Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:19:
[...]
En heb je inmiddels de 207CC? Ik zit er over te denken ook voor de 207cc tegaan. Budget is ongeveer 27k. Dan wordt het denk ik de CC Premiere. Opties die me aanstaan: Alezan Leer, Spa Velgen, Metaallak, Verwarmde voorstoelen.
Weet jij wat de 'premiere' inhoudt? Is die maar tot een bepaalde datum verkrijgbaar of wordt het een standaard model? Kon dit namelijk niet vinden. Kleur: Gris Thorium. Deze staat wel mooi volgens mij. En natuurlijk: heb je nog tips qua opties?
Ja ik heb 'm inmiddels bijna een week

en in de kleur Gris Thorium.
(ik heb nog geen foto's gemaakt en ik ben daar ook niet goed in. Dus als iemand zicht geroepen voelt om mooie foto's te maken van mijn auto: stuur maar een DM

)
Ik ben erg tevreden met deze auto en ook met de kleur.
Al moet ik wel bekennen dat de kleur Gris Ermitage eigenlijk wel mooier is dan Gris Thorium.
De Feline wordt Gris Ermitage standaard geleverd met Cognac kleur bekleding inclusief het dasboard. Omdat ik dat niet zo mooi vind, ben ik voor Gris Thorium gegaan met zwart leer.
Maar ga je voor een andere uitvoering dan de Feline dan heb je (gelukkig) meer keuze in bekleding.
Een 207CC Premiere is een basis 207CC met extra pakketten zoals "Pack Sport" en "Pack Retrovision" Volgens Peugeot zijn er 750 stuks totaal beschikbaar voor NL. Peugeot kennende, zouden er best eens meer kunnen worden.
Wat ik erg handige optie's vind, is o.a.
- de parkeerhulp.
Het is niet zo dat het zicht naar achter erg slecht is, maar als je het gewend ben wil je niet meer zonder. En waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
- de windstop; niets is zo vervelend als wegwaaien uit je auto.
- bandenspanningscontrolesysteem; ik kreeg vaak genoeg opmerkingen van mijn collega's dat ik mijn bandenspanning wat vaker in de gaten moest houden. Omdat ik regelmatig met veel te zachte banden in de rondte reed

Hopelijk helpt deze optie mij om wat beter op te letten.
- Alarm met supervergrendeling; ik heb liever een alarmsysteem af fabriek dan een achteraf ingebouwd systeem i.v.m. de multiplex bedrading.
- Pack Retrovision; elek. inklapbare buitenspiegels, automagisch inschakelbaar dimlicht, automagisch dimmend binnenspiegel. (deze Pack is standaard op zowel de Premiere als op e Feline)
Voor de rest is het iets wat je zelf moet bepalen wat je belangrijk/handig vind.
[
Voor 5% gewijzigd door
Zondagskindje op 05-04-2007 01:14
. Reden: Wat aangevuld. ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."