Ja: simpelweg opzeggen. In de voorwaarden staat nergens de mogelijkheid van het niet kunnen opzegging i.v.m. niemandsland onzin. Gewoon omdat XS4ALL maanden voor de overgang nodig heeft is geen reden om een opzegging niet in behandeling te nemen.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:00:
Ik heb een demon-abo. Ik heb verder niets gehoord van een migratie-datum of iets dergelijks.
Binnenkort ga ik verhuizen naar het buitenland. Dus ik bel Demon om m'n abo op te zeggen. Gaat volgens Demon via XS4all omdat ik in het migratietraject zit. Ik xs4all bellen. Volgens xs4all kan ik pas over een paar weken opzeggen aangezien ik middenin de migratie zit. Leuk, want dat kost me een maand extra betalen waar ik vanzelfsprekend geen zin in heb. En als ik zo in de voorwaarden kijk kan ik per maand opzeggen, maar volgens xs4all zit ik in een soort niemandsland en kan ik nu niet opzeggen. Ik had kennelijk maar moeten raden dat ik op dit moment gemigreerd zou worden. Iemand die hier iets op weet?
Wat ik zou doen: aangetekende brief naar Demon waarin je opzegt per de gewenste datum. Na die datum je bankrekening in de gaten houden en eventuele onterechte afschrijvingen terug laten draaien.
Of eigenlijk zou ik nogmaals bellen, zeggen dat het weigeren van een opzegging niet acceptabel is en zelfs tegen de algemene voorwaarden ingaat en ze van hun probleem niet het jouwe moeten maken. Als dat niet werkt, dan pas met aangetekende brieven beginnen.