Het grote BMW Topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste
Acties:
  • 11.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
MikeyMan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:46:
[...]

100 pk in een beamer is opzich wel bummer :X
Ik heb ook 100pk en vind het hardstikke prima. Als je budget niet meer toelaat en je toch bmw wil rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

418O2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:48:
[...]

Ik heb ook 100pk en vind het hardstikke prima. Als je budget niet meer toelaat en je toch bmw wil rijden...
Tsjah.... Dan maar geen BMW... 100 is echt te weinig imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Leuke discussie..

Ik vind dat er id ook een 6 in lijn in moet, al is het maar een 320.

Kijk zelf al een tijdje wat er zoal te koop is, en verbaas me over het feit hoeveel 316's er rijden.
Toegegeven: ze rijden ook al erg lekker en comfortabel en je hoeft niet continu te schakelen om enigzins met het verkeer mee te kunnen.

318 is net een stapje verder en kan ook al heel goed met het verkeer mee.

Maar het leven (van de liefhebber) begint toch bij de 6 pitters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou... Ik hoef niet persé 6cilinders, maar minstens 125pk is toch wel een must...

Of laat ik het anders zeggen... 100pk per ton ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
MikeyMan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:57:
[...]

Tsjah.... Dan maar geen BMW... 100 is echt te weinig imo...
Voor mij (en veel anderen) is dat dus anders. Ik koop nu ook weer een ondergemotoriseerde auto (volgens vele), een 518i. Maar ik weet ook dat ik voor 1750 euro in een hele fijne auto rij. Voor dat geld vind je weinig anders dat zo heerlijk rijdt. En sja, dat je geen stoplichtsprintjes wint maakt mij niet uit, ik rij wel heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daar ben ik het niet echt mee eens.. de lijnen in de zijkant van die 6-serie vind ik een stuk mooier dan die rechte lijnen van de M3. Maarja over smaak valt niet te twisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Bigs schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:08:
[...]

Daar ben ik het niet echt mee eens.. de lijnen in de zijkant van die 6-serie vind ik een stuk mooier dan die rechte lijnen van de M3. Maarja over smaak valt niet te twisten :)
appels met peren. Ze zijn allebij heel vet, op hun eigen manier (en in hun eigen marktsegment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:26

4x2

lộn xộn quá

418O2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:08:
[...]

Voor mij (en veel anderen) is dat dus anders. Ik koop nu ook weer een ondergemotoriseerde auto (volgens vele), een 518i. Maar ik weet ook dat ik voor 1750 euro in een hele fijne auto rij. Voor dat geld vind je weinig anders dat zo heerlijk rijdt. En sja, dat je geen stoplichtsprintjes wint maakt mij niet uit, ik rij wel heerlijk
En gelijk heb je opzich wel, ik zou, als ik die keuze had, liever een 520 of 525 zoeken als ie toch op gas staat, maar goed, als daar geen aanbod in is.
Stom gezever altijd over "rijd dan geen bmw"
Je hebt het ding dan gewoon voor de overige kwaliteiten.

en zoals ik al vaker heb gezegd: als het hard moet pak ik de motor wel

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Het is toch best te begrijpen dat iemand bijvoorbeeld meer wilt investeren in het interieur, comfort en andere handige dingen dan aan extra snelheid. Het ene merk doet iemand meer dan een ander en gaan lopen zeggen dat je maar een ander merk moet gaan rijden als je liever niet een zes cilinder wagen wilt onderhouden vind ik te kort door de bocht. Emotie speelt bij iedereen een rol bij het aanschaffen van een auto dus vind ik het ook flauw om iemand daarop af te snauwen. BMW is zeker ook geen echte BMW meer omdat ze vier cilinder wagens in hun lijn hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

4x2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:22:
[...]

En gelijk heb je opzich wel, ik zou, als ik die keuze had, liever een 520 of 525 zoeken als ie toch op gas staat, maar goed, als daar geen aanbod in is.

Nouja, opzich is een merk -voor mij iig- niet heilig... En er zijn genoeg situaties te bedenken waar wat meer power erg fijn is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
MikeyMan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:23:
Nouja, opzich is een merk -voor mij iig- niet heilig... En er zijn genoeg situaties te bedenken waar wat meer power erg fijn is...
Dat is waar.
4x2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:22:
[...]

Dat is zeker waar. Als jij een 520 of 525 op LPG vind voor 1750 euro van 94 of later moet je maar even een gil geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

MikeyMan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:23:
[...]

Eigenlijk is dr maar 1 situatie waarin meer dan 100pk nodig/handig is en dat is inhalen op provinciale wegen, snelweg heb je dr zat aan, dan maar een versnelling terug als het wat vlotter moet.
En op provinciale wegen schiet je eigenlijk ook weinig op met nog meer vermogen, want dan haal je binnen de kortste keren stomweg meer auto's tegelijkertijd in...
Merk het heel leuk met de motor, eerst reed ik met een 250 met 26pk, dan haalde je 2 auto's per keer in.
Toen met een 400 met 55pk, dan deed je dr 4-5 per keer
En nu een 750 met 105pk en dan doe je dr gerust 7 of meer in dezelfde tijd en zit je op 190-200 aan het einde van je inhaalactie.
Dr went niks zo snel als snelheid.

En een merk is voor mij ook niet heilig, ik heb alleen mn voorkeuren (en BMW heeft een zekere voorkeur in mijn budget omdat de buitenkant, het interieur en de achterwielaandrijving me aanspreken).
D. Ninjai schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:22:
BMW is zeker ook geen echte BMW meer omdat ze vier cilinder wagens in hun lijn hebben? :P
E30 M3 en 2002 turbo, dat die 4-cilinder haters hun mond maar houden :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

4x2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:32:
[...]

Eigenlijk is dr maar 1 situatie waarin meer dan 100pk nodig/handig is en dat is inhalen op provinciale wegen, snelweg heb je dr zat aan, dan maar een versnelling terug als het wat vlotter moet.
Gek genoeg heb ik toch al een keer of wat gehad dat ik mezelf echt gered heb door op het gas te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Met de motor heb ik me op die manier vaak zat gered, maar daarmee rijd ik dr ook op (en daar lukt het ook mee).
Als je dat constant overkomt met een auto doe je iets niet goed, want die dingen zijn gewoon poeptraag en kun je ook niet op die manier mee rijden....
Paar uitzonderingen daar gelaten.

onder gered versta ik dan in het geval van de motor eigenlijk nog: lastige situatie voorkomen voordat deze zich voordoet

[ Voor 33% gewijzigd door 4x2 op 22-03-2007 23:47 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

4x2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:46:
Met de motor heb ik me op die manier vaak zat gered, maar daarmee rijd ik dr ook op (en daar lukt het ook mee).
Als je dat constant overkomt met een auto doe je iets niet goed, want die dingen zijn gewoon poeptraag en kun je ook niet op die manier mee rijden....
Paar uitzonderingen daar gelaten.

onder gered versta ik dan in het geval van de motor eigenlijk nog: lastige situatie voorkomen voordat deze zich voordoet
Nee, niet constant natuurlijk...

Maar aangezien het hier in de buurt een sport schijnt te zijn op vrijdag/zaterdagavond met een lamme harses door rood te rijden, kan ik wel zeggen dat ik daarmee al een keer of drie gered ben door wat harder te gaan rijden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

De routes die ik rij heb ik nog nooit echt meer behoefte gehad aan meer vermogen. Als ik op de snelweg achter een vrachtwagen zit, gooi ik hem in de 4de (of 3de als ik echt even wil trappen) en rij in no-time 20/30 km/u harder. (mijn auto zit dan ook op bijna 100pk per ton :p )

Ik ben alleen op het moment aan het twijfelen wat voor uitlaat ik onder m'n auto ga hangen... Ik kan voor zo'n €135 een standaard uitlaat monteren, wel zo vriendelijk voor de omgeving, maar zowel geluid als uiterlijk passen dan niet echt bij een m-pakket.
Ik kan ook een sportuitlaat (merk op het moment nog onbekend) er onderhangen voor €149 uit een opruiming die ik heb gezien. Nadeel, ik weet totaal niet hoe het zal gaan klinken... Voordeel, de pijp ziet er een stuk netter uit (mooi chromen eindstuk) en kan natuurlijk wel lekker "donker" klinken...
Keuzes... keuzes...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Kan je geen pijp nemen die normaal klinkt, maar optisch beter overkomt? Dat brommen, daar word je aardig gek van op de snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

En dan nog gekker, brulpijpen zijn gruwelijk irritant op de snelweg...
Gewoon een standaard uitlaat nemen en een beschaafd sierstukje dr op zetten (oude tuutje afslijpen, sierstukje dr aan lassen, anders staat het zo goedkoop).

Bovendien, herrie maken is tot daar aan toe, als je dan maar ook een reden dr voor hebt, lees: goed snelle bak.
En met een 316 4-cilinder met herriepijp ben je weer de zoveelste sjonnie met meer decibels dan PK's :P

[ Voor 6% gewijzigd door 4x2 op 23-03-2007 11:53 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 21:04
ben ik trouwens de enige die chromen sierstukjes op oude autos niet om aan te zien vind?
geef mij maar liever zo'n oude uitlaat die bij het ontwerp past.

zie ook liever een E39 M5 met die donkere uitlaten ipv die chromen blinkende dingen van de E60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

bolleh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:17:
ben ik trouwens de enige die chromen sierstukjes op oude autos niet om aan te zien vind?
geef mij maar liever zo'n oude uitlaat die bij het ontwerp past.

zie ook liever een E39 M5 met die donkere uitlaten ipv die chromen blinkende dingen van de E60 :)
Ligt voor mij heel erg aan de kleur... Bij een donkere auto vind ik het wel netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Hopelijk kan iemand me op weg helpen met mijn probleem. Enkele maanden geleden heb ik me een E36 touring 318tds aangeschaft. Het is sindsdien het ene na het andere probleem. Blijkbaar koop je ofwel een superauto zonder problemen ofwel hetgeen ik nu heb :)
M'n achterremmen al moeten vervangen, airco microfilter vervangen, telkens ik een vluchtheuvel neem botst de voor-onderkant tegen het asfalt (dus m'n veringen zullen waarschijnlijk versleten zijn), m'n alarm loopt af (random timing), m'n tank wordt niet afgesloten, ....

M'n laatste probleem is nu echt wel de meest vervelende. M'n afstandsbediening werkt soms niet (dus dan moet ik handmatig openen (maar ik doe dat nu zowiezo om m'n alarm uit te laten, loopt toch gewoon maar af). MAAR sinds deze morgen gaat enkel mijn voordeur open. Alle andere portieren gaan niet mee open. En het ergste van al is: zelfs van binnenuit gaan m'n andere deuren niet open! Blijft vergrendeld, en m'n deurpinnen schieten altijd terug naar beneden!!

Is deze fout gelegen aan bestuurders-portier of volledig electrisch circuit dat naar de kl**ten is? Want m'n radio valt nu ook soms uit (blijft doorspelen, maar ik hoor niets) en dan opeens weer normaal.

Echt een hele slechte koop geweest blijkbaar :(

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:52
Blackminister schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:54:

M'n achterremmen al moeten vervangen, airco microfilter vervangen, telkens ik een vluchtheuvel neem botst de voor-onderkant tegen het asfalt (dus m'n veringen zullen waarschijnlijk versleten zijn), m'n alarm loopt af (random timing), m'n tank wordt niet afgesloten, ....

Echt een hele slechte koop geweest blijkbaar :(
remmen en filter is gewoon normaal onderhoud. En als je een M-onderstel hebt, dan moet je wellicht oppassen bij verhogingen zoals drempeltjes, dat heb ik ook met een volledig orginele BMW.

Dus je hebt volgens mij alleen een probleem met je electronica, wat natuurlijk wel erg vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

MikeyMan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:03:
Nou... Ik hoef niet persé 6cilinders, maar minstens 125pk is toch wel een must...

Of laat ik het anders zeggen... 100pk per ton ;)
Ik kom met mijn 115 pk anders prima mee met het verkeer.. op de autobahn. Kruissnelheid naar mijn werk ligt doorgaans boven de 180. En met enig geduld wordt de 200 ook bereikt. Duurt wel ff maar goed .. ik ben zeer tevreden met mijn 318dtje.

Tuurlijk had ik liever een 320d of een 330d gehad.. maar ik had een maximaal budget en voor mij zijn leeftijd en lage km stand ook erg belangrijk. Vooral omdat de auto voor mij een gebruiksvoorwerp is waarmee ik elke dag 170 km van en naar mijn werk pendel en in de weekenden 900 km afleg voor een bezoek aan het thuisfront.

Tot nu toe rijdt de 318d echt heerlijk, is bijzonder betrouwbaar gebleken en nu 40.000 km verder (vanaf april 2006) zijn de onderhoudskosten nogaltijd erg laag gebleven.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

ik hoop voor je dat je niet echt een vluchtheuvel bedoelt, maar een drempel, want die vluchtheuvels zijn retehoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

4x2 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:52:
En dan nog gekker, brulpijpen zijn gruwelijk irritant op de snelweg...
Gewoon een standaard uitlaat nemen en een beschaafd sierstukje dr op zetten (oude tuutje afslijpen, sierstukje dr aan lassen, anders staat het zo goedkoop).

Bovendien, herrie maken is tot daar aan toe, als je dan maar ook een reden dr voor hebt, lees: goed snelle bak.
En met een 316 4-cilinder met herriepijp ben je weer de zoveelste sjonnie met meer decibels dan PK's :P
Ik wil ook absoluut geen brulpijp, hij mag donker klinken (wat hij nu doet, aangezien de demper los in de pot ligt...), maar daar houdt het ook wel op.
Vandaag ook bij een onderdelenhandel geweest (om nieuwe knipperlichten op te halen) en daar eens geïnformeerd. Deze firma last ook uitlaten indien nodig (in mijn geval zeker nodig gezien het prutswerk wat eronder zit...) en ze boden ook de mogelijkheid om een ander eindstuk erop te lassen, zodat hij optisch er wat sportiever uitziet, maar geen brulpijp is.
Binnenkort maar een afspraak ervoor maken (ik heb nog tot 7 mei, dan gaat hij voor een grote beurt en APK naar de garage).

Ik heb ook gelijk de nieuwe knipperlichten gemonteerd, ze kwamen gelukkig inclusief bijbehorende fittingen, dus PY21W lampjes passen er netjes in.
Afbeeldingslocatie: http://80.100.213.215/images/dscn1688-small.jpg
Er zitten nu smoke knipperlichten (zij- en voorkant) in. Bekt toch wat lekkerder dan die oranje vlakken die er eerst in zaten. 8)

Nu nog Silver Vision lampjes erin, zodat de oranje punt ook verdwijnt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Silver Vision verkleurt vrij snel naar blauw, oranje is beter dan blauw toch :p
Ziet er wel strak uit trouwens! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Spiller op 23-03-2007 19:11 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben nog even teruggebladerd in het topic naar die E38 met 20 inch Alpina's eronder. Op de homepage is nog een filmpje te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Lekker geluid :9

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Enkele maanden geleden heb ik me een E36 touring 318tds aangeschaft. Het is sindsdien het ene na het andere probleem. Blijkbaar koop je ofwel een superauto zonder problemen ofwel hetgeen ik nu heb :)
Het is een auto en die dingen slijten nou eenmaal. Ik ben ook al wat puntjes verder. Als je oude slempbakken koopt zoals ik moet je daar ook niet moeilijk over doen. Lage koopprijs en hoger (en meer) onderhoud, of hogere koopprijs en waarschijnlijk minder onderhoud. Je kan het krijgen zoals je het wil hebben.

Op een gegeven moment weet je wat je aan je auto hebt (na een aantal reparaties) en mocht het je te gek worden, dan wissel je 'm gewoon in voor een andere. Je bent er immers niet mee getrouwd :Y) Als goedkoop van A naar B rijden het doel was geweest, had ik gewoon mijn golf II gehouden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Mijn auto is inmiddels voorzien van M6-velgen, nieuwe banden, nieuwe remblokken, zwarte remklauwen, nieuwe kentekenplaten (achter zat een deuk in :X) en een enorme poetsbeurt. Binnenkort wordt ie nog wat verlaagd en komen er mogelijk andere remmen op (maar dat hangt een beetje af van de kosten)
Kudos aan Femme voor de pics :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/858ef1ca6c4774f259a01679b394e2f0/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dccd080ec30173cd672885ce3f3dbde9/full.jpg

Alles bij elkaar kost het een vermogen maar hij is er wel op vooruit gegaan :) Als iemand trouwens nog een setje mooie 19" BMW styling 121 velgen wil kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Waanzinnige bak! _/-\o_

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dat ziet er strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Daniel schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 08:52:
Mijn auto is inmiddels voorzien van M6-velgen, nieuwe banden, nieuwe remblokken, zwarte remklauwen, nieuwe kentekenplaten (achter zat een deuk in :X) en een enorme poetsbeurt. Binnenkort wordt ie nog wat verlaagd en komen er mogelijk andere remmen op (maar dat hangt een beetje af van de kosten)

[afbeelding]

[afbeelding]

Alles bij elkaar kost het een vermogen maar hij is er wel op vooruit gegaan :) Als iemand trouwens nog een setje mooie 19" BMW styling 121 velgen wil kopen? ;)
is die eerste foto niet wat voor de startpost? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Zometeen even bij BMW Amsterdam langs voor de introductie van de nieuwe X5, 3 Cabrio, gefacelifte 5 en 1 serie 3 deurs. Zag de 3 cabrio gister al rijden, maar wel met dak dicht. Mooie bak, maar coupé is stuk mooier.

[ Voor 200% gewijzigd door Spiller op 24-03-2007 11:24 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Spiller schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:22:
Zometeen even bij BMW Amsterdam langs voor de introductie van de nieuwe X5, 3 Cabrio, gefacelifte 5 en 1 serie 3 deurs. Zag de 3 cabrio gister al rijden, maar wel met dak dicht. Mooie bak, maar coupé is stuk mooier.
Ik had ook uitnodiging gekregen voor Maaral in Alkmaar - ben niet gegaan, helaas te druk..

Gisteren naar de dealert geweest - ik heb een storing in mijn buiten temp-meter - hij geeft -11 aan en dan weer +45 :) De clima reageert er gelijk op :o
Afspraak gemaakt en ook gelijk de zomer velgen eronder ! Ben beniewd - kan ik gelijk een mooie fotoshoot maken... nu nog wachten tot 5 april ..

@ Daniel - Mooie bak joh ! Hou 'm schoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

[afbeelding]

[afbeelding]

:drool: Ziet er goed uit!

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

-nm

[ Voor 98% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 26-03-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet 90% zeker dat hij hier een half jaar geleden om de hoek stond. Van een Marokkaanse / Turkse autohandelaar geweest, die in wel meer dikke wagens handelt. Wat wil je nog meer er van weten?

Edit: Marktplaats link . Verder zag ik op MP dat hij in december op iemands anders naam is gezet, dat kan goed kloppen aangezien hij toen volgens mij verkocht is. Verdacht dat hij nu dan al weer te koop is gezet?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Wekkel schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:50:
Ik ben nog even teruggebladerd in het topic naar die E38 met 20 inch Alpina's eronder. Op de homepage is nog een filmpje te vinden ;)
Mooi geluidje, is dat niet in deventer btw?

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:47:
Ik weet 90% zeker dat hij hier een half jaar geleden om de hoek stond. Van een Marokkaanse / Turkse autohandelaar geweest, die in wel meer dikke wagens handelt. Wat wil je nog meer er van weten?

Edit: Marktplaats link . Verder zag ik op MP dat hij in december op iemands anders naam is gezet, dat kan goed kloppen aangezien hij toen volgens mij verkocht is. Verdacht dat hij nu dan al weer te koop is gezet?
Van welke handelaar 'ie is geweest zegt niets natuurlijk, maar misschien kent iemand 'm van een forum oid.

Die 740i lijkt idd in Deventer te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Spiller schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:07:
Silver Vision verkleurt vrij snel naar blauw, oranje is beter dan blauw toch :p
Ziet er wel strak uit trouwens! :)
Ik heb er nu "imitatie" lampjes in zitten. En inderdaad zit er een hele vage blauwe gloed in de lampen, maar het ziet er wel apart uit, beter dan oranje (m'n grootlicht ziet er ook wat blauwig uit door blauwe stadslichtjes, die witter licht geven).
Maare, jammer dat je niet meer naar Antwerpen komt... ik had je beemer graag gezien...

@Daniel
Wat een geile bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:37:

Hij staat niet in de lijst op driving-fun.com, weet er dus niets van. Kilometerstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Velgen onder de 6-serie staan prima :)

edit: ben je uiteindelijk gegaan voor BMW oem of replica's? Wil niet eens weten wat de OEM's kosten :X

[ Voor 58% gewijzigd door Wimo. op 25-03-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:37:
[...]

Van welke handelaar 'ie is geweest zegt niets natuurlijk, maar misschien kent iemand 'm van een forum oid.

Nja, je vroeg alleen maar of iemand er mee bekend was he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:58
Mijn auto is inmiddels voorzien van M6-velgen...
Kijk, dat lijkt tenminste ergens op! _/-\o_ In Vlijmen staat een E46 316 met M6-velgen... Nou wil ik niet de "4-cylinder BMW is geen BMW"-discussie aanslingeren, maar het staat toch niet echt in verhouding (plus dat ik het niet vind staan onder een E46).

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wimo. schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:33:
Velgen onder de 6-serie staan prima :)

edit: ben je uiteindelijk gegaan voor BMW oem of replica's? Wil niet eens weten wat de OEM's kosten :X
BMW OEM, 'k wilde geen replica's. Je ziet het verschil toch wel, daar komt bij dat de originele velgen aanzienlijk lichter zijn met positieve gevolgen voor de rij-eigenschappen. De pimpshop had nog een set liggen waardoor ik aardig wat korting heb gekregen. Goedkoop is het niet, zeker niet als je de banden meerekent, maar anderzijds is de visuele vooruitgang ook wel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Tom Paris schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:20:
[...]

Kijk, dat lijkt tenminste ergens op! _/-\o_ In Vlijmen staat een E46 316 met M6-velgen... Nou wil ik niet de "4-cylinder BMW is geen BMW"-discussie aanslingeren, maar het staat toch niet echt in verhouding (plus dat ik het niet vind staan onder een E46).
Bij mijn werk stond een E39 ook op (imitatie) M6-velgen, zonder enige verdere styling.. Dat is echt geen gezicht :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

[afbeelding]

[afbeelding]

passen ze onder een 3 serie uit 1994? :p :o

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Daniel schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:15:
[...]

BMW OEM, 'k wilde geen replica's. Je ziet het verschil toch wel, daar komt bij dat de originele velgen aanzienlijk lichter zijn met positieve gevolgen voor de rij-eigenschappen. De pimpshop had nog een set liggen waardoor ik aardig wat korting heb gekregen. Goedkoop is het niet, zeker niet als je de banden meerekent, maar anderzijds is de visuele vooruitgang ook wel wat waard.
Netjes, het verschil in gewicht tussen een E60 replica velg en OEM is ook enorm .. Maar het is zeker wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is dit al langs gekomen hiero, geluid van de nieuwe BMW M3 E92 met 420PK.
0-200
Nurburgring

Volume vol open gezetten en genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Vind het 'n beetje raar klinken, vooral met dat continue gegil erdoor, waar is dat opgenomen ?

En snel schakelen wil ook niet met dat ding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Daniel schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Kan het niet goed zien op de foto's maar ben je voor runflats gegaan of normale banden?
Die velgen staan er natuurlijk knap onder ... vanmorgen vorig model 7 serie gezien met de M6 velgen oO

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Twee van de vele mooie foto's die afgelopen zondag in Antwerpen gemaakt zijn van o.a. mijn bimmer
Afbeeldingslocatie: http://80.100.213.215/images/automeet-2007/dscn1690-resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.100.213.215/images/automeet-2007/dscn1692-resize.jpg

M'n nieuwe knipperlichten hebben echt het bedoelde effect op de neus gehad. Zelfs de blauwige waas die ontstaan is door de lampjes die erin zitten (imitatie Silver Vision lampjes) geeft het nog iets extra's mee.

Alleen is m'n uitlaat inmiddels echt gaar... Stationair begint hij steeds dieper te klinken (wat opzich positief is), maar op toeren klinkt het blikkerig en maakt hij op de snelweg (vooral bij acceleren) steeds meer lawaai... Deze week maar eens bellen voor een afspraak om een nieuwe uitlaat te laten monteren bij een garage die eventueel ook nieuwe eindpijpje op een standaard dempen kunnen lassen, dan komt er een mooi vierkanten, chromen eindpijpje op dat mooi in de uitsparing van m'n bumper past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Catscratch schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:46:
Kan het niet goed zien op de foto's maar ben je voor runflats gegaan of normale banden?
Die velgen staan er natuurlijk knap onder ... vanmorgen vorig model 7 serie gezien met de M6 velgen oO
Normale banden, het comfort is daardoor iets toegenomen maar dat zal wel weer teniet gedaan worden na de verlaging. Runflats waren behoorlijk duurder en dan zou ik voelbaar op comfort inleveren, en daar had ik geen in in.
Lek rijden moet ik dus maar niet doen, maar de kans daarop is niet heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Mijn auto is inmiddels voorzien van M6-velgen, nieuwe banden, nieuwe remblokken, zwarte remklauwen, nieuwe kentekenplaten (achter zat een deuk in :X) en een enorme poetsbeurt.
Jouw auto was sowieso al een van mijn favorieten, maar nu helemaal... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Laatst zag ik een E30 met knipperlichten in de zijspatschermen. (links en rechts)
Naar mijn weten heeft een E30 dat nooit gehad :?

Weet iemand wat meer hier over? Het ging om een Type 2 uit '88 (320)
Mijn 318 type 2 had dit niet. Zou het om een extra optie zijn gegaan?

Nog even een reactie op mijn post over die 2000 Touring: De eigenaresse zei dat er een andere koper in t spel was (volgens de dealer was dit niet zo). Zij zei dat ze de vorige avond een bod had gekregen van de buurman via een vuilnisbak!?! En ze verhoogde de prijs gelijk even met 1000 euro :(. Zo zie je maar weer dat ookal ben je de eerste je hem niet zo maar mee krijgt voor de vraag prijs ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 21:04
low_n_slow schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:54:
Laatst zag ik een E30 met knipperlichten in de zijspatschermen. (links en rechts)
Naar mijn weten heeft een E30 dat nooit gehad :?

Weet iemand wat meer hier over? Het ging om een Type 2 uit '88 (320)
Mijn 318 type 2 had dit niet. Zou het om een extra optie zijn gegaan?

Nog even een reactie op mijn post over die 2000 Touring: De eigenaresse zei dat er een andere koper in t spel was (volgens de dealer was dit niet zo). Zij zei dat ze de vorige avond een bod had gekregen van de buurman via een vuilnisbak!?! En ze verhoogde de prijs gelijk even met 1000 euro :(. Zo zie je maar weer dat ookal ben je de eerste je hem niet zo maar mee krijgt voor de vraag prijs ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/bmw1.jpg
mijne had het dus wel(1988-01 316i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/bmw/IMG_5234.jpg

Nieuwe aanwinst van m'n maat, misstaat hier niet dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:16:
[afbeelding]

*veegt plasje kwijl op van buro* _/-\o_ :o

Leeftijd? KM? Prijs? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zeer netjes _/-\o_

E46 is nog steeds _de_ 3 serie IMHO :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Is dat die uit de advertentie? Nice :)

Maakt als ik mij niet vergis een erg net geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Gisteren tot de ontdekking gekomen dat je na wat crossen ook op het wielerbaantje kon komen met de auto.
En daar konden we ons prima vermaken :+
Van mezelf is er dan niet een al te interessante foto gemaakt (inclusief deuk en vogelscheit)
Afbeeldingslocatie: http://www.zeke.nl/hosting/harrie/Divers/Harrievroem.jpg

Maar van de 02 op de achtergrond heb ik dan wel weer een erg leuke gemaakt :P
Afbeeldingslocatie: http://www.zeke.nl/hosting/harrie/Divers/Maartenvroem.jpg

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

[afbeelding]

Ongelooflijk mooie auto, ik kan er waarschijnlijk nooit één betalen, nouja dan maar één die er precies zo uitziet, E46 :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
4x2 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:36:
Maar van de 02 op de achtergrond heb ik dan wel weer een erg leuke gemaakt :P
[afbeelding]
Zn lamp valt er af.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Nee dat hoort :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

't is ook geen echte M3, '99 323i met volledig M3 pakket.

Een echte M3 is al gauw 2x zo duur natuurlijk.
't Is niet the real thing, dus hate it or love it. Wel gechipt naar het schijnt, maar je weet wel hoe dat gaat met die handelaren. Eerst op de dyno dat ding.
Zit wel een super geluid in idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben van de "hate it" categorie, ik houd niet van dingen die doen alsof ze iets zijn wat ze niet zijn. Of dat nu uit de categorie "foute tuning" is (als in, ding er door optische aanplak meuk en rioolpijpen belachelijk sneller laten uitzien dan hij daadwerkelijk is) of ombouw shit (Pontiac lame-ass Fiero met Ferarri kit) of een bepaald model eruit laten zien als de top-of-the-line.

Ik kan een set dikke velgen, wat leuke optische dingetjes (lampen, spoilertje, sideskirts) enzo best waarderen, maar een 323i zo ombouwen dat het een M3 lijkt vind ik stomweg foute tuning, ook al ziet die auto eruit als een "echte" M3.

Er is een verschil tussen een auto een sportieve look geven en stomweg de boel lopen faken. (Zoals die nep M3)

[ Voor 3% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-03-2007 23:50 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is naar mijn mening de M3 badge achterop die hem net over het "hate it" randje tilt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

M3 badge gaat er ook af.

Maar goed, ik had wel haters verwacht :P
M'n maat is van de looks, ik van de techniek. Maar toch vind ik een dergelijk optisch getunede auto mooier dan één met een random aftermarket bumperkit en velgen eronder.

Smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:55:
Het is naar mijn mening de M3 badge achterop die hem net over het "hate it" randje tilt.
De alleen-op-de-M3-te-vinden zijsleufjes op de voorschermen en de uitgeklopte wielskasten helpen ook hoor. ;)

Het is gewoon in alles een exact nagebouwde M3, op 150PK vermogen na. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMeOvEr schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:15:
[...]

De alleen-op-de-M3-te-vinden zijsleufjes op de voorschermen en de uitgeklopte wielskasten helpen ook hoor. ;)

Dat is inderdaad M3 uniek, maar een M3 badge is iets té replica :)

Bijna net zo erg als een 316i > 325 badgetuning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op een ding na wat ze allemaal vergeten :P

Maarre vorige eigenaar kwam uit Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Ach, ik vind het optische pakket wel iets hebben. Het is helaas wel kansloos dat het een 323i is .. neem dan een 330i. Wel sneu als je met je 'm' wordt weggereden door een saxo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Afbeeldingslocatie: http://www.e46fanatics.com/wallpapers/technik_e46fantics_ruji_series1_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.e46fanatics.com/wallpapers/technik_e46fantics_ruji_series1_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.e46fanatics.com/wallpapers/technik_e46fantics_ruji_series1_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.e46fanatics.com/wallpapers/technik_e46fantics_ruji_series1_07.jpg

Zoiets :9
Why did Technik Engineering build this project car?
Due to the lack of a 4-door E46 M3, TE decided to modify an existing E46 330i sedan using factory BMW M3 coupe body parts. By taking the exact dimensions of the E46 M3 coupe, TE was able to duplicate the M3's fenders out of sheetmetal and contour them to the existing front fenders and rear quarter panels of the E46 sedan, thus allowing the CSL front and M3 rear bumpers to line up perfectly without any modification. Next, the M3's power bulge was duplicated on the facelifted sedan's existing hood, while the bootlid was customized with a CSL-style lip. The end result reflects a striking example of what a factory-commissioned E46 M3 sedan could have looked like if BMW had decided to produce one.

Why type of performance upgrades were added to this project car?
Once the bodywork was completed, the existing powerplant and powertrain needed to live up to the aggressive look of the new exterior. The stock powerplant produces roughly 195WHP/195WTQ (power at the wheels), which is good for a 0-60 time of about 6 seconds when equipped with a manual 6-speed transmission. To increase performance, TE fitted their intercooled Stage 3 centrifugal supercharger system, good for about 300WHP/260WTQ at 9.5psi of boost pressure. This equates to roughly 360HP at the flywheel. Next up, the standard 330 rear subframe was removed and swapped out with that of the E46 M3, including new axles, driveshaft, carrier and 3.62 limited slip differential. The result is a blistering 0-60 time of just under 5 seconds and low 13-sec quarter mile.

What type of finishing touches were added to complete the project car?
Given the new found performance of this 330 project car, the factory brakes were removed and replaced with Brembo 15" 4-piston cross drilled units and the factory wheels were replaced with a set of BBS LM 19X8.5 and 19X10, wrapped with Dunlop SP9000 245/35/ZR19 and 285/30/ZR19 tires. Thanks to the widened fender arches, the wider wheel and tire setup does not present a fitment issue. A Supersprint E46 M3 race exhaust system was installed to help the supercharged engine breathe more efficiently, while the factory suspension was replaced with a KW Variant 3 coilover system, featuring complete adjustability of ride height, shock dampening and shock rebound.

For more information about Technik Engineering's products, visit their new website at www.technikpower.com.

Technik Engineering Car Specifications

2004 330i ZHP
1) Custom widebody kit, using front/rear M3 fender flares
2) CSL front bumper and OE E46 M3 rear bumper
3) Custom CSL-type trunk
4) Technik Stage 3 intercooled supercharger kit (303WHP @ 9.5psi)
5) Supersprint E46 M3 race exhaust
6) Brembo 15" BBK
7) BBS LM 19X8.5/19X10 w/ Dunlop SP9000 245/35/19 and 285/30/19
KW V3 coilovers
9) E46 M3 subframe transplant (diff, axles, carrier, driveshaft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Zoiets ja :9 Een E39 540i met supercharger in M5 uitvoering vind ik ook prima kunnen .. looks zijn goed zolang de powerplant maar ok is 8)

edit: die 'm3' hierboven rij ik nog zoek met m'n sedan :X

[ Voor 18% gewijzigd door Wimo. op 27-03-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:21:
[...]

Bijna net zo erg als een 316i > 325 badgetuning :P
Dus ik ben stoer met mn 318i > 316 badge de-tuning ? :+

Wilde eigenlijk een 315 embleempje, maar die kon ik niet vinden (die is dr sowieso niet geweest als E30, maar goed :P)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Heb je die ook in groter formaat ?
1 na laatste afbeelding vind ik zeer netjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Link
Wat vind men daarvan? Ik vind het een supergeil interieur. Hij heeft er ook een wit middenconsole bij. Het enige nadeel is dat ik wel een zwart dash hou, maar misschien lijkt dat wel vet.

Donkere auto met licht leer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, console zit er niet bij... Afhankelijk van de prijs is het natuurlijk wel vet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Vet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
MikeyMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:48:
Tsjah, console zit er niet bij... Afhankelijk van de prijs is het natuurlijk wel vet ;)
klik

Maar dat is niet het hele middenconsole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

GaMeOvEr schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:15:
[...]

Gelukkig heb ik M-badges en geen M3. M vind ik persoonlijk nog kunnen, hoewel het nu wel een lammetje in wolfskleren is :+ Maar M zegt alleen dat er een bepaalde spoilerkit, onderstel en velgen onder zitten, en totaal niks over de prestaties.
(Daarnaast is er überhaubt nooit een M3 versie geweest van de compact, terwijl het dan eigenlijk wel een echte HotHatch zou zijn geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

418O2 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:51:
[...]

klik

Maar dat is niet het hele middenconsole
Geloof ook niet dat ik daar vrolijk van wordt... Ziet er een beetje goedkoop uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

vreemde dubbelpost :X

[ Voor 98% gewijzigd door MikeyMan op 27-03-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zit niet echt mee sinds maandagavond. Gisteren was de rechtervoorband van de Touring opeens plat (geen schade aan de band zichtbaar) en vandaag heb ik een schuiver gemaakt met de Z4 waardoor de achterbumper er nu af ligt, het linkerachterwiel er scheef onder staat, de airbag in de deur aan de bestuurderskant is geploft en er wat plaatschade is ter hoogte van het achterwiel. De linker achterhoek raakte een boompje onder een kleine hoek. Gevolg was dat de auto afgesleept moest worden. De snelheid was niet hoog. Sper + uitgeschakelde tractiecontrole + auto die veel grip heeft kan toch voor onverwachte dingen zorgen.

Mij mankeert overigens niets.

Geluk bij een ongeluk is dat de bumper en de schokdempers toch al vervangen zouden worden. Die bumper is nu alvast gedemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah... Als je bevestiging niet uitgescheurd is...

Zijn lullige dingen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Oh balen, blij dat er niets met jou is. Heb je pics misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Femme schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:28:
Het zit niet echt mee sinds maandagavond. Gisteren was de rechtervoorband van de Touring opeens plat (geen schade aan de band zichtbaar) en vandaag heb ik een schuiver gemaakt met de Z4 waardoor de achterbumper er nu af ligt, het linkerachterwiel er scheef onder staat, de airbag in de deur aan de bestuurderskant is geploft en er wat plaatschade is ter hoogte van het achterwiel. De linker achterhoek raakte een boompje onder een kleine hoek. Gevolg was dat de auto afgesleept moest worden. De snelheid was niet hoog. Sper + uitgeschakelde tractiecontrole + auto die veel grip heeft kan toch voor onverwachte dingen zorgen.

Mij mankeert overigens niets.

Geluk bij een ongeluk is dat de bumper en de schokdempers toch al vervangen zouden worden. Die bumper is nu alvast gedemonteerd.
Kijk, en daarom zijn verzekeringen voor dergelijke auto's zo duur :+ 't gaat niet snel fout, maar ALS het fout gaat, ben je ook redelijk de sjaak.
Zijn je velgen nog wel goed, of moet die ook vervangen worden?

En ik neem aan dat de Z4 all-risk verzekerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e9822502b3297fbd6d4d2c09891529e2/full.jpg

Auto is idd all-risk verzekerd. De velg zou wel eens zo krom kunnen zijn dat ie vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ai, dat ziet er nasty uit...

En nu hopen dat je chassis nog recht is... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat ziet er idd niet fijn uit. Maar chassis zal nog wel recht zijn, want zo te zien heb je 'm helemaal met de achterkant "aangetikt" en niet vol geraakt. Dan zou het zijpaneel er wel wat anders uit zien, en de achterbumper er compleet afliggen..

Hoe en waar is het eigenlijk gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Afbeeldingslocatie: http://www.yes2mms.nl/bmw.jpg

papa´s nieuwe speeltje :)

BMW 650i
10.000 km
Ongeveer elke optie verzinbaar zit erop of eraan.

Kost wat, heb je ook wat.

Wordt rond 5 april afgeleverd en aangezien de beste man dan met vakantie is, moet ik hem maar even grondig testen >:)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En dat is jullie garage? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Nee da´s in België waar de auto vanuit wordt geïmporteerd.

Stonden ook nog wat 911´s, Bentley GT´s en een Aston Martin.

Na lang twijfelen toch maar die 650 genomen.

[ Voor 49% gewijzigd door megamuch op 27-03-2007 15:05 ]

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

megamuch schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:50:
[afbeelding]

papa´s nieuwe speeltje :)

BMW 650i
10.000 km
Ongeveer elke optie verzinbaar zit erop of eraan.

Kost wat, heb je ook wat.

Wordt rond 5 april afgeleverd en aangezien de beste man dan met vakantie is, moet ik hem maar even grondig testen >:)
Leuk ding .. zal wel redelijk vooruit gaan.

Femme-->succes met de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Tjsa, over de 6 zal ik het maar niet hebben, 5.0 of niet ;)

Ik vind de 323i bijzonder mooi. Het enige wat niet klopt is de x23i ;) Ik bedoel, als je een bimmertje neemt, dan neem je een beetje potent exemplaar als je met zo'n aggressieve look wil rijden. Een 325i was al een stuk beter geweest :Y) Een 323i, dat is het net niet voor mij (rijdt overigens heerlijk relaxed denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

MikeyMan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:16:
Ai, dat ziet er nasty uit...

En nu hopen dat je chassis nog recht is... :X
Het wiel heeft een tik gehad en dus ook de wielophanging. Dat baart me de meeste zorgen. Op het uiteinde van de koker waarin de schokdemper is bevestigd was een licht verwrongen randje te zien, dat in de rechterachterwielophanging niet zichtbaar was. Achter de bumper is geen schade zichtbaar, die bumper heeft gewoon zonder drama losgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

deepbass909 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:57:
[...]

Gelukkig heb ik M-badges en geen M3. M vind ik persoonlijk nog kunnen, hoewel het nu wel een lammetje in wolfskleren is :+ Maar M zegt alleen dat er een bepaalde spoilerkit, onderstel en velgen onder zitten, en totaal niks over de prestaties.
(Daarnaast is er überhaubt nooit een M3 versie geweest van de compact, terwijl het dan eigenlijk wel een echte HotHatch zou zijn geweest)
Idd, M zegt alleen dat je er M-technik spul op hebt zitten (of dat nu onderstel, spoilerkit of interieurmeukee is maakt niet uit) maar M+nummer is stomweg de snelste uitvoering van die serie, niet een uitvoeringsniveau.

Mijn 6 serie turbo heeft ook M striping, maar ik vind dat die het ook wel mag hebben. ;)

Kutjes Femme, iets te enthousiast gespeeld op een weggetje wat het eigenlijk niet toeliet, of deed de Z opeens heel nasty? Hoe dan ook, maar goed dat je all-risk verzekerd bent, echter zal de premiestijging ook niet prettig zijn. Ik ben bang dat het bij elkaar allemaal flink optelt, zal me niet verbazen als het richting de 10K gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door GaMeOvEr op 27-03-2007 16:01 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Je moet met 310 pk op de achterwielen en een sper gewoon de tractiecontrole niet uitzetten :P Het ding is best listig. Maar wel balen zeg, schade suckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ach, bekijk het van de zonnige kant, je weet zeker dat je BMW rijdt als je je achterkant naar de klote drift :+

maar zuur is het, met mijn hok van 250 euro is het pech, maar met zoiets is het verhoerd :X

leeg

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.