. Ik maak een hoop los zo te horen!
- Die 530D is qua vermogen, onderstel en dergelijke niet te vergelijken nee, maar een 5 is gewoon een heerlijke luxe auto. Genoeg vermogen om mee te komen, alle luxe om je heen en hij ziet er gewoon geweldig uit. Dus in dat punt zit er niet zo'n verschil in (in mijn opinie). Ik vind bovenstaande echt ontzettend mooi
- Verzekering? Hehe, ze zijn het ondertussen bij al gewend bij Centraal Beheer

... Ferrari Mondial (is dan wel geen M5 qua leeftijd en power maar het maakt wel wat los bij verzekeraars) kon ik ook verzekeren, dus dan we gaan er met de M5 gewoon weer voor (hij komt op mijn naam niet op die van mijn vriendin)!! Het geld zal het probleem niet eens zijn, het voor elkaar krijgen van een all-risk verzekering an sich gaat DE opgave worden denk ik
- Onderdelen, slijtage? Nou, nou... Dit is toch een BMW adoratie topic?

Ik weet dat de onderdeeltjes van een M5 wat minder lang mee gaan dan menig ander auto en dat de kosten voor het vervangen er van ook een stuk hoger liggen, maar zoals jullie hier stellen lijkt het bijna een onbetrouwbare auto! Zelfs de E39 M5 van voor 2000 hebben lang niet zo veel onderhoud als een auto van vergelijkbaar kaliber (N/A V8 met 400PK) nodig. We kunnen het missen ja (en hebben het er voor over, dat is natuurlijk ook wel belangrijk) maar ik zelf (na tijdje lezen op BMW2003 forum (nl) en M5 board (uk)) denk dat het in de realiteit wel mee zal vallen in tegenstelling tot vele verhalen die je hoort. Dat een koppeling bij 50.000 aan vervanging toe is is duidelijk. En dat de banden van zo'n KM-stand niet eens kunnen dromen is ook meer dan logisch, dat weet je gewoon, ook dat je er met 1000 Euro niet klaar mee bent. We hebben het over 400PK en een hoog gewicht toch.
- Beiden zijn we helemaal verliefd op auto's (wat dan ook, maar met name (oude) Opel's, BMW's en Ferrari's). Dat is onze hobby en dan geef je er altijd sowieso wat meer geld aan uit dan een ander toch?