Na een half uurtje prutsen staat ie er uiteindelijk op....
2 keer een melding gehad dat ie de telefoon kwijt was en daarna nog een melding dat ie mijn tel wilde recoveren... Was wel effe zweten dus!
Ik heb bij het aansluiten op de USB gekozen voor de modus 'PC suite'. Toen ik de melding kreeg dat ie mijn tel niet kon vinden heb ik ook nog even geprobeerd om hem in 'gegevens overdracht' te zetten, maar toen was mijn tel nog steeds niet zichtbaar voor het update programma...
Wel een beetje vreemd, want om een firmware te kunnen downloaden moet ie eerst je tel kunnen vinden. Na het downloaden van de firmware op de computer ging de update van start en na een minuut of 10 kreeg ik de melding dat de tel niet gevonden kon worden... Daarna dus de recovery melding gehad. Toen dat verder ook geen verschil maakte heb ik mijn PC opnieuw opgestart en de boel nog een keer gerund (wederom met de modus 'PC suite'). En nu ging het gewoon goed.
Na het updaten staat de '3G' verbinding automatisch aan, die heb ik weer terug gezet naar alleen GSM. Scheelt weer batterijen...
Grappig is wel dat ik van Vista nu allemaal meldingen krijg over opnieuw geinstalleerde apparaat stuurprogramma's voor een Nokia 6120.
Nog een ander linkje met wat info gevonden:
klik
De laatste paar posts gaan over de nieuwe firmware... Niet alles is positief
[
Voor 9% gewijzigd door
Paling1 op 24-11-2008 17:25
]