HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nu zijn ze allemaal goed
heb je je fotos toevallig ook op een iets hogere resolutie?Faxe schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:30:
In 2003 heb ik een nieuwe BMW 316ti gekocht.
ik ben zo vrij geweest om jou bmw ook in de sp te zettendeepbass909 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:52:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk type ik er nu precies onder heb zitten... Wie het weet mag het zeggen: [afbeelding]
ook jij staat in de spstiena schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:07:
Hier 2 foto's van mijn bmw, heb hem nu jaartje of 2.
doneGaMeOvEr schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:21:
Dan wil ik mijn 635Csi Turbo ook in de startpost!
[afbeelding]
edit:
staat er ook inDaniel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:25:
Gebruik deze maar (klik voor groot):
[afbeelding]
Vreemd genoeg zijn er niet zo heel veel pics van mijn auto
[ Voor 11% gewijzigd door IKKE86 op 15-01-2007 17:22 ]
Vreemd genoeg zijn er niet zo heel veel pics van mijn auto
[ Voor 4% gewijzigd door Daniel op 15-01-2007 16:26 ]
Vanavond had ik het gaspedaal nog even gevonden. Een Passat station voor mij trok bij ieder stoplicht aardig op. Ik zit niet helemaal in de nieuwe Passat modellen, maar aan de dubbele uitlaat links en rechts te zien was het vast een station met rond de 180-200 pk. Bij een stoplicht waar hij vooraan kwam te staan dacht ik hem maar eens te pesten. Hij stond rechts, en links kwam nog een Seat Altea staan. Dat is een stoplicht waar de weg direct van tweebaans, eenbaans wordt.
Hoppa, de bak in de sportstand en wachten op groen. Zoals ik had verwacht ging de Passat goed op het gas. Zelf pompte ik natuurlijk mee, maar moest rapido van het gas omdat ik bijna in zijn bumper zat
Daarna ging het verstand weer aan het werk. Afzakken en de Altea toch maar ietsje ruimte geven om in te voegen op de rechterbaan
Hoe dan ook, ik had precies de reactie als ik eerder las in dit topic:
Het gaat allemaal heel gemoedelijk, maar in combinatie met medeweggebruikers merk je dat het toch allemaal erg hard gaat met accelererenTimmert schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:40:en op de invoegstrook het pedaal even goed gevloerd. Oh my god! Wat een acceleratie!! Werkelijk niet normaal hoe de neus omhoog komt en de ruim 1600kg wegende 5 vooruit schiet.
Nog steeds mijn filmpje niet kunnen digitaliseren
Het gaat idd heel easy, en op de snelweg moet je ook je teller in de gaten houden om goed door te hebben hoe vreselijk hard je richting de horizon schiet!Wekkel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:20:
Hoe dan ook, ik had precies de reactie als ik eerder las in dit topic:
[...]
Het gaat allemaal heel gemoedelijk, maar in combinatie met medeweggebruikers merk je dat het toch allemaal erg hard gaat met accelereren
Nog steeds mijn filmpje niet kunnen digitaliseren
Binnen de bbk heb je daarentegen wel heel goed door hoe vreselijk hard die auto van z'n plek gaat als je es goed gas geeft (en ook als je niet eens veel gas geeft trouwens).
Die moet je makkelijk kunnen hebben met je 540
316I
[ Voor 26% gewijzigd door ChrisW op 15-01-2007 22:55 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Wekkel op 15-01-2007 22:52 ]
Je staat er in, goed idee inderdaad om een scheiding te maken tussen de echte bmws en de 316 prutsersVirus.NL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:50:
Nog een foto voor in de startpost, afdeling nep-BMW's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
316I
Maar vanavond hem weer eens lekker op z'n staart getrapt
Heerlijk om de motor tot 4000rpm te laten gaan en dan met de koppeling te spelen
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd

In z'n natuurlijke habitat van 2006
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 09:09 ]
Verwijderd
Was dit filmpje al bekend? Klein fragmentje + geluid van de nieuwe 1-coupé
Hij lijkt in coupevorm op de Alfa 147, echter is die wel mooi.
Nep BMW...
Verwijderd
De alfa valt na 100km uit elkaar .. sad but truePlague schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39:
't blijft toch echt een fucking gedrocht, die 1-serie
Nep BMW...
Ik kan afgezien van het aantal deuren en wielen geen overeenkomsten met de Alfa 147 ontdekken.Plague schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39:
Nep BMW...
Ik vind de drie-deurs verder wel een geslaagde auto die er met een M-sportpakket niet onaardig zal uitzien. Het interieur is verbeterd en de motorisatie heeft een upgrade ondergaan (120d met 177pk, 120i met 170pk en 118i met 143pk). Dankzij energiewinning uit remkracht en automatische start/stopfunctie is het brandstofverbruik verbeterd. Sturen deed ie al erg goed.
En dat wordt in accu's opgeslagen ofzo?Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:10:
[...]
Dankzij energiewinning uit remkracht en automatische start/stopfunctie is het brandstofverbruik verbeterd.
Mja, soms is Top Gear niet altijd even objectief maar in dit geval ben ik wel eens met hun BMW 1-serie review. Het is zeker een prima auto maar echt belachelijk duur en dat gaat duidelijk meer naar de logo dan naar de auto.Plague schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39:
Nep BMW...

Grapje moet kunnen.
[ Voor 32% gewijzigd door D. Ninjai op 16-01-2007 22:30 ]
staat erinVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:09:
Doe deze maar van mij in de startpost:
[afbeelding]
In z'n natuurlijke habitat van 2006
staat er ook in
@ Femme, heb jij mischien nog een paar mooie fotos van je bolides voor in de startpost?

Een echte nep BMW, een 318d Touring uit 2004.
Het beestje staat nu bij de BMW dealer met een geheel kapotte linker zijkant waar de verzekeringsexpert morgen met de dealer gaat kijken wat er allemaal bij BMW besteld moet worden en wat nog uitgedeukt kan worden. Ik hoor het morgen allemaal wel.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:10:
[...]
Ik kan afgezien van het aantal deuren en wielen geen overeenkomsten met de Alfa 147 ontdekken.
Ik vind de drie-deurs verder wel een geslaagde auto die er met een M-sportpakket niet onaardig zal uitzien. Het interieur is verbeterd en de motorisatie heeft een upgrade ondergaan (120d met 177pk, 120i met 170pk en 118i met 143pk). Dankzij energiewinning uit remkracht en automatische start/stopfunctie is het brandstofverbruik verbeterd. Sturen deed ie al erg goed.

Puur voor de vergelijk heb ik er even de BMW velgen onder gesoept.
Ligt het aan mij of is alleen de neus van de Beamer wat minder naar beneden afgerond?
Echt exact dezelfde lijnen verder. Daarnaast, plak op die BMW een Alfa badge en ineens wordt hij niet meer verkocht. PK's en brandstof verbruik doen daar niets aan af.
Als we dan iets een "nep-bmw" moeten noemen, dan alsjeblieft de 1-serie.
vind het persoonlijk wel wat hebben. maar zo'n oud model heeft zowieso z'n charme
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Dat ze globaal dezelfde vorm hebben klopt; het zijn drie-deurs hatchbacks en dan heb je dat. Verder zie ik echt weinig gelijkenissen. Ze hebben wel beide die vouw langs het bovenste gedeelte van de deuren en achterpanelen, maar die zijn bij de BMW heel anders van vorm (bij de BMW vormen ze brede schouders, bij de Alfa snijden ze in het oppervlak). De neus en de vorm van de achterlichten zijn geheel niet vergelijkbaar.
De 1-serie heeft achterwielaandrijving, voortreffelijke rij-eigenschappen, is leverbaar met hele leuke motoren en deelt een groot deel van zijn techniek met de 3-serie. Ik zou niet weten waarom het geen BMW zou zijn. Het enige dat hij niet heeft is ruimte.
Ze worden dan niet meer verkocht omdat alfa een naam heeft, en terecht. Ik zou meteen tekenen voor een combo alfa/bmw motorPlague schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:18:
[...]
[afbeelding]
Puur voor de vergelijk heb ik er even de BMW velgen onder gesoept.
Ligt het aan mij of is alleen de neus van de Beamer wat minder naar beneden afgerond?
Echt exact dezelfde lijnen verder. Daarnaast, plak op die BMW een Alfa badge en ineens wordt hij niet meer verkocht. PK's en brandstof verbruik doen daar niets aan af.
Als we dan iets een "nep-bmw" moeten noemen, dan alsjeblieft de 1-serie.
Tuurlijk, er zijn duidelijke verschillen, vooral de voorkant, maar de zijkant is IMO echt gewoon gejat of onbewust hetzelfde als de Alfa. Zelfde daklijn, zelfde raamlijn, etc.Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:26:
Behalve dat Alfa-Romeo een stuk Hofmeister-knik geleend heeft zie ik weinig overeenkomsten.
Dat ze globaal dezelfde vorm hebben klopt; het zijn drie-deurs hatchbacks en dan heb je dat. Verder zie ik echt weinig gelijkenissen. Ze hebben wel beide die vouw langs het bovenste gedeelte van de deuren en achterpanelen, maar die zijn bij de BMW heel anders van vorm (bij de BMW vormen ze brede schouders, bij de Alfa snijden ze in het oppervlak). De neus en de vorm van de achterlichten zijn geheel niet vergelijkbaar.
De 1-serie heeft achterwielaandrijving, voortreffelijke rij-eigenschappen, is leverbaar met hele leuke motoren en deelt een groot deel van zijn techniek met de 3-serie. Ik zou niet weten waarom het geen BMW zou zijn. Het enige dat hij niet heeft is ruimte.
Technisch zal ik er niets op aanmerken, dat is gewoon BMW kwaliteit, met een BMW prijs.
Echter krijg ik als ik die 1-serie zie toch altijd zo'n onderbuik gevoel van: "Jezus, wat een lelijke kut auto is het toch
Ok, genoeg metaforen. You catch my drift
Ik vind 't niets, en zal het nooit wat gaan vinden. Ik hou dan ook niet van "hot-hatches", hoe lomper hoe beter zeg ik altijd! (afgezien van amerikaanse auto's)
De overhang aan de voorkant is bij de Alfa langer en lager, terwijl het stuk tussen het voorwiel en de deur kleiner is. De BMW heeft een 'doorhangende' lijn onder aan de deur terwijl bij de Alfa een hele rechte lijn halverwege de deur zit. Daarnaast is de bovenste lijn in de deur juist veel hoger bij de BMW.
Het enige wat wellicht overeenkomt is de lijn van het dak, maar dat is niet zo vreemd aangezien dat zo ongeveer de bouwvorm van de auto (3-deurs hatchback) bepaalt
Volgende keer eerst op submit drukken en dan pas gaan douchen
[ Voor 4% gewijzigd door Demo op 16-01-2007 23:51 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het is inderdaad geen cabrio gebouwd volgens de reguliere methode, maar het hoort zo. Het is ook geen hobbyproject, ze werden gewoon via de dealer verkocht. Het handige ervan is dat je verschillende dakcombinaties kan maken. Heb je bijvoorbeeld geen zin in zon op je hoofd, maar wel in open rijden? Dan klap je alleen de achterkant neer. Voorbeeldje van de Baur-site:MikeyMan schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:51:
Hoort dat zo; die bauer? Ziet er een beetje apart uit...

Het is trouwens Baur; een extra e is heiligschennis
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ja, ik ken hem... Vroeg me meer af of ie wel origineel was...Rickets schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:08:
[...]
Het is inderdaad geen cabrio gebouwd volgens de reguliere methode, maar het hoort zo. Het is ook geen hobbyproject, ze werden gewoon via de dealer verkocht. Het handige ervan is dat je verschillende dakcombinaties kan maken. Heb je bijvoorbeeld geen zin in zon op je hoofd, maar wel in open rijden? Dan klap je alleen de achterkant neer. Voorbeeldje van de Baur-site:
[afbeelding]
Het is trouwens Baur; een extra e is heiligschennis
Geleend? Ze gebruiken het ook al decenniaFemme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:26:
Behalve dat Alfa-Romeo een stuk Hofmeister-knik geleend heeft zie ik weinig overeenkomsten.
An sich ben ik het wel met jou mee eens dat er weinig overeenkomsten zijn, daar niet van
[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 17-01-2007 10:12 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ja... Hofmeister klinkt wel als een italiaan ja...BalusC schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:09:
[...]
Geleend? Ze gebruiken het ook al decenniaDe negatief gebolde flanken heb ik in ieder geval eerder bij Alfa gezien (166) dan bij BMW (E60).
An sich ben ik het wel met jou mee eens dat er weinig overeenkomsten zijn, daar niet van
wat heb je je touring aangedaan dan? Of heb ik daar overheen gelezen?tazzman schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:22:
Auto opgehaald bij de BMW dealer... er is voor ongeveer 6500,- schade aan de auto maar gelukkigerwijze is dit enkel blik schade. Men heeft de auto na gemeten en er is niets verbogen of scheef getrokken - het frame en de ophanging zijn allen nog geheel in orde. Als het goed is wordt de auto volgende week hersteld terwijl ik in Nederland ben voor mijn werk.
Kan je mijn vermelding in het openingsbericht wijzigen?
ik zet deze erin, maar als je deze net een maatje groter hebt past het mooi bij de rest
Als het goed is staat hij er nu goed in.Rickets schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:09:
@IKKE86:
Kan je mijn vermelding in het openingsbericht wijzigen?Je hebt er nu 320i van gemaakt, maar het is een 320/6 (met carb., geen injectie). Achterop staat gewoon 320, maar van de E21 zijn er drie types 320 geweest: 320i, 320/4 en 320/6, vandaar het aantal cilinders als toevoeging.
Zo, we zijn iets verder. Aanstaande maandag om 14:00 mag ik de sleutels en de bijbehorende auto gaan ophalen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Dat mist de Alfa weer: een Dikke drie liter twinturbo 300pk+ motor erin.jep schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:57:
"BMW komt met 135i"
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5855&cache=no
Heftig.![]()
De Alfa blijft dan helaas weer achter met zijn 150pk.
en das ook zo achterop de auto's vermeld?IKKE86 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:43:
[...]
ik zet deze erin, maar als je deze net een maatje groter hebt past het mooi bij de rest![]()
[...]
Als het goed is staat hij er nu goed in.
Och dan maar een tweedehandsje met 3.2l V6 250pk. Jammer dat de GTA niet meer geleverd wordt.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
[...]
Dat mist de Alfa weer: een Dikke drie liter twinturbo 300pk+ motor erin.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
Ik zie alweer de komende 26 tests voor me: Golf R36, BMW 135i en nog een ander modelVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
[...]
Dat mist de Alfa weer: een Dikke drie liter twinturbo 300pk+ motor erin.

inmiddels voorzien van witte knipperlichten voor en hella koplampen omdat de oude lampen waardeloos waren en ik niet verrekte veel zie in het donker
Alfa komt straks met nieuwe motoren oa; 1.4Turbo , 4.0 V6 JTD, 4.8 V8 en als klap op de vuurpijl een 4.7 V8 BiTurboWuursj schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:28:
[...]
Och dan maar een tweedehandsje met 3.2l V6 250pk. Jammer dat de GTA niet meer geleverd wordt.
Allemaal in de nieuwe modellen: 8C, Junior & 149
Een vangrail meegenomen. Staat nu in de tuin bij mijn collectie van paaltjes en overstekend wild.zneek schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:15:
[...]
wat heb je je touring aangedaan dan? Of heb ik daar overheen gelezen?
(tja, tis lachen of huilen... ik probeer dan maar liever te lachen..
Mooi, die 149 kan ik over 2 jaar kopen dan .. afschrijving is een mooi iets.Alfa_146 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:08:
[...]
Alfa komt straks met nieuwe motoren oa; 1.4Turbo , 4.0 V6 JTD, 4.8 V8 en als klap op de vuurpijl een 4.7 V8 BiTurbo![]()
Allemaal in de nieuwe modellen: 8C, Junior & 149![]()
Klopt.Dit is mijn E36 318iS. Geen echte BMW want ik mis 2 cilinders maar ik doe het natuurlijk allemaal voor het logo op de motorkap.
[ Voor 18% gewijzigd door Wimo. op 18-01-2007 18:32 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Kaasplank op 18-01-2007 18:52 . Reden: laat ik maar. 't is me de moeite van serieus reageren niet eens waard. Zonde om dit topic weer te verkloten met die flauwekul. ]
staat erinKaasplank schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:
Dit is mijn E36 318iS. Geen echte BMW want ik mis 2 cilinders maar ik doe het natuurlijk allemaal voor het logo op de motorkap.
[afbeelding]
inmiddels voorzien van witte knipperlichten voor en hella koplampen omdat de oude lampen waardeloos waren en ik niet verrekte veel zie in het donker
Verwijderd
Ik weet dat het een typo is, maar toch moest ik even gniffelen om "1.4Turbo"Alfa_146 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:08:
[...]
Alfa komt straks met nieuwe motoren oa; 1.4Turbo , 4.0 V6 JTD, 4.8 V8 en als klap op de vuurpijl een 4.7 V8 BiTurbo![]()
Allemaal in de nieuwe modellen: 8C, Junior & 149![]()
Waarom is dat een typo?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:12:
[...]
Ik weet dat het een typo is, maar toch moest ik even gniffelen om "1.4Turbo"
Niks mis mee hoor...
Dat is geen typo...Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:12:
[...]
Ik weet dat het een typo is, maar toch moest ik even gniffelen om "1.4Turbo"
Ong hetzelfde als de VW GT, komt al snel op 170pk zoeits..
Erg goede versie voor een sportuitvoering
Ik houd niet zo van de E36's, maar in het zwart heeft hij toch wel iets! 17'' zou er wel vet onder staan, blackchrome oid?Kaasplank schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:
Dit is mijn E36 318iS. Geen echte BMW want ik mis 2 cilinders maar ik doe het natuurlijk allemaal voor het logo op de motorkap.
[afbeelding]
Nee joh, houden zo; geen troep er op monterenBram77 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:49:
Ik houd niet zo van de E36's, maar in het zwart heeft hij toch wel iets! 17'' zou er wel vet onder staan, blackchrome oid?
Je vraagt er zelf om
Kunnen we er dan nu ook echt mee ophouden...?Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:11:
[...]
Je vraagt er zelf omMaar we houden er maar over op
Bedankt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Owja, even een reminder om welke het gaat

Uiteraard zal ik van het weekend wat betere fotos maken.
Hoe komt het eigenlijk dat je zo lang moest wachten? Normaal gesproken is een week toch een normale termijn?SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:21:
Morgen om 10.30 ga ik 'm ophalen... kan echt niet wachten !
Owja, even een reminder om welke het gaat![]()
[afbeelding]
Uiteraard zal ik van het weekend wat betere fotos maken.
Ik had m nog niet nodig, plus ik moest eerst mijn lease auto inleveren. Waarom zou ik dan voor deze en de lease betalen ?IKKE86 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:46:
[...]
Hoe komt het eigenlijk dat je zo lang moest wachten? Normaal gesproken is een week toch een normale termijn?
29 Jan gaat de leaseauto weg, maar vanaf morgen lekker in de 5 tuffen..
thnx !
Zit een M onderstel onder.Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:29:
Mooie 5, staat ook mooi op z'n potenHeeft ie ook zo'n bassie en adriaan telefoon ?
Bassie en Adriaan telefoon
Hij heeft een telefoon; dat DECT geval - dat je ook buiten de auto kan bellen.
Specs?
Vet...SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:46:
[...]
Zit een M onderstel onder.
Bassie en Adriaan telefoon![]()
Hij heeft een telefoon; dat DECT geval - dat je ook buiten de auto kan bellen.
Mijn vriendin en ik heb besloten er een aan te schaffen (over +/- 6 maanden
We gaan trouwens voor een:
- E39 M5
- 2001+
- < 100.000km
- Zwart
- Budget? Ik denk dat we niet verder willen gaan dan 40.000...
Maar nu eerst ons huisje enzo, net wat belangrijker... Dus over pak hem beet 6 maandjes (of 3 of 9, ligt er maar net aan) gaan we serieus kijken
SileX in "Het grote BMW topic"tazzman schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:52:
Zeer fraaie 5 zeg.. de kleur is mooi, de velgen passen er super bij en het M onderstel maakt het ook helemaal af.
Specs?
Check een eerdere post van me.
Velgen komen van de zomer eronder - nu in opslag.. Morgen staat hij op winterbanden met lichtmetaal (onderhandelingen met de dealer
Wow...
1985 en dan al een M5 .. doe je goedCiqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:07:
Heeft er hier iemand toevallig een E39 M5?![]()
Mijn vriendin en ik heb besloten er een aan te schaffen (over +/- 6 maanden) dus vandaar... Ik heb me trouwens aangemeld op het forum van BMW2003 club... Meer mensen daar??
We gaan trouwens voor een:
- E39 M5
- 2001+
- < 100.000km
- Zwart
- Budget? Ik denk dat we niet verder willen gaan dan 40.000...
Maar nu eerst ons huisje enzo, net wat belangrijker... Dus over pak hem beet 6 maandjes (of 3 of 9, ligt er maar net aan) gaan we serieus kijken
Mijn vriendin komt uit 1980 en verdient iets meer dan dat ik verdien, laat je niet mislijden. Plus ik ben wel wat vermogen gewend.
Zo'n groot verschil zit er tussen die 5 hierboven en "onze" M5 niet toch. Die 5 van hierboven zeg ik ook meteen, doe je goed (ik ben gek op zwarte auto's, maar ook dit zou perfect voor mijn deur passen hoor)!
nou...volgens mij was dat een 525i op die foto?Ciqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:53:
[...]
Mijn vriendin komt uit 1980 en verdient iets meer dan dat ik verdien, laat je niet mislijden. Plus ik ben wel wat vermogen gewend.
Zo'n groot verschil zit er tussen die 5 hierboven en "onze" M5 niet toch. Die 5 van hierboven zeg ik ook meteen, doe je goed (ik ben gek op zwarte auto's, maar ook dit zou perfect voor mijn deur passen hoor)!
tussen een 525i/M5 zit een HEEL groot verschil
niet alleen heb je 2x zoveel vermogen/trekkracht, betere remmen, betere wielen, betere stoelen, beter onderstel. wat is er eigenlijk niet beter
trouwens, verkijk je niet op eventuele verzekering, het aanschaffen van een M5 is niet zon groot punt, maar het verzekeren...daar ga jij of je vriendin een hele hele hoge premie voor dokken
530D jabolleh schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:02:
[...]
nou...volgens mij was dat een 525i op die foto?
tussen een 525i/M5 zit een HEEL groot verschil
niet alleen heb je 2x zoveel vermogen/trekkracht, betere remmen, betere wielen, betere stoelen, beter onderstel. wat is er eigenlijk niet beter
trouwens, verkijk je niet op eventuele verzekering, het aanschaffen van een M5 is niet zon groot punt, maar het verzekeren...daar ga jij of je vriendin een hele hele hoge premie voor dokken
Verzekering van zon M5 is voor mijn leeftijd al een dikke 200 euro per maand - schrik niet hoor ! Laat staan het verbruik
Bron autoweek : Gecombineerd verbruik: 1 op 7
[ Voor 3% gewijzigd door SileX op 19-01-2007 17:12 ]
Die 5 hierboven kost ongeveer 1/2 van jouw toekomstige M. En hij is toch al ietsjes ouder dan jijCiqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:53:
[...]
Ik zou toch echt 3x nadenken voordat je zo'n ding aanschaft. De onderdelen zijn heel,heel duur en dan heb ik het nog niet eens over de slijtage gevoelige onderdelen. Als je het geld hebt, doen. Als je geen 10k kan missen voor het onderhoud gedurende het 1e jaar . Laten staan.
En die gaan ook drie keer zo hard...Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:31:
[...]
en dan heb ik het nog niet eens over de slijtage gevoelige onderdelen.
Maar het is wel leuk speelgoed (moet je wel erg van auto's houden of domweg veel centen hebben).
- Die 530D is qua vermogen, onderstel en dergelijke niet te vergelijken nee, maar een 5 is gewoon een heerlijke luxe auto. Genoeg vermogen om mee te komen, alle luxe om je heen en hij ziet er gewoon geweldig uit. Dus in dat punt zit er niet zo'n verschil in (in mijn opinie). Ik vind bovenstaande echt ontzettend mooi
- Verzekering? Hehe, ze zijn het ondertussen bij al gewend bij Centraal Beheer
- Onderdelen, slijtage? Nou, nou... Dit is toch een BMW adoratie topic?
- Beiden zijn we helemaal verliefd op auto's (wat dan ook, maar met name (oude) Opel's, BMW's en Ferrari's). Dat is onze hobby en dan geef je er altijd sowieso wat meer geld aan uit dan een ander toch?
Bij de Volvo dealer bij ons op de hoek stond enige tijd geleden een rode M5 uit 2000 te koop met 107.000 km op de teller voor 21.000 euro.
De auto had mij alleen iets te veel steenslag wat wellicht weergeeft hoe de vorige bezitter er mee gereden heeft. Het was een geweldige auto om te zien maar mijn verstand wist toch te overwinnen. Die Volvo dealer is erg betrouwbaar en verkoopt geen "schroot" dus daar had ik hem best durven kopen.
Let wel dat je voor die 21.000 euro nog wel de auto moet importeren, APK moet laten keuren etc etc. Maar het aanbod van M3/M5s is hier in Duitsland gewoon veel groter en dat merk je dan ook aan de prijs.
Mag ik heel brutaal vragen of hij gekost heeft?SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:18:
[...]
SileX in "Het grote BMW topic"
Check een eerdere post van me.
Velgen komen van de zomer eronder - nu in opslag.. Morgen staat hij op winterbanden met lichtmetaal (onderhandelingen met de dealer)
Ik zou sowieso voor een uit 2001 gaan... Dan heb je angel-eyes, een TV tuner en de vernieuwingen aan de motor. 107.000km zou makkelijk moeten kunnen trouwens. Maar ik ga liever voor een wat lagere km-stand. Er zijn er inderdaad niet veel in NL, alhoewel er ook heel veel hier rond de 20.000-25.000 euro zitten ga ik toch liever voor de mooiere met (dealer) historie die 30.000-40.000 zijn. Ze zijn er wel in NL, maar niet veel inderdaad. Geduld is een schone zaak toch. Ik ben gelukkig een geduldig persoontazzman schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:43:
[...]
Bij de Volvo dealer bij ons op de hoek stond enige tijd geleden een rode M5 uit 2000 te koop met 107.000 km op de teller voor 21.000 euro.
De auto had mij alleen iets te veel steenslag wat wellicht weergeeft hoe de vorige bezitter er mee gereden heeft. Het was een geweldige auto om te zien maar mijn verstand wist toch te overwinnen. Die Volvo dealer is erg betrouwbaar en verkoopt geen "schroot" dus daar had ik hem best durven kopen.
Let wel dat je voor die 21.000 euro nog wel de auto moet importeren, APK moet laten keuren etc etc. Maar het aanbod van M3/M5s is hier in Duitsland gewoon veel groter en dat merk je dan ook aan de prijs.
Daar ben ik het helemaal mee eensIk vind dit een erg mooi 5-model, mooier dan het huidige model.
vooruit, omdat je het zo brutaal vraagttazzman schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:43:
[...]
Mag ik heel brutaal vragen of hij gekost heeft?Ik vind dit een erg mooi 5-model, mooier dan het huidige model.
Hij stond te koop voor 31000 - daar moest de afleverings kosten nog bij.
Ik heb er 29500 voor betaald, inclusief afleveringskosten en een set winterbanden met 16" lichtmetaal.
Later kwam ik erachter dat ik nog wat lager kon gaan (vrienden bij BMW Den Haag
TV-Tuner werkt alleen niet meerCiqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:53:
[...]
Ik zou sowieso voor een uit 2001 gaan... Dan heb je angel-eyes, een TV tuner en de vernieuwingen aan de motor. 107.000km zou makkelijk moeten kunnen trouwens. Maar ik ga liever voor een wat lagere km-stand. Er zijn er inderdaad niet veel in NL, alhoewel er ook heel veel hier rond de 20.000-25.000 euro zitten ga ik toch liever voor de mooiere met (dealer) historie die 30.000-40.000 zijn. Ze zijn er wel in NL, maar niet veel inderdaad. Geduld is een schone zaak toch. Ik ben gelukkig een geduldig persoon
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nee, gewoon via het analoge signaar uit de ether, wat er sinds half december dus niet meer is.G-PHREAK schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:18:
[...]
is dat niet een digi unit met smartcard voor digitenne oid? lijkt me wel
Digitenne inbouwen kan natuurlijk wel
Ioniq 5 P45
kon die niet waarderenquote: bollehsorry agent, maar ik ben zon gevaar op de weg dat het veiliger is als ik zo snel mogelijk thuis ben. vandaar dat ik zo hard reed
uiteindelijk met een preek vanaf gekomen omdat het 1 uur snachts was en een ongevaarlijk stukje
Pfft, als ik het geld had stond er morgen één. Kan ik tenminste in stijl naar de camping toe.Chevy454 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:15:
Straks krijgen we nog een discussie of een M-serie BMW iets voor posers is welke totaal niet om het merk BMW geven
Ioniq 5 P45
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()