Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:40:
[...]

Enige kosten bij navigeren heb je als je assisted gps aanzet dan maakt je telefoon verbinding naar een server om een snellere fix te krijgen als je dat aanzet heb je extra datakosten, maar een snellere fix. Staatde assisted gps functie uit dan kost de navigatie niks extra.
Bedankt voor uw reactie,

Wat is het verschil in snelheid bij het uitschakelen van deze functie?

En is er ook een abbonement waarbij je onbeperkt gebruik kunt maken van de assisted gps en internet voor een vast bedrag per maand?

Dit toestel in combinatie met een prepaid kaart is dus wel goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:52:
sandisk raadt de 6gb aan maar zegt ook vraag eerst aan nokia als het wel kan ?
Hier wringt het ook... NOKIA geeft aan maar 2gb te ondersteunen, 4gb schijnt geen probleem te zijn.

Maar nu ook de 6gb leverbaar is en ik die graag wil gaan gebruiken maar.... natuurlijk geen miskoop wil hebben. Vandaar dus de vraag of de 6110 het in de 6gb combi werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine vraag... Op GPS info staat steeds een hoogte van ongeveer 47 meter, ik zit hier echter op ong. - 1 m NAP... hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne geeft ook aparte hoogte aan. vraag me af hoe die dat wil berekenen hoe hoog je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook ervaring met de Nokia Maps, is dit een afgeslankte, gratis, versie van de navigatiesoftware?
Heb ik nu voor jan... 50 euro besteed aan een kaart van Frankrijk?

Ik kan alleen maar een engelstalige uitleg vinden op de .com site, indien er iemand is dit hier uitleg over kan geven, graag!

groet

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:32:
is dit een afgeslankte, gratis, versie van de navigatiesoftware?
Voor zover ik kan opmaken uit hun website moet je de kleine lettertjes goed lezen :
Nokia maps is gratis te downloaden
De kaarten zijn gratis te downloaden (als je het op de telefoon doet moet je wel je telefoonprovider betalen, maar dit is natuurlijk logisch)
Voor het GEBRUIK van de NAVIGATIE dien je een licentie voor een week, een maand, een jaar of drie jaar te KOPEN. En om dit laatste te vinden moet je echt goed op hun site zoeken, staat in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:26

Puf

ik denk er serieus over na om deze foon bij een 1-jarig contract te nemen(gratis bij een voda 35 of een 50 met zorgeloos online), heb echter geen ervaring met Nokia/S60-toestellen, dus een paar vraagjes:

1. kan de mp3-speler goed op de achtergrond draaien tijdens het navigeren/surfen/e-mailen/java (vooral de combo met java is voor mij belangrijk, ik gebruik graag Opera Mini)

2. dient de (mini-)usb-kabel ook als oplader?

3. Heeft iemand de GPS icm Google Maps Mobile aan de praat gekregen? (wel fijn om altijd gratis toegang tot up-to-date kaartinfo te hebben, en grappig om de satellietbeelden van de plek waar je loopt te bekijken lijkt me)

4. Zit er een HSDPA/UMTS/GPRS data-teller op? Wordt alles meegenomen in de totalen? (dus ook wat java-apps e.d. verstoken)

5.Kan je deze foon aan de oude standaard Nokia lader (die ook voor bijv .de 3310 werd gebruikt) hangen?

6.Ondersteunt het toestel ook T9 onder Java? Is de taal daarvan ook (onafhankelijk van de menu-taal) aan te passen?

bij voorbaat dank! (ook als je niet ALLE vragen kunt beantwoorden)

[ Voor 18% gewijzigd door Puf op 09-10-2007 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:54
Puf schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 03:08:
ik denk er serieus over na om deze foon bij een 1-jarig contract te nemen(gratis bij een voda 35 of een 50 met zorgeloos online), heb echter geen ervaring met Nokia/S60-toestellen, dus een paar vraagjes:

1. kan de mp3-speler goed op de achtergrond draaien tijdens het navigeren/surfen/e-mailen/java (vooral de combo met java is voor mij belangrijk, ik gebruik graag Opera Mini)
Ja, werkt prima, zelfs tijdens GPS.
2. dient de (mini-)usb-kabel ook als oplader?
Nee, via de usb kun je niet laden.
3. Heeft iemand de GPS icm Google Maps Mobile aan de praat gekregen? (wel fijn om altijd gratis toegang tot up-to-date kaartinfo te hebben, en grappig om de satellietbeelden van de plek waar je loopt te bekijken lijkt me)
Geen idee, hier kan ik geen antwoord op geven. Ik weet wel dat GMM erop draait, maar je zult wel niet de interne GPS aan kunnen spreken.
4. Zit er een HSDPA/UMTS/GPRS data-teller op? Wordt alles meegenomen in de totalen? (dus ook wat java-apps e.d. verstoken)
Ja, zit een data teller op.
5.Kan je deze foon aan de oude standaard Nokia lader (die ook voor bijv .de 3310 werd gebruikt) hangen?
Nee, de oplader is dunner dan de oude Nokia laders.
6.Ondersteunt het toestel ook T9 onder Java? Is de taal daarvan ook (onafhankelijk van de menu-taal) aan te passen?
In Opera Mini kan ik ook gewoon T9 gebruiken. hierbij gebruikt hij wél gewoon het woordenboek van de telefoon, maar ik kan gewoon engels woorden door mijn nederlandse tekst heen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Eddos, bedankt!! Ik heb vandaag de aanvraag gedaan, dus morgen hopelijk het contract in de bus. Kom er alleen net achter dat mijn paspoort sinds vorige maand verlopen is, dus moet nog minimaal een week wachten voordat ik het terug kan sturen(5 werkdagen wachttijd op het gemeentehuis)... Met een beetje geluk kan ik mijn 6110 dus over 10 dagen in huis hebben. Ik denk dat ik met dit stukje speelgoed wel weer een jaartje zoet ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:22
Welke kaart-versie hebben jullie bij de route 66 gekregen ?
Bij mij staat Benelux 2006 Q4 en merk dat deze mij via een weg naar huis wil leiden die al érg lang niet meer bestaat.

Is de kaart toevallig bij aankoop gratis te updaten ?
Telefoon net 1 dag in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ik heb ook Q4 2006.
En ik denk niet dat je recht hebt om een gratis update, volgens mij geld dat pas bij kaarten >1 jaar oud. Je kunt eens een poging wagen trouwens, dan ga ik ook om een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een complete behuizing in de kleur wit liggen, gebruikt met een klein krasje maar verder netjes en nog een complete behuzing orgineel nokia zwart (voor en achterzijde)

dus als iemand interesse heeft .. via nokia kun je ze normaal gesproken niet krijgen vanwege het verlopen v/d garantie bij het vervangen van de behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
ik heb een Nokia 6119 Navigator met een parrot CK3100....
nu werkt dit wel met bellen en navigeren maar....ik krijg mijn adresboek niet gesynchroniseerd!!!
heb van alles geprobeerd maar blijft aangeven "heft verb(inding) op"
nu heb ik via via wat sites gevonden dat je dan de Nokia 810 contact moet downloaden.
Ik heb via de Nokia site weining kunnen vinden!!
en contact gehad met hun maar weining resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat iedereen kwartaal 4 heeft voor lopig... heb nu zelf route 66 erop gezet. kaarten zijn veel uitgebreider tenminste dat gevoel heb ik. Alleen die leidse stem van die vrouw is echt vervelend, maar ja kan er wel om lachen... "overrr driehonderrrd meterrrrr" lol...

Googlemaps heb ik nog niet geprobeerd vandaag maar eens doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
Bij iemand bekend op tomtom inmiddels al uit is met een versie die interne GPS ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 12:13
Wat is tijdens het surfen op de 6110 de oorzaak van onderstaande foutmelding:
GW fout 500 Interne Server Fout
Ik krijg de fout op een eenvoudige pagina met frames, waarin alle frames laden behalve eentje. Dat gebeurt heel consequent maar pas nadat de pagina een aantal keren wél is geladen. Met een pc is die site prima benaderbaar. Ligt dit aan de interne browser of aan het (KPN-)netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

ik sta op het punt om mijn bestelformulier in te sturen, maar twijfel nog door tegenstrijdige berichten over naden/kiertjes, een behuizing die kraakt tijdens het typen, en een haperende /wegvallende bluetooth verbinding. Zijn er hier bezitters die daar ervaringen mee hebben, of me er iets meer over kunnen vertellen?

Ivm het niet aanwezig zijn van Wifi: Zijn er mensen die het voor elkaar hebben gekregen om de internetverbinding van hun PC te sharen via Bluetooth? Moet je hier een tweaker voor zijn?(kun je veel verkloten, moet je je registry editten etc) Ik ben namelijk zelf geen echte Tweaker...meer een soort neppe :P

[ Voor 8% gewijzigd door Puf op 10-10-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Puf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:17:
ik sta op het punt om mijn bestelformulier in te sturen, maar twijfel nog door tegenstrijdige berichten over naden/kiertjes, een behuizing die kraakt tijdens het typen, en een haperende /wegvallende bluetooth verbinding. Zijn er hier bezitters die daar ervaringen mee hebben, of me er iets meer over kunnen vertellen?

Ivm het niet aanwezig zijn van Wifi: Zijn er mensen die het voor elkaar hebben gekregen om de internetverbinding van hun PC te sharen via Bluetooth? Moet je hier een tweaker voor zijn?(kun je veel verkloten, moet je je registry editten etc) Ik ben namelijk zelf geen echte Tweaker...meer een soort neppe :P
Ik heb de telefoon nu twee dagen in bezit. Tot nogtoe heb ik geen last van kraakjes tijdens typen o.i.d.
Bluetooth heb ik nog niet actief gebruikt, dus kan ik nog niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Puf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:17:

Ik heb zelf geen ervaring met gekraak en gepiep op/met mijn 6110, maar ik gebruik ook een crystal case. Dus misschien dat die nog helpt/de behuizing ontziet of w/e.
Bluetooth werkt bij mij ook prima, geen idee hoe het met A2DP zit.
Geen idee of je internet kunt sharen via bluetooth vanaf je PC, lijkt me ook redelijk onzinnig, als je in de buurt van de PC zit. ook niet iets wat ik zal proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

ok, thanx, ik ben blij dat het iig wel goed zit met de bouwkwaliteit!
dat bluetooth-sharen lijkt me vooral handig zodat er 2 mensen tegelijk kunnen internetten bij mij thuis. ik woon nogal klein(centrum) dus een beetje een krachtige(en strategisch geplaatste) bluetooth 2.0 stick moet het volgens mij kunnen coveren...iemand anders die er wel ervaring mee heeft? (dus het via bluetooth sharen van een pc-internet-verbinding met een S60-foon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die gps(van 6110) het zelfde als een echte gps van tom tom bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Sinds 1 maand ben ik bezig van nokia 6110 navigator. Echter ik heb het volgende probleem:
- wanneer ik 's avonds telefoon uit doe en de volgende dag weer opstart is de datum niet veranderd.
dit geld voor de dagen van: vrijdag naar zaterdag, zaterdag naar zondag. De andere dagen gaan wel goed.

- Ander nadeel, dure kaarten van Route 66

Zelf heb ik de software geupdate, en telefoon gereset in fabrieks instelling, echter probleem blijft.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:49:
Werkt die gps(van 6110) het zelfde als een echte gps van tom tom bijvoorbeeld?
Wat bedoel je daar mee?
Een 'echte' gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonvO schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:10:
Bij iemand bekend op tomtom inmiddels al uit is met een versie die interne GPS ondersteund?
ik heb nu een mio a701 met ingebouwde gps en tomtom draait zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

er is een nieuwe versie van google maps voor s60 v3 uit, die ook interne gps ondersteunt van de Nokia N95 . ik heb mijn 6110 nog niet binnen, maar ben wel heel benieuwd of het daarop ook werkt. heeft iemand het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:49:
[...]

Wat bedoel je daar mee?
Een 'echte' gps?
is hij bijvoorbeeld even goed als de TomTom GO 720 T of is hij slechter? van kwaliteit é

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ik heb niet zoveel ervaring met losse navigatiesystemen, wel met tomtom wat draait op PDA's.
Ik vind de 6110 zelf prima werken, en ik gebruik hem toch wel geregeld (+/- 20 uur per week). (Redelijk)snelle fixes, software werkt naar mijn mening ook goed (wel even wennen als je vanaf tomtom komt misschien). Ik vind het zelf wel een volwaardig alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie €450 voor die nokia 6110 teveel geld of is dat goed prijs/kwaliteit? want ik wooon in belgie kan geen abbo nemen zoals jullie

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:06
450 euro voor de 6110 navigator ? Neem 200 euro voor een Tom tom One, en 200 euro voor een Nokia 5300. Plak er 50 Euro bij voor het gemak van een all-in-one toestel. Voor mij is dat aanvaardbaar, voor anderen mischien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

francisp schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:21:
450 euro voor de 6110 navigator ? Neem 200 euro voor een Tom tom One, en 200 euro voor een Nokia 5300. Plak er 50 Euro bij voor het gemak van een all-in-one toestel. Voor mij is dat aanvaardbaar, voor anderen mischien niet.
de nokia 5300 is rommel die gaat snel kapot. vriend van mij heeft die 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puf schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:34:
er is een nieuwe versie van google maps voor s60 v3 uit, die ook interne gps ondersteunt van de Nokia N95 . ik heb mijn 6110 nog niet binnen, maar ben wel heel benieuwd of het daarop ook werkt. heeft iemand het al geprobeerd?
Ja de nieuwe google maps werkt perfect met de gps in de 6110. Je kunt de nieuwe versie hier downloaden: http://www.google.com/gmm/index.html

Let er wel op dat je een flink data abonnement (flat fee :)) hebt, rondrijden gaat flink data kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:05:
[...]

Ja de nieuwe google maps werkt perfect met de gps in de 6110. Je kunt de nieuwe versie hier downloaden: http://www.google.com/gmm/index.html

Let er wel op dat je een flink data abonnement (flat fee :)) hebt, rondrijden gaat flink data kosten.
ok, thnx man!
kan niet wachten tot ik m'n foon krijg...en tja...ik heb een combo met vodafone onbezorgd met een FUP van 50MB, dus ik hoor het wel van ze als ik er 3 maanden dik overheen ben gegaan...lijkt me wel heel cool om een beetje met satellietfoto's te navigeren...(nuttig is anders, maarja)

het begint tijd te worden voor een online gps multiplayer game, waarmee je tegen mensen uit je eigen stad kun spelen met je telefoon... dan is het ook niet meer zo erg om op koopavond met die Freundin te winkelen, als je nog een paar andere shoppers virtueel kunt killen of wat virtuele objecten kunt verzamelen o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor gratis kaarten van nokia voor de nokia navigator 6110 zie volgende link http://europe.nokia.com/A4509271
download map...sis bestand, installer in je telefoon en downloas map loader, en je kan heel de wereld op een 4 gb micro sd kaart meenemen... Gratis en van nokia zelf
heb het geinstalleerd, en werkt perfect, zelfs meer poi's dan standaard nokia navigator programma
veel succes
peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Ik begrijp dat dat een ander programma is dan het bijgeleverde Route 66 ??

Is het ook mogelijk in het nederlands te navigeren ? Het programma kan ik namelijk niet in het nederlands downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel, het programma is in het engels te downloaden, maar het past zich wonderwel aan naar het nederlands, enige bemerking, installeren, plaatsen zoeken, route berekenen, simuleren gaat perfect, echter wanneer je de navigatie wil starten dan vraagt hij registratie, en dat kost weer geld, dus sorry voor eerdergeplaatst topic, want het komt er op neer dat je hetzelfde krijgt als bijgelverd route66 die ik trouwens kwa vormgeving en gebruiksvriendelijkheid toch nog beter vind dan nokia maps.
peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer ondertussen toch nog route66 mobile 7 eens uit als ook Wayfinder en tomtom ...
ik laat nog wel weten wat ik er van vind
peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door een foutje heb ik de voorgeinstalleerde Benelux-kaart van mn 6110 Navigator verwijderd. Nu wil ik hem opnieuw installeren via de bijgeleverde cd-rom maar nu zegt ie dat ik geen licentie heb voor de kaart en ik €49,99 moet betalen als ik die licentie en kaart weer wil hebben! Weet iemand wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:50:
Door een foutje heb ik de voorgeinstalleerde Benelux-kaart van mn 6110 Navigator verwijderd. Nu wil ik hem opnieuw installeren via de bijgeleverde cd-rom maar nu zegt ie dat ik geen licentie heb voor de kaart en ik €49,99 moet betalen als ik die licentie en kaart weer wil hebben! Weet iemand wat nu te doen?
dat is naar, daarom maak ik altijd eerst een backup van de orginele kaart.
Als je de gegevens niet meer heb dasn houd het op of je moet een kennis hebben die ook een 6110
heeft dan een 1 op 1 kopie maken van zijn geheugenkaart, verborgen bestanden mee copyen.
dan kijken of die het doet, ja is mazzel nee is pech. suc6

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:42

guz

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 06:30:
wel, het programma is in het engels te downloaden, maar het past zich wonderwel aan naar het nederlands, enige bemerking, installeren, plaatsen zoeken, route berekenen, simuleren gaat perfect, echter wanneer je de navigatie wil starten dan vraagt hij registratie, en dat kost weer geld, dus sorry voor eerdergeplaatst topic,
toch handig hoor, voor als je in het buitenland bent en ff een straat wilt opzoeken... heb je de navigatie niet voor nodig en je hoeft geen kaart aan te schaffen voor route66

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe ik het operator logo kan verwijderen (= vervangen door 'blanco' logo) van het scherm. Ipv 'reclame' te maken voor het netwerk waar ik op aangesloten ben, prefereer ik eigenlijk een clean scherm, ttz zónder die naam.

Op m'n vorige GSM (Nokia 6230) lukte dat door te wappen de site: http://www.jhonny.org/wap/kuvat/blank.nol

Maar dit blijkt niet te werken met dit symbian toestel (slaat simpelweg logo op als afbeelding ipv aan te passen). Iemand een alternatief dat wel werkt?
Tx }:O

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasta87
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 23:26
Geen geluid op carkit.
Zojuist mijn 6110 gekocht maar twee dingen vind ik vreemd en werken niet bij mij;
Ik gebruik een pioneer deh-p55bt met bluetooth carkit ingebouwd.
Phonebook transfer, deze functie zit niet op de nokia, ik kan dus onmogelijk alle nummers naar mijn autoradio/carkit kopieren. Alleen met visitekaartje versturen werkt dit wel, alleen kan ik dan maar een nummer transfer per keer doorvoeren. Dat wil je niet met 150 adressen. Hoe doe ik dat?
Dit heb ik al gevonden, markeer eerst alle adressen en dan versturen via visitekaartje.

De gesprokken aanwijzingen van de sms en navigatie worden niet weergeven via de carkit.
Als de telefoon verbonden is met de carkit worden gesprekken wel weergegeven via de carkit maar de aanwijzingen van de navigatie niet. Erger nog, op de telefoon hoor je ze ook niet meer, dus geen gesproken aanwijzingen! Of ik moet hem disconnecten van de carkit maar dan kan je weer niet bellen, gebeld worden.

Doe ik iets verkeerd of hebben jullie dit ook?

[ Voor 4% gewijzigd door rasta87 op 27-10-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia 6110

mijn nokia geheugenkaart van 512mb is defect.
hoe krijg ik nu de beneluxkaart op mijn 2gb kaart zonder daarvoor te hoeven te betalen?
Mijn 512 mb geheugenkaart is niet te lezen, ook niet met n cardreader

suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
rasta87 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:55:
Geen geluid op carkit.
Zojuist mijn 6110 gekocht maar twee dingen vind ik vreemd en werken niet bij mij;
Ik gebruik een pioneer deh-p55bt met bluetooth carkit ingebouwd.
Phonebook transfer, deze functie zit niet op de nokia, ik kan dus onmogelijk alle nummers naar mijn autoradio/carkit kopieren. Alleen met visitekaartje versturen werkt dit wel, alleen kan ik dan maar een nummer transfer per keer doorvoeren. Dat wil je niet met 150 adressen. Hoe doe ik dat?
Dit heb ik al gevonden, markeer eerst alle adressen en dan versturen via visitekaartje.

De gesprokken aanwijzingen van de sms en navigatie worden niet weergeven via de carkit.
Als de telefoon verbonden is met de carkit worden gesprekken wel weergegeven via de carkit maar de aanwijzingen van de navigatie niet. Erger nog, op de telefoon hoor je ze ook niet meer, dus geen gesproken aanwijzingen! Of ik moet hem disconnecten van de carkit maar dan kan je weer niet bellen, gebeld worden.

Doe ik iets verkeerd of hebben jullie dit ook?
je doet niks verkeerd, ik heb het ook gehad met mijn bleutooth autoradio. bellen gaat wel maar navigeren niet. het ligt aan de nokia. De bleutooth van nokia wijkt af van de standaard. er staat meer over op het forum. op een nokia carkit werk het wel goed. ( maar daar heb jij niks aan) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasta87
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 23:26
okee, en hoe heb jij het opgelost? rij je nu rond zonder navigatie stem?
waar op het forum heb je hier meer over gelezen? Wel kwam ik reacties tegen van mensen die dit probleem ook hebben maar geen oplossing.

Ik denk dat ik mijn autoradio ga inruilen voor een met streaming audio, dus de 65BT van pioneer i.p.v. de 55BT die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
rasta87 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:56:
okee, en hoe heb jij het opgelost? rij je nu rond zonder navigatie stem?
waar op het forum heb je hier meer over gelezen? Wel kwam ik reacties tegen van mensen die dit probleem ook hebben maar geen oplossing.

Ik denk dat ik mijn autoradio ga inruilen voor een met streaming audio, dus de 65BT van pioneer i.p.v. de 55BT die ik nu heb.
ik heb een nokia carkit gekocht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik ben een echte navigatie-leek en wat mobieltjes betreft ben ik niet echt heel veel beter maar heb wel interesse in deze Nokia vooral vanwege de navigatie, dus een paar vraagjes.

Kaarten van andere landen kan je toch wel via de pc downloaden he? anders wordt alleen het downloaden al een duur geintje
Omdat ik regelmatig naar Amerika moet zal een route planner daar ook wel handig voor me zijn, is er een kaart van de V.S.(desnoods in delen) te downloaden voor de 6110?

Walker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:39:
Hallo

Ik ben een echte navigatie-leek en wat mobieltjes betreft ben ik niet echt heel veel beter maar heb wel interesse in deze Nokia vooral vanwege de navigatie, dus een paar vraagjes.

Kaarten van andere landen kan je toch wel via de pc downloaden he? anders wordt alleen het downloaden al een duur geintje
Omdat ik regelmatig naar Amerika moet zal een route planner daar ook wel handig voor me zijn, is er een kaart van de V.S.(desnoods in delen) te downloaden voor de 6110?

Walker.
Je kan het wel via de pc eropzetten, software zit erbij maar je moet de lincentie kopen en dat kost € 50,- per land, je kan ook de N95 versie van route66 op je 6110 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Dit lijkt me wel een mooie telefoon. Alleen zou ik graag een goede agenda, contact personen functie willen. Waar ruime informatie in kan en goed te syncen is met Outlook.

Ook zou ik hem willen syncen via gprs met Exchange. Heeft iemand dit al geprobeerd? Bijboorbeeld met mail for exchange? http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Of met http://www.emoze.com/en/what.is.emoze.html

Zou iemand dit kunnen proberen?

[ Voor 11% gewijzigd door Kitser op 05-11-2007 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kaarten versie wordt er standaard meegeleverd? 2.12 of 2.15?

BvD

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het wel via de pc eropzetten, software zit erbij maar je moet de lincentie kopen en dat kost € 50,- per land, je kan ook de N95 versie van route66 op je 6110 zetten.
Okay dan heb ik een ander stuk ergens anders verkeerd begrepen. Daar werd verteld dat het nogal duur kan zijn om een kaart te moeten downloaden. Maar de kaarten staan dus op de CD.
Maar een kaart van de US staat er niet op? of is niet te downloaden? Zal jammer zijn maar geen reden om deze telefoon niet aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
De kaart die standaard meegeleverd is op de 6110 is volgens mij alleen de Nederlandse.
Voor overige kaarten zul je bij moeten betalen.
Als je vaak in de US reist is €50,- natuurlijk te overzien, ga er maar niet vanuit dat je de kaarten gratis kunt downloaden, ik heb ze iig nog niet zien langskomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
Eddos schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:08:
De kaart die standaard meegeleverd is op de 6110 is volgens mij alleen de Nederlandse.
Voor overige kaarten zul je bij moeten betalen.
Als je vaak in de US reist is €50,- natuurlijk te overzien, ga er maar niet vanuit dat je de kaarten gratis kunt downloaden, ik heb ze iig nog niet zien langskomen..
Probeer hier eens, ze zijn niet voor de normale R66, dat heb ik al geprobeerd, verkeerde extentie en renamen helpt niet.
Volgens mij zijn ze dus voor de Nokia versie!

https://secure.66.com/store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Zie ik ook prijzen bij staan :).
Ik kan ze wel downloaden zag ik, maar iemand anders in dit topic heeft al gezegd dat hij na downloaden wel een licentie sleutel dient in te voeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:08:
...
Op mijn toestel (in NL gekocht) is de kaart van de BeNeLux meegeleverd. Dus Belgie en Luxemburg krijg je er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik wil deze ook gaan nemen bij mijn Orange 50 abonnement. Maar klopt het nou dat je bij Belcompany wel een auto lader en een houder erbij krijgt? En bij de Orange Shop niet? Of ligt dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
KiTsEr schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:44:
Ik wil deze ook gaan nemen bij mijn Orange 50 abonnement. Maar klopt het nou dat je bij Belcompany wel een auto lader en een houder erbij krijgt? En bij de Orange Shop niet? Of ligt dit anders?
Bij de Belcompany krijg je er inderdaad een Nokia houder en een autolader bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Volgens mij zijn er twee versies in omloop. Waarvan 1 een 'Full pack' incl autolader en houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:06:
[...]

Als je de gegevens niet meer heb dasn houd het op of je moet een kennis hebben die ook een 6110
heeft dan een 1 op 1 kopie maken van zijn geheugenkaart, verborgen bestanden mee copyen.
Megapaul,

mijn originele sd kaart is defect, heb jij de bestanden voor mij voor route 66, zodat ik deze kan overzetten naar een andere kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik fout doe? Ik wil 2 excel-bestandjes overzetten naar mijn navigator. Daar komen ze keurig op terecht, echter zonder inhoud. Ik heb het geprobeerd met bestandsbeheer via pc suite en via gegevensoverdracht te kopieeren naar geheugenkaart in map documenten. Met hetzelfde resultaat! Blijkbaar doe ik iets fout, maar wat? Wie weet het?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:53:
Weet iemand wat ik fout doe? Ik wil 2 excel-bestandjes overzetten naar mijn navigator. Daar komen ze keurig op terecht, echter zonder inhoud. Ik heb het geprobeerd met bestandsbeheer via pc suite en via gegevensoverdracht te kopieeren naar geheugenkaart in map documenten. Met hetzelfde resultaat! Blijkbaar doe ik iets fout, maar wat? Wie weet het?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb het zelf al opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Megapaul schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:06:
[...]
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:49:
Megapaul,

mijn originele sd kaart is defect, heb jij de bestanden voor mij voor route 66, zodat ik deze kan overzetten naar een andere kaart.
Je heb ook garantie op je geheugenkaart ga hiermee terug naar de winkel of naar een nokia servicepoint suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Ik overweeg de aanschaf van de 6110 Navigator

Een paar vraagjes:
1) Ik ben geinteresseerd in de Sports Tracker software. Niet om fanatiek te gaan trainen (hoewel dat geen kwaad zou kunnen, :) ), maar om te koppelen aan foto's die ik maak door middel van Gpicsync (zie http://code.google.com/p/gpicsync/wiki/GettingStarted).
Is het mogelijk om te navigeren en tegelijktijd Sports Tracker te gebruiken?

2) Verder vraag ik me af of het loggen met Sports Tracker ook erg veel van de accu vraagt. Ik begrijp dat navigeren in ieder geval er voor zorgt dat je na een paar uur opnieuw aan de lading moet.
Hoe is dat als je alleen maar logt (en dus niet navigeert)?

3) Over lading gesproken: Hoe zit het met laders voor diverse toestellen. Mijn vrouw heeft een Nokia 7390 met een lader AC-3 en de 6110 Nav. heeft een AC-4.
Kijk ik op de site van Nokia bij Accessoires/laders, dan komt de 7390 niet voor in de lijst met telefoons die compatibel is met AC-3 of AC-4, maar wel met AC-5.
De 6110 Nav. komt bij alle drie niet voor in de lijst met compatibele telefoons. Weet iemand of de 7390 en 6110 Nav. gebruik kunnen maken van de zelfde lader. (Ze hebben kennelijk wel de zelfde accu)
Het zou weer iets schelen in de brij van laders, snoeren, etc. in huis ;-)
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Gr,

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:58:
1) Ik ben geinteresseerd in de Sports Tracker software. Niet om fanatiek te gaan trainen (hoewel dat geen kwaad zou kunnen, :) ), maar om te koppelen aan foto's die ik maak door middel van Gpicsync (zie http://code.google.com/p/gpicsync/wiki/GettingStarted).
Is het mogelijk om te navigeren en tegelijktijd Sports Tracker te gebruiken?
Ik wandel geregeld met mijn vriendin, en zet daar ook de sports tracker bij aan. Ik kan dan ook de ingebouwde navigator opstarten tijdens het tracken, en dat gaat prima.
2) Verder vraag ik me af of het loggen met Sports Tracker ook erg veel van de accu vraagt. Ik begrijp dat navigeren in ieder geval er voor zorgt dat je na een paar uur opnieuw aan de lading moet.
Hoe is dat als je alleen maar logt (en dus niet navigeert)?
Je hebt natuurlijk het gebruik van de GPS. De accu gaat redelijk snel, maar wel minder als tijdens het gewone navigeren, omdat je je scherm ook niet constant aan hebt staan (of gesproken aanwijzingen). Ik denk dat je gauw tegen een 8-10 uur met de ST kunt loggen, maar dat is een grove schatting.
3) Over lading gesproken: Hoe zit het met laders voor diverse toestellen. Mijn vrouw heeft een Nokia 7390 met een lader AC-3 en de 6110 Nav. heeft een AC-4.
Kijk ik op de site van Nokia bij Accessoires/laders, dan komt de 7390 niet voor in de lijst met telefoons die compatibel is met AC-3 of AC-4, maar wel met AC-5.
De 6110 Nav. komt bij alle drie niet voor in de lijst met compatibele telefoons. Weet iemand of de 7390 en 6110 Nav. gebruik kunnen maken van de zelfde lader. (Ze hebben kennelijk wel de zelfde accu)
Het zou weer iets schelen in de brij van laders, snoeren, etc. in huis ;-)
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Als de 7390 dezelfde aansluiting heeft als de 6110 kun je hem gewoon gebruiken. Tenminste, een klasgenoot van mij heeft de E50, en die kan ook gewoon mijn lader(s) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emoze werkt prima om Gmail te pushen.

Verwijderd

ik stelde hierboven een vraagje omtrent het verwijderen van het standaard Operator Logo.

Echt niemand die een oplossing kan bieden?

:|

§jofaa§j
}:O

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:59:
ik stelde hierboven een vraagje omtrent het verwijderen van het standaard Operator Logo.

Echt niemand die een oplossing kan bieden?

:|

§jofaa§j
}:O
Je zou hier eens kunnen zoeken..

*weg* deze site staan we niet meer toe

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 17-12-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!
Ik heb net een 6110 gekocht, maar er staat alleen maar een
wereldkaart op en geen Benelux ?!?!
Hoe krijg ik gewoon mijn Benelux erop ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er al uit, moest van de DVD de kaart op de 6110 zetten.
Nou nog een vraagje dan.
Als ik mijn toestel openschuif, dan zie ik natuurlijk het toetsenbord.
Dit toetsenbord zit zegmaar in het bodemgedeelte.
Alleen aan de linkerzijde zit het er heel netjes in, maar aan de rechterzijde
komt het gewoon een stukje er bovenuit, bovendien kan ik het indrukken
en dan veert het echt op en neer.
Hebben meer mensen dit ???

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:52:
Ben er al uit, moest van de DVD de kaart op de 6110 zetten.
Nou nog een vraagje dan.

cor
ook ik heb last van het feit dat de onderkant van het toetsnboard "omhoog" komt
moet van de week ff naar een nokia service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:52:
Daar heb ik tot nogtoe geen last van. (circa 2 maanden in gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er al achter (toetsenbord omhoog), aan de achterzijde zitten 2 schroefjes
die zaten wat los. Even aandraaien en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:15:
Ben er al achter (toetsenbord omhoog), aan de achterzijde zitten 2 schroefjes
die zaten wat los. Even aandraaien en klaar.
Zou je me kunnen vertellen / laten zien hoe je dat precies gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul, batterij cover eraf halen, dan zie je 2 schroefjes zitten aan de zijkant onderaan.
Die moet je met een speciale schroevendraaier even aandraaien (torx).

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:50:
Megapaul, batterij cover eraf halen, dan zie je 2 schroefjes zitten aan de zijkant onderaan.
Die moet je met een speciale schroevendraaier even aandraaien (torx).

cor
Stome vraag ik neem aan dat je de 2 schroefjes bedoelt die net onder de batterij zit als je naar de achterkant kijkt. Ik zie geen schroefjes aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb de 6110 navigator ook sinds hij beschikbaar was, ben er heel tevreden mee :)
Ik had nog enkele vragen:

* Heb je een special mount nodig voor die CR-48 carholder?

* Spelen jullie games op de 6110? En vanwaar halen jullie die dan?
Ik probeerde onlangs via vodaphone live! wat te kopen, maar na de download was er niets terug te vinden, data is wel binnengekomen, maar staat niet bij de toepassingen zoals in andere gevallen wel was.

* Hoe zit het met die synchronisatiesleutel bij het opstarten van de navigatie? Ik had gehoopt die melding niet meer te krijgen na een software update, maar het is er nog steeds.

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul, dat klopt !

Verwijderd

Weet iemand hoe ik voor de navigatortoets (nokia navigator) een ander programma kan toekennen?

• Megapaul
Ben naar een NSP geweest vanwege het probeem van het toestsenbord aan de onderkant omhoog komt. En dat de slide niet helamaal recht was, het onderdeel moest besteld worden nog ff een paar weken wachten.....

MilJano, voor zover ik weet kan je de navigator toest niet aan een ander programma toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:44:

* Hoe zit het met die synchronisatiesleutel bij het opstarten van de navigatie? Ik had gehoopt die melding niet meer te krijgen na een software update, maar het is er nog steeds.

Alvast bedankt voor jullie reacties :)
Synchronisatiesleutel?Ik heb dat ding niet eens in hoeven te voeren. Probeer eens een reinstall van de navigatie software anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het menu op je scherm kan veranderen?
De achtergrond kan je niet goed zien door de adressen bluetooth etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:24:
Weet iemand hoe je het menu op je scherm kan veranderen?
De achtergrond kan je niet goed zien door de adressen bluetooth etc.
dude...daarom heet het ook een achtergrond...ik heb toch liever mijn meestgebruikte functies onder handbereik dan dat ik een wallpaper goed kan zien...maar ieder zijn ding.
Het menu aanpassen aan je persoonlijke voorkeur doe je met settings>phone settings>general>personalisation>standby mode>active standby apps, en helemaal weghalen doe je door in het menu "standby mode" (1 stapje terug dus) de active standby op "off" te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik heb deze telefoon vanochtend gehaald. Maar als ik iemand bel of ik wordt gebeld, dan lijkt het voor degene aan de andere kant van de lijn ik heel erg in de wind sta. Hij hoort het dan erg ruisen en kraken. Het gebeurt niet altijd.
Ik ben inmiddels terug geweest en heb een andere gekregen. Precies hetzelfde probleem.
Ben weer terug geweest en heb een nieuwe sim kaart gekregen. Dit geprobeerd en weer hetzelfde probleem.

Heeft iemand anders dit ook?

Ik heb hem in de Orange shop gekocht. Alle filialen hebben vandaag nieuwe 6110's binnen gekregen. De eerste kwam uit Leischendam en de 2e uit Rotterdam. Zouden ze een slechte serie hebben of is dit 6110 eigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Lijkt me dan een probleem van die specifieke levering. Ik bel nu toch al 2 á 3 maanden met mijn 6110, en heb nog nooit iemand horen klagen.
Heb je geprobeerd wat hij doet met een (bluetooth) headset?
Ben benieuwd waar het probleem zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
M'n 3e 6110 lijkt het nu goed te doen. Hopen dat dat zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
KiTsEr schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:01:
Ik heb deze telefoon vanochtend gehaald. Maar als ik iemand bel of ik wordt gebeld, dan lijkt het voor degene aan de andere kant van de lijn ik heel erg in de wind sta. Hij hoort het dan erg ruisen en kraken. Het gebeurt niet altijd.
Ik ben inmiddels terug geweest en heb een andere gekregen. Precies hetzelfde probleem.
Ben weer terug geweest en heb een nieuwe sim kaart gekregen. Dit geprobeerd en weer hetzelfde probleem.

Heeft iemand anders dit ook?

Ik heb hem in de Orange shop gekocht. Alle filialen hebben vandaag nieuwe 6110's binnen gekregen. De eerste kwam uit Leischendam en de 2e uit Rotterdam. Zouden ze een slechte serie hebben of is dit 6110 eigen?
Wat is jouw software versie dan? En nog een vraagje: Welke benelux versie heb jij? De mijne komt ook uit een orange shop (iets meer dan een maand terug) Maar heeft helemaal nergens last van.

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 25-11-2007 21:07 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot op heden een tevreden gebruiker van de 6110, maar zit toch met een vraag. Ik draai Vista Ultimate x64 en wil bluetooth gebruiken. Ik heb inmiddels al 4 verschillende BT-sticks getest, maar geen enkele wil samenwerken met Nokia PC Suite. Wat ik ook probeer, PC Suite blijft met de melding "Kan telefoon niet verifiëren" komen. Op de site wordt aangegeven dat er maar 1 BT stack wordt ondersteund: Microsoft Windows Bluetooth. Er is echter (web)shop die mij kan vertellen welke stick ik moet hebben.

Wie draait Vista x64, Nokia PC Suite en maakt verbinding via bluetooth? En welke stick gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puf schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:38:
[...]

dude...daarom heet het ook een achtergrond...ik heb toch liever mijn meestgebruikte functies onder handbereik dan dat ik een wallpaper goed kan zien...maar ieder zijn ding.
Het menu aanpassen aan je persoonlijke voorkeur doe je met settings>phone settings>general>personalisation>standby mode>active standby apps, en helemaal weghalen doe je door in het menu "standby mode" (1 stapje terug dus) de active standby op "off" te zetten
Dank je wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:24:
Ik ben tot op heden een tevreden gebruiker van de 6110, maar zit toch met een vraag. Ik draai Vista Ultimate x64 en wil bluetooth gebruiken. Ik heb inmiddels al 4 verschillende BT-sticks getest, maar geen enkele wil samenwerken met Nokia PC Suite. Wat ik ook probeer, PC Suite blijft met de melding "Kan telefoon niet verifiëren" komen. Op de site wordt aangegeven dat er maar 1 BT stack wordt ondersteund: Microsoft Windows Bluetooth. Er is echter (web)shop die mij kan vertellen welke stick ik moet hebben.

Wie draait Vista x64, Nokia PC Suite en maakt verbinding via bluetooth? En welke stick gebruik je?
Ben inmiddels een stap verder gekomen. Heb een Microsoft Laser Muis 8000 aangeschaft en heb nu PC Suite werkend, maar wel met een belangrijke beperking: Als stand-alone Administrator werkt het wel, maar zodra ik inlog op m'n 2003-domein krijg ik hetzelfde probleem.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Wie weet hoe je route 66 opnieuw installerd en activeerd want nokia stuurt mij na route 66 en andersom, dus dit schiet niet op.

we hebben thuis 3 stuks 6110 maar de software van de 1 kan niet op de ander, of we doen het niet goed.

Wie weet raad?????? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:10:
hoi

Wie weet hoe je route 66 opnieuw installerd en activeerd want nokia stuurt mij na route 66 en andersom, dus dit schiet niet op.

we hebben thuis 3 stuks 6110 maar de software van de 1 kan niet op de ander, of we doen het niet goed.

Wie weet raad?????? 8)7
Route66 is niet zomaar opnieuw te installeren. Wat is er mis gegaan? Als je kaartje defect is, kun je garantie claimen. Misschien een idee om ff contact te zoeken met een Nokia Service Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:12:
[...]

Route66 is niet zomaar opnieuw te installeren. Wat is er mis gegaan? Als je kaartje defect is, kun je garantie claimen. Misschien een idee om ff contact te zoeken met een Nokia Service Point?
bij nokia doen ze erg moeilijk en daar waren ze bij route 66 erg boos over.
Want het is een nokia navigator en geen route66 novigator en dus moeten ze je helpen.

Maar allemaal gezeur en ik heb route 66 opnieuw gekocht en erop gezet en nu werkt alles perfect,maar nokia service?????????? dat woord kennen ze niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US staat ook op de meegeleverde dvd...

Is er al iemand met een oplossing voor die 55BT problematiek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:18:
[...]

Synchronisatiesleutel?Ik heb dat ding niet eens in hoeven te voeren. Probeer eens een reinstall van de navigatie software anders?
Mercie voor je hulp, daar ben ik nu eens echt niets verder mee gekomen.
Als je nu ook nog een zou weten hoe je zo iets opnieuw kan installeren, kom dan nog maar eens terug ;o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens het navigatie programma van Garmin Mobile XT Europe gebruikt icm met de 6110?

Zo ja, werkt deze met de interne GPS en is deze beter/slechter dan R66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of de navigatiesoftware van IGO ook werkt op de 6110??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:34:
[...]

Mercie voor je hulp, daar ben ik nu eens echt niets verder mee gekomen.
Als je nu ook nog een zou weten hoe je zo iets opnieuw kan installeren, kom dan nog maar eens terug ;o)
Dacht je van de cd die je bij je telefoon kreeg?

Overigens heb ik ook nog een vraagje:
Als ik nu een oproep binnenkrijg op mijn 6110 leest hij de naam van de beller voor over de speaker.
Weet iemand waar ik dat precies uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:07:
Heeft iemand al eens het navigatie programma van Garmin Mobile XT Europe gebruikt icm met de 6110?

zelf proberen? http://www8.garmin.com/so...XTforSymbianS60_41020.exe
verdere instructies in italiaans word doc op het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:07:

Ditt programma werkt prima op me 6110 met een tweak werkt deze met de interne GPS :)
De vormgeving is wel mooier van Garmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Eddos schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:47:
[...]

Dacht je van de cd die je bij je telefoon kreeg?

Overigens heb ik ook nog een vraagje:
Als ik nu een oproep binnenkrijg op mijn 6110 leest hij de naam van de beller voor over de speaker.
Weet iemand waar ik dat precies uitzet?
Je gaat nar menu, instellingen, algemeen, persoonlijk, tonen en in de 3e kolom van dat menu
kan je de naam beller uitspreken aan of uit zetten (riekt een klein beetje naar rtf.. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:33:
[...]

Ditt programma werkt prima op me 6110 met een tweak werkt deze met de interne GPS :)
De vormgeving is wel mooier van Garmin
Ik heb wel last van schokkende beelden tijdens het navigeren, dit heb ik niet bij rout66 of tomtom
heb jij dit ook niet megapaul ?
Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/5223/screenshot0003sd1.th.jpg
het zou aan de lagere processorsnelheid(192mhz) liggen ban de nokia 6110 tov de N95 die aan 369 mhz zou draaien
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste