Ik ben nu een paar dagen over naar TweakDsl. Er zijn wel een paar dingen die me enigzins tegenvallen.
1. De openingstijden van de helpdesk zijn zeer beperkt. Komt erop neer: Ze zijn alleen open als je op je werk zit. Dus van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 - 17:30.
2. De oplevering verloopt erg rommelig, het gaat als volgt:
Je lijn wordt overgezet. Vanaf dat moment werken je webspace, e-mail (en Voip) niet. Dat geldt voor zowel je oude als nieuwe provider.
Enige dagen later krijg je de brief met inlog informatie toegestuurd. Daarna kun je weer webspace, e-mail (en Voip) gebruiken.
Ik zou zeggen, stuur eerst die brief met inlog info en het modem, en zodra alles afgerond is, zet dan de lijn pas over.
Even twee vragen over Voip.
Ik heb dat aan de praat gekregen, maar als ik bijvoorbeeld naar mijn mobiel bel, zie ik "nummer onbekend", ofwel nummerweergave staat uit. Hoe kan ik dit aanzetten op TweakDsl?
Toen ik nog op Demon/Xs4All voip zat, ging dit wel goed, in mijn modem staat nog steeds "send call id" aangevinkt. Zou goed moeten zijn.
Verder wil ik graag weten hoe ik mijn Voicemail boodschap kan inspreken/instellen, kan dat helemaal nergens vinden op
www.tweakdsl.nl.
Verder ben ik best tevreden, gelukkig gaat overstappen tegenwoordig veel beter dan vroeger, toen je nog weken off-line was bij overstappen.

[Voor 5% gewijzigd door cjdijk op 02-02-2007 09:10]