Het grote BMW Topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:
  • 11.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Grrrrrene schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:06:
Als ze dat verkeerd opvatten en je nog langer laten wachten zou ik maar 's een andere dealer zoeken :X
Is niet mogelijk. Voor Ieder merk is er precies 1 dealer waar je mag aankloppen. Bij BMW is er dat maar 1, bij Mercedes maar 1, bij VW maar 1, etc. Dat is de deal die mijn firma heeft gemaakt met de autohandelaren hier in de buurt. :)
Ik zou alleen wel even een dagje wachten alvorens te bellen, ik ken het probleem: anders kom je misschien opdringerig over ofzo 8)7
Mja, zoiets was ik ook van plan inderdaad. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Daniel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:28:
De pic van wekkel in startpost is goed fucked :X
nu zijn ze allemaal goed :> Heb je zelf geen mooie pic voor in de sp?
Faxe schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:30:
In 2003 heb ik een nieuwe BMW 316ti gekocht.
heb je je fotos toevallig ook op een iets hogere resolutie?
deepbass909 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:52:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk type ik er nu precies onder heb zitten... Wie het weet mag het zeggen: [afbeelding]
ik ben zo vrij geweest om jou bmw ook in de sp te zetten
stiena schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:07:
Hier 2 foto's van mijn bmw, heb hem nu jaartje of 2.
ook jij staat in de sp
GaMeOvEr schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:21:
Dan wil ik mijn 635Csi Turbo ook in de startpost! :P

[afbeelding]
done

edit:
Daniel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:25:
Gebruik deze maar (klik voor groot):

[afbeelding]

Vreemd genoeg zijn er niet zo heel veel pics van mijn auto :)
staat er ook in

[ Voor 11% gewijzigd door IKKE86 op 15-01-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Gebruik deze maar (klik voor groot):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9cce069f9e343dbf5d6507a24233eb7a/thumb.jpg

Vreemd genoeg zijn er niet zo heel veel pics van mijn auto :)

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel op 15-01-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, met de nieuwe lamda sondes zit ik nu gemiddeld op 1 op 8,4. Dat is al iets beter dus, maar het is nog te vroeg om dat echt vast te stellen.

Vanavond had ik het gaspedaal nog even gevonden. Een Passat station voor mij trok bij ieder stoplicht aardig op. Ik zit niet helemaal in de nieuwe Passat modellen, maar aan de dubbele uitlaat links en rechts te zien was het vast een station met rond de 180-200 pk. Bij een stoplicht waar hij vooraan kwam te staan dacht ik hem maar eens te pesten. Hij stond rechts, en links kwam nog een Seat Altea staan. Dat is een stoplicht waar de weg direct van tweebaans, eenbaans wordt.

Hoppa, de bak in de sportstand en wachten op groen. Zoals ik had verwacht ging de Passat goed op het gas. Zelf pompte ik natuurlijk mee, maar moest rapido van het gas omdat ik bijna in zijn bumper zat :o Ik zag mijn neus opvliegen van de acceleratie door de koplampenschijn op mijn voorganger. Die zal ook wel gedacht hebben: wat een idioot 8)7

Daarna ging het verstand weer aan het werk. Afzakken en de Altea toch maar ietsje ruimte geven om in te voegen op de rechterbaan O-)

Hoe dan ook, ik had precies de reactie als ik eerder las in dit topic:
Timmert schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:40:en op de invoegstrook het pedaal even goed gevloerd. Oh my god! Wat een acceleratie!! Werkelijk niet normaal hoe de neus omhoog komt en de ruim 1600kg wegende 5 vooruit schiet.
Het gaat allemaal heel gemoedelijk, maar in combinatie met medeweggebruikers merk je dat het toch allemaal erg hard gaat met accelereren :9

Nog steeds mijn filmpje niet kunnen digitaliseren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wekkel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:20:
Hoe dan ook, ik had precies de reactie als ik eerder las in dit topic:

[...]

Het gaat allemaal heel gemoedelijk, maar in combinatie met medeweggebruikers merk je dat het toch allemaal erg hard gaat met accelereren :9

Nog steeds mijn filmpje niet kunnen digitaliseren :|
Het gaat idd heel easy, en op de snelweg moet je ook je teller in de gaten houden om goed door te hebben hoe vreselijk hard je richting de horizon schiet! _/-\o_

Binnen de bbk heb je daarentegen wel heel goed door hoe vreselijk hard die auto van z'n plek gaat als je es goed gas geeft (en ook als je niet eens veel gas geeft trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Passat met dubbele pot, dat is de 2.0 TFSI (200 pk) of de 3.2 V6 (250 pk)
Die moet je makkelijk kunnen hebben met je 540 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog een foto voor in de startpost, afdeling nep-BMW's :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8d14879b38009c3a0d07cb8cb6ab3354/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/af0e6a3834281db7205976943e04351d/thumb.jpg
316I ;)

[ Voor 26% gewijzigd door ChrisW op 15-01-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik vermoed dat het een 2.0 TFSI was (4motion). Of hij volgas gaf, valt zeer te betwijfelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Wekkel op 15-01-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Het moet sowieso een 4motion geweest zijn, een TFSI met voorwielaandrijving heeft gewoon 2 pijpjes naast elkaar.. Zoveel TFSI's met 4motion zijn er echter niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Virus.NL schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:50:
Nog een foto voor in de startpost, afdeling nep-BMW's :P

[afbeelding]

[afbeelding]
316I ;)
Je staat er in, goed idee inderdaad om een scheiding te maken tussen de echte bmws en de 316 prutsers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

HEY!!! Ik heb de echte nepper, met een wannabee M-badge en een 1.6 :X :p

Maar vanavond hem weer eens lekker op z'n staart getrapt :D
Heerlijk om de motor tot 4000rpm te laten gaan en dan met de koppeling te spelen :D (om vervolgens als een gek dat cd-doosje bij m'n voeten weg te halen, voor hij onder m'n pedalen schuift... :X )

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Toch 100+ pk, alleen het feit dat het geen (standaard) Benz werd is al respect waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe deze maar van mij in de startpost:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentkoeter/ring09072006/IMG_1863.jpg

In z'n natuurlijke habitat van 2006 :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Afbeeldingslocatie: http://antonis.nl/temp/ring.jpg

Mag van mij wel in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=igZTnNbCHG0&eurl=

Was dit filmpje al bekend? Klein fragmentje + geluid van de nieuwe 1-coupé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
't blijft toch echt een fucking gedrocht, die 1-serie :')

Hij lijkt in coupevorm op de Alfa 147, echter is die wel mooi.

Nep BMW... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de BMW 1 Coupe met een mooi Hartge setje anders een hele mooie bak gaat worden. De Alfa 147 heeft ook wel wat, maar de 1-serie heeft net als elke andere BMW zo'n heerlijk robuust uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 20:31

Wimo.

Shake and Bake!

Plague schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39:

De alfa valt na 100km uit elkaar .. sad but true :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik kan afgezien van het aantal deuren en wielen geen overeenkomsten met de Alfa 147 ontdekken.

Ik vind de drie-deurs verder wel een geslaagde auto die er met een M-sportpakket niet onaardig zal uitzien. Het interieur is verbeterd en de motorisatie heeft een upgrade ondergaan (120d met 177pk, 120i met 170pk en 118i met 143pk). Dankzij energiewinning uit remkracht en automatische start/stopfunctie is het brandstofverbruik verbeterd. Sturen deed ie al erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:10:
[...]

Dankzij energiewinning uit remkracht en automatische start/stopfunctie is het brandstofverbruik verbeterd.
En dat wordt in accu's opgeslagen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34

Mja, soms is Top Gear niet altijd even objectief maar in dit geval ben ik wel eens met hun BMW 1-serie review. Het is zeker een prima auto maar echt belachelijk duur en dat gaat duidelijk meer naar de logo dan naar de auto. :X

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/1461/ddpv3.jpg

Grapje moet kunnen. :P

[ Voor 32% gewijzigd door D. Ninjai op 16-01-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik moet denken aan de hondendrol met de BMW badge er op (kan het plaatje zo snel niet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:09:
Doe deze maar van mij in de startpost:

[afbeelding]

In z'n natuurlijke habitat van 2006 :+
staat erin
staat er ook in

@ Femme, heb jij mischien nog een paar mooie fotos van je bolides voor in de startpost? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Het is geen geweldige foto maar wellicht iets voor de sp :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eroelofs/private/tmp/small_bmw_2.jpg

Een echte nep BMW, een 318d Touring uit 2004.

Het beestje staat nu bij de BMW dealer met een geheel kapotte linker zijkant waar de verzekeringsexpert morgen met de dealer gaat kijken wat er allemaal bij BMW besteld moet worden en wat nog uitgedeukt kan worden. Ik hoor het morgen allemaal wel.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb (wederom) het probleem dat mijn auto de melding 'high rate of battery discharge' geeft als ik hem langer dan 24 uur stil laat staan. Vandaag had ie zelfs even een hikje met starten, na sinds zaterdagavond stilgestaan te hebben. Toch leip. Kwestie van gare accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Wellicht ook iets voor de startpost, respectievelijk 320/6 en 323i Baur.

Afbeeldingslocatie: http://joeteren.nl/etc/got/DSC_2473.jpg

Afbeeldingslocatie: http://joeteren.nl/etc/got/aDsc_4056.jpg

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoort dat zo; die bauer? Ziet er een beetje apart uit... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:10:
[...]

Ik kan afgezien van het aantal deuren en wielen geen overeenkomsten met de Alfa 147 ontdekken.

Ik vind de drie-deurs verder wel een geslaagde auto die er met een M-sportpakket niet onaardig zal uitzien. Het interieur is verbeterd en de motorisatie heeft een upgrade ondergaan (120d met 177pk, 120i met 170pk en 118i met 143pk). Dankzij energiewinning uit remkracht en automatische start/stopfunctie is het brandstofverbruik verbeterd. Sturen deed ie al erg goed.
Afbeeldingslocatie: http://www.pieterbayens.nl/bmw147.jpg

Puur voor de vergelijk heb ik er even de BMW velgen onder gesoept.

Ligt het aan mij of is alleen de neus van de Beamer wat minder naar beneden afgerond? :?

Echt exact dezelfde lijnen verder. Daarnaast, plak op die BMW een Alfa badge en ineens wordt hij niet meer verkocht. PK's en brandstof verbruik doen daar niets aan af.

Als we dan iets een "nep-bmw" moeten noemen, dan alsjeblieft de 1-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

ja dat hoort
vind het persoonlijk wel wat hebben. maar zo'n oud model heeft zowieso z'n charme :)

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Behalve dat Alfa-Romeo een stuk Hofmeister-knik geleend heeft zie ik weinig overeenkomsten.

Dat ze globaal dezelfde vorm hebben klopt; het zijn drie-deurs hatchbacks en dan heb je dat. Verder zie ik echt weinig gelijkenissen. Ze hebben wel beide die vouw langs het bovenste gedeelte van de deuren en achterpanelen, maar die zijn bij de BMW heel anders van vorm (bij de BMW vormen ze brede schouders, bij de Alfa snijden ze in het oppervlak). De neus en de vorm van de achterlichten zijn geheel niet vergelijkbaar.

De 1-serie heeft achterwielaandrijving, voortreffelijke rij-eigenschappen, is leverbaar met hele leuke motoren en deelt een groot deel van zijn techniek met de 3-serie. Ik zou niet weten waarom het geen BMW zou zijn. Het enige dat hij niet heeft is ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Plague schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:18:
[...]

[afbeelding]

Puur voor de vergelijk heb ik er even de BMW velgen onder gesoept.

Ligt het aan mij of is alleen de neus van de Beamer wat minder naar beneden afgerond? :?

Echt exact dezelfde lijnen verder. Daarnaast, plak op die BMW een Alfa badge en ineens wordt hij niet meer verkocht. PK's en brandstof verbruik doen daar niets aan af.

Als we dan iets een "nep-bmw" moeten noemen, dan alsjeblieft de 1-serie.
Ze worden dan niet meer verkocht omdat alfa een naam heeft, en terecht. Ik zou meteen tekenen voor een combo alfa/bmw motor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:26:
Behalve dat Alfa-Romeo een stuk Hofmeister-knik geleend heeft zie ik weinig overeenkomsten.

Dat ze globaal dezelfde vorm hebben klopt; het zijn drie-deurs hatchbacks en dan heb je dat. Verder zie ik echt weinig gelijkenissen. Ze hebben wel beide die vouw langs het bovenste gedeelte van de deuren en achterpanelen, maar die zijn bij de BMW heel anders van vorm (bij de BMW vormen ze brede schouders, bij de Alfa snijden ze in het oppervlak). De neus en de vorm van de achterlichten zijn geheel niet vergelijkbaar.

De 1-serie heeft achterwielaandrijving, voortreffelijke rij-eigenschappen, is leverbaar met hele leuke motoren en deelt een groot deel van zijn techniek met de 3-serie. Ik zou niet weten waarom het geen BMW zou zijn. Het enige dat hij niet heeft is ruimte.
Tuurlijk, er zijn duidelijke verschillen, vooral de voorkant, maar de zijkant is IMO echt gewoon gejat of onbewust hetzelfde als de Alfa. Zelfde daklijn, zelfde raamlijn, etc.

Technisch zal ik er niets op aanmerken, dat is gewoon BMW kwaliteit, met een BMW prijs.

Echter krijg ik als ik die 1-serie zie toch altijd zo'n onderbuik gevoel van: "Jezus, wat een lelijke kut auto is het toch :r "... Kan er niets aan doen, vind 'm gewoon afzichtelijk, echt gruwelijk afzichtelijk. Een 3-serie zonder kont. Hetzelfde als een vrouw met een geweldig koppie, maar een lichaam om te kotsen. Als een geweldig mooi LCD-scherm, met een grote lelijke lompe behuizing. Een blu-ray schijf in DVD-mode: leuk, maar 't is 't net niet. Een geweldig mooi huis, met overal TL-verlichting.

Ok, genoeg metaforen. You catch my drift ;)

Ik vind 't niets, en zal het nooit wat gaan vinden. Ik hou dan ook niet van "hot-hatches", hoe lomper hoe beter zeg ik altijd! (afgezien van amerikaanse auto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Plague, ook met die plaatjes er bij kan ik er niet echt gelijkenis in zien...
De overhang aan de voorkant is bij de Alfa langer en lager, terwijl het stuk tussen het voorwiel en de deur kleiner is. De BMW heeft een 'doorhangende' lijn onder aan de deur terwijl bij de Alfa een hele rechte lijn halverwege de deur zit. Daarnaast is de bovenste lijn in de deur juist veel hoger bij de BMW.
Het enige wat wellicht overeenkomt is de lijn van het dak, maar dat is niet zo vreemd aangezien dat zo ongeveer de bouwvorm van de auto (3-deurs hatchback) bepaalt :P De lijn in de ramen komt ook wel een beetje overeen (maar daar geldt hetzelfde voor als de daklijn) al zijn de ramen van de BMW zo te zien een stuk lager dan die van de Alfa.
edit:
Volgende keer eerst op submit drukken en dan pas gaan douchen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Demo op 16-01-2007 23:51 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De 1 serie lijkt meer op een boterkuipje, een dak er op, een BMW badge voor de verkoop en heerlijke motoren (ja, ook 4 cylinders :Y) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

MikeyMan schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:51:
Hoort dat zo; die bauer? Ziet er een beetje apart uit... :{
Het is inderdaad geen cabrio gebouwd volgens de reguliere methode, maar het hoort zo. Het is ook geen hobbyproject, ze werden gewoon via de dealer verkocht. Het handige ervan is dat je verschillende dakcombinaties kan maken. Heb je bijvoorbeeld geen zin in zon op je hoofd, maar wel in open rijden? Dan klap je alleen de achterkant neer. Voorbeeldje van de Baur-site:

Afbeeldingslocatie: http://www.baur-ig.de/fotos_gesch.jpg

Het is trouwens Baur; een extra e is heiligschennis ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Mooie klassieker, dat is het. Die 320 is zowaar nog stoer in de achteruitkijkspiegel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rickets schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:08:
[...]

Het is inderdaad geen cabrio gebouwd volgens de reguliere methode, maar het hoort zo. Het is ook geen hobbyproject, ze werden gewoon via de dealer verkocht. Het handige ervan is dat je verschillende dakcombinaties kan maken. Heb je bijvoorbeeld geen zin in zon op je hoofd, maar wel in open rijden? Dan klap je alleen de achterkant neer. Voorbeeldje van de Baur-site:

[afbeelding]

Het is trouwens Baur; een extra e is heiligschennis ;)
Ja, ik ken hem... Vroeg me meer af of ie wel origineel was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Femme schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:26:
Geleend? Ze gebruiken het ook al decennia ;) De negatief gebolde flanken heb ik in ieder geval eerder bij Alfa gezien (166) dan bij BMW (E60).

An sich ben ik het wel met jou mee eens dat er weinig overeenkomsten zijn, daar niet van :)

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 17-01-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

BMW M3 CSL erg fraai geluid klik hier

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Auto opgehaald bij de BMW dealer... er is voor ongeveer 6500,- schade aan de auto maar gelukkigerwijze is dit enkel blik schade. Men heeft de auto na gemeten en er is niets verbogen of scheef getrokken - het frame en de ophanging zijn allen nog geheel in orde. Als het goed is wordt de auto volgende week hersteld terwijl ik in Nederland ben voor mijn werk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 16:22

D4Skunk

Kind of Blue

@ikke86 : voor de starpost :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/got/voituurkeKlein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BalusC schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:09:
[...]
Geleend? Ze gebruiken het ook al decennia ;) De negatief gebolde flanken heb ik in ieder geval eerder bij Alfa gezien (166) dan bij BMW (E60).

An sich ben ik het wel met jou mee eens dat er weinig overeenkomsten zijn, daar niet van :)
Ja... Hofmeister klinkt wel als een italiaan ja... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
tazzman schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:22:
Auto opgehaald bij de BMW dealer... er is voor ongeveer 6500,- schade aan de auto maar gelukkigerwijze is dit enkel blik schade. Men heeft de auto na gemeten en er is niets verbogen of scheef getrokken - het frame en de ophanging zijn allen nog geheel in orde. Als het goed is wordt de auto volgende week hersteld terwijl ik in Nederland ben voor mijn werk.
wat heb je je touring aangedaan dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

@IKKE86:

Kan je mijn vermelding in het openingsbericht wijzigen? :P Je hebt er nu 320i van gemaakt, maar het is een 320/6 (met carb., geen injectie). Achterop staat gewoon 320, maar van de E21 zijn er drie types 320 geweest: 320i, 320/4 en 320/6, vandaar het aantal cilinders als toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
ik zet deze erin, maar als je deze net een maatje groter hebt past het mooi bij de rest :)
Rickets schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:09:
@IKKE86:

Kan je mijn vermelding in het openingsbericht wijzigen? :P Je hebt er nu 320i van gemaakt, maar het is een 320/6 (met carb., geen injectie). Achterop staat gewoon 320, maar van de E21 zijn er drie types 320 geweest: 320i, 320/4 en 320/6, vandaar het aantal cilinders als toevoeging.
Als het goed is staat hij er nu goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Renegade schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:27:
Mja, zoiets was ik ook van plan inderdaad. :)
Zo, we zijn iets verder. Aanstaande maandag om 14:00 mag ik de sleutels en de bijbehorende auto gaan ophalen. *O* *O* *O*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mist de Alfa weer: een Dikke drie liter twinturbo 300pk+ motor erin. 8-)

De Alfa blijft dan helaas weer achter met zijn 150pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

IKKE86 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:43:
[...]

ik zet deze erin, maar als je deze net een maatje groter hebt past het mooi bij de rest :)

[...]

Als het goed is staat hij er nu goed in.
en das ook zo achterop de auto's vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
[...]

Och dan maar een tweedehandsje met 3.2l V6 250pk. Jammer dat de GTA niet meer geleverd wordt.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
[...]

Ik zie alweer de komende 26 tests voor me: Golf R36, BMW 135i en nog een ander model :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Dit is mijn E36 318iS. Geen echte BMW want ik mis 2 cilinders maar ik doe het natuurlijk allemaal voor het logo op de motorkap.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.kolkman63/bmw318is.jpg

inmiddels voorzien van witte knipperlichten voor en hella koplampen omdat de oude lampen waardeloos waren en ik niet verrekte veel zie in het donker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wuursj schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:28:
[...]

Och dan maar een tweedehandsje met 3.2l V6 250pk. Jammer dat de GTA niet meer geleverd wordt.
Alfa komt straks met nieuwe motoren oa; 1.4Turbo , 4.0 V6 JTD, 4.8 V8 en als klap op de vuurpijl een 4.7 V8 BiTurbo 8)
Allemaal in de nieuwe modellen: 8C, Junior & 149 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

zneek schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:15:
[...]

wat heb je je touring aangedaan dan? Of heb ik daar overheen gelezen?
Een vangrail meegenomen. Staat nu in de tuin bij mijn collectie van paaltjes en overstekend wild. :+

(tja, tis lachen of huilen... ik probeer dan maar liever te lachen.. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Alfa_146 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:08:
[...]

Alfa komt straks met nieuwe motoren oa; 1.4Turbo , 4.0 V6 JTD, 4.8 V8 en als klap op de vuurpijl een 4.7 V8 BiTurbo 8)
Mooi, die 149 kan ik over 2 jaar kopen dan .. afschrijving is een mooi iets.
Dit is mijn E36 318iS. Geen echte BMW want ik mis 2 cilinders maar ik doe het natuurlijk allemaal voor het logo op de motorkap.
Klopt.

[ Voor 18% gewijzigd door Wimo. op 18-01-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasplank op 18-01-2007 18:52 . Reden: laat ik maar. 't is me de moeite van serieus reageren niet eens waard. Zonde om dit topic weer te verkloten met die flauwekul. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Kaasplank schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:

[afbeelding]

inmiddels voorzien van witte knipperlichten voor en hella koplampen omdat de oude lampen waardeloos waren en ik niet verrekte veel zie in het donker :P
staat erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa_146 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:08:
[...]

Ik weet dat het een typo is, maar toch moest ik even gniffelen om "1.4Turbo" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:12:
[...]

Waarom is dat een typo?

Niks mis mee hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29

-Sander-

///M Powerrrrrr

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:12:
[...]

Dat is geen typo...
Ong hetzelfde als de VW GT, komt al snel op 170pk zoeits..
Erg goede versie voor een sportuitvoering 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Kaasplank schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:

[afbeelding]

Ik houd niet zo van de E36's, maar in het zwart heeft hij toch wel iets! 17'' zou er wel vet onder staan, blackchrome oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 21:04
de E36 coupe is een hele aantrekkelijke auto, maar dit komt ook deels door de 8-serie imho, die heeft precies dezelfde proporties. het past allemaal gewoon precies goed, niet meer zoals de E30 en daarvoor waarbij het dak/ramen er een beetje opgeplakt zitten. dit was 1 van de eerste bmw's waar het echt onderdeel van de auto lijkt qua design imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Bram77 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:49:
Ik houd niet zo van de E36's, maar in het zwart heeft hij toch wel iets! 17'' zou er wel vet onder staan, blackchrome oid?
Nee joh, houden zo; geen troep er op monteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Je vraagt er zelf om :? Maar we houden er maar over op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

318i of niet, het blijft een mooie coupé :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:11:
[...]
Je vraagt er zelf om :? Maar we houden er maar over op >:)
Kunnen we er dan nu ook echt mee ophouden...?

Bedankt :* :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Morgen om 10.30 ga ik 'm ophalen... kan echt niet wachten !

Owja, even een reminder om welke het gaat O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsvdp/BMW/71LHNV_0.jpg

Uiteraard zal ik van het weekend wat betere fotos maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:21:
Morgen om 10.30 ga ik 'm ophalen... kan echt niet wachten !

Owja, even een reminder om welke het gaat O-)

[afbeelding]

Uiteraard zal ik van het weekend wat betere fotos maken.
Hoe komt het eigenlijk dat je zo lang moest wachten? Normaal gesproken is een week toch een normale termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Erg mooie 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
IKKE86 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:46:
[...]

Hoe komt het eigenlijk dat je zo lang moest wachten? Normaal gesproken is een week toch een normale termijn?
Ik had m nog niet nodig, plus ik moest eerst mijn lease auto inleveren. Waarom zou ik dan voor deze en de lease betalen ? :)
29 Jan gaat de leaseauto weg, maar vanaf morgen lekker in de 5 tuffen..
thnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Mooie 5, staat ook mooi op z'n poten :9~ Heeft ie ook zo'n bassie en adriaan telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:29:
Mooie 5, staat ook mooi op z'n poten :9~ Heeft ie ook zo'n bassie en adriaan telefoon ?
Zit een M onderstel onder.

Bassie en Adriaan telefoon :?
Hij heeft een telefoon; dat DECT geval - dat je ook buiten de auto kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Zeer fraaie 5 zeg.. de kleur is mooi, de velgen passen er super bij en het M onderstel maakt het ook helemaal af.

Specs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:46:
[...]

Zit een M onderstel onder.

Bassie en Adriaan telefoon :?
Hij heeft een telefoon; dat DECT geval - dat je ook buiten de auto kan bellen.
Vet... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciqniz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09-2023

Ciqniz

On the move...

Heeft er hier iemand toevallig een E39 M5? O-)
Mijn vriendin en ik heb besloten er een aan te schaffen (over +/- 6 maanden :{ ) dus vandaar... Ik heb me trouwens aangemeld op het forum van BMW2003 club... Meer mensen daar??

We gaan trouwens voor een:
- E39 M5
- 2001+
- < 100.000km
- Zwart _O_
- Budget? Ik denk dat we niet verder willen gaan dan 40.000...

Maar nu eerst ons huisje enzo, net wat belangrijker... Dus over pak hem beet 6 maandjes (of 3 of 9, ligt er maar net aan) gaan we serieus kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
tazzman schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:52:
Zeer fraaie 5 zeg.. de kleur is mooi, de velgen passen er super bij en het M onderstel maakt het ook helemaal af.

Specs? :)
SileX in "Het grote BMW topic"
Check een eerdere post van me.

Velgen komen van de zomer eronder - nu in opslag.. Morgen staat hij op winterbanden met lichtmetaal (onderhandelingen met de dealer O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciqniz

Ciqniz

On the move...

Wow... _/-\o_ Zeer mooie auto! Komt echt heel goed uit (velgen, kleur, model, enz.)... Zéér stijlvol! Bij deze auto mag best een nek verekt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ciqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:07:
Mijn vriendin en ik heb besloten er een aan te schaffen (over +/- 6 maanden :{ ) dus vandaar... Ik heb me trouwens aangemeld op het forum van BMW2003 club... Meer mensen daar??

We gaan trouwens voor een:
- E39 M5
- 2001+
- < 100.000km
- Zwart _O_
- Budget? Ik denk dat we niet verder willen gaan dan 40.000...

Maar nu eerst ons huisje enzo, net wat belangrijker... Dus over pak hem beet 6 maandjes (of 3 of 9, ligt er maar net aan) gaan we serieus kijken :)
1985 en dan al een M5 .. doe je goed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciqniz

Ciqniz

On the move...

Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:38:
[...]

1985 en dan al een M5 .. doe je goed :o
Mijn vriendin komt uit 1980 en verdient iets meer dan dat ik verdien, laat je niet mislijden. Plus ik ben wel wat vermogen gewend. ;)

Zo'n groot verschil zit er tussen die 5 hierboven en "onze" M5 niet toch. Die 5 van hierboven zeg ik ook meteen, doe je goed (ik ben gek op zwarte auto's, maar ook dit zou perfect voor mijn deur passen hoor)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Ciqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:53:
[...]

Mijn vriendin komt uit 1980 en verdient iets meer dan dat ik verdien, laat je niet mislijden. Plus ik ben wel wat vermogen gewend. ;)

Zo'n groot verschil zit er tussen die 5 hierboven en "onze" M5 niet toch. Die 5 van hierboven zeg ik ook meteen, doe je goed (ik ben gek op zwarte auto's, maar ook dit zou perfect voor mijn deur passen hoor)!
nou...volgens mij was dat een 525i op die foto?

tussen een 525i/M5 zit een HEEL groot verschil ;)

niet alleen heb je 2x zoveel vermogen/trekkracht, betere remmen, betere wielen, betere stoelen, beter onderstel. wat is er eigenlijk niet beter ;)

trouwens, verkijk je niet op eventuele verzekering, het aanschaffen van een M5 is niet zon groot punt, maar het verzekeren...daar ga jij of je vriendin een hele hele hoge premie voor dokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
bolleh schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:02:
[...]

nou...volgens mij was dat een 525i op die foto?

tussen een 525i/M5 zit een HEEL groot verschil ;)

niet alleen heb je 2x zoveel vermogen/trekkracht, betere remmen, betere wielen, betere stoelen, beter onderstel. wat is er eigenlijk niet beter ;)

trouwens, verkijk je niet op eventuele verzekering, het aanschaffen van een M5 is niet zon groot punt, maar het verzekeren...daar ga jij of je vriendin een hele hele hoge premie voor dokken :)
530D ja O-)

Verzekering van zon M5 is voor mijn leeftijd al een dikke 200 euro per maand - schrik niet hoor ! Laat staan het verbruik :X
Bron autoweek : Gecombineerd verbruik: 1 op 7

[ Voor 3% gewijzigd door SileX op 19-01-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ciqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:53:
[...]

Die 5 hierboven kost ongeveer 1/2 van jouw toekomstige M. En hij is toch al ietsjes ouder dan jij ;)

Ik zou toch echt 3x nadenken voordat je zo'n ding aanschaft. De onderdelen zijn heel,heel duur en dan heb ik het nog niet eens over de slijtage gevoelige onderdelen. Als je het geld hebt, doen. Als je geen 10k kan missen voor het onderhoud gedurende het 1e jaar . Laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wimo. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:31:
[...]

en dan heb ik het nog niet eens over de slijtage gevoelige onderdelen.
En die gaan ook drie keer zo hard... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Alleen de banden al :/

Maar het is wel leuk speelgoed (moet je wel erg van auto's houden of domweg veel centen hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciqniz

Ciqniz

On the move...

:$. Ik maak een hoop los zo te horen!

- Die 530D is qua vermogen, onderstel en dergelijke niet te vergelijken nee, maar een 5 is gewoon een heerlijke luxe auto. Genoeg vermogen om mee te komen, alle luxe om je heen en hij ziet er gewoon geweldig uit. Dus in dat punt zit er niet zo'n verschil in (in mijn opinie). Ik vind bovenstaande echt ontzettend mooi d:)b

- Verzekering? Hehe, ze zijn het ondertussen bij al gewend bij Centraal Beheer :') ... Ferrari Mondial (is dan wel geen M5 qua leeftijd en power maar het maakt wel wat los bij verzekeraars) kon ik ook verzekeren, dus dan we gaan er met de M5 gewoon weer voor (hij komt op mijn naam niet op die van mijn vriendin)!! Het geld zal het probleem niet eens zijn, het voor elkaar krijgen van een all-risk verzekering an sich gaat DE opgave worden denk ik :D

- Onderdelen, slijtage? Nou, nou... Dit is toch een BMW adoratie topic? ;) Ik weet dat de onderdeeltjes van een M5 wat minder lang mee gaan dan menig ander auto en dat de kosten voor het vervangen er van ook een stuk hoger liggen, maar zoals jullie hier stellen lijkt het bijna een onbetrouwbare auto! Zelfs de E39 M5 van voor 2000 hebben lang niet zo veel onderhoud als een auto van vergelijkbaar kaliber (N/A V8 met 400PK) nodig. We kunnen het missen ja (en hebben het er voor over, dat is natuurlijk ook wel belangrijk) maar ik zelf (na tijdje lezen op BMW2003 forum (nl) en M5 board (uk)) denk dat het in de realiteit wel mee zal vallen in tegenstelling tot vele verhalen die je hoort. Dat een koppeling bij 50.000 aan vervanging toe is is duidelijk. En dat de banden van zo'n KM-stand niet eens kunnen dromen is ook meer dan logisch, dat weet je gewoon, ook dat je er met 1000 Euro niet klaar mee bent. We hebben het over 400PK en een hoog gewicht toch.

- Beiden zijn we helemaal verliefd op auto's (wat dan ook, maar met name (oude) Opel's, BMW's en Ferrari's). Dat is onze hobby en dan geef je er altijd sowieso wat meer geld aan uit dan een ander toch? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ciqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:07:
Bij de Volvo dealer bij ons op de hoek stond enige tijd geleden een rode M5 uit 2000 te koop met 107.000 km op de teller voor 21.000 euro.

De auto had mij alleen iets te veel steenslag wat wellicht weergeeft hoe de vorige bezitter er mee gereden heeft. Het was een geweldige auto om te zien maar mijn verstand wist toch te overwinnen. Die Volvo dealer is erg betrouwbaar en verkoopt geen "schroot" dus daar had ik hem best durven kopen.

Let wel dat je voor die 21.000 euro nog wel de auto moet importeren, APK moet laten keuren etc etc. Maar het aanbod van M3/M5s is hier in Duitsland gewoon veel groter en dat merk je dan ook aan de prijs.
SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:18:
[...]

SileX in "Het grote BMW topic"
Check een eerdere post van me.

Velgen komen van de zomer eronder - nu in opslag.. Morgen staat hij op winterbanden met lichtmetaal (onderhandelingen met de dealer O-) )
Mag ik heel brutaal vragen of hij gekost heeft? :) Ik vind dit een erg mooi 5-model, mooier dan het huidige model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciqniz

Ciqniz

On the move...

tazzman schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:43:
[...]

Bij de Volvo dealer bij ons op de hoek stond enige tijd geleden een rode M5 uit 2000 te koop met 107.000 km op de teller voor 21.000 euro.

De auto had mij alleen iets te veel steenslag wat wellicht weergeeft hoe de vorige bezitter er mee gereden heeft. Het was een geweldige auto om te zien maar mijn verstand wist toch te overwinnen. Die Volvo dealer is erg betrouwbaar en verkoopt geen "schroot" dus daar had ik hem best durven kopen.

Let wel dat je voor die 21.000 euro nog wel de auto moet importeren, APK moet laten keuren etc etc. Maar het aanbod van M3/M5s is hier in Duitsland gewoon veel groter en dat merk je dan ook aan de prijs.
Ik zou sowieso voor een uit 2001 gaan... Dan heb je angel-eyes, een TV tuner en de vernieuwingen aan de motor. 107.000km zou makkelijk moeten kunnen trouwens. Maar ik ga liever voor een wat lagere km-stand. Er zijn er inderdaad niet veel in NL, alhoewel er ook heel veel hier rond de 20.000-25.000 euro zitten ga ik toch liever voor de mooiere met (dealer) historie die 30.000-40.000 zijn. Ze zijn er wel in NL, maar niet veel inderdaad. Geduld is een schone zaak toch. Ik ben gelukkig een geduldig persoon ;)
Ik vind dit een erg mooi 5-model, mooier dan het huidige model.
Daar ben ik het helemaal mee eens d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
tazzman schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:43:
[...]

Mag ik heel brutaal vragen of hij gekost heeft? :) Ik vind dit een erg mooi 5-model, mooier dan het huidige model.
vooruit, omdat je het zo brutaal vraagt :)
Hij stond te koop voor 31000 - daar moest de afleverings kosten nog bij.
Ik heb er 29500 voor betaald, inclusief afleveringskosten en een set winterbanden met 16" lichtmetaal.

Later kwam ik erachter dat ik nog wat lager kon gaan (vrienden bij BMW Den Haag O-) )... Maar ik was na de eerste proefrit al verkocht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Ciqniz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:53:
[...]

Ik zou sowieso voor een uit 2001 gaan... Dan heb je angel-eyes, een TV tuner en de vernieuwingen aan de motor. 107.000km zou makkelijk moeten kunnen trouwens. Maar ik ga liever voor een wat lagere km-stand. Er zijn er inderdaad niet veel in NL, alhoewel er ook heel veel hier rond de 20.000-25.000 euro zitten ga ik toch liever voor de mooiere met (dealer) historie die 30.000-40.000 zijn. Ze zijn er wel in NL, maar niet veel inderdaad. Geduld is een schone zaak toch. Ik ben gelukkig een geduldig persoon ;)
TV-Tuner werkt alleen niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Straks krijgen we nog een discussie of een M-serie BMW iets voor posers is welke totaal niet om het merk BMW geven :+

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
SileX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:57:
[...]

TV-Tuner werkt alleen niet meer ;)
is dat niet een digi unit met smartcard voor digitenne oid? lijkt me wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
G-PHREAK schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:18:
[...]

is dat niet een digi unit met smartcard voor digitenne oid? lijkt me wel ;)
Nee, gewoon via het analoge signaar uit de ether, wat er sinds half december dus niet meer is.
Digitenne inbouwen kan natuurlijk wel ;)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
gister trouwens aangehouden voor te hard rijden.
quote: bolleh
sorry agent, maar ik ben zon gevaar op de weg dat het veiliger is als ik zo snel mogelijk thuis ben. vandaar dat ik zo hard reed
kon die niet waarderen :/

uiteindelijk met een preek vanaf gekomen omdat het 1 uur snachts was en een ongevaarlijk stukje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Chevy454 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:15:
Straks krijgen we nog een discussie of een M-serie BMW iets voor posers is welke totaal niet om het merk BMW geven :+
Pfft, als ik het geld had stond er morgen één. Kan ik tenminste in stijl naar de camping toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
M3 Cabrio met trekhaak voor de caravan :')

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bij mij in de straat zag ik wel eens een E39 M5 staan met trekhaak :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Kun je er tenminste nog eens een boedelbak aanhangen als je naar de Ikea gaat. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Precies, snap het probleem niet echt. Ding is gewoon gemaakt om als gezinswagen te functioneren.
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.