Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:18:
Zoals hierboven al vermeld, heb ik een paar dagen terug mijn 6110 opgehaald. Erg fijn toestel, ben er tot op heden super tevreden over!! Ik moet alleen nog effe wennen aan de dikte van het toestel (vorige was nl een E50, en die is qua gevoel toch behoorlijk dunner..).

Maar wat me tot nu toe niet nog niet gelukt is, is de "screensaver" continue de tijd en datum weer te laten geven (de grijze horizontale balk) als de telefoon op spaarstand springt. De balk blijft kort zichtbaar, maar dan springt het scherm helemaal op zwart! Je kunt dus ook niet snel zien of je een sms of een gemiste oproep hebt. De Nokia E50 heeft dit ook (en ik vond dat heeel erg handig), maar daar bleef de screensaver continue in beeld.

Ik weet dat door een druk op een willekeurige toets je ook kunt zien of er een sms of gemiste oproep is, maar ik wil graag die balk in beeld (ik vind het zwarte scherm nl ook geen gezicht, het is niet te zien of het toestel aan of uit staat).

Heeft iemand hier een oplossing voor, of weet iemand hier meer van (heb op de site hier nl nog niets over kunnen vinden)??

Thanks!!
Mocht je een sms of gemiste oproep krijgen ,dan wordt de grijze balk (die wordt
dan namelijk blauw) zichtbaar, althans dat doet die bij mij wel.?
Laat iemand je een keertje sms`en of bellen zonder dat je hem oppakt,
dan weet je het zeker.? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

Mocht je een sms of gemiste oproep krijgen ,dan wordt de grijze balk (die wordt
dan namelijk blauw) zichtbaar, althans dat doet die bij mij wel.?
Laat iemand je een keertje sms`en of bellen zonder dat je hem oppakt,
dan weet je het zeker.? :*)
Dat had ik dus al geprobeerd (zowel sms als gemiste oproep), maar dan nog blijft die balk maar even in beeld staan. :(
Hij wordt bij mij dan ook niet blauw (terwijl het voorbeeld dat wel doet)

En ik kan nergens vinden dat het instelbaar is. Heb jij dit ergens in kunnen stellen of gaat dit gewoon automatisch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Er is een nieuwe firmware uit: 3.58

- HSDPA improved
- Calculating routes improved

Dat zijn eigenlijk de enigste belangrijke wijzigingen....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, volgens de software update is 3.51 de meest recente ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:15:
[...]

Dat had ik dus al geprobeerd (zowel sms als gemiste oproep), maar dan nog blijft die balk maar even in beeld staan. :(
Hij wordt bij mij dan ook niet blauw (terwijl het voorbeeld dat wel doet)

En ik kan nergens vinden dat het instelbaar is. Heb jij dit ergens in kunnen stellen of gaat dit gewoon automatisch??
Nee, heb wel ff gekeken maar kan het zo ook niet vinden,
volgens mij doet die dit automatisch.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 10:23

guz

Ginz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:09:

- HSDPA improved

ik heb geprobeerd via de telefoon en via nokia updater, maar beidde weten van niks...

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Cruzer schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:54:
Weet iemand of deze DVD werkt als je deze los koopt als Rout 66 GPS Software:

http://www.66.com/route66...&sec=9&ssec=1&prodid=1827

Deze kost maar 119 euro en dan heb je heel West-Europa inclusief gratis POI.

Traffic Info zit er ook gratis is maar voor up-to-date info moet je deze wel d/l via je 6110.

Ik zie bij het lijstje GSM's geen 6110 staan... ze hebben het hier meer over een losse bluetooth gsm-module. Maar vroeg me toch af of het zou werken op de 6110 via de geintegreerde GPS.
Ik kreeg een mailtje terug van Route66 en ze gaven aan dat deze Software alleen werkt via een externe GPS ontvanger en niet via de Interne GPS ontvanger. De versie die standaard op de Nokia 6110 wordt bijgeleverd is speciaal geschreven voor de Nokia 6110 icm met de INTERNE ontvanger. Ik ben ook bang dat TOMTOM ook niet zal werken via de interne GPS ontvanger.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruzer schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:30:
[...]

Ik kreeg een mailtje terug van Route66 en ze gaven aan dat deze Software alleen werkt via een externe GPS ontvanger en niet via de Interne GPS ontvanger. De versie die standaard op de Nokia 6110 wordt bijgeleverd is speciaal geschreven voor de Nokia 6110 icm met de INTERNE ontvanger. Ik ben ook bang dat TOMTOM ook niet zal werken via de interne GPS ontvanger.
Zou TomTom in de nabije toekomst toch niet software gaan maken die wel met interne Gps ontvangers samen zou gaan ,er komen steeds meer smartphones met interne Gps ontvangers.

Is voor hun en ons toch ook interessant ?
Of heb ik het mis 8)7

Als ze tt versie hebben die ook op de 6110 navigator werkt dan ga ik meteen eentje kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2022
Vraag:

Route 66 werkt natuurlijk voor in de bolide maar...
werkt hij ook op de fiets of als je aan het wandelen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat werkt ook ,moet je wel instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

ton1234 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:50:
Route 66 werkt natuurlijk voor in de bolide maar...
werkt hij ook op de fiets of als je aan het wandelen bent?
tuurlijk.... daar is hij denk ik ook mede voor ontwikkeld.
ik ontdek allemaal nieuwe routes dwars door amsterdam... even op voetganger instellen en gaan... weergave is dan ook anders.

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Bedankt, :(

ik heb nu helemaal geen excuus meer om de 6110 niet te kopen. jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:54
Misschien lichtelijk offtopic, maar ik ben toch benieuwd of jullie de 6110 i.c.m een abbonement hebben genomen, en zoja welke?
Zit momenteel in mijn hoofd met een vodafone basis €22,50 met mobiel internet en voordeel sms voor €30,45 per maand en eenmalig €24,99,-, maar vraag me af of het mobiel internet wel zoveel voordelen bied..
Het nadeel bij Vodafone is ook dat ik het volledige pakket niet kan bestellen, i.c.m met zwanehals, houder en autolader zoals bij (andere) internetaanbieders (2call.nl bijv.) en hij is alleen beschikbaar in het zwart daar..
Lastig, keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje, maar ik ben er nog niet over uit. :?

Ik twijfel tussen de 6110 Navigator of de E65 / 6120 Classic / HTC S710 (bij deze drie laatste zou ik apart een Bluetooth GPS ontvanger kopen). Omdat ik een mobiel van de zaak heb, wil ik een los toestel kopen. Ik heb nog geen ervaring met navigatie.

De 6110 Navigator kost ongeveer EUR 400 los, maar heeft ingebouwde GPS waarbij een beperkte versie van Route 66 wordt geleverd. De 6120 is kleiner en biedt vrijwel hetzelfde als de 6110 (los van de navigatie). De 6120 is vanaf ongeveer EUR 240 te koop, oftewel EUR 160 minder. Maar voor EUR 120 heb je Route 66 Benelux + GPS ontvanger. Maakt dit de 6120 niet interessanter?

De E65 is weer te vergelijken met de 6120, maar heeft WLAN en een strakker ontwerp. De E65 is vanaf EUR 350 te koop. Maar, ik lees op allerlei fora dat er veel problemen zijn met de coating van de cover, met de verlichting van het toetsenbord en de kwaliteit van de slider. Ik denk dat dat hem niet wordt.

De HTC S710 vindt ik een mooit toestel en is voor EUR 360 te krijgen. Het heeft WLAN en een aardig QWERTY-toetsenbord, maar draait op Windows Mobile 6 en heeft geen UMTS. Zou Windows Mobile nu stabieler zijn? Is S60 werkelijk beter?

Overigens wil ik een smartphone vanwege de PIM-functionaliteit en ik zou ook graag navigatiesoftware willen installeren. Anders had ik al een 6300 of k810i gekocht (ik heb nu een k700i).

Wie heeft er advies? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met MMS op mijn Nokia 6110.
De foto's die ik ontvang komen zwart/wit binnen met heel weinig bites.
De verzonden foto's komen bij iemand anders goed (in kleur) binnen.
Heb contact gehad met Orange, deze konden niets voor mij doen (MMSstaat aan)
De MMS instellingen staan goed in mijn telefoon.
Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

jij moet zelf afwegen wat je belangrijker vind... bepaalde functies versus formaat e.d.

ik kan wel zeggen dat ik heel veel mensen in mijn omgeving ook heel graag een 6110 willen hebben of gaan aanschaffen nadat ik ze het e.e.a. heb laten zien.

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:19:
Ik heb problemen met MMS op mijn Nokia 6110.
De foto's die ik ontvang komen zwart/wit binnen met heel weinig bites.
De verzonden foto's komen bij iemand anders goed (in kleur) binnen.
Heb contact gehad met Orange, deze konden niets voor mij doen (MMSstaat aan)
De MMS instellingen staan goed in mijn telefoon.
Heeft iemand een oplossing?
Ik heb precies het zelfde probleem.
Ben heel benieuwd naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik een stereo bluetooth headset kan gebruiken met 6110? Ik zie nergens het a2dp profiel terug komen in de specs!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:42:
Weet iemand of ik een stereo bluetooth headset kan gebruiken met 6110? Ik zie nergens het a2dp profiel terug komen in de specs!

Alvast bedankt!
Die vraag is eerder gesteld, namelijk door mij :)
robertwebbe in "Het Nokia 6110 Navigator topic"

Daarbij ben ik benieuwd hoe de GPS-ontvangst is in nieuwere auto's, met de warmtewerende (voor)ruiten. Is de ontvanger sterk genoeg?

[ Voor 14% gewijzigd door Eddos op 06-08-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:45:
Ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje, maar ik ben er nog niet over uit. :?

Ik twijfel tussen de 6110 Navigator of de E65 / 6120 Classic / HTC S710 (bij deze drie laatste zou ik apart een Bluetooth GPS ontvanger kopen). Omdat ik een mobiel van de zaak heb, wil ik een los toestel kopen. Ik heb nog geen ervaring met navigatie.

De 6110 Navigator kost ongeveer EUR 400 los, maar heeft ingebouwde GPS waarbij een beperkte versie van Route 66 wordt geleverd. De 6120 is kleiner en biedt vrijwel hetzelfde als de 6110 (los van de navigatie). De 6120 is vanaf ongeveer EUR 240 te koop, oftewel EUR 160 minder. Maar voor EUR 120 heb je Route 66 Benelux + GPS ontvanger. Maakt dit de 6120 niet interessanter?

De E65 is weer te vergelijken met de 6120, maar heeft WLAN en een strakker ontwerp. De E65 is vanaf EUR 350 te koop. Maar, ik lees op allerlei fora dat er veel problemen zijn met de coating van de cover, met de verlichting van het toetsenbord en de kwaliteit van de slider. Ik denk dat dat hem niet wordt.

De HTC S710 vindt ik een mooit toestel en is voor EUR 360 te krijgen. Het heeft WLAN en een aardig QWERTY-toetsenbord, maar draait op Windows Mobile 6 en heeft geen UMTS. Zou Windows Mobile nu stabieler zijn? Is S60 werkelijk beter?

Overigens wil ik een smartphone vanwege de PIM-functionaliteit en ik zou ook graag navigatiesoftware willen installeren. Anders had ik al een 6300 of k810i gekocht (ik heb nu een k700i).

Wie heeft er advies? _/-\o_
Alle + en - ik kies voor de 6110 voor de navigatie en zijn ingebouwde anthenne.
Je kies dus duidelijk voor de 6110 en zijn NAVI alle andere zaken komen voor mij op n 2e plan.
N losse anthenne heeft ook weer n accu moet dus ook voeding krijgen. = los / lastig en niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ton1234 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:02:
[...]

Alle + en - ik kies voor de 6110 voor de navigatie en zijn ingebouwde anthenne.
Je kies dus duidelijk voor de 6110 en zijn NAVI alle andere zaken komen voor mij op n 2e plan.
N losse anthenne heeft ook weer n accu moet dus ook voeding krijgen. = los / lastig en niet makkelijk.
Sorry, heb er waarschijnlijk overheen gelezen! Ik weet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42

robertwebbe

Robert Webbe

Eddos schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:13:
[...]
Die vraag is eerder gesteld, namelijk door mij :)

Daarbij ben ik benieuwd hoe de GPS-ontvangst is in nieuwere auto's, met de warmtewerende (voor)ruiten. Is de ontvanger sterk genoeg?
En ook die had ik al beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ah, daar heb ik destijds overheen gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:09:

- HSDPA improved

Kun je wat meer vertellen over de eventuele update? Ben hem nog nergens tegengekomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, ik kan je eigenlijk niet veel meer vertellen...

Wanneer hij beschikbaar komt bij de NSU weet ik niet, maar hij is wel officiëel uitgegeven...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je geen link waar de update beschikbaar is? Of is het nog niet voor het grote publiek vrij gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:27
ik heb wel versie 3.58 gedaan via een nokia servicepoint.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx. Wacht wel ff tot hij bij de Nokia Update Service beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu ook 2 weken,
en hij bevalt prima!
Waardige opvolger van m'n 6680

Ook de route 66 zeer tevreden van.
Zo kent hij bv wandelpaden in de Ardennen!!!

FF een vraagje, kan je dat irritante camerageluid eigenlijk ergens uitzetten?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de update 3.58 is inmiddels beschikbaar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iem. die de versie heeft met de nederlandse taal even de product code (geen serienummer/IMEI!) posten?

Deze 7 cijferige code staat op de sticker onder de batterij.
Voor m'n oude 6103 is dit bijvoorbeeld 0530584.

Heb mijn 6110 namelijk uit hongkong, maar zou'm graag omzetten naar nederlands, maar dan moet ik de europese productcode hebben.

NSU kijkt namelijk de productcode na, om de juiste update te installeren.

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:00:
de update 3.58 is inmiddels beschikbaar !!
Ik las ergens dat de headset niet helemaal werkt, bepaalde functies zouden niet werken.

Is dit inmiddels opgelost met de nwe update?

Heeft de 6110 ook automatische toetsenblokvergrendeling? Dat je zelf kan instellen na hoeveel sec/min de 6110 automatisch de toetsen blokkeert. In principe hebben alle nwe nokia's dit behalve de N73 :/

[ Voor 25% gewijzigd door Cruzer op 10-08-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 10:47

ReLight

echo("What Now ? !")

Heb je 6110 net 4 dagen nu, echt mooi super ding. Ik vroeg me af of jullie ook allemaal de Assisted GPS hadden uitgezet, of juist expres aan hebben laten staan ?

Elke plaatsbepaling is immers toch circa 4 kb aan data wat je weer betalen moet.
Persoonlijk vond ik het zonde, en kan best 2 minuten van de reis zonder bepaling.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReLight schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:14:
Heb je 6110 net 4 dagen nu, echt mooi super ding. Ik vroeg me af of jullie ook allemaal de Assisted GPS hadden uitgezet, of juist expres aan hebben laten staan ?

Elke plaatsbepaling is immers toch circa 4 kb aan data wat je weer betalen moet.
Persoonlijk vond ik het zonde, en kan best 2 minuten van de reis zonder bepaling.
waar zet je die uit..kan het niet vinden..scheelt altijd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:41:
[...]

waar zet je die uit..kan het niet vinden..scheelt altijd ...
het staat in je handleiding he, menu, toepassingen en dan naar gps-ggvns, dan naar opties, instell positibebapling, en selecteer de opties, maar lees het boekje..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je wel...zal het gaan lezen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds zaterdag dit geweldig toestel.
Nu wil ik er extra kaarten van route66 op zetten van Italie en Duitsland.
Ik zie op de cd dat het 49 euro per land kost.
Is hier toevallig die toevallig deze landen al heeft en mij gelukkig kan maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:24:
Hallo,
Ik heb sinds zaterdag dit geweldig toestel.
Nu wil ik er extra kaarten van route66 op zetten van Italie en Duitsland.
Ik zie op de cd dat het 49 euro per land kost.
Is hier toevallig die toevallig deze landen al heeft en mij gelukkig kan maken ?
ik heb duitsland ook..maar die kon ik niet overzetten naar het toestel van mijn dochter. zal wel per toestel apart gaan....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Ja dat gebeuren met die kaartjes hebben ze leuk gedaan. Hele cd met alle spul erbij , en een sleutel ertussen. Dat vraagt om een 'aanpassing', maar kopen is natuurlijk simpeler.

Ik heb een KPN abbo van het werk eringestoken, maar het hele video bellen werkt niet, hij zegt dat het netwerk hier niet geschikt voor is, iemand andere ervaringen ?

Het gele online internet packet data zit wel echt helemaal in het hele toestel verweven, tot de radio aan toe zeg maar (visual stations), vernuftig.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die mij uit de nood wil helpen met de 6110 navi productcode? :?
Gewoon ff batterij er uit en ff code noteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 19:45
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:19:
Kan iem. die de versie heeft met de nederlandse taal even de product code (geen serienummer/IMEI!) posten?

Deze 7 cijferige code staat op de sticker onder de batterij.
Voor m'n oude 6103 is dit bijvoorbeeld 0530584.

Heb mijn 6110 namelijk uit hongkong, maar zou'm graag omzetten naar nederlands, maar dan moet ik de europese productcode hebben.

NSU kijkt namelijk de productcode na, om de juiste update te installeren.

Dank bij voorbaat.
De productcode van mijn Nokia 6110 Navigator is 0545984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer !
Op zich lukt het me wel om benelux van het ene kaartje over te zetten naar het andere.
Er moet toch een manier zijn om er een soort crack op te zetten.

De Nokia Maps zijn ook leuk alleen moet je daar ook een licentie voor hebben.
Ik weet dat Tomtom nu bezig is om een versie te maken die ook geschikt is voor de 6110.
Alleen ben ik bang dat ze dit voor 1 september (als ik naar Italie ga op vakantie) dit nog niet klaar zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf ook route 66 mobile 7 erop staan.. werkt prima met de gps....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joyrider,
Heb jij duitsland gekocht via de site van Route66 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ..ik heb een duits toestel....stond er standaard op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieT schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:33:
[...]

De productcode van mijn Nokia 6110 Navigator is 0545984
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:41:
Jammer !
Op zich lukt het me wel om benelux van het ene kaartje over te zetten naar het andere.
Er moet toch een manier zijn om er een soort crack op te zetten.

...
Naar wat ik heb gelezen (heb m'n phone nog niet atm) werkt het met een licentie, gelinkt aan je IMEI.
Kijk miss eens je memcard na of je niets kan vinden.

Miss eens vergelijken met een navi uit een andere regio.

hopelijk komt er een keygen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Daar mag hier niet overgepraat worden...

Ik vind dat de meerprijs voor extra landen ook veel te duur van de route 66 navigator versie (oem).
€ 50,- per land.
Terwijl Navigon Mobile Navigator 6.3 ook met de interne gps werkt (€ 99,-)
tevens werkt route 66 mobile 7.3.545 ook met de interne gps (nokia n95 versie)

er zijn dus goede alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Wees maar een beetje voorzichtig met de nieuwe update, want bij mij ging het meteen mis. halverwege de update kreeg ik de melding "verbinding verbroken met de telefoon" dat is dus je grootste nachtmerrie. want dan kun je naar een servicepoint om de boel opnieuw te laten flashen. afijn, ik heb geluk gehad de telefoon deed het nog. toch maar ff door nokia zelf laten doen is mijn advies.

Update:

nadat ik de bluetooth had uitgezet verliep alles inderdaad vlekkeloos.

[ Voor 9% gewijzigd door L1800 op 13-08-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:55:
[...]

Dat zal niet gaan je moet de voor de extra landen betalen je kan de software er wel opzetten maar hij zal om een activatie code vragen, dus dat gaat niet lukken.
Je kan bij de NL versie voor maar € 50,- europa erbij nemen.
Geen geld lijkt me voor west europa.
Waar vindt ik dat dan?
Op de bijgeleverde cd-rom betaal ik 139E voor Western Europe?
Duitsland kun je seperaat aanvinken en dan betaal je 50E, wat is dat met de rest van die gebieden in Duitsland? Is alleen 'Germany' een uitgeklede versie o.i.d.?
Hetzelfde met 'Alps', die kost ook nog eens 50E, maar ik wl alleen Zwitserland, dus vink ik alleen Zwisterland aan, betaal je ineens 99E!!?

Doe ik hier iets verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1800 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:48:
Wees maar een beetje voorzichtig met de nieuwe update, want bij mij ging het meteen mis. halverwege de update kreeg ik de melding "verbinding verbroken met de telefoon" dat is dus je grootste nachtmerrie. want dan kun je naar een servicepoint om de boel opnieuw te laten flashen. afijn, ik heb geluk gehad de telefoon deed het nog. toch maar ff door nokia zelf laten doen is mijn advies.
Bij mij geen enklen probleem gehad.
Liep vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Yes........ hebbes.

Wat n BE-U-TY... alleen alles gereedmaken zal ff duren, telefoonnummers enzo.
De radio werkt wel maar er zit ook virt. radio op en dan maakt ie iedere x verbinding, en dit kost ... De koptelefoon erin en goed kijken en zenders vast leggen.

Met NAVI ben ik er nog niet helemaal uit. De de keuze is korste / snelste / wandel.
Als je gaat wandelen dan hoorde ik geen instucties ook niet toen ik bewust de verkeerde kant op liep. Toen overgezet op snelste route toen waren er wel instructies, vreemd. Kan in de handleiding hierover verder niets vinden.

En de accu was snel leeg, echt balen. Komt dit nu doordat de NAVI aan staat, en als je de NAVI niet gebruikt ook echt uit zetten? Om is de accu gewoon niet toereikend voor dit wonder middel / model?

De feel is goed en ziet er rete strak uit, wel wat zwaarder dan zijn voorganger maak die heeft dan ook minder mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:54

Toppe

Oké ✅

Hee,

Weet iemand ook een programma om bijvoorbeeld POI's te bewerken en/of zelf toe tevoegen? ik vind het wel jammer dat ik bv dit weekend een bepaald rondje ga rijden en je niet via de PC een complete route kan laten maken.

Verder duurt het erg lang voordat de GPS verbinding heeft, dat is jammer voor de rest top toestel

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

icm met de assisted gps functie zou je in circa 20 seconden een fix moeten hebben. Kost wat (zie mijn post wat hoger hier), maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:40:
[...]

Waar vindt ik dat dan?
Op de bijgeleverde cd-rom betaal ik 139E voor Western Europe?
Duitsland kun je seperaat aanvinken en dan betaal je 50E, wat is dat met de rest van die gebieden in Duitsland? Is alleen 'Germany' een uitgeklede versie o.i.d.?
Hetzelfde met 'Alps', die kost ook nog eens 50E, maar ik wl alleen Zwitserland, dus vink ik alleen Zwisterland aan, betaal je ineens 99E!!?

Doe ik hier iets verkeerd? :?
nee was verkeerd geinformeerd hierover moet € 50,- per land zijn helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan de 6110 aan te schaffen i.c.m HI onbeperkt internet. Maar kan ik nou eigenlijk navigeren zonder dat assisted GPS (wat dataverkeer kost, en weet niet of dat in de eindeloos online bundel zit?), dus gewoon met de benelux kaarten die er opzitten zonder extra bijkomende kosten bovenop m'n gewone abbo? Of ben ik nou verplicht dat assisted gps te gebruiken... na dit forum doorgelezen te hebben is het me nog niet volledig duidelijk.

bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Navigeren met aleen 'basis' gps gaat prima. assisted gps is geloof ik enkel voor de initieele plaatsbepaling. Aan en uit zetten ken met onderstaande quote:
Megapaul schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:02:
[...]

het staat in je handleiding he, menu, toepassingen en dan naar gps-ggvns, dan naar opties, instell positibebapling, en selecteer de opties, maar lees het boekje..... ;)
Ik kwam vandaag achter de redelijke advanced voice command features van het apparaat. Echt super, zeker icm met een BT headset. _/-\o_ >:)
Het commando en contact naam herkenning is 8 van de 10 keer direct goed, een beetje wennen waar hij goed / slecht in is en je kan geheel stem bestuurd het beestje aansturen. 8) Heb profiel 'stil' al omgezet naar 'kop houwe' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ergens al officieel bevestigd dat TOMTOM ook beschikbaar komt icm de interne GPS ontvanger?

Of zijn het slechts geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Zo vrienden(innen), vage kenissen, burgers en buitenlui staan erin......pppfffff... :O

Dit gaat easy met de software die op de cd staat die erbij word geleverd. So far so good. Nu kun je ook muziek omzetten met de NOKIA Music manager ik heb nog 110mb vrij de muziek is geconverteerd en is 22mb groot. Krijg ik toch de melding dat de geheugenkaart vol is.

Iemand enig idee waar het um in zit?

Nou ja, trek de USB kabel eruit probeer opnieuw de mediaspeler........ en ze staan erop |:( :9

Oeps......... :(

Welke geheugenkaart werkt goed samen met de 6110?

En werkt n 4gb ook?

[ Voor 19% gewijzigd door ton1234 op 14-08-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan dit...

Koop ik eens legaal met m'n CC de flits palen waarschuwer via de Route 66 cd-rom, synchroniseer ik via PC Suite, maar niks hoor.
Als ik m'n telefoon kijk, staat er nog steeds een rood slotje achter en stelt hij voor om een licentie te kopen. 8)7

Iemand enig idee hoe ik nu te werk moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

support@route66 ovv transactie nummer ?

Verwijderd

Oa 4, 6gb en 8gb is compatibel met de 6110 :P
Zie bv dit forum topic

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 00:25 ]

Verwijderd

Gister mijn 6110 gehaald en ben er voor het grootste deel blij mee. De navi had ik meteen aan de praat (en ik ben echt een enorme phono-beet!). Ik heb hem gister nog niet kunnen linken aan mijn parrot. hij was wel aan het zoeken, maar kon niets vinden... Vervolgens sloeg het hele toestel vast. Kreeg hem niet meer uit en heb het maar een uurtje laten liggen waarna de batterij leeg was en na opladen werkt alles weer. Vanmiddag nieuwe poging om het bluetooth gedeelte aan de praat te krijgen.

Ik kom alleen niet uit het radio/visual radio gebeuren... Ik ben gewend om in de trein met mjin telefoon naar de radio te luisteern en was in de veronderstelling dat dat ook met de 6110 kon... Ik heb alleen nog geen optie gezien om fm radio zonder dat visual gebeuren te starten. Weet een van jullie of dat mogelijk is? Zo niet, wat heb je dat in vredesnaam aan visual radio? Volgens Orange ben je zo in 10 minuten door je databundel heen...

Verwijderd

Prachtige telefoon maar kan iemand alsjeblieft even mij kunnen uitleggen hoe mijn packet-ggvns kan oplopen terwijl ik alleen de integrated GPS heb aanstaan? heeft dat te maken met de stem-navigatie?
Hoe kan ik die uitzetten?
alvast bedankt. Jammer trouwens dat de koptelefoon aangesloten moet zijn om de radio op te starten. Blijft raar dat Nokia dat niet fixt

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:53:
Jammer trouwens dat de koptelefoon aangesloten moet zijn om de radio op te starten. Blijft raar dat Nokia dat niet fixt
Maar, blijkbaar krijg je hem dan wel opgestart? Of juig ik nu te vroeg? :) Zo ver ben ik namelijk nog niet gekomen...

Verwijderd

Ik heb mijn 6110 nu een week en toch een aantal vragen waar ik geen antwoord op kan vinden.
weet iemand waar ik een in-ear headset (of alleen oordopjes) kan vinden met 2,5 mm plug, want het originele headset vind ik heelemaal niks.

En is het mogelijk om de lay-out van de aan/uit toets kan veranderen want 2 x te snel drukken en de telefoon gaat uit, en voor toetsblokkering moet ik door het menu heen scrollen.

Verwijderd

je kan een 2,5 mm plug met uiteinde voor een normale headset gewoon eropzetten.....

Wie kan mij vertellen wat bijgeschreven wordt bij de packetgegevens teller (packet ggvns)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:47:
je kan een 2,5 mm plug met uiteinde voor een normale headset gewoon eropzetten.....

Wie kan mij vertellen wat bijgeschreven wordt bij de packetgegevens teller (packet ggvns)
Dat is het dataverkeer wat je verbruikt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:02:
Ik heb mijn 6110 nu een week en toch een aantal vragen waar ik geen antwoord op kan vinden.
weet iemand waar ik een in-ear headset (of alleen oordopjes) kan vinden met 2,5 mm plug, want het originele headset vind ik heelemaal niks.

En is het mogelijk om de lay-out van de aan/uit toets kan veranderen want 2 x te snel drukken en de telefoon gaat uit, en voor toetsblokkering moet ik door het menu heen scrollen.
Of je toestel open en dicht sliden dan is hij ook vergrendeld of het programma autolock erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:47:

Ik kom alleen niet uit het radio/visual radio gebeuren... Ik ben gewend om in de trein met mjin telefoon naar de radio te luisteern en was in de veronderstelling dat dat ook met de 6110 kon... Ik heb alleen nog geen optie gezien om fm radio zonder dat visual gebeuren te starten. Weet een van jullie of dat mogelijk is? Zo niet, wat heb je dat in vredesnaam aan visual radio? Volgens Orange ben je zo in 10 minuten door je databundel heen...
Je moet de headset gebruiken dan werkt de gewone radio. Je kunt dan ook zenders vast leggen als voorkeuze. Suc6. :)

edit: je kunt dan ook radio luisteren via de ingebouwde speakers.

[ Voor 4% gewijzigd door ton1234 op 17-08-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .hans
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik heb sinds gisteren ook een 6110, maar er blijkt een dooie pixel in te zitten :( daar ben ik niet zo blij mee natuurlijk.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben (gehad) ?

Ik ga vanmiddag even terug naar de winkel en probeer hem om te ruilen, maar hopen dat het geen probleem is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

Upgrade naar 3.58
Spannende onderneming. De veiligste manier leek me via de pc maar dás nog best tricky. Na het downloaden van de versie begint de installatie en ik zag op de pc dat er inene gerommeld werd met USB drivers... en vervolgens kon nokia de telefoon niet vinden....
Scherm zwart en reageerde niet op toetsen.
Batterij los en vastgeklikt en ik kon weer verder gaan, althans, de upgrade opnieuw gestart. Nu zag ik weer gerommel met usb drivers maar dit keer ging het goed.

Ik zal wel blij moeten zijn met 3.58, maar de koptelefoon heeft nog steeds 2-3 dummy knoppen... ik wil naar een volgend nummer kunnen skippen... helemaal omdat ie ook mijn eigen gefabriekte ringtones als nummer afspeelt, hoe leer ik hem dat nu af.... alles staat in gescheiden mappen maar hij rotzooid alles op één hoop... ben ik nou zo georganiseerd of maakt nokia er een rotzooi van met zijn ipod-benadering.

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
.hans schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:53:
Ik heb sinds gisteren ook een 6110, maar er blijkt een dooie pixel in te zitten :( daar ben ik niet zo blij mee natuurlijk.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben (gehad) ?

Ik ga vanmiddag even terug naar de winkel en probeer hem om te ruilen, maar hopen dat het geen probleem is..
Gelijk terugbrengen, winkel zal er dan niet moeilijk overdoen lijkt me, tip neem de doos mee.
dan zullen ze als je hem omruilen alleen je tel en doos terugnemen acc. hou je gewoon
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Sports tracker van nokia is een super programma. het houd o.a je gemiddelde snelheid afstand en hoogte bij. alleen start het programma niet op als de telefoon offline is. ik vermoed nu dat dit programma contact maakt met internet. dit lijkt me toch nergens voor nodig. is nokia soms op zoek naar nieuw talent :?

het programma is overigens gratis van de nokia site te halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
WAAR en WELKE extra's kun je toevoegen aan de (software Symbian) foon?

[ Voor 14% gewijzigd door ton1234 op 18-08-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet dit: bij het bellen komt er een melding: let op: actieve doorschakeling, wat betekent dat?
Bij de instellingen is er een keuze: "titel weergave" met optie -data deze week en weeknummer. Ik zie geen verschil. En laden via Usb kan niet?
Is er een manier om de functie van de navigator toetst te wijzigen?
1 minpuntje, symbian sluit (nog steeds) niet zelf programma's af?. Als de agenda biv. nog openstaat en je sluit de slider, dan blijft de agenda geopend.
Als het toestel is aangezet, hoe kun je handmatig de toetsvergrendeling inschakelen? Als je de slider een keer gebruikt hebt, dan is het wel mogelijk via de 'uit' toets 2 x in te drukken en dan de navigatie toets.
Het is niet mogelijk, de kleur van de letters te wijzigen, bij bijv. gps info. Dit zijn zwarte letters. Je moet dus een lichte achtergrond gebruiken anders kun je niets lezen.
Verder prima toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toestel!

Maar als ik met iemand bel, hoor ik diegene aan de andere kant heel zacht. Hebben meerdere mensen hier last van? Uiteraard heb ik volume helemaal vol open staan...

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Ervaring met de NAVI Je kunt aangeven korste / snelste en voetganger. Bij de instelling voetganger krijg je (bijna) geen aanwijzingen en moet je dus echt op de foon kijken. Ook herkent hij niet alle wegen en stuurt je met een omweg naar het doel. Dus trek de wandelschoenen maar aan.
et is dus flink opletten. Ook met de headset op krijg je niet meer instructies.

In de auto werkt het goed met de snelste route de kortste route geeft hij soms vreemde instructies om bv paralel te gaan rijden terwijl de (hoofd)weg er naast ligt die echt sneller rijd.
Je kunt n gedeelte v/h adres invoeren of de postcode dit werkt perfect. Ook banken, bezinestations bezienswaardigheden etc. weet ie snel te vinden. Het is werkelijk ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:56:
Mooi toestel!

Maar als ik met iemand bel, hoor ik diegene aan de andere kant heel zacht. Hebben meerdere mensen hier last van? Uiteraard heb ik volume helemaal vol open staan...

Gr.
Tijdens het gespek op de 'plus' toets aan de zijkant drukken. bovenin het scherm zie je de volume streepjes dan oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:47:
Gister mijn 6110 gehaald en ben er voor het grootste deel blij mee. De navi had ik meteen aan de praat (en ik ben echt een enorme phono-beet!). Ik heb hem gister nog niet kunnen linken aan mijn parrot. hij was wel aan het zoeken, maar kon niets vinden... Vervolgens sloeg het hele toestel vast. Kreeg hem niet meer uit en heb het maar een uurtje laten liggen waarna de batterij leeg was en na opladen werkt alles weer. Vanmiddag nieuwe poging om het bluetooth gedeelte aan de praat te krijgen.

Wat voor parrot heb je? ik heb zelf de ck3200 en die werkt prima met de 6110.
Zoeken met je tel naar bluetooth app. zichtbaarheid van je tel moet waarneembaar zijn.
Bij m'n ck3200 moet ik naar instellingen gaan en vervolgens de optie koppelen met telefoon,
je krijgt dan een code op je scherm van de carkit en die voer je weer in op je tel.
vervolgens op je tel. de verbinding als geautoriseerd zetten.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FullThrottle schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:09:

Overige telefoonfuncties: (Telefoon, MP3/4 speler, fotocamera, agenda etc):
Compromisloos goed. Exact wat je gezien de specificaties kan en mag verwachten. Ik ben erg onder de indruk van het gemak waarmee ik (met Nokia Movie Manager gedownload van de Nokia site) een avi filmpje van 350MB (Epica - twee meter sessies) converteer (naar zo'n 100MB) en op de telefoon zet met een perfect resultaat. Muziek kan zowel met Nokia's eigen software alsook met Windows MediaPlayer op de telefoon gezet worden en dat gaat prima.
Ik heb Nokia Video Manager en PC Suite geinstallerd.
Nu wil ik een avi bestand converteren en gelijk overzetten naar de 6110, en dat schijnt te lukken.
Maar zodra ik deze op de telefoon afspeel, dan geen geluid en geen beeld.
De teller loopt wel erg snel (binnen 10 sec. op ruim een minuut).

Wat gaat hier nou niet goed? :?

Als ik met Total Video Converter naar MP4 converteer lukt het wel, maar dat duurt veeeeeel langer. :|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mijn radioprbleem het volgende: ik blijk gelukkig toch niet helemaal gek te zijn... Volgens een Nokia servicepunt werkt de radio uberhaupt nog niet. Er is nu een nieuwe software versie beschikbaar, maar het is nog niet helemaal duidelijk of het probleem daarmee is verholpen. Lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:53:
Over mijn radioprbleem het volgende: ik blijk gelukkig toch niet helemaal gek te zijn... Volgens een Nokia servicepunt werkt de radio uberhaupt nog niet. Er is nu een nieuwe software versie beschikbaar, maar het is nog niet helemaal duidelijk of het probleem daarmee is verholpen. Lekker dan...
Is dit met alle toestellen zo? Ik heb het toestel nu een paar dagen, en zit gewoon fm-radio te luisteren... dus hoop niet dat ik dan automatisch via dat visual-radio luister :s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mijn ervaring met de Nokia 6110 Navigator....
1e telefoon had een productie fout in het LCD zitten... daarna moest ik 4 dagen wachten op een nieuwe en toen ik die ging opladen hoorde ik na 5 min opeens *pof*.... was het LCD opgeblazen 8)7 leuke telefoon :X software wilde ook nog weleens vastlopen (in de tijd dat ie het gedaan heeft) heb daarna maar een U700V genomen... minder functies maar een stuk stabieler in software en hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al opgelost...na mijn firmupdate was de volume ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

De radio werkt, maar is wel erg afhankelijk van een de antenne en de richting waardeze naar wijst. Vreemd genoeg doet enkel 538 het direct onder alle omstandigheden en hoeken.

[ Voor 29% gewijzigd door ReLight op 20-08-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
De NAVI getest in de auto en het werkt goed, de snelte route had wel korter en sneller gekunt.

De accu mag na 2x 5kwartier NAVI wel weer aan het zuurstof. Dus als je um in de auto gebruikt is het raadzaam om de 6110 aan de 12v soja bakker te hangen.

De fix gaat sneller als je um opnieuw de route invoer doet,
als dat je het adres uit de historie haalt. Vreemd maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

alleen maar positieve dingen vanuit mijn kant :) 6610 is een goed toestel!

Alleen ( :9 ) de verwijderbare achterzijde kraakt iets als ik aan het sms'en ben.

En ik vind het vreem dat als ik Volledig Scherm aanklik terwijl ik een foto bekijk, dat hij de foto dan niet autom. draait. Dat is toch geen volledige weergave?

Nog een laatste, ik hoop dat iemand hier iets op weet.. Als ik een profiel selecteer, bijvoorbeeld Stil, dan verdwijnt de datum uit het hoofdmenu. Terwijl dat nou net zo makkelijk is. Iemand en oplossing?

De 6610 voelt verder zeer solide aan, de navigatie werkt perfect, en de menu's zijn lekker uitgebreid

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:52:
[...]

Is dit met alle toestellen zo? Ik heb het toestel nu een paar dagen, en zit gewoon fm-radio te luisteren... dus hoop niet dat ik dan automatisch via dat visual-radio luister :s..
Weet ik niet. Het rare is dat de radio het heel even heeft gedaan (wel heel erg slecht), gister ontving ik alleen nog statische ruis en nu zelfs geen ruis meer. Degene die ik aan de telefoon had, had al een hoop klachten en hij had nog niemand gehoord waarbij de radio wel werkte. Maar, die zullen ook niet zo snel bellen ;-)
Hoe kan je zien welke versie er op je phone is geinstalleerd? Misschien dat ik mijn telefoon maar gewoon terug moet brengen naar Orange en via hun een toestel met een wel werkende radio kan krijgen. Vind het een beetje tricky onderneming om er zelf mee te gaan klooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReLight schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:12:
De radio werkt, maar is wel erg afhankelijk van een de antenne en de richting waardeze naar wijst. Vreemd genoeg doet enkel 538 het direct onder alle omstandigheden en hoeken.
Daar zou ik al reuze gelukkig mee zijn, maar ook 538 doet ut niet bij mij. Er zullen wel telefoons met verschillende softwareversies in de omloop zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:51:
[...]

Daar zou ik al reuze gelukkig mee zijn, maar ook 538 doet ut niet bij mij. Er zullen wel telefoons met verschillende softwareversies in de omloop zijn...
Radio word al heel lang door nokia in telefoons gezet, en bij mij werk alles prima. er is vast iets met je telefoon, of je bent op een locatie waar je geen zenders kunt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
Is het ook mogelijk om het belsignaal in te stellen van zacht naar harder?

Ik kan het niet vinden, wie wel?

Edit: gevonden :9

[ Voor 9% gewijzigd door ton1234 op 22-08-2007 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ton1234 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:48:
Is het ook mogelijk om het belsignaal in te stellen van zacht naar harder?

Ik kan het niet vinden, wie wel?

Edit: gevonden :9
Bij instellingen-->profielen-->algemeen-->aanpassen-->beltoontype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz

guz

sow... da's schrikken bij de telefoonrekening....
tis toch niet niet dat ik enorm heb zitten internetten... of zou dat gps-localiseren mbv gprs oid zijn?

dat hele data-kosten over/in-zicht is ook bijzonder onduidelijk, zowel op de telefoon als bij een provider....

even gekeken naar de verstuurde/ontvangen packetgegevens:
verzonden 1005 kB
ontvangen 15 MB.... da's wel veel... wanneer ie dat gedaan heeft?????

en hoe zet ik die getallen op 0? hij vraagt om een blokkeringscode... wat is dat nu weer?
uitleg in manuela ho maar...

[ Voor 33% gewijzigd door guz op 22-08-2007 21:30 ]

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
robertwebbe schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:34:
[...]

Ja dit is mogelijk, ik heb het getest op een Parrot BoomBox en MK6000 carkit.
Ik hoor persoonlijk geen enkel verschil met de N95.
dit vraag ik me af of je wel alles getest heb is hij dan wel stereo zo wel links als rechts anders klinkt het niet en is het mono.

Want op de nokia site geeft ze aan dat het niet mogelijk is via a2dp protocol aan kan.

zie ook :
Bluetooth Stereo (A2DP) topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
ik zie tot mijn verbazing dat het toch mogelijk is op deze site
http://europe.nokia.com/A4433272

• L1800
Bij het opnemen van de telefoon hoor ik soms een kraakend geluid dat ongeveer 2 seconden aanhoud en dan langzaam verdwijnt. daarna kan ik gewoon verder bellen. iemand een idee wat dat zou kunnen zijn.

Verwijderd

Het kopen van extra kaarten is wel heel erg duur, vandaar dat ik de volgende mail maar eens heb gestuurd:

Dear madam, sir,

Recently I bought a Nokia 6110 navigator phone.
This phone works with Route 66 and has maps of The Netherlands, Belgium and Luxemburg preinstalled.

First I must say I am impressed by the accuracy that this software guides one to ones destination.
It is hands on and easy to use.

Unfortunately there is a downside to this software, and that is the pricing one has to pay for an upgrade.
For example, if I would like to have a map of Switserland, this would cost a whooping 50 Euro.
In order to drive to Switserland, one would need a map of Germany as well, which costs another 50 Euro.

On your website the total software for Europe for Windows Mobile or Symbian 60 costs 119 Euro.
This is a competative price if compared to other navigation software developers.
An upgrade to Europe for i.g. Symbian, costs 59,95 Euro.

Surely the pricing for upgrades for the Nokia 6110 are out of proportion in comparison to the rest of your products and to that of others.
The software for the Nokia 6110 has probably been adapted to work with the internal GPS antenna, but clearly that does not allow for these kind of price differences.

I hope that Route 66 will be attentive to this matter and take appropriate measures to solve this problem.

Looking forward to your reply,

Sincerely,

Ik houd jullie op de hoogte.

Verwijderd

hmm, eenzelfde email heb ik ook naar route66 gestuurd, helaas geen reactie..

maar wachten op tomtom en dan kun je altijd de dedicated button aan de zijkant van het toestel gebruiken voor tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:04:
Het kopen van extra kaarten is wel heel erg duur, vandaar dat ik de volgende mail maar eens heb gestuurd:
Mee eens. Maar het lijkt er op dat de kaart van Benelux (en eventuele upgrade's) voor Nokia gemaakt zijn in licentie van route66? De kaartinterface ziet er helemaal anders uit dan de kaart van Route66.
De extentie's van de bestanden op de CD, waar de landen op staan, zijn ook niet gelijk, volgens mij.
Elk land bestaat uit meerdere (kleine)delen, op de CD.
Zit Nokia hier dus tussen en zijn daarom de kaarten duurder als rechtstreeks van Route66?

Iemand al POI succesvol geinstalleerd op Route66 op de 6110? ( zo ja, hoe dan?)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste