heh zal allemaal te geld kost die tussen modellen als G81 en R650 enzo, dan maar een hele goede ontwikkelen en daarmee lekker vooruit, eigenlijk is het niet nodig, aangezien een R420 zelfs nog aardig games goed kan draaien, dan maar een reso of setting lager maar werken doet ie zeker nog wel, de R580 en R580+ zijn opzich ook beestig genoeg.
Zo'n R600 is idd nieuw en DX10 compliant, maar veel aan DX10 hebben toch nog niet dus echt nuttig is het althans nog niet.
Heh, ik wacht wel tot dat R700 [X3800/3900 series maybe

] dan bloeien de DX10 apps pas tot het echtere leven.
Zo lang dat FS 2004 en en FSX [FS 2006] goed draaien vind ik alles best en dat is idd nog het geval

FS 2004 op de R420M & R420 en FS 2006 op de R580/R580+ CF setup.
toch wens ik jullie veel suc6 met jullie nieuwtjes, want dat is well interssant om te weten hoe die het echt gaan doen, krijg nog best veel mails van maten enzo, en ja ik raad ze gewoon ATi aan , heh omdat daar me ervaringen gewoon goed liggen dus ja, maar ik zeg er wel bij dat als de concurrent iets goeds hebt dat ze daar ook voor kunnen gaan, de beslissing laat ik toh meer aan hun over
Wat toch jammer is dat we nu niet zo veel varriatie hebben qua Graka merken enzo, het is ATi.AMD of NVIDIA voor het leukere spul, de rest valt helaas een beetje d'r buiten of die zijn d'r niet meer.
Tot mijn laatste hoop, hoop ik dat de nieuwe genratie kaarten meer op tijd uitkomen want al die delays, dat schiet idd niet echt op.
[
Voor 48% gewijzigd door
Anoniem: 23009 op 17-02-2007 02:21
]