bij mij ligt in de ene mn tomtom redelijk stabiel, en in die andere staan 2 telefoons precies goed

(mag niet meer naar de Mac van mezelf en mn lichaam

)
Die aux. ingang heb ik nog nooit gebruikt, maar opzich vind ik het wel een aardige plek.
Ja in theorie wel, maar als je vervolgens op diezelfde handige plaats ook je iPod (of willekeurige andere mp3 speler) wilt neerleggen, kom je erachter dat ie best op een rot plek zit

En dat er een aansluiting voor stroom bij zit is wel weer handig (hoewel mn broer in z'n Renault 6 van die aansluitingen heeft), maar dat afschermkapje wat normaal op de peukaansteker zit moet je ergens laten, hoewel jij m gewoon in dat net achter de voorstoel kunt prikken

deepbass909 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:11:
Mijn radio heeft ook een aux-ingang (nog niet aangesloten/ingebruik) en ik zat er ook over te denken om dat kabeltje achter op de midden-console uit te laten komen. Zo kan je een spelertje in een vakje tussen de stoelen leggen, zodat je er goed bij kan.
Nou ik zou zeggen, leg je mp3 speler er een paar dagen neer en probeer zo nu en dan tijdens het rijden te doen alsof je even een ander liedje wilt opzetten. Ik weet niet hoe lenig jij bent, maar ik vind dat totaal onhandig... een langere kabel scheelt wel, maar dan zit je vervolgens met een stuk kabel dat precies zo komt te liggen dat bij een hobbel je iPod overal heen vliegt

Als ze dat nou gewoon in t dashboard kastje hadden gedaan (ja dom, daar was dus geen ruimte.... gewoon op de radio zelf dan

) had dat imho een stuk handiger geweest. Binnenkort maar eens wat gaan knutselen wat er makkelijk uit te halen is... Enige voordeel van die plek in t midden is dat anderen (lees passagiers achterin) erbij kunnen, maar die hebben dan pech