iPhone gelanceerd

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Tsja, ik ben nu eenmaal sceptisch en ik weet dat je goed kunt Photoshoppen (Hydraulik-Phunk in "Doorkijk tft") duss.. Maar veel plezier d'r mee dan :P

Maar zullen we nu weer ontopic?
Nog even mbt. de grootte: ben het grotendeels eens met wat alvi schrijft, maar er zitten natuurlijk wel degelijk grenzen aan de maten. Het blijft een telefoon, en die draag je (ik in ieder geval) de hele dag in je broekzak.. als ze té groot worden is dat dus niet comfortabel e.d.. Maar ik denk dat het in het geval van de iPhone nog wel gaat :)

[ Voor 51% gewijzigd door HyperioN op 15-01-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdens de keynote een foto van de onderkant gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

CyBeR schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:35:
Deze: http://www.xs4all.nl/~diroos/iphone/IMG_5046.jpg echter is heel geloofwaardig. Het scherm ziet er een beetje fake uit (en de adresbalk van Safari mist) dus ik betwijfel dat 't echt is, maar thumbs up voor de beeldmanipulatieskillz.
Tijdens de keynotes had Safari maar een paar keer een adresbalk. :) Enkel als de webpagina volledig uitgezoomt was én Steve bovenaan de pagina stond, als ik het goed heb gezien. Er wordt wel een balkje weergegeven tijdens het laden.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook top vind aan de iPhone (ik denk er ineens aan), is de naadloze integratie met Google Maps. Op de apple manier zal het vast wel zo zijn dat het gewoon deel uitmaakt van de functies van de iPhone. Apple style zoeken in de maps. Widget way dus...

Want zelfs met een gps ontvanger kan het altijd zijn dat de ontvangst niet perfect is, of gewoon wegvalt, of wat dan ook. Vaak heb je ook geen gps ontvanger nodig.

Ik ben nog perfect in staat om mezelf op een map terug te vinden en me te oriënteren. Enige wat je vaak nodig hebt is een naam en een richting die je gemakkelijk uit een mapje kan aflezen.

Zelfs met een wagen is het niet altijd nodig 'streaming' gps feeds te hebben. Zet je even aan de kant, zoek het op, en klaar. Old fashion way en beter dan helemaal niets. Maar waar ik vooral aan dacht is het ogenblik waarop je te voet door een stad wandelt en iets nodig hebt. Niemand loopt te voet met een gps ontvanger rond, en toch kan je je gemakkelijk even oriënteren. Denk ook even aan de mogelijkheden op vakantie bvb. Je hebt niet van elke streek een gps dvd, laat staan dat je uberhaupt een wagen meehebt. Again, beter dan niets, en overal ter wereld universeel en gemakkelijk te gebruiken.

Nog netter zou het zijn als je van een bepaald stuk google map een offline versie kon afhalen. Voor het geval je niet telkens met gprs wil connecten of in gebieden komt zonder goede dekking.

Maar goed, nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dit met elke smartphone en een browsers mogelijk is. Maar met de apple tools zal het waarschijnlijk directer zijn, en aangenamer te gebruiken. Gewoon zo simpel als bellen zelf. En we hebben allemaal uit de presentatie gezien hoe bruikbaar het renderen van wegpages is op al die andere smartphones out there.

En zo kan de telefoon telkens een beetje uitgebreid worden met nieuwe functies, zoals dat met de psp ook gebeurt. Meer nog omdat het het gemakkelijk eenvoudige software kan draaien (mits toelating van apple weliswaar). Ik zie het dus meer als een dynamisch platform. En al die mogelijkheden in je handpalm in een aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk apparaat. Niet zoveel functies dat je erin verzuipt, maar wel genoeg om dagdagelijks bruikbaar te zijn. Zowel professioneel als persoonlijk. Voor het eerst heb ik het gevoel dat we in de 21 ste eeuw zijn wat betreft feature rich phones voor de gewone consument. (let op het laatste, voordat ik weer een lezing krijg over de huidige smartphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Hier nog een mooi filmpje van de iphone in real live;

http://www.dumpert.nl/mediabase/8772/5d74ddbb/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik ben ws. wel een van de eersten (maar echt niet de enige :P) die 'm in NL vast mag/kan houden, maar tegen die tijd zal er vanuit de US al wel veel meer info zijn denk ik.
Mocht 't zover zijn dan post ik dat hier uiteraard ;) :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mja, natuurlijk test apple die dingen voordat ze gereleased worden. Maar niet door ze gewoon naar mensen thuis te sturen en niet zonder geheimhoudingsverklaring :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Apple zoekt ook alle thema-sites enzo op die iPhone-skins voor PDA's op hun site hebben staan!
Mag niet blablabla en dat soort onzin! Er is ook 'n 'skin' in omloop die WM 5.0 eruit laat zien als 'n iPhone menu :)

Ik heb lekker zelf wat in elkaar geflanst >:)

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 17:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha maisterlijk iPhone filmpje!

Met denk nog 15 functies waarvan geen een GoTter nog heeft gehoord!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:46:
Haha maisterlijk iPhone filmpje!

Met denk nog 15 functies waarvan geen een GoTter nog heeft gehoord!
Die is al ns gepost. Maar grappig is ie wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm echt :( k had nog gesearched!
Heb ook 'n filmpje van de Zune-phone gevonden! Veel mooier ding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Al wel gepost, maar ik haal hem nog even aan omdat hij een beetje ondergesneeuwd is :)
Deel 2 van de Ultimate iPhone FAQ door David Pogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:10:
Al wel gepost, maar ik haal hem nog even aan omdat hij een beetje ondergesneeuwd is :)
Deel 2 van de Ultimate iPhone FAQ door David Pogue
Markoff: ?What about all those plugins that live within Safari now, like Flash or like Java or like JavaScript??

Jobs: ?Well, JavaScript?s built into the Phone. Sure.?

Markoff: ?And what are you thinking about Flash and Java??

Jobs: ?Java?s not worth building in. Nobody uses Java anymore. It?s this big heavyweight ball and chain.?

Markoff: ?Flash??

Jobs: ?Well, you might see that.?

Markoff: ?What about YouTube??

Jobs: ?Yeah, YouTube?of course. But you don?t need to have Flash to show YouTube. All you need to do is deal with YouTube. And plus, we could get ?em to up their video resolution at the same time, by using h.264 instead of the old codec.?
Wat een vaag gebrabbel over YouTube :? Willen ze nou YouTube overpraten alles in 'hun' H.264 formaat om te zetten, puur omdat de iPhone geen flash ondersteund? Zijn ze nou helemaal gek geworden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:26:
Wat een vaag gebrabbel over YouTube :? Willen ze nou YouTube overpraten alles in 'hun' H.264 formaat om te zetten, puur omdat de iPhone geen flash ondersteund? Zijn ze nou helemaal gek geworden !!!
Misschien was het je nog niet opgevallen. Maar Youtube is van Google. Ze werken al samen met Google, dus het zou best kunnen gebeuren. Youtube zal toch ooit eens een betere kwaliteit van hun video's aan moeten gaan bieden. Daarnaast is Youtube nu al bezig een mobiele variant van hun dienst te ontwikkelen.

Tot slot wil Steve vrijwel nooit een direct en goed antwoord op vragen geven ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:35:
[...]

Misschien was het je nog niet opgevallen. Maar Youtube is van Google. Ze werken al samen met Google, dus het zou best kunnen gebeuren. Youtube zal toch ooit eens een betere kwaliteit van hun video's aan moeten gaan bieden. Daarnaast is Youtube nu al bezig een mobiele variant van hun dienst te ontwikkelen.

Tot slot wil Steve vrijwel nooit een direct en goed antwoord op vragen geven ;)
Ik begrijp dat achtergrond, maar ik vind het gewoon walgelijk arrogant zoals hij dat zegt. "We could get 'em to...", bah. Ze moeten de iPhone aanpassen aan YouTube, niet YouTube aanpassen aan de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even offtopic

En dan te bedenken dat Apple wel iets origineels heeft m.b.t de
'iPhone' alleen ze wel veel hebben afgekeken? van de Koreaanse
LG KE 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:41:
even offtopic

LG KE 850
Ach komop. Dat eeuwige ge-afkijk altijd. De formfactor is gelijk ja. Maar dat heb je vrijwel altijd bij een bepaald soort product. Het gaat erom hoe je het product afwerkt en wat de features zijn. Wat moet er dan verzonnen worden? Eén bepaalde vorm is gewoon het handigst en die gebruikt het overgrote deel van de fabrikanten, net als bij portable media devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
RoD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:38:
[...]

Ach komop. Dat eeuwige ge-afkijk altijd. De formfactor is gelijk ja. Maar dat heb je vrijwel altijd bij een bepaald soort product. Het gaat erom hoe je het product afwerkt en wat de features zijn. Wat moet er dan verzonnen worden? Eén bepaalde vorm is gewoon het handigst en die gebruikt het overgrote deel van de fabrikanten, net als bij portable media devices.
je vergeet de interface ;) die lijkt er verdacht veel op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:41:
even offtopic

LG KE 850
Heb je het filmpje zelf bekeken? De interface lijkt echt totaal niet op elkaar, behalve dan dat het allebei door je vingertoppen bedient worden. Volgens mij heeft de LG geen multitouch. Tot slot zou Apple wel heel snel moeten zijn, als ze het hebben afgekeken ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 08:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

m3gA schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:41:
[...]

Slechts de "drukknop-telefoon" functie lijkt erop. Verder lijkt de interface er helemaal niet op. Bovendien ondersteunt deze telefoon geen Multi-Touch, heeft geen proximity censor, geen safari-browser, geen cover-flow layout, geen voicemail-browser, geen conference calling, geen moderne photomanager, geen maps, geen widgets... om nog maar te zwijgen over de snelheid van de interface van die LG, wat traag! Die van apple heeft Core Animation met standaard 32bit ARGB ondersteuning. Bovendien zit vrijwel alle technologie van OS X (Quartz, Cocoa, Spotlight) gewoon in die embedded versie.

Zoals gezegd. De enige overeenkomst is de form factor, het feit dat een telefoon is en het feit dat er een camera in zit. Meer dan ook niet. Anders is de iPhone net zo goed gejat van de XDA bijvoorbeeld. Nee, zo werkt het niet. :P

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Conference calling is een netwerkfeature, dat heeft mijn non-smart siemens al (afgezien van dat vodafone 't niet wil ondersteunen), dus die LG moet dat ook wel kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ok, sorry, halen we die uit het lijstje. Blijft het nog steeds indrukwekkend wat de iPhone allemaal in huis heeft. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:38:
[...]

Ik begrijp dat achtergrond, maar ik vind het gewoon walgelijk arrogant zoals hij dat zegt. "We could get 'em to...", bah. Ze moeten de iPhone aanpassen aan YouTube, niet YouTube aanpassen aan de iPhone.
Ach, je hebt nu ook zat sites waar je als je daar op komt (break.com bijv.) even moet aangeven welk formaat je wilt hebben. Vervolgens knalt die site dat in je cookie en heb je voortaan dat formaat op die site.
En idd, Google maps zit op de iPhone en YouTube is van Google. Wie weet wat er allemaal gaat komen. Misschien een deal tussen Google en Apple zodat je ook voor Apple hun formaat kunt kiezen. Of misschien als GooTube ( ;) ) ziet dat je via een iPhone zit meteen het goede formaat voorschoteld :)

Verder toch best wel lomp. Opera mobile draait ook gewoon met Flash anders :/

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 16-01-2007 09:58 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

DeMoN schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:58:
Verder toch best wel lomp. Opera mobile draait ook gewoon met Flash anders :/
Er wordt ook nergens gezegd dat er geen flash-plugin komt toch? Het hangt waarschijnlijk af van Adobe of de flash-plugin beschikbaar komt voor safari-mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

m3gA schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:41:
[...]

Ehm...LG heeft gewoon duidelijk elementen uit de Aqua-interface (die Apple sinds OS X 1 al gebruikt) "geleend" of er op zijn minst inspiratie uitgehaald. En dat lijkt vervolgens weer enigszins op de iPhone ja...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

mOrPhie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:30:
[...]

Er wordt ook nergens gezegd dat er geen flash-plugin komt toch? Het hangt waarschijnlijk af van Adobe of de flash-plugin beschikbaar komt voor safari-mobile. :)
Mja, de Flash developers kennende zal dat dus wel tegen gaan vallen ;)

(goede Linux, Linux 64, Windows 64, andere platforms support anyone?)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

DeMoN schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:25:
[...]

Mja, de Flash developers kennende zal dat dus wel tegen gaan vallen ;)

(goede Linux, Linux 64, Windows 64, andere platforms support anyone?)
offtopic:
Hou op! ;(

Trouwens: The Road to KDE 4: Full Mac OS X Support

[ Voor 15% gewijzigd door Arx op 16-01-2007 11:59 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

leokennis schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:12:
[...]

Ehm...LG heeft gewoon duidelijk elementen uit de Aqua-interface (die Apple sinds OS X 1 al gebruikt) "geleend" of er op zijn minst inspiratie uitgehaald. En dat lijkt vervolgens weer enigszins op de iPhone ja...
Eerlijk gezegd vind ik de interface van LG oerlelijk en vind dus de overeenkomsten wel meevallen. Of ben ik de enige? :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Voor diegene die de keynote willen downloaden in "Hi-res" 400 x 224 :)
Torrent: http://www.applerumortracker.com/media.html
ED2k:
code:
1
ed2k://|file|2007%20Macworld%20Keynote%20[applerumortracker.com].mov|570630501|36468A43AFD4742DC81F43FE1FBF9155|/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Of gewoon via de iTMS de keynote in je itunes gooien. Dan krijg je een bestand van 1,2Gb, fullscreen makkelijk draaiend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Ik post het dan ook voor de mensen die geen iTunes hebben/kunnen gebruiken :)
Bij deze dan wel nog een ed2k naar die (schijnbaar wel echt hi-res) 1.2GB versie in MPEG-4 formaat ;)
code:
1
ed2k://|file|macworld_mwsf_keynote_2007.m4v|1293289172|1C07E400E1873460A66B83E02170A76D|/|sources,84.27.138.203:4662|/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Of je downloadt gewoon deze file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Ah, dat werkt ook goed :)
Sorry, ik heb geen iTunes en heb geen idee waar je deze link vandaan hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Tijdelijk op slot voor cleanup...

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Modbreak:Heropend. Met het verzoek van een aantal mensen om nog eens de policy m.b.t. replies in 'slechte' topics door te lezen.

Als ik net terug kom van m'n vakantie gooi ik niet voor de lol 76 (!) posts in de prullenbak.

[ Voor 23% gewijzigd door dawuss op 16-01-2007 21:13 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

En om weer wat leven in de brouwerij te brengen: Ik zag deze link net in #apple voorbijkomen:
DIY iPhone
:+

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 08:51

Hertog

Aut bibat, aut abeat

dawuss schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:12:
En om weer wat leven in de brouwerij te brengen: Ik zag deze link net in #apple voorbijkomen:
DIY iPhone
:+
Toch vind ik het een beetje overdreven dat je net alle posts over dat grapje van Hydraulik-Phunk weg gooit, op een paar na waardoor het nu verwarrend is, en vervolgens zelf met een grappige link komt. Die bovendien al langs geweest is: Verwijderd in "iPhone gelanceerd" Beetje flauwe actie imo.

Edit: bovendien, een paar van die reacties zaten wel degelijk serieuze vragen in. Waaronder die van mij, ja, want ik was er ook ingetrapt, maar daar gaat het niet om. Er zaten gewoon wel degelijk serieuze replies bij, onder het motto van 'als het echt is, kun je dan vertellen hoe het met ... zit.' Om dat allemaal een 'slechte reply' te noemen vind ik zwaar overdreven. Dan vind ik jouw laatste reply 'slechter'.

[ Voor 25% gewijzigd door Hertog op 16-01-2007 23:32 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Hertog schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:25:
[...]

Toch vind ik het een beetje overdreven dat je net alle posts over dat grapje van Hydraulik-Phunk weg gooit, op een paar na waardoor het nu verwarrend is, en vervolgens zelf met een grappige link komt. Die bovendien al langs geweest is: Verwijderd in "iPhone gelanceerd" Beetje flauwe actie imo.

Edit: bovendien, een paar van die reacties zaten wel degelijk serieuze vragen in. Waaronder die van mij, ja, want ik was er ook ingetrapt, maar daar gaat het niet om. Er zaten gewoon wel degelijk serieuze replies bij, onder het motto van 'als het echt is, kun je dan vertellen hoe het met ... zit.' Om dat allemaal een 'slechte reply' te noemen vind ik zwaar overdreven. Dan vind ik jouw laatste reply 'slechter'.
offtopic:
Met "slechte replies" verwees ik naar de replies van mensen nadat bekend was dat het een nepfoto was. Inderdaad jammer dat mensen ook wel serieuze vragen stelden aan Hydraulic-Phunk, maar aangezien hij ze toch niet gaat kunnen beantwoorden zouden ze er ook maar zonder context staan.

En idd suf van me dat ik niet had gezien dat die psd al eerder gepost was, my bad :) 600 posts doorspitten waarvan bijna een kwart crap is, is redelijk frustrerend.

[ Voor 18% gewijzigd door dawuss op 16-01-2007 23:45 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

dawuss schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:42:
[...]

[ot]Met "slechte replies" verwees ik naar de replies van mensen nadat bekend was dat het een nepfoto was. Inderdaad jammer dat mensen ook wel serieuze vragen stelden aan Hydraulic-Phunk, maar aangezien hij ze toch niet gaat kunnen beantwoorden zouden ze er ook maar zonder context staan.
offtopic:
Misschien, maar ondertussen slaan de posts die er nog wel staan helemaal nergens meer op, zoals 'ik heb de onderkant van de iPhone gezien tijdens de keynote' en een paar opmerkingen over Safari's adresbalk. Die wijzen namelijk rechstreeks op de echt/nep discussie toe, en voor een nieuwe bezoeker is de discussie nu nog veel onduidelijker dan eerst.

Verder ergerde zich volgens mij niemand, inclusief de 'erin getrapten' aan die grap en het vervolg ervan. En dan nog, aangezien het probleem blijkbaar zit in replies nadat de grap duidelijk was, waarom dan niet alleen die paar replies weg halen en de rest gewoon lekker laten staan?

Eigenlijk heeft APL trouwens een soort centraal feedbacktopic nodig, dat maakt het erover praten wat makkelijker. Sommige fora hier hebben dat al, misschien een idee voor APL?
En idd suf van me dat ik niet had gezien dat die psd al eerder gepost was, my bad :) 600 posts doorspitten waarvan bijna een kwart crap is, is redelijk frustrerend.
offtopic:
Ik ken ook niet alle posts in dit topic uit mijn hoofd, het kwam me alleen bekend voor. Om daar achter te komen was één zoekactie echter voldoende. Bovendien vermeldde ik het niet eens zo zeer omdat het al gemeld was, maar vooral omdat ik me af vraag wat het verschil is tussen het posten van een iPhone bouwpakket als geintje, of het posten van een gefotosoepte iPhone als geintje.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

Vind het niet echt een super telefoon zo op het eerste gezicht. Het lijkt meer op een baksteen met teletubie icoontjes erop.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Hertog schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:53:
offtopic:
Misschien, maar ondertussen slaan de posts die er nog wel staan helemaal nergens meer op, zoals 'ik heb de onderkant van de iPhone gezien tijdens de keynote' en een paar opmerkingen over Safari's adresbalk. Die wijzen namelijk rechstreeks op de echt/nep discussie toe, en voor een nieuwe bezoeker is de discussie nu nog veel onduidelijker dan eerst.

Verder ergerde zich volgens mij niemand, inclusief de 'erin getrapten' aan die grap en het vervolg ervan. En dan nog, aangezien het probleem blijkbaar zit in replies nadat de grap duidelijk was, waarom dan niet alleen die paar replies weg halen en de rest gewoon lekker laten staan?
Dat was ook een optie geweest. Ik heb nu eigenlijk alles weggehaald dat off-topic over die soep ging, maar blijkbaar wat over het hoofd gezien.
offtopic:
Eigenlijk heeft APL trouwens een soort centraal feedbacktopic nodig, dat maakt het erover praten wat makkelijker. Sommige fora hier hebben dat al, misschien een idee voor APL?
Goed idee, daar gaan we mee bezig :) Laten we het er wat deze discussie betreft dan nu maar even bij laten.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

aex351 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:58:
Vind het niet echt een super telefoon zo op het eerste gezicht. Het lijkt meer op een baksteen met teletubie icoontjes erop.
Een baksteen? Dat ding is hartstikke dun, er is bijna geen enkele telefoon die zo plat is.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

DiGiSTORM_ schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 07:53:
[...]

Een baksteen? Dat ding is hartstikke dun, er is bijna geen enkele telefoon die zo plat is.
Ik vind eigenlijk dat hij met het teletubbie gevoel wel een klein puntje heeft. Maar door een andere theme is dit vast aan te passen :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:58

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Falcon schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:05:
[...]

Ik vind eigenlijk dat hij met het teletubbie gevoel wel een klein puntje heeft. Maar door een andere theme is dit vast aan te passen :)
Een ander theme wat Apple heeft uitgebracht. Je bent niet zo vrij is keuzes dat je alles op je gsm kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
wat een vette phone, alleen jammer dat we nog 10mnd motten wachten.
Laat ze dat ding gewoon juli releasen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Toch nog mn laatste post in dit topic:
http://www.youtube.com/watch?v=89sz8ExZndc&eurl=

Een erg leuk mulit-touch filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
DaannO schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:20:
Toch nog mn laatste post in dit topic:
http://www.youtube.com/watch?v=89sz8ExZndc&eurl=

Een erg leuk mulit-touch filmpje. :)
super die techniek alla iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Ah leuk, ik kende het scherm uit het filmpje al wel maar hier zitten meer demonstraties bij.

Overigens vraag ik me af of de iPhone ook meer dan 2 vingers kan 'begrijpen'. Ik kan me zo niets bedenken waarbij gestures met 3 vingers van pas komen op de iPhone. (behalve 'fun' applicaties natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat een enorm slechte persiflage, gewoon te dom om nog grappig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Lijkt nog niet in de verste verte op Steve..

Beetje.... zielig....

zielig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
blijkbaar ben ik raar maar ik vind dat filmpje erg grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

G-PHREAK schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:17:
blijkbaar ben ik raar maar ik vind dat filmpje erg grappig :P
Lol. Ik ga mee, ik vind hem ook grappig! _/-\o_ 8)7

Deze is ook van hun, kwam na de aankondiging van iPod 5g + Nano.

http://youtube.com/watch?v=iPkwwuCsTKU Erg leuk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
on-off button _O-
Tering echt goed! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Matias op 18-01-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat een geniale filmpjes :D iPod micro :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zou echt het ideale toestel zijn voor mij, ware het niet dat de camera waarschijnlijk niet veel zal voorstellen:
-slechts 2MP
-geen lensbescherming
-geen autofocus
balen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:36:
dit zou echt het ideale toestel zijn voor mij, ware het niet dat de camera waarschijnlijk niet veel zal voorstellen:
-slechts 2MP
-geen lensbescherming
-geen autofocus
balen :/
Dan wacht je op de opvolger toch. Die komt in 2008en heeft een 12MP 24x optische zoom dslr ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Die camera zit er niet in als gadget, zit er meer in omdat iedereen er 1 heeft...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ja met 5MP hadden we tenminste nog meer ruis gehad :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

[Airwolf] schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:02:
[...]

Wat een enorm slechte persiflage, gewoon te dom om nog grappig te zijn.
Idd, handig hè, dat lach uit blik ;(

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Pracht van een toestel vindt ik het. Alleen nadelig dat er geen MMS op zit. En net nu ik met een moblog begonnen ben en dat publiceren via MMS gaat is wel een moeilijkheid. Maar het zou kunnen dat de Europese versie andere functies heeft. We zullen maar afwachten zeker.

Ben ook eens benieuwd hoe de andere telco's hierop zullen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest weer eens denken aan mijn oude Ericsson R380. Van alle telefoons die ik vast gehouden heb de beste UI ooit, en de hoofdtaken waren zelfs met je vingers te bedienen!

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/ericr380/phone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/ericr380/contacts.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/ericr380/messaging.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/ericr380/calendar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/ericr380/wap.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/ericr380/extras.jpg

Nee, geen multi-touch, maar wel zo eenvoudig. Ik vind deze interface misschien wel beter dan die van de iPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:19:
Ik moest weer eens denken aan mijn oude Ericsson R380. Van alle telefoons die ik vast gehouden heb de beste UI ooit, en de hoofdtaken waren zelfs met je vingers te bedienen!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee, geen multi-touch, maar wel zo eenvoudig. Ik vind deze interface misschien wel beter dan die van de iPhone..
Hij zal ook wel wat minder uitgebreid zijn dan de iPhone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

co0lman schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:17:
Pracht van een toestel vindt ik het. Alleen nadelig dat er geen MMS op zit. En net nu ik met een moblog begonnen ben en dat publiceren via MMS gaat is wel een moeilijkheid. Maar het zou kunnen dat de Europese versie andere functies heeft. We zullen maar afwachten zeker.

Ben ook eens benieuwd hoe de andere telco's hierop zullen reageren.
MMS mobloggen is altijd via e-mail, en laat de iPhone daar nou juist heel goed in zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:20:
[...]

Hij zal ook wel wat minder uitgebreid zijn dan de iPhone :P
True :+

Ik postte het gewoon om aan te geven hoe een schone UI er in mijn opinie uit moet zien. Het is dat deze telefoon niet meer fatsoenlijk in mijn broekzak kon, anders zou ik er nog elke dag van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
CyBeR schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:23:
[...]

MMS mobloggen is altijd via e-mail, en laat de iPhone daar nou juist heel goed in zijn ;)
Niet bij Proximus daar moet je MMS sturen naar verkort nummer. Was vroeger een gewoon GSM-nummer maar sinds kort is het een ander nummer. Staat zelfs nog niet in de voorwaarden. Vroeger betaalde je een gewone prijs per bericht en nu zijn ze zo slim om die prijs te laten dalen en is het volledig gratis. Alleen vermoed ik dat ze het een beetje gebruiken om nieuwe klanten te werven maar ja niets is 100 % gratis. Er moet altijd iemand iets aan verdienen. Uiteraard kun je ook mobloggen via e-mail maar ik doe het dus via MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:19:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Yep, (Sony) Ericsson heeft altijd erg goede interfaces...als ik dat vergelijk met die teletubbyzooi van bijv. Samsung... maar om nou te zeggen dat dit handiger is dan een multitouch weet ik ook niet hoor...maar goed de iPhone heeft dan ook veel meer functies...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

leokennis schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:28:
[...]

Yep, (Sony) Ericsson heeft altijd erg goede interfaces...als ik dat vergelijk met die teletubbyzooi van bijv. Samsung... maar om nou te zeggen dat dit handiger is dan een multitouch weet ik ook niet hoor...maar goed de iPhone heeft dan ook veel meer functies...
Maar zit iedereen wel te wachten op al die functies?

Het gros van de mensen (zakenmannen, 40+ers, ouders :P etc.) zit niet te wachten op cam's, mp3spelers etc. Die willen bellen en sms-en, meer niet. En dit is toch een grote doelgroep.

Ik heb hier bijvoorbeeld nog een Nokia 8210 liggen. Voor degene die hem vergeten zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.fi/img/products/8210/proddet.jpg
De telefoons uit dit tijdperk hebben bijna allemaal een prima UI, en sommige hebben ook nog eens een tijdloos design. Ik heb pas een tijdje met bovenstaande telefoon rondgelopen, en ik kreeg nog steeds opmerkingen als: wow mooi slank toestelletje.

De telefoons van tegenwoordig hebben een minder handige UI, dit komt imo omdat er simpelweg veel meer functies op zitten. Hoe meer functies, hoe moeilijker het is om een goede UI te ontwerpen. Ik ben erg benieuwd in hoeverre de UI designers van Apple erin geslaagd hun iPhone simpel te houden. Ze staan er wel bekend om om goede interfaces te maken.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
_Christiaan_ schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:46:
[...]

Maar zit iedereen wel te wachten op al die functies?

Het gros van de mensen (zakenmannen, 40+ers, ouders :P etc.) zit niet te wachten op cam's, mp3spelers etc. Die willen bellen en sms-en, meer niet. En dit is toch een grote doelgroep.

Ik heb hier bijvoorbeeld nog een Nokia 8210 liggen. Voor degene die hem vergeten zijn:
[afbeelding]
De telefoons uit dit tijdperk hebben bijna allemaal een prima UI, en sommige hebben ook nog eens een tijdloos design. Ik heb pas een tijdje met bovenstaande telefoon rondgelopen, en ik kreeg nog steeds opmerkingen als: wow mooi slank toestelletje.

De telefoons van tegenwoordig hebben een minder handige UI, dit komt imo omdat er simpelweg veel meer functies op zitten. Hoe meer functies, hoe moeilijker het is om een goede UI te ontwerpen. Ik ben erg benieuwd in hoeverre de UI designers van Apple erin geslaagd hun iPhone simpel te houden. Ze staan er wel bekend om om goede interfaces te maken.
Zakenmannen willen ook heel graag e-mailen en internetten met hun mobieltje, zie het succes van de Blackberry :) En aangezien dat nou niet echt lekker makkelijk gaat met de huidige 'smartphones', is een Apple product die de hele boel even fixt wel wenselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Geen GPS, geen VGA scherm, gemiste kans.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks betalen voor iLife en iWork for iPhone edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Mooooody schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:38:
mee eens! Maar toch de kwaliteit van het scherm van de Iphone is gigantisch.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

kRiZzZiZ schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:34:
[...]

mee eens! Maar toch de kwaliteit van het scherm van de Iphone is gigantisch.
En dat baseer jij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mooooody schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:38:
Wie zegt dat er geen GPS op kan draaien? Wellicht dat TomTom via Apple hun applicatie gaat verkopen. GPS-modules hebben nog nooit in telefoons gezeten. Dat gaat altijd via bluetooth. Ik zie niet in waarom dat een gemiste kans is. :)

Over dat VGA scherm (ook naar aanleiding van kRiZzZiZ en RoD): Geen VGA betekent dat slecht beeld? Je kunt de kwaliteit niet baseren op een labeltje, daarvoor moet je het zien. En de schermpjes van de iPod's kennende hoeven we ons daar echt geen zorgen over te maken imho. :)
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:28:
Straks betalen voor iLife en iWork for iPhone edition?
iLife en iWork for iPhone?? Heb je daar een bron van of is dit 100% speculatie + aanname? iLife zie ik nog wel iets in, maar iWork? Ik zie mezelf geen pages gebruiken op een iPhone eerlijk gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:44
The Evil Brain schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:15:
[...]

Zakenmannen willen ook heel graag e-mailen en internetten met hun mobieltje, zie het succes van de Blackberry :) En aangezien dat nou niet echt lekker makkelijk gaat met de huidige 'smartphones', is een Apple product die de hele boel even fixt wel wenselijk :)
Ik had me eigenlijk voorgenomen niet te reageren aangezien de iPhone nog niet uit is.. Maar toch, een blackberry vind ik (en de meesten die ik ken) het ultieme mail apparaat. Ik denk persoonlijk dat een touchscreen echt niet het toetsenbord van de blackberry verslaat... Maar nogmaals ik kan er niets over zeggen, pas als ik de iPhone in mijn handen heb gehad kan ik 'm afkraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
GPS-modules hebben nog nooit in telefoons gezeten.
Mitac Mio A701 - Part 3
E-ten X500 (TelefoonPDA/GPS)
Nokia N95 topic - deel 1

En zo zijn er nog veel meer. Het begint steeds meer een trend/must te worden dat er gps in wordt verwerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

alles omtrend de iPhone wat niet bij Apple vandaan komt is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
TheLostSonOfGod schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:08:
Lijkt nog niet in de verste verte op Steve..

Beetje.... zielig....

zielig.....
o mijn god. 'Steve'? Je grote vriend, je old-buddy old-pal? :)
Stel je niet aan, Saturday Night Live doet altijd dit soort dingen. :D

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mOrPhie schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:05:
Over dat VGA scherm (ook naar aanleiding van kRiZzZiZ en RoD): Geen VGA betekent dat slecht beeld? Je kunt de kwaliteit niet baseren op een labeltje, daarvoor moet je het zien. En de schermpjes van de iPod's kennende hoeven we ons daar echt geen zorgen over te maken imho. :)
Inderdaad. Kwalitatief zal het wel gewoon goed zitten. Ze kunnen het zich niet veroorloven om met een "slecht" scherm op de markt te komen. Echter gaan verkondigen dat "de kwaliteit gigantisch" is vind ik een beetje maf als je het scherm nog niet eens gezien hebt. Maar ik twijfel er niet aan dat een filmpje kijken op de iPhone plezierig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

iLife en iWork for iPhone?? Heb je daar een bron van of is dit 100% speculatie + aanname? iLife zie ik nog wel iets in, maar iWork? Ik zie mezelf geen pages gebruiken op een iPhone eerlijk gezegd. :)
Pure speculatie. ;)

Er zal ongetwijfeld vanuit de Treo/BlackBerry hoek een grote vraag ontstaan naar zaken als een Office/PDF viewer, Voice Recorder of VPN/Exchange client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Iemand deze al gezien? :P

Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j242/fttd/meizu/meizum8.jpg

Komt me bekend voor :+ Ze zijn erg snel met de kopieën dit keer. De iPhone is nog niet eens uit. Overigens is dit dingetje verder nog slechts een gerucht. Maar toch. Geeft al wel weer een beetje aan dat Apple een trend aan het zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Afbeeldingslocatie: http://foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1380.gif

_O_

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 02:28:

[afbeelding]

Komt me bekend voor :+ Ze zijn erg snel met de kopieën dit keer. De iPhone is nog niet eens uit. Overigens is dit dingetje verder nog slechts een gerucht. Maar toch. Geeft al wel weer een beetje aan dat Apple een trend aan het zetten is.
Prachtig! En werkt op Windows Mobile, wat ik al jaren gebruik! Dag iPhone, hoi Meizu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

lijkt de iphone nou op de lg prada ke850 of juist nou andersom ;x
http://www.reghardware.co..._iphone-like_prada_phone/ :> ?

[ Voor 9% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-02-2007 01:05 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
RoD schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 02:28:

[afbeelding]

Tjah, geef de chinese iets en je hebt het binnen een dag terug :). Heb zelf een Mp3 speler van deze fabrikant en die werkt naar volle tevredenheid! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
Termi schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 00:54:
[...]

Tjah, geef de chinese iets en je hebt het binnen een dag terug :). Heb zelf een Mp3 speler van deze fabrikant en die werkt naar volle tevredenheid! :).
En die lijkt ook op een iPod? :D

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh ik heb even een wallpaper voor de mensen gemaakt die wél een PSP hebben, maar (nog) géén iPhone( _/-\o_ ) :P hierbij:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nltitan/iPsp.jpg

Have fun! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Wat is die middenste 'band/strook', precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de preciese afmeting waar de actieve icoontjes/menuutjes instaan... Dus als je bijv. muziek selecteerd dan zal het precies daarin staan... :)

http://www.playstationpro2.com/images/Song_List2.jpg
*De balk zit dus dan precies hier achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:45:
Oeh ik heb even een wallpaper voor de mensen gemaakt die wél een PSP hebben, maar (nog) géén iPhone( _/-\o_ ) :P hierbij:

[plaatje]

Have fun! O-)
Zou je die misschien ook zonder de balkjes kunnen posten? Ik gebruik namelijk ook altijd PSP achtergrondjes voor mijn Archos Gmini.. :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even kijken, heb het orginele psd bestand niet meer maar fix 'm wel even opnieuw. Edit zo met linkje! O-)

Edit: :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nltitan/iGmini.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:56:
Ik zal even kijken, heb het orginele psd bestand niet meer maar fix 'm wel even opnieuw. Edit zo met linkje! O-)

Edit: :)
O+ Dank je wel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Dit artikel is over enkele minuten beschikbaar voor niet-geregistreerde lezers:
Wacht nog enkele seconden, of log in / registreer om het direct te kunnen lezen
Nogal flauw, en een beetje onduidelijk hoe lang je nu moet wachten. Het bleek uiteindelijk dat je moest verversen. Hier dus maar even het hele artikel, scheelt klikken en frustraties ;)
Businessweek.com meldt dat Apple en EA (Electronic Arts) samenwerken aan games voor de iPhone. Mitch Lasky, directeur voor mobiele games bij EA, heeft dit bevestigd.
EA heeft voor de iPod reeds diverse games gemaakt, zoals Tetris, Soduku en Mahjong, en de technologie in de iPhone wijkt niet veel af van die in de iPod, aldus Lasky.

Het wordt wel een bijzondere uitdaging voor fabrikanten om games voor de iPhone te maken, aangezien het toestel geen toetsenbord heeft en alleen een aanraakscherm.

Apple richt zich volgens Businessweek op de "casual gamer" en niet de hardcore spelfanaten. De casual gamer wil af en toe een kwartiertje een eenvoudig spel spelen in plaats van non-stop verdiept zijn in een avontuur.

De markt voor mobiele games in Amerika was vorig jaar goed voor $722 miljoen omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

[...]

Wie zegt dat er geen GPS op kan draaien? Wellicht dat TomTom via Apple hun applicatie gaat verkopen. GPS-modules hebben nog nooit in telefoons gezeten. Dat gaat altijd via bluetooth. Ik zie niet in waarom dat een gemiste kans is. :)

Geen, VGA scherm betekent logischerwijs meer resolutie. Omdat er al tig pda's uit zijn gekomen met VGA scherm en dit eigenlijk de norm is om fatsoenlijk on-the-go te werken (office application etc.) wil ik in ieder geval geen pda/foon zonder VGA scherm meer.

Er zit geen GPS hardware in, dus moet alsnog een gps muis kopen als je wilt navigeren. Als de iPhone een allround gsm/pda had willen zijn, was GPS zeker geen overbodige luxe, zeker gezien de forse prijs.

Voor 600 euro koop je een slanke gsm (bijv. Samsung D900 én een VGA pda met GPS (bijv. Fujisu Siemens N560). Nadeel is dat je 2 apparaten hebt, voordeel is dat je belangrijke/handige functies wél hebt en je geen máánden hoeft te wachten :)

Ik ben er zelf niet zo enthousiast over en ik merk dat ik een uitzondering ben :z

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 09-02-2007 21:30 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een paar vraagjes over de iphone..
ik hoop dat jullie et weten.
ik kon et niet vinden.
wanneer komt ie precies uit in nederland?
kost ie echt 400 voor 4 gig en 470 voor 8 gig?
kan die gewoon met vodafone enz. of maakt apple eigen abo?
en kan je hem ook tegen die tijd gewoon in amerika bestellen en hier gebruiken?

weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:20:
ff een paar vraagjes over de iphone..
ik hoop dat jullie et weten.
ik kon et niet vinden.
wanneer komt ie precies uit in nederland?
kost ie echt 400 voor 4 gig en 470 voor 8 gig?
kan die gewoon met vodafone enz. of maakt apple eigen abo?
en kan je hem ook tegen die tijd gewoon in amerika bestellen en hier gebruiken?

weet iemand dit?
De antwoorden zijn zover ze mogelijk zijn te beantwoorden allemaal al in dit topic gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit topic is 24 paginas..
ik heb gezocht maar het meeste kan ik echt niet vinden.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.