Op Internetten.nl ben ik pasgeleden een aanbod tegengekomen van Concepts-ICT. Het gaat over een ADSL2+-verbinding met de volgende specs:
Downstream: 24000 Kbit/sec.
Upstream: 1280 Kbit/sec.
Download limiet per maand: Onbeperkt
Upload limiet per maand: Onbeperkt
Abonnementkosten per maand: € 24,95, eerste 4 maanden gratis
Aansluitkosten: € 0,00
"Nu een ethernet modem gratis ! Ook na het 1e jaar blijft uw abonnementsprijs € 24,95. Exclusieve aanbieding via deze site!"
Let op, deze topicstart is vrij oud en daarom kan er nog 29,95 per maand staan, dit is inmiddels 24,95!
Dit is dus een full open adsl2+-verbinding voor €24,95 per maand, ook na het eerste jaar. Ik vond dit heel moeilijk om te geloven aangezien op de site van Concepts-ICT de verbinding veel duurder is! (€ 89,95 en 75 euro aansluitkosten).
Ik heb toen gezocht hier op GoT naar ervaringen; die lijken goed. Althans.. de weinige die er zijn: Concepts ICT ervaringen . Aangezien ik niets kon vinden over deze actie heb ik een e-mail gestuurd naar de helpdesk. Deze antwoorden zeer snel, vaak binnen een half uur. Ik quote een aantal dingen uit deze mailwisseling (ik geloof wel een mailtje of 10 per kant)
Toen vroeg ik me af (aangezien ik bij planet zit en port 25 wordt geblocked) of er poorten werden geblokkeerd. De reactie was: "Poort 25 wordt standaard geblocked, echter als er een vast IP-adres wordt afgenomen dan staat deze poort open.". Dit lijkt me dus ook geen probleem.
Uiteraard vroeg ik mij ook af hoe hoog de retentie van de binaries was; we zijn tenslotte Nederlanders en zitten graag voor een dubbeltje op de eerste rij. De reactie was:
Het klinkt allemaal heel aannemelijk, maar toch kan ik me maar niet over het punt heenzetten dat het allemaal zo goedkoop is. Ik verwacht dat er ergens een adder zit, maar ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Iemand een idee?
Op internetten.nl is een actie te vinden voor €24,95 per maand!
http://www.internetten.nl..._detail.asp?pakketid=3537
LET OP: Zeg niet eerst je contract op. Sluit via adslwinkel of internetten.nl een contract af, en concepts zorgt voor de rest. Zeg dus niet los je internetverbinding op!
M-co in "\[Concepts-ICT] 24mbit voor €29,95; adder..."
Tegenspraak
Tweak15KW in "\[Concepts-ICT] 24mbit voor €24,95; adders?"
Webadmins van modems
Copperjet 1616-2P: http://172.19.3.1/
Eminent dsurf 4206: http://192.168.1.1/
Downstream: 24000 Kbit/sec.
Upstream: 1280 Kbit/sec.
Download limiet per maand: Onbeperkt
Upload limiet per maand: Onbeperkt
Abonnementkosten per maand: € 24,95, eerste 4 maanden gratis
Aansluitkosten: € 0,00
"Nu een ethernet modem gratis ! Ook na het 1e jaar blijft uw abonnementsprijs € 24,95. Exclusieve aanbieding via deze site!"
Let op, deze topicstart is vrij oud en daarom kan er nog 29,95 per maand staan, dit is inmiddels 24,95!
Dit is dus een full open adsl2+-verbinding voor €24,95 per maand, ook na het eerste jaar. Ik vond dit heel moeilijk om te geloven aangezien op de site van Concepts-ICT de verbinding veel duurder is! (€ 89,95 en 75 euro aansluitkosten).
Ik heb toen gezocht hier op GoT naar ervaringen; die lijken goed. Althans.. de weinige die er zijn: Concepts ICT ervaringen . Aangezien ik niets kon vinden over deze actie heb ik een e-mail gestuurd naar de helpdesk. Deze antwoorden zeer snel, vaak binnen een half uur. Ik quote een aantal dingen uit deze mailwisseling (ik geloof wel een mailtje of 10 per kant)
De aanbieding zou dus alleen via internetten.nl lopen. Ze verdienen dus wel gigantisch op mensen die via hun site een verbinding nemen. Ik was toen wel benieuwd naar andere specs van de verbinding. Je krijgt standaard een dynamisch ip-adres, maar je kan een vast aanvragen. De FUP is volgens de medewerker coulant en volgens een voorbeeld van hem waren er meerdere gebruikers die 15 gig per dag downloaden (15x28 = 420 gig per maand) en die geen problemen hiermee hebben ondervonden. Mochten er problemen zijn wordt er eerst contact opgenomen met de klant.Indien u via internetten.nl het 24 Mbit/s abonnement besteld, dan bedragen
de maandelijkse abonnementskosten daadwerkelijk € 29,95.
Dit geldt ook voor een eventueel tweede, derde, vierde, e.d. contractsjaar.
Wij doen deze aanbieding alleen via internetten.nl en dit tarief is zo
scherp aangezien we veel aanmeldingen via internetten.nl binnen krijgen,
m.a.w. internetten.nl zorgt voor een heleboel nieuwe klanten en daar worden
zij en ook de klanten die via internetten.nl bestellen voor beloond.
Op websites als internetten.nl en adslwinkel.nl bieden wij ADSL verbindingen aan die wij of zelf niet aanbieden of zelf voor een hoger bedrag verkopen.
De gedachtegang hierachter is dat deze websites heel veel bezoekers trekken en dus ook een heleboel nieuwe klanten opleveren indien wij een interessante acties hebben lopen.
Toen vroeg ik me af (aangezien ik bij planet zit en port 25 wordt geblocked) of er poorten werden geblokkeerd. De reactie was: "Poort 25 wordt standaard geblocked, echter als er een vast IP-adres wordt afgenomen dan staat deze poort open.". Dit lijkt me dus ook geen probleem.
Uiteraard vroeg ik mij ook af hoe hoog de retentie van de binaries was; we zijn tenslotte Nederlanders en zitten graag voor een dubbeltje op de eerste rij. De reactie was:
Ik vroeg toen nog om nadere kosten afgezien van de vaste kosten van ~9 euro voor kpn (de lijn). Ik vroeg me ook af of ik kostenloos mocht downgraden mocht een hoog abonnement instabiel zijn.Op dit moment zijn we druk bezig met het opnieuw inrichten van onze news server.
De hardware is al geplaatst, echter zijn we nu nog de laatste hand aan het leggen op de configuratie van onze news server.
De verwachting is dat in maart 2007 onze news server weer online gaat en er binairies aangeboden zullen worden.
De retentie tijd kan ik u op dit moment dus ook niet vertellen.
Ik vroeg dit met name omdat ik ~1500 meter van de centrale zit en ik dus bijna zeker weet dat ik de 24mbit niet ga halen over adsl2+. De upload van dit abonnement is 1,2 mbit/s wat sneller is dan de meeste andere abonnementen. Aangezien ik thuis zelf een server draai kan ik die upload goed gebruiken. Aangezien alle abonnementen (5, 10, 12, 16, 24mbit) even duur zijn, probeer je toch een zo hoog mogelijke snelheid te nemen.Indien het 24 Mbit/s abonnement op uw locatie niet leverbaar blijkt te zijn of niet stabiel blijkt te draaien, dan zullen wij i.o.m. u de snelheid aanpassen.
U zult dan een nieuw aanbod van ons krijgen (tegen dezelfde kosten als het 24 Mbit/s abonnement) en u betaalt dan geen downgradekosten.
Het klinkt allemaal heel aannemelijk, maar toch kan ik me maar niet over het punt heenzetten dat het allemaal zo goedkoop is. Ik verwacht dat er ergens een adder zit, maar ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Iemand een idee?
Op internetten.nl is een actie te vinden voor €24,95 per maand!
http://www.internetten.nl..._detail.asp?pakketid=3537
LET OP: Zeg niet eerst je contract op. Sluit via adslwinkel of internetten.nl een contract af, en concepts zorgt voor de rest. Zeg dus niet los je internetverbinding op!
M-co in "\[Concepts-ICT] 24mbit voor €29,95; adder..."
Tegenspraak
Tweak15KW in "\[Concepts-ICT] 24mbit voor €24,95; adders?"
Webadmins van modems
Copperjet 1616-2P: http://172.19.3.1/
Eminent dsurf 4206: http://192.168.1.1/
[ Voor 5% gewijzigd door krvabo op 10-03-2008 17:53 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.