Ik heb route 66 Q2006 daar werkt ie blijkbaar niet opMegapaul schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:36:
[...]
Het flitdpaal bestand zet je ergens op je telefoon, dan naar die lokatie gaan waar het bestand staat en op openen klikken dan duurt het laden een tijd en nadat het bestand geopend is op opslaan drukken, zo werkt het voor R66 (v8)
voor nokia maps: http://europe.nokia.com/A4509367
Hoe zit het nu met de versies van R66?
Q...2006 = v6 ?
Q4 2006 = v7 ?
Q2 2007 = v8 ?
Als er nog meer mensen deze flitspaalinfo hebben geinstalleerd (R66-versie vemelden aub), dan hoor ik het graag. Lijkt me ook wel iets om binnenkort te proberen.
Q...2006 = v6 ?
Q4 2006 = v7 ?
Q2 2007 = v8 ?
Als er nog meer mensen deze flitspaalinfo hebben geinstalleerd (R66-versie vemelden aub), dan hoor ik het graag. Lijkt me ook wel iets om binnenkort te proberen.
[ Voor 35% gewijzigd door dutch79 op 20-03-2008 12:37 ]
Hmm, volgens mij heb ik Q2 2007, maar hoe check ik dat?sdirkx schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:31:
Q...2006 = v6 ?
Q4 2006 = v7 ?
Q2 2007 = v8 ?
Heb net wel de flitspalen geinstalleerd, en de geluiden ingesteld. Lijkt te werken, maar nog niet uitgetest tijdens rijden...
Ik heb net even gekeken op de kaart, maar ik krijg bij de flitspalen geen icoontje of iets te zien op de kaart... Moet ik dat nog ergens instellen?
Heeft iemand trouwens de Large Time screensaver geinstalleerd? Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat het scherm niet na een paar minuten uitschakeld? Ik wil namelijk net als bij mijn oude Samsung D500 graag gewoon altijd de tijd in beeld hebben...
Kan dit uberhaupt wel, of moet ik misschien een andere screensaver downloaden?
[ Voor 7% gewijzigd door Paling1 op 20-03-2008 13:55 ]
Verwijderd
verbinding via bluetooth werkt niet correct
... ik kocht de laatse maanden al verschillende gsms en telkens kon ik ze zonder problemen via bluetooth verbinden met mijn bluetooth radio in de wagen. Nu maakt mijn radio ook direct verbinding met de nokia 6110 navigator maar, het loopt mis....Indien ik opgebeld wordt nemen mijn luidsprekers van de autoradio de audio niet over ;-(. In normale omstandigheden nemen de luidspekers de audio over van het moment dat ik een gesprek begin , zowel inkomend als uitgaand. ik kan zelfs op het moment dat ik in de wagen zit en bluetooth verbinding heb niet eens met de gsm aan mijn oor bellen ,ik hoor helemaal niks....enkel wanneer ik hem op de gsm op luidspreker zet. Zo ben ik uiteindelijk niet geholpen met mijn bluetooth. Het enige wat ik zie is telkens wanneer ik instap en mijn contact aanleg , dat ik verbinding krijg tussen autoradio en gsm , maar verder niks.Hopelijk kan iemand me hiermee helpen , ik hoop dat het enkel een instelling is.
Verwijderd
hoi , ik kocht dit weekend de 6110 navigator omdat ik daar al een tijdje 'verliefd' op was. Een mooi toestel uiteraard en degelijk en dan nog eens de naviagatie...;)
Enige minpuntjes die ik tot nu toe ontdekte zijn de volgende....er zit 3G op en bij mijn weten kan je dan ook tv kijken op je gsm. Niet dat ik dagelijks uren tv wil kijken , maar als de optie zou bestaan vind ik het wel interessant. Nu...ik vind nergens de kans om de zenders te bekijken. Regelmatig verander ik van gsm ( tot nu toe toch :-) ) , en bij mijn vorige was dat heel eenvoudig. Ik ging in een bepaald menuutje naar tv , koos daar een zender en klaar was ik.
Nu probeer ik via het vodafonelife portaal , maar het enige wat ik kan is muziekjes en spellekes downloaden , wat uiteraard niet de bedoeling is.
Weet iemand raad?
Enige minpuntjes die ik tot nu toe ontdekte zijn de volgende....er zit 3G op en bij mijn weten kan je dan ook tv kijken op je gsm. Niet dat ik dagelijks uren tv wil kijken , maar als de optie zou bestaan vind ik het wel interessant. Nu...ik vind nergens de kans om de zenders te bekijken. Regelmatig verander ik van gsm ( tot nu toe toch :-) ) , en bij mijn vorige was dat heel eenvoudig. Ik ging in een bepaald menuutje naar tv , koos daar een zender en klaar was ik.
Nu probeer ik via het vodafonelife portaal , maar het enige wat ik kan is muziekjes en spellekes downloaden , wat uiteraard niet de bedoeling is.
Weet iemand raad?
Ik heb sinds 3 dagen mijn Nokia 6110 geupdated naar versie 4.22 maar nu heb ik problemen met mijn bluetooth.
Het is niet mogelijk om via een bepaald apparaat verbinding te maken met mijn toestel maar wel andersom, dus van mijn toestel naar een ander apparaat.
Weet iemand hier een oplossing voor????
Misschien mogelijk om een firmware downgrade te doen??
Het is niet mogelijk om via een bepaald apparaat verbinding te maken met mijn toestel maar wel andersom, dus van mijn toestel naar een ander apparaat.
Downgrade is niet mogenlijk, je zou de software opnieuw kunnen installerenMarkie2202 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:31:
Ik heb sinds 3 dagen mijn Nokia 6110 geupdated naar versie 4.22 maar nu heb ik problemen met mijn bluetooth.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Je heb wel route 66 versie 8 (dus de versie die op de 6110 meegeleverd is)?Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:14:
[...]
Ik heb route 66 Q2006 daar werkt ie blijkbaar niet op
En je kaarten zijn vaan vierde kwartaal 2006?
Dan zou het moeten werken..
Welke carkit heb je?Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:59:
verbinding via bluetooth werkt niet correct... ik kocht de laatse maanden al verschillende gsms en telkens kon ik ze zonder problemen via bluetooth verbinden met mijn bluetooth radio in de wagen. Nu maakt mijn radio ook direct verbinding met de nokia 6110 navigator maar, het loopt mis....Indien ik opgebeld wordt nemen mijn luidsprekers van de autoradio de audio niet over ;-(. In normale omstandigheden nemen de luidspekers de audio over van het moment dat ik een gesprek begin , zowel inkomend als uitgaand. ik kan zelfs op het moment dat ik in de wagen zit en bluetooth verbinding heb niet eens met de gsm aan mijn oor bellen ,ik hoor helemaal niks....enkel wanneer ik hem op de gsm op luidspreker zet. Zo ben ik uiteindelijk niet geholpen met mijn bluetooth. Het enige wat ik zie is telkens wanneer ik instap en mijn contact aanleg , dat ik verbinding krijg tussen autoradio en gsm , maar verder niks.Hopelijk kan iemand me hiermee helpen , ik hoop dat het enkel een instelling is.
Je heb Route 66 mobile 6, Route 66 mobile 7 en Route 66 mobile 8.sdirkx schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:31:
Q...2006 = v6 ?
Q4 2006 = v7 ?
Q2 2007 = v8 ?
De 6110 navigator heeft versie 8, waar bij mij kaarten opstaan van het 4e kwartaal 2006
Sommigen hier hebben 2e kwartaal 2007 kaart bij hun versie 8 van Route 66.
De flitspaal info werkt zover ik weet alleen met de Route 66 die op de Nokia navigator is meegeleverd.
Welke software kan ik dan opnieuw installeren??Megapaul schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:46:
[...]
Downgrade is niet mogenlijk, je zou de software opnieuw kunnen installeren
Verwijderd
Het is een autoradio die gewoon in de Nissan Quasqai zit.... geen aparte car kit hé.Heb al eens gebeld naar nokia en daar spreken ze van eeen EDR specifikatie of zoiets...Het moet weeral lukken dat het juist dat toestel is die met een speciale specifikatie zit. Bij mijn vorige 4 toestellen ( en ja...ik veranderde regelmatig van gsm ;-) ) , lukte dat probleemloos. Zowel bij samsung toestellen als bij sony ericsson.
Alles is opgelost , ik heb een software upgrade gedaan en nu werkt alles perfect. Tleven kan toch schoon zijn é
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 23:07 ]
De software (firmware) van je mobiele telefoonMarkie2202 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:15:
[...]
Welke software kan ik dan opnieuw installeren??
Helaas heb ik dit al 3 keer gedaan.... Misschien andere ideeen??Megapaul schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:41:
[...]
De software (firmware) van je mobiele telefoon
Verwijderd
Ik heb inmiddels het grensoverschrijdende Route66 Mobile8 W.Europe aangeschaft (bij GSMweb.nl voor € 79,95).
Ik moet nu echter ook nog een groter microSD kaartje aanschaffen en heb daarbij een voorkeur voor een 8GB. Als ik het forum doorlees levert dit geen problemen op hoewel Nokia officieel niet groter dan 2 GB ondersteunt.
Daarom toch nog enkele vragen;
Alvast bedankt,
Jack.
Ik moet nu echter ook nog een groter microSD kaartje aanschaffen en heb daarbij een voorkeur voor een 8GB. Als ik het forum doorlees levert dit geen problemen op hoewel Nokia officieel niet groter dan 2 GB ondersteunt.
- Levert 8 GB inderdaad geen enkel probleem op? Blijven alle functies van de telefoon behouden zonder een enkele beperking?
- Draait Mob.8 W.Europa goed en vlot op een 8 GB kaartje?
- Welke merk kaartje en welke class gebruiken jullie ?
Alvast bedankt,
Jack.
Verwijderd
Heb zelf Sandisk 4Gb Micro SDHC, nergens problemen mee, qua grootte en snelheid, ik denk niet dat een 8gb kaart voor problemen kan zorgen
Megapaul,
Vraagje over de flitsgeluiden.. als ik de categorie selecteer (in Alarm: oriëntatiepunten) en dan een geluidsbestand kies en opsla, en ik probeer opnieuw de instelling aan te passen dan staat er bij waarschuwingsgeluid "geen". Had jij dit ook? Ik heb wel opgeslagen.
Misschien moet ik het ff uitproberen... stukkie rijden..
edit:
Zag inderdaad alle flitspalen in beeld (sterretjes), waarbij er ook vanaf 500m (naar wens in te stellen) voor de flitspaal al 'n metertje terug begint te lopen (dat zal de optie zichtbaar alarm zijn, of moet die juist uit staan?)... Maar de geluidsbestanden werden niet afgespeeld... wat doe ik fout? Ik heb R66 met Q2 2007 Benelux met firmware 4.22.
edit2:
Kom er net achter dat het opnieuw instellen van een alarm door de markering op te heffen en dan weer te markeren en vervolgens 'ja' te zeggen op de vraag 'alarm instellingen veranderen' alle waarden weer terug naar default zet. Bij het aantal meters wordt dit ook weer terug naar 500m gezet.
Maar blijft het probleem dat er geen geluidsbestand wordt afgespeeld wanneer je langs een flitslocatie komt. Iemand anders dit al wel werkend gekregen (behalve Megapaul: R66 Benelux Q4 2006 / firmware 4.22)?
Vraagje over de flitsgeluiden.. als ik de categorie selecteer (in Alarm: oriëntatiepunten) en dan een geluidsbestand kies en opsla, en ik probeer opnieuw de instelling aan te passen dan staat er bij waarschuwingsgeluid "geen". Had jij dit ook? Ik heb wel opgeslagen.
Misschien moet ik het ff uitproberen... stukkie rijden..
edit:
Zag inderdaad alle flitspalen in beeld (sterretjes), waarbij er ook vanaf 500m (naar wens in te stellen) voor de flitspaal al 'n metertje terug begint te lopen (dat zal de optie zichtbaar alarm zijn, of moet die juist uit staan?)... Maar de geluidsbestanden werden niet afgespeeld... wat doe ik fout? Ik heb R66 met Q2 2007 Benelux met firmware 4.22.
edit2:
Kom er net achter dat het opnieuw instellen van een alarm door de markering op te heffen en dan weer te markeren en vervolgens 'ja' te zeggen op de vraag 'alarm instellingen veranderen' alle waarden weer terug naar default zet. Bij het aantal meters wordt dit ook weer terug naar 500m gezet.
Maar blijft het probleem dat er geen geluidsbestand wordt afgespeeld wanneer je langs een flitslocatie komt. Iemand anders dit al wel werkend gekregen (behalve Megapaul: R66 Benelux Q4 2006 / firmware 4.22)?
[ Voor 63% gewijzigd door dutch79 op 22-03-2008 17:26 ]
Ik heb zelf een 6 GB micro SDHC kaartje werkt ook primaVerwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:31:
Ik heb inmiddels het grensoverschrijdende Route66 Mobile8 W.Europe aangeschaft (bij GSMweb.nl voor € 79,95).
- Levert 8 GB inderdaad geen enkel probleem op? Blijven alle functies van de telefoon behouden zonder een enkele beperking?
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Alvast bedankt,
Jack.
Heeft iemand ook al uitgevonden hoe je een route kunt loggen met route66 of andere applicaties?Dat zou namelijk wel praktisch zijn. Ik kan met de Nokia Sports Tracker wel een route loggen, maar niet opnieuw 'afspelen' met Route 66 en heb ook geen idee welke software het wel zou kunnen..
Nog een vraag over de flitsgeluiden: Hoe weet ik nu welk geluid voor welke categorie is? Zijn verschillende categoriën waarvan ik niet weet wat die inhouden.
Klopt. Zat vandaag met dezelfde vraag. Maar probeer eerst 's of het werkt, want ik krijg geen geluiden.
Als je eerst alle 'flits categorieën' instelt op 'snelheidscontrole.mp3', kun je later altijd nog voor specieke categorieen een andere mp3 instellen...
Welke firmware en R66 kaarten heb jij?
Als je eerst alle 'flits categorieën' instelt op 'snelheidscontrole.mp3', kun je later altijd nog voor specieke categorieen een andere mp3 instellen...
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat nog niemand een 8GB kaartje heeft, of dat sommige mensen het weekend niet achter de computer zitten.
Wacht gewoon eens rustig af zou ik zeggen
Wacht gewoon eens rustig af zou ik zeggen
Heb firmware 4.22 en kaart Benelux 2006sdirkx schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:09:
Klopt. Zat vandaag met dezelfde vraag. Maar probeer eerst 's of het werkt, want ik krijg geen geluiden.
Ik bedoel dus dit: boven de categoriën staat het hoofd-item, nu weet ik dus niet waar de categoriën bij "- Onbekend" bij horen. Daar weet ik dus niet van welk geluid ik moet gebruiken.
- Trajectcontrole?
- start-80
- start-100
- start-120
- eind-80
- eind-100
- eind-120
- snelheid-30
- snelheid-50
- snelheid-60
- snelheid-70
- snelheid-80
- snelheid-90
- snelheid-100
- snelheid-120
- stoplicht-30
- stoplicht-50
- stoplicht-60
- stoplicht-70
- stoplicht-80
- stoplicht-90
- stoplicht-100
- doelgroep-30
- doelgroep-50
- doelgroep-60
- doelgroep-80
- doelgroep-100
- onbekend-50
- onbekend-60
- opritdosering-80
- opritdosering-100
- opritdosering-120
[ Voor 50% gewijzigd door Eraser127 op 23-03-2008 17:58 ]
Verwijderd
Flitspalen werkt niet op q2006Eraser127 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:31:
[...]
Heb firmware 4.22 en kaart Benelux 2006
Ik bedoel dus dit: boven de categoriën staat het hoofd-item, nu weet ik dus niet waar de categoriën bij "- Onbekend" bij horen. Daar weet ik dus niet van welk geluid ik moet gebruiken.
- Trajectcontrole?
- start-80
- start-100
- start-120
- Flitspaal?
- eind-80
- eind-100
- eind-120
- Roodlichtcontrole?
- snelheid-30
- snelheid-50
- snelheid-60
- snelheid-70
- snelheid-80
- snelheid-90
- snelheid-100
- snelheid-120
-Onbekend
- stoplicht-30
- stoplicht-50
- stoplicht-60
- stoplicht-70
- stoplicht-80
- stoplicht-90
- stoplicht-100
- doelgroep-30
- doelgroep-50
- doelgroep-60
- doelgroep-80
- doelgroep-100
- onbekend-50
- onbekend-60
- opritdosering-80
- opritdosering-100
- opritdosering-120
Bij mij wel hoor, ik krijg dan een sterretje in beeld en er wordt afgeteld.
En voor wie was dat bedoeld?Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:14:
[mbr]Kicken binnen 24 uur is *not done*[/mbr]
Maar kun je er ook een geluid aan hangen? Heb nog van niemand anders gehoord (behalve Megapaul) dat dat ook lukt. Mij in ieder geval niet. Dat symbooltje met aftellen inderdaad wel...Eraser127 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:55:
[...]
Bij mij wel hoor, ik krijg dan een sterretje in beeld en er wordt afgeteld.
Verwijderd
Het is inmiddels meer dan 24 uur geleden (en het staat ook op de vorige pagina die minder wordt gelezen),
daarom nogmaals mijn vraag; willen de Nokia 6110 gebruikers met een 8 GB kaartje reageren op mijn eerdere mail (uit dit hele forum blijkt dat er weldegelijk gebruikers zijn met een 8 GB micro-SD kaartje).
Alvast heel erg dank,
groet, Jack.
daarom nogmaals mijn vraag; willen de Nokia 6110 gebruikers met een 8 GB kaartje reageren op mijn eerdere mail (uit dit hele forum blijkt dat er weldegelijk gebruikers zijn met een 8 GB micro-SD kaartje).
Alvast heel erg dank,
groet, Jack.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:31:
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Alvast bedankt,
Jack.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 15:17 ]
Verwijderd
Eind deze week ga ik m'n Vodafone abonnement verlengen en neem dan de 6110 bij het abonnement.
Ik heb nu een Siemens CX65 en ik wil de data in het telefoonboek van de Siemens naar de Nokia 6110 krijgen.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken ?
Ik heb nu een Siemens CX65 en ik wil de data in het telefoonboek van de Siemens naar de Nokia 6110 krijgen.
Hmm, idd werkt het geluid niet, ook slaat hij de alarminstelling niet op.sdirkx schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:48:
[...]
Maar kun je er ook een geluid aan hangen? Heb nog van niemand anders gehoord (behalve Megapaul) dat dat ook lukt. Mij in ieder geval niet. Dat symbooltje met aftellen inderdaad wel...
Ja, raar he... Heb je toevallig al een standaard Nokia geluidje geprobeerd in te stellen voor een bestaande categorie als 'tankstations'? Dat zou zeker moeten werken. Da's gewoon standaard Nokia-functionaliteit. Lijkt me wel nuttig om ff te testen.
Laat me ff weten of 't werkt...
Als je een datakabel bij de CX65 hebt zou je hem kunnen synchroniseren met Outlook (mits de Siemens software dat ondersteund) en daarna vanuit Outlook weer terug naar de 6110.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:27:
Eind deze week ga ik m'n Vodafone abonnement verlengen en neem dan de 6110 bij het abonnement.
Of kopieer alles naar je SIM-kaart vanaf je CX65, en stop die in de 6110 om de nummers te kopieren.
Ik heb een 8 GB scandisk kaartje, deze is class 4. Je kan wel merken dat de memorykaart langzamer is dan het telefoongeheugen. Ik draai de standaard meegeleverde versie van Route 66 en deze draait goed. Ook heb ik Nokia Maps geinstalleerd maar deze is wel langzamer dan Route 66.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:56:
Het is inmiddels meer dan 24 uur geleden (en het staat ook op de vorige pagina die minder wordt gelezen),
Alvast heel erg dank,
groet, Jack.
[...]
Verwijderd
Hé, erg bedankt voor je antwoord!
Toch aanvullend nog even;
Jack.
Toch aanvullend nog even;
- Kun je ook nog even aangeven waaraan je merkt dat de kaart langzamer is dan het standaard geheugen. Welke functies / applicaties. En hoeveel langzamer?
- Kun je MP3's / filmpjes gewoon afspelen vanaf de 8GB of haperen die dan en zijn ze niet om aan te horen / aan te zien?
Jack.
Mister_Gaus schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:
[...]
Ik heb een 8 GB scandisk kaartje, deze is class 4. Je kan wel merken dat de memorykaart langzamer is dan het telefoongeheugen. Ik draai de standaard meegeleverde versie van Route 66 en deze draait goed. Ook heb ik Nokia Maps geinstalleerd maar deze is wel langzamer dan Route 66.
Hmm, vanochtend werkte het geluid wel weer, maar vanmiddag was de selectie van het alarm weer weg.sdirkx schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:04:
Ja, raar he... Heb je toevallig al een standaard Nokia geluidje geprobeerd in te stellen voor een bestaande categorie als 'tankstations'? Dat zou zeker moeten werken. Da's gewoon standaard Nokia-functionaliteit. Lijkt me wel nuttig om ff te testen.
Verwijderd
Is er iemand die onderstaande vragen kan beantwoorden? Ik ben er nl. nog steeds niet achter...
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:24:
Ik heb dagen gezocht op internet en op alle pagina's van dit topic gelezen maar ik kan geen antwoord op mijn vragen vinden;
Vraag 1
Na een tijdje niets met de telefoon te hebben gedaan gaat hij in standby en ik zie dan de datum en tijd. Maar na een paar minuten verdwijnen deze weer en wordt het scherm helemaal zwart.
Wat ik wil is als de telefoon aan staat (en de toetsen geblokkeerd) er een tijd in mijn scherm te zien is. Gister heb ik voor 10 euro betaald voor een applicatie van Tektronic SRL genaamd Digital Clock. Als ik deze applicatie start, dan blijft er een klok in mijn scherm, zolang ik de toetsen maar niet blokkeer!
Weet iemand hoe ik de tijd in mijn scherm kan laten staan zolang de telefoon aan staat?
Vraag 2
Als ik software (freeware) download dan krijg ik in de meeste gevallen een foutmelding;
Certificaatfout; Neem contact op met de leverancier van de applicatie.
Ik heb alle opties die bij online certif.controle mogelijk zijn al geprobeerd maar dit maakt geen verschil.
Heeft iemand een idee wat ik moet aanpassen/downloaden/kopen om van dit probleem af te zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 00:09 . Reden: reeds opgelost na opnieuw downloaden flitspalen van route66 ]
Het antwoord op je eerste vraag zou ik ook wel eens willen weten... Ik erger me er kapot aan!!!
Ik heb op mijn 6110 het proggie Large Time geinstalleerd, en die kan het ook niet...
Ik heb trouwens gisteren even uitgetest of dat flitspalen gedoe werkt. En ik krijg gewoon netjes op tijd een waarschuwing en ik kreeg ook heel even een icoontje te zien. Dus ik ben weer blij....
Ik heb op mijn 6110 het proggie Large Time geinstalleerd, en die kan het ook niet...
Ik heb trouwens gisteren even uitgetest of dat flitspalen gedoe werkt. En ik krijg gewoon netjes op tijd een waarschuwing en ik kreeg ook heel even een icoontje te zien. Dus ik ben weer blij....
Als gesproken boodschap bedoel je? Welke firmware en R66 kaarten heb je dan?En ik krijg gewoon netjes op tijd een waarschuwing
Yep, een gesproken boodschap. Ik had ook de soundfiles van Rapidshare gehaald...sdirkx schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:54:
[...]
Als gesproken boodschap bedoel je? Welke firmware en R66 kaarten heb je dan?
Zie deze post: http://gathering.tweakers...message/29763497#29763497
Firmware is 4.22 (de laatste iig) en de kaarten zijn denk ik Q2 2007, maar ik weet niet hoe ik dat kan checken...
Start je navigatie, ga naar instellingen, dan kaart,selecteren en vervolgens naar beneden scrollen.Paling1 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:37:
[...]
Yep, een gesproken boodschap. Ik had ook de soundfiles van Rapidshare gehaald...
Zie deze post: http://gathering.tweakers...message/29763497#29763497
Firmware is 4.22 (de laatste iig) en de kaarten zijn denk ik Q2 2007, maar ik weet niet hoe ik dat kan checken...
daar zie je je kaartversie
Ja, die mp3's van Megapaul had ik ook geprobeerd.
Ik heb ook 4.22 en Q2 2007, maar een gesproken waarschuwing krijg ik niet werkend. Net als Eraser127 hier. Vind 't maar vreemd.
Ik heb ook 4.22 en Q2 2007, maar een gesproken waarschuwing krijg ik niet werkend. Net als Eraser127 hier. Vind 't maar vreemd.
Aha thanks! Ik blijk dus 'Benelux 2006 Q4' te hebben.... (Sorry voor de verwarring dussss)Megapaul schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:56:
[...]
Start je navigatie, ga naar instellingen, dan kaart,selecteren en vervolgens naar beneden scrollen.
daar zie je je kaartversie
OK, maar Eraser127 heeft 2006 en ik heb 2007, maar bij ons werkt het geluid bij de flitspalen niet. Iemand een verklaring?
Ook ik krijg de waarschuwingsgeluiden niet werkend ik d8 dat het werkte maar niet dus....sdirkx schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:12:
Ja, die mp3's van Megapaul had ik ook geprobeerd.
wel zie ik een icoon knipperen maar geen geluid..... raar

Iemand het nog ooit voor elkaar gekregen met de hikkende Tomtom stemmen?
Oftewel als Eva of Bram iets zegt, en de zin is afgelopen, hikt het geluid nog een fractie na.
Ik heb div. tomtom versies geprobeerd, zowel installatie in het geheugen alsmede op de Sd, maar geen resultaat.
Iemand waar het wel goed bij werkt??
Oftewel als Eva of Bram iets zegt, en de zin is afgelopen, hikt het geluid nog een fractie na.
Ik heb div. tomtom versies geprobeerd, zowel installatie in het geheugen alsmede op de Sd, maar geen resultaat.
Iemand waar het wel goed bij werkt??
Gisteren weer even uitgetest bij de trajectcontrole rond Rotterdam-Noord. Ik krijg netjes op tijd de waarschuwing dat er een trajectcontrole is. Alleen bij het einde van de trajectcontrole krijg ik nog een keer een waarschuwing dat er een controle is...Megapaul schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:01:
[...]
Ook ik krijg de waarschuwingsgeluiden niet werkend ik d8 dat het werkte maar niet dus....
wel zie ik een icoon knipperen maar geen geluid..... raar
Verder merk ik dat de telefoon nu erg langzaam is tijdens het navigeren. Effe in het navigatiemenu kost een hoop moeite, maar gaat met een beetje haperen verder wel OK.
Gesproken bedoel je. Dan ben je nog de enige van wie ik dat hier heb gehoord.Gisteren weer even uitgetest bij de trajectcontrole rond Rotterdam-Noord. Ik krijg netjes op tijd de waarschuwing dat er een trajectcontrole is.
Kan kloppen, maar als je de categorieen [eind traject] oid, instelt met de mp3 "einde traject", dan hoor je (neem ik aan) dat dat het daar 't einde van de traject-controle is.Alleen bij het einde van de trajectcontrole krijg ik nog een keer een waarschuwing dat er een controle is...
Dat ie trager is, merk ik vooral in de map met orientatiepunten. Daar staan nu duizende extra punten natuurlijk. Navigeren zelf ga OK.
Ja inderdaad een gesproken waarschuwing...sdirkx schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:32:
[...]
Gesproken bedoel je. Dan ben je nog de enige van wie ik dat hier heb gehoord.
[...]
Kan kloppen, maar als je de categorieen [eind traject] oid, instelt met de mp3 "einde traject", dan hoor je (neem ik aan) dat dat het daar 't einde van de traject-controle is.
Dat ie trager is, merk ik vooral in de map met orientatiepunten. Daar staan nu duizende extra punten natuurlijk. Navigeren zelf ga OK.
Ik zal het nog wel eens checken, maar ik dacht dat ik de mp3 "einde traject" juist had ingesteld.
En inderdaad met die duizenden extra punten worden een paar menu's een stuk langzamer, maar de navigatie blijft lekker snel!! Ik ben d'r in ieder geval heel erg blij mee!
Verwijderd
Ik heb een Becker autoradio met bleutooth en handsfree bellen. Als ik route 66 gebruik moet ik de bluetooth verbinding uitschakelen anders hoor ik niets.
Is hier een trucje voor ?
Verwijderd
Ooit heb ik een goedkope Nokia gehad die de optie had om de toetsvergendeling alleen te kunnen opheffen met een zelf ingestelde pincode, kan dit ook bij de 6110 ?
Niet mogelijk, omdat het een slider is kan je hem ook niet vergendelen,
Als hij dicht is kan je hem unlocken, wil je hem alleen locken moet ie ook daadwerkelijk dicht geschoven worden. Dus altijd open en dicht doen.
Als hij dicht is kan je hem unlocken, wil je hem alleen locken moet ie ook daadwerkelijk dicht geschoven worden. Dus altijd open en dicht doen.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ehh sorry maar dat klopt niet helemaal, je kan bij de 6110 wel een code instellen voor automatische blokkering van je telefoon, dus in feite een soort toetsvergendeling.Toppe schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:00:
Niet mogelijk, omdat het een slider is kan je hem ook niet vergendelen,
hiervoor ga je naar: telefooninstellingen, algemeen, beveiliging, telefoon en simkaart, en dan per. autom. blokk. telefn. ,kies vervolgens Door gebr. gedef. en stel de tijd in minimaal 1 min.
Vervolgens vraagt je telefoon om je beveiligingscode, voer deze in en het is ingesteld.
De standaard blokkeringscode is 12345, deze code kan je natuurlijk veranderen:
telefooninstellingen, algemeen, beveiliging, telefoon en simkaart, vervolgens naar beneden gaan en selecteer de optie blokkeringscode. de telvoon vraagt eerst 1 keer om de oude code en daarna moet je 2 keer de nieuwe code invoeren.
Verwijderd
Herhaalde oproep
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een Becker autoradio met bleutooth en handsfree bellen.
Als ik route 66 gebruik moet ik de bluetooth verbinding uitschakelen anders hoor ik niets.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een Becker autoradio met bleutooth en handsfree bellen.
Als ik route 66 gebruik moet ik de bluetooth verbinding uitschakelen anders hoor ik niets.
Gaat de navigatie-spraak niet tevens over BT dan? Bij mij wel neemde ik toen ik dat een keer tegelijkertijd probeerde.
Tsja, ik heb een Jabra headset. Dus het is niet helemaal te vergelijken. Je zou bij Becker kunnen informeren.
Verwijderd
Volgens mij heeft het niets met mijn radio te maken. Ik wil gewoon de radio horen tijdens de navigatie.
Ik vrees dat ik de bluetooth uit moet zetten als ik wil navigeren met geluid.
THNX
Ik vrees dat ik de bluetooth uit moet zetten als ik wil navigeren met geluid.
THNX
Verwijderd
Enkele dagen geleden heb ik een SanDisk 6 GB micro-SB kaartje class 4 in m'n Nokia gestopt. Voor zover ik kan nagaan werkt dit prima en ook muziek speelt zonder haperingen. Prima dus.
Ik heb ook de DVD van Mobile-8 West-Europa aangeschaft en deze getracht te installeren op het lege kaartje. Nou, dat was een heel ander verhaal……….. De installatie gaat in ieder geval beslist niet zoals in de bijgevoegde handleiding is verwoord.
Uiteindelijk heb ik mobile-8 werkend gekregen. Het activeren was geen probleem; na invoer van de registratiesleutel en deze vanuit het program via SMS laten verifiëren (je ontvangt dan een SMS terug welke de applicatie automatisch vrij geeft zonder dat je daar nog iets aan hoeft te doen).
De bestanden nemen bijna 1,9 GB ruimte in op m'n nieuwe micro-SD zodat ik nog lekker veel ruimte over heb. Fijn dus!
Echter, ik kan Route66 West-Europa nu alleen oproepen vanuit het menu van m'n Nokia. Hier is een pictogram 'Mobile-8' verschenen waarmee ik de applicatie kan starten. Werkt verder prima en ook net zo snel als Benelux.
Maar de Navigator-knop op m'n Nokia werkt dus niet voor Mobile-8. Als ik op de navigator-knop druk dan start wel de navigatie (m'n positie wordt dan gezocht) maar worden de kaarten van West-Europa niet geladen. Deze zijn dan ook niet te benaderen via Optie -> Extra -> Kaarten. Bij de kaarten zie je West-Europa nml. niet staan. Ook je zelf ingestelde point of interests ( thuis en kantoor en overig) zie je niet terug terwijl als ik Mobile-8 opstart via het Menu van m'n Nokia deze POI's wel aanwezig zijn. Erg vreemd.
Iemand een idee hoe ik Mobile8 West-Europa wel via de Navigatorknop op m'n Nokia kan opstarten (dus hoe ik de kaarten van West-Europa en ook m'n POI's daar zichtbaar kan krijgen) ????
Ik hoor het graag.
ps.) CustomerService van Route66 reageert met onderstaande mail;
Geachte Klant,
Helaas is de navigator toets bestemd voor de Nokia navigator, deze is niet aan te passen omdat deze door Nokia is vastgezet.
Met vriendelijke groet,
Rob, VEEN
ROUTE 66 Customer Support
Ik heb ook de DVD van Mobile-8 West-Europa aangeschaft en deze getracht te installeren op het lege kaartje. Nou, dat was een heel ander verhaal……….. De installatie gaat in ieder geval beslist niet zoals in de bijgevoegde handleiding is verwoord.
Uiteindelijk heb ik mobile-8 werkend gekregen. Het activeren was geen probleem; na invoer van de registratiesleutel en deze vanuit het program via SMS laten verifiëren (je ontvangt dan een SMS terug welke de applicatie automatisch vrij geeft zonder dat je daar nog iets aan hoeft te doen).
De bestanden nemen bijna 1,9 GB ruimte in op m'n nieuwe micro-SD zodat ik nog lekker veel ruimte over heb. Fijn dus!
Echter, ik kan Route66 West-Europa nu alleen oproepen vanuit het menu van m'n Nokia. Hier is een pictogram 'Mobile-8' verschenen waarmee ik de applicatie kan starten. Werkt verder prima en ook net zo snel als Benelux.
Maar de Navigator-knop op m'n Nokia werkt dus niet voor Mobile-8. Als ik op de navigator-knop druk dan start wel de navigatie (m'n positie wordt dan gezocht) maar worden de kaarten van West-Europa niet geladen. Deze zijn dan ook niet te benaderen via Optie -> Extra -> Kaarten. Bij de kaarten zie je West-Europa nml. niet staan. Ook je zelf ingestelde point of interests ( thuis en kantoor en overig) zie je niet terug terwijl als ik Mobile-8 opstart via het Menu van m'n Nokia deze POI's wel aanwezig zijn. Erg vreemd.
Iemand een idee hoe ik Mobile8 West-Europa wel via de Navigatorknop op m'n Nokia kan opstarten (dus hoe ik de kaarten van West-Europa en ook m'n POI's daar zichtbaar kan krijgen) ????
Ik hoor het graag.
ps.) CustomerService van Route66 reageert met onderstaande mail;
Geachte Klant,
Helaas is de navigator toets bestemd voor de Nokia navigator, deze is niet aan te passen omdat deze door Nokia is vastgezet.
Met vriendelijke groet,
Rob, VEEN
ROUTE 66 Customer Support
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 10:32 ]
Het is helaas niet mogelijk om je naviagatie van de benelux die standaard meegeleverd is te koppelen met software van mobile-8, alleen met mappen op de meegeleverde dvd (oudere kaarten).
Je moet idd via het mobile 8 icoon het programma starten, niet met de navigator toets.
Je moet idd via het mobile 8 icoon het programma starten, niet met de navigator toets.
Ben sinds afgelopen vrijdag ook de bezitter/ gebruiker van een 6110 Black ipv een Samsung i780. Dit kwam doordat ik de melding van 2Call kreeg, dat TMobile minder korting wilde verlenen op de i780 dan op de website van 2Call stond vermeld!
Ik denk dat ik geen spijt zal krijgen.
Het toestel voelt lekker aan en is makkelijker in gebruik.
Aan de ene kant wel jammer dat er geen 5.0 MP camera op zit. Maar GPS icm GSM was een must!
Vannacht om 0.30 uur de GPS aangezet. Positiebepaling met een volle accu. In slaap gevallen. Vanochtend was de accu leeg.
Navigeren is heerlijk. Goede stem en aanwijzingen. Visueel mooi. Navigatie vanuit de binnenstad van Amsterdam naar buiten ging vlekkeloos!
Ik denk dat ik geen spijt zal krijgen.
Het toestel voelt lekker aan en is makkelijker in gebruik.
Aan de ene kant wel jammer dat er geen 5.0 MP camera op zit. Maar GPS icm GSM was een must!
Vannacht om 0.30 uur de GPS aangezet. Positiebepaling met een volle accu. In slaap gevallen. Vanochtend was de accu leeg.
Navigeren is heerlijk. Goede stem en aanwijzingen. Visueel mooi. Navigatie vanuit de binnenstad van Amsterdam naar buiten ging vlekkeloos!
Er is wel een programma in omloop waarmee je kan instellen welk programma de navigatortoets opstart. Dus dan kan je die gewoon laten verwijzen naar mobile8. Volgens mij is dat programma ook eerder in dit topic genoemd.Megapaul schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:07:
Het is helaas niet mogelijk om je naviagatie van de benelux die standaard meegeleverd is te koppelen met software van mobile-8, alleen met mappen op de meegeleverde dvd (oudere kaarten).
Verwijderd
Ik heb het forum al eens eerder (voor een ander onderwerp) doorgeworsteld. Kan me niet herinneren hierover al iets gelezen te hebben.Mister_Gaus schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:00:
[...]
Er is wel een programma in omloop waarmee je kan instellen welk programma de navigatortoets opstart. Dus dan kan je die gewoon laten verwijzen naar mobile8. Volgens mij is dat programma ook eerder in dit topic genoemd.
Als iemand de naam van dit programma weet en/of ervaring heeft in het herprogrammeren van de navigatietoets, hou ik me aanbevolen voor informatie daarover.
Alvast bedankt,
Jack.
Volgens mij heb je dan niet echt goed gezocht, probeer het is eerst in Google te gooien en post dan vervolgens hier je vraag voortaanVerwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:49:
[...]
Ik heb het forum al eens eerder (voor een ander onderwerp) doorgeworsteld. Kan me niet herinneren hierover al iets gelezen te hebben.
Als iemand de naam van dit programma weet en/of ervaring heeft in het herprogrammeren van de navigatietoets, hou ik me aanbevolen voor informatie daarover.
Alvast bedankt,
Jack.
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 06-04-2008 19:32 ]
Verwijderd
Oke,DaannO schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:32:
[...]
Volgens mij heb je dan niet echt goed gezocht, probeer het is eerst in Google te gooien en post dan vervolgens hier je vraag voortaan
ik ben terechtgekomen op de site;
http://www.allaboutphones...=50&t=2054&p=14119#p14119
alwaar ik het progje heb gedownload.
Wanneer ik dit tracht te installeren krijg ik;
"Certificaatfout, neem contact op met de leverancier van de software".
Doe ik iets niet goed?
Hulp gevraagd.
bvd.,
Jack.
Dan moet je het programma even signen. Op Google of onze search is wederom te vinden hoe dit moet
Verwijderd
Ook dat heb ik gevonden (hoe; http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/ en ook waar; https://www.symbiansigned.com/app/page). En zelfs de registratie op die site is gelukt (onder eigen domeinnaam !!).DaannO schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:04:
Dan moet je het programma even signen. Op Google of onze search is wederom te vinden hoe dit moet
Maarre.........
gezien de bugs in dit programmaatje zie ik er toch (vooralsnog) maar vanaf (m.n. bug-no.2 is vervelend);
bugs:
1.It always start with a app windows
2.It still work even u locked ur phone's keypad
3.It's not in English
Wellicht dat deze in een volgende versie verholpen zijn. Hoe / waar kan ik volgen welke versieophoging wordt vrijgegeven bij dit soort programmaatjes ?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 10:16 ]
Waarom zet je hem niet gewoon onder die knop aan de linker zijkant van de telefoon? (die met dat sterretje erop)
Je kan hem zelfs onder een van de kanten van de menunavigatietoetsen zetten...
Als ik op de mijne naar rechts druk dan krijg ik mijn rekenmachine (Calcium), en daar kan je dus elk programma onder zetten...
Je kan hem zelfs onder een van de kanten van de menunavigatietoetsen zetten...
Als ik op de mijne naar rechts druk dan krijg ik mijn rekenmachine (Calcium), en daar kan je dus elk programma onder zetten...
Sinds vannacht problemen om de Route 66 Store te benaderen via pc (Route 66 Sync) -> internet!
Via de telefoon gaat het wel!
Iemand anders met hetzelfde?
Ik heb het bestandje van Flitspaal op de telefoon gezet!
Daarna geopend. Krijg ik heel veel bestandjes die je weer moet opslaan!
Nu kijk ik in 'Mijn or.punten' en zie bijna 2800 regels!
Moet dat nou?
Iemand anders gaf het antwoord!
Via de telefoon gaat het wel!
Iemand anders met hetzelfde?
Ik heb het bestandje van Flitspaal op de telefoon gezet!
Daarna geopend. Krijg ik heel veel bestandjes die je weer moet opslaan!
Nu kijk ik in 'Mijn or.punten' en zie bijna 2800 regels!
Moet dat nou?
Iemand anders gaf het antwoord!
[ Voor 14% gewijzigd door Dazsur op 07-04-2008 17:55 ]
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een eigen certificaat, OPDA heeft een Publisher ID aangeschaft.
- Ga naar http://www.opda.net.cn
- Klik op 'English View'
- Registreer
- Ga naar http://www.opda.net.cn/vi...?tid=26592&extra=page%3D1
- Ga naar de laaste pagina en scroll naar beneden.
- Reply met als tekst je IMEI-nummer (*#06# intypen op je phone) en je telefoon (Nokia 6110 Navigator)
- Noteer je reply-nummer (rechtsboven in je reply, op het moment dat ik dit schrijf is de laatse #80893)
- Controleer om de paar dagen op http://www.opda.net.cn/vi...p?tid=26592&extra=&page=1 of je reply-nummer al gedaan is. (1200-1800, 1800-2400, 2400-3000 en zo verder...)
- Klik op de rode link onder je reeks.
- Controleer dmv ctrl-f of je IMEI-nummer erbij staat.
- Als dat zo is, scroll je tot onder de IMEI-nummers en download je de file. Je kunt pas downloaden als je 5 credits (=5 berichten/replies) hebt geplaats. Doe dit echter niet in datzelfde topic, aangezien dat onoverzichtelijk is voor de publishers....
Sign dmv EasySign of MobileSigner, te vinden op weg link
- Ga naar http://www.opda.net.cn
- Klik op 'English View'
- Registreer
- Ga naar http://www.opda.net.cn/vi...?tid=26592&extra=page%3D1
- Ga naar de laaste pagina en scroll naar beneden.
- Reply met als tekst je IMEI-nummer (*#06# intypen op je phone) en je telefoon (Nokia 6110 Navigator)
- Noteer je reply-nummer (rechtsboven in je reply, op het moment dat ik dit schrijf is de laatse #80893)
- Controleer om de paar dagen op http://www.opda.net.cn/vi...p?tid=26592&extra=&page=1 of je reply-nummer al gedaan is. (1200-1800, 1800-2400, 2400-3000 en zo verder...)
- Klik op de rode link onder je reeks.
- Controleer dmv ctrl-f of je IMEI-nummer erbij staat.
- Als dat zo is, scroll je tot onder de IMEI-nummers en download je de file. Je kunt pas downloaden als je 5 credits (=5 berichten/replies) hebt geplaats. Doe dit echter niet in datzelfde topic, aangezien dat onoverzichtelijk is voor de publishers....
Sign dmv EasySign of MobileSigner, te vinden op weg link
[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 08-04-2008 00:54 ]
Verwijderd
Wie kan mij helpen aan een nieuwe "GPS" sticker die achterop de 6110 zit, als het even kan ook 2 nieuwe schroefjes (deze zijn een beetje rond geworden). De sticker heeft het verwisseln van de cover niet helemaal overleefd.

Verwijderd
voor de sticker is er wel een duits internet bedrijfje die alles heeft voor de 6110, weet de naam zo niet meer maar was wel een groot bedrijf , verzendkosten waren zeer redelijk
Sinds een paar dagen worden de uitgebelde nummers niet meer vastgelegd door de telefoon. Ook ontvangen en of gemiste oproepen worden door de telefoon niet meer vastgelegd. Iemand enig idee ????
Verwijderd
Kijk even hoelang je hebt ingesteld dat hij de gegevens bewaard, misschein staat hij namelijk op niet bewaren of slecht 1 uur...
->logboek -> opties -> instellingen -> duur vermelding log
->logboek -> opties -> instellingen -> duur vermelding log
Verwijderd
vraagje.... heb nu al op diverse engelse sites gevraagd maar snap dr niks van.
Moeilijk uit te leggen ook.
Het probleem is : ik heb nu 2 weken een n6110 en helemaal fantastisch
zit eigelijk zelfs teveel op ,maar in het begin deed :navigator-opties-navigeren-dichtbij-> alles deed het..maar nu 1 week later kan ie ineens helemaal geen 1 bank meer vinden in nederland (leek me stug
mja)terwijl ie wel alle andere categorieen kan vinden .(pshet vakje staat op alle categorieen aangevinkt dus zou ie t moeten doen) wie o wie heeft hier een antwoord op?
Vriendelijk bedankt alvast!
groetjes nathalie.
Moeilijk uit te leggen ook.
Het probleem is : ik heb nu 2 weken een n6110 en helemaal fantastisch

Vriendelijk bedankt alvast!
groetjes nathalie.
Verwijderd
-- quote:navigator-opties-navigeren-dichtbij-> alles deed het..maar nu 1 week later kan ie ineens helemaal geen 1 bank meer vinden in nederland --
-dat probleem heb ik dus ook, alleen bij mij heeft hij helemaal nooit een bank kunnen vinden, terwijl hij de rest wel vind.
- weet iemand trouwens hoe je nieuwe pictogrammen kan toevoegen bij ' plaatsen ' ?
tnx
-dat probleem heb ik dus ook, alleen bij mij heeft hij helemaal nooit een bank kunnen vinden, terwijl hij de rest wel vind.
- weet iemand trouwens hoe je nieuwe pictogrammen kan toevoegen bij ' plaatsen ' ?
tnx
Verwijderd
Even een vraagje: Ik heb een volvo xc70 met ingebouwde bluetooth voor telefoon, ik krijg echter mijn telefoonboek niet in het geheugen van de auto zeg maar weet iemand hoe ik dit moet oplosse?
alle contacten markeren, den zenden via bluetooth dan wordt het geconverteerd naar een visitekaartje en via bluetooth verzonden, carkit moet dan wel in de modus staan om contacten te ontvangen, zo werkt het iig met parrotVerwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:29:
Even een vraagje: Ik heb een volvo xc70 met ingebouwde bluetooth voor telefoon, ik krijg echter mijn telefoonboek niet in het geheugen van de auto zeg maar weet iemand hoe ik dit moet oplosse?
Heeft de 3100 dat ook? Mijn 6110 ziet de 3100 van Parrot als BT headset en wil daarom dus geen contacten overblazen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
navigon mobile stopt bij het zoeken naar sattelieten, heel af en toe blijft het programma werken.
Iemand een idee wat dit kan veroorzaken?
Hallo spridget,Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:08:
navigon mobile stopt bij het zoeken naar sattelieten, heel af en toe blijft het programma werken.
Heb jij een werkende versie van Navigon op je 6110?
Deze zou ik graag willen proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door eggiebert op 22-04-2008 16:38 ]
bij de 3100 werkt dat hetzelfde, je moet geen active verbinding hebben dan op je carkti naar de optie contacten ontvangen, en dan via blueooth de contacten naar je carkit verzenden suc6Arno schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 06:52:
Heeft de 3100 dat ook? Mijn 6110 ziet de 3100 van Parrot als BT headset en wil daarom dus geen contacten overblazen.
Ok ty, zo ff proberen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Heeft iemand toevallig het probleem met de geluidsfragmenten bij snelheidscontroles al opgelost? Ik heb gedaan zoals megapaul omschreef, maar zodra ik de navigator afsluit wist hij mijn instellingen en kan ik bij het volgende keer opstarten, opnieuw alles instellen... dit doet hij overigens niet als ik maar een paar items van een alarm voorzie (bijv. snelheid 120, 100 en 50)... dan onthou hij ze SOMS wel...
Nee, vind 't nog steeds erg jammer dat die geluidsfragmenten niet werken. Ga nog 's 'n poging wagen, maar snap niet dat 't maar niet wil lukken.Edwardvb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:
Heeft iemand toevallig het probleem met de geluidsfragmenten bij snelheidscontroles al opgelost? Ik heb gedaan zoals megapaul omschreef, maar zodra ik de navigator afsluit wist hij mijn instellingen en kan ik bij het volgende keer opstarten, opnieuw alles instellen... dit doet hij overigens niet als ik maar een paar items van een alarm voorzie (bijv. snelheid 120, 100 en 50)... dan onthou hij ze SOMS wel...
ik snap het ook niet echt... vooral niet omdat hij ze dus wel onthoudt als ik er een paar toewijs (ook niet altijd), maar verder dan: eind traject, start-traject en snelheidscontrole ben ik niet gekomen.. dat was mijn beste poging... zodra ik begon aan de roodlicht+snelheidsmeldingen ging het fout...
het lijkt wel of hij niet meer dan een x-aantal meldingen tegelijk kan onthouden, maar dat lijkt me toch sterk...
tweede vraag: ik ben ook ergens tegengekomen dat je de afbeelding die bij de categorie weergegeven wordt kunt aanpassen... iemand had daar mooie icoontjes voor gemaakt met verkeersbordjes (rood rondje met 50 erin e.d.)... deze had ik gevonden voordat ik deze telefoon had (heb de telefoon sinds deze week), maar ben zo stom geweest deze afbeeldingen niet te downloaden en nu kan ik ze niet meer vinden... iemand enig idee waar ik het over heb en waar ik ze evt. kan vinden?
het lijkt wel of hij niet meer dan een x-aantal meldingen tegelijk kan onthouden, maar dat lijkt me toch sterk...
tweede vraag: ik ben ook ergens tegengekomen dat je de afbeelding die bij de categorie weergegeven wordt kunt aanpassen... iemand had daar mooie icoontjes voor gemaakt met verkeersbordjes (rood rondje met 50 erin e.d.)... deze had ik gevonden voordat ik deze telefoon had (heb de telefoon sinds deze week), maar ben zo stom geweest deze afbeeldingen niet te downloaden en nu kan ik ze niet meer vinden... iemand enig idee waar ik het over heb en waar ik ze evt. kan vinden?
Verwijderd
@ Edwardvb
Als het goed is krijg je die er gewoon bij, als je de locaties download via flitspalen.
geef anders maar ff door, dan mail ik ze wel.
weet jij trouwens hoe je die moet installeren?
grtz
Als het goed is krijg je die er gewoon bij, als je de locaties download via flitspalen.
geef anders maar ff door, dan mail ik ze wel.
weet jij trouwens hoe je die moet installeren?
grtz
Instellingen --> Profielen --> Algemeen (aanpassen) --> BerichtensignaaltoonVerwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:32:
Hoe kan ik mijn geluid van mijn sms veranderen?
Mijn 6110 Navigator is inmiddels retour naar Nokia voor reparatie, het toestel is van juli 2007 en crashte geregeld waarna het ding of uitging of vanzelff weer aan alleen werkte het geluid dan niet meer.
Laatste software versie stond er al op, had ik zelf al gedaan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik de telefoon terug heb.
Laatste software versie stond er al op, had ik zelf al gedaan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik de telefoon terug heb.
Verwijderd
Er zijn 3 settings voor font size. Hoewel de font size veranderen geeft in vele gevallen niet meer of extra ruimte in je display. Dezelfde aantallen opties blijf je in het menu houden ondanks het veranderen van de font size.
Ga naar menu>telefoon instellingen>algemeen>persoonlijk>weergave> lettergroote (groot-normaal-klein)

Ga naar menu>telefoon instellingen>algemeen>persoonlijk>weergave> lettergroote (groot-normaal-klein)

Nokia Software Updater werkt bij mij niet op Windows Vista..
Is er een andere manier om de firmware te upgraden van m'n nokia??
Aangezien m'n GPS niet meer werkt, hebben ze mij bij de nokia service point verteld dat ik m'n nieuwste firmware opnieuw moet installeren en daarna de maps erop nieuw op moet zetten..
Is er een andere manier om de firmware te upgraden van m'n nokia??
Aangezien m'n GPS niet meer werkt, hebben ze mij bij de nokia service point verteld dat ik m'n nieuwste firmware opnieuw moet installeren en daarna de maps erop nieuw op moet zetten..