Tot dusver word ik helemaal gek van Concepts ICT.
Enkele weken geleden heb ik een aanvraag via Breedbandwinkel.nl geplaatst voor een 24mbit ADSL abo voor ~€27, ter vervanging van de ADSL lijn van Abel Telecom dat dus failliet is.
Paar dagen later gebeld met Concepts om te vragen of de bestelling binnen was gekomen, dat was het geval.
Enkele dagen later heb ik weer gebeld hoe het ermee stond en degene die ik toen aan de lijn had zei dat ik dezelfde dag nog een brief in de bus kon verwachten met de inloggegevens e.d., of hooguit een dag later.
Dag later weer gebeld, brief was nog niet in de bus. Contactpersoon vind het vreemd en zou me terugbellen.
Dat terugbellen is niks van gekomen, toen heb ik dus twee dagen later weer gebeld:
De persoon aan de lijn kijkt in het systeem en zegt dat er nu een probleem blijkt te zijn met het huisnummer dat is opgegeven bij het telefoonnummer waarop de lijn moet worden aangesloten (we zitten in een kantoor dus dat kan best zijn ja), ik moet een mailtje sturen ter bevestiging van het andere huisnummer. Gedaan. Ik zou weer worden teruggebeld.
Weer ben ik niet teruggebeld, dus bel ik terug, met de mededeling dat er nog niets bekend is, dus ik wordt teruggebeld zodra er weer iets bekend is. Enkele dagen later ben ik weer nog steeds niet teruggebeld, en elke dag heb ik wél gebeld om te checken of er nou iets bekend was over de status. Niet dus, ik zou gewoon (ooit) worden teruggebeld.
Nu is een collega van me teruggebeld (niet ik, erg vreemd..) met wéér dezelfde opmerking dat het telefoonnummer dat ik had opgegeven niet overeenkomt met de opgegegeven huisnummer. Wéér geeft mn collega bevestiging, en de ADSL lijn zou worden aangesloten.
Ik bel Concepts weer om polshoogte te nemen en te vragen wanneer ik de ADSL lijn aangesloten kan verwachten, en dan word ik doorverbonden van afdeling administratie naar de helpdesk, die me vervolgens weer doorverbindt naar afdeling verkoop, en die mij vervolgens
weer terug doorverbindt naar afdeling administratie. Een puihoop dus

!
Nu ben ik nog steeds niks wijzer over wanneer ik de lijn aangesloten kan verwachten. Nog geen brief en modem binnen, helemaal niks.
Daarnaast moet ik ook nog even erbij zeggen dat enkele medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad erg onduidelijk spraken - ik moest soms mn best doen ze te verstaan. Ze klonken ook niet echt alsof ze veel ervaring hebben.
Al met al, mijn ervaring is tot nu toe erg slecht, terwijl ik het product nog niet eens geleverd heb gekregen!