Het grote BMW Topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 11.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik zeg geen nee tegen zo'n set M6-velgen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Spiller heeft een 540i gekocht 8)

Ik was vanavond even met 'm mee kijken, de rest mag ie zelf vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

bolleh schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:46:

[...]

eh? de M6 velgen(want dat zijn het dus) word toch algemeen beschouwd als 1 van de mooiste stock velgen van de laatste jaren op een productie auto. Onder de M5 zijn ze imho idd minder, maar bij de M6 passen ze perfect
Ken mij het schelen hoe ze beschouwd worden... Ik vind ze lelijk...

Gooi voor mij die M5 velgen er maar onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind M6 velgen onder de M5 Touring ook niet zo geslaagd. Onder een 6 zijn ze wel mooi.

Die Touring kan ook wel een setje verlagingsveren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Timmert schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:08:
Spiller heeft een 540i gekocht 8)

Ik was vanavond even met 'm mee kijken, de rest mag ie zelf vertellen ;)
Leuk dat je mee was kerel, bedankt!
Morgen ga ik hem ophalen, even kijken wat ik doe ivm verzekering ed.
Hij rijdt zo goddelijk :D Toen ik wegreed als gewoonte het gaspedaal intrappen zoals bij mn 525i, bij deze gelijk VROAAAAAAAP dr vandoor :D Heb nog een paar fotootjes gemaakt, die zal ik vanavond wel even online zetten.
Bij kickdown (2 versnellingen terug schakelen) vliegt de neus helemaal omhoog, zo hard gaat het. Mooi V8 gebrul komt er ook uit bij >3000rpm.
Een echte wolf in schaapskleren, ben dr blij mee! :D
tazzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:33:
[...]

Netjes hoor - zo te zien compleet origineel .. dat vind ik zelf altijd een erg goed teken.
Hoeft natuurlijk niets te zeggen maar verlaagde BMW's met allerlei plastic erop geplakt, replica velgen en "DTM spiegels".. daar loop ik altijd met een grote boog omheen. :)

155.000 km valt nog wel mee voor een 12 jaar oude zakelijke auto. Automaat?
Jup, automaatje. Schakelde heerlijk soepel overigens, ook bij de kickdown :)

Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/interieurklein.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Spiller op 11-01-2007 00:25 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd. Fijn stuurtje, heb ik ook in mijn coupé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Welcome to the club! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nice hoor :)

Wel een zware bak trouwens, meer dan 1600 kilo. Tegenwoordig halen we daar onze schouders over op maar in die tijd was dat toch wel fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het voelt ook als een zware bak, als je bv over drempels rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Dat zie ik persoonlijk juist als een voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Juist, je hebt er eigenlijk weinig last van en ik ram liever die 1670 kg in de ander bij een ongeluk dan andersom :* Stadsverkeer daarentegen is natuurlijk wel extra belastend voor het benzineverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er goed uit...

Haal alleen wel even die jvc troep eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De verbruiksmeter zal heel vaak daar staan, uit het zicht zelfs. Bij normaal rijden kom je niet boven de 2,5k rpm uit (althans, opa Wekkel niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

MikeyMan schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:49:
Ziet er goed uit...

Haal alleen wel even die jvc troep eruit ;)
Dat gaat geloof ik wel gebeuren ja ;)

@ Wekkel; heerlijk om gewoon op het enorme koppel te rijden idd, als je hem bij 2500rpm laat schakelen ga je nog als een speer vooruit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 19:23

Wimo.

Shake and Bake!

Wekkel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:01:
De verbruiksmeter zal heel vaak daar staan, uit het zicht zelfs. Bij normaal rijden kom je niet boven de 2,5k rpm uit (althans, opa Wekkel niet).
Bij mij ook niet .. en ik heb maar een zielige 6-cil. Gave bak hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gefeli Spiller !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Meer pics!! :)

En wat verbruikt dat ding eigenlijk? Ik heb toendertijd mijn Audi 100 Avant 2.6 V6 weggedaan omdat 1:6 mij wel erg gortig werd.. :/

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Met 1:6 zit je er waarschijnlijk dichtbij.

* Wekkel noteerde 1:6,2 met kapotte lamda-sondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1:6 met een 2.6V6?

Ik haal 1:9,5 met 2.8L6 met flink stevig doorrijden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

1:7,5 stad en 1:12 op de snelweg hier... Vebruik van die 540i valt me nog wel mee. Misschien wel iets voor over een paar maanden .. E39 540i :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:24:
1:6 met een 2.6V6?

Ik haal 1:9,5 met 2.8L6 met flink stevig doorrijden. :o
Lag er aan hoe stevig ik doorreed... 1:8 was ook nog wel te doen maar maar steenvast onder de 1:10, ook al reed ik erg netjes. En die 80 liter tank volgooien met Euro 95 zo'n beetje elke week.. dat deed toch wel erg veel pijn :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dat is een grote reden waarom ik de 2.6 en 2.8 blokken van Audi uit die tijd maar niets vindt. Briljant rijden, maar verbruik vs het relatief lage vermogen etc. is niet goed genoeg om je handen aan te branden. Dan maar handen branden aan een rokend rijbewijs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Tazzman--> hoeveel km kon je rijden met die 80l?

Ik rij vooral stad en verder dan ~ 600km met 80l kom ik echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

BMW wil hem pas volgende week onthullen, maar wij kunnen hier al de eerste beelden tonen: dit is de BMW 1-serie driedeurs!

Op de beelden is te zien dat de driedeurs 1-serie ook gelijk profiteert van een facelift die de kleinste BMW ondergaat. De achterlichten en ook het front van de auto werden enigszins gewijzigd.
Het belangrijkste verschil tussen de drie- en de vijfdeurs 1-serie komt logischerwijs tussen de wielen te liggen. In de nieuwe carrosserievorm wordt het verlies van de achterdeuren opgevangen door grotere voorportieren. Zodoende wordt de instap naar achteren vergemakkelijkt.
Hoogstwaarschijnlijk zullen de motoren en uitrustingsniveaus van de drie- en vijfdeursversie exact gelijk zijn. Reken dus op een driedeurs 116i (122 pk), 118i (143 pk), 120i (163 pk), 130i (265 pk) en de diesels 118d (136 pk) en 120d (177 pk).
De exacte prijzen en specificaties maakt BMW volgende week bekend.

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/5/e1259729019d6a9bf8cbb9f5c55895c5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/3/5164242fb7af2b029f8cbecc86100f03.jpg

bron: autotrader.nl

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Spiller, ik mis bij jou een knopje voor ASC (o.i.d.) :?

Ik zal het later eens aanwijzen met een plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Wekkel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:02:
Dat is een grote reden waarom ik de 2.6 en 2.8 blokken van Audi uit die tijd maar niets vindt. Briljant rijden, maar verbruik vs het relatief lage vermogen etc. is niet goed genoeg om je handen aan te branden. Dan maar handen branden aan een rokend rijbewijs :o
Hoewel ik een enorme audi-fapper ben heb ik dat inderdaad altijd vinden vallen.(nooit gereden, alleen wat ik gelezen heb) Trouwens niet allen bij de grotere motoren geldt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Wekkel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:02:
Spiller, ik mis bij jou een knopje voor ASC (o.i.d.) :?

Ik zal het later eens aanwijzen met een plaatje.
Zit er niet op ;)
Oh oh oh wat een bak zeg, gelijk politie achter me aan, maargoed. Verhaal mag Tim posten, hij heeft er inmiddels meer kilometers opzitten dan ik :P

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik post morgen wel even een verhaaltje, ik ga nu fappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wimo. schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:06:
Tazzman--> hoeveel km kon je rijden met die 80l?

Ik rij vooral stad en verder dan ~ 600km met 80l kom ik echt niet :(
Mwoah 580 km. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
7th-Phoenix schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:16:
BMW wil hem pas volgende week onthullen, maar wij kunnen hier al de eerste beelden tonen: dit is de BMW 1-serie driedeurs!

Op de beelden is te zien dat de driedeurs 1-serie ook gelijk profiteert van een facelift die de kleinste BMW ondergaat. De achterlichten en ook het front van de auto werden enigszins gewijzigd.
Het belangrijkste verschil tussen de drie- en de vijfdeurs 1-serie komt logischerwijs tussen de wielen te liggen. In de nieuwe carrosserievorm wordt het verlies van de achterdeuren opgevangen door grotere voorportieren. Zodoende wordt de instap naar achteren vergemakkelijkt.
Hoogstwaarschijnlijk zullen de motoren en uitrustingsniveaus van de drie- en vijfdeursversie exact gelijk zijn. Reken dus op een driedeurs 116i (122 pk), 118i (143 pk), 120i (163 pk), 130i (265 pk) en de diesels 118d (136 pk) en 120d (177 pk).
De exacte prijzen en specificaties maakt BMW volgende week bekend.

[afbeelding]
[afbeelding]

bron: autotrader.nl
Net zoals ik altijd al had bij de 3 compact, heb ik ook bij de 1 steeds het gevoel alsof ie van achter aangereden is. Of dat ze in de fabriek een normale 3 serie gemaakt hebben en uiteindelijk de kont eraf geknipt hebben. En dat komt volgens mij voornamelijk door de lijn van de zijramen. Die lopen weg alsof het een coupe of sedan is, maar de daklijk loopt recht door. Of ben ik nou de enige die dat vindt? :) vast niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Details over het M-pakket en individual programma voor de E92. Prijzen zijn zonder BTW en waarschijnlijk afkomstig uit Duitsland:

Available Colours: Alpine white, Crimson red, Titanium silver, Sparkling graphite, Black sapphire, Le Mans Blue
Upholstery: Cloth/Alcantara "Blue Shadow"
M-Sport Suspension
M-Aerodynamic Parts
Shadow-Line
Interior Trim Aluminium
Sport seats
M-Footrest
M-Sport steering wheel
Wheels Starspoke 193 M 18"
Option: Starspoke 225 M 19" (560 €)

Velgen: http://img458.imageshack.us/img458/3874/mpacketoh7.jpg

Colours:
Blue Onyx Metallic
Rubin Black Metallic
Moonstone Metallic
Azurite Black Metallic
Diopsi Black Metallic
Aventurin Silver Metallic

Leather Upholstery:
Champagne
Platinum
Oxyd Brown
Syrah Blue
Carneol Red
Cohiba Brown

Prices from 4.000 to 7.000 €.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik zag hier laatst een dwaze aankondiging op de voorkant van een autoblad... de 1 serie Touring. En ja, ik heb echt 3x gekeken... het was inderdaad een 1 serie station. Welke overigens geen cm groter leek dan de normale 1 serie. Ik had helaas geen tijd om het blad daadwerkelijk te bekijken of te kopen. Heeft iemand daar meer over gehoord? Of moet ik echt minder rood vlees gaan eten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

zneek schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:26:
Net zoals ik altijd al had bij de 3 compact, heb ik ook bij de 1 steeds het gevoel alsof ie van achter aangereden is. Of dat ze in de fabriek een normale 3 serie gemaakt hebben en uiteindelijk de kont eraf geknipt hebben. En dat komt volgens mij voornamelijk door de lijn van de zijramen. Die lopen weg alsof het een coupe of sedan is, maar de daklijk loopt recht door. Of ben ik nou de enige die dat vindt? :) vast niet ;)
Dat gevoel had ik in het begin ook (alsof het papier te klein was tijdens het ontwerp) maar we hebben hier de 1 serie als lease auto (rijden er nu een stuk of 10, binnenkort eentje extra want ik krijg er ook eentje :)) en t begint langzaam aan te wennen. Maar ik blijf er wel een apart gevoel bij houden... :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
tazzman schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:29:
Ik zag hier laatst een dwaze aankondiging op de voorkant van een autoblad... de 1 serie Touring. En ja, ik heb echt 3x gekeken... het was inderdaad een 1 serie station. Welke overigens geen cm groter leek dan de normale 1 serie. Ik had helaas geen tijd om het blad daadwerkelijk te bekijken of te kopen. Heeft iemand daar meer over gehoord? Of moet ik echt minder rood vlees gaan eten? :)
Ik heb gisteren bij de dokter toevallig hetzelfde artikel gelezen. Dat was de autobild met een vooruitblik voor de nieuwe mini-stations. Er komt naar alle waarschijnlijkheid inderdaad een BMW 1 serie touring, net zoals een Mini Cooper Station. Het plaatje van de 1 serie touring heb ik alleen nog niet online kunnen vinden (was geloof ik een mock-up). :)

http://www.autobild.de/er...ikel.php?artikel_id=11858

Mini Cooper:
Afbeeldingslocatie: http://media.autobild.de/bild/8/f2903ca4309323c06a418a4fca5e7ea8_1.jpg

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb een nieuwe einddemper nodig. Nu heb ik deze gevonden en vraag me eigenlijk of of die op mijn e30 cabrio gaat passen. (type2 motor, verder type1).

http://www.marktplaats.nl...3-e30-dtm-einddemper.html

de diameter van de buis is 45 mm inwendig, en de hart op hart maat van de twee buizen is 65mm.
De verkoper heeft nog koppelstukken liggen om de aansluiting passend te maken. Wat ik me afvraag is of de lengte van de buizen uitkomt.
Kan iemand me wijzer maken? E30 M3 v.s. 325i....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Spiller schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:10:
[...]
Verhaal mag Tim posten, hij heeft er inmiddels meer kilometers opzitten dan ik :P
Waarvan akte :D

Aangezien Hugo nogal met me te doen had nadat ik vertelde dat ik me tegenwoordig per Polo 1.3 vervoer mocht ik terugrijden vanuit Hengelo naar Driebergen. Stuk van pakweg 130km via de A1, A50 en A12. Dat was natuurlijk niet tegen dovemansoren gezegd en zo geschiedde. Het was alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst in een achterwielaandrijver gereden had dus in bochten deed ik een beetje voorzichtig, mede vanwege het onbreken van traction control :P

Het eerste wat opviel was dat de V8 echt totaal niet hoeft te werken om met het verkeer mee te komen, echt heerlijk! Gewoon op koppel rijden en de bak schakelt keurig bij 2000 toeren op naar het volgende verzet. Klein stukje binnendoor gereden richting de A1 en op de invoegstrook het pedaal even goed gevloerd. Oh my god! Wat een acceleratie!! Werkelijk niet normaal hoe de neus omhoog komt en de ruim 1600kg wegende 5 vooruit schiet. 180 was binnen no-time bereikt en dat bleek ook een uitstekende kruissnelheid O-) Wat daarbij opviel was de serene rust aan boord, afgezien van een portie windgeruis veroorzaakt door de storm die over ons land trok.
Ik moest wel even wennen aan de flinke stuuruitslagen die nodig zijn om van baan te wisselen, en de rechtuitstabiliteit was wat ik van BMW gewend, niet erg best. Kan ook zijn dat een stukje slijtage van het stuurhuis/wielophanging daaraan ten grondslag lag, maar het viel in ieder geval in negatieve zin op. Dat was qua rijden wel meteen het enige negatieve aan Hugo's 5. Hij voelt verder écht als nieuw, geen rammels, onderstel is stil en de bak schakelt voortreffelijk

Heerlijk ook hoe de bak 2 trappen terugschakelt als je bij 120 het pedaal vloert. In een oogwenk zit je weer op hoogst illegale snelheden. Verder dan 220 ben ik niet gegaan, aangezien de wind op dat moment weer opstak en we geen behoefte hadden de vangrail te knuffelen. Het laatste stukje zijn we nog even door Driebergen gereden om wat Marokkaanse gezichtjes te doen verbleken bij een leuke kickdown actie :D Binnen de bebouwde kom bleek ook hoe makkelijk de 5 zich door chicanes laat sturen. Je merkt dat je met een zwaargewicht op pad bent, maar hij laat het allemaal gewillig toe en stribbelt geen moment tegen. Prachtig!

Hugo jongen, veel plezier ermee en hou 'm heel alsjeblieft..

en als je geen verjaardagskadotje voor me weet te verzinnen, een rondje sturen in je 5 will do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Timmert schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:40:
[...]

Aangezien Hugo nogal met me te doen had nadat ik vertelde dat ik me tegenwoordig per Polo 1.3 vervoer mocht ik terugrijden vanuit Hengelo naar Driebergen.
Nou ja zeg, zomaar een stel BMW-rijdende GoTters in mijn achtertuin :)
Mocht je een 3-er Touring voorbij zien komen op Duits kenteken - gewoon ff zwaaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E34 staat sowieso bekend om het vage stuurgevoel bij rechtuitrijden. Moet zeggen dat ik daar bij mijn E36 totaal geen last van heb.

Bij weinig wind op een fatsoenlijke weg kan je @ 160 gewoon je stuur loslaten en blijft 'ie prima rechtuit rijden.
Kwestie van fatsoenlijk uitlijnen en fatsoenlijke banden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Uitlijnen gaat sowieso gebeuren, de voorbanden zijn ook scheef afgesleten dus die worden ook vervangen. Althans, dat heb ik Hugo aangeraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
@Spiller.. waar blijven die pics?

Moet wel zalig zijn met een 540.. Het effect dat ik voelde bij acceleratie van een 991 ...man man.. dat moet ik later in m'n betere BMW ook hebben... Nu met m'n 318touring...wreed zwakjes... maar ik rij er toch gaarne mee!! 8)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Bram77 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:27:
Ik heb een nieuwe einddemper nodig. Nu heb ik deze gevonden en vraag me eigenlijk of of die op mijn e30 cabrio gaat passen. (type2 motor, verder type1).

http://www.marktplaats.nl...3-e30-dtm-einddemper.html

de diameter van de buis is 45 mm inwendig, en de hart op hart maat van de twee buizen is 65mm.
De verkoper heeft nog koppelstukken liggen om de aansluiting passend te maken. Wat ik me afvraag is of de lengte van de buizen uitkomt.
Kan iemand me wijzer maken? E30 M3 v.s. 325i....
Niemand een idee waar ik deze informatie vandaan zou kunnen halen? Ik wil voorkomen dat ik anderhalf uur in de auto moet zitten om er achter te komen dat het niet gaat passen. Als de lengte van de pijpjes te lang is kan ik ze misschinen nog wel op maat zagen, maar als ze veel te dik of dun zijn wordt het lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Bram77 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:29:
[...]

Niemand een idee waar ik deze informatie vandaan zou kunnen halen? Ik wil voorkomen dat ik anderhalf uur in de auto moet zitten om er achter te komen dat het niet gaat passen. Als de lengte van de pijpjes te lang is kan ik ze misschinen nog wel op maat zagen, maar als ze veel te dik of dun zijn wordt het lastiger.
Ik vraag me sowieso af of het een originele supersprint is. Volgens mij zijn ze zelf aan het pakken geweest gezien het laswerk en de slechte coating.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Een paar amateuristische foto's:
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/011got.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/013got.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/022got.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/024got.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/025got.jpg

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gaaf ding man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me een heerlijke auto voor lange afstanden. Kan bijna niet wachten om eindelijk 's af te studeren en ook iets luxers te rijden :9

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En wat moest je er nou voor betalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
tazzman schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:54:
En wat moest je er nou voor betalen? :)
Vraagprijs was €4450, ik bood €3600, uiteindelijk €4000 afgetikt.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik ben minder van de luxeauto's, maar de motor is wel om te kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Spiller schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:55:
[...]

Dat valt toch best wel mee - moet je nog veel uitgeven aan vervangende onderdelen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 19:06
Spiller schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:55:
[...]

tjah en nu blijkt inderdaad wel dat die €4500 voor die 316 toch wel erg veel geld is. als je het zo vergelijkt zou de keuze inderdaad toch anders worden(hoewel ik zou geen van beiden kopen, ik zou een model kiezen die tussen deze 5 en de 316 ligt qua prijs/vermogen/verzekering).

congrats met de aankoop iig :)
jammer alleen dat de motor wel erg schoon is maar het motorruim zelf niet, maargoed ik moet niet zeuren want die van mij is net zo vies ;)

maar ja als je vrije tijd hebt om aan je auto te besteden, ga je dan je motorruim schoonmaken of een paar rondjes rijden... inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:26

The_Scarabial

MTB for life!

Grrrrrene schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:42:
Lijkt me een heerlijke auto voor lange afstanden. Kan bijna niet wachten om eindelijk 's af te studeren en ook iets luxers te rijden :9
idd, daar moet ik ook nog op wachten, helaasch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
bolleh schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:52:
[...]

tjah en nu blijkt inderdaad wel dat die €4500 voor die 316 toch wel erg veel geld is. als je het zo vergelijkt zou de keuze inderdaad toch anders worden(hoewel ik zou geen van beiden kopen, ik zou een model kiezen die tussen deze 5 en de 316 ligt qua prijs/vermogen/verzekering).

jammer alleen dat de motor wel erg schoon is maar het motorruim zelf niet, maargoed ik moet niet zeuren want die van mij is net zo vies ;)

maar ja als je vrije tijd hebt om aan je auto te besteden, ga je dan je motorruim schoonmaken of een paar rondjes rijden... inderdaad ;)
Als ik geen geld meer heb voor benzine zal ik daar misschien eens aan gaan denken :P

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Voor 2000 euro koop je een goede 320i E36. Met de overige 2500 euro kun je een flink eind rijden. Tijd genoeg om een beter betaalde baan te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 19:06
spyshots van de Z9
valt nog niet veel aan te zien, behalve dan dat het een roadster is... ;) :+

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/BMW%20Z9%20spy%20%283%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/BMW%20Z9%20spy%20%284%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

bolleh schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:52:
[...]

Zeker bij een E36 316 betaal je toch echt de hoofdprijs voor de badge ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
tazzman schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:40:
[...]

Dat valt toch best wel mee - moet je nog veel uitgeven aan vervangende onderdelen denk je?
Aantal zaken wil ik graag vervangen, maar zijn niet noodzakelijk. Centrale vergrendeling rechtsachter werkt niet, denk dat de pomp stuk is. Voorbandjes zijn niet identiek, dus wil ik ook graag vervangen.
Verder zijn de kentekens niet echt mooi meer, voor is de verf er een beetje af en achter is ie beetje krom (geprobeert eraf te trekken?). Ook het BMW logo achter is een beetje vervaagd, ga ik denk ik ook vervangen.
Ook het rubber van de bestuurdersportier heeft wat slijtage, ga ik ook vervangen denk ik.
Alleen de bandjes doe ik het liefst zo snel mogelijk, maar ik ben toch nog aan het kijken naar andere velgen, dus ik wacht nog eventjes.
Vredesteins zijn 90 euro per stuk, monteren kan ik zelf doen, dus lekker goedkoop via autobandenmarkt.nl

Zit nog te kijken naar een mooi leder interieur, dr staat echt een schitterende set op ebay.de.

Eurotje of 300 en hij is weer in topconditie.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Duur of niet, maar m'n E36 (ik neem aan dat het over mijn auto gaat) is 100 % in orde. Alleen de banden zijn aan vervanging toe en de uitlaat zit eraan te komen. Daarnaast heeft hij echt een top geschiedenis en is in het interieur alleen de zonneklep van de bijrijder kapot.

Ik geloof direct dat je bij een particulier dezelfde auto voor minder kan krijgen, maar tegelijkertijd vond ik het betrouwbaarder om de auto via een occasion-dealer te kopen, waar ik op terug kan vallen in het geval van problemen.
Ergens in het vorige deel had ik een foto gezet van een 525i touring van ongeveer dezelfde leeftijd. Alleen was hij €1000 goedkoper. En met ruim het dubbele op de teller en wie weet wat voor slijtage/onderhouds problemen. En daarnaast vind ik een 5-serie lichtelijk overdreven voor mij (single, woon-werk verkeer voornamelijk met het ov).

Ik ben blij met m'n E36 316i en heb nog geen moment spijt gehad dat ik er €4500 aan uit heb gegeven. Als iemand dat teveel vind, pech en wat maakt het jou uit? Het is niet jouw geld!

En als dit de toon in dit topic is (alleen met 6 of meer cilinders heb je een BMW en je bent gek als je €4500 voor een E36 316i betaald) dan vind ik eerlijk gezegt de gemiddelde mentaliteit nogal sneu... Iedereen heeft z'n eigen smaak en voorkeur en respecteer die dan ook. Daarnaast draagt een 316i net zo goed het BMW logo als een M3/M5 en is in mijn ogen dan ook 100 % BMW.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
deepbass909 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:04:
Duur of niet, maar m'n E36 (ik neem aan dat het over mijn auto gaat) is 100 % in orde. Alleen de banden zijn aan vervanging toe en de uitlaat zit eraan te komen. Daarnaast heeft hij echt een top geschiedenis en is in het interieur alleen de zonneklep van de bijrijder kapot.

Ik geloof direct dat je bij een particulier dezelfde auto voor minder kan krijgen, maar tegelijkertijd vond ik het betrouwbaarder om de auto via een occasion-dealer te kopen, waar ik op terug kan vallen in het geval van problemen.
Ergens in het vorige deel had ik een foto gezet van een 525i touring van ongeveer dezelfde leeftijd. Alleen was hij €1000 goedkoper. En met ruim het dubbele op de teller en wie weet wat voor slijtage/onderhouds problemen. En daarnaast vind ik een 5-serie lichtelijk overdreven voor mij (single, woon-werk verkeer voornamelijk met het ov).

Ik ben blij met m'n E36 316i en heb nog geen moment spijt gehad dat ik er €4500 aan uit heb gegeven. Als iemand dat teveel vind, pech en wat maakt het jou uit? Het is niet jouw geld!

En als dit de toon in dit topic is (alleen met 6 of meer cilinders heb je een BMW en je bent gek als je €4500 voor een E36 316i betaald) dan vind ik eerlijk gezegt de gemiddelde mentaliteit nogal sneu... Iedereen heeft z'n eigen smaak en voorkeur en respecteer die dan ook. Daarnaast draagt een 316i net zo goed het BMW logo als een M3/M5 en is in mijn ogen dan ook 100 % BMW.
Er is niemand die die 'toon' tegen jou zet hoor :)
Een 316i is óók een BMW. Ik zou er niet snel voor kiezen, maar als jij daar blij mee bent is dat toch mooi!

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Filmpje geschoten, doch geen video-in op mijn pc :(

De auto is nu genoeg afgebeuld (100 op een brak landweggetje is niet best), we gaan de komende week weer proberen de 1 op 10 te halen op de snelweg met verse lamdasondes :)

edit:
een paar pics :*

Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/4134/dsc03221jc9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/4959/dsc03222id4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/2374/dsc03223jw1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/4793/dsc03224if3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/2770/dsc03225go8.jpg
anti slip regeling uit-knopje rood gemarkeerd
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/5599/dsc03226te6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/641/dsc03227gt9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/7599/dsc03228be9.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Wekkel op 13-01-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

vette shit, gewoon een echte auto telefoon :D

Werkt die ook?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mooie wagen hoor. Dikke alpina's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb het niet geprobeerd, die telefoon. Van mij mag ie er ook gewoon uit, maar laten zitten is de beste optie denk ik. Ik zou er eens een simmetje in moeten doen om te zien of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Wekkel schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:22:
Ik heb het niet geprobeerd, die telefoon. Van mij mag ie er ook gewoon uit, maar laten zitten is de beste optie denk ik. Ik zou er eens een simmetje in moeten doen om te zien of het werkt.
wil je 1 van die fotos in de sp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
ASC was een optie van 2000 gulden, heeft mijn mobiel niet. Erg vind ik het niet, dit is tenminste puur rijden ;)
Mooie bak verder Wekkel, heel mooi :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spiller op 13-01-2007 20:20 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

IKKE86 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:24:
[...]

wil je 1 van die fotos in de sp?
Prima, pik er maar een uit.

Ik zal proberen morgen het beeldmateriaal gedigitaliseerd te krijgen, zodat jullie een blik kunnen werpen op de 0-100 sprint (en de diepe kuil daarna ;( ).

Ik heb zelf ASC nog niet zien gloeien, maar de werderhelft wel. Dat vind ik wel een prettig gevoel, dat die paarden bedwongen worden bij al te gretige vrouwenvoetjes :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Wekkel op 13-01-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Mooie bak wekkel, hoeveel heeft ie gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik weet het; vreselijk offtopic... Maar om er een nieuw topic voor te openen lijkt me vrij ver gaan...

Weet iemand toevallig waar ik de website van Dynamik kan vinden? Fabrikant van onder andere veerpootbruggen en luchtfilters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:13:
Ik weet het; vreselijk offtopic... Maar om er een nieuw topic voor te openen lijkt me vrij ver gaan...

Weet iemand toevallig waar ik de website van Dynamik kan vinden? Fabrikant van onder andere veerpootbruggen en luchtfilters...
2 minuutjes zoeken leverde mij http://www.dynamikweb.com.tw/ op :) beetje heen en weer klikken, tikje ondoorzichtige website

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:20:
[...]

2 minuutjes zoeken leverde mij http://www.dynamikweb.com.tw/ op :) beetje heen en weer klikken, tikje ondoorzichtige website
Mijn dank is zeer groot _/-\o_

...Hoewel ik er alsnog weinig aan heb helaas...

[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 14-01-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

The_Scarabial schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:10:
Mooie bak wekkel, hoeveel heeft ie gelopen?
183.000 volgens de teller. Hij komt echter uit Duitsland (2000 geimporteerd) dus het werkelijke verleden is niet met zekerheid vast te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Geen kopie van de fahrzeugbrief er bij gekregen? Daar valt vaak heel veel uit af te leiden wat betreft kilometerstanden :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gisternacht moest ik plots uitwijken op de snelweg en heb met de linkerkant een betonnen vangrail of bermafscheiding mee genomen. ;( ;( :'( Auto rijdt nog prima, het ging niet met hele hoge snelheid (90 - 100 km/uur) maar over de gehele lengte van de auto zitten enorme krassen.. en het voorspatbord is behoorlijk gedeukt.

Maar goed, ik heb niets en ik ben all risk verzekerd - tis alleen wel weer heel erg vervelend allemaal. In Oktober een groot stuk wild gepakt en nu weer dit. :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Vervelend, tazzman. Hopelijk fixen ze het snel weer. Hmm, fahrzeugbrief, wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

tazzman schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:22:
Gisternacht moest ik plots uitwijken op de snelweg en heb met de linkerkant een betonnen vangrail of bermafscheiding mee genomen. ;( ;( :'( Auto rijdt nog prima, het ging niet met hele hoge snelheid (90 - 100 km/uur) maar over de gehele lengte van de auto zitten enorme krassen.. en het voorspatbord is behoorlijk gedeukt.

Maar goed, ik heb niets en ik ben all risk verzekerd - tis alleen wel weer heel erg vervelend allemaal. In Oktober een groot stuk wild gepakt en nu weer dit. :X :X :X :X
Uitwijken? Voor iemand anders? Of voor een dier? Succes met de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Vandaag voor de 2de keer getankt met m'n auto. Ik rij nu net boven de 1:10 :X ...

De komende tijd ga ik m'n verbruik goed in de gaten houden met verschillende brandstoffen (zie het draadje [brandstof] Verschil in kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Wekkel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:42:
weet niet of je duits goed is, maar de eerste hit op google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
De pic van wekkel in startpost is goed fucked :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
In 2003 heb ik een nieuwe BMW 316ti gekocht. Sindsdien heb ik er probleemloos 53.000 km meegereden. Tot dusverre erg tevreden met mijn BMW. Af fabriek is mijn BMW voorzien van:

- Mysticblau metallic lak
- Handmatige airconditioning
- Styling 53 Lichtmetalen velgen, 6.5Jx15
- Sport stoelen met stof/leer Monza Anthrazit bekleding
- Witte knippers
- Brushed Alu U-turn Interieur trim
- Middenarmsteun
- Mistlampen voor
- Deur handels meegespoten
- cd-speler

Wat foto's
Afbeeldingslocatie: http://erbiemold.zenfolio.com/img/p724517533-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://erbiemold.zenfolio.com/img/p817140214-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://erbiemold.zenfolio.com/img/p853557890-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

zie ik het nou goed en heb je verschillende velgen op de eerste en tweede foto?

Welkom bij de 316 compact club :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
@Deepbass: Op de 1e foto is de ondergrond nat, 2e foto droog ... Grote kans dat 't op verschillende momenten genomen is dus :D

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Faxe schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:30:
In 2003 heb ik een nieuwe BMW 316ti gekocht. Sindsdien heb ik er probleemloos 53.000 km meegereden. Tot dusverre erg tevreden met mijn BMW. Af fabriek is mijn BMW voorzien van:

- Mysticblau metallic lak
- Handmatige airconditioning
- Styling 53 Lichtmetalen velgen, 6.5Jx15
- Sport stoelen met stof/leer Monza Anthrazit bekleding
- Witte knippers
- Brushed Alu U-turn Interieur trim
- Middenarmsteun
- Mistlampen voor
- Deur handels meegespoten
- cd-speler

Wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke auto, onwijs mooi interieur! Alleen zou ik er 17" onder zetten, dat maakt 'm meteen veel meer "af"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
deepbass909 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:54:
zie ik het nou goed en heb je verschillende velgen op de eerste en tweede foto?

Welkom bij de 316 compact club :p
Foto's zijn gemaakt op zelfde locatie maar op verschillend moment. Ik heb zowel voor de winter als zomerbanden lichtmetalen velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Daniel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:28:
Het is nu een soort van 540iT compact :')

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Soulfly schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:58:
@Deepbass: Op de 1e foto is de ondergrond nat, 2e foto droog ... Grote kans dat 't op verschillende momenten genomen is dus :D
Joh :p
Het viel me alleen op dat hij bepaalde velgen noemt en er op de foto's 2 verschillende velgen te zien zijn :P
Dus welke zijn nu die Styling 53 Lichtmetalen velgen, 6.5Jx15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
deepbass909 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:46:
[...]

Joh :p
Het viel me alleen op dat hij bepaalde velgen noemt en er op de foto's 2 verschillende velgen te zien zijn :P
Dus welke zijn nu die Styling 53 Lichtmetalen velgen, 6.5Jx15?
Afbeeldingslocatie: http://erbiemold.zenfolio.com/img/p817140214-2.jpg

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk type ik er nu precies onder heb zitten... Wie het weet mag het zeggen: Afbeeldingslocatie: http://80.100.213.215/images/bmw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Styling 30 :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Daniel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:28:
solved :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
OK :) misschien leuk als je ook het type erbij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Misschien een stomme vraag, maar hangt het styling nummer ergens mee samen of is dat ergens na te gaan?
Ik wil namelijk weten of deze velgen ook echt bij dit model horen of niet (niet dat ik ze lelijk vind ofzo, ik vind ze super staan onder deze wagen! Ik kan niet wachten tot m'n zomer banden (met deze velgen) er weer onder kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Wekkel schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:42:
Dat is een document dat bij Duitse auto's er altijd bij zit. Hier staat op vermeld wat er veranderd is aan de wagen, vaak staan er dus ook kilometerstanden op. Ook kan je uit de papieren halen of de auto schade heeft gehad, dit zijn ze namelijk verplicht te melden op de farhzeugbrief. Wanneer de auto in Nederland ingevoerd wordt, wordt de Fahrzeugbrief ingenomen door de RDW, maar meestal maken ze voor de eigenaar wel een kopietje ervan. Ik heb van mijn beide auto's ook nog een kopie van de Fahrzeugbrief, aangezien ik het er wel bij vind horen :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
*grunt*
Hmm, volgens mijn dealer zou afgelopen donderdag of vrijdag mijn nieuwe drie serie binnen moeten komen, en hij zou me bellen zodra de auto onderweg was naar hem toe. Nu zijn er dus twee mogelijkheden, óf de auto is nog niet onderweg, óf de dealer belt simpelweg niet. Beiden niet echt leuk, maar meer een luxeprobleem dan iets anders. :P Maar leuk is anders. :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Renegade schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:56:
*grunt*
Hmm, volgens mijn dealer zou afgelopen donderdag of vrijdag mijn nieuwe drie serie binnen moeten komen, en hij zou me bellen zodra de auto onderweg was naar hem toe. Nu zijn er dus twee mogelijkheden, óf de auto is nog niet onderweg, óf de dealer belt simpelweg niet. Beiden niet echt leuk, maar meer een luxeprobleem dan iets anders. :P Maar leuk is anders. :+
zelf bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 18:34

4x2

lộn xộn quá

Goed, gisteren maar eens wat betere foto's gemaakt van mn nep BMW :P
Nu lijkt het nog iets :+
Afbeeldingslocatie: http://www.zeke.nl/hosting/harrie/318i/318b.jpg
Rest vd foto's

En daarvoor even de kleppen gesteld, mocht wel, want 3 uitlaatkleppen stonden constant open (negatieve speling dus).
Nu loopt ie opeens 200rpm hoger stationair, start koud beter en loopt beter, wat raar :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
True, maar ik wil 'm niet op de zenuwen gaan, vooral niet omdat het me het type lijkt wat me dan gewoon nog langer laat wachten. :X :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Renegade schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:29:
[...]

True, maar ik wil 'm niet op de zenuwen gaan, vooral niet omdat het me het type lijkt wat me dan gewoon nog langer laat wachten. :X :P
Was toch een afspraak dat ze zouden bellen ? Mag je hun best bellen hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vriendelijk informeren of er iets mis is aangezien je vorige week gebeld zou worden? Als ze dat verkeerd opvatten en je nog langer laten wachten zou ik maar 's een andere dealer zoeken :X Ik zou alleen wel even een dagje wachten alvorens te bellen, ik ken het probleem: anders kom je misschien opdringerig over ofzo 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:28
Hier 2 foto's van mijn bmw, heb hem nu jaartje of 2.

Afbeeldingslocatie: http://thuis.degroep-volgas.nl/bmw2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://thuis.degroep-volgas.nl/bmw3.jpg

Wel redelijke oude foto's, maar enigste aanpassing is dat er nu behalve voor, nu ook de achter en zij knippers wit zijn.

Meer wil ik er eigenlijk niet aan doen, vind het hem wel netjes zo eigenlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:34

GaMeOvEr

Is een hork.

Dan wil ik mijn 635Csi Turbo ook in de startpost! :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3177cc87df65a327eb0a0f659c2e7a1c/full.jpg

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.