route66 echt meer dan uitstekend... alleen duurt het bij mij telkens enkele minuten om de huidige positie terug te vinden. Ondanks dat ik assisted gps en gewoon gps en netwerk heb aanstaan (stond standaard al aan). Dat maakt het voor diverse korte ritjes (in mijn geval > 75% van het gebruik) een volstrekt waardeloos product.
Jammer, ligt niet aan Route66 of aan de telco of aan Neukia blijkbaar.
Verder overigens niets dan lof over het toestel!
Jammer, ligt niet aan Route66 of aan de telco of aan Neukia blijkbaar.
Verder overigens niets dan lof over het toestel!
heb ik hooguit in huis last van, eenmaal buiten heb ik heel snel "contact"Poplitius schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:25:
alleen duurt het bij mij telkens enkele minuten om de huidige positie terug te vinden
watskeburt
Verwijderd
Zoals eerder gezegd dus een top toestel, heb de radio nog niet uitgeprobeerd en ga eerdaags de 4 GB kaartje installeren, wil dus ook navigon dan overzetten op het 2 GB kaartje en uitproberen(zit nl wel heel europa op)
Heb een clock screensaver erop gezet, maar dze licht alleen maar op als je een sms binnenkrijgt, verder blijft het scherm donker, iemand hier een oplossing voor? Ook zoek ik nog een oplossing voor het feit dat als ik een sms binnenkrijg , niet kan ontdekken hoe laat deze is binnengekomen.. iemand een idee?
Heb net wat nwe batterijen erbij gekocht via Ebay en ook een externe lader, dit werkt perfect, ook een USB lader erbij, plastic schuifhoesjes bevallen ontzettend goed, schuif werkt perfect, kan je je telefoon nog eens een keer ruwer behandelen, is toch een goede protector, jammer is wel dat als je een hoesje koopt of een broditclip voor in de auto (type brodit in op google) deze niet past door de plastic cover.
bluetooth headset van sony/e A2DP doet het goed op dit toestel, wel valt soms de verbinding even weg of hij stopt er na een paar liedjes ermee, moet nog uitzoeken hoe en wat.
In het bef=gin is de navigatieknop behoorlijk wennen, je drukt er vaak per ongeluk op, waarna de navigatie gaat opstarten, deze had van mij op een andere plek mogen zitten.
Zoals ik vorige keer al zei, bellen is omslachtig, veel handelingen verrichten voordat hij het gewenste nummer gaat bellen, heb inmiddels ook de shortcuts gevonden om bepaalde mensen in te delen tussen de nummers 2 en 9 (sneltoets bellen).
PC suite is nog even stoeien, moet nog uitvinden hoe ik foto's van de PC naar de telefoon te brengen, omdat ik deze bij de contacten kan plaatsen, dit werkt nl perfect, iemand hier al ervaring mee?
Tot zover dan, succes allemaal!
Heb een clock screensaver erop gezet, maar dze licht alleen maar op als je een sms binnenkrijgt, verder blijft het scherm donker, iemand hier een oplossing voor? Ook zoek ik nog een oplossing voor het feit dat als ik een sms binnenkrijg , niet kan ontdekken hoe laat deze is binnengekomen.. iemand een idee?
Heb net wat nwe batterijen erbij gekocht via Ebay en ook een externe lader, dit werkt perfect, ook een USB lader erbij, plastic schuifhoesjes bevallen ontzettend goed, schuif werkt perfect, kan je je telefoon nog eens een keer ruwer behandelen, is toch een goede protector, jammer is wel dat als je een hoesje koopt of een broditclip voor in de auto (type brodit in op google) deze niet past door de plastic cover.
bluetooth headset van sony/e A2DP doet het goed op dit toestel, wel valt soms de verbinding even weg of hij stopt er na een paar liedjes ermee, moet nog uitzoeken hoe en wat.
In het bef=gin is de navigatieknop behoorlijk wennen, je drukt er vaak per ongeluk op, waarna de navigatie gaat opstarten, deze had van mij op een andere plek mogen zitten.
Zoals ik vorige keer al zei, bellen is omslachtig, veel handelingen verrichten voordat hij het gewenste nummer gaat bellen, heb inmiddels ook de shortcuts gevonden om bepaalde mensen in te delen tussen de nummers 2 en 9 (sneltoets bellen).
PC suite is nog even stoeien, moet nog uitvinden hoe ik foto's van de PC naar de telefoon te brengen, omdat ik deze bij de contacten kan plaatsen, dit werkt nl perfect, iemand hier al ervaring mee?
Tot zover dan, succes allemaal!
Wat mij opvalt is dat mijn telefoon geregel niet wil connecten met mijn nokia ck-7w carkit en pc. Het lijkt wel of bluetooth vast loopt. na een reset werk alles weer.
Verwijderd
Ik heb het toestel 2 dagen in mijn bezit , en ben er tot op heden wreed content van . Top klasse zowel telefoon als gps !!
@Negra , Wat de tijd van sms betreft moet je je binnengekomen bericht openen , dan op optie's en dan op bericht-gegevens .
Kan me op de hoogte houden van de navigon toestand ?
grts Luc
@Negra , Wat de tijd van sms betreft moet je je binnengekomen bericht openen , dan op optie's en dan op bericht-gegevens .
Kan me op de hoogte houden van de navigon toestand ?
grts Luc
Ik heb hem nu twee weken en ben bijzonder tevreden over de telefoon. De batterij gaat nu nog ongeveer drie dagen mee, als ik er niet teveel mee speel.
Heb een 4gb. kaart erin zitten. Werkt goed. Ook de interne GPS werkt goed met route 66 versie 7.3.545, alleen jammer dat ik de kaarten van europa los heb en dus elke keer moet wisselen bij een grensovergang.
Heb een 4gb. kaart erin zitten. Werkt goed. Ook de interne GPS werkt goed met route 66 versie 7.3.545, alleen jammer dat ik de kaarten van europa los heb en dus elke keer moet wisselen bij een grensovergang.
Ik hoor wel vaker dat mensen problemen hebben met de CK-7W i.c.m. de nieuwe Nokia's.L1800 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:32:
Wat mij opvalt is dat mijn telefoon geregel niet wil connecten met mijn nokia ck-7w carkit en pc. Het lijkt wel of bluetooth vast loopt. na een reset werk alles weer.
De CK-20W en de CK-15W doen het wel probleemloos.
Je zou toch zeggen dat het allemaal bluetooth is en dat het daarom dus prima zou moeten werken. Maar niet dus. Waarom precies ben ik nog niet achter gekomen.
ja, dat gaat met dit toestal wat omslachtiger....Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:19:
Ook zoek ik nog een oplossing voor het feit dat als ik een sms binnenkrijg , niet kan ontdekken hoe laat deze is binnengekomen.. iemand een idee?
in het bericht druk je op opties->berichtgegevens....
watskeburt
Is het mogelijk met deze telefoon een bestaande route (.gpx of .kml) in te laden om deze na te rijden (bijv. op de (race)fiets)? Zo ja, ook met gesproken instructies of alleen op het scherm?
Ben zeer benieuwd.
Ben zeer benieuwd.
Ik zie op de sites van belcompany,the phonehouse,dixons alleen de zwart/zilvere versie is de witte niet te krijgen?
Verwijderd
Jawel hoor ..er is genoeg te halen...Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 09:00:
Weet iemand waar je (gratis) software kan vinden voor de 6110.
De Belcompany heeft deze alleen in het zwartrooie60 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:30:
Ik zie op de sites van belcompany,the phonehouse,dixons alleen de zwart/zilvere versie is de witte niet te krijgen?
Dat zeg ik dus net zelf al,ik wil graag de witte in een winkel kopen (niet via internet)
Verwijderd
Heb de witte/parelmoer bij de GamiTelecom gekocht, misschien zit dierooie60 schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:56:
Dat zeg ik dus net zelf al,ik wil graag de witte in een winkel kopen (niet via internet)
winkel bij je in de buurt,? vind deze ook mooier dan de zwarte.:-)
O toevallig heb ik GAMI gemaild vanmorgen,zit hier 5 min vandaan! is het écht wit of meer zilverachtig,lijkt me wel besmettelijk of valt dat mee?Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:58:
[...]
Heb de witte/parelmoer bij de GamiTelecom gekocht, misschien zit die
winkel bij je in de buurt,? vind deze ook mooier dan de zwarte.:-)
Verwijderd
Hij is echt mooi..:-), en meer crème/parelmoer dan echt super wit?!rooie60 schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:02:
[...]
O toevallig heb ik GAMI gemaild vanmorgen,zit hier 5 min vandaan! is het écht wit of meer zilverachtig,lijkt me wel besmettelijk of valt dat mee?
Ik hou hem in een hoesje dus nog geen krasjes en/of beschadigingen.
Dan zal ik hem vrijdag eens van dichtbij bekijken bij GAMI, o ja! nog ff deze vraag,kan je met sms maken een smilie meesturen,want in symbian foons zit meestal géén smilies(typisch vrouwen vraagje)Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:39:
[...]
Hij is echt mooi..:-), en meer crème/parelmoer dan echt super wit?!
Ik hou hem in een hoesje dus nog geen krasjes en/of beschadigingen.
Heb je toevallig een foto van je 6110 op je pc,die je zelf nam van toestel? internet fotos wijken zo vaak af.
[ Voor 10% gewijzigd door rooie60 op 09-09-2007 18:42 ]
ik zag hem laatst bij de bijenkorf-amsterdam.rooie60 schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:56:
watskeburt
Verwijderd
Ik ben binnenkort van plan de navigator te gaan kopen. Nog een paar vraagjes mbt het updaten van nieuwe firmware en het niet willen kwijtraken van gegevens.
Uiteraard kun je met pc suite je telefoongeheugen backuppen, maar hoe zit dat met route 66, dat voorgeinstalleerd is? En sommige ringtones en/of afbeeldingen die standaard op het toestel staan zijn auteursrechtelijk beschermd en kun je geen kopie van maken en/of backuppen? Zijn deze gewoon weer onderdeel van de nieuwe firmware?
Nog een vraagje over de kaarten van Benelux, worden die op een geheugenkaartje meegeleverd en hoe werkt dat met de licentie als je ze op een andere geheugenkaart zet. Is de licentie gewoon gekoppeld aan je telefoonproductcode? Alle tips zijn welkom. Bedankt voor jullie antwoorden.
Uiteraard kun je met pc suite je telefoongeheugen backuppen, maar hoe zit dat met route 66, dat voorgeinstalleerd is? En sommige ringtones en/of afbeeldingen die standaard op het toestel staan zijn auteursrechtelijk beschermd en kun je geen kopie van maken en/of backuppen? Zijn deze gewoon weer onderdeel van de nieuwe firmware?
Nog een vraagje over de kaarten van Benelux, worden die op een geheugenkaartje meegeleverd en hoe werkt dat met de licentie als je ze op een andere geheugenkaart zet. Is de licentie gewoon gekoppeld aan je telefoonproductcode? Alle tips zijn welkom. Bedankt voor jullie antwoorden.
Verwijderd
Hier wat foto`s van mijn eigen (witte/parelmoer) 6110rooie60 schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:44:
[...]
Dan zal ik hem vrijdag eens van dichtbij bekijken bij GAMI, o ja! nog ff deze vraag,kan je met sms maken een smilie meesturen,want in symbian foons zit meestal géén smilies(typisch vrouwen vraagje)
Heb je toevallig een foto van je 6110 op je pc,die je zelf nam van toestel? internet fotos wijken zo vaak af.
[img=http://img266.imageshack.us/img266/108/6110nj2.th.jpg]
En wat betreft de smilies, volgens mij staan die er niet standaard in,
maar je kunt wel programma erop zetten die animatie`s meesturen.
Bedankt,ziet er mooi uit! maar ga hem toch nog ff van dichtbij bekijken.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:23:
[...]
Hier wat foto`s van mijn eigen (witte/parelmoer) 6110
[img=http://img266.imageshack.us/img266/108/6110nj2.th.jpg]
En wat betreft de smilies, volgens mij staan die er niet standaard in,
maar je kunt wel programma erop zetten die animatie`s meesturen.
En ik heb A-sms al gevonden op internet
Verwijderd
vind zelf de witte minder mooi. weet niet waarom trekt mij niet zo... hopelijk komt deze weer iig mijn bescherm hoesje binnen van noreve... tis dat ik hem kado kreeg maar 20 dagen wachten is wel minder als je de telefoon al hebt...
Verwijderd
Helaas de licentie gaat per telefoon..............Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:35:
Verwijderd
Hi Joyrider, bedankt voor je antwoord. Het is mij echter niet geheel duidelijk wat je precies bedoelt. Het is wel de bedoeling dat ik het andere geheugenkaartje zelf gebruik! Of begrijpen we elkaar helemaal verkeerd. Ik hoop dat je het iets uitgebreider uit kunt leggen wat je bedoelt. ThanxxVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:37:
[...]
Helaas de licentie gaat per telefoon..............
Verwijderd
Jahoor dat kan wel..ik heb zelf ook nu 2gb erin..ik dacht dat je het aan een andere telefoon wou koppelen...Succes verder.....Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:06:
[...]
Hi Joyrider, bedankt voor je antwoord. Het is mij echter niet geheel duidelijk wat je precies bedoelt. Het is wel de bedoeling dat ik het andere geheugenkaartje zelf gebruik! Of begrijpen we elkaar helemaal verkeerd. Ik hoop dat je het iets uitgebreider uit kunt leggen wat je bedoelt. Thanxx
Verwijderd
Hey, ik heb nu ook zo'n 6110. pracht toestel. heb net ff navigatie uitgeprobeerd. heb ff een blokje om gewandeld en het apparaat in de voetganger modus gezet. ik miste de spraak bij de navigatie. is dit iets wat NIET geactiveerd wordt in de modus voetganger, of is het iets waar je een abonnement voor moet hebben. ik dacht dat dit bij de meeleverde benelux kaart wel zat. wie weet dit?
Kan het wel aangezet worden? En in fietsmodus?Eddos schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:07:
Bij voetganger modus staat de spraak begeleiding idd uit
Fietsmodus heb ik niet kunnen vinden, en volgens mij kun je het geluid niet aanzetten. Heb ook geen idee waarom het niet is opgenomen in de voetgangersmodus..
Sinds vandaag ben ik in het bezit van de 6110, maar ik krijg met geen mogelijkheid de navigatie aan de praat.
Als ik de navigatie opstart, dan blijft er 'postie bepalen,,,' verschijnen, zowel binnen als buiten.
Hij vind wel locatis, maar als ik wil navigeren, dan blijft het 'positie bepalen' in beeld.
weet iemand hoe dit op te lossen is. ik maak ook gebruik van assisted gps.
Als ik de navigatie opstart, dan blijft er 'postie bepalen,,,' verschijnen, zowel binnen als buiten.
Hij vind wel locatis, maar als ik wil navigeren, dan blijft het 'positie bepalen' in beeld.
weet iemand hoe dit op te lossen is. ik maak ook gebruik van assisted gps.
[ Voor 12% gewijzigd door _Uploader_ op 12-09-2007 21:39 ]
een koude fix duurt bij mij ook vrij lang, wel 3-5 minuten terwijl ik stil sta, langer als ik in beweging ben.
Hoelang heb je het geprobeerd?
Nu heb ik wel een snelle fix, assisted gps was niet goed geconfigureerd.. Nu heb ik alleen de wereldkaart in mijn toestel staan, ik kan op sit moment niet kiezen voor de nederlandse kaart.Eddos schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:52:
een koude fix duurt bij mij ook vrij lang, wel 3-5 minuten terwijl ik stil sta, langer als ik in beweging ben.
Moet ik eerst deze gaan activeren met de route 66 cd-rom?
Ik hoefde niets te selecteren, misschien dat je onder Extra's in het menu de kaart kunt selecteren?
Nooit geprobeerd anders, het werkte zomaar bij mij..
kan het komen dat ik gisteren de software heb geupgrade? Bij extra kan ik alleen kiezen voor wereldkaart, kan ik nu het beste via de cd-rom de kaarten erop gaan zetten?Eddos schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:48:
Ik hoefde niets te selecteren, misschien dat je onder Extra's in het menu de kaart kunt selecteren?
Op de telefoon zie ik bij extra > kaarten wel benelux met een sleutel erachter, maar bij opties> instellingen > kaarten zie ik alleen de wereldkaart. sleutel is gesynchroniseerd.
Probeer het eens via de cd-rom idd.
Ik heb het ding nog nooit gebruikt, maar misschien verandert er wel wat als je upgrade..
Ik heb het ding nog nooit gebruikt, maar misschien verandert er wel wat als je upgrade..
Ok, bedankt dan ik ik het later thuis proberen! Zal het later laten weten of dit een oplossing is.Eddos schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:52:
Probeer het eens via de cd-rom idd.
Verwijderd
heb mijn noreve hoesje binnen. op mijn site staan een paar snelle foto's (http://www.janssen-online.nl/?p=28).
Ik heb zelf een crystal case besteld voor mijn 6110.
Werkt ook goed, kan hem gewoon openschuiven met de bescherming er om heen en als deze af is koop ik gewoon weer een nieuwe voor < 10 euro.
Werkt ook goed, kan hem gewoon openschuiven met de bescherming er om heen en als deze af is koop ik gewoon weer een nieuwe voor < 10 euro.
Verwijderd
misschien is het al eens voorbij gekomen maar, je ziet soms covers aangeboden van de navigator en er staat bij orgineel. en dan is hij naast zwart en wit ook in het blauw?
lijken mij dus "orginele kopieen" of zijn deze wel echt? Tevens kan ik de achterkant inkomen deze haal je er in zijn geheel af maar de voorkant en de toetsen kan je toch helemaal niet vervangen?
lijken mij dus "orginele kopieen" of zijn deze wel echt? Tevens kan ik de achterkant inkomen deze haal je er in zijn geheel af maar de voorkant en de toetsen kan je toch helemaal niet vervangen?
Verwijderd
Is er iemand maar dan ook iemand die weet waarom de BeNeLux kaart niet meer werkt van Route 66 als ik de inhoud van de standaard bijgeleverde 512 Mb geheugenkaart kopieer naar een nieuw aangeschafte Sandisk ultra II Micro SD geheugenkaart.
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd zoals eerst de inhoud van de standaard bijgeleverde kaart naar harde schijf pc kopiereren en dan weer overzetten naar de nieuwe geheugenkaart en ook nog rechtstreeks overzetten via mijn ingebouwde kaartlezer naar de Nokia 6110 Nav. verbonden via de Usb in de mode gegevensoverdracht.
Maar helaas wat ik ook doe ik krijg alleen de wereldkaart maar geen BeNeLux kaart meer te zien.
Doe ik de standaard bijgeleverde 512 Mb weer terug in de Nokia 6110 nav. dan is de kaart er gewoon weer.
Please help me
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd zoals eerst de inhoud van de standaard bijgeleverde kaart naar harde schijf pc kopiereren en dan weer overzetten naar de nieuwe geheugenkaart en ook nog rechtstreeks overzetten via mijn ingebouwde kaartlezer naar de Nokia 6110 Nav. verbonden via de Usb in de mode gegevensoverdracht.
Maar helaas wat ik ook doe ik krijg alleen de wereldkaart maar geen BeNeLux kaart meer te zien.
Doe ik de standaard bijgeleverde 512 Mb weer terug in de Nokia 6110 nav. dan is de kaart er gewoon weer.
Please help me
Verwijderd
probeer eens via de de route 66 een backup te maken van je applicatie. dan nieuwe kaart ering en dan de backup terugzetten.
Kopieer je ook de verborgen bestanden mee?Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:17:
Is er iemand maar dan ook iemand die weet waarom de BeNeLux kaart niet meer werkt van Route 66 als ik de inhoud van de standaard bijgeleverde 512 Mb geheugenkaart kopieer naar een nieuw aangeschafte Sandisk ultra II Micro SD geheugenkaart.
Please help me
Via een kaartlezer kopieren, in windows moet de optie verborgen bestanden weergeven aan staan.
dubbelklik deze computer, extra, mappoties, weergave, dan in de lijst verborgen bestanden weergeven aanzetten, ok en toepassen.
ik heb er een 2 gb kaart in (ook ultra) en het werkt prima
Via een kaartlezer kopieren, in windows moet de optie verborgen bestanden weergeven aan staan.
.
Ik heb nog een paar vraagjes die van essentieel belang zijn bij het overwegen dit toestel aan te schaffen, waarvan ik hoop dat iemand met gebruikerservaring een antwoord heeft:
1. hoelang gaat de accu mee tijdens het navigeren, dus zonder tussendoor op te laden?
2. is het mogelijk het beeldscherm uit te schakelen tijdens het navigeren, en de instructies alleen over de hoofdtelefoon te ontvangen? Zo ja, enig idee hoelang de accu dan meegaat?
3. hoelang gaat de accu mee tijdens het 'tracken' via Sportstracker?
4. is het mogelijk een route in te laden in kml of gpx formaat (bijv. uit google earth/maps) om deze na te rijden?
1. hoelang gaat de accu mee tijdens het navigeren, dus zonder tussendoor op te laden?
2. is het mogelijk het beeldscherm uit te schakelen tijdens het navigeren, en de instructies alleen over de hoofdtelefoon te ontvangen? Zo ja, enig idee hoelang de accu dan meegaat?
4. is het mogelijk een route in te laden in kml of gpx formaat (bijv. uit google earth/maps) om deze na te rijden?
Zijn er mensen die NSysinfo geinstalleerd hebben?
Wat is de CPu snelheid die dat proggie aangeeft op de 6110?
Wil graag weten of cpu sneller is dan de N73 (206Mhz).
in deze tabel staat 369Mhz, dat is bijna twee keer zo snel!!
http://3lib.ukonline.co.uk/s60history.htm
[ Voor 24% gewijzigd door hbt68 op 17-09-2007 15:42 ]
Verwijderd
Het is vanmiddag gelukt om de bestanden te kopieeren en dat op de Pc van mijn zus met Windows XP en verborgen bestanden aangezet.Megapaul schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:42:
[...]
Kopieer je ook de verborgen bestanden mee?
dubbelklik deze computer, extra, mappoties, weergave, dan in de lijst verborgen bestanden weergeven aanzetten, ok en toepassen.
ik heb er een 2 gb kaart in (ook ultra) en het werkt prima
.
Ikzelf gebruik Windows Vista en ik heb het idee dat daar het probleem zit want ik heb het ook geprobeerd met Total Commander en ook met verborgen bestanden daarin aangevinkt maar echt waar dan lukt het niet.
Bij de Pc van mijn zus met Windows XP was het absoluut geen probleem en heb nu gewoon weer de BeNeLux kaart in Route66 zitten.
Dus iedereen hartelijk dank voor de antwoorden en hulp en misschien dat we hier meer mensen mee helpen.
(Trouwens de methode van Meeki om via Route66 applicatie een backup te maken en weer terug te zetten op de nieuwe 2 Gig kaart werkte ook niet dus ja waar zit het probleem nu eigenlijks?)
volgens NSysInfo is dat 192 Mhz op mijn 6110hbt68 schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:40:
Zijn er mensen die NSysinfo geinstalleerd hebben?
watskeburt
1) je moet sowieso zorgen dat ie vol zit, als ie minder dan 100% aangeeft wil het nog wel eens snel gaan. Ik heb geen ritten gereden waarmee ik de telefoon leeg reed...LVGH schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:12:
2) geen idee, Ik heb geen ritten gereden waarmee ik de telefoon leeg reed...
3) geen idee, Ik heb geen ritten gereden waarmee ik de telefoon leeg reed...
4) kan volgens mij niet, optie niet ontdekt. je kunt routes inprogrammeren, en kml exporteren. dan zou je denken dat je kml zou moeten kunnen importeren, wellicht iets voor een upgrade.
ik zou het ook allemaal wel willen weten maar er zijn teveel variabelen waardoor het moeilijk te testen is.... je krijgt altijd wel een telefoontje, sms of whatever.
watskeburt
Zo, ik heb het nu eindelijk ook voorelkaar met mijn 2 GB kaartje nadat ik alles heb gekopieerd naar het sd kaartje. Gisteren uitgeprobeerd, kaarten zijn erg gededailleerd moet ik zeggen!
Dank je, is wel groot verschil niet. Vraag me af waar dat in zit. Welke versie Nsysinfo, ook 1.16?guz schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:57:
[...]
volgens NSysInfo is dat 192 Mhz op mijn 6110
http://nsysinfo.softonic.de/symbian
Zelf ook de crystal case voor m'n 6110, erg fijn nu kan je ten minste zonder bezwaar je duim op het scherm leggen om te schuiven.
Ik moet wel zeggen dat het de 2e nu is, de eerste is RMA gegaan omdat na 10 dgn al 2 van de klem lipjes waren afgebroken en de bovenkant dus losliet. Wel netjes een nieuwe van telecomtelecom gehad.
Ik moet wel zeggen dat het de 2e nu is, de eerste is RMA gegaan omdat na 10 dgn al 2 van de klem lipjes waren afgebroken en de bovenkant dus losliet. Wel netjes een nieuwe van telecomtelecom gehad.
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
versie weet ik niet, er staat alleen 2006.hbt68 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:35:
[...]
Dank je, is wel groot verschil niet. Vraag me af waar dat in zit. Welke versie Nsysinfo, ook 1.16?
http://nsysinfo.softonic.de/symbian
1.16 krijg ik er niet op (geldigheid certificaat verstreken???)
watskeburt
Verwijderd
had ik ook ..heb toen de datum een jaar terug gezet van de gsm..lukte toen prima..guz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:21:
[...]
1.16 krijg ik er niet op (geldigheid certificaat verstreken???)
Verwijderd
navigon mobile navigator 6.3 aangeschaft, 99 euro incl 38 landen.
eerste indruk,
plus;
eenvoudig in gebruik
snelle gps fix
min;
geen mogelijkheid om grensoverschrijdend te navigeren (komt nog dit jaar)
kleurschema's niet te wijzigen
mn6 moet me in de praktijk nog bewijzen of het een gelijkwaardig product is aan tomtom
eerste indruk,
plus;
eenvoudig in gebruik
snelle gps fix
min;
geen mogelijkheid om grensoverschrijdend te navigeren (komt nog dit jaar)
kleurschema's niet te wijzigen
mn6 moet me in de praktijk nog bewijzen of het een gelijkwaardig product is aan tomtom
Verwijderd
niet land overschrijdend? wat raar zeg... Dat is toch wel een groot minpunt. het kleurschema zal mij niet veel uitmaken mits de standaard natuurlijk fatsoenlijk uitziet.
Woon zelf aan de grens en kom zowel in nl als in dld dus zou dat wel vervelend werken. moet ik eerst een km rijden voor ik hem kan instellen als ik naar duitsland ga?
maar hoe weet je als dit aangepast gaat worden en bij welke update/termijn zou dat zijn?
heb ernaar gezocht maar niet gevonden maar is het mogelijk om een ander navigatie pakket te laten starten met de sneltoets?
Woon zelf aan de grens en kom zowel in nl als in dld dus zou dat wel vervelend werken. moet ik eerst een km rijden voor ik hem kan instellen als ik naar duitsland ga?
maar hoe weet je als dit aangepast gaat worden en bij welke update/termijn zou dat zijn?
heb ernaar gezocht maar niet gevonden maar is het mogelijk om een ander navigatie pakket te laten starten met de sneltoets?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 10:28 ]
1. Ik kan ongeveer 3 á 4 uur op een volle lading constant navigeren. Dit is dan met het scherm constant aan, en géen gesproken aanwijzingen.LVGH schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:12:
Ik heb nog een paar vraagjes die van essentieel belang zijn bij het overwegen dit toestel aan te schaffen, waarvan ik hoop dat iemand met gebruikerservaring een antwoord heeft:
2. Je kunt de verlichting uit zetten, het beeldscherm niet. Geen idee hoelang de accu dan meegaat, nooit geprobeerd. Navigeer altijd op scherm aanwijzingen.
3. De sportstracker heb ik er sinds kort opstaan, maar nog niet geprobeerd. Ik gok een uur of 5 a 6 aangezien er geen aanwijzingen getoond worden op het scherm.
4. Ik heb (helaas) óok nog geen import optie kunnen vinden. Misschien dat dit via de optie 'Plaatsen' kan, alleen betwijfel ik het.
Verwijderd
Wil ik ook graag weten..Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:51:
is het mogelijk om een ander navigatie pakket te laten starten met de sneltoets?
dank u..
Verwijderd
die heb ik er al voor in gebruik..toch bedankt voor de tip....vond het wel een goede vraag...Eddos schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:22:
[...]
Nee.
Er is wel een andere knop ( op de zijkant) van het toestel die je hiervoor kunt gebruiken.
Verwijderd
Ik heb een probleempje met de route 66 maps, ik probeer namelijk de standaard mappen van Route 66 S60 over te zetten naar mijn 6110. Het overzetten gaat prima, echter wordt de map niet herkend in de telefoon.
Enig idee hoe dit zit, of is het uberhaupt niet mogelijk om de mappen van Route 66 7 S60 te gebruiken in deze telefoon. Alternatief, mappen kopen via R66, is immers te duur.
Enig idee hoe dit zit, of is het uberhaupt niet mogelijk om de mappen van Route 66 7 S60 te gebruiken in deze telefoon. Alternatief, mappen kopen via R66, is immers te duur.
Verwijderd
dat is idd een minpunt je kan alleen lossen mappen aanschaffen. als je er 2 koopt kan je beter meteen heel route 66 europa kopen en dan onder je persoonlijke knop zetten dat is maar 99 euro.
maar die snelknop op de telefoon had ik hem het liefst onder gezet natuurlijk. naar welke map/bestand verwijst de knop eigenlijk?
maar die snelknop op de telefoon had ik hem het liefst onder gezet natuurlijk. naar welke map/bestand verwijst de knop eigenlijk?
Verwijderd
Als ik het goed begrijp kan bv. Navigon erop zetten en deze opstarten met de persoonlijke snelknop (zijkant toestel) . Waar moet je deze dan op selecteren deze staat momenteel bij standaard op berichtenlezer !
Grts Noet
Grts Noet
Verwijderd
menu,instellingen,telefooninst,algemeen,mijn eigen toets ...Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:49:
Waar moet je deze dan op selecteren deze staat momenteel bij standaard op berichtenlezer !
Grts Noet
daar doe je dat...
Verwijderd
Dat wist ook , toch bedankt, maar wat ik juist wil weten is wat je dan juist moet selecteren ?Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:29:
[...]
menu,instellingen,telefooninst,algemeen,mijn eigen toets ...
daar doe je dat...
grts Noet
Al heb je de laatste versie 6.3 dan werkt hij met de interne gps.Paling1 schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:48:
Werkt Navigon met de interne GPS? Of moet je dan weer een externe erbij kopen?
Zijn er mensen die al gupdate hebben? of iedereen al 3.58? in startpost is nog geen overzicht van firmware

[ Voor 14% gewijzigd door hbt68 op 24-09-2007 14:17 ]
Ik wil de 512mb vervangen door de Sandisk micro sd 6 gb.
Heeft iemand dit al geprobeerd of het werkt?
Je kan de kaart vervangen voor een grotere maar copy eerst alle bestanden naar je pc,ton1234 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:30:
Ik wil de 512mb vervangen door de Sandisk micro sd 6 gb.
ook de verborgen bestanden!!! Dat kan je doen bij extra, mapoties vervolgens weergave en dan verborgen bestanden weergeven aanvinken.
Ik heb het zelf gedaan via een kaartlezer (is het makkelijkst is mijn mening)
voor de grootte van de kaar tzie deze link
http://www.sandisk.com/Co...=1007&ManufacturerID=1130
[ Voor 11% gewijzigd door Megapaul op 28-09-2007 22:32 ]
Verwijderd
Ik heb de 16 pagina's doorgelezen maar heb niks kunnen vinden over de kosten.
Zijn er kosten aan verbonden aan het gebruik van navigatie of andere functie's buiten het bellen en sms'en om?
En is het ook een goed toestel met een prepaid sim-kaart?
Zijn er kosten aan verbonden aan het gebruik van navigatie of andere functie's buiten het bellen en sms'en om?
Enige kosten bij navigeren heb je als je assisted gps aanzet dan maakt je telefoon verbinding naar een server om een snellere fix te krijgen als je dat aanzet heb je extra datakosten, maar een snellere fix. Staatde assisted gps functie uit dan kost de navigatie niks extra.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:36:
Ik heb de 16 pagina's doorgelezen maar heb niks kunnen vinden over de kosten.