Nou ik heb dus even gebeld met Xs4All...
Kreeg een ongeduldig zak hooi aan de lijn die ontzettend zijn best deed om mij chagerijnig te maken.
Nu gaan ze dus een lijn test aanvragen bij de KPN, heb er een call nummer voor gekregen.
Van de kant van Xs4All gaven ze aan dat mijn ADSL verbinding niet sneller kon vanwege de lijn. Teveel ruis enzo. Ik vind het dikke bullshit, want het heeft jarenlang prima gewerkt en het is niet over een ander leverancier netwerk gegaan en bij mijn weten is de lokale loop niet veranderd.
NU heb ik dus het gevoel dat Xs4All mij lekker in mijn sop gaar laat koken met een verbinding die niet voldoet aan de opgegeven specificaties. Terwijl het wel heeft gewerkt. Kijk, als ik nou een 20MB lijn zou hebben en ik heb effectief maar 12, dat kan gebeuren, maar nu is mijn 6/1MB lijn gewoon gehalveerd. Dus ik zou het meer dan redelijk vinden als ik ook de helft betaal van mijn abbonements geld.
Iemand ervaringen met dit soort dingen? Kan ik KPN bellen met mijn call nummer? Kan ik verbetering verwachten door deze lijn meting van KPN?
Hoe lang moet ik trouwens mijn router/modem direct aan de aansluiting hangen om resultaat te zien? Want ik vind het zo vaag dat ik gewoon een stabiele 3MB heb. Zit net even topics te lezen hier op GOT en ik krijg een vermoeden dat er een verkeerd profiel is ingesteld op mijn account. Ik heb namelijk een abbo die ergens tussen lite en basic in zit. Dus zou zo maar kunnen dat er effe verkeerd geklikt is door de KPN, XS4all kan dat niet zien volgens mij.
[
Voor 17% gewijzigd door
The - DDD op 12-11-2007 11:29
]