Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:21:
ik heb direct een mail gekregen toen ze op voorraad waren en heb de x500 persoonlijk opgehaald :P een tip voor de mensen die dat ook willen doen. Het is MOEILIJK te vinden.
Waar precies? Bij algebeld.nl? Zoja, waar zit hun shop? En is het dan net zo moeilijk te vinden als op de site? :D Vertel ons je ervaring. Wil vooral weten wat de luidspreker doet. Is het bellen goed geregeld? Goed zuiver geluid aan beide kanten met een fatsoenlijk geluidsniveau?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:18:
P3300 vs x500
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb hem besteld bij algebeld.nl :) Ik hoop hem dan ook begin volgende week te ontvangen!
Komt dit uit een review/vergelijking tussen beide modellen? Ben wel benieuwd hoe ze het in een praktijktest tegenover elkaar doen. Liefst met de P3600 erbij, want ik weet nog steeds niet goed het verschil tussen de P3300 en de P3600 (behalve dat de P3600 (nog) geen gps en fm tuner heeft?). Getallen zijn mooi, maar ik hecht meer waarde aan het oordeel van een gebruiker/reviewer. Ook ben ik wel benieuwd naar de prestaties van de omap processor tov de samsung in de praktijk. Qua MHz legt hij het natuurlijk af, maar is dat storend? In de review hierboven wordt van de P3300 gezegd dat het genoeg is om TomTom te draaien. Ik neem aan dat hij dan ook fatsoenlijk de meeste WM5 programma's aankan.

Verwijderd

haha geert, sorry ik was vergeten te zeggen dat ik hem bij Smartphonestunts.nl heb gekocht.
Hun shop zit op een industrieterrein. Het is zeg maar een gebouw met 3 verschillende winkels.
Ik kan nog niet veel vertellen over de mobiel. Heb het veelst te druk met school :( Ik ben morgen klaar, maaruhmz, als je misschien intresse heb, kan je me wel toevoegen op msn ofzo, dan kan ik via cam wel wat enz laten zien. mja wel in de weekend dan :P

groetjes

owja, ik heb geen e-ten merk maar een glofiish,
hier een plaatje
http://members.lycos.nl/hoyinnetje/DSCF1114.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 22:40 ]

Verwijderd

Nice :)
Maar het merk is E-ten, en de productlijn Glofiish? Zo komt er ook een E-ten glofiish m700. Anyway, ik heb hem besteld bij algebeld.nl :) Jammer dat ze geen shop hebben, anders had ik hem morgen voor schooltijd even opgehaald :'(
Ik wacht wel totdat ik hem zelf heb :) Impressies posten mag natuurlijk altijd nog ;)

Verwijderd

Ah, eindelijk verkrijgbaar 8) Verwacht wel minstens foto's en reviews van de tweakers alhier ;) Dan weet ik tenminste wat mijn kerstcadeau wordt :P

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Zeer uitgebreide franse review (babelfish vertaling): http://babelfish.altavist...le_pda%26id%3d382%26p%3d1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad ik wil wel 'n shitload foto's zien met dit apparaat in vergelijking met bijvoorbeeld:
cd'tje/ aansteker/ magazine/ afstandbediening/ iPod/ sleutels/ pen enzovoort... :)

Ik zie zo'n 'uitschuifstylus' en dat vind ik gewoon kut :(
Ziet er wel wat beter uit dan de stylus van de Qtek 9100 enzo maar toch :|

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 17-11-2006 00:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar de battery en wat mensen vinden van het gemis van een keyboard.. dat is iets waar ik me van afvraag of je dat bij een e-mail of internetten niet enorm gaat missen.

Verder ziet dit er natuurlijk geweldig uit, vergelijkbaar met de 3300 dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
De geruchten over een mogelijke variant met QWERTY worden steeds aannemelijker: http://www.hpc.ru/lib/arts/2239/1.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:27:
De geruchten over een mogelijke variant met QWERTY worden steeds aannemelijker: http://www.hpc.ru/lib/arts/2239/1.shtml
Is geen variant, maar een ander model, de M700 (soms ook X700 genoemd). GPS ontbreekt daarin.
Er is ook al info op Nederlandse site's daarover ;)

http://www.pocketinfo.nl/buyerszone/detail/328
http://www.pocketinfo.nl/artikel/6864/1/15

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een Nederlandse T9 op voor SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:48:
[...]
Is geen variant, maar een ander model, de M700 (soms ook X700 genoemd). GPS ontbreekt daarin.
Er is ook al info op Nederlandse site's daarover ;)

http://www.pocketinfo.nl/buyerszone/detail/328
http://www.pocketinfo.nl/artikel/6864/1/15
GPS ontbreekt ?? Mijn russisch is een beetje roestig maar ik zie toch echt GPS Sirf Star III staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, m700 krijgt ipv. gps het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier staat toch echt dat de E-ten M700 toch echt gps heeft hoor:
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=672

En wat info:
http://www.translate.ru/u....ru/lib/arts/2239/1.shtml

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn inderdaad niet veel winkels waar jem kan kopen, op de www.e-ten.nl site staan alle winkels.
er is nu al veel vraag naar dit product en de voorraad is beperkt, onze bestellingen staan ook op backorder
volgende week wordt er weer wat uitgeleverd aan de winkels

wij zijn sindskort ook dealer, maar wat ik gehoord heb van klanten is dat bij de vorige 2 modellen de geluidskwaliteit slecht was als je aan het bellen bent, iemand die dit kan bevestigen misschien
ik ga er sowieso 1 in de winkel houden voor demo om te laten zien, wij krijgen er ook veel vragen over zelfs vanuit belgie, maar net wat ik hier ook lees mensen willen dat ding gewoon zien en voelen\

waar wij wel last van hebben is dat mensen alle winkels af bellen, maar niks bestellen, omdat ze'm willen kopen waar hij het eerst op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik heb hem binnen :)

Eerste indrukken:
- Veel software (te veel?)
- scherm ligt dieper dan bij mijn MDA compact, hoekjes dus minder makkelijk met vingers te bedienen
- Radio doet het niet zonder hoofdtelefoon?
- WLAN, BT, GPS works like a charm.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik ben erg benieuwd naar de belkwaliteit en accuduur.

Radio doet het niet zonder headset, omdat die dient als antenne ;)

[ Voor 5% gewijzigd door buddow op 18-11-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Mooi is dat, en de TMC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Heeft ook de headset nodig, of via GPRS. Wist je dat niet? Is wel een beetje onhandig, maar ja TMC gaat via de FM/RDS. Losse TMC antennes bestaan nog niet voorzover ik weet.

Belkwaliteit en accuduur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiligheid schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:01:
- Radio doet het niet zonder hoofdtelefoon?
In de headset zit namelijk de ontvanger zoals bij mobiele telefoons met radio

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Hijs nog aan de oplader, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Ook heb ik er nog niet mee gebeld, eerst even mijn MDA uitfaseren (lees: data overzetten en klaar maken voor verkoop; installeren op glofish)

Zodra ik even tijd heb, zal ik eea posten.

Dat TMC verhaal is dan dus matig, dan kan ik niet tegelijk bellen(via BT) en TMC ontvangen?

[ Voor 15% gewijzigd door Uiligheid op 18-11-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

Uiligheid schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:11:
Hijs nog aan de oplader, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Ook heb ik er nog niet mee gebeld, eerst even mijn MDA uitfaseren (lees: data overzetten en klaar maken voor verkoop; installeren op glofish)

Zodra ik even tijd heb, zal ik eea posten.

Dat TMC verhaal is dan dus matig, dan kan ik niet tegelijk bellen(via BT) en TMC ontvangen?
TMC gaat gewoon via de pda zelf zonder headset, kijk ook maar eens naar externe ontvanger via blue daar gaat het ook via GPS apperaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Nog steeds geluidsproblemen met de X500. Dit las ik in een ander forum.

I'm so sorry to tell you that... But i just recieved my X500 yesterday... And... You now what... The problem is still the same with the X500
First it tried it with the headset of the G500+... Almost no sound unsure
Then i tried with the new one, given with the X500... It's just a bit better, but not so loud as i expected.
I'm a bit disapointed because all the rest of the X500 is perfect for me... But i think the sound problem remains with the X500

Lijkt me ondertussen duidelijk. Helaas lukt het E-ten niet de geluidskwaliteit goed te krijgen. Het is E-ten niet gelukt om de 500 en de 600 serie goed te krijgen en nu weer niet. Ik heb besloten voor de HTC P3300 te gaan. Helaas een langzamere processor maar wel iets goedkoper en een betere geluidskwaliteit. Erg jammer want ik keek er echt naar uit om het toestel te kopen.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep

stefklep

((Stefklepje))

psbb schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:10:
Nog steeds geluidsproblemen met de X500. Dit las ik in een ander forum.

I'm so sorry to tell you that... But i just recieved my X500 yesterday... And... You now what... The problem is still the same with the X500
First it tried it with the headset of the G500+... Almost no sound unsure
Then i tried with the new one, given with the X500... It's just a bit better, but not so loud as i expected.
I'm a bit disapointed because all the rest of the X500 is perfect for me... But i think the sound problem remains with the X500

Lijkt me ondertussen duidelijk. Helaas lukt het E-ten niet de geluidskwaliteit goed te krijgen. Het is E-ten niet gelukt om de 500 en de 600 serie goed te krijgen en nu weer niet. Ik heb besloten voor de HTC P3300 te gaan. Helaas een langzamere processor maar wel iets goedkoper en een betere geluidskwaliteit. Erg jammer want ik keek er echt naar uit om het toestel te kopen.
Dit is weer zo lekker oppervlakig he, ja 1 iemand heeft er last van en gelijk moet iedereen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Problemen lijken vooral te spelen bij gebruik van een headset. Dat zou ik niet erg vinden.

Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn van de mensen die de X500 al hebben (posten! :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
stefklep schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:44:
[...]

Dit is weer zo lekker oppervlakig he, ja 1 iemand heeft er last van en gelijk moet iedereen last van hebben.
Ik denk dat je het dan toch iets verkeerd leest. Het zijn precies dezelfde problemen als de vorige toestellen. Overigens zijn er al meer meldingen van. Het probleem bluetooth icm een headset is er nog.
Maar ik hoop idd dat het niet zo is.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M700 krijgt wel GPS en Toetsenbord _O_ Dat wordt dan waarschijnlijk wel het ultime apparaat. Ondanks dat ben ik blij dat ik deze week mijn x500 mag ontvangen :)
Hier wat pics van de m700
Afbeeldingslocatie: http://www.eten-users.net/index.php?act=Attach&type=post&id=470
Afbeeldingslocatie: http://www.eten-users.net/index.php?act=Attach&type=post&id=473
Afbeeldingslocatie: http://www.eten-users.net/index.php?act=Attach&type=post&id=462

Vind de x500 trouwens ook veel mooier :)

Meer:
Afbeeldingslocatie: http://portavik.ru/upload/glofiish_m700/DSC02526.jpg
Afbeeldingslocatie: http://portavik.ru/upload/glofiish_m700/DSC02531.jpg
Afbeeldingslocatie: http://portavik.ru/upload/glofiish_m700/DSC02542.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding zeg, fraaie foto's!!

Zit erg te twijfelen tussen deze, de HTC P3300 of de Loox T830. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:28:
M700 krijgt wel GPS en Toetsenbord
bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier
hier
en hier

Aangezien 3 verschillende site zeggen dat er gps aanwezig is, ga ik ervan uit dat het kopt :)
Al kom ik aan het twijfelen als ik zie dat er ipv. het "gps ledje" nu een "new message ledje" is gekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:28

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ja, maar als 3 sites het zeggen, maar de een heeft van de andere en die heeft het weer van die andere en die laatste heeft het verzonnen... :P

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach dit punt is denk momenteel nog 'n beetje zinloos..
We have to wait what's coming en laten we hier lekker over de X500 gaan babbelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met de geluidskwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibaman Drosz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06-2017
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:12:
Iemand al ervaringen met de geluidskwaliteit?
Inderdaad :P ... ben namelijk ook heel benieuwd hoe de kwaliteit is met bellen en hoe de kwaliteit is i.c.m. een bleutooth auto carkit (bv. Parrot 3200).

Wat ik me ook afvraag is, stel je bent aan het navigeren en de telefoon gaat, heeft iemand daar ervaringen mee? Sluit bv. TomTom dan of krijg je een tabsysteem :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, volgens de specs is de eten dunner dan de htc 3300... maar op dat plaatje lijkt hij zelfs dikker????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel tussen de x500 en de p3300,kan iemand me over de streep trekken?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:41:
Twijfel tussen de x500 en de p3300,kan iemand me over de streep trekken?:)
lol... join the club. En welke kant wil je opgetrokken worden? Het blijft toch voor een groot deel persoonlijk. Ik vind de P3300 iets mooier en die is ongeveer in januari bij verlenging van mijn T-mobile abo een paar honderd euro goedkoper dan de X500. Dikke kans dat dat mijn keuze wel beïnvloed 8) . Verder wacht ik nog even af wat voor beginnersproblemen er met beide toestellen zijn en hoe daar door de fabrikanten op gereageerd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word helemaal gek van dat EDGE automatisch aangaat. Weet de eigenaren van dit toestel hoe je dit moet uitschakelen?. Volgens mij kost dat mij piep veel geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven de foto's/ervaringen van de tweakers die al dit apparaat in hun bezit hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is nog niet binnen :'( Hopelijk gaat ie vandaag op de post. Natuurlijk geef ik een uitgebreide foto sessie van het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de knoop door gehakt !
En ik heb de x500 besteld. _/-\o_
Door: Frunnik, quote uit het HTC P3600 topic.
--------------------------------------------------------------------------------
Dus kort samengevat.

De P3600 krijgt GPS ondersteuning, maar wanneer is niet bekend. Waarschijnlijk wordt hij dmv een upgrade toegevoegd aan het toestel.De GPS kan niet tippen aan de nieuwe technieken zoals de SIRFIII. Dat wil zeggen de positie bepaling is niet zo heel nauwkeurig. Dus wanneer ik het toestel ga aanschaffen, koop ik nog een GPS Bluetooth module erbij!
Door: DjWannaB2002 , quote uit het HTC P3600 topic.
--------------------------------------------------------------------------------
the maximum degree of precision of the peripheral one goes from 5 to 15 meters
Dus de P3600 is geen waardig navigatie 'smartphone', deze gaf bij mij de door slag.

K'kan niet wachten tot de postbode hem bij me langs komt brengen. :+
Ik verwacht/hoop eind deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 21:08
De M700 is nu ook officieel op de website van Etencorp bekend gemaakt (GPS + Qwerty toetsenbord !!). Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg dat ik niet even op dat apparaatje heb gewacht, aangezien ik vorige week ook de X500 heb besteld. Weten jullie of die online stores moeilijk doen als ik de order zou gaan omzetten naar de M700 die waarschijnlijk pas in december leverbaar zal zijn? Ik vind 'm wel erg mooi namelijk... wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanuit de nederlandse distributeur is bij ons nog niks bekend over de m700, de nederlandse introductie zal nog wel een paar weken duren, ze hebben trouwens nog steeds problemen met de levering van de x500, ik w8 al bijna 3 wkn op levering, hopelijk deze week spullen binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MentalMatthew schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:25:
De M600 is nu ook officieel op de website van Etencorp bekend gemaakt (GPS + Qwerty tostenbord !!).
...de M600 is al enige tijd op de markt en heeft geen GPS of Qwerty toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lost .. type fout tussen een M700 en M600 ... maak eens een gok welke 'MentalMatthew' bedoelt zou hebben .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Ik denk dat ik wacht op de m700. Dit lijkt mij toch wel de ideale telefoon. Probleem is alleen dat mijn T-mobile abonnement sinds een paar dagen automatisch verlengd is (ik wilde achten op een nieuwe htc/mda) Nu kan ik toch wel over een maand verlengen bij een winkel als de Belcompany en dan mijn T-mobile abo verlengen icm. een E-ten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook de x500.. het geluid is net als de g500.
Waardeloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

Ligt het nou aan mij, of heet Smartphonestunts meer aanbiedingen?
Acties t/m 24 november

* U betaalt geen aansluitkosten bij zowel een 1-jarig als een 2-jarig Orange abonnement.
* Bij een 1-jarig nieuw Orange abonnement: De eerste 3 maanden 50% korting op de bundel.
* Bij een 2-jarig nieuw Orange abonnement € 15 en € 20: De eerste 4 maanden 50% korting op de bundel.
* Bij een 2-jarig nieuw Orange abonnement € 25 of hoger: De eerste 6 maanden 50% korting op de bundel.
* Wanneer u de Orange World bundel neemt, kunt u nu 250 MB downloaden voor € 6 per maand
* Voordeelbundel promotie: U kunt kiezen uit 1 van onderstaande voordeelbundels en ontvangt deze de eerste 2 maanden gratis:

o Kiest u voor de SMS 120 voordeelbundel dan ontvangt u deze bundel de eerste 2 maanden gratis.
o Kiest u voor de Orange World voordeelbundel dan krijgt u deze de eerste 2 maanden gratis.
o Kiest u voor de voordeelbundel BelEuropa, Amerika en Canada dan ontvangt u deze de eerste 2 maanden gratis.
Als bij bijv. Algebeld kijkt, dan vermelden ze niets over deze aanbiedingen?

Mn orange abbo wil ik graag verlengen in januari, en deze phone ziet er uit als een goede candidaat :9

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij algebeld is het alleen zo dat je ipv. 6 maand, 4 maand bundel korting krijgt. Voor de rest is de actie hetzelfde :)
Ik mocht net het slechte nieuws vernemen dat algebeld m'n telefoon pas over 2 weken kan leveren :'(
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 07:54:
Waardeloos dus.
En hoe waardeloos is dat? Ik vind de kwaliteit van mijn qtek s100 ook niet super. Mag hopen dat het niet nog slechter wordt. Ik weet dat het een algemeen kwaaltje is van E-ten toestellen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel postieve ervaringen hebben met de geluidskwaliteit van de x500. Laatste update verhelpt het probleem niet?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 07:54:
Waardeloos dus.
Inderdaad WAARDELOOS , opties zoals gps,wifi,camera etc. zijn een leuke aanvulling maar in mijn ogen is de belangrijkste functie BELLEN , de omschrijving van bellen is zoiets als geluidsoverdracht (spraak) over een bepaalde afstand.
Als dan juist de geluidskwaliteit ver beneden peil is , en dit bij eerdere modellen ook al het geval was dan slaan ze bij E-ten de plank helemaal mis.
Dit is dus de reden waarom ik al jaren alleen maar Nokia toestellen koop (momenteel een e60 en e61), bij Nokia is de geluidskwaliteit tenminste van een zeer goed nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
De mensen die al een P3300/MDA III hebben zijn toch ook tevreden over de belkwaliteit.
Maar goed Nokia heeft idd goede bel kwaliteit, alleen jammer dat ze geen toestel hebben met Windows Mobile, en touchscreen is toch ook wel handig.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 22-11-2006 16:54 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
DjWannaB2002 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:53:
De mensen die al een P3300/MDA III hebben zijn toch ook tevreden over de belkwaliteit.
Maar goed Nokia heeft idd goede bel kwaliteit, alleen jammer dat ze geen toestel hebben met Windows Mobile, en touchscreen is toch ook wel handig.
Ik ben niet zo'n fan van toestellen met een touchscreen omdat ik van mening ben dat je een toestel altijd met 1 hand moet kunnen bedienen , verder is de beeldkwaliteit van een toestel met touchscreen altijd stukken minder , vooral in de zon.
De nieuwere Windows toestellen zijn steeds beter met 1 hand te bedienen , maar je merkt toch wel dat Windows o.s. ontwikkelt is voor de bediening via een touchscreen.
Verder respecteer ik ieders keuze of dit nu Windows , Symbian of iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:04
Ik vroeg me af of iemand al de carkitt heeft kunnen kopen, dit omdat het anders erg lastig autorijden word als ik met mn ene hand de phone moet vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Ik heb hem vandaag gehaald. Mbt de bel kwaliteit. Die is wel goed. Mijn toestel is met de nieuwste Rom (273) geleverd. Heb je deze nog niet kan je hem downloaden op de E-ten site. Ik vind het toestel goed en heb hem goed getest met het bellen. Geen klachten!

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lucht mij weer wat op ;) Ik krijg nu de NL versie, wat betekend dat hij NL woordenherkennig heeft. Iets wat ik mis op mijn qtek s100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou jonge, ik heb ook de x500, als jij de belkwaliteit goed vind, dan zijn mijn oren denk ik vet beschadigd. Mja, met headset bellen lukt wel :)

Verwijderd

Zoals ik al eerder zei, het verschilt per toestel. Sommige mensen (lees: veel mensen) hebben veel problemen met de kwaliteit van vorige e-ten producten. Anderen daarentegen bellen probleemloos, ook zonder head-set. Ik hoop zelf op een goed toestel, maar bereid me voor op het ergste :p

Verwijderd

Weet iemand een winkel waar deze nu of binnenkort te bewonderen is?

• psbb
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:07:
Weet iemand een winkel waar deze nu of binnenkort te bewonderen is?
Ik heb hem gehaald bij de PDAshop in Rotterdam.

Mbt de geluidskwaliteit: ik heb hem nu uitgebreid getest.

* Op de normale manier: aan beide kanten van de lijn goed te verstaan.

* Bellen met de handsfreeset: aan beide kanten goed te verstaan. Kreeg zelfs de opmerking dat het met de handsfree nog duidelijker was. Zelfs in de auto.

* Met de bluetooth (Jabra 500 SP500). Aan beide kanten goed te verstaan.

In alle gevallen geen last van echo of de andere bekende problemen.

TomTom. Werkt goed. Ik heb zelfs nu binnen een fix.

Verder moet ik nog veel uit proberen maar dit zijn mijn voorlopige conclussies.
Mijn toestel werd standaard geleverd met de nieuwste Rom 273.

Psbb

Verwijderd

_/-\o_ Nice,

Heb je al de TMC-optie, in bijv. TomTom kunnen uitproberen?
Hopelijk krijg ik dit weekeinde de x500 binnen.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

sander-sp schreef op woensdag 22 november 2006 @ 01:50:
Ik denk dat ik wacht op de m700. Dit lijkt mij toch wel de ideale telefoon. Probleem is alleen dat mijn T-mobile abonnement sinds een paar dagen automatisch verlengd is (ik wilde achten op een nieuwe htc/mda) Nu kan ik toch wel over een maand verlengen bij een winkel als de Belcompany en dan mijn T-mobile abo verlengen icm. een E-ten?
Sorry voor het herhalen, ik weet dat het een beetje offtopic is, maar is dit over het algemeen mogelijk?

• buddow
Belcompany, TforTelecom en Phonehouse nemen voorzover bekend de E-ten niet op in hun assortiment. Heb hun daar deze week nog over gebeld. Ik wacht er niet langer op, en bestel via een webshop.

Verwijderd

Ik heb ook 273,

* En het geluid vind ik blikkerig op de normale belmanier (op de hardste stand)
* Op handsfree heb ik op de hardste stand echo. (andere standen niet)
* Met een hbh 700 headset is het geluid veelste zacht op de hardste stand

• buddow
Ik heb ondertussen besteld bij algebeld.nl (gekozen voor NL versie) :9~

Heeft iemand al een goede autohouder gevonden, inclusief laadsnoer voor de sigaretten aansteker?

• Uiligheid

Uiligheid

na een paar dagen gebruiken kan ik in ieder geval de volgende zaken melden:

- werkt naar behoren, stabiel en prettig.
- extra software mogelijkheden zijn ook aardig te noemen:
--- scenario chooser (kiezen welk profiel je wilt)
--- wireless manager (makkelijk bt, wifi, gsm uit en aan schakelen)
--- quicklink (grote pictogrammen ipv meldingen via WM5, makkelijk met de vingers :))
--- quicklink (snelkoppelingen op today / ondanks dat ik al SPB al gebruik)
- GPS tooltje werkt niet goed; snelheid klopt niet (maar GPS zelf wel en ook in tomtom goede snelheid)
- gesprekken duidelijk en helder (kan ook te hard)
- aantal gesprekken via carkit (parrot CK3100) redelijk zacht, maar kan opgekrikt worden.
- aantal gesprekken weggevallen tijdens bellen (allemaal rond 30 sec.). Niet structureel ook nog niet storend, maar wel vreemd.
- aardige camera foto's (vergeleken met MDA compact)
- ETEN site nog geen forum voor X500 (alleen M600 en G500+)

Al met al nog niet ontevreden, alleen nog te weinig voordelen gehad van extra opties tov mijn oude telefoon (MDA compact), immers: GPS nog weinig gebruikt (geen autohouder), wifi nog geen toepassing voor gevonden, TMC ook nog niet kunnen testen. WM5 en groter geheugen wel prettig. Snelheid tov MDA compact is niet echt verschillend (gevoelsmatig).

Bij nieuws zal ik zeker even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Volgens mij vind je op de eten site gewoon een apart topic over de X500.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
http://www.clube-ten.com/forums/
http://www.eten-users.net/

en een nieuwe review: http://msmobiles.com/news.php/5793.html

[ Voor 35% gewijzigd door buddow op 24-11-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren binnen gekregen, WOW, wat een design en functionality. _/-\o_

Direct out of the box, Gps\Wlan\Fm\Phone
  • Zelfs binnen een 3D fix met de Gps. >:)
  • Wlan zoals verwacht geen problemen. ;)
  • Leuke Fm tuner (ik gebruik hem toch vaker dan verwacht) :P
  • Geluid, gewoon geen probs ( hieronder meer ) :>
  • Tasje zo als bekent geen belt-clip maar tja dat is eigenlijk ook het enige wat ik momenteel als minpunt kan vinden. O-)
Het geluid heb ik uitvoerig getest, en mijn conclusie is dat het gewoon goed werkt. (vergelijkings materiaal is een nokia 6210 mijn oude telefoon)
De test die ik heb gedaan was er een van +/- 20 minuten, daar ook getest de speaker functie.
En eigenlijk ben ik van mening dat de speaker functie misschien nog wel iets lekkerder klonk, dit kan echter ook een interpretatie fout zijn (lees: invloed omgevings geluid)

Omdat wanneer ik eenmaal bezig ben met het device en er maar 1 ding jammer/minder van vind en dit moet dan de belt-clip zijn, van het meegeleverde hoesje..... tja.... dan zou ik zeggen _/-\o_ wat een nette smartphone, want vinden doe ik toch altijd wel wat. (zo als de meeste tweakers)

Ik zal straks, als ik ff tijd heb een aantal foto's toevoegen.
Mocht je nog het een of ander willen weten, dan hoor ik het wel. :+

--- Edit ---
Image 50% croped. (niet bewerkt,afgezien van nummerbord foto is point-shoot genomen)
http://img86.imageshack.us/my.php?image=dc061125004cl3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe het formaat bevalt. Hij is misschien vrij dun, maar weegt dat op tegen de flinke breedte en hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eenvoudig om je micro sd kaart te verwisselen?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Ytsejammer schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:06:
Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe het formaat bevalt. Hij is misschien vrij dun, maar weegt dat op tegen de flinke breedte en hoogte?
Ik stop hem met gemak in mijn broekzalk met de meegeleverde case. IK zoek wel een betere case want met het bellen heb je die rare flap er steeds voorhangen. Ik vind hem helemaal niet hoog en breed.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:28:
Is het eenvoudig om je micro sd kaart te verwisselen?
Thanks
MicroSD kan je binnen 2 seconden wisselen aan de onderzijde. Voor mij is het enige nadeel dat ik van een 4 MB Sdkaart terug moet naar een 1 mb microSD. Binnen afzienbare tijd komt er gelukkig een 2 micrSD van Sandisk beschikbaar.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Gb is gewoon al te bestellen bij pdashop.nl ;)
En de afmeting dat is geen probleem, ik steek hem hiero ook zo in me zak. ( nog kleiner dan me oude Nokia 6210, maar ook dat waren naar mijn idee DE telefoons, anyway )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:46:
2Gb is gewoon al te bestellen bij pdashop.nl ;)
Nog niet helemaal: binnenkort leverbaar. Maar wanneer konden ze me geen antwoord op geven. Anders had ik hem gelijk wel meegenomen.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
Is er voor de x500 toevallig ook een applicatie beschikbaar waarbij via tmc icm gps een waarschuwing gegenereerd kan worden wanneer een mobiele flitsmelding genaderd wordt - bijvoorbeeld 300m van te voren? Zonee, zit zo'n functie in tomtom?
Naar mijn info is de E-ten x500 de enige met de combo tmc/gps en deze functionaliteit zou voor mij doorslaggevend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
walsumhof schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:19:
Is er voor de x500 toevallig ook een applicatie beschikbaar waarbij via tmc icm gps een waarschuwing gegenereerd kan worden wanneer een mobiele flitsmelding genaderd wordt - bijvoorbeeld 300m van te voren? Zonee, zit zo'n functie in tomtom?
Naar mijn info is de E-ten x500 de enige met de combo tmc/gps en deze functionaliteit zou voor mij doorslaggevend zijn.
TomTom ondersteund (nog) geen TMC. Voor zover ik weet is dat alleen Route 66 (weet ik echter niet zeker)

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep

stefklep

((Stefklepje))

psbb schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:41:
[...]

TomTom ondersteund (nog) geen TMC. Voor zover ik weet is dat alleen Route 66 (weet ik echter niet zeker)
Klopt Route66 zit dat er in, heel makelijk op te zetten in het standart menu. Het is zelf mogelijk dat hij gelijk naar het plannen alles ophaalt, en zo draai je aan het rijden bent verwerkt hij nieuwe gegevens voor eventuweele nieuwe route

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

stefklep schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:13:
[...]

Klopt Route66 zit dat er in, heel makelijk op te zetten in het standart menu. Het is zelf mogelijk dat hij gelijk naar het plannen alles ophaalt, en zo draai je aan het rijden bent verwerkt hij nieuwe gegevens voor eventuweele nieuwe route
Navigon 5 ondersteunt het volgens mij ook (dus de eerdaags uit te komen 6 ook), en bij MioMap 3.2 zou het ook moeten werken. Bij iGo nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Hierbij nog een paar pics van mijn nieuwe aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://www.eilander.biz/foon1.jpg

Dus duidelijk dunner dan de MDA compact en de MDA vario.

Afbeeldingslocatie: http://www.eilander.biz/foon2.jpg

Hier zie je alle drie met maximum aan belichting. Zoals je ziet, is de E-TEN achterlijk fel. Standje 1 is dus prima.

Verder nogal gemerkt dat veel van mijn software (voor 2003) niet volledig compatible is met WM5. Daarom maar eens wat nieuwe programma's gekocht en weer lekker aan het werk na een harde reset (device was een beetje overloaded).

Naar mijn mening is de MDA compact toch nog wat fijner in gebruik, maar dat komt denk ik ook enigzins doordat ik deze twee jaar gewend ben en nu moet wennen aan een andere layout en een 'nieuw' OS.

Over de software kan ik zeggen dat ik de scenario chooser (profielen beheer), de call filter (uitschakelen van calls) en de wireless manager (beheer bt, wifi) erg makkelijk vind. Normaal gesproken zou je hier toch programmatuur voor moeten aanschaffen.

Waar ik nog wel naar op zoek ben, is een wifi tool dat zorgt dat ik thuis automatisch connect met mijn netwerk, programmatuur waarmee ik via wifi kan syncen en programmatuur waarmee ik mijn e-mail instellingen verder kan definieren (ophalen pop3, maar niet verwijderen en niet combineren met gesyncte pop3 account). Zijn hier nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe ik het geluid-fragment/melding kan wijzigen wanneer ik een sms krijg?
Wel jmmr dat ik een geheugen kaart nodig heb om gps navigatie te gebruiken, of heeft iemand een dusdanig klein software-pakket dat er opkan zonder geheugen kaart te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt waarschijnlijk aan WM 5.0!
Wat je moet doen is een .wav bestandje (dus het toontje wat je wil als sms)
in de map 'windows' plaatsen op de root van je apparaat en daarna kun je 'm instellen als sms-toon!

Je zou eens kunnen kijken naar het navigatie-programma: i-GO! Is erg klein qua MB's
en je kunt uiteraard zelf alle kaarten selecteren die je wilt installeren (Heel Europa is iets van 100MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh ;)
It is easier if you do the following: Start\Settings\Sounds And Notifications\New Text Message and select the sound to whatever you want. No need to access the registry directly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik had gehoopt dat één van de mensen die nu al een X500 in zijn/haar bezit heeft een review zou schrijven. Wie wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Ik heb mijn x500 een tijdje geleden al besteld . Nu vroeg ik aan de zaak waar ik hem besteld had hoelang de levering nog zou duren , omdat ik hem meteen besteld had toen hij op hun site kwam . Nu kreeg ik terug dat dat nog 2 weken ging duren . Toen heb ik een mailtje gestuurd hoe dat dat kon enzo en kwamen ze terug met het voorstel om de x500 in de NL uitvoering op te sturen ipv de UK die ik zou krijgen . Nu lijkt mij dat dat alleen de software is die ik in UK versie zou krijgen toch ? Verders zit er toch geen verschil in ?

Als iemand dit kan bevestiggen laat ik de NL komen
Uiligheid schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:37:
Waar ik nog wel naar op zoek ben, is een wifi tool dat zorgt dat ik thuis automatisch connect met mijn netwerk, programmatuur waarmee ik via wifi kan syncen en programmatuur waarmee ik mijn e-mail instellingen verder kan definieren (ophalen pop3, maar niet verwijderen en niet combineren met gesyncte pop3 account). Zijn hier nog tips voor?
Ik heb van iemand een tip gekregen om het progamma "hitchhiker" hiervoor te gaan gebruiken . Deze genereerd alles automatisch . Ik heb hem van ftd gedownload maar nog niet kunnen proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
De NL versie heeft NL windows mobile. De applicaties van E-ten zijn waarschijnlijk nog wel Engelstalig. Ik heb de NL versie besteld (vanwege NL woordenboek). Het maakt volgens mij niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibaman Drosz
  • Laatst online: 11-06-2017
Jongens .... en wellicht meisjes .... ;)

Ik ben voornemens om twee X-500 te bestellen (voor mij en een collega :) )! Ik volg het forum al een klein tijdje en wellicht kan iemand mij helpen om een "goede keuze" te maken :*) ...

De een zegt namelijk dat het geluid WAARDELOOS is en de andere is er lovend over!

Vanwege het feit dat ik de X-500 zal gaan gebruiken voor Telefoon/Agenda/Navigatie zou je zeggen dat het apparaat ideaal is!

Echter de telefoonfunctie is hetgeen wat doorslaggevend zal zijn :O !

Hopelijk (en ik heb het forum gelezen, dus zowel de voor/tegenstanderds "gehoord") kan iemand mij overtuigen dat er geen problemen te verwachten zijn m.b.t. geluid bij bellen etc. ook bij een Bleutooth carkit in de auto (Parrot 3200).

Dan nog een praktische vraag :) ... stel je bent aan het navigeren via bv. TomTom al rijdend in de auto, vervolgens wordt je gebeld in de auto, wat gebeurd er? TomTom schakeld uit waardoor je hopeloos verdwaald raakt :*) .... of er ontstaat een tabsysteem, waarbij je vrij snel weer terugkomt bij TomTom zodra het gesprek is beeindigd!

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Ik heb een parrot 3100 en dat werkt prima, tijdens navigeren wordt er niet geschakeld, navigeren blijft gewoon actief, nadat ik de telefoon heb opgenomen.

Geluidskwaliteit is op de hardste stand schel, maar een stand lager is het gewoon normaal geluid. Heb vandaag ook een Treo 750V gehoord en moet wel zeggen dat de kwaliteit daar van beter is. Dan heb je echter wel een Treo.
Zonder grappen, ik gebruik hem ook voor mijn werk en de kwaliteit van belgeluid is geen argument om hem te laten liggen. Het is gewoon goed, normaal geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DolphShaft
  • Laatst online: 07-04 22:35
Ik zit hier te twijfelen om mijn eerste Smartphone aan te schaffen en ben nu uitgekomen op de volgende keuze: de mio A701 of de E-ten X500.
De X500 staat me het beste aan maar als ik GPS wil gebruiken in de wagen zal het me ronde de €700 gaan kosten en vergeleken met de €500 van de A701 is dit toch wat veel.
Edge (wordt dit eigenlijk echt courant gebruikt door iemand??), WLAN en 2M camera wegen daar ook niet tegen op.
Kan iemand me over de streep trekken waarom ik toch de X500 moet kiezen (of net niet?)
Het standaard pakket van die Mio is nu eenmaal vollediger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Mio geeft vaak problemen heb ik gehoord. De X500 koop je voor 529 euro en dan heb je een goed pakket. Je moet er alleen nog een microSd bij kopen maar dat geld ook voor de MIO.
Voordeel van X500 is dat er ook WiFi op zit. Ik zou dus voor de X500 gaan.
Ik zou de P3300 en X500 een betere afweging vinden. (en dan nog wint de X500 wat mij betreft)

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DolphShaft
  • Laatst online: 07-04 22:35
Thx, zal waarschijnlijk dan toch voor de x500 gaan.
Bij de P3300 heb ik sterke twijfels of dat de processor wel alles vlot kan trekken. Het design bij de X500 is ook strakker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat wifi en gps echt een pluspunt :P Op school maakt de wifi automatisch verbinding met de router :D Mja ik heb ook de edge uitgeschakeld, dus ik kan gelukkig niet meer zomaar op internet :)

Ik heb tomtom erop gezet en kon hem meteen gebruiken. In het begin had ik slecht/geen signaal, maar dat kwam omdat ik binnen zat. Als je de gps uit wilt proberen, dan zal ik dat buiten doen.

mja over de geluid, het is wel zacht ( telefoneren ) vergeleken met mijn oudere toestellen, maar het is goed te doen. De headset geeft goed kwaliteit, zeker met radio!. Ik heb helaas nog niet de tmc functie uit kunnen proberen, maar dat probeer ik van de week wel.

De leathercase vind ik wel irritant, maar ik gebruik het niet meer. Ik vind hem zeker niet snel krassen.

mja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yalk57
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-05 18:43
buddow schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:42:
De NL versie heeft NL windows mobile. De applicaties van E-ten zijn waarschijnlijk nog wel Engelstalig. Ik heb de NL versie besteld (vanwege NL woordenboek). Het maakt volgens mij niet zoveel uit.
UK of NL versie ?
Ik denk dat ik eieren voor mijn geld kies en voor de NL versie ga; Echter, een rondje internet levert mij:

www.2call.nl 500,- ??
www.algebeld.nl 514,- UK+NL voorraad 0
www.belzaak.nl 516,- ??
www.gsmtrack.nl 505,- UK
www.lemagasin.nl 545,- NL voorraad 0
www.pdashop.nl 569,- UK
www.pdastore.nl 519,- UK
www.pdatelco.nl 549,- UK
www.pdawijzer.nl 558,- ??

Heeft al iemand de NL versie? en zo ja, waar vandaan?
Wat roep ik over mij af met een UK versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ DolphShaft: Zou echt geen Mia A701 meer nemen hoor, deze X500 is veel hotter!
De A701 is alweer bijna 'outdated' en deze X500 heeft veel meer functies! Processor zal alles makkelijk kunnen 'trekken' hoor maak je daar maar geen zorgen over! Zoals ik al zeg: Neem 'n X500!

@ yalk57: Zou gaan voor 'n UK toestel! In dat Nederlandse OS zitten zo fucking veel spelfouten!
Is echt werkelijk om moeilijk ziek van te worden. Veel rare afkortingen enzo ook! Engels OS _/-\o_

Als 2call.nl de UK-versie levert zou ik 'm daar bestellen! Zeer betrouwbare shop!
Je bent trouwens smartphonestunts.nl nog vergeten!
Die leveren de UK-versie voor 535,- (en is ook erg goede zaak!)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 29-11-2006 22:58 ]

Verwijderd

Ik heb hem van de 2call shop, nette en snelle afhandeling. (EN-rom 273)

@buddow zou jij mij de (uit de /windows dir)
- dictprob.dat
- statdict.dat
- msspl2_nl.lex
files op de mail kunne doen? ( jij hebt toch de NL-rom ? )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 08:26 ]

• buddow
Zodra ik 'm heb wel ja. ;) Ik verwacht 'm begin volgende week.

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Nou jullie zijn aardig op weg om mij te overtuigen :P .
Mijn QTek 9100 is overleden en krijgen van die H****N hem niet vergoed onder garantie er zit nu zelfs een barst in het scherm en dat was eerst niet zo :( .

Maarja mijn eigen :S schuld en waar sta ik als simpele consument dus jammer maar helaas tijd voor een nieuwe telefoon.

GSM GPS WIFI mooi strak design

Dit zijn mijn eisen en kijk nou is alles zit in en heeft deze Glofiish :*) haha. TOCH zou ik graag wat meer gebruikers ervaringen horen en wat foto's in vergelijking met bijvoorbeeld en pen of een qtek/htc.

Voor €500,- is dit een hele goede koop volgens mij! Als ik hem koop en dan word het wel een Engelse en ik adviseer (door gebruikers ervaringen van mezelf) dat iedereen dit doet (moet je natuurlijk geen problemen hebben met Engels :P ).

ICT G33K

• buddow
Vanwege trage levertijd NL versie, en nadelen van een NL rom, heb ik mijn order aangepast naar UK versie. Ik kan die bestanden dus niet geven...
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:25:
Ik heb hem van de 2call shop, nette en snelle afhandeling. (EN-rom 273)
Dus 2call levert de UK-versie! Nice zeg! _/-\o_

Verwijderd

buddow schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:55:
Vanwege trage levertijd NL versie, en nadelen van een NL rom, heb ik mijn order aangepast naar UK versie. Ik kan die bestanden dus niet geven...
Welke nadelen van de NL rom?
Ik heb namelijk mijn UK versie veranderd (met bijbetaling) naar NL versie.
CLB schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:51:
@ yalk57: Zou gaan voor 'n UK toestel! In dat Nederlandse OS zitten zo fucking veel spelfouten!
Is echt werkelijk om moeilijk ziek van te worden. Veel rare afkortingen enzo ook! Engels OS _/-\o_

• buddow
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:31:
[...]

Welke nadelen van de NL rom?
Ik heb namelijk mijn UK versie veranderd (met bijbetaling) naar NL versie.
Nadelen m.b.t. aanpassen/vertalen van de ROM. Spelfouten, kromme vertalingen, en woorden die niet passen. Ik heb zelf geen ervaring maar kom het overal tegen. Daarnaast worden nieuwe ROMs als eerste in de engelse taal beschikbaar gesteld. Ik zag dus geen meerwaarde in de NL versie.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste