Het grote BMW Topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:
  • 11.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
MikeyMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:16:
Ai, dat ziet er nasty uit...

En nu hopen dat je chassis nog recht is... :X
Chassis zijn zooo 20e eeuw. Zelfdragende carrosserie it is.
Femme, je moet de TC ook niet uit doen als je niet kunt rijden :+
Zonde man, maar overkomt de beste. Fijn dat je zelf niks hebt, het is maar blik ;)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 02:20

Zeeuw

5.6

Zal ik dan maar foto's posten van een hele BMW :P
Had ik nog niet gedaan, dus vandaar!

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/3489/740jp7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/9998/740voorsu8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/1871/740detailschuinvoorml4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/7905/neusdonkereluchtub1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/847/740schuinachtercc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/5180/740detailschuinachteryz3.jpg

Ik wil de onderste zwarte randen nog in dezelfde kleur laten spuiten, witte pinkers en andere velgen + verlagen (hij schommelt mij teveel), maar dat laatste komt nog wel een keer.
Ik wil em eerst van binnen afmaken, MK2 upgraden naar MK4, heb helaas geen DSP dus geluid wil ik ook upgraden en, als het mogelijk is, digitale TV

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 00:42

Wimo.

Shake and Bake!

Dik! Heb je ook interieur foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Zeeuw schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:15:

Ik wil de onderste zwarte randen nog in dezelfde kleur laten spuiten, witte pinkers en andere velgen + verlagen (hij schommelt mij teveel), maar dat laatste komt nog wel een keer.
Ik wil em eerst van binnen afmaken, MK2 upgraden naar MK4, heb helaas geen DSP dus geluid wil ik ook upgraden en, als het mogelijk is, digitale TV
Kennis van mij heeft er ook zo een, en hij heeft een heel mini spoilertje er op gezet, is echt een heel subtiel ding, valt haast niet op, maar het breekt wel heel mooi de lijn van de auto, is naar mijn smaak te rond.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

2bmws schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:22:
[...]

Kennis van mij heeft er ook zo een, en hij heeft een heel mini spoilertje er op gezet, is echt een heel subtiel ding, valt haast niet op, maar het breekt wel heel mooi de lijn van de auto, is naar mijn smaak te rond.
Ik wil hem zoveel mogelijk origineel houden. Spoilertjes enzo zit ik (nog) niet aan te denken. Ik vind alleen die zwarte strips spuiten en andere velgen wel voldoende, heb geleerd van mijn vorige project. En al die fratsen leveren niks meer op, denk dat ie helemaal origineel zelfs het meeste opbrengt!

Foto's van het interieur komen nog, die wil ik ook eerst helemaal cleanen!

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Lekker man, thats how we're rollin'! _/-\o_

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dat worden dus 20 inch Alpina's, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Zeeuw schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:54:
[...]

Ik wil hem zoveel mogelijk origineel houden. Spoilertjes enzo zit ik (nog) niet aan te denken. Ik vind alleen die zwarte strips spuiten en andere velgen wel voldoende, heb geleerd van mijn vorige project. En al die fratsen leveren niks meer op, denk dat ie helemaal origineel zelfs het meeste opbrengt!

Ben ik het wel mee eens! Ik heb tijdens mijn zoektocht naar een wagen ook specifiek gezocht naar een origineel model. Dat heeft in mijn ogen toch wat meerwaarde ... dat ik hem vervolgens zelf verkamp laat ik achterwegen :X

Ik ben benieuwd hoe zo'n 7 er van binnen uit ziet. Hoeveel speakers zitten er in het non-dsp pakket bij jou ?

edit: 22" new sevens eronder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/onlytfinest/Styling95Bild5.jpg
Die in 19 :9~

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

De oude 7 van me pa wil hij houden voor het gemak dat als er meer dan 1 persoon mee moet rijden, dat tenminste nog gaat. (Je wil niet achterin die nieuwe 6 gaan zitten voor langer dan 1.5 seconden).

Het is een 735i met 230k op de teller. Helemaal origineel. (Geen pics).

Wat moet zo´n ding nu nog opleveren eigenlijk?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
megamuch schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:20:
De oude 7 van me pa wil hij houden voor het gemak dat als er meer dan 1 persoon mee moet rijden, dat tenminste nog gaat. (Je wil niet achterin die nieuwe 6 gaan zitten voor langer dan 1.5 seconden).

Het is een 735i met 230k op de teller. Helemaal origineel. (Geen pics).

Wat moet zo´n ding nu nog opleveren eigenlijk?
Hangt nogal van de staat/bouwjaar/opties af he. '96er of een '01er verschilt nogal he :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Spiller schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:29:
[...]

Hangt nogal van de staat/bouwjaar/opties af he. '96er of een '01er verschilt nogal he :)
oops.. duh.. 1999

Opties.. geen idee wat er optioneel aan de auto is.
Dingen die ik zo ff kan verzinnen zijn

- leer
- navigatie
- TV
- built in crappy phone
- massage stoelen
- scheer apparaat :D

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

kijk dat zijn tenminste echte bmw's :) alles onder de 5 serie heb ik niet zoveel mee eigenlijk, de nieuwe 3 serie vind ik eigenlijk ook gewoon lelijk :X Hier verderop in de straat staat zo'n dichte z4, die is wel erg dik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[...]

Bij een auto als deze moet je ook gematigd zijn met optische verfraaiingen. Stootlijsten en onderste deel in carrosseriekleur, spiegelkapjes en matzwarte raamlijsten in hoogglans zwart, paar mooie velgen die in het tijdsbeeld van deze auto passen (bijv. Alpina Classic of E39 M5), witte knipperlichten, dat soort werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:14

4x2

lộn xộn quá

Ben ik dan de enige die die zwarte onderkant wel mooi vind ?

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wil je ermee in de sp? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

[...]

Hetzelfde heb ik met mijn E36. De spoilerkit is al vrij apart (ik zie eigenlijk nooit compacts met een dergelijke kit) en smoke knipperlichten maken hem net wat rustiger aan de voorkant (achter komen misschien nog M-style achterlichten met witte knipperlichten). En daar houdt de optische verfraaiïng wat mij betreft ook op. En ga ik eerst maar eens geld investeren in onderhoudt (en een nieuwe zonneklep voor de bijrijder... dat is echt op het moment een doorn in het oog dat die ontbreekt...)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
[...]

Ik bedoel dus ook niet zo'n grote aanduw beugel maar een subtiel dingetje van 3 cm breed en 1,5 cm hoog,

(net als deze 309) Afbeeldingslocatie: http://www.leblogauto.com/images/peugeot_309_profil_1.jpg

Volgens mij is het tijd voor een deel 3.. - boven de 1100 posts
ik ben niet echt goed in een mooie TS, maken, dit laat ik graag aan een ander over

[ Voor 9% gewijzigd door 2bmws op 28-03-2007 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Bwah, dit topic heeft toch een speciale "Femme en Daniel rijden BMW dus topicpostlimits zijn voor lesser mortals?"-dispensatie?

Deel één is ook dik over de duizend gegaan, en daar heb ik ook niemand over gehoord ;)

EDIT: Femme, my heart bleeds for you, makker. Heel erg zuur natuurlijk. Nu, als je dan een waarschuwing krijgt, dan beter één waar je nog vlotjes van kan wegwandelen.

[ Voor 28% gewijzigd door DexterBelgium op 28-03-2007 08:30 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Femme schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:28:
Het zit niet echt mee sinds maandagavond. Gisteren was de rechtervoorband van de Touring opeens plat (geen schade aan de band zichtbaar) en vandaag heb ik een schuiver gemaakt met de Z4 waardoor de achterbumper er nu af ligt, het linkerachterwiel er scheef onder staat, de airbag in de deur aan de bestuurderskant is geploft en er wat plaatschade is ter hoogte van het achterwiel. De linker achterhoek raakte een boompje onder een kleine hoek. Gevolg was dat de auto afgesleept moest worden. De snelheid was niet hoog. Sper + uitgeschakelde tractiecontrole + auto die veel grip heeft kan toch voor onverwachte dingen zorgen.

Mij mankeert overigens niets.

Geluk bij een ongeluk is dat de bumper en de schokdempers toch al vervangen zouden worden. Die bumper is nu alvast gedemonteerd.
Veel vermogen, TC uit en blijkbaar een bochtig weggetje... Volgens mij was je aan het spelen :+

Maar het is wel kut inderdaad, hopelijk valt de schade mee en beperkt het zich tot optische dingen... Maar wat je zelf al aangaf, je ophanging kan ook een klap hebben gehad... Zeker als je velg door de klap krom is, zou dat niet raar zijn...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Hoe bevalt hij?

En al enig idee van de onderhoudskosten?

Lijkt me ook mooi zo'n 7, volgens mij rijdt het ook top, en zou dan ook minimaal voor de 8 cilinder kiezen... Ben alleen benieuwd naar de kosten (buiten de brandstof :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Iemand de officiele specs al gezien van de nieuwe M3?

•First eight-cylinder for the BMW M3 sports car.
•Supreme performance ensured by 309 kW/420 hp from 4.0 litres.
•Maximum torque of 400 Newton-metres (295 lb-ft) at 3, 900 rpm,
85 per cent of maximum torque over a speed range of 6,500 rpm.
•Unique thrust and muscle ensured by consistent implementation of the M high-speed engine concept, maximum engine speed 8,300 rpm.
•Consistent lightweight construction of engine and ancillary units,
new V8 power unit one of the lightest eight-cylinders in the world,
lighter than the straight-six power unit in the former model.
•Variable camshaft control, low-pressure double-VANOS for an
optimum charge cycle, system offering full power and performance even with normal engine oil pressure.
•Eight individual throttle butterflies for spontaneous engine response.
•Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication optimised for supreme dynamic behaviour.
•Exhaust system optimising cylinder charge, optimised for weight and function by means of internal high-pressure remoulding, exhaust emissions fulfil EU4 and LEV 2 standards.
•Upgraded MSS60 engine control unit for optimum coordination of all engine functions with the various control systems in the car.
•Ion flow technology recognising and distinguishing engine knocking phenomena as well as misfiring and miscombustion by measurement of ion flow in the combustion chambers.
•Brake Energy Regeneration with intelligent alternator control.

Volledige PDF is hier te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ETzPliskin schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:41:
Iemand de officiele specs al gezien van de nieuwe M3?

•First eight-cylinder for the BMW M3 sports car.
M3 GTR anyone? ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Was er daar een straatversie van? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 21:04
ETzPliskin schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:14:
Was er daar een straatversie van? :?
zeker, alleen is het verder nooit dan een paar concepts gekomen volgens mij:
Afbeeldingslocatie: http://www.supercars.net/carpics/186/2002_BMW_M3GTRStrassenversion1.jpg
klik voor supercars pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Wekkel schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:13:
Dat worden dus 20 inch Alpina's, toch? :+
21! ;) Nee, daar wil ik me nog even op orienteren, maar Alpina Classics staan vooralsnog wel op de 1ste plaats ja!
Wimo. schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:07:
[...]
Ik ben benieuwd hoe zo'n 7 er van binnen uit ziet. Hoeveel speakers zitten er in het non-dsp pakket bij jou ?

edit: 22" new sevens eronder :P
Volgens mij (zover ik heb kunnen zien/horen) in elke deur een speaker voor laag en mid en een tweeter...niet veel dus!

Bij DSP heb je zoizo meer instel mogelijkheden en in je hoedenplank nog 4 woofertjes! Ik weet alleen niet of er verschil zit in de speakers/tweeters in de deuren...maar dat mag ik toch hopen want non-DSP is niks!

Ow ja, die Sterspaak 95 velgen zijn wel mooi ja, onder een E65! Vind ze te modern voor een E38!
Femme schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:56:
[...]

Bij een auto als deze moet je ook gematigd zijn met optische verfraaiingen. Stootlijsten en onderste deel in carrosseriekleur, spiegelkapjes en matzwarte raamlijsten in hoogglans zwart, paar mooie velgen die in het tijdsbeeld van deze auto passen (bijv. Alpina Classic of E39 M5), witte knipperlichten, dat soort werk.
Zo is dat! Alleen de stootlijsten laat ik wel zwart, breekt mooi de wagen, bovendien zitten er bovenop die lijsten ook nog chrome randjes, wat ik dan wel mooi vind ism dat zwarte. Anders word het te 'clean'.
Hoe hebben ze die spiegelkapjes en die raamlijsten bij jouw Alpina gedaan? Kun je dat gewoon spuiten?
Misschien dat ik dat notenhout ook pianozwart spuit, ziet er wel sjiek uit. Heb jij daar misschien nog nette foto's van? (Het dashboard is bijna gelijk aan een E39).
Uiteraard :P
2bmws schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 07:51:
[...]

Ik bedoel dus ook niet zo'n grote aanduw beugel maar een subtiel dingetje van 3 cm breed en 1,5 cm hoog,

(net als deze 309) [afbeelding]
Ik begrijp wat je bedoeld, alleen zit er al een heeeeel klein mini verhoginkje in de achterklep, zoiets als de E32 maar dan iets kleiner!
FFF schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:
[...]

Hoe bevalt hij?

En al enig idee van de onderhoudskosten?

Lijkt me ook mooi zo'n 7, volgens mij rijdt het ook top, en zou dan ook minimaal voor de 8 cilinder kiezen... Ben alleen benieuwd naar de kosten (buiten de brandstof :X )
Hij bevalt goed!
Ik heb hem net 1 maand, dus onderhoudskosten kan ik nog niet over meepraten!
1 lambasonde is (onder garantie) vervangen, dat was 165 euro.
Verbruik is nu 12.3l/100km, dus dat valt best mee. (Met mijn '93 E32 730i V8 reed ik 11.7l/100km) En dan rij ik als het kan vlot door, maar met die drukte tegenwoordig probeer ik zo min mogelijk te remmen en met het gas te spelen.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
niets voor jou daniel?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/m6s.jpg

carbon fibre nieren van hamann :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Zeeuw schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:56:
Verbruik is nu 12.3l/100km, dus dat valt best mee. (Met mijn '93 E32 730i V8 reed ik 11.7l/100km) En dan rij ik als het kan vlot door, maar met die drukte tegenwoordig probeer ik zo min mogelijk te remmen en met het gas te spelen.
Hij zal wel richting de 2000 kilo gaan?

Ik zit met 1700 kilo en een 3.999cc blok op 12.2 in stadsverkeer/snelweg en 11.2 met alleen maar snelweg (gemiddeld). De airco niet aan als het niet nodig is kan ook wel tot 0.5 schelen uiteindelijk.

Vanmiddag heerlijk langs een dijkje getuft op de Sportstand in een treintje. Iedere keer weer even richting de 4k rpm kruipen, yummie :9

Volgende week staat hij bij de garage om naar de tik in de ophanging/vering te kijken. Dat wordt weer spannend voor de portemonnee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
bolleh schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:57:
niets voor jou daniel?
[afbeelding]

carbon fibre nieren van hamann :9~
Dat is alleen mooi als je ook de bodykit erbij neemt, anders ziet het er raar uit. Ik heb me voorgenomen dat niet te gaan doen, ik laat hem (als de kosten tenminste te overzien zijn) nog verlagen en voor de rest blijft hij standaard. Alles wat ik nu nog investeer in die auto zie ik later nooit meer terug. Ik zou hem sportiever kunnen maken met andere dempers, dikkere remmen, een ander uitlaatsysteem en een bodykit maar het moet wel een allrounder blijven. Motorische upgrades hebben geen enkele zin zonder gigantische bedragen uit te trekken dus daar begin ik al helemaal niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Daniel schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:40:
[...]

Dat is alleen mooi als je ook de bodykit erbij neemt, anders ziet het er raar uit. Ik heb me voorgenomen dat niet te gaan doen, ik laat hem (als de kosten tenminste te overzien zijn) nog verlagen en voor de rest blijft hij standaard. Alles wat ik nu nog investeer in die auto zie ik later nooit meer terug. Ik zou hem sportiever kunnen maken met andere dempers, dikkere remmen, een ander uitlaatsysteem en een bodykit maar het moet wel een allrounder blijven. Motorische upgrades hebben geen enkele zin zonder gigantische bedragen uit te trekken dus daar begin ik al helemaal niet aan.
true, maar dit soort kleine dingen kunnen de auto net wat meer afmaken, zeker met die M6 velgen/verlaging. Dat zwarte chroom lijkt me erg mooi op een zwarte wagen, maar dan moet je wel alle chroom elementen mee laten nemen. en ik hou niet echt van chroom op de meeste wagens, zeker op een zwarte wagen valt het vaak te veel op, hoewel het bij de 6 wel meevalt

maargoed het is natuurlijk makkelijk dromen als je zo'n auto zelf niet hoeft te betalen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bolleh op 29-03-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
welke foto wil je er in hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
E39 560i anyone? :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.m5board.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=33283&d=1168522354
Afbeeldingslocatie: http://www.m5board.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=33286&d=1168522354
dat zit goed vol :9

meer pics hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb vandaag leuk zitten spelen met m'n tellerunit.
Bij een E36 kan vrij eenvoudig in het diagnose menu komen, waarmee je o.a. in de dagteller je toerental (test 7) en snelheid (test 8) kan oproepen. Ik kwam er vandaag achter dat er tussen de gemeten waarde en de snelheid aangegeven op m'n snelheidsmeter al 5 km/u verschil zit... los van afwijkingen door bandenslijtage e.d....

Hier kan je lezen wat je moet doen om in het menu te komen en wat de verschillende tests precies inhouden.

Het schijnt ook te werken bij andere BMW-modellen, maar daar heb ik geen bevestiging of ontkenning over gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik kan voor 80 euro een complete uitlaatlijn voor mijn e30 cabrio ('87 - 325i) aan komen. Sowieso geen geld. Het gaat om een spaghetti spruitstuk (merkloos) en einddemper van het merk 'Trek'. Het middendeel is origineel.
Mijn einddemper heeft een lekje en ik ben al een tijdje op zoek naar een spaghettispruitstuk wat te betalen is. 80 euro.... goedkoper wordt het niet lijkt me. Nu is alleen het probleem dat er geen lambda sonde aansluiting op het spruitstuk zit. De eigenaar (die erg betrouwbaar over komt) vertelde me dat er flensen te koop zijn die ik er op kan lassen voor de lambda sonde aansluiting.
Heeft iemand een idee waar ik dit aan kan komen?

Heeft iemand ooit gehoord van einddempers van het mer 'Trek'? Het zecht mij niets en ik kan er nergens iets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Gezien het feit dat je er niets over vind zal het wel zo'n chinees fabrikaat blérpijp zijn. :P

Alle fatsoenlijke merken vind je namelijk wel info over. :) (Zoals sebring, remus, supersprint, eisenmann, etc.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

of je laat het huidige spruitstuk lekker zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Da's natuurlijk info waar ik niets mee kan. Of had je het idee dat ik dat nog niet overwogen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bram77 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:59:
Da's natuurlijk info waar ik niets mee kan. Of had je het idee dat ik dat nog niet overwogen had ;)
Hoezo niks mee kan? Je achterkant is lek... Waarom zou je persé de voorkant dan ook willen vervangen...? 80 euro voor het achterstuk is natuurlijk ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Zoals ik al schreef ben ik al een tijdje op zoek naar een spaghettispruitstuk.... niet om in de gang te hangen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tis wel een originele kapstok ;)

Maar stuk erop lassen is waarschijnlijk het beste idee...

Misschien het stuk van je huidige spruitstuk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik kan eens kijken, maar denk niet dat dat gaat lukken. Ik vraag me ook nog af of ik de pakking zal moeten vervangen bij montage..

[ Voor 72% gewijzigd door Bram77 op 30-03-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Lambdasensoren worden er achteraf nogal eens in gezet door een moer met de goede draad op de uitlaat te lassen en m daar dan in te schroeven.
Dus even een fatsoenlijke lasser en een passende moer zoeken, beetje puzzelen.
Appeltje-eitje, ofzo :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Nieuwe velgen :)
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/M5-club.jpg

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zie ik het verkeerd of passen ze slecht? Het lijkt wel of je banden zo een stuk uitsteken. Het is wel een mooi model velg voor onder zo'n wagen.

[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 30-03-2007 19:29 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Kijk nog eens goed ;)
Heb hem voor de foto gewoon even er voor gezet, oude velg zit er nog gewoon onder :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Toch de velgen genomen die ik je al voorhield? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Kon ze voor een heel mooi prijsje overnemen, maar als ik deze zie gaan de M5's zo weer in de verkoop ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.e38.org/images/wheels/randyv_rondell_58.jpg

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je bedoelt de 5 inwisselen voor de 7? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Dat lijkt me ook wel een strak plan ;)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

740D op 22 inch bling bling: € 39.950,00

:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Wat een immens lelijke velgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Wat dacht je van deze? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadver, dat doe je maar met Impalas en Caprices :{

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

zulke bagger komt ook niet onder mijn impala vriend..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:19:
zulke bagger komt ook niet onder mijn impala vriend..
Een gedonkte / geboxte Caprice is soms best grappig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rides-mag.com/DONK/cars/1989.Chevy.Caprice.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De Koni FSD's zijn onder de 330i gemonteerd en het verschil is zeker te merken. Korte oneffenheden worden veel beter gedempd en drempels zijn een stuk minder problematisch. Op een weg met ongelijkmatige klinkers voel je nog wel dat je op klinkers rijdt maar de oneffenheden worden niet meer glashard aan het interieur doorgegeven. Het verbeterde comfort is wel ten koste gegaan van een stukje scherpte, maar dat verschil is minimaal ten opzichte van de verbetering in comfort. De auto voelt nu beter in balans voor een sedan die geen racer hoeft te zijn. De wegligging lijkt nu veel op die van Daniëls 645Ci met het verschil dat zijn wagen door de actieve dempers vlakker de hoek om gaat.

Naast de schokdempers heeft de auto nieuwe spoorverbreders gekregen (van een van de spacers was de centreerring afgebroken) en de velgen zijn weer opgelapt. Ik sta er weer van verstelt hij mijn pimper die weer in nieuwstaat terugbrengt.

De schade aan de Z4 is volgens hem alleen "schroefschade" wat vzw heb begrepen inhoud dat het fixen van de schade een kwestie is van het vervangen van de kapotte onderdelen. Er zijn geen bevestigingen kapot. Er zitten dikke rubbers in de wielophanging die de klap grotendeels hebben opgevangen. Ook zijn er wat onderdelen van de wielophanging krom, zoals de schokdemper.

Het wagentje gaat de bumper, achterlichten en diffusor van het faceliftmodel krijgen en er komen vier uitlaten onder. Dit was ik toch al van plan maar kan nu met subsidie van de verzekering gedaan worden. De achterkant gaat lijken op de onderstaande shop met het verschil dat ik een Alpina spoiler op de koffer heb:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b340637044f1f72dd90c5c6ba6563412/full.jpg

Ik vind dat mooier dan de bumper van de Z4-M:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9f68d2a8abb74b682eddfe7d5ab12315/full.jpg

Betere remmen was ik ook al erg lang van plan. Het is nog even kijken wat hier de mogelijkheden zijn omdat de ruimte tussen remschijf en spaken op de voorwielen zeer klein is waardoor remklauwen van Mov'it en AP Racing standaard niet passen.

Voor de B10 3.2 Touring heb ik o.a. een remmenupgrade (remschijven, remblokken, remleidingen, remvloeistof) en speaker upgrade in de planning en ik wil ook Koni FSD's onder die auto hebben. De remmerij functioneert op dit moment redelijk beroerd. Toen ik de auto een paar weken geleden op de Autobahn aan het uitlaten was kwam er na een stevige remactie vanaf 250km/h rook en stank uit de wielkasten achter. Aan de voorband die deze week plotseling plat stond was volgens de bandenboer geen zichtbare schade. De band linksachter is ook nagekeken en van een nieuw ventiel en een of ander siliconengoedje voorzien om het lekken van lucht tegen te gaan. Tevens zijn de wielen gebalanceerd. Dit heeft wel enig effect gehad, maar de auto heeft toch nog last van wat trillingen rond 100km/h. Deze komen van achter want stuur is wel rustig. Ik wil o.a. gaan kijken of andere schokdempers en een andere afstelling van de automatisch niveauregeling kunnen helpen. Misschien kunnen nieuwe rubbers ook wat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:50

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ik weet niet of iemand het al weet, maar de Chinezen brengen zowat bijna een exacte kopie van de BMW X5 op de markt :P

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/chinese_ceo_x5_clone.jpg
Ok “beter goed gestolen dan slecht bedacht”, maar de nadruk moet dan wel liggen op “goed gestolen” en dat is nu precies waar het in China vaak mis gaat. Al lang geen nieuw verschijnsel meer, maar ik blijf mij verbazen over de Chinese creaties. Het is een pure vorm van inteelt. China telt 130 autobouwers en kent een groot tekort aan designers, waardoor westerse modellen schaamteloos worden gekopieerd.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Wtf? :?

Ik wist trouwens niet dat ze 130 autobouwers hadden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In China kan je van een hele boel auto's namaak versies vinden, van Opels, van de Smart de SLK alls hebben ze gekopieerd, en hij is natuurlijk goedkoper omdat ze helemaal geen R&D en andere ontwikkelingskosten hebben gehad, ze hoeven alleen maar te bouwen :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Nou, Catch22 is hier net na een uitgebreide bezichtiging samen met Yuri (en een worstenbroodje bij mij :P) weggereden in z'n nieuwe aanwinst: de BMW 518i op gas van mijn overbuurman die hij hier al eerder showde :) ! Hij was er volgens mij heel blij mee en heeft nog 'n mooie rit naar het oosten voor de boeg om de auto eens lekker uit te proberen ;)). Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Paar plaatjes van mijn auto. Misschien kan de 3e of 4e in de startpost?

Afbeeldingslocatie: http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1175349284_dsci0084_600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1175349285_dsci0091_600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1175349285_dsci0093_600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1175349878_dsci0081_600.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Bram77 op 31-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

E30's blijven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jellabie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 04:58:
Ik weet niet of iemand het al weet, maar de Chinezen brengen zowat bijna een exacte kopie van de BMW X5 op de markt :P

[afbeelding]

[...]
Ik denk dat er nu iemands bloed aan het koken is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07124/e34.JPG

Mijn nieuwe auto, staat nu echt voor de deur :D Ik zal nog even wat goede foto's schieten.

E34 516i (LPG, met de V8 nieren)
Executive (Airco, armsteunen, lendesteunen en houtinleg o.a.)
Aftermarket CruiseControl

Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

516? bestaat dat? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Een 316 is al traag (+/- 1100 Kg). Hoe moet zo'n motortje een meer dan 1500KG wegende auto vooruit krijgen?
Wel een mooie auto overigens :) Proficiat met je nieuwe aanwinst.

[ Voor 10% gewijzigd door Bram77 op 31-03-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Vet, ik moet zo'n 516i logo hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Dat moet een typo zijn toch? De kleinste 5 is toch een 518i en geen 516i?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als ik zo de foto's van Bram77 bekijk, dan begint de E30 al een 'klassieker' te worden :) Superstrakke bak :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Hij zal wel in de war zijn met zn 316i, die pimp heeft 2 Beemers :D
Veel plezier er mee Max, wanneer gaan we samen een shoot doen?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ben je maandag vrij Max ? Kom ik ff langs :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Jeej, mijn 316i is weer een stukje dichter bij helemaal "af" zijn. Vandaag eindelijk een zonneklep voor de bijrijderskant gescoord (die was lam in bleef niet op z'n plek staan). Na lang (3 maanden) zoeken kwam ik vandaag bij een hobbyist in Didam terecht. Eigenlijk voor de koplampen (ik zoek nog reflectoren van de Hella versie lampen), maar die had hij helaas niet.
Nu is m'n interieur bijna af, alleen de stof van de achterbank en voorstoelen nog repareren.

@Bram77
WAUW!!! die ziet er echt super strak uit. De kap is nog helemaal waterdicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
wauw _/-\o_

E30 en E36 cabrio's hebben beiden zon mooie taillelijn, van voor naar achter 1 strakke lijn, zo mooi om te zien, lijkt alsof er geen einde aan die lijn komt als je hem schuin van voor ziet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:44:
In China kan je van een hele boel auto's namaak versies vinden, van Opels, van de Smart de SLK alls hebben ze gekopieerd, en hij is natuurlijk goedkoper omdat ze helemaal geen R&D en andere ontwikkelingskosten hebben gehad, ze hoeven alleen maar te bouwen :/
Ze erkennen daar patenten ook niet ;)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op zondag 01 april 2007 @ 02:04:
[...]

Ze erkennen daar patenten ook niet ;)
O+ Communisme O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
tazzman schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:06:
Dat moet een typo zijn toch? De kleinste 5 is toch een 518i en geen 516i?
typo inderdaad

inmiddels al 270km gereden en ik ben echt impressed. Alles wat ik me kan wensen in een auto zit er in, airco, cruisecontrol, goedzittende stoelen... En het rijdt zo heerlijk. :)
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:24:
Ben je maandag vrij Max ? Kom ik ff langs :)
Ben maandag vrij, maar ben dan in Emmen denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door 418O2 op 01-04-2007 05:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
deepbass909 schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:02:
Jeej, mijn 316i is weer een stukje dichter bij helemaal "af" zijn. Vandaag eindelijk een zonneklep voor de bijrijderskant gescoord (die was lam in bleef niet op z'n plek staan). Na lang (3 maanden) zoeken kwam ik vandaag bij een hobbyist in Didam terecht. Eigenlijk voor de koplampen (ik zoek nog reflectoren van de Hella versie lampen), maar die had hij helaas niet.
Nu is m'n interieur bijna af, alleen de stof van de achterbank en voorstoelen nog repareren.

@Bram77
WAUW!!! die ziet er echt super strak uit. De kap is nog helemaal waterdicht?
De kap is zo goed als nieuw, net als de hardtop die ik er later bij heb gekocht. Alleen krijg ik het maar niet verholpen dat het dak (daken) lekt op de hoeken. De hardtop wat meer dan de softtop. Er is niets kapot, ik denk dat de rubbers wat gekrompen zijn. Ze invetten verhelpt het prob iig niet.

Bedankt voor de complimentjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ff crossposten :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/de3bf01b5d76867078388550e708e9e9/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/508fbcfcda96da16aa6b09ad3df9b152/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e3b45fa6b71604ea3a4d41a19e41edf4/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4c1285dd3247b2a42344f1b1dfa0bb51/full.jpg

Mijn nieuwe bmw.

SPECS enzo
518i, LPG
Executive uitvoering
Cruisecontrol (aftermarket)
Airco (standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Mooi man! Precies een combinatie van mijn oude en nieuwe :)
Waar dient dat knopje naast de linker lichtschakelaar voor? Iets met de LPG?

[ Voor 39% gewijzigd door Spiller op 01-04-2007 15:13 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Jup, lpg schakelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Tijd dat ik ook weer eens wat spam.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~wimo/bmw2/bmw1.JPG

en mijn altijd gewilde icoon

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~wimo/bmw2/bmw2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iemand toevallig ervaring met het verwijderen van de Z4 hardtop? Het begint nu toch wel mooi weer te worden maar de garage heeft de handleiding van de hardtop achtergehouden. Ik heb dus geen idee of het gemakkelijk zelf te doen is en of je nog iets speciaals nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Dat sjaaltje is echt geweldig, maar ik zou hem ophangen en niet neerleggen :D

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:15:
Iemand toevallig ervaring met het verwijderen van de Z4 hardtop? Het begint nu toch wel mooi weer te worden maar de garage heeft de handleiding van de hardtop achtergehouden. Ik heb dus geen idee of het gemakkelijk zelf te doen is en of je nog iets speciaals nodig hebt.
Twee haken bij de zonnekleppen en twee haken net achter de hoofdsteunen? Zomaar een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Spiller schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:15:
Dat sjaaltje is echt geweldig, maar ik zou hem ophangen en niet neerleggen :D
Goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wimo. schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:56:

[afbeelding]

[afbeelding]
you've got to be kidding me... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
MikeyMan schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:58:
[...]

you've got to be kidding me... :X
BMW rijders zijn altijd kampers, dat wist je nog niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Mij werd al gevraagt wanneer ik een woonwagen ging kopen :X
(maar dan had ik eigenlijk een dikke mercedes van 20 jaar oud moeten kopen...)

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77

[afbeelding]

[afbeelding]
Zoet er netjes uit hoor. Mooie velgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik zou m aan je antenne binden en dr achteraan laten wapperen 8)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 02 april 2007 @ 02:56:
[...]

BMW rijders zijn altijd kampers, dat wist je nog niet? ;)
Gezien de hoofdsteunen is hij of een dwerg, of inderdaad een kamper. 8)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

[afbeelding]
Zeer fraai. Heb je nog meer foto's? :) Dat interieur ziet er ook erg mooi uit!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

tazzman schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:18:
[...]

Zeer fraai. Heb je nog meer foto's? :) Dat interieur ziet er ook erg mooi uit!
Ik zal straks eens wat meer interieur shoots maken. Hoe het kan weet ik niet , maar de wagen is 10 jaar oud en het interieur is flawless. Heb de facturen er nog bij en het leder is er één jaar na oplevering in gezet .. de kosten daarvan waren toenterijd een kleine twingo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wimo. schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:36:
[...]

Ik zal straks eens wat meer interieur shoots maken. Hoe het kan weet ik niet , maar de wagen is 10 jaar oud en het interieur is flawless. Heb de facturen er nog bij en het leder is er één jaar na oplevering in gezet .. de kosten daarvan waren toenterijd een kleine twingo 8)7
Ik heb exact hetzelfde in mijn e34... 4 ton gelopen, 13 jaar oud en het enige dat aan te merken is op het interieur zijn de armsteunen, die zijn iets gesleten op de uiteindes... Stoelen gewoon netjes en stevig...

Deutsche grundlichkeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

wimpie schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:03:
[...]

Gezien de hoofdsteunen is hij of een dwerg, of inderdaad een kamper. 8)
Heb je het nou nog niet begrepen? In een BMW hoor je te liggen :p

(of tenminste, ik moet bijna liggen anders zit ik met m'n kop tegen het dak... :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
deepbass909 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:19:
[...]

(of tenminste, ik moet bijna liggen anders zit ik met m'n kop tegen het dak... :X )
same here. ik pas er net in. Door het schuifdak komt de hemel nog meer naar beneden. Heb ook een 4deurs 316i gehad en daar pastte ik met gemak in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
deepbass909 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:19:
[...]

Weet niet hoe lang jij bent, maar ik met m'n 196 kan toch redelijk rechtop zitten in m'n e34 en in m'n E9 en voorheen ook in m'n E28.

De E28 en de E24 hebben in hoogte verstelbare stoellen maar de E9 niet. er zijn veel auto's heeel veeel auto's waar ik niet rechtop kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb een schuifdak (dat niet werkt) in de E34. Met mijn 189 raken mijn haren lichtelijk de hemel, terwijl ik niet helemaal rechtop zit in de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wekkel schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:15:
Ik heb een schuifdak (dat niet werkt) in de E34. Met mijn 189 raken mijn haren lichtelijk de hemel, terwijl ik niet helemaal rechtop zit in de stoel.
Volgens mij heb ik mevrouw Wekkel laatst gespot op de Machineweg in Aalsmeer 8)
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.