Nou... vandaag dus naar de rechtzaal geweest... Nog geen uitspraak gehad (pas over twee weken) maar wat denk je...
De OvJ begint dus met zijn standaard preek (zei hij zelf ook

) dat ik een 'misdrijf' had begaan met 'zwaar lichamelijk letsel' tot gevolg. Toen een heel gesprek over en weer over wat er nou gebeurd was, op foto's wijzen, de hele rataplan. Toen was de OvJ weer aan de beurt, en toen... Ik quote:
Op basis van de feiten ben ik van mening dat de verdachte van alles vrijgespreken moet worden
Dat was wel even een openbaring, van een OvJ die even zijn hele mening grondig verdraait had!
Ik kan mij het ongeluk zelf nog wel herinneren maar helaas niet meer in detail. Ik weet dat ik de andere partij (motorrijder) absoluut niet heb gezien en dat hij 'opeens' in de zijkant van mijn auto zat. Volgens sporenonderzoek en uiteindelijk ook de OvJ blijkt dus dat alles nog wel eens buiten mijn schuld kan zijn (snelle motorrijder die mij af heeft gesneden).
Het beste is nog, dat ik nooit, maar dan ook nooit heb gezegd dat ik ONschuldig ben geweest en zelfs mijn eventuele fouten heb opgesomt aan de rechters (3 rechters, jaja) en ze heb toegelicht omdat dat misschien de oorzaak zouden kunnen zijn. Ik had zoiets van ja, ik kan wel liegen, maar met de waarheid kom je uiteindelijk altijd tot de beste conclusies toch? Nou, dat blijkt nu maar weer. Nu moet ik dus alleen nog even wachten met feesten tot met 2 weken de uitspraak er is, maar het zag er allemaal best goed uit