Ervaringen Demon DSL # 22

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.887 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09-2023
skyhowler schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:50:
Ik vind het raar dat er geen nieuwsbrief is verschenen deze maand.
Ook geen mail meer gehad, misschien teveel problemen bij de migratie?
Er was inderdaad niet zoveel te melden. Volgende maand komt er weer een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyhowler
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-05 18:53
Bedankt voor deze info Oele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn zoektocht naar een fatsoenlijke vervanging voor Demon/X$4bucks kreeg ik het onderstaande antwoord van Tele2 op de vraag waarom er geen WPA encryptie mogelijk is met hun wireless modem:
Op dit moment is het niet bekend wanneer de wirelessmodem wordt geleverd met WPA implementatie.
Buiten de 128 bits WEP encryptie wordt ook de 64 bits WEP encryptie ondersteund, misschien is dit een ( tijdelijke) oplossing voor U.
Weer een mooi staaltje van onkunde en naiviteit.....
Waarschijnlijk wordt het Surfsnel ADSL, hun aanbieding 10/1 is alweer verlengt, tot 30 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Moet dat X$4bucks nou? Dat is al net zo kinderachtig als dat micro$oft geflame. Heb toch gewoon respect voor de manier waarop een bedrijf zijn dienst in de markt zet. Elk bedrijf heeft als doel zo veel mogelijk winst maken, alleen de manier waarop verschilt.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:29
Ik kan het me goed voorstellen.. als je ziet wat voor belachelijke aanbiedingen ze doen..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ritchie schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:07:
Ik kan het me goed voorstellen.. als je ziet wat voor belachelijke aanbiedingen ze doen..
Ach, je mag ook wel de volle XS4ALL-prijs voor een normaal abo gaan betalen hoor :Z

XS4ALL is nou eenmaal duur, de aanbiedingen zijn relatief duur. Als je dat niet OK vind, dan ga je maar lekker naar een andere, maar dan moet je niet kinderachtig gaan lopen janken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
Bergie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:37:
Moet dat X$4bucks nou? Dat is al net zo kinderachtig als dat micro$oft geflame. Heb toch gewoon respect voor de manier waarop een bedrijf zijn dienst in de markt zet. Elk bedrijf heeft als doel zo veel mogelijk winst maken, alleen de manier waarop verschilt.
Dat mag wel zo zijn, dan hoef je er nog geen respect voor te hebben als ze eerst aankondigen dat er een 'passend aanbod' gedaan zal worden, en vervolgens krijgen mensen een brief in de bus met de mededeling dat ze 2x zoveel gaan betalen, en de snelheid van de verbinding omlaag gaat, in sommige gevallen zelfs bijna met de helft (!)

Dat vind ik op zijn minst toch wel stuitend te noemen.

En Osiris> idd, xs4all vind ik persoonlijk veel te duur voor wat je krijgt, ik heb al die extra rommel niet nodig, en daarom ga ik er ook weg :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:29
Osiris schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:12:
[...]

Ach, je mag ook wel de volle XS4ALL-prijs voor een normaal abo gaan betalen hoor :Z

XS4ALL is nou eenmaal duur, de aanbiedingen zijn relatief duur. Als je dat niet OK vind, dan ga je maar lekker naar een andere, maar dan moet je niet kinderachtig gaan lopen janken :/
Ze zouden met een passende aanbieding komen, waar ze mee aankomen is gewoon belachelijk.

Ik jank overigens niet kinderachtig, en ik ga idd weg.

[ Voor 31% gewijzigd door Ritchie op 21-04-2007 15:17 ]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43

Robtimus

me Robtimus no like you

Ritchie schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:15:
Ze zouden met een passende aanbieding komen, waar ze mee aankomen is gewoon belachelijk.
Niet bij iedereen hoor. Die €3.45 extra voor dezelfde snelheid vind ik passend. Dat ze graag van oude acties afwillen kan ik ook wel begrijpen, ook al is het zuur als je daar gebruik van maakte. Maar dan is er inderdaad altijd nog de optie om over te stappen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan voor die meerprijs ook wel de zelfde stabiliteit en kwaliteit graag
Want sinds de overname is de mailserver om te huilen.

En dan is mijn lijn nog niet eens overgezet naar kpn(piep).
Ik wacht gewoon even af hoe het gaat als mijn lijn overgezet is naar kpn(piep) en als het nix is dan stap ik ook op.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:53
Wat ik mij afvraag, als je net een abbo hebt afgesloten (dus voor een jaar) en xs4all heeft Demon overgenomen zijn ze dan niet verplicht ook het contract na te leven?
Anders gezegd, zijn ze niet verplicht dezelfde snelheid te geven tegen dezelfde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee algemene voorwaarden kunnen veranderen en die kreeg je ook toegestuurd. Als je die niet accepteert, kan je overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Osiris schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:12:

Wat een onzinnige reactie. De gemiddelde Demon-abonnee heeft helemaal niet om deze santenkraam gevraagd en mag daar dus best iets van zeggen. Men wordt zomaar met een overname, en bijgevolg forse prijsverhogingen, geconfronteerd, waarop de overgrote meerderheid helemaal niet zit te wachten. Anders had men zélf wel een abonnement bij XS4All afgesloten. Het is dus logisch en volkomen rechtvaardig om kritiek te uiten op de gang van zaken. Vooral ook op de manier waarop XS4All het een en ander probeert in te kleden. Men rept namelijk, in een soort managers-taal, continu iets in de trant van:
Tot die tijd heb je dat tijdelijk aangepaste aanbod, simpelweg omdat er op dit moment geen standaard geschikt product bestaat.
Laten we het abonnement van dark66 er als voorbeeld bijnemen. Is nu 3 Mbit / 1 Mbit voor 20,-.
Bij de standaard-abonnementen van XS4All staat ook een 3 Mbit snelheid vermeld, met weliswaar een upload van enkel 512 Kbit, maar daar zullen we nu even niet over vallen. Er blijkt dus wel degelijk een geschikt standaard-product voorhanden te zijn! Maar, en nu komt de aap uit de mouw, dan wel voor 40,- (eerste 6 maanden 30,-). Om de Demon-abonnees daarmee niet meteen al te hard weg te jagen, wordt er nu een “aanbieding” van 30,- gedaan. Dus toch 'n ander product "gemaakt", maar niet het "goede". :S
En dat is dus hetgene waar het gewoon om draait. Het vergelijkbare product is er in dit geval wel degelijk, maar men vertikt het gewoon om er het prijskaartje van 20,- aan te hangen!
Dat is natuurlijk een keuze, maar draai er dan niet omheen en communiceer dát dan ook duidelijk naar buiten toe. Zeg dan ronduit: “We hebben wel degelijk een vergelijkbaar product, maar we wensen dat U, na de door U níet gevraagde overname, daar even de helft méér voor aftikt dan U gewoon was.

Door sommigen wordt er dan nog geopperd dat XS4All een betere provider zou zijn. Dat kan op bepaalde gebieden wellicht het geval zijn, maar op andere weer zeker niet. Zo werkt de helpdesk van XS4All weliswaar tegen lokaal tarief, maar hanteert die van Demon een geheel gratis nummer, en was bijvoorbeeld de voor velen niet onbelangrijke nieuwsserver van Demon beter.
Om kort te gaan: Beiden behoren tot de betere providers en zullen elkaar kwalitatief niet heel veel ontlopen. Dat kan dan ook niet de oorzaak zijn van dit enorme prijsverschil.

Demon staat erom bekend doorgaans goed met hun klanten om te gaan. Oele geeft hier soms informatie (wellicht als privé-persoon, dat weet ik niet), de helpdesk heeft over het algemeen een prima naam en ook de opstelling jegens mensen die willen overstappen is bijvoorbeeld goed, gezien de berichten hier. Daarom is het des te verbazingwekkend en teleurstellend, dat ze voor hun abonnees niet betere condities hebben bedongen bij de overname. Bijvoorbeeld het simpelweg respecteren van bestaande abonnementen. Dat is echt een vrij normaal iets in geval van een overname!
De mannen van Tweakers hebben dat indertijd beter gedaan, bij hun overname. De gebruikers hebben daar niet of nauwelijks iets van gemerkt. Maar trouwe klanten van Demon worden nu wél opeens met significante prijsstijgingen geconfronteerd. Dus waar VNU zich goed heeft gerealiseerd dat ze een sterke formule niet te veel moeten veranderen, daar lijkt het XS4All worst te zijn of overgenomen abonnees ook daadwerkelijk klant blíjven, en Demon vindt alles wel best. Het mag dan misschien wel in een stel algemene voorwaarden staan (hoe zit het eigenlijk wettelijk, wellicht iets voor Kassa?), chique is het allerminst.

Nogmaals, men moet klanten niet met een drogreden aan het lijntje houden, maar klare wijn schenken en gewoon duidelijk maken dat men voor een nagenoeg identieke dienst, significant meer geld wil zien. Anders volstond immers het plakken van het juiste prijskaartje op een reeds bestaand product.

Om enige kritiek daarop dan simpelweg af te wimpelen met de kwalificaties “kinderachtig” en “janken”, en de dooddoener “dan moet je maar overstappen”, is echt veel te makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik heb enige tijd geleden de brief van Demon gekregen, met opzich geen slecht aanbod.

Ik betaal nu 35 euro per maand voor in theorie 6mbit (in praktijk 8mbit).
De aanbieding die ik kreeg was 39,95 voor 6mbit. Dat is dus slechts 4,95 meer. Op zich een prima aanbod, ware het niet dat ik minimaal 8mbit wil hebben.
Ook ik ga, net zoals vele, dus overstappen.

Vandaag de Demon helpdesk gebeld om te vragen hoe dit in zijn werk gaat. Tot mijn schrik kreeg ik te horen dat ze geen opzeggingen accepteren, gevolgd door de mededeling dat ik gewoon een nieuwe provider kan aanvragen en op het moment dat Demon bericht krijgt van signaal overname, zou Demon alles stop zetten en eventueel geld dat ik teveel of te weinig heb betaald, verrekenen.

Ik heb dus inschrijfformulier voor Telebyte gevraagd die ADSL2+ Wide open gaan aanbieden voor 29,95 (staat nog niet op de site). Hopelijk krijg ik snel de informatie, en kan ik snel overstappen.

En dan nog maar even afwachten of het zo gaat als de Demon helpdesk mij vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Ik heb het gewoon schriftelijk gedaan zonder de helpdesk te bellen, ging prima (kon ik meteen alle frustraties van me afschrijven :) ). Krijg je net zoals bij het aanvragen een overzichtje op het internet hoe de status is.

Misschien was dat dus niet eens nodig.. Anyway, als het goed is staat rond 27 april het Speedlinq signaal erop. Ik heb het modem al binnen.

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Beuzelarij,

Dank je wel voor dat bericht. In dat verhaal heb je denk ik precies verwoord wat velen die al vertrokken zijn, of nog gaan vertrekken, voelen m.b.t. de XS4All overname. Ikzelf had die kriebels al begin Januari en heb er eind Januari werk van gemaakt.

Hier en op andere forums kom ik regelmatig dit soort kinderachtige reakties tegen, zoals degene waar jij op reageerde. Denk dat dat soort mensen waarschijnlijk ook het hardst janken wanneer ze zelf in die situatie zouden zitten.

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ruim 3 jaar 'n tevreden klant van Demon geweest, maar doordat ik nu verhuisd ben kon ik m'n ADSL abo niet mee verhuizen. Dat vond ik dus zeer jammer & vroeg of 't niet mogelijk was om met 'n mooi Xs4all aanbod te komen dat was dus niet mogelijk :| Achteraf gezien ben ik daar niet zo rauwig om , omdat er geen goed alternatief was voor m'n 6 Mbit abo van 35 Euro pm. Wat ik vooral niet snap waarom bij de meeste Xs4all abo's zo beknibbeld wordt op de upload snelheid, echt onbegrijpelijk!

Ik ben nu 'n tevreden klant van Telebyte hier in Nijmegen. Een snelle service, goede helpdesk & heb nu 12 Mbit voor 30 Euro pm. waarbij ik ook nog 'n ongecapde toegang heb tot nieuwsgroepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben 'helaas' overgestapt. Heb echt 3 jaar een SUPER verbinding gehad bij Demon...Betaalde het laatste half jaar 25 euro voor 6/1(was 8/1)

Mijn 'passende' aanbod was 39,95 voor 6/1...Ik ga echt niet 14,95 voor minder betalen...Ben overgestapt naar Concepts ICT 24-1 voor 27,50 per maand...Ben reeds over op 'hun' netwerk. Heb nu 8-1, en wordt later deze week naar 24-1 gezet...

Hopelijk is het net zo stabiel als Demon. De helpdesk is iig erg kundig en vriendelijk...

Nogmaals, jammer deze stap...Vond demon+supernews altijd erg erg fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:13:...
Ben overgestapt naar Concepts ICT 24-1 voor 27,50 per maand...Ben reeds over op 'hun' netwerk. Heb nu 8-1, en wordt later deze week naar 24-1 gezet...

Hopelijk is het net zo stabiel als Demon. De helpdesk is iig erg kundig en vriendelijk...
Het grote nadeel van deze provider t.o.v. Demon vind ik de jaarlijkse verlenging, en de sloopkosten van 75 Euro.

Trouwens, ik heb alleen bij Quicknet en Telebyte kunnen vinden dat er een maandelijkse opzegging is na een jaar... en bij XS4All. Ben ik de enige die dit naar oplichting vind ruiken :?
Was ik bijna overgestapt naar Tiscali |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilles de Geus schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:42:
[...]
Het grote nadeel van deze provider t.o.v. Demon vind ik de jaarlijkse verlenging, en de sloopkosten van 75 Euro.

Trouwens, ik heb alleen bij Quicknet en Telebyte kunnen vinden dat er een maandelijkse opzegging is na een jaar... en bij XS4All. Ben ik de enige die dit naar oplichting vind ruiken :?
Was ik bijna overgestapt naar Tiscali |:(
Tweakdsl hanteert na 1 jaar ook een maandelijkse opzeggen:
"De minimale contractsduur is 1 jaar, daarna opzegbaar per maand. Opzegkosten € 75,-" (van de tweakdsl website: http://tweakdsl.nl/?frame...e=dsl/prodspec&prodid=320)

Alleen een beetje jammer van die 75 euro :'( ... maar ja ik heb nu een mooie aanbieding (die veel mensen hebben): 8Mbit/1Mbit voor 400euro voor 2 jaar lang! Dat is minder dan 17euro per maand over die 2 jaar! Koopie dus ;) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo alles bekijkt, zijn er niet veel alternatieve providers die alles kunnen bieden wat demon had.

Met de xs4all-only abbo's kan je je telefoonlijn opzeggen, maar hoe zit het dan als je eventueel op een later termijn toch wilt overstappen? Moet je dan opnieuw weer een analoge lijn aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:42:
Alleen een beetje jammer van die 75 euro :'( ... maar ja ik heb nu een mooie aanbieding (die veel mensen hebben): 8Mbit/1Mbit voor 400euro voor 2 jaar lang! Dat is minder dan 17euro per maand over die 2 jaar! Koopie dus ;) :)
Ik wil me voor die 2 jaar niet gaan vastpinnen aan dat bedrag, misschien heb je over 2 jaar al 20 mbit voor die 17 euro per maand :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:53
12 april Orange aangevraagd..
21 april modem ontvangen..
23 april zou de overgang zijn....lag er op die dag even uit...toen weer terug gezet naar Demon.
25 april nu definitief omgezet..upload ligt nu op 100kb das 20kb hoger als mijn oude modem van Demon..
Download via Eweka ligt nu op 1,8mb/sec....hier klaag ik echt niet meer over >:)
En dat voor 23 euro...over 1 jaar kijk ik wel weer verder.... dat is zo om
Paar keer de helpdesk van Orange gebeld met de omzetting...oefff eng gewoon..binnen 5 sec iemand aan de lijn... :)
Dit is uiteraard zonder Telefonie...hoop hier op een stabiele verbinding..is me door 2 kennissen aanbevolen hebben wanadoo/orange al jaren en bijna nooit uitval....maar bewust geen telefonie.. ;)

Zal Demon missen na al die jaren....was een uitstekende provider... :D
Oele hartelijk bedankt voor je bijdrages al die tijd...

uiteraard zal ik dit forum nog wel blijven lezen.... ;)
Succes verder met het maken van de juiste keuze..

Greetzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:13:
Ben overgestapt naar Concepts ICT 24-1 voor 27,50 per maand...Ben reeds over op 'hun' netwerk. Heb nu 8-1, en wordt later deze week naar 24-1 gezet...
Doe mij eens een linkje naar die aanbieding? Bij Concepts kost 24/1 volgens mij iets meer :?

[ Voor 32% gewijzigd door Marlibica op 25-04-2007 18:02 ]

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Ik ben ook over op Orange nu, volgens de brief zou het de 23ste opgeleverd worden.. Vanmorgen nog Demon, ik ging even douchen en daarna geen internet meer, dus ik kijken gaf de Zyxel modem aan; Down: 17400 Up: 1019.. Livebox aangesloten en ik haal een comfortabele 1,95 Mb down, alleen de upload is iets minder geworden ongeveer 90 i.p.v 100..
Ik ben op dit moment best tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Marlibica schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:20:
Anyway, als het goed is staat rond 27 april het Speedlinq signaal erop. Ik heb het modem al binnen.
Een goed begin is het halve werk :D

* Marlibica heeft zojuist NOG een modem gekregen..
Speedtouchje kopen anyone? }>

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Marlibica schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:02:
[...]

Doe mij eens een linkje naar die aanbieding? Bij Concepts kost 24/1 volgens mij iets meer :?
http://www.adslwinkel.nl/...Location=Compare&id=42257
en \[Concepts-ICT] 24mbit voor €29,95; adders?

Ben ook overgestapt van Demon naar dit abo. Tot nu toe zeer tevreden :*)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 13:32
Hum, Demon heeft een fout gemaakt. In november vorig jaar maakte ik gebruik van de "tijdelijke" aktie om van 6Mbit naar 12Mbit te gaan en het zelfde te blijven betalen. Maar er wordt nog steeds het zogenaamde officiële bedrag geboekt. Verder heeft Demon nooit meer iets van zich laten horen betreffende de 2 maanden dat ik in 2006 een baggerlijn had. Dat is ook nooit verrekend. En nu komt XS4ALL met een ridicuul aanbod. Veel betalen voor een mindere lijn. Ja met was meer toeters en bellen misschien. Maandag meteen Demon bellen en vragen hoe het nou weer staat met al die genoemde punten. Best wel jammer!

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Laatst online: 01-07 22:09
Emos schreef op zondag 29 april 2007 @ 04:29:
Maandag meteen Demon bellen en vragen hoe het nou weer staat met al die genoemde punten. Best wel jammer!
Maandag is Demon gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emos schreef op zondag 29 april 2007 @ 04:29:
Hum, Demon heeft een fout gemaakt. In november vorig jaar maakte ik gebruik van de "tijdelijke" aktie om van 6Mbit naar 12Mbit te gaan en het zelfde te blijven betalen. Maar er wordt nog steeds het zogenaamde officiële bedrag geboekt. Verder heeft Demon nooit meer iets van zich laten horen betreffende de 2 maanden dat ik in 2006 een baggerlijn had. Dat is ook nooit verrekend. En nu komt XS4ALL met een ridicuul aanbod. Veel betalen voor een mindere lijn. Ja met was meer toeters en bellen misschien. Maandag meteen Demon bellen en vragen hoe het nou weer staat met al die genoemde punten. Best wel jammer!
mijn ervaring was juist dat Demon dit erg soepel afhandelde....
Ik belde "gewoon" voor de Tweakers aktie en kon telefonisch voor mij en iemand anders (!) waar voor ik het onderhoud doe de zaak in orde maken. Vooral voor die ander hadden ze niet hoeven te doen, immers ik was niet gemachtigd, het stond gewoon op haar naam (mijn tante).
Het duurde wel even voordat het rond was ivm de grote aantallen aanvragen, dus ik heb er maar beperkt van kunnen profiteren tot de overgang naar Tiscali deze maand. (nu ca 27 euro, demon was eerst 36.50 en later 25, maar in Tiscali zit ook nog gratis telefonie.)
Dus:
Gewoon netjes bellen is mijn ervaring, waarom heb je het al zo lang lopen overigens? De helpdesk heeft mij altijd overla erg correct mee geholpen! Jammer dat Demon overgenomen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
Inderdaad, maandag is Demon gesloten. Dat had ik kunnen weten. Ha ha ha ha.. Verder wil ik kwijt dat ik ook altijd netjes geholpen wordt door de helpdesk. Tja, het was mij gewoon niet opgevallen. 8)7

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10
Ik heb een raar probleem, sinds een aantal weken kan ik de website www.beatport.com niet meer in zijn geheel bekijken. De pagina laadt gedeeltelijk maar dat is het dan ook wel. Het ligt aan mijn internetverbinding want ergens anders doet de site het wel.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigger
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2020
Hoi, ik heb ook een leuke: tegelijk met de migratie van Demon naar XS4ALL ben ik verhuisd; op het moment dat ik de modem en telefoon uit het oude stopcontact trok lag de brief op de mat met de aankondiging dat het zou gaan gebeuren: dus 4 weken bedenktijd en dan nog max 3 weken aansluittijd.
Ik heb inmiddels diverse mensen van beide partijen aan de lijn gehad, en die beweren dat ik tussen wal en schip beland. Anyway: nog niet opgezegd en gister maar eens een brief de deur uitgedaan naar het hoofd van de migratie: ik mag toch aannemen dat als ze van het Demon systeem naar het xs4all systeem overstappen, dat dan verhuizen ook wel kan, en dat ze bij de migratie gewoon het adres kunnen wijzigen, ik blijf namelijk gewoon in dezelfde straat wonen, dus echt een probleem kan het niet zijn!
Hou jullie op de hoogte,
Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Rigger schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:50:
Hoi, ik heb ook een leuke: tegelijk met de migratie van Demon naar XS4ALL ben ik verhuisd; op het moment dat ik de modem en telefoon uit het oude stopcontact trok lag de brief op de mat met de aankondiging dat het zou gaan gebeuren: dus 4 weken bedenktijd en dan nog max 3 weken aansluittijd.
Ik heb inmiddels diverse mensen van beide partijen aan de lijn gehad, en die beweren dat ik tussen wal en schip beland. Anyway: nog niet opgezegd en gister maar eens een brief de deur uitgedaan naar het hoofd van de migratie: ik mag toch aannemen dat als ze van het Demon systeem naar het xs4all systeem overstappen, dat dan verhuizen ook wel kan, en dat ze bij de migratie gewoon het adres kunnen wijzigen, ik blijf namelijk gewoon in dezelfde straat wonen, dus echt een probleem kan het niet zijn!
Hou jullie op de hoogte,
Roy
Ik snap niet veel van dit verhaal. Heb je nu een nieuwe lijn aangevraagd op je nieuwe adres, of niet? En waarom heb je de oude lijn nu niet opgezegd? Wat heeft jouw verhuizing te maken met de overname van Demon door XS4ALL? Etc.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigger
Nou, bij Demon kan je niet 'verhuizen', alleen opzeggen en op een ander adres weer aanvragen. Maar op dit moment accepteerd Demon geen nieuwe klanten meer, dus moet ik naar een andere provider: bijv xs4all. Maar die willen dus (aan de telefoon iig) niks weten van mijn Demon verleden, en het toch wel wat betere abo wat ik bij Demon had, daarom toch nog maar een brief geschreven. Op geen enkele manier wilde xs4all me tegemoet komen aan de telefoon, onder het mom van 'alles gaat met de computer'. Lijkt me toch een beetje schunnig, voor 'de beste internetprovider van nl'. Volgens mij hebben ze toch ook wel eens een monteur die handmatig in het systeem ingrijpt, en dan bijv even zo'n verhuizing kan regelen, op zich vind ik het nl niet erg om een nieuw abo te nemen, als mij post maar doorgestuurd wordt en ik de Demon prijs betaal.
Tussen wal en schip dus. Nog evenniet opzeggen iig, kan ik nl nog met webmail en pop3 via een modem mijn mail binnenhalen (en dit soort dingetjes doen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Tsja, het is vervelend, maar ik ben bang dat hier weinig aan te doen is... Het is in ieder geval geen kwestie van "even handmatig ingrijpen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Als XS4all nou 'XS4all-Only' ook zou kunnen opleveren in plaats van alleen 'overzetten vanaf XS4all mxstream' of Demon was het niet zo'n probleem.

Dan hadden ze gewoon de oude aansluiting kunnen opheffen in plaats van overzetten naar Only en op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting realiseren.... Misschien dat eens voorstellen aan XS4all?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaring is dat je bij dat soort situaties zelf de zaak in de hand moet houden.
Eerst de verhuizing en als die rond is pas migreren naar een andere provider of naar xs4all overgaan.
Systemen lopen vaak vast op dit soort situaties, er wordt (onterecht) vaak geen rekening mee gehouden welke mogelikjk sitiaties zich voor kunnen doen, dus moet je het zelf sturen.
Helaas maar de forums staan vanwege dit soort gevallen daarom vaak "vol".
Helemaal mee eens, het zou beter/anders moeten maar de praktijk.....
Dus pas jezelf aan de praktijk aan....

Demon heeft bij mij de overgang erg soepel afgehandeld tot nu toe, ook de helpdesk was erg goed. Van xs4all weet ik het niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Ik heb nog altijd niks gehoord van Demon, ook niet van XS4All, mijn inziens een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zwaard van damocles hangt gewoon boven je hoofd denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigger
ja, een dikke Damocles, geen van de helpdeskers van zowel xs4all als demon zegt dat het kan, maar meedenken doen ze ook niet echt vind ik, gaan ook niet even navraag doen bij een collega ofzo.
Tsja.

Weet een van jullie of de nieuwe aansluiting van xs4all ook gebaseerd is op dat ISRA punt, en dus aan je huis gebonden is? Als dat niet zo is, dan moet het wel degelijk mogelijk zijn om mij een nieuwe aansluiting met demon specs te geven. Er wordt alleen een derde partij voor ingehuurd natuurlijk, en die roept meteen 'meerwerk', misschien een paar tientje verhuiskosten te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43

Robtimus

me Robtimus no like you

Damocles.NL schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:03:
Ik heb nog altijd niks gehoord van Demon, ook niet van XS4All, mijn inziens een beetje raar.
Vandaag de nieuwe nieuwbrief ontvangen:
Na maanden van voorbereiding is het zover: deze week stapt een eerste groep Demon klanten over naar XS4ALL. Mocht u nog geen overstapaanbod van XS4ALL hebben ontvangen, houd dan uw brievenbus in de gaten. Alle klanten met een DSL-verbinding van Demon ontvangen voor 1 juli 2007 een aanbod voor een DSL-abonnement van XS4ALL.
Ze hebben dus nog zo'n 2 maanden voor het aanbod, en een extra 4 weken voor het omzetten.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigger
Hier in postcodegebied 1073 (Amsterdam) heb ik m 17 april binnengehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Hmmm... binnenkort eerst fysiek verhuizen. 14 mei de sleutel van m'n nieuwe woning.

Ondertussen contact gehad met XS4ALL en een verhuismogelijkheid voor m'n Demon/XS4ALL-Only verbinding zit er gewoon niet in. Letterlijke tekst:
Helaas geen status wijziging. Een nieuwe verbinding aanvragen is de enige mogelijkheid.
Een MxStream-verbinding aanvragen gaat dus niet gebeuren. Prijs/snelheid compleet niet interessant ('Only' is al duur zat). Van een van de duurste providers op de markt had ik toch iets meer meedenken en inzet verwacht.

Ofwel, niet vanwege technische redenen (ADSL is immers gewoon leverbaar op die locatie) maar vanwege onwil gaat XS4ALL mij als klant verliezen. :(
Twijfel tussen TweakDSL (30 euro, inclusief newsserver) of Solcon (24 euro, geen binaries-newsserver, maar professionele uitstraling)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou ook T5 van Tiscali kunnen nemen, zonder binaries, ben je er voor 15.95, rek nog vooor andere zaken... Tisc valt me ontzettend mee tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
vanaalten schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:04:
Ofwel, niet vanwege technische redenen (ADSL is immers gewoon leverbaar op die locatie) maar vanwege onwil gaat XS4ALL mij als klant verliezen. :(
Waar ligt de grens tussen een "technische reden" en een "niet-techische reden"? Een geautomatiseerd proces dat geen uitzonderingen accepteert komt mij toch over als een vrij technische reden.. Vaak zijn dit soort redenen net zo lastig of zelfs lastiger op te lossen dan het simpelweg wat apparatuur (bij)plaatsen in een centrale.

Het is vervelend, maar als je ooit bij een bedrijf of organisatie gewerkt hebt dat tien- tot honderdduizenden klanten tegelijk moet bedienen, dan weet je dat sommige dingen gewoon niet zo flexibel zijn. Dat heeft niet zozeer met onwil te maken, maar wel met prioriteiten stellen. De hoogste prioriteit bij Demon/XS4ALL is op dit moment zoveel mogelijk klanten zo snel mogelijk op een nette gestructureerde manier overzetten naar XS4ALL. Je moet ook niet vergeten dat, hoewel XS4ALL misschien wat duurder is dan de meeste concurrentie, de winstmarge op een consumentenlijn nu niet zodanig hoog is dat het lonend is om iemand een paar dagen te laten besteden aan het oplossen van een dergelijke individuele case.

Dat hele migratieproject duurt al gigantisch lang en is enorm complex. Als Demon en XS4ALL ook nog eens het proces zodanig flexibel zouden moeten gaan inrichten dat voor allerlei uitzonderingen zoals jouw situatie een passende oplossing gevonden kan worden, dan duurt het geheel nog 2x zo lang en worden er een hoop extra fouten gemaakt met alle gevolgen van dien.

Trouwens, als Demon niet overgenomen was en je ging verhuizen, dan moest je ook een nieuwe lijn aanvragen. En het zou best kunnen dat het product wat je op je oude locatie had op je nieuwe locatie niet meer of niet meer voor dezelfde prijs beschikbaar zou zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap je frustratie. Het is een vervelende situatie. Maar om nu gelijk "onwil" te gaan roepen, dat gaat me toch wel een beetje ver. Geloof me, mensen op een helpdesk vinden het ook nooit leuk om klanten teleur te moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Oele_ schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:12:
[...knip, heel verhaal over de achtergrond van de verhuis-onmogelijkheid]
Mja, deels heb je wel gelijk.
Mijn fout was sowieso dat ik kort na het negatieve bericht van XS4ALL hier postte - ik was het stukje 'even tot tien tellen' vergeten.
Ik snap wel hoe het zit - een groot ordersysteem waar alles in samenkomt en waar alle gegevens in bijgehouden worden, snap ook wel wat voor problemen er kunnen ontstaan als er omheen gewerkt gaat worden.

Maar toch blijf ik het een niet-technische reden noemen: ADSL is gewoon mogelijk vanaf die locatie, enkel heeft XS4ALL er het geld/mankracht niet voor over om mij over te zetten. Da's puur een zakelijke reden.

Overigens, marge op consumentenlijn? XS4ALL is - als je puur snelheid tegen snelheid vergelijkt - veertien euro duurder dan de budget aanbieders (Tiscali 5Mb voor 15,95 tegen XS4ALL Only 3Mb voor 29,95). Per klant is dat 180 euro op jaarbasis meer. Kan mij moeilijk voorstellen dat dat volledig door de extra's gerechtvaardigd wordt.

Maar goed, ik kan niet inschatten hoeveel het XS4ALL zou kosten (of opleveren) als er iemand full-time 'moeilijke zaken' zou regelen - ik veroordeel die beslissing om dat niet te doen dan ook niet.
Trouwens, als Demon niet overgenomen was en je ging verhuizen, dan moest je ook een nieuwe lijn aanvragen. En het zou best kunnen dat het product wat je op je oude locatie had op je nieuwe locatie niet meer of niet meer voor dezelfde prijs beschikbaar zou zijn.
Mwah, vijfhonderd meter verderop, zelfde centrale, dichterbij de centrale. Ik zou enkel die 'tweakers-korting' niet meer hebben, maar die ga ik bij XS4ALL ook kwijtraken.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap je frustratie. Het is een vervelende situatie. Maar om nu gelijk "onwil" te gaan roepen, dat gaat me toch wel een beetje ver. Geloof me, mensen op een helpdesk vinden het ook nooit leuk om klanten teleur te moeten stellen.
Excuses aan eventueel meelezende helpdeskers die zich aangevallen voelden - het was niet persoonlijk bedoeld.
Het is "onwil" van XS4ALL: het is blijkbaar niet rendabel om buiten de procedures om te werken. Wat mij echter het meest frustreert: Afgelopen maanden zag je erg veel berichten van mensen die de overname niet zagen zitten en vanwege de prijsverhoging vertrokken naar andere aanbieders. Ik kon echter leven met die prijsverhoging vanwege de meerwaarde van XS4ALL: technisch zeer capabel, veel mogelijkheden en sociaal bewogen. Juist ik, die graag wil blijven, kan niet blijven. Maar goed, ik ga mij er maar bij neerleggen...
andre_at_home schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:52:
je zou ook T5 van Tiscali kunnen nemen, zonder binaries, ben je er voor 15.95
Nah, een provider die poort 25 blokkeert, en die daarbij een afgrijselijk commercieel ogende van reclame vergeven homepage heeft, hoeft voor mij niet zo nodig. Noem het principieel, noem het eigenwijs, maar ik hoef niet zo nodig een overduidelijk massa-product...

TweakDSL: duidelijk gericht op hobbyisten, techneuten. Enigzins minder professioneel overkomend in de communicatie.
Solcon: serieus, zakelijk, komen helder, duidelijk en eerlijk over en communiceren snel en professioneel.
Oh, en beide hebben poort 25 voor e-mail gewoon open staan. That's the way I like it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:48:

[...]

Nah, een provider die poort 25 blokkeert, en die daarbij een afgrijselijk commercieel ogende van reclame vergeven homepage heeft, hoeft voor mij niet zo nodig. Noem het principieel, noem het eigenwijs, maar ik hoef niet zo nodig een overduidelijk massa-product...

TweakDSL: duidelijk gericht op hobbyisten, techneuten. Enigzins minder professioneel overkomend in de communicatie.
Solcon: serieus, zakelijk, komen helder, duidelijk en eerlijk over en communiceren snel en professioneel.
Oh, en beide hebben poort 25 voor e-mail gewoon open staan. That's the way I like it...
op het Tiscali forum....
Om toch even een reactie te geven, ondanks dat de vraag van de vraagsteller al beantwoord is ;

In het geval van particuliere abonnementen kan (en zal) Tiscali geen hulp bieden bij het delisten van blacklists. Dit mede omdat het heel strikt gezien ook niet toegestaan is om als particuliere eindgebruiker een mailserver te gebruiken. Hierover zal Tiscali uiteraard niet moeilijk gaan doen (tenzij er echt beveiligingsproblemen aan de orde zijn uiteraard), maar heeft wel als nadeel dat delisting van blacklists ook niet aan de orde is.
Kortom als je je zaakjes goed in orde hebt doen ze niet moeilijk.
Reclame Tisc.... tja ik vond Demon ook mooier strak.....maar tja als ze die gaan overnemen en ik vond TweakDSL ook niet bepaald cool en zeker niet goedkoop, Solcon was (nog) niet in beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:40:
[...]

op het Tiscali forum....

[...]

Kortom als je je zaakjes goed in orde hebt doen ze niet moeilijk.
Ze doen niet moeilijk, maar het is wel geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu geen mail server draaien, dus niet even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
wberkel schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Ze doen niet moeilijk, maar het is wel geblokkeerd?
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:30:
heb nu geen mail server draaien, dus niet even testen.
Is niet geblokkeerd bij Tiscali.

[ Voor 60% gewijzigd door bjck op 03-05-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
De mensen weten dit natuurlijk al, maar ik wil het toch nog even kwijt. Gisteren gebeld naar Demon betreffende de rekening die niet klopte. Ik werd zoals gewoonlijk aardig en prima geholpen. Demon zal het te veel betaalde bedrag terugstorten. Verder kreeg ik de tip dat als de aanbieding van XS4ALL niet bevalt er gekozen kan worden voor aan andere ISP. Demon zal daarbij assisteren door niet moeilijk te doen. Wat dat inhoudt is het volgende. Ik kan de komende periode een lijn aanvragen bij een andere ISP en zodra die lijn aktief wordt zal Demon hun lijn en het contract stopzetten. Als dat zo is dan is het dus zeer makkelijk om deze XS4ALL "aanbieding" aan je voorbij te laten gaan. Ik baal er nog steeds van. Waarom moet er altijd een eind komen aan iets moois? Maar okay, ik ben er nog niet over uit, maar neig toch wel naar een andere ISP. De prijs he... die zit niet mee.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Emos schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:35:
Ik kan de komende periode een lijn aanvragen bij een andere ISP en zodra die lijn aktief wordt zal Demon hun lijn en het contract stopzetten.
Dat was al meerdere keren gemeld ;) Maar is idd erg nette service. Zo kun je (hopelijk) zonder al te veel gedoe overstappen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Bergie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:52:
[...]Dat was al meerdere keren gemeld ;) Maar is idd erg nette service. Zo kun je (hopelijk) zonder al te veel gedoe overstappen.
Idd, als het werkt. Even mn frustraties van me aftikken. :'(

Zoals eerder gemeld in deze topic ben ik het eveneens niet eens met het "aanbod" van XS4all, van 8mbit naar 6 voor 40 ipv 36.50 euro. Enig speurwerk op GoT viel mn oog op de Concepts ICT aanbieding, adsl2 voor 30 euro p/m, samen met een non-0900 helpdesk, die van hetzelfde kwalitatieve niveau was als Demon. Belletje gepleegd naar Demon om nogmaals bevestiging te krijgen, dat een Telco --> Telco migratie slechts twee uurtjes zal duren en ik enkel Concepts moest vragen om de lijn over te nemen. Zo gezegd, zo gedaan.

Viel mn internet verbinding afgelopen woensdag vanaf 12.00 's middags uit. Storinkje, dacht ik, echter om 18.00 was het nog niet opgelost. Demon bellen, ze zouden ernaar kijken. Volgende ochtend belletje op mn gsm, lijn was vrijgemaakt voor de migratie met Concepts. Vreemd, nog geen modem van Concepts ontvangen en het zou toch maar 2 uurtjes duren? Bovendien had ik pas eind vorige week schriftelijk Concepts om een abo gevraagd. Enfin, Demon is weer snel met de service, as usual. Or so I thought.

Concepts gebeld om te melden dat de lijn klaar was om over te nemen. Kwestie van was protocols en scriptjes runnen en klaar, toch? Niet dus. Ze melden mij dat de lijn volledig was opgeheven (niet enkel vrijgemaakt) en het adsl signaal per 8 mei eraf zou zijn. bbned was al aan het slopen en het proces is onomkeerbaar. Pardon? Ik heb nooit gezegd dat dat moest gebeuren, doch volgens Concepts had bbned dat verzoek op naam van mij gekregen. bs

Nog een paar keer met zowel Demon als Concepts gebeld, maar zij konden beiden niets meer doen, dan dat Concepts vanaf 8 mei mijn verzoek als een nieuwe verbinding verwerkt, meaning dat er na 8 mei nog eens 1 tot in het ergste geval 4 weken overheen gaan voordat alles het weer doet. Het meest frustrerende is dat er geen duidelijk schuldpersoon is aan te wijzen, noch demon, noch Concepts. En omdat bbned geen info nummer heeft voor adsl klanten, kan ik nergens mn gal spuwen.

Oh but it gets worse. Al vaak genoeg heb ik mn backup pc bij vrienden en kennissen ondergebracht, gewapend met een wifi kaartje om daarmee (I know, het is fout) verbinding te maken met onbeveiligde netwerken om zo te surfen. Immers, meer dan de helft van alle wifi netwerken is niet beveiligd in Nederland. Jah, behalve in mijn buurt. 7 netwerken om op in te loggen en allemaal WEP2 encrypties. Moet ik weer hebben. :/

Maar dan hebben we altijd nog onze lieve buurtjes met bedraad internet. Gewoon even een Cat5e kabeltje trekken over het dak of door de meterkast, vonden ze geen enkel probleem en moest niets meebetalen. Ze hadden alleen het goedkoopste abonnement van Zeelandnet. Gelukkig heeft Zeelandnet sinds kort geen datalimieten meer.....behalve bij de buren. Zij hebben het allerallergoedkoopste dat nog stamt uit de steentijd en hebben nooit aan een upgrade meegedaan. Limiet per maand....100 mb. :'(

Dus komt het er voor mij op neer...niemand om kwaad op te zijn, geen mogelijkheden dan enkel op mn werk surfen (met een baas die direct zicht op mn scherm heeft en er altijd is, behalve nu nu ik aan het overwerken ben) en geen netwerken om zonder shady hackpraktijken op in te loggen.

Het klonk ook veel te mooi om waar te zijn, twee belletjes, twee uur eruit liggen en een nieuwe ISP.
Stichting FIST - het overlegorgaan voor adsl-aanbieders met KPN, Orange, Versatel en Tiscali als voorname leden - belooft dat overstappers 'in de toekomst' niet langer dan twee uur zonder internetverbinding zullen zitten.
Ik hoop het want dit gun ik niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
M-co schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:49:
Viel mn internet verbinding afgelopen woensdag vanaf 12.00 's middags uit. Storinkje, dacht ik, echter om 18.00 was het nog niet opgelost. Demon bellen, ze zouden ernaar kijken. Volgende ochtend belletje op mn gsm, lijn was vrijgemaakt voor de migratie met Concepts. Vreemd, nog geen modem van Concepts ontvangen en het zou toch maar 2 uurtjes duren? Bovendien had ik pas eind vorige week schriftelijk Concepts om een abo gevraagd. Enfin, Demon is weer snel met de service, as usual. Or so I thought.

Concepts gebeld om te melden dat de lijn klaar was om over te nemen. Kwestie van was protocols en scriptjes runnen en klaar, toch? Niet dus. Ze melden mij dat de lijn volledig was opgeheven (niet enkel vrijgemaakt) en het adsl signaal per 8 mei eraf zou zijn. bbned was al aan het slopen en het proces is onomkeerbaar. Pardon? Ik heb nooit gezegd dat dat moest gebeuren, doch volgens Concepts had bbned dat verzoek op naam van mij gekregen. bs
Zou ik mogen weten wat je demon-systeemnaam of je postcode/huisnummer is? Ik vind dit een heel vreemd verhaal en zou graag eens nazoeken wat hier precies is gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Graag! :*) Email or irc kanaal waarop ik de details kan sturen?

[ Voor 15% gewijzigd door M-co op 04-05-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
M-co schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:48:
Graag! :*) Email or irc kanaal waarop ik de details kan sturen?
Oele op ircnet of efnet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:18:
[...]

[...]

Is niet geblokkeerd bij Tiscali.
dank..... zulke feiten weerleggen ten minste al het geroep/ de scepsis tav een provider.
Die scepsis had ik eerst (terecht) ook vanwege veel probleemgevallen die ik altijd hoorde, maar uit de eerste hand het laatste (half) jaar juist positieve verhalen over tiscali gehoord en dat heeft mij over de streep getrokken. En ik moet zeggen... mijn T12 lijn lijkt aardig stabiel!
En die poort 25... misschien ga ik hem weer gebruiken voor een mail server.... (de laatste keer was onder Red Hat 6.... als server bij Chello)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt of werd tiscali ook niet overgenomen door kpn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:21:
wordt of werd tiscali ook niet overgenomen door kpn??
Dat ligt bij de NMa nu om te beslissen of KPN dat mag doen inderdaad. Tot nu toe kocht KPN alleen ISP's (en andere bedrijven natuurlijk) die internet aanbieden. Tiscali is de eerste met een eigen ADSL netwerk waar KPN haar zinnen op heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag toch maar besloten om een andere provider te zoeken, denk aan tele2 met 20mb voor 24,95 en gratis draadloos modem. Van de week eens uitgebreid research doen, volgens de vriendelijke mevrouw mocht een telco-telco gewoon ondanks dat ik mijn demon cntract nog geen jaar heb. Was ook wel logisch en eerder verteld maar voor de zekerheid toch maar even gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwns iemand al overgezet naar xs4all?
En zo ja wat zijn de ervaringen met behoud van snelheid en stabiliteit van de lijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

Ik vermoed dat het op korte termijn gaat gebeuren, maar vooralsnog lijk ik op demon te zitten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
  2    17 ms    18 ms    17 ms  bbned-10k-01.router.nl.demon.net [212.238.154.1]

3    18 ms    17 ms    39 ms  tc1-core-1-bbned-ic3.router.nl.demon.net [82.161.247.141]
  4    18 ms    17 ms    17 ms  0.so-0-0-0.xr2.3d12.xs4all.net [194.109.5.201]
  5    17 ms    18 ms    18 ms  0.so-7-0-0.xr1.tc2.xs4all.net [194.109.5.14]
  6    23 ms    26 ms    27 ms  20ge-po-2.e600-1.ams5.true.nl [195.69.144.163]
  7    19 ms    18 ms    18 ms  www.tweakers.net [213.239.154.35]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat de bouw nogal wat vertraging opliep door verschillende bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigger
Laatste nieuws van xs4all is dat verhuizen van xs4all Only abo's voorlopig niet kan. Drie mensen bij Demon en xs4all verwachtten dat het omzetten naar only, zonder dat je modem eraan hangt (als je al verhuisd bent) geen probleem is, ze wisten niet zeker of het verhuizen van een Only abo zomaar zou gaan: welnu, de 'onderhandelingen' over dergelijke zaken zullen pas na de zomer afgerond zijn. Op zijn vroegst. En in andere vorm wil xs4all ook op geen enkele manier ons verhuizers tegemoet komen.
Ik heb lekker een lenteaanbieding bij Tweak aangevraagd.. Dat was dan nog een doekje voor het bloeden: een paar weken extra zonder adsl voor een leuke korting. Tja.
Aju!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arno schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:40:
Ik vermoed dat het op korte termijn gaat gebeuren, maar vooralsnog lijk ik op demon te zitten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
  2    17 ms    18 ms    17 ms  bbned-10k-01.router.nl.demon.net [212.238.154.1]

3    18 ms    17 ms    39 ms  tc1-core-1-bbned-ic3.router.nl.demon.net [82.161.247.141]
  4    18 ms    17 ms    17 ms  0.so-0-0-0.xr2.3d12.xs4all.net [194.109.5.201]
  5    17 ms    18 ms    18 ms  0.so-7-0-0.xr1.tc2.xs4all.net [194.109.5.14]
  6    23 ms    26 ms    27 ms  20ge-po-2.e600-1.ams5.true.nl [195.69.144.163]
  7    19 ms    18 ms    18 ms  www.tweakers.net [213.239.154.35]
Dat is al een tijdtje zo bij mijn verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:48:
[...]

Dat is al een tijdtje zo bij mijn verbinding :)
Volgens Miquel van Smoorenburg (xs4all techneut) in xs4all.general is een traceroute vanaf je eigen adres naar buiten geen goede methode om te achterhalen of je gemigreerd bent:
>Er staat toch duidelijk bovenaan BBNed.....

Als je op het IP adres van je gateway een lookup doet, dan zie je
inderdaad bbned-10k-01.router.nl.demon.net.

Maar met de migratie van demon naar xs4all verandert je IP adres niet,
en (in de meeste gevallen) je gateway ook niet. Dat gateway IP adres
bestaat zowel op de routers van xs4all als van bbned, en er kan maar
1 naam aan hangen, niet 2...

Als je de traceroute de andere kant op doet (vanaf het internet
naar jouw IP adres) dan kan je zien dat je omgezet bent, want dan
staat er opeens 'dr3.d12' bij de een-na-laatste hop.

Bijvoorbeeld via (willekeurig google resultaat)
http://ab.newnet.co.uk/cgi-bin/traceroute
... ofwel, je moet van buitenaf een traceroute naar je eigen IP-adres doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clevy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07-2024

clevy

It's a race !

trace van buitenaf:

7    13 ms    13 ms    13 ms  ams-ix.sara.xs4all.net [195.69.144.48]
  8    13 ms    13 ms    13 ms  0.so-6-0-0.xr2.3d12.xs4all.net [194.109.5.5]
  9    13 ms    16 ms    13 ms  0.so-0-0-0.xr3.3d12.xs4all.net [194.109.5.202]
 10    14 ms    14 ms    14 ms  tc1-dar-1-ge-1-0.router.nl.demon.net [82.161.255.34]
 11     *       24 ms    22 ms  *.demon.nl [83.162.24.*]

de (1e) "*" bij 11 is wel kenmerkend.. de laatste dagen best veel connection drops.. lijn is best snel maar connecties opbouwen duurt lang.

a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 00:25
Vandaag vreemde zaken gezien op mijn verbinding..

Vanmiddag krijg ik van vrienden te horen dat mn website niet meer bereikbaar is. Ik kijken..is mn server inderdaad niet meer bereikbaar. Vervelend. Eenmaal thuisgekomen zie ik dat de dhcpclient geen ip adres meer verkrijgt van de dhcp server:

May 18 13:33:49 ekster dhclient.bin: DHCPREQUEST on eth0 to 194.159.73.205 port 67
May 18 13:34:30 ekster last message repeated 3 times

Vervolgens zie ik pas tegen vijven dat ik in ene van een andere dhcp server een heel ander ip adres krijg :S

May 18 16:52:29 ekster dhclient.bin: DHCPACK from 212.238.242.1
May 18 16:52:29 ekster dhclient.bin: bound to 212.238.242.* -- renewal in 3600 seconds.

Waarschijnlijk ben ik nu gemigreerd naar het xs4all netwerk, ik zie in mn traceroutes de eerste hops xs4all routers.

Helaas is mijn firewall niet zo dynamisch ingesteld omdat ik er toch vanuit ging dat ik een vast ip adres heb. Hierdoor blokkeerde hij al het externe verkeer.

Ik dacht dat het IP adres hetzelfde zou blijven ??.. Ook vind ik het raar dat ik totaal _niet_ geinformeerd ben over het moment waarop ik gemigreerd zou worden en dat ik enige tijd geen verbinding zou hebben. Het is mar goed dat ik vandaag geen thuiswerk dag had..

Zijn er meer mensen die dit zelfde ervaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb eindelijk een beslissing genomen na veel gebel en gezeur dat ik misschien wel 2 weken zonder internet zou zitten wat ik niet kan hebben met mijn bedrijf dus na veel gezeur met XS4all over waarom ik nou meer moet gaan betalen ga ik mijn ISDN waarschijnlijk eruit gooien en dan maar XS4all Only nemen. Ik ga dus toch in op hun aanbieding.

Scheelt me hoop geld, alleen moet ik een nieuwe telefoon kopen maar dat wordt een Siemens S450 IP waarbij ik kan bellen en gebeld worden. Kan 2 telefoonnummer behouden en met Voipbuster kan ik ook nog gratis bellen. Ik heb 2 makkelijke telefoonnummer dus die gooi ik niet zomaar weg. Ik hoop niet dat mijn snelheid omlaag gaat omdat ik in train met 6,67 mb down en up met 768 kb. Ik heb nog een oud Speedtouch 510I modem. Maar ik hoop dat alles zonder problemen gaat verlopen maar anders pak ik het netwerk van de buren wel.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou zelf (tijdelijk) mijn verbinding. Kijken hoe de migratie gaat. Heb er wel een extra lijntje bijgenomen van Tiscali. Mocht er eentje uitvallen..... :)

Trouwens je kan je kpn abo pas opzeggen nadat je gemigraard bent. Dan pas kan je de nummers migreren naar voip.

Kregen we er ook geen voip foon bij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ik heb halverwege een bak genaamd 0.so-7-0-0.xr2.3d12.xs4all.net in mijn traceroute staan. Zou dat betekenen dat ik :w ben voor Demon en op XS4ALL zit :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Arno schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:21:
Ik heb halverwege een bak genaamd 0.so-7-0-0.xr2.3d12.xs4all.net in mijn traceroute staan. Zou dat betekenen dat ik :w ben voor Demon en op XS4ALL zit :?
Nee. Er is eigenlijk niet veel "Demon-netwerk" meer over; alles loopt al via XS4ALL. Het enige dat daadwerkelijk verandert op het moment dat je "over" gaat, is dat je op het DSL-netwerk van KPN komt en dat vanaf dat moment je "contract" met XS4ALL ingaat en je dus ook door XS4ALL gefactureerd wordt, met hun contact op moet nemen bij problemen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
beuki schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 01:39:
Ik dacht dat het IP adres hetzelfde zou blijven ??.. Ook vind ik het raar dat ik totaal _niet_ geinformeerd ben over het moment waarop ik gemigreerd zou worden en dat ik enige tijd geen verbinding zou hebben. Het is mar goed dat ik vandaag geen thuiswerk dag had..

Zijn er meer mensen die dit zelfde ervaren ?
Als je even laat weten wat je systeemnaam is, of een ander gegeven waarop ik je lijn zou moeten kunnen vinden, dan kan ik misschien nazoeken waarom je IP gewijzigd is en of je inderdaad over bent naar XS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Oele_ schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:54:
Nee. Er is eigenlijk niet veel "Demon-netwerk" meer over; alles loopt al via XS4ALL. Het enige dat daadwerkelijk verandert op het moment dat je "over" gaat, is dat je op het DSL-netwerk van KPN komt en dat vanaf dat moment je "contract" met XS4ALL ingaat en je dus ook door XS4ALL gefactureerd wordt, met hun contact op moet nemen bij problemen, etc.
Hmm ok. Ik dacht dat dus te begrijpen uit een post wat hoger. Is er dan wel een manier om te zien wanneer ik geheel op XS4ALL zit?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001

OgWok

U.N.C.L.E.

Eind vorige week heb ik het voorstel van XS4ALL ontvangen. Nu betaal ik € 21,94 voor een 1536/768 verbinding (en ben daar zeer tevreden mee). XS4ALL aanbod: € 29,95 voor een 2048/512 verbinding.

Heb Demon vanochtend gebeld dat ik dat slechte voorwaarden vind. Wat blijkt: niet akkoord gaan houdt in dat je opzegt omdat XS4ALL geen ander aanbod kan doen..........

Ben hier op deze maandagochtend niet blij mee. Nog iemand dezelfde ervaring en een goede tip hoe je dit aan kan pakken ? Eigenlijk wil ik hetzelfde abo (prijs en snelheid).

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vreemd, mijn schoonvader heeft ook dat abonnement en hij kreeg als aanbod een XS4All Only ADSL Go met de snelheid 1600/512 voor 21,95. Vreemd dat jij naar de 2 mbit gaat.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
Da's inderdaad vreemd. Ik ben zelf speciaal nog gedowngrade (na de tweakersactie) naar 1500 omdat ik ook graag ADSL Go wilde. En ik heb de verwachtte aanbieding (GO) gekregen. Volgens mij zou 1500 moeten matchen op GO (1600) voor 21,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:29
OgWok schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:16:
Eind vorige week heb ik het voorstel van XS4ALL ontvangen. Nu betaal ik € 21,94 voor een 1536/768 verbinding (en ben daar zeer tevreden mee). XS4ALL aanbod: € 29,95 voor een 2048/512 verbinding.

Heb Demon vanochtend gebeld dat ik dat slechte voorwaarden vind. Wat blijkt: niet akkoord gaan houdt in dat je opzegt omdat XS4ALL geen ander aanbod kan doen..........

Ben hier op deze maandagochtend niet blij mee. Nog iemand dezelfde ervaring en een goede tip hoe je dit aan kan pakken ? Eigenlijk wil ik hetzelfde abo (prijs en snelheid).
Ik kreeg deze brief ook, met hetzelfde voorstel. Ik ga het maar doen. De iets hogere DL is mooi (als je het al merkt), de behoorlijk lagere UL ben ik ook niet gelukkig mee. Maar ik ben bang dat het een kwestie is van 'take it or leave it'. Er zal niet te onderhandelen zijn vermoed ik, ik ga er mijn tijd iig niet aan verknoeien. Je kunt natuurlijk ook uitkijken naar een andere provider.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ik heb ook inderdaad het idee dat het slikken of stikken is ja.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

megatronics schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:06:
Vreemd, mijn schoonvader heeft ook dat abonnement en hij kreeg als aanbod een XS4All Only ADSL Go met de snelheid 1600/512 voor 21,95. Vreemd dat jij naar de 2 mbit gaat.
Nu is het wel zo dat ik een apparte lijn heb voor mijn ADSL (geen splitter). Dat kon toen niet anders (jaren geleden).
Toch ga ik nog even bellen of een "GO" abo ook kan voor dezelfde prijs. Voor die € 8 krijg je maar weinig extra.

(edit) net gebeld met XS4ALL migratie-service helpdesk en helaas het kan niet. Het GO abo is een tijdelijke aktie geweest :(

[ Voor 11% gewijzigd door OgWok op 21-05-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Tiscali wordt ook opgeslokt door kpn dat de NMA dit goed keurt beetje vaag.
Zie zo niet echt meer het nut van die organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, volgens de NMA is er genoeg concurrentie, want tele2 en andere bedrijven kunnen samen en blok vormen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het telecombedrijf KPN mag de internetaanbieder Tiscali inlijven. Dat heeft de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) "na diepgaand onderzoek" bepaald. De combinatie vormt geen machtsblok op de Nederlandse markt voor breedbandinternet, aldus de NMa woensdag.

Het marktaandeel van KPN stijgt met de overname van Tiscali met 4 procent, waarmee het telecombedrijf bijna de helft van de Nederlandse huishoudens van de internetdiensten bedient.

Tegenwicht

De karteltoezichthouder concludeert dat andere ADSL-spelers, zoals Orange en Tele2, samen met kabelbedrijven voldoende tegenwicht kunnen bieden aan KPN op de consumentenmarkt voor breedbandinternettoegang.

KPN maakte in september vorig jaar bekend het Nederlandse deel van de Italiaanse internetprovider voor 255 miljoen euro over te willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
Hebben ze bij de NMa wel enig idee wat dit wil zeggen?
Het probleem is niet die paar Tiscalli klanten, maar het netwerk van hun...

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 06:45:
Het marktaandeel van KPN stijgt met de overname van Tiscali met 4 procent, waarmee het telecombedrijf bijna de helft van de Nederlandse huishoudens van de internetdiensten bedient.
De helft van de markt, veruit het hoogste marktaandeel maar geen machtsblok? Welke logical gebruiken ze daar zeg?
Dat gaat toch nooit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Geweldig. Ik wou in september na mn verhuizing Tiscali 12+ nemen, zodat ik niet aangewezen ben op de prijsvoering van KPN. Hier op mn huidige adres heb ik nog Demon, na een aantal jaar A2000/Chello.

Worden alle Tiscali klanten nu ook overgeheveld naar X$4ALL, en de bijbehorende abonnementen door hun strot gedrukt? Het is wel makkelijker zo nu het aantal alternatieven waar je nog naar kon overstappen steeds kleiner en minder aantrekkelijk wordt. (Die paar providers die nog overblijven zijn bijna net zo duur als KPN) :(

Nu zit ik serieus na te denken of ik niet gewoon weer terug naar Chello zou gaan, dan heb ik alles weer bij 1 bedrijf :{

Een andere optie waar ik naar keek was nlnet 12 mbit, maar die maken ook gebruik van het tiscali netwerk. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38
Chiron schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:10:Een andere optie waar ik naar keek was nlnet 12 mbit, maar die maken ook gebruik van het tiscali netwerk. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat veranderen.
Ik denk dat Telebyte dan misschien ook wel interessant is?

Mijn voornaamste reden om Telebyte te overwegen is een 4x zo hoge snelheid voor dezelfde prijs (3/1 om 12/1), de andere abbo's zijn IMHO minder interessant qua prijs/kwantiteit. Bovendien verdom ik het om me ieder jaar opniew voor een jaar vast te leggen, en dan blijven er weinig over voor een redelijke prijs. Misschien nog qfast 4/1 voor 2 tientjes.

Beide rekenen wel een oprotpremie van 75 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Blij dat ik TweakDsl heb genomen...via het BBNed netwerk :*)
Ik betaal nu 17 euro per maand voor 8/1mb, exact dezelfde snelheid kost bij Xs4all 80 euro per maand. Retentie van de nieuwsservers is bij TweakDsl sinds kort verdubbeld van 50 naar 100 dagen. Bij Xs4all is dat slechts 14 dagen. Wel moet ik zeggen dat die 17 euro een tijdelijke aktie is, geldt alleen maar voor de eerste 2 jaar, daarna 40 euro per maand (als het op dat moment niet ondertussen verlaagd is) :P Toen ik vier jaar geleden overstapte van Hccnet naar Demon ging ik van 768/128 naar 2048/1024, gelijkblijvende prijs. KPN is gewoon altijd duurder dan de concurrent.

[ Voor 85% gewijzigd door cjdijk op 25-05-2007 07:16 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05-2024
TD-er schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:08:
Hebben ze bij de NMa wel enig idee wat dit wil zeggen?
Het probleem is niet die paar Tiscalli klanten, maar het netwerk van hun...
Ben vanuit Demon/BabyXL overgestapt naar Speedlinq/Tiscali in de verwachting wb het netwerk uit de klauwen van KPN te blijven.. Vluchten kan niet meer. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm is trouws de spamfilter van demon kaduk?
Heb nu in mijn mailbox meer dan 200 spammailtjes :(
hebben mee mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn tante probleemloos van Demon 3MB/15 euro overgezet naat T5 Tiscali voor 15.95 euro ipv XS4all voor bijna 22 euro...
Nu wel afwachten wat de KPN gaat doen, helaas konden we niet langer wachten.
Zelf: over ca een jaar komt XSM glasvezel.... 24/24 MB voor 50 euro incl tel/TV, ipv 12/1 van T12?
Maar eens gaan puzzelen of we dat echt gaan gebruiken, met de buren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:27:
uhm is trouws de spamfilter van demon kaduk?
Heb nu in mijn mailbox meer dan 200 spammailtjes :(
hebben mee mensen hier last van?
Nou heb dezelfde ervaring. Lijst gefaxt met 2 e-mail adressen waar spam op binnenkomt. Het werkt. Vorige week gebeld waarom er weer steeds meer spam binnenkomt. Krijg ik een warmwater-verhaal dat zie liever een white-list dan een black-list willen gebruiken. Ja, dank u, NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zakken langszaam maar cker steeds verder weg naar een lager niveau (kpn/x4all niveau) met de service. ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

En nu wordt Tiscali ook nog ingelijfd bij KPN.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah of kpn krijg dus een monopoly positie.

kpn mede mogelijk gemaakt door de NMa

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BBNed staat ook nog te koop dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
Als ik een dezer dagen ben overgezet, krijg ik dan ook info toegemaild over de nieuwe mogelijkheden? De 4 weken sinds de brief zijn ook al lang om namelijk. Ik wil graag voip gaan gebruiken bijvoorbeeld.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:34:
BBNed staat ook nog te koop dacht ik.
waar haal je die wijsheid vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Delph1900 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:26:
[...]

waar haal je die wijsheid vandaan?
Gewoon uit het dagelijks nieuws Telecom Italia zet Bbned in de etalage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een demon-abo. Ik heb verder niets gehoord van een migratie-datum of iets dergelijks.

Binnenkort ga ik verhuizen naar het buitenland. Dus ik bel Demon om m'n abo op te zeggen. Gaat volgens Demon via XS4all omdat ik in het migratietraject zit. Ik xs4all bellen. Volgens xs4all kan ik pas over een paar weken opzeggen aangezien ik middenin de migratie zit. Leuk, want dat kost me een maand extra betalen waar ik vanzelfsprekend geen zin in heb. En als ik zo in de voorwaarden kijk kan ik per maand opzeggen, maar volgens xs4all zit ik in een soort niemandsland en kan ik nu niet opzeggen. Ik had kennelijk maar moeten raden dat ik op dit moment gemigreerd zou worden. Iemand die hier iets op weet?
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste