Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:00
Afbeeldingslocatie: http://gadzety.pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2006_10/aaaeten1.jpg

glofiish X500
World's thinnest Pocket PC Phone, GPS and Wi-Fi ® All-in-one

glofiish X500 is an all new design that is considerably thinner than current products in the market as of it's launch date; upgraded communications with support for faster protocols and standards; and the ability to combine both GPS and Wi-Fi ® capabilities in a single device.

Combined with the company's innovative internal antenna design, glofiish X500 promises to make future products some of the most portable, pocket-friendly devices available and perhaps put E-TEN in the running to claim the title, "World's thinnest Pocket PC Phone". Improved ergonomics are also a focus and glofiish X500 design is optimized of Windows Mobile™ 5.0.

glofiish X500 features 2 quick application buttons that offer one-thumb navigation of Pocket PC applications, 2 dedicated phone function buttons, and several user-configurable soft-keys that will allow each individual the ability to customize and configure their device to best suit their needs. The ideal mobile device would combine phone and GPRS capabilities for voice and data on the move; Wi-Fi® for high-speed Internet and WLAN connectivity; and GPS satellite communications for easy navigation and travel. E-TEN is planning that its future products will offer all these functions as well as Bluetooth® 2.0, multimedia video and audio capabilities, and a 2.0 mega-pixels camera making them the ultimate all-in-one device for both businesses and consumers.

X500 Specification
Operating System Windows Mobile™ 5.0 software for Pocket PCs (AKU 3.2)
Processor Samsung SC3 2442 400 MHz Processor
Memory 128 MB Flash ROM, 64 MB SDRAM
Display 2.8", 240 x 320, 65,536 colors, TFT-LCD
Dimensions(LxWxH) 113 x 59.5 x 15.5 mm
Weight 146 (with battery)
Communications GSM/EDGE Quad-band: 850/900/1800/1900 MHz
GPRS/EGPRS Class B, Multi-slot Class 10
Bluetooth® v2.0 class 2 + EDR,
WiFi IEEE802.11b/g Certificated

GPS Embedded SiRF Star III chipset, TMC function supported*,
SiRF Instant Fix ( Ephemeris Extension )
(*subject to change by region)

Camera Built-in 2.0 mega pixels CMOS camera, up to 1600 x 1200 resolution
Expansibility Micro SD card slot
Interface/Audio Built-in microphone and speaker, external stereo headset jack, hands-free mode supported
Interface/Data Mini USB Sync, headset jack
Ergonomic Design Touch screen for stylus or fingertip, navigation button, power button, 2 quick application buttons, send/end button, record button, volume control, left soft-key, right soft-key
Battery Lithium Polymer rechargeable with 1,530 mAh capacity
Talk time : 5~7 hours
Standby : 150~200 hours,
Pocket PC usage : 10~15 hours
GPS usage : 5~7 hours

Software
(pre-loaded*) Windows Mobile™ 5.0 software for Pocket PCs , Microsoft® Office Outlook® Mobile (Calendar, Contacts, Tasks and Inbox), Picture, Notes, Microsoft® Office Word Mobile, Microsoft® Office Excel® Mobile, Internet Explorer Mobile, ActiveSync, Calculator, Game (Solitaire, Bubble Breaker), Voice Recorder, Microsoft® Office PowerPoint® Mobile, MSN® Messenger, Microsoft® Transcriber, Windows Media® Player 10, Direct Push Technology, Microsoft Reader* (* subject to change by region)
glofiish X500 Exclusive Applications Phone Tools: Phone Application*, Phone Setting, SIM Toolkit, Speed Dial, Call Filter, Wireless Modem, Dialer Skin, Add Ringtone, CSD Type, Voice Commander*, Connection Wizard, SMS Sender, SIM Manager, Skype Reciever Switch (*subject to change by region)

Multimedia Tools: Image Wizard, Image Maker, Multimedia Manager, Camera, Camcorder, FM Tuner, MMS Message

Utilities:
Quick Link, Batte ry Meter, Zoom SMS, Bluetooth Manager, M-Desk, Scenario, Backup Utility, Application Recovery, Wireless Manager, Easy Keyboard

GPS Tools:
Satellite Data Update, Location SMS, GPS Viewer
Packing List glofiish X500, stylus, USB sync cable, AC adaptor, headset, leather case, Getting started CD, quick start guide, standard battery
Accessories
(Optional) USB Sync Cable, AC adaptor, car-charger, battery pack, Bluetooth® Headset, leather case, headset

http://www.glofiish.com/products/Communication/X500.php

Weet iemand al meer over deze telefoon? Het lijkt een goed alternatief voor de HTC P3300...

[ Voor 45% gewijzigd door buddow op 23-11-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Weet iemand al meer over deze telefoon? Het lijkt een goed alternatief voor de HTC P3300..
Heb wel wat meer info: http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=657

Op die site kan je bijna elke pda vinden die er in de markt is en er in komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kijk eens aan...

E-ten had al een mooie WiFi PDA en een mooie GPS PDA, maar dit is hun eerste PDA met zowel GPS als WiFi. Met daarnaast nog een BT 2.0 en Quadband maakt dit toestel toch wel een toestellen met de beste connect mogelijkheden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Ginz schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:13:
Kijk eens aan...

E-ten had al een mooie WiFi PDA en een mooie GPS PDA, maar dit is hun eerste PDA met zowel GPS als WiFi. Met daarnaast nog een BT 2.0 en Quadband maakt dit toestel toch wel een toestellen met de beste connect mogelijkheden
Niet helemaal met je eens: UMTS, HSDPA en/of Edge vind ik onmisbaar voor "de beste connect mogelijkheden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Leuk toestel. De link die hier gepost werd spreekt overigens gewoon over 802.11 g. Ik neem aan dat dit ook wel op het apparaat zit en dat de TS niet helemaal correct is.

In ieder geval heeft deze site het ook gewoon over g.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er zeer strak uit zeg qua design en features!

Wordt gesproken over 'n alternatief voor de P3300 maar ook de P3600 moet niet vergeten worden vind ik!

Moeilijk, moeilijke keuze!

Eerst wacht ik maar af tot ze uitkomen!
M'n nieuwe 'telefoon' wordt een van deze: Eten X500/ HTC P3600/ SE W950i

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Leuke telefoon, hij is alleen wel weer een stukje langer in vergelijking met de P3300 en de P3600, maar ja wel weer een stuk dunner. De keuze wordt er niet makkelijker op in ieder geval.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:36:
Leuke telefoon, hij is alleen wel weer een stukje langer in vergelijking met de P3300 en de P3600, maar ja wel weer een stuk dunner. De keuze wordt er niet makkelijker op in ieder geval.
Misschien kan ik de keuze wat makkelijker maken. Deze pda komt waarschijnlijk niet naar Nederland. Er is nog geen officiele distribiteur voor en er zullen weinig winkels zijn die hem echt willen gaan voeren. Vooral doordat HTC met een alternatief komt en dat merk al bekender is in Nederland.

Het is dus nog even afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Volgens mij is die er wel:

http://www.e-ten.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ah kijk aan :)

Is al beter nieuws, ik verwacht nog wel dat winkels hem niet snel zullen gaan voeren. Maar dat zal de toekomst uitwijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

koksie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:53:
[...]

Niet helemaal met je eens: UMTS, HSDPA en/of Edge vind ik onmisbaar voor "de beste connect mogelijkheden".
En waarvoor gebruik jij UMTS? wat niet via GPRS kan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:40

itarix

404 soul not found

Ginz schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:01:
[...]

En waarvoor gebruik jij UMTS? wat niet via GPRS kan?
UMTS is veel sneller als GPRS dus je kan meer internet toepassingen gebruiken, denk aan streaming video.

waarvoor gebruik jij adl/kabel wat niet via de 56k telefoon modem kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

true...het is een mooi (bijna) compleet device, maar 3G is toch echt wel een must op phone edition ppc's.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ianz schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

UMTS is veel sneller als GPRS dus je kan meer internet toepassingen gebruiken, denk aan streaming video.

waarvoor gebruik jij adl/kabel wat niet via de 56k telefoon modem kan?
Hoeveel mensen ken jij die streaming video op hun telefoon bekijken? vast wel een paar, maar dat zijn er toch over het algemeen gezien onwijs weinig.

En ik draai op mijn PC een torrent client op de achtergrond, down mijn email, internet, MSN/ICQ ook nog. Dat zie je mij niet op een telefoon doen. En ik zie ook niet veel andere mensen dat doen.

Er zijn maar echt héél weinig mensen die echt UMTS nodig hebben, de rest kan ook gewoon met GPRS uit. En een mobiele internet verbinding met een PC internetverbinding vergelijk is appels met peren vergelijk. (is beide nog wel fruit, maar voor de rest zijn ze verschilend :P )

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Snel, sneller, snelst

GPRS is niet snel: in de praktijk gemiddeld 20 tot 50 KB/s. Voor incidenteel gebruik is dat nog wel te doen, maar wie een paar webpagina's achter elkaar wil raadplegen, of wie zijn website op afstand wil onderhouden, gaat zich al snel ergeren aan de traagheid.(1)

Met EDGE kunt u reeds nú aan de slag. Technisch gezien zijn met EDGE communicatiesnelheden haalbaar van maximaal 470 KB/s en minimaal 60 KB/s. Telfort stelt een gemiddelde snelheid beschikbaar van 120 tot 160 KB/s, met maxima van 240 KB/s(1)

"Heb zelf telfort EDGE! Vind dit een uitkomst vergeleken met gprs. Maar denk aan de toekomst!!
Navigatie met realtime kaarten via internet (UMTS) is daar wel bij gewenst."

(1) http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ (2006)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is idd wel een distributeur voor deze gsm (zie link hierboven), maar er zijn maar weinig/geen providers die hem bij een abonnement stoppen. Bij gsm-web is ie dan wel weer verkrijgbaar, maar kan ik mijn (vodafone-)abonnement weer niet verlengen in combinatie met een nieuwe telefoon.
Ik vind dit toch wel erg jammer, want e-ten maakt mooie toestellen, met zeer goede specificaties. En meestal zijn de mensen die er ene hebben ook wel over te spreken.
Dus nu wordt het waarschijnlijk een nokia oid, waar je veel meer voor betaald. Maar waarvoor, niet echt voor functies, design of kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@karl-e
Als ik jou was zou ik eens de kosten van de los-prijs van het toestel verdelen over 24 maand en dat bij een sim-only (bijv. telecomvergelijker[dot]nl) abbo er bij op tellen. check dan de verschillen nog maar eens. Mijn mening is dat het dan best mee valt.

Ik persoonlijk zit ook aan mijn 1e smartphone te denken.
Waarschijnlijk de x500 of de P3600 maar het blijft lastig.

1e indruk van de x500 vs. P3600
  • Damn mooi design.
  • Lekker dun.
  • Geen 2e vga camera voor video telefoneren.
  • Geen Umts.
En over het prijsverschil heb ik nog geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs van de e-ten zal zo'n €569,- bedragen (bron), wat me best wel een redelijke prijs lijkt.
Vond de E-ten G500 al mooi, maar deze is nog sjieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier een russische site met veel foto's. Wat er staat geen idee want mijn russisch loopt wat achter op bijv mn engels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

569 is toch 40euro meer als de p3300, maar dan heb je wel 400mhz.... keuzes keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 20:18

SaN

En nog een alternatief.. Wat mij heel erg aanspreekt aan deze telefoon is de normale aansluiting voor de koptelefoon (2,5mm) en geen gekke mini usb aansluiting. Maar waarom ze er dan ook niet meteen umts/hsdpa in stoppen ;(

edit: Dit is ook wel een leuke trouwens :o
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/assets/resources/2006/10/samsung-sgh-i760-5_small.jpg

LINK

Mijn contract loopt over 3 maanden en 3 weken af, ik kan dus over 3 weken een nieuwe telefoon halen bij T-mobile. Denken jullie dat het dom is om nog een maandje of 2 te wachten op deze nieuwe telefoons? Ik hoor en lees de laatste tijd steeds meer dat de telecombedrijven de gratis telefoons af willen gaan schaffen...

[ Voor 82% gewijzigd door SaN op 31-10-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

sander-sp schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:04:
En nog een alternatief.. Wat mij heel erg aanspreekt aan deze telefoon is de normale aansluiting voor de koptelefoon (2,5mm) en geen gekke mini usb aansluiting. Maar waarom ze er dan ook niet meteen umts/hsdpa in stoppen ;(

edit: Dit is ook wel een leuke trouwens :o
[afbeelding]

LINK

Mijn contract loopt over 3 maanden en 3 weken af, ik kan dus over 3 weken een nieuwe telefoon halen bij T-mobile. Denken jullie dat het dom is om nog een maandje of 2 te wachten op deze nieuwe telefoons? Ik hoor en lees de laatste tijd steeds meer dat de telecombedrijven de gratis telefoons af willen gaan schaffen...
die samsung heeft geen gps en dat zit wel in deze e-ten x500
ik zelf zou momenteel voor de e-ten x500 of de htc p3300 (mda compact III) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer hij in Nederland verkrijgbaar is, als het eind december is, dan kan ik verlengen :P
Is het trouwens iemand opgevallen hoe dun het ding is :? 15,5mm is echt dun, dunner dan een n73, n95, n95, k800i en misschien nog wel belangrijker: lager, smaller en dunner dan de HTC P3300.
Ik heb mijn keuze dnek ik al gemaakt :)

Edit, moet natuurlijk vergelijken met de 3600, dan is de E-ten alleen dunner....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
De E-ten is ook alleen dunner dan de HTC P3300

http://pdadb.net/index.ph...acomparer&id1=657&id2=619

[ Voor 41% gewijzigd door buddow op 04-11-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, dat zijn andere afmetingen als ik gevonden gebruikt had (ik had de link/gegevens in de TS van het p3300-topic gebruikt).
Maar ben benieuwd naar de reacties zodra ie uit is. Kijken of de kleine minpuntjes van de G500 verholpen zijn. Het bromgeluid bijvoorbeeld dat te horen zou zijn (als gevolg van oude bel-software?). Ik moet er natuurlijk wel ook een beetje mee kunnen bellen, das namelijk de primaire functie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Op www.belzaak.nl staat de E-ten te koop (nog niet op voorraad).

Kost 516 euro.

Relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:20
Zozo, dat is een interessante prijs...

Dan zou dit hem wel eens kunnen worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:50:
Ben benieuwd wanneer hij in Nederland verkrijgbaar is, als het eind december is, dan kan ik verlengen :P
Is het trouwens iemand opgevallen hoe dun het ding is :? 15,5mm is echt dun, dunner dan een n73, n95, n95, k800i en misschien nog wel belangrijker: lager, smaller en dunner dan de HTC P3300.
Ik heb mijn keuze dnek ik al gemaakt :)

Edit, moet natuurlijk vergelijken met de 3600, dan is de E-ten alleen dunner....
Tja maar dan moet je ook even kijken naar de lengte en breedte. Hij is langer en breder dan de P3600. Alleen dus wel dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Even op zoek geweest naar wat links:

E-ten
Review

En nog wat foto's.
Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/77/index612708cb8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/6637/index619dcevh2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/7091/index61fe6dpt9.jpg

En hier staan de rest van de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 20:27

-tom-562

Oliesjeik

Shit, kheb nou net 2 maandene een G500, deze is toch wel bruut mooi :9~

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al even gezocht maar niks kunnen vinden over de usb.
Weet iemand toevallig of deze 'on-the-go' (volgens mij noemen ze dat zo)
Wat het iig zou moeten in houden dat hij dus als host kan dienen.
Dit zou mooi zijn om bijv. je foto-toestel er aan te hangen (of iets dergelijks) om dan de foto's over te zetten zonder een pc nodig te hebben.

-Edit-
Ik lees ook net dat de prijs verschillen tussen de P3600 en de x500 ook niet erg groot zijn.
}:O Damn dit wordt lastig :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij even laten informeren over verkeers informatie via TMC.
Nu viel mij op dat de x500 wel TMC heeft (en een fm/rds tuner) maar de 3600 geen fm/tmc heeft.
Of is dit gewoon nog niet bekend? (wel een plus punt momenteel voor de x500)

Ik las ook dat de gegevens via gprs verzonden kunnen worden, wat dit porbleem oplost voor de 3600 echter moet je dan wel constant dat hebben aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:34
iemand een idee wanneer deze in de winkels komt?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mouki_9 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:41:
iemand een idee wanneer deze in de winkels komt?
Nee, waarschijnlijk komt hij niet in de tastbare winkels te liggen omdat het hier een te onbekend merk is. Je zal het vooral van webshops moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Dat zou wel nadelig zijn voor e-ten, ik wil namelijk toch dat ding wel eerst in real life zien voordat ik overtuigd ben.

Het wordt deze of de nokia n95.
De nokia zal zekers te weten in real life te zien zijn in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
errug jammer, wou het namelijk ook eerst in mijn handen gehad hebben voor hem aan te schaffen. Ik maak me namelijk wel een beetje zorgen om het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Ik vind hem er echt zo ongelooflijk strak uitzien :D
Beetje nokia N-series achtig mooi :)

Ik ga over paar maandjes met afloop van mijn abbonement pas een nieuwe halen denk ik..eerst maar is afwachten hoe al die all-in-one mobieltjes het gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
En een Franse review (met video):

http://www.mobinaute.com/...cle.php?id=20061030112319

Ook zijn er foto's op te vinden van de E-ten x500 en HTC P3300 naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm lijkt wel wat aan de grote kant zo op dat filmpje.....

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 03-11-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:21:
Hmmm lijkt wel wat aan de grote kant zo op dat filmpje.....
i couldn't agree more...... dat is ook mijn grootste zorg bij deze mooie phone. De grootte zou 't grootste obstakel zijn. Bellen met een baksteen aan je oor......zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mouki_9 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:28:
[...]

i couldn't agree more...... dat is ook mijn grootste zorg bij deze mooie phone. De grootte zou 't grootste obstakel zijn. Bellen met een baksteen aan je oor......zucht
Aan de andere kant, als je de P3300 review ziet dan ziet die er ook niet bepaald klein uit. Maar goed misschien iemand met hele kleine handen? (De P3300 is wel wat minder groot en breed ivm de X500, alleen wel iets dikker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de vodafone online winkel gemaild, of ze hem ook zouden gaan leveren, maar dat konden ze uiteraard nog niet zeggen. Wel zeiden ze dat ik goed op de online winkel moest letten, maar zal natuurlijk wel een standaard verhaaltje zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik heb Belcompany, TforTelecom en the Phonehouse gemaild over de beschikbaarheid / mogelijkheid om 'm te bestellen.

Ik hoop dat het bij één van die winkels kan. Gek genoeg geven webshops minder korting bij verlenging van Hi 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Phonehouse nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Op http://www.eten.ch/IndexEN.htm is de Engelse versie op voorraad! Kijk bij devices/prices.

Nu hopen dat Nederland snel volgt.

Kost 532 euro, plus 20/27 euro verzendkosten.

Ook is ie te bestellen bij Smartphonestunts: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=13

Kost 535 euro, verwacht half november.

[ Voor 36% gewijzigd door buddow op 05-11-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belzaak heeft hem ook :)
Ik ga hem sowieso bestellen al wacht ik even tot meerdere winkels hem hebben.

Tenzij reviews extreem gaan tegenvallen, iets wat ik niet ga verwachten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets informatie kunnen vinden over de prestaties van de cpu?
K'kan ook niet wachten tot ik een goede review te zien krijg tussen de P3600 en x500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er niet eenzelfde cpu in als bij de m600? Daar zijn mensen zeer over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M600 heeft de http://www.pdadb.net/index.php?m=cpu&id=a2440
En de x500 een http://www.pdadb.net/index.php?m=cpu&id=a2442
Geen idee of er een werkelijk verschil is.

-Edit-
Nu ook te koop bij pdashop[dot]nl @ 569 euro.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Phonehouse, Belcompany en TforTelecom weten allebei nog niet of ze 'm in hun assortiment opnemen. :(

[ Voor 15% gewijzigd door buddow op 06-11-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt belcompany hem wel dan?
Anyway, smartphonestunts krijgt hem en is officieel eten verkoop punt. Denk dat ik hem daar ga bestellen.

Je hebt al ge-edit ;) Duidelijk.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Met 2 jaar Hi 30 verlenging betaal ik daar nog 295 euro, toestelkorting dus 240. Bij belcompany krijg je bij deze verlenging 420 euro korting, vergelijkbaar met die van TforTelecom en Phonehouse.

Als ik zoveel moet bijbetalen kan ik beter de HTC P3300 nemen, die leveren ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smartphonestunts levert hem met organe 25 (2 jaar) voor €119 :)
Alles uit 1 bundel :)

En belzaak voor €106 :)
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:02:
De M600 heeft de http://www.pdadb.net/index.php?m=cpu&id=a2440
En de x500 een http://www.pdadb.net/index.php?m=cpu&id=a2442
Geen idee of er een werkelijk verschil is.

-Edit-
Nu ook te koop bij pdashop[dot]nl @ 569 euro.
Los toestel
Smartphonestunts €535.00,-
Belzaak €516.46,-

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik verstuur ongeveer 120 smsjes per maand, als Orange nou zo'n voordeelbundel zou hebben...

Ik wacht gewoon nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange heeft sms bundels die uit je tegoed worden betaald. Neem je 25 euro per maand en een sms bundel van 6 euro, dan houd je 19 euro beltegoed over. Tenminste zolang de voorwaarden niet veranderd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review
Foto's
Foto's van de 2MP camera
Helaas wel in een onbegrijpelijke taal, maar er staan een boel foto's en een video tussen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een leuke topic om ook te volgen voor de mensen die toch de UMTS een beetje een gemis vind op dit zeer mooie toestel.
EDGE, http://gathering.tweakers...ist_message/26801837/last

Hopelijk zal hier ook een lekker (goedkoop) abbo-tje tezijnertijd aangeboden worden.
Blijkbaar 9,50 euro voor een edge-abbo wat sneller is dan de geknepen UMTS Pit-abbo.

En voor het echte snelle werk, (draadloos) ga je via Wlan. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, idd, de mensen die UMTS missen: er zit Wifi op. Ik weet de prijs verhoudingen neit, maar wifi lijkt me stukken fijner dan UMTS. En de EDGE-dekking is geloof ik neit in heel nederland van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi lijkt mij sneller, maar is natuurlijk niet overal gedekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekking EDGE, http://www.telfort.nl/pro...kelijk/netwerk/breedband/

Wifi en [ UMTS/EDGE/GPRS ] zijn naar mijn idee 2 verschillende dingen.
Je vergelijkt appels met peren, het is wel fruit (draadloos internet) maar niet hetzelfde.
Hier zou ik, als ik jou was toch even iets verder in verdiepen. :+

Probeer wikipedia eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wifi of http://nl.wikipedia.org/wiki/UMTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 20:18

SaN

Denken jullie dat er een grote kans is dat T-mobile deze telefoon ook gaat leveren? Aangezien ze al een mda compact 3 hebben die hier nogal op lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Daarom juist niet lijkt me... Beetje onnodig om twee vergelijkbare telefoons op te nemen in het assortiment. Daarnaast heeft T-mobile meestal HTC toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En T-Mobile heeft nog nooit e-ten producten in het assortiment opgenomen :) Ik zie het dus ook niet snel gebeuren.
Orange €25 per maand 2 jaar €106 :) Pak dat abo ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik denk eraan om debitel/vodafone Sim only te nemen... Supergoedkoop. Dan koop ik de tel zelf wel. Orange staat me niet aan. Bundels SMS te klein of te groot :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
een filmpje van de e-ten op één of andere beurs: http://www.youtube.com/watch?v=CDZG1UiVVk4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Nog een nieuwe e-ten glofiish, de M700: http://www.pocketinfo.nl/artikel/6864

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Krijg je toetsenbord ipv GPS :) En ik heb toch liever GPS aanboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

Ik zit er aan te denken hem ook te kopen, Maar vraag me eigen alleen af is dat schermpje groot genoeg voor onder andere navigeren en een beetje surfen en e-mailen., hoe denken jullie daar eigenlijk over ?

[ Voor 17% gewijzigd door stefklep op 10-11-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherm is net zo groot als mijn qtek s100, en daarop gaat het navigeren super :) Internetten gaat ook goed, maar is nu nog wat traag (gprs, wordt dus WIFI). Maar ook daar is het scherm (volgens mijn eisen) goed genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:47:
Scherm is net zo groot als mijn qtek s100, en daarop gaat het navigeren super :) Internetten gaat ook goed, maar is nu nog wat traag (gprs, wordt dus WIFI). Maar ook daar is het scherm (volgens mijn eisen) goed genoeg voor.
Ja ik was het scherm van mijn ipaq 4700 gewent maar die is helaas overleden en zoek nu iets met alles in een. HP viel af omdat wifi alleen B was en geen G, en revieuwers waren niet echt te spreken over dit model. En dit leek mijn een perfecte PDA waar alles op en aan zit, alleen het scherm zetten mijn aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherm van dat toestel is natuurlijk wel groter dan die van de x500 :) Om zeker te zijn van je zaak zal ik even naar een telefoon winkel gaan om daar het scherm van een vergelijkbaar toestel te testen. Ondanks dat blijf ik zeggen dat het goed navigeren is ;)

Woei, eerste engels talige review :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
En een Franse: http://www.google.com/tra...air=fr%7Cen&hl=en&ie=UTF8 (vertaald naar Engels).

De accu schijnt erg goed te zijn _/-\o_ !

En nog een engels: http://pocketnow.com/inde...tail&t=reviews&id=885&p=1

[ Voor 19% gewijzigd door buddow op 13-11-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker snel, lange battery duur, lekker dun, tmc icm. gps, design :9~ .
Geen umts, maar voor mij is dat wel te overzien (Edge / W-lan).

Kan niet wachten tot hij in de winkels te koop is.
Off-topic, hopelijk kan Sinterklaas mij eerder blij maken dan de Kerstman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Bedoel je gewone winkels of internet shops? Ik weet wel zeker dat ik deze telefoon wil, maar zou 'm het liefst bij een normale telecom zaak halen. Dan moeten ze 'm daar wel eerst kunnen leveren. Voorlopig lijkt het daar nog niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:13:
Bedoel je gewone winkels of internet shops? Ik weet wel zeker dat ik deze telefoon wil, maar zou 'm het liefst bij een normale telecom zaak halen. Dan moeten ze 'm daar wel eerst kunnen leveren. Voorlopig lijkt het daar nog niet op...
Eind deze maand, dus de sint kan hem brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag een site gevonden die beweerde hem al op voorraad te hebben. ;)
Alleen kan ik die site dus nooit een keer weer vinden. :( Prijs was daar iets van +540 Euro.

Ps. Ik bedoelde uiteraard een web-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie vergelijking met de P3600:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/HTCP3600/PICT8134.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/HTCP3600/PICT8140.sized.jpg

Ik persoonlijk vind de E-ten X500 vele malen strakker, komt door de zilveren kleur!
Denk dat dit 'n hele goede vervanger kan zijn en ook gaat worden van m'n Qtek S200!

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 14-11-2006 17:42 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:39:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik persoonlijk vind de E-ten X500 vele malen strakker, komt door de zilveren kleur!
Denk dat dit 'n hele goede vervanger kan zijn en ook gaat worden van m'n Qtek S200!
Ik vind het design ook vele malen mooier _O_ Het vierkante (iig minder ronde) icm. met veel mooier af/weggewerkte toetsen :) Het wordt iig de vervanger van mijn s100 :)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:08:
Ik had vandaag een site gevonden die beweerde hem al op voorraad te hebben. ;)
Alleen kan ik die site dus nooit een keer weer vinden. :( Prijs was daar iets van +540 Euro.

Ps. Ik bedoelde uiteraard een web-shop.
Belzaak levert hem los voor 519 :) Weet niet of ze hem op voorraad hebben (denk het niet) maar misschien is het toch de moeite waard om te wachten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat dit niet de zelfde spb benchmarks zijn want dan kan de p3600 wel inpakken.
http://www.mobinaute.com/...cle.php?id=20061113194219 (onderaan)
http://pocketnow.com/inde...tail&t=reviews&id=885&p=3

ff overzicht: p3600 vs. x500
  • benchmark index 326.6 vs. 392.2
  • cpu index 1200.4 vs. 1568.3
  • grapics index 1162.2 vs. 3086.1
Vooral grapics is het verschil te groot, ik neem aan dat hier een verklaring voor is.
Ik heb de Htc 3300 ook ff in de vergelijking tussen de 2 sites bekeken, omdat die wel op beide staat. Zodat ik een eerlijke vergelijking mag maken tussen de 2 spb benchmarks en de Htc 3300 haalt nagenoeg de zelfde punen op beide sites vandaar dat ik zeg dat ik deze vergelijking wel mag maken.

ff overzicht: Htc 3300 tusse beide spb benchmarks.
  • benchmark index 229.9 vs. 222.5
  • cpu index 857.8 vs. 875.2
  • grapics index 2726.2 vs. 2724.7
Deze waardes komen zo als je ziet vrijwel overeen, dus mag ik de x500 en de p3600 ook met elkaar vergelijken, aldus mijn bewering.

Heeft misschien iemand een verklaring hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
mogelijk gebruiken zowel de x500 als de p3600 een single core cpu, en de p3300 een dual core?

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de constructie kwaliteit. Bij de p3300 zijn ze hier erg goed over te spreken. Oa door de ervaringen die ze op hebben gedaan voor oa HP

[ Voor 48% gewijzigd door Ganymedus op 14-11-2006 22:21 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:39:
[afbeelding]

[afbeelding]

hij lijkt alleen zoveel groter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of de X500 al te koop is ergens?
Is belzaak momenteel de goedkoopste? of is er een goedkopere al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Heeft iemand al vernomen of er een X500+ versie zal verschijnen? De G500 en de M600 hebben beide later nog een + versie gekregen dus waarom zou dat niet ook met de X500 gebeuren. Het verschil is echter alleen 256 MB ROM in plaats van 128 dus of dat het wachten waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij de + versies waren er wat bugs uitgehaald dacht ik. Speaker vorlume e.d. In ieder geval ga ik daar niet op wachten :) Reviews zijn tot op heden positief te noemen. Ik durf de gok wel te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:19:
[...]

hij lijkt alleen zoveel groter!
Ja vind ik ook :|
Komt gewoon door de ingebouwde GPS-shizzle!
Boven 't scherm heb je werkelijk nog 'n shitload aan apparaat zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat je niet te snel verleiden met afmteingen t.o.v. (geen uitleg nodig neem ik aan)
Ik wacht ook met smart op de eerste echte reviews waar de p3600 en de x500 het tegen elkaar mogen op nemen.

Ik heb vandaag pdashop gemaild met de vraag wanneer zij verwachten de x500 te kunnen leveren, helaas is het woord 'spoedig' niet echt tijd bepaald.
Maar mochten er mensen zij die hem al ergens gezien hebben, :9~ dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij Smartphonestunts besteld en heb al een aantal keren gebeld. Hij ( Koen, dat weet ik o.a. wel :P ) zei dat hij hem eind deze week verwacht. hmmz

Verwijderd

Ik heb ze gister gemaild, maar geen reactie gehad :'( Eind deze week zou wel erg fijn zijn :)

Verwijderd

Waarom bestel je hem bij smartphonestunts als hij bij de belwinkel 510 euro is

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:16:
Waarom bestel je hem bij smartphonestunts als hij bij de belwinkel 510 euro is
Bewlwinkel? Is dat www.belwinkel.nl? Ik vind het een hele vage site. Kan er niet echt wijs uit worden. Ik bestel dit toestel ook icm. een abonnement dus dan moeten ze hem hem daar goedkoper kunnen leveren dan €119,00-,

Verwijderd

Ik zie verschillende prijzen voorbij komen. Iemand een idee wat je daar allemaal voor krijgt? Als ik het goed heb, zit er standaard geen autohouder bij, dus dat wordt lastig navigeren. Enig idee wat een autohouder kost (of kan je ook met een universele houder aan de slag)?

Daarnaast ben ik benieuwd wat het toestel icm navigatiesoftware gaat kosten. Daar is nog weinig tot niets van bekend lijkt het. Is al bekend of dit toestel foutloos met TomTom, Navigon, Route66 werkt?

Verwijderd

Geen autohouder inderdaad. Ik weet ook niet of de x500 goed werkt met navigatie software, maar ga er wel vanuit. Tevens zie ik nu een winkel waar ze hem los voor €509 verkopen _O_ www.algebeld.nl Volens www.telecomvergelijker.nl een zeer goede (web)winkel. Komt nog bij dat hij daar bij orange €25 2 jaar maar €82 kost _O_ En de winkel is in Doetinchem gevestigd (ik weet niet of ze ook daadwerkelijk een winkel hebben) en dat is niet ver weg :)

Mailtje van algebeld.nl

Beste meneer Bargeman,

De telefoon is vanaf vandaag leverbaar. De voorraad is echter wel redelijk beperkt hebben we van de leverancier begrepen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld - Klantenservice

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 14:15 ]

Verwijderd

Ik heb die winkel ook ff gebeld (algebeld)
Ze zijn MORGEN op voorraad.
Ik ben benieuwd of iemand al een adresje heeft van onder de 500 euri's ?
Bij Smartphonestunts is het losse toestel 535,-
Bij 'n 2 jarige verlenging met Orange 25,- is 't toestel maar 105,- , bestel ik 'm daar wel :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:40:
Ik ben benieuwd of iemand al een adresje heeft van onder de 500 euri's ?
Sorry helaas niet onder de 500,- maar 500 euro precies bij 2call >:)
en bij 'n 2 jarige verlenging met Orange 25,- is die maar 70,- , bestel ik 'm daar maar :9

EDIT: Bedankjes kunnen jullie naar me mailen, mailadres staat in m'n profiel :9

[ Voor 110% gewijzigd door CLB op 16-11-2006 15:54 ]

Verwijderd

@CLB

Bij algebeld leveren ze hem dus morgen al voor €82 icm. dat abo ;) Dat scheelt toch een leuk bedrag :) Telecomverglijker is positief over het bedrijf!

Verwijderd

Zeer leuke prijs ontwikkelingen.

Wat mij opvalt is dat wanneer je de telefoon + abbo van Telfort kiest, je goedkoper uit bent dan het toestel los te kopen. 1jr 100+50 belmin @ Euro 15 per maand = 180 euro toestel kost dan nog maar 304 incl. verzend kosten bij 2call http://www.2call.nl/quick...AB_ID=202&PR_ID=30&DUUR=1

304+180 = 484 euro, dit is dus goedkoper dan los zonder abbo kopen. ;) (500 Euro)
En aan gezien Telfort de enige is die Edge in het pakket tot mogelijkheid heeft, lijkt me dit geen slechte keuze. (kan je later altijd nog een edge abbo erbij afsluiten)

Laat me het even weten als ik iets over het hoofd heb gezien.

Verwijderd

P3300 vs x500
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsandco.com/img/articles_pda/glofiish_X500/glofiish_X500_036.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsandco.com/img/articles_pda/glofiish_X500/glofiish_X500_037.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsandco.com/img/articles_pda/glofiish_X500/glofiish_X500_038.JPG

Ik heb hem besteld bij algebeld.nl :) Ik hoop hem dan ook begin volgende week te ontvangen!

Verwijderd

ik heb direct een mail gekregen toen ze op voorraad waren en heb de x500 persoonlijk opgehaald :P een tip voor de mensen die dat ook willen doen. Het is MOEILIJK te vinden.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste