Mocht je een sms of gemiste oproep krijgen ,dan wordt de grijze balk (die wordtVerwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:18:
Zoals hierboven al vermeld, heb ik een paar dagen terug mijn 6110 opgehaald. Erg fijn toestel, ben er tot op heden super tevreden over!! Ik moet alleen nog effe wennen aan de dikte van het toestel (vorige was nl een E50, en die is qua gevoel toch behoorlijk dunner..).
Maar wat me tot nu toe niet nog niet gelukt is, is de "screensaver" continue de tijd en datum weer te laten geven (de grijze horizontale balk) als de telefoon op spaarstand springt. De balk blijft kort zichtbaar, maar dan springt het scherm helemaal op zwart! Je kunt dus ook niet snel zien of je een sms of een gemiste oproep hebt. De Nokia E50 heeft dit ook (en ik vond dat heeel erg handig), maar daar bleef de screensaver continue in beeld.
Ik weet dat door een druk op een willekeurige toets je ook kunt zien of er een sms of gemiste oproep is, maar ik wil graag die balk in beeld (ik vind het zwarte scherm nl ook geen gezicht, het is niet te zien of het toestel aan of uit staat).
Heeft iemand hier een oplossing voor, of weet iemand hier meer van (heb op de site hier nl nog niets over kunnen vinden)??
Thanks!!
dan namelijk blauw) zichtbaar, althans dat doet die bij mij wel.?
Laat iemand je een keertje sms`en of bellen zonder dat je hem oppakt,
dan weet je het zeker.?