Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 07:35
Bij mij zat er in de doos een kaartje waar die code opstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Mijn X500 is nu 1,5 jaar oud en bevalt nog steeds prima. Er zijn natuurlijk wat gebruikssporen aanwezig, en ik heb 1 keer een echte crash gehad maar voor de rest een probleemloze tijd.

Nu moet ik wel zeggen dat de accu zijn beste tijd heeft gehad. Afhankelijk van gebruik, houd ik het 1 a 2 dagen vol. Dat wil zeggen, weinig gebruik twee dagen en anders al gauw 1 dag. Wifi en Bluetooth uit, wel poppen van e-mail.

Mijn abonnement loopt over 6 maanden af, maar ik denk dat ik de telefoon blijf gebruiken. Ik overweeg daarom de aanschaf van een nieuwe accu.

Op http://www.mugenpowerbatterijen.nl/ is een 1800 mah standaardmaat accu te bestellen, voor ong 30 euro. Heeft iemand (langere) ervaring met deze batterijen?

[ Voor 0% gewijzigd door buddow op 10-06-2008 11:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
buddow schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:56:
Mijn X500 is nu 1,5 jaar oud en bevalt nog steeds prima. Er zijn natuurlijk wat gebruikssporen aanwezig, en ik heb 1 keer een echte crash gehad maar voor de rest een probleemloze tijd.

Nu moet ik wel zeggen dat de accu zijn beste tijd heeft gehad. Afhankelijk van gebruik, houd ik het 1 a 2 dagen vol. Dat wil zeggen, weinig gebruik twee dagen en anders al gauw 1 dag. Wifi en Bluetooth uit, wel poppen van e-mail.

Mijn abonnement loopt over 6 maanden af, maar ik denk dat ik de telefoon blijf gebruiken. Ik overweeg daarom de aanschaf van een nieuwe accu.

Op http://www.mugenpowerbatterijen.nl/ is een 1800 mah standaardmaat accu te bestellen, voor ong 30 euro. Heeft iemand (langere) ervaring met deze batterijen?
Ik heb de mijne sinds 11 april 2007 in gebruik. Ik vond de levensduur van de accu al niet zo geweldig maar nu is het nog minder. Ik denk dat ik er nog tot oktober mee ga doen en dan of een HTC Touch Diamond of een iPhone 3G 8GB ga kopen.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
DaOverclocker schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:20:
Eindelijk gevonden wat ik zocht :-)

Een headset verloop stukje passend voor een x500 :)
In het verloop stekkertje zit een microfoon met clip, en een 3,5" stereo aansluiting, guess what, dat ding werkt ook nog! Eindelijk met mijn eigen oordopjes stereo muziek luisteren en ook nog handsfree bellen. Werkelijk stad en land afgezocht naar zo'n ding, uiteindelijk in HongKong uitgekomen :)

Ik heb gekocht voor in totaal 18.50 (ja euro ja, via paypal):
- Li-ion PDA Battery 1530mAh for Eten Glofiish X500 X600
- 3Pcs 3x Metal Retractable Stylus Pen for Eten X500
- Stereo Handsfree for Eten X600/X500/M700

...
Ik heb even gekeken. Supergoedkoop allemaal! Die accu oogt op de foto's hetzelfde als het origineel. Is dat ook zo? Dat zou wel erg mooi zijn.

Heb je niet veel te veel snoer door het 3,5mm verloopstuk?

nog steeds tevreden met je aankoop daar? Anders bestel ik daar wat accessoires om mijn 1,5 jaar oude X500 een opknapbeurt te geven (accu, headset, stylus voor de zekerheid) zodat ie weer een jaartje meekan.

[ Voor 37% gewijzigd door buddow op 11-06-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

DaOverclocker

Overclocker for life...

buddow schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:36:
[...]

Ik heb even gekeken. Supergoedkoop allemaal! Die accu oogt op de foto's hetzelfde als het origineel. Is dat ook zo? Dat zou wel erg mooi zijn.

Heb je niet veel te veel snoer door het 3,5mm verloopstuk?

nog steeds tevreden met je aankoop daar? Anders bestel ik daar wat accessoires om mijn 1,5 jaar oude X500 een opknapbeurt te geven (accu, headset, stylus voor de zekerheid) zodat ie weer een jaartje meekan.
Die accu is dus dikke prut. Ze hebben idd de sticker gekopieerd en op de accu geplaats, daardoor lijkt ie hetzelfde. Hij is alleen stukje dunner. Hij loopt nog veel sneller leeg dan mijn oude van 1 jaar oud. Ding is gewoon echt onbruikbaar, gebruik hem alleen in noodgevallen. Ik heb nu (iets van 2 maanden )een mugen accu van 1800mAh, en die is iets beter dan mijn originele. Blijft het verder ook prima doen. Ook niet denderend, had verwacht dat mijn tel nu wel 3 dagen mee zou gaan. De 2 dagen haalt ie echt nog steeds misschien net. maar heb het idee dat et gewoon aan mijn tel ligt. Dat verloopstukje werkt nog altijd prima, snoer heb ik klein beetje opgerold, anders te veel snoer idd. Die stylusjes zijn wel weer van belabberde kwaliteit, eentje had ik al verbogen binnen 2 dagen, die andere begint het plastic gewoon af te bladderen. Volgende keer bestel ik gewoon een originele stylus ergens. Verder betaal je daar verzendkosten per product, dus meer bestellen is relatief niets goedkoper.

Verder is mijn GPS er echt mee opgehouden, heb al van alles geprobeerd, maar er wordt 0,0 data ontvangen. Erg jammer dus. Nu had ik juist deze tel doordat er GPS ingebouwd zat...

[ Voor 12% gewijzigd door DaOverclocker op 12-06-2008 16:48 ]

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Oke, het valt eigenlijk dus tegen. Die accu hoef ik dan zeker niet.

Ik denk dat ik me dan voorlopig beperk tot een nieuwe geheugenkaart, en WM6 Rom of 6.1 als upgrade. Een nieuwe accu van Mugen lijkt mij ook wel wat.

Jammer dat je GPS het niet doet! Gezien je nickname heb je vast al het één en ander geprobeerd om het goed te krijgen. ;)

P.S. mocht je die accu nog willen verkopen nu je de X500 misschien gaat vervangen, dan houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isdatzo
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
*schopje*

Ik had het bekende smsprobleem (tijdens m'n vakantie.. nogal irritant) met m'n E500+, en heb die patch geïnstalleerd.. Nu werkt het sms versturen en ontvangen weer, máááár nu wordt mn microSD-kaartje niet meer herkend :/ Nouja, niet herkend.. hij vindt dat ik 'm moet formatteren. 't Is een 4gb kaartje van transcend.
Ik al mn zooi gekopierd van het kaartje naar mn pc, dat ding in de telefoon geformatteerd.. maar nee hoor.. hij blijft miepen. Dat deed hij eerst wel af en toe, maar na een soft reset zeurde hij dan meestal niet meer.

Ik heb ondertussen die sdhc driver opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet echt.. Al met al redelijk frustrerend.. en zeker aangezien ik maandag naar de Azoren vertrek. :/

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:40
Ik heb een nieuwe pda/tel nodig aangezien mijn vario stuk is gegaan(en ook wel oud aan het worden was ;) en wou eigenlijk deze kopen maar ik zit nog te twijfelen of ik niet beter de htc p3300 kan nemen.
Is die samsung cpu veel sneller dan die omap850 200mhz?
En ik wou hem tweedehands kopen voor +/- €100 zijn er nog bekende problemen waar ik zou moeten op letten?
Gaat ie sowieso lang mee bij normaal gebruik, mijn vario bijvoorbeeld heeft wel een aantal keuren gehad maar dit lag ook aan het toetsenbord wat elke keer open en dicht ging(vandaar dat ik niet meer voor een pda met bewegende onderdelen).

Werken SDHC kaartjes trouwens gewoon met wm 6.1(had gelezen dat er wel een driver voor is).

Zie nu pas het vershil tussen de normale en de x500+... nu ga ik al helemaal niet de p3300 kopen, vga vs qvga ;).
Zat eigenlijk ook nog aan de htc p3650 (touch cruise) te denken maar zelfs die heeft nog steeds het qvga 8)7 .

Hmm zit nu weer naar een x800 te kijken.. is ook niet voor veel meer verkrijgbaar.
Die x800 is toch wel een stuk lelijker.. wil toch eigenlijk voor de x500+ gaan maar nu lees ik dat deze langzamer is daar het vga scherm en dat ie met moeite video afspeeld..
Is dit ook zo als je hem wat tweakt enzo(custom roms?)?
Ik verwacht natuurlijk wel dat ie een gewoon divx kan afspelen(geconverteerd met pocketdivx uiteraard).
Zelfs mijn ouwe vario deed dat moeiteloos..

[ Voor 32% gewijzigd door kadooosh op 29-09-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Mijn Glofiish is inmiddels 21 maanden oud. Ik denk erover om te verlengen naar Sim-Only, en dus een jaartje extra met deze telefoon te doen. Ik heb geen gebreken gehad en hij ziet er nog keurig uit (alleen wat beschadigingetjes op de achterkant). Er zijn veel vrienden van mij die inmiddels in die periode al twee HTC's hebben aangeschaft.

SDHC werkt met WM 6.1 en een speciale driver (zat bij mij in die ROM ingebouwd).

De enige problemen zijn softwarematig geweest. Vaak een conflict dat makkelijk op te lossen was. Grootste ergernis van mij is nu de accu, maar die is gewoon versleten. Binnenkort koop ik waarschijnlijk een vervangende accu.

De x500+ is wat trager door z'n scherm inderdaad, maar ik heb het nooit vergeleken.

Gebruikt blijft altijd een kleine gok, maar op basis van mijn ervaring lijkt de X500 mij een goede keuze. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
buddow schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:05:
Mijn Glofiish is inmiddels 21 maanden oud. Ik denk erover om te verlengen naar Sim-Only, en dus een jaartje extra met deze telefoon te doen. Ik heb geen gebreken gehad en hij ziet er nog keurig uit (alleen wat beschadigingetjes op de achterkant). Er zijn veel vrienden van mij die inmiddels in die periode al twee HTC's hebben aangeschaft.

SDHC werkt met WM 6.1 en een speciale driver (zat bij mij in die ROM ingebouwd).

De enige problemen zijn softwarematig geweest. Vaak een conflict dat makkelijk op te lossen was. Grootste ergernis van mij is nu de accu, maar die is gewoon versleten. Binnenkort koop ik waarschijnlijk een vervangende accu.

De x500+ is wat trager door z'n scherm inderdaad, maar ik heb het nooit vergeleken.

Gebruikt blijft altijd een kleine gok, maar op basis van mijn ervaring lijkt de X500 mij een goede keuze. Succes!
Maar dus met de nieuwere roms kan je wel ook gewoon video's vloeiend afspelen?
En dat dan op volle res?

De x500+ vind ik toch wel mooier en kan ik denk ik wel bijna voor de halve prijs krijgen dan de x800.
Dat joystickje van de x800 vind ik ook wel iets wat snel kapot zou gaan.
Je kan trouwens hier goedkoop een accu halen:
http://stores.ebay.com/Le...subZ8344395QQftidZ2QQtZkm.

Kga denk ik ook wel zo'n rubberen beschermhoesje kopen, weet iemand hoeveel dikker ie dan wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
320x240 (wel resized dus) is geen probleem op mn X500, dat loopt altijd prima. Moet wel zeggen dat ik al een tijdje geen gebruik meer heb gemaakt van die functie.

Ik denk dat die goedkope namaak niet zo best zijn (is ook over gepost, zie een aantal posts terug in dit topic). Ik ga voor een Mugen Power batterij.

een rubbertje kost een paar milimeter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Hmm ik ga misschien van Ebay een duitse x500+ kopen maar vraag of het veranderen van rom naar een Engelse rom een beetje te doen is, hier wordt in principe uitgelegd hoe het moet dus het kan wel:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=10462

Btw om je x500+ sneller te maken:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=14129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week is het signaal van Orangenetwerk vervangen door het signaal van T-mobile. Het gevolg is hiervan dat ik geforceerd word via het BEN netwerk te bellen, omdat de E-ten X500 het T-mobile signaal niet herkend. Het grootste probleem is echter dat de gprs instellingen dus ook niet meer werken!

Hierboven las ik iets over gsm driver. De link werkt niet meer. Als dit de oplossing is, zou iemand dan dit opnieuw kunnen plaatsen?
Of is het probleem niet op te lossen?

Overigens is versie Windows Mobile 6.1 versie PDAViet v05 19400.1.0.0 geïnstalleerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Ik heb nu eindelijk een x500(voor €80 overgenomen, koopje :D, ziet er nog gloednieuw uit) alleen ik krijg geen gps signaal, ik heb al een update gedaan en hij vind ook 9 satellieten maar ik krijg geen signaal in Google maps.
Moet ik nog wat instellen?
Nvm duurde gewoon erg lang, zal wel komen omdat ik in huis zit?
Yup buitenshuis/bij de ramen heb ik gewoon goed bereik :).

Weet iemand hoe ik een nieuwe rom kan downloaden, ik kan me niet registreren op de site van e-ten want ik heb de originele verpakking/handleiding niet.
Ik heb nu de X500 VER R01 WWE 032 0436 ROM weet niet of dit de laatst is?

Het lijkt erop dat de batterij wel stuk is als ik hem oplaad gaat ie de hele tijd open en neer van 20-40-60-80-100-20% etc.
Of is dit normaal?
Heb hem nog niet echt lang los van de pc gebruikt dus weet nog niet hoe lang ie mee gaat.
Heb er wel een 3000mah batterij bij gekregen maar die vind ik een beetje te groot, moet dus waarschijnlijk een nieuwe kopen.

Heeft iemand trouwens enig idee waarom ik HTC X button niet werkend krijg, hij komt gewoon ni
et op me today screen en progs echt afsluiten werkt ook niet, of heb je perse een HTC device nodig :p.

Btw:
Dit is de oplossing om Nederlandse spellingscontrole in een anderstalig rom te gebruiken:

Download dit bestand en volg de instructies in de readme file.

[ Voor 81% gewijzigd door kadooosh op 26-10-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
heb die van mij nu sinds july 2007 maar de accu is nu dus echt dikke prut!
Hele nacht aan de lader, haal hem rond half 7 vanaf en om 17:00 begint ie al te piepen dat ie leeg is. Geen bluetooth of wifi aan. wel gprs om mn mail binnen te hengelen.

Verder nog wel wat kleine ongemakkelijkheden meegemaakt door het jaar heen. Email account wat spontaan verdwijnt na een reset (soft).
En begin nu ook tegen zijn geheugen grens aan te lopen. Meer en meer applicaties vragen toch wat meer geheugen en dat heeft ie nou eenmaal niet.
Verder een fijn toestel, niet altijd even snel, maar al met al best tevreden geweest over het toestel!

Dus vandaag een nieuwe Xperia X1 besteld (miste mn toestenbord ook wel) en mag dus de x500+ na bijna 1,5 jaar trouwe dienst aan de kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand hoe je het volume van de ringtone kan aanpassen. Standaard staat deze volgens mensen die bij mij op de kamer zitten te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Iemand enig idee hoe de garantie afhandeling van Eten gaat?
Ik wil mijn toestel ter RMA aanbieden, maar op een email naar support@eten.nl wordt niet gereageerd?

edit: Ik zou het mailtje natuurlijk naar support@e-ten.nl kunnen sturen...

[ Voor 19% gewijzigd door DaOverclocker op 08-12-2008 10:48 ]

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij is mijn E-Ten X500 aan het einde van zijn levensjaren. Heb hem nog niet eens 2 jaar, maar de accu gaat nu echt binnen 1~2 dagen helemaal leeg terwijl ik hem niet gebruik. Als die dan leeg is moet ie echt weer effe laden voordat ie ook maar aan wil.

Aan de accu ligt het niet, want ik heb vorige week een nieuwe gekocht. Heb ook een hard reset gedaan en daarna de update naar Windows Mobile 6. Ook heb ik de standaard apps van E-Ten niet geïnstalleerd door het trucje met de camera knop.

Weet iemand of het nog wat anders kan zijn of is ie gewoon een leegslurper geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Executor16 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:11:
Volgens mij is mijn E-Ten X500 aan het einde van zijn levensjaren. Heb hem nog niet eens 2 jaar, maar de accu gaat nu echt binnen 1~2 dagen helemaal leeg terwijl ik hem niet gebruik. Als die dan leeg is moet ie echt weer effe laden voordat ie ook maar aan wil.

Aan de accu ligt het niet, want ik heb vorige week een nieuwe gekocht. Heb ook een hard reset gedaan en daarna de update naar Windows Mobile 6. Ook heb ik de standaard apps van E-Ten niet geïnstalleerd door het trucje met de camera knop.

Weet iemand of het nog wat anders kan zijn of is ie gewoon een leegslurper geworden?
hmz.. dat vermoeden heb ik met mijn toestel ook al een jaar. Heb half jaar terug een mugen accu gekocht, maar na 1 dag (af en toe gebruik) is ie toch wel zo'n beetje op. (dat was dus na 1 jaar al zo) Er zijn wel rom versies in omloop die een bug hebben en daardoor niet in standby willen, daar zou je eens naar kunnen kijken?

Mijne gaat deze week op de post voor een kapotte GPS, en tikkende geluiden tijdens het bellen. Ze zeggen dat het 12 dagen duurt (uiteraard niet rond kerst..), zal de progress hier wel even posten.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaOverclocker schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:40:
[...]

hmz.. dat vermoeden heb ik met mijn toestel ook al een jaar. Heb half jaar terug een mugen accu gekocht, maar na 1 dag (af en toe gebruik) is ie toch wel zo'n beetje op. (dat was dus na 1 jaar al zo) Er zijn wel rom versies in omloop die een bug hebben en daardoor niet in standby willen, daar zou je eens naar kunnen kijken?

Mijne gaat deze week op de post voor een kapotte GPS, en tikkende geluiden tijdens het bellen. Ze zeggen dat het 12 dagen duurt (uiteraard niet rond kerst..), zal de progress hier wel even posten.
Ik had gewoon de laatste ROM van de E-Ten website..
EUU_X500_NLD_R01_032_0436_MOT0110_WM6.exe

Voor de rest heb ik naast TomTom 7 er niks anders op staan. Ook de standaard meuk van E-Ten niet. Toch presteert het ding binnen 1 of 2 dagen leeg te lopen zonder dat ik er gebruik van maak.

Zou eigenlijk niet weten wat het zou kunnen zijn. Succes met die van jou btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb mijn X500 nou ook al bijna 2 jaar, maar hij begint nu wat kuren te vertonen. Hij valt soms spontaan uit. Dit gebeurt sporadisch. Soms heb ik 2 dagen nergens last van, en soms valt 'ie 3x op een dag uit.
Zou een hard reset helpen? Als ik dat doe, is er dan een mogelijkheid om m'n oude SMS-jes te backuppen en weer terug op m'n telefoon te zetten (ja, klinkt verwijft, maar ik heb dat gewoon liever :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
-tom-562 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:59:
Ik heb mijn X500 nou ook al bijna 2 jaar, maar hij begint nu wat kuren te vertonen. Hij valt soms spontaan uit. Dit gebeurt sporadisch. Soms heb ik 2 dagen nergens last van, en soms valt 'ie 3x op een dag uit.
Zou een hard reset helpen? Als ik dat doe, is er dan een mogelijkheid om m'n oude SMS-jes te backuppen en weer terug op m'n telefoon te zetten (ja, klinkt verwijft, maar ik heb dat gewoon liever :P)
Pim backup kan dat.. google het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ligt het aan mij, of is er op die site van e-ten geen software (meer) te vinden?[/quote]
[quote]

http://eten-users.eu/index.php?showforum=40

Hier kun je informatie, software en nieuwe roms vinden, is veel te vinden nog.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semt-x1981
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-08 08:02
ik ben op zoek naar een zware batterij voor mijn Eten X500 (geen x500+).
Op de meeste sites wordt een 1530mah batterij aangeboden, maar is niet genoeg.
De batterij die standaard geleverd wordt bij de telefoon is na ongeveer 2 uur gebruiken helemaal leeg en ik wil daarom dus een grotere.
Wie kan mij vertellen waar ik deze kan bestellen en het liefst zo goedkoop mogelijk (echte hollander).
Niet dat het troep moet zijn, maar voor dezelfde batterij geen 30 euro meer betalen dan bij de ander.
Of misschien weet iemand een truc die ervoor kan zorgen dat mijn battterij het beter gaat doen?

En ook ben ik op zoek naar software die handschrift herkenning voor sms doet.
Dus dat ik de letters schrijf inplaats van aantikken?
Wie kan me hier verder mee helpen?
Alvast hartelijk dankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Kijk hier eens: http://www.mugenpowerbatterijen.nl/

Ze hebben 1800 en 3600 mah (extra dikte) voor de x500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb je je toestel al terug? Waar heb je hem eigenlijk naar toe gestuurd? Ook mijn gps werkt nl niet meer. mvg Hanneke
DaOverclocker schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:40:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34

-tom-562

Oliesjeik

-tom-562 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:59:
Kickje. Ik heb nu eindelijk een keer zin en tijd gehad om een hard reset + rom update uit te voeren.
Heb nu een Engelse custom ROM erop, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Spontaan uitvallen van de telefoon. Nu zat ik op E-Ten support forum te kijken en daar had iemand anders een vergelijkbaar probleem. Wat me opviel was dat het bij hem altijd gebeurde als het ding in z'n binnenzak zat. Ik heb eigenlijk hetzelfde. 's nachts valt hij nooit uit, dan ligt hij op m'n bureau. Zou ik een slecht contactje hebben met de accu ofzo? Iemand hier ervaring mee?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gigakick maar ik heb een Glofiish X500 en wilde een vraagje stellen; het is namelijk dat ik een custom windows mobile 6.5 ROM van Rugal heb gedownload, maar ik heb eerlijkgezegd geen idee hoe ik die moet installeren (het is de eerste keer dat ik mijn rom probeer te flashen).

Ik heb de 'bootloader'-manier (ofzo) geprobeerd maar die werkte niet, en ik heb nog geen andere manier gevonden om de rom te flashen... iemand suggesties? er staat nu WM6.1 Pro op (ook van rugal) en ik gebruik een iMac met OSX (Leopard) en Windows XP in bootcamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 23:12
-tom-562 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:03:
[...]

Kickje. Ik heb nu eindelijk een keer zin en tijd gehad om een hard reset + rom update uit te voeren.
Heb nu een Engelse custom ROM erop, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Spontaan uitvallen van de telefoon. Nu zat ik op E-Ten support forum te kijken en daar had iemand anders een vergelijkbaar probleem. Wat me opviel was dat het bij hem altijd gebeurde als het ding in z'n binnenzak zat. Ik heb eigenlijk hetzelfde. 's nachts valt hij nooit uit, dan ligt hij op m'n bureau. Zou ik een slecht contactje hebben met de accu ofzo? Iemand hier ervaring mee?
En weer een maxi-kick.. maar alleen omdat ik dat probleem ook had, en nu heb opgelost. Het is de schakelaar van het batterij klepje die de boosdoener is. Ik heb deze 2 weken geleden doorverbonden door er een draadje langs te solderen, en sindsdien is mijn x500+ niet meer zomaar uitgevallen (hiervoor ongeveer 3x per dag)

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Verwijderd

En nog een kick, tjonge er zijn echt weinig X500-users hier :+

Maar het vraagje dat ik heb: het batterijschakelaartje op het klepje is afgebroken, en nu is mijn voor de rest prima werkende X500 dood. |:(
Dit schijnt oplosbaar te zijn door er een ander klepje op te zetten, maar volgens mij is er binnenin de PDA bij het schakelaartje zelf ook wat stuk, heeft iemand suggesties hoe je dit oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 23:12
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:18:
En nog een kick, tjonge er zijn echt weinig X500-users hier :+

Maar het vraagje dat ik heb: het batterijschakelaartje op het klepje is afgebroken, en nu is mijn voor de rest prima werkende X500 dood. |:(
Dit schijnt oplosbaar te zijn door er een ander klepje op te zetten, maar volgens mij is er binnenin de PDA bij het schakelaartje zelf ook wat stuk, heeft iemand suggesties hoe je dit oplost?
Het schakelaartje kortsluiten (een draadje erlangs solderen)

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 23:42

XanderDrake

Build the future!

Hah, fantastisch!

Nou, begin deze week stierf mijn Xperia X1 een onverwachte dood. Ik heb nog wel garantie en dus naar de winkel en de telefoon opsturen.

Dus ik heb mn X500 weer naar boven gehaald, om de periode te over bruggen.
Op mn X1 had ik WM6.5 draaien en het beviel me wel. Na even te zoeken kwam ik op de Eten User Forums, waar een dude nog hele recente WM6.5 builds port naar de X500! En het werkt gewoon!
Ik kon dus niet wachten, ik kwam thuis en meteen een ROM gedownload van WM6.5.1 en via de microSD erop geknald. Ging als een tiet!

WM6.5 draait gewoon soepel, heel soepel zelfs! Ik ben er erg blij mee, een degelijke vervanger tot ik mn X1 weer in mijn bezit heb.
Ik kan het iedereen aanraden! Bron voor de ROMs

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste