mja of dat de G80 nou zo goed is , vraag ik me wel eens af sinds dat een Dual R580/R580+ setupje in de meeste gebieden een enkele G80 verslaan, mijn setup bevoorbeeld, is me Omega Catalyst 7.01 zo'n 1% sneler als een enkele G80 in Flight SimX en F.E.A.R. Extraction Point, dankzei goede driver verbeteringen worden de oude VPU's ook beter, en ja dat 2 oudere ATi VPU's een G80 bij houden enzelfs verslaan vind ik de G80 iaw erg tegen vallen, die had op zijn minst die 2 oude R580's met gemak moeten verslaan op alles ook met de oude als nieuwere drivers, dat verwacht je zowiezo van een nieuwe kaart, heh blijkt toch dat ie niet echt perfect was zoals hoort te zijn.
Ik denk dat de R600 als G81 Monster chips worden maar de drivers zullen de kaarten pas echter tot hun recht brengen, nets als met de Dual R580/R580+ setups gewoon door een nieuwere driver patch.
maare DX10 benchmarks zullen pas echter laten vertonen hoe goede deze nieuwe reeks VPUs en GPU's hetzal doen, dat houd in voor de R600, G81 en de G80.
een vergelijking's test van die drie in eenDX10 benchmark onder Vista lijkt me erg interessant maar ook onder XP pro met DX9.0c gewoon kijken hoe goed ze zijn in DX9.0c apps en hoe goed backwards compliant ze ook zjn
Zou OpenGL 2.1 ook ondersteund worden?
Heh lache MSAA iets wat 3dfx al op hun Rampage kaart hadden aka 3dfx Specter 1000 AGP 32MB 32MB DDR 128Bit Rev.A1 4700 , week 47 jaar 2000

heh daar zijn ze laat achter gekomen lol
http://www.thedodgegarage.com/3dfx/rampage.htm
Rampage rasteriser:
· Rampage Texture computer with "loopback"
· 3dfx M-Buffer (Multi-Sample Buffer)
· 2x/4x RGMS Full Scene AntiAlising aka Rotated Grid Multi Sample Full Scene Anti-Aliasing
· Up to 128Tap anisotropic filtering
· 52bit Internal Color rendering precision / 0 - 16.0 Color luminosity range
· FXT1/DXT1 Texture compression · 3D textures support
· True PhotoShop filter effects in hardware
· Non-Photorealistic rendering
· Cube Environment Maps/EMBM/Dot3 BM
· YUV Texture formats
· 1/2/4 chip scalability
· Fully programmable DirectX8 1.1compiant Pixel Shaders with additional features (DX9)
wel leuk om te zien dat ook ATi 3dfx tech gaat gebruiken, 3dfx was best voor in de tijd qua ontwerpen enzo, aan Gezien dat hun Rampage iets van bijna 6,5 jaar terug is
[
Voor 47% gewijzigd door
Verwijderd op 14-02-2007 22:48
]