Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:45:
@ Edwardvb

Als het goed is krijg je die er gewoon bij, als je de locaties download via flitspalen.
geef anders maar ff door, dan mail ik ze wel.

weet jij trouwens hoe je die moet installeren?

grtz
ik weet helaas niet hoe ik ze moet installeren... daar heb ik ook al naar gezocht...
bij mij zaten de afbeeldingen er niet bij van flitspaal.nl ... ik zal nog eens beter zoeken...
overigens staat je PB niet aan, dus ik kan je m'n emailadres niet doorgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ik heb nu de SportTracker geinstalleerd en een paar keer gebruikt...
mij viel op dat de hoogtemeter niet lijkt te werken... of ik ben gek.. in een straat die op het oog vlak loopt, meet hij op 200 meter een hoogteverschil van zo'n 5 tot 7 meter... dat lijkt me toch vrij onmogelijk... is dat een instelling? of is het te verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggiebert schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:27:
[...]

Hallo spridget,

Heb jij een werkende versie van Navigon op je 6110?
Deze zou ik graag willen proberen.
Nee die werkt nog steeds niet goed :|

ik heb inmiddels meerdere malen contact gehad met navigon maar ze zeggen dat ik geen recht heb op teruggave van geld omdat het een donwloadversie betreft :( (99 euro)
andere navigatie software werkt perfect , garmin e.d. dus het lijkt me dat het probleem ligt bij de software.
Ze willen dat ik het toestel opstuur maar dat vind ik onzin, ze moeten me zo ook kunnen helpen het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag een Nokia 6110 gekocht. Prima telefoon. Ik lees echter op dit forum dat als je niet uitkijkt datakosten betaalt voor GPS met de functies "Assisted GPS" en "op basis van netwerk". Als ik die functies aan heb staan, zie ik zowel in het logboek als in "verbindingen beheer" geen verbindingen en lijkt het alsof er geen dataverkeer ontstaat. Voor de zekerheid navigeer ik, op basis de tips op dit forum, nu alleen met geïntegreerde GPS (gratis toch?). Verder nog de vraag of de FM Radio dataverkeer genereert. M.i. doet alleen de Visual radio dat.

Kan iemand een en ander bevestigen of toelichten? Bij Vodafone -mijn provider- zijn ze erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:25:
Ik heb zaterdag een Nokia 6110 gekocht. Prima telefoon. Ik lees echter op dit forum dat als je niet uitkijkt datakosten betaalt voor GPS met de functies "Assisted GPS" en "op basis van netwerk". Als ik die functies aan heb staan, zie ik zowel in het logboek als in "verbindingen beheer" geen verbindingen en lijkt het alsof er geen dataverkeer ontstaat. Voor de zekerheid navigeer ik, op basis de tips op dit forum, nu alleen met geïntegreerde GPS (gratis toch?). Verder nog de vraag of de FM Radio dataverkeer genereert. M.i. doet alleen de Visual radio dat.

Kan iemand een en ander bevestigen of toelichten? Bij Vodafone -mijn provider- zijn ze erg vaag.
het klopt idd dat je kosten betaald als de fnuctie assisted gps en op basis van netwerk aan staat.
Tevens kost alleen visual radio geld.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké. Dus als ik alleen de functie "Geïntegreerde GPS" aan heb staan betaal ik niks. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:43
Edwardvb schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:20:
Ik heb nu de SportTracker geinstalleerd en een paar keer gebruikt...
mij viel op dat de hoogtemeter niet lijkt te werken... of ik ben gek.. in een straat die op het oog vlak loopt, meet hij op 200 meter een hoogteverschil van zo'n 5 tot 7 meter... dat lijkt me toch vrij onmogelijk... is dat een instelling? of is het te verklaren?
Die hoogtemeter is inderdaad niet erg nauwkeurig. Ik klein heuveltje in de weg leidde bij mij tot een hoogte verschil van 100m. Dat was echt niet mogelijk. Ik dacht zelf dat het gewoon de onnauwkeurigheid van GPS is. Voor zover ik weet is er ook niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de hoogtemeter kalibreren, maar echt nauwkeurig is het niet nee. Maar zulke grote verschillen als jullie rapporteren heb ik niet. Meestal tussen de -2 en 40 m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:21:
Oké. Dus als ik alleen de functie "Geïntegreerde GPS" aan heb staan betaal ik niks. Dank je wel!
GVD die stonden gewoon standaard aan bij mij, vandaar de hoge rekeningen!!!!
Kan ik iemand aansprakelijk stellen voor deze geld klopperij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43

kingfriko

100 % BULLY

Dis staan standaard aan ja , heb het ook gelijk uitgezet , bedankt voor de tip :>

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:06:
[...]
Niet echt, het had netjes geweest als ze bij de winkel waar je hem gekocht had dit verteld hadden.
Gelukkig doen wij het in de winkel wel en zetten die functie ook gelijk uit als de klant geen data abo erbij neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:37:
[...]

Niet echt, het had netjes geweest als ze bij de winkel waar je hem gekocht had dit verteld hadden.
Gelukkig doen wij het in de winkel wel en zetten die functie ook gelijk uit als de klant geen data abo erbij neemt.
Tja daar kom je na een half jaar pas achter, ik vind het echt een luize streek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:39

RaJitsu

B.S.U.R.

Maar je ziet toch op je rekening dat je data-kosten hebt? Wanneer je je dan afvraagt waar dit vandaan komt, was je er alsnog achter gekomen. Maar goed, wellicht dat je zoals mij bent, en daar gewoon niet zo consequent mee bent. :)
Maar inderdaad, ze hadden je het sowieso wel even mogen vertellen. Mits ze dit wisten.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:59:
Maar je ziet toch op je rekening dat je data-kosten hebt? Wanneer je je dan afvraagt waar dit vandaan komt, was je er alsnog achter gekomen. Maar goed, wellicht dat je zoals mij bent, en daar gewoon niet zo consequent mee bent. :)
Maar inderdaad, ze hadden je het sowieso wel even mogen vertellen. Mits ze dit wisten.
Ik heb wel op de rekening net gekeken maar zie er geen data verkeer kosten op staan, dus klopt de info wel over de navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:21
Voor de mensen die er nog niet achter zijn gekomen: *weg* deze site staan we niet meer toe

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 17-12-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jepper schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:09:
Voor de mensen die er nog niet achter zijn gekomen: *weg* deze site staan we niet meer toe
Welke versie en zitten er kosten aan?

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 17-12-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-10 10:39
Je moet TomTom aanschaffen natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.
Tevens werkt het niet optimaal, je moet elke keer na een herstart van TomTom je GPS-instellingen wijzigen.
Maar het is een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: macamba34
Bij mij stonden de functies AGPS en 'op basis van netwerk' ook gewoon aan. In het menu Algemeen -> Positiebepaling -> Positiebepalingsserver stond standaard bij toegangspunt 'geen toegangspunt' geactiveerd. Volgens mij kan de GPS voor positiebepaling dan geen dataverkeer op gang brengen, ook al staat AGPS en 'op basis van netwerk' aan. Helemaal zeker weet ik het niet. Vodafone loopt momenteel hopeloos achter met het actualiseren van de verbruikskosten. Deze kosten zijn voor mij geüpdate tot 5 mei... :( Ik kan dus niks checken.

Inmiddels heb ik een data-abonnement 'Zorgeloos mobiel internet'-Blox. Ik neem aan dat ook de AGPS-datakosten binnen deze Blox vallen. Weet iemand dat? Heeft iemand anders trouwens ook problemen met Vodafone momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Wat voor problemen?
Ik heb laatst wel problemen gehad met de packet-verbinding, maar hij werkt nu weer prima.
Wel jammer dat My Vodafone niet goed werkt, maar dat zal wel door het onderhoud komen..

AGPS valt naar mijn weten ook binnen je bundel trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door Eddos op 20-05-2008 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Eddos schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:50:
Je moet TomTom aanschaffen natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.
Tevens werkt het niet optimaal, je moet elke keer na een herstart van TomTom je GPS-instellingen wijzigen.
Maar het is een begin :)
Heb jij het werkend gekregen dan, want de met de poging die ik heb ondernomen kan TomTom alsnog de GPS niet vinden en ja heb alle stappen gevolgd.

NVM, heb het al voor elkaar. Toch een stap over het hoofd gezien....STOM. Vanavond ff testen als ik naar huis rijd.

-edit- Works like a charm. Dank voor de link.

[ Voor 16% gewijzigd door Bulligan op 21-05-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandisk SDHC 4BG & Nokia Navigator toch niet compatible??
Graag hulp bij het volgende:

Afgelopen weekend heb ik getracht om mijn Sandisk SD 2GB te vervangen door een Sandisk SDHC 4GB kaartje. Dit proces stopte al bij het verbinden (via gegevensoverdracht) van de telefoon + 4GB kaart met de PC. Melding geen geheugenkaart.
Zoeken naar het geheugen op de telefoon zelf zonder PC verbinding gaf de melding: geheugenkaart beschadigd. Formatteren met de telefoon ging niet, geheugenkaart werd gebruikt door andere toepassing (?????). PC en telefoon waren niet verbonden.

Terug naar de winkel, kaartje omgeruild voor eenzelfde nieuw exemplaar. In de winkel kon de navigator het geheugenkaartje vinden, maar kreeg thuis (het kaartje eerst verbonden via een cardreader aan een andere PC - kaartje werd niet gelezen) dezelfde meldingen als met het eerste kaartje. Weer terug naar de winkel en het kaartje gelukkig kunnen retourneren.

Doe ik iets fout? Welke kaartjes gebruiken jullie? Graag hulp/advies. Zou graag R66 kaart van Europa gebruiken....heb hier wel een groter kaartje voor nodig wil ik mijn huidige data (1.3 GB) op mijn telefoon ook nog kunnen gebruiken.

Verder uiterst tevreden over telefoon (firmware 4.22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kaartje via de Route 66 store gekocht en werkend op telefoon gezet.Het staat gewoon onder kaarten op in navigator toepassing met open slot, dus dat is goed. Ik kan echter niet zien of het kaartje op mijn geheugenkaart is gezet. Hoe kan ik dit zien. Ik heb wel via nokia map manager kopie gemaakt naar pc, maar wordt dan ook de licentie meegekopieerd?
Ik wil voorkomen dat ik voor 100 euro europa kaarten koop en dan alles kwijt ben als er iets gebeurt.
Wie weet hoe ik kan zien waar alle kaarten staan? In bestandsbeheer zie ik het niet!
Er is vast wel iemand van jullie die dit weet!

Alvast bedankt voor alle antwoorden,
Kreukie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepper
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:41:
Ik heb een kaartje via de Route 66 store gekocht en werkend op telefoon gezet.Het staat gewoon onder kaarten op in navigator toepassing met open slot, dus dat is goed. Ik kan echter niet zien of het kaartje op mijn geheugenkaart is gezet. Hoe kan ik dit zien. Ik heb wel via nokia map manager kopie gemaakt naar pc, maar wordt dan ook de licentie meegekopieerd?
Ik wil voorkomen dat ik voor 100 euro europa kaarten koop en dan alles kwijt ben als er iets gebeurt.
Wie weet hoe ik kan zien waar alle kaarten staan? In bestandsbeheer zie ik het niet!
Er is vast wel iemand van jullie die dit weet!

Alvast bedankt voor alle antwoorden,
Kreukie
Je kunt een back-up maken van de mappen etc met het bijgeleverde programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 18:45

drooger

Falen is ook een kunst.

Weet iemand hoe het kan dat het 'positie bepalen' bij mij meer dan 5 minuten duurt?

Ik heb a-gps e.d. allemaal uit staan, aangezien ik geen zin heb om er meer voor te dokken. Kan het dan wel geregeld worden, zonder deze dure methodes dat ik binnen een minuut of 2 een gps-signaal te pakken heb?

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
drooger schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:31:
Weet iemand hoe het kan dat het 'positie bepalen' bij mij meer dan 5 minuten duurt?

Ik heb a-gps e.d. allemaal uit staan, aangezien ik geen zin heb om er meer voor te dokken. Kan het dan wel geregeld worden, zonder deze dure methodes dat ik binnen een minuut of 2 een gps-signaal te pakken heb?
5 minuten is wel erg lang, begin je ook met navigeren op de plek jaar je de keer daarvoor gestopt ben me navigeren? hij gaat namelijk zoeken vanaf die plek, bv als je naar purmerend ben gereden en je sluit hem af en je zit de volgende dag in amersfoort en je zet de navigatie dan weer aan dan zoekt hij vanaf purmerend zeg maar. duurt dus langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 18:45

drooger

Falen is ook een kunst.

Megapaul schreef op zondag 01 juni 2008 @ 08:56:
[...]

5 minuten is wel erg lang, begin je ook met navigeren op de plek jaar je de keer daarvoor gestopt ben me navigeren? hij gaat namelijk zoeken vanaf die plek, bv als je naar purmerend ben gereden en je sluit hem af en je zit de volgende dag in amersfoort en je zet de navigatie dan weer aan dan zoekt hij vanaf purmerend zeg maar. duurt dus langer.
Ik heb de telefoon sinds vrijdag en ben gister begonnen met het testen van de gps, radio e.d.
Ook heb ik een bluethooth gps ontvanger (ad-300 o.i.d.) en die laat ik nu ook gebruiken, na mijn ontbijt laat ik wel weten of hij iets gevonden heeft.

edit: Nog steeds niks, er blijft staan positie bepalen... met een satelietafbeelding ernaast met een kruisje er schuinboven. :(

[ Voor 8% gewijzigd door drooger op 01-06-2008 11:36 ]

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met mc guider?
ik heb deze sinds kort op mijn toestel staan, 79€ voor west-europ,
werkt goed, is een beetje tomtom achtig menu
ik mis wel de snelfuncties, alles moet via 'n menu gaan en dat went niet zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
drooger schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Ik heb de telefoon sinds vrijdag en ben gister begonnen met het testen van de gps, radio e.d.
Ook heb ik een bluethooth gps ontvanger (ad-300 o.i.d.) en die laat ik nu ook gebruiken, na mijn ontbijt laat ik wel weten of hij iets gevonden heeft.

edit: Nog steeds niks, er blijft staan positie bepalen... met een satelietafbeelding ernaast met een kruisje er schuinboven. :(
Bij mij thuis kan ik binnen sowieso geen positie bepalen... maar bijv. op mijn werk is het binnen geen probleem.. dus dat hangt ook een beetje van de locatie af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43

Eraser127

Nijkerk

Ik wil die POI's van die flitspalen eraf halen, maar dan moet ik die zeker een voor een verwijderen?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal!!
Verleden week de 6610 gekocht en de 2gb inmiddels vervangen door een 4gb-kaartje omdat Route66 (West Europa) zo'n 1,7 gb kostte! Wanneer ik de navigatie opstart geeft ie soms de melding: "Onvoldoende geheugen om operatie uit te voeren" en werkt dan niet meer goed! Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?? Thanx alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:04:
Hoi allemaal!!
Verleden week de 6610 gekocht en de 2gb inmiddels vervangen door een 4gb-kaartje omdat Route66 (West Europa) zo'n 1,7 gb kostte! Wanneer ik de navigatie opstart geeft ie soms de melding: "Onvoldoende geheugen om operatie uit te voeren" en werkt dan niet meer goed! Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?? Thanx alvast!!
dan staat er (zeer waarschijnlijk) te veel op je telefoongeheugen.
worden je berichten opgeslagen op je telefoongeheugen of op je memory?
worden foto's / filmpjes opgeslagen op je telefoongeheugen?
ga naar instrumenten, opties en dan naar gegevens geheugen kijk ff hoeveel er vrij is.
voor je berichten gan je naar, menu, berichten, opties, instellingen, overige en openen
verander de opslag plek als daar telefoongeheugen staat, en dan verplaatsen starten selecteren.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhm, 4.22 firmware bevalt me met de dag minder.

1. Telefoon is een stuk langzamer
2. Browser is veranderd, rare rode forward-previous-home balkjes bovenaan elke pagina
3. Browser doet nu ELKE website veranderen naar de resolutie van het scherm, waardoor er veel site's niet te benaderen zijn en/of onduidelijk worden. (RaboMobiel is dus niet meer te bereiken)

Iemand tips over hoe ik terug kan gaan naar 3.58?
De rare rode balkjes bovenaan elke pagina heb ik ook. Daardoor kan ik inderdaad sommige sites niet meer normaal inladen, zoals buienradar. Als ik echter verbinding maak met het toegangspunt Vodafone GPRS i.p.v. Vodafone live! werken de sites wel normaal. Weet iemand hoe dat komt? Weet iemand trouwens of verbinding maken met Vodafone GPRS ook binnen de Zorgeloos Mobiel Internetblox valt?

Bij mijn instellingen van toegangspunten staat trouwens bij wachtwoord geen vodafone maar een vierletterig wachtwoord. Waarvoor dient dat wachtwoord eigenlijk? Internet werkt gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Megapaul
Superbedankt!! Ik denk inderdaad dat dat het was! Helemaal top in ieder geval! Als je een vrouw was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:36:
[...]

De rare rode balkjes bovenaan elke pagina heb ik ook. Daardoor kan ik inderdaad sommige sites niet meer normaal inladen, zoals buienradar. Als ik echter verbinding maak met het toegangspunt Vodafone GPRS i.p.v. Vodafone live! werken de sites wel normaal. Weet iemand hoe dat komt? Weet iemand trouwens of verbinding maken met Vodafone GPRS ook binnen de Zorgeloos Mobiel Internetblox valt?

Bij mijn instellingen van toegangspunten staat trouwens bij wachtwoord geen vodafone maar een vierletterig wachtwoord. Waarvoor dient dat wachtwoord eigenlijk? Internet werkt gewoon.
Als je de vodafone proxy weghaalt bij je toeganspunt heb je hier geen last van:
ga dan naar: menu, instrumenten, telefooninstellingen, verbinding, toegangspunten, selecteer het toegangspunt dat je wil bewerken en druk op opties en dan vervolgens bewerken, dan weer opties en vervolgens geavanceerde instellingen daar heb je de mogenlijkheid op het proxyserveradres weg te halen. dan heb je nergens last van je kan normaal alle site's bezoeken, enige die je dan niet meer standaard heb is de standaard vodafone pagina maar die is toch waardeloos.

Dit is een veel betere startpagina: http://www.startpagina.nl/pda/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. En dan internet ik nog steeds via de Zorgeloos Mobiel internet Blox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:53:
Dank je. En dan internet ik nog steeds via de Zorgeloos Mobiel internet Blox?
nog steeds.... je haalt alleen de proxy weg, toeganspunt blijft hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wachtwoord voor het toegangspunt zou "Vodafone" moeten zijn, maar het is maar een wachtwoord met vier karakters. Wat is het nut van dit wachtwoord? Ik kan het namelijk niet wijzigen in "Vodafone". Moet ik dan een heel nieuw toegangspunt aanmaken, of maakt het niet uit dat het wachtwoord anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:26:
Mijn wachtwoord voor het toegangspunt zou "Vodafone" moeten zijn, maar het is maar een wachtwoord met vier karakters. Wat is het nut van dit wachtwoord? Ik kan het namelijk niet wijzigen in "Vodafone". Moet ik dan een heel nieuw toegangspunt aanmaken, of maakt het niet uit dat het wachtwoord anders is.
je hoeft niks te verandern aan dat wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Eraser127 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:13:
Ik wil die POI's van die flitspalen eraf halen, maar dan moet ik die zeker een voor een verwijderen?
Iemand?

Tevens nog een 2e vraag: heeft er iemand wel eens gehad dat terwijl je aan het navigeren bent en er wordt gebeld (bluetooth) dat de navigatie er mee ophoudt?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Ook weer een vraag!
Welke map is geschikt voor Parijs en omgeving, inclusief Disney? Er zijn verschillende mappen voor Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
Op een 1 of andere manier staat bij mij altijd de packet gegevens verbinding aan.
Hoe kan dat en hoe zet ik het uit??

Als ik de verbinding verbreek is die binnen een paar seconden gewoon weer aan...

Overigens heb ik bluetooth, agps e.d. allemaal uit staan.

[ Voor 39% gewijzigd door NEOeo op 16-06-2008 22:04 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
Kan ik ergens zien wat er precies gebruik maakt van mijn packet verbinding?
Ik heb vandaag geen mms ofzoeits verstuurd en toch staat er in de log:
240B/280B
Dat is natuurlijk niet heel veel, maar toch snap ik niet waar het vandaan komt. en het kost geld wat natuurlijk kut is zeker omdat ik Pre-Paid heb.

Alvast bedankt!

Bij toepassingsbeheer zie ik mmssync staan, wat is het waar is het voor en kan ik het verwijderen?
Als ik namelijk op de rode knop druk, komt er te staan: "weet je het zeker dat je de packet-gegevens-verbinding blablabla mms wilt beïndigen?"
Als ik ja doe is de verbinding binnen een paar sec. weer aan...

[ Voor 32% gewijzigd door NEOeo op 17-06-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
Zo, ik heb juist even contact gehad met belcompany belgië vanwege hun radioreclame: ze maken reclame met een nokia navigator 6110 met car-set en kaart van Europa.
Het antwoord via mail:
Beste,

We hebben twee referenties. Bij beide zitten er extra acc. bij.

Bij het Proximus pack zitten de BENELUX kaarten en in het andere pakket zitten de kaarten van Europa.

De toestellen met Europa komen vrijdag toe in de shops.

De actie blijft zolang er voorraad is. Normaal is dit voldoende voor enkele weken maar dit is geen zekerheid.

Bij aankoop van een nieuw toestel ontvangt u tussen de 0 en de 200 euro overname voor uw oud werkend toestel.

Met vriendelijke groet,
Mijn vraag nu: heeft er iemand al ervaring met dit aanbod? Hiermee bedoel ik, is dit in Nederland al op de markt (met de kaart van Europa)?

EDIT: inmiddels heb ik de telefoon ook al zien staan op the phonehouse nl. met Europa voor €399. Hopelijk blijft hij in België voor €299 staan.

[ Voor 8% gewijzigd door gerre22 op 18-06-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
Kan iemand me vertellen of ik de taal van de telefoon kan aanpassen? Ik heb namelijk een engelse telefoon gekregen van een familielid aldaar. Er staan uiteraard wel wat andere talen op, maar nederlands staat er niet bij.
Het is al met al niet onoverkomelijk, maar het zou qua sms-en e.d wel handig zijn als er Nederlands op zou staan. Is dit te veranderen? Tevens staat er volgens mij geen kaart van nederland op. Is dit aan te passen?

Ik hoop er eigenlijk op dat je de hele telefoon kunt flashen ofzo.

EDIT: Ben er net achter dat ze dit bij een Nokia servicepunt zoals de Phonehouse kunnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door henk99 op 19-06-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
Ik heb een Sandisk 4GB MicroSDHC gekocht. De Nokia ziet hem ok, maar route66 sync kan niet meer met het apparaat overweg. het programma zegt steeds: "unable to connect to device".

Ik kan op deze manier dus niet meer op de R66 store komen om kaarten naar de telefoon te downloaden. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Nokia's PCsuite werkt gewoon en ziet ook een 4GB kaart in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ik heb op mijn nokia 6110 bij webfeeds een aantal rss-pagina's ingesteld. Werkt op zich prima, ware het niet dat de meeste sites bij de tekst in de rss slechts de eerste alinea of minder meesturen, om verder te lezen moet je dan op een linkje klikken. Op zich geen probleem, echter wordt dan de pagina van de betreffende website geopend (bij mij bijvoorbeeld www.vi.nl). Ik heb al uitgezet dat dan de afbeeldingen geladen moeten worden, maar ik wil eigenlijk ook de CSS helemaal niet laden. Die verhoogd alleen maar de download en verkloot ook nog eens de readability op een telefoondisplay. Iemand een idee of dit uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk99 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:06:
Ik heb een Sandisk 4GB MicroSDHC gekocht. De Nokia ziet hem ok, maar route66 sync kan niet meer met het apparaat overweg. het programma zegt steeds: "unable to connect to device".

Ik kan op deze manier dus niet meer op de R66 store komen om kaarten naar de telefoon te downloaden. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Nokia's PCsuite werkt gewoon en ziet ook een 4GB kaart in de telefoon.
Zie mijn bericht van 4 april.
Je moet niet de Nokia PCSuite gebruiken en ook niet de route66 Sync. Je moet het kaartje gewoon eerst via een kaartlezer aansluiten op je pc en dan via verkenner alle bestandjes overslepen (= kopieren). Natuurlijk moet je eerst de bestandjes van het oude kaartje op dezelfde wijze overzetten naar je pc.

Zie verder het topic van 4 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan deze navigator eigenlijk ook wel met metro's overweg. Bv als je met de TGV naar Parijs gaat en daar de metro neemt. Of werkt de gps niet onder de grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:15:
Kan deze navigator eigenlijk ook wel met metro's overweg. Bv als je met de TGV naar Parijs gaat en daar de metro neemt. Of werkt de gps niet onder de grond?
Neen, rij maar eens door een tunnel met de auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:22:
[...]

Neen, rij maar eens door een tunnel met de auto ;)
Ik weet niet hoe maar mijn vader heeft een TOMTOM en die kan gewoon navigeren in een tunnel:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
Heeft iemand enig idee wanneer de kaart van de benelux ge-update wordt? De kaart die ik heb is van 2007-Q2. Een snelle blik op de Navteq site leert me dat er al lang nieuwere versies zijn. De R66 site zegt ongeveer 2x per jaar de kaarten te updaten.
Ik heb toevallig ook de kaart van de UK en Ireland, en die wordt af en toe wel geupdate. Iemand enig idee hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:56:
[...]

Ik weet niet hoe maar mijn vader heeft een TOMTOM en die kan gewoon navigeren in een tunnel:o
mij nokia doet dat ook prima... hij gokt er gewoon op hoe hard ik rij en mijn bolletje beweegt perfect mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

henk99 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:52:
Heeft iemand enig idee wanneer de kaart van de benelux ge-update wordt? De kaart die ik heb is van 2007-Q2. Een snelle blik op de Navteq site leert me dat er al lang nieuwere versies zijn. De R66 site zegt ongeveer 2x per jaar de kaarten te updaten.
Ik heb toevallig ook de kaart van de UK en Ireland, en die wordt af en toe wel geupdate. Iemand enig idee hoe dat zit?
Van wat ik volgens mij ergens gelezen heb, zit er bij de 6110 geleverde Benelux kaart geen update recht. Mijn benelux versie is zelfs van 2006 Q4. Wil je dus updaten dan moet je volgens mij gewoon de volledige nieuwe versie kopen en dan kun je wel updaten.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
ik heb niet de bijgeleverde versie. Ik heb benelux los gedownload omdat ik een engelse telefoon heb. gewoon 49 euro voor betaald.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

henk99 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:40:
ik heb niet de bijgeleverde versie. Ik heb benelux los gedownload omdat ik een engelse telefoon heb. gewoon 49 euro voor betaald.....
Als die andere kaarten van je ook zijn gedownload dan zou ik Navteq eens een mailtje sturen.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 20:25
Als ik de firmware update ben ik dan de navigatiesoftware kwijt of blijft deze erop staan? Ik heb de bijbehorende dvd, dus misschien opnieuw installeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:08:
Als ik de firmware update ben ik dan de navigatiesoftware kwijt of blijft deze erop staan? Ik heb de bijbehorende dvd, dus misschien opnieuw installeren dan?
Nope, maar altijd een backup maken als je nieuwe firmware erop doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:33
Ik wil de standaard beltonen overzetten middels bluetooth op een andere Nokia. Kan alleen de standaard beltonen nergens vinden. Wie weet raad!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
mavical schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:18:
Ik wil de standaard beltonen overzetten middels bluetooth op een andere Nokia. Kan alleen de standaard beltonen nergens vinden. Wie weet raad!!!!!!!!!!!!
Deze kunnen niet via bluetooth overgezet worden naar een andere nokia telefoon.
Je krijgt dan de melding: kan beveiligd object niet verzenden.
wat wel kan is naar een pc en dan via een pc weer terug naar een nokia kopieeren.

*knip* dubieuze site, doe maar niet

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 22-07-2008 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Zijn er ook mensen die geprobeerd hebben om 16 of 8GB SD kaartjes te gebruiken in hun 6110?
En zoja, werkte dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Eddos schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 07:57:
Zijn er ook mensen die geprobeerd hebben om 16 of 8GB SD kaartjes te gebruiken in hun 6110?
En zoja, werkte dat goed?
Een 8 GB kaart werkt probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Hai, ik heb nu ook een N6110 binnen, ben er even mee aan het prutsen geweest. Heb de assisted gps nu uitgezet. Echter staat bij het verbinding icoontje vaak 3g ipv de antenne. Betekend dit dat er verbinding is met umts, en dat ik straks dikke rekeningen ga krijgen? Help svp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
unfor schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:05:
Hai, ik heb nu ook een N6110 binnen, ben er even mee aan het prutsen geweest. Heb de assisted gps nu uitgezet. Echter staat bij het verbinding icoontje vaak 3g ipv de antenne. Betekend dit dat er verbinding is met umts, en dat ik straks dikke rekeningen ga krijgen? Help svp :D
Alleen als je onder het 3G teken 2 strepen ziet staan dan heb je een actieve dataverbingding.
Als er alleen 3G of het anntenne teken op het display staat dan heb je geen dataverbinding.
Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:iw6CTgOweltxqM:http://members.home.nl/gregoorp/Screenshot0001.png
op bovenstaand plaatje zie je linksboven 3G staan maar geen strepen daaronder
dus geen data verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Megapaul schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:53:
[...]

Een 8 GB kaart werkt probleemloos :)
Ah bedankt.
Toch benieuwd of een 16gb kaart werkt.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wil de route 66 benelux vervangen door de Sygic europa west en oost. Heeft iemand ervaring hiermee? Werkt de GPS ontvanger met Sygic?
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 05:07:
Hallo, ik wil de route 66 benelux vervangen door de Sygic europa west en oost. Heeft iemand ervaring hiermee? Werkt de GPS ontvanger met Sygic?
Ben benieuwd.
Op mijn 6110 loopt McGuider Versie 7.50408 goed met de interne GPS. Alleen duurt het soms wel lang voor ik een fix heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Edwardvb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:
Heeft iemand toevallig het probleem met de geluidsfragmenten bij snelheidscontroles al opgelost? Ik heb gedaan zoals megapaul omschreef, maar zodra ik de navigator afsluit wist hij mijn instellingen en kan ik bij het volgende keer opstarten, opnieuw alles instellen... dit doet hij overigens niet als ik maar een paar items van een alarm voorzie (bijv. snelheid 120, 100 en 50)... dan onthou hij ze SOMS wel...
Iemand inmiddels al wel gelukt? Ik ga 's kijken of er een update van de palen is inmiddels... misschien dat de geluidsfragmenten het daarna wel doen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Wie weet welke mappen er op de oorspronkelijke microsd-kaart staan die benodigd zijn voor de navigatie?

Wil namelijk wat opschonen, maar wil wel zeker weten dat mijn R66 nog werkt na de opschoon-actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
sdirkx schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:51:
[...]

Iemand inmiddels al wel gelukt? Ik ga 's kijken of er een update van de palen is inmiddels... misschien dat de geluidsfragmenten het daarna wel doen.... :?
Ik heb nu niet alle controles als geluidsfragment ingesteld, maar alleen de belangrijkste (snelheid voor 50, 80 en 100 voornamelijk)... zolang ik ze niet allemaal doe, maar een selectie (geloof dat ik een stuk of 10 geluidswaarschuwingen aan heb staan) kan hij ze wel onthouden... zodra ik er daarna meer toevoeg "vergeet" hij ze weer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia 6110 nav
ik heb een sony bt3600 autoradio bluetooth
maar als ik wil navigeren met mijn nokia 6110 nav
krijg ik geen geluid op mobiel
weet iemmand hoe ik dat kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Edwardvb schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:19:
[...]

Ik heb nu niet alle controles als geluidsfragment ingesteld, maar alleen de belangrijkste (snelheid voor 50, 80 en 100 voornamelijk)... zolang ik ze niet allemaal doe, maar een selectie (geloof dat ik een stuk of 10 geluidswaarschuwingen aan heb staan) kan hij ze wel onthouden... zodra ik er daarna meer toevoeg "vergeet" hij ze weer... :(
OK, goeie tip. Ga ik proberen... maar wel raar hoor.. ik wil gewoon alle flitslocaties kunnen instellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
De gesproken flitslocaties werken nu inderdaad!!! Alleen erg jammer dat je maar ca. 10 categorieën kunt instellen, en dat het bij meer niet meer werkt... :( Vraag me af waar dat nou aan ligt.........????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook met mijn Becker autoradio en de zelfde vraag hier gesteld. Helaas geen antwoord tot nu toe. Ik schakel de bluetooth uit bij het navigeren als ik het geluid van de navigatie wil horen. Niet de meest ideale oplossing.

quote]hhwcoco schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:51:
nokia 6110 nav
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:43:
Ik heb dat probleem ook met mijn Becker autoradio en de zelfde vraag hier gesteld. Helaas geen antwoord tot nu toe. Ik schakel de bluetooth uit bij het navigeren als ik het geluid van de navigatie wil horen. Niet de meest ideale oplossing.

quote]hhwcoco schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:51:
nokia 6110 nav
[/quote]
Hoor je ook geen geluid over je speakers (van de navigatie)?
dat heb ik nl wel icm m'n parrot 3200 carkit.
Lijkt erop dat de sony / becker autoradio geen streaming ondersteunen, hebben de fabrikanten geen compabiliteitslijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Met verschillende software te installeren beging mijn 6110N raren kuren te vertonen.
en ik heb al de software die geinstalleerd was al weg gedaan maar de kuren die blijven.
De backup die met pc-suite is gemaakt die is waarloos want die zijn genomen voor dat ik te weten komt dat er verborgen bestanden zijn en toe was de probleem al.
Als win-xp raar doet dan kun je format en terug installeren en klaar is kees
zouw er zoiets bestaan voor nokia zo dat je terug proper systeem krijgt of heeft
iemand een idee hoe je terug een proper syteem krijgt.

iedergeval bedankt voor reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepper
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:31:
Hi

Met verschillende software te installeren beging mijn 6110N raren kuren te vertonen.
en ik heb al de software die geinstalleerd was al weg gedaan maar de kuren die blijven.
De backup die met pc-suite is gemaakt die is waarloos want die zijn genomen voor dat ik te weten komt dat er verborgen bestanden zijn en toe was de probleem al.
Als win-xp raar doet dan kun je format en terug installeren en klaar is kees
zouw er zoiets bestaan voor nokia zo dat je terug proper systeem krijgt of heeft
iemand een idee hoe je terug een proper syteem krijgt.

iedergeval bedankt voor reactie
Google is je beste vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Een vriendin van mij heeft vorige week een 6110 aangeschaft. Nou zei ze tegen mij, ja voor navigeren moet ik betalen. Blijkt die verkoper bij BC heeft gezegd dat ze 100 euro moest betalen voor gebruik van navigatie. Maar voor zover ik weet is dat toch alleen als je heel europa wilt gebruiken en is de Benelux toch inbegrepen?

Dus ik kijken, maar ik zie alleen maar een wereldkaart staan die ik kan kiezen. En die heeft dus geen straten voor Nederland. Ik zie dus geen Benelux kaart. Verder mistte ze ook zo ineens een paar thema's.

Blijkt dat ze de SD card eruit heeft gehaald tijdens dat de telefoon aanstond. Kunnen beide dingen van hierboven daardoor zijn veroorzaakt (dus missende Benelux en missende thema's)? Is daar dan nog wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:13:
[...]

Hoor je ook geen geluid over je speakers (van de navigatie)?
neen, gewoon de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepper
hars73 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:50:
Een vriendin van mij heeft vorige week een 6110 aangeschaft. Nou zei ze tegen mij, ja voor navigeren moet ik betalen. Blijkt die verkoper bij BC heeft gezegd dat ze 100 euro moest betalen voor gebruik van navigatie. Maar voor zover ik weet is dat toch alleen als je heel europa wilt gebruiken en is de Benelux toch inbegrepen?

Dus ik kijken, maar ik zie alleen maar een wereldkaart staan die ik kan kiezen. En die heeft dus geen straten voor Nederland. Ik zie dus geen Benelux kaart. Verder mistte ze ook zo ineens een paar thema's.

Blijkt dat ze de SD card eruit heeft gehaald tijdens dat de telefoon aanstond. Kunnen beide dingen van hierboven daardoor zijn veroorzaakt (dus missende Benelux en missende thema's)? Is daar dan nog wat aan te doen?
Benelux en thema's staan idd op de sd-kaart. Even terugstoppen en klaar is kees. Maakt niet uit dat je m eruit haalt terwijl hij aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yea , google is goed als je weet naar wat je moet zoeken anders heb duizende links waar je niks me zijt

maar iedergeval danks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia 6110 navigator.

Nu staat hier R66 op met alleen de benelux.
Ik wil hier graag heel Europa op hebben.

Hoe moet ik dat doen?

Annemien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jepper
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:48:
Ik heb een nokia 6110 navigator.

Nu staat hier R66 op met alleen de benelux.
Ik wil hier graag heel Europa op hebben.

Hoe moet ik dat doen?

Annemien
Gewoon even de bijgeleverde Route66 cdrom in je pc stoppen. De rest wijst zich vanzelf. Ik zou niet HEEL Europa doen, maar alleen de landen die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
jepper schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:01:
[...]

Gewoon even de bijgeleverde Route66 cdrom in je pc stoppen. De rest wijst zich vanzelf. Ik zou niet HEEL Europa doen, maar alleen de landen die je nodig hebt.
volgens mij ben je met heel europa goedkoper uit. den elke keer een ander land.
let weel dat deze kaarten al wat ouder zijn als je bv route66 v8 koopt dan heb je volgens mij
recentere kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Eddos schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:53:
Wie weet welke mappen er op de oorspronkelijke microsd-kaart staan die benodigd zijn voor de navigatie?

Wil namelijk wat opschonen, maar wil wel zeker weten dat mijn R66 nog werkt na de opschoon-actie :P
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
heb hier een plaatje van de backup die ik gedaan had van me geheugenkaart,
had hier zelf alleen nog tomtom als extra op geinstalleerd.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/03/1220461820-970.jpg

Dus de map tomtom en tt6 - 675.1409..... moet je ff wegdenken.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Oke, ga ik daar even mee bezig.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
Ik gebruik mijn nokia 6110 icm WNW als modem voor mijn laptop. Dat gaat op zich vrij aardig alleen de snelheid is een stuk lager dan met mijn mobiel alleen. Met mijn laptop haal ik 135 Kbps, terwijl ik met mijn mobiel 360 haal. Het maakt niet uit of of ik met usb of BT een verbinding maakt.
Wie weet de oplossing, als die er tenminste is. Ik heb wel wat gelezen dat je verbinden moet met PAN, maar het is mij niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil graag de kaarten van Europa downloaden op mijn nokia 6110.
Nu kan ik verbinding maken met mijn computer en dan de kaarten downloaden.
Nu is alleen mijn geheugenkaart te klein, dus heb ik een nieuwe gekocht van 2 GB.
Maar nu zegt R66 dat hij geen verbinding kan maken met mijn telefoon en als ik mijn oude kaartje er in doe kan het wel.

Weet iemand wat ik hier aan moet doen? Moet ik soms wat instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Heb je de inhoud van je oude kaart overgezet naar je nieuwe kaartje?
Zoniet, even doen en dan opnieuw proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:38:
Heb je de inhoud van je oude kaart overgezet naar je nieuwe kaartje?
Zoniet, even doen en dan opnieuw proberen :)
Ehhhh,

ik ben echt een leek. Hoe moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:41:
[...]
Ehhhh,
ik ben echt een leek. Hoe moet ik dat doen?
Je moet alle bestanden die op je geheugenkaart staan naar je pc copyen.
ook de verborgen bestanden, dubbelklik op "deze computer" ga bovenaan naar map extra, en
vervolgens naar mapopties. ga dan naar het tapblad weergave, scroll naar beneden en dan
de optie verborgen bestanden weergeven aanvinken, druk vervolgens op toepassen en ok.

Doe de geheugenkaart in de pc, copy alles naar een voor jo makkelijke locatie, nadat dit gedaan is
doe je je 2 gb kaart in de pc en en copy je alles van lokatie x naar je geheugenkaart.

vevolgens doe je de kaart in het toestel en dan heb je alles op je 2 gb kaart en dan kan je extra mappen erop zetten suc6

Verwijderd

Ik heb een vraag m.b.t. de Nokia 6210 Nav. Ik ben weze stoeien met alle aanwijzingen om TTN6 werkend te krijgen met gps emulatie. Heb de bewuste bestanden gevonden en gedownd. Het enige wat niet lukt is met bt.sisx de melding tevoorschijn te toveren dat er een ' device added' is. Met als gevolg dat ik ook geen BT-device vind als ik laat zoeken.

Kan iemand mij helpen in dit forum.

Mogelijk vind ik meer aansluiting in het N82 forum, maar dat merk ik dan snel. Een apart Nokia 6210 forum is er niet, maar dat is niet onlogisch. Excuses op voorhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ook ik heb een Nokia6110 en heb nog een paar vragen.
1. Flitspalen gedownload bij route66 via computer, maar krijg geen melding, wel ingesteld.
2. hoe krijg ik meerdere afspraken/verjaardagen op het voorscherm, krijg maar 1 tegelijk.
3. hoe krijg ik met sms en met T9 gelijk hele woorden ipv eerst hele woord intikken.
4. hoe krijg ik mijn verjaardagen uit mijn contacten in de agenda dus op het scherm.
5. bij een afspraak wil graag een melding krijgen bijv beep beep niet een alarm dat ik af moet zetten.

Graag duidelijke uitleg, ben geen computerster!!

Groet Rob

Verwijderd

Hallo,
Ik heb onlangs een gebruikt 6110 Navigator overgenomen. Helaas zat de installatie DVD er niet bij en is de Benelux map van de geheugenkaart gewist :'( . De activation key is nog wel aanwezig. Kan iemand mij helpen aan Benelux 2006 Q4. Alvast hartstikke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook over dit toestel, ik wil namelijk navigatie voor in de auto en wil dit altijd, dus in welke auto ik ook zit, bij me kunnen hebben.

Ik heb momenteel een E61, dus dit toestel is echt geheel anders qua gebruikersgemak en functies.

Zijn er mensen welke toch liever een ander toestel hadden gekozen dat meer op een E61/E71 lijkt ?

Ik mis opzich zaken als wifi, wat opzich erg makkelijk is.

The Phonehouse heeft op dit moment een aanbieding + houder + lader voor in de auto. Nu kom ik er niet helemaal uit bij die winkel aangezien ze eerder willen verkopen dan mij het product verkopen waar ik echt naar opzoek ben heb ik het idee.

Ik kom er dus ook niet uit wat voor een manier van navigeren er nu op zit, ik lees hier weer R66, maar dat is het toch niet ? Benelux is op de Navigator leuk, echter heb ik zeker meer aan EU.

Een kennis van mij heeft dit toestel en ik ben er opzich erg enthousiast over, maar het is zo dat ik mijn E61 serieus voor netwerk doeleinden met bijvoorbeeld SSH gebruikte wanneer ik dit nodig had, een EEE steek je ook niet even 1,2,3 in je zak namelijk en SSH op een navigator is geen optie met de toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week de nokia 6110 navigator gekocht. Op zich een leuk en uitgebreid toestel maar...

- de gps werkt nog steeds niet.

Als ik de kaart open krijg ik "schaarbeek" en "brussel" te zien. Inzoomen of een locatie zoeken gaat niet want dan zegt hij de kaart van belgië is niet geïnstalleerd.
Als ik dan ga kijken naar de kaarten staat er wereldkaart op met een open slotje, en benelux q4 2006 met een sleuteltje ernaast.

Heb al geprobeerd de licentiesleutel te synchroniseren en de kaart opnieuw te downloaden via pc suite maar dit lukt niet hij blijft maar proberen proberen zonder resultaat.
In het begin gaf hij zelfs telkens verbindingsfout maar na connectie met pcsuite via usb doet hij dit niet meer?

Ben ook al eens naar de proximus winkel geweest omdat men mij gezegd had dat het aan men simkaart zou liggen maar die wisten van niets.

Ik heb geen flauw benul wat ik nog kan proberen om dit ding aan de praat te krijgen.

Een tweede minpunt is dat ik hem niet kan wijsmaken om mijn contacten te onthouden.
Telkens ik een bericht krijg geeft hij het volledige telefoonnr maar nooit de naam van mijn contact. Zelfde als de mensen mij proberen bellen, wel telefoonnr niet de naam die in de gsm staat.

Nog iets anders is dat hij al vijf keer een sms gestuurd heeft dat de telefoon niet compatibel is voor multimedia berichten en dat ik moet antwoorden en vervolgens de terug ontvangen sms opslaan. Heb ik telkens ook gedaan maar hij lijkt dit niet te onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Heeft iemand al de Nokia Software Updater kunnen gebruiken onder Vista? Ik krijg steeds "phone was not recognized"
Alles al verwijderd, laptop opnieuw gestart alles opnieuw er op. Andere compoort...niks, hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wil gaan navigeren blijf ik de boodschap 'Positie bepalen...' op mijn beeldscherm houden. Ik krijg dus geen contact met de sataliet en kan dus niet navigeren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb mijn toestel al een paar keer uit en weer aan gezet. Maar dat hielp niet. Moet ik alles opnieuw installeren? Ik ben nog niet langs geweest bij de Orange-shop.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 00:18:
Als ik wil gaan navigeren blijf ik de boodschap 'Positie bepalen...' op mijn beeldscherm houden. Ik krijg dus geen contact met de sataliet en kan dus niet navigeren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb mijn toestel al een paar keer uit en weer aan gezet. Maar dat hielp niet. Moet ik alles opnieuw installeren? Ik ben nog niet langs geweest bij de Orange-shop.
je kunt assisted gps aanzetten, mocht je dat nog niet gedaan hebben, let wel je gebruikt hierbij wel dataverkeer, dus controleer of en hoeveel je daarvoor moet betalen.

verder werkt het bij mij vaak zo dat ik de GPS ontvangst bij mij thuis binnen niet eens hoef te proberen, terwijl als ik buiten ben (vooral op een plein of ander open gebied) ik in no-time contact heb met de sattelieten. Probeer het dus eens buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel al meer dan een half jaar. Tot nu toe geen problemen met navigeren. Maar vorige week hield hij er opeens mee op. Ik krijg maar geen contact met de sataliet. Ook niet als ik rond rijd met de auto.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 16:33 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste